روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

 
helpkade
روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور
روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 – 99 را ارائه داده ایم .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در دفترچه های مجزایی لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده توسط واحدهای مختلف این دانشگاه را منتشر می کند که تمامی رشته محل های ارائه شده به تفکیک مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 4 دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد تهران مرکزی یکی از واحد های دانشگاه آزاد در استان تهران است که در برخی از رشته ها بدون برگزاری آزمون ورودی و بر اساس مدارک تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران مرکزی لازم است ابتدا از لیست رشته های ارائه شده مقطع مورد نظر خود مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 – 99 برای هر کدام از مقاطع مذکور در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 آمده است . با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب رشته های بدون کنکور ، جهت سهولت داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران مرکزی در سال تحصیلی 98 – 99 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین علاوه بر بررسی  ، اطلاع از  می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان داشته باشد . ضروری است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 متناسب با مقطع انتخابی یکی از مدارک زیر را داشته باشند 

کارشناسی پیوسته : دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم دوازده ساله یا مدرک کاردانی

کارشناسی ناپیوسته : مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

در نظر داشته باشید آقایان متقاضی  باید به قوانین مربوط به نظام وظیفه برای ادامه تحصیل دقت داشته باشند . دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته هستند . معیار سنجش داوطلبان در همه مقاطع سوابق تحصیلی مقطع قبلی می باشد .

دانشگاه آزاد تهران مرکزی در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در سال تحصیلی 97-98 به صورت بدون کنکور پذیرش نخواهد داشت .

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تهران مرکزی در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

 

 

 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله  را مطالعه کنید . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی ورودی مهر 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و حدودا نیمه دوم مرداد ماه و زمان ثبت نام ورودی نیمسال دوم بهمن 98 – 99 در هر 4 مقطع حدودا نیمه دوم دی ماه است( درصورت تغییر زمان ثبت نام در  اطلاع رسانی می کنیم ) . داوطلبان واجد  باید قبل از مراجعه به سایت ، دفترچه را به دقت مطالعه کنند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی ، اطلاعات فردی و شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس 3*4 خود را آماده نمایند تا در زمان انجام فرایند ثبت نام اینترنتی تعلل ایجاد نشود . متقاضیان برای پرداخت  ، دانلود دفترچه ، انجام فرآیند ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند . برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

 

مشاوران مرکز  هیوا نیز با راهنمایی داوطلبان در خصوص بررسی و انتخاب رشته مناسب شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تا مرحله اعلام نتایج پاسخگوی شما خواهند بود .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

در این مقاله راهنمایی از ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98 در اختیارتان قرار می گیرد .

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در ادامه این مقاله نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان تهران مرکزی و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام در مقاله های ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 صرفا برای رشته های غیر پزشکی بوده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد تهران مرکزی و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند و علاقه مندان به پذیرش در این رشته های می بایست در ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت کرده و درصورت کسب تراز قبولی دانشگاه آزاد و موفقیت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 مجاز به تحصیل شوند . در این مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 را در اختیارتان قرار داده ایم .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت باآزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تهران مرکزی پذیرش می شوند ، از محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای در واحد تهران مرکزی دقت لازم را در و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . تاثیر معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی صفر بوده و می توان گفت شما به راحتی می توانید با هر معدلی تنها با داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد تهران مرکزی شوید . در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی پیدا نکردید ، می توانید به و و با و و یا  مراجعه نمایید .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی پیوسته در واحد تهران مرکزی ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی ناپیوسته در واحد تهران مرکزی ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد تهران مرکزی در رشته های زیر در مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند :

 

آنچه در جدول بالا در اختیارتان قرار گرفت بخشی از رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تهران مرکزی می باشد . برای مشاهده  واحد تهران مرکزی در سال تحصیلی 97 – 98 می توانید روی  تهران مرکزی کلیک کنید . 

 

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تهران مرکزی در سال تحصیلی 97 – 98 که به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد ، عبارت اند از :

 

لازم به ذکر است شما می توانند در صورت عدم موفقیت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی ، ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز هیوا به وسیله مشاوره تحصیلی تلفنی ، بسپارید .

 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور در بعضی از دانشگاه ها در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین .

سلام . در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی پذیرش صورت نمی گیره ، باید در  رشته روانشناسی تحصیل کنین .

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته حسابداری در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها شرکت کنین .

سلام . می تونین در رشته آموزش و پرورش ابتدایی در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدین .

سلام . در صورتی که مدرک کاردانی دارین ، می تونین درمقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنین در این صورت بهتره در رشته ای مرتبط با رشته کاردانی تحصیل کنین .

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام پذیرش بدون کنکور مهر ماه 99 دانشگاه آزاد مشخص نیست ، ثبت نام به صورت اینترنتی هستش .

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور مهر ماه 99 شرکت کنین .

سلام . می تونین در بعضی از واحدهای دانشگاهی در رشته روانشناسی بدون شرکت در کنکور تحصیل کنین .

سلام . تحصیل در رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه آزاد تضمین شغلی برای شما ایجاد نمی کنه .

سلام . در رشته / محل مورد نظر شما بدون کنکور پذیرش صورت می گیره .


روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon

سایت ایران مشاوره نظری بدهید

هر ساله داوطلبان زیادی در کنکور سراسری مشارکت می نمایند اما در این میان ، افرادی هستند که پس از اعلام نتایج کنکور 99 مورد قبول واقع نشده و یا به هر دلیلی نسبت به ثبت نام کنکور آزاد و سراسری اقدام نکرده اند. در سال های اخیر امکان ثبت نام بدون کنکور برای این افراد در نظر گرفته شده است که یکی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها ، “دانشگاه آزاد” می باشد. این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته هایی ارائه می دهد که داوطلبان می توانند با رعایت شرایط موجود و مدارک لازم ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته صورت می گیرد. علاقمندان با در نظر داشتن شرایط لازم می توانند نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 برای نیمسال اول در هر دو مقطع از 27 اسفند ماه 97 آغاز شد و تا 20 شهریور ماه 98 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند در این بازه چند ماهه به سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ، در نیمسال دوم تحصیلی نیز به پذیرش داوطلبان می پردازد. ثبت نام ترم بهمن نیز به صورت اینترنتی و از سایت انتخاب رشته آزاد 98 به نشانی azmoon.org صورت می گیرد. داوطلبان جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد بهمن 98 می توانند از اواخر دی ماه تا اواسط بهمن به سایت رسمی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 لیست انتخابی خود را ثبت نمایند. با توجه به عدم مشخص بودن زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های آزاد در نیمسال بهمن ، می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و به محض شروع فرآیند ، اقدامات لازم را انجام دهید.

شرایطی که تمام داوطلبان باید به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نظر داشته باشند در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 ذکر می شود. در ادامه برخی از مهم ترین ها را بیان کرده ایم اما مطمئنا با مطالعه دفترچه های مربوط به هر دوره در این زمینه مسلط تر خواهید بود.

مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 98 معمولا شامل موارد خاصی نمی باشد اما اطلاعاتی از قبیل کد ملی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، تاریخ تولد و … که بیان گر مشخصات فردی داوطلب است ، درخواست می شود که موظف به ثبت دقیق آن ها در سامانه می باشید. تنها موردی که در سامانه ثبت نام و انتخاب رشته نیاز به بارگذاری دارد ، فایل اسکن عکس 3*4 یا 6*4 داوطلب می باشد که باید برخی نکات را برای آن در نظر داشت.

بهتر است تمام اطلاعات لازم و فایل عکس را قبل از آغاز فرآیند ثبت نام آماده سازید تا از اتلاف وقت و بروز هرگونه خطا جلوگیری شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دارند توجه داشته باشند که در صورت قبولی و ثبت نام در محل دانشگاهی باید گواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه مدرک کاردانی خود را ارائه نمایند. به علاوه حداکثر 2 ماه بعد نیز باید با داشتن ریزنمرات مقطع کاردانی ، به واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

یکی از مسائلی که همواره برای تمام داوطلبان مورد سوال است ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 98 – 99 در رشته ها و مقاطع مختلف می باشد. در این راستا لازم است بگوییم شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با یک دیگر چندان فرقی ندارند. شهریه دانشگاه ها با شروع سال تحصیلی اعلام می شود و هر سال با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه هستند.

شهریه هر ترم تحصیلی به دو قسمت ثابت و متغیر تقسیم می شود. شهریه ثابت که همان طور که از نامش پیداست بسته به سال و ترم ورود دانشجو تا پایان دوره تحصیل وی ثابت خواهد ماند اما شهریه متغیر! در واقع آن چه که میزان شهریه پرداختی را برای هر ترم با ترم دیگر و یا یک رشته را با رشته ای دیگر ، متمایز می کند همین شهریه متغیر است که بسته به تعداد واحدهای اخذ شده در یک ترم و نظری یا عملی بودن آن ها ، برای هر داوطلب متفاوت است. جدول زیر بیان گر میزان شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت حدودی می باشد.

مسلما تمام رشته های دانشگاهی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شوند. به علاوه ، همه واحدهای دانشگاهی هم تمام رشته ها را به صورت یکجا نخواهند داشت. از همین رو بهتر است قبل از هر اقدامی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ، مراجعه کرده و از رشته های ارائه شده در واحد مورد نظر و یا دانشگاه های ارائه دهنده رشته دلخواه ، مطلع شوید. در ادامه به معرفی رشته های بدون کنکور آزاد 98 که در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ارائه شده است ، می پردازیم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد

7 روز پیش

2 هفته پیش

3 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

برای اعلام خرابی تماس و ارتباط با مشاور از طریق تلفن همراه با شماره

021 – 42258

تماس حاصل فرمایید

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب

حتی ایام تعطیل

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

با یک تماس آگاهانه عمل کنید

جهت مشاوره درباره “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و انتخاب رشته” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و انتخاب رشته” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و انتخاب رشته” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

بدون کنکور کارشناسی آزاد

بدون کنکور کارشناسی آزاد
دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو جذب می کند. مق…

پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور

پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور
رشته پروتز دندان به عنوان یکی از شاخه های رشته دندا…

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی مامایی 98

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی مامایی 98
رشته مامایی یکی از رشته های پرطرفدار گروه پیر…

 

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

اطلاعیه

 

قابل توجه متقاضیان ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی

در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

به اطلاع می رساند پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش، متقاضیان میتوانند تا تاریخ 98/10/30 با همراه داشتتن یک قطعه عکس 4*3 و اصل فیش واریزی به مبلغ 460000 ریال در وجه دانشگاه آزاد اسلامی به شماره حساب 0107444656002 نزد بانک ملی به دانشکده های تابعه به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند.

نام دانشکده

محل مراجعه

آدرس

ادبیات و علوم انسانی- زبان های خارجی- اقتصاد و حسابداری

 

مجتمع دانشگاهی  انقلاب – مدیریت آموزش دانشکده مربوطه

خیابان انقلاب- روبروی خیابان شریعتی 

مدیریت-روانشناسی و علوم تربیتی- تربیت بدنی و علوم ورزشی- هنر- علوم اجتماعی- علوم ارتباطات و مطالعات رسانه- علوم سیاسی

مجتمع  دانشگاهی ولایت – مدیریت آموزش دانشکده مربوطه

انتهای بلوار ارتش- خیابان شهید سوهانی (سوهانک) 

فنی و مهندسی – علوم پایه – معماری و شهرسازی

مجتمع دانشگاهی  آیت ا.. هاشمی رفسنجانی – مدیریت آموزش دانشکده مربوطه

بلوار اشرفی اصفهانی- بالاتر از میدان پونک- بلوار امام حسن( ع) 

 

 

کلید واژه ها:
اطلاعیه آموزشی


 

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور


 شرایط ثبت نام


 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز 

 

خبری خوش برای کسانی که علاقه مند هستند به دانشگاه بروند اما به دلایلی نتوانستند.. اکثر داوطلبین نگران این هستند که نتوانند در کنکور پذیرفته شوند  دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بدون کنکور دانشجو می پذیرد  هر ساله تعدادی از داوطلبین نمی توانند وارد دانشگاه شوند به دلایل مختلف :مثلا عده ای نتوانستن در کنکور شرکت  کنند یا نتوانستن در رشته دلخواه خود قبول شوند و … این افراد می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند

بسیاری از این داوطلبین نگران هستند که مدرکشان با کسانی که کنکور داده اند متفاوت است یا مقدار شهریه ای که باید پرداخت کنند با کسانی که کنکور داده اند متفاوت است یا اساتیدشان فرق دارد و یا اعتبار مدرکشان فرق دارد و …روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

باید گفت که داوطلبین خیالشان راحت باشد،مدرک بدون آزمون با مدرک با آزمون هیچ تفاوتی ندارد و شهریه کسایی که با کنکور وارد دانشگاه شده اند با شهریه کسانی که بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند تفاوتی ندارد،در خصوص اساتید هم باید گفت کسانی که بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند با کسانی که با کنکور وارد دانشگاه شده اند هیچ تفاوتی ندارد و همگی در کلاسها  کنار هم هستند  پس طبعا اساتید یکی استو حتی اعتبار مدرک ها هم فرقی ندارد اما لازمه ورود به دانشگاه بدون آزمون داشتن مدرک دیپلم میباشد و گذراندن دوره پیش دانشگاهی  است و جالب اینجاس رشته ای که داوطلبین در دانشگاه انتخاب می کنند لازم نیست حتما مرتبط باشد با رشته دوران دبیرستان خود باشد

 تنها فرقی که کسایی که بدون کنکور با کسایی که با کنکور وارد دانشگاه شده اند این است که کسانی که بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند نمی توانند انتقالی بگیرن  و حتی نمی توانند به عنوان مهمان جا به جا شوند

دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشکده های مختلفی دارد که عبارتند از:

ادبیات وعلوم انسانی

اقتصاد و حسابداری

زبان های خارجی

تربیت بدنی و علوم ورزشی

علوم سیاسی

هنر

مدیریت

حقوق

روانشناسی

فنی و مهندسی

علوم پایه

علوم پزشکی

علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

معماری و شهرسازی

علوم اجتماعی

دانشگاه آزاد تهران مرکز در چهار مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد

 دانشگاه آزاد هر سال در مهر ماه و بهمن ماه بدون کنکور دانشجو می پذیرد داوطلبین میبایست جهت ثبت نام به سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www. azmoon. org مراجعه و ثبت نام کنند

————-

“سامانه صدای مشاور”

 مشاوره دهنده تخصصی  بدون آزمون دانشگاه ازاد  و ارشد و دکتری

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

————

 

 

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز :

رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته:.

 در مقطع کار‌شناسی پیوستـه داوطلبان می‌توانند رشته‌های ژنتیک، میکروبیولوژی، زیست فناوری (بیوتکنولوژی)، زیست شناسی- علوم گیاهی، زیست شناسی- علوم جانوری، شیمی-کاربردی، فیزیک- حالت جامد، ریاضیات و کاربرد‌ها، آمار و کاربرد‌ها، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، مهندسی عمران- نقشه برداری، مهندسی متالورژی استخراجی، مهندسی اپتیک و لیزر، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق- قدرت، علوم کامپیو‌تر، پژوهشگری علوم اجتماعی، روابط سیاسی در روابط دیپلماتیک، زبان و ادبیات فارسی، علوم سیاسی، علوم اقتصادی- اقتصاد بازرگانی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، روان‌شناسی عمومی، الهیات و معارف – فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و حکمت اسلامی، علوم تربیتی- مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، علوم ورزشی- علو م زیستی ورزش وآموزش زبان انگلیسی را انتخاب و ثبت نام کنند.

رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته:

رجایی ادامه داد: در مقطع کار‌شناسی ناپیوستـه نیز داوطلبان می‌توانند رشته‌های مهندسی تکنولوژی عمران- عمران، علمی کاربردی معماری، مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو، مهندسی متالورژی- ذوب و فلزات، مهندسی تکنولوژی برق- قدرت، مهندسی نرم افزار کامپیو‌تر، علمی کاربردی ارتباط تصویری (گرافیک)، علمی کاربردی حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش علوم تجربی، آموزش ریاضی، تربیت معلم زبان وادبیات فارسی، آموزش دینی و عربی، تربیت دبیر تربیت بدنی با گرایش‌های علوم ورزشی ومدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی را انتخاب و ادامه تحصیل دهند.روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

رشته های بدون کنکور در مقطع کاردانی پیوسته:

در مقطع کاردانی پیوستـه، داوطلبان با توجه به نوع مدرک تحصیلی می‌توانند در رشته‌های تحصیلی الکتروتکنیک- برق صنعتی، کارهای عمومی ساختمان، صنایع فلزی، کامپیوتر- نرم افزار، تربیت بدنی، صنایع شیمیایی، مکانیک خودرو و علمی کاربردی حسابداری ثبت نام کنند.

رشته های بدون کنکور در مقطع کاردانی نا پیوسته:

  داوطلبان مقطع برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوستـه می‌توانند در رشته‌های نقشه برداری- ژئودزی، کاردان فنی عمران-آب و فاضلاب، پل سازی و ابنیه فنی، کارهای عمومی ساختمان، معماری، معماری سنتی، علمی کاربردی گرافیک، کاردان فنی مکانیک – صنایع اتومبیل، تاسیسات تهویه و تبرید، علمی کاربردی شهرسازی، علمی کاربردی برق قدرت، کاردان فنی برق- الکترونیک، نرم افزارکامپیو‌تر، حسابداری، تربیت بدنی- مدیریت، تربیت بدنی- مربیگری، تربیت معلم آموزش و پرورش ابتدایی، تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی، تربیت معلم آموزش دینی و عربی، تربیت معلم آموزش ریاضی، تربیت معلم آموزش علوم تجربی و تربیت معلم آموزش زبان انگلیسی ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

 

 

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور لیست رشته های بدون کنکور و شرایط پذیرش معرفی رشته های دانشگاهی و لیست دانشگاه های بدون کنکور مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ثبت نام تلفنی

 

 

 

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

 

دانشگاه آزاد از رشته های بدون کنکور تهران مرکز خبر داد. سنخگوی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام نتایج های کنکور دانشگاه تاکید کرد : هیچ رشته بدون مجوزی در دانشگاه آزاد وجود ندارد و ثبت نام بدون کنکور برای تمامی رشته های بدون کنکور تهران مرکز می باشد به غیر از رشته های علوم پزشکی و محدودی از رشته های غیر پزشکی می باشد. ایشان همچنان در ادامه افزودند که : داوطلبانی که ازطریق ثبت نام بدون کنکور فارغ التحصیل می شوند در مدرک آنها بدون کنکور درج نخواهد گردید و مدرک آنها با کسانی که از طریق کنکور جذب دانشگاه شده اند و فارغ التحصیل گردیده اند فرقی ندارد.

دانشگاه تهران مرکز اولین و بزرگترین واحد از این مجموعه بزرگ دانشگاهی است که در سال 1361 در مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرد و در 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 1 رشته در مقطع کاردانی و با پذیرش 200 دانشجو آغاز فعالیت کرد.الان این واحد دانشگاهی با دارا بودن 56 هزار متر مربع فضای آموزشی و داشتن بیشتر از 60 هزار دانشجو ،هزار عضو هیئت مدیره و نهصد و پنجاه کارمند به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی عالی کشور شناخنه شده است. دانشکده فنی و مهندسی ، علوم پایه ، علوم پزشکی ، حقوق ، ادبیات و علوم انسانی ، اقتصاد و حسابداری ، روانشناسی ، علوم اجتماعی ، علوم سیاسی و مدیریت، زبان های خارجی ، هنر ، معماری و شهرسازی ، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، علوم ارتباطات و مطالعات رسانه از جمله دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه تهران مرکز می باشند.

در زیر به رشته های بدون کنکور تهران مرکز اشاره می نماییم : علوم اجتماعی تعاون و رفاه اجتماعی/ زبان و ادبیات عربی /ادبیات داستانی/ زبان و ادبیات فارسی/ علوم اقتصادی اقتصاد نظری/ زبان و ادبیات ارمنی/ زبان و ادبیات انگلیسی/ آموزش زبان انگلیسی/ علمی کاربردی مترجمی خبر انگلیسی/ زبان آلمانی/ زبان فرانسه- ادبی/ زبان فرانسه مترجمی/ مترجمی آلمانی/ زبان شناسی/ الهیات و معارف اسلامی ادیان و عرفان/ الهیات و معارف اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی/ فلسفه و حکمت اسلامی/ / مددکاری اجتماعی / علوم ارتباطات اجتماعی / علوم اجتماعی پژوهشگری علوم اجتماعی/ علوم اجتماعی خدمات اجتماعی/ روزنامه نگاری/ روابط عمومی/ علوم اجتماعی برنامه ریزی اجتماعی / علوم تربیتی آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی/ علوم تربیتی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی / علوم اقتصادی – اقتصاد صنعتی/ علوم اقتصادی – اقتصاد حمل و نقل/ مدیریت بازرگانی/ علوم اقتصادی اقتصاد پول و بانکداری/ علوم اقتصاد کشاورزی/ تاریخ / امور گمرگی/ مدیریت بیمه/ مدیریت مالی/ علوم سیاسی/ علوم ورزشی علوم زیستی ورزش/ مدیریت دولتی/ مدیریت صنعتی/ مدیریت گمرگ / حسابداری/ فیزیک / حسابداری مالیاتی/ علوم قرآن و حدیث الهیات و معارف اسلامی تاریخ و تمدن ملل اسلامی علوم اجتماعی مردم شناسی/ حسابداری دولتی/ حسابداری حسابرسی/ علوم ورزشی علوم انسانی/ جغرافیا و برنامه ریزی شهری علوم اقتصادی اقتصاد بازرگانی / جغرافیا و برنامه ریزی روستایی/ جغرافیایی سیاسی (آمایش و مدیریت سیاسی فضایی) / ریاضیات و کاربردها / آمار و کاربردها/ شیمی محض/ زیست شناسی – عمومی/ فناوری صدا/ مهندسی ورزشی / مهندسی نساجی – مهندسی شیمی نساجی/ نمایش- ادبیات نمایشی/ مهندسی کامپیوتری معماری سیستم های کامپیوتر/ علوم کامپیوتر/ طراحی صنعتی/ نمایش- کارگردانی/ نقاشی/ طراحی پارچه و لباس – طراحی بافت پارچه / موسیقی/ نمایش- بازیگری/ نمایش – صحنه آرایی/ روابط سیاسی (دیپلماتیک)

برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات رشته ها و ثبت نام می توانید با مشاوران ما در این حوزه تماس حاصل فرمایید.

بدون پیش شماره از سراسر کشور

تماس از 8 صبح الی 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوند.

لینک های ویژه

به ما در تلگرام بپیوندید

ارتباط با مشاورین ما

مرکز مشاوره خانه مشاوره با کادری متخصص و مجرب به صورت تلفنی به هم وطنان مشاوره میدهد, شما میتوانید به انتخاب خودتان یک مشاور آقا یا خانم انتخاب کرده و به راحتی از خدمات مشاوره ای بهره مند گردید.

تماس با مشاورین تحصیلی: ۹۰۹۹۰۷1975 ،تماس با مشاورین خانواده :9099071985

پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همچنین می توانید از طریق شماره های بالا، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. سایت مرکز مشاوره یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز برای تمامی گروه های آزمایشی علوم انسانی علوم تجربی و علوم ریاضی امکان پذیر است. لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون شامل دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. شرایط پذیرش در هر یک از مقاطع متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که انجام ثبت نام در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. لذا هر یک از داوطلبان می توانند بر حسب علاقه مندی خود اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

برای انجام ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز به صورت رایگان ، اطلاع از نحوه تاثیر معدل برای پذیرش داوطلبان و زمان دقیق ثبت نام، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

9099072952 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

 

برای انجام ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز ترم مهر ، داوطلبان می توانند از نیمه دوم مردادماه اقدام نمایند. همانند سایر واحدهای دیگر ثبت نام منحصرا از طریق سامانه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 صورت خواهد پذیرفت. امکان انجام ثبت نام در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته وجود دارد. پذیرش در رشته های مورد نظر تنها برای واجدین شرایط امکان پذیر است.

در تعیین شده برای انجام ثبت نام، مطابق با دفترچه راهنما لازم است کارت اعتباری مربوط به ثبت نام را خریداری نمایید. خرید کارت اعتباری ثبت نام با استفاده از رمز دوم اینترنتی پویا و همچنین برای بانک هایی که رمز دوم ایستای آن ها فعال می باشد، به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. پس از خرید کارت اعتباری، شماره سریال دریافتی را نزد خود نگاه دارید تا به هنگام ثبت نام آن را وارد نمایید.

داوطلبان  ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران توجه داشته باشند که در صورت مراجعه به azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  در زمانی غیر از زمان تعیین شده این دانشگاه، انجام ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. جهت اطلاع از نحوه پذیرش در رشته های مورد نظر و همچنین تاثیر معدل و میزان سهمیه ، با مشاوران دانشگاه آزاد ایران تحصیل به شماره های 9099072952 (از سراسر کشور) و 9099072952 ( از استان تهران )   تماس حاصل نمایید.

 

همانطور که ذکر گردید، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز ، اقدام به پذیرش داوطلبان در تمامی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می نماید. برای انتخاب رشته مقطع کاردانی داوطلبان باید واجد مدرک دیپلم باشند و همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش می باشند، دارا بودن مدرک کاردانی الزامی می باشد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که امکان ادامه تحصیل تنها در یکی از رشته های این دانشگاه وجود خواهد داشت.

در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99 در رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران کارشناسی ناپیوسته نیز، می توانند در رشته های مرتبط با مقطع کاردانی اقدام به انتخاب رشته نمایند. در صورتی که ظرفیت تعیین شده برای رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مناسب و زیاد باشد، امکان انتخاب رشته بدون آزمون و غیر مرتبط را برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فراهم خواهند نمود.

از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تهران مرکز، دارا بودن گواهی پیش دانشگاهی برای داوطلبان می باشد. لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون این مقطع شامل گروه های علوم انسانی، تجربی و ریاضی می باشد که داوطلبان با توجه به علاقه مندی خود می توانند جهت انجام انتخاب رشته اقدام نمایند. پذیرفته شدگان این دانشگاه امکان نقل و انتقال را نخواهند داشت.

 

 

 

 

برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز در لیست زیر ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر گردید، تنها امکان انتخاب یک رشته در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز  در هر یک از مقاطع وجود دارد. با توجه به اینکه ثبت نام در دو ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد، لذا زمان اعلام نتایج و تشکیل کلاس ها تا حد زیادی به برنامه دانشگاه های مورد نظر بستگی خواهد داشت. آن دسته از متقاضیانی که در دانشگاه آزاد واجد تهران مرکز پذیرفته شده اند، لازم است مدارک خود را به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه تحویل دهند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز مطالب مفیدی را برای شما عزیزان ارائه نماییم. برای اطلاع از شرایط ثبت نام و همچنین دریافت مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور می توانید با مشاوران دانشگاه تهران مرکز ما در ارتباط باشید. امکان انتخاب تنها یک رشته در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون وجود دارد به همین دلیل برای انجام ثبت نام و همچنین اطلاع از زمان دقیق ثبت نام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

مطالب مرتبط

نحوه پذیرش داروسازی بدون کنکور

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه بروجرد

رشته داروسازی بدون کنکور کیش

تمامی داوطلبان تنها می توانند در هر مقطع ، یکی از رشته های موجود در لیست مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

بله تمامی داوطلبان واجد شرایط می توانند برای انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند.

 

بله. همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد هر ساله شاهد افزایش 10 تا  15 درصدی شهریه می باشیم.

 

 

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور
روانشناسی تهران مرکز بدون کنکور
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *