روانشناس بالینی جنوب تهران

 
helpkade
روانشناس بالینی جنوب تهران
روانشناس بالینی جنوب تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.روانشناس بالینی جنوب تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

دنبال دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره خوب در جنوب تهران میگردین؟ ادامه متن را پس حتماً بخوانید!!

مردم ساکن جنوب تهران چگونه میتوانند بهترین دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره روانشناسی تهران را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در منطقه خود باشند.

مرکز مشاوره مکث طرف قرار داد با بانکهای سپه، صادرات، تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن با داشتن دکتر روانشناس، روانسنج، مشاور و روانپزشک با دقت بیشتری روند درمان فرد را پیش می برند.

روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره مکث با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص سعی کرده اند تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین محترم نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

روانشناس بالینی جنوب تهران

ساکنین جنوب تهران هم همانند سایر نقاط تهران مشکلات و دغدغه های دارند که مشکلات برای هر فردی میتواند به میزانی سخت و دست و پا گیر باشد که شاید این احساس نیاز باعث شود فرد به دکتر روانشناس مراجعه کند و از مشکلات و دغدغه های خود حرف بزند.

فعالیت روانشناسی بسیار گسترده است و گرفتن مشاوره انواع مختلفی دارد و این نکته مهم است که حتماً نباید فرد مشکل خلقی یا ارتباطی داشته باشد که بخواهد به دکتر روانشناس در جنوب تهران مراجعه کند.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین دکتر روانشناس باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آمده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای شما مردم عزیز می باشد که در سایت ما شما می توانید فعالیت های مختلف را مشاهده کنید.

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین جنوب تهران:

دکتر روانشناس ما معتقد است که یکی از متداول ترین سوال های مردم تفاوت دکترروانشناس با روانپزشک است. واضحا دکترهای روانشناس به صحبت و راهکارهای درمانی برای مراجع میپردازند، اما دکتر روانپزشک صرفا با تجویز دارو و در واقع (دارو درمانی) میتواند مشکلات را در بخش ذهنی و نوروسایکولوژیک مغز درمان کند.

دکتر روانشناس در جنوب تهران معتقد است با تحلیل و بررسی مشکلات افراد و ایجاد راه کارهای جدید درشناخت مراجع او را به سمتی میکشانند که خود برای خود تصمیم گیرنده باشد و از انفعال حاصل از کرختی و بی مسئولیتی رها بشوند و بتواند تصمیم گیرنده باشند.

روانپزشکها و همچنین روانشناسها به درمان مراجع میپردازند. در واقع مراجعینی که در افسردگی های شدید و اضطراب های غیرقابل کنترل و وسواس های اختلالی قرار دارند میتوانند با تشخیص روانشناس ابتدا به مرحله دارودرمانی بپردازند و پس از ایجاد ثبات در هورمن های مغزی و به دست آوردن میزانی از سلامت روانی و بهبود به مشاوره های روانشناسی و فردی بپردازند. دکتر های روانشناس این قابلیت را دارند که تشخیص دهند آیا مراجع نیاز به دارو درمانی دارد و یا خیر. اما خود به شخصه نمیتوانند دارویی را برای مراجع تجویز کنند.

گرایش های روانشناسی یکی دیگر از عمده سوالهای مراجعین به روانشناسان است، که البته به دست آوردن این اطلاعات از جمله حقوق یک مراجع میباشد. روانشناسان (عمومی، بالینی) میتوانند در درمان های خود از گرایش هایی که در آن تخصص لازم را به دست آورده اند استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین و پایه ایی ترین گرایش های درمانی است که به دو شاخه کلاسیک و کوتاه مدت تقسیم میشود. که در واقع مراجع با صحبت کردن در ساعات طولانی با روانکاو درمان خود را آغاز میکند.

از گرایش هایی است که به واسطه آن مراجع پس از صحبت و بیان مسئله اصلی، راهکارهایی برای درمان خود دریافت میکند که باید به این راه کارها عمل کند و هر هفته در ملاقات های جدید خود تغییرات رفتاری خود را برای روانشناس بازگو کند. در واقع در این درمان تمرکز بر ایجاد یک رفتار جدید و یا از بین بردن رفتارهای قبلی است.

درمان های شناختی بر روی شناخت، بینش و نگرش مراجع تمرکز دارد. به واسطه این درمان مراجع با بیان مسئله میتواند در هر هفته با تکلیف هایی که به او داده میشود به بینش جدیدی نسبت به مسئله خود دست پیدا کند و با این بینش جدید و نگرش به دست آورده قطعا مسئله و مشکلات او، بار سنگین قبل را برای او به همراه ندارد.

درمان های نوروسایکولوژیک بر روی ذهن و مغز تمرکز دارد. در واقع این درمانگران مشکلات و مسئله اصلی را در فیزیک مغز جستجو میکنند و با بالا و پایین بردن هورمن های مغزی و یا دریافت نویزهای در مغز که تولید کننده هورمن های فعال ذهن هستند با استفاده از (نوروفیدبک) میتوانند درمان را با روش شرطی سازی مغر بر روی بیمار انجام دهد.

تمام شاخه ها و گرایش های روانشناسی تلاش برای بهبود مراجع دارند و قطعا هر فردی از یک روش درمانی جواب بهتری میگیرد تا روش های دیگر. این اتفاق کاملا شخصی است. البته که هر روانشناسی برای درمان بهتر نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد، هر فردی به عنوان مراجع باید به این آگاهی دست پیدا کند که هر فردی ممکن است با یک گرایش درمانی در درمان خود جواب بهتری بگیرد.

یکی از دستاوردهای جامعه صنعتی امروزه لزوم مراجعه به روانشناس و تغییر در دیدگاه مردم به روانشناسان از قبل شده است. شاید پیش از این هر فردی با مراجعه به روانشناس دچار این دلهره میشده که شاید مشکلات اساسی روانی دارد و یا شاید فردی بیمار است که کسی نباید از بیماری او با خبر باشد پس شما اگر نیاز به دکتر روانشناس در جنوب تهران دارید می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

جواب دکتر روانشناس سهیلا عیسایی به این دست سوال ها این است که، مشاوران روانشناس در واقع حل کننده تمام مسائل و مشکلات یک فرد نیستند، آنها صرفا با شناخت روحیه و اخلاقیات فردی که به آنها مراجعه میکند میتوانند بهترین راه کار را برای حل مسئله فرد ارائه دهند. از این رو فرد مراجع با بینش و آگاهی که به واسطه روانشناس خود از مسئله و مشکل خود پیدا میکند میتواند بپذیرد که مشکلات خود را از این طریق کم تر کند و خود را در راه بهبود و سلامت قرار بدهد یا خیر.

در واقع مهم ترین عامل درمان خود فرد است که به دکتر روانشناس مراجعه کرده است. بنابراین یکی از پایه ایی ترین راهکارهای درمان نیز از طریق روانشناس بررسی و ارائه میشود که آن تغییر نگرش است. ایجاد تغییر نگرش مستلزم صرف زمانی است که تشخیص آن به عهده روانشناس است و برای هر فردی نسبت به مقاومت او در درمان متفاوت است. پس شما اگر فکر میکنید نیاز به تغییر نگرش دارید می توانید با دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

هر فردی با مراجعه به دکتر روانشناس و سعی و تلاش و مبادرت خود در درمان میتواند به بهبود دست پیدا کند. نکته مهم در درمان در واقع خود مراجع است که مراجع برای درمان و ایجاد بهبود، میتواند با تلاش خود و راهنمایی و مهارت یک روانشناس زبده به آن دست پیدا کند. در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد و درمان نشود. حتی مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی و روانی میتوانند با گذر زمان در درمان های صحیح به بهبود برسند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «دکتر روانشناس در جنوب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ندای مهر با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده, روانشناسی, رواندرمانی, روانشناسی کودک, مشاوره ازدواج, مشاوره طلاق, مشاوره آنلاین, و ارائه مقالات و متون با کیفیت در حوزه روانشناسی در سال 1389 تاسیس گردید و با درنظر گرفتن نیازها و پیشنهادات کاربران در حال توسعه در بخشهای مختلف و خدمات گوناگون مشاوره و روانشناسی می باشد

کليه حقوق اين سايت متعلق به ندای مهر می باشد.

روانشناس بالینی جنوب تهران

کانال مشاوره

 

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مرکز روانشناسی و مشاوره ما با هدف ارتقاء توانمندی های ذهنی و روانی افراد به منظور پیشبرد سطح سلامت جامعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. اهم فعالیت های مرکز مشاوره و روانشناسی ما شامل موارد زیر است:روانشناس بالینی جنوب تهران

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

اصطلاح «روان درمانگر» اصطلاحی کلی است که به افراد مختلفی، با مدارج علمی متفاوت، اطلاق می‌گردد. متأسفانه به دلیل آن که شناخت عمومی نسبت به این که روان درمانگر باید دارای چه صلاحیت‌های علمی باشد در سطح مناسبی نیست، برخی افراد تنها با گذراندن یک یا دو دوره چند ماهه به این کار حساس می‌پردازند و سلامت روانی جامعه را با خطرات جدی روبرو می‌سازند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

روان‌درمانی شيوه‌ای است كه در آن مشكلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشكلات به يك درمانگر و گفتگو با او درمان می شود. منظور از روان‌درمانی، درمان اختلال‌های روانی به کمک تدابیر روان‌شناختی است (نه تدابیر جسمانی یا زیستی). این اصطلاح شیوه‌های درمانی گوناگونی را دربردارد که همگی قصد کمک به افراد آشفته را دارند تا رفتار، افکار و هیجان‌هایشان را طوری تغییر دهند که بتوانند راه‌های مفیدتری برای کنار آمدن با فشار روانی و افراد محیط پیدا کنند.

در این سبک از درمان، بر روی زندگی فعلی و روابط درون خانواده، محیط کار و محیط اجتماع تمرکز می‌شود. در این روش درمانی فرد یاد می‌گیرد که چگونه شیوه‌ای را که با دیگران تعامل می‌کند مورد ارزیابی قرار دهد و راهبردهایی را برای حل مشکلات بین فردی بیاموزد. موضوعات رایج درمانی معمولا مربوط به مشکلات مربوط به تعامل با افراد مهم زندگی، مسایل مربوط به داغدیدگی‌های حل نشده، مشکلات موجود در محیط کار وغیره می‌شود.

هدف رفتار درمانی تغییر رفتارهای ناسالم وناخواسته از طریق دادن پاداش، تقویت و حساسیت زدایی است. حساسیت زدایی یا درمان مواجهه‌ای فرایندی است که در آن فرد با موضوعی که او را مضطرب می‌کند مواجهه می‌شود و با پاسخ‌های ناخواسته به مقابله می‌پردازد. در رفتار درمانی معمولا به همکاری افراد دیگر به خصوص اعضای مهم خانواده و دوستان نزدیک مراجع نیاز است.

هدف شناخت درمانی شناسایی و تصحیح الگوهای فکری تحریف شده است که منجر به بروز عواطف و رفتارهای مشکل ساز می‌شود. در شناخت درمانی سعی بر این است که الگوهای فکری متعادل‌تری جایگزین این الگوهای فکری مخرب شوند. همانند رفتار درمانی در درمان شناختی نیز تمرکز بر روی مشکلات فعلی مراجع است تا تعارضات مربوط به گذشته فرد.

این نوع از روان درمانی شامل ترکیب درمان رفتاری و درمان شناختی است و هدف آن شناسایی باورها و رفتارهای ناسالم و منفی و جایگزین کردن آنها با رفتارها و باورهای سالم‌تر است. شکل معمول CBT جلسات ۴۵ دقیقه‌ای هفتگی است و در این درمان به مراجع تکالیف مختلف خانگی داده می‌شود.

رویکردهای شناختی رفتاری برای درمان مسائل خاص می‌توانند بسیار اثربخش باشند. در بیشتر مواقع، روش‌های شناختی و رفتاری برای درمان یک اختلال با یکدیگر ترکیب می‌شوند. مثلا درمانگری که به درمان مراجعه کننده‌ای مبتلا به اضطراب اجتماعی می‌پردازد، هم به او در شکل دادن الگوهای فکری دقیق‌تر کمک می‌کند و هم بر روی رفتارهای خاصی، نظیر کناره‌گیری اجتماعی، تمرکز می‌نماید.

روانکاوی یکی از رایج‌ترین سبک‌های روان‌درمانی است که بر پایه نظریه روان‌تحلیل‌گری بنا شده است. در این نظریه اعتقاد بر این است که رفتار انسان توسط تجارب گذشته او تعیین می‌گردد. روانکاوان اعتقاد دارند که رویدادهای کودکی و احساسات، افکار و انگیزه‌های ناخودآگاه در بیماری ذهنی و رفتارهای ناسازگارانه، نقش دارند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تمرکز این درمان به روی افزایش آگاهی مراجع از رفتارها و افکار ناهشیار و بدست آوردن بینشی درباره احساست و انگیزه‌هایش است. درمانگران در این شیوه درمانی از تکنیک‌های مختلفی اعم از کاوش تجارب زندگی فرد، مقابله با هیجان‌ها، باورها ورفتارها و تفسیر افکار ورفتارها استفاده می‌کنند. مراجع معمولا روانکاو خود را چند بار در هفته و برای چندین سال باید ملاقات كند.

با وجودی که انتقادات زیادی از این روش درمان به عمل آمده و بسیاری آن را پرهزینه، زمانبر و معمولا ناکارآمد می‌دانند اما این روش دارای مزایایی نیز هست. درمانگر محیط غیرانتقادی، راحت و همدلانه‌ای را فراهم می‌سازد که شخص مراجعه کننده، خود را برای نشان دادن و آشکار ساختن احساسات یا اعمالی که به استرس یا تنش در زندگیش انجامیده، راحت حس می‌کند. در بیشتر مواقع، همین در میان گذاشتن این عوامل فشار روحی با یک نفر دیگر، خود می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد.

مرکز روانشناسی و مشاوره ما با هدف ارتقاء توانمندی های ذهنی و روانی افراد به منظور پیشبرد سطح سلامت جامعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. برای دریافت خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در زمینه روانشناسی کودک و بزرگسال با متخصصین ما در تماس باشید.

مرکز مشاوره قلهک، کلینیک روانشناسی

روایتی بر کار و زندگی روانشناسان

مرکز روانشناسی ذهن آرا، بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در…

مرکز مشاوره دولتی شرق تهران

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

روانشناس کودک در جنوب تهران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

روانشناس بالینی جنوب تهران


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده


+ بیشتر …

در پایین ما لیستی از بهترین مراکز مشاوره تهران را بر شما مخاطبان هوش کالا گلچین کردیم. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در تهران هستید از لیست زیر استفاده کنید. مطب های روانشناسی معرفی شده در لیست پایین خدمات؛ مشاور خانواده، ازدواج، زوج درمانی ، کودک ، افسردگی و … را ارائه می دهند.

شمال شرق تهران

کلینیک آرامش نویندرمانگر : رقیه علی نژادخدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

غرب تهران

مرکز مشاوره حالی نومتخصصین حرفه ای و کاردان در تمامی حوره هاخدمات: مشاوره فردی، روانکاوی، زوج درمانیپیش از ازدواج، طلاق، اعتیاد و…آدرس :ضلع جنوبی بلوار فردوس، بین ابراهیمی و ستار، پلاک ۴۳۸، ساختمان پارسا، طبقه۱، واحد۳تلفن پذیرش:۰۹۱۹۸۲۰۴۸۷۱۰۲۱۴۴۰۷۰۲۵۳روانشناس بالینی جنوب تهران

شمال غرب تهران

مرکز مشاوره ندای دروندرمانگر : دکتر ماهرخ بریریآدرس:جنت آباد شمالی، بالاتر از آبشناسان، بین کوچه تروند و بهارستان ۱۶، پلاک ۳۲۱جنب شرینی فروشی رنگارنگ، زنگ ۴تلفن پذیرش:۰۲۱۴۴۸۶۳۹۵۲۰۹۰۱۱۸۰۹۳۰۹در این مرکز خدمات مشاوره انلاین ارائه می گردد

شرق تهران

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :  09337755304

مرکز تهران

کلینیک روانشناسی تدبیر راه نوآدرس:بلوار کشاورز ، روبروی هتل اسپیناس ، خیابان شوریده ، نبش رستاک ، پلاک ۳ ، واحد ۱۷تلفن پذیرش: ۰۲۱۸۸۳۹۶۹۱۶

جنوب

کلینیک روانشناسی دریاآدرس:شهر ری، روبروی مترو شهر ری،  ساختمان پزشکان نور،  طبقه ۴. واحد ۱۰تلفن پذیرش: ۰۹۰۲۹۰۲۴۰۱۴

در ادامه ی لیست کلینیک روانشناسی تهران را در پایین آورده ایم. سعی شده است که این لیست تمام خدمات مورد نیاز شما از جمله ( مشاور ازدواج تهران ، مشاور کودک ، نوجوان ، طلاق ، تحصیلی ، خانواده ، رایگان ، تلفنی ) را در این لیست قرار بدهیم.

اگر شما روانشناس شاغل در تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک ثبت نام دفتر رواشناسی اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز شما هم نمایش داده شود.

مرکزمشاوره دواتی تهران (انقلاب)آدرس :خیابان پیروزی ، خیابان نبرد ، جنب سازمان آبتلفن پذیرش :۰۲۱۳۳۱۷۴۰۴۰

مرکز دولتی  آمنهآدرس :خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان ونک ، روبروی میرداماد ، نبش پمپ بنزینتلفن پذیرش :۰۲۱۸۸۷۷۹۳۵۵

کلینیک روان درمانی دولتی تهران ( جامع )آدرس :خیابان ولیعصر ، خیابان رشت ، کوچه جمشید جم تلفن پذیرش :۰۲۱۶۶۴۰۷۷۹۱

مرکز استاد روزبهآدرس :خیابان شریعتی ، بالاتر از سه راه طالقانی،  جنب پاناسونیک ،  کتابخانه مرکزی کانون اسلامی انصارتلفن پذیرش :۰۲۱۷۷۶۴۱۰۳۳

  مشاوره مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

لیست مراکز مشاور خانواده تهران فوق شامل لیستی از مشاوره خانواده خوب تهران است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما مشاوره خوب در تهران به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، روانشناسی خانواده ، روانشناسی نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

معمولا افراد واژه های مشاوره و روانشناس را به جای هم به کار می برند. باید در نظر داشته باشید که دو حوزه متفاوت و مجزا هستند. مشاوران به دنبال حل مسائل و مشکلات پیچیده و روانی افراد نیستند بلکه به افراد در راستای نیازهایشان مشاوره می دهند. اگر فرد به اختلالات روانی مانند اضطراب ، افسردگی و … مبتلا باشد باید به روانشناس مراجعه کند.

بر اساس تعرفه سازمان نظام روانشناسی هزینه ۴۵ دقیقه مشاوره از ۷۰ هزار تومان تا ۱۷۰ هزار تومان متغیر است. البته بسته به این که مشکل فرد چه باشد هزینه ها هم متغیر هستند.

در این نوشته ما لیستی از بهترین روانشناسان تهران را در حیطه تخصص های مختلف را جمع آوری کرده ایم. برای مشاهده تخصص های آن ها بر روی جزئیات کلینیک ، کلیک کنید.

روانشناس خوب باید دارای علم و دانش به روز در حیطه روانشناسی باشد. در حیطه تخصصی فعالیت کند و عضو سازمان نظام روانشناسی باشد. همچنین مراجعان وی رضایت بالایی داشته باشند. ما در این نوشته لیستی از بهترین روانشناسان تهران را آورده ایم.

یکی از اهداف مشاوره پیش از ازدواج برای کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب است. مرحله پیش از ازدواج یکی از مراحل حساس در انتخاب زوج مناسب است و می تواند از بروز مشکلات بعدی در زندگی زوجین جلوگیری کند.

انجمن روانشناسی آمریکا

آخرین تغییرات : تیر ۲۵, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

روانشناس بالینی جنوب تهران
روانشناس بالینی جنوب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *