روانشناس کودک زنجان

 
helpkade
روانشناس کودک زنجان
روانشناس کودک زنجان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس کودک زنجان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

هومن بخشعلی زاده 

محسن عباسی 

مصطفی ولی پور 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

روانشناس کودک زنجان

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشکل در عملکرد سیستم


بازگشت به صفحه اصلی

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره زنجان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در زنجان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره آنیسا

مدیریت : دکتر مسعود حجازی

آدرس :

چهارراه سعدی – کوچه قلعه – ساختمان شفا – طبقه ۵روانشناس کودک زنجان

تلفن پذیرش :

۰۹۱۹۸۸۵۴۶۸۶ ۰۲۴۳۳۳۲۶۵۵۰

مرکز روانشناسی نیک

رواشناس : جواد قنبری

آدرس :

دروازه رشت – اول خیابان صفا – بن بست ثمین تاب – ساختمان ۲۳ – طبقه ۲ غربی

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۴۶۹۲۷۲

برهان

روانشناس : دکتر جعفر حسنی

آدرس :

 سعدی وسط کوچه قدیر پلاک ۱/۱ واحد ۱۰

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۳۸۱۹۹

افق زنجان

آدرس :

میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، طبقه ۲، واحد

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۲۰۲۴

مشاوره خانواده آفرینش

آدرس :

زنجان، سعدي وسط، كوچه موسوي، پ ١١، طبقه سوم

تلفن پذیرش :

٠٢٤٣٣٣٦٣٩٩٩

پیاژه

آدرس :

جاده پائین کوه ، اراضی مصلا ، خيابان ده متری ششم، قطعه ۹۷

نلفن پذیرش :

۰۹۱۰۹۷۱۳۱۶۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان زنجان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره زنجان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در زنجان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

رشد

آدرس :

سعدی وسط، کوچه موسوی، پلاک ۱۱، جنب باشگاه سفیر، 

طبقه سوم، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رشد

روانشناس کودک زنجان

نلفن پذیرش :

۳۳۳۶۳۹۹۹-۰۲۴  

آتیه ( تخصصی کودک و نوجوان)

آدرس :

چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی ۵، واحد ۳۰

نلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۶۶۴۳۳

شمس

آدرس :

ابتداي سعدي وسط، ساختمان پزشكان پاستور واحد ۴۰۲

نلفن پذیرش :

۰۲۴۱-۳۲۶۳۴۰۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره زنجان و یا بهترین دکتر روانشناس زنجان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در زنجان و یا روانشناس کودک در سنندج و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان زنجان

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : بهمن ۱, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مرکز تخصصی رواندرمانی کودک و نوجوان (زنجان)

۰-۶ ماهگی: از دست دادن حمایت بدنی . صدای بلند ۷-۱۲ ماهگی: غریبه ها. چیزهای ناگهانی،غیر منتظره و…

مقدمه حتی لحظه ای فکر کردن به اینکه فرزند ما مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بسیار وحشتناک است.…

از درمانگران آتیه وقت ملاقات بگیرید

زنجان- چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی 5، واحد 30، مرکز مشاوره‌ی تخصصی کودک و نوجوان آتیهروانشناس کودک زنجان

تلفن: 02433366433

مرکز مشاوره آتیه به عنوان اولین و تنها مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان در سال 1393 با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است، از ابتدای شروع فعالیت مرکز آتیه تخصص‌گرایی و حساسیت در ارائه خدمات روان‌درمانی به کودکان و نوجوانان در اولویت اول قرار گرفته است.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان استان خبر داد.

 

 

روانشناس کودک زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، مرتضی مکاریان ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان استان گفت: بسیاری از نیازمندی‌های روان‌شناختی مراجعان و افراد تحت پوشش بهزیستی می‌تواند از طریق ارجاع به این مرکز مشاوره تأمین شود، لذا می‌تواند روند ارجاع مراجعان بخش‌های دولتی به مراکز غیردولتی تسریع شود. به علاوه این‌گونه مجموعه‌ها و مراکز مشاوره نه تنها می‌توانند از بار خدمات روان‌شناختی مراجعان و افراد تحت پوشش بهزیستی کم کنند، بلکه در راستای تکمیل نیروهای متخصص خود نیز تلاش مضاعف کنند.

 

 

این مسوول با تأکید بر این‌که در حال حاضر پنج مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: بیش از 99 درصد این کودکان و نوجوانان با مشکلات شدید عاطفی، رفتاری و خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند، از این رو ایجاد مراکز مشاوره تخصصی می‌تواند تا حد زیادی برای رفع مشکلات روان‌شناختی از این دست گام بردارند.

 

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، همواره در طول زندگی خود شاهد نزاع‌های خانوادگی و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی بوده‌اند، به همین دلیل بخش خصوصی می‌تواند برای درمان این اختلالات به کمک بهزیستی بشتابد. متأسفانه یکی از مشکلاتی که در جامعه امروز با آن مواجه هستیم عدم تبیین صحیح جایگاه مشاوره در امور اجتماعی و حقوقی است و مردم فقط زمانی که با مشکل روبه‌رو می‌شوند، به دنبال حضور در مراکز مشاوره رفته و کمتر برای پیشگیری از بروز مشکل به این مراکز مراجعه می‌کنند.

 

 

مکاریان با بیان اینکه آموزش و پرورش، بهزیستی و رسانه‌ها می‌توانند از مولفه‌های تاثیرگذار در جا انداختن فرهنگ مشاوره باشند، تصریح کرد: باید به سمت فرهنگ‌سازی مشاوره در جامعه حرکت کنیم، چراکه بی‌توجهی به این موضوع، هزینه‌های سنگینی را به فرد و جامعه تحمیل می‌کند.

 

 

در ادامه این مراسم، معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: تا پایان امسال 19 مرکز مشاوره فعال در سطح استان خواهیم داشت.

 

 

گلنسا آقامحمدی در این رابطه تاکید کرد: با افتتاح مرکز مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان آتیه، بسیاری از خدمات روان‌شناختی در حوزه کودکان و نوجوانان در سطح استان برای نخستین‌بار و به صورت تخصصی‌تر ارائه خواهد شد.

 

 

در ادامه، یک روان‌شناس بالینی کودک و نوجوان و عضو مرکز مشاوره آتیه زنجان در با اشاره به این‌که گروه تخصصی مشاوره این مرکز پیش از آغاز به ‌کار، اختلالات شایع موجود در بین کودکان و نوجوانان را رصد کرده ، خاطرنشان کرد: بر اساس این بررسی‌ها، هر یک از سه نفر مشاور این مرکز، مشاوره‌های تخصصی خاصی را بر عهده گرفته‌اند.

 

 

مصطفی ولی‌پور گفت: در حال حاضر برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای تغذیه و روان‌شناسی خانواده، مراجعان به مراکز دیگر ارجاع داده می‌شوند که امید است با جذب پزشک متخصص، بتوانیم در راستای تکمیل تیم مرکز پیش برویم و از میزان آمار مراجعان بکاهیم. همچنین باید در نظر داشته باشیم که فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات مشاوره، سبب خواهد شد تا خانواده‌ها با صرف هزینه‌های ناچیز، از هزینه‌های احتمالی که در آینده صرف ناهنجاری خواهد شد، پیشگیری کنند.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوستان زنجانی میسه یا روانشناس خوب تو زنجان معرفی کنید

من زنجانیم ولی نمیشناسم متاسفانه. چند سری رفتم مشاوره  بهزیستی. بد نبود خیلی خوبم نبود. ولی از هیچیم بهتر بود. فقط چون ارزون میگرفتن رفتم اونجا

مربا جونم ممنونم ازتون من برای یکی از اقوام که دچار مشکل سدن می خوام دکتر شهلا خطیبی رو که تو مرکز پیاژه کار می کنه معرفی کردن در موردش شنیدینروانشناس کودک زنجان

سلام دوستان 

دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان کارشون عالیه در ضمن ایشون استاد دانشگاه و مدرس کارگاه های روانشناسی دانشگاه علامه هستند.

اخیراً ایشون کار نوروفیدبک هم انجام میدند ودر درمان بسیاری از اختلالات و اضطراب و بیش فعالی و اتیسم حرف اول رو میزنند .

یکی از کلینیک های که  ایشون هستند کلینیک بهار نو شهرآرا باشماره تماس ۸۸۲۶۷۰۴۰ و ۸۸۲۶۷۰۶۸ که اغلب وقت هاشون تا یکماه پر هست ولی بنظرم ارزش صبر کردن رو داره در ضمن شماره خانم دکتر ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸ است اگه کارتون اورژانسی باشه با خودشون تماس بگیرید شاید بتونند یه وقت کنسلی بهتون بدند من که باخودشون تماس گرفتم بنده خدا برا هفته بعدشون ده شب وقت دادند دخترم اضطراب حاد داشت که با چند جلسه بازی درمانی و نوروفیدبک و تست استفورد کامل مشکلش برطرف شد حتی کار به دارو  آرام بخش برا دخترم رسیده بود که خدارو شکر العان خیلی خیلی بهتره ، 

دوستانی که فرزندانشون مشکوک به مشکلات اختلال یادگیری و تمرکز و بیش فعالی و اتیسم و اضطراب و یا هر اختلال دیگه ای که دارند،  خانم دکتر مهسا ساداتی  بینظیره در ضمن ایشون یه کلینیک دیگه هم فکر میکنم در قیطریه هستند ، اگه دوستانی که غرب تهران براشون دوره میتونند با خانم دکتر صحبت کنند که اونجا وقت بدند ولی روز هایی که من  تو کلینیک شهرآرا وقت  داشتم میدیدم که از  کرج  و اسلام شهر  و حتی ورامین هم اونجا بودند.  خدارو شکر مشکل دخترم حل شده شما هم مشکل فرزند عزیزتون حل بشه😍😍

خبر خبر بیاید ببنید طبیعت برای قدر دانی از خانم ها چه کرده

ممنون عزیزم لطف کردین

خدارو شکر فرزندم مشکلی ندارن یکی از اقوام زن و شوهر دچار مشکل شدن اگه روانشناسی می شناسین که در این زمینه کارش خوب باشه ممنون میشم معرفی کنید

سلام عزیزم

من یه مشاوره میشناسم که آدرس پیجشون اینه👇

ravan_shenasieshgh کلی راهکار عالی بهتون میدن یه سر ب پیجشون بزنین😍😍

سپاس گلم😘😘😘

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی زنجان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی زنجان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان زنجان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.روانشناس کودک زنجان

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی زنجان، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی زنجان تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان – افق: زنجان، سعدی وسط، ابتدای خیابان زینبیه غربی، ساختمان فردوس، طبقه ۳، واحد ۹ شماره تماس: ۳۳۳۲۵۷۳۹

آدرس: خ شیخ فضل الله- روبروی دارالقران شماره تماس: ۴۲۴۱۰۳۲-۰۲۴۱

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان – مهر: – شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان – آفرینش: زنجان، میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، واحد 12 شماره تماس: 33325739

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زنجان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

روانشناس کودک زنجان
روانشناس کودک زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *