روانپزشک خوب در سمنان

 
helpkade
روانپزشک خوب در سمنان
روانپزشک خوب در سمنان

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در سمنان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در سمنان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در سمنان می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در سمنان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در سمنان, بهترین روانپزشک در سمنان, بهترین فوق تخصص روانپزشک در سمنان, بهترین مراکز روانپزشکی در سمنان, زوج درمانی در سمنان, دکتر روانکاوی در سمنان, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در سمنان, روانپزشک عالی در سمنان, مشاور ازدواج در سمنان, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در سمنان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

روانپزشک خوب در سمنان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.روانپزشک خوب در سمنان

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر نادیا ثقفی 

دکتر نیلوفر صفایی 

دکتر بهناز بهنام 

دکتر فرید حیدری 

دکتر صباحت لواف 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

نوبت دهی مراکز روانشناسی سمنان – روانشناس خوب در سمنان – بهترین روانشناس سمنان – بهترین مراکز روانشناسی سمنان – زوج درمانی در سمنان – دکتر روانکاوی در سمنان – دکتر اختلال میل جنسی در سمنان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در سمنان – زوج درمانگر خوب در سمنان – روانشناس عالی در سمنان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره سمنان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در سمنان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره رویش

آدرس :

روانپزشک خوب در سمنان

میدان سعدی ، ساختمان صدف

تلفن پذیرش :

۰۲۳۳۳۳۳۱۵۰۳

مرکز روانشناسی زندگی بهتر

آدرس :

– میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۶۳۶۴۰

سلامت

آدرس :

باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۴۰۸۵۶

نهال ( روانشناس کودک و نوجوان)

آدرس :

 باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی

تلفن پذیرش :

۰۲۳-٣٣٣٤٦٥٦٧

سازمان آموزش و پرورش

آدرس :

بلوار میرزای شیرازی ، کوی فلسطین ، جنب دبیرستان حضرت صدیقه

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۳۵۸۵۸

ترک اعتیاد نوید

آدرس :

بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک ۱۰۳ – طبقه فوقانی سوپر مارکت

نلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۴۴۵۲۳۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان سمنان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره سمنان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در سمنان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

امام هادی ( ع)

آدرس :

میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

نلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۶۳۶۴۰

روانپزشک خوب در سمنان

بامداد

آدرس :

بلوار امیر کبیر جنب پل محب شاهدین پردیس پزشکان بوعلی طبقه ۸ واحد 

نلفن پذیرش :

۰۹۱۲۰۸۱۷۴۰۶

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره سمنان و یا بهترین دکتر روانشناس سمنان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در سمنان و یا روانشناس کودک در قزوین و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.


Jump to navigation

۰۸:۵۶ – ۱۳۹۸/۰۶/۱۲

جدول زیر شامل لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در سمنان، بهترین متخصص اعصاب و روان سمنان و بهترین روانپزشک سمنان می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

127. لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در سمنان

لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در سمنان – متخصص اعصاب و روان سمنان – بهترین دکتر اعصاب و روان در سمنان – آدرس روانپزشک خوب در سمنان – تلفن دکتر اعصاب و روان در سمنان – نوبت دهی دکتر اعصاب و روان سمنان – آدرس بهترین دکتر روانپزشک سمنان – روانپزشک سمنان – لیست متخصصین روانپزشکی سمنان – بهترین روانپزشک در سمنان – روانپزشک خوب در سمنان – بهترین دکتر متخصص روانپزشک – روانشناس کودک سمنان روانپزشک خوب در سمنان

 

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در سمنان به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. 

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۱۰:۰۵ – ۱۳۹۸/۰۹/۲۳

لیست فروشگاه های کاغذ دیواری در سمنان را در جدول زیر می بینید. همچنین آدرس و شماره فروشگاه های کاغذ دیواری در سمنان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این لیست قرار گرفته است .

۰۵:۲۸ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۸

متحوای جدول زیر شامل لیست کاملی از پزشکان فوق تخصص جراحی دست در سمنان، بهترین دکتر جراح دست سمنان، فلوشیپ جراحی دست در سمنان و … به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول زیر مراجعه فرمایید.

۰۸:۳۴ – ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

در جدول زیر، لیست دفاتر پلیس + 10 در سمنان  به همراه شماره تلفن و آدرس  دفاتر پلیس + 10 در سمنان، را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم.

۰۸:۰۴ – ۱۳۹۸/۰۵/۰۸

جدول زیر شامل لیست فروشگاه های تجهیزات و کالا پزشکی در سمنان، بهترین فروشگاه های تجهیزات و کالا پزشکی در سمنان به همراه اطلاعات تماس و آدرس می باشد که برای رفاه حال شما جمع آوری شده است.

۰۶:۵۳ – ۱۳۹۸/۰۶/۰۷

جدول زیر شامل لیست کاملی از پزشکان فوق تخصص ریه در سمنان، دکتر فوق تخصص ریه در سمنان، بهترین دکتر فوق تخصص ریه در سمنان و … است، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن این پزشکان نیز در لیست زیر آورده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول زیر مراجعه کنید.

۱۱:۳۷ – ۱۳۹۸/۰۵/۱۴

محتوای جدول زیر شامل لیست کاملی از نمایندگی های کرمان موتور در سمنان به همراه اطلاعات تماس و آدرس آنها می باشد که برای رفاه حال شما عزیزان گردآوری شده است.

۰۹:۳۵ – ۱۳۹۸/۰۷/۲۰

در جدول زیر لیست بهترین فروشگاه های ساز و لوازم موسیقی در سمنان به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را مشاهده می کنید.

۰۷:۰۲ – ۱۳۹۸/۰۳/۲۰

دوستان عزیز جدول زیر شامل لیست شعب بانک پارسیان در سمنان، آدرس شعبه های بانک پارسیان سمنان، تلفن شعب بانک پارسیان در سمنان و شعبه مرکزی بانک پارسیان سمنان می باشد که برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

۰۷:۲۳ – ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

جدول زیر لیستی از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب سمنان را نشان می دهد. همچنین آدرس و شماره مطب پزشکان مغز و اعصاب سمنان جهت نوبت دهی در این لیست قرار دارد.

۰۹:۴۱ – ۱۳۹۸/۰۷/۲۸

در جدول زیر لیستی از بهترین کله پزی های سمنان و کله پزی خوب در سمنان آورده شده است.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

روانپزشک خوب در سمنان

ثبت انواع شرکت

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

صدور انواع بیمه نامه

بیمه شخص ثالث

بیمه بدنه خودرو

بیمه عمر

بیمه باربری

بیمه موتورسیکلت

اخذ ویزای شینگن

اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای استرالیا

خرید خانه

خرید آپارتمان

فروش خانه

فروش آپارتمان

خرید ویلا

فروش ویلا

Buy Property in Cyprus

Buy Property in Larnaca

Buy Villas in Cyprus

Buy Villas in Larnaca

Property For Sale in Larnaca

Property For Sale in Cyprus

لیست متخصصین روانپزشکی (اعصاب و روان) استان سمنان

نام پزشک

روانپزشک خوب در سمنان

تلفن

آدرس

بهناز بهنام

۳۳۲۰۲۲۰

سمنان میدان سعدی مجتمع صدف طبقه دوم

بهمن شاه ویسی

۵۲۳۲۹۲۹

دامغان خ محله نو ساختمان پزشکان مرکزی واحد شماره ۸

نگار صالحیان زندی

تهران – اتوبان ارتش – خیابان مژدی پلاک دو واحد یک

مریم فرجام فر

۲۲۴۴۴۶۰

شاهرود   خ ۲۲ بهمن ابتدای کوچه شهید مزجی جنب داروخانه دکتر امینیان مجتمع نور طبقه همکف

نادیا ثقفی

۴۴۵۲۵۶۷

سمنان میدان معلم ساختمان پزشکان رازی طبقه سوم

کاوه علوی

۴۴۳۲۴۳۲

سمنان   میدان معلم ، ساختمان پزشکان معلم ،واحد اول

سید عباس موسوی

۲۲۲۰۷۷۸

شاهرود خیابان ۲۲ بهمن ساختمان پزشکان رسول اکرم ص

سید شاهرخ آقایان

۲۲۳۱۱۵۲

شاهرود   خیابان ۲۲ بهمن ساختمان پزشکان مرکزی طبقه همکف

لادن مقدم

۲۲۴۲۷۹۹

شاهرود خیابان ۲۲ بهمن ک ۱۲ ساختمان پزشکان خاتم طبقه سوم واحد ۹

 

 فقط با 350 هزار تومان!

09121825339

ویژه:دکتران،بیمارستانها،آزمایشگاهها،شرکت ها،مشاغل و سازمانهای مرتبط

(هزینه بنر ماهیانه فقط 200000 تومان)

(هزینه ثبت در لیست فقط 100000 تومان(یکبار برای همیشه))

شماره کارت:(به نام علی اردکانی – هماهنگی: 09121825339)

6104-3374-6753-8029

 

 

 

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی سمنان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در سمنان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در سمنان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی سمنان می باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید در کانال مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی عضو شوید.

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی سمنان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی سمنان

روانپزشک خوب در سمنان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی سمنان

مرکز مشاوره روانشناسی زندگی بهتر

زندگی بهتر: سمنان – میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

مرکز مشاوره روانشناسی امام هادی (ع)

امام هادی (ع): سمنان-میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

 مرکز مشاوره روانشناسی نوید

نوید: سمنان-بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک ۱۰۳ – طبقه فوقانی سوپر مارکت

مرکز مشاوره روانشناسی سازمان آموزش و پرورش سمنان

مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش : سمنان – بلوار میرزای شیرازی – کوی فلسطین – جنب دبیرستان حضرت صدیقه

مرکز مشاوره روانشناسی سلامت

سلامت: سمنان – باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

مرکز مشاوره روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال

مرکز روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال: سمنان – باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی –

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی سمنان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در سمنان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در سمنان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در سمنان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره سمنان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم سمنان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ،  مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

 

روانپزشک خوب در سمنان

برای دریافت مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی سمنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

روانپزشک خوب در سمنان
روانپزشک خوب در سمنان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *