شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

 
helpkade
شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین
شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

تحریریه ایران مشاوره ۸۴۷ نظرها

چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارید لازم است بدانید که دانشگاه آزاد همانند دانشگاه های دیگر دارای شهریه ثابت و متغیر است. میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان و نوع واحدهای انتخابی (نظری و عملی) تعیین می گردد که شهریه ثابت وابسته به سال ورود به دانشگاه و گروه آزمایشی می باشد، ولی میزان شهریه متغیر در هر نیمسال تحصیلی حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد و وابسته به تعداد واحدهای انتخابی دانشجو است.

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

شهریه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد یکسان بوده و تفاوت آن ها تنها در شیوه پذیرش دانشجو می باشد. علاوه بر شهریه ثابت و متغیر، کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه می باشند که میزان حق بیمه در کلیه مقاطع تحصیلی یکسان و برای هر سال تحصیلی حدود 2/500 الی 3/000 تومان می باشد ولی هزینه خدمات آموزشی بر اساس مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است که در ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد. لازم به ذکر است مبالغ بیان شده در این مقاله، مطابق با آخرین تغییراتی اعمالی ارائه شده اند و در صورت افزایش هر یک از آن ها، تغییرات به وجود آمده، اعمال خواهند شد.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک دیپلم 3 ساله نظام جدید یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دارابودن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم یکی از رشته های نظری می باشد. ثبت نام رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در 2 نوبت مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت نام حضوری همه و یا بخشی از شهریه خود را بپردازند. شهریه مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای 20 واحد تحصیلی که دانشجو می تواند در هرترم اخذ نماید، به صورت جدول زیر می باشد.

دارا بودن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته خواهد بود و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی نیز از شرایط تحصیل بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود. برای تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، باید پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم، جهت انتخاب رشته اقدام نمود. در مقطع کارشناسی رشته های متعددی در گروه های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و علوم پزشکی ارائه می شود که شهریه این رشته ها برای 20 واحد درسی به صورت زیر می باشد:

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در شهریور ماه و از طریق سایت azmoon.org خواهد بود. پس از قبولی در دانشگاه، موضوعی که برای پذیرفته شدگان از اهمیت بسیاری برخوردار است، اطلاع از میزان شهریه رشته خود می باشد تا با توجه به وضعیت و شرایط مالی، ادامه مسیر خود را مشخص کنند. در جدول زیر شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون را در اختیارتان قرار داده ایم.

شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد با توجه به شیوه آموزشی دانشجو (پژوهش محور یا آموزشی پژوهشی) متفاوت می باشد ولی به طور کلی از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است که دانشجویان باید در هنگام انتخاب واحد، همه یا بخشی از شهریه ثابت را پرداخت نمایند و مابقی آن را تا زمان امتحانات فرصت دارند که با واحد دانشگاهی خود تسویه حساب کنند. در جدول زیر شهریه ثابت به همراه شهریه متغیر مقطع دکترای دانشگاه آزاد در همه رشته های تحصیلی آورده شده است.

دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و… نیز دانشجو جذب می نماید و علاقه مندان به تحصیل در این رشته ها باید ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند و پس از کسب رتبه لازم و قبولی در دانشگاه، جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. شهریه رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد نسبت به سایر مقاطع بیشتر بوده و برای هر ترم، تقریبا برابر با 10/000/000 الی 12/000/000 تومان می باشد.

علاوه بر دانشگاه آزاد، دیگر دانشگاه های کشور نیز به استثنای دانشگاه های سراسری دوره روزانه، خدمات آموزشی خود را در ازای دریافت شهریه، به دانشجویان ارائه می نمایند. شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور، میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین شهریه دانشگاه علمی کاربردی روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

شهریه این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه های کشور از دو بخش شهریه ثابت (بسته به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجو) و شهریه متغیر (بسته به نوع و تعداد واحد انتخابی) تشکیل شده و از دانشجویان اخذ می گردد.

معمولا هر ساله 10 الی 15 درصد به میزان شهریه متغیر این دانشگاه افزوده می شود.

شهریه ثابت با توجه به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجویان تعیین می گردد و تا پایان تحصیلات آن ها بدون تغییر باقی می ماند اما میزان شهریه متغیر هر ساله افزایش می یابد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادانشگاه آزاد شهریه شهریه ارشد آزاد شهریه دانشگاه آزاد شهریه دکتری شهریه دکتری آزاد شهریه کارشناسی آزاد

2 هفته پیش

3 هفته پیش

خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شهریه ثابت و متغیر (در کل) برای هر ترم رشته مهندسی کامپیوتر کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد چقدر میشه ؟ با تشکر

با سلام، شهریه ی هر ترم تحصیلی برای رشته ی مهندسی کامپیوتر حدودا ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد و این میزان شهریه در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

سلام ببخشید من امسال میخواهم وارد دانشگاه آزاد بشوم در رشته حسابداری شهریه ترمی چقدر خواهد بود؟

با سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته حسابداری مقطع کارشناسی پیوسته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، حدود ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلام خسته نباشید ببخشید شهریه ی دانشگاه آزاد برای رشته های زبان چقدره؟ مثلا زبان روسی یا انگلیسی؟ لطفا بگید

با سلام و درود. شهریه هر ترم رشته زبان در واحدهای دانشگاه آزاد حدود ۱.۴۰۰۰۰۰ الی ۲.۳۰۰۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) در نظر گرفته می شود.

سلام خسته نباشید.شهریه کارشناسی پیوسته حسابداری چقدره؟و اینکه آیا ازاین ترم،کارشناسی پیوسته در رشته علوم ورزشی ثبت نام میشود ؟؟؟

با سلام، شهریه هر ترم نحصیلی رشته حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، حدود ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان شهریه ثابت و متغیر (به ازای ۲۰ واحد درسی) در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است جهت اطلاع از لیست رشته ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) پذیرش دانشجو دارند، به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی دارم و میخواستم بدونم میشه بدون کنکور وارد دانشگاه ازاد شد؟؟

با سلام و درود. درصورت داشتن دیپلم نظام جدید و یا داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی، مجاز به شرکت در دوره های بدون آزمون می باشید.

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

سلام خسته نباشید ببخشید شهریه رشته تربیت بدنی مقطع کاردانی دانشگاه آزاد برای هر ترم چقدر میشه؟ ممنون میشم بگید ..

با سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته مورد نظر در مقطع کاردانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلام میشه لصفا بگید شهریه رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای مهر ۹۹ چقدر هستش؟

با سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته دامپزشکی در واحدهای دانشگاه ازاد اسلامی، حدود ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است در حال حاضر رشته دامپزشکی صرفا به صورت با آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو دارد.

سلام. شهریه سالیانه و شهریه هر ترم دانشگاه کارشناسی حسابداری چقدره؟؟ ممنون

با سلام، شهریه هر ترم تحصیلی (ثابت و متغیر) مقطع کارشناسی پیوسته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ الی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

شهریه حسابداری کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد هرترم چقدراست؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۲/۴۰۰/۰۰۰ الی ۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

با سلام هزینه کلی شهریه دانشگاه آزاد برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک چقدر هست؟ یعنی جمع کل هزینه ها در پایان چقدر میشه ؟ با تشکر

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۲/۸۰۰/۰۰۰ الی ۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام لطفا کمک کنین هر سایتی یه شهریه اعلام میکنه لطفا بگید هزینه هر ترم تحصیلی در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد چقدر هست برای شهر های کرج و تهران و مشهد و گرمسار لطفا بگید

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ الی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه مهندسی نرم افزار ارشد ،تا ترم آخر نهایتا چقدر میشه؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۲/۸۰۰/۰۰۰ الی ۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام،من رشته ام مهندسی اب و خاک پیام نور هست،میخوام ارشد مهندسی نرم افزار خودرو بخونم،میتونم؟تعداد واحدام چندتا میشه؟

با سلام، بله شما مجاز به تغییر رشته در مقطع کارشناسی می باشید، لازم به ذکر است در صورت تغییر رشته می بایست ۶ الی ۱۲ واحد درسی نیز بگذرانید.

من مدرک دکتری عمومی دامپزشکی دارم.هزینه ی هر ترم دوره phd تخصص دانشگاه آزاد چقدر میشه؟

با سلام، حدود شهریه رشته های گروه علوم پزشکی در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ الی ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام میخواستم بدونم شهریه ی رشته های معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی چقدره؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد ۱/۵۰۰/۰۰۰ الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام،میخواستم بدونم اگه بخوام مهندسی پزشکی بخونم ،هرترم چه قدر شهریه ام میشه?

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد ۱/۵۰۰/۰۰۰ الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام ببخشید ارشد اقتصاد اگه بخواهم ازاد بخونم شهریه هر ترم چقدر میباشد؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام شهریه دانشگاه آزاد علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی چقدر هست (مشهد و تهران)

سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته علوم آزمایشگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مقطع کارشناسی پیوسته، حدود ۴.۵۰۰.۰۰۰ الی ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

سلام شهریه پزشکی دانشگاه آزاد در هر ترم به طور کل هم متغیر و هم ثابت چقدر خواهد شد؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ الی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام شهریه رشته تربیت بدنی در کل با حساب شهریه متغیر و ثابت چه قدر هست؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام.من میخاستم امسال کنکور شرکت کنم.حدود رتبه‌‌ای که باید درکنکور برای مامایی دانشگاه ازاد بیارم چنده؟ و شهریه مامایی دانشگاه ازاد حدودا چقدره ؟

با سلام، حداقل تراز (نمره کل) قبولی رشته مامایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۶۵۰۰ الی ۷۰۰۰ در نظر گرفته می شود، لازم به ذکر است شهریه هر ترم تحصیلی در رشته موردنظر حدود ۴.۰۰۰.۰۰۰ الی ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان به ازای بیست واحد درسی می باشد.

با سلام و خسته نباشید . هزینه هر ترم ارشد نرم افزار دانشگاه آزاد چقدر هست حدودا ؟ با تشکر

با سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته های گروه فنی مهندسی مقطع کارشناسی ارشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلام آلن من دیپلم دارم بخوام بیام دانشگاه آزاد داروسازی بخونم شهریه اش چقدر میشه

با سلام. شهریه ثابت و متغیر دکتری پیوسته داروسازی در دانشگاه آزاد ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای هر ترم تحصیلی می باشد.

شهریه مقطع دکترا رشته فیزیولوژی ورزش ترمی چقده؟؟؟ برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد ۸/۷۰۰/۰۰۰ الی ۹/۸۰۰/۰۰۰ به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام ببخشید حالا رشته حقوق دانشگاه ازاد برای فوق دیپلم شهریه اش چقدره

با سلام ، در حال حاضر رشته حقوق در دانشگاه آزاد به صورت پیوسته ارائه می شود و امکان نام نویسی در رشته مذکور در مقطع کاردانی وجود ندارد.لازم به ذکر است حدود شهریه این رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام ، میزان شهریه رشته حقوق در مقطع کاردانی و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۸ رشته حقوق در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و در مقطع کاردانی ارائه نشده است.

سلام ببخشید من میخواستم بدونم دانشگاه ازاد روانشناسی با رشته انسانی برای کاردانی شهریه اش چقدره

با سلام. رشته روانشناسی صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود؛ شهریه ثابت و متغیر رشته مذکور ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان الی ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

سلام شهریه دانشگاه آزاد در رشته حسابداری چقدر هستش؟متشکرم

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام،شهریه ثابته دانشگاه های ازاد همه جا یکیه؟ اگه فرق داره مثلا حدودا چه قدر فرق دارن

با سلام ، شهریه ثابت در هر سال براساس مصوبات دانشگاه تعیین می شود و دانشجویان ورودی هر سال در سال های بعدی تحصیل موظف به پرداخت شهریه مصوب همان سال خواهند بود ، لذا مطابق با قوانین میزان شهریه ثابت رشته مدنظر در واحدهای آموزشی مختلف متفاوت نمی باشد.

سلام من میخواستم رشته علوم ازمایشگاهی بخونم دانشگاه ازاد ولی متاسفانه نمیدونم که دانشگاه ازاد خوارسگان اصفهان این رشته رو داره یا خیر ‍♀️

با سلام ، مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزادسال ۱۳۹۸ ، پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی در واحد اصفهان ( خوراسگان ) دانشگاه آزاد اسلامی انجام نشده است .

سلام ببخشید میخواستم بدونم هزینه دانشگاه آزاد برای گرفتن فوق دیپلم رشته معماری چقدره

با سلام ، شهزیه هر ترم تحصیلی برای رشته ذکر شده در مقطع کاردانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ، حدود۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود .

سلام وقت بخیر مشهد هستم رشته بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد ورودی۹۹ بدون کنکور میتونم شرکت کنم ? هزینه تقریبی برای هر ترم چقدر میشه?. ممنون

با سلام. ثبت نام دانشگاه های آزاد برای ورودی مهر ماه سال ۱۳۹۹ آغاز نشده است و مطابق با اطلاعیه دانشگاه آزاد زمان ثبت نام در نیمه دوم فروردین ماه آغاز خواهد شد. البته لازم به ذکر است رشته مورد نظر در دانشگاه آزاد مشهد در سال ۱۳۹۸ ارائه نشده بود. شهریه ثابت و متغیر رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه آزاد ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان الی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

سلام من رشته م تجربیه .واقعا رشته پرستاری بدون کنکور هست؟از لحاظ کاری آیا رشته پرستاری بدون کنکور خوبه؟کار هست؟

با سلام ، در سال جاری (۱۳۹۸) پذیرش از رشته مذکور بر اساس سوابق تحصیلی صورت نمی گرفت ، لذا در حال حاضر امکان نام نویسی در رشته پرستاری بدون آزمون وجود ندارد.لازم به ذکر است امکان تغییر شرایط و ضوابط پذیرش در سال های آتی وجود دارد.

سلام خسته نباشید شهریه حسابداری بدون کنکورآزاد کارشناسی و کاردانی چقدره حدودا ثابت و متغییرش؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی رشته حسابداری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی ، حدود ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی پیوسته حدود ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی در نظر گرفته می شود .

سلام و خسته نباشید…ببخشید رشته کامپیوتر بخوام آزاد بخونم ترمی چقدر هست با شهریه متغییر…از ورود به دانشگاه تا لیسانس و سپس بعد از آن میشه بهم بگین…خیلی ممنون میشم…

با سلام ، حدود شهریه رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد ۱/۵۰۰/۰۰۰ الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای یک نیمسال تحصیلی می باشد.لازم به ذکر است حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد ۲/۸۰۰/۰۰۰ الی ۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هرترم است.

سلام من دیپلم تجربی دارم کارشناسی دانشگاه دولتی ی رشته غیر هنری خوندم. سوالاتی ک دارم اینکه میتونم بدون کنکور کارشناسی رشته نقاشی دانشگاه آزاد بیام؟ شهریه هر ترم کارشناسی رشته نقاشی چقدر هست؟

با سلام. رشته نقاشی در مقطع کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد ارائه می شود ، شهریه ثابت و متغیر رشته نقاشی در دانشگاه آزاد ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان الی ۲/۴۵۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

وقت بخیر. عذر میخوام میخواستم بدونم ثبت نام برای کنکور ارشد ناپیوسته مجددا تمدید میشه یا خیر ؟

با سلام. مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد متاسفانه به پایان رسیده است اما شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را در رابطه با مهلت مجدد ثبت نام ارسال کنید در صورت موافقت مدارک خود را برای سازمان سنجش ارسال کرده و ثبت نام کنید.

سلام در رشته میکرو بیولوژی دانشگاه ازاد قم تقریبا از ترم سه و بالاتر هزینه چقدر خواهد بود و کل این مبلغ برای این چهارسال چقدر تخمین میشود ؟ لطفا راهنمایی کنید

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ۴/۰۰۰/۰۰۰ الی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام شهریه ی پزشکی آزاد چقدره؟

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد ، ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ الی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام اگه ممکنه هزینه تحصیل هر نیمسال در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد رو به طور کلی (مجموع ثابت و متغیر)میخواستم بدونم چقدره؟ هم هزینه ترم های تحصیلی قبل از دوره ی بالینی هم ترم های تحصیلی مربوط به دوره ی بالینی ممنون از زحماتتون

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته دندانپزشکی برای یک ترم تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد البته لازم به ذکر است شهریه دانشگاه ها معمولا در برخی از سال ها افزایش قیمت نیز دارد.

با سلام شهریه رشته بهداشت عمومی در مقطع کاردانی و کارشناسی چقدره؟

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کاردانی ۲/۰۰۰/۰۰۰ الی ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان ؛ و همچنین در مقطع کارشناسی ۳/۰۰۰/۰۰۰ الی ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام ببخشید میشه شهریه دانشگاه ازاد پرستاری و هوشبری مقطع کاردانی و کارشناسی چقده ؟!

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان الی ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد و برای مقطع کارشناسی پیوسته ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان الی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سلام میخواستم بدونم شهریه پرستاری دانشگاه آزاد تهران با سایر دانشگاه های آزاد کشور فرق میکنه یا نه؟ اگه فرق میکنه شهریه اون چقدر است؟ ممنون

با سلام ، حدود شهریه رشته پرستاری در مقطع کارشناسی در دانشگاه مذکور ۴/۰۰۰/۰۰۰ الی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای یک نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام هزینه شهریه دانشگاه آزاد رشته های تربیت بدنی در قم و تهران چقده؟!

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی رشته تربیت بدنی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و در مقطع کارشناسی حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ الی ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی در نظر گرفته می شود .

سلام، وقت بخیر لیسانس حوزه دارم میخوام رشته حقوق دانشگاه آزاد بخونم شهریه اش چقدر میشه؟

با سلام ، حدود شهریه رشته حقوق در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان ، و در مقطع کارشناسی ارشد ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سلام.روزتون بخیر. شهریه ارشد هنر رو تو جدول ننوشته بودید.اون چقدره؟ با تشکر

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته های هنر مقطع کارشناسی ارشد در واحد های دانشگاه آزاد ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد. البته لازم به ذکر است شهریه های دانشگاه در برخی از سالها افزایش قیمت نیز دارند.

سلام‌ شهریه ثابت رشته های مهندسی دانشگاه آزاد چقدره!؟

با سلام. شهریه ثابت دانشگاه های آزاد در مقطع کارشناسی ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۲۰۰/۰۰۰ در هر ترم تحصیلی می باشد ، البته در نظر داشته باشید معمولا شهریه های متغیر سالانه افزایش قیمت دارند.

سلام ببخشید دانشگاه غیر انتفاغی علم و فرهنگ بدون کنکور دارد؟من سال اخر گرافیک فنی و حرفه ای هستم اگ بخام برای سال دیگه میشه رشته گرافیک بروم؟چقدره؟ ممنون

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مهر ماه سال ۱۳۹۸ ، رشته گرافیک به صورت بدون آزمون در دانشگاه ذکر شده ارائه نشده است . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از زمان انتشار دفترچه های سال آتی و اخبار تحصیلی جدید مطلع شوید .

سلام شهریه رشته مهندسی نرم افزار (کامپیوتر)در دانشگاه ازاد در سال ۹۸ چقدر هست ؟؟(یعنی برای۴ سال)

با سلام ، حدود شهریه رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ، ۱/۶۰۰/۰۰۰ الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان ( به ازای هر نیمسال تحصیلی ) می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۱,۰۵۳ نظرها

دانشگاه آزاد به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می نماید. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد را دارند می باسیت در بهمن ماه که زمان ثبت نام کنکور سراسری می باشد ثبت نام نمایند و پس از اعلام نتایج دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تهیه و در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند. و داوطلبانی هم که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد را دارند نیز می بایست به دلیل ادغام آزمون های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام نمایند. ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه نیز در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. یکی از سوالات داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد در رابطه با شهریه می باشد زیرا دانشگاه آزاد نیز مانند سایر دانشگاه های غیر دولتی از دانشجویان شهریه دریافت می کند و شهریه این دانشگاه شامل شهریه ثابت و متغیر می باشد. شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان و نوع واحد درسی ( نظری یا عملی ) تعیین می شود. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با شهریه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد را در اختیارتان قرار دهیم. جهت دریافت اطلاتی درخصوص شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد ، تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد و کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

توجه داشته باشید که هر ساله حدود 10 الی 15 درصد به میزان شهریه ها افزوده می شود جهت اطلاع دقیق درمورد شهریه هر سال در مقطع کارشناسی ارشد می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.

آزمون مقطع کارشناسی ارشد نیز همچون مقطع کارشناسی با آزمون کارشناسی ازشد سراسری ادغام گردیده است. بنابراین متقاضیان ثبت نام در دانشگاه آزاد می بایست در کنکور ارشد سراسری ثبت نام نمایند و در زمان انتخاب رشته در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری از اواسط آذر ماه هر سال آغاز می شود و اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر روی سایت این دانشگاه قرار می گیرد. درصورت تمایل جهت آگاهی از  لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  و مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید مشاوران مرکز ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. توجه داشته باشید که  میزان شهریه در هر سال  حدود 10 درصد افزایش می یابدو شما می توانید آخرین اخبار در خصوص میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هر سال را را در همین سایت دنبال کنید.

از آنجا که مقطع دکتری بالاترین مقطع تحصیلی محسوب می شود بنابراین شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد به نسبت سایر مقاطع تحصیلی بیشتر است و هر سال نیز حدود 15 درصد به این مبلغ افزوده می شود در جدول زیر شهریه دکتری دانشگاه آزاد را به طور تقریبی در اختیارتان قرار می دهیم تا از حدود آن اطلاع داشته باشید. جهت اطلاع دقیق از شهریه دکتری هر سال می توانید در همین سایت با مشاوران مرکز ایران مشاوره در تماس باشید و یا شهریه دقیق دکتری هر سال را در همین سایت دنبال کنید. جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و آزاد، انتخاب رشته دکتری و شرایط دکتری بدون آزمون کلیک نمایید و یا عضو کانال تلگرام دکتری شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاشهریه شهریه دانشگاه آزاد میزان شهریه آزاد

2 هفته پیش

3 هفته پیش

خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقت بخیر شهریه هر ترم برای پرستاری چقدره

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه آزاد ۴/۰۰۰/۰۰۰ الی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام خسته نباشید، رشته زیست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد تهران چه رتبه ای میخواد؟ و این که شهریه هر ترم چقدر میشه؟

سلام ، آخرین تراز ( نمره کل ) قبولی رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران حدود ۷۰۰۰ الی ۷۵۰۰ در نظرگرفته می شود ، لازم به ذکر است شهریه کل هر ترم تحصیلی برای رشته مورد نظر در مقطع کارشناسی پیوسته حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ الی ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی می باشد . پیشنهاد می شود با مراجعه به نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد از آخرین رتبه های قبولی در واحد های دانشگاه آزاد مطلع شوید .

شهریه رشته تربیت بدنی درمقطع ارشد چقدره؟ لیسانس حسابداری دارم آیا میشه برای ارشد تربیت بدنی بخونم؟ واحد اضافی تعلق میگیره؟

با سلام. بله ، شما می توانید در مقطع ارشد رشته مورد نظر را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنید. شهریه ثابت و متغیر رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۲/۴۰۰/۰۰۰ تومان الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

میشه بگید شهریه حدودی هر ترم دکتری حرفه ای دامپزشکی در علوم تحقیقات چه قدره؟؟؟

با سلام , شهریه رشته دکتری حرفه ای دامپزشکی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد , حدود ۸.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( ثابت و متغیر ) می باشد . که سالانه حدود ۲۰ درصد به شهریه اضافه می شود .

سلام خسته نباشید… من” مهندسی انرژی” دانشگاه آزاد مشهد قبول شدم… هزینه هر ترم برای ورودی سال ۹۸ چقدر میشه؟!؟؟

سلام هزینه شهریه ثابت کارشناسی ناپیوسته نرم افزار رو لطف میکنید بگید

سلام شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته شیمی کاربردی؟

سلام شهریه دکتری حسابداری دانشگاه آزاد ۹۸ هر ترم چقدره؟

با سلام , حدود شهریه دکتری حسابداری در دانشگاه آزاد ۹.۰۰۰.۰۰۰ الی ۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان (ثابت و متغیر ) می باشد . که احتمالا برای سال جاری با افزایش ۱۰ درصدی همراه شود.

سلام وقت بخیر شهریه هر ترم مهندسی صنایع غذایی دانشگاه ازاد لاهیجان چقد هست؟و ایا میشه بهمن ماه هم ثبت نام کرد این رشته رو یا نه؟

سلام میشه بگید هزینه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران رشته مهندسی شیمی مقطع کارشناسی چند میشه؟

سلا خسته نباشید شهریه دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد رشته زیست سلولی مولکولی؟؟

سلام هزینه میکروبیولوژی دانشگاه ازاد شاهرود چقدر هست ؟

سلام شهریه مهندسی نفت دانشگاه آزاد حدودا چقدر است کارشناسی پیوسته

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

سلام وقت بخیر هزینه ثابت و متغیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد واحد تبریز چقدر میشه؟

سلام وقت بخیر هزینه ثابت و متغیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد چقدر میشه؟

سلام وقت بخیر شهریه تربیت بدنی و علوم ورزشی چقدر هستش?

سلام .معدل ; کتبی دیپلم تجربی من۱۵.۹۸ هست…احتمال پذیرشم در رشته علوم تربیتی چقدرهست؟ واینکه آیا بعد۴ سال فارغ التحصیلی میتونم ثبت نام اموزش پرورش بشم؟چون امسال و سال بعد نیروهای مورد نظرشوو جذب میکندد

سلام .معدل ; کتبی دیپلم تجربی من۱۵.۹۸ هست…احتمال پذیرشم در رشته علوم تربیتی چقدرهست؟چندبار تماس گرفتم باکارشناساتون هرمشاوری نظرش متفوت بود. واینکه آیا بعد۴ سال فارغ التحصیلی میتونم ثبت نام اموزش پرورش بشم؟چون امسال و سال بعد نیروهای مورد نظرشوو جذب میکندد

سلام هزینه ی تحصیل در رشته ی میدیریت مالی دانشگاه ازاد برای کارشناسی پیوسته چقدره؟؟

سلام , شهریه ثابت و متغیر برای هر ترم رشته مدیریت مالی در دانشگاه آزاد , حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰ الی ۲,۲۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

با سلام شهریه رشته علوم و صنایع غذایی کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد چه قدره

با سلام شهریه رشته علوم و صنایع غذایی کارشناسی پیوسته واحد ورامین دانشگاه آزاد چه قدره ؟؟؟ با سپاس

با سلام شهریه رشته علوم و صنایع غذایی واحد ورامین دانشگاه آزاد چه قدره ؟؟؟ با سپاس

سلام خسته نباشید شهریه دانشگاه ازاد در رشته علوم مهندسی محیط زیت چقدر است ؟

سلام خسته نباشید شهریه دامپزشکی چقدره

سلام حداکثر معدل برای قبولی اموزش زبان چقدره

سلام میشه بمن بگین ازاد بازیگری کارشناسی ترمی چن هست؟ همینطور طراحی صنعتی، ممنون

با سلام شهریه رشته علوم و صنایع غذایی واحد ورامین دانشگاه ازاد چه قدره؟؟ با سپاس

سلام و خسته نباشید ببخشید من میخواستم هزینه هر ترم دانشگاه آزاد رشته نقت رو ازتون بپرسم

سلام خسته نباشید هزینه تحصیل در رشته شیمی کاربردی دانشگاه آزاد برای کارشناسی پیوسته چقدره؟

با سلام , شهریه ثابت و متغیر هر ترم برای رشته شیمی کاربردی در دانشگاه آزاد , حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰ الی ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

سلام هزینه رشته شیمی محض در دانشگاه آزاد چقدره؟

سلام شهریه رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه ازاد پیشوا چقدره واگه ذخیره باشیم میتونیم ثبت نام کنیم؟

سلام خسته نباشید شهریه کارشناسی رشته میکروبیولوژی ازاد چقدره؟

سلام خسته نباشید.شهریه رشته مترجمی زبان المانی دانشگاه علوم تحقیقات چقده؟

سلام ثبت نام برای دانشگاه ازاد کی شروع میشه ؟ باید اینترنتی ثبت نام کنیم یا حضوری؟

سلام و عرض خسته نباشید خواستم بدونم هزینه شهریه هر ترم(۴ ماه) برای رشته شیمی کاربردی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران چقدر هستش؟!….ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام هزینه شهریه ثابت و متغیر رشته زیست سلولی مولکولی در دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی چ قدر هست؟

سلام وقت بخیر هزینه دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب رشته معماری چقدر است؟؟

سلام شهریه دانشگاه رشته میکروبیولوژی چقدره؟

ببخشید شهریه دانشگاه ازاد برای رشته مهندسی شیمی هر ترم چقدره؟

سلام هزینه رشته اموزش زبان انگلیسی در دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی پیوسته چقدره؟ و بدون ازمون شهر اولی رو که زدم قبول میشم؟ اورمیه زدم

با سلام , شهریه ثابت و متغیر برای هر ترم رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه های آزاد , حدود ۱,۴۰۰,۰۰۰ الی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. ملاک قبولی در دانشگاه های آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی , معدل شما می باشد.در صورت داشتن معدل قابل قبول , در این واحد پذیرفته خواهید شد.

سلام شهریهیک ترم کارشناسى ارشد تصویرسازى در واحد هنر معمارى تهران مرکز چقدر هست؟ ممنون

سلام هزینه ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه ازاد هر ترم‌ چقدره؟

با سلام , شهریه ی هر ترم تحصیلی برای رشته ی روانشناسی تربیتی در دانشگاه آزاد ( مقطع کارشناسی ارشد ) , حدود ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد .

سلام وقت بخیر

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد رشته علوم تربیتی مقطع کارشناسی ارشد چقدر میشه

با سلام , شهریه ثابت هر ترم تحصیلی رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۱.۵۴۰.۰۰۰ الی ۱.۶۲۰.۰۰۰تومان و شهریه متغیر به ازای هر ۱۰ واحد درسی حدود ۱.۱۰۰.۰۰۰ الی ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان و شهریه کل در نظر گرفته شده حدود ۲.۶۴۰.۰۰۰ الی ۲.۸۷۰.۰۰۰ تومان می باشد .

باسلام و خسته نباشید هزینه شهریه ثابت و شهریه هر ترم در مقطع کارشناسی ارشد و رشته مهندسی کامپیوتر-نرم افزار را میخواستم بدونم و اینکه به نظر شما از بین غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد از نظر اعتبار داشتن کدام دانشگاه بهتر است. باتشکر از شما

یک سوال دیگر هم داشتم اینکه هزینه همه ی دانشگاه ها یکیه یا فرق دارند ؟ هزینه ۱ترم شهریم (ثابت و متغییر) حدودا چقدر میشه؟؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.form-control{ width:auto !important; border-radius:0px}
.inner-contentbox{ margin-bottom:15px !important}

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px; margin-bottom:20px}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151); margin-bottom:20px}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top:20px

}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }
.mb-5{ margin-bottom:3px !important}

h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

شهریه دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است که شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود . اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو هر ساله 10 الی 15 درصد افزایش می یابد .

برای مشاوره شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400

برای مشاوره شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران است که زیر نظر وزارت علوم و سازمان سنجش در تمامی مقاطع کاردانی ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی می پذیرد . از آنجا که تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه امکان پذیر است داوطلبان می بایست در کنار عواملی چون علاقه ، مسیر و کیفیت دانشگاه ، هزینه را نیز مورد بررسی قرار دهند و پس از مقایسه آن با توان مالی خود نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام کنند .

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

 با توجه به این که شهریه عامل مهمی در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد بوده و بسیاری از داوطلبان بر این اساس انتخاب های خود را انجام می دهند ، بر آن شدیم تا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 – 1400 قرار دهیم . از این رو در ادامه شهریه دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰​ را در مقاطع مختلف کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در اختیار داوطلبان قرار می دهیم . 

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه می باشد که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است . شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود  و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد .

 در حال حاضر شهریه مصوب دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰​ در مقاطع مختلف کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری را در اختیار متقاضیان قرار داده ایم . در نظر داشته باشید پذیرفته شدگان تمامی مقاطع در زمان ثبت نام ( ترم اول ) در دانشگاه محل قبولی ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه هستند که این هزینه در هر مقطع متفاوت است در ادامه هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه در مقاطع مختلف در سال تحصیلی 99 – 1400 ارائه شده است .

هزینه خدمات آموزشی و بیمه در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته  :

 هزینه خدمات آموزشی  1,300,000 ریال

 هزینه بیمه 31500​ ریال

هزینه خدمات آموزشی و بیمه در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  :

 هزینه خدمات آموزشی 1,500,000 ریال

 هزینه بیمه 31,500 ریال

هزینه خدمات آموزشی و بیمه در مقطع دکتری حرفه ای ( پزشکی ، دندانپزشکی و دکتری ) :​

 هزینه خدمات آموزشی 15,000,00 ریال

 هزینه بیمه 31,500 ریال

هزینه خدمات آموزشی و بیمه در مقطع کارشناسی ارشد :

 هزینه خدمات آموزشی 1,500,000 ریال

 هزینه بیمه 31,500 ریال

هزینه خدمات آموزشی و بیمه در مقطع دکتری تخصصی :

 هزینه خدمات آموزشی 1,700,000 ریال 

 هزینه بیمه 31,500 ریال

در نظر داشته باشید میزان هزینه های مذکور مربوز به سال 98 است به محض مشخص شدن میزان هطینه های مذکور دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

حتما بخوانید: شهریه دوره مجازی

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

 

  ​ ​
 

 

به محض انتشار جدول شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

 

به محض انتشار جدول شهریه کارشناسی ناپیوسته​ دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: شهریه پردیس خودگردان رشته های مهندسی و انسانی

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

​​

 

 متوسط شهریه هر یک واحد درسی متغیر 

 

به محض انتشار جدول شهریه کارشناسی پیوسته​ دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه دکتری حرفه ای دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

به محض انتشار جدول شهریه دکتری حرفه ای دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

 

بیشتر بخوانید: شهریه پردیس خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

 

به محض انتشار جدول شهریه کارشناسی ارشد​ دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

 با توجه به اینکه تاکنون جدول شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 – 1400 منتشر نشده است در ادامه جدول مربوط به شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 – 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 

 

 

به محض انتشار جدول شهریه دکتری تخصصی​ دانشگاه آزاد 99 – 1400 مقاله به روز رسانی می شود .

 

البته همه دانشجویان دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع برای پرداخت شهریه خود می توانند از وام دانشجویی استفاده کنند برای اطلاع از نحوه استفاده از وام دانشجویی مقاله زیر را مطالعه نمایید .

 

در ادامه بخوانید : صفر تا صد دریافت وام دانشجویی

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما در ارتباط با شهریه دانشگاه آزاد پاسخ دهند . 

 

احتمالا به میزان شهریه این دانشگاه هر سال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد افزوده خواهد شد که در صورت اعلام جدول شهریه دانشگاه آزاد سال 99 در این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

 

خیر . بنا بر صلاح دید مسئولان ، شهریه متغیر دانشگاه آزاد در هر سال دستخوش تغییراتی می شود که در متن مقاله جزئیات احتمالی شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد ارائه شده است .  

 

شهریه هر ترم معادل است با حاصل جمع شهریه ثابت و شهریه متغیر واحد های انتخابی که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است .  

 

برای مشاوره شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400

برای مشاوره شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400

سلام هزینه رشته کاردانی معماری در دانشگاه ازاد چند میشه یک ترمش؟

سلام . در همین مقاله شهریه یک ترم تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده مقاله رو مطالعه کنین .

سلام . درمقطع کارشناسی ارشد پذیرش روانشناسی بالینی صورت می گیره ؟ و اگر صورت می گیره در مقطع کارشناسی باید چی خوند ؟

سلام . در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی پذیرش صورت می گیره ، می تونین در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی و … تحصیل کنین .

سلام ببخشید من امسال میرم دوازدهم ، می خواستم بدونم شهریه متغیر و ثابت رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد چقدره وهزینه هر ترم چقدر میشه ؟

سلام . در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی پذیرش صورت نمی گیره ، میزان شهریه یک ترم تحصیل در دانشگاه آزاد در همین مقاله گذاشته شده مقاله رو با دقت مطالعه کنین .

سلام دیپلم تجربی دارم با معدل کتبی دیپلم 14 و خورده ای میشه دانشگاه آزاد حقوق بدون کنکور خوند ؟ تو دانشگاه آزاد های تهران ؟ تقریبی معدلی که می خواد چنده ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون شرکت کنین ولی قبول شما به معدل رقبای شما بستگی داره ، در بعضی از واحدها شانس قبولی وجود داره  .

سلام . شهریه خودگردان پرستاری هم مثل آزاد معمولی هرساله افزایش پیدا می کنه؟ اگه آره این افزایش به اندازه آزاد معمولی هستش؟

سلام . شهریه دانشگاه آزاد و سایر دوره ها  هر سال 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کنه .

سلام . در دانشگاه ازاد رشته معلمی بخوانیم هزینه هر ترم چند میشه و اینکه بعد از 4 سال امکانش چقدره که استخدام اموزش و پرورش بشیم؟

سلام . در همین مقاله شهریه یک ترم تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، باید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنین .

دانشگاه آزاد بدون کنکور روانشناسی شهریهش چقدر؟

سلام . در همین مقاله شهریه هر ترم تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، مقاله رو با دقت مطالعه کنین .

سلام خسته نباشید شرایط و هزینه های رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد چطوره؟

سلام شهریه علوم تربیتی ترمی چقده؟

سلام . در همین مقاله شهریه های تحصیل در دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی مختلف گذاشته شده ، مقاله رو مطالعه کنین .

سلام ببخشید شهریه کل هر ترم حسابداری دانشگاه ازاد چند است ؟ اون بالا پیدا نکردم لطف کنید بگید

سلام . در همین مقاله شهریه یک ترم تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، شهریه ثابت و متغییر رو جمع کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

10,000,000 +

بازدید کننده هیوا تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیوا تاکنون

349595

تعداد سوالات سایت هیوا

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98Downloads-icon


رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


فرم ثبت نام تاسیس داروخانهDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 یزدDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 گلستانDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 خراسان رضویDownloads-icon

@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.form-control{ width:auto !important; border-radius:0px}
.inner-contentbox{ margin-bottom:15px !important}

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px; margin-bottom:20px}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151); margin-bottom:20px}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top:20px

}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }
.mb-5{ margin-bottom:3px !important}

h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

داوطلبانی که رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند ملزم به پرداخت شهریه بوده و می بایست هزینه تحصیل خود را بر اساس مصوبات این دانشگاه پرداخت نمایند . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده و هر ساله با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه است . 

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

در سال تحصیلی 99 نیز هم چون سال گذشته ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ادغام شد . در نتیجه کلیه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ حضور داشته اند می توانند درصورت مجاز شدن ، بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند .

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

با توجه به ظرفیت بالای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هر ساله دانشجویان زیادی این دانشگاه را برای تحصیل در این مقطع انتخاب می کنند . اما قطعا یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که هر داوطلب پیش از آغاز تحصیل دارد نگرانی درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به عبارت بهتر هزینه تحصیل در این دانشگاه است . در این مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 – 1400 را بررسی کرده و به محاسبه میزان شهریه یک ترم دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پرداخته ایم .

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و پژوهشی در ایران و جهان است . این دانشگاه سومین دانشگاه در جهان از لحاظ تعداد دانشجو می باشد . دانشگاه آزاد مانند دیگر دانشگاه ها از طریق آزمون و بدون آزمون در مقاطع مختلف ( کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) دانشجو می پذیرد .

تنها تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها در میزان دریافت شهریه می باشد . در ادامه جدول محدوده شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای علاقه مندان آورده ایم تا در صورت کسب رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از آن بهره مند گردند .

 

 

جدول فوق مربوط به شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال پیش بوده که به محض اعلام نرخ جدید شهریه 99 – 1400 بروزرسانی می شود .

 

نکته : داوطلبان ورودی جدید علاوه بر مبالغ فوق باید مبلغ 1,500,000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 31,500 ریال نیز به عنوان حق بیمه حوادث دانشجویی بپردازند . اگر مایل به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 برای دانشگاه های سراسری نیز هستید ، برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

برای این که بتوانید شهریه یک نیمسال تحصیلی را راحت تر بسنجید ، با استفاده از فرمول زیر محدوده شهریه یک ترم را محاسبه کرده ایم .

 

شهریه ثابت + ( تعداد واحد نظری یا عملی  * شهریه متغیر نظری یا عملی ) = شهریه یک ترم

 

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم گروه علوم انسانی = 39,583,254

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم سایر گروه ها = 41,730,722

شهریه 6 واحد نظری و عملی برای یک ترم گروه پیراپزشکی = 83,775,372

 

لازم به ذکر است که سال پیش شاهد افزایش 22 درصدی شهریه های ورودی ترم 98 بودیم . علاوه بر شهریه های اعلام شده در ترم های پایانی که داوطلبان ملزم به اخذ واحد پایان نامه می باشند ، مبالغ فوق افزایش خواهد یافت . 
داوطلبانی که امکان ثبت نام در دانشگاه آزاد را به علت شهریه نداشته و در انتخاب رشته کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه های سراسری نیز مجاز نشده اند ، در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نونر که هزینه تحصیل در آن کمتر از سایر دانشگاه ها می باشد شرکت کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400 پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

✔️ مطابق جدول داخل متن شهریه ثابت ارشد دانشگاه آزاد برای رشته های علوم انسانی حدودا 2 میلیون و سیصد و شهریه هر واحد درسی متغیر حدودا 150 تا 200 هزار تومان است .

✔️ با توجه به متن مقاله هر ساله بین 10 تا 15 درصد افزایش شهریه ها را داریم اما سال پیش این افزایش به 22 درصد رسید .

✔️ لینک شهریه دانشگاه های سراسری در متن مقاله قرار دارد . برای مطالعه شهریه های ارشد شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خود گردان مقاله را مطالعه کنید .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

سلام : من کارشناسی آموزش ابتدایی دارم به نظر شما کارشناسی ارشد رو با چه رشته ای غیر از رشته خودم ادامه بدم

سلام . می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین ولی توصیه میشه در  رشته ای مرتبط با رشته کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین .

ببخشید من مهندسی مواد ومتالورژی دانشگاه روزانه کاشان رو در ورودی امسال قبول شدم و اتباع هستم شهریه آن هم ترمی ۶۰۰ هزار تومان هس اما میخوام معماری آزاد خوراسگان برم تفاوت زیادی در شهریه ندارد به نظر شما کدومش بهتره

سلام . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هر ترم بسیار بیشتر از 600 هزار تومان می باشد .

سلام شهریه دانشگاه ازاد واحد بین اللملی چقدره؟ اصلا مگه دانشگاه ازاد بین المللی هم داریم؟؟؟؟

سلام . ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد شهریه اش از شهریه دانشگاه آزاد بیشتره .

سلام ضمن عرض خسته نباشید بنده ارشد مهندسی برق سیستم قدرت دانشگاه چمران اهواز پردیس خودگردان و ارشد  برق سیستم قدرت دانشگاه آزاد اهواز قبول شدم شما پیشنهاد میکنید کدوم رو شرکت کنم با تشکر

سلام . شما باید با توجه به هزینه دانشگاه ها و  هیئت علمی دانشگاه ها ( سطح آموزشی دانشگاه ها )  یکی رو انتخاب کنین .

سلام وقت بخیر، من ارشد پردیس خوارزمی و آزاد تهران مرکز قبول شدم، فکر کنم هردو شهریه شون یکی باشه، به نظرتون کدوم برم بهتره؟ ممنون که جواب میدین

سلام . بهتره در مورد هیئت علمی دو دانشگاه تحقیق کنین و بعد یکی از دانشگاه ها رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنین .

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

سلام من دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان هستم و چهار ترم دیگه درسم تموم میشه میخواستم بدونم که شهریه ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد چقدره؟ ممنونم

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه آزاد گذاشته شده مقاله رو مطالعه کنین .

سلام میخواستم بدونم هزینه هر ترم کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی چقدر میشه؟؟ و ایا این که رشته کارشناسی متفاوت با رشته ارشد باشه ایا تاثییری در هزینه هر ترم داره؟؟؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در هر ترم در دانشگاه آزاد مشخص شده . خیر تفاوتی وجود نداره .

سلام و وقت بخیر.فقط خواستم بدونم هزینه هر ترم ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد چقدر در میاد؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، مقاله رو مطالعه کنین .

سلام خسته نباشید پیام نور ارشد امتحاناتش مثل مقطع کارشناسی تستی انجام میشه یا تشریخی!؟

سلام . امتحانات دروس مختلف ، متفاوته . همان طور که امتحان  بعضی از دروس در مقطع کارشناسی شامل سوالات تستی و تشریحی می باشد ،  ممکنه امتحانات بعضی از دروس  ارشد دانشگاه پیام نور شامل سوالات تستی و تشریحی باشه .

سلام الان امكان ثبت نام دانشگاه آزاد نيست مجاز شدم ولي متاسفانه تو اون روز ثبت نام نكردم

سلام . مهلت انتخاب رشته تمام شده .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

10,000,000 +

بازدید کننده هیوا تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیوا تاکنون

348223

تعداد سوالات سایت هیوا

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اصفهانDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اصفهانDownloads-icon


رشته های ازمون استخدامی بخش خصوصیDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجشDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon

دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پرداز کشورمونه که متقاضیا واسه تحصیل تو این دانشگاه باید هر ترم شهریه مشخص شده ای رو به دانشگاه بپردازن . شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400 تو هر مقطع متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که شهریه ثابت دانشگاه آزاد تا تموم شدن تحصیل تغییری نمی کنه ، ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های هر ترم متفاوته .

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

دانشگاه ازاد یکی از بزرگ‌ ترین مراکز آموزشی و پژوهشی تو ایران و جهانه که هر سال متقاضیای زیادی ، خودشون رو واسه تحصیل تو این دانشگاه آماده می کنن . همه ی اونایی که قصد دارن تو دانشگاه آزاد تحصیل کنن ، چه رشته های با کنکور ازاد یا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، واسه تحصیل تو این دانشگاه باید شهریه پرداخت کنن . متقاضیا واسه ثبت نام دانشگاه آزاد لازمه از شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400 خبر داشته باشن تا در حین تحصیل دچار مشکل نشن . 

هزینه دانشگاه آزاد 99-1400 تو هر مقطع متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که شهریه ثابت واسه هر دانشجوی ورودی دانشگاه آزاد تا تموم شدن تحصیلش تغییری نمی کنه ، ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های برداشته شده تو هر ترم متفاوته . با توجه به این که فعلا شهریه مصوب دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ اعلام نشده ، در ادامه جدول هزینه مقاطع مختلف دانشگاه ازاد ۹۸ – ۹۹ رو گذاشتیم ، ولی با توجه به این که هر سال افزایش 10 تا 15 درصدی داریم می تونیم شهریه حدودی ازاد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ رو تخمین بزنیم .

 

 

در ادامه هزینه مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ نوشته شده ، واسه تخمین شهریه کاردانی پیوسته دانشگاه ازاد 99 – 1400 کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

3.150.000
الی 4.500.000

 

اگه با توجه به شهریه کاردانی دانشگاه آزاد قصد ثبت نام تو این دانشگاه رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین . 

 

 

در ادامه جدول شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد تو سال تحصیلی 98 – 97 نوشته شده ، واسه تخمین شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۸ – ۹۹ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

30.348.77

 

اگه با توجه به شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد قصد ثبت نام تو این دانشگاه رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین . 

 

در ادامه جدول شهریه مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 97 گذاشته شده ، واسه تخمین شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

برا اطلاع از شهریه دانشگاه شبانه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه جدول شهریه مقطع دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 97 آورده شده ، واسه تخمین شهریه پزشکی دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

برای اطلاع از شهریه دکتری شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه شهریه مقطع کاردانی ناپیوسته پیراپزشکی دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98-99 آورده شده ، واسه تخمین شهریه کاردانی ناپیوسته پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

 

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی پیراپزشکی دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 نوشته شده  ، واسه تخمین شهریه کارشناسی پیراپزشکی دانشگاه ازاد 99 – 1400 کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

 

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 آورده شده واسه تخمین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین . 

 

 

 

در ادامه شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 گذاشته شده که واسه تخمین شهریه دکتری دانشگاه ازاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

اگه با خوندن مقاله و دیدن جدول های بالا بازم در مورد شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین . کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد شهریه پاسخ بدن .

 

 

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

9049

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

شهریه دوره‌های مختلف کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسیکارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, هزینه شبانه, هزینه غیرانتفاعی, هزینه آزاد, هزینه ارشد شبانه, هزینه ارشد غیرانتفاعی, هزینه مجازی, هزینه پیام نور, هزینه پردیس, هزینه ارشد پردیس,کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, هزینه شبانه, هزینه غیرانتفاعی, هزینه آزاد, هزینه ارشد شبانه, هزینه ارشد غیرانتفاعی, هزینه مجازی, هزینه پیام نور, هزینه پردیس, هزینه ارشد پردیس
 

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » مشاوره تخصصی کنکور سراسری » شهریه دانشگاه آزاد 97-98 در مقاطع مختلف تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه آزاد 97-98 در مقاطع مختلف تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه آزاد 97 : دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه های فعال در زمینه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی می باشد. دانشگاه آزاد را می توان محبوب ترین دانشگاه بعد از دانشگاه های دولتی در کشور دانست که بدلیل داشتن امکانات و سطح علمی مناسب تر داوطلبان علاقه زیادی به این دانشگاه دارند. البته میزان شهریه دانشگاه آزاد بالاتر از دانشگاه های دیگر مانند دانشگاه پیام نور ، دانشگاه علمی کاربردی و .. می باشد.

شهریه دانشگاه آزاد 97 :  پذیرفته شدگان نهایی برای ثبت نام دانشگاه آزاد لازم است از میزان شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 مطلع باشند . میزان شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 در مقاطع مختلف متفاوت است که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است .

شهریه دانشگاه آزاد 97 : شهریه ثابت برای هر ورودی دانشگاه آزاد تا اتمام تحصیل در کلیه ترم ها تغییر نمی کند و شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده در هر ترم متفاوت خواهد بود و همچنین مشمول افزایش شهریه سالانه خواهد بود . با توجه به اینکه فعلا شهریه مصوب سال تحصیلی 97 – 98 اعلام نشده است در ادامه این مقاله میزان شهریه مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 96- 97 را قرار دادیم ولی با توجه به اینکه هر سال افزایش 10 تا 15 درصدی داریم می توان میزان شهریه سال تحصیلی 97 – 98 را تخمین زد .

در دانشگاه آزاد علاوه بر رشته هایی که از طریق انتخاب رشته با کنکور انجام می دهید، می توانید در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بدون کنکور پزشکی و بدون کنکور پیراپزشکی ، ثبت نام نمایید. اینکه شما چه تعداد واحد را انتخاب نمایید و چه رشته‌ای پذیرفته‌شده باشید، در میزان شهریه شما تأثیر گذار خواهد بود. شهریه دانشگاه آزاد 97/

در هنگام ثبت‌نام دانشگاه آزاد در سامانه azmoon.org به میزان شهریه و جدول شهریه ثابت دانشگاه آزاد دقت نمایید تا بتوانید شهریه خود را در زمان مقرر پرداخت نمایید. هر سؤالی در مورد شهریه دانشگاه آزاد 98-97 و یا جدول شهریه ثابت دانشگاه آزاد برای شما مطرح شد را می‌توانید با مشاورین مرکز مشاور گروپ مطرح نمایید.

بیشتر بخوانید :

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 97

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهرماه 97

 

 

 

مشاورین ما همه‌روزه و از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی روز های تعطیل ؛ آماده خدمت‌رسانی به شما داوطلبین محترم می‌باشند.

 

شهریه دانشگاه آزاد 98-97 در دوره‌های کاردانی و کارشناسی متفاوت هست. همان‌طور که خدمتتان عرض نمودیم دانشگاه آزاد هرساله درصدی به شهریه خود می‌افزاید. این درصد معمولاً 10 تا 15 درصد می باشد. شهریه دانشگاه آزاد به دو صورت ثابت و متغیر هست. شهریه ثابت این دانشگاه برای تعداد واحدهای انتخابی هست و شهریه متغیر بستگی به واحدهای عملی و… شما دارد. شهریه دانشگاه آزاد 97/

برای اطلاع دقیق از شهریه دانشگاه آزاد 98-97 با مشاورین ما تماس حاصل نمایید . مشاورین ما به شما اطلاع کاملی در این زمینه ارائه خواهند داد.

برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

میزان افزایش 10 تا 15 درصدی نیز در دوره کارشناسی دانشگاه آزاد وجود دارد. برای اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه آزاد 98-97 با مشاورین ما در تماس باشید تا در جریان اطلاع دقیق شهریه دانشگاه آزاد 98-97 کارشناسی قرار بگیرید و هر سؤالی در این زمینه دارید را با پاسخ مناسب دریافت نمایید.شهریه دانشگاه آزاد 97/ برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

مبالغی که به‌عنوان شهریه دانشگاه آزاد 98-97 در جدول شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد آورده شده است، در سال جاری با افزایش مانند سایر مقاطع روبه رو است. برای اطلاع دقیق از میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد ، فقط کافی است با مشاورین سایت مشاور گروپ تماس حاصل نمایید تا شما را در جریان کامل و دقیق میزان شهریه قرار دهند.

برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

مقاطع دکتری حرفه‌ای یا همان رشته‌های پزشکی و رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در هزینه‌های شهریه ثابت و متغیر متفاوت هستند و به صورت جداگانه در جداول کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های پزشکی قرار می‌گیرند. جهت کسب اطلاعات دقیق در زمینهٔ شهریه دانشگاه آزاد 98-97 و همچنین شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد با مشاورین ما در تماس باشید.

اگر قصد ثبت‌نام در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد را دارید، با مشاورین ما تماس حاصل نماید تا شما را در جریان دقیق اطلاعات و جزئیات تعداد واحدها و همچنین شهریه هر واحد قرار دهند.

برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

در ادامه شهریه مقطع کاردانی ناپیوسته پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 96 – 97 آورده شده است . برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 96 – 97 آورده شده است .

برای تخمین شهریه سال تحصیلی 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 96 – 97 آورده شده است . برای تخمین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 10 الی 15 درصد اضافه کنید .

در ادامه شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 96 – 97 آورده شده است .

برای تخمین شهریه دکتری دانشگاه آزاد 97 – 98 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

داوطلبان و دانشجویان دانشگاه آزاد باید دقت کنند ، هزینه های ثابتی مثل حق بیمه به مبلغ 27/000 ريال برای کلیه مقاطع برای يك سال تحصيلی و هزینه خدمات آموزشی برای مقطع كاردانی ناپیوسته مبلغ 1/060/000 ریال ، برای دانشجویان مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد ناپیوسته و دكترای حرفه ای مبلغ 1/180/000 ریال و برای مقطع دكترای تخصصی مبلغ 1/320/000 ریال که در طول تحصيلات فقط يكبار و در نيمسال ورود به دانشگاه باید پرداخت شود را هم در محاسبه شهریه خود اضافه کنند .

از آنجایی که برخی ، متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند ، باید گفت که شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد با شهریه با کنکور دانشگاه آزاد تفاوتی ندارد .

با عنایت به اینکه تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است ، ضروری است که داوطلبان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 خود نهایت دقت را به کار گیرند و رشته های خود را بر اساس علاقه ، بازار کار و مسافت اولویت بندی کنند تا پس از اتمام تحصیل خود احساس رضایت کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده اند تا به سوالات شما در زمینه شهریه مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهند . شما می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ ابهامات خود را برطرف کنید همچنین با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری مشاور گروپ از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه آزاد مطلع شوید .

 

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته

 

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه آزاد 97-98 در مقاطع مختلف تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام من اتباع خارجی هستم کارت هویت اتباع دارم میتونم بدون کنکور در رشته پزشکی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟ شهریه پزشکی برای اتباع چقدره ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

سلام.وقت بخیر…پدر من بازنشسته و حدود 60 سال هستند، با توجه به اینکه …

مرسی از این بابت واقعا خوشحال شدم از تعویق کنکور دوستانی که اعتراض …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند بهتر است از جدول نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد مطلع باشند. علاوه بر اینکه می خوایم جدول نرخ جدید جدول شهریه پزشکی دانشگاه آزاد رو بهتون ارائه بدیم ، راه هایی بهتون نشون میدیم که بتونید راحت تر شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد رو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و پرداخت کنید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 ، شهریه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

قطعا می دونید دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن دانشجو پذیرش میکنه و حتما اینم می دونید که هزینه های هر رشته و همچنین واحد دانشگاهی میتونه متفاوت باشه. ما به طور کامل بهتون میگیم که نرخ شهریه های هر مقطع در چه حدی هست.

از بین کاربرایی که الان به سایت ما وارد شدن ممکنه بعضی ها از رفتن به دانشگاه آزاد پشیمون شده باشن، در رابطه با هزینه انصراف برای این دانشجوها هم حتما صحبت می کنیم و اینکه اگر هنوز انتخاب رشته نکردید، بهتره اول با دقت تمام جدول میزان نرخ شهریه کاردانی دانشگاه آزاد رو بدونید.

 

 

در مورد شهریه دانشگاه آزاد و جدول شهریه ثابت دانشگاه آزاد در رشته ها و مقاطع مختلف (شهریه کاردانی دانشگاه آزاد – شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد و همچنین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ) در این مقاله توضیحات لازم را دادیم جهت اطلاعات بیشتر در مورد شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد و یا ثبت نام در دانشگاه آزاد می توانید از طریق شماره های مندرج با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

گرایش های آن (ژ‌یومورفولوژی گردشگری و منطقه ای-  طبیعی – انسانی) زبان و ادبیات فارسی- حقوق- تاریخ- زبان انگلیسی – مدیریت صنعتی

 

 

 

 

 

 

 

در رابطه با شهریه دانشگاه آزاد ممکنه یکم نگران باشید طبیعیه. اما راه هایی هم وجود داره که بتونید این هزینه رو با فشار کمتری پرداخت کنید. یکی از این راه ها استفاده از وام های دانشجویی هست که خود دانشگاه آزاد در زمان مقرر این امکان رو فراهم می کنه. که براتون توضیح میدیم.

 

وام های دانشجویی دانشگاه آزاد رو میتونیم به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مندت تقسیم کنیم. وام های کوتاه مدت در واقع مبلغ کمتری رو شامل میشن و شما باید تا زمان دانشجوییتون حتما اون وجهی که پرداخت کردید رو تسویه کنید.

وام های میان مدتش تقریبا یکساله قابل پرداخت هستن. بنابراین شما در واقع دو ترم زمان دارید که این وام رو تسویه کنید. که مبلغ اون کمی بالاتری از وام های کوتاه مدت هست.

نوع سوم مبلغ خوبی داره. بازپراختشم پس از فارغ التحصیلتون هست. در واقع اگه این تسویه رو به موقع انجام ندید، مدرک شما صادر نمیشه و باید حتما این مبلغ رو تسویه کنید. البته دریافت این وام هم به راحتی انجام نمیشه و دردسرهای خاص خودش رو داره.

سوال بعدی اینکه چطور باید این وام ها رو بگیریم ؟؟ و اینکه شرایط دریافتشون به چه صورتی هست ؟؟ آیا هر ترم میتونیم این وام ها رو بگیریم با اینکه فقط یکبار در دوران دانشجویی امکان پذیر هستن؟ جواب همه این سوالا رو می تونید با تیم مشاوره های دانشگاه آزاد ایران تحصیل در میون بگذارید و به جواب برسید.

 

وام دانشجویی

تربیت بدنی و رشته های پیراپزشكی

میزان جدولی که ارائه دادیم با توجه به نرخ شهریه هر کدوم از داوطلبان پذیرفته شده و رشته خودشون تعیین میشه. همچنین مبلغ چکی که باید برای دریافت وام و یا قسط بندی ارائه بدید باید متناسب با همین موضوع باشه.

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

 

 

 

 

دقت کنید این قسط بندی برای همه دانشجوها نیست و فقط مختص به دانشجوهایی که برای پرداخت شهریه مشکل دارن و نمی تونن پرداخت کنن. تاریخ چک هایی که برای شهریه دانشگاه آزاد به صندوق رفاه ارائه میدید باید برای هر نیمسال منطبق با زمانی باشه که دانشگاه آزاد مشخص کرده.

 

اگه شرایط پرداخت وام دانشجویی رو نداشتید اصلا نگران نباشید. یه راه دیگه وجود داره که بتونید به راحتی تخفیف بگیرید. دانشگاه آزاد برای دانشجوهای زرنگش تخفیف شهریه در نظر گرفته. دانشجوهایی که رتبه پایینی در کنکور آوردن و یا اینکه از معدل بالایی برخوردارن.

دانشجویی هایی که از نظر مالی بی بضاعت هم هستن اصلا نگران نباشن. اونام می تونن با نامه هایی که از طرف بهزیستی و کمیته امداد میارن از تخفیف های خیلی ویژه ای برخوردار بشن و به راحتی ادامه تحصیل بدن بدون اینکه دغدغه مالی داشته باشن.

اگه مشمول تخفیف شهریه دانشگاه آزاد میشید، حتما به تمام اطلاعیه هایی که در رابطه با قوانین و مصوبات این موضوع وجود داره اطلاعات لازم رو به دست بیارید تا از زمان ارائه مدارک عقب نمودید. چون در این صورت دیگه نمی تونید برای این موضوع درخواست بدید.

 

 

 

مطابق با آئین نامه های موجود و تصمیات اخذ شده در رابطه با دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد، هر یک از این دانشجویان با توجه به حدول همترازی لازم است برای پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام نمایند. میزان شهریه توسط دانشگاه مبدا تعیین شده و باید به حساب دانشگاه مقصد واریز شود.

دانشجویانی که مایل به تمدید زمان پایان نامه خود می باشند، لازم است تمامی مبلغ تعیین شده را به صورت کامل به دانشگاه مبدا واریز نمایند. با توجه به اینکه میزان زمان لازم برای دفاع از قبل مشخص شده ایت در صورت تاخیر لازم به پرداخت کل شهریه ترم جدید خواهید بود.

آن دسته از داوطلبانی که در برخی از واحد های درسی خود نسبت به دریافت مهمانی و یا انتقالی اقدام نموده اند، برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد لازم است با اطلاع و مصوبات دانشگاه مبدا و مقصد اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد 98-99 و جدول نرخ جدید شهریه کاردانی و کارشناسی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام.کسی میدونه شهریه دانشگاه ازاد رشته روانشناسی چه قدره؟

کارشناسی؟؟؟

بله  

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

شهریه ثابتش۳۸۰ تقریبا

که با متغیرش تقریبا ترمی ی تومن میشه

برای ارشد هم دوستان گفتن ترمی ۳ تومن

پیام تور هم نصف این قیمت میشه

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

پیام نور معتبر؟بدون ازمون میشه واردش شد؟

چرا معتبر نیست؟؟؟؟

معتبره نیمه دولتی حساب میشه 

بدون ازمون میشه به صورت فراگیر و تکمیل طرفیت ولی فکر کنم وقتش الان تموم شده بازم باید به دانشگاه مراجعه کنی بمرسی

واسه من ۲۷۰ بود امسال فارق اتحصیل میشم

ترمی یه تومن

خیلی دوست دارم ادامه تحصیل بدم ویه رشته ای بخونم که بعدن درامدهم داشته باشه…

ولی نمیدونم چرا نمیشه😔

ترمی یه تومن؟ هر ترم چند ماهه؟

منمممممم

چه جور رشته ای؟ سختت نبود این شهریه رومیدادی؟

چه رشته ای علاقه داری؟

روانشناسی

وام میداد دانشگاه ‌…

پیام نور هم میتونی بری…

من فوق چون گرونه میخام پیام نور برم

حدود ۷۰۰ . ۸۰۰ تومن میشه. 

فکر کنم با شهریه ثابت حدود ۱تومن بشه.

ولی ببین دانشگاه ازاد با پیام نور از زمین تا اسمون فرق دارن.

ازاد استاد های عالی و بی نظیری  داره . از لحاظ  کیفیت امکانات و رسیدگی به دانشجوها نسبت به پیام نور خیلی بهتره.

تدریس هم خیلی دقیق و سطح بالا و تخصصی تره. ولی پیام نور تدریس بیشتر سطحی وگاهی اوقات خود خوان هست یعنی خودت باید بخونی.

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین

یه مقداری هم امتحانات دانشگاه ازاد سخت تره.

عزیزم من دانشجوی همین رشته هستم،بستگی داره به واحدات،اما حدودا ۱ تا ۱.۲۰۰ میشه کلا،واسه هر ترم

وای…اخه چرا انقدر زیاد…سختتون نیست این شهریه؟؟

چه جور رشته ای

یعنی برم ازاد بهتره؟

شک نکن ،به نظرمن که ازاد خیلی بهتره.

ولی اگر متاهلی و فقط برای گذراندن وقتت میخوای درس بخونی برو پیام نور ، خرجت میشه نصف !  بقیشم بزار تو جیبت برو باهاش واسه خودت کلی چیزمیز خوشگل موشگل بخر و بپوش توخونه  و واسه همسرجان دلبری کن 😆😅…

چون ازاد که باشی استاد به حضورت سر کلاس حساسه. درس ها سختر و کتابا سنگین میشه. و فرصتت برای رسیدن به کارای خونه کمتره.

اما پیام نور که باشی زیاد نیازی به حضورت سرکلاس ها نیست. و استاده ها هم گیر نمیدن و البته خبری از  کتاب های سنگین روانشناسی نیست و گاهی استادها جزوه اسون میدن.

میتونی هم بیشتر وقتت رو توخونه باشی وخودت درس بخونی و برای امتحانا اماده بشی که البته یکم برای ترم اولی ها سختره ولی به مراتب عادت میکنی و یه دانشجوی درس خون میشی که نیازی به استاد نداره 😆😋

ممنون خواهری از کمکت…نمیدونی،ازکجا میتونم زمان ثبت نام پیام نورومکان دانشگاه،هاشوپیدا کنم؟

تو سایت سنجش برو. 

برای انتخاب دانشگاهت هم حتما با یه بزرگتر مشورت کنه . یکی از بزرگترین تصمیم های زندگی انتخاب رشته تحصیلی و نوع دانشگاهه . 

روانشناسی فوق العاده رشته خوبیه. ان شاالله موفق باشی دوستم 😙

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین
شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی بالین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *