چگونه ارایش غلیظ کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش غلیظ کنیم
چگونه ارایش غلیظ کنیم

آرایش غلیظ و کامل صورت، مدل جذابی از آرایش است که با وجود مد شدن مدل‌های لایت و اروپایی، هنوز هم مورد علاقه و توجه خیلی از خانم‌هاست و لااقل در مهمانی‌ها و جشن‌ها، خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خانم‌های ایرانی به آرایش کردن توجه ویژه‌ای دارند و استفاده از سبک‌های مختلف آرایشی را برای موقعیت‌های مختلفی که در آن  حضور می‌یابند، به داشتن یک آرایش دائمی و سبکی همیشگی ترجیح می‌دهند. مدل آرایش غلیظ صورت که با رنگ‌های تند برای لب و چشم‌ها همراه است، از مدل‌های جذاب، مخصوصا برای مجالس و عروسی است.

 

یک آرایش نیمه غلیظ با رژلب مرجانی و خط چشم تیره و پهن. این آرایش با چشم و ابروی تیره، با موهای روشن و بلوند هماهنگ شده است که جذابیت آن را بیشتر کرده است.

 

چگونه ارایش غلیظ کنیم

 

همه چیز در این آرایش تیره و غلیظ است، از رنگ موها و ابرو گرفته تا رژلب ارغوانی تیره که بسیار هم خوشرنگ است. رمز زیبایی این آرایش در مژه‌های فریبنده و زیبای آن است.

 

 

پوست برنزه با هایلایت بسیار حرفه‌ای، ابروهای روشن و آرایش چشم غلیظ. استفاده از لنز رنگی در کنار آرایش چشم تیره و غلیظ نیز زیبایی خاص خود را دارد.

 

 

مدل آرایش با رژلب قرمز، همیشه زیبا و جذاب است. اما رمز زیبایی این آرایش در خط چشم بسیار بلند، مشکی و پهن آن است که سایه چشم طلایی آن را بسیار زیباتر کرده است.

 

 

ابروهای پهن و مشکی و رژلب زرشکی با رنگ پوست سفید و روشن که بسیار زیبا و جذاب شده است.

 

 

پوست برنزه و خط چشم گربه‌ای، این مدل آرایش با سایه و رژلب بنفش روشن، از مدل‌های آرایش غلیظ با رنگ روشن است که تیرگی رنگ‌های دیگر را ندارد و زیباتر است.

 

 

یک مدل دیگر با مژه‌های فریبنده و زیبا. سایه چشم مسی و طلایی که کمی درخشنده و براق است، هم برای آرایش غلیظ و هم برای لایت مناسب است و انتخاب شما در رنگ رژلب آن را غلیظ و یا لایت می‌کند.

 

 

سایه چشم طلایی و خط چشم پهن و سه‌تایی زیبا که با رژلب ارغوانی تیره بسیار هماهنگ است. مدل‌های آرایش غلیظ با رنگ موی بلوند بسیار زیباتر است.

 

 

از همراهی شما با زیبامون دات کام متشکریم.

صفحه اصلی آموزش مرحله به مرحله

آرایش غلیظ و جذاب

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

چگونه ارایش غلیظ کنیم

در اینجا قصد داریم نحوه آرایش غلیظ و جذاب (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرایش غلیظ و جذاب با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.

1.با کرم فونداسیون مات کننده عیوب صورت را پوشانده و پوست ا یکدست کنید.

2. برای طبیعی تر شدن رنگ پوست از پودر منعکس کننده نور استفاده کنید.

 

 

 

3. با ژل بی رنگ به ابرو ها حالت بدهید.

4. داخل و بیرون چشم را با مداد مشکی خط بکشید.

 

 

 

 

 

5. خط سیاهی را که با مداد کشیده اید با سایه قهوه ای مات ادغام کنید تا چشم ها درشت تر به نظر بیایند و در پلک بالا این ادغام را تا خط ابرو برسانید.

6. از ریمل مشکی بلند کننده به مژه ها بزنید. و در چند مرحله این کار را تکرار کنید تا به حالت عنکبوتی در بیاید.

 

 

 

 

7. با رژ گونه قهوه ای روشن مات صورت را کانتور کنید.

8. از یک رژ لب متالیک نزدیک به رنگ خود لب استفاده کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

چگونه ارایش غلیظ کنیم

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

در مقاله قبلی با زیر سازی آرایش صورت آشنا شدید اکنون نوبت به معرفی مراحل آرایش صورت می رسد . اگر می خواهید به وسیله آرایش کردن بر جذابیت های چهره خود بیفزایید همراه ما باشید تا آرایشی بی نقص و کامل را فرا گیرید .

در این مطلب می‌خوانید:

پس از تثبیت کانسیلر و فوندیشن ها بر روی پوست نوبت به اصلاح فرم صورت و افزودن رنگ به پوست می شود .به همین منظور می بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

در گام ابتدایی مراحل آرایش صورت با استفاده از برنزه کننده ها به تنهایی و یا همراه با رژگونه برنزه شدن رنگ پوست و حجم دهی به گونه ها بپردازید.شما می توانید از پودر برنزه کننده استفاده نکرده و تنها از رژ گونه برای اصلاح فرم و رنگ صورتتان استفاده کنید .در صورت استفاده از برنزه کننده از یک براش نرم آرایشی که دارای موهای کوتاهی می باشد استفاده کنید تا بتوانید برنزه کننده را به خوبی بر روی پوست صورت خود پخش نمایید .چنان چه پس از استفاده از برنزه کننده ظاهر پوستتان تیره شد آن را با کمی پودر مات کننده نرمال کنید .در صورت استفاده هم زمان از برنزه کننده و رژ گونه آن را از خط رویش مو یا بالای پیشانی ،داخل فرو رفتگی های گونه و زیر فک اعمال کنید .در صورت استفاده از برنزه کننده به تنهایی و بدون استفاده از رژ گونه این ماده را در نواحی از پوست (بالای گونه ها، پیشانی، قوس بینی و چانه )که تحت تاثیر نور مستقیم خورشید قرار دارد استفاده کنید .

چگونه ارایش غلیظ کنیم

رژ گونه ها هم همانند سایر محصولات آرایشی انواع مختلفی دارند و در اشکال مختلفی هم چون پودر ،کرمی و ژله ای به فروش می رسند .افراد دارای پوست چرب می بایست از رژ گونه های پودری و افراد دارای پوست خشک از رژ گونه های کرمی استفاده کنند .رژ گونه های ژله ای نیز دارای دوام بیشتری بوده و مناسب برای پوست های معمولی می باشند .چنان چه رنگ پوستتان روشن است رژ گونه صورتی کم رنگ و هلویی مناسب شماست .

در صورت متوسط بودن تناژ رنگ پوستتان رنگ های هلویی،صورتی و بنفش ملایم برایتان مناسب است و در نهایت اگر پوست تیره ای دارید از رژگونه هایی با تناژ گلبهی، نارنجی، قرمز و برنز استفاده کنید .برای اعمال رژ گونه در مراحل آرایش بر روی پوست خود به نوع آن توجه کنید .رژ گونه های پودری توسط براش های مخصوص و رژ گونه های کرمی و ژله ای را می توانید با استفاده از نوک انگشتان به پوستتان اعمال کنید.رژگونه زدن را با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع کرده و تا شقیقه ها ادامه دهید.شما با استفاده از رژ گونه می توانید به صورتتان فرم داده و آن را به اصطلاح کانتورینگ نمایید . اما برای کانتورینگ صورت به وسیله رژ گونه و یافتن مکان مناسب برای اعمال رژ گونه به موارد زیر توجه کنید :

اکنون زمان آرایش چشم ها فرا رسیده است .انجام مراحل آرایش صحیح چشم ها می تواند در افزایش جذابیت چهره شما نقش بسزایی داشته و چشمان شما را جادویی ،زیبا و درخشان نماید .

استفاده از پرایمر های سایه چشم سبب هموار شدن سطح پلک و آماده سازی آن برای استفاده از سایه چشم خواهد بود .این محصول به عنوان زیر ساز سایه می تواند در براق نشان دادن سایه و افزایش دوام و ماندگاری آن بر روی پلک های شما تاثیر بسزایی داشته باشد .بدین منظور پرایمر را به سراسر ناحیه ابرو تا خط مژه بزنید .سایه مورد نظر خود را از رنگ های مشابه موجود در پالت سایه انتخاب کرده و با استفاده از کنتراست رنگ ها ظاهری خاص تر به چشم هایتان دهید.اگر قصد دارید تا کاملا طبیعی به نظر برسید از رنگ های خنثی و مقدار زیادی رنگ کرم و قهوه ای استفاده کنید.برای مهمانی های خاص و جشن ها تناژ های چشمگیر نقره ای و طلایی را استفاده کنید و برای مهمانی های خودمانی و دور همی های دوستانه از تناژ های رنگی استفاده کنید .

برای برجسته تر نشان دادن چشم های قهوه ای و تیره از رنگ های که با رنگ چشمتان کنتراست دارد مانند رنگ های آبی، سبز یا بنفش استفاده کنید و در صورت داشتن چشم هایی به رنگ آبی از رنگ های مسی و طلایی استفاده کنید. روی کل پلک تان سایه متوسط بزنید و سایه زدن را از خط مژه ها شروع کرده و به سمت ابروها آن را محو کنید. تناژ سایه می بایست نزدیک به رنگ پوست شما بوده و روشن تر و یا تیره تر از آن نباشد برای داشتن آرایشی ساده از سایه های مات و برای آرایش غلیظ از سایه های براق استفاده کنید خطوط اضافی را به وسیله سایه روشن محو کرده و در هنگام سایه زدن  بیشتر به نواحی خارجی چشم تمرکز کنید .اکنون با زدن سایه تیره رنگ به چین پلک ها به آرایش چشم خود بعد داده و سایه را به سمت داخل چشم محو کنید تا شکل > یا < ایجاد شود.برای درشت تر نشان دادن چشم ها از سایه هایی به رنگ سفید و نقره ای برای گوشه داخلی چشم ها استفاده کنید .

یک مداد ابرو انتخاب کنید که کمی تیره تر از رنگ طبیعی ابرو باشد.

میزان ضخامت و کلفتی ابرو را توسط مداد مشخص کنید و سپس با پر کردن موهای ابرو به وسیله سایه ،مداد و یا ریمل ابرو آن را ضخیم و پر پشت جلوه دهید .

خط چشم ها نیز همانند سایر محصولات آرایشی انواع مختلفی دارند .خط چشم مویی ،ماژیکی ،مایع و مدادی از مهم ترین و پر استفاده ترین خط چشم ها به شمار می روند .شما حتی می توانید از سایه های پودری برای کشیدن خط چشم استفاده کنید .استفاده از خط چشم های مایع بیشتر متداول است و برای کشین خط چشم با نوع مایع آن نیاز به تمر کز زیاد و دستی بدون لرزش دارید .

برای کشیدن خط چشم به پهنای پلکتان توجه کنید . مراحل آرایش باید با صبر و حوصله انجام پذیرد. پلک پهن نیاز به خط چشم پهن و پلک باریک با خط چشم نازک زیباتر می شود .برای کشیدن خط چشم از انحنای چشم شروع کرده و سپس به سمت بیرونی چشم بروید .خط چشم را می بایست کاملا نزدیک به مژه ها کشیده و برای ایجاد جلوه بیشتر خط بیرونی را پهن کنید .از ترکیب و مخلوط شدن خط چشم با سایه خودداری کنید . با کشیدن خط چشم به شیوه صحیح می توانید بر گیرایی و جذابیت چشم هایتان بیفزایید .کشیدن گوشه چشم در هنگام کشیدن خط چشم کار افراد مبتدی است و انجام آن در دراز مدت سبب بروز چین و چروک زودرس در این ناحیه خواهد شد .

پس از کشیدن خط چشم نوبت به ریمل زدن مژه ها می رسد .برای ریمل زدن مژه ها از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده و حالت دهنده استفاده کنید .با استفاده از این ریمل های سه کاره مژه های خود را بلندتر و پرتر نشان داده و بر زیبایی چشمان و مژه ها بیفزایید .با استفاده از این ریمل ها دیگر نیازی به استفاده از ابزاری به نام فر مژه نخواهید داشت .ریمل زدن را از زیر مژه ها شروع کرده و به وسیله حرکات زیگزاگی تا انتهای مژه ها ادامه دهید .اگر قصد بزرگ تر نشان دادن چشمانتان را دارید تنها به ریمل زدن مژه های بالایی اکتفا کنید و در غیر این صورت هم مژه های بالا و هم مژه های پایینی را ریمل بزنید .شما حتی می توانید از مژه های مصنوعی برای افزایش جذابیت چشمانتان استفاده کنید .

اکنون به مراحل پایانی مراحل آرایش نزدیک می شویم .لبان شما آخرین قسمتی است که در آرایش صورت تکمیل می شوند .برای آرایش صحیح لب ها نیز به نکات زیر توجه نموده و مراحل زیر را به دقت انجام دهید تا لبانی خوش فرم و هیجان انگیز داشته باشید .

برای مرطوب کردن لب و زیر سازی آن قبل از استفاده از رژ لب از بالم های لب و لب لوها استفاده کنید .این کار سبب نرم شدن پوست لب و حجیم نشان دادن لب هایتان خواهد شد .در صورت عدم دسترسی به محصولات نامبرده می توانید از کرم ویتامین آ ،روغن نارگیل و یا روغن زیتون استفاده کنید .

برای کشیدن خط لب ابتدا به هماهنگی رنگ آن با رنگ رژ لب خود توجه کنید .برای داشتن ظاهری طبیعی تر از رنگ های روشن تر یا تیره تر از رنگ لبانتان استفاده کنید .اکنون با مشخص نمودن محدوده لب ها توسط خط لب خط لب را به دور لب ها بکشید و از محدوده خطوط لب خارج نشوید .شما می توانید با کشیدن خط لب به روی پوست لب دوام رژ لبتان را بیشتر کرده و در صورت لزوم رنگ آن را تیره تر نمایید .

خوب اکنون نوبت زدن رژ به لب ها رسیده است .انواع مختلف رژ لب ها را می توانید بدین منظور استفاده کنید .رژ لب های مایع ،جامد و پودری در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.برای استفاده از رژ لب های مایع از برس های داخل آن استفاده کنید و رژهای جامد را می توانید مستقیما به پوست لبانتان اعمال کنید .رژ لب های پودری را نیز با براش های مخصوص رژ لب به لبانتان بزنید .در نهایت با زدن برق لب بر روی لب ها مراحل آرایش خود را تمام کرده و جلوه ای خاص و دلنشین با حجمی فوق العاده به لب هایتان هدیه کنید .

مراحل آرایش صورت به اتمام رسید در اینجا می توانید مجددا از اسپری تثبیت کننده برای تثبیت آرایشتان استفاده کنید و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرید .

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

هر خانمی وقتی با پایان دوره مدرسه و ورود به سومین دهه زندگی اش، شروع به آرایش کردن می کند، به فراخور سلیقه اش تکنیک هایی را یاد می گیرد اما نکته اینجاست که با ورود به هر دهه و بالا رفتن سن، این آموزش ها باید به روز شوند و فرد تکنیک های مناسب با سن و سالش را یاد بگیرد. دانستن این نکات چه در مراقبت از پوست و چه در آرایش، راز حفظ زیبایی شما تا سال های سال است.

لطافت تان را حفظ کنید مراقبت های لازم :در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند.

 همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده کنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید. از یک مایع مرطوب کننده یا یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند از کرم های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده کنید. این محصولات بهترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط ظریف و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و درمان جوش های پوستی هستند.

 

مراقبت را شروع کنید با رسیدن به 30 سالگی نگرانی های شما در مورد جوش ها از بین خواهد رفت اما حواس تان باشد که روند نزولی پوست شروع شده است. بعد از سن 30 سالگی نور آفتاب فرصت این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خود را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه شده اید که خطوط پوستی یا نقطه های تیره روی پوست تان بیشتر و مشخص تر شده اند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات ضد پیری و یک کرم چشم روزانه برای جلوگیری از آسیب های تدریجی از ضروریات است. حتی یک روز را بدون ضدآفتاب سپری نکنید. توجه کنید که در این سنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که علاوه برداشتن SPF بالاتر از 15 و محافظت علیه اشعه های UVA و UVB حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سفید، ویتامین C و. . . باشند. همچنین کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نور خورشید به آن می خورد هم بزنید.

چگونه ارایش غلیظ کنیم

روزهای بی کلاژن مراقبت های لازم از پوست در سن میانسالی خانم ها در این سن بدانند که چون ساخت کلاژن پوست کمتر می شود، باید بیشتر از کرم های حاوی کلاژن استفاده کنند. این نوع کرم ها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و باعث کاهش میزان چین و چروک می شوند. در افراد بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییر رنگ پیدا می کند. مرطوب کننده ای که حاوی اسید لاکتیک باشد، نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبتی به پوست می دهد که باعث درخشش آن می شود. نکات آرایشی – چون در سن 40 سالگی پوست خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد، بهتر است قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست نرم شود؛ سپس کرم پودر یا پنکیک را به صورت و گردن خود بزنید. – از آنجایی که در این سن ابروها مانند سابق پر نیست، می توانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را پر کنید. برای ابروها از رنگ های پررنگ استفاده نکنید چون چهره را مصنوعی تر می کند. – چون ریمل سن را زیاد نشان می دهد و شما می خواهید در این سن جبران مژه های ریخته شده را بکنید، بهتر است از فرمژه برای حالت دادن مژه ها استفاده کنید. همچنین برای اینکه چین و چروک اطراف چشم پوشانده شود بهتر است از سایه های قهوه ای، بنفش و. . . استفاده شود. – از زدن رژگونه زیاد خودداری کنید زیرا چهره شما را مصنوعی می کند. بهتر است برای استفاده از رژگونه از رنگ های ملایم مثل هلویی یا قهوه ای استفاده کنید. – برای اینکه سن تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک های اطراف لب کمتر به چشم بیایند، بهتر است از رژلب و خط لب همرنگ استفاده کنید. در این سن بهتر است از رنگ های تند مثل قرمز و قهوه ای در مهمانی ها و رنگ های ملایم در مکان های عمومی استفاده شود. 

مراقبت های لازم خانم ها با ورود به میانسالی به کرم های ضدآفتاب با 30SPF و بالاتر نیاز دارند. به آنها توصیه می شود حتی در منزل هم از ضدآفتاب استفاده کنند. خانم هایی که مرز 50 سالگی را گذرانده اند حتما باید از کرم های دورچشم و ضدچروک برای پیشگیری از زیادتر شدن چروک ها استفاده کنند.

– رنگ ابروها با افزایش سن کمتر می شود؛ پس مداد ابرویی که برای 25 سالگی استفاده می شود، برای 50 سال مناسب نیست و به رنگ تیره تری احتیاج دارید. البته بهتر است برای ابروها از سایه های ابرو استفاده کنید تا با هاشور زدن میان ابروها، چهره مصنوعی نشود. – بسیاری افراد به دلایل مختلف با افزایش سن از رژگونه استفاده نمی کنند ولی یک لایه قرمز رنگ ملایم می تواند شادابی و جوانی را به پوست هدیه کند. رژگونه را به قسمت پایین گونه نزنید چون باعث افتاده به نظر رسیدن آن می شود. – به کار بردن خط چشم و ریمل روی پلک پایین باعث می شود چشم ها افتاده تر به نظر برسند. درعوض اگر مژه های پلک بالا با ریمل حجم دهنده آراسته شوند بهترین تاثیر را خواهند داشت. در این سن دور سایه زدن را خط بکشید. – اگر می خواهید چین و چروک و خطوط زیر چشم تان را بپوشانید، مراقب باشید تا استفاده بیش از حد از مواد پوشاننده زیر چشمی، چروک های اطراف چشم تان را بیشتر نمایان نکند؛ قبل از اینکه دست به کار شوید دور چشم تان را مرطوب کنید تا پنهان کردن خطوط اطراف چشم و تیرگی دور چشم آسان تر شود. – به شما پیشنهاد می کنیم در این سن دور رژلب های تیره را خط بکشید تا چهره جوان تری داشته باشید. رنگ تیره در رژلب باعث می شود سن تان بیشتر نشان داده شود؛ البته در مهمانی های رسمی می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

 

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید باید ترفندهایی را در آرایش تان به کارببرید. در این مطلب به چندین ترفند آرایشی اشاره می کنیم …

باید از ریمل های ملایم استفاده کنید تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد. ریمل هایی که به مژه هایتان حجم دهد چهره تان را مصنوعی نشان می دهد.

برای این که کبودی و گودی دور چشمان تان دیده نشود یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان بمالید و این سیاهی را محو کنید . می توانید از کرم دور چشم هم استفاده کنید.

چگونه ارایش غلیظ کنیم

با استفاده از اسفنج مرطوب کرم پودر را روی پوست تان بمالید تا پوست تان حالت طبیعی داشته باشد. اگر از خط لب به جای رژلب استفاده کنید لب هایتان طبیعی و زیباتر به نظر می رسد. بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید تا چشم هایتان زیباتر دیده شود.

بعد از این که مداد ابرو کشیدید با ریمل ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسد. برای این که پوست تان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را با یک کرم روشن ترکیب کنید تا یک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد. برای رژگونه از رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فرد شود. ابتدا رژگونه بزنید و با یک دستمال پاک کنید تا هاله ای از رژگونه روی گونه هایتان ایجاد شود و صورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

عکس‌های قبل و بعد از آرایش را حتما تا به حال دیده‌اید. با دیدن این عکس‌ها دو چیز به ذهن متبادر می‌شود؛ یکی اینکه جادوی آرایش می‌تواند چهره‌ای متفاوت از فرد را نشان دهد و از سوی دیگر، همین چهره متفاوت دیگر قابل شناسایی نیست. بدون شک هدف از آرایش زیباسازی چهره است اما همین آرایش باید متناسب با چهره و البته سن و موقعیت اجتماعی فرد باشد.کارشناسان می‌گویند عروس 20ساله باید متفاوت از عروس 35 ساله آرایش کند. آرایش غلیظ که خیلی‌ها آن‌ را خلیجی یا عربی می‌نامند مناسب هر چشم و چهره‌ای نیست و برخی از این آرایش‌ها می‌تواند فرد را بدشکل نشان دهد. واقعیت این است که آرایش غلیظ لزوما شما را زیبا نمی‌کند، بلکه باید آرایشی را انتخاب کنید که ویژگی‌های مثبت موجود در صورت‌تان را برجسته کند و عیوب صورت‌تان را بپوشاند. هر بخش از صورت می‌تواند به شما بگوید که آرایش غلیظ برای آن مناسب است یا نه. با هم برخی موارد را مرور می‌کنیم.اگر چانه کوچک و پیشانی پهن داریددر صورتی که شکل صورت‌تان قلبی‌شکل است، باید بدانید که رژگونه غلیظ به هیچ عنوان به کارتان نمی‌آید. شما باید از رژگونه مات استفاده کنید که بدون درخشندگی باشد. حواس‌تان باشد که بالای استخوان گونه را براق نکنید، چون به این ترتیب گونه‌های‌تان بزرگ‌تر دیده می‌شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که از خط چشم‌های ژل‌مانند یا مدادی به جای خط‌چشم‌های تند و البته مایع استفاده کنید. با وجود شکل قلبی صورت‌تان می‌توانید از رژ ملایم یا حتی قرمز هم استفاده کنید. اگر حدود 30 سال دارید و می‌خواهید به یک مهمانی شب بروید، باید بدانید که آرایش غلیظ سیاه شما را بیمار نشان خواهد داد.آرایش غلیظ برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی نیستحواس‌تان به پوست‌تان باشداستفاده بیش از حد از لوازم آرایشی به خصوص انواع روغنی آن می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند و باعث شیوع بیماری شود. علاوه بر این استفاده بیش از حد از محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی تحریک کننده است می‌تواند موجب از بین رفتن روغن‌های طبیعی پوست شود و چین و چروک زیادی در پوست به وجود آورد. بنابراین علاوه بر توجه به تناسب آرایش غلیظ با فرم صورت و سن، به طور کلی سلامت پوست ایجاب می‌کند که کمتر از آرایش غلیظ استفاده کنید.اگر مربع شکل استاگر صورت‌تان در ناحیه آرواره‌ها زاویه‌دار است، شما صورتی مربع دارید و به هیچ عنوان نباید از آرایش‌های غلیظ استفاده کنید. آرایش شما باید ملایم، زنانه، لطیف و البته براق باشد. نکته مهم آن است که رنگ رژلب‌تان تند نباشد. بهتر است از رژلب‌ یا برق‌لب‌های صورتی استفاده کنید، ضمن آنکه استفاده از خط‌چشم‌های تیره، خط قرمز شماست.اگر شکلی گرد دارد- اگر پایین صورت‌تان با پیشانی پهنایی یکسان داشته باشد و گونه‌های‌تان برجسته باشد، شما صورت گردی دارید و می‌توانید با خیال‌ راحت چشم‌های‌تان را تیره کنید.- برای تیره کردن چشم‌ها بهتر است از خط‌چشم‌های مایع استفاده کنید. ضمن آنکه بهتر است از برنزه‌کننده‌هایی استفاده کنید که زیر استخوان‌گونه را برجسته نشان می‌دهند.- نکته مهم در صورت داشتن صورتی گرد آن است که این گردی کمتر نشان داده شود، بنابراین باید ابروها به شکل هشت باشند.اگر بیضی شکل استداشتن صورت بیضی، پایین چهره و پهنای پیشانی یکسان است اما برخلاف صورت مربع، در کناره‌ها صورت درازای بیشتری دارد. در این صورت شما به جای آرایش غلیظ بهتر است فقط از ترکیبی از سایه‌های متوسط یا تیره‌تر برای پوشاندن چین و چروک‌های صورت‌تان استفاده کنید. توجه کنید که رنگ رژ‌گونه‌تان هم حتما باید برنزه باشد.قوانین آرایش براساس سندر سنین بین 30 تا 40 سالگی باید از هرگونه محصولات غلیظ خودداری کنید. محصولات آرایشی حاوی رنگدانه‌های غلیظ و پودرهای نرم مناسب سن شما نیستند. یکی دیگر از کارهایی که در این سن باید از آن اجتناب کنید این است که از سایه‌هایی متضاد با رنگ چشمان‌تان استفاده کنید.اگر بالای 40 سال دارید به جای آرایش غلیظ باید به فکر مراقبت از پوست‌تان باشید. بنابراین به جای استفاده از محصولات آرایشی بیش از حد بهتر است به طور مرتب از کرم مرطوب‌کننده و کرم دور چشم استفاده کنید. به این ترتیب چهره‌ای طبیعی و زیبا خواهید داشت که با یک آرایش ملایم هم می‌توانید ویژگی‌های مثبت آن را چند برابر کنید.بالای 50 سال معمولا کمتر از آرایش استفاده می‌کنند. بهتر است مواد آرایشی به کار برده شود که فرمول‌های ترمیم‌کنندگی یا سفت‌کنندگی پوست صورت را دارند. این گروه سنی به راحتی می‌توانند از رژلب‌های نارنجی یا صورتی استفاده کنند، اما نباید رژلب قهوه‌ای به کار ببرند.آرایش براساس فرم چشم-   اگر چشم‌های گرد دارید، باید خط‌چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کنید و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید. اگر خواستید سایه استفاده کنید، حواس‌تان باشد از سایه‌های تیره استفاده نکنید. سایه را فقط به قسمت بیرونی به سمت میانه چشم بزنید تا به پلک فرم دهد.-  افرادی که چشم بادامی دارند هم می‌توانند مانند افرادی که چشم گرد دارند آرایش کنند با این تفاوت که هنگام سایه زدن فرم چشمان‌شان را باید در نظر داشته باشند.-  خانم‌ها با چشم‌هایی که گوشه‌هایی به سمت پایین دارند مجازند از خط چشم تیره استفاده کنند.-  افراد با چشم‌های گود باید از سایه‌های تیره کمتر استفاده کنند تا چشم‌های‌شان برجسته‌تر نشان داده شود. اگر از سایه تیره استفاده شود،‌ به هدف نمی‌رسند.-  چشم‌هایی که به هم نزدیک هستند، باید طوری آرایش شوند که فاصله آنها بیشتر شود بنابراین هنگام سایه زدن باید بیشتر از عرض چشم سایه زده شود.-  اگر فردی چشم‌هایی با پلک افتاده داشته باشد، نباید با سایه روشن‌سازی کند و فقط باید گوشه‌های پلک را سایه بزند. مقداری سایه تیره را روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته بزنید و بعد دور تا دور این خطوط را سایه تیره بزنید.-  چشم‌های برجسته به این معناست که نباید بالای چشم از خط چشم یا سایه تیره استفاده کنید و درنهایت می‌توانید در پلک پایین سایه به کار ببرید.آرایش براساس فرم لب-  اگر لب‌های پر و بزرگی داشته باشید، نباید از رژلب خیلی روشن و جلب‌توجه کننده استفاده شود. رژلب مات برای این لب‌ها بهتر از رژلب براق است.-  درصورتی‌که لب‌های برجسته و پری ندارید از روشن‌ترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لب‌های‌تان پر و برجسته به نظر برسد.-  اگر بالای 40 سال دارید بهتر است از رژلب‌های مات استفاده کنید، اما از برق لب استفاده کنید تا رژ دوام بیشتری داشته باشد.-  اگر لب‌های نازکی دارید، باید بدانید که رنگ‌های مات یا تیره لب‌های‌تان را نازک‌تر نشان می‌دهد و بنابراین رژ لب قرمز که جزء آرایش غلیظ محسوب می‌شود، به کارتان نمی‌آید. در انتخاب رژ قرمز مهم‌ترین نکته انتخاب تونالیته مناسب با پوست است. اگر پوست‌تان زمینه زرد داشته باشد بهتر است از قرمزی با ته‌زمینه نارنجی استفاده کنید. اگر پوست‌تان زمینه زیتونی دارد از قرمز خالص استفاده کنید، اما به طور کلی قرمزی که ته‌زمینه قهوه‌ای داشته باشد به هر پوستی می‌آید.منبع:مجله زندگی ایده آل

 

چگونه ارایش غلیظ کنیم

زیبایی خود را دوچندان کنید


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


سینما رو به خونت بیار!


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


لاغری موضعی با لیزر


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

خانه » آرایش و زیبایی » نکات آرایشی » آرایش طبیعی یا غلیظ؟ چطور ساده آرایش کنیم؟


برای برخورداری از ظاهری زیبا لزومی ندارد که زیر و روی چشم خود را سیاه و پوستتان را تیره کنید. بلکه با ساده­‌ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می­‌توان به صورت طبیعی زیبا شد. وقت آن رسیده که پالت تیره و تاریک زمستانی خود را با یک حالت چهره زیبا و طبیعی (و با استفاده از یک فرم پر­رنگ و پر­پشت برای ابروهای خود) جایگزین کنید. دستیابی به ظاهری بی­رنگ و طبیعی، می‌­تواند کار بسیار ساده‌­ای باشد. اما بهتر است به یاد داشته باشید که برای حصول نتیجه­‌ای زیبا و ماهرانه، به محصولات و تکنیک­‌های مناسب و مرتبطی نیاز خواهید داشت.

در ابتدا، برای آنکه آرایش شما به خوبی ترکیب شود، باید صورت خود را با یک پاک­‌کننده شسته و با یک پارچه به آرامی صورت را لایه­‌برداری کنید. گوردون اسپینت، مدیر ارشد آرایش هنری برند تجاری تولید­کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مک (M.A.C) می­گوید: “در آغاز کار، به یک برس آرایشی و یک کرم پودر با درجه‌­ای روشن­تر از رنگ طبیعی پوست خود نیاز خواهید داشت. مقداری از کرم پودر را با استفاده از برس در مناطق برجسته صورت خود (گونه‌­ها، زیر چشم­‌ها، مرکز پیشانی و منحنی کیوپید) اعمال کنید. ابروهای خود را با استفاده از دو سایه رنگ مداد ابرو به محور چهره خود تبدیل نمایید. برای این کار باید از تن سبک‌تر برای پر کردن ابرو، و از یک سایه تیره­‌تر به منظور کشیدن موهای ظریفی در سطح ابرو استفاده کنید. در مرحله بعد می­‌توان ریمل مژه و سایه چشم را روی صورت اعمال نمود. البته این دو بخش (ریمل و سایه چشم) اختیاری می‌­باشند.

چگونه ارایش غلیظ کنیم

نکته کاربردی: اگر ژل یا مداد ابروی شما تمام شده، می­‌توانید از ریمل مژه قهوه­‌ای برای پر کردن موقتی ابروی خود استفاده نمایید.

‎مشاهده تمام نوشته‌های رومیس پلاس

‎آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد‫.‬ ‎فیلد های اجباری با * مشخص شده اند

‎نظر *

‎می توانید از تگ های اچ تی ام ال زیر استفاده کنید‫:‬

‎نام *

‎ایمیل *

‎وب سایت

بله، مرا به فهرست دریافت ایمیل خود اضافه کنید.

در این مطلب، نحوه پخت شیرینی­‌های بادامی خوش طعم و محبوب فرانسوی با نام ماکارون به شما آموزش داده می­‌شود.

جوش شیرین کاربردهای بسیار زیادی دارد و ممکن است شما از کاربردهای خلاقانه آن اطلاعی نداشته باشید. بیشترین استفاده از جوش شیرین در فرآوری انواع

امیدواریم همیشه سالم و سرحال باشید و هیچوقت به بیمارستان نروید، اما مطمئنا لباس‌های بیمارستانی را دیده‌اید و به احتمال زیاد طراحی آن‌ها را دوست

در دنیای مد ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد. این ترفندها در حوزه های بسیاری از زیباپوشی تا نگهداری پوشاک و … وجود دارند. در ادامه

در این ویدیو آموزشی یک دسر منحصربفرد و بسیار خوشمزه آماده شده است که اگر آن را امتحان کنید عاشقش می شوید. این دسر نوشیدنی

گره زدن کراوات از آن دست کارهایی است که می‌توان با کمی تمرین به راحتی آن را انجام داد اما شاید برای بارهای اول که

سیب زمینی یکی از بهترین مواد غذایی است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و در تمام طول سال وجود دارد. سیب زمینی داری مقدار

هات داگ پنیری سرخ شده را می‌توانید به سرعت آماده کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت برید. مواد لازم برای تهیه این غذای خوشمزه را

پس از جشن گرامی‌داشت 175 سالگی پاتک فیلیپ، این برند تجاری سوئیسی بسیاری از جدیدترین نسخه­‌های محدود خود را در سراسر جهان به نمایش گذاشت.

پاپیون مردانه از جمله اکسسوری‌های بسیار زیبا و رسمی مردانه است. این اکسسوری را معمولا در موقعیت‌های خاص و رسمی استفاده می‌کنند.

برای لاک زدن ناخن مدل‌های زیادی وجود دارد. بسیاری از این مدل‌ها به ابزارهای ویژه‌ای نیاز دارند، در این آموزش کوتاه یک مدل ساده و

کراوات یکی از اکسسوری‌هایی است که استفاده از آن پوشش شما را بسیار بهتر می‌کند. انتخاب کراوات مناسب و نوع گره آن بسیار اهمیت دارد، داشتن

لاک زدن ناخن‌ها برای بسیاری از خانم‌ها و دختران کاری فوق‌العاده لذت بخش است.

کراوات یکی از اکسسوری‌هایی است که استفاده از آن پوشش شما را بسیار بهتر می‌کند.

قرار است شرکت گوگل لباس های هوشمندی را برای پزشکان تولید کند که با الیاف آنها پزشک از مصونیت و سلامت بیشتری برخوردار باشد ضمن

پوشت یا دستمال جیب از جمله اکسسوری هایی است که توانایی دگرگون کردن تیپ افراد را دارد. از پوشت برای حضور در مراسم های رسمی

روش های مختلف و بسیار زیادی برای بستن شال وجود دارد. در قسمت قبل دو روش بستن شال را آموزش دادیم. این موضوع را بهتر

امروزه عینک نه فقط برای خواندن و نوشتن بلکه برای عده ای به عنوان وسیله ای برای تکمیل کردن زیبایی خود استفاده می شود.

حجاب در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ی زنان مسلمان در سرار جهان زیبایی خود را بدون آن تصور نمی کنند.


ایمیل *

چگونه ارایش غلیظ کنیم
چگونه ارایش غلیظ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *