چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم
چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

آرایش عروسکی

 

از سایه خاکستری و قهوه ای به پلک پائین و بالای چین خوردگی پلک بالا بزنید تا چشم ها بزرگ تر دیده شوند.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

 

از سایه مشکی مات برای گوشه خارجی چشم استفاده کنید و در پلک بالا با خط چشم مشکی آنرا به سمت بیرون ادامه دهید تا چشم کشیده تر دیده شود.

 

برای ایجاد حالت فانتزی و غیرواقعی در صورت، باید از رنگ سایه سفید استفاده کنید. یک برس مخصوص سایه از نوع تخت بردارید و با استفاده از آن تمام سطح پلک بالا را با سایه سفید بپوشانید و این سایه را  تا زیر پلک پائین هم ادامه دهید.

 

در نظر داشته باشید که در آرایش عروسکی، هدف کم تر نشان دادن سن است و با سفید کردن اطراف چشم، صورت شما جوان تر و بچگانه تر بنظر خواهد رسید در حالیکه استفاده از سایه های تیره عکس این اثر را دارد.

 

مدل آرایش عروسکی

 

اگر به رنگ سفید سایه علاقه ندارید و یا این رنگ به شما نمی آید میتوانید از رنگ های ديگر که نزدیک به طیف سفید هستند مانند رنگ نخودی یا صورتی و یا یاسی استفاده کنید. استفاده از سایه های اکلیلی مانعی ندارد ولی نباید اکلیل و براقی آن در حدی باشد که چشمان شما را تحت الشعاع قرار دهد.

 

با خط چشم قسمت داخلی چشم ر ا هم بکشید تا آرایش چشم گیرا تر شود. از ریمل حجم دهنده به مژه ها بزنید.

 

برای اینکه چشمان شما بزرگتر بنظر برسد و حالت صورت شما حتی بیش از گذشته فانتزی تر و جذاب تر شود باید از یک مداد چشم سفید استفاده کنید. مداد سفید نرم و روانی را برای این کار انتخاب کنید و با استفاده از آن داخل پلک پائین را کاملاً پر کنید. این کار سبب می شود که چشمان شما بزرگتر دیده شود و با رنگ سایه هم هماهنگی کاملی پیدا کند. البته اگر تمایل داشته باشید میتوانید از رنگ های دیگری که نزدیک به طیف رنگ پوست هستند برای این کار استفاده کنید.

 

به عنوان مثال به جای مداد چشم سفید از مداد کانسیلری استفاده کنید و داخل پلک پائین را با آن پر کنید. این کار به خصوص زمانیکه از سایه ای به جز سایه سفید استفاده نموده باشید نتیجه جذاب تری خواهد داشت. ولی اگر به دنبال یک آرایش فانتزی و دوستداشتنی هستید که چشمان شما را کاملاً باز و درشت و عروسکی نشان دهد بهتر است از همان محدوده رنگ سفید خارج نشوید.

 

آموزش آرایش عروسکی

 

عروسک های کلاسیک همیشه گونه های سرخ و زیبایی دارند که نشان از کودکی و معصومیت آنها دارد و اگر شما میخواهید آرایش عروسکی داشته باشید نباید این گونه های سرخ و خوشرنگ را فراموش کنید. برای این کار به کمی رژگونه پودری در رنگ هلویی که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد بهترین انتخاب است. برس مخصوص رژگونه را بردارید و با پالت رژگونه تماس دهید.

 

برس را با حرکات دورانی و تنها روی برجستگي گونه ها بمالید تا رنگ بگیرند و حالتی معصومانه، فانتزی و سالم و سرحال به صورت شما بدهند. اما برای این کار میتوانید از رژگونه های طیف صورتی هم استفاده کنید ولی در این حالت، آرایش شما چندان ملایم نخواهد شد و علاوه بر این رنگ صورتی ممکن است با هر طیف پوستی هماهنگی نداشته باشد در حالیکه برای همه رنگ های پوست، یک طیف مناسب هلویی وجود دارد.

 

آخرین و مهم ترین مرحله آرایش عروسکی، رژ زدن است. همانطور که خودتان هم می دانید بهترین رنگ برای کامل کردن آرایش عروسکی، رنگ صورتی است. یک رژ لب صورتی روشن که مات یا نیمه مان باشد تهیه کنید و لب های خویش را با آن آرایش کنید. نیازی به استفاده از برق لب نیست زیرا همانطور که گفتیم آرایش عروسکی حالت مات دارد و لب های شما هم بهتر است برّاق نباشد.

 

گردآوری: بخش آرایش و  زیبایی بیتوته

 


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اینروزها خیلی از خانم ها دوست دارند ارایشی ساده و در عین حال شیک داشته باشند ولی آنقدر ها هم وقتشان گرفته نشود. با مجله دلگرم همراه باشید تا به شما آموزش دهیم در عرض 5 دقیقه خودتان را آرایش عروسکی زیبا و چشم نوازی کنید.

در ابتدا خط چشم بکشید.اگر چشمان رنگی دارید خط چشم سیاه بزنید و اگر غیر از سیاه رنگ دیگری دوست دارید می بایست رنگ های مختلف را امتحان کنید و رنگی که خوشتان آمد را انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید خط چشمتان را نصفه بکشید فراموش نکنید که هم پلک بالا و هم پلک پایین می بایست نصفه کشیده شوند. در هر صورت و به هر روشی که خط چشم می کشید باید نیمه بیرونی چشم هایتان خطوط ضخیم تری ترسیم کنید.در هنگام کشیدن خط چشم قسمت بیرونی خط را با دقت بیشتر و کمی ضخیم تر بکشید. در نهایت می توانید از سایه مشکی برای اینکه خطوط پهن تر ولی کم رنگ تر داشته باشید استفاده کنید.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

برای داشتن آرایش ملایم و عروسکی سایه چشم می بایست رنگی خنثی داشته باشد، رنگی که با پوستتان مطابقت داشته باشد یا کمی از پوستتان روشن تر و یا تیره تر باشد. سعی کنید در سایه زدن افراط نکنید و درست بالای خط چشم را سایه بزنید و خیلی ملایم و لطیف پشت چشمتان را سایه بزنید.اگر تمایل دارید می توانید از رنگ های تیره برای سایه استفاده کنید اما رنگ تیره حالت نگاه را تغییر می دهد و یا از بین می برد. می توانید روی سایه تیره را کمی سایه سفید یا رنگ روشن بزنید تا ملایم تر به نظر بیاید.در قسمت مجرای اشکتان کمی سایه رنگ پوست بمالید و کمی از ان را روی قسمتی از پلک بالایی تان هم بزنید. پس از اتمام کار با قلم مو روی سایه ها بمالید تا خوب ترکیب و یکدست شوند.

در صورت دلخواه می توانید از مژه مصنوعی، فر مژه، ریمل مژه و ابرو استفاده کنید. ابتدا ریمل بزنید و کمی صبر کنید تا خشک شود سپس فر مژه بزنید. بر عکس این کار هم ممکن است اما فقط زمانی که عجله دارید یعنی ابتدا ریمل بزنید سپس فرمژه بکشید. اگر مژه های پرپشتی دارید و می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید سعی کنید نوع کم پشت و تُنُک آن را انتخاب کنید. ( قسمت مهم، کشیدن خط چشم و سایه است و این قسمت چون که حالت چشم ها و آرایش را مصنوعی می کند می تواند نادیده گرفته شود).

اگر صورتتان جوش دارد از پنکک استفاده کنید تا پوستتان صاف و یکدست شود.

سپس رژگونه بزنید. رنگ رژ گونه را روشن انتخاب کنید و آن را روی سیب گونه هایتان بزنید. تمام گونه را رنگی نکنید.

برای آرایش عروسکی رژ لب صورتی را پیشنهاد می کنیم هم رژ لب مایع براق مایع و هم جامد می توان استفاده کرد. رژ لب های تیره و یا رنگ های بسیار جیغ و تند برای این مدل آرایش کاربردی ندارند.

نکاتی که در آرایش صورت باید درنظر گرفته شوند.

* قبل از آرایش همیشه از مرطوب کننده پوست استفاده کنید تا آرایش خوب روی پوستتان بخوابد.*همیشه پوستتان را تمیز نگاه دارید. برای تمیز کردن پوستتان می توانید از انواع پاک کننده های غیر صابونی استفاده کنید و زیاد پوستتان را نشویید چرا که باعث ایجاد جوش می شود.

*می توانید برای بهتر اثر کردن فرمژه آن را با سشوار کمی گرم کنید و سپس مژه هایتان را فر دهید.

*وسایل آرایشی تان را از هر مغازه ای خریداری نکنید و در خرید مواد آرایش چشم و رژ لب دقت و هزینه کافی را به کار ببرید.

ترجمه و گرداوریبخش بهداشت و ارایش مجله دلگرم(اعظم بهادر)

12 ساعت قبل


نام کاربری و یا ایمیل:


رمز عبور:


من را به خاطر بسپار


چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم


کاربر جدید هستم!

1

موضوعات داغ

آرایش عروسکی یکی از سبک‌های جالب آرایش است که علاقمندان زیادی دارد و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های دوستانه و خاص با این سبک از آرایش در میان دوستان و اطرافیان خود ظاهر شوند. آرایش عروسکی حالتی دراماتیک دارد و هدف از آن ایجاد نوعی زیبایی فانتزی و نه چندان غیرواقعی در چهره است. البته آرایش عروسکی سطوح مختلفی دارد و می‌تواند خیلی ملایم و یا خیلی حرفه‌ای و پیشرفته باشد. آرایش عروسکی پیشرفته نیاز به تسلط بر روش‌های گریم و چهره پردازی و ابزارهای آرایشی خاص دارد که مد نظر ما نیست و هدف از این مقاله آموزش آرایش عروسکی ملایم و ساده‌ای است که با ابزارهای آرایشی معمولی که در دسترس همه هستند قابل انجام است. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به شما آموزش خواهیم داد که چطور آرایش عروسکی ملایم را در منزل در هفت گام، به سادگی انجام دهید و برای مهمانی‌ها آماده شوید.

اولین گام برای هر نوع آرایشی، آماده سازی پوست است و شما قبل از شروع آرایش باید پوستی صاف و یکدست داشته باشید. پوستتان را لایه برداری کرده و با یک ماسک مرطوب کننده آماده کنید. اگر از عدم وجود لک و جوش و … در پوست خود مطمئن هستید می‌توانید از کرم پودر استفاده نکنید و با یک کرم ب‌ب یا ضدآفتاب رنگی این مرحله را به اتمام برسانید. اما اگر نیاز به استفاده از کرم پودر دارید برای آرایش عروسکی از کرم پودری که حالت براق و درخشان دارد استفاده نکنید چون آرایش عروسکی زمینه ماتی دارد. البته در این مرحله می‌توانید با کمی برنزه کننده زیر گونه‌ها، صورت خود را ظریف‌تر و باریک‌تر کنید و حالت عروسکی به آن بدهید. اما نیازی به استفاده از هایلایت کننده و براق کننده و کانتورهای اغراق آمیز وجود ندارد در غیر این صورت آرایش شما عروسکی به نظر نخواهد رسید. بهتر است در این مرحله از پرایمر سایه هم استفاده کنید و لب‌ها را هم با مرطوب کردن و بالم زدن برای مراحل بعدی آرایش آماده کنید.

برای ایجاد حالت فانتزی و غیرواقعی در چهره، باید از رنگ سایه سفید استفاده کنید. یک برس مخصوص سایه از نوع تخت بردارید و با استفاده از آن تمام سطح پلک بالا را با سایه سفید بپوشانید و این سایه را مانند تصویر تا زیر پلک پایین نیز امتداد دهید. در نظر داشته باشید که در آرایش عروسکی، هدف کمتر نشان دادن سن است و با سفید کردن اطراف چشم، چهره شما جوان‌تر و کودکانه‌تر به نظر خواهد رسید در حالی که استفاده از سایه‌های تیره عکس این اثر را دارد. اگر به رنگ سفید سایه علاقه ندارید و یا این رنگ به شما نمی‌آید می‌توانید از رنگ‌های دیگر که نزدیک به طیف سفید هستند مثل رنگ نخودی یا صورتی و یا یاسی استفاده کنید. استفاده از سایه‌های اکلیلی مانعی ندارد اما نباید اکلیل و براقی آن در حدی باشد که چشمان شما را تحت الشعاع قرار دهد.

برای این که چشمان شما بزرگ‌تر به نظر برسد و حالت چهره شما حتی بیش از قبل فانتزی‌تر و جذاب‌تر شود باید از یک مداد چشم سفید استفاده کنید. مداد سفید نرم و روانی را برای این کار انتخاب کنید و با استفاده از آن داخل پلک پایین را کاملا پر کنید. این کار باعث می‌شود که چشمان شما بزرگ‌تر دیده شود و با رنگ سایه نیز هماهنگی کاملی پیدا کند. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از رنگ‌های دیگری که نزدیک به طیف رنگ پوست هستند برای این کار استفاده کنید. مثلا به جای مداد چشم سفید از مداد کانسیلری استفاده کنید و داخل پلک پایین را با آن پر کنید. این کار به خصوص زمانی که از سایه‌ای به جز سایه سفید استفاده کرده باشید نتیجه جذاب‌تری خواهد داشت. اما اگر به دنبال یک آرایش  فانتزی و دوست داشتنی هستید که چشمان شما را کاملا باز و درشت و عروسکی نشان دهد بهتر است از همان محدوده رنگ سفید خارج نشوید.

گام بعدی برای بزرگ‌تر و بازتر نشان دادن چشم‌ها استفاده از مژه مصنوعی است. داشتن مژه‌های بلند و فر و به اصطلاح عروسکی هدف شما در این مرحله است. برای این کار می‌توانید از مژه‌های مصنوعی یک تکه هم استفاده کنید اما مژه‌های مجزا نتیجه بهتر و جذاب‌تری خواهند داشت. اما اگر فرصت کافی ندارید می‌توانید فقط برای پلک پایین از مژه‌های مجزا استفاده کنید و پلک بالا را با مژه‌های یکپارچه آرایش کنید. ابتدا مژه‌ها را در تعداد لازم آماده کنید و اضافات آن را قیچی کنید، سپس آن‌ها را یکی یکی چسب زده و روی پلک قرار دهید، وقتی چسب مژه حالت نیمه جامد پیدا کرد با موچین آن را سر جای خود محکم نگه دارید و صبر کنید تا خشک شود. دقت داشته باشید که در آرایش عروسکی هدف شما طبیعی دیده شدن آرایش نیست بلکه فانتزی بودن و جذاب بودن آرایش در اولویت قرار دارد پس اگر مژه‌های مصنوعی شما چندان طبیعی به نظر نمی‌رسند نگران نباشید چون این یک مزیت برای آرایش عروسکی شما تلقی می‌شود به شرطی که مخاطبان، درک درستی از فلسفه آرایش شما داشته باشند. در این گام با کمی ریمل و یک خط چشم مشکی ملایم که از محدوده خط مژه‌ها تجاوز نکند آرایش چشمان شام را زیباتر خواهد کرد.

عروسک‌های کلاسیک همیشه گونه‌های سرخ و زیبایی دارند که نشان از کودکی و معصومیت آن‌ها دارد و اگر شما می‌خواهید آرایش عروسکی داشته باشید نباید این گونه‌های سرخ و خوشرنگ را فراموش کنید. برای این کار به کمی رژگونه پودری در رنگ هلویی که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد بهترین انتخاب است. برس مخصوص رژگونه را بردارید و با پالت رژگونه تماس دهید. برس را با حرکات دورانی و فقط روی برجستگی گونه‌ها بمالید تا رنگ بگیرند و حالتی معصومانه، فانتزی و سالم و سرحال به چهره شما بدهند. البته برای این کار می‌توانید از رژگونه‌های طیف صورتی هم استفاده کنید اما در این حالت، آرایش شما چندان ملایم نخواهد شد و علاوه بر این رنگ صورتی ممکن است با هر طیف پوستی هماهنگی نداشته باشد در حالی که برای همه رنگ‌های پوست، یک طیف مناسب هلویی وجود دارد.

این مرحله تا حدی اختیاری و سلیقه‌ای است و شما می‌توانید آن را ندیده بگیرید. اما اگر آرایشی فانتزی و عروسکی می‌خواهید بهتر است کمی کک و مک روی صورت خود بکشید و حالتی کودکانه و دوست داشتنی به آرایش خود بدهید. برای این کار شما به یک مداد چشم قهوه‌ای نیاز دارید، این مداد را حسابی تیز کنید و با استفاده از آن تعدادی نقطه و خال کمرنگ در اندازه‌های مختلف روی بینی و زیر چشم‌ها بکشید، برخی از این نقاط را پررنگ‌تر و برخی را کمرنگ‌تر کنید طوری که نظم و ترتیب خاصی در آن‌ها مشاهده نشود. اگر نقطه‌ای بیش از حد تیره شد انگشت خود را روی آن بگذارید و کمی فشار دهید تا پاک و کمرنگ شود.

 

آخرین و مهم‌ترین مرحله آرایش عروسکی، رژ زدن است. همان طور که خودتان هم می‌دانید بهترین رنگ برای کامل کردن آرایش عروسکی، رنگ صورتی است. یک رژ لب صورتی روشن که مات یا نیمه مان باشد تهیه کنید و لب‌های خود را با آن آرایش کنید. نیازی به استفاده از برق لب نیست چون همان طور که گفتیم آرایش عروسکی حالت مات دارد و لب‌های شما هم بهتر است براق نباشد.

حال آرایش عروسکی شما آماده است و می‌توانید با یک لباس و مدل موی مناسب که هماهنگ با آرایش شما باشد در مهمانی حاضر شوید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)


کپی شد

پیشنهاد سردبیر

داغ ترین بحث ها

تازه‌های سلامت

مقالات زیبایی

مقالات سلامت

مقالات آشپزی

مقالات تغذیه

سلامت

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

۸ بهمن ۱۳۹۹

۸ بهمن ۱۳۹۹

دنیای مد

۲۰ دی ۱۳۹۹

۱۶ مهر ۱۳۹۹

۱۸ مرداد ۱۳۹۹

داغ ترین بحث ها

بیشتر دیده شده

623,489

469,852

442,423

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت مجله قرمز می‌باشد. بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

ابتدا خط چشم بکشید. اگر چشمان رنگی دارید از رنگ سیاه استفاده کنید و یا رنگ های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه رنگی به چشمان تان بیشتر می آید. ببینید دوست دارید یک خط چشم کامل بکشید یا فقط می خواهید نصف چشم تان خط داشته باشد؟ اگر می خواهید خط چشم نصفه بکشید نیمی از پلک بالا تا وسط چشم و نیمی هم زیر پلک پایین خط بکشید.
از هر روشی که استفاده می کنید باید نیمه بیرونی چشم هایتان خطوط ضخیم تری بکشید. هنگام ترسیم خط چشم در قسمت بیرونی چشم تان، با دقت و بیشتر خط چشم را بکشید و نیز می توانید از سایه چشم مشکی برای اینکه خطوط پهن اما کم رنگ تری بکشید استفاده کنید.

برای سایه چشم می توانید از یک رنگ خنثی که با پوست تان هم مطابقت داشته باشد استفاده کنید یا رنگی که کمی از پوست تان تیره تر یا روشن تر است انتخاب کنید. به هر حال باید سایه چشم تان سبک و ملایم و بالای خط چشم تان باشد و اصلا در سایه زدن افراط نکنید.
اگر دوست داشته باشید می توانید از رنگ های تیره برای سایه استفاده کنید؛ اما رنگ های تیره حالت نگاه شما را از بین می برند. بعد از زدن سایه، از سایه سفید یا کمی سایه روشن، سایه ای که به کار برده بودید استفاده کنید. مقداری سایه رنگ پوست در نزدیکی مجرای اشک تان استفاده کنید؛ مقداری از همین سایه روی قسمتی از پلک بالای تان هم بزنید. مطمئن شوید سایه هایی که روی پلک بالای تان زده اید متصل و در هم رفته باشند و خط تفکیکی بین شان دیده نشود. بعد از تمام شدن کار سایه چشم تان می توانید با یک قلمو روی پلک تان آرام بکشید تا مطمئن شوید سایه ها ترکیب شده اند.

(اختیاری) از ریمل مژه و ابرو و نیز از مژه مصنوعی و فرمژه استفاده کنید. ابتدا ریمل بزنید و صبر کنید تا خشک شود و سپس فرمژه بزنید؛ اما اگر عجله دارید می توانید ابتدا فرمژه بزنید و سپس از ریمل استفاده کنید. اما به هر حال این مرحله اختیاری است و نیز اگر مژه های تیره رنگ و نسبتا پری دارید ولی باز هم می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید نوع کم پشت وتُنُک آن را انتخاب کنید. بخش های مهم همان سایه و خط چشم هستند و می توانید این مرحله را نادیده بگیرید چون آرایش تان را نیز مصنوعی خواهد کرد.

از پنکک یا هر ساتر دیگری برای پوشاندن لک های احتمالی و جوش ها -اگر جوش دارید- استفاده کنید.

از رژگونه استفاده کنید. رژگونه را روی سیب گونه تان بزنید –به این معنی که از رژگونه روی استخوان های گونه تان استفاده کنید- تمام گونه تان را رنگی نکنید و نیز رنگی که انتخاب می کنید نباید خیلی سرخ رنگ باشد بلکه باید از رنگی روشن استفاده کنید.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

از یک رژلب معمولی یا رژلب مایع براق با رنگ صورتی روشن استفاده کنید. از رنگ های خیلی تیره و پر رنگ در این سبک آرایش استفاده نکنید مگر اینکه بتوانید آن را خیلی ملایم به کار ببرید.

همیشه قبل از آرایش کردن از مرطوب کننده مخصوص پوست تان استفاده کنید، تا آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید.

همیشه پوست تان را تمیز نگه دارید اما خیلی پوست تان را نشویید چون باعث ایجاد جوش و کمدون می شود. بهتر است از انواع پاک کننده های غیر صابونی استفاده کنید.

اگر زمان بیشتری برای آرایش دارید از سشوار برای گرم کردن فرمژه تان استفاده کنید تا مژه های تان بهتر فر شوند. فقط مراقب باشید مژه های تان را نسوزانید.

در مورد خرید وسایل آرایشی مخصوصا مواد آرایش چشم حساس و دقیق باشید.

wikiHow





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

باشه


چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

این سبک کمک می کند تا چشم شما درشت تر از حالت عادی نشان داده می شود. این سبک از گریم و میکاپ به آرایش عروسکی معروف است و مورد علاقه بیشتر خانم ها بخصوص افراد چشم بادامی می باشد.

لازم نیست که کرم پودر را روی تمام بخش‌های پوستتان بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی پبدا کند. خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند که هرچه بیشتر کرم پودر بزنند، پوستشان صاف‌تر و بی‌نقص‌تر می‌شود، ولی چنین نیست بلکه با هر حرکت صورت، چین‌های عمق بیشتری پیدا می‌کنند و مشخص‌تر می‌شوند.

فقط بخش‌هایی که دارای تغییر رنگ، جوش، اسکار و چین و رچوک است را کرم پودر بزنید و خوب با براش یا اسفنج محو کنید تا ضخامت پیدا نکند.

از یک کانسیلر مناسب برای پوشاندن هر گونه جای جوش، تغییر رنگ، چین و چروک و جوش استفاده کنید. پوست شما در آرایش عروسکی باید کاملا صاف و بدون نقص باشد تا باعث شود سنتان کمتر به نظر برسد.

استفاده از پنکک باید خیلی هوشمندانه باشد. فقط در حدی که براق بودن و درخشش پوست و زیرساز آرایش صورت را بگیرد و باعث شود که آرایش عروسکی مات داشته باشید. بنابراین بهتر است آن را در خط پیشانی، خط فک و بخش  T آرایش صورت بزنید.

زمان آرایش ابرو به سبک عروسکی ابرو را پهن و بلند درست نکنید و دور آن را خط نکشید. ابروهایتان را با رنگ قهوه ای روشن با استفاده از مداد و ریمل ابرو آرایش کنید.

از سایه ای که دارای یکی از رنگ های بژ، صورتی یا صدفی برای آرایش گوشه داخلی چشم و پشت پلکتان استفاده کنید.

روی مژه های پایین و داخل چشم هم باید مداد سفید زد تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده کرده و روی آن ها 5 تا 6 بار ریمل بزنید. به علاوه برای سایه زدن هم باید از رنگ های متفاوتی مانند صورتی، بنفش تیره و یا سبز در بالای چشم ها و روی پلک بالایی تا استخوان زیر ابرو استفاده شود.

رنگ رژگونه برای آرایش عروسکی باید رنگی کاملا ملیح و ملایم باشد. از رژگونه تیره مانند نارنجی، آجری، قهوه‌ای و برنزی استفاده نکنید. در عوض رنگ‌های رزی، یاسی، صورتی و گلبهی خیلی عالی هستند و باعث می‌شود آرایش صورت تان به آرایش عروسکی نزدیک شود.

برای آرایش صورت به سبک عروسکی، لب‌ها باید رنگ طبیعی و براق داشته باشند. اول یک رژلب نود با سایه صورتی یا مرجانی بزنید و بعد روی آن برق لب بکشید.

 

معمولا افرادی که دارای پوست های حساس هستند از مواد آرایشی مخصوصی استفاده میکنند.این افراد ترجیح میدهند از مارکهایی که کمتر ایجاد الرژی میکنند و توسط متخصصین پوست تست شده اند و دارای برچسبی هستند که نشان می دهند.این محصولات کمتر ایجاد آلرژی میکنند،استفاده کنند.
استفاده از لوازم آرایش می‌تواند مشکلات مختلفی را برای پوست‌های حساس به‌وجود بیاورد، از آبریزش چشم‌ها گرفته تا ظاهر شدن ناگهانی جوش‌ها. برای این‌که افراد دارای پوست حساس بتوانند راحت‌تر از لوازم آرایش استفاده کنند و از همه مهم‌تر مانع از آسیب‌دیدگی پوست حساس‌شان…

استفاده از فونداسیون در آرایش روش مناسبی برای پوشاندن جوش‌ها، لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی استو پوست را صاف و هموار می‌کند اما اگر از رنگ فونداسیون مناسب برای رنگ پوست خود استفاده نکنید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت و ظاهر چهره شما مصنوعی و غیرزیبا خواهد شد
بارها شده در زمان مراجعه برای خرید لوازم آرایشی از شما سوال کنند که رنگ پوستتان چیست؟ آیا می‌توانید با قطعیت پاسخ این سوال را بدهید؟ چنانچه برای شما تصمیم‌گیری در مورد رنگ پوست دشوار است، نگران نباشید بسیاری از مردم از این موضوع اطلاع ندارند. برای انتخاب رنگ آرایش و به…

دانستن فرم صورت در مد و زیبایی نقش به سزایی دارد، اگر شما فرم صورت خود را نشناسید نمی‌توانید مدل موی مناسب، عینک آفتابی زیبا، مدل ابروی هماهنگ و حتی آرایش درستی و لباس خوبی برای خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چه فرم صورتی دارند و به همین دلیل در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند در حالی که به سادگی و با چند ترفند ساده می‌توانید فرم صورت خود را تشخیص دهید. شکل صورت در واقع چیزی است که شما وقتی به صورت تمام رخ در آینه نگاه می‌کنید به صورت خطوط دور چهره می‌بینید و این خطوط فرمی را ایجاد می‌کند…

بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. وقتی با تنوع کانسیلرها روبرو می‌شویم که برای محو کردن نقایص پوست طراحی شده‌اند، به سرعت از آنجا دور می‌شویم؛ احتمالا به این دلیل است که به همان کانسیلر قدیمی خودمان که کارش را خوب انجام می‌دهد عادت کرده‌ایم. اما «خوب» با «عالی» فرق می‌کند و گاهی باید ریسک کنیم تا بالاخره به نتیجه‌ای بی‌نقص برسیم.
ترفند تصحیح رنگ بر پایه شناخت رنگ و اصول علمی آن است. عیوب…

رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.
 قرمز به عنوان یک رنگ تند ممکن است آرایش را غلیظ کرده و باعث جلب توجه کردن آن شود اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما آرایش قرمز رنگ خود را درست و اصولی انجام نداده باشید. اگر نگاهی به آرایش ستارگان مد و سینما داشته باشید می‌بینید که این افراد توانسته‌اند خیلی هنرمندان این رنگ تند را در آرایش خود جا دهند…

فصل بهار فصل شکوفایی گل‌ها و نمایش رنگ‌های زیبای طبیعت است و این رنگ‌های زیبا می‌توانند در لباس‌ها و آرایش چهره شما نیز نمود پیدا کرده و با آن هماهنگ شوند.
یکی از انتخاب‌های دشوار خانم‌ها در آرایش انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش است اما کارشناسان توصیه می‌کنند برای راحتی انتخاب سراغ رنگ‌هایی بروید که با فصل هماهنگ هستند. یعنی به طور مثال در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده کنید که با حال و هوای این فصل هماهنگی داشته باشند 

فصل بهار چه چیزی را در ذهن شما تداعی می‌کند؟ شکوفه‌های خوشرنگ؟ میوه‌های خوشمزه؟ گل‌های زیبا؟…

هر کدام از رفتارهای شخصیتی مانند دست دادن، چشم های تان و دست خط تان یا حتی نوع پوشش و آرایشتان نشان دهنده شخصیت شماست. شما می توانید شخصیت طرف مقابل تان را با توجه به رفتارهای او بشناسید.این روزها از روی هر چیزی به موضوعی درباره شخصیتتان پی می برند
 رژلب هایی با سایه رنگ های قرمز 
کسانی که از این رنگها استفاده می کنند اعتماد به نفسی بالا ، شجاعت و انرژی فراوانی در وجودشان دارند . رنگ های شاد بخصوص قرمز بخش شاد و احساساتی زندگی یک زن را نشان می دهند .
 رژلب هایی با سایه رنگ های صورتی 
آنهایی که این رنگها استفاده می کنند هنوز در بخش دخترانه زندگی…

کانسیلر کمک می کند یک چهره خسته بسیار شاداب تر و شفاف تر بنظر برسد. در واقع وسیله ایست نه چندان ضروری اما در رسیدن به یک ترکیب رنگ مناسب کمک بسیاری به شما خواهد کرد. یک کانسیلر خوب، باعث می‌شود لکه‌های زیر چشمتان از بین برود، صورتتان رنگ بهتری بگیرد و جلوه‌تان را پر انرژی‌تر می‌کند. اما با داوم نگه‌ داشتن کانسیلر‌ها مشکلی‌ است که تقریباً‌ همه با آن مواجه می‌شوند
بافت کانسیلر شما نقش مهمی در ماندگاری و ظاهر نهایی آن دارد. کانسیلرهای خشک بیشتر مستعد چروک شدن هستند در حالی که کانسیلرهای چرب و سنگین نیز ماندگاری کمتری دارند. بهترین…

رژ لب یکی از بخش‌های اصلی آرایش روزمره است تا حدی که گاهی اوقات آرایش شما می‌تواند تنها به یک رژ لب منحصر شود. در هر صورت انتخاب رنگ رژ لب در این میان اهمیت زیادی دارد و گاهی این انتخاب می‌تواند پیچیده شود، تشخیص این که کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است کار ساده‌ای نیست اما به طور کلی هر کسی می‌تواند از هر رنگ رژ لبی استفاده کند اما در همه آن رنگ‌ها زیبا به نظر نخواهد رسید پس اگر به دنبال رژ لبی هستید که در آن به زیباترین شکل به نظر برسید و پوست شما رنگ واقعی و زیبای خود را نشان دهد ابتدا ته رنگ پوست خود را تشخیص دهید و بر اساس تیرگی…

خط چشم جدید و منحصر به فرد 
 خط چشمی که در سال 2019 شاهد آن خواهیم بود به این صورت است که خط چشم ها تا زیر ابرو و روی پلک بالایی کشیده می شود. این سبک جدید و منحصر به فرد بسیار متفاوت از مدل های متفاوت و تکراری خط چشم ها خواهد بود. 
سایه چشم براق: استفاده از سایه چشم براق و لوازم تزئینی مانند نگین و پولک برای آرایش چشم ها یا روی گونه ها و لب ها بسیار مورد توجه خواهد بود.
سایه
سایه های بلوطی بنفش ، خاکستری ، شرابی ، سیاه و سفید و فیروزه ای سایه هایی هستند که در سال 2019 دوباره مد شده اند. همچنین سایه های قرمز و رژ لب های مخملی جزو مدهای سال جدید…

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

وقتی حرف رفتن به محل کار به میان می آید، داشتن کمی آرایش، خوب به نظر می رسد، اما چه مقدار آرایش خوب است؟ در حالی که خیلی ها دوست دارن بدون هیچ آرایشی به سر کار بروند، برخی دیگر هم هستند که بیش از حد آرایش کرده و خط قرمزها را رد می کنند. اما یک تعادل تنها راه حل است.
در محیط رسمی مثل محل کار، همیشه باید آرایشی ملایم داشته باشید. هیچ وقت سایه های رنگ روشن و خط چشم هایی ضخیم نداشته باشید و به جای آن از سرمه یا مداد چشم روی ریشه مژه ها برای برطرف کردن عیوب چشم استفاده کنید. محصولاتی که زرق و برق دارد را فراموش کنید، این محصولات خوب است اما برای وقتی که شب ها با دوستان…

ازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند ؛ با پوستی صاف و بدون لک ، چشم هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آن ها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی هایی ندارند پوست آن ها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت شان نیست که آن ها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آن ها می افتد که به چنین زیبایی خیره کننده ای دست پیدا می کنند خیلی ها معتقد هستند آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می کنند.
از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استفاده کنید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.قبل از آرایش تمام صورت خود را با آن…

آرایش و زیبایی سن و سال مشخصی نمی خواهد.اینکه تبلیغات زیبایی گران قیمت، بیشتر با افراد جوان نشان داده شده به این معنی نیست که درست بوده و دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند . هر مجله یا کتابی در مورد زیبایی بخوانید شامل اصولی است که توصیه شده از آنها پیروی کنید. اگر به پیشخوان یک فروشگاه بزرگ مراجعه کنید، دلایل فراوانی می شنوید که چرا باید هزینه نسبتا زیادی برای کرم دورچشم با فلان مارک یا کرم ضدچروک با مارکی دیگر بپردازید و سعی دارند متقاعدتان کنند که برای کرمی که ده سال صورت تان را جوان تر می کند، این اصلا هزینه زیادی نیست.
یا مثلا مادرتان اصرار دارد…

گاهی اوقات برای رفتن به جایی بسیار عجله دارید و وقت بسیار اندکی برای آماده شدن دارید، در این صورت بهتر است کارهای اضافی در آرایش را کنار بگذارید و به فکر یک آرایش صورت ساده و سریع باشید. در اینجا به شما می‌گوییم که برای انجام یک آرایش سریع و کوتاه از چه لوازمی و به چه ترتیبی باید استفاده کنید.
پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی‌کرم مرطوب کننده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می‌کند و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می‌پوشاند.
لازم نیست تمام بخش‌های صورتتان را کرم پودر…

 روز عروسی مهم ترین روز زندگی شما است پس باید به بهترین شکل ممکن زیبا و آراسته باشید و در جستجوی یک آرایشگاه خوب و مناسب ترجیحا نزدیک به محل باغ عروسی یا تالارعروسی باشید یا می توانید از امکانات تشریفات مجالس  عروسی  که در آن مراسم خود را برگزار می کنید استفاده کرده و آرایشگاه خود را در محل عروسی برگزینید . استفاده از مواد مرغوب توسط آرایشگاه و خود داری از آرایشهای غلیظ وعجیب ازنکات مهم انتخاب یک آرایشگاه مناسب است
پرس و جو  
از میان دوستان و آشنایان خود که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده اند و یا خود به تازگی ازدواج کرده و از…

فرم صورت به طور کل به 5 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با بهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید.هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.
رژگونه زدن برای همه خانم ها به یک شکل نیست بلکه رژگونه زدن برای هرکس با توجه به فرم صورت اش متفاوت است، رژگونه کمک میکند گونه های برجسته تر و زیباتری داشته باشید پس فرم صورت تان را بشناسید و بدانید چگونه باید رژگونه بزنید
صورت خود را برای…

 برخی از اشتباهات بسیار زشت شده و صورت تان را شبیه به دلقک های سیرک می کند. 
خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی چشم ها و صورت تان بگذارد. اما این به شرطی است که خط چشم تان را اصولی و به مقدار لازم بکشید. چند بار کشیدن خط چشم روی همدیگر زیبایی چشم های تان را می گیرد.
رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که با آن می توانید گونه های تان را برجسته کنید. اما بدانید که زیادی رژگونه زدن مخصوصا با رنگهای تند می تواند صورت تان را شبیه به دلقک ها کند.
پر کردن درون ابرو با مداد یکی از بهترین ترفندها برای روح دادن به صورت و پهن کردن ابروها…

برای اینکه جوشهای بسیار بزرگ و برجسته ی صورت پس از آرایش، زیاد بر روی چهره دیده نشوند و پوست حالت صاف و یکنواخت تری داشته باشد بهتر است با توجه به اینکه این جوشها در کدام نقطه ی صورت هستند عمل کنید که البته اولین قدم پوشاندن این جوشها با یک پوشاننده ی خوب آرایشی از انواع کرم پودرهاست که بهتر است کرم پودرهمرنگ پوست انتخاب شده تا آرایش تمیزتردیده شود.
دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.  یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های…

شما می توانید به کمک نکات آرایشی جوان تر از قبل به نظر رسید.
اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید می کنند. در واقع، ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای 30 سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید زیرا دیگران نیز به این که شما سعی در جوان تر نشان دادن خودتان دارید، پی خواهند برد.
آرایش رنگ روشن یکی از ساده ترین راهها برای جوان ساختن چهره شماست. بنابراین کرم پودری به رنگ روشن مایل به صورتی را بر پوست تان بزنید. سعی کنید کرم پودری که استفاده می کنید از برندی خوب و معتبر…

رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. 
اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.
زمانی که صحبت از چشم های اسموکی به میان می آید، ذهن ما به سمت رنگ مشکی می رود اما پاییز امسال، رنگ های دیگری جز مشکی مانند خاکستری و قهوه ای نیز برای آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می شود. این مدل سایه چشم نه تنها در شب، بلکه در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته…

آرایش عروسکی که در آن چشم‌ها درشت‌تر از حالت عادی به نظر می‌رسند و سن افراد را هم کمتر از چیزی که هست، نشان می‌دهد را بیاموزید و از آن لذت ببرید.

همه خانم‌ها به آرایش صورت علاقه فراوان دارند و اگر با یک آرایش صورت بتوانند جوان‌تر به نظر بیایند، قطعا استقبال بیشتری از آن سبک خواهند داشت. آرایش عروسکی در بسیاری از کشورهای شرقی مانند کره و ژاپن رواج زیادی دارد و چهره ملیح و جذابی را برای خانم‌های چشم بادامی ایجاد می‌کند.

ایده های جذاب آرایش صورت با لباس قرمز

 

 

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

لازم نیست که کرم پودر را روی تمام بخش‌های پوستتان بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی پبدا کند. خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند که هرچه بیشتر کرم پودر بزنند، پوستشان صاف‌تر و بی‌نقص‌تر می‌شود، ولی چنین نیست بلکه با هر حرکت صورت، چین‌های عمق بیشتری پیدا می‌کنند و مشخص‌تر می‌شوند.

فقط بخش‌هایی که دارای تغییر رنگ، جوش، اسکار و چین و رچوک است را کرم پودر بزنید و خوب با براش یا اسفنج محو کنید تا ضخامت پیدا نکند.

 

 

از یک کانسیلر مناسب برای پوشاندن هر گونه جای جوش، تغییر رنگ، چین و چروک و جوش استفاده کنید. پوست شما در آرایش عروسکی باید کاملا صاف و بدون نقص باشد تا باعث شود سنتان کمتر به نظر برسد.

 

 

استفاده از پنکک باید خیلی هوشمندانه باشد. فقط در حدی که براق بودن و درخشش پوست و زیرساز آرایش صورت را بگیرد و باعث شود که آرایش عروسکی مات داشته باشید. بنابراین بهتر است آن را در خط پیشانی، خط فک و بخش  T آرایش صورت بزنید.

 

 

رنگ رژگونه برای آرایش عروسکی باید رنگی کاملا ملیح و ملایم باشد. از رژگونه تیره مانند نارنجی، آجری، قهوه‌ای و برنزی استفاده نکنید. در عوض رنگ‌های رزی، یاسی، صورتی و گلبهی خیلی عالی هستند و باعث می‌شود آرایش صورت تان به آرایش عروسکی نزدیک شود.

مدل آرایش صورت

 

 

همین طور که می‌دانید، عروسک‌ها معمولا ابروهای صاف و کمرنگی دارند و همین مسئله باعث می‌شود که BABY FACE به نظر بیایند. برای آرایش صورت یک ابروی با رنگ قهوه‌ای روشن داشته باشید و با ریمل ابرو، تارهای مو را کمی از هم باز کنید و حالت شانه زده شده به آن دهید.

اصلا دور ابرو را خط نکشید و آن را پهن و بلند آرایش نکنید.

 

 

اول با یک مداد چشم سفید، داخل پلک پایین را سفید کنید تا چشم‌ها درشت‌تر شوند و بعد فرمژه بزنید تا باز هم چشمانتان را بزرگ‌تر جلوه دهد. حالا با یک مداد مشکی نرم، روی پلک بالا یک خط چشم پهن بکشید (هر مدلی که با چشمانتان همخوانی دارد). سایه صورتی، بژ یا صدفی به پشت پلک بالا و گوشه داخلی چشم بزنید و 2 – 3 لایه ریمل بزنید. به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید، ولی خط چشم نه.

 

 

برای آرایش صورت به سبک عروسکی، لب‌ها باید رنگ طبیعی و براق داشته باشند. اول یک رژلب نود با سایه صورتی یا مرجانی بزنید و بعد روی آن برق لب بکشید.

 

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت

کانال آرایش صورت (زیبامون و زیبایی)

پیش از آرایش همیشه سطح پوست را تقویت و آماده سازید. برای این منظور می توانید از ماسک صورت یا لایه بردار صورت استفاده کنید و پس از آن پوست را به کمک کرم آبرسان مخصوص خود آماده آرایش کنید. سپس در صورتی که سطح پوستتان یکدست است و جای جوش و لک در آن وجود ندارد، بهتر است از کرم پودر استفاده نکنید. در این حالت می توانید سطح پوست را به وسیله پرایمرها و بی بی کرم ها صاف و یک رنگ نمایید. در غیر اینصورت نیز می توانید این کار را به کمک کرم پودر انجام دهید. برای این نوع آرایش می بایستی از کرم پودری با پایان مات استفاده کنید زیرا آرایش عروسکی زمینه ماتی دارد. در این مرحله حتما با استفاده از پودر برنزه، در زیر گونه ها و فک خود حالت سایه روشن ایجاد کنید تا صورت شما ظریف و کشیده تر نشان داده شود اما با اینحال نیازی به هایلایت و کانتورهای اغراق آمیز نیست چون آرایش را عروسکی نشان نمی دهد. در این مرحله همچنین لب های خود را با بالم مرطوب کنید و در پشت چشم های خود از پرایمر سایه استفاده کنید.

 

استفاده از رنگ سفید صرفا برای ایجاد حالتی غیر واقعی و فانتزی است، بنابراین توجه داشته باشید که در این مرحله آرایش نباید هیچ رنگی را جایگزین رنگ سفید نمایید. به کمک یک برس مخصوص سایه از نوع تخت، تمام سطح پلک بالایی خود را با رنگ سفید بپوشانید و آن را تا زیر پلک پایین ادامه دهید. اصولا خانم هایی که مدل عروسکی را انتخاب می کنند، هدفشان آن است که سن خود را کمتر نشان دهند. به همین دلیل استفاده از رنگ سفید ضروری است؛ زیرا با سفید کردن این ناحیه، چهره شما جوان تر به نظر می آید و حالت کودکانه به خود می گیرد. استفاده از سایه های براق و اکلیلی بلامانع است اما تنها باید دقت داشته باشید که میزان اکلیل زیاد به خودی خود می تواند مانع جلوه چشمان شما شود.

برای انجام آرایش عروسکی، به چشمانی بزرگ و اغراق شده نیاز دارید که دستیابی به آن، به کمک یک مداد چشم سفید امکان پذیر است. برای این منظور، از یک مداد چشم سفید نرم و روان برای داخل پلک پایین خود استفاده کنید. این کار چشم های شما را درشت تر نشان می دهد.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

 

همیشه باربی ها یا عروسک های کلاسیک دارای گونه های سرخی هستند که این نشان دهنده شادابی، طراوت و جوانی پوست است. اگر می خواهید یک آرایش عروسکی داشته باشید، انجام این مرحله ضروری است. برای این منظور، از یک رژ گونه با طیف رنگی صورتی یا هلویی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید و با برس مخصوص رژگونه بر روی استخوان گونه خود به صورت دورانی بزنید تا صورت حالت شاداب و معصومانه به خود بگیرد.

 

از آنجایی که این روز ها لک های کوچک پوستی صورت که با نام کک و مک شناخته می شود از محبوبیت زیادی در میان مردم دنیا برخوردار گردیده است، بسیاری افراد مشهور و برندهای مهم در آرایش های خود از کک و مک استفاده می کنند. اگرچه این مرحله اختیاری است اما در صورتی که می خواهید آرایش شما حس معصومانه و دوست داشتنی به خود بگیرد، این مرحله را در آرایش خود لحاظ کنید. برای این منظور، یک مداد چشم قهوه ای را بتراشید و آن را کاملا تیز کنید. سپس با استفاده از آن در ناحیه بینی و زیر چشم، نقاط کمرنگ و پر رنگ و همچنین کوچک و بزرگی را به صورت نامنظم ایجاد کنید اما اگر نقطه ای بی از اندازه پر رنگ شد، آن را چند بار با انگشت فشار دهید تا کمرنگ شود.

برای آرایش عروسکی کامل، می بایست چشم ها بازتر نشان داده شوند و برای این منظور به مژه هایی بلند و فر نیاز است. در صورتی که زمان کافی برای استفاده از مژه های مصنوعی مجزا ندارید، می توانید پلک بالا را مژه یک تکه بزنید، اما توجه داشته باشید که برای مژه های پایین نباید از مژه مصنوعی یک تکه استفاده کنید. همانطور که گفته شد، هدف ما طبیعی جلوه دادن نیست بلکه باید آرایش ما حالت فانتزی داشته باشد. بنابراین هنگام گذاشتن مژه ها، نگران غیر طبیعی بودن آنها نباشید زیرا این یک مزیت محسوب می شود. برای این کار، مژه ها را چسب بزنید و آن ها را با موچین روی خط مژه خود نگاه دارید تا چسب خشک شود. سپس با ریمل و خط چشم آرایش چشم خود را تکمیل کنید.

 

همانطور که گفتیم آرایش عروسکی پایانی مات دارد، پس بهتر است از رژ لب براق یا برق لب استفاده نکنید. گفتنی است که مناسب ترین طیف رنگ برای این سبک آرایش، رنگ صورتی است. بنابراین یک رژ لب صورتی مات انتخاب کنید و آخرین مرحله آرایش خود را با یک رژ بی نظیر تکمیل کنید.

 

 

دانستنی های آرایشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کج جعبه ها محصولاتی آرایشی، بهداشتی یا عطری هستند که فقط جعبه آنها آسیب دیده است. این محصولات با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می رسند.
مشاهده محصولات کج جعبه

باشگاه مشتریان سفیر

با عضویت در باشگاه مشتریان سفیر از تخفیف های ویژه برخوردار شوید
اطلاعات بیشتر

در خبرنامه مجله سفیر عضو شوید…

افراد بسیاری هستند که دوست دارند چهره کودکانه و معصوم داشته باشند. آیا می توان طوری آرایش کرد که چهره کودکانه ای داشته باشید؟ در برخی کشورها مانند کره جنوبی و ژاپن، این سبک آرایش بسیار رایج و محبوب است. سبک آرایش شما باعث می شود چهره کودکانه ای داشته باشید.

برای این کار به یک آرایش بسیار آسان و عناصر کمی احتیاج دارید. همچنین لازم نیست زمان زیادی را جلوی آئینه صرف کنید و لایه های آرایش روی پوست خود ایجاد کنید و مهمتر اینکه برای لوازم آرایش هزینه زیادی بپردازید.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه آرایش کنید تا چهره کودکانه داشته باشید نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از کرم روشن کننده

اول از همه رطوبت مورد نیاز پوست خود را با استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب برطرف کنید. کرم روشن کننده را روی بخش هایی از پوست خود که علائم چروک دارد، بزنید. از کرم روشن کننده برای قسمت هایی از صورت که لک یا آکنه دارند و زیر چشم استفاده کنید. همین کرم که روی پوست هست به بقیه قسمت های پوست هم برسانید.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

استفاده از کرم پایه

شما برای هر نوع آرایشی باید از کرمهای پایه بر روی کل صورتتان استفاده کنید.ولی برای این نوع آرایش نیازی به این کار نیست.در این نوع آرایش شما باید به جاهایی که فکر می کنید نیاز است به صورت نقطه ای کرم پایه بزنید و بوسیله انگشتتان آنها را پخش کنید، بهتر است از کرمهای cc(یکنواخت کننده رنگ) به جای bb(بالم ضد لک) استفاده کنید.این به شما کمک می کند ظاهر پوستتان شبیه پوست کودکان شود. کرم را از مرکز صورت به اطراف پخش کنید.

استفاده از پنکیک

کار صاف کردن پوست خود را با به کار بردن پودر (پنکیک) به پایان برسانید. پودر نه تنها برق روی پوست را از بین می برد بلکه باعث تثبیت شدن آرایش شما می شود. اگر حوصله استفاده از پودر را ندارید فقط کمی روی لبه پیشانی و خط فک بزنید. اینکار باعث می شود از چسبیدن مو به صورتتان جلوگیری شود.

استخوان گونه

اغلب گونه های کودکان صورتی کم  رنگ و یا بنفش کم رنگ است و رنگ برنز یا سرخ نیست. یک رژ گونه بنفش کم رنگ استقاده کنید و به صورت نقاطی روی استخوان گونه پودر کنید و با استفاده از برس رژگونه از مرکز استخوان گونه به سمت گوش آن را پخش کنید. دقت کنید که فقط همین قسمت را رژگونه بزنید.

ابرو

شما باید بدانید نوزادان ابروهای بسیار مستقیم یا بسیار نازک ندارند. اما نمی خواهیم ابروهای شما بهم ریخته و ژولیده باشد. بنابراین ترفندی که در اینجا به کار می رود این است که اگر ابروهای نازکی دارید با استفاده از ریمل ابرو کمی آن را حالت کرک دار کنید و سپس با مداد ابرو هم رنگ ریمل اطراف ایرو خط جدا کننده ای ایجاد کنید. اگر ابروهای شما پرپشت است آن را فقط به سمت بالا شانه کنید تا مرتب شود. قوس ابرو در این سبک آرایش نباید زیاد مستقیم و یا خیلی طولانی باشد. بنابراین سعی کنید ابروهای طبیعی داشته باشید.

سایه چشم

در آرایش به سبک کودکانه به هیچ عنوان نباید از خط چشم استفاده کنید. کودکان هیچ گاه مژه و پلک های خط دار و ضخیم ندارند. بنابراین می توانید از یک سایه چشم که به رنگ پوستتان نزدیک است استفاده کنید. یک سایه چشم صورتی کم رنگ معصومیت را به چهره شما اضافه خواهد کرد. برای زیر چشم هم می توانید از یک سایه قهوه ای در لبه خارجی چشم استفاده کنید و برای لبه های داخلی زیر چشم اگر از یک سایه رنگ روشن و براق به صورت آهسته استفاده کنید، به نظر خوب می رسد.

رژ لب

اگر شما به صورت منظم از مرطوب کننده برای لب خود استفاده کنید فقط کافی است یک رژ لب صورتی یا نارنجی روشن برای لب های خود استفاده کنید.   

به این ترتیب با کمترین هزینه و زمان چهره ای بسیار دوست داشتنی و معصوم خواهید داشت.

با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، مارکت پلیس تخصصی عطر،ادکلن آرایشی و بهداشتی آنیلو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات این حوزه تاسیس گردیده است.

قابل ذکر است که کلیه کالاهای ارائه شده در این سایت دارای تاییدیه و مجوز از مراجع ذیصلاح می باشند و تمامی تلاش ما در جهت معرفی بهترین محصولات موجود در کشور با ارائه اطلاعات کامل و قیمت های مناسب به شما عزیزان می باشد.

بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید.

شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود،
وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .

آرایش صحیح تاثیر فراوانی بر زیباتر نمودن چهره دارد و سبب می شود چهره چندین سال جوانتر به نظر برسد . اگر شما بهترین لوازم آرایشی را داشته باشید اما اگر ندانید چگونه از آن ها استفاده کنید و آرایش صحیحی داشته باشید ، حتی با این لوازم نیز نمی توانید زیبا و جوان تر به نظر برسید.

برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، از چند تکنیک ساده آرایشی استفاده نمایید و سن خود را پایین تر نشان دهید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با تکنیک هایی آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن آشنا می کنیم.

همیشه پوست های خشک ، پیرتر به نظر خواهند رسید پس برای جووانتر به نظر رسیدن پوستتان بهتر است بعد از شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

در صورت استفاده نکردن از کرم مرطوب کننده ، لوازم آرایشی به لایه های خشک تر می چسبد، و باعث از بین رفتن انعطاف پذیری پوست و ناهموار شدن آن می شوند. پس پوست را با کرم های نرم کننده یا کرم های بدون روغن هیدراته کنید.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم

از پرایمر استفاده نمایید

قبل از آرایش چشم هایتان از پرایمر چشم استفاده نمایید زیرا برای خنثی کردن تورم و قرمزی چشم بسیار مناسب اند.

همیشه آرایش هایی که شما را طبیعی تر جلوه دهند ، بر زیبایی چهره می افزایند و سبب می شوند که جوانتر به نظر برسید بنابراین برای زیباتر و جوانتر به نظر رسیدن چهره تان ، از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و از کرم پودر با پوشش کم برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید.

کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و آن را به صورت بمالید.

برخی از اشتباهات آرایشی سبب می شود چشم ها ریزتر به نظر برسد . چشم های ریز و پلک های افتاده ، به چشم ها حالت خواب آلود می دهند و سبب می شود صورت جوان به نظر نرسد.

برای اینکه چشم های شما بزرگتر به نظر برسد ، از سایه ی قهوه ای روشن یا سایه شامپاینی براق و سایه های نزدیک به رنگ پوستتان استفاده نمایید تا خط چروک ها کمتر خود را نشان دهد . همچنین با مداد روغنی خط اشک صورت را بپوشانید و با شایمر (براق کننده) گوشه ی داخلی چشم را براق تر کنید.

هرگز ابروهای خود را طوری آرایش نکنید که مصنوعی و غیر طبیعی به نظر برسد بلکه ابروهای تان را با استفاده از مداد یا سایه طبیعی آرایش نمایید تا جوانتر به نظر برسید.

اگر بیش از حد زیر ابروهایتان را خط بکشید چهره شما خسته به نظر می رسد و اگر بیش از حد بالای آن ها را خط بکشید غیر طبیعی به نظر میرسید. ابرو های ایده آل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

برای داشتن یک صورت جوان یک رژگونه روشن نظیر(صورتی،هلویی)استفاده کنید و رژ گونه را به قسمت بالای برآمدگی گونه زده سپس یک قطره برق لب روی رژگونه خود بزنید. رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده نکنید زیرا رنگ های تیره خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

ریمل مژه چشمان را زیباتر و درشت تر نشان خواهد داد پس با یک ریمل سبک و ملایم و نه ضدآب مژه هایتان را حالت دهید و قبل از ریمل زدن برای پرتر به نظر رسیدن مژه هایتان روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید . هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید زیرا اینگونه ریمل ها مژه ها را خشک می کنند و مژه ها نازک و شکننده می شوند.

با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستتان را کمی درخشان تر کنید زیرا پوست درخشان از نشانه های جوانی است. مرطوب کننده های رنگی بسیار سبک و دارای بافت ابریشمی هستند و پوشش دهی خوبی دارند . می توانید با یک اسفنج نم دار، مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید و لکه های تیره پوستتان مانند زیر چشم و اطراف بینی را با یک کانسیلر رفع کنید.

با کرم پودر خط ایجاد کنید

برای اینکه گونه های شما برجسته تر به نظر برسید می توانید با استفاده از یک برس کرکی یک خط باریک با کرم تیره زیر استخوان گونه ی خود به سمت بالا بکشید و آن را محو نمایید . در اطراف صورت، زیر خط مو و اطراف آن با استفاده از پودر تیره خط ایجاد کنید.

با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست می دهند و کمی افتاده به نظر می رسند بنابراین بهتر است برای جوان تر به نظر رسیدن با آرایش لبها کمی به آنها حجم دهیم.

شما می توانید برای این کار ، خط لب را کمی بالای خط واقعی لبتان بکشید و رژی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی داشته باشد اما اگر لب هایتان بزرگ است روی آن را خط لب بکشید و از رنگ های جیغ مانند آلبالویی و پرتغالی استفاده کنید . به قسمت وسط لب پایینی برق لب بزنید تا لب ها زیباتر و پرتر دیده شوند.

دندان های سفید شما را جوانتر نشان می دهند

دندان های سفید و براق سبب جوانتر به نظر رسیدن و زیباتر شدن شما می شود پس دندان های خود را سفید کنید تا چهره ای شاداب و بشاش داشته باشید.

جلوی موهایتان را کوتاه کنید

قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی بکشید تا چهره تان جوانتر و زیباتر به نظر برسد.

موهایتان را کوتاه نگه دارید

موها با بالا رفتن سن حالت خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید تا سن شما پایین تر نشان داده شود و راحت تر بتوانید به موهایتان رسیدگی نمایید.

رنگ مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

اگر می خواهید زیبا و جوانتر به نظر برسید هرگز اجازه ندهید موهای سفید شما نمایان شود زیرا ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهایموی سفیدتان شما را پیر نشان می دهد . رنگ موی مناسب برای شما قهوه ای و زیتونی است و مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای سبب مسن تر به نظر رسیدن شما می شود.

چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم
چگونه آرایش عروسکی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *