مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

 
helpkade
مشاوره رایگان ارشد ژنتیک
مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

با سلام و خسته نباشید .چندتا سوال داشتم از خدمتتون ممنون میشم جواب بدین1.طول دوره ی کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی چند سال طول میکشه؟2.آیا میشه با مدرک کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی در کنکور ارشد فیزیولوژی پزشکی شرکت کرد؟3.برای تدریس کردن در دانشگاه ها در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی چه مدرکی لازم است؟

سلام وقتتون بخير باشه ، من دانشجوي زيست شناسي سلولي گرايش بيوشيمي هستم ميخواستم بدونم براي ارشد ميتونم جدا از رشته هاي بالا قبول بشم ؟

سلام .خسته نباشید رتبه های من برای ارشد سلولی23 زیست17میکروب و ژنتیک12بیوشیمی20 ویروس و زبان10 هست می خواستم ببینم احتمال قبولی برای سلولی شبانه هست اخه وقتی 300صندلی بیش تر جا نیست برای چی مینویسن تا1700روزانه مجاز ترو خدا یه ذره کارنامه بیس تر بزارین .دانسگاه غیر انتفاعی چی علم و فرهنگ می تونم قبول شم؟

سلام من امسال سلولی مولکولی41 بیوشیمی30 زبان30 زیست شناسی35 ویروس ایمنی40 و بقیه صفر زدم آیا احتمال قبولی تو روزانه هست؟؟ اگه هست بگید کدوم دانشگاه میتونم قبول شم؟ با توجه به محدودیت مکانی من میتونم دانشگاه شهید مدنی تبریز یا اردبیل قبول شم؟

سلام. اگر من میکرب رو 20 درصد و زیست رو 10 درصد زده باشم بقیه دروس با میانگین 3 درصد آیا احتمال قبولی من در یکی از رشته های زیست هست؟ کجا و چه رشته ای؟ با تشکر.
مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

فرانک فرهمند مشاور تخصصی رشته زیست شناسی سلولی مولکولی، موفق به کسب رتبه 12 در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و رتبه 14 در رشته بیوتکنولوژی وزارت بهداشت می باشد.

 

 

فرانک فرهمند مشاور تخصصی رشته زیست شناسی سلولی مولکولی 3 گام،  موفق به کسب رتبه 12 در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و رتبه 14 در رشته بیوتکنولوژی پزشکی وزارت بهداشت می باشند.

ایشان دوره کارشناسی خود را در دانشگاه اصفهان در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی گرایش میکروبیولوژی گذرانده است. در دوره لیسانس بیشترین تمرکزش بر روی دروس اختصاصی رشته میکروبیولوژی بوده با این حال از دروس عمومی غافل نشده و با معدل نسبتا خوبی فارغ التحصیل شده است.

پس از فارغ التحصیلی، تصمیم به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می گیرد و اقدام به مطالعه برای کنکور کارشناسی ارشد می کند. بزرگترین مزیت وی در مطالعه برای کنکور برنامه مطالعاتی سبک با ساعت مطالعه کم ولی مفید در ماه اول شروع مطالعه برای کنکور بوده است. به تدریج ساعات مطالعه خود را افزایش داده و همواره برنامه منظمی برای روز و ساعات مطالعه و استراحت خود داشته است. همین برنامه ریزی دقیق باعث شده تا کنکور طبق برنامه ریزی خود پیش رود و هرگز نا امید نشده و مطالعه را قطع نکند (مشکلی که اکثر داوطلبان در زمان مطالعه برای کنکور با آن مواجه می شوند.) در درس زبان پایه بسیار قوی داشته و مشکلی برای تست زدن در این درس نداشته است. دروس سلولی و مولکولی و بیوشیمی که از دروس اختصاصی و بسیار مهم رشته سلولی و مولکولی است را به صورت مفهومی و بسیار دقیق با انتخاب منابع مناسب مطالعه کرده و به دلیل داشتن پایه قوی در درس میکروبیولوژی و ژنتیک، با مطالعه ای مختصر و مروری سریع بر مطالب مهم و پر تکرار این درس توانسته عملکرد خوبی را در کنکور کارشناسی ارشد داشته باشد. رتبه او در آزمون های آزمایشی در گرایش سلولی و مولکولی همیشه 1 بوده و در گرایش های دیگر بین 1 تا 5 بوده است. هدف وی از شرکت در آزمون های آزمایشی آگاهی از این که در کدام درس و فصول ضعف دارد و با برنامه ریزی دقیق سعی در تقویت آن ها داشته است. همین امر باعث شده است تا در تحلیل آزمون های آزمایشی و انعطاف در برنامه ریزی و نگاه به ابعاد مختلف یک آزمون به صورت دقیق به تخصص رسیده باشد.

در نهایت با کسب رتبه 12 در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و رتبه 14 در رشته بیوتکنولوژی پزشکی وزارت بهداشت با موفقیت آزمون هر دو کارشناسی ارشد خود را پشت سر گذاشته و در گرایش مورد علاقه خود یعنی ژنتیک در دانشگاه تربیت مدرس که بهترین دانشگاه در این رشته است پذیرفته شده است.

آنچه که باعث شده است تا موسسه 3گام، ایشان را به عنوان مشاور تخصصی گروه زیست شناسی سلولی و مولکولی خود انتخاب کند، توانمندی رفع نقاط ضعف داوطلب، توانایی بالا در ایجاد انگیزه و روحیه بالا در پیگیری از داوطلبان می باشد.  

ایشان مدرس دروس زیست شناسی سلولی و مولکولی و زبان می باشد و مهم ترین تخصص ایشان در نحوه آنالیز کنکور و تغییر متناسب با این تحلیل و نحوه آزمون با توجه به روحیات هر فرد و با توجه به آگاهی از علم روانشناسی و مطالعات ایشان می باشد.

همچنین با توجه به سوابق و آگاهی ایشان در خصوص گرایش های زیست شناسی سلولی و مولکولی وزارت علوم و رشته ها و گرایش های مختلف وزارت بهداشت و بازار کار آن ها با جزِئیات دقیقی انتخاب رشته انجام می دهند و نگرش فکری به داوطلبان نسبت به آینده مورد انتظارشان می دهد.

تجربه، موفقیت و فن بیان بالا از ایشان مشاوری ساخته است که یک داوطلب با آسودگی خیال بتواند صفر تا صد برنامه ریزی و روش های مطالعه خود را به وی بسپارد.

 

دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته ارشد 99

 

دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته ارشد 99

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

در این صفحه مشاوره رایگان کارشناسی ارشد درخصوص مراحل مختلف آزمون کارشناسی ارشد همه رشته‌های تحصیلی گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، کشاورزی و دامپزشکی ارائه می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

خدمات مشاوره کارشناسی ارشد که در این صفحه ارائه می‌شود به شرح زیر است:

۱. مشاوره زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

۲. مشاوره درخصوص نحوه مطالعه و برنامه‌ریزی برای کنکور کارشناسی ارشدمشاوره رایگان ارشد ژنتیک

۳. مشاوره درخصوص منابع کارشناسی ارشد

۴. مشاوره درخصوص تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد

۵. مشاوره جهت عملکرد هر چه بهتر در جلسه کنکور ارشد

۶. مشاوره درخصوص شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه‌های سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پردیس دانشگاه‌ها

۷. مشاوره درخصوص پذیرش ارشد فراگیر پیام نور

۸. مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

و هر آن چه که داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بدان نیاز ندارند.

البته به همه سؤالات داوطلبان گرامی در تمامی صفحات سایت پاسخ داده خواهد شد. این صفحه برای سهولت دسترسی متقاضیان به مشاوران سایت مسترتست و نیز راهنمایی کاربران عزیزی که به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند راه‌اندازی شده است.

امیدواریم ارائه مشاوره به کاربران عزیز بتواند راهگشای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد.

 

پیشنهادات:

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد (رایگان)

 

کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد.

خیر، مشاوره در سایت مسترتست کاملا رایگان است.

جزئیات خواسته خود را بخش نظرات درج کنید تا مشاور پاسخگویی همه سوالات شما باشد.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چگونه مشاوره بگیرم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در سایت مسترتست نیاز به پرداخت هزینه دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر، مشاوره در سایت مسترتست کاملا رایگان است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”نیاز به مشاوره برنامه‌ریزی کنکور ارشد دارم. چه کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”جزئیات خواسته خود را بخش نظرات درج کنید تا مشاور پاسخگویی همه سوالات شما باشد.”}}]}

سلام خسته نباشید. بنده در کنکور سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی رتبه ۸۰ شدم اما ریاضی رو متاسفانه منفی یک درصد زدم. آیا شانس قبولی دارم با این نمره منفی؟

سلام احمد
درصدهای شما تا اینجای کار مهم بوده بعد از این فقط رتبه شماست که مهمه
با این رتبه ؛ شما شانس قبولی شبانه های شهرستان ها رو داری
البته میتونی قبلش هر کدرشته محل دیگه ای که علاقه داری رو انتخاب کنی
موفق باشی

سلام.خسته نباشید. ببخشید با رتبه ۶۸۱ در کد ضریب ۱ مجموعه شیمی، می تونم شیمی فیزیک دانشگاه شیراز بیارم؟

سلام مریم
بله شانست برای قبولی روزانه شیراز بالاست
البته با توجه به اینکه قبولی شما به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل هم بستگی داره و گرایش دلخواهشون
بنابراین اگر انتخاب های متنوع تری داشته باشی و یا شبانه ها رو هم بزنی احتمال قبولیت بیشتر خواهد بود
موفق باشی

سلام
من رتبه ام ۱۰۶۰ است. رشته ادبیات انگلیسی
کجا رو انتخاب کنم

سلام مائده
البته شما رتبه ت لب مرزه ولی برای روزانه شهرستان های کوچک شانس محدودی داری
که قبولیت بستگی به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل از شما داره
برای شبانه ها شانست خیلی بالاتره
به ترتیب علاقه انتخاب هات رو مرتب کن
موفق باشی

یعنی غیرانتفاعی و نیمه دوم و پردیس خودگردان تهران بزنم قبول میشم؟
من فقط تهران و کرج مدنظرمه

سلام وقت بخیر
با رتبه ۹۱ کد ۱ رشته حقوق خصوصی میتونم روزانه یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟کجا شانس قبولی دارم؟

سلام من موقع ثبت نام کنکور ترم ۳ کارشناسی بودم و مجبور بودم معدل ۳ ترم را بزنم الان کنکور رتبه ۳۹قبول شدم و برا انتخاب رشته زده در صورت مغایرت معدل لغو میشه پذیرش.معدل ۳ ترم ۱۶.۸۹ بودم الان کارشناسی معدل کل شدم ۱۷.۳۲ الان باید معدل کل را بزنم یا نه و اگه بزنم مشکلی پیش میاد یا نه و ضمنا من انتخاب دانشگاه انجام دادم اگه باید بزنم میتونم ویرایش کنم یا ن

سلام رتبه من در رشته علوم تربیتی کدضریب ۳ حدودا۲۵۳ و در کد ضریب ۴ حدودا۲۷۲ شده است
در خراسان رضوی امکان قبولی در دوره روزانه را دارا میباشم

سلام
من در ارشد علوم ارتباطات رتبه ۴۲ سهمیه ایثارگری و ۵۶۶ سهمیه آزاد قبول شدم.با توجه به محدودیت پذیرش رشته علوم ارتباطات شانسی برای روزانه یا شبانه دارم؟غیر انتفاهی سوره چطور؟

با سلام و وقت بخیر
من کنکور هنر شرکت کردم،برای دانشگاه های آزاد،غیر انتفاعی و پیام نور مجاز شدم ولی دانشگاه مد نظرم تربیت مدرس یا هنر های زیبا تهران هست،به این دلیل میخوام سال دیگه باز آزمون بدم و شانس خودم رو امتحان کنم،حالا با این شرایط آیا مانعی به وجود نمیاد برای آزمون سال بعد یا باید از آزمون امسال انصراف بدم؟

سوال بعدیم این که برای دانشگاه تربیت مدرس و هنر های زیبا باید رتبه چند بیارم؟

سلام ، جواب کنکور ارشد اومده من سه درس رو منفی زدم ، برای قسمت دانشگاه آزاد زده غیر مجاز ، میخواستم بدونم یعنی نمیتونم برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنم ؟؟

سلام من رشتم مشاوره هست. رتبم با سهمیه ایثارگری ۵٪ شده ۲۱۴ و ترازم ۳۰۸۴ شده و برای دولتی مجاز هستم.
میخواستم ببینم شانس قبولی برای دانشگاه های تهران یا فردوسی مشهد دارم؟؟

سلام وقت بخیر
من در کنکور ارشد شیمی در کد ضریب ۲ رتبه ۲۵۱۸ شدم میخواستم ببینم دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و مرکز یا واحد شهریار و ورامین احتمال قبولی دارم؟

🔴سلام من کنکور ارشد برای ازمایشگاهو دادم

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

میتونم رشته های مدیریت از طریق کنکور انتخاب کنم؟

حتی پیام نور یا غیر انتفاعی

متاسفانه رشته شناور انتخاب نکردم نمیدونستم

ولی انتخاب همه دانشگاهارو مجازم

تنها مشکلم اینه گرایش کنکورم فرق داشت.راهی نیست بتونم مدیریت بخونم؟

سلام انتخاب رشته محل کارشناسی ارشد براساس رتبه باید باشه یا علاقه شخصی

سلام، با رتبه ۲۹۰۰ در سهمیه میشه مهندسی شیمی هر گرایشی شبانه اراک یا شهرای نزدیک قبول شد؟

سلام رتبه ۴۳ در سهمیه ۵ درصد و بدون سهمیه ۸۵۰ ادبیات محض دانشگاه کاشان روزانه قبوله؟

سلام ببخشید با رتبه درسهمیه %۵واسه روانشناسی تربیتی رتبه ۶۸۶احتمال قبولی در روزانه هست؟

سلام
من جند تا سوال داشتم
من لیسانس بیوشیمی وزارت علوم دارم میخوام هر دو کنکور ارشد هنر و علوم انسانی و بدم
۱- میشه اصلا ۲ کنکور علوم انسانی و هنر با هم تو یکسال داد ؟
۲- روانشناسی بالینی در سایت snajesh.org جز وزارت علومه ؟
۳- فرق روانشناسی عمومی با بالینی جیه ؟
۴- من نقاشی میکشم به نظرتون برای ارشد برم دانشگاه یا فقط کلاس خصوصی برم ؟

حجم نظرات بالاس،چطور میتونم جواب سوال خودمو سرچ کنم؟؟

سلام.با رتبه ۵۲ سهمیه ازاد،در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی شانس قبولی در کدام دانسگاه رو دارم؟؟ دوره روزانه منظورم

سلام من رتبه ۱۵۰۰ اموزش زبان رو اوردم…بااین رتبه میتونم علوم تحقیقات رو بزنم؟شانس قبولی دارم؟

سلام. وقت بخیر، برای کسی که لیسانس رشته ی مترجمی انگلیسیه برای ارشد به رشته های هتلداری و یا مدیریت گردشگری تغییر رشته بده خوبه؟

سلام با رتبه ۱۰۶ کارشناسی ارشد رشته هوافضا تهران یا شریف میتونم قبول بشم ؟ چه دانشگاهی میتونم برم

سلام من لیسانس مهندسی نفت دارم آیا میتوانم ارشد زبان انگلیسی بخونم?
چه کتابهایی را باید مطالعه کنم?

سلام
من میخوام رشته روانشناسی بالینی شرکت کنم، داشتم برای فراگیر میخوندم که متاسفانه لغو شد الآن خیلی گیجم و نمیدونم از کجا باید شروع کنم؟ از چه منابع و جزواتی استفاده کنم؟ چطور برنامه ریزی کنم که قبول شم؟ خیلی برام اهمیت داره که قبول بشم. لطفا راهنماییم کنید که مهمتر از همه از چه منابع و جزواتی استفاده کنم

سلام، با رتبه ۲۹۰۰ در سهمیه میشه مهندسی شیمی شبانه اراک یا شهرای نزدیک قبول شد؟

سلام خسته نباشید
من توی کنکور ارشد شیمی در سهمیه ی ۵ درصد رتبم برای آلی ۹۶ ( ۱۰۱۵ بدون سهمیه ) و برای تجزیه ۸۱ ( ۸۵۸ بدون سهمیه) شده خواستم بدونم توی چه دانشگاه های خوبی شانس قبولی دارم؟ و ایا شانسم برای تهران صفر هستش؟
و بهترین دانشگاه های شهرستان بعد از اصفهان و شیراز چی هستن؟
به نظرتون چمران اهواز که توی محل زندگیم هست رو انتخاب کنم یا شهرستان های دیگه رو
ممنون از شما

با سلام
من در رشته اموزش زبان انگلیسی رتبه ۳۵۴ شدم با رتبه احتمالا کجاها قبول میشم

سلام وقتتون بخیر
مشاور محترم ممنون میشم جوابمو بدین
من سهمیم ازاد هستش ولی دوتا رتبه تو کارنامم موجوده یکی رتبه با احتساب سهمیه یکی رتبه بدون احتساب سهمیه.
هر کسی یچیزی میگه
کدومش ملاک هست برای انتخاب رشته؟؟

سلام من در کنکور ارشد امسال رشته مشاوره رتبه ۱۳۰ اوردم می خواستم ببینم برای انتخاب رشته بیشتر تو‌ چه گرایشی می تونم امیدوار باشم
و اینکه امکان قبولی تو دوره شبانه هم هست؟

سلام وقت بخیر…من هم کنکور وزارت بهداشت و هم علوم پزشکی شرکت کردم علوم پزشکی مجاز شدم و رشته بیوشیمی قبول میشم میخواستم ببینم اگه الان انتخاب رشته کنم و سراسری بیوشیمی ثبول بشم و کنکور وزارت بهداشت مجاز بشم و انتخاب رشته کنم و سراسری روزانه قبول بشم مشکلی پیش نمیاد ؟ ک در هر دو انتخاب رشته کنم و قبول بشم؟میتونم هر کدوم رو خواستم برم؟

سلام من رتبه ۶۳۶ سهمیه ضریب ۱ آوردم خواستم ببینم میتونم مهندسی پزشکی بیومکانیک یا بیومتزیال یا بیوالکتریک سراسری تهران قبول شم؟ آزاد تهران یا سراسری شهرستان چطور؟

سلام و خسته نباشید….ببخشید با رتبه۲۳۰۰حقوق جزا امکان قبولی برای دانشگاه آزاد کرمانشاه هست؟؟

سلام در کنکور های ۲ مرحله ای ارشد ازمون عملی توسط دانشگاه گرفته میشود یا سنجش؟ یعنی سوالات همه یکی هست؟ و اینکه بعد از انتخاب رشته ما کنکور عملی میدیم بعدجواب میاد که کدام دانشگاه قبول شدیم یا قبلش میاد که مثلا دانشگاهه هنر قبول شدی حالا برای قبولی نهایی باید ازمون عملی بدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام.روز بخیر. من حقوق خوندم تا مقطع کارشناسی.برای انتخاب رشته ارشد نمیدونم چی انتخاب کنم که بازار کار خوبی داشته باشه. میتونین راهنماییم کنین؟

سلام به نظر شما برای رشته مدیریت کسب و کار بین روزانه دانشگاه سمنان و دانشگاه امام خمینی قزوین از لحاظ علمی و مدرکی معتبرتر است؟
و بین شبانه این دو دانشگاه و دانشگاه های آزاد تهران بنظر شما کدام انتخاب عاقلانه تری است؟

لطفا راهنمایی بفرمایید رتبه ی پسرم ارمین در ارشد ۱۷۰۰برا رشته ی mba، چکار باید بکنیم؟ ابا امکان قبولی با این رتبه برای این رشته هست؟

سلام ببخشید من برای دوره های روزانه و دولتی غیر مجاز شدم ایا برای غیر انتفاعی و پیام نور هم غیر مجاز میشم یعنی؟ و اینکه با رتیبه ۷۰۰۵ در رشته حقوق خصوصی شانس قبولی دارم؟

سلام
وققتون بخیر
با رتبه ۲۵۰ زیر گروه ۲ شیمی می تونم شیمی دارویی شیراز قبول بشم؟

سلام ۲۶۹۰۰امکان داره آزاد روانشناسی بالینی قبول بشن

با سلام وقتتون بخیر
میخاستم بپرسم با رتبه ۵۸ کد ضریب ۲ گرایش فیزولوژی گیاهان زراعی رشته زراعت اصلاح نباتات دانشگاه تهران پردیس ابوریحان میتونم قبول بشم یا دانشگاه تربیت مدرس؟

سلام در کنکور ارشد رشته برق رتبم در سهمیه در کد ضریب ۱ و ۲ به ترتیب ۴۳۰۰ و ۵۱۰۰ هست میخاستم بدونم با این رتبه شانس قبولی توی دانشگاه آزاد شهرکرد رو دارم ؟ (خودم ساکن شهرکردم) و اینکه با این رتبه توی دوره های شبانه یا روزانه شاسی دارم یا نه ؟////

سلام، من کارشناسی رو مهندسی مکانیک خوندم، میخام ارشد رو مهندسی صنایع بخونم میخاستم بدونم با توجه به اینکه کارشناسیم مکانیکه میتونم کنکور ارشد رو مهندسی صنایع بدم یا نه؟

اره میشه

سلام، وقت بخیر.
من کارشناسی مهندسی مدیریت اجرایی دارم و علاقه به ادامه تحصیل دارم ولی واقعا مردد هستم که چه رشته ای بخونم علاقه زیادی به روانشناسی دارم و دوست داشتم تغییر رشته بدم و ارشد روانشناسی بخونم اما خیلی مرددم؛ نمیدونم تصمیمم درسته آیا با توجه به اینکه تغییر رشته ای هستم امکان داره موفق شم ؟ یا اینکه رشته خودمو ادامه بدم بهتره.

سلام با رتبه ی زیر۲۰ علوم قرآن و حدیث که با سهمیه ی۵درصد باشه،میشه دانشگاه تهران روزانه قبول شد؟رتبه ای که روش سهمیه اعمال شده باشه با رتبه های سهمیه آزاد،تفاوتی تو پذیرش دارن؟

سلام، خسته نباشید، من رتبه ۳ سهمیه ۵ درصدی ایثارگران و رتبه ۲۸ بدون سهمیه در کارشناسی ارشد روابط شدم، متاسفانه فرمول مرتبط به سهمیه رو دقیق متوجه نشدم، سوالم اینه که شانس قبولی در دانشگاه تهران یا شهید بهشتی به تناسب رتبه مربوطه چقدر است و من روی دانشگاه‌های تراز بعدی سرمایه‌گذاری بیشتری کنم؟

با سلام رتبه من در سهمیه ۵ درصد ۱۲ و بدون سهمیه ۱۱۹ در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن شده است ایا امکان قبولی در دانشگاه صنعت نفت اهواز یا ابادان به صورت روزانه برای من امکان پذیر است؟؟؟

با سلام
با رتبه ۹۸۴ مهندسی عمران میتونم گرایش سازه روزانه یا شبانه تهران، کرج قبول بشم؟؟

سلام وقتتون بخیر
من با رتبه ی ۲۷۷ در سهمیه آزاد و۳۰۱ بدون سهمیه در رشته ی زبان شناسی به نظر شما درصد قبولیه روزانه و شبانه من در گرایش آزفا(آموش زبان فارسی به غیر زبانان فارسی) به چه صورت هست؟
و اینکه گرایش زبان شناسی همگانی چی هستش من هیچ اطلاعی در مورد این گرایش ندارم
ممنونم

سلام وقت بخیر
با رتبه ۱۹ کارشناسی ارشد عربی آیا رشته مترجمی زبان عربی روزانه دانشگاه فردوسی مشهد قبول میشم؟

با سلام و احترام 
و آرزوی سلامتی برای شما.
من ارشد دانشگاه روزانه هستم که فارغ التحصیل شدم ولی هنوز سربازی نرفتم، میخواستم بدونم آیا امکان شرکت مجدد من در کنکور ۱۴۰۰ برای دانشگاه روزانه در مقطع ارشد برای یک رشته دیگر وجود دارد؟
با سپاس فراوان

سلام من با رتبه ۴۷۲ روانشناسی عمومی میتونم الزهرا یا روزانه یزد یا کاشان قبول شم؟

با عرض سلام خدمت شما
ببخشید من در کنکور ارشد مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ازاد شدم ولی الان مردد هستم که ایا انتخاب رشته بکنم یا خیر خواستم ببینم اگر بخوام در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل بدم ایا مدرکش معتبر هست یعنی بعد اگر خواستم مطب بزنم به من مجوز میدن یا خیر؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام من متاسفانه رتبه خوبی در رشته حسابداری نگرفتم ۸۰۲۶ در سایر دوره ها و دانشگاه آزاد و در این دانشگاه مجاز هستم و ساکن تهران به نظر شما چکار کنم و کجا را بزنم؟

سلام. خسته نباشید.
من در رشته ی زبان و ادبیات فارسی کد ۱۱۰۱ «کارشناسی ارشد» رتبه‌ی ۱۱۰۰ آوردم. می خواستم بپرسم با این رتبه شانسی برای قبولی توی دانشگاه گیلان گرایش نظریه و نقد ادبی دارم یا نه؟

سلام خسته نباشید ببخشید من رتبه ۲۳ رو در کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی گرایش مطالعات منطقه ای کسب کردم بعد برای دانشگاه تهران نمیدونم کدوم بر اساس اولویت انتخاب کنم ممنون میشم کمکم کنید،

سلام خسته نباشید،ببخشید با رتبه ی ۱۴۱۵ اقتصاد میشه شهرستان روزانه اورد؟!

سلام
من ساکن تهران هستم با توجه به اینکه آموزش ها مجازی است آیا تصمیم خوبی است برای انتخاب رشته، شهر های دیگر را هم الویت قرار دهم چون دیگر معضل مسیر و رفت و آمد وجود ندارد؟واینکه من کنکور مجموعه فلسفه دادم باید در انتخاب رشته فقط از مجموعه فلسفه بزنم؟

سلام خسته نباشید.ببخشید با رتبه ۳۸۶ علوم و مهندسی آب ، سازه های آبی دانشگاه زنجان یا بین المللی قزوین رو اورد ؟؟

سلام خسته نباشید ببخشید من با رتبه ۳۸۶ در رشته علوم و مهندسی آب ، میتونم سازه های آبی دانشگاه زنجان یا دانشگاه بین المللی قزوین بیارم؟

با سلام؛
اگر رشته های با مصاحبه در اولویت های اول لیست انتخاب رشته باشند و برای مصاحبه دعوت بشیم، نوبت به رشته های بعدی در لیست نمی رسه؟
اگر هم در مصاحبه و آزمون عملی رد بشیم بقیه دانشگاه های روزانه در لیست پذیرش نمیکنن؟
داخل دفترچه چیزی نیست.

نکته دوم اینکه دانشگاه تربیت مدرس بهتر از دانشگاه اصفهان محسوب میشه؟

سلام روز به خیر من رتبه ی ۸۰ مشاوره شدم امکانش هست راهنماییم کتید که گرایش خانواده و توانبخشی کجاها احتمال داره بیارم؟

سلام،میخواستم برای مشاوره آزمون کارشناسی ارشد مامایی یک راهکار عالی بهم پیشنهاد بدید چون من هیچی از اون نمیدونم از جمله منابع و…،مثلا یک موسسه خیلی خوب با نتایج خوب که بتونه بهم کمک کنه

سلام.سوال منو جواب ندادین.با رتبه۸۹۷ارشد آموزش زبان میتونم شبانه گیلان قبول شم؟بین پیام نور رشت وآزاد ومجازی گیلان کدوم مدرکش معتبرتره برای ادامه تحصیل.

رتبه ی ۴۸۱ که اعلام کردم در کد آموزش زبان برای سهمیه ۵ درصد بود که بدون سهمیه ۶۰۰۰ شدم آیا روزانه قبول میشم؟ و ایا روزانه نیارم شبانه یا پیام نور اصفهان قبول میشم؟ و اینکه بین شبانه و پیام نور یا غیر انتفایی کدوم اولویت داره بعد روزانه؟

آیا با رتبه ۳۲۸۰ بالینی دانشگاه آزاد کرج قبول میشم.

سلام و خسته نباشید⚘
با رتبه ۱۱۰۰ روانشناسی تربیتی،۱۶۰۰ عمومی و ۳۲۰۰ بالینی از دانشگاه های خوارزمی کرج و پیام نور کرج و آزاد کرج کدوم رو می تونم قبول بشم.ممنون میشم راهنمایی کنید.به خاطر تاهل و دو بچه نمیتونم شهر دیگه ای بزنم.

سلام وقتتون بخیر من رتبم ۱۷۲ شد در کارشناسی ارشد روزانه مجاز شدم.میخوام گرایش حسابرسی برم احتمال قبولی تو تهران هست؟

امکان انتخاب رشته بجز رشته ای که مجاز شدیم وجود دارد
مدیریت مجاز شدم میخوام بدونم میشه رشته ای بجز مدیریت انتخاب کرد

سلام خسته نباشید .آیا با رشته کارشناسی مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی میتوانم برای ارشد رشته فیزیوتراپی یا بینایی سنجی شرکت کنم؟

سلام وقت بخیر. رتبه با سهمیه ۹۲۳مهندسی شیمی با ضریب ۱ برای ارشد، رو کسب کردم. با توجه به اینکه من فقط تهرانو میتونم انتخاب کنم، میخواستم ببینم شانس دانشگاهی از تهران ولو شبانه رو دارم؟ معدل موثر هم ۱۸،۷۰می باشد.

سلام و وقت بخیر،با رتبه ۱۴۱۶رشتهmba سهمیه آزاد، آیا امکان قبولی در دانشگاه کردستان یا همدان دوره روزانه یا شبانه وجود داره؟

سلام لیسانس اقتصاد دارم امسال ارشد اقتصاد آزمون دادم الان مجاز شدم برا انتخاب رشته میخوام یون فقط باید اقتصاد و رشته های مربوط به اقتصاد انتخاب کن؟
رشته دیگه نمیتونم؟
برا دانشگاه ازادم همینطوره؟

سلام وقتتون بخیر🌺
با رتبه ی ۸۶۷ میشه ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شهید چمران اهواز روزانه قبول شد؟

سلام
با رتبه ۴۶۸ پژوهش هنر شانس قبولی تودورههای روزانه را دارم ؟اصلا چی میتونم قبول بشم ؟

سلام روزتون بخیر من حسابداری رتبه در سهمیه آزاد ۷۷۹ و رتبه کل ۸۶۹ شدم میخواستم ببینم پردیس خودگردان دانشگاه های خوب مثل تربیت مدرس و تهران بهتره یا شبانه دانشگاه های شهرستان های دور مثل زاهدان؟
مخصوصا برای ادامه تحصیل در خارج از کشور؟
و اینکه اصلا شانس قبولی برای شبانه دارم؟

سلام.
من برای کنکور ۹۹ ثبت نام کردم ولی بخاطر کرونا موفق به شرکت در آزمون نشدم.
میخواستم بدونم شرایطی هست که برای تکمیل ظرفیت بتونم شرکت کنم؟

درود در کارنامه اولیه نتایج ارشد حقوق ۱۱۲۶ مجاز به انتخاب رشته شده ام ولی در برابر کد ظرفیت ها رتبه فقط دانشگاه آزاد موسسات دیگر مجاز شدم و همچنین در برابر کد ها ازیک تا دوازده فقط کد ظرفیت ۳ دوازده رتبه سهمیه دانشگاه آزاد ۳۱۴۷۵ و۳۵۳۰۴و۳۵۸۶۵و۳۱۴۷۴ هست برا انتخاب رشته چه کنم

سلام بنده در ارشد ای‌تی کد ضریب ۱ رتبه ۶۳ شدم، میخواستم بپرسم بعد از دانشگاه تهران و امیرکبیر بین دانشگاه های علم‌صنعت و بهشتی و خواجه‌نصیر و تربیت مدرس کدام دانشگاه‌ها به‌ترتیب اولیت بالاتری دارند؟!
سوال دومم اینکه دانشکده علوم‌وفنون دانشگاه تهران فرقش با دانشکده فنی چیه؟

سلام و درود
با رتبه ۳۸ در سهمیه و ۵۵۸ بدون سهمیه رشته فقه و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم یا مثلا دانشگاه شهید بهشتی؟
چی رواول بزنم؟

سلام خسته نباشید،ببخشید با رتبه١۶٠٠حقوق خصوصی شانس قبولی در دانشگاه های روزانه دارم؟

سلام.ببخشید با رتبه۳۹۹ مهندسی شیمی بیوتکنولوژی کد ضریب۱ شانس قبولی شبانه تهران هست؟؟شبانه صنعتی اصفهان امیدی هست؟! روزانه چه شهرایی شانس بالای قبولی هست؟!ممنون میشم پاسخ بدین.باتشکر

سلام وقت بخیر با رتبه۳۵۰۰رشته نرم افزار دانشگاه روزانه قبول میشم؟

عذر میخوام من سوال کردم ولی نه جوابمو دیدم و نه پیاممو. سوال کردم که با رتبه ی ۵۳۲ در سهمیه علوم اجتماعی روزانه و شبانه کدوم دانشگاه ها رو میشه آورد؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام.. خسته نباشید.. من ارشد مدیریت رتبه۲۶۱۶۶ شدم آیا مدیریت بازرگانی داخلی دانشگاه پیام نور تهران قبول میشم؟؟

سلام من با سهمیه ۵ درصدی رتبه ١٧٢ در ارشد مهندسی صنایع کسب کردم، ایا امکانش هست که تهران سراسری چیزی قبول شم؟

با سلام. میخواستم بدونم شانس قبولی رتبه ۳۶ مدیریت بازرگانی “با سهمیه پنج درصد ایثارگری” در گرایش های بازرگانی شامل بازاریابی، مدیریت استراتژیک، بازرگانی بین الملل و تجارت الکترونیک دانشگاه بهشتی یا علامه طباطبایی چقدره؟ انتخاب سنجش با توجه به سهمیه بر چه اساسی هست؟ مثلا با این رتبه میشه بازاریابی علامه قبول شد؟

سلام خسته نباشین من با رتبه ۳۹۱۵گرایش بالینی دانشگاه ازاد رو قبول میشم ؟ازاد و مجاز شدم

سلام من رشتم مکانیکه رتبه۶۰۰۰میتونم شبانه قبول بشم

سلام ببخشید با رتبه ۴۰ زیست جانوری گرایش تکوین احتمال قبولی دانشگاه بهشتی و تهران هست؟

سلام من با رتبه ۲۵۰ رشته مشاوره کجا میتونم قبول بشم،؟

سلام خسته نباشید با رتبه ۸ کنکور معدن روزانه امیرکبیر یا تربیت مدرس یا شبانه تهران ممنون میشم جواب بدین

سلام خواهشااااا جواب بدین! من در زیر گروه ١٣۵٧که سینما هست شرکت کردم و در کد ضریب ۵ که بازیگری هست رتبه در سهمیه م ۴ شده ورتبه بدون سهمیه ١٩٩ ضمنً اینکه سهمیه خانواده ایثارگران ٢۵درصد دارم آیا بازیگری دانشگاه هنر تهران یا تربیت مدرس قبول می شم؟

سلام و وقت بخیر.با رتبه ۲۸ درکارشناسی ارشد علوم اچتماعی امکان قبولی در کد ظریب ۲یعنی رشته جمعیت شانسی علامه طباطبایی هسا؟؟؟؟؟

سلام من با رتبه ۶۳۰ حقوق خصوصی شانسی در شبانه دارم و اینکه پردیس بهتره یا پیام نور ؟

سلام من با رتبه ۶۳۰ حقوق گرایش خصوصی شانش قبولی شبانه رو دارم و اینکه پردیس بهتره یا پیام نور؟

سلام خسته نباشید.بارتبه ۲۴۶۸ ارشد عمران کجا روزانه میتونم قبول بشم؟؟؟

سلام خسته نباشید.با رتبه ۲۴۶۸ ارشد عمران کجا میتونم روزانه قبول بشم؟

سلام . من ارشد رتبه ۵۰۳شدم ولی دوتا درس کارشناسیم مونده میتونم انتخاب رشته کنم بعد ترم بهمن برم سر کلاس ارشد

سلام ی سوال من معدل دوره کاردانی یا همون دیپلم رو اشتباه زدم یعنی جلو ثبت نام رو میگیرن ترو خدا جواب بدین؟؟؟

واینکه تو رتبه هم تاثیر میزاره ؟؟😭

سلام با رتبه ۲۲۷۰ ادبیات فارسی و ۱۲۰ باسهمیه ۵ درصد کجا قبول میشم

سلام و خسته نباشید

بنده در ارشد مکانیک شرکت کردم رتبه من در کد ضریب ۲ (طراحی کاربردی ) بدون سهمیه شده ۱۵۳۳ و در سهمیه با ۵ درصد ایثارگران شده ۱۶۰ میخواستم بدونم آیا دانشگاه های اصفهان (فقط صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان) چقدر شانس قبولی دارم روزانه و شبانه مهم نیست لطفا برای کدضریب ۳ (تبدیل انرژی) بدون سهمیه ۱۵۹۰ و با سهمیه ۱۶۴ نیزچقدر شانس دارم با تشکر

سلام خسته نباشید من رتبه۲۶۵مددکاری اجتماعی رو آوردم با ضریب یک
و فقط دانشگاه یزد وتهران پذیرش داره ایا امکان قبولی برای من هست؟؟؟
تروخدا جواب بدین

با سلام خدمت شما من کارشناسی ارشد شرکت کردم رشته علوم تربیتی برای انتخاب رشته احتیاج به کمک دارم میشه راهنماییم کنید

سلام
با رتبه در سهمیه ۹۹۰ کدضریب گروه ۱ مدیریت بازرگانی
دانشگاه دولتی میتونم قبول بشم ؟؟

سلام شب خوش بنده در کنکور ارشد مشاوره رتبه ۱۳۰ شدم تهران هستم برای انتخاب رشته میشه راهنمایی بفرمایید

سلام ببخشید میخواستم بدون دانشگاه تهران محل تحصیل فومن و محل تحصیل در رضوانشهر تا چه رتبه پذیرش داره؟

سلام لیسانس زبان دارم از دانشگاه دولتی غیر فرهنگیان برای ارشد میتونم دانشگاه تربیت دبیر رجایی رو انتخاب کنم؟ روزانه یا شبانه؟

با سلام من دانشجوی کارشناسی برق هستم ترم ۷ دانشگاه دولتی با معدل ۱۷.۹۰میخواستم بدونم شانس قبولیم در دانشگاه های تهران بدون آزمون چقدره؟
و اینکه مزایای معدل بالا در کارشناسی برای ارشد چی هست؟
اگر مثل بقیه به جای ۸ ترم ۹ ترمه کارشناسی رو تموم کنم و وقت کافی برای ارشد بذارم این معدل بالای کارشناسی بی ارزش میشه؟
توصیه و تجربه ی شما چیه؟

سلام ادمین جان
روانشناسی ام و کنکور بهداشت و علوم رو دادم. واسه استعداد درخشان آزاد ثبت نام کردم آیا میتونم واسه استعداد درخشان گروه پزشکی هم شرکت کنم؟
سوال دومم؟ واسه سراسری سایر دوره ها مجاز شدم میخواستم پردیس رو بزنم اما میگن هزینه هر ترم ۶٠ میلیونه!!!! راست میگن اگه قبول شی نری جریمه نقدی باید بدی؟! آیا میدونید هزینه پردیس خودگردان «دانشگاه بهشتی، خوارزمی و طباطبائی» چقدره؟

سلام رتبه من ۱۳۰۰ شده در رشته مدیریت دولتی و میخام گرایش منابع انسانی یا رفتار سازمانی رو بخونم
۱. ایا روزانه دانشگاه شیراز رو میارم
۲. به نظر شما پیام نور شیراز برم یا مجازی تهران. چون شاغلم نمی تونم جایی غیر از شیراز برم دانشگاه
با تشکر

سلام
خسته نباشید
این سهمیه برای ارشد که برای رتبه اولی هر رشته هست مشمول دانشگاه آزاد هم میشه یانه؟
با تشکر

ت دانشگاه پیام نور شهر ما ارشد نیس اگ ی شهر دیگ انتخاب رشته بکنیم میتونیم انتقالی بگیریم ی نه؟ برا امتحان کلاس اینا

سلام من دوره های روزانه مجاز نشدم دانشگاه آزاد و سایره دوره ها مجاز شدم .یعنی شبانه مجازم ی نه؟ قبولی پیام نور شیراز با رتبه ۱۸۱۱۸.۱۱۱۲۷ چن رتبه زده کدومه حالا رشته منابع انسانی قبول میشم . رشته کارشناسی مدیریت دولتی بوده

بارتبه۶۳پژوهش هنر ، هنراسلامی تبریز قبول میشم؟

سلام
با رتبه ۱۲ سهمیه ۵ درصد و ۱۰۰ کشوری چقدر احتمال داره علوم سیاسی گرایش مطالعات منطقه ای – شبانه دانشگاه تهران قبول شم؟

آیا با رتبه ۸۰۰ امکان قبولی در دوره های شبانه دانشگاههای تهران وجود داره در رشته آسیب شناسی

سلام بر خانم مشاور محترم
من در کد ۱۳۵۹، رتبه هنراسلامی ۱۷۷ شدم، احتمال قبولی من هست یا نه؟

با رتبه ۷۸۴در زیر گروه آسیب شناسی و حرکات اصلاحی امکان قبولی دانشگاههای دولتی تهران و شهید بهشتی و خوارزمی وعلامه وجود دارد?اگر نه ,,شبانه و پردیس چطور?چ

سلام وقت بخیر.رتبه بدون سهمیه ۷۲۲۳ و در سهمیه ۵۱۶ مدیریت بازرگانی .روزانه و شبانه تهران قبول میشم؟؟؟

سلام و وقت بخیر
با رتبه ی ۴۸۰ آموزش زبان روزانه قبول میشم؟ دلم می خواد اصفهان باشم

سلام خسته نباشید با رتبه ۵۳حسابداری سهمیه ۵درصد ورتبه بدون سهمیه ۶۱۰ دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین قبول میشم

سلام خسته نباشید بارتبه ۵۳حسابداری سهمیه ۵درصد رتبه بدون سهمیه ۶۱۰ دانشگاه بین الملل امام خمینی قبول میشم

سلام متاسفانه من امسال اصلا نتونستم درس بخونم یک سالم از فضای درس دور بودم
۲۰۰۰ جزا با سهمیه استعداد درخشان امکان قبولی تو کجاها هست؟
مجازی دانشگاه تهران خوبه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام رتبه من در علوم اقصاد ۱۲۸۵ شده میتونم اقتصاد مالی غیر انتفاعی مفید یا اقتصاد نظری پردیس بهشتی قبول شم

سلام خداقوت من در سایر دوره ها و آزاد مجاز شدم ولی لینک انتخاب رشته برام فعال نیست باید چیکار کنم ؟ ممنونم

سلام من رشته اموزش زبان انگایسی در سهمیه ایثارگران رتبه ۵۲۰ رو کسب کردم کجا میتونم بیارم

سلام رتبه با سهمیه ۹۰۰۰در حقوق بین المل بدون سهمیه۱۰۰۰۰ ودر سایر دورها ودانشگاها ۹۰۰ والبته سهمیه ۵درصد جانبازی (همون زیر ۲۵ )میخوایتم بدونم کجا میتونم قبول شم بیستر منظورم پیام نور ممنون اگه راهنمای کنید

سلام رشته ی شیمی محض رتبه ی ۲۴۰۰ گرایش تجزیه ی کدوم شهرا رو میارم؟

سلام بنده شیمی محض رتبه ی ۲۴۰۰ آوردم رشته تجزیه ی کدوم شهرهارو میارم؟

سلام من در رشته شیمی محض رتبه ۲۴۰۰ آوردم در رشته ی تجزیه و آلی کدوم دانشگاها رو میتونم بیارم؟

سلام بچه ها لطفا دقت کنید موقع خوندن دفترچه وقتی رشته مورد نظرتون رو می بینیداگه مقابل رشته نوشته “ادامه” صفحه قبلش رو هم ببینید تا چند تا کد رشته از دست نره در اثر بی دقتی.

سلام.خسته نباشید.می خواستم بدونم با رتبه ۶۲۲ کد ۱ رشته حیابداری سهمیه ازاد کجاها می تونم قبول شم؟

سلام ببخشید من آزمون ارشد دادم و رتبه م شده ۹۰۰ ببخشید به نظر شما ارشد زیست پزشکی بهتره یا ارشد طراحی فرایند؟

سلام ببخشید بارتبه ۱۰۹۷ حقوق خصوصی درارشد،ایا دانشگاهای پردیس تهران وشهید بهشتی یا قم ویاگیلان میتونم قبول شم؟؟

سلام و خسته نباشید
با رتبه ۱۱۰۰ روانشناسی تربیتی،۱۶۰۰ عمومی و ۳۲۰۰ بالینی از دانشگاه های خوارزمی کرج و پیام نور کرج و آزاد کرج کدوم رو می تونم قبول بشم.ممنون میشم راهنمایی کنید.به خاطر تاهل و دو بچه نمیتونم شهر دیگه ای بزنم.

سلام وقتتان بخیر با تراز۳۳۰۰میکروبیولوژی کدوم دانشگاه قبول می شم؟
باتراز۳۱۵۰ بیوتکنولوژی کدوم دانشگاه قبولم؟

سلام من کارنامه اولیم رو دریافت کردم
همه دانشگاه‌های ازاد رو مجاز به ثبت نام هستم و دو دانشگاه روزانه هم مجاز شدم که اصلا متوجه نمیشم چه دانشگاهیه و کدش چیه.

سلام بارتبه ۳۰۰۰ کنکور ارشد در ضریب ۸ کجا ها قبول میشم

باسلام خواستم بپرسم رشته کارشناسی ارشدمیکروبی بهتره یا بیوتکنولوژی میکروبی؟

سلام خسته نباشید .من لیسانس رشته فناوری اطلاعات دارم. اما میخوام برای ارشد رشته زبان انگلیسی شرکت کنم. ایا امکانش هست؟ و اینکه اگه منابعو بخوام بدونم چطور؟

با عرض سلام
بنده رتبه ۱ ارشد رشته علوم کامپیوتر شدم
می خواستم ترجیجا ارشد در گرایش محاسبات نرو و هوش مصنوعی ادامه بدم
دانشگاه شریف این گرایش رو ندارد.
به نظر شما برای این گرایش بهتره دانشگاه تهران برم یا امیرکبیر؟
یا با توجه به تقاضای بازار ایران و یا راحتی کار برای اپلای در خارج از کشور بهتره گرایش و دانشگاه دیگه ای رو انتخاب کنم؟
ممنون

سلام خسته نباشیدبنده در کنکور ارشد حسابداری رتبه ۵۱۹۸روکسب کردم آیا میتونم غیرانتفاعی پارسابابلسرقبول بشم ؟

سلام با رتبه ٨٧۴ بدون سهمیه و رتبه ٩٩ سهمیه ۵ درصدی امکان قبولی روزانه یا نوبت دوم ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه اصفهان رو دارم؟

سلام با رتبه ی ۶۰۰۰ ارشد مشاوره دانشگاه آزاد همدان قبول میشن؟

سوال دومم هم این است که من در هنگام ثبت نام رتبه ی ایثارگری رو وارد نکردم امکان نداره الان اقدام کنم؟

سلام خسته نباشید با رتبه ی حدود ۷۰۰۰ مهندسی برق دانشگاه های روزانه ای در حد کردستان. ارومیه. تبریز. ایلام و رازی کرمانشاه و چمران اهواز امکان قبول شدن وجود دارد یا خیر. ممنونم

سلام با رتبه ۳۰ جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری کجا قبول میشم

سلام، با رتبه ۱۳ در زبان آلمانی، برای دوره های روزانه شانس دارم؟

سلام ببخشین کسی که کنکور ارشد ثبت نام کرده است ولی کنکور نداده است می تواند در دانشگاه آزاد یا پیام نور ثبت نام کند و تحصیل کند؟

سلام خسته نباشید بارتبه ۵۳حسابداری سهمیه ۵درصد ورتبه بدون سهمیه ۶۱۰شانس قبولی در دانشگاه بین الملل رو دارم

سلام وقتتون بخیر….با رتبه ۸۵۳ ارشد آموزش زبان انگلیسی شانس قبولی دولتی روزانه دانشگاه بجنورد یا سبزوار رو دارم؟

با سلام و خسته نباشید من دانشگاه ارشد رشته نرم افزار ازاد و نوبت دوم قبول شدم کدام دانشگاه شانس بیشتر برای ثبت نام دارم

سلام خسته نباشید با رتبه ۵۳حسابداری سهمیه ۵درصد رتبه بدون سهمیه ۶۱۰شانس قبولی در دانشگاه بین الملل امام خمینی دارم …

سلام خسته نباشید ببخشید با رتبه ۵۳رشته حسابداری سهمیه ۵درصد رتبه ۶۱۰بدون سهمیه آیا شانسی برای قبولی دانشگاه بین الملل قزوین دارم

سلام، وقتتون به خیر
رتبه‌ی من در ارشد پژوهش هنر ۳۹ و بدون سهمیه ۴۵ شده و رتبه‌ام در ارشد ادبیات نمایشی ۱۷۳ و بدون سهمیه ۱۸۸ شده. احتمال قبولی در کجا رو دارم؟

سلام وقت به خیر
من در کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری رتبه زیرگروه یکم ۱۰۲ شده
احتمال قبولی در گرایش فیزیولوژی جانوری شیراز یا دانشگاه خوارزمی یا شاهد وجود داره؟
با این رتبه شانس قبولیم کجاست؟

سلام من رتبه ۱۷۷ رشته ارشد مشاوره شدم.بنظرتون تهران گرایش های توانبخشی و سطح کمتر بزنم بهتر ه یا شهر کرد گرایش خانواده رو بزنم؟؟؟؟

سلام ببخشید من در سه گرایش روانشناسی بالینی و عمومی و تربیتی قبول شدم.
رتبه ی ۵۴۹ بالینی در سهمیه ۵ درصد شانس قبولی دارم؟ کدام شهرها؟ در روانشناسی عمومی با رتبه ی ۶۳۳ چطور؟

سلام من ارشد دانشگاه ازاد مجاز شدم ولی ترم مهر فارغ تحصیل میشم . میتونم ترم مهر از دانشگاه ازاد مرخصی بگیرم و از ترم بهمن برم ارشد ؟! یا باید سال دیگه کنکور بدم ؟

سلام وقت بخیر
بنده در کنکور ارشد ۹۹ حقوق در کد ضریب ۸ و ۱۱ رتبه ۱۷ را کسب کردم سوال اولم این هست که با این رتبه شانس قبولی در ۳ رشته حقوق تجارت بین الملل، حقوق نفت و گاز و حقوق تجاری و اقتصادی بین المللی در دوره روزانه در دانشگاه های تهران چه مقدار هست؟ همچنین در این سه رشته مذکور اولویت بندی به چه صورت باشد؟

سلام خوبین
من رتبه کارناشسی ارشد گرایش نرم افزار و هوش= ۱۱۰۰
و رتبه کارشناسی ارشد آی تی =۴۰۰
شده است.
امکان قبولی در تهران دارم؟ کجا؟ خوشبینانه- بد بینانه
درشهرستان چی؟ کجا؟خوشبنانه- بدبینانه

ممنون

سلام ببخشید من با رتبه ۲۳۰ رشته باغبانی میتونم روزانه یا شبانه قبول بشم

سلام با رتبه ۱۴۱۶در سهمیه آزاد رشته mba آیا شانس قبولی در دانشگاه روزانه یا شبانه کردستان رو دارم؟راهنمایی کنید ممنون میشم🙏

سلام.خسته نباشین سوالارو جواب نمیدین؟ من بارتبه ۲۴۶۸ ارشد عمران کجا روزانه میتونم قبول بشم؟

سلام در کنکور ارشد رشته برق رتبم در سهمیه در کد ضریب ۱ و ۲ به ترتیب ۴۳۰۰ و ۵۱۰۰ هست میخاستم بدونم با این رتبه شانس قبولی توی دانشگاه آزاد شهرکرد رو دارم ؟ (خودم ساکن شهرکردم) و اینکه با این رتبه توی دوره های شبانه یا روزانه شاسی دارم یا نه ؟

با سلام
احتراما” در کنکور ارشد در رشته مهندسی عمران از رتبه محاز ۱۱۵۶۲ بنده رتبه ۵۸۳۰ آوردم و مجاز برای ثبت نام روزانه هستم.
می تونم در انتخاب رشته دانشگاههائی نظیر شریف ، تهران ، امیرکبیر ، خواجه نصیر و … را بزنم؟؟
ممنون میشم راهنمائی کنید.

سلام وقتتون بخیر
با رتبه ی ۲۸۵ سهمیه آزاد و ۳۳۵ بدون سهمیه در کنکور ارشد مهندسی نفت مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه های روزانه شدم اما به نظرتون امیدی به قبولی در روزانه هست؟؟؟ چند درصد احتمالش هست
ممنون میشم راهنماییم کنید
و اینکه در انتخاب رشته تا چندتا حق انتخاب دارم ؟

سلام وقت بخیر من ت اطلاعات ثبت نامم تاریخ فارغ التحصیلیم اشتباه نوشتم الان که نتایج امده من مجاز شدم الان میتونم انتخاب رشته کنم یا واقعا چون اطلاعاتم اشتباهه اگر انتخاب رشته کنم و قبول شم دوسال محرومیت داره؟؟؟

سلام خسته نباشید
من تو کنکور ارشد رتبه ۳۹۸ اوردم
میخواستم ببینم شانس قبولی در کجا رو دارم ممنون میشم

سلام خسته نباشید شهریه ارشد بیوشیمی پردیس خودگردان تربیت مدرس تهران حدودا چه قدر میشه؟ ممنون از شما

سلام با رتبه ۴۶۲ سهمیه ۵درصد رشته مدیریت روزانه تهران میتونم قبول شم؟

سلام من رتبه ۹۰۸ در علوم ورزشی آوردم،و روزانه و نوبت دوم مجاز شدم.در تهران امکان قبولی دارم؟

سلام با رتبه ۴۶۲ در سهمیه کد ضریب۱ کجا میتونم قبول شم. آیا تهران قبول میشم؟

سلام وقتتون بخیر
من با رتبه ۷۵۷ در کد ضریب ۱ مجموعه زیست شناسی سلولی و ۸۰۸ کد ضریب ۲ این مجموعه، شانس قبولی سراسری دارم؟

سلام خسته نباشید با رتبه ۷۸۸ زیر گروه دو حقوق شانس قبولی دانشگاه سراسری روزانه یا شبانه حقوق بین الملل دارم؟

سلام روز بخیر. رتبه ۲۴۲ ارشد روانشناسی قبول شدم میخواستم بدونم امکان قبولی در رشته عمومی دانشگاههای دولتی تهران را دارم یا خیر با سهمیه ۵ درصدی

سلام بنده وارشناسی مهندسی پزشکی بالینی دارم و الان قصد دارم واسه ارشد اقدام کنم ولی میخاستم بدونم ارشد چه رشتهای بجز رشته خودمو میتونم بخونم

سلام
ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار- دانشگاه علم وصنعت بهتره یا گرایش هوش مصنوعی- دانشگاه شهید بهشتی؟

برای اپلای

سلام رتبه من در سهمیه ارشد علوم ورزشی(کد ضریب ۲) ۴۸۲۱ شده به نظر شما پردیس خودگردان قبول میشوم شیراز شاخه فیزیولوژی تغذیه؟به نظر شما کجا ها قبولم؟

سلام و درود. در رشته ارتباط تصویری با رتبه ۷۳۷ احتمال قبولی در کدام دانشگاها رو در چه نوبتی دارم؟
و برای شهید رجایی شانس قبولی دارم؟

سلام حدیث
شانس اصلی شما برای قبولی پردیس ها و غیرانتفاعی های تهران هست
برای ازاد هم شانس قبولی داری
شادباشی

سلام ببخشبد من رتبه۱۵هزار روانشناسی بالینی و ۲۳هزار, عمومی شدم شانس پیام نور یا ازاد رو دارم؟

سلام هستی
برای واحدهای ازاد غیر مراکز استان ها یه شانس محدودی داری
که بستگی به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل ازشما هم داره
شاد باشی

سلام وقت بخیر
ببخشیدآیا با مدرک کارشناسی مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات، میتوان در مقطع ارشد در رشته بهداشت و کنترل کیفی موادغذایی و رشته تغذیه تحصیل کردد؟
در بین این دو رشته(بهداشت و کنترل کیفی_ تغذیه) کدام بهتر هستند؟

با سلام
بهداشت کنترل کیفی مواد غذایی که جزو رشته های وزارت علوم هست و مشکلی برای شرکت در این رشته ندارید
برای تغذیه مجاز به شرکت نیستید چون فقط از کارشناسی های مرتبط پذیرش داره
موفق باشی

سلام شاغل هستم در چه دانشگاهی تحصیل کنم که نیاز به حضور در کلاس نباشد در کنکور ارشد مجاز شدم وگزینه علاقه مندی پیام نور و غیر انتفاعی را زدم

سلام مجید
فقط قبولی های پیام نور مجازی و مجازی ها هستند که نیاز به حضور در کلاس ندارند در بین دانشگاه های سراسری
و شیوه الکترونیک دانشگاه ازاد هم همین طور
موفق باشی

سلام خسته نباشید با رتبه ۱۸۰۰۰ حقوق احتمال درامدن دانشگاه ازاد تهران هست؟

سلام
برای شهرستان ها شانستون بیشتره اگر تمایل داشته باشی که انتخابشون کنی
البته حتما قبلش تهران های دلخواهت رو هم بزن
موفق باشی

سلام خسته نباشید من کنکور ارشد معماری دادم گرایش معماری معماری تو سراسری و آزاد مجاز نشدم تو غیرانتفاعی هم نمیتونم انتخاب رشته کنم ؟

سلام مونیکا
اگر برای سایر دوره ها مجاز هستی میتونی الان هزینه ثبت نام غیرانتفاعی رو پرداخت کنی و برای غیرانتفاعی ها انتخاب رشته کنی
موفق باشی

سلام خسته نباشید. من ارشد مشاوره خانواده رتبه ۹۰ هستم میتونم روزانه یکی از دانشگاههای تهران قبول بشم.

سلام محسن
برای روزانه های تهران یه مقدار شانس داری که اگر مثلا یه تعدادی از نفرات قبل از شما بخوان حتما شهر محل سکونت خودشون قبول بشن و تهران ها رو نزنن شانس شما بیشتر میشه
اما برای شبانه های تهران که شانست خیلی بالاست و برای روزانه شهرستان های بزرگ هم شانس قبولیت خیلی بالاست
شاد باشی

سلام من دانشگاه ملی واسم عمران سازه شبانه میگیره اما میخوام زبان کارشناسی هم توهمین ملی بخونم که امکانش نیس براهمین تا جواب کنکور زبان بیاد نمیتونم انتخاب رشته ارشدعمرانو نکنم امکانش هست که اولویت اول ملی عمران بزنم و دومش باختر که بعدا اگه زبان رتبه خوبی اوردم ملی رو بیخیال شم برم باختر ارشدعمران وهمزمان کارشناسی ملی زبان؟؟ینی اولویت دومم رو برم بااینکه خودم اولی رو قبول شدم؟؟؟

سلام فائزه
البته طبق ایین نامه شما اجازه تحصیل همزمان در دو مقطع رو ندارید
و اینکه در صورتی که قبولی اولویت اولت رو بدست بیاری در مقطع ارشد به این صورته که نمیتونی با قبولی اولویت دومت جابه جاش کنی
موفق باشی

سلام خسته نباشید من ارشد تربیت بدنی در گرایش رفتار حرکتی رتبه ۷۹ شدم و میخوام روزانه یکی از دانشگاه های تهران بخونم بنظرتون چه دانشگاهی رتبه میارم؟؟؟

سلام حانیه
برای روزانه های تهران مثل علامه / الزهرا/ خوارزمی شانس قبولیت بالاست
البته قبل از اینها حتما روزانه های دیگه رو هم بزن مثل بهشتی
شاد باشی

سلام خسته نباشید . من برای ارشد در دو رشته کنکور دادم , خواستم ببینم انتخاب رشته هر دو رشته چطوری میشه?

سلام نغمه
شما میتونی در فرم انتخاب رشته ت ترکیبی از کدرشته محل های هر دو رشته رو لحاظ کنی به ترتیب علاقه به رشته و دانشگاه
شاد باشی

سلام ،ببخشید برای ارشد زبان انگلیسی میشه همه کد ضریب هارو انتخاب کرد یا فقط یع کد ضریب میتونیم انتخاب کنیم ؟

سلام بهار
بله شما میتونی همه گرایش های مجموعه ای که شرکت کردی رو انتخاب کنی
البته برای گرایشی که رتبه بهتری داری شانس قبولیت بیشتره
شاد باشی

سلام من با رتبه ۱۴ با سهمیه مهندسی نفت تهران میتونم قبول شم؟ کدوم دانشگاهاش؟ اگ ن کجا احتمالش هست؟

سلام مریم
اگر سهمیه خاصی نداشته باشی بله شانس قبولیت بالاست البته بستگی داره که چه گرایشی هدفت باشه
اما اگر سهیه خاصی داری باید رتبه بدون سهمیه ت رو هم بدونم که بتونم دقیق تر راهنماییت کنم
شاد باشی

سلام و خسته نباشید
با رتیه ۱۷۴۸ در سهمیه و رتیه ۱۹۷۲ بدون سهمیه ، ارشد مدیریت تهران قبول میشم؟آزاد، پیام نور و یا غیر انتفاعی؟ ازین ۳ تا کدوم بهتره که اولویت بندی کنم؟
برای روزانه هم مجاز شدم.تا رتبه ۷۰۹۸ نوشته مجازه..آیا انتخاب دانشگاه روزانه هم داشته باشم؟

ارشد مدیریت بازرگانی منظورم است

سلام لیلی
برای روزانه شهرستان های متوسط و کوچک مثل قم/ ملایر/ ایلام و … هم شانس قبولی داری
برای پیام نورها و غیرانتفاعی های تهران هم شانس قبولیت بالاست
واحدهای ازاد تهران که اولویت دارند
بعد از اون پیام نورها و غیرانتفاعی های تهران
بین پیام نور و غیرانتفاعی و ازادهای تهران یه مقدار سلیقه ای هست که کدوم رو می پسندی ولی بین این موارد شهرستان ها تفاوت خاصی از نظر سطح نیست
بله حتما روزانه های دلخواهت رو هم بزن البته اونهایی که میتونی در صورت قبولی ثبت نام کنی چون اگر ثبت نام نکنی محرومیت از کنکور بعدی داره
موفق باشی

سلام و خسته نباشید کد ضریبنمره کل رتبه داوطلب در سهمیه رتبه داوطلب بدون سهمیه آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های روزانه و نوبت دوم نتیجه در دوره های روزانه و نوبت دوم رتبه داوطلب در سهمیه در سایر دوره ها و دانشگاه آزاد اسلامی اخرین رتبه مجاز در سهمیه در سایر دوره ها و دانشگاه آزاد اسلامینتیجه در سایر دوره ها و دانشگاه آزاد اسلامی ۱ ۲۰۰۷ ۱۸۹۹ ۲۱۶۸ ۳۴۴۵ مجاز ۱۸۹۹ ۳۴۴۷ مجاز ۲ ۲۵۶۳ ۸۹۲ ۱۰۲۷ ۲۴۹۲ مجاز ۸۹۲ ۳۴۵۷ مجاز ۳ ۱۹۴۸ ۱۸۹۱ ۲۱۴۵ ۲۴۰۲ مجاز ۱۸۹۱ ۳۱۷۵ مجاز ۴ ۱۸۷۸ ۲۲۹۲ ۲۶۲۰ ۲۷۱۸ مجاز ۲۲۹۲ ۳۴۷۶ مجاز ۵ ۲۲۴۰ ۱۵۴۲ ۱۷۵۳ ۳۴۲۴ مجاز ۱۵۴۲ ۳۴۲۴ مجاز کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شدم وارشد مهندسی صنایع در کرج کنکور دادم و در کد ضریب ۵,۴,۳,۲,۱ با رتبه داوطلب در سهمیه ۱۸۹۹و۸۹۲و۱۸۹۱و۲۲۹۲و۱۵۴۲ و رتبه داوطلب بدونه سهمیه ۲۱۶۸و۱۰۲۷و۲۱۴۵و۲۶۲۰و۱۷۵۳ مجاز شدم. در تهران و اطراف تهران دانشگاه روزانه و شبانه میتونم یکی از کد ضریب های ۱و۲و۳و۴و۵ را قبول بشم؟به نظر شما کدام دانشگاه میتونم قبول بشم؟ از بین کد ضریب ۱و۲و۳و۴و۵ در کدام یک احتمال قبولی بیشتری در دانشگاه خوب روزانه یا شبانه را دارم؟ آیا مدرک پردیس دانشگاه تهران مانند روزانه… ادامه نظر»

سلام رضا
شانس متوسط قبولی برای روزانه شهرستان های متوسط مثل ارومیه/بجنورد/ تفرش و … داری
برای پردیس های تهران هم شانس قبولی داری
خیر مدرکش مثل روزانه نیست کلاس هاشون هم مجزا از روزانه ها تشکیل میشه
شهریه ش حدود دو برابر شهریه شبانه ها هست
در مدرک هم عنوان پردیس قید میشه
موفق باشی

سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم با رتبه ۷۶ با سهمیه، ۸۱ بدون سهمیه (مجموعه زبان آلمانی)، امکان قبولی “آموزش زبان آلمانی” دانشگاه شهید بهشتی وجود داره؟ یا اینکه پیشنهاد شما چه هست؟ “مترجمی زبان آلمانی” دانشگاه تهران چطور؟ و اینکه شمت چه پیشنهادی دارید؟ خیلی خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدید. تشکر از شما

سلام رمی
راستش ظرفیت ها در رشته شما خیلی محدوده
یه شانس محدودی برای قبولی پردیس تهران داری که بستگی به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل از شما داره
ولی شما به این موضوع که برای کجا شانس داری کاری نداشته باش انتخاب هات رو به ترتیب علاقه مندی مرتب کن
موفق باشی

سلام ببخشید با رتبه ٣٠٠٠چقدر احتمال داره مشاوره دانشگاه ازاد شهرستان قبول بشم

سلام صدیقه
یه شانس محدودی برای ازاد واحدهای غیرمراکز استان داری بستگی داره به انتخاب رشته نفرات قبل
موفق باشی

سلام من با رتبه ۴۳ میتوانم ارشد باستان شناسی همدان قبول شوم

سلام شکیبایی
برای روزانه شهرستان های بزرگ مثل اصفهان و همدان هم شانس قبولیت بالاست
برای سایر روزانه ها هم شانس قبولیت خیلی بالاست
به ترتیب علاقه؛ انتخاب هات رو مرتب کن
موفق باشی

سلام با رتبه ۱۵۳(با سهمیه آزاد) مطالعات زنان امکان قبولی توی کدوم دانشگاهارو دارم؟چه روزانه و چه شبانه

سلام ری
برای شبانه های شهرستان ها رتبه ت لب مرزه اما تا حدودی شانس قبولی داری
بستگی داره به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل از شما
برای پردیس تهران شانس قبولیت خیلی بالاست
شاد باشی

سلام من در رشته شناور مجموعه زبان شناسی شرکت نمودم رتبه در سهمیه ام ۱۶۹ و رتبه بدون سهمیه ام ۱۸۰ است. می شود راهنمایی بفرمایید آیا روزانه تهران قبول می شوم یا نه؟ و اینکه کدام رشته امکان قبولیش بیشتر است؟

سلام مجید
برای روزانه های شهرستان های متوسط مثل همدان/ سمنان/ رشت و … شانس قبولیت بالاست
بستگی داره که این رتبه کدوم گرایش شما باشه اما کلا گرایش زبان شناسی همگانی بالاترین ظرفیت پذیرش رو بین سایر گرایش ها داره
موفق باشی

سلام با رتبه ۵۵۰۰عمران امکان قبول شدنم در کدوم دانشگاه هست؟(روزانه) اصلا امیدی هست روزانه قبول شم؟

با سلام
برای روزانه ها متاسفانه شانست زیاد نیست اما برای شبانه های شهرستان ها شانس قبولیت بالاست اگر انتخاب های متنوعی داشته باشی از نظر گرایش ها و از نظر دانشگاه ها شانس قبولیت بالاست
موفق باشی

سلام من رشته شیمی محض هستم و رتبم ۲۴۰۰ شده خاستم ببینم کدوم دانشگا و بهترین رشته ای ک میارم چی هست؟؟خودم اصفهان میخاستم ارشد جداسازی بخونم بنظرتون چی کار باید کنم؟میارم یا ن

سلام پریا
این رتبه شما در مجموعه مهندسی شیمی کدرشته ۱۲۵۷ هست؟
اگر این طوره شانس قبولی شبانه شهرستان ها رو داری
اما برای اصفهان بستگی داره که نفرات قبل ازشما چه انتخاب هایی داشته باشن
اگر انتخاب های متنوع دیگه ای داشته باشی شانس قبولیت بیشتره
موفق باشی

سلام خسته نباشین من در برق کد ۴ که مخابرات هست رتبه ۵۱۰ شدم ،چقدر احتمالش هست که من شبانه دانشگاه تهران مخابرات سیستم رو بیارم ؟و اگر نشد ارزش داره که پردیس شریف یا دانشگاه تهران رو برم ؟

سلام پریسا
برای روزانه های تهران هم تا حدودی شانس قبولی داری
برای شبانه تهران بستگی داره به انتخاب رشته نفرات قبل از شما که تهران رو چطور انتخاب کنند شبانه ش رو بعد از روزانه ها بزنن یا قبل از روزانه های شهرستان ها
راستش این موضوع یه مقدار سلیقه ای هست ولی ترجیحا اگر بتونی شهرستان ها رو بزنی من خودم شهرستان های بزرگ رو در نوبت روزانه ترجیح میدم
هم از نظر شهریه که پردیس ها دو برابر شهریه شبانه ها هستند هم از نظر اعتبار مدرک که به هر حال پردیس ها رو با رتبه های کمتر هم میشه قبول شد
موفق باشی

برای رشته ی مهندسی نفت برای دانشگاه های روزانه چندتا حق انتخاب رشته داریم؟

شما کلا ۱۰۰ انتخاب دارید که با تمام کدرشته های موجود باید پرش کنید

سلام وقتتون بخیر
با رتبه ی ۲۸۵ سهمیه آزاد و ۳۳۵ بدون سهمیه در کنکور ارشد مهندسی نفت مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه های روزانه شدم اما به نظرتون امیدی به قبولی در روزانه هست؟؟؟ چند درصد احتمالش هست
ممنون میشم راهنماییم کنید

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

سلام دوست عزیزم .
رشته های مرتبط و مجازی که میتونن ارشد ژنتیک انسانی شرکت کنن این رشته ها هستند: زیست شناسی کلیه رشته ها، بیوتکنولوژی صنعتی، ویروس شناسی، انگل شناسی پزشکی، ژنتیک، بیوشیمی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، تغذیه ، میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی، مامائی، بیوفیزیک و…

برای تربیت معلم و وزارت بهداشت رشته های مذکور ویا رشته هایی مثل پرستاری نیز می تونن باشن…
ناگفته نماند که رشته هایی مثل نرم افزار یا گرایش هایی از رشته های دیگر نیز بنا بر ضوابط و با توجه به نیاز به وزارت در حوزه های میان رشته ای نیز برای ارشد سلولی ملکولی جذب و پذیرش می گردند.

سلام وقت بخر من امسال رشته زیست سلولی و مولکولی قبول شدم میخوام از همون ترم های اول بیس خودم رو در این رشته خیلی خیلی قوی کنم میخوام راهنمایی بفرمایید ک چه کار هایی لازمه انجام بدم چه کتاب هایی بخونم

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

برای دریافت مشاوره و تعیین وقت حضوری از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .

۰۲۱-۲۲۶۹۱۰۱۰

@Pedram24

info[@]dr-pedram.com

@drpedramorg

drpedramorg

Parvaz99.ir

بنده محمد جواد دهقان عصمت آبادی، دارنده رتبه اول المپیاد دانشجویی زیست شناسی سراسری 1390 و رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1390 و 1392 در رشته زیست شناسی گرایش سلولی و ملکولی و ژنتیک ملکولی، به همراه جمعی از دوستان رتبه برتر، تمایل داریم به صورت کاملا رایگان و خیرخواهانه در جهت راهنمایی و کمک به مشتاقان ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی رشته زیست شناسی در گرایش های مختلف در دانشگاه ها، ورود به بازار کار، انجام پروژه های پژوهشی و ….مشاوره تخصصی ارائه دهیم. در جهت تماس با ما می توانید با شماره 09124765135 و یا ایمیل dnaresearchcenter@gmail.com تماس حاصل فرمایید. با تشکر. دهقان

 

 خب میگفتیما؟ درباره آیندتون تو این رشته؟ دلایل مشکلات این رشته؟

ولی راه حل چه میباشد؟ الله اعلم

والا من فکر میکنم ما باید خودمون کارآفرینی کنیم و بیخیال کمک این و اون باشیم.مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

اول از ثبت اختراع های آمریکایی شروع کنید ( همون US patent رو میگم) میتونید از سایت های googlepatent و …شروع کنید. درباره موضوع های کاربردی تو ایران تو رشتتون سرچ بزنید و امیدوار باشید بالاخره شما به ایده ای میرسید که هنوز کسی تو ایران به اون فکر نکرده است.

راستی فعلا بیخیال ایده های در سطح جهانی بشید چون سطح ما با اونا مثل جیب بی پول فارغ التحصیل های زیستی و جیب پر پول فارغ التحصیل های دندون پزشکیه. فعلا باید کپی برداری از خارجیا کرد و ایده هاشون که تو ثبتاختراعاتشونه رو خوند و تو ایران پیاده کرد.

اول بگردید که موضوتون تو ایران، بازار داشته باشه و تکراری نباشه وگرنه الکی زحمت کشیدید.

رو موضوعات داغونم کار نکنید مثلا: حوزه پروتئین و دارو کلا تو ایران وضعیتش خرابه. برفرضم که یه دارو چه پروتئینی و …ساختید حالا 100 سال طول میکشه تائیدیه اون رو بگیرید و احتمالا ندیدتون از اون فیض میبره.

تو حوزه کیت های تشخیصی خوبه وارد بشید ولی نه اونایی که با آنتی بادی کار میکنن (خب پروتئینه و خالص سازیش، کلا بر فناتون میده)

دنبال ایده های خیلی جدید باشید و کلا محقق باشید و بدونید کسی نباید به شما تو بیزینس راه نشون بده چون شما خودتون رقیب اونایید ( البته تاجرهای حوزه زیستی رو میگم) بگردید به خدا اینترنت دنیای آرزوهاست. دیدن فیلم های تبلیغاتی پوتیوب هم فوق العاده است و خوب بهتون ایده میده (فقط سرچ زیستی بزنید و خلاصه نرید غیر زیستی سرچ کنیدااااااااااا …..)

آخ آخ بیچاره شدم، شما خودتون دارید رقیبم میشید بهتره دیگه توضیح ندم وگرنه ما رو از نون خوردن میندازید.

نترسید این حرفها رو شیطان درون آدم های کم ظرفیت میزنه. من فقط دیگه وقت ندارم پس تا بعد….

دوستتون دارم…یا علی و یا حق

 

 

کجای این آموزش و تربیت به بچه ها یاد میدهد کارآفرین بشوند؟برای خودشان کسب و کار داشته باشند؟شرکت تاسیس کنندو صاحب کار باشند؟ تجارت کنند و تاجر بشوند؟تقریبا هیچ جا!کلاً در حال آموزش به بچه هایمان هستیم که توی زندگی اصلا ریسک نکنند و همیشه توی عافیت زندگی کنند. کارمند جاهای خوبی بشوند و حقوق بگیر باشند

چکار کنیم که بچه هامون را کارآفرین بار بیاریم؟

1_ پول تو جیبی دادن به بچه ها عادتیه که ذاتا بچه ها رو غیر مستقل و حقوق بگیر بار میاورد. بچه ها رو منتظر پرداخت منظم بار میاورد. مواجب بگیر و این دقیقا مخالف روحیه کارآفرینی ست. به نظر میرسد راه حل مناسب این باشه که پول تو جیبی بچه ها مشروط بشه به کمکی که به خانواده میکنند و ارزشی که برای خانواده ایجاد میکنند. یاد بگیرندکه در صورت کمک به خانواده و انجام یک کار خلاقانه و خوب میتوانند پول توجیبی های متغیر بگیرند.

هم خلاقیت پروش پیدا میکند و هم حقوق بگیر و مواجب بگیر نمیشوند.

2_ هر شب براشون قصه نخوانید. 4 شب شما قصه بخوانید و 3 شب بخواهید انها برای شما قصه بگویند. کارآفرین باید بتواند سناریو ایجاد کند و دیگران را تحت تاثیر قرار بدهد.

3_ بچه ها رو تشویق کنید جلوی دوستان خود راجع به اسباب بازیهایشان و بازی هایی که بلدهستند سخنرانی کنند. به آنها یاد بدهید که روی بقیه تاثیر بگذارند و دوستانشان رو با خودشون همراه و هم نظر کنند.

4_ اگه جایی مثلا ً توی رستورانی میروید و خدمات نامناسبی میگیرید به بچه ها یاد بدید که خدمات نامناسب رو تشخیص بدن و بتوانند انتقاد کنند.

5_ بعضی از ویژگی های کارآفرینی که باید در بچه ها تقویت بشود این ها هستند: نتیجه گرایی، استمرار، رهبری، درون نگری، همبسته بودن

کامرون هارولد.

 

ارائه مشاوره در ژنیران

مشاوره رایگان در رشته های زیست شناسی سلولی مولکولی و پزشکی مولکولی جهت ادامه تحصیل در ایران و خارج از کشور، استخدام و یافتن شغل مناسب

مشاوره در رشته های زیست شناسی

ارائه مشاوره در زمینه های:

 

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

زیست شناسی سلولی مولکولی و پزشکی مولکولی جزو رشته های بسیار پرطرفدار و البته با دشواری های خاص خود همراه با زیرمجموعه های متنوع در جهان می باشد. در اکثر مواقع بخصوص در کشور ما به دلیل عدم آگاهی مناسب و کافی افراد وارد جریان های مختلف رشته های زیست شناسی و پزشکی شده و با شکست مواجه می شوند. هر رشته و تخصصی شرایط خاص خود را داشته و علاوه بر علاقه فرد باید قبل از ورود به آن رشته با شرایط آن آشنا شده و توانایی های خود را بسنجد. این مسئله شناخت قبلی یک مشکل طبیعی و همه گیر می باشد که با مراجعه فرد به مشاور قابل حل است. همچنین در رشته های مختلف زیست شناسی و پزشکی مولکولی، طیف وسیعی از موضوعات وجود دارند که هنوز در دنیا نو بوده و می توان تحت عنوان پایان نامه و پروژه به بررسی آن ها پرداخت. شناخت و انتخاب صحیح موضوعات و همچنین تعریف درست یک موضوع که ابتدا انجام پذیر بوده و تا کنون کسی دقیقاً روی آن موضوع کار نکرده باشد. همچنین موضوع انتخابی باید ارزش هزینه های مالی و زمانی را برای فرد داشته باشد. انتخاب موضوع صحیح نیز نیاز به مشاوره با اساتید تخصصی داشته و همراهی فردی با تجربه را در طول تحقیقات می طلبد.

آزمایشگاه ژنیران با کادر تخصصی خود که جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و همچنین اساتید حوزه های زیست شناسی و پزشکی مولکولی می باشند، برای علاقه‌مندان خدمات مشاوره رایگان ارائه می کند. طی طول مشاوره افراد به مشاوران متخصص در آزمایشگاه ژنیران معرفی شده و بسته به نیاز خود مطالب مورد نیاز ارائه شده و از مجموعه آزمایشگاه های ژنتیک مولکولی، بیوتکنولوژی، میکروبیولوژی، سیتوژنتیک و کشت سلول آزمایشگاه ژنیران بازدید می کنند.

 

دانشجویان و متقاضیان می توانند به شکل رایگان در یکی از زمینه های زیر توسط متخصصان آزمایشگاه ژنیران مشاوره شوند:

 

 

 

 

 

 

شما می توانید جهت مشاوره رایگان توسط مشاورین متخصص ما، همین الان از طریق سایت ثبت نام نمایید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و پس از مشاوره تلفنی، در صورت نیاز برای مشاوره حضوری از شما دعوت بعمل آورند. برای ثبت نام آنلاین مشاوره کلیک کنید.

 

همچنین می توانید مستقیماً با ما در تماس باشید. جهت یافتن راه های ارتباطی با ما کلیک کنید.

 

1395-1399 © هرگونه استفاده از ازتصاویر و مطالب این وبسایت تنها با (ذکر منبع : آزمایشگاه تحقیقاتی ژنیران) امکان پذیر می باشد.
پیاده سازی شده توسط سازمان هاست

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت – آزمون کارشناسی ارشد – ژنتیک

 

 “سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 

 دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت – آزمون کارشناسی ارشد – ژنتیک 

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 93-92

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 91-90

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 90-89

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 89-88

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 88-87

دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 85-84

صدای مشاور , مشاوره تخصصی پیرامون موارد زیر

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 93-92Downloads-icon


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 91-90Downloads-icon


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 90-89Downloads-icon


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 89-88Downloads-icon


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 88-87Downloads-icon


دانلود رایگان نمونه سوالات وزارت بهداشت-ازمون ژنتیک-سال 85-84Downloads-icon

موسسه آموزشی تالیفی

021-476255

محاسن چاپ کتاب در انتشارات ارشدان


زمینه های چاپ کتاب

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک

راهنمای انتخاب روش چاپ کتاب

چاپ کتاب فوری در تیراژ پایین


هزینه چاپ کتاب

انواع قرارداد چاپ کتاب با ناشر


مراحل چاپ کتاب


چاپ و نشر کتاب

سمینار نوابغ بازاریابی و فروش ایرانی


انجام پایان نامه


گالری عکس ایران تایپیست


کتاب زبان تخصصی


جلد های کتاب زبان تخصصی

آشنایی با پرسنل ایران تایپیست

سمینار اصول مذاکره و رهبری دیگران

سمینار شم اقتصادی و هوش تجاری


لیست سمینار ها


شبیه سازی مولکولی

کلاس های ارشد بیوتکنولوژی پزشکی

کلاس های دکتری بیوتکنولوژی پزشکی

کلاس های ارشد ژنتیک پزشکی

کلاس های دکتری ژنتیک پزشکی


خدمات آموزشی


چاپ و نشر کتاب


ارشدان


کارگاه مقاله نویسی


کارگاه پروپوزال نویسی


کارگاه رفرنس نویسی


لیست کارگاه ها

کارگاه طراحی پرایمر و پروب

کارگاه آشنایی با بانکهای اطلاعاتی

کارگاه ایمونوانفورماتیکس1

کارگاه فیلوژنتیک و تطابق

کارگاه شبیه سازی مولکولی

کارگاه ساختار سوم پروتئین ها

کارگاه آشنایی با بیبلیوگرافی

کارگاه های بیوانفورماتیک
مشاوره رایگان ارشد ژنتیک


کلاس های تضمینی


خدمات چاپ و نشر

جزوات مکاتبه ایی کنکور کارشناسی ارشد

جزوات مکاتبه ایی کنکور دکتری


اطلاعات تماس

سیاست های انتشارات ارشدان


درباره ما


شماره حساب مرکز


لیست نمایندگی ها


پشتیبانی در ساعات اداری (از ساعت 8:30 تا 17:30)


 


021-476255

داخلی 1 چاپ و نشر کتاب، داخلی 2 دوره های آموزشی، داخلی 3 استخدام، داخلی 4 ضبط پیام صوتی، داخلی 5 ارسال فکس


 

واحد تایپ، صفحه آرایی، ترجمه، طراحی جلد کتاب    66121606- 021


      فکس مستقیم        66121606    021

برای ارتباط از طریق تلگرام روی لوگوی تلگرام کلیک نمایید!

مسئول چاپ کتاب: خانم دکتر شهاب (تماس در ساعت اداری)

مشاوره چاپ کتاب: خانم بیک زاده (تماس در ساعت اداری)


 


09197349500   


09197349100   


 

                                                                                                         

شعبه میدان انقلاب: میدان انقلاب، ابتداي کارگر جنوبي، کوچه رشتچي، پلاک ١٤ طبقه اول واحد ٣50 متر فاصله از ایستگاه مترو و BRT میدان انقلاب  نقشه گوگل مپ ارشدان


آدرس شعب و نمایندگی

مشاوره حقوقی                                    دانلود کتاب زبان تخصصی


استخدام


 

تمامی مطالب سایت در مورد چاپ کتاب توسط تیم تولید محتوای ارشدان تهیه شده و استفاده از آن بدون اشاره به منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

طراحی سایت، سئو و تولید محتوا با رایا مارکتینگ


 

مشاوره رایگان ارشد ژنتیک
مشاوره رایگان ارشد ژنتیک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *