چگونه ارایش عروس کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش عروس کنیم
چگونه ارایش عروس کنیم

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


خرید مستقیم فرش از کارخانه

آرایش عروس یکی از اصل های مهم برای زیباتر شدن عروس خانم ها در روز عروسی شان است

 

چگونه ارایش عروس کنیم

آرایش عروس یکی از اصل های مهم برای زیباتر شدن عروس خانم ها در روز عروسی شان است. با نکته های زیر در روز عروسی تان یک عروس زیبا و رویایی شوید.آرایش عروس یک میکاپ با دقت و موزون است که نشان دهنده هنر دست آرایشگر است ، آموزش این آرایش به صورت کامل مقدور نیست چون میکاپ تابع مد است و با تمرین و خلاقیت می توانیم یک میکاپ کار حرفه ای شویم.

زیرسازی آرایش عروس 24 ساعت بعد از پاکسازی می توانیم آرایش را انجام دهیم، پوست های مختلف را برای زیر سازی به 2 دسته تقسیم می کنیم :1 – پوست نرمال که جوش و لک های قابل توجه ندارد. 2 – پوست بیمار که دارای جوش یا جای آن و ماه گرفتگی و … است.

1 – پوست نرمال :ابتدا بسته به نوع پوست (خشک یا چرب ) از یک کرم مرطوب کننده استفاده می کنیم سپس یک لایه کرم پودر به رنگ خود پوست میزنیم بعد با استفاده از کرم پودر فشرده ( پن استیک ) و یک تکه ابر لک ها و ضوائد پوست را می پوشانیم و 1دقیقه صبر می کنیم سپس از رنگ کرم پودر مورد نظر خود ( روشن یا برنز ) استفاده می کنیم. 2 – پوست بیمار :نوع کرم پودر این پوست متفاوت است و بهتر است از لوازم گریم استفاده شود، بعد از کرم مرطوب کننده با ابر یا قلم از کرم پودر درماکالر که مخصوص این نوع پوست است استفاده کرده و عیوب پوست را می پوشانیم سپس با یک کرم پودر به رنگ مورد نظر پوست را یکرنگ می کنیم.کرم پودر را تا جایی که یقه لباس باز است باید بزنیم، از کرم پودر تک رنگ استفاده نکنید؛ سری رنگ های رز و بژ را با یکدیگر ترکیب کنید تا رنگ مورد نظر را بدست بیاید.آرایش چشم عروسبعد از زیرسازی پوست آرایش چشم را آغاز می کنیم. اگر می خواهیم از مژه مصنوعی استفاده کنیم از مژه های تک استفاده می کنیم و آن را به اندازه دلخواه کوتاه کرده و یک مژه طبیعی درست می کنیم بعد از خشک شدن چسب مژه ها را با فرمژه حالت داده و از یک ریمل سبک و رقیق استفاده می کنیم. مژه های ردیفی حالت غیر طبیعی و بادبزنی داشته و در اثر گرما و تعریق صورت باز می شوند. در حال حاضر، آرایش چشم بیشتر حالت نقاشی دارد و از سایه های چند رنگ ففط به عنوان پایه کار استفاده می شود به این صورت که رنگ و مدل سایه را با توجه به مدل انتخابی زده و روی آنرا با ژل واکلیل ،نگین و سایه های نیمه خشک طراحی می کنیم. مدل طراحی و رنگ آن تابع قانون خاصی نمی باشد و به نظر و سلیقه آرایشگر بستگی دارد،کشیدن خط چشم به مدل سایه بستگی داشته و در بعضی مدل ها بکاربرده نمی شود. بعد از اتمام کار سایه ، مژه ها را ریمل زده و اگر انتهای مژه ها آغشته به سایه شده قلم خودرا در مایع ریمل زده آنرا تصحیح می کنیم. آرایش گونه های عروسبرای زدن رژ گونه ابتدا باید تعیین کنیم که هدف از زدن آن لاغر کردن است یا پرحجم نشان دادن که این بستگی به فرم صورت شخص دارد.به طور کلی برای برجسته کردن از رنگ های روشن و براق با تن صورتی وبرای لاغرکردن و کم حجم کردن از رنگ های مات و تیره با تن قهوه ای استفاده می کنیم. البته در پوست های برنز از رنگ های صورتی و بنفش استفاده نمی کنیم چون در صورت حالت کبودی بوجود می آید. منبع : lifemag.ir 

زیبایی خود را دوچندان کنید


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


انواع جراحی زیبایی سینه


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

درست است که از گذشته گفته اند سیرت زیبا بهتر از صورت زیبا است؛ اما در دنیای امروز، داشتن ظاهری زیبا، نمایان گر بخشی از سیرت شما نیز می باشد. به همین علت است که رسیدگی به ظاهر و داشتن ظاهری زیبا، مرتب و جذاب، برای افراد، بخصوص خانم ها بسیار مهم شده است. در این مطلب می خواهیم شما را با روش مرحله به آرایش کردن برای یک مهمانی یا جشن معمولی یا مهم آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ورود به سایت

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

آرایش کردن از آن دسته کارهایی است که بسیاری از خانمها وقت خود را صرف آن می کنند. و گاهی هزینه های زیادی هم برایش پرداخت می کنند. بانوی شهر پله پله راهکارهای آرایش حرفه ای در منزل برای مبتدیان و علاقمندان را با شما در میان می گذارد.

آیا نوع پوست خود را می شناسید؟این اولین قدم برای آرایش صورت است و لازم است بدانید که پوست نرمال، چرب، خشک یا مختلط دارید، خصوصا این نکته را موقعی که قصد خرید لوازم آرایش دارید در نظر بگیرید.پاک کننده صورتبرای شروع خود آرایی، پوست باید تمیز باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. پوست پس از بیداری حساس بوده اما کثیف نیست. شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست استفاده نمایید.مرطوب کنندهمرطوب کننده ای مناسب نوع پوست و سن پوست تان تهیه کنید. یادتان باشد آرایش حرفه ای روی پوست خشن خوب در نمی آید.آرایش حرفه ای را با پرایمر شروع کنیدپرایمر کمک می کند که آرایش بهتر روی صورت بنشیند. خود آرایی یک هنر است. آیا وقتی می خواهید نقاشی کنید به یک زمینه صاف و صیقلی نیاز ندارید؟ پرایمر کمک می کند تا خطوط، حفره و چین و چروک های پوست محو شده، پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.یک کرم پودر با کیفیت بخریدکرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم است اگر می خواهید چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. سعی کنید دو نوع کرم پودر داشته باشید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد، دیگری کرم پودر با پوشش بیشتر برای مهمانی. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید. کرم پودر راه تنفس پوست را محدود می کند. آرایش حرفه ای

کرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم استکانسیلراگر پوست شما، نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم هایتان سیاه است، با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.مداد چشم و خط چشماگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید. اگر نتوانید درست خط چشم بکشید، ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.آرایش لب هالبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای این منظور بهتر است از نرم کننده لب استفاده نمایید.رژگونهرژگونه را تنها روی برجستگی گونه استفاده کنید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم استفاده کنید.براس های آرایشی خوب را فرموش نکنید دومین وسیله مهم آرایشی که باید کیفیت بالایی داشته باشد براس های آرایشی هستند. برس ها مدت زمان طولانی برای شما کار خواهند کرد، پس روی آن سرمایه گذاری کنید.همه چیز را پوشش ندهیداگر روی صورتتان زخم یا لکه خاصی دارید، یادتان باشد که این زخم ها چهره ای طبیعی به شما می دهند و همین طبیعی بودن شما را زیباتر می کند. نیازی نیست آنها را محو کنید و پوشش دهید. با اعتماد به نفس بیشتر با آنها کنار بیایید.بر یک قسمت صورت تمرکز کنیدسعی نکنید از همین ابتدا روی تمام صورت کار کنید. مثلا اگر در سایه چشم زدن ضعیف هستید تمرکزتان را روی آرایش لب بگذارید. نگران نباشید در نهایت با تمرین می توانید در همه چیز حرفه ای شوید اما فعلا روی یک قسمت از آرایش صورت تمرکز کنید.به همه چیز نیاز نداریدبرندهای آرایشی مدام در حال معرفی محصولات جدید به بازار هستند اما نیازی نیست شما همه این محصولات را تهیه نمایید.سعی کنید لوازمی که می خرید از محصولات با برندهای معتبر و شناخته شده باشد.مواد آرایشی را سبک و مقدار کم استفاده کنیدسعی کنید وقتی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید یک لایه نازک بزنید و سپس اگر احساس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را بیشتر کنید. اگر از همان ابتدا مقدار زیادی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، کم کردن آن برایتان دشوار شده و چهره ای مصنوعی پیدا می کنید.کیفیت مهمتر از کمیتشما همیشه باید محصولات با کیفیت خریداری کنید. تعداد لوازمی که می خرید را کم کنید و سعی کنید کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از افراد تنها از چهار یا پنج قلم از انبوه لوازم آرایشی داخل کیفشان استفاده می کنند.یک ویژگی برجسته در آرایش صورت داشته باشید همه ما یک ویژگی زیبا داریم. ویژگی زیبای شما ممکن است لب ها یا چشمانتان و یا حتی هر دو باشد. با برجسته کردن آن با آرایش زیبایی تان را دو چندان کنید.به صورتتان دست نزنیدقبل و بعد از آرایش صورت از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست باعث ایجاد حساسیت و حتی جوش می شود. اگر می خواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را حتما بشویید.لوازم آرایش تان را به اشتراک نگذاریددر این مورد از نه گفتن به دیگران خجالت نکشید و اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی تان استفاده کند. این کار اصلا بهداشتی نیست. البته بعضی از لوازم آرایش را می توانید با بقیه به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. در مورد این موارد بیشتر بدانید.منبع: بانوی شهر

مدیس با مشاوران با‌تجربه در بخش پدیرش جهت ارائه اطلاعات به صورت تلفنی منتظر پاسخگویی به پرسش‌های شما جهت دستیابی به نتایج مطلوب خدمات در این مرکز می‌باشد.

روز عروسی یک تاریخ خاص در طول زندگی هر زنی است. بسیاری از خانم ها در تمام مدت زندگی خود به فکر چنین روزی هستند، آن ها میخواهند که در چنین روزی از ابتدا تا آخر فقط بدرخشند به همین خاطر به دنبال بهترین آرایشگران و بهترین سالن آرایشی در سطح شهر خود هستند.

با این حال برای کسانی که نمی‌توانند هزینه بالایی برای آرایش عروس خود بپردازند، نیز راه حل هایی وجود دارد. آن‌ها می‌توانند با یادگیری چندین نکته بسیار ساده، یک آرایش عروس نسبتا خوب از آب دربیاوند.

اعمال پرایمر پایه، برای صورت بسیار ضروری است. و اولین اقدام در آرایش صورت عروس است. از پرایمر برای صاف و یکدست کردن پوست و بدون مشکل استفاده می‌شود. با استفاده از یک پرایمر مرطوب کننده، منافذ پوست را تمیز کرده و حفره ها، لکه ها و تیرگی ها را می پوشانیم. پرایمر را باید در همه قسمت‌های صورت مخصوص زیر چشم‌ ها و لب‌ ها اعمال کنیم.

در این مرحله باید از فونداسیونی استفاده کنید که حاوی spf یا ضد آفتاب نیست. ماده ضد آفتاب، پوست را بسیار درخشان و براق می‌کند و اصولا زمانی استفاده میشود که قصد براق کردن و بازتاب نور خورسشید را داشته باشیم. اما چون در حین مراسم عروسی بارها و بارها عکس گرفته میشود. استفاده از چنین فونداسیون هایی عکس ها را خراب میکند. و آرایش را بد نشان میدهد.

چگونه ارایش عروس کنیم

کانسیلر در فرم های مختلف، آرایش شما را کامل می‌کند، این ماده آرایشی برای پوست بسیار مناسب است. زیرا خطوط و تیرگی‌ های زیر چشم را می‌پوشاند، هنگام استفاده از کانسیلر نیز مطمئن شوید از نوع بدون spf آن استفاده می‌کنید.

از لوازم آرایش ابروی خوب و مناسبی مانند مداد ابرو، ژل ابرو و یا موم برای مرتب کردن، تیره کردن و حالت دادن به ابروها استفاده کنید. برداشتن زیر ابروها، مرتب کردن و حالت دادن آن‌ها امری ضروری در آرایش صورت عروس است. زیرا پس از اینکه آرایش کامل شد، ابروهای دست نخورده مانع از به چشم آمدن آرایش شما خواهد شد. به ویژه اگر ابروهای ضخیم داشته باشید. پس مطمئن شوید که ابروهای شما تمیز و مرتب شده‌اند. زیرا آرایش شما به تا حد زیادی به ابروهای شما بستگی خواهد داشت.

معمولا مواد آرایشی پایه برای سایه چشم به این صورت است که باید آرایش چشم با لباس عروس هماهنگ باشد. سایه و آرایش چشم تیره برای چشم‌ها می‌توانند نگاه و چهره شما را در روز عروسی‌تان خسته نشان دهد. و همچنین چشم هایتان به خاطر سنگینی مواد آرایشی در چند ساعت اول عروسی اذیت میشوند.

با استفاده از سایه های مناسب صورت، نقاط استخوانی صورت را پوشش دهید. برخی از قسمت هایی که میتوانید پوشش دهید استخوان های ابرو و پیشانی و گوشه داخلی چشم هستند. دقت داشته باشید که با لمس آرام و بدون اعمال فشار این کار را انجام دهید.

با استفاده از یک قلم موی وسیع، رژگونه را بر روی صورت و بر روی خط گونه اعمال کنید. قلم مو را با فشار بسیار کم بر روی صورت استفاده کنید. و مطمئن شوید که بیش از حد رژ گونه اعمال نمیکنید. همچنین برای انتخاب رنگ از رژ گونه‌های با رنگ ملایم و روشن استفاده کنید.

از برنزه کننده ها باید در طول قسمت خارجی بینی، چانه و پیشانی استفاده شود. و به مقدار مناسب برای افزودن درخشش به ظاهر کلی صورت استفاده شود.

با استفاده از یک قلم موی بزرگ پودر خشک را روی تمام صورت اعمال کنید. این کار برای تنظیم کل آرایش است. مطمئن شوید پودری که استفاده می کنید خشک است زیرا در غیر این صورت همه مواد و رنگ‌ های آرایش صورتتان را به هم می‌آمیزد و خراب می‌کند.

برای برجسته سازی لب با یک خط لب شروع کنید و سپس رژ لب را با یک قلم مو ظریف یا هر وسیله دیگری به صورت یکنواخت پخش کرده سپس آن را براق کنید. یادتان باشد قبل از اعمال رژلب، باید فوندانسیون را روی لب بمالید. زیرا باعث می‌شود رنگ و جلای رژ برای مدت طولانی بر روی لب‌ها بماند. در نتیجه ماندگاری رژلب بیشتر می شود.

برای پاک کردن آرایش اضافی از صورت، از یک پد یا اسفنج آرایشی تمیز استفاده کنید. بر مناطقی که ممکن است آرایش اضافی و یا نامنظم موجود داشته باشد بیشتر تمرکز کنید.

برای ماندگاری آرایش برای یک مدت زمان نسبتا طولانی، از یک اسپری فیکس کننده مناسب استفاده کنید. استفاده از اسپری فیک کننده باعث میشود که مواد آرایشی برای یک مدت طولانی دست‌ نخورده باقی بماند.

شعبه 1:جردن بالاتر از چهارراه اسفندیاری خیابان سعیدی پلاک ۸ واحد ۱۷

شماره تماس :
02126291450 – 02122055802 09123111460

چگونه ارایش عروس کنیم
چگونه ارایش عروس کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *