دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

 
helpkade
دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب
دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

 

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

آدرس  و شماره تلفن های دانشکده ها و ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب:

 

نشانی:

شهرک قدس (شهرک غرب)، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان درختی، کوچه ثقفی، پلاک ۱۶، ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

پست الکترونیکی:

info@wtiau.ac.ir

تلفن:

021_22350090 — 22350091–22350092

دورنگار:

021_26350940

کد پستی:

1468763785

 

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

دانشکده علوم انسانی در یک نگاه

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشکده ‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این دانشکده با بیشترین تعداد دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دارای حدود ۴۰۰۰ نفر دانشجو می باشد که در رشته های:

جامعه شناسی (مقطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد )

 

روان شناسی (کارشناسی ارشد)، مشاوره وراهنمائی (کارشناسی)

 

حقوق (کارشناسی ارشد و کارشناسی)

 

اموزش زبان انگلیسی (کارشناسیارشد و دکترا)

حسابداری (کارشناسی ارشد و کارشناسی )

 

علوم ارتباطات (کارشناسی ارشد)

این رشته های فعال در این دانشکده با ۴۰ عضو هیات علمی با رتبه علمی استادیاری و ۳ عضو هیات علمی با رتبه دانشیاری و ۱ عضو هیات علمی با رتبه استاد تمام خدمات آموزشی لازم را کسب مینماید.

دانشکده علوم انسانی دارای سایت کامپیوتر می باشد.سایت دارای ۳۰ سیستم کامپیوترهمچنین دانشکده دارای۱سالن مطالعه و کتابخانه‌ای با حدود ۹۰۰۰ جلد کتاب تخصصی برای رشته های دایر در دانشکده می‌باشد.

دپارتمان های اموزشی هر یک دارای انجمن های علمی هستند که اعضای ان را دانشجویان تشکیل میدهند.

مرکز مشاوره و راهنمائی با کادری مجرب از اساتید دپارتمان روانشناسی در خدمت دانشجویان میباشند.

نشانی:

شهرک قدس (غرب سابق) میدان صنعت- ابتدای خ فرحزادی – نرسیده به مجتمع تجاری میلاد نور- ابتدای خیابان سیمای ایران- پلاک ۱

مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)

تلفن تماس : ۸۸۳۸۵۷۸۰

نشانی:

شهرک قدس (غرب سابق) میدان صنعت- ابتدای خ فرحزادی – نرسیده به مجتمع تجاری میلاد نور- ابتدای خیابان سیمای ایران- پلاک ۱

مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)

تلفن تماس : ۸۸۳۸۵۷۸۰

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

نشانی:

شهرک قدس (شهرک غرب)، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان درختی، کوچه ثقفی، پلاک ۱۶، ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

پست الکترونیکی:

info@wtiau.ac.ir

تلفن:

021_22350090 — 22350091–22350092

دورنگار:

021_26350940

کد پستی:

1468763785

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاهی خصوصی واقع در غرب شهر تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به افزایش تمایل به فراگیری تحصیلات عالی در ایران تأسیس شد.[۲][۳][۴]

دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب فعالیت خود را از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ تحت عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجو به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته آغاز و در سال ۱۳۸۷ با افزایش جذب دانشجو درمقطع کاردانی و کارشناسی، به واحد تهران سما تغییر نام یافت. در سال ۱۳۸۲ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه تهران سما و در سال ۱۳۸۳ آموزشکده فنی حرفه‌ای پسرانه تهران سما با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان زیر مجموعه ایی از این واحد دانشگاهی راه اندازی گردیدند. در سال ۱۳۸۵ واحد تهران سما از سازمان سما منفک و به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی فعالیت خود را ادامه و در سال ۱۳۸۶ رسماً با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد. در بدو فعالیت واحد تهران غرب برخی رشته‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های واحد تهران غرب افزوده و به دنبال آن طی سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ ضمن تکمیل رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیئت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام گردید.

در تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، سال ۱۳۹۳ را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در شکل‌گیری، گسترش و ارتقای این دانشگاه معرفی نمود. در این سال ضمن گسترش فضای آموزشی، دانشکده هنر و معماری و متعاقب آن دانشکده مدیریت تأسیس و علاوه بر گسترش رشته گرایش‌های کارشناسی این دانشکده‌ها، در مقطع تحصیلات تکمیلی، در ۸ رشته گرایش دکتری و ۲۳ رشته گرایش کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو گردید بطوریکه در پایان سال ۹۳ تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر افزایش یافت.

سال‌های ۹۶–۹۴ را می‌توان به عنوان سال‌های گسترش فضای آموزشی، اصلاح و توسعه ساختار اداری و تکمیل نیروی انسانی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات، گسترش رشته گرایش‌های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و رشد، برقراری روابط و همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشگاه‌ها نام برد بطوریکه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب به عنوان واحد دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور با دارا بودن قریب ۱۶۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت، هنر و معماری و علوم انسانی، ۱۸۰عضو هیئت علمی، بیش از۳۲ آزمایشگاه و کارگاه، دو مرکز تحقیقاتی و مرکز رشد معرفی می‌گردد.

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

این واحد دارای ۵ دانشکده می‌باشد: ۱ – فنی و مهندسی ۲ – مدیریت ۳ – علوم انسانی ۴ – هنر و معماری ۵ – علوم پایه و عمومی (صدرا)

این دانشکده دارای ۷ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته-گرایش در مقطع دکتری می‌باشد.

دانشکده فنی و مهندسی دارای بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمران، صنایع و برق و الکترونیک می‌باشد و در نظر دارد تا نسبت به توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از نظر کیفی اقدام نماید. ضمناً کتابخانه ای مجهز و بزرگ با حدود ۲۰۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان و یاری دهنده دانشجویان و استادان در امر پژوهش و تحقیق است. این دانشکده در حال حاضر دارای ۶۷ عضو هیئت علمی در گروه‌های پنج‌گانه می‌باشد و مصمم است با افزایش تعداد اعضا هیئت علمی نه تنها در جهت تعالی و رشد اهداف آموزش عالی نسبت به جذب دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی همت گمارد، بلکه با افزایش سطح کیفی آموزشی در رشته‌های مختلف در به ثمر رسانی امر آموزش کوشا باشد.

لازم است ذکر شود فضای آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دارای سی و دو کلاس آموزشی مجهز، دو آتلیه نقشه‌کشی، دو سایت آموزشی، یک سایت عمومی، کتابخانه، سالن مطالعه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی، اتاق سمینار و سالن آمفی تئاتر می‌باشد. همچنین گروه‌های آموزشی مشغول به فعالیت دارای شش انجمن علمی در دانشکده می‌باشند که تمامی فعالیت‌های این انجمن‌ها توسط دانشجویان گروه‌های مربوط انجام می‌شود.

دانشکده مدیریت پیش از این در دانشکده علوم انسانی فعالیت می‌کرد که پس از تأیید سازمان مرکزی مصوبه آن مورد پذیرش قرار گرفته و در دست اقدام است. در نیمسال اول ۹۶–۹۵ در ساختمانی که پیش از این متعلق به دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست بود، به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود این دانشکده حدوداً دارای ۳۰۰۰ دانشجو در رشته‌های مدیریت و محیط زیست می‌باشد.

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب در مقطع دکتری دارای رشتهٔ آموزش زبان انگلیسی و جامعه‌شناسی گرایش جامعه‌شناسی اقتصادی و توسعه و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق بین‌الملل، حقوق خصوصی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم ارتباطات اجتماعی، امور فرهنگی گرایش امور فرهنگی، مشاوره و راهنمایی، مطالعات فرهنگی و رسانه، مشاوره خانواده و علوم اجتماعی گرایش جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی انقلاب و در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های حسابداری گرایش‌های حسابداری، حسابرسی، مالیاتی و دولتی و حقوق، روانشناسی، اقتصاد، علوم ورزشی و مشاوره است. تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده ۳۷ نفر است و در مجموع تعداد ۳۲۶۳ نفر دانشجو درمقاطع مختلف دردانشکده مشغول به تحصیل هستند. لازم است ذکر شود کلاس‌های کارگاه هتلداری واحد تهران غرب در این دانشکده مستقر است و کلاس‌های دانشجویان این رشته در کارگاه برگزار می‌شود.

درراستای پرداختن به توسعه کیفی بنا به ضرورت در این مرحله، تلاش دانشکده و اعضای هیئت علمی تمرکز بر ارتقای کیفی گروه‌های آموزشی خواهد بود. علاوه بر این در جهت تقویت حوزه پژوهش ایجاد آزمایشگاه روانشناسی و راه اندازی انجمنهای علمی در رشته‌های موجود در دستور کار قرار داشته است. مرکز مشاوره واحد تهران غرب نیز باتوجه به دایر بودن رشته‌های روانشناسی و مشاوره در این دانشکده با هدف کمک به دانشجویان گرامی در حال فعالیت است.

این دانشکده از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶–۹۵ به‌طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده‌است و تعداد ۲۳۰۰ دانشجوی هنر ومعماری در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های تحصیلی معماری، طراحی صنعتی، شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری در حال تحصیل می‌باشند.

این دانشکده با تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی و حدود ۱۲۰ مدرس مدعو جهت پیشبرد اهداف علمی و هنری جامعه دانشگاهی ایران حرکت می‌کنند.

همچنین این دانشکده دارای دو انجمن علمی (معماری – طراحی صنعتی) و یک دپارتمان رسمی هنر می‌باشد که در جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه فعالیت می‌کنند.

مجتمع علوم پایه و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از ابتدای نیمسال اول ۹۶–۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و گروه پایه و عمومی (شامل گروه‌های ریاضی، فیزیک، زبان خارجه عمومی و ادبیات فارسی) کلیه دانشکده‌ها اعم از فنی و مهندسی – هنر و معماری – حسابداری و مدیریت به این مرکز منتقل گردید. علاوه بر دروس عمومی یادشده کلاس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و همچنین آزمایشگاه‌های فیزیک یک و فیزیک دو نیز در این مجتمع برگزار می‌گردد.

در زمینه‌های علمی هم دارای تیم رباتیک و تیم بتن می‌باشد تیم رباتیک فعالیت خود را از سال ۹۰ و تیم بتن از سال ۹۴ آغاز نمودند

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب(R2Lab)،به عنوان یکی از مقام آورترین تیم‌های حاضر در مجموعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که توانسته است مقام‌های متعددی در این زمینه کسب نماید.

تیم بتن واحد متشکل از امیرعلی خانجانی[۵] و امیر فصیحی در نوزدهمین دوره مسابقات انجمن بتن آمریکا در اولین حضور دانشگاه تهران غرب در این رقابت‌ها توانستند رتبه اول را کسب نمایند لازم است ذکر شود این اولین رتبه کسب شده تاریخ واحد در مسابقات بتن بوده. همچنین تیم واحد در مسابقات بتن تبریز نیز پیش از این توانسته بود رتبه ششم را از میان چهل تیم کسب نماید.[۱][۶]

رئیس باشگاه: مهندس ابراهیم مهری

پذیرش در دانشگاه تهران غرب از طریق آزمون سراسری که هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود صورت می‌پذیرد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.[۷] رویداد جهانی استارت آپ ویکند بر اساس ایده‌ها برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت کنندگان ایده‌های فن آورانه خود را جهت داوری و انتخاب ایده برتر ارائه خواهند نمود.[۸] این رویداد به عنوان نخستین رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران غرب برگزار شد.[۹][۱۰]


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاهی خصوصی واقع در غرب شهر تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به افزایش تمایل به فراگیری تحصیلات عالی در ایران تأسیس شد.[۲][۳][۴]

دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب فعالیت خود را از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ تحت عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجو به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته آغاز و در سال ۱۳۸۷ با افزایش جذب دانشجو درمقطع کاردانی و کارشناسی، به واحد تهران سما تغییر نام یافت. در سال ۱۳۸۲ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه تهران سما و در سال ۱۳۸۳ آموزشکده فنی حرفه‌ای پسرانه تهران سما با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان زیر مجموعه ایی از این واحد دانشگاهی راه اندازی گردیدند. در سال ۱۳۸۵ واحد تهران سما از سازمان سما منفک و به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی فعالیت خود را ادامه و در سال ۱۳۸۶ رسماً با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد. در بدو فعالیت واحد تهران غرب برخی رشته‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های واحد تهران غرب افزوده و به دنبال آن طی سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ ضمن تکمیل رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیئت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام گردید.

در تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، سال ۱۳۹۳ را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در شکل‌گیری، گسترش و ارتقای این دانشگاه معرفی نمود. در این سال ضمن گسترش فضای آموزشی، دانشکده هنر و معماری و متعاقب آن دانشکده مدیریت تأسیس و علاوه بر گسترش رشته گرایش‌های کارشناسی این دانشکده‌ها، در مقطع تحصیلات تکمیلی، در ۸ رشته گرایش دکتری و ۲۳ رشته گرایش کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو گردید بطوریکه در پایان سال ۹۳ تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر افزایش یافت.

سال‌های ۹۶–۹۴ را می‌توان به عنوان سال‌های گسترش فضای آموزشی، اصلاح و توسعه ساختار اداری و تکمیل نیروی انسانی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات، گسترش رشته گرایش‌های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و رشد، برقراری روابط و همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشگاه‌ها نام برد بطوریکه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب به عنوان واحد دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور با دارا بودن قریب ۱۶۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت، هنر و معماری و علوم انسانی، ۱۸۰عضو هیئت علمی، بیش از۳۲ آزمایشگاه و کارگاه، دو مرکز تحقیقاتی و مرکز رشد معرفی می‌گردد.

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

این واحد دارای ۵ دانشکده می‌باشد: ۱ – فنی و مهندسی ۲ – مدیریت ۳ – علوم انسانی ۴ – هنر و معماری ۵ – علوم پایه و عمومی (صدرا)

این دانشکده دارای ۷ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته-گرایش در مقطع دکتری می‌باشد.

دانشکده فنی و مهندسی دارای بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمران، صنایع و برق و الکترونیک می‌باشد و در نظر دارد تا نسبت به توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از نظر کیفی اقدام نماید. ضمناً کتابخانه ای مجهز و بزرگ با حدود ۲۰۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان و یاری دهنده دانشجویان و استادان در امر پژوهش و تحقیق است. این دانشکده در حال حاضر دارای ۶۷ عضو هیئت علمی در گروه‌های پنج‌گانه می‌باشد و مصمم است با افزایش تعداد اعضا هیئت علمی نه تنها در جهت تعالی و رشد اهداف آموزش عالی نسبت به جذب دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی همت گمارد، بلکه با افزایش سطح کیفی آموزشی در رشته‌های مختلف در به ثمر رسانی امر آموزش کوشا باشد.

لازم است ذکر شود فضای آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دارای سی و دو کلاس آموزشی مجهز، دو آتلیه نقشه‌کشی، دو سایت آموزشی، یک سایت عمومی، کتابخانه، سالن مطالعه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی، اتاق سمینار و سالن آمفی تئاتر می‌باشد. همچنین گروه‌های آموزشی مشغول به فعالیت دارای شش انجمن علمی در دانشکده می‌باشند که تمامی فعالیت‌های این انجمن‌ها توسط دانشجویان گروه‌های مربوط انجام می‌شود.

دانشکده مدیریت پیش از این در دانشکده علوم انسانی فعالیت می‌کرد که پس از تأیید سازمان مرکزی مصوبه آن مورد پذیرش قرار گرفته و در دست اقدام است. در نیمسال اول ۹۶–۹۵ در ساختمانی که پیش از این متعلق به دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست بود، به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود این دانشکده حدوداً دارای ۳۰۰۰ دانشجو در رشته‌های مدیریت و محیط زیست می‌باشد.

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب در مقطع دکتری دارای رشتهٔ آموزش زبان انگلیسی و جامعه‌شناسی گرایش جامعه‌شناسی اقتصادی و توسعه و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق بین‌الملل، حقوق خصوصی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم ارتباطات اجتماعی، امور فرهنگی گرایش امور فرهنگی، مشاوره و راهنمایی، مطالعات فرهنگی و رسانه، مشاوره خانواده و علوم اجتماعی گرایش جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی انقلاب و در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های حسابداری گرایش‌های حسابداری، حسابرسی، مالیاتی و دولتی و حقوق، روانشناسی، اقتصاد، علوم ورزشی و مشاوره است. تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده ۳۷ نفر است و در مجموع تعداد ۳۲۶۳ نفر دانشجو درمقاطع مختلف دردانشکده مشغول به تحصیل هستند. لازم است ذکر شود کلاس‌های کارگاه هتلداری واحد تهران غرب در این دانشکده مستقر است و کلاس‌های دانشجویان این رشته در کارگاه برگزار می‌شود.

درراستای پرداختن به توسعه کیفی بنا به ضرورت در این مرحله، تلاش دانشکده و اعضای هیئت علمی تمرکز بر ارتقای کیفی گروه‌های آموزشی خواهد بود. علاوه بر این در جهت تقویت حوزه پژوهش ایجاد آزمایشگاه روانشناسی و راه اندازی انجمنهای علمی در رشته‌های موجود در دستور کار قرار داشته است. مرکز مشاوره واحد تهران غرب نیز باتوجه به دایر بودن رشته‌های روانشناسی و مشاوره در این دانشکده با هدف کمک به دانشجویان گرامی در حال فعالیت است.

این دانشکده از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶–۹۵ به‌طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده‌است و تعداد ۲۳۰۰ دانشجوی هنر ومعماری در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های تحصیلی معماری، طراحی صنعتی، شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری در حال تحصیل می‌باشند.

این دانشکده با تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی و حدود ۱۲۰ مدرس مدعو جهت پیشبرد اهداف علمی و هنری جامعه دانشگاهی ایران حرکت می‌کنند.

همچنین این دانشکده دارای دو انجمن علمی (معماری – طراحی صنعتی) و یک دپارتمان رسمی هنر می‌باشد که در جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه فعالیت می‌کنند.

مجتمع علوم پایه و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از ابتدای نیمسال اول ۹۶–۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و گروه پایه و عمومی (شامل گروه‌های ریاضی، فیزیک، زبان خارجه عمومی و ادبیات فارسی) کلیه دانشکده‌ها اعم از فنی و مهندسی – هنر و معماری – حسابداری و مدیریت به این مرکز منتقل گردید. علاوه بر دروس عمومی یادشده کلاس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و همچنین آزمایشگاه‌های فیزیک یک و فیزیک دو نیز در این مجتمع برگزار می‌گردد.

در زمینه‌های علمی هم دارای تیم رباتیک و تیم بتن می‌باشد تیم رباتیک فعالیت خود را از سال ۹۰ و تیم بتن از سال ۹۴ آغاز نمودند

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب(R2Lab)،به عنوان یکی از مقام آورترین تیم‌های حاضر در مجموعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که توانسته است مقام‌های متعددی در این زمینه کسب نماید.

تیم بتن واحد متشکل از امیرعلی خانجانی[۵] و امیر فصیحی در نوزدهمین دوره مسابقات انجمن بتن آمریکا در اولین حضور دانشگاه تهران غرب در این رقابت‌ها توانستند رتبه اول را کسب نمایند لازم است ذکر شود این اولین رتبه کسب شده تاریخ واحد در مسابقات بتن بوده. همچنین تیم واحد در مسابقات بتن تبریز نیز پیش از این توانسته بود رتبه ششم را از میان چهل تیم کسب نماید.[۱][۶]

رئیس باشگاه: مهندس ابراهیم مهری

پذیرش در دانشگاه تهران غرب از طریق آزمون سراسری که هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود صورت می‌پذیرد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.[۷] رویداد جهانی استارت آپ ویکند بر اساس ایده‌ها برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت کنندگان ایده‌های فن آورانه خود را جهت داوری و انتخاب ایده برتر ارائه خواهند نمود.[۸] این رویداد به عنوان نخستین رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران غرب برگزار شد.[۹][۱۰]


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاهی خصوصی واقع در غرب شهر تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به افزایش تمایل به فراگیری تحصیلات عالی در ایران تأسیس شد.[۲][۳][۴]

دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب فعالیت خود را از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ تحت عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجو به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته آغاز و در سال ۱۳۸۷ با افزایش جذب دانشجو درمقطع کاردانی و کارشناسی، به واحد تهران سما تغییر نام یافت. در سال ۱۳۸۲ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه تهران سما و در سال ۱۳۸۳ آموزشکده فنی حرفه‌ای پسرانه تهران سما با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان زیر مجموعه ایی از این واحد دانشگاهی راه اندازی گردیدند. در سال ۱۳۸۵ واحد تهران سما از سازمان سما منفک و به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی فعالیت خود را ادامه و در سال ۱۳۸۶ رسماً با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد. در بدو فعالیت واحد تهران غرب برخی رشته‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های واحد تهران غرب افزوده و به دنبال آن طی سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ ضمن تکمیل رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیئت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام گردید.

در تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، سال ۱۳۹۳ را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در شکل‌گیری، گسترش و ارتقای این دانشگاه معرفی نمود. در این سال ضمن گسترش فضای آموزشی، دانشکده هنر و معماری و متعاقب آن دانشکده مدیریت تأسیس و علاوه بر گسترش رشته گرایش‌های کارشناسی این دانشکده‌ها، در مقطع تحصیلات تکمیلی، در ۸ رشته گرایش دکتری و ۲۳ رشته گرایش کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو گردید بطوریکه در پایان سال ۹۳ تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر افزایش یافت.

سال‌های ۹۶–۹۴ را می‌توان به عنوان سال‌های گسترش فضای آموزشی، اصلاح و توسعه ساختار اداری و تکمیل نیروی انسانی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات، گسترش رشته گرایش‌های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و رشد، برقراری روابط و همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشگاه‌ها نام برد بطوریکه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب به عنوان واحد دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور با دارا بودن قریب ۱۶۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت، هنر و معماری و علوم انسانی، ۱۸۰عضو هیئت علمی، بیش از۳۲ آزمایشگاه و کارگاه، دو مرکز تحقیقاتی و مرکز رشد معرفی می‌گردد.

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

این واحد دارای ۵ دانشکده می‌باشد: ۱ – فنی و مهندسی ۲ – مدیریت ۳ – علوم انسانی ۴ – هنر و معماری ۵ – علوم پایه و عمومی (صدرا)

این دانشکده دارای ۷ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته-گرایش در مقطع دکتری می‌باشد.

دانشکده فنی و مهندسی دارای بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمران، صنایع و برق و الکترونیک می‌باشد و در نظر دارد تا نسبت به توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از نظر کیفی اقدام نماید. ضمناً کتابخانه ای مجهز و بزرگ با حدود ۲۰۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان و یاری دهنده دانشجویان و استادان در امر پژوهش و تحقیق است. این دانشکده در حال حاضر دارای ۶۷ عضو هیئت علمی در گروه‌های پنج‌گانه می‌باشد و مصمم است با افزایش تعداد اعضا هیئت علمی نه تنها در جهت تعالی و رشد اهداف آموزش عالی نسبت به جذب دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی همت گمارد، بلکه با افزایش سطح کیفی آموزشی در رشته‌های مختلف در به ثمر رسانی امر آموزش کوشا باشد.

لازم است ذکر شود فضای آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دارای سی و دو کلاس آموزشی مجهز، دو آتلیه نقشه‌کشی، دو سایت آموزشی، یک سایت عمومی، کتابخانه، سالن مطالعه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی، اتاق سمینار و سالن آمفی تئاتر می‌باشد. همچنین گروه‌های آموزشی مشغول به فعالیت دارای شش انجمن علمی در دانشکده می‌باشند که تمامی فعالیت‌های این انجمن‌ها توسط دانشجویان گروه‌های مربوط انجام می‌شود.

دانشکده مدیریت پیش از این در دانشکده علوم انسانی فعالیت می‌کرد که پس از تأیید سازمان مرکزی مصوبه آن مورد پذیرش قرار گرفته و در دست اقدام است. در نیمسال اول ۹۶–۹۵ در ساختمانی که پیش از این متعلق به دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست بود، به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود این دانشکده حدوداً دارای ۳۰۰۰ دانشجو در رشته‌های مدیریت و محیط زیست می‌باشد.

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب در مقطع دکتری دارای رشتهٔ آموزش زبان انگلیسی و جامعه‌شناسی گرایش جامعه‌شناسی اقتصادی و توسعه و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق بین‌الملل، حقوق خصوصی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم ارتباطات اجتماعی، امور فرهنگی گرایش امور فرهنگی، مشاوره و راهنمایی، مطالعات فرهنگی و رسانه، مشاوره خانواده و علوم اجتماعی گرایش جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی انقلاب و در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های حسابداری گرایش‌های حسابداری، حسابرسی، مالیاتی و دولتی و حقوق، روانشناسی، اقتصاد، علوم ورزشی و مشاوره است. تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده ۳۷ نفر است و در مجموع تعداد ۳۲۶۳ نفر دانشجو درمقاطع مختلف دردانشکده مشغول به تحصیل هستند. لازم است ذکر شود کلاس‌های کارگاه هتلداری واحد تهران غرب در این دانشکده مستقر است و کلاس‌های دانشجویان این رشته در کارگاه برگزار می‌شود.

درراستای پرداختن به توسعه کیفی بنا به ضرورت در این مرحله، تلاش دانشکده و اعضای هیئت علمی تمرکز بر ارتقای کیفی گروه‌های آموزشی خواهد بود. علاوه بر این در جهت تقویت حوزه پژوهش ایجاد آزمایشگاه روانشناسی و راه اندازی انجمنهای علمی در رشته‌های موجود در دستور کار قرار داشته است. مرکز مشاوره واحد تهران غرب نیز باتوجه به دایر بودن رشته‌های روانشناسی و مشاوره در این دانشکده با هدف کمک به دانشجویان گرامی در حال فعالیت است.

این دانشکده از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶–۹۵ به‌طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده‌است و تعداد ۲۳۰۰ دانشجوی هنر ومعماری در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های تحصیلی معماری، طراحی صنعتی، شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری در حال تحصیل می‌باشند.

این دانشکده با تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی و حدود ۱۲۰ مدرس مدعو جهت پیشبرد اهداف علمی و هنری جامعه دانشگاهی ایران حرکت می‌کنند.

همچنین این دانشکده دارای دو انجمن علمی (معماری – طراحی صنعتی) و یک دپارتمان رسمی هنر می‌باشد که در جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه فعالیت می‌کنند.

مجتمع علوم پایه و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از ابتدای نیمسال اول ۹۶–۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و گروه پایه و عمومی (شامل گروه‌های ریاضی، فیزیک، زبان خارجه عمومی و ادبیات فارسی) کلیه دانشکده‌ها اعم از فنی و مهندسی – هنر و معماری – حسابداری و مدیریت به این مرکز منتقل گردید. علاوه بر دروس عمومی یادشده کلاس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و همچنین آزمایشگاه‌های فیزیک یک و فیزیک دو نیز در این مجتمع برگزار می‌گردد.

در زمینه‌های علمی هم دارای تیم رباتیک و تیم بتن می‌باشد تیم رباتیک فعالیت خود را از سال ۹۰ و تیم بتن از سال ۹۴ آغاز نمودند

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب(R2Lab)،به عنوان یکی از مقام آورترین تیم‌های حاضر در مجموعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که توانسته است مقام‌های متعددی در این زمینه کسب نماید.

تیم بتن واحد متشکل از امیرعلی خانجانی[۵] و امیر فصیحی در نوزدهمین دوره مسابقات انجمن بتن آمریکا در اولین حضور دانشگاه تهران غرب در این رقابت‌ها توانستند رتبه اول را کسب نمایند لازم است ذکر شود این اولین رتبه کسب شده تاریخ واحد در مسابقات بتن بوده. همچنین تیم واحد در مسابقات بتن تبریز نیز پیش از این توانسته بود رتبه ششم را از میان چهل تیم کسب نماید.[۱][۶]

رئیس باشگاه: مهندس ابراهیم مهری

پذیرش در دانشگاه تهران غرب از طریق آزمون سراسری که هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود صورت می‌پذیرد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.[۷] رویداد جهانی استارت آپ ویکند بر اساس ایده‌ها برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت کنندگان ایده‌های فن آورانه خود را جهت داوری و انتخاب ایده برتر ارائه خواهند نمود.[۸] این رویداد به عنوان نخستین رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران غرب برگزار شد.[۹][۱۰]


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاهی خصوصی واقع در غرب شهر تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به افزایش تمایل به فراگیری تحصیلات عالی در ایران تأسیس شد.[۲][۳][۴]

دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب فعالیت خود را از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ تحت عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجو به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته آغاز و در سال ۱۳۸۷ با افزایش جذب دانشجو درمقطع کاردانی و کارشناسی، به واحد تهران سما تغییر نام یافت. در سال ۱۳۸۲ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه تهران سما و در سال ۱۳۸۳ آموزشکده فنی حرفه‌ای پسرانه تهران سما با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان زیر مجموعه ایی از این واحد دانشگاهی راه اندازی گردیدند. در سال ۱۳۸۵ واحد تهران سما از سازمان سما منفک و به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی فعالیت خود را ادامه و در سال ۱۳۸۶ رسماً با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد. در بدو فعالیت واحد تهران غرب برخی رشته‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های واحد تهران غرب افزوده و به دنبال آن طی سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ ضمن تکمیل رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیئت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام گردید.

در تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، سال ۱۳۹۳ را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در شکل‌گیری، گسترش و ارتقای این دانشگاه معرفی نمود. در این سال ضمن گسترش فضای آموزشی، دانشکده هنر و معماری و متعاقب آن دانشکده مدیریت تأسیس و علاوه بر گسترش رشته گرایش‌های کارشناسی این دانشکده‌ها، در مقطع تحصیلات تکمیلی، در ۸ رشته گرایش دکتری و ۲۳ رشته گرایش کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو گردید بطوریکه در پایان سال ۹۳ تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر افزایش یافت.

سال‌های ۹۶–۹۴ را می‌توان به عنوان سال‌های گسترش فضای آموزشی، اصلاح و توسعه ساختار اداری و تکمیل نیروی انسانی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات، گسترش رشته گرایش‌های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و رشد، برقراری روابط و همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشگاه‌ها نام برد بطوریکه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب به عنوان واحد دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور با دارا بودن قریب ۱۶۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت، هنر و معماری و علوم انسانی، ۱۸۰عضو هیئت علمی، بیش از۳۲ آزمایشگاه و کارگاه، دو مرکز تحقیقاتی و مرکز رشد معرفی می‌گردد.

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

این واحد دارای ۵ دانشکده می‌باشد: ۱ – فنی و مهندسی ۲ – مدیریت ۳ – علوم انسانی ۴ – هنر و معماری ۵ – علوم پایه و عمومی (صدرا)

این دانشکده دارای ۷ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته-گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته-گرایش در مقطع دکتری می‌باشد.

دانشکده فنی و مهندسی دارای بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمران، صنایع و برق و الکترونیک می‌باشد و در نظر دارد تا نسبت به توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از نظر کیفی اقدام نماید. ضمناً کتابخانه ای مجهز و بزرگ با حدود ۲۰۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان و یاری دهنده دانشجویان و استادان در امر پژوهش و تحقیق است. این دانشکده در حال حاضر دارای ۶۷ عضو هیئت علمی در گروه‌های پنج‌گانه می‌باشد و مصمم است با افزایش تعداد اعضا هیئت علمی نه تنها در جهت تعالی و رشد اهداف آموزش عالی نسبت به جذب دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی همت گمارد، بلکه با افزایش سطح کیفی آموزشی در رشته‌های مختلف در به ثمر رسانی امر آموزش کوشا باشد.

لازم است ذکر شود فضای آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دارای سی و دو کلاس آموزشی مجهز، دو آتلیه نقشه‌کشی، دو سایت آموزشی، یک سایت عمومی، کتابخانه، سالن مطالعه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی، اتاق سمینار و سالن آمفی تئاتر می‌باشد. همچنین گروه‌های آموزشی مشغول به فعالیت دارای شش انجمن علمی در دانشکده می‌باشند که تمامی فعالیت‌های این انجمن‌ها توسط دانشجویان گروه‌های مربوط انجام می‌شود.

دانشکده مدیریت پیش از این در دانشکده علوم انسانی فعالیت می‌کرد که پس از تأیید سازمان مرکزی مصوبه آن مورد پذیرش قرار گرفته و در دست اقدام است. در نیمسال اول ۹۶–۹۵ در ساختمانی که پیش از این متعلق به دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست بود، به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود این دانشکده حدوداً دارای ۳۰۰۰ دانشجو در رشته‌های مدیریت و محیط زیست می‌باشد.

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب در مقطع دکتری دارای رشتهٔ آموزش زبان انگلیسی و جامعه‌شناسی گرایش جامعه‌شناسی اقتصادی و توسعه و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق بین‌الملل، حقوق خصوصی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم ارتباطات اجتماعی، امور فرهنگی گرایش امور فرهنگی، مشاوره و راهنمایی، مطالعات فرهنگی و رسانه، مشاوره خانواده و علوم اجتماعی گرایش جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی انقلاب و در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های حسابداری گرایش‌های حسابداری، حسابرسی، مالیاتی و دولتی و حقوق، روانشناسی، اقتصاد، علوم ورزشی و مشاوره است. تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده ۳۷ نفر است و در مجموع تعداد ۳۲۶۳ نفر دانشجو درمقاطع مختلف دردانشکده مشغول به تحصیل هستند. لازم است ذکر شود کلاس‌های کارگاه هتلداری واحد تهران غرب در این دانشکده مستقر است و کلاس‌های دانشجویان این رشته در کارگاه برگزار می‌شود.

درراستای پرداختن به توسعه کیفی بنا به ضرورت در این مرحله، تلاش دانشکده و اعضای هیئت علمی تمرکز بر ارتقای کیفی گروه‌های آموزشی خواهد بود. علاوه بر این در جهت تقویت حوزه پژوهش ایجاد آزمایشگاه روانشناسی و راه اندازی انجمنهای علمی در رشته‌های موجود در دستور کار قرار داشته است. مرکز مشاوره واحد تهران غرب نیز باتوجه به دایر بودن رشته‌های روانشناسی و مشاوره در این دانشکده با هدف کمک به دانشجویان گرامی در حال فعالیت است.

این دانشکده از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶–۹۵ به‌طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده‌است و تعداد ۲۳۰۰ دانشجوی هنر ومعماری در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های تحصیلی معماری، طراحی صنعتی، شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری در حال تحصیل می‌باشند.

این دانشکده با تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی و حدود ۱۲۰ مدرس مدعو جهت پیشبرد اهداف علمی و هنری جامعه دانشگاهی ایران حرکت می‌کنند.

همچنین این دانشکده دارای دو انجمن علمی (معماری – طراحی صنعتی) و یک دپارتمان رسمی هنر می‌باشد که در جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه فعالیت می‌کنند.

مجتمع علوم پایه و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از ابتدای نیمسال اول ۹۶–۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و گروه پایه و عمومی (شامل گروه‌های ریاضی، فیزیک، زبان خارجه عمومی و ادبیات فارسی) کلیه دانشکده‌ها اعم از فنی و مهندسی – هنر و معماری – حسابداری و مدیریت به این مرکز منتقل گردید. علاوه بر دروس عمومی یادشده کلاس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و همچنین آزمایشگاه‌های فیزیک یک و فیزیک دو نیز در این مجتمع برگزار می‌گردد.

در زمینه‌های علمی هم دارای تیم رباتیک و تیم بتن می‌باشد تیم رباتیک فعالیت خود را از سال ۹۰ و تیم بتن از سال ۹۴ آغاز نمودند

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب(R2Lab)،به عنوان یکی از مقام آورترین تیم‌های حاضر در مجموعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که توانسته است مقام‌های متعددی در این زمینه کسب نماید.

تیم بتن واحد متشکل از امیرعلی خانجانی[۵] و امیر فصیحی در نوزدهمین دوره مسابقات انجمن بتن آمریکا در اولین حضور دانشگاه تهران غرب در این رقابت‌ها توانستند رتبه اول را کسب نمایند لازم است ذکر شود این اولین رتبه کسب شده تاریخ واحد در مسابقات بتن بوده. همچنین تیم واحد در مسابقات بتن تبریز نیز پیش از این توانسته بود رتبه ششم را از میان چهل تیم کسب نماید.[۱][۶]

رئیس باشگاه: مهندس ابراهیم مهری

پذیرش در دانشگاه تهران غرب از طریق آزمون سراسری که هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود صورت می‌پذیرد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.[۷] رویداد جهانی استارت آپ ویکند بر اساس ایده‌ها برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت کنندگان ایده‌های فن آورانه خود را جهت داوری و انتخاب ایده برتر ارائه خواهند نمود.[۸] این رویداد به عنوان نخستین رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران غرب برگزار شد.[۹][۱۰]


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب فعالیت خود را از ۱۲ بهمن 73 به عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجو به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته آغاز کرد. در سال 87 با افزایش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی به واحد تهران سما تغییر نام داد.

سال 82 آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه تهران سما و سال 83 آموزشکده فنی و حرفه ای پسرانه تهران سما با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان زیر مجموعه ای از این واحد دانشگاهی راه اندازی شدند. در نهایت در سال 85 واحد تهران سما از سازمان سما جدا شده و به عنوان زیر مجموعه ای از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی فعالیت خود را ادامه و در سال 86 به طور رسمی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد.

ابتدای فعالیت واحد تهران غرب، برخی رشته‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های واحد تهران غرب اضافه شد و به دنبال آن در سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ ضمن تکمیل رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیئت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام شد.

سایت رسمی دانشگاه آزاد تهران غرب

سایت دانشگاه آزاد تهران غرب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در دسترس است که لینک آن ها در زیر موجود است:
سایت فارسی: http://wtiau.ac.ir/fa
سایت انگلیسی: http://wtiau.ac.ir/en
سایت عربی: http://wtiau.ac.ir/ar

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

دانشکده هنر و معماری

دانشکده هنر و معماری فعالیت خود را از نیم سال اول سال تحصیلی 95-96 به طور مستقل آغاز کرد و اکنون ۴۰۷۱ دانشجوی در حال تحصیل دارد. دانشکده هنر و معماری اکنون ۳۷ عضو هیئت علمی برای پیشبرد اهداف علمی و هنری داشته و علاوه بر این  ۳ انجمن علمی ( معماری-  طراحی صنعتی – عمران)  و یک دپارتمان رسمی هنر در دانشکده فعالیت می کنند. گروه های حاضر در دانشکده هنر و معماری به شرح زیر است:
    گروه معماری
کارشناسی معماری / کارشناسی ارشد معماری / دکترا معماری
    گروه عمران
کارشناسی عمران / کارشناسی ارشد زلزله / کارشناسی ارشد سازه / دکترا سازه
    گروه هنر
کارشناسی طراحی صنعتی / کارشناسی بازیگری / کارشناسی نقاشی / کارشناسی معماری داخلی
    گروه شهرسازی
کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری

دانشکده مدیریت

دانشکده مدیریت فعالیت خود را در مهر سال ۹۵ از دانشکده علوم انسانی منفک و با حدود 4000 دانشجو آغاز به کار کرد. از آن زمان تاکنون رشته های دانشکده رو به افزایش بوده است و اکنون یک رشته کاردانی به کارشناسی، ۸ رشته کارشناسی، 10 رشته کارشناسی ارشد و 4 رشته دکتری داشته و 4000 دانشجو مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند.

اکنون دانشکده مدیریت ۴۴ عضو هیئت علمی تمام وقت و ۸۰ عضو هیئت علمی مدعو داشته و تعداد کارمندان دانشکده مدیریت ۱۲ نفر است.
تعداد دانشجویان حدود ۴۰۰۰ نفر
کارکنان ۱۲ نفر
هیئت علمی ۴۴ نفر
مدعو ۸۰  نفر

دانشکده فنی و مهندسی

این دانشکده 7 رشته – گرایش در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته – گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته – گرایش در مقطع دکتری دارد. دانشکده فنی و مهندسی بیش از 4000 دانشجوی درحال تحصیل داشته و مجهز به آزمایشگاه ها و کارگاه های عمران، صنایع برق و الکترونیک است. علاوه بر این، کتابخانه مجهز و بزرگ با حدود 20000 جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان دانشجویان و استادان در امر پژوهش است. 56 عضو هیئت علمی در گروه های پنج گانه فعالیت دارند
۵۶ عضو هیئت علمی
۵ رشته کارشناسی
۲۰ رشته/گرایش کارشناسی ارشد
۴ رشته/گرایش دکتری
حدود ۴۰۰۰ دانشجو
تجهیز کامل آزمایشگاه و کارگاه‌های رشته های برق، صنایع، کامپیوتر و مکانیک.

دانشکده علوم انسانی

دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشکده ‌های دانشگاه آزاد تهران غرب در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این دانشکده با بیشترین تعداد دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دارای حدود ۴۰۰۰ نفر دانشجو است. تعداد اعضای هیئت علمی این دانشکده 45 نفر است و در مجموع 4000دانشجو در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.تعداد دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی 700نفر میباشد کلاس های کارگاه هتلداری واحد تهران غرب در این دانشکده مستقر است و کلاس‌های دانشجویان این رشته در کارگاه برگزار می شود.

رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد تهران غرب
کارشناسی پیوسته
  حسابداری – حسابرسی
    حسابداری – دولتی
    حسابداری – مالیاتی
    حقوق
    مهندسی برق
    مهندسی صنایع
    مهندسی کامپیوتر
    مهندسی مکانیک
    معماری داخلی
    مهندسی عمران
    مهندسی معماری
    حسابداری
    مهندسی برق الکترونیک
    روانشناسی

رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد تهران غرب

کارشناسی ارشد ناپیوسته
    حسابداری
    مهندسی کامپیوتر – معماری سیستمهای کامپیوتری
    امورفرهنگی – مدیریت امور فرهنگی
    جامعه شناسی
    آموزش زبان انگلیسی
    حقوق بین الملل
    حقوق

خصوصی
    روان شناسی بالینی
    روان شناسی عمومی
    علوم ارتباطات اجتماعی
    مشاوره – مشاوره خانواده
    مطالعات فرهنگی و رسانه
    مهندسی برق – افزاره های میکرو و نانوالکترونیک
    مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی
    مهندسی برق – سیستمهای الکترونیک دیجیتال
    مهندسی برق – مدارهای مجتمع الکترونیک
    مهندسی برق- سیستم های قدرت
    مهندسی صنایع – بهینه سازی سیستم ها
    مهندسی صنایع – لجستیک و زنجیره تامین
    مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی
    مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی
    علوم و مهندسی محیط زیست – آلودگی های محیط زیست
    مدیریت آموزشی
    مدیریت بازرگانی- بازاریابی
    مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ اس ای)
    مدیریت تکنولوژی – نوآوری تکنولوژی
    مدیریت صنعتی – تولید و عملیات
    مدیریت صنعتی – مدیریت عملکرد
    مدیریت کسب و کار – سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات
    مدیریت کسب و کار – مالی
    مهندسی عمران – مهندسی محیط زیست
    مهندسی محیط زیست – منابع آب
    مهندسی محیط زیست – آب وفاضلاب
    برنامه ریزی شهری
    مهندسی عمران – زلزله
    فناوری اطلاعات – معماری سازمانی
    مهندسی عمران – سازه
    مطالعات زنان – حقوق زن در اسلام
    مهندسی معماری

دکتری

    مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی شاخه تخصصی مکانیک
    علوم و مهندسی محیط زیست
    مهندسی محیط زیست – آلودگی هوا
    شهرسازی
    معماری
    جامعه شناسی – جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
    مهندسی محیط زیست – آب و فاضلاب
    مدیریت آموزشی
    مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی
    آموزش زبان انگلیسی
    مهندسی عمران – سازه
    مهندسی برق – الکترونیک

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کارشناسی پیوسته بدون آزمون

    زبان فرانسه ادبی
    اقتصاد
    علوم ورزشی
    علوم کامپیوتر
    مدیریت امور بانکی
    مدیریت کسب و کارهای کوچک
    مدیریت بیمه
    گردشگری
    مدیریت امور گمرکی
    مدیریت بازرگانی
    زبان فرانسه ادبی
    مدیریت دولتی
    هتلداری
    طراحی صنعتی
    بازیگری
    نقاشی
    مشاوره
کارشناسی ناپیوسته
    مدیریت دولتی
    مدیریت اجرایی عمران

راه های ارتباطی دانشگاه آزاد تهران غرب

نشانی: شهرک قدس ( شهرک غرب)، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان درختی، کوچه ثقفی، پلاک ۱۶، ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

پست الکترونیکی: info@wtiau.ac.ir
تلفن: 021_22350090 — 22350091–22350092
کد پستی: 1468763785

انتهای پیام/

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی – آنا می باشد

نشانی:

شهرک قدس (غرب سابق) میدان صنعت- ابتدای خ فرحزادی – نرسیده به مجتمع تجاری میلاد نور- ابتدای خیابان سیمای ایران- پلاک ۱

مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)

تلفن تماس : ۸۸۳۸۵۷۸۰


{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “NewsArticle”,
“headLine”: “u0622u062fu0631u0633 u0648 u0634u0645u0627u0631u0647 u062au0644u0641u0646 u0647u0627u06cc u062fu0627u0646u0634u06a9u062fu0647 u0647u0627 u0648 u0633u0627u062eu062au0645u0627u0646 u0647u0627u06cc u062fu0627u0646u0634u06afu0627u0647 u0622u0632u0627u062f u0627u0633u0644u0627u0645u06cc u0648u0627u062du062f u062au0647u0631u0627u0646 u063au0631u0628”,
“author”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u0635u062fu0627u06cc u0627u06ccu0631u0627u0646 “,
“description”: “sedayiran.comrnu0633u0627u06ccu062a u062eu0628u0631u06cc – u062au062du0644u06ccu0644u06cc u0635u062fu0627u06cc u0627u06ccu0631u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://sedayiran.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://sedayiran.com”
},
“publisher”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u0635u062fu0627u06cc u0627u06ccu0631u0627u0646 “,
“description”: “sedayiran.comrnu0633u0627u06ccu062a u062eu0628u0631u06cc – u062au062du0644u06ccu0644u06cc u0635u062fu0627u06cc u0627u06ccu0631u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://sedayiran.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://sedayiran.com”
},
“datePublished”: “2017-07-21T01:00:02+04:30”,
“dateModified”: “2017-07-21T01:00:02+04:30”,
“image”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://sedayiran.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“mainEntityOfPage”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “WebPage”,
“breadcrumb”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “BreadcrumbList”,
“itemListElement”: [
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 1,
“item”: {
“@id”: “http://sedayiran.com/fa/archive?service_id=1”,
“name”: “u0635u0641u062du0647 u0646u062eu0633u062a”
}
},
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 2,
“item”: {
“@id”: “http://sedayiran.com/fa/archive?service_id=1&cat_id=154775”,
“name”: “u0639u0645u0648u0645u06cc”
}
}
]
},
“lastReviewed”: “2017-07-20T19:55:16+04:30”,
“keywords”: “u0622u062fu0631u0633 u0648 u0634u0645u0627u0631u0647,u062fu0627u0646u0634u06a9u062fu0647 u0647u0627u0633u0627u062eu062au0645u0627u0646,u062fu0627u0646u0634u06afu0627u0647 u0622u0632u0627u062f u0627u0633u0644u0627u0645u06cc,u0648u0627u062du062f u062au0647u0631u0627u0646 u063au0631u0628,u0622u0632u0627u062f u062au0647u0631u0627u0646 u063au0631u0628,u062fu0627u0646u0634u06a9u062fu0647…”,
“url”: “http://sedayiran.com/fa/news/154775”
}
}

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران

 “سامانه صدای مشاور تحصیلی”

 مشاوره دهنده تخصصی انتخاب رشته تلفنی کنکور سراسری و آزاد 96

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران

 

دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال

دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال 10 آبان 1365 تأسيس و با 30 نفر دانشجو حركت دانشگاهي خود را آغاز كرد. اين واحد  دانشگاهي در حال حاضر با دارا بودن02/2132 امتياز، رتبه « جامع » را از آن خود كرده و  بيش از 18هزار دانشجو در 112 رشته و گرایش تحصیلی در 9 دانشكده آن به تحصيل اشتغال دارند. دانشکده های این واحد عبارتند از :

1 – دانشکده الهیات و معارف اسلامی

2 – دانشکده زبانهای خارجی

3 – دانشکده علوم پایه

4 – دانشکده علوم انسانی

5 – دانشکده علوم زیستی

6 – دانشکده فنی و مهندسی

7 – دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی

8 – دانشکده شیمی

8 – دانشکده علوم وفنون دریایی

در ترکیب رشته‌ای دانشجویان واحد، تعداد تقریبا 3 هزار و 407 نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی و 63  نفردر مقطع دکترا و 15 هزارو 481 نفر در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشکده های تابعه این واحد مشغول به تحصیل می‌باشند.

دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران غرب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاهی خصوصی واقع در غرب شهر تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به افزایش تمایل به فراگیری تحصیلات عالی در ایران تأسیس شد.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با ۵ رشته در مقطع دکتری، ۱۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۷ رشته در مقطع کارشناسی مشغول به فعالیت می‌باشد. دانشکده فنی و مهندسی دارای ۴٬۵۸۲ دانشجوی در حال تحصیل و مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمران، طراحی صنعتی (کارگاه چوب)، صنایع و برق و الکترونیک بوده و آتلیه‌های مجهز در رشته‌های گوناگون علی‌الخصوص معماری دارد که در نظر دارد تا نسبت به توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از نظر کیفی اقدام نماید ضمناً کتابخانه‌ای مجهز و بزرگ با حدود ۲۰٬۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف کمک رسان و یاری دهنده دانشجویان و اساتید در امر پژوهش و تحقیق است.

دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سه رشته مهم از رشته‌های مهندسی شامل برق، کامپیوتر و محیط زیست در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت دارد. گروه کامپیوتر در مقطع کارشناسی گرایشهای سخت‌افزار و نرم‌افزار و در مقطع کارشناسی ارشد گرایشهای معماری سیستمهای کامپیوتری، هوش مصنوعی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات با ۱۰۰۰ دانشجو، بزرگترین گروه آموزشی این دانشکده است و گروه برق در مقطع کارشناسی با گرایشهای الکترونیک، قدرت، مخابرات و کنترل و در مقطع کارشناسی ارشد با گرایشهای الکترونیک، قدرت، تکنولوژی فشار قوی، سیستمهای قدرت، ماشینهای الکتریکی و الکترونیک قدرت و در مقطع دکتری با گرایش الکترونیک و مجموعاً ۹۰۰ دانشجو گروه بعدی آموزشی این دانشکده است. گروه محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد با گرایشهای مهندسی آب و فاضلاب، آلودگیهای محیط زیست و مدیریت HSE و در مقطع دکتری گرایش مهندسی محیط زیست با ۲۰۰ دانشجو در رده بعدی قرار دارد. این دانشکده مجهز به آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی متعدد است و گروه رباتیک این دانشکده از نام آوران عرصه‌های علمی و تحقیقاتی در سطح کشور هستند.

دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دارای رشتهٔ مدیریت آموزشی در مقطع دکتری و رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق بین‌الملل، حقوق عمومی، حقوق خصوصی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم ارتباطات اجتماعی، مدیریت آموزشی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی-مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت امور فرهنگی، مشاوره و راهنمایی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت گمرکی، مدیریت جهانگردی، مدیریت هتلداری درمقطع کارشناسی است و در مجموع تعداد ۳٬۳۰۱ نفر دانشجو درمقاطع مختلف دردانشکده مشغول به تحصیل هستند. تعداد ۲۲ عضو هیئت علمی دردانشکده به امر آموزش وپژوهش می‌پردازند که ازاین تعداد ۲ نفر با مرتبهٔ استادی وتعداد ۱۲ نفر استادیار و ۸ نفر مربی می‌باشد. ضمنأ این دانشکده به لابراتوار زبان و تنها کارگاه آموزش هتلداری پایتخت مجهز می‌باشد که دانشجویان این رشته می‌توانند به دور از دغدعه‌های متداول از امکانات آموزشی دانشکده علوم انسانی استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب سومین واحد دانشگاهی از واحدهای دانشگاه تابعه دانشگاه آزاد اسلامی است. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد دانشجو در حال حاضر با بیش از ۴۰ هزار نفر دانشجو دومین دانشگاه بزرگ کشور و از نظر رشته های فنی و مهندسی با حدود ۲۰ هزار نفر دانشجو در دانشکده های فنی و مهندسی و صنایع بزرگترین دانشگاه کشور و خاورمیانه به شمار می رود. این دانشگاه در زمره پنج دانشگاه برتر واحدهای آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۰ ساله دارد. براساس نظام رتبه بندی سیماگو در سال ۲۰۱۴ که بر اساس اطلاعات علمی پایگاه اسکوپوس (متعلق به ساینس دایرکت) انجام می شود، واحد تهران جنوب از لحاظ رتبه بندی در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از واحد علوم و تحقیقات قرار دارد. براساس نظام رتبه بندی وبومتریکس در سال 2016 نیز واحد تهران جنوب سومین واحد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد (پس از واحدهای علوم و تحقیقات و مشهد). این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۱۵ رشته مصوب دکتری وزارت علوم و ۷۹ رشته مصوب کارشناسی ارشد وزارت علوم می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (نام پیشین: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)، قدیمی‌ترین دانشگاه در بین واحدهای این سازمان دانشگاهی است؛ که در ۱۰ مرداد ۱۳۶۱ خورشیدی کار آموزشی خود را با ایجاد ۶ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کاردانی و پذیرش ۲۰۰ دانشجو آغاز کرد. امروزه این دانشگاه دارای ۱۵ دانشکده است؛ که برگزار کننده ۴۴۵ رشته – گرایش تحصیلی در شاخه‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری و علوم پزشکی در مقطع‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. اکنون این دانشگاه از ۱۵۷ هزار متر مربع فضای آموزشی از جمله ۳ مجتمع بزرگ دانشگاهی و ۵۸ آزمایشگاه، ۵۶ کارگاه، ۳ لابراتوار زبان، یک مجموعه ورزشی بزرگ، ۱۲ کتابخانه، مرکز اطلاع ‌رسانی و کتابخانه دیجیتالی بهره‌مند است و ۵۶ هزار متر مربع فضای آموزشی در دست ساخت دارد. این دانشگاه با حدود ۵۶ هزار دانشجو، بیش از هزار عضو هیئت علمی و نهصدو پنجاه کارمند بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی ایران است.

رشته های دانشگاه آزاد اسلامی تهران:

 برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین متخصص ما تماس حاصل نمایید.

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

                                                                                       

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

دانشجویان گرامی چنانچه پس از واریز نمودن شهریه پول از حساب شما کسر گردیده و به حساب دانشگاه واریز نشده باشد، در پورتال خود وارد قسمت امورمالی- پرداخت های ناموفق – پرداخت های ناموفق بانک ملی شده و پرداخت ناموفق خود را انتخاب نموده و دکمه کنترل با بانک را کلیک نمایید.

راهنمای پیش ثبت نام ورودی های جدید


Downloads-icon


راهنمای پیش ثبت نام دانشجویان جدیدالورود Downloads-icon


راهنمای فعالسازی سیستم اطلاع رسانی پیامکی سامانه آموزش دانشگاهDownloads-icon


راهنمای پیش ثبت نام ورودی های جدید Downloads-icon

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران غرب 98 – 99 را ارائه داده ایم .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در دفترچه های مجزایی لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده توسط واحدهای مختلف این دانشگاه را منتشر می کند که تمامی رشته محل های ارائه شده به تفکیک مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 4 دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد تهران غرب یکی از واحد های دانشگاه آزاد در استان تهران است که در برخی از رشته ها بدون برگزاری آزمون ورودی و بر اساس مدارک تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران غرب لازم است ابتدا از لیست رشته های ارائه شده مقطع مورد نظر خود مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 98 – 99 برای هر کدام از مقاطع مذکور در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 آمده است . با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب رشته های بدون کنکور ، جهت سهولت داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب در سال تحصیلی 98 – 99 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین علاوه بر بررسی  ، اطلاع از  می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان داشته باشد . ضروری است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 98 متناسب با مقطع انتخابی یکی از مدارک زیر را داشته باشند 

کارشناسی پیوسته : دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم دوازده ساله یا مدرک کاردانی

در نظر داشته باشید آقایان متقاضی  باید به قوانین مربوط به نظام وظیفه برای ادامه تحصیل دقت داشته باشند . دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته هستند . معیار سنجش داوطلبان در همه مقاطع سوابق تحصیلی مقطع قبلی می باشد .

دانشگاه آزاد تهران غرب در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 به صورت بدون کنکور پذیرش نخواهد داشت .

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

 

دانشگاه آزاد تهران غرب در مقطع کارشناسی ناپیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 به صورت بدون کنکور پذیرش نخواهد داشت .

 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله  را مطالعه کنید . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب ورودی مهر 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و حدودا نیمه دوم مرداد ماه و زمان ثبت نام ورودی نیمسال دوم بهمن 98 – 99 در هر 4 مقطع حدودا نیمه دوم دی ماه است ( درصورت تغییر زمان ثبت نام در  اطلاع رسانی می کنیم ) . داوطلبان واجد  باید قبل از مراجعه به سایت ، دفترچه را به دقت مطالعه کنند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی ، اطلاعات فردی و شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس 3*4 خود را آماده نمایند تا در زمان انجام فرایند ثبت نام اینترنتی تعلل ایجاد نشود . متقاضیان برای پرداخت  ، دانلود دفترچه ، انجام فرآیند ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند . برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

 

مشاوران مرکز  هیوا نیز با راهنمایی داوطلبان در خصوص بررسی و انتخاب رشته مناسب شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 98 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تا مرحله اعلام نتایج پاسخگوی شما خواهند بود .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب
دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد تهران غرب
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *