رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

 
helpkade
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781


گوگل اسکولارDownloads-icon


گوگل اسکولارDownloads-icon

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781

رشته گرایش های دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی 

گروه مدیریت آموزشی و آموزش عالی 

گروه برنامه ریزی آموزشی و درسی

گروه مشاوره ،راهنمایی و فلسفه تعلیم و تربیت

گروه روان شناسی عمومی

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

گروه روانشناسی بالینی و روانسنجی

گروه روانشناسی تربیتی – استثنایی

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781

سرفصل دروس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی 

سر فصل دروس رشته روان شناسی

 سرفصل دروس ترمی گرایش  روان شناسی عمومی

 سرفصل دروس ترمی گرایش  روان شناسی عمومی ( کارشناسی ارشد )

 سرفصل دروس ترمی گرایش  دکتری تخصصی روانشناسی عمومی

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

سرفصل دروس ترمی رشته روانشناسی شخصیت (دوره کارشناسی ارشد)

 

 سرفصل دروس گرایش  کودکان استثنایی

 سرفصل دروس ترمی گرایش  بالینی

سرفصل دروس ترمی گرایش صنعتی – سازمانی

سرفصل دروس ترمی روانشناسی صنعتی و سازمانی  (مقطع کارشناسی ارشد)

 

چارت دروس رشته روان شناسی

چارت گرایش روان شناسی عمومی

چارت گرایش کودکان استثنایی

چارت گرایش بالینی

چارت گرایش صنعتی – سازمانی

سر فصل دروس رشته علوم تربیتی

 سرفصل دروس ترمی گرایش کودکان عقب مانده ذهنی

 سرفصل دروس ترمی گرایش مشاوره و راهنمایی

سرفصل دروس ترمی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

سرفصل دروس ترمی آموزش ابتدایی

چارت دروس رشته علوم تربیتی

چارت گرایش کودکان عقب مانده ذهنی

چارت گرایش مشاوره و راهنمایی

چارت گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

چارت  آموزش ابتدایی

 

 

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781


 سرفصل دروس ترمی گرایش  روان شناسی عمومی Downloads-icon


سرفصل دروس گرایش  کودکان استثنایی Downloads-icon


 سرفصل دروس ترمی گرایش  بالینی Downloads-icon


سرفصل دروس ترمی گرایش صنعتی – سازمانی Downloads-icon


چارت گرایش روان شناسی عمومی Downloads-icon


چارت گرایش کودکان استثناییDownloads-icon


چارت گرایش بالینی Downloads-icon


چارت گرایش صنعتی – سازمانی Downloads-icon


 سرفصل دروس ترمی گرایش کودکان عقب مانده ذهنی Downloads-icon


 سرفصل دروس ترمی گرایش مشاوره و راهنمایی Downloads-icon


سرفصل دروس ترمی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی Downloads-icon


سرفصل دروس ترمی آموزش ابتدایی Downloads-icon


چارت گرایش کودکان عقب مانده ذهنی Downloads-icon


چارت گرایش مشاوره و راهنماییDownloads-icon


چارت گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی Downloads-icon


چارت  آموزش ابتدایی Downloads-icon

نشانی:

سوهانک –بلوار ارتش – میدان قائم – خیابان خندان – خیابان سلمان -مجتمع دانشگاهی ولایت -دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پست الکترونیکی:

تلفن:

22481634

کد پستی:

1955847781

ایران مشاوره یک نظر

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد 96 – 97

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

رشته روان شناسی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رشته ها در تمامی جوامع است که امروزه دانشکده های علوم انسانی دانشجویان بسیاری را به سمت رشته های روان شناسی و گرایش های مختلف آن کشانده است . رشته ی روان شناسی رشته ای است که امروزه جز نیازهای جامعه محسوب شده و افراد آن جامعه برای حل مسائل و مشکلات بحران زا و یا حتی روزانه به متخصصان این رشته نیازمندند. رشته ی روان شناسی جز رشته های جدیدی است که امروزه  مراحل رشد و پیشرفت خود را می گذراند . اگر شما داوطلبان علاقه مند به این رشته اید بایستی بدانید که برای موفق شدن در این رشته باید اطلاعات خود را در زمینه های زیست شناسی ، انسان شناسی ، فلسفه ، علوم اجتماعی و… بالا برده تا بتوانید از رشته خود رضایت کافی را کسب نمایید. برای اشنایی شما لازم دانستیم بگوییم که رشته روانشناسی علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهن بر اساس یافته های علمی و تحقیقات می باشد. برخی از گرایش های رشته روانشناسی شامل روانشناسی رشد ، روانشناسی استثنائی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی مدرسه و … می باشد. در کشور ایران حدود 30 دانشگاه دانشکده های روانشناسی را دایر و در گرایش های مختلف این رشته دانشجویان بسیاری مشغول تحصیل می باشند.

همچنین داوطلبانی که به هر دلیلی امکان تحصیل در دانشگاه های سراسری را ندارند می توانند در دانشگاه های آزاد در رشته روان شناسی ادامه تحصیل دهند.در ادامه مرکز ایران مشاوره به منظور راهنمایی شما داوطلبان آخرین تراز و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد 96 – 97 را برایتان فراهم نموده اند تا با مطالعه دقیق آن بتوانید انتخاب رشته ی موفقی را پشت سر بگذارید.. همچنین شما می توایند سوالات خود را در زمینه انتخاب رشته کنکور انسانی 96 با مشاوران ما در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را کسب نمایید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادرصد قبولی دانشگاه آزاد رتبه قبولی کنکور نمونه کارنامه کنکور

2 هفته پیش

3 هفته پیش

خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام با رشته ی تجربی و رتبه ی ۵۷۰۰۰ سهمیه منطقه یک میتونم رشته روانشناسی دانشگاه آزاد تهران قبول بشم؟؟؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

گروه ایران مشاوره ۲ نظرها

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند بایدنسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اقدام نمایند. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود می باشند. بعد از دریافت کارنامه اولیه اعلام نتایج، داوطلبان با بررسی تراز و رتبه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می نمایند. برای انتخاب رشته صحیح لازم است داوطلبان با مشاوران با تجربه مشورت کنند تا انتخاب رشته ای مناسب با رتبه کسب شده انجام دهند لذا شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از ظرفیت پذیرش و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغوو از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ارشد بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 می باشند. نتایج این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که داوطلبان با وارد کردن شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانند کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. معمولا بعد از اعلام نتایج زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 97 می باشد که داوطلبان با توجه به تراز و رتبه خود باید کد رشته محل های مناسب را انتخاب نمایند. همچنین بر ای آگاهی بیشتر میتوانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

شاید این سوال برای شما پیش آید که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی می باشد؟ آیا انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد همانند کنکور ارشد به صورت همزماان انجام می شود؟ باید بگوییم که بعد از نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و دریافت کارنامه اولیه داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته نمایند. طبق سال های گذشته معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تقریبا یک هفته پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری بر روی سایت قرار می گیرد که با پیش بینی های انجام شده به احتمال زیاد در خرداد ماه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 منتشر خواهد. در صورت انتشار این دفترچه از طریق همین صفحه به اطلاع شما عریران خواهیم رساند. 

در این قسمت به نکاتی که لازم است داوطلبان رشته روانشناسی بالینی در رابطه با انتخاب رشته بدانند اشاره کنیم. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حداکثر 100 انتخاب خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کد رشته محل ها را فقط بر اساس علاقه خود به رشته موردنظر، مسیر و کیفیت دانشگاه اولویت بندی کنید و به هیچ عنوان انتخاب رشته خود را بر اساس احتمال قبولی در رشته محل ها انجام ندهید. بهترین روش جهت انجام انتخاب رشته روانشناسی بالینی دانشگاه های سراسری این است که پس انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 ابتدا کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و در برگه ای یادداشت کنید سپس انتخاب های خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید. چن انتخاب اول ( حدودا یک سوم ) خود را به انتخاب های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب های خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته محل هایی که علاقه بسیاری به ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی امکان پذیرش شما اندک است. چند انتخاب بعدی ( حدودا یک سوم ) را به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید امکان پذیرش شما در آن رشته محل ها وجود دارد( واقع بینانه ). یک سوم انتهایی فرم انتخاب رشته را نیز به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که امکان پذیرش شما در آن ها بسیار زیاد است ولی شما تنها در صورت پذیرفته نشده در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه تمایل دارید در ان رشته محل ها ادامه تحصیل دهید. از جمله مزایای این نوع دسته بندی این است که شما شانس خود را برای پذیرش در رشته محل های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی از دست نداده اید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سزاسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته روانشناسی بالینی را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. مهمترین نکته ای که لازم است هنگام انتخاب رشته رعایت کنید چینش کد رشته محل ها بر اساس علاقه تان می باشد. به این صورت که 100 انتخاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید و چند انتخاب اول خود را به رشته های مورد علاقه خود و بدون توجه به رتبه و ترازتان اختصاص دهید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی خود درج کنید.

در این قسمت رشته های مجموعه روانشناسی بالینی به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته  روانشناسی بالینی در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته ارشد ظرفیت پذیرش ارشد کارشناسی ارشد

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام. ببخشید من کارشناس آموزش ابتدایی دادم.میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم؟ البته دانشگاه آزاد. بعد مدرکش معتبره؟ من یه جا شنیدم و چون کارشناسی ام غیر مرتبط هست پروانه ی فعالیت نمیدن‌ . لطفا راهنمایی کنید

سلام ظرفیت پذیرش دانشجو ارشد بالینی اندیمشک چند نفر هستش؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

 

مدیر گروه: دکتر بیتا نصراللهی

ساختمان علوم انسانی طبقه سوم

 

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

 

 

دروس (مقطع کارشناسی ارشد)

نشانی:

تهران – انتهای بزرگراه شهید ستاری – میدان دانشگاه – بلوار شهدای حصارک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

تلفن:

۴۴۸۶۵۱۷۹-۸۲ – ۴۴۸۶۵۱۵۴-۸

کد پستی:

۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵

صندوق پستی:

۱۴۵۱۵/۷۷۵



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 


رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

معرفی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی ، سرفصل دروس ، دانشگاه های پذیرنده و مشاغل و بازار کار کارشناسی  روانشناسی بالینی و معرفی رشته ها و گرایش ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی
 

روان شناسی بالینی شاخه‌ای از روان‌ شناسی است که به درک، پیش بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند.
روان شناسی بالینی پرطرفدارترین گرایش مجوعه روان شناسی است که با ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات بالینی شدید تا مشکلات جزئی فردی که به نحوی عملکرد فرد را در زندگی با مشکل مواجه کرده است سروکار دارد.غالب کارهای روان شناس بالینی در راستای درمان ، تشخیص ، آموزش و پژوهش است.در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و استخدام به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد ها، دانشگاه های دارای رشته مذکور، معرفی رشته های ارشد و دکتری روان شناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.


تعداد کل واحدها : 144 واحد
دروس عمومی : 20 واحد
دروس پایه و اصلی : 98 واحد
دروس اختصاصی : 40 واحد
دروس انتخابی : 10 واحدنکته: در اعلام سرفصل دروس این رشته از سایت وزارت علوم استفاده شده است.این سرفصل صرفا جهت آشنایی کلی با محتوای دروس است و احتمال تغییرات جزیی وجود دارد.


 


دروس عمومی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


دو درس ازدروس مبانی نظری اسلام


4


ادبیات فارسی


3


یک درس از دروس اخلاق اسلامی


2


زبان عمومی


3


یک درس از دروس انقلاب اسلامی


2


تربیت بدنی 1


1


یک درس ازدروس تاریخ وتمدن اسلامی


2


تربیت بدنی 2


1


یک درس از دروس آشنایی با منابع اسلامی


2


جمع


20

  دروس پایه و اصلی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران


روان شناسی عمومی 1


2


فیزیولوژی عمومی


3


روان شناسی عمومی 2


2


روان شناسی احساس و ادراک


2


آمار استنباطی


3


روان شناسی فیزیولوژیک


3


روان شناسی رشد 1


3


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


آمار توصیفی


2


کلیات فلسفه


3


مبانی جامعه شناسی


3


متون روان شناسی به زبانهای خارجی 1


3


روش تحقیق در روان شناسی


3


روان شناسی تجربی


4


روان شناسی پویایی گروه


2


آسیب شناسی روانی 1


3


روان شناسی تربیتی


3


انگیزش و هیجان


3


روان شناسی اجتماعی


3


روان سنجی


3


شخصیت


3


آسیب شناسی روانی 2


3


بهداشت روانی


3


روان شناسی مرضی کودک


3


تاریخچه و مکاتب روان شناسی


3


کلیات روان پزشکی


3


اصول روان شناسی بالینی


3


متون روان شناسی بالینی به زبانهای خارجی 2


3


بررسی مقدماتی نظریه های روان درمانی


3


روان شناسی کودکان استثنایی


4


روان شناسی رشد 2


3


روانشناسی یادگیری


3


روان شناسی بالینی کودک


3


جمع


98


روان شناسی مشاوره و راهنمایی


3


 
 


دروس تخصصی کارشناسی روانشناسی بالینی


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


نام درس


3


کاربرد مقدماتی روشهای درمان مصاحبه


4


کاربرد مقدماتی روشهای تشخیص بالینی


13


جمع


2

سمینار مسائل روان شناسی بالینی در ایران و جهان


4

پژوهشهای علمی (انفرادی) در روان شناسی بالینی

 


دروس انتخابی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


کاربرد کامپیوتر در تجزیه و تحلیل آماری


3


روان شناسی اجتماعی ، تجربی


3


روان شناسی اجتماعی ،کاربردی


2


روان شناسی و آموزش کودکان معلول


2


فلسفه اسلامی


2


مقدمات ریاضی


2


بازپروری معلولین


2


روان شناسی صنعتی و سازمانی


2


روان شناسی مدیریت


2

اختلالات یادگیری ( فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2


انسان شناسی در اسلام


2


نگرشها و تغییر آن


2


مددکاری اجتماعی


3


آسیب شناسی اجتماعی


2


روان شناسی تفاوتهای فردی


2

روان شناسی جنایی ( فقط برای گرایش بالینی وشاخه  استثنایی )


3

تفکر و زبان (فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2

روان شناسی کودکان تیزهوش و آموزشهای آن ( براش شاخه عمومی و بالینی)


2


اعتیاد ( سبب شناسی و درمان آن )


2


 


 


دانشجو باید 10 واحد از دروس فوق را بگذراند. 


 


 


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشگاه تهران


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه سمنان


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه شیراز


دانشگاه شهید چمران


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه محقق اردبیلی


 


 


  
 


روانشناسی بالینی


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


راهنمایی و مشاوره


روانشناسی اسلامی


روان شناسی بالینی


روان شناسی سلامت


روان شناسی عمومی


روان شناسی نظامی


سنجش و اندازه گیری

وضعیت استخدامی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی


 

 

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران

چارت روانشناسی بالینی رشته های غیر مرتبط ورودی 95 به بعد /file/download/page/1495954169-95-.pdf

چارت روانشناسی بالینی رشته های غیر مرتبط ورودی های 94 /file/download/page/1495954634-94.pdf

چارت روانشناسی بالینی رشته های مرتبط ورودی 95 به بعد /file/download/page/1495954877-95-.jpg

چارت روانشناسی عمومی رشته های مرتبط ورودی های 94 /file/download/page/1495955566-94.jpg

چارت روانشناسی عمومی رشته های مرتبط ورودی 95 به بعد /file/download/page/1495955788-95-.jpg

چارت روانشناسی عمومی رشته های غیر مرتبط ورودی های 95 به بعد /file/download/page/1495956084-95-.jpg

چارت روانشناسی عمومی رشته غیر مرتبط ورودی های 94 /file/download/page/1496035685-94-.jpg

چارت روانشناسی بالینی رشته های مرتبط ورودی های 94 به بعد /file/download/page/1496035726-94-.pdf

نشانی:

شهرک قدس (غرب سابق) میدان صنعت- ابتدای خ فرحزادی – نرسیده به مجتمع تجاری میلاد نور- ابتدای خیابان سیمای ایران- پلاک ۱

مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)

تلفن تماس : ۸۸۳۸۵۷۸۰


/file/download/page/1495954169-95-.pdfDownloads-icon


/file/download/page/1495954634-94.pdfDownloads-icon


/file/download/page/1496035726-94-.pdfDownloads-icon

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *