لیست روانپزشکان خانم تهران

 
helpkade
لیست روانپزشکان خانم تهران
لیست روانپزشکان خانم تهران

روانپزشک خوب در تهران – بهترین روانپزشک تهران – بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران – بهترین مراکز روانپزشکی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانپزشک عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک و به انگلیسی Psychiatrist) پزشکی است که به بررسی مسایل رفتاری، هیجانی و پیشگیری و درمان اختلالات روانی آدمی می‌پردازد. ارزیابی روان‌پزشکی معمولاً شامل اخذ شرح حال و معاینه وضعیت روانی است. معاینه فیزیکی، انجام آزمایش و گاه تصویربرداری از مغز از جمله روش‌هایی هستند که برای بررسی و ردکردن علل طبی احتمالی ایجادکننده علایم به کار می‌روند. داروها و روان‌درمانی‌ها اساس درمان‌های انجام‌شده در روانپزشکی هستند.

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین متخصص اعصاب و روان و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.لیست روانپزشکان خانم تهران

هر گاه علائم شایع خودشان را نشان دهند. حتی گاهی درد ممکن است نشانه خوبی برای اختلالات روانی باشد. به طور کلی دردهای طولانی بدون عامل مشخص، تغییر در تحمل شخص، تغییر در خورد و خوراک، خواب و انرژی و احساس پایین آمدن آستانه تحریک پذیری می توانند مشخصه آغاز بیماری های روانی باشند.اختلالاتی که برای آنها باید به متخصص اعصاب و روان در تهران یا روانپزشک مراجعه کنید :

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

تهرانپارس، قنات کوثر، اتوبان استقلال، روبروی شهرک امید، ۲۰ متری مسجد، مجتمع پزشکی کوثر، پلاک ۳۴

تلفن : 77364698

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

دکتر روانپزشک خانم خوب در تهران مرکز ميخوامهفت تير، مطهري، سهروردي و بهار شيرازلیست روانپزشکان خانم تهران

سلام اقاي دکترمعتمدمن مشکل هايم سردردميگيرن دارم وخواب هاي ترسناک بعضي ازموقع مي بينم وبعضي ازموقع ها فکرمردن مي فهم

دکتر روانشناس خوب در پاکدشت ميخوام

باسلام.جناب دکتر.اگرامکانش هست يه روانپزشک خوب تو شهرقم معرفي کنيد.باسپاس فراوان

پزشک متعهد و کاربلد

پزشک بسيار خوبي هستند ولي گرفتن نوبت از مطب سخت است

کمتر از يک سال حال من از فسردگي شديد به حالت عادي برگشت

عالي

من خودم توسط ايشون حالم خيلي خوب شد و يک دوره کوتاهي قرص خوردم و ديگه نخوردم .ايشون خيلي حاذق هستند .

اين دکتر بي نظيره بي نظير….

بهتربن دکتر و مشاور جهت ترک اعتياد و خانواده حرف ندارن

من افسردگي شديد دارم تا الان پيشه شش تا روانپزشک رفتم يبارم بستري شدم شوک زدم ولي خوب نشدم الان رفتم پيش دکتر معتمدي اميدوارم خوب شم

سلام آقاي دکتر وقتتون بخير لطفا اگر ميشه جواب سوالمو بدين و کمکم کنين.من يه خواهر دارم که الان 27 سالشه تقريبا 7.8 ماه پيش يک شب دچار فراموشي شد يعني سوالاي تکراري ميپرسيد و و هي يادش ميرفت.بعدش حتي بعضي از اعضاي خونواده رو در لحظه نميشناخت و بعد يادش ميومد و يجورايي اتفاقي رو ميگف که وجود خارجي نداشت.برديم دوتا روانپزشک و بهش دارو دارن خوب شد و بعد از قطع دارو دوباره برگشت به همون حالت چکار بايد کرد؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر هادی معتمدی مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

لیست روانپزشکان خانم تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.لیست روانپزشکان خانم تهران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر علی کربلایی 

دکتر پیمان حسنی ابهریان 

دکتر حسین فوده 

دکتر کامران عسکری 

دکتر دانیال خواجوی 

دکتر محمد حسین دانشورپور 

دکتر کامران داودی راد 

دکتر عاطفه صفوی 

دکتر آذر زمانی 

دکتر ندا فرزانه 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد


مراکز درمانی


درمانگاه ها


داروخانه ها


آزمایشگاه ها


مراکز تصویربرداری

لیست روانپزشکان خانم تهران


کلینیک ها


بیمارستان ها

نوبت دهی بهترین دکتر متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) در تهران، با امکان ثبت نوبت
اینترنتی برای روز و ساعت مشخص.

“ اوکی و محترم بود. انتقادم اینه که به نظرم بهتر بود بیشتر برای معاینه وقت میذاشت و کمتر پیش داوری میکرد. “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 5 مرداد

“ عالی “

اولین نوبت خالی سه‌شنبه 21 مرداد

“ عالی “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 5 مرداد

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 5 مرداد

اولین نوبت خالی دوشنبه 6 مرداد

“ باسلام ، ایشون پزشک با حوصله و صبوری هستن مشکل دخترم زبیش فعالی بود ک ابتدا ی تاریخچه از من در مورد رفتار های دخترم گرفتن و طب … “

اولین نوبت خالی سه‌شنبه 7 مرداد

اولین نوبت خالی چهارشنبه 8 مرداد

اولین نوبت خالی دوشنبه 6 مرداد

“ تشخیص و رفتار مناسب “

اولین نوبت خالی دوشنبه 6 مرداد

اولین نوبت خالی دوشنبه 6 مرداد

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 5 مرداد

اولین نوبت خالی چهارشنبه 8 مرداد

پزشکی که در ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری، عاطفی، روانی و ذهنی تخصص دارد، متخصص اعصاب و روان یا روانپزشک نامیده می شود. متخصص اعصاب و روان از طریق انجام تست های مختلف به تشخیص بیماری پرداخته و با تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار، روند درمانی را اد

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 0 دقیقه

سامانه نوبت دهی آنلاین مطب پزشکان و دندان پزشکان که شامل نوبت دهی و دانستنیهای سلامت می
باشد.شما با ورود به حساب کاربری خدمات بیشتری دریافت خواهید کرد.

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده محفوظ است


طراحی شده با توسط تیم درمانکده

لیست روانپزشکان خانم تهران

ثبت انواع شرکت

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

صدور انواع بیمه نامه

بیمه شخص ثالث

بیمه بدنه خودرو

بیمه عمر

بیمه باربری

بیمه موتورسیکلت

اخذ ویزای شینگن

اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای استرالیا

خرید خانه

خرید آپارتمان

فروش خانه

فروش آپارتمان

خرید ویلا

فروش ویلا

Buy Property in Cyprus

Buy Property in Larnaca

Buy Villas in Cyprus

Buy Villas in Larnaca

Property For Sale in Larnaca

Property For Sale in Cyprus

نام پزشک

رشته

لیست روانپزشکان خانم تهران

آدرس

تلفن

آذرمیدخت ارم

فوق تخصص روانپزشکی

فلکه دوم صادقیه بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی نرسیده به مرزداران نبش کوچه وحدتی پلاک ۴۷ طبقه ۴ واحد ۳ آ

۴۴۲۵۷۷۴۰-۱

امیر ناصر معزی اذری

فوق تخصص روانپزشکی

ولی عصر -امیر اکرم-ک هاشمی تقاطع اول ۱۳

۶۶۴۶۱۰۶۶

جهانفر وحیدی

فوق تخصص روانپزشکی

بلوار فردوس روبروی میدان تره بار ساختمان پزشکان رازی طبقه سوم واحد ۱

۴۴۰۹۷۴۲۰

حسن شاهمیری برزکی

فوق تخصص روانپزشکی

شهرری خ شهید غیوری خ سرگرد محمدی – مجتمع پزشکان فرشته

۳۳۳۹۲۶۵۷-۲۲۵۷۶۳۶۷

حسین خدابخش

فوق تخصص روانپزشکی

بزرگراه رسالت بین چهارراه مجیدیه و خ بنی هاشم ساختمان پزشکان ۱۹۰طبقه چهام

۲۲۵۰۵۹۴۳

خاطره عظیمی

فوق تخصص روانپزشکی

نارمک بالاتراز میدان نبوت نبش خ فاطمی پ ۶۶۶

۷۷۸۰۱۴۸۵

خسرو بهاری پور

فوق تخصص روانپزشکی

نارمک خ آیت خ شهید فرامرز پ ۳۵ ط دوم

۷۷۹۰۸۲۲۵

سعید قشونی زاده

فوق تخصص روانپزشکی

شر یعتی-بالاتر از میر داماد-خ مینا-ساختمان سپهر-پلاک۱-واحد ۹-ط ۵

۲۲۹۰۱۱۱۲

سیداحمد واعظی

فوق تخصص اعصاب وروان

میدان انقلاب-خ شهیدمهدی زاده -پلاک ۲/۱۲

۶۶۹۳۷۲۱۲

سیدعبداله میرصالحی

فوق تخصص روانپزشکی

خ شریعتی – ابتدای ضلع شمالی خ میرداماد ساختمان شماره ۳

۲۲۲۲۵۹۹۹

سیدمجتبی میرزازاده جواهری

فوق تخصص اعصاب وروان

تهران عباس آباد خالداسلامبولی پارک کلینیک

۸۸۷۱۲۷۴۳

شهرام جلالیان

فوق تخصص روانپزشکی

خ دکتر شریعتی خ خواجه عبداله مرکز پزشکی نور تقاطع ابوذر پ ۵۰

۲۲۸۴۸۸۳۶

عباسعلی ناصحی

فوق تخصص روانپزشکی

بزرگراه آیت اله کاشانی -بین شاهین جنوبی وجنت آباد-جنب داروخانه شبانه روزی بیدارپ ۳۲۳ ط ۳

۴۴۰۷۸۸۶۰

علی اصغر پناهی متین

فوق تخصص روانپزشکی

خ پیروزی-ایستگاه چهار صددستگاه-ساختمان ۳۲۷-واحد۵

۳۳۳۴۸۲۱۴

علی ایرانی

فوق تخصص روانپزشکی

میدان شهدا ابتدای خ پیروزی خ شکوفه-نبش خ کیا-روبروی داروخانه کیوان-پ۲۵۸

۳۳۷۹۹۵۲۷

علی باغبانیان

فوق تخصص روانپزشکی

بلوارکشاورز – خ دکترقریب – ساختمان شباهنگ

۶۶۹۱۲۵۷۰

علی زارعی

فوق تخصص روانپزشکی

فلکه دوم صادقیه جنب پارک استقلال جنب دبیرستان عترت ساختمان فانوس طبقه سوم واحد ۱۱

۴۴۰۱۰۰۴۳

علی محمدعبدلیان ارانی

فوق تخصص روانپزشکی

خ ۱۷ شهریور جنوبی روبروی بنیاد شهید منطقه ۷ پلاک ۶۵۳ طبقه ۲

۳۳۱۳۴۹۵۹

علی نیک یار

فوق تخصص روانپزشکی

بلوار کشاورز تقاطع کارگر ساختمان هاجر واحد ۳

۸۸۶۳۲۳۶۲

علیرضا کافیان تفتی

فوق تخصص روانپزشکی

خ ولیعصر(عج) بالاترازپارک ساعی نبش کوچه ۳۴پ۱۱۵۷

۸۸۸۷۰۰۹۲

فربد فدائی

فوق تخصص روانپزشکی

خ فلسطین بالاتر از چهارراه انقلاب -پ۳۳۸

۶۶۴۱۶۷۹۳

فیروزه رئیسی

فوق تخصص روانپزشکی

بلوارآیت الله کاشانی-بین شاهین جنوبی و جنت آباد-جنب داروخانه شبانه روزی بیدار

۴۴۰۷۸۸۶۰

کوروش هرمزی

فوق تخصص روانپزشکی

میدان توحید – ابتدای خ ستارخان – نبش کوثریکم – ساختمان کوثر

۶۶۹۰۶۳۶۳

محمد ابراهیم اوحدی

فوق تخصص روانپزشکی

خ ولیعصر – اول خ فاطمی-پ۲۳

۸۸۹۵۷۳۷۷

محمد مهدی قاسمی میمند

فوق تخصص روانپزشکی

کارگر شمالی بعد از چهارراه فاطمی نرسیده به پمپ بنزین نبش کوچه شهید اکبری پ ۲۶۷

۸۸۹۵۳۷۳۵

محمد نویدی

فوق تخصص روانپزشکی

خ مطهری خ جم روبر ی بیمارستان جم-کوچه حجت پلاک۵۲ طبقه اول

۸۸۸۶۱۲۲۰

محمدرضا خدائی اردکانی

فوق تخصص روانپزشکی

اول خ جمالزاده جنوبی -کوچه دانشور-پ ۱۱-واحد۳

۶۶۹۳۰۸۶۱

محمدعلی کحفی اردکانی

فوق تخصص روانپزشکی

میدان ولی عصر جنب سینما قدس کوچه مینو ساختمان ۱۰۵ طبقه ۶ واحد ۱۶

۸۸۹۰۱۱۶۰-۸۹۰۲۵۲۴

مسعود مقدم نیا

فوق تخصص روانپزشکی

میدان انقلاب خ کارگر جنوبی کوچه بن بست گشتاسب پ ۵۶

۶۶۹۶۷۰۶۴

منوچهر برگی

فوق تخصص روانپزشکی

خ شهید مطهری پ۲۶۶طبقه دوم

۸۸۸۱۰۴۹۲

منوچهر سرحدی

فوق تخصص روانپزشکی

فلکه دوم صادقیه مجتمع پزشکی طلا طبقه دوم

۴۴۰۶۴۱۳۰

مهران برومند

فوق تخصص روانپزشکی

۲۰افسریه-جنب بانک پارسیان-پ۴۸۰

۳۳۶۵۵۷۵۱

نسرین جعفری تبریزی

فوق تخصص روانپزشکی

خ ولی عصر-چهارراه مختاری-اول خ مختاری-روبروی داروخانه شبانه روزی رفاه -پ۱۵

۵۵۳۷۳۶۸۱

هادی معتمدی

فوق تخصص اعصاب وروان

تهرانپارس قنات کوثر-اتوبان استقلال-روبروی شهرک امید-۲۰متری مسجد-مجتمع پزشکی کوثر-پ۳۴

۷۷۳۶۴۶۹۸

اسد گروهی

متخصص اعصاب وروان

بیست متری ابوذر اول عیوض خانی-پ ۱۳

۵۵۷۰۳۲۰۲

محمدعلی پورسینا

متخصص اعصاب وروان

اول میردامادازطرف ولیعصرپلاک ۳۳۲

۸۸۷۷۷۹۶۶

مسعود حسینی

متخصص اعصاب وروان

خ ازادی خ جیحون پائین تراز چهارراه مالک اشتر پ ۲۲۵ واحد ۸

۶۶۳۵۴۰۱۰

مشیت محمدزاده

متخصص روانپزشکی

جاده قدیم کرج میدان شیر پاستوریزه شاد آباد ساختمان نگین پ۱

۶۶۳۹۰۵۸۳

 

 فقط با 350 هزار تومان!

09121825339

ویژه:دکتران،بیمارستانها،آزمایشگاهها،شرکت ها،مشاغل و سازمانهای مرتبط

(هزینه بنر ماهیانه فقط 200000 تومان)

(هزینه ثبت در لیست فقط 100000 تومان(یکبار برای همیشه))

شماره کارت:(به نام علی اردکانی – هماهنگی: 09121825339)

6104-3374-6753-8029

 

 

 

لیست روانپزشکان خانم تهران
لیست روانپزشکان خانم تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *