روانپزشک کودک در مشهد

 
helpkade
روانپزشک کودک در مشهد
روانپزشک کودک در مشهد

وکلیل آباد، بین وکیل آباد 13 و 15، پلاک 239

تلفن : 36013837

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

پسرم نه ماهشه.شب ها نميخوابه.همسرمو از پا در آورده.شب تا صبح اگه بخواد بخوابه ناله و گريه ميکنه

روانپزشک کودک در مشهد

سلام پسري دارم کلاس اول .خيلي پيش فعاله خيلي اذيت ميکنه نکلت زبان شديد هم گرفته هر سه نوع رو .نميدونم چکار کنم

سلام خانم دکتر سلطاني فر کدوم بيمارستان ويزيت ميکنن؟خيلي سريع لازم دارم

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر عاطفه سلطانی فر مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

روانپزشک کودک در مشهد

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر پریا حبرانی

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر پریا حبرانی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

به دنبال برترین دکتر فوق تخصص روانپزشکی کودکان خوب در مشهد هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان خوب در مشهد را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد می تواند به شما ارائه بدهد شامل پیشگیری، تشخیص و درمان انواع بیماری های روحی روانی کودکان و نوجوانان می باشد که لیست بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فوق تخصص روانپزشکی کودکان بهتر است بدانید متخصص اعصاب و روان کودکان به تشخیص و درمان بیماری‌های روانی کودک کمک می‌کند تا کودک به زندگی عادی خود بازگردد. اگر والدین در کودکان خود شاهد علایمی چون اختلال در غذا خوردن، اختلالات خلقی، تغییرات رفتاری شدید، اختلالات اضطرابی، به سختی توجه و تمرکز کردن بر چیزی، فعالیت‌های بدنی بیش از حد شدند بهتر است هرچه سریعتر به یک متخصص اعصاب و روان کودک مراجعه کنند تا بیماری کودک زودتر تشخیص و درمان شود.

نوبت دهی پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان در مشهد, بهترین دکتر روانپزشک کودک در مشهد, روانپزشک کودک خوب در مشهد, روانپزشک اطفال خوب در مشهد, لیست روانپزشکان کودک در مشهد

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


روانپزشک کودک در مشهد


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است


Jump to navigation

۰۵:۵۱ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

در جدول زیر لیست کاملی از پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد، روانپزشک کودک در مشهد، دکتر روانپزشک کودک خوب در مشهد و … به همراه نشانی و اطلاعات تماس برای شما عزیزان جمع آوری شده است.

157.  لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد

لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان مشهد – متخصص روانپزشکی کودکان مشهد – فوق تخصص روانپزشکی کودکان مشهد – روانپزشکی کودکان مشهد – فوق تخصص روانپزشک کودک مشهد – دکتر فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد – آدرس بهترین روانپزشک کودکان در مشهد – آدرس روانشناس کودک در مشهد – مطب روانپزشک فوق تخصص کودکان در مشهد – دکتر روانپزشک فوق تخصص کودکان در مشهد – مشاوره کودک در مشهد – دکتر روانپزشک کودک خوب مشهد – آدرس مطب دکتر روانپزشک خوب مشهد – بهترین روانپزشک کودک در مشهد – درمان اختلالات روانی کودکان در مشهد – درمان بیماری های روانی در کودکان در مشهد – شماره تلفن مطب روانپزشکی کودکان در مشهد – نوبت دهی پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد – فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد

روانپزشک کودک در مشهد

 

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

امیدواریم مقاله لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد برای شما سودمند واقع شده باشد. شما می توانید علاوه بر لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد، لیست سایر مشاغل را اینجا مشاهده نمایید.

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۰۴:۴۵ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۸

جدول زیر شامل لیست پزشکان فوق تخصص جراحی دست در مشهد، بهترین دکتر جراحی دست در مشهد و جراح دست در مشهد می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

۰۸:۵۸ – ۱۳۹۸/۰۹/۲۳

در جدول زیر لیستی از مسافرخانه های مشهد، بهترین مهمانپذیر مشهد و … به همراه آدرس و شماره تلفن آنها نیز آورده شده است.

۰۵:۲۵ – ۱۳۹۸/۰۶/۰۲

در جدول زیر لیست کاملی از پزشکان متخصص داخلی در مشهد، پزشک متخصص داخلی خوب در مشهد، بهترین متخصص داخلی در مشهد و … است. همچنین برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن این پزشکان در لیست زیر آورده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به لیست زیر مراجعه کنید.

۰۷:۳۹ – ۱۳۹۷/۰۷/۰۵

۱۱:۵۵ – ۱۳۹۸/۰۳/۱۱

در جدول زیر لیست پزشکان متخصص قلب و عروق در مشهد را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۷:۱۰ – ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

دوستان عزیز مشهدی، جهت رفاه حال شما لیست مراکز گفتاردرمانی در مشهد، آسیب شناسی گفتار مشهد، کلینیک های گفتار درمانی مشهد و.. را در جدول زیر گردآوری کرده ایم.

۰۵:۴۴ – ۱۳۹۸/۰۷/۲۰

در جدول زیر لیست بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد مشهد به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را مشاهده می کنید. اگر به دنبال فروشگاه لباس نوزاد خوب در مشهد، سرویس کامل کالسکه، سیسمونی نوزاد، برترین برندهای لباس بچه گانه… هستید به فروشگاه های لیست زیر مراجعه کنید.

۰۶:۴۴ – ۱۳۹۷/۰۶/۲۵

۰۹:۵۰ – ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

در جدول زیر لیست پیش دبستانی های مشهد را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۹:۳۴ – ۱۳۹۷/۰۷/۰۲

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

بهترین روانپزشک متخصص در مشهد در آدرس مرکز مشاوره و روان شناسی با ارائه خدمات دارو درمانی به مشکلات و اختلالات کودکان می پردازد.

ناهنجاری ها و اختلالات شخصیت، آغاز اولیه شان از دوران کودکی اتفاق می افتد. اقدام دیرهنگام والدین جهت درمان مشکل فرزندشان، می تواند پروسه درمان را طولانی کند. هرچه درمان زودتر آغاز شود، طول درمان کوتاه تر و سریع تر خواهد بود.

در مواردی که درمان های روان شناسی و روان درمانی پاسخگوی مشکل کودک نیست، درمان های روانپزشکی و دارو درمانی الزام پیدا می کند. در این وضعیت روانشناس بالینی، کودک را جهت بررسی بیشتر به روانپزشک ارجاع می دهد. هرچه دارو درمانی کودک از سنین پایینتر شروع شود، دز کمتری برای درمان نیاز بوده و پروسه درمان نیاز است. انواع اختلالات رفتاری و شخصیت در کودکان با کمک درمان های دارویی قابل کنترل هستند.

مرکز مشاوره و روان شناسی تخصصی در مشهد جهت آسایش بیشتر مراجعین، خدمات جامع روان شناسی و روانپزشکی را به مراجعین ارائه می کند. بدین منظور بهترین تیم روانشناس و روانپزشک در مشهد به بررسی وضعیت کودکان مراجع می پردازند. در ابتدا مراجعین زیر نظر روانشناس بالینی، مورد ارزیابی و بررسی اولیه قرار می گیرند. به تشخیص روانشناس، کودکان درگیر در انواع اختلالات و ناراحتی های روانی و رفتاری، تحت درمان قرار می گیرند. علاوه بر ارائه خدمات روان شناسی، بازی درمانی، گفتاردرمانی، نوروتراپی و… در این مرکز، درمان های جامع روانپزشکی و دارو درمانی کودکان نیز در مشهد انجام می گیرد. جهت بهره مندی از خدمات این روانپزشکی این مرکز، نوبت مراجعه تان را رزرو نمایید.

پشتیبانی: 09909675313

روانپزشک کودک در مشهد

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانپزشک کودک در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

دکتر سیده نرگس گلستان 

مسلم رومیانی 

افسانه کریمی نسب 

دکتر نگار فرهنگ 

دکتر سیده مریم مشیریان فراحی 

دکتر سحر خیاط باشی 

حمید سعیدی 

نرگس سلطانی 

روانپزشک کودک در مشهد

مرضیه ذبیحی 

دکتر مهناز عباس زاده 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

روانپزشک کودک در مشهد
روانپزشک کودک در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *