زهرا امامی روانشناس

 
helpkade
زهرا امامی روانشناس
زهرا امامی روانشناس

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

زهرا امامی روانشناس

توضیحات:

مطب 1

آدرس : تهران – شهرک غرب – خیابان فرحزادی – خیابان حافظی – پلاک 9-12 – واحد اول غربی

لطفا منتظر بمانید

تلفن مطب:021-2218****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

بی خوابی یکی از انواع اختلال های خواب می باشد که در این نوع اختلال فرد با وجود اینکه بسیار خسته می باشد توانایی …

نخستین نهاد اجتماعی خانواده می باشد. تولد و مرگ اغلب افراد درخانواده می باشد.پایه و بنیان حیات و زندگی اجتماعی …

مهم ترین برهه زمانی برای شکل گیری شخصیت فرد دوران کودکی می باشد. والدین در این دوره باید به جنبه های مختلف رشد …

ر درمان مشکلات جنسی به بررسی و رفع مسائل و مشکلاتی می پردازند که باعث می شود زوجین از رابطه جنسی خود رضایت …

زهرا امامی روانشناس

روانشناس

(خانواده_ ازدواج_ طلاق_ کودک_ نوجوان_ اختلالات جنسی)

درباره ما

تصور عمومی بر این است که درمان مشکلات جنسی فقط برای افرادی است که در رفتارها و رابطه های جنسی خود دچار مشکل هستند. اما در واقع قسمتی از کار درمان مشکلات جنسی را آموزش های مسائل جنسی،آموزش های بهداشتی در مسائل جنسی و آموزش آناتومی های جنسی تشکیل می دهد، به همین دلیل حتی افرادی که مشکلی در رابطه جنسی خود ندارند می توانند با مراجعه و انجام درمان مشکلات جنسی لذت بیشتری را از رابطه های جنسی برای خود به ارمغان بیاورند و از این طریق روابط عمیق تری را با همسر خود داشته باشند که این امر بر روابط فردی ذوجین نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. ادامه مطلب

انسان از همان اوان زندگی خود قابلیت پرورش جسمی و روحی به صورت توامان را دارد و همین دوره بهترین زمان برای پرورش شخصیت یک فرد با توجه به استعدادها و توانایی او می باشد . تفاوت انسان با سایر جانداران در ویژگی پرورش دادن روح و روان برای شکل دادن به شخصیت می باشد. مرحله ای که انسان در حال رشد در جنبه ها و ابعاد متفاوت زندگی می باشد از هنگام تولد تا سنین ۱۸ سالگی می باشد. فرآیند رشد انسان از جنبه جسمانی نسبت به سایر موجودات متفاوت می باشد. ادامه مطلب

با استفاده از نتایج تحقیقات در سایر رشته های روان شناسی و استفاده از آنها در نتایج روان شناسی خانواده ، روان شناسان به بررسی معضلات و مشکلات موجود در خانواده و پیدا کردن راه حل مناسبی برای آنها می پردازند تا بتوانند با رفع این مسائل و مشکلات برای افزایش بهداشت روانی خانواده ها و جامعه و همچنین افزایش کیفیت روابط خانوادگی راهکارها و روش های مناسب و کارآمدی را به خانواده ها ارائه بدهند. ادامه مطلب

روش های درمانی این اختلال می تواند در هر فردی با توجه به علت بروز این اختلال و عامل زمینه ای آن متفاوت باشد، اختلال خواب در بیمارانی که مبتلا به بیماری های صرع و سکته که از انوع بیماری های مخرب اعصاب هستند می تواند بسیار شایع باشد، در این گونه از بیماران باید هر گونه اختلال غیر طبیعی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شود تا بتوان روش های درمانی موثری را برای رفع این اختلال در نظر گرفت . درمان اختلال خواب با توجه به علت آن ترکیبی از درمان های پزشکی و تغییرات در سبک زندگی می باشد . ادامه مطلب

در افرادی که مبتلا به این نوع از اختلال خواب می باشند  حرکات و رفتارهای غیر عادی مانند: راه رفتن در خواب، حرف زدن در خواب، شب ادراری، ناله کردن در خواب، کابوس های شبانه و دندان قروچه در زمان خواب مشاهده می شود.

در این نوع از اختلال خواب فرد بطور ناگهانی بدون مقدمه به خواب می رود، و بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب قادر به حرکت کردن نمی باشد .  علت بروز این اختلال می تواند خود به خود باشد . اما بیماری های عصبی می تواند عامل زمینه ای بروز این اختلال باشد .

بی خوابی یکی از انوع اختلال های خواب می باشد که در این نوع اختلال فرد با وجود اینکه بسیار خسته می باشد توانایی خوابیدن ندارد علت بروز این اختلال می تواند اضطراب، استرس و اختلالات هورمونی باشد . اختلال بی خوابی می تواند نشانه ای از یک بیماری دیگر باشد. این اختلال می تواند باعث بروز مشکلات دیگری مانند بدخلقی، عدم تمرکز، ضعف عملکردی و کاهش فعالیت های بدنی، افسردگی و افزایش وزن شود . بی خوابی به سه دسته بی خوابی مزمن، بی خوابی موقتی و بی خوابی حدواسط تقسیم بندی می شود که در نوع مزمن آن به بطور مداوم و حداقل به مدت یک ماه فرد دچار بی خوابی می شود .

افرادی که مبتلا به این نوع اختلال می باشند در هنگام خواب به راحتی نمی توانند نفس بکشند و با توقف تنفسی مواجه می شوند . بروز وقفه تنفسی در خواب می تواند علت بسیار جدی داشته باشد، افرادی که مبتلا به این نوع از اختلال هستند نباید نسبت به درمان آن بی توجه باشند .

آیا به کرونا مبتلا شده ام؟ با شیوع ویروس کرونا در کشورهای گوناگون…

بهترین روانشناس آنلاین با ماشینی شدن دنیای امروزی و افزایش مشغله های افراد…

بهترین زوج درمانگر در تهران گاهی در رابطه زناشویی، زن و شوهر برای…

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

کارشناس روان درمانی و روانشناس بالینی در تهران

کارشناس روان درمانی و روانشناس بالینی

کارشناس روان درمانی و روانشناس بالینی

زهرا امامی روانشناس

کارشناس روان درمانی و روانشناس بالینی

کارشناس روان درمانی و روانشناس بالینی

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای زهرا امام

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با زهرا امام چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

خانم دکتر روانشناس در حالی که در مطبش به بیمار خود مشاوره خانوادگی میداد با هجوم شوهرش غافلگیر شد . این خانم دکتر  مشاور خانواده به گزارش پارس ناز ناگهان از سوی شوهر خشمگینش مورد حمله قرار گرفت و تا آستانه فلج شدن پیش رفت.

 

ماجرا ازین قرار بود که ظهر دوشنبه 16 شهریور ماه سال جاری ، فوریتهای پلیس 110 در جریان درگیری در یک مرکز مشاوره خانواده قرار گرفت .زمانی که تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس خود را به این مرکز مشاوره رساندند؛زن و شوهر جوان را همراه شخصی که برای مشاوره به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، به کلانتری منتقل کردند .خانم دکتر که زیر ضربات مشت و لگد آسیب بدی دیده بود بسختی حرکت می‌کرد و نیاز به درمان داشت.

 

زهرا امامی روانشناس

در ابتدای تحقیقات مامورین انتظانمی مشخص شد خانم دکتر روانشناس از شوهر مهندسش بشدت کتک خورده ! پس ازبررسی‌های ابتدایی مشخص شد که محمدرضا با مراجعه به دفتر کار همسرش سمیرا از منشی خواسته که ورودش را اطلاع دهد و به گزارش پارسناز وقتی منشی می‌گوید که سمیرا در محل کار حضور ندارد، با باز شدن در اتاق، همسرش را پشت میز می‌بیند که به سمت دفتر کارش هجوم می‌برد و شروع به کتک‌کاری با سمیرا می‌کند و وقتی همکاران و کسی که برای مشاوره به دفتر مراجعه کرده بود دخالت می‌کنند، با هم درگیر می‌شوند که بلافاصله همکاران سمیرا با پلیس 110 تماس می‌گیرند.

 

این دعوای زن و شوهری که یک سمت آن دانشجوی دکترای رشته روانشناسی و سمت دیگر مهندس عمران بودند، به دادسرای ناحیه 2 تهران کشیده شد و دادیار مهدی صفریان از آنان خواست تا انگیزه خود از این درگیری جنایی را بیان کنند.

 

سمیرا گفت: روز حادثه نیم ساعت بعد از ورود به محل کارم منشی به من اطلاع داد که شوهرم به محل کارم مراجعه کرده است، چون با هم اختلاف داشتیم، گفتم بگوید من در دفتر نیستم که ناگهان به سمت اتاقم آمد و من را پشت میز به باد کتک گرفت و آنقدر به گردنم مشت زد که من بی‌حرکت ماندم و روی زمین افتادم. اگر همکارانم و بیمارم که در اتاق بودند دخالت نمی‌کردند، حتماً قطع نخاع می‌شدم و تا آخر عمر باید فلج می‌ماندم، حتی پزشکی قانونی به این مورد اشاره کرده که حمله شوهرم خیلی بی‌رحمانه بود.

 

وی ادامه داد: شوهرم بیمار است. به همه چیز گیر می‌دهد، نسبت به من بدبینی دارد. به علت ندادن نفقه، من کار می‌کردم و او ناراضی بود. من تحصیل کردم تا با مدرکم کار کنم اما محمدرضا بهانه‌های مختلف می‌آورد و مدام به من تهمت می‌زند. او حتی به گذاشتن عکس در فضای مجازی و رفت و آمد با همکارانم و تماس‌هایشان حساسیت نشان می‌دهد و دعوا راه می‌اندازد، تا جایی پیش رفت که من درخواست جدایی هم کردم، اما باز کوتاه آمدم و حالا با این کارش دیگر از خواسته‌ام عقب نمی‌کشم و دیگر نمی‌توانم زیر یک سقف با او زندگی کنم.

 

این مهندس عصبانی که محمد رضا نام داشت در مورد علت عصبانیت و حمله اش به این خانم دکتر حرفهای جالبی زد.محمدرضا پس از صحبت‌های همسرش به دادیار صفریان گفت: ماجرا از جایی شروع شد که سمیرا به بهانه ورزش به باشگاه بدنسازی شهرک غرب رفت، پس از مدتی توجه او به من و پسر 14 ساله‌ام روز به روز کم‌تر شد تا اینکه به دلیل نامشخصی روز 10 فروردین ماه با پسرم خانه را ترک کرد و پنهان از من جدا زندگی کرد. بعد از دو ماه پدر سمیرا به خانه من آمد تا مقداری لباس بردارد. هرچه سؤال کردم سمیرا کجاست، کسی به من جواب نداد تا اینکه روز حادثه چون باشگاه همسرم را بلد بودم، به آنجا مراجعه کردم و پس از تمام شدن ورزش رفتم جلوی مطبی که کار می‌کرد، از دور دیدم سمیرا از یک خودروی شاسی بلند سیاه با شیشه دودی پیاده شد و به مطب خودش رفت. پس از حدود نیم ساعت چون مشکوک شده بودم، به مطب رفتم که منشی ادعا کرد از سمیرا خبری ندارد. در همان حال در یکی از اتاق‌های مطب باز شد و همسرم را پشت میز دیدم. در حال وارد شدن به اتاق معاینه بودم که سمیرا جیغ و داد کرد که با هم درگیر شدیم و…

 

محمد رضا ادامه داد: من با کار کردن سمیرا مشکل دارم، حتی خودم گذاشتم ادامه تحصیل بدهد و با رفتن به دانشگاه با اینکه در شهرستان بود هیچ مشکلی نداشتم اما با کار کردن او مخالف هستم و نمی‌خواهم همسرم عکس‌های خصوصی‌اش را در فضای مجازی بگذارد اما او گوش نمی‌دهد و ادعای روشنفکری دارد. من هم تحصیلکرده هستم اما این باعث نمی‌شود پا روی اعتقادات و مسائلی که کانون خانواده را به خطر می‌اندازد، بگذارم.بنابر این گزارش، پرونده دعوای این زن و شوهر تحصیلکرده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه جزایی عمومی تهران ارجاع داده شد تا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

 

مطالب مرتبط:

کتک‌زدن عروس بدست داماد در شب عروسی 

کتک کاری عروس و مادرشوهر هردو را راهی زندان کرد

اگر همسرم مرا دوست دارد چرا مرا کتک میزند

درمان بیماری این مرد چینی با کتک کاری

انتشار تصویر جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی +عکس

 

 

جهت هماهنگی برای تبلیغات در دکتر برتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید : ۰۹۳۵۹۸۵۴۷۱۴

ارسال پیام :    

 

تالار گفتگو دکتر برتر

زهرا امامی روانشناس

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نرگس جان دكتر ميلاد خواجه پور خيلي خوبه،درست ٣ماهه پيش به حدي با همسرم مشكل داشتم كه تا مرز طلاق هم رفته بوديم شايد اگر بگم اين دكتر زندگيمو نجات داد دروغ نگفتم البته تلفني هم ميتوني مشاوره بگيري چون خاله ام تو ونكوور براي اضطراب  شديدي كه داشت مشاوره گرفته بود و اونم خيلي راضي بود اينم شمارش اگر خواستي عزيزم….

02188175085

زهرا امامی روانشناس

خبر خبر بیاید ببنید طبیعت برای قدر دانی از خانم ها چه کرده

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

 

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است

زهرا امامی روانشناس
زهرا امامی روانشناس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *