چگونه فالوور دختر داشته باشیم

 
helpkade
چگونه فالوور دختر داشته باشیم
چگونه فالوور دختر داشته باشیم

مدت زیادی نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام بین کاربران اینترنت جهان محبوب شده است. اما در همین مدت کوتاه، این سرویس توانسته است بین شبکه های اجتماعی به خوبی بدرخشد. امروز، اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از محبوب‌ ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی است و در ایران نیز استفاده گسترده ای از آن میشود.

اینستاگرام نه تنها محیط مناسبی برای تبلیغات برندهای شخصی و کوچک است، بلکه بستر بسیار قدرتمندی برای تبلیغات برندهای بزرگ دنیاست.

معمولاً در نخستین روزهای راه اندازی یک پروفایل در اینستاگرام ممکن است با کمی فعالیت می توانید تعداد قابل توجهی فالوور و لایک به دست بیاورید، اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که روند رو به افزایش تعداد فالوورهای شما کند می شود. همچنین، میزان لایک شدن عکسهای شما با مقدار رشد دنبال کنندگانتان متناسب نیست. یعنی به میزانی که از تعداد فالوور های خود انتظار دارید، برای عکس های خود لایک جمع آوری نمی کنید.

حال ما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوان با سرعت بالاتری، تعداد بیشتری لایک و فالوور به دست آورد و چگونه میتوان بازدید کننده های بیشتری را به سمت پروفایل خود کشاند. با خواندن این آموزش به راحتی میتوانید روزانه بیش از 200 فالوور و برای هر عکس خود، بیش از 1000 لایک جمع آوری کنید.

اتصال اکانت فیسبوک و اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام است. آمار نشان می دهد که بیش از 20% از کاربران اینستاگرام، حساب کاربری فیسبوک هم دارند. بنابراین با وصل کردن این دو اکانت، پروفایل شما برای بسیاری از دوستان و آشنایان نمایش داده خواهد شد و آنها شما را دنبال خواهند کرد.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

بررسی ها و آمار نشان می دهد 3% از کسانی که در فیسبوک با شما در ارتباط هستند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد. همچنین شما میتوانید یک Status در فیسبوک ارسال کنید و دوستان خود را از ساخت پروفایل جدید اینستاگرام خود مطلع کنید. آمارها نشان داده که این عمل باعث افزایش ضریب 3% به 5% خواهد شد. بنابراین شما بیشتر از حالت عادی، فالوور خواهید آورد.

دقیقاً همانند توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران اینستاگرام نیز از تگ ها (هشتگ) برای نشان دادن ویدئوها و عکسهای خود از هشتگ استفاده می کنند. بنابراین برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام، از هشتگ ها استفاده کنید.
در ادامه می توانید 20 هشتگ محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام را مشاهده کنید.

به همین ترتیب شما میتوانید از هشتگهای فارسی پربازدید استفاده کنید. برای یافتن اینکه آن هشتگ چقدر بازدیدکننده دارد و چقدر مهم است باید بررسی کنید که در جستجوی آن هشتگ چه تعداد عکس موجود است. هرچه تعداد عکسهای موجود بیشتر باشد، یعنی آن هشتگ پر کاربرد تر است و کاربران بیشتری از آن استفاده می کنند. برای مثال، چند هشتگ فارسی معروف در زیر آورده شده است:

البته باید توجه داشته باشید برای عکس ها و مطالب ارسالی خود باید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. هشتگه ای نامربوط ممکن است به ضرر شما تمام شود و بازدیدکنندگان را از نام شما فراری سازد.

در کنار استفاده از هشتگ های معروف، استفاده از فیلترهای عکس معروف هم برای شما نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. در لیست زیر 10 عدد از معروفترین فیلتر های اینستاگرام آورده شده است:

اگر شما به دنبال فالوور و لایک های بیشتر هستید باید روابط خود را با دیگران گسترش دهید. گسترش رابطه با دیگران به راحتی امکان پذیر است. به صورتی که نظرات مرتبطی بر روی عکسها و ویدئوهای دیگر کاربران بگذارید تا آنها با خواندن این نظرات توجه خاصی به پروفایل شما بکنند و در نهایت با بازدید از پروفایل شما و دنبال کردنتان عکسهای شما را به طور مداوم ببینند. به این ترتیب، طی مدت کوتاهی تعداد لایک ها و به طبع فالوور های شما افزایش پیدا می کند.

نکته قابل ذکر این است که اکثر کاربران اینستاگرام، بیشتر زمان خود را در این نرم افزار صرف لایک کردن عکس ها می کنند و زمان کمی را به نظر دادن درباره عکس دیگران اختصاص می دهند. پس طبیعتاً باید تعداد لایک عکس ها و ویدئوهای شما بیشتر از میزان نظرات باشد.

همچنین، کاربران به طور معمول نسبت به کامنت ها بیشتر واکنش نشان می دهند. یعنی اگر شما درباره یکی از عکس ها یا ویدئوهای افراد نظر بدهید، احتمال اینکه او به از پروفایل شما دیدن کند بسیار بیشتر از زمانی است که صرفاً عکس او را لایک می کنید. همچنین نتایج تحقیقات نشان داده است در این حالت، احتمال اینکه آنها شما را دنبال کنند 401% بیشتر خواهد بود.

با توجه به تحقیقات و آماری که گروه نوین تهیه و جمع آوری کرده است، به این نتیجه رسیده ایم که به طور میانگین با هر 1000 لایک بر روی عکس های دیگران (کاربرانی که شناختی روی آنها نداشتیم و دنبال کننده آنها نبودیم)، تقریبا 21.7 لایک برای عکس های خودمان جمع آوری شده و 6.1 دنبال کننده به لیست ما اضافه شده. همه اینها در حالتی است که ما در ازای دنبال شدن، آنها را دنبال نمیکردیم. این آمار، آمار خالص کاربرانی از اینستاگرام است که صرفاً برای پاسخ به لایک کردن یک عکس، این کارها را انجام داده اند.

پس به این نکته توجه داشته باشید هرچه تعداد بیشتری لایک کنید، امکان دیده شدن عکس ها، ویدئوها و به طور کلی پروفایل شما توسط کاربران دیگر (که خارج از دایره فالوورهایتان در اینستاگرام هستند) بیشتر خواهد شد و در نهایت این امر باعث افزایش دنبال کنندگان شما خواهد شد.

یکی از راه‌هایی که برای اتوماتیک کردن این روش دارید، استفاده از ربات اینستاگرام است. فقط یک نکته: اگر روزی تصمیم به استفاده از ربات اینستاگرام گرفتید، پیشنهاد می‌کنم حتماً از یک ربات خوب استفاده کنید. به شخصه برای این منظور ربات دیدوگرام را پیشنهاد می‌دهم.

با بررسی و تحلیل نتایج حاصل از 46 کاربر اینستاگرام و بیش از 1000 عکس مختلف، گروه نوین به این نتیجه رسید که بهترین زمان برای ارسال عکس یا ویدئو در اینستاگرام، شنبه ها ساعت 5 الی 6 بعد از ظهر است. در این بازه زمانی تعداد بسیار زیادی از کاربران اینستاگرام آنلاین هستند و در نتیجه شما آمار بهتری دریافت خواهید کرد.

بازه زمانی دیگری که بعد از آن مورد توجه ما قرار گرفت، روزهای سه شنبه تا پنج شنبه بین ساعت های 3 تا 4 بعد از ظهر بود. در این ساعات نیز تعداد لایک و کامنت قابل ذکری دریافت کردیم.

همچنین، به طور معمول یک پست بعد از ارسال شدن در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام در ساعات اولیه خود بسیار مورد توجه قرار می گیرد و بیشترین تعداد بازدید، لایک و کامنت را در ساعات اولیه خواهد داشت. طبق آمارها و بررسی های انجام شده توسط گروه نوین، 46.15% از تمامی کامنت هایی که برای یک پست ارسال می شود در ساعت اولیه است و بیش از 69.23% از این تعداد در 3 ساعت اول رخ می دهند. بنابراین بهترین زمان برای جلب توجه کاربران به عکس ها و ویدئوهای شما همان ساعت نخست ارسال آن است. در اولین ساعت پس از ارسال فعال باشید!

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که اینگونه عکس ها معمولاً 19.41% لایک بیشتر و 22.04% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (1 عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

بنابراین اگر فرصت این کار را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم بجای گرفتن یک عکس و اشتراک گذاری آن، چندین عکس بگیرید و به صورت همزمان در یک عکس ترکیب کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

با توجه به مطالب ذکر شده، نتیجه گیری کلی این است که اگر میخواهید رشدی در تعداد فالوورهای خود ببینید باید به همان میزان در اینستاگرام فعالیت کنید. سعی کنید در زمان های مشخص و در فرصت های خالی خود در اینستاگرام بگردید و عکسها و ویدئوهای مورد علاقه خود را لایک کنید و روی آنها نظر بگذارید. این بهترین روش برای رشد دادن یک حساب کاربری در اینستاگرام است.

البته با این حال ما آمار را بررسی کردیم و متوجه شدیم که به صورت تقریبی 16.6% ازفالوورهای ما، ربات بودند یا کاربرانی بودند که هیچگونه عکس العملی در برابر ارسال های ما نشان نداده اند. با توجه به آمار بالا، شما باید به طور خلاصه این کارها را انجام دهید:

با رعایت این اصول، به راحتی می توانید سرعت رشد تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و بازدهی بیشتری از فعالیت خود در اینستاگرام داشته باشید. همچنین، به شما پیشنهاد می کنم که مقاله دیگر ما که درباره گسترش تجارت در لینکدین است را هم مطالعه نمایید تا بتوانید استراتژی خوبی برای شبکه های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

اگر در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی سوالی دارید می توانید از طریق فرم نظرات در زیر همین مطلب، آن را با ما در میان بگذارید.

دیدوگرام یک سرویس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است که تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام را برای شما ساده می‌کند. به کمک این سرویس، شما تبلیغاتی منظم‌تر و موثرتر خواهید داشت.

با عضویت در خبرنامه نوین، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه بازاریابی دیجیتال دریافت کنید

سلام. ممنون از مطلب خوبتون.
این افرادی که فالو میکنن تا پیجشون دیده بشه و فالو کنیم، چطور ما رو پیدا میکنن؟ با نرم افزار خاصی رباتی چیزی کار میکنن یا روشای دستی استفاده میکنن مثلا میرن فالورای پجای پرطرفدار حوزه خودشونو دنبال میکنن؟
و ببخشید یه سوال دیگه من پیجای اینستاگرام ایرانی زیادی رو میبینم که تصویرسازیا یا نقاشیای یه پیج خارجی مشخصو تقلید میکنن بدون اینکه فالورشون بدونه این ایده از خودشون نیست و کپیه. حالا من که حوزه فعالیتم هنر نقاشیه آیا راهی وجود داره اگه کسی این کارو با ایده من کرد متوجه بشم؟ میدونم کپی رایت وجود نداره و تقلید زیاده و … اما اقلا در همین حد که اگه کسی عکس نقاشی مشابه مال من پست کرد من متوجه بشم (یا چیزی شبیه این) وجود داره راهی؟
تشکر

سلام

برای فالو کردن از ربات استفاده میشه و به صورت خودکار فالوورهای یک پیج مشخص رو فالو می‌کنند.

و جواب سوال دوم: خود اینستاگرام فقط موسیقی‌های کپی شده رو موقع پست گذاشتن تشخیص میده و فعلا برای تصاویر یا ویدیو چنین امکانی وجود نداره. مگر این که تصاویر شما لایسنس داشته باشند و خودتون پیج‌هایی رو پیدا کنید که تصاویر شما رو کپی کردند. بعدش می‌تونید با ارسال گزارش از اینستاگرام بخواهید که تصاویر رو حذف کنه و به پیج مورد نظر هشدار بده.

موفق باشید

من چطوری میتونم درخواست بدم که من دنبال کنن؟همونطورمه بقیه پیج هابه من درخواست دنبال کردن میدن؟

برید به پروفایل شخص و Follow رو بزنید.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

سلام
من فالوور خریدم ولی هرقدر فالوور من اضافه میشه دو برابرش فالوشده های من بالا میره نمیخوام اینطوری باشه چکار کنم لطفا کمکم کنید
چون اگر اینطوری باشه دیگه خرید نمیکنم ممنون منتظرم

سلام، از ربات insta cleaner استفاده کنید و فالووینگ‌ها رو پاک کنید. البته بد نیست به پشتیبانی اونجایی که فالوور خریدین هم زنگ بزنید و دلیلش رو بپرسید.

ممنون از اطلاعات بسیار خوبتون.سوال من این هست که برای قرار دادن عکس آیا ترجیحی بر گرفتن عکس توسط خود کاربر با استفاده از یک عکس آماده وجود دارد؟اطلاعات ضد و نقیضی در این مورد وجود دارد.اما واقعا اینستاگرام قادر به تشخیص این مسأله هست؟

سلام من کارم فرش دستبافه ولی نمیدونم چطور باید فالووری انتخاب کنم که مرتبط با کارم باشن

هشتگ‌های مرتبط روی پستتون بزنید، به پیجای مرتبط تبلیغ بدید، فالوورهای صفحاتی که مرتبط با کار شما هستن یا مخاطبانتون نزدیک به هم هستند رو فالو کنید، پست‌های مرتبط رو لایک کنید و …

سلام
حالا که دارم جواب شما رو طبق اطلاعات خودم میدم اول از همه میگم که اینستاگرام بفهمه یا نفهمه برای من حداقل،هیچ اهمیتی نداره.
دوست عزیز،کپی بکن،هرچقدرم دلت خواست بکن،ولی تروخدا ذکر منبع کن.همین؛بزار کارت در چهار چوب انسانیت باشه.موفق باشی

سلام، من سوالتون رو متوجه نشدم، اما کلا اینستاگرام هنوز رو کپی رایت عکس‌ها خیلی حساس نیست، مگر اینکه عکس خیلی مشهور باشه یا ریپورت بشه

بنده سوالی داشتم چه نوع محتواهایی در رسانه اجتماعی فروش بیشتری دارند ؟

اگر منظورتون محبوبیت هست، باید بگم محتواهای:

۱. زرد و جنجالی (معمولاً مرتبط با ستاره ها)
۲. فوتبال
۳. غذا و آشپزی
۴. مثبت اندیشی

و چیزهایی از این دست

سلام، من قبل از اینکه با مجموعه آموزشی شما آشنا بشم با یک سری ربات خارجی مثل instazood.com و hootsuite.com و followerhot.com و… کار کردم ولی واقعا هیچ کدوم به پای ربات ایرانی و اورگانیک بودن روش های افزایش فالوور واقعی شما نمی رسند. میخواستم در صورت امکان، بهم در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و سئو اینستاگرام (اکسپلور ) راهنمایی بدید.
در ضمن اگه بشه در مورد تبادل بیشتر توضیح بدید و تاکتیک های بهتری ارائه کنید خیلی خووووووووب میشه.
همچنین یک لیست از صفحاتی که پیشنهاد میکنید کارشون خوبه برای تبلیغات و فالووراشون فیک نیست بگید یا آموزش بدید بفهمیم که فالوورهاشون واقعی هست یا فیک و قلابی.
مرسی مرسی مرسی نوین عزیز شما حرف ندارید مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم
همیشه همینقدر خوب بمونیدد نویننننن جان

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
من پیشنهاد می‌کنم با بخش دیدوگرام تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید
با آروزی موفقیت برای شما

گفته شد که یکی از بهترین زمان های پست گذاشتن روز شنبه ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر است اما من در طول روز ۴ پست مس گذارم آیا باید تمام این ۴ پست را ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر بگذارم؟

سلام.
نه لازم نیست هر ۴ پست رو در یک ساعت بذارید چون ممکنه یکی دوتاش دیده نشه. میتونید یه کار دیگه بکنید؛ اینستاگرام یک قسمتی داره به نام insight که نشون میده چه روزها و ساعت‌هایی، افراد بیشترین بازدید رو از پیج شما داشتن. میتونید توی اون ساعت‌ها پست‌هاتونو با فاصله منتشر کنید.

توضیحاتتون واقعا عالی بود ممنونم

کی به شما گفته این روش بک لینک سازی درسته که چند روزه کامنتای تکراریتون تمومی نداره؟!! در مورد سئو بیشتر بخونید.

ممنون از راهنمایی شما به نظر خیلی ساده و کاربردی میاد امیدوارم در عمل هم همین طور باشه من یک صفحه برای کسب و کار راه انداختم اماهنوز نتونستم فکرم رو روی‌ه یکی از هنر هایی که دارم متمرکز کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام.
ممنون از توجهتون
اگ دنبال کسب و کار هستین حتما به وبسایت http://www.didogram.com برین. کلی مطلب در مورد آموزشهای اینستا وجود داره

سلام جناب من تعداد فالور هام بالاست اما تعداد لایکام خیلی کمه فیکم نیستن خودشون فالوم کردن اما نمیدونم چرا تعداد لایکام کمه تعداد فالور هام ۱۲۵۹اما تعداد لایکام۵۰یا ۶۰تاهست چرا؟؟

سلام؛
بیشتر رو ظاهر و محتوای صفحه تون زمان بذارید.
لطف کنید همین مقاله رو بخونید و سعی کنید نکاتی که گفته شده رو در صفحه تون رعایت کنید.
حتما به تدریج نتیجه ی مطلوب رو خواهید گرفت
با آرزوی موفقیت.

سلام اقا بابک دیر جواب میدین چرا؟
ممنون از اولی خیلی خیالم راحت شد فکر کردم از عمد اسم منو ننوشته طرف 🙂
بعضی پستای اینستا خیلی لایک داره اگه بخوام دونه دونه باز کنم ببینم طرفی که میخوام این پستو لایک کرده یا نه وقت زیاد میبره روشی هستش ویدئو و پست یک راست اسم طرفو بزنی ببینی لایک کرده یا نه؟ اصلا این لایک هایی که میکنیم بجز خودمون مردم هم میتونند ببینن؟ کدوم بخشه؟

روشی هست که توفیسبوک بری سال و تاریخ فلان که پستاشو ببینی؟ اونایی که صفحه داره پیج معمولی نیست
ممنون

سلام دوباره سمانه جان!
بابت تاخیر معذرت میخوام! دیگه تعطیلی‌ها و روزهای مرخصی اجازه ندادن نظرات رو چک کنم 🙂
دوست عزیزم شما برو اینستاگرام، اون پایین روی عکس قلب کلیک کن. دو تا بخش داری: یکیش نوشته You و اون یکی نوشته Following.
اگه وارد بخش Following بشی، لایک، کامنت، و فالوی فاللورهاتو میتونی ببینی، ولی این فهرست همیشه صد درصد کامل نیست. دوم اینکه فقط لایک ها و کامنت‌هایی که فالوورات روی پستای پابلیک گذاشتن رو نشون میده. و در نهایت، بعضی افراد از بخش تنظیمات، گزینه Hide Activity رو فعال کردن. وقتی این گزینه فعال بشه، شما خیلی از فعالیت‌های اون شخص توی اینستاگرام رو نمیتونین ببینین (مخصوصا اینکه کی آنلاین بوده).
در مورد فیس بوک متاسفانه من اطلاعات خاصی ندارم چون تقریبا هیچ وقت باهاش کار نکردم (بصورت حرفه‌ای) و خیلی هم راستش ازش خوشم نمیاد 🙂

سلام بعضی از پیجها اول صفحشون پایین نوشته شده توسط کی فالو شده مال پیج من نداره
میخوام بدونم این کار چجوریه تو تنظیمات کجاش بری؟ و هر کی رو که دوست داشتی میتونی اسمشو بنویسی که حرص بقیه دربیاد؟
چون یک پیجی که من ۴-۵ نفری بودم فالوش کردم اسم من تو پیجش نیست
(followed by…(
ولی اسم کسی روی نوشته که بعد من دیرتر اومد و جز فالووراش شد اد اسم همونو نوشته حرصم دراومد. تازه فالووره پستی هم نداره ولی من پستامم زیاده فکر کردم از عمده این کار کرده و تو تنظیماتش رفته و … خلاصه خیلی ناراحتم. خدا کنه اشتباه باشه.

و چطوری میشه تو پستای یکی که خیلی لایک هم داره فقط اسم طرفی که میخوای و پیدا کنی متوجه بشی لایک کرده یا نه؟ ترفندی هستش راهی هستش؟
لطفا جواب بدید خواهش تورو خدا بگید از عمد نیست

سلام. سمانه جان اینکه نشون میده یک صفحه توسط کیا فالو شده ارتباطی به تنظیمات نداره و فقط هم فالوورهای شما رو نشون میده. ینی اگر شما وارد پیجی بشین که تا حالا نرفتین و فالو نکردین، و چنتا از فالوورهای شما این صفحه رو دنبال کرده باشن، اینستاگرام به شما میگه این این افراد این صفحه رو فالو کردن.
برای نشون دادن اینکه کی لایک کرده هنوز گزینه‌ای وجود نداره.
موفق باشی

مصطفی
بابت مطلب تحلیلی وساختار حرفا ایش ازت خیلی ممنونم
واقعا لذت بردم
نوین رو یادم میمونه

سلام پویا جان. آقا مصطفی نبودن من از طرف ایشون ازتون تشکر میکنم
خوشحالیم که از مطالب ما خوشت اومده 🙂

سپاس از محتوای خوب شما!

با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون ام از مطالب مفیدتون

خوشحالیم که مفید بوده براتون

ممنون از شما! مطالبِ مفید و باارزشى بود.

متشکرم بنیامین جان. خوشحالیم که مفید بوده

با سلام
احتراما بنده دارم فروشگاه اینترنتی فروش عسل راه اندازی میکنم میخاستم راههای تبلیغ فروشگاههایی اینچنینی در اینترنت چطور صورت میگیره و اگه شما انجام میدید هزینه آن چگونه میباشد.
با تشکر
تقوی

سلام آقای تقوی،
روش‌های تبلیغات اینترتی گستردگی زیادی دارند. از تبلیغات در گوگل تا تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام که کاملا بخش های متفاوتی هستند. پیشنهاد من به شما اینه که با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و شرایط کاری تون رو به همراه بودجه‌ای که برای تبلیغات اینترنتی اختصاص دادید رو با کارشناسان ما درمیون بذارید. کارشناسان نوین با توجه به نوع فعالیت شما، بودجه تبلیغاتی‌تان و انتظاری که از کسب و کارتون دارید بهترین روش های تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی میکنند.

?متشک__________رم ?

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب در سطح جهان است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از نقطه به نقطه جهان می باشد که در این برنامه، کاربران تصاویر و ویدیوهایی را از خود به اشتراک می گذارند و اگر شما نیز در حال مطالعه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک هستید، حتما روزانه چندین ساعت در این شبکه اجتماعی وقت می گذارید و پست های مختلف را مشاهده می کنید.

اما با جستجو در اینستاگرام قطعا ممکن است با برخی صفحات روبرو شوید که دارای چند صد هزار یا چند میلیون فالوور هستند که برایتان ممکن است کمی شوکه کننده باشد و این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟! و ده ها سوال و جواب که در این زمینه ذهن شما را درگیر خود کنند. اما اگر این سوال برای شما پیش آمده است و به دنبال راه و روش های اصولی هستید، در این گزارش از نمناک قصد داریم شما را با آموزش محبوب شدن در اینستاگرام آشنا کنیم که حتما کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

شاید تعریف های زیادی در مورد هشتگ در وب مشاهده کنید که هر یک از آنها به نحوی خاص توضیح داده اند. اما هشتگ در اینستاگرام بیشتر یک ابزار است. برای مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستید، می توانید با هشتگ کردن تیم مورد علاقه خود ( #تیم_**** ) در بخش جستجو اینستاگرام، پست هایی که با این هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنید.

از این رو اگر شما در اینستاگرام در حال فعالیت هستید و می خواهید پیج عادی خود را تبدیل به پیج پر بازدید و درآمد زایی کنید، باید حتما و حتما هشتگ هایی مرتبط با پست های که در طول شبانه روز می گذارید، در انتهای پست قرار دهید تا میلیون ها کاربر با جستجوی این هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

با این حال برای هشتگ گذاشتن در پست های اینستاگرامی، باید یک نوع استراتژیک بچینید تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اینستاگرام با بازتاب و استقبال زیادی روبرو شود. بطور کلی گفته می شود که چیزی بین 8 تا 12 هشتگ برای پست کافی است و اگر از این تعداد بیشتر شود، باعث زشت شدن محتوای پست خواهد شد و توصیه ای که ما برای شما عزیزان داریم این است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصویر یا ویدیویی که در حال انتشار آن هستید، باشند که در غیر اینصورت هیچ بازده ای برای شما نخواهد داشت.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

همچنین سعی کنید هشتگ یا هشتگ هایی را انتخاب کنید که در آن ماندگار شوید. برای مثال اگر شما در انتهای پست #ایران و… قرار دهید، قطع یقین پست شما در میان سایر پست های دیگری که در حال انتشار هستند، غرق خواهد شد و اما اگر هشتگ دیگری مانند #زنده_باد_ایران استفاده کنید، پست شما نسبت به هشتگ اول جایگاه اش را از دست نخواهد داد و می تواند بازدید خوبی بگیرد که این مورد نیز نیاز مبرم به خلاقیت دارد.

محتوا یکی از نکات و ابزارهایی است که این روزها همه ما به دنبال آن هستیم و کارفرماهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا که دارای کسب و کار شخصی هستند، به دنبال تولید کننده محتوایی هستند که تمام اصول و ضوابط محتوای اینستاگرام را آشنا باشد و بتواند برای آنها تولید محتوا کند. اما این بدین معنا نیست که شما حتما باید تولید کننده محتوا استخدام کنید و در این راستا هزینه کنید!

برای اشنایی با نحوه نوشتن محتوا یا در اصطلاح کپشن پست می توانید چند ساعتی در اینستاگرام بصورت هدفمند جستجو کنید و از پیج های پربازدید استفاده کنید که قطعا با مشاهده چندین پست می توانید اصول خاص را در این راستا متوجه شوید. اما اگر از کپشن بگذریم، به محتوای اصلی یعنی تصویر یا ویدیویی هست که در حال به اشتراک گذاشتن آن هستیم، میرسیم.

پست می تواند در محبوبیت ما موثر باشد و اگر چند ساعتی فکر کنیم، می توانیم به موضوعات مختلفی برسیم که شاید برای کاربران و دنبال کننده های پیج ما یک سوال باشد و به همین دلیل بهتر است که در راستای آموزش آن بپردازیم تا در این شبکه مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شویم که این ابتدای محبوبیت در اینستاگرام می باشد…

پیج اینستایی شما حتما در یک راستا فعالیت می کند که این می تواند به شاخه های بسیار زیادی تقسیم شود. برای مثال می توان در زمینه آشپزی، تکنولوژی، صفحات خنده دار و… که این پیج را شما در اولین روز ایجاد حساب به آن فکر کرده اید و به نتیجه رسیده اید. از این رو شما باید در راستای هدف پیج خود فعالیت کنید و اگر در زمینه x فعالیت می کنید، نباید از y در پیج اینستاگرامی خود مطلب را انتشار کنید و این یک اصل است که حتما باید رعایت کنید.

با این وجود اگر شما به کامنت های مخاطبان پیج اینستاگرامی خود دقت کنید، می توانید از حرف ها و گفته های آنها به نیازهای آنها پی ببرید و پست هایی متناسب با خواسته های آنها منتشر کنید تا آنها را هر چه بهتر به خود جذب کنید و به مرور آنها اگر از پست های پیج شما خوششان بیاید، حتما پست های شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت و محبوب خواهید شد.

شاید در هنگام عکاسی از یک سوژه این چنین فکر کنیم که ما نیازی به آموزش روش های عکاسی نداریم و این اشتباه بزرگی است که شاید اکثر ما آنرا انجام دهیم! عکاسی شغلی خاص و پر از نکات جزئی است که اگر شما این جزئیات را رعایت کنید، عکستان ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل اگر الان روزهای اولیه کاری شما در این زمینه است و قصد هزینه کردن ندارید، بهترین راه آموزش روش های عکاسی است که می تواند به شما کمک کند.

عکاسی اولین مرحله ای است که شما انجام می دهید و نباید عکس گرفته شده را فورا در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید. برای انتشار عکس شما می توانید از ابزارهای بسیار زیادی اعم از فوتوشاپ و سایر ابزارهایی که در این زیمنه وجود دارند استفاده کنید و عکس خود را تبدیل به تصویر بسیار زیبا و خاصی کنید که نظیر آنرا ندیده اید.

قطعا هر شغل و بیزنسی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و با یک شب نمی توان راه چند ساله را پیمود…! از این رو با چند پست ساده نمی توان در طی چند ماه به محبوبیت رسید و شما باید برای ماندگاری خود تلاش کنید. تلاشی که باید بکنید این است که حتما اصول را آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید.

با این حال اصلی ترین اصلی که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید، صبر است که یک مولفه حساس می باشد که باید از آن پیروی کرد. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت را بیشتر کنید.

در بیو اینستاگرام خود می توانید تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنید که در این 150 کارکتر می بایست در مورد اهداف پیج و معرفی آن حرف بزنید و لازم به ذکر است که بیو اینستاگرام بسیار مهم است چرا که برای مخاطب تاثیر گذار است و می تواند حتی باعث جذب فالوور شود که این مورد هم یک شرط مهم دارد…! شرط مهم، واقعی بودن محتویات بیو اینستا شما می باشد.

برای مثال پیج اینستاگرامی وجود دارد که در بیو خود از #ماشین_های_روز استفاده کرده است و به هیچ وجه تصویری از ماشین های مدرن در پیج منتشر نکرده است و این یک اشتباه بزرگ می باشد چرا که میزان اطمینان کاربر را نسبت به پیج و زحمات خود کاهش می دهید و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پیش بروید.

تمام ذهنیت خود را که تا این قسمت از این مطلب از نمناک بدست آورده اید را چند ثانیه کنار بگذارید و خودتان را یک کاربر اینستاگرام ساده تصور کنید. در طول روز 6 بار شما وارد اینستاگرام می شود و پست های مختلف را مشاهده می کنید و در صورت لزوم کامنت نیز می گذارید. اما در میان پیج دوستان و آشنایانتان که شاید در طول روز تمام آنها به تعداد 10 استوری و 2 پست بگذارند، پیجی را فالوو کرده اید که در طول روز 10 پست و 30 استوری را منتشر می کند.

حس شما نسبت به این پیج چگونه است؟! آیا حاضر به دنبال کردن آن هستید؟! به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید بود چرا که باعث آزار شما می شود و اگر در میان 10 پست و 30 استوری، 50 درصد آنها نیز تبلیغات باشند، به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید شد و فورا آنفالوو خواهید کرد.

بنابراین بهترین کار این است که ابتدا خودتان را بجای کاربر و فالووری قرار دهید که در حال دنبال کردن پیج شما می باشد و در ساعت های مقرر و مناسب در طول روز پست های مختلف را منتشر کنید و اگر روزهای اولیه پیج شما می باشد، روزانه یک پست هدفمند کافی است تا به مرور پیج شما گسترش پیدا کند.

اشتباهاتی وجود دارند که اگر شما می خواهید تبدیل به پیجی پربازدید و محبوب در اینستاگرام شوید، ممکن است آنها را انجام دهید که این موارد روش محبوب شدن در اینستاگرام نیست و شما باید بصورت جدی از آنها خودداری کنید. در ادامه به معرفی این مشکلات خواهیم پرداخت و توصیه می شود حتما خودداری کنید؛

مرجع آموزش بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

در دو هفته میشود فالور ها را از 0 به 10K رساند به شرط آنکه روش های اصوای را رعایت کنید ; یک فرمول بسیار ساده برای افزایش فالوور وجود دارد که باعث می شود به سرعت رشد کنید و فروشتان را افزایش دهید و با سرعت خیلی زیاد مخاطبان آنلاین و فالوورهای خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را با نرخی فراتر از حد نرمال و حتی بالاتر از حد انتظار خودمان افزایش دهید.

در ادامه ما به شما گام به گام تمام کارهایی که انجام دادیم تا افزایش فالوور داشته باشیم و به این موفقیت دست پیدا کنیم را شرح می‌دهیم؛ و شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید

در عمر فعالیتمان با شرکت های و صنعت های زیادی کار کردیم، صنایع مختلف مانند صنایع تولیدی، آموزشی، صنایع دستی، پزشکی، زیبایی و… و از تمام آنها تجربیاتی جدید به دست آوردیم، در ابتدا تمام مواردی را که جدید پیدا می‌کردیم در هر صنعتی استفاده می‌کردیم، اما در تمام صنایع بازدهی نداشت. درصدی از این موضوع به خاطر تغییر الگوریتم اینستاگرام بود و درصدی به خاطر رفتار مردم در صنایع مختلف، در ادامه اصول و روش هایی که در تمام صنعت‌ها نتیجه بخش بوده است و تجربیات خودمان در صنایع مختلف را به شما به اشتراک می‌گذاریم<br/>

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

این بخش به کمی فکر و تلاش احتیاج دارد. برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور واقعی در اینستاگرام شما باید محتوایی را تولید کنید که نه تنها برای اینستاگرام تولید شده، بلکه برای آنچه که مخاطب شما میخواهد نیز مناسب باشد. پیدا کردن روش درست بسیار مهم است، چون باعث می‌شود که فالور های بیشتری جذب کنید و شما را بیشتر بشناسند و افزایش فالوور واقعی داشته باشید.

به طور کلی، تصاویر مختلفی دراینستاگرام وجود دارند که در صنایع مختلف متفاوت است تصاویری با نقل‌قول‌های انگیزشی یا خنده‌دار، عکاسی های با کیفیت، یا تصاویرگرافیکی حرفه ای

با این حال، باید با دقت در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی را تولید می‌کنید. باید به یاد داشته باشید که Instagram یک هدف خاص و منحصر به فرد است و تجربه‌ای که به کاربر می‌دهد کاملاً متفاوت از چیزی مانند Facebook و Twitter است.

در تولید محتوا این موارد را نظر بگیرید:

طبق آمار های ما مردم پیام تصویری را 60000 بار بیشتر از یک متن ساده درک میکنند. در کمتر از یک ثانیه مخاطب با با دیدن پست شما تصمیم میگیرد که آیا شما ارزش زمان و وقت او را دارید و شما را فالو کند یا خیر!

هنگامی که شما موضوع و استراتژی خود را انتخاب کردید خیلی مهم است که در آن موضوع ثابت قدم باشید و عقب نکشید. این تنها چیزی است که باعث میشود افرادی که شما را فالو می کنند به شما اعتماد کنند این موضوع در تمام پیج ها و صنعت ها صادق است و در پیج های بزرگ آسیب بیشتری دارد.

ما متوجه شده ایم دلیل اینکه مخاطبان پیج amiratariani را دنبال میکنند این است که مردم میتوانند انتظار سطح بالایی از کیفیت و ارزش را از ما داشته باشند.آنها میدانند که ما در اینستاگرام یک سری پست های مشخص را ارائه میدهیم و و توقع ندارند در پیج ما یک پست با موضوع سیاسی ببینیند آن ها می دانند که پست های ما بر پایه ی آموزش است و سعی می کنیم نکات و ترفند ها را آموزش دهیم ، اعتماد به این نکته دلیلی است که باعث میشود فالوورهای مشخصی داشته باشیم که آن ها به ما اعتماد دارند و مرا می شناسند و به پست ما علاقه نشان می دهند.

ما از برند و نام پیج خود به شدت محافظت میکنیم و پست های مشخصی را تولید می کنیم که مخاطبان ما به آن ها علاقه دارند این که آن ها به چه موضوع و پستی بیشتر علاقه دارند را با سعی و خطا های بسیاری به دست آوردیم .به همین دلیل است که ما میخواهیم پستهایی تولید کنیم که مطمئن هستیم مختص جایگاه و پیج ما باشد.

مشکل مشترک همه ی آنهایی که تازه می خواهند اکانت اینستاگرام بسازند این است که نمی دانند می خواهند چه موضوع یا محتوایی تولید کنند و تنها به دنبال افزایش فالوور هستند نکته ای که باید بدانید این است که از کسی تقلید نکنید زیرا رمز موقیت در اینستاگرام این است که کمی منحصر به فرد باشید .

و اما هشتگ : بهترین راه رایگان برای جذب مخاطب جدید و افزایش فالوور است اینکه بدانید چه هشتگی برای شما مناسب است اولین قدم شما برای شروع موفقیت در اینستاگرام است (نگران نباشید در بخش 6 کاملا به آن می پردازیم.) می توانید از سایت iconosquare یا keywoordtools استفاده کنید و ببینید کدام هشتگ مناسب موضوع شما است و حتی می توانید کاربرانی که این هشتگ را فالو میکنند پیدا کنید و ببینید که آنها چه نوع محتوا و موضوعی را میپسندند.

آزمایش A/B را انجام دهید.یک هفته یک نوع موضوع و محتوا را امتحان کنید و هفته ی بعد یک موضوع دیگر را.بهترین موضوع و محتوا را پیدا کنید و واقعا مخاطبین خود را بشناسید.

اگر کار با فتوشاپ را بلد نیستید  برای شروع برنامه های و wordswag و Typoramaو sparkpost را می توانید در موبایل استفاده کنید و  عکسهای خود را ویرایش کنید یا عکس نوشته های زیبا بسازید .<br/>

زمانی که می دانید چه نوع موضوعی مناسب پیج شما است آن زمان است که واقعا میتوانید برای گذاشتن پستهای بزرگ تمرکز کنید و با مخاطبین و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.این کار ممکن است ساده بنظر برسد اما همیشه می بینیم که مساله تولید محتوای مناسب نادیده گرفته میشود.باید متوجه شوید که مخاطبان شما با دیدن چه عکسهایی و یا چه موضوعاتی لذت میبرند سپس در پیج خود تصاویر مرتبط با آن موضوعات را قرار دهید.باید با مخاطبین خود بطور خاص ارتباط برقرار کنید.به خاطر داشته باشید که محتوای خوب چیزی است که مخاطبان می پسندند نه چیزی که شما دوست دارید.به همین دلیل است که باید رابطه ی خوبی با مخاطبین خود داشته باشید تا یاد بگیرید چه نوع موضوعاتی را دوست دارند.

زمانی بود که ما چیزی را منتشر کردیم و فکر کردیم مخاطبین زیادی را به خود جذب و سرگرم می کند اما با مشکل مواجه شدیم.یا زمانی یک پست را منتشر کردیم و تعجب کردیم که چرا اینقدر محبوب شد! شما هم باید در اوایل کارتان که فالور های کمتری دارید آزمون و خطا کنیدو مدام نظرسنجی کنید  و طیف گسترده ای از انواع پست های مرتبط را منتشر کنید تا بتوانید افزایش فالوور واقعی و مرتبط داشته باشید.یک راه خوب برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما چه چیزی می خواهند این است که بینید رقیبتان چه پست هایی می گذارد یا اینکه چه نوع تصویری در وب سایت ها و یا بلاگهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در حرفه ی شما محبوب است.

اگر در یک حرفه ای هستید که محصولات مصرفی می فروشید از تصاویر محصول خود با یک انسان در حال انجام دادن یک فعالیت استفاده کنید .مثلا شما کفش های ورزشی نایک دارید اگر از تصاویری استفاده کنید که یک ورزشکار در حال ورزش کردن با کفش ورزشی نایک است بسیار تاثیر زیادی در افزایش فالوور و اعتماد سازی بین شما و فالوورها دارد .یک نکته که خیلی مهم است اجتناب از “بیش از حد پست گذاشتن” است.این کار برای یک فرد مشهور خوب است زیرا بخش بزرگی از جذابیت پیج آنها نمایش زندگی شخصی است.مثلا فالوورها ی “سلنا گومز” واقعا کنجکاو هستند که بدانند او برای شام چه میخورد چه برندی را استفاده می کند .حتی اگر یک اکانت شخصی دارید هم این کار خوب است،زیرا مشخص است که این یک حساب کاربری(پیج) برای به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره ی شماست.اما اگر یک حساب کاربری حرفه ای دارید این کار خوب نیست مگر اینکه عکسهایی که می گذارید متناسب با موضوع پیج شما باشد.به عنوان مثال،به عنوان یک مدیر عامل یا بنیانگذار،یک عکس شخصی از اینکه چگونه میز کار خود را چیده اید با حرفه ی شما متناسب خواهد بود اما گذاشتن یک عکس شخصی از شما درمهمانی آخر هفته کار درستی نیست.

بیش از حد پست گذاشتن به این معنی است که شما تعهد خود را به کیفیت از دست داده اید و مخاطبان ثابت پیج را گیج می کنید.

در اینستاگرام تعامل بالاترین چیز است.برای بهترین نتیجه تصاویری را پیدا کنید که احساسی را به وجود بیاورد و مرتبط باشد و در ذهن مخاطب ایجاد سوال کند .برای مثال تصویر زیر 95 درصد تعامل برانگیزتر از پست های معمولی ماست.این نکته حاصل تجربیات ماست که یک درصد تعامل در لایک کردن نسبت به فالور ها  یک مقیاس خوب برای فالو کردن است.

سعی کنید در عکسهای خود از چهره ها استفاده کنید.تصاویری که شامل صورتها و چهره ها میشوند برای افزایش تعامل مناسب هستند زیرا مغز ما طبیعتا میخواهد با دیگران تعامل داشته باشد.همچنین تصاویری که شامل چهره نیست اما یک قسمتی از چهره مثلا چشم ها را شامل میشود نیز میتواند به مخاطب این حس را القا کند که بخشی از عکس هستند

هر پست باید یک CTA یا درخواست انجام کار داشته باشد (CTA در خواست انجام یک کار از مخاطبان است مثلا:این پست را لایک کنید ، شماره تلفن خود را ارسال کنید ، کامنت بگذارید) .با اضافه کردن درخواست فعالیت یا انجام کار, افراد به احتمال 25% بیشتر به آن عمل می‌کنند تا بدون CTA

CTA باید مرتبط با یک عکس باشد اما نه شبیه به متنی که در بیو BIO استفاده میکنید(بعدا درباره ی بیو بیشتر صحبت میکنیم.

در مورد CTA به عنوان یک روش فکر کنید که به مردم یادآوری میکند که میتوانند کاری انجام دهند.با اضافه کردن CTA به تصویر خود تنها کاری که می کنید این است که به فالوورهایتان یادآوری میکنید که مجبور نیستند فقط در گذشته سیر کنند،آنها واقعا می توانند کار دیگری انجام دهند از جمله لایک کردن عکس شما و یا نوشتن کامنت و نظر زیر عکس شما.

سوالات خود را در تصاویری که به اشتراک میگذارید بپرسید تا فالوورهایتان را تشویق به پاسخ دادن کنید.این کار یک تاکتیک ساده است برای اینکه متوجه شوید فالوورهای اینستاگرام شما با پیج شما در حال تعامل هستند و پیجتان را دنبال می کنند.این یک تاکتیک بسیار ساده است.

مطرح کردن سوال در تصویری که به اشتراک می گذارید همیشه باعث ایجاد علاقه میشود و مردم را وادار میکند که پست شما را بخوانند و پاسخ دهند و پست شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود، حال گر تعامل با پست شما بالا باشد پست شما در اکپلورر نمایش داده می شود افراد جدیدی شما را می بینند و افزایش فالوور خواهید داشت.

“.شما میخواهید آنها به پستهای شما علاقه مند باشند و شخصا با پیج و حساب کاربری شما ارتباط داشته باشند. پرسش و پاسخ بل آنها در هرپست که کمتر از یک ثانیه وقت شما را میگیرد به آنها انگیزه میدهد که با پیج شما تعامل داشته باشند.

مثالهایی از CTA :“دوستانی که این پست را دوست دارند زیر این پست تگ کنید.”یا “اگر موافق هستید لایک کنید”و….همیشه به زمانی که پستی را منتشر می کنید و اطلاعات رایگانی را به کاربران می دهید کاری را از آن ها بخواهید که انجامش دهند این کار کمک میکند که پیج شما به سرعت بالا رود و فالوررهایتان اضافه شوند.

در استوری باید داستان سازی کنید و راحت تر با مردم صحبت کنید با استفاده از استوری باید گزارشی از پستهای خود تهیه کنید. با ارائه ی یک روایت یا داستان توجه مردم را به خود جلب کنید، فقط یک سطر متن ننویسید. چندین ویدئو یا تصویر از پشت صحنه تولید پست یا شرکت خودتان تهیه کنید تا مردم با شما بیشتر آشنا شوند فالور ها دوست دارند بدانند در پشت صحنه چه می گذرد و کمی بیشتر از شما بدانند و با شما آشنا شوند، نشان دهید که چقدر کارتان برایتان با اهمیت است.

تاثیرپذیری یک استوری با احساسات نیز ارتباط دارد. همیشه به دنبال ایجاد احساسات با گذاشتن پست های خود باشید. چه شما به دنبال احساساتی کردن مردم باشید چه آنها رابخندانید چه آنها را حیرت زده کنید، هدف پستهای شما باید ایجاد ارتباط و احساس با مخاطبین خود باشد. یک مثال خوب پیج stanford است شما به هیج عنوان در استوری های این پیج احساس نمی کنید که یک دانشگاه است ومدام در حال تهیه استوری از لحظات خوب و کمی شخصی دانشجویان و اساتید است مثلا زمانی که دانشجویان در ناهار خوری هستند یا مشغول جشن فارغ و التحصیلی هستند و…

توجه داشته باشید که آنها همیشه به دنبال آن هستند که مخاطبان خود را به صفحه اینستاگرامیشان نزدیک تر کنند و در احساسات آن ها شریک باشند.

تولید محتوا توسط کاربران همیشه ممکن است و یک کار جذاب است، این کار نه تنها به شما کمک می کند که توسط کاربران تایید شوید و اعتماد بیشتری را جلب کنید و افراد بیشتری شما را فالو کنند بلکه به شما کمک می‌کند که یک پیج فعال و پر تعامل داشته باشید برخی از پیج ها تقریباً کل استراتژی پیج خود را با استفاده از محتوای فرستاده شده توسط کاربران ساخته اند. این کار به آنها کمک کرده که یک جامعه ی بزرگ از هواداران در اینستاگرام خود بسازند. همچنین صدها نماینده و فن پییج وفادار به پیج ایجاد کنند؛ مانند تصاویر ارسالی کاربران با محصولات شما، البته باید انگیزه لازم را ایجاد کنید مثلا یک هدیه در نظر بگیرید.

به طور منظم در پستهای خود از فالوور ها بخواهید محتواهای خود را برای شما ارسال کنند این می تواند سوالاتی که از شما می پرسند و شما پاسخ می دهید باشد اما می توانید کمی حرفه ای تر هم رفتار کنید یک مسابقه طراحی کنید، عکاسی از موضوعی خاص در مناسبت خاص که به شما و محصولاتتان ارتباط دارد یا ارسال تصاویرشان با محصولات شما با هشتگ اختصاصی خودتان، یک هدیه برای آن ها در نظر بگیرید و بعد از اینکه تصاویرشان را ارسال کردند تمام تصاویر را در پیج خودتان منتشر کنید و از کاربران بخواهید به بهترین آن رای دهند.

تولید محتوا یک اصل بسیار جدی در بازاریابی دیجیتال مخصوصا در شبکه های اجتماعی است، زیرا اگر شما تولید محتوای صحیحی داشته باشید بسیاری از هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می کند و اعتماد سازی قوی تر شکل می گیرد،در سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی و نیاز شرکت ها به بازاریابی با شبکه های اجتماعی گروهی از مدیران به دلیل مشغله و نداشتن تخصص ترجیح دادند فرایند بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی را به صورت تخصصی برون سپاری کنند تا بتوانند در هزینه خود صرفه جویی کنند و از یک تیم متخصص برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنند از این جهت دیگر نیازی به حضور یک تیم تولید محتوا در شرکت ها نبود اما مشکل اصلی مدیران این بود که در انتخاب یک مجموعه تولید محتوا دچار مشکل بودند.

فرآیند تولید محتوا علاوه بر دانش گرافیک و تصویرسازی و محتوای جذاب نیازمند دانش بازاریابی نیز هست عده‌ای از مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که در صنعت گرافیک و تصویر سازی فعالیت می کردند اقدام به تولید محتوا کردند اما غافل از اینکه فرایند تولید محتوا نیاز به دانش بازاریابی دارد بنابراین زیباسازی و تصویر مناسب در یک پیج به تنهایی برای بازاریابی در اینستاگرام و فروش موفق کافی نیست بنابراین اگر خواستید که فرایند تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام خودتان را به یک شرکت واسطه به سپارید این نکته را حتما لحاظ کنید که این شرکت باید به دانش بازاریابی با شبکه های اجتماعی تسلط داشته باشد و یک تیم متخصص در آن حضور داشته باشند اگر شما  جزء مدیرانی هستید که می خواهید فرآیند بازاریابی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را برون‌سپاری کنید سوشال مدیا ایران به عنوان یکی از مراکز تولید محتوای تخصصی و مدیریت پیج اینستاگرام می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد و در قسمت اجرا نیز به شما کمک می کند جهت مطالعه جزئیات مدیریت پیج اینستاگرام می توانید به قسمت خدمات در منو مراجعه کنید

جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام و تعامل بیشتر با آنها نیاز به حفظ زیبایی و تم ثابت دارد به طوری که این تم هویت پیج شما را نشان میدهد. این کار باعث میشود تصاویر و پستهای شما قابل تشخیص باشد و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد از رنگ ها، فونت ها و قالب ثابتی استفاده کنید

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

به یاد داشته باشید که کیفیت زمانی ارزش دارد که در پستهای اینستاگرامی شما به چشم بیاید. چیزی را فقط برای اینکه پستی شیر کرده باشید پست نکنید! همیشه مطمئن شوید که محتوای پست شده ی شما برای مخاطبینتان ارزش دارد.

به تصویر زیر نگاه کنید رنگ ها با دقت انتخاب شده است و زمانی که تصویر پستتان کپی شود اگر کسی شما را قبلا دیده باشد قابل تشخیص خواهد بود .<br/>

شما نمی خواهید یک پیج بزرگ داشته باشید که باعث فخر و غرورتان شود بلکه میخواهید با افزایش تعامل احتمال پیدا کردن یک فالوور واقعی را افزایش دهید.

فالوور واقعی کسی است که به طور کامل محتوای پستها و کارهایی که انجام میدهید را دوست دارد.آنها کسانی هستند که اگر به آنها بگویید کاری را انجام دهند به دلیل اینکه شما از آنها خواسته اید این کار را انجام میدهند.به زمانی فکر کنید که شما طرفدار یک پیج بوده اید و از بین بقیه ی پیج ها فقط آنها را انتخاب کرده اید په چیز باعث شده از آن پیج خرید کنید یا اگر از شما خواستد به خیریه کمک کنید شما به آن ها اعتناد کرده اید؟

اگر میخواهید هرگونه تاثیر گذاشتن یا در معرض دید قرار گرفتن را افزایش دهید، این کار باید هدف اولیه ی شما در رشد فالووهایتان باشد.داشتن 10000 فالور بسیار بی ارزش تر از 100 فالور واقعی ، وفادار و مشتاق است .

به همین دلیل است که ما با جامعه ی اینستاگرامی خود مانند طلا رفتار میکنیم.

برای مثال:ما مصمم هستیم و تلاش میکنیم که به هر پیشنهاد و اظهار نظر و کامنتی که به ما داده میشود پاسخ دهیم . نشان دهید که در پشت صفحه مانیتور گوشی یا لپ تاپ یک انسان قرار دارد که با مخاطبینش چت و تعامل میکند.این یک روش عالی برای نشان دادن و بزرگ کردن خودتان در اینستاگرام است به تمام کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید .در بحث ها و نظر سنجی های آن ها شرکت کنید و خودتان یک پیج زنده و نمایش دهید .

تا جایی که ممکن است با مخاطبان خود همانطور که در زندگی شخصی صحبت میکنید، صحبت کنید.به شخصیتی که در پیج دارید و با مردم رفتار میکنید اهمیت دهید. بگذارید مردم فکر نکنند که در حال صحبت کردن با یک ربات هستند .

تعجب برانگیز است که چگونه بسیاری از پیج ها جنبه ی اجتماعی شبکه های اجتماعی را فراموش میکنند.اکنون دیگر یک مدل ارتباطی یک طرفه به هیچ فروشی کمک نمی کند. این مدل خوبی برای بازاریابی و فروش نیست که در آن مخاطبین به صورت منفعلانه و به اجبار رفتار شما را بپذیرند.اگر کسی زمان صرف می کند و زیر پست شما کامنتی میگذارد حداقل کاری که انجام میدهید این است که جوابش را بدهید.

این یک کار اخلاقی ساده است در جواب برای کسانی که برای ارتباط با شما تلاش میکنند.این کار باعث میشود طرفدارانتان به یک فالوور واقعی تبدیل شوند. ما حتی در دایرکت به مخاطبان و فالوورهای جدید خود پیام خصوصی می فرستیم.نکته ی کلیدی در اینجا این است که به مخاطبان خود پیام خوش آمدگویی بفرستید زمانی که شما را فالو می کنند و در آنها حس خوشحالی ایجاد کنید تا بخشی از جامعه ی اینستاگرامی شما شوند(جزو فالوورهایتان شوند.)

فاصله بین پست ها در اینستاگرام باید حداقل بین 4 الی 4 ساعت باشد.یعنی پست هایتان را در یک زمان ارسال نکنید زیرا کاربران این پستها را اسپم و شما را آنفالو میکنند.به پست گذاشتن مانند دانه کاشتن فکر کنید.شما که نمی خواهید همه ی دانه ها را در یک گودال جمع کنید!میخواهید آنها را پخش کنید.

شما باید به دنبال ثبات باشید.اگر مخاطبین شما نتوانند پست های شما را منظم دریافت کننده دیگر نمی توانید افرادی را پیدا کنید که مایل باشند شما را دنبال کنند.

اگر نمی توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید یا زمان انتشار آن ها را ندارید می توانید از ابزار های انشار خودکار پست که می توانید برای پست های خود زمان بندی ایجاد کنید استفاده کنید.این ابزار ها با یک سرچ ساده در اینترنت قابل دستیابی هستند.

اما اگر وقت تولید محتوا هم ندارید می توانید تماما پروسه ی برنامه ریزی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت بسپارید و خود را از تمام این موارد خلاص کنید .

📷 نمونه تحلیل ساعت های مفید پست گذاری

اما یکی از نکات درباره ی پست گذاری این است که روزهای جمعه صبح زمان مناسبی برای ارسال پست است.زیرا جمعه معمولا روز آرام و خلوتی در اینستاگرام است و این یک فرصت عالی برای شماست که جلوتر از رقیبان پیش بروید و پست های خود را به افراد بیشتر نشان دهید.<br/>

در اینستاگرام بیو یک بخش مهم صفحه شما برای اهداف بازاریابی است.شما با داشتن یک bio قوی میتوانید مخاطبین را جذب ، علاقه مند و مشتاق کنید شما میتوانید تا 150 کاراکتر در این بخش استفاده کنید.بنابراین معرفی خودتان و فعالیتتان و یک متن جذاب از نوع CTA بهترین کار در این بخش است.در این قسمت شما باید یک متن جذاب بنویسید تا مخاطبان را ترغیب به انجام کاری کند مثلا اینکه چرا باید شما را فالو کنند

بایو تنها قسمتی از صفحه اینستاگرام شماست که می توانید یک لینک قرار دهید پس باید نهایت بهره برداری را از این قسمت داشته باشید .

bio باید قانع‌کننده باشد. فالوورهای بالقوه شما (افرادی که اولین بار صفحه شما می بینند)در اینستاگرام چند ثانیه وقت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا آن‌ها می‌خواهند شما را فالو کنند یا نه مثلا به این فکر کنید متنی مثل “جواهرات دست ساز” ترغیب کننده است یا نوشتن متنی مثل “جهت برخورداری از تخفیفات طلای دست ساز مارا فالو کنید”؟

Bio باید توجه آن‌ها را جلب کرده و آن‌ها را وادار به فالو کردن شما کند، یا حداقل، آنها را وادار کند که به پایین تر بروند تا محتویات پیج شما را چک کنند.

توجه داشته باشید که ساختن شعار بسیار مهم است ما این شعار را برای جلب توجه افرادی که برای اولین بار به پیج ما مراجعه می‌کنند, اضافه می‌کنیم. ما می‌خواهیم یک نقطه ارتباط برقرار کنیم و نوعی واکنش عاطفی به وجود آوریم تا ما را دنبال کنند و به این رابطه ادامه دهیم.

بیو شما باید قابل سرچ کردن باشد.به عنوان مثال ما واژه‌های کلیدی و تگ هایی مثل: “اینستاگرام “, ” کارآفرینی ” و ” کسب و کار ایسنتاگرامی ” را در نظر گرفتیم تا زمانی که افراد در اینستاگرام با استفاده از این عبارات, اینستاگرام را جستجو کنند, پروفایل ما در نتایج جستجو نمایان شود.

هشتگ ها(کلماتی که اولشان علامت # میگذاریم.) آنها راهی برای بینندگان هستند که به راحتی میتوانند موضوعاتی که دوست دارند را سرچ و پیدا کنند.بنابراین به شما این امکان را میدهد که به راحتی توسط کسانی که شما را نمیشناسند فالو شوید.

ابتدا در مورد معروفترین هشتگ مربوط به پیج خود در اینستاگرام تحقیق کنید سپس آنها را گردآوری کنید.برای ما این کار شامل یک فهرست بزرگ از کلمات کلیدی است که مربوط به کاری است که ما انجام میدهیم و تصاویری که عموما مربوط به آنها است.(برای مثال #کارآفرین،# شغل#استارتاپ #اینستاگرام_مارکتینگ #کسب_و_کار_اینستاگرامی)

پس از گردآوری هشتگهای خود آنها را در کامنت زیر پست خود اضافه کنید.هشتگهای خود را در قسمت کپشن عکس قرار ندهید.قرار دادن هشتگ های شما در کامنت ها باعث میشود وقتی افراد دیگر زیر پستتان کامنت بگذارند هشتگهایتان مخفی شود.این کار باعث میشود در قسمت کپشن آزادی کامل برای نوشتن یک سوژه ی جذاب برای عکس داشته باشید.

در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید.اینستاگرام در هر پست اجازه میدهد از 30 هشتگ استفاده کنید.بنابراین شما میتوانید از بیشترین میزان هشتگ برای دیده شدن در بین افراد اینستاگرام استفاده کنید.

یک هشتگ با نام پیج خود یا مربوط به پیج خود درست کنید تا دیگران بتوانند از طریق آن شما را پیدا کنند.هشتگ اختصاصی میتواند به شما در تسهیل مکالمات وافزایش اعتبار پیج شما کمک کند

از هشتگ اختصاصی خود برای ساختن یک اجتماع بزرگ در پیج خود استفاده کنید و مدام با فالوور های خود تعامل کنید.این یک راه بسیار ساده است تا طرفدارانتان باور کنند که عضو یک اجتماع بزرگ تر هستند

شما همچنین میتوانید در بیو خود از هشتگ استفاده کنید تا بازتاب پیج شما بیشترشود.این یک روش ساده است تا مطمئن شوید که پیج شما با سرچ کردن آن هشتگ به خوبی نمایش داده میشود.

همه چیز در مورد کلمات زیبا و کلمات کلیدی و هشتگ ها نیست.برای رونق گرفتن کسب و کار اینستاگرام باید با برخی انسانهای واقعی صحبت و تعامل کنید.شبکه سازی میتواند شگفتی ساز باشد.این کار نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه های اجتماعی دیگری نیز کار برد دارد میکند.این کار یک دلیل اصلی در موفقیت سوشال مدیا ایران بود.

وقتی شروع بکار کردیم توانستیم با شبکه ی عظیم از کارآفرینان آشنا شویم که همگی پیج قوی تری از پیج ما داشتند با حدود 20000 فالوور.آنها با به اشتراک گذاشتن پیج ما بارها به ما کمک کردند.همچنین پیج های مختلفی در همه ی زمینه ها وجود داشت که به ما کمک کردند.

بخاطر داشته باشید اگر شما به مردم کمک کنید و انتظار چیزی را نداشته باشید نه تنها از نظر قانون کارما خوب است بلکه به شما ده برابر آن برگردانده میشود.بنابراین برای پیوستن و همراه شدن با پیج های دیگر با دیدگاه “این کار چه نفعی برای من دارد؟”وارد نشوید.بلکه آن کار را به عنوان کمک به شخص خود فکر کنید. و شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقات خوبی برای شما در راه است…

وقتی در مورد یک رشد بزرگ در اینستاگرام بحث می کنیم ، شما باید به ایده هم‌کاری در رقابت عادت کنید.

اینجا جایی است که مفهوم فوق‌العاده قدرتمند S4S وارد بازی می‌شود. برای تازه‌واردها، S۴S مخفف “اشتراک گذاری با اشتراک گذاری” (Share)است، اگر شما به دنبال کردن یک میلیون فالوور در اینستاگرام یا حتی ده‌ها هزار نفر هستید، باید به ایده به اشتراک گذاری مطالب دیگران عادت کنید.

اصول اولیه ی S4S بسیار ساده است.اگر دوست دارید مطلب و پیج دیگران را به اشتراک بگذارید سپس آنها نیز پیج و مطلب شما را به اشتراک میگذارند.

این کار راهی است که شما میتوانید پیج های خود را به فالوورهای همدیگر که برخی از فالوورها تا آن زمان حتی نام پیج شما را هم نشنیده بودند نشان دهید.بهترین قسمت این کار این است که اگر شما پیجی را که برای S4S انتخاب میکنید با دقت انتخاب کنید باعث میشود که فالوورهای آن پیج به شما توجه کنند و شما را فالو میکنند.شما به سرعت درک خواهید کرد که یکی از بزرگترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که به شما این امکان را میدهد که با علایق، سرگرمی ها و نیازهای جامعه هدفتان آشنا شوید و پیج های مورد علاقه آن ها را پیدا کنید ، با آن ها S4S کنید و ارتباط برقرار کنید.

لازم نیست که حتما عکس از تصویر پیج همدیگر را باهم به اشتراک بگذارید.گاهی می توانید در کپشن توضیحی از کار همدیگر بنویسید و همدیگر را شات کنید.

این نوع کارها مخصوص اینستاگرام است و اگر میخواهید بخش عظیمی فالوور جمع کنید این کارها بسیار ارزشمند هستند.اما همیشه بخاطر داشته باشید که باید به دنبال ایجاد یک مبادله ی دوجانبه باشید.

به دیگران که در زمینه ی شما فعالیت میکنند به عنوان رقیب نگاه نکنید بلکه به عنوان شریک و همکار نگاه کنید.

اگر از این مساله میترسید که “فالوورهای شما را بدزدند” و در نتیجه از شات کردن و گذاشتن عکسهای پیج های دیگر امتناع میکنید بعید است که بتوانید در اینستاگرام پیشرفت کنید.

گروهی که برای شات کردن عضو آن می شوید در واقع یک گروه غیررسمی از کاربران اینستاگرام است که به منظور حمایت از همدیگر با هدف انجام S4Sگرد هم آمده اند.بنابراین به جای اینکه مدام دنبال افرادی باشید که بتوانید با آنها مبادله کنید، یک گروه اختصاصی از افرادی خواهید داشت که میتوانید با اعتماد کامل به آنها پیج خود را مبادله کنید.

البته گروه های شات کردن در همه ی شکل ها و اندازه ها وجود دارد.گاهی اوقات شما گروهی را با بیش از 100 نفر عضو پیدا میکنید که به راحتی میتوانید با آنها مبادله کنید.جایی مانند بازار فروش در اینستاگرام!

گاهی اوقات شما گروهی را پیدا میکنید که اعضای خود را خودشان انتخاب میکنند و برای هرکدام برنامه ای تنظیم شده ایجاد کرده اند به عنوان مثال در یک زمان مشخص همه باید حضور داشته باشند و پست های یکدیگر را به اشتراک بگذارند.

احتمالا از اینکه چقدر راحت می توانیددر اینستاگرام با انسان های جدید دوست شوید شگفت زده شوید شما می توانید گروه خودتان را با همکاران و دوستان خودتان طراحی کنید و  به کسب و کار همدیگر کمک کنید

فکر نکنید که اینها نوعی از گروههای خارق العاده اند اکثر از تلگرام و واتساپ برای اینکار استفاده می کنند شما هم می توانید خودتان گروه خودتان را همین الان بسازید

تمام چیزی که اهمیت دارد داشتن یک رابطه ی دوستانه در هنگام انجام S۴S و تلاش برای یک رابطه ی فراتر از اینستاگرام است. قبل از اینکه متوجه شوید، به یک گروه S۴S دعوت خواهید شد. یا حتی ممکن است بخواهید خودتان را به همدیگر نشان دهید و دیگران را دعوت کنید.

وقتی شما تازه شروع بکار می کنید ممکن است کمی ترسناک باشد که از پیج های بزرگ بخواهید شما را شات کنند.اما منافعی که بعدا بدست می آورید خیلی بیشتر از هزینه ای است که صرف میکنید.داشتن پیجی که با اعضای زیاد شما را شات میکند باعث میشود بیشتر از پیج های دیگر برایتان فالوور اضافه کند.اما خیلی مهم است که پیجی را که میخواهد شما را شات کند درست انتخاب کرده باشید.

اگر یک پیج را انتخاب می کنید که موضوع و مخاطبین آنها با کار شما همخوانی ندارد پس تنها کاری که کرده اید این است که وقت و پول خود را هدر داده اید.چون تضمینی وجود ندارد که این شات کردن ها برای شما سودی داشته باشد.

درست مانند هر معامله ی دیگر در جهان،S4Sبرای داشتن یک تبادل سودمند دوجانبه است.شما باید اطمینان داشته باشید که هر دوطرف یک چیز با ارزش و مشابه از این میان بدست می آورند.

اگر فقط چند هزار فالوور در پیج خود دارید و میخواهید با پیجی با 500000 فالوور تبادل انجام دهید، یا شما را نادیده میگیرند ، یا مؤدبانه رد می شوید ، یا به طور کامل به شما میخندند.پیج کوچکتر چه سودی میتواند برایشان داشته باشد؟!

مگر در مواردی که فالوور ارزشمند و تقریبا یکسان داشته باشید، در غیراین صورت نباید از کسی بخواهید که با شما S4S انجام دهد.

این کار منجر به یک سوال ما از ما میشود:اینکه “چگونه میتوانم قدرت s4s را بهبود ببخشم؟”

بسیاری از مردم از نزدیک شدن به پیج های بزرگ برای انجام S4S دلسرد و ناامید میشوند زیرا فالوورهای قابل مقایسه ای باهم ندارند.اما اگر چه تعداد فالوورها ممکن است مهمترین مقیاس سنجش باشد اما به این معنی نیست که تنها مقیاس سنجش است.اگر اینطور بود هر کسی میتوانست با صرف چندهزار تومان و خرید هزاران فالوور غیرواقعی و ربات در اینستاگرام شناخته و معروف شود.

بهترین راه برای یافتن اهرم فشار در هر معامله ای و نه تنها در اینستاگرام، این است که یک قدم به عقب بردارید و به این فکرکنید چه چیزی برای پیشنهاد دادن در دست دارید؟چه جنبه ی منحصر به فردی وجود دارد که ممکن است شخصی دیگر را در شرایطی قرار دهد که به پیشنهاد شما فکر کند؟

یک راه این است که سطح تعامل خود را بسنجید.اگر شما مطمئن هستید که دنبال کننده هایتان فالوورهای واقعی هستند پس به راحتی میتوانید از آنها به عنوان اهرم فشار در S4S استفاده کنید. گذشته از آن به این فکر کنید که چه چیز دیگری میتوانید ارائه دهید.

شما میتوانید با گذاشتن کامنت منظم زیر پستهای پیج بزرگتر به راحتی برای خود ارزش و احترام ایجاد کنید و حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.یک کامنت ارزشمند چیزی بیشتر از گفتن”ای وای، این عالی است” است.ایستادگی کنید و تلاش کنید تا متفاوت باشید.

بحث جالبی را شروع کنید و به هدف خود نشان دهید که وجود دارید.نوشتن متن های تبلیغاتی کار درستی نیست سعی کنید یک نظر کارشناسی قرار بدهید تا بدانند شما یک متخصص در کار خود هستید

📷

این کار یک راه عالی برای برقراری روابط تجاری با عضو شدن در یک تجارت عالی است.و با ارائه ی چیزهای ارزشمند در لینک بیوی خود، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید.

همانطور که در همه ی زمینه های زندگی پول حرف اول را میزند شما میتوانید شات ها را بخرید.قیمت شات ها با توجه به میزان بزرگی پیج متفاوت است.ما دریافتیم که پیج هایی که بهترین نتیجه را داشتند پیج هایی هستند که در زمینه انگیزشی و یا کسب و کار هستند.بنابراین باید این پیج های بزرگ را پیدا کنید که با مردم تعامل خوبی داشته باشند.مثلا با حداقل 1تا 2 درصد از لایکهای اینستاگرام یعنی 1 درصد تعداد فالوار ها لایک کنند . البته اگر تعداد لایک ها و کامنت ها را نخریده باشند.

همچنین مطمئن شوید بخش کامنتهای پستهای شات شده شما در صفحات دیگر فعال باشید.این کار به طور قابل توجهی سطح تعامل شما را با فالوورها بالا میبرد و شانس شما را برای کلیک کردن افراد روی پیج شما و فالو کردن شما افزایش میدهد.

اگر خوب کار کنید هر 1000 بازدید 10 تا 15 هزار تومان هزینه دارد .

از هشتگ ها برای پیدا کردن پیج هایی که در زمینه ی پیج شما هستند استفاده کنید.ببینید هشتگ های برتر در زمینه ی پیج شما کدام هستند و هر پیج برتری که در زمینه ی پیج شما است و بطور مداوم در رتبه ی برتر قرار دارد را مشخص کنید.در اینصورت شما میتوانید مطمئن باشید که آن

پیج یک پیج تاثیرگذار است و همان پیجی است که شما میخواهید با آن ارتباط برقرار کنید.

شما میتوانید به پیج ها و افراد تاثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن پیج تان پول پرداخت کنید.اما قبل از این کار مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما سودآور است.چیزی که شما احتیاج دارید یک پیج با فالوورهای واقعی است نه یک پیج با تعداد فالوورهای زیاد.به یاد داشته باشید که 1-2درصد تعامل، حداقل مقدار برای کار کردن با کسی است، هرچه این درصد بیشتر باشد بهتر است.می توانید از سایت socialblad.com و https://hypeauditor.com

می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید و از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را زیر پست شما تگ کند.این یکی از بهترین و سریع ترین راهها برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما است.یک قاعده ی کلی که باید به آن توجه کنید این است که مسابقات اینستاگرامی خود را زمانی شروع کنید که حداقل 10کا فالوور داشته باشید تا در اینصورت بهترین نتیجه را ببینید.

2)تبلیغات اینستاگرام:

اگر بودجه و یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، ما به شما توصیه می کنیم از تبلیغات اینستاگرام به عنوان روشی برای جذب فالوورهای جدید در پیج خود استفاده کنید.خود اینستاگرام قابلیت این را دارد که در ازای پرداخت وجه پست مارا به جامعه هدف ما نمایش دهد در این قابلیت شما می توانید از فیلتر های مختلفی مانند علایق، منطقه ، جنسیت و … استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که کشور ایران به دلیل محدودیت هایی که دارد امکان استفاده از این سرویس را ندارد و مشکل بعدی پرداخت دلاری است.

این سرویس یکی از حرفه ای ترین سرویس هاست و بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را صادر کنند اگر شما هم خواستید از این سرویس استفاده کنید سوشال مدیا ایران یکی از شرکت هایی است که با روابطی که دارد می تواند تبلیغات بین المللی اینستاگرام را برای شما اجرا کند .

3)تصاویری که مثل ویروس پخش میشوند:

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارند اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

4)هدف قرار دادن منطقه ی جغرافیایی:

برای شناسایی فالوورهای مربوط به زمینه ی خود در یک منطقه ی خاص، از هدفگذاری جغرافیایی یا ژئوتگ استفاده کنید.اگر شما یک پیج کاری دارید، این کار یک روش عالی برای جلب توجه مشتریان محلی است.

5)بازاریابی آفلاین:

به عنوان مثال تلاشهای تبلیغاتی خود را بصورت آفلاین انجام دهید و از طریق محصولات فیزیکی مثل کارت مخصوص با مشخصات پیج یا برگه هایی مانند تصویر پیجهای اینستاگرام، پیج خود را تبلیغ کنید.اگر هشتگ اختصاصی مربوط به پیج خود دارید از این محصولات فیزیکی به عنوان روشی برای علاقه مندی بیشتر مردم و علاقه مند شدن به پیجتان استفاده کنید.

6)فن پیج ها:

فن پیج هایی درست کنید و از آنها استفاده کنید تا فالوورها را به سمت پیج کاری شما بکشانند.اکنون اینستاگرام به شما این اجازه را میدهد که چندین پیج همزمان داشته باشید.بنابراین با ایجاد یک اکانت دیگر برای پشتیبانی از پیج اصلی خود، از این مزیت استفاده کنید. از آن به عنوان راهی برای تجربه ی استراتژی و راهکارهای مختلف استفاده کنید و با افراد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید.

7)استراتژی “صاعقه ای”:

از استراتژی صاعقه ای استفاده کنید و از چند اکانت مختلف به صورت پولی یا رایگان پست خود را بصورت همزمان به اشتراک بگذارید.این کار یک استراتژی فوق العاده برای افزایش فالوور است.به خصوص اگر به دنبال فروش یک محصول هستید.شات کردن نه از یک نفر بلکه از افراد تاثیرگذار متعدد در زمینه ی کاری شما این را تضمین میکند که چندین هزار فالوور واقعی پیج شما را خواهند دید.

8)اشتراک عمومی:

پستهای اینستاگرام خود را بصورت خودکار در توییتر، فیسبوک یا پینترست به اشتراک بگذارید.یک فرآیند ساده با چیزی مثل IFTTT ایجاد کنید تا پست های اینستاگرام شما بصورت خودکار در سایر برنامه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.با این کار علاوه بر اینکه همزمان فالوورهای سایر رسانه های اجتماعی خود را افزایش میدهید، پست های خود را نیز در معرض نمایش قرار میدهید.

9)هدایت آهنرباها(چیزهایی که باعث جذب فالوور میشود.):

زمانی را صرف درست کردن چیزی مخصوص اینستاگرام برای جذب فالوور در پیج خود کنید، چه بصورت کتاب الکترونیکی، وبینار یا حتی PDF.این کار باعث میشود تا مردم شما را فالو کنند.و اگر میخواهید از طریق پیج خود اقدام به تولید و فروش کنید، این کار باید جزئی از استراتژی بازاریابی اینستاگرامتان باشد.

10)گروه های لایک -برای -لایک:

برای دسترسی راحت به پستهایتان در گروههای لایک برای لایک عضو شوید. گروهی از افراد همفکر که پیج مشابه شما دارند پیدا کنیدو با آنها ارتباط برقرار کنید.با لایک کردن پست های همدیگر و یا کامنت گذاشتن در اینستاگرام به یکدیگر کمک کنید.این گروهها یک راه عالی برای پیشبرد پیج شما و ایجاد روابط محکمتر با تاثیرگذاران دیگر است.

از گروههای لایک برای لایک خود کمک بگیرید تا “بمب لایک ها” یا “بمب تعاملات” را روی پستهایتان پرتاب کنند تا شانس خود را برای روند افزایشی پیج بیشتر کنید.یک هشتگ اختصاصی درست کنید و فقط شما و اعضای گروهتان از آن آگاه باشید تا بتوانید به راحتی پست های یکدیگر را پیدا کنید.سپس به عنوان یک گروه پستهای یکدیگر را لایک کنید و زیر پست ها کامنت بگذارید تا یک ترافیک بالا در زیر پستهای همدیگر ایجاد کنید.

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارن اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

لینک های موجود در این مقاله به هیچ عنوان تبلیغاتی نیست و سایت ها و ابزار های مرجع برای مطالعه و راحتی کاربر است

مرجع آموزش بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های زیادی وجود دارد. همه آدم ها می‌توانند بامزه بازی دربیاورند، سلفی های پر حاشیه بگیرند و یا در صفحات زرد تبلیغ کنند. اما ما در دیدوگرام دوره راه اندازی کسب و کار اینستاگرام‌ آماده کرده‌ایم. دوره‌ای که با دیدنش درآمد خودتان از اینستاگرام را افزایش دهید. برای دیدن این دوره آماده‌اید؟ پس روی لینک مشاهده دوره در زیر کلیک کنید.

در این مقاله مخاطب من شمایی هستید که به دنبال راه‌های اصولی و درست افزایش فالوور در اینستاگرام می‌گردید.

برای افزایش فالور در اینستاگرام به شما تضمین می‌دهم با استفاده از این ۸ دستور جادویی، فالوورهای شما تا جایی افزایش پیدا کند که خودتان هم باور نکنید. پس اگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام آماده هستید شروع کنیم:

 

فرقی ندارد شما یک پیج فروش شیرآلات صنعتی هستید یا یک بلاگر عاشق کوهنوردی! برای بالا رفتن تعداد فالوورهایتان باید محتواهایی منتشر کنید که افراد بی برو و برگشت شما را فالو کنند.

خواهشا هرچه بقیه گفته‌اند را تکرار نکنید! این روزها کسی دنبال محتوای تکراری و کلیشه‌ای نیست. همه آدم‌ها دنبال حرف‌ها و محتواهای جدید هستند. سعی کنید محتواهایی تولید کنید که تا حالا کسی شبیه آن را نداشته یا حداقل استایل متفاوتی برای پیجتان انتخاب کنید.

من خودم عاشق دیدن پیج‌هایی هستم که گرافیک و رنگ باحالی برای پست‌هایشان به کار می‌برند. شما هم باید یاد بگیرید پست‌هایی با گرافیک جذااب تولید کنید. چطوری؟ دوره آموزش طراحی پست اینستاگرام دقیقا برای شما طراحی شده! بدون هیچ تخصص و هزینه‌ای، با دیدن این دوره می‌توانید پست‌های جذاب با گرافیک خفن تولید کنید.

پیج زیر را ببینید. این پیج یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام هست که برای محتواها و پست‌هایی که منتشر می‌کند یک الگوی منظم در نظر گرفته و با یک نگاه به پست‌ها می‌توانید بفهمید که دوست دارید با کلیک روی کدام پست از خواندش لذت ببرید.

برای داشتن محتوای خوب حتما باید همه چیز را درباره استراتژی محتوا بدانید. چرا؟ چون لازمه موفقیت در تولید محتوا داشتن هدف مشخص، نظم و برنامه ریزی‌ست. پس پیشنهاد من برای خواندن مقاله استراتژی محتوا برای تولید محتوا در اینستاگرام را پشت گوش نیندازید.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

 

از قدیم گفته‌اند:«از هر دست بدهی از همان دست هم می‌گیری!». خب حالا این ضرب‌المثل چه ربطی به افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟ یعنی اگر به فالوورهایتان توجه کنید، آن‌ها هم به شما توجه می‌کنند.

همه چیز در دنیا تغییر می‌کند، الگوریتم اینستا هم همینطور! پست‌های اینستاگرام، مثل قدیم به ترتیب زمانی نشان داده نمی‌شود. هر چه توجه فالوورها به پست شما بیشتر باشد؛ اینستاگرام هم آن پست را زودتر به بقیه نشان می‌دهد.

بالا بردن تعامل فالوورها کار سختی نیست. مثلا درباره موضوعات مختلف از آن‌ها سوال بپرسید. از آن‌ها بخواهید درباره عکس‌هایتان نظر بدهند. کاری کنید که کاربران، زیر پست شما کامنت بگذارند، به دایرکتتان پیام دهند و پست شما را برای بقیه دوستانشان هم ارسال کنند.

در این‌جا چند تا روش کاربردی و اساسی برای تولید محتوا را با هم مرور می‌کنیم:

محتواهای آموزشی را در قالب پست یا استوری به اشتراک بگذارید. فالوورها از محتواهای آموزشی استقبال می‌کنند و حتی این محتواها را برای دوستانشان هم ارسال می‌کنند.

کپشن های طولانی بنویسید. کپشن طولانی فالوورها را بیشتر درگیر می‌کند. مثلا در کپشنِ پست‌هایتان داستان سرایی کنید. با نوشتن داستان، فالوورها کپشن شما را تا آخر می‌خوانند. داستان برند و یا محصولتان را تعریف کنید. استفاده از ایموجی در کپشن را هم فراموش نکنید.

از کاربران خود بخواهید که کاری را انجام دهند. با یک پیشنهاد درست و حسابی، فالوورها را وادار به انجام کاری کنید. برای این‌که مخاطب به حرفتان گوش کند، محصول شما را بخرد یا حتی بر روی دکمه‌ای که می‌خواهید؛ کلیک کند، باید دلیل محکمی وجود داشته باشد. مثلا اگر کاربران به محصول شما احتیاج داشته باشند، حتما روی لینکی که گفته‌اید کلیک می‌کنند.

اما گذشته از این‌ها؛ گاهی چگونه دیده شدن محتوا و منتشر کردنش، مهم‌تر از ایده‌های خلاق برای تولید محتواست که این روش‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

استوری‌ها خیلی بیشتر از پست‌های عادی دیده می‌شوند. امکانات استوری؛ مثل سیستم نظرسنجی، رای گیری، شمارش معکوس و… را هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. از کاربران نظرسنجی کنید. سوال‌هایی مطرح کنید که فالوورها را ترغیب به جواب دادن یا ریپلای کند. استیکرهای استوری هم که دنیای خودش را دارد. با این استیکرها فضا را دوستانه‌تر کنید و تعامل فالوورها را بالا ببرید. ما در مقاله ” چگونه با استیکر استوری کسب و کارمان را زیر و رو کنیم؟” همه چیز را درباره استیکرها توضیح داده‌ایم.

برای افزایش فالوور باید صبر و حوصله داشت، اما ما که قصد نداریم سال‌ها برای این کار وقت بگذاریم. پس هر چه سریع‌تر بهتر!

هشتگ،‌ شما را به بقیه نشان می‌دهد. اما نه هر هشتگی!! اگر در کپشن‌ها و استوری‌های خودتان از هشتگ‌های مرتبط با کارتان استفاده کنید، افرادی که دنبال شما هستند؛ پیجتان را سریع‌تر از حالت عادی پیدا می‌کنند.

ولی ما توی بحث هشتگ فقط قصد نداریم به همین یک جمله قانع باشیم. پس تصمیم گرفتیم به صورت کامل در یک مقاله شما را کامل با هشتگ‌های کاربردی اینستاگرام آشنا کنیم.

 

اعتماد فالوورها؟!! شاید با دیدن این تیتر از خود بپرسید در فضایی مثل اینستاگرام چطور می‌توانیم اعتماد فالوورها را جلب کنیم و اصلا چه لزومی دارد این کار را بکنیم؟ ولی باید به شما بگویم که بدون اعتماد فالوورها هیچ کاری نمی‌توانید پیش ببرید.

بیایید رو راست باشیم! بدون اعتماد فالوورها، آن‌ها نه از شما خرید می‌کنند و نه به حرف‌هایتان اهمیت می‌دهند. پس لطفا تمام تلاش خودتان را برای این کار انجام بدهید و نگران نباشید! چرا؟ چون ما در مقاله اعتماد سازی، کلید افزایش فالوور اینستاگرام فوت کوزه گری جلب اعتماد فالوورها را برای شما آماده کرده‌ایم.

با شنیدن واژه «مسابقه» آدرنالین خون افراد بالا می‌رود و هیجان، باعث می‌شود که فالوورها هرکاری برای برنده شدن بکنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور پیجتان، برگزاری مسابقه و جایزه دادن است. فالورها عاشق رقابت و جایزه گرفتن هستند. سرو صدای مسابقه جذاب در اینستاگرام می‌پیچد و تعداد فالورهای شما را بالا می‌برد. با راه‌اندازی مسابقه، هزینه‌های زیاد تبلیغات را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهید.

اگر قصد راه انداختن یک مسابقه حرفه‌ای و جنجالی دارید پس بدون معطلی مقاله همه چیز درباره یک مسابقه اینستاگرامی موفق را بخوانید.

لایو اینستاگرام، یکی از بهترین روش‌ها برای بالا بردن تعامل فالوورهاست. برای جذب فالوور با استفاده از لایو؛ باید لایوهای دو نفره برگزار کنید. اگر یک بلاگر هستید یا می‌خواهید پرسونال برندینگ انجام دهید، پس با یکی از دوستانتان یا یکی از کاربرهای اینستاگرام، لایو دو نفره داشته باشید. با این کار، فالوورهای پیج مقابل شما را فالو می‌کنند. البته موضوع مورد بحث در لایو را هم باید طبق سلیقه فالوورهای هر دو طرف انتخاب کنید.

چگونه با IGTV تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید؟

این‌جا باز هم به بحث محتوا برمی‌گردیم؛ اما محتوای ویدئویی. شکی نیست که محتواهای ویدئویی خیلی بیشتر از بقیه محتواها کاربران را درگیر می‌کند. در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، کاربرانِ شما از ویدئو استقبال می‌کنند.

محتواها و موضوع‌های مورد علاقه فالوورهایتان را در قالب ویدئو بسازید. اگر با علاقه فالوورهایتان آشنا نیستید، تا دیر نشده بحث پرسونای مخاطب را خوب یاد بگیرید.

پیشنهاد ما برای شما ساخت محتواهای آموزشی،‌ در قالب فیلم است. فرض کنید که شما یک محتوای آموزشی ۳۰ دقیقه‌ای آماده کرده‌اید. فالوورهای خودتان را از این موضوع باخبر کنید و هر شب، قسمت‌هایی از این محتوا را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید. این ویدئوها، هم تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، هم فالورهای شما آن را با بقیه به اشتراک می‌گذارند. این کار باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما می‌شود.

از هر فرصتی که پیدا کردید برای معرفی پیج اینستاگرامتان استفاده کنید. فرقی ندارد که آنلاین یا آفلاین؛ تبلیغات همیشه کارساز است. ممکن است شما یک سایت پر بازدید، یک لینکدین یا فیس بوک قوی داشته باشید. از این شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و پیج اینستاگرامی خودتان را تبلیغ کنید.

اما تبلیغ کردن در اپلیکیشن اینستاگرام هم روش‌های خودش را دارد که اگر هوشمندانه باشد، تعداد فالوورها را را به طررز سرسام آوری بالا می‌برد ولی در غیر این صورت فقط سرمایه‌تان به باد می‌رود!

برای آشنایی کامل با تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید با تیم دیدوگرام، یعنی شماره ۰۲۱۴۱۸۹۷۱۱۱ تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنیم یا این‌که با رفتن به سایت دیدوگرام با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید.

افراد زیادی از این روش‌ها استفاده کرده‌اند و تعداد فالوورهای خود را افزایش داده‌اند. این روش‌ها تضمینی و مطمئن هستند.  این‌که شما تا آخر این مقاله با ما همراه بودید، بسیار با ارزش است. پس تیم دیدوگرام یک تضمین دیگر هم به شما می‌دهد. اگر واقعا می‌خواهید فالوورهایتان در اینستاگرام زیاد شود و تصمیم گرفته‌اید شروع کنید، در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، بگویید که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید و مایلید از کدام دستور جادویی استفاده کنید؟ مطمئن باشید که ما اطلاعات کاملی در اختیار شما می‌گذاریم.

 

 

 

 

سلام من پیج کارهای هنری دارم،میشه پیجم رو چک کنید و ایراداتش رو بگید،که چطوره که توی ۶ماه فعالیت فقط ۱۵۸ تا فالور دارم؟ پیجم bahar_bod

سلام دوست عزیز. با تیم ما تماس بگیرید تا شما رو به طور کامل راهنمایی کنن

ممنونم از مقاله بسيار مفيدتون👌👌 اينستاگرام من در زمينه مطب پوست و مو و زيبايي هست و ميخوام در شهر خودم فالوور داشته باشم و معرفي بشم..اينكه افراد در شهر خودم رو چطور ميتونم پيدا كنم؟

سلام لیدای عزیز. یکی از بهترین گزینه ها برای شما استفاده از لوکیشن در پست ها و به خصوص استوری‌هاست. همچنین استفاده از هشتگ‌های مناسب در پست و استوری هم میتونه به شما کمک کنه. هشتگ‌های مرتبط با بیزینس و محیط اطرافتون. پیشنهاد میکنم در این زمینه سری به مقاله >استفاده درست از هشتگ اینستاگرام بزنید. در ضمن سعی کنید مسابقه‌ها و چالش‌هایی برگزار کنید که فالوورها شما را به بقیه معرفی کنند. در کل میتونید بقیه مقاله‌های بخش آموزش اینستاگرام در وبلاگ ما رو مطالعه کنید.

من در زمينه بدنسازي فعاليت ميكنم و ميخوام فالورها افزايش پيدا كنه Mohammad.ali_021

سلام من مشاور املاک هستم لطفا راهنماییم کنید

سلام. این مقاله کمکتون میکنه. توصیه میکنم بخونید https://www.melipayamak.com/blog/posts/marketing-for-real-estates/

سلام مطلبتون خیلی خوب بود با بقیه سایت ها فرق داشت معلومه با علاقه اینکارو میکنید . من خواننده هستم و فصل انتشار آثارم شروع شده میتونین به من مشاوره بدین برای مدیریت صفحه ؟

سلام، ممنون از شما، لطف دارید. میتونید از مقالات منتشر شده در سایت استفاده کنید.

سلام من تازه ی پیج باز کردم کلیپهای طنز میزارم لطفا راهنماییم کنید فالوورام برن بالا مرسی

سلام، مقالاتی که داخل سایت برای بالا بردن فالور و تعامل با کاربران قرار دادیم رو مطالعه کنید.

عالی بودمرسی 🤗🤗😘

من طراح لباس و خیاط هستم. صحبتهای خانوم شادی رو خوندم که با شوهرشون که عکاس حرفه ای هست کار رو شروع کردند ممکنه ادرس شون رو بهم بفرمایین . لطفا به پیج من هم سر بزنین

سلام مطالبتون عالی بود من یه پیج فروش ویلا دارم تازه شروع کردم برای افزایش فالورر .برگزاری مسابقه.و دریافت ربات.ایرادت پیجم لطفا راهنماییم کنید یا مدیریت پیج انجام بدید

سلام، از مقالات داخل سایت که براتون تهیه کردیم استفاده کنید.

برای خواننده ها چه پیشنهادی دارین

سلام مرسی بابت مطالب مفیدی که بیان کردین من حدود دو هفتس که نمایندگی کیف و کفش ۳۹تومنی رو گرفتم قصد دارم فالورمو بیشتر کنم‌و کسب وکارمو پر رونق تر بیشتر دلم میخواد تو منطقه خودم شناخته تر شم میشه لطفا راهنمایی کنین مرسی

سلام، از ربات اینستاگرام دیدوگرام میتونین استفاده کنین، لینکش داخل منو هست.

سلام من يه پيج مدل نقاشي دارم و ميخوام ديده بشم و فالوورام زياد بشه تا بتونم هم سفارش نقاشي بگيرم و هم تبليغات ميشه لطفا راهنمايي كنين

سلام، از مقالاتی که داخل سایت قرار دادیم استفاده کنید.

سلام مطالب عالی بود قبل از این فکر میکردم ربات افزایش فالووور الکیه

سلام من گرافیست هستم و از کارهام پست میذارم ، تعداد فالورام تقریبا ۶۵۰ تا هست که من کار خاصی نکردم خودش اومده بالا پیجم هم بازه ، اگه میشه یه بررسی بکنید ایرادات پیجو بهم بگید ممنون

سلام، آدرس صفحتون رو ارسال نکردین.

سلام.من یه پیج تازه زدم محصولات ارگانیک شمالی از انواع ترشیجات و مربا و. برنج و. سبزی و زیتون و. اب نارنج وسیرترشی رو میارم تهران میفروشم.سبزیجات معطر شمالی هم دارم. تحویل درب منزل و در صورتی که خوششون نیومد پس هم میگیرم میشه راهنمایی کنید چی جوری فالوور بگیرم اینم ادرس پیجم organic_shomalii

سلام، از سیستم ربات اینستاگرام دیدوگرام میتونین استفاده کنین، لینکش در منو وب سایت هست.

سلام من کسب و. کار جدید راه انداختم و. هیچی فالوور ندارم میوه ها و سبزیجات و برنج و زیتون و انواع مرباجات ارگانیک شمالی رو میارم و. تهران میفروشم.با پیک میفرستم درب خونه ها و در صورت نارضایتی پس میگیرم میشه کمک کنید چجوری فالوور بگیرم؟

سلام، از سرویس ربات اینستاگرام دیدوگرام میتونین استفاده کنین، لینکش در منو وب سایت هست.

سلام. در حوزه درمان فعالیت میکنم. در واقع یک گروه درمانی که حوزه های روان، گفتار و تغذیه رو پوشش میده. متاسفانه تعداد بازدید ها و مشارکت بسیار پایین هست. شاید از ربات های افزایش فالوو استفاده کنم و یا تبلیغات زیر پیج های مرتبط

سلام دوست عزیز. مطلب جالبی تهیه کردی در این حد بگم که خودم کمتر حوصله میکنم برای مطلبی کامنت بزارم 😛 (البته تمام کامنت های دوستان رو توی وب سایتم جواب میدم!!) تا چند وقت پیش من هم اعتقادی به شبکه های مجازی و اینستاگرام نداشتم ولی به دلایل فنی که رنک سایتم افت کرد و توی گوگول سخت بالا اومدبطور موقت اومدم به این سمت و واقعا قدرتشم دیدم! حالا بعد از تشکر از شما بابت این مطلب پر بار که میدونم گذاشتنش هم چقدررررر زحمت داره، میخواستم پیشنهاد شما رو در رابطه با پیج خودم بدونم. یه پیج فروش کاکتوس و گیاه های خاصه اگر هم نیاز باشه ادرسشم میدم خدمتتون.

سلام مرسى از مطالب خوبتون من يك طراح لباس هستم و دوست دارم مردم و بيشتر با لباس و رنگ و سادگى و ژست عكاسى آشنا كنم كه به چه راحتى ميتونند لباسايى كه در منزل دارند و استفاده كنند و عكس بگيرند

خسته نباشید بنده مربی کیک بوکس و دفاع شخصی هستم.فیلم اموزش دفاع شخصی در پیجم میزارم ولی زیاد ویو نمیخوره باید چیکارکنم؟

سلام وقت بخیر . ابتدا از مطالب ارزنده شما تشکر میکنم و در ادامه خواهشمندم اگر امکان داره شماره تماسی برای ما ارسال نمایید تا گپ و گفتی داشته باشیم . متشکرم

سلام، میتونید از صفحه تماس استفاده کنید. اطلاعات تماس وجود داره.

عرض ادب و احترام من پيج دست سازه هاي هنري و زيورآلات دارم ميخواستم راهنماييم كنيد چطور فالوورهام بيشتر بشن و تعداد لايك و كامنت و فروشم بالا ببرم!؟🙏🏻🌹 من نياز به فروش بالاي كارم دارم متشكر ميشم كمكم كنيد دوست عزيز

سلام، از مقالاتی که منتشر کردیم استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر من پیچ از کارهای زیبایی ک انجام میدم تو اینستا دارم میخوام بازدید و بازده پیجم بیشتر شه ،میشه بیشتر راهنماییم کنین ممنون

سلام، از مقالاتی که داخل سایت منتشر شده استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ما آژانس مسافرتی هستیم اگه بخوایم صفحه مارو مدیریت کنید و باعث افزایش فالوورهای صفحه ما شوید این کار رو انجام میدید و هزینش چه مقدار هستش؟

سلام وقت شما هم بخیر بله ما اینکار رو اسنجا میدیم براتون برای اطلاعات بیشتر میتونید با پشتیبانی تماس بگیرید: ۰۲۱-۴۱۸۹۷۱۱۱

سلام من میخواستم ی پیج خریدری کنم چون میدونم زمان کافی برای ایجاد حداقل ۳۰ یا ۴۰ kرو ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم در ضمن جواب شما ر. چطوری میتونم متوجه باشم

سلام ، مرسی از مطالب مفید ، من کارای هنری دست ساز انجام می دم ، مثل چرم دوزی ، روبان دوزی ، ویترای ، گل خمیری ، سفال و تمام هنرای دیگه ، می خواستم کارامو از طریق اینستا گرام بفروش برسونم تا از این طریق کسب درآمد کنم چون نمی تونم برم مغازه اجاره کنم ، میشه راهنمایی م کنید؟ چکار کنم که بتونم موفق باشم تو این راه؟

سلام، مقالاتی که داخل سایت منتشر کردیم رو مطالعه کنید. همچنین میتونید به وبسایت novin.com هم مراجعه کنید.

سلام.وقتتون بخیر.ممنون ازمقاله خوبتون.من میخوام توی پیجم لباس زیر زنونه بفروشم.ولی هنوز براش کاری نکردم.خیلی استرس دارم ک نتونم فالور جمع کنم.

سلام، نگران این موضوع نباشید. میتونید از مقالاتی که تو این زمینه براتون منتشر کردیم کمک بگیرید.

سلام وقتتون بخیر بنده در زمینه پوشاک مردانه فعالیت دارم ممنون میشم پیج ما را بررسی کنید و نظرتون بفرمایید

پیج من و بررسی می کنین بگین چرا انقدر لایکام کمه ۱۶.۲ کا بدون هییییج عضو فیکس حتی ۱نفر

سلام و تشکر دارم‌بابت‌مطالب بسیار مفیدتون.ما پیج دکوراسیون داریم درباره کابینت و تخت کمجا وفالوورها و لایک هامون خیلی کمه و یه بار توی یه پیج تبلیغ کردیم و گفتند که privat کنیم تا مردم مجبور شن فالو کنن.به نطرتون الان public یا private باشه بهتره و اینکه میخواستم به business acount تعییر بدم‌.یا همون معمولی بمونه با وجود فالورای ۱۰۰۰ تا که خیلیم کمه.

عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من ادمین کانال و پیج گرافیک هستم میخاستم اگه میشه کمکم کنین کارمو رونق بدم تا بتونم سفارش طراحی داشته باشم ممنون

سلام لطفا آدرس پیجتون رو بگذارید تا بررسی کنم

سلام من میخوام درزمینه لوازم آرایش در اینستاگرام فعالیت کنم نظرتون چیه؟

سلام. بنده به دلائلی صفحه اینستا رو از دست دادم. دوباره شروع کردم. کارم فروش لوازم آشپزخانه هست.اگر امکانش هست راهنمایی بفرمائید چطور با حداقل هزینه بتونم فالوئر جذب کنم و در نهایت منجر به فروش بشه. با تشکر از شما

سلام، باید پست‌های جذابی رو بزارید که به آشپزی مربوط میشه و از طریق اون بتونید فالوور بالا ببرید و تبدیل به مشتری کنید.

سلام ، پیشنهاد مطالعه مطالب شما رو به کارورزام دادم جالب و عملی به نظر میرسه . موفق باشید.

خواهش میکنم🌹

خیلی خوب بود لطفا من رو بیشتر راهنمایی کنید کار من در زمینه فروش محصولات زیبایی و تجهیزات پزشکیه و مخاطبین عمده من خانمها هستند

سلام وقتتون بخير من يه صفحه مخصوص كارم دارم و هدفم در امدزايي هستش اوايل كه اين صفحرو زدم خيلي راحت هدفم و تمام راه برام روشن بود ولي الان بدجوري سردرگم شدم و نياز به راهنمايي دارم منت ميذاريد اگر امكان داره يه راهنمايي بفرماييد

سلام، میتونید از مقالاتی که منتشر کردیم استفاده کنید.

سلام پیج من در رابطه با فروشگاه مکمل ورزشی هست ممنونم بابت اینهمه مطالب مفید و بسیار عالی❤️👏🏻

خیلی خو ب بود من کسب و کاری ندارم متن مینویسم چطور باید فالوور بگیرم

مطالب تون عالی بود.من در زمینه مد و لباس دوست دارم فعالیت کنم.توی اینستاگرام .تعداد فالورام فقط ۳۰۰تاس😔 همسرم عکاس حرفه ای هستش از دو‌روز پیش این فکر که یک بلاگر مد و لباس باشم تو سرم افتاده نمی دونم چیکار باید بکنم البته صفحه ام رو از پرایویت درآوردم با همسرم هم شروع کردم عکس گرفتن با استایل های مختلف تا دو روز پیش حال و هوای صفحه ام دوستانه و خانوادگی بوده نمی دونم یهویی چطوری تغییرش بدم😔

دوست عزیز لطفا آدرس صفحتون رو برام بگذارید تا بررسی کنم و دقیق تر راهنماییتون کنم

من تو حوزه ی بدلیجات و لوازم تزیینی فعالیت میکنم، و دوس دارم از طریق تبلیغات گسترده فالوورهای بسیااااار زیادی جذب کنم✨

اطفا آدرس صفحتون رو بگذارید تا بررسی کنم

سلام.پیج من شخصی بوده و هست با ۶۵۰۰ فالوور.میخوام برای تبلیغ کارم که مربوط به آرایشگری و میکاپ هست از این پیج استفاده کنم منتهی نمیدونم با چه روشی فالوورها رو افزایش بدم. Id:amir.aaraa

با سلام، دوست عزیز معلوم نیست صفحه شما شخصیه یا کاریه؟ عکس از کاراتون هم بذارین، مشتریاتون و محیط کارتون

وقت بخیر. یک پیج ۱۰kکه تقریبا دوسومش فیک هست دارم که مدت یک سال هست هیچ فعالیتی نداشته.میخوام بدونم برای شروع جدید بهتره پیج جدیدی بسازم یا با همین ۱۰kشروع کنم بهتره؟

سلام، به نظر من روی همین پیج فعلیتون سرمایه گذاری کنید و سعی کنید محتواهای مفید و کاربردی تهیه کنید.

سلام من یه پیج جدید زدم و واقعا میخوام دیده بشه اینم اسم پیج @tajrobehaye.man

دوست عزیز صفحتون پیدا نشد متاسفانه

@baran_rang_academy اينم پيجم

دوست عزیز من صفحتون رو بررسی کردم و صفحتون خوبه فقط چندتا نکته: ۱/ عکسهاتون خیلی یک دست و یک شکل شده باید کمی تنوع بدین و عکسهای متفاوت هم بذارین ۲/راجع به رنگ موها توضیح بدین و مطالب آموزشی هم بذارین،ضمنا توی کپشن شما هم هیچ نکته خاصی دیده نمیشه ۳/هشتگ های کم و غیرفدهمند استفاده میکنین زیر عکسهاتون ۴/ حتما از ربات اینستاگرام استفاده کنین تا بتونین مشتریانی از شهر خودتون داشته باشین

سلام خيلي ممنون مطالب خوب و مفيد بود من پيج تخصصي رنگ و لايت دارم خيلي دوس دارم فالوورام بيشتر از اينا بشه چيكار كنم

با پشتیبانی ما تماس بگیرید راهنماییتون می کنن. ۰۲۱-۶۳۴۰۴

باسلام بنده پیج مربوط به هدیه ی آرامش به اطرافیان هست به نام حق زندگی.خواستم بررسی کنید که چرا فالوورهام زیاد نمیشه.ممنونم اینم اسم پیجم@haghe_zendegi

باسلام بنده پیج مربوط به هدیه ی آرامش به اطرافیان هست به نام حق زندگی.خواستم بررسی کنید که چرا فالوورهام زیاد نمیشه.ممنونم اینم اسم پیجم@haghe_zendegi

دوست عزیز صفحتون رو دیدم. ۱/ هدف پیجتون مشخص نیست، طنزه؟ روانشناسیه؟ انگیزشیه؟ ۲/ گرافیک پیجتون خوب نیست. اون رنگ سبز خیلی توی چشم میزنه ۳/ شما احتمالا از فالوور فیک استفاده کردین که روی محبوبیت صفحه خیلی تاثیر منفی داره. چون اون فالوورها فعالیتی ندارن و اینستاگرام رتبه صفحه شما رو پایین میاره ۴/ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور شما بسیار تاثیرگذاره

با سلام و سپاس از مطالب و توضيحات بسيار خوبتون. .من پيج نقد و معرفي محصولات ارايشي و مراقبت پوستي دارم و خيلي دوست فالورهاي زيادي داشته باشم Stunning_makeupp

دوست عزیز من صفحتون رو دیدم خیلی خوب بود فعالیتی که میکنین. فقط باید چندتا نکته رو رعایت کنین: ۱٫ گرافیک صفحتون رو ارتقا بدین ۲٫ پستهاتون رو دسته بندی کنین و با تم مشخص بزنین که بشه تشخیص داد ۳٫ از پستهای ورقی میتونین استفاده کنین گاهی اوقات ۴٫ روی بعضی از عکسها و ویدئوها، نوشته بزنین، مثلا چرا رژ لب جدید اوریف لیم رو نخریم؟ ۵٫ حتما از ربات اینستاگرام استفاده کنین، برای کار شما خیلی موثره برای اطلاعات بیشتر هم با پشتیبانی تماس بگیرین تا راهنماییتون کنیم

سلام عزیزدلم واقعا مطالبت عالی بود خیلی کمک بزرگی برامون بود من سه روز پیج گلسروتزیینات روبانی زدم دوست دارم فالوورای واقعی زیادی داشته باشم تا کارم بگیره.اما الان چون تعدادشون کمه نمیخوام عمده اصلی کارامو بزارم کاش در این رابطه کمکم کنی چجوری مدیریت کنم

سلام دوست عزیز آدس صفحتون رو بگذارید تا بررسی کنم

سلام می ‌خوام در اینستاگرام فالوور جم کنم باید چی کار کنم پیجم همه عکس های خودمه اینم اسم پیجم http://Www.instagram.com/erfan_chokami

دوست عزیز صفحتون هدفمند نیست. معلوم نیست درمود چی میخواین صحبت کنین و موضوع صفحتون چیه؟ شخصیه؟ طنزه؟ اجتماعیه؟

سلام، من خبرنگارم و نویسندگی انجام میدم همه معترفن قلمم خوبه اما فالوورام کمن، چیکار کنم ممنون

سلام دوست عزیز باید صفحتون رو ببینم

سلام خیلی ممنونم بابت نکات خوبتون من پیج تازه تاسیس درمورد مطالب طنز و فان درست کردم که ایدی اون هست_funto0ori_@مطالب فان و طنز میگزارم و در ابتدا ۱۸ کا فالور خریدم ولی خیلی کم به فالورام اضافه میشه در حدود انگشتان دست نمیدونم چطور میتونم افزایشش بدم چون بقیه ی پیج ها هم اینکار رو میکنن و رقیب زیادی دارم و یه سوال دگ هم دارم پیج های پرطرفدار قالب های اختصاصی واسه ی کلیم هاشون دارن من هرچی جست و جو کردم در مورد تهیه ی قالب مطلبی نتونستم پیدا کنم مرسی که راهنمایی میکنید ممنونم

سلام دوست عزیز با پشتیبانی تماس بگیرین تا راهنماییتون کنم

باسلام . بنده پیج مخصوص لاغری آسان را دارم و خدارو شکر تا الان خوب استقبال شده اما میخواهم بیشتر باشد makranshop

پیشنهاد من اینه که از ربات استفاده کنید و کمی هم مطالبتون رو دسته بندی کنید. برنامه ریزی کنید و مطالبتون رو با یک تم مشخص تفکیک کنید که مثلا فالوورهاتون بدونن برای رژیم کدوم پست ها رو باید باز کنن.

خیلی ممنون از سایتتون اطلاعات مفیدی داره و اینکه الان من پیجم دکوراسیونه کودوم گزنیه رو بیشتر معرفی میکنید ایدی پیجم tirdaddecor

من ربات اینستاگرام رو توصیه میکنم و اینکه کمی مطالبتون رو دسته بندی کنید و کمی پت هاتون با کیفیت تر باشه. مثلا شما طرح های کاغذ دیواری که گذاشتین رو میتونین با وضوح عکس بگیرین ازشون و به صورت اسلایدی قرار بدین.یا مثلا مطالبی مثل اینکه برای اتاق خواب چه کاغد دیواری مناسبه و بعد این مطالب رو در صفحتون قرار بدین و محصولاتتون رو تبلیغ کنید.

راستی فراموش کردم اسم پیجم روبگم goharpiray

سلام عزیزم مرسی از مطالب عالی و سودمندتون من یه پیج توی اینستا دارم که مربوط به زیورآلات با سنگ و طلا و نقره هست و خیلی به این کار علاقه مندم دوست دارم توصیه های شما رو برای جذب فالوور بیشتر و فروش بیشتر بدونم درضمن خیلی دوست دارم به روشی که شما برای درک مطالبتون از تصویرهای کارتونی استفاده کردین منم استفاده کنم چندوقته که ایده ابراز پیامم به این طریق توی ذهنمه ولی نمیدونم چطور باید اجرا کنم مرسی از وقتی که میزارین

دوست عزیز پیجتون پرایوت بود من متونستم ببینم. لطفا ئیئوگرام رو اکسپت کنین تا پیجتون رو بررسی کنم

سلام پیجم هنری هست و میخواهم فالوور های بیشتزی جذب کنم چیکار کنم و کدام گزینه راحتتر هست

دوست عزیز باید صفحتون رو ببینم تا بتونم راهنماییتون کنم

خیلی ممنون از اطلاعاتتون عزیزم عالی بود . من خیلی دوس دارم با فالوور های خودم تعامل داشته باشم ولی خیلی خجالت میکشم .کار من گلدوزی نقش های سنتی هست.

عزیزم! قربونتون برم که خجالت میکشید. اصلا همچین فکری نکنید. ببینید همه دارن فعالیت میکنن. این همه دلقک رو توی اینستاگرام ببینید. اونوقت شما که یک کار مفید میکنید چرا باید خجالت بکشید؟ به خودتون افتخار کنید. تازه میتونین اولش اصلا از خودتون هم عکس نذارید. فقط توی کپشن حرف بزنید تا یواش یواش عادت کنید. اگه صفحتون رو ببینم بهتر میتونم راهنماییتون کنم

سلام من عکاس هستم و کارامو میذارم تو پیجم چطور فالور جذب کنم.مرسی

سلام دوست عزیز. ۱) هدفتون از ساختن پیجتون رو شفاف بیان کنین. میخواین درامد داشته باشین؟ فالوورها رو جذب کنین بیان آتلیه؟ آموزش بدین؟ و… ۲)مخاطبتون رو مشخص کنین، کسانی که میخوان عکاسی یاد بگیرن؟ هنرمندان؟ مشتری های شما؟ ۳)متناسب با مخاطبانتون نیاز اونها رو شناسایی کنین و براش جواب پیدا کنین. اگر صفحتون آموزشی، محتوای آموزشی تولید کنین. اگر به دنبال مشتری هستین، عکس کاراتون رو بذارین و عکس مشتری های قبلی که ازشون عکاسی کردین و… ۴)نمونه عکاسی های روز رو بزارین، عکاسان بزرگ دنیا، عکاسان فشن یا هر چیزی ک ه به کارتون مربوطه برای توضیح دقیق تر باید صفحتون رو ببینم

من در صنف پوشاک هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

اگر ادرس صفحتون رو بهم بدید که بررسی کنم، بهتر میتونم راهنماییتون کنم

بسیار عالی

درود بر شما و سپاس از به اشتراک گذاشتن اندیشه ها و اطلاعاتتون با دیگران🙏🌹 بنظرتون پستهایی با مضمون اجتماعی و با هدف بالا بردن آگاهی های دیگران و استفاده از اندیشه های دیگران غیر از تعامل با اعضا و کسب اعتمادشون چگونه می توانند پیشرفت کنند و به طور کلی چطور میشه موفق شد؟

دوست عزیز هدفی که انتخاب کرده‌اید بسیار بجا و پسندیده هست و مطمئن باشید اگر خوب کو مداوم کار کنید حتما به نتیجه می‌رسید. در این مورد باید دقیقتر به من بگین که موضوع صفحتون چی هست؟ بالا بردن آگاهی جامعه در چه زمینه ای؟ کودکان؟ زنان؟ حمایت از حقوق حیوانات؟ کارگران؟ سواد؟ بهداشت؟ و…

پیج من تو حوزه تازه های دنیای فشن هست چطور میتونم فالوورام رو افزایش،بدم و لایک هام بالا بره؟درضمن مقالتون خیلی موثر بود. متشکرم

سپاسگزار از توجه شما دوست عزیز. ببینید…مضوعی که روش دست گذاشتید، یک موضوع بسیار پرطرفداره و اگر کمی توی اینستاگرام بگردید، رقبای سرسخت خودتون رو پیدا میکنید. پیشنهاد من اینه که اول صفحات اونها رو بررسی کنید و ببینید دارن تو چه زمینه هایی در باره فشن تولید محتوا می‌کنن؟ بعد کم کم دستتون میاد که خودتون چکار میخواین بکنین و جای چه چیزی رو توی این حوزه خالی دیدین. بعد سعی کنید روی اون حوزه متمرکز بشین در اون زمینه تولید محتوا کنید. مثلا شاید احساس کنید که یک صفحه روی مووع خوبی دست گذاشته اما اطلاعات درست و دقیقی ارائه نمیده. شما میتونین در اون زمینه وارد بشین. و ربات اینستاگرام هم فکر میکنم گزینه خوبی باشه برای فعالیت شما

سلام ممنونم لذت بردم Akbartohidii این پیج بنده در اینستا گرام هست

سلام پیجتون رو دیدم اول اینکه به نظر میاد که هدف صفحه شما دقیقا مشخص نیست. برای من که اولین بار صفحه شما رو دیدم مشخص نبود که آیا این صفحه، یک صفحه شخصیه و یا یک صفحه کاری در راستا توریسم؟ دوم اینکه اگر مکان تاریخی رو معرفی میکنید بهتره اطلاعاتی هم دربارش توی کپشن ارائه کنید. ۳ اینکه در صفحه شما محتوا با موضوعات مختلف وجود داره، این مسئله برای اینکه صفحه یکنواخت نباشه خیلی خوبه، اما باید حواستون باشه در حدی متفاوت نباشه که یکپارچگی صفحه از بین بره. در کل سعی کنید تمرکزتون رو روی یک مسئله حفظ کنید.

سپاس بیکران بابت مطالب خوب ومفیدتون.حرفه من جوشکاریه برق و آبگونه.ولی علاقه ام آشپزیه. دنبال معروف شدن هم نیستم.ولی تو پیجم چند نوع از کارایه خودمو گذاشتم و هر کسیکه طرز تهیه اشو خواسته بدونه از طریق کامنت واسش توضیح دادم. مجدد بابت اطلاعاتی که دادید نهایته تشکرو ازتون دارم.بهترینارو واستون آرزو دارم.تندرست و شاد باشید.یا حق

سپاسگزارم از شما دوست عزیز. خیلی هم هدف خوبی هست. به راهتون ادامه بدین و خسته نشین. میتونین به صورت تصویری هم مرحله به مرحله اموزش بدین. موفق باشین

عالی بود.خدا قوت.من خیاطم و علاقه زیادی به گسترش دانشم تو اینستا دارم.شروع کردم.ولی مخاطب مرتبط جدب کردن سخته.بخشی از کارهایم که گفتید انجام دادم قبلا.

دوست عزیز آدرس صفحتون رو برام بگذارید تا بررسی کنم و راهنماییتون کنم

سلام همسرم یه پیج شخصی و روزمرگی داره چطور میتونه افزایش فالوور خانم و مفید داشته باشه؟جنسیت خیلی براش مهمه که خانم باشن و فعال

تقریبا همچین چیزی غیر ممکنه که ایشون فقط فالوور خانم داشته باشن، مگر اینکه تک تک پروفایل ها رو چک بکنن. صفحات شخصی هم امکان افزایش فالوور ندارن. چون اصلا کسی نمیتونه ببینتشون که فالوو کنه حتما باید صفحشون عمومی بشه. و بعد میتونن مخاطبشون رو خانومها بذارن و مطالب مناسب اونها رو پست کنن

مرسی از توضیحات کاملتون، من زیور آلات دست ساز میسازم خیلی دوس دارم از روش سوم استفاده کنم @butterfly_gallery_

سلام دوست عزیزم با پشتیبانی دیدوگرام تماس بگیرین، اونها راهنماییتون میکنن. ۰۲۱۴۱۸۹۷۱۱۱

سلام. مطالب‌تونُ در مورد اینستاگرام تا جایی که فرصت بود، خوندم. خدائیش همه‌رو عالی توضیح دادین. واقعا ممنونم. از اینستاگرام هیچی نمیدونستم. با توجه به چیزایی که اینجا یاد گرفتم، می‌خوام یه پیج بزنم به صورت بازاریابی کار کنم. در مورد فروش محلول‌هایی که باعث جلوگیری از ریزش مو، رویش مجدد مو و رفع سفیدی مو هست. ولی هر چی فکر می‌کنم، می‌بینم هیچ کاری نمیشه تو این پیج انجام داد. فقط میشه عکس یه سری افرادُ نشون داد که قبل از استفاده سرشون بدون مو بوده و بعدش موهاشون زیاد شده یا سفیدی موهاشون رفع شده و اینکه یه سری نکات و دستورات تغذیه‌ای و مراقبتی در مورد افزایش رشد مو و تقویت مو داخل پیج گذاشت! به نظر شما راه دیگه‌ای برای تولید محتوای جذاب در این تخصص هست؟ داشتن مو هم برای آقایون و هم برای خانوما خیلی مهمه. بخاطر همین میتونه هم کمکشون کنه و هم سود خوبی برای فروشنده داشته باشه. ولی برای محتوای پیج نمیدونم باید چیکار کنم؟ سوال دومم اینه که آیا با پیج تجاری میشه رفت و بقیه‌رو فالو کرد یا نه؟ برای شروع بهتره پیجم تجاری باشه یا شخصی؟ پیشاپیش ممنون از جوابگویی شما. پاینده باشید.

سلام دوست عزیز. ممنون از توجه و لطف شما. در مورد سوال آخرتون، بله میشه با صفحه تجاری هم دیگران رو فالو کرد. پیشنهاد میکنم مقاله ما در این مورد رو بخونین https://www.didogram.com/blog/switching-to-instagram-business-account/ و در مورد صفحه‌ای که تصمیم دارید راه اندازی کنید… بله…خیلی هم موضوع خوبی هست اتفاقا. همونطور که خودتون فرمودین آدمهایی بسیاری این نیاز رو دارن و محصولات شما به دردشون می‌خوره. همین دستورایی که گفتین رو اگر به زبون ساده و توی تصویر نشون بدین، جوری که آدم مجبور نباشه حتما بیاد کپشن رو بخونه، خیلی هم عالی میشه. مثلا دستورهای ساده برای مراقبت از مو بذارین. نکات ساده درباره چجوری شونه کردن، شامپو کردن و اینکه چه ماسکایی تو خونه درست کنیم بذاریم. ماسکای خونگی این روزا خیلی طرفدار دارن. صفحتون نباید خشک و خالی باشه و فقط عکس قبل و بعد بگذارین. میتونین هر ماهی دو سه بار برین توی یوتیوب ویدئوهای بامزه در این مورد دانلود کنین و بگذارین. ولی کلا سعی کنین صفحتون مفید باشه. مثلا یه بار تبلیغ ککنین و کلی تو یصفحتون اطلاعرسانی کنین که ما یه برنامه مثلا ۲۱روزه‌ی سلامت مو داریم…با این برنامه تا یه سال موهاتونو بیمه کنین و این حرفا. بعد هر روز پست بگذارین و بگین امروز مثلا این کار ساده رو انجام بدین و تاثیراتش هم اینه. در کل خیلی کارها میشه کرد…تنها راهش اینه که تعامل داشته باشین با مخاطبینتون…مثلا سوال اگه میپرسن جواب بدین و جواب رو هم بذارین همه ببینن.

سلام دوست عزیز،ممنون از مطالب خوبتان ممنون میشم اگه تو این امر ب ما کمک کنید پیج من مربوط ب فروش عرقیجات کاشان میباشد، میخاستم بدونم باید چکاری برای بازده بیشتر و بهتر انجام دهم ممنون میشم اگه کمک کنید

با سلام. سپاسگزارم از توجه شما دوست عزیز. اتفاقا کسب و کار شما الان میتونه خیلی توی اینستاگرام بگیره چون مردم به محصولات طبیعی خیلی گرایش پیدا کردن. منتها باید دو تا چیز رو خیلی توی صفحتون رعایت کنید تا به چشم بیاین. اولی تولید محتوای درسته. یعنی مطالب خوب و جذاب توی صفحتون بذارید تا کاربرا بیان و شما رو فالو کنن. عکسهای با کیفیت و جذاب. اگر خودتون هم کاشان هستین که چه بهتر.و عکسهای هنری از فضای طبیعت، مراحل ساخت عرقیجات و گلها رو بذارید. مطالب جذاب و مفید بذارید. فواید عرقیجات رو بذارید و… دومین مساله که خیلی مهمه اینه که حتما توی صفحتون نشون بدین که این عرقیجات چطور به دست مشتریهاتون میرسه. مراحل ساده ارسال رو نشون بدین تنا مشتریهاتون ببینن که خیلی راحت میتونن این محصولات رو داشته باشن.

سلام خیلی ممنون از مطلب با ارزشتون🤗 پیج من مربوط به شغلم یعنی کاشت ناخن هست.میخوام به نظرتون چه کار کنم تا پیجم هم فالوراش بیشتر بشه هم اینکه مشتری های بیشتری رو بتونم جذب کنم از پیجم؟ ممنون میشم کمکم کنید❤❤❤

سلام عزیزم، در قدم اول شما این دستورات رو رعایت کنید، بعد پیج didogramco رو تو اینستاگرام فالو کنید و آموزش‌هاش رو دنبال کنید. در مورد کار ناخن می‌تونید یک ربات بگیرید که بره مخاطبان خانم رو که پیج‌های آرایشی و مد فالو می‌کنن جذب کنه. آدرس پیجتون رو هم بذارید من یک بررسی کنم و نقاط ضعفش رو + یک سری پیشنهاد بهتون بگم 🙂

سلام خانم رزاقی وقت بخیر.مطالب عالی بود. چطور میتونم مشاوره بگیرم؟

با سپاس از توجه شما. اگر سوالی دارید با پشتیبانی دیدوگرام تماس بگیرید. دوستان ما پاسخگو خواهند بود ۰۲۱۴۱۸۹۷۱۱۱

سلام خانم رزاقی وقت بخیر.مطالب عالی بود.

ممنون از توجه شما

سلام ممنون بابت اطلاعاتتون در مورد خرید و فروش زمین و در مورد گردشگری روی این دو مورد دارم کار میکنم که هر کدوم یه کانال جدا و اینستاگرام جدا دارن ممنون میشم بازم هم راهنمایی بیشتر کنید

با سلام در ارتباط با خرید و فروش زمین، ابتدا بگردین و رقباتون رو توی اینستاگرام پیدا کنین. ببینید اونها چه کارهایی انجام میدن. آیا قیمتها رو در صفحشون میگن یا خیر؟ عکسهاشون چطوره؟ و بعد سعی کنید از اونها یک قدم جلوتر باشید. حتما حتما عکسهای با کیفیت تولید کنید. اطلاعات درست و واقعی به مخاطبینتون بدین. یک فرمت کلی برای اطلاعاتتی که توی کپشن میدین درست کنین. مثلا این شکلی: موقعیت جغرافیایی: متراژ: موقعیت فروش: قیمت: دسترسی ها: امکانات: مزایا: و هرچیزی که نیازه مخاطبینتون بدونن. مثلا اگر قطعه ای زمین توی رامسر برای فروش دارین مزایای اون رو بگین. بگین که در مجاورتش چه رستورانهایی هست، چه امکانانتی داره، آب و هواش چطوره و کلا اون منظقه رو معرفی کنین جوری که کاربران به صفحه شما اعتماد کنن و از خوندن مطالبتون لذت ببرن. در ارتباط با گردشگری هم که دیگه رقبای شما توی اینستاگرام فراوون هستن. میتونید ببینید و ایده بگیرید.

باسلام من در زمینه فروش بیمه به ویژه بیمه عمر فعالیت دارم به نظر شما چجوری میتونم کسب وکارم رو تو اینستا معروف کنم؟

با سلام. برای بیمه میتوانید محتوای بسیار خوبی تولید کنید. به ویژه اینکه رقبای شما در اینستاگرام زیاد هستند. ابتدا صفحات رقبا رو بررسی کنید تا یک دید کلی به دست بیارید. بعد یک پیج راه اندازی کنید و بیاید تا در مورد محتواش با هم صحبت کنیم.

سلام، بسیار عالی و کاربردی بود … فقط من هرچی دقت کردم و خوندم ۶ دستور جادویی ارائه کردید ۸ تا نبود 🙂 دوتای دیگه اش کجاست ؟ 🙂

سلام. با تشکر از توجه شما. دو تاشو خب شما بگین 🙂

عرض ادب ممنون بابت مطالب خوبتون بنده یک پیج با ۰ فالوور راه اندازی کردم به صورت بیزنس پروفایل برای فروش پوشاک البته ابتدای کار سعی کردم تخصصی وارد بشم و فقط روی محصولات اسپرت و لگ کار بکنم ممنون میشم من رو راهنمایی بکنید

سلام دوست عزیز. روندی که انتخاب کردین خیلی خوب هست. عکس از محصولاتتون بزارین و با کپشن مناسب و هشتگ‌های تخصصی محصولاتتون رو معرفی کنین. فقط دقت کنین که عکسها با کیفیت باشن. اگر محصولاتتون برند خاصی هستن، برید به سایت اون برند و محصولاتتون رو اونجا پیدا کنین و از عکسهای خود سایت استفاده کنین. محتوای جذاب تولید کنین به این صورت که عکس ورزشکارانی رو بذارین که از این نوع محصولات استفاده مینکنن وبگین که استفده از محصولات شما چه تاثیری روی کیفیت ورزش کردن داره. سعی کنید با تم هیجان و ورزش صفحتون رو مدیریت کنین. هرچند بار یک پست ورزشی انگیزشی هم میتونین بذارین که نمونه هاش در اینترنت فراوونه. مثلا کلیپ قهرمان های دوی سرع یا ورزشهای دیگه که از رازهای موفقیت در زندگیشون میگن و یا کلیپ و عکس انگیزشی از کسانی که کاهش وزن داشتن. اگر آدرس پیجتون رو به من بدین که بررسیش کنم بهتر میتونم راهنماییتون کنم.

عرض ادب مجدد با تشکر از شما خانم ایلار هنوز شروع نکردم به وارد کردن محصولات! حقیقتش نمیدونم باید روزانه چندتا پست بزنم داخل اینستا یا بعد از اینکه پست ها به چه تعداد رسید شروع کنم به جذب فالوور

سلام. شما باید تمام این کارها رو با هم و همزمان انجام بدین. جذب فالوور تنها با تولید محتوای مناسب اتفاق میفته. اینجوری نیست که شما بگین تا یک روز مشخص پست میگذارم و بعد شروع به جذب فالوور میکنم. اگر صفحتون خوب باشه خواه ناخواه باعث جذب فالوور خواهد شد. هرچه سریعتر شروع کنید و با برنامه زمانی ۳ پست در هفته پیش برید.

عالی بود ب کمک بیشتری از طرف شما احتیاج هست برای کارم اکانت اینستاگرام من sHayan_hashemiiii اونجا صحبت میکنیم اگر بشه ( درضمن “در جستجوی زمان از دست رفته “ تو پانتومیم بود تو این عکسا هم کتابش بود )

بله حتما بیشتر صحبت می‌کنیم 🙂 کتاب در جستجوی زمان از دست رفته هم خیلی کتاب خوبیه حتما بخونید :))

فردا صبح میخونم نظرم رو میگم 😀

منتظر شنیدنش هستم ! 🙂

کار من فروش عسل وحشی کوهی ۱۰۰‎٪ طبیعی هست واسه بیماران و ادم های خاص چون عسل وحشی گرون قیمته باید چه کار کنم؟

با سلام و احترام خدمت شما ابتدا از شما تشکر میکنم که برای کسب و کارتون ارزش قائل شدین و به دنبال راهی برای گسترش اون در اینستاگرام هستین برای خودتون یک برنامه بنویسید و تمام اطلاعاتی که راجع به عسل دارید رو جمع وجور کنید. چه چیزهایی رو آدمها باید درباره عسل شما بدونن؟ چه مزیتی نسبت به بقیه عسل ها داره؟ سعی کنید به صورت جذاب مزیت عسلتون رو توی اینستاگرام بیان کنین و حتما از عکسهای با کیفیت استفاده کنین. اما به همین قانع نباشید. از ایده های جدید استفاده کنید. مثلا در صفحتون به فالوورهاتون یاد بدین که با عسل شما چه چیز هایی میشه درست کرد؟ شربت؟ ماسک صورت؟ اصلا عسل برای چه بیماریهایی مفیده؟ ولی خواهش میکنم جوری نگید که مخاطبتون خسته بشه. مثلا یک لیست بلندبالا از مزایای عسل درست نکنید زیر عکستون. در هر عکس یک نکته کوتاه. و باز هم تاکید میکنم حتما از عکس با کیفیت استفاده کنید. با زهم اگر سوالی داشتید من در خدمتم.

پیج من مربوط به پذیرش سفارشات دسر و ژله هست.چطوری فالورامو افزایش دهم؟

سلام دوست عزیز ابتدا بزارید ازتون تشکر کنم که مقاله ما رو خوندین و یه تشکر دیگه بخاطر اینکه کسب و کارتون رو بهمون گفتین. حالا برای افزایش فالوور من براتون دوتا راه دارم که فعلا برای شما از همه راهها بهترن. اول اینکه محتوا خوب تولید کنید. یعنی بششینید یه برنامه بنویسید ببینید چی می‌خواین تو صفحتون بذارین؟ آیا می‌خواین عکس کاراتون رو بذارین؟ می‌خواین آموزش هم بدین؟ می‌خواین عکس هنرجوهاتون رو بذارین؟ و…. بعد شروع به کار کنین. سعی کنین عکسای با کیفیت بگیرین. برین تو صفحات رقیباتون ببینین اونا چیکار میکنن؟ چجوری عکس میگیرن؟ زیر عکساشون چی مینویسن؟ خب… حالا که این کارا رو انجام دادین فقط نیاز به یه دونه ربات افزایش فالوور دارین که قیمتی هم نداره و خیلی خیلی ارزونه ولی خیلی مفیه و باعث میشه یه عالمه فالوور براتون بیاره. ما خودمون ربات افزایش فالوور میدیم به مشتریامون. ربات چیه؟ ربات یه برنامه خیلی ساده س که میره به جای شما آدما رو فالو میکنه تا شما خسته نشین. مثلا شما بهش میگین برو همه اونایی که دسر و ژله دوست دارن رو برام فالو کن. برو هرکس زیر عکسی هشتگ زده ژله رو برام فالو کن. برو فلان پیج آشپزی و هرکی عکساش رو لایک کرده برام فالو کن. به همین راحتی. لطفا من رو در جریان پیشرفت کارتون بذارین. موفق باشین.

عااااالی بود

با تشکر از توجه و لطف شما دوست عزیزم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

بی‌تردید در حال حاضر اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پیشرو در زمینه‌ی انتشار عکس است. هرچند خیلی از افراد از اینستاگرام تنها به‌عنوان ابزاری راحت برای به اشتراک گذاشتن عکس با دوستان و خانواده‌ی خود استفاده می‌کنند، بسیاری از افراد هم هستند که به دلایل مختلف فعالانه تلاش می‌کنند تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام خود را روزبه‌روز افزایش دهند. جذب و افزایش فالوور اینستاگرام می‌تواند به‌ویژه برای کسانی که تازه به آن وارد شده‌اند کار دشوار و خسته‌کننده‌ای باشد.

در این آموزش قصد داریم برخی از بهترین روش‌ها و توصیه‌ها را در زمینه‌ی جذب فالوور بیشتر روی اینستاگرام به شما معرفی کنیم. با مدرسه‌ی عکاسی موبایل دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

اولین کاری که باید بکنید ساختن یک هویت روشن و مشخص برای حساب کاربری اینستاگرام خودتان است. حساب کاربری اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما به آن نگاه خواهند کرد. درنتیجه تنظیم کردن صحیح حساب کاربری اهمیت بالایی دارد.

برای انجام این کار ابتدا باید تصور روشنی از هدف حساب کاربری اینستاگرام خود داشته باشید. آیا تلاش دارید خود را به‌عنوان یک عکاس جدی معرفی کنید؟ آیا قصد دارید یک کسب‌وکار، برند یا سبک زندگی را ترویج دهید؟ یا تنها می‌خواهید از اینستاگرام برای نشان دادن اتفاقات روزمره‌ی زندگی خود و حفظ ارتباط با دوستان بهره بگیرید؟

پس از این‌که هدف حساب کاربری اینستاگرام شما مشخص شد باید توضیحی برای آن بنویسید که این هدف را به‌خوبی بازتاب دهد. همه‌ی تلاش خود را بکنید تا این توضیح کوتاه و موجز ولی پرمعنی باشد و همچنین به‌خوبی افراد را به عمل کردن وادارد. اگر وب‌سایت، اپلیکیشن یا محصولی دارید که می‌خواهید آن را ترویج دهید لینک آن را هم در پروفایل خود قرار دهید. بهتر است از یک عکس یا تصویر جذاب و خاص هم برای حساب کاربری خود استفاده کنید تا مردم بتوانند به‌راحتی شما را شناسایی کنند.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

پس از آماده کردن حساب کاربری باید تصمیم بگیرید چه نوع عکس‌هایی را قصد دارید به اشتراک بگذارید. عکس‌هایی که منتشر می‌کنید باید هویت شما و مضمون موردنظر حساب کاربری‌تان را بازتاب دهد. اگر عکاس هستید طبیعتا هدف شما باید انتشار بهترین عکس‌ها از مجموعه‌ی آثارتان باشد. برای این منظور اطمینان حاصل کنید که تنها بهترین آثارتان را به اشتراک می‌گذارید و از انتشار هر چیزی که ممکن است زیر سطح استاندارد به نظر برسد خودداری کنید؛ این کار از جذابیت فید عکس شما می‌کاهد.

هدف بعدی این است که مضمون عکس‌های خود را هم‌راستا با مضمون اصلی حساب کاربری حفظ کنید. اگر عکاس خیابانی هستید پس فقط عکس‌های خیابانی منتشر کنید. اگر به عکاسی منظره، عکاسی هنری یا عکاسی پرتره علاقه دارید تلاش کنید عکس‌هایی که منتشر می‌کنید حول این موضوعات تمرکز داشته باشند. مردم بر اساس علاقه‌مندی خود شما را فالو می‌کنند و ممکن است با دیدن عکس‌های سلفی گاه‌وبیگاه یا ساندویچی گاز زده رغبت خود را نسبت به فالو کردن شما از دست بدهند.

در گام بعدی باید در مورد زمان‌بندی انتشار عکس‌های خود همانند سوژه‌هایتان به ثبات برسید. دیده شدن به‌صورت منظم در میان جریان عکس‌های فالوورها شما را در ذهن آن‌ها برجسته ساخته و کمک می‌کند عکس‌هایتان لایک‌های بیشتری بگیرند.

اگر اطمینان دارید که می‌توانید همواره و با روندی ثابت دو تا سه عکس در روز به اشتراک بگذارید این کار را انجام دهید. البته اگر این نوع برنامه‌ریزی برای شما قابل مدیریت نیست بهتر است به‌جای اجرای نامنظم آن با فواصل زمانی بیشتری عکس منتشر کنید. ولی مهم‌تر از همه‌چیز فراموش نکنید عکسی که منتشر می‌کنید باید کیفیت بالایی داشته و هم‌راستا با مضمون حساب کاربری شما باشد.

هشتگ‌ها راهی بسیار عالی هستند برای کمک کردن به مردم در یافتن عکس‌هایی مرتبط با یک مضمون یا موضوع خاص. استفاده از هشتگ‌هایی که هم مرتبط و هم محبوب هستند به شما کمک خواهد کرد تا میزان دسترسی به عکس‌هایتان را گسترش دهید. وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی نظیر tagsforlikes وجود دارند که محبوب‌ترین تگ‌ها را به شما معرفی می‌کنند. گرچه استفاده از هشتگ‌ها تضمین برای هجوم فالوورهای جدید نیستند ولی قطعا باعث خواهند شد افراد بیشتری عکس‌های شما را ببینند.

نکته: برای استفاده از هشتگ‌ها لزومی ندارد آن‌ها را در توضیح عکس قرار دهید بلکه بهتر است هشتگ‌ها را در بخش کامنت‌ها اضافه کنید. اینستاگرام تعداد هشتگ‌هایی را که می‌توانید برای یک عکس استفاده کنید به ۳۰ عدد محدود کرده است. درنتیجه بهتر است هشتگ‌ها را هوشمندانه انتخاب کرده و از آن‌ها سو استفاده نکنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای وارد شدن به محدوده‌ی دید مردم و تحریک کردن آن‌ها به فالو این است که با آن‌ها وارد تعامل شوید. به لایک کردن عکس‌ها اکتفا نکنید بلکه نظری را هم در بخش کامنت‌ها بنویسید. برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید که نظر شما به‌قدر کافی جذاب باشد؛ نوشتن یک کامنت سرراست مثل «چه عکس خوبی» فایده‌ی چندانی ندارد. نوشتن نظری ارزشمند بیشتر آن فرد را به بازدید از حساب کاربری شما ترغیب خواهد کرد و اگر عکس‌های خوبی داشته باشید احتمال زیادی می‌رود که به جمع فالوورهای شما بپیوندد.

البته نوشتن نظر با استفاده از یک گجت موبایل ممکن است پروسه‌ای زمان‌بر باشد. در این مورد هم وب‌سایت‌هایی نظیر IconoSquare وجود دارند که اجازه می‌دهند این کار را توسط رایانه‌ی شخصی خود انجام دهید. این سرویس‌ها علاوه بر ساده‌تر کردن پروسه‌ی نوشتن نظر و لایک کردن عکس‌ها، خدماتی نظیر آمارهای تحلیلی در مورد تعامل کاربران را هم ارائه می‌دهند.

برای استفاده از IconoSquare می‌توانید با حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شده و سپس به دنبال هشتگی بگردید که با مضمون عکس‌های شما در ارتباط است. . پس‌ازآن در میان عکس‌های آن هشتگ جستجو کرده و هرگاه عکسی متناسب و ارزنده یافتید نظری برای آن بنویسید. احتمالا انجام این کار توسط رایانه‌ی شخصی برای شما هم بسیار سریع‌تر و ساده‌تر از به کار بردن گوشی موبایل خواهد بود.

نکته: تنها روی عکس‌های جدیدی که در یکی دو روز گذشته منتشر شده‌اند نظر بنویسید. همچنین بهتر است به‌جای نوشتن نظر روی عکس‌هایی که از قبل صدها نظر برای آن نوشته شده روی عکس‌هایی نظر بنویسید که تعداد اندکی نظر دارند. بدین ترتیب نظر شما میان نظرات دیگر گم نخواهد شد.

یکی از عوامل مهم برای ساختن یک عکس عالی ظاهر و حسی است که آن تصویر دارد. اینستاگرام به شما امکان استفاده از گستره‌ی وسیعی از فیلترها را داده است. استفاده از این فیلترها می‌تواند به حفظ یکپارچگی فید عکس‌های شما کمک کند. سرویسی نظیر Populargram لیست محبوب‌ترین فیلترهایی را که در حال حاضر استفاده می‌شوند به شما نشان خواهد داد.

البته بسیاری از افراد (ازجمله خود ما) ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از فیلترهای اینستاگرام عکس‌های خود را بیرون از اینستاگرام و با استفاده از یک اپلیکیشن ویرایش عکس دیگر ویرایش کنند تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسند. این رویکرد کنترل بسیار بیشتری روی نتیجه‌ی نهایی مهیا می‌کند. برای این افراد اینستاگرام تنها نقش ابزاری برای نمایش آثارشان را دارد.

هرچند مادامی‌که ظاهر و حس نتیجه‌ی نهایی با مضمون حساب کاربری شما و سلیقه‌ی مخاطبانی که قصد تعامل با آن‌ها را دارید هماهنگ باشد هیچ قانونی مبنی بر استفاده کردن یا استفاده نکردن از فیلترهای اینستاگرام وجود ندارد.

احتمالا استفاده از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر یا گوگل پلاس برای وسیع‌تر کردن دسترسی کاربران به پست‌های شما مفید واقع خواهد شد. عکس‌های خود را در زمان‌هایی به اشتراک بگذارید که کاربران این شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را داشته باشند. همچنین در حساب کاربری خود در این شبکه‌های اجتماعی لینک حساب کاربری اینستاگرام‌تان را اضافه کنید. بعلاوه می‌توانید از برچسب‌گذاری جغرافیایی (Geotagging) و هشتگ‌های مرتبط برای آگاه کردن مردم از محل حضور خود و موضوعی که در رابطه با آن پست می‌گذارید بهره بگیرید.

منبع: Mobiography

 + 
دو
 = 
7

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مرسی از مطالب ارزشمندتون دست بچه های مدرسه ی عکاسی دیجی کالا درد نکنه

شبکه اینستاگرام یک رسانه ی درون زاست که با حضور در آن چیزی جز اتلاف وقت عاید آدم نمیشود!
وقتی شما وارد اینستاگرام میشوید پیوندتان با دنیای بیرون قطع میشود؛ و برای ارتباط با مخاطبان خود چاره ای جز استفاده از عکس ندارید.
اقبال گسترده از این شبکه صرفاً به دلیل مسدود شدن شبکه های اجتماعی معتبر در ایران است.

لایک

به قول پنجعلی شوما حرف نزن

عجیب‌ترین کامنتی بود که بعد از مدت‌ها می‌خوندم!
۱. استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی چه اینستاگرام و چه هر سرویس دیگری، منجر به اتلاف وقت می‌شود و از این بابت با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند!
۲. اگر سری به آمارهای جهانی بزنید می‌بینید که اینستاگرام هم شبکه‌ای به معتبری فیس‌بوک و توییتر هست و کاربران ایرانی آن (برخلاف تلگرام) قابل توجه نیستند. اینکه ما هنوز توانایی استفاده صحیح از یک سرویس را نداریم، دلیل بر نامعتبر بودن و اقبال کاذب آن نیست!

منظور من از درونزا بودن اینستاگرام (برای یک فعال رسانه ای یا ویزیتور و فروشنده در فضای دیجیتال بود) در ضمن اینستاگرام حدود 65درصد کمتر از فیسبوک کاربر داره و شما نمیتونی کاربر یا فالوور خودت رو به سایتی که میخوای هدایت کنی! فقط میتونی عکس بزاری طرف هم لایک کنه! همین!
این کجاش عجیبه استاد؟

موافقم. گذاشتن عکس های شخصی اون هم به مقدار خیلی زیاد نه تنها کار خیلی بیهوده ایه بلکه منیت و خود شیفتگی رو توی آدم زیاد می کنه و به شخصه خودم از این حالت اینستاگرام خیلی بدم اومد. ضمنا افراد رو معتاد به یک نرم افزار آنلاین می کنه و بخش زیادی از روز فقط به زندگی مجازی میگذره که من خودم میگم تلف میشه.
من نمیدونم آیا اینستاگرام به جز سود خودش هیچ هدف خوبی برای کاربرانش در نظر گرفته یا میخواسته با این شبکه اجتماعی عمر مردم رو تلف کنه؟ بنظرم این شبکه فقط برای افراد خاصی که میخوان توی تجارت خاصی خودشونو مطرح کنن میتونه خیلی مفید باشه و برای عموم مردم هیچ ارزش واقعی ای نداره.

سلام ، همیشه باییست از چند زاویه به بحث نگریست . . .
با توجه به شرایط و برنامه هدف شخصیمان و توسعه صحیح فرهنگی در جامعه خودمان و دنیا و موارد دیگر که هر فرهیخته ای بهتر می داند.

روشی نیست که بشه از نسخه وب دسکتاپ تصاویر رو در اینستاگرلم آپلود کرد؟

با برنامه grids امکانش هست

با استفاده از برنامه Grid

سلام، چرا من وقتی کسی برام درخواست میفرسته،درخواستش هم روی فالووورها میره هم فالوووینگ ها،،

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

ممنون از راهنمایی شما

سلام
مرسی ازمطالبه آموزنده ومفیدتون واقعاعالی بود خسته نباشید

بدی مااینه که نمیدونم ازابزارهاوبرنامه هایه اجتماعی نمیدونیم چطوردرست استفاده کنیم

سلام
مرسی ازمطالبه آموزنده تون واقعا عال بود

مقاله بسيار مفيد و كاربردي بود ، خصوصا متن ساده اي كه در نگارش داشت و معرفي سايت هاي مرتبط با موضوع و همچنين اپليكيشن ها ، و نيز نكات مفيدي كه به آن اشاره شد . خصوصا كه به پروسه جذب فالوور كاملا علمي نگاه شده بود .

با تشكر فراوان

جالب بود!

به نظر شما استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور مفید است ؟

سپاس

با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر

سلام برای افزایش فالوورها میشه از ربات های اینستاگرام استفاده کرده ؟
من یک مدت از رباتهای خارجی استفاده میکردم و راضی بودم مثل:
instazood.com
instajool.com
followerhot.com
buffer.com
hootsuite.com

لطفاً نظرتون رو بهم بگیرد

چجوریه این ؟ برای یه پیج تازه تاسیس بدرد میخوره ؟

چگونه فالوور جمع کنیم ؟‌این سوالی ست که در این مقاله میخواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر از پیج های مختلف، که توانسته اند در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش بدهند را معرفی کنیم.

عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. اما مهم ترین نکته کلیدی، در آغاز راه پاسخ دادن این سوال است: چگونه فالوور جمع کنیم؟

اگر شما هم با پیچ و خم بالا بردن تعداد فالوورهایتان دست و پنج نرم می کنید، با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه فالوور جمع کنیم . گام های این مقاله را به ترتیب انجام دهید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی پست های اینستاگرام، هایلایت های استوری و بیو پیج است.

می توانید پیج اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آن ها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای پست گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید. می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از سایت هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی پالت های رنگ آماده دارند که به شما ایده های خوبی می دهند.

متاسفانه در بسیاری از پیج های اینستاگرام دیده می شود که استوری ها به صورت نامنظم هایلایت شده اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت ها، نشان از بی نظمی و بی هدفی اداره کننده آن دارد. که می تواند تاثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته های منظم استوری را ایجاد کرده، یک کاور مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت های لازم را در قالب آن ها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه خوب مناسب از دسته بندی استوری ها را از پیج اینستاگرام کاله ببینید.

نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

بیشتر بخوانید: چطور در اینستاگرام بیو حرفه ای بنویسید

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آماده برای اینستاگرام

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

متاسفانه باید یادآور شویم که پیج هایی با تعداد فالوور کم، به اندازه کافی در جذب مخاطب و بالا بردن فالوور موفق نیستند. پیج هایی با چند صد تا فالوور، نمی توانند احساس اعتماد را در مخاطب خود شکل دهند. پس چه باید کرد؟

ممکن است شما هم از خود یا گوگل پرسیده باشید چگونه فالوور فیک بزنیم؟ چگونه فالوور بخریم؟ یا … پاسخ این پرسش در دست ماست. البته خریدن فالوور و افزایش آن به این روش هم اصول و قواعد خاص خود را دارد.

زمانی که تصمیم به افزایش فالوور می گیرید، خرید فالوور از یک مرجع معتبر اهمیت بالایی دارد. خرید از یک مرجع نامعتبر می تواند تاثیرات مخرب تری روی پیج شما بگذارند. ریزش شدید فالوورها پس از خرید بسته و یا مشخص بودن فیک بودن آن ها، شما را بی اعتبار می کند.

پیشنهاد ما چیه؟

فالوورهایی که ما اینجا در اختیار شما می گذاریم ریزش خیلی کم (در حد طبیعی دارند). از نظر اینستاگرام فالوورهای فعال هستند که این یعنی هر روز آنلاین می شوند و فعالیت می کنند. پس اینستاگرام در روزهای آینده پروفایل آن ها رو نمی بندد و شما شاهد ریزش شدید فالوورهاتون نیستید. چون فالوورها فعال هستند، عکس پروفایل واقعی دارند. اسم های عجیب و غریب ندارند. پست و فالوور دارند. پس شخص دیگه نمی تواند تشخیص دهد که آیا فالوورهای این پیج واقعی هستند یا خریداری شدند؟ پس می توانند به راحتی به شما اعتماد کنند. شاید جالب باشه بدونید که آیا برندهای معتبر ایرانی، فالوورهای خود را آبرومندانه زیاد کرده اند؟ یا نه؟

نکاتی که تا به اینجا گفتیم، پیش زمینه انجام هر کاری برای پاسخ دادن به این سوال است که چگونه فالوور جمع کنیم . زمانی که پایه های اصلی را ساختید اماده هستید که روش های افزایش فالوور را به اجرا در بیاورید.

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد حس صمیمیت، در بین فالوورهایتان است که به نرخ اینگیجمنت بالاتر آن ها، منجر می شود. برای این کار از کپشن های صمیمی و دوستانه تر استفاده کنید. داستان های کوتاه، نرخ بالاتری در درگیری مخاطب دارند.

تلاش کنید با پرسیدن یک سوال در انتهای کپشن، نظر آن ها را نیز بپرسید.

در ادامه حتما پاسخ کامنت ها را به طور مودبانه و البته صمیمی بدهید. در دایرکت نیز قابل دسترسی باشید و با فالوورهایتان به تعامل بپردازید.

اگر دوست دارید فالوور زیادی برای خود جمع کنید پس پیج تان را در حالت عمومی (Public)  نگه دارید. خصوصی بودن پیج، فالوورهایی که ممکن است شما را از سرچ اینستاگرام، تبلیغات و … پیدا کنند را از بین می برد. و هر اقدام بعدی شما را نیز بی اثر می کند. خصوصی بودن پیج شما در اینستاگرام، مانند یک مغازه بد جا در بازار شلوغ است. بدیهی ست چنین مغازه گم نامی مشتری چندانی هم نداشته باشد.

اگر فروشنده خدمت یا محصولی هستید، مهم ترین نکته در جذب فالوور، اعتماد کردن آنان به شماست. تا زمانی که افراد نتوانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به رضایت مشتریان تان اختصاص دهید. گذاشتن مرتب کد مرسوله های پستی نیز نقش پر رنگی در افزایش اعتماد فالوورها دارد.

پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در صورتی که امکان ارتباطی در سایر شبکه های اجتماعی دارید نیز از آن غافل نشوید.

منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که شما حضور مداوم دارید. و طبیعتا پیجی که فیک یا کلاهبردار باشد در طی زمان طولانی فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند.

یکی دیگر از جواب هایی که ما به سوال چگونه فالوور جمع کنیم می دهیم، استفاده درست از هشتگ هاست. بی شک، تا کنون از خاصیت گذاشتن هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی آگاه هستید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جست و جوها و اکسپلور اینستاگرام بالا بیایید و دیده شوید.

توصیه می شود تا حداکثر از هشت هشتگ در نوشته های خود استفاده کنید. اما چیزی که احتمالا به شما گفته نمی شود این است که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.

سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در نوشته های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما میان هزاران پست مشابه دیگر گم می شود. برای مثال اگر پیج آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ پرکاربرد #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر، هم به سرچ هدفمند نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.

می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظرتان را سرچ کنید. سپس از بین آن ها، هشتگی را انتخاب کنید که پست های کمتری در آن منتشر شده است (با توجه به عددی که زیر هر هشتگ نوشته می شود).

حتما شما هم می دانید که رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام، نقش مهم و پررنگی در جمع کردن فالوور و افزایش تعداد آن دارد. اما مساله مهم این ست که چگونه باید به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد؟

متاسفانه کسی از الگوریتم های اینستاگرام آگاهی کامل ندارد و با قطعیت نمی توان گفت با انجام این کار، پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند. اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد. قبلا تصور می شد که تعداد بالای لایک ها اثر بالایی در راهیابی شما به سرچ اینستا بازی می کند. اما بررسی های ما نشان داده است که گذاشتن کامنت نقش بیش تری دارد. اما چگونه؟

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

در زیر پست هایی که منتشر می کنید از فالوورهای خود بخواهید برای تان کامنت بگذارند. پست هایی که درساعات اولیه انتشار تعداد کامنت خوبی دریافت می کنند از نظر اینستاگرام پست های خوبی شناخته می شوند و راه اکسپلور اینستاگرام را برای آن ها باز می کند.

پیج هایی که فکر می کنید فالوورهایشان، مخاطب هدف شما هستند را پیدا کنید و با آن ها تبادل پیج داشته باشید. به این گونه که طبق توافق، یک پست یا استوری تبلیغاتی را در یک زمان مشخص، به صورت متقابل از یک دیگر در پیج تان منتشر کنید.

در تبادل پیج، دو نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه حتما فالوورهای پیج مورد نظر باید مخاطبین هدف شما باشند. برای مثال اگر پیج فروش لباس های زنانه دارید، بهتر است به پیج های روزمرگی، آشپزی، هنری و … مراجعه کنید.

نکته دومی که باید در نظر داشته باشید تعداد فالووهای پیج تان است. به دنبال پیج هایی بروید که تعداد فالوورهایتان در یک محدوده قرار دارد. باید اعتراف کرد کم تر کسی راضی به تبادل پیج با کسی که تعداد فالوورهایش کم تر از خودش است می شود.

بد نیست گاهی مسابقه هایی در پیج خود برگزار کنید و به برنده هدیه دهید. شیوه های مسابقه ای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیج خود استفاده کنید. فراموش نکنید که هدف شما افزایش فالوور است. پس مسابقه شما باید در راستای این هدف باشد.

 برای بالا بردن فالوورها، مسابقه هایی مانند بیش ترین بازدید در استوری، تگ کردن، انتشار پست در استوری و … می تواند مفید باشد. شرایط مسابقه را به گونه ای قرار دهید که سخت نباشد و افراد از انجام آن پشیمان نشوند.

با توجه به ماهیت پیج تان، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند هدیه بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می کنید طبیعتا باید دارای فالوورهایی هماهنگ با مخاطب هدف شما داشته باشند. هم چنین، شخصیت، سلیقه و محتوای پیج او را هم در نظر بگیرید و ببینید آیا هدیه ارسالی برای او مناسب می باشد یا نه.

امروزه باز کردن گیفت هایی که برای پیج های مختلف ارسال می شود و معرفی آن به دیگران یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات است. زیرا کاملا واقعی است و کیفیت کارهای ارسالی پیج، مشخص است.

کامنت گذاشتن و ایجاد فعالیت در پیج های مشابه و یا هماهنگ با یپج خودتان می تواند بسیار کارآمد باشد. و فالوورهای زیادی را برای شما جمع کند.

هم چنین بسیاری از پیج ها وجود دارند که هر از چند گاهی اجازه تبلیغات پیج در کامنت می گذارند. بهتر است از این فرصت ها نیز غافل نشوید.

فراموش کردن رمز

سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

عالی بود

سلام وقتتون بخیر.الان امکان خرید فالوور و اعمالش وجود داره یا به خاطر محدودیت های اینستاگرام نمیشه فعلاً؟

سلام
چقدر کامل و کاربردی بود خیلی ممنون

با سلام …
ببخشید من یه روز یه پستی دیدم بعدم ذخیرش کردم …
فرداش رفتم توی save هام ولی نبود …
تمامی پیچ هایی که دنبال می کردم رو گشتم ولی بازم نبود …
نمی تونم پیداش کنم؟؟؟؟

سلام وقت بخیر ،به احتمال زیاد پست حذف شده.

سلام ببخشید یه سوال دارم،واسه پیج کاری تازه تاسیس اول فالوور بگیرم بعد پست بذارم یا اول پست بذارم بعد فالوور بگیرم؟؟

سلام وقت بخیر ، شما میتوانید برای پیج خود فالوور خریده تا ویترین پیج زیباتر شود سپس پست بگذارید و برای بیشتر دیده شدن تبلیغ انجام دهید.

سلام وقت بخیر ، شما میتوانید برای پیج خود فالوور خریده تا ویترین پیج زیباتر شود سپس پست بگذارید و برای بیشتر دیده شدن تبلیغ انجام دهید.
لینک خرید فالوور و لایک فالوجت رو براتون ارسال میکنم:https://followjet.com/product/followers/

سلام من پرداخت کردم الان پطوری مطمئن بشم ک فالوور انجام کیشه؟؟

سلام وقت بخیر ، اگر اطلاعاتی که سایت از شما میخواهد را به درستی وارد کنید و پیج شما عمومی باشد از بابت انجام شدن ان مطمئن باشید.

سلام من خرید انجام دادم ولی پیجم شخصی است یعنی خریدم بی فایده بوده؟؟

سلام من پرداخت کردم الان چطوری مطمئن بشم ک فالوور زیاد شده

من خرید کردم ایدی رو درست زدم در اخر که خواستم برم بیرون دیدم اعداد اخر ایدی ثبت نشده الان باید چیکار کنم؟ اخر ایدیم ۲۰۱۹ نوشته بودم ،یعنی به ایدی یکی دیگه میره فالوورا؟

سلام ببخشید من رمز پویا یا رمز دوم ندارم ک مبلغ رو اینترنتی پرداخت کنم میشه شماره کارت بدم و کارت به کارت کنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

برای رشد فوری فالوور ها و لایک های پیجتان روی لینک زیر کلیک کنید :

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .

روزهایی بود که سوال بسیاری از کسب و کارها این بود که آیا باید در اینستاگرام صفحه داشته باشیم؟ اما حالا جواب این سوال برای بسیاری از آنها بدیهی است و سوال تازه‌ای به وجود آمده؛ چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم و راه های افزایش فالوور واقعی چیست؟ اما قبل از این سوال باید به چند سال دیگر پاسخ داده باشید تا پیش‌نیاز لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام را داشته باشید: صفحه اینستاگرام‌مان را چطور باید مدیریت کنیم؟ آن را با چه هدفی ایجاد کنیم و چه محتوایی در آن منتشر کنیم؟ افزایش فالوور اینستاگرام و تبلیغات تنها بخشی از پروسه داشتن یک صفحه اینستاگرامی خوب است. تبلیغات، مخاطبان جدیدی را راهی صفحه شما می‌کند اما بخش مهمی از این فرآیند با ورود مخاطب به صفحه شما تازه شروع می‌شود. یعنی مخاطبی که به صفحه شما می‌رسد حالا باید دلیلی برای فالو کردن شما پیدا کند و بتوانید در چند ثانیه توجیهش کنید که در این صفحه بماند و با این کار فالوور واقعی جذب کنید. قبل از شروع تبلیغات بهتر است فکری برای مواردی که در ادامه می‌آید کرده باشید تا بازدهی خوبی از تبلیغات بگیرید و ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام در صفحه شما موثر واقع شوند.

بیشتر بدانید: سایت کسب درآمد از اینستاگرام

بسیاری تصور می‌کنند اولین و بهترین راهکار و ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام این است که تبلیغات کنیم و هزینه زیادی صرف دیده شدن صفحه بکنیم. اما این افراد از یک نکته مهم غافل هستند و آن این است که تبلیغات صفحه شما را غنی و ارزشمند نمی‌کند و تنها به دیده شدن آن کمک می‌کند. حالا اگر این دیده شدن با مفید بودن همراه نباشد، مخاطب چه دلیلی پیدا می‌کند تا شما را دنبال کند؟ پس قبل از شروع تبلیغات و اینکه چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم این نکات را رعایت کنید:

مخاطبانی که برای اولین بار به صفحه شما می‌آیند می‌خواهند ظرف چند ثانیه متوجه شوند وارد چه صفحه‌ای شده‌اند و اینجا چه خبر است. آنها مخاطبان کم حوصله شبکه‌های اجتماعی هستند که با یک حرکت انگشت به انواع محتوا دسترسی دارند و برای همین دلیلی نمی‌بینند که وقت زیادی را به شما اختصاص بدهند. مگر اینکه نظرشان را به سرعت جلب کنید! برای همین لازم است بالای صفحه‌تان توضیح مناسبی نوشته باشید و در صورتی که سایت یا پلتفرمی برای خدماتتان دارید آدرس آن را درج کرده باشید. به این ترتیب فورا متوجه می‌شوند که کسب و کار شما چیست و چه کمکی می‌توانید به آنها بکنید. تبدیل کردن پروفایل شخصی به پروفایل بیزنس که به سادگی با روشن کردن یک دکمه در بخش تنظیمات اتفاق می‌افتد، برای کسب و کارها ضرورت دارد و می‌تواند نشانه کار حرفه‌ای شما در اینستاگرام باشد. علاوه بر این به شما امکان درج ایمیل و شماره تماس در بالای صفحه‌تان را می‌دهد و ارتباط مخاطبانتان را با شما ساده می‌کند و احتمال استفاده آنها از محصول و خدمات شما را بیشتر می‌کند.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویرمحور است و اولین چیزی که
به محض ورود با آن مواجه می‌شویم تصویر است. وقتی وارد یک صفحه جدید می‌شوید
آشفتگی بصری صفحه می‌تواند شما را در یک نگاه زده کند. پس خودتان را جای مخاطبان
بگذارید و سعی کنید یک منظره دلنشین برای چشم‌هایش خلق کنید تا وقتی وارد صفحه شما
شد بیشتر مکث کند و وسوسه شود تا بعضی از پست‌ها را باز کند و بیشتر به آنها توجه
کند. برای این کار علاوه بر اینکه از عکس‌‎ها و فیلم‌های باکیفیت استفاده می‌کنید،
می‌توانید از الگوهای مختلفی برای چیدمان پست‌ها هم استفاده کنید: مثلا بعضی‌ها
ترجیح می‌دهند به هر چند پست صفحه یک تم رنگی بدهند و صفحه را به شکل چند پست در
میان مرتب کنند. بعضی دوست دارند صفحه را شطرنجی درست کنند و یکی در میان ظاهر
خاصی به پست‌ها بدهند. بعضی هم راههای خلاق‌تری پیدا می‌کنند تا پست‌هایشان را با
نظم خاصی منتشر کنند. اما ساده‌ترین راه که بسیار رایج و معقول است و شما را تا حد
کمتری درگیر ظاهر پست‌هایتان می‌کند این است که فقط یک هارمونی کلی را در صفحه حفظ
کنند. بدون اینکه در ترتیب پست گذاشتن خودتان محدودیت ایجاد کنید می‌توانید یک تم
رنگ و نور و یک روش همیشگی ادیت تصویر را پیاده کنید تا در میان پست‌های صفحه
هماهنگی وجود داشته باشد. می‌توانید بسته به موضوع صفحه‌تان مناسب‌ترین شیوه را
انتخاب کنید تا یکدستی و نظم و زیبایی را القا کند.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

حالا که مخاطبانتان به صفحه شما راه پیدا کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند کمی بیشتر اینجا وقت صرف کنند، باید چیزهایی برای ارائه کردن داشته باشید تا سرخورده نشوند و از این تصمیم پشیمان نشوند! اینجا کپشن پست‌هایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. مراقب باشید تا با تبلیغ بیش از حد محصولات و خدماتتان مخاطب احتمالی صفحه را خسته نکنید. همه افراد فورا مشتری شما نمی‌شوند بلکه ممکن است از محتوای شما خوششان بیاید و در بلندمدت قصد کنند از شما خرید کنند. بنابراین به آنها هم دلیلی برای ماندن در صحفه‌تان بدهید و به جای اینکه دائم از قیمت‌ها و طرح‌ها و خدماتتان صحبت کنید، با محتوای خوب و به دردبخور نظرشان را جلب کنید. تولید محتوا در اینستاگرام باید با استراتژی و طبق برنامه باشد.

عکس، ویدیو، تصاویر گرافیکی، IGTV و استوری. از
هیچ کدام غافل نشوید. تنوع در اشکال محتوایی به شما کمک می‌کند متوجه شوید
مخاطبانتان از کدام نوع محتوا بیشتر استقبال می‌کنند. چند سالی است که محتواهای
ویدیویی بیش از پیش مورد توجه هستند و ساختن ویدیوهای ساده و کوتاه به شما کمک می‌کند
به اکسپلور راه پیدا کنید و با مخاطبانتان راحتتر ارتباط برقرار کنید. چرا که آنها
برای تماشای ویدیو زحمت کمتری می‌کشند تا برای خواندن متن‌های بلند. پس از این
امکان استفاده کنید.

موفقیت در جلب مخاطبان تازه و حفظ مخاطبان قبلی وابسته به نظم انتشار پست‌های شماست. وقتی مدتی طولانی پستی منتشر نمی‌کنید مخاطب احساس می‌کند برای این صفحه برنامه‌ریزی و هدفی ندارید و دنبال کردن آن بی‌فایده است. از طرف دیگر خود شما هم بدون داشتن یک برنامه منظم، برای ایده‌پردازی و تولید محتوا دچار مشکل می‌شوید. انتشار منظم پست به شما کمک می‌کند آمارهای صفحه از جمله میزان Reach (ریچ: میزان بازدید یکتا) و Impression (ایمپرشن: میزان دفعات بازدید) پست‌ها را بالا نگه دارید و صفحه‌ای فعال و به روز داشته باشید. به این ترتیب ممکن است افراد تعداد دفعات بیشتری در Explore (اکسپلور:  بخش پیشنهادات اینستاگرام) با پست‌های شما رو به رو شوند و با صفحه شما آشنا شوند.

پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها به مخاطبان شما کمک می‌کند
که احساس کنند با یک کسب و کار متعهد و افراد پاسخگو طرف هستند نه ربات‌هایی که
پست می‌گذارند و ناپدید می‌شوند! این احساس به آنها اجازه می‌دهد به شما اعتماد
کنند و بتوانند به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما فکر کنند. از طرف دیگر این
کار به افزایش مخاطبان شما هم به طور غیرمستقیم کمک می‌کند. چرا که یکی از راههای
ورود به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، افزایش
کامنت‌ها و مشارکت زیر پست‌های شماست. با پاسخگویی در کامنت‌ها افراد را به بحث و
پرسش ترغیب می‌کنید و آنها را به مخاطبان فعال‌تری تبدیل می‌کنید. به این ترتیب
شانس دیده شدن پست‌هایتان را به افرادی که به صفحه اکسپلور سر می‌زنند هم می‌دهید.

یکی از مزیت‌های داشتن پیج بیزنس این است که اینستاگرام
گزارش‌هایی از عملکرد پست‌هایتان در اختیارتان می‌گذارد. اینسایت‌ها منبع مهمی
برای ارزیابی عملکردتان هستند و می‌توانند به شما کمک کنند رویه کارتان را روز به
روز بهتر کنید. مثلا می‌توانید متوجه بشوید که چه تعداد از افرادی که پست شما را
دیده‌اند قبلا شما را دنبال می‌کردند و چه تعدادی از افرادی که پست را دیده‌اند
فالوور شما نیستند. اینسایت‌ها به شما می‌گویند که چه تعدادی از افراد با دیدن هر
پست شما را دنبال کرده‌اند و چه تعدادی پست شما را دیدند اما قانع نشدند که صفحه
شما را فالو کنند. بنابراین اگر فاصله زیادی میان تعداد افراد این دو گروه باشد،
می‌توانید تغییراتی در پست‌هایتان ایجاد کنید تا افراد دسته دوم را هم به دنبال
کردن صفحه ترغیب کنید.

از طرف دیگر در اینسایت‌ها متوجه می‌شوید که کدام پست‌هایتان با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و می‌توانید ضمن آشنا شدن با سلیقه مخاطبان‌تان، تم این پست‌ها را در آینده بیشتر به کار ببرید و موفقیت‌هایتان را با خلاقیت و تازگی بیشتر، تکرار کنید.

حالا که فعالیت صفحه‌تان را کاملا زیر نظر دارید و زمینه دیده شدن آن را فراهم کرده‌اید، آماده تبلیغ کردن هستید. در حال حاضر اینفلوئنسر مارکتینگ موثرترین روش تبلیغ در اینستاگرام است. چرا که این افراد با علایق مشخص و سلیقه موردپسند دنبال‌کنندگان‌شان، توانایی بالایی در قانع کردن دیگران به استفاده از محصولات و خدمات شما دارند. آنها می‌توانند برند شما را جزئی از سبک زندگی خود معرفی کنند و از تجربه خود در استفاده از کالاها و یا خدمات شما بگویند. این تجربه‌ها کارکردی مشابه انتقال تجربه میان دوستان و آشنایان دارند و نسبت به سایر انواع تبلیغات، طبیعی‌تر و واقعی‌تر هستند، از شعارزدگی دورند و امکان تبادل‌نظر را فراهم می‌کنند. بنابراین گزینه مناسبی هستند که با هزینه‌ای نسبتا پایین‌تر از هزینه تبلیغ در رسانه‌های رسمی در اختیار دارید. با استفاده از پلتفرم نشانت می‌توانید اینفلوئنسرهایی را که فعالیتی متناسب با صفحه شما دارند پیدا کنید و با آنها همکاری کنید. برای این کار کافی است کمپینی در نشانت ثبت کنید و شرایط خود را برای تبلیغ مشخص کنید. اینفلوئنسرها کمپین شما را خواهند دید و اگر برای همکاری آمادگی داشته باشند محتوایشان را برای شما ارسال می‌کنند و آماده انتشار آن می‌شوند.

یکی از راههای رشد صفحه اینستاگرام و افزایش فالوور این است که تعامل مخاطبان را با صفحه‌تان افزایش بدهید و از این راه وارد اکسپلور شوید. برای این کار لازم است تا در کنار محتوای مفید و باکیفیتی که تولید می‌کنید و تبلیغاتی که انجام می‌دهید، به راههای درگیر کردن مخاطب با محتوا فکر کنید. سعی کنید در همه پست‌ها Call To Action (کال تو اکشن: دکمه فراخوان که از شما میخواهد با کلیک بر روی آن کاری انجام دهید) داشته باشید. یعنی در پستتان راهکاری برای درگیر شدن مخاطب در نظر گرفته باشید. مثلا در انتهای کپشن سوالی بپرسید و از مخاطب بخواهید به آن پاسخ بدهد. یا در پستتان به یکی از خدمات یا محصولاتتان اشاره کنید و از مخاطب بخواهید لینک استوری را باز کند و خدمات شما را امتحان کند. یا اینکه مسابقه‌ای برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید در آن شرکت کنند. درخواست یک عکس العمل نسبت به پستی که منتشر کرده‌اید کمک می‌کند مخاطبان مدت زمان بیشتری را صرف مشاهده پست شما کنند و با لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازدید از صفحه شما، سی, کردن (Save) پست یا ارسال آن برای دیگران به نحوی مشارکت یا اینگیجمنت (Engagement) پست شما را افزایش بدهند. با این کار احتمال دیده شدن پست شما توسط کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند و در نهایت احتمال افزایش فالوورهای شما بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید که این اتفاق در مدتی کوتاه محقق نمی‌شود و لازم است صبور باشید.

مثلا علی‌بابا در این پست از مخاطبانش خواسته است دوست خوش سفرشان را منشن کنند و جایزه ببرند.

برای اینکه بتوانید پست‌هایتان را به دست کسانی که شما را
دنبال نمی‌کنند برسانید و آنها را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند، هشتگ‌ها ابزار
بسیار مناسبی هستند. اهمیت هشتگ‌ها در اینستاگرام بسیار بیشتر از گذشته شده است.
چرا که حالا مخاطبان می‌توانند هشتگ‌هایی را که دوست دارند فالو کنند و همه
محتواهای مربوط به آنها را ببینند. برای استفاده از هشتگ به چند نکته توجه کنید:

هر از گاهی موضوعی در شبکه‌های اجتماعی داغ می‌شود. همراهی
با ترندها و موج‌های اجتماعی همیشه مفید نیست و ممکن است به برند شما ضربه بزند.
اما همراهی هوشمندانه به شما کمک می‌کند بیشتر دیده شوید. مثلا زمانی که برند شما
می‌تواند گره‌ای از یک مشکل باز کند، مطرح کردن آن با زبانی موثر می‌تواند به شما
کمک کند. اما باید مراقب باشید با ورود به موضوعات نامربوط وجهه خود را به خطر
نیندازید و به موج‌سواری و سواستفاده متهم نشوید. تنها در صورتی به مسائل روز
بپردازید که بتوانید راهکار یا ایده خلاقانه‌ای ارائه کنید و به مشتریانتان کمک
کنید.

در بسیاری از موارد هم ترندهای شبکه‌های اجتماعی جنبه
سرگرمی دارند. مثلا چالش‌هایی که شکل می‌گیرند و هر کس به شکلی خلاقانه وارد آنها
می‌شود می‌تواند برای شما فرصت خوبی ایجاد کند تا با ساختن یک محتوای جذاب به
همراه هشتگی که ترند شده، توجه‌ها را به خود جلب کنید.

مثلا دیجیکالا مگ در این پست همزمان با حساسیت اجتماعی روی اپیدمی کرونا توصیه‌هایی برای مقابله با این ویروس منتشر کرده است.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که افزایش فالوور
اینستاگرام اصلا چه اهمیتی دارد؟ اگر هدف از حضور یک برند در شبکه اجتماعی فروش
بیشتر و جذب مشتری باشد، آیا جذب مخاطب اینستاگرامی هم اهمیت پیدا می‌کند؟ در جواب
این سوال باید از اعتبار صحبت کنیم. بسیاری از مخاطبان تازه‌ای که وارد صفحه شما
می‌شوند، اعتبار برند شما را با میزان فالوورهایتان می‌سنجند. گرچه این برداشت
ممکن است اصلا درست نباشد و اعتبار شما خارج از فضای اینستاگرام بسیار متفاوت از
آنچه از تعداد فالوورهایتان به نظر می‌رسد باشد، اما این تصور وجود دارد که
برندهای خوب فالوورهای زیادی دارند. برای اینکه بتوانید به این انتظار پاسخ بدهید،
بهتر است برنامه‌های منظمی برای رشد شبکه‌های اجتماعی‌تان داشته باشید.

 از طرف دیگر تنها هدف از حضور در اینستاگرام افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر برای کسب و کار نیست. شما می‌توانید با تعامل مداوم با مشتریانتان در شبکه‌های اجتماعی آنها را به برند خود بیش از پیش علاقمند و وفادار کنید. آنها به شما به چشم یک دوست نگاه خواهند کرد و دیگر به سادگی به سمت رقبای شما نخواهند رفت. بنابراین با افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام برندتان، همزمان به هدف‌های مختلفی دست پیدا می‌کنید.

حالا که متوجه ضرورت افزایش فالوور در اینستاگرام شدیم و می‌خواهیم یک  صفحه با اعتبار بالا داشته باشیم، آیا می‌توانیم با صرف هزینه کمتری فالوور بخریم؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است. ممکن است سایت‌های فروش فالوور از کلمه «واقعی» استفاده کنند و به شما اصرار کنند که فالوورهایی که از این سایت می‌خرید واقعی هستند. اما واقعیت این است که این کلمه به درستی استفاده نشده است و این فالوورها هرگز به رشد صفحه شما کمک نخواهند کرد. منظور این پلتفرم‌های فروش فالوور از کلمه واقعی، این است که این پروفایل‌های فیک واقعی به نظر می‌رسد، عکس پروفایل دارند، پست منتشر کرده‌اند و شبیه به یک پروفایل واقعی هستند. با این حال نمی‌توانند کمکی به شما بکنند چرا که در نهایت ربات‌هایی هستند که برای تغییر عدد فالوور صفحه شما طراحی شده‌اند و نه به افزایش مشارکت در صفحه‌تان کمک می‌کنند و نه به افزایش فروش‌تان.

خرید فالوور نه تنها به نفع شما نیست، بلکه به ضرر شما هم هست و امکان رشد اورگانیک (طبیعی) به کمک تولید محتوا را هم از شما می‌گیرد. چرا که الگوریتم اینستاگرام برای نمایش دادن پست‌های شما در اکسپلور، به نسبت تعداد فالوورها و میزان استقبال از پستتان توجه می‌کند. در صورتی که بخش قابل توجهی از فالوورهای شما هیچ فعالیتی نداشته باشند و عکس‌العملی به پست شما نشان ندهند، این نسبت کاهش پیدا می‌کند و پست‌های شما وارد اکسپلور نمی‌شوند. به این ترتیب برای همیشه به تبلیغات و هزینه کردن برای دیده شدن پست‌هایتان متکی می‌شوید.

پس مراقب باشید که گول کلمه واقعی را در تبلیغات فروش لایک و فالوور نخورید و از روش‌های طبیعی که در بخش اول مطلب گفته شد استفاده کنید.

نشانت در افزایش فالوور اینستاگرام چطور به برندها کمک کرده است؟ما در نشانت با دادن مشاوره به برندها، استراتژی درست افزایش فالوور اینستاگرام را در اختیار آنها قرار دادیم و با استفاده از پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ نشانت، خودمان هم قدم به قدم تا موفقیت با آنها در این راه همراه بودیم.

هتل اقامتگاه کاشانه روشن با پروژه فم‌تریپ و همکاری نشانت شناخته شد و با دادن اقامت رایگان به اینفلوئنسرها، تجربه اقامت در کاشانه روشن را به آنها منتقل کرد و از کمک آنها برای به اشتراک گذاری فضای دلنشینش و افزایش فالوور اینستاگرام بهره برد. پیج اینستاگرام کاشانه روشن از 2 هزار فالوور به 8 هزار فالوور فعال در اینستاگرام رسید. شاید به نظر شما این عدد آنچنان چشمگیر نباشد اما 6 هزار فالوور فعال حوزه گردشگری که تماما عاشق آن هستند، با آن تعامل دارند و گفتگو می‌کنند و دقیقا مخاطب هدف این اقامتگاه هستند و این چیزی نیست که به راحتی بدست بیاید و ماندگار باشد. پس اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، آهسته و پیوسته قدم بردارید تا محبوب بمانید.

علی‌بابا و لوفت‌هانزا به دنبال اجرای کمپین UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) با هدف افزایش Brand Awareness (آگاهی از برند) و جذب مشارکت بر روی هشتگ #بلندپروازی بودند که به خوبی توسط نشانت ) Viralوایرال: انتشار ویروسی) شد و توانست در مدت کمی Trend (ترند: بحث داغ روز) شود. یکی از اهداف فرعی این کمپین افزایش فالوور اینستاگرام علی‌بابا بود که در طی اجرای کمپین  10 هزار فالوور فعال کسب کرد که باعث شد نرخ تعامل پیج اینستاگرام علی‌بابا هم بهبود پیدا کند.

آزمایش آنلاین بواسطه میکرو اینفلوئنسرهای نشانت خدمات خود را به مخاطبان خود در اینستاگرام منتقل کرد و افزایش فالوور اینستاگرام برای این شرکت توانست افزایش تعداد مشتریانش را در پی داشته باشد.

سوالات متداول درباره افزایش فالوور

خیر خرید پیج اینستاگرام به شما کمکی نمی‌کند. فالوورها به محض اینکه اولین پست‌تان را منتشر می‌کنید متوجه می‌شوند که چنین صفحه‌ای را فالو نکرده بودند و با ریزش شدید مخاطب مواجه می‌شوید. . درصد بالایی از فالوورهای صفحه‌‌های فروشی فیک هستند و هیچ کس حاضر نیست با زحمت زیاد پیج خوبی را بالا بیاورد و بعد آن را با قیمتی ناچیز به شما تحویل بدهد!

چگونه فالوور دختر داشته باشیم

همه چیز بستگی به این دارد که چقدر اصولی صفحه اینستاگرامتان را ساخته باشید. زمانی که به عنوان یک برند در اینستاگرام فعالیت می‌کنید دو هدف را مدنظر بگیرید: 1. مخاطبانی وفادار و فعال داشته باشید، 2. مخاطبانتان را تبدیل به مشتری کنید. اگر برای هردوی این اهداف برنامه‌ریزی کرده باشید می‌توانید امیدوار باشید که با افزایش فالوور، افزایش فروش هم خواهید داشت.

اینستاگرام به تازگی نسبت به استفاده از نرم افزارهای غیرمجاز بسیار حساس‌تر از پیش شده است. برای استفاده از این نرم افزارها لازم است پسوورد اینستاگرامتان را در اختیار آن بگذارید تا به جای شما افراد را فالو و آنفالو کند. این کار باعث می‌شود اینستاگرام به شما پیغامی ارسال کند و از شما بخواهد پسووردتان را عوض کنید و این یعنی صفحه‌تان را در خطر بلاک شدن قرار داده‌اید.

متاسفانه پاسخی برای این سوال وجود ندارد. بهترین درمان در این مورد پیشگیری است. فالوور فیک نخرید چون هرگز نمی‌توانید از شرشان خلاص شوید! اگر هیچ راهی ندارید و قبلا این اشتباه را مرتکب شده‌اید، با ایجاد تغییرات گسترده و تغییر رویکرد، صفحه‌ای باکیفیت بسازید و با تبلیغات، مخاطبان جدید فعالی جذب کنید که از این پس به رشد اورگانیک صفحه‌تان کمک کنند.

یه اینفلوئنسر موفق تعرفه های تبلیغاتی پیجش رو برچه حسبی باید براورد کنه؟

با سلام اینفلوئنسرها میتونن بر اساس بازدیدی که میارن یا فالوورهاشون بر اساس قیمت بازار که در پست زیر هست قیمتش رو مشخص کنهhttps://neshanet.com/mag/instagram-ads-cost

در لندینگ زیر میتونید درمورد تعیین قیمت هم بخونید:https://neshanet.com/influencer-pricing-calculator

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه فالوور دختر داشته باشیم
چگونه فالوور دختر داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *