مشاوره تلفنی ازدواج یزد

 
helpkade
مشاوره تلفنی ازدواج یزد
مشاوره تلفنی ازدواج یزد

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج یزد هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج یزد چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج یزد این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج یزد هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم یزد در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج یزد تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج یزد گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج یزد را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج یزد

نام مراکز مشاوره ازدواج یزد

آدرس مراکز مشاوره ازدواج یزد

مرکز مشاوره ازدواج یزد – امام حسین

آدرس مرکز مشاوره ازدواج یزد – امام حسین : –

مرکز مشاوره ازدواج یزد – حامی

آدرس مرکز مشاوره ازدواج یزد – حامی: یزد، بلوار آزادشهر، بین فلکه اول و دوم، بعد از بانک صادرات، طبقه فوقانی پوشاک حمید، مرکز مشاوره حامی

مرکز مشاوره ازدواج یزد – صبح امید

آدرس مرکز مشاوره ازدواج یزد – صبح امید: یزد، خیابان کاشانی، رویروی بیمارستان بهمن، کوچه خورشید تابان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج یزد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج یزد هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج یزد هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره یزد هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج یزد بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهمدخالت والدین در ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج مجددازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج یزد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره ازدواج:

مشاوره ازدواج نوعی از درمان است که به زوجین کمک می‌کند تا برای ازدواج آماده شوند. مشاوره ازدواج می‌تواند این اطمینان را حاصل کند که شما و شریکتان یک رابطه سالم و قوی خواهید داشت. مشاوره ازدواج شانس شما را برای داشتن یک ازدواج پایدار و رضایت بخش افزایش می‌دهد و به شما در پیدا کردن نقاط ضعفی که در آینده ممکن است مشکل ساز شوند، کمک می‌کند. نسل های قبل بر این باور بودند که ازدواج هندوانه ای در بسته است! یعنی تا با شریک زندگیت زیر یک سقف نروی، نمیتوانی بدانی که در کنار او چه زندگی ای خواهی داشت، این باور درست است اگر شما بخواهید به سبک نسل قبل ازدواج و زندگی کنید اما همانطور که شما در نسل جدید امکاناتی دارید که سختی های زندگی نسل قبل را برای شما بی معنا کرده است، برای ازدواج نیز دانش و ابزارهایی در دسترس شما وجود دارد که دربسته بودن هندوانه ازدواج را بی معنا می‌کند و به شما این امکان را می دهد که بدون تجربه کردن شکست ها و رنج های عاطفی بی مورد پیش از شروع زندگی مشترک، متوجه شوید که آیا او شخص مناسبی برای ازدواج با شما هست یا خیر.

اما برای اینکه بدانید نحوۀ صحیح ایجاد شناخت چگونه است، مشاورشما را راهنمایی می‌کند و با این رویکرد از فروپاشی زودهنگام خانواده ها و تبعات آن جلوگیری می‌کند.

مراحل ازدواج موفق

مرحله اول : انتخاب همسر

با این شرایط که فردی را انتخاب کنند که دارای اخلاق و روحیات و شخصیت متناسب و شیوه های زندگی مشابه با یکدیگر باشند و به اصطلاح دنیای مشترکی داشته باشند تا بتوانند به درک متقابلی از یکدیگر برسند.

مرحله دوم: مدیریت رابطه

آنچه که به عنوان یک مقوله نسبتاً پیچیده نیاز به آگاهی دارد و افراد می‌توانند از طریق مطالعه یا مراجعه به مشاور آنرا بیاموزند.

اهمیت مشاوره ازدواج

مشاور به شما آموزش می‌دهد که چگونه در کمترین زمان، فرد مناسب یا نامناسب برای ازدواج را تشخیص دهید و با آگاهی کامل تصمیم نهایی تان را بگیرید. وی همچنین آگاهی لازم  برای ساخت یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده آل را در اختیار شما قرار می‌دهد.مشاوره ازدواج مناسب همه افرادی ست که می‌خواهند رابطه ای را شکل دهند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند و در یک کلام معتقدند پیشگیری بهتر از درمان است.

شناخت سطحی و بسنده کردن بسیاری از الگوهای ازدواج، به زیبایی، پول و امکانات رفاهی همسر منجر به تشکیل خانواده هایی می‌گردد که تنها تضمین پایداری آنها، مهریه های سنگین و ترس از عواقب اجتماعی و اقتصادی برای زن و یا فرزندان حاصل طلاق است.

ﻣﺸﺎوره ازدواج از راه ﻫﺎی زیر ﺑﻪ ﺷﻤﺎ کمک می‌کند:

در ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﻣﺸﺎوره ﭘﻴﺶ از ازدواج ﭼﻪ روﻧﺪی را طی ﺧﻮاهید کرد؟

ﺑﺮرﺳﻰ ﻣﻰشود ﺗﺎ ﭼﻪ ﻣﻴﺰان ﺑﺮاى ﺷﺮوع روﻧﺪ ﻣﺸﺎوره آﻣﺎدﮔﻰ دارﻳﺪ (ﺷﻨﺎﺧﺖ اوﻟﻴه ﻻزم از ﺧﻮد، از ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ و از ﺧﺎﻧﻮادهﻫﺎى ﻫﻢ)

اﮔﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ اوﻟﻴﻪ را ﻧﺪارﻳﺪ  ﺷﻤﺎ را در ﺟﻬﺖ رﺳﻴﺪن ﺑﻪ اﻳﻦ ﺷﻨﺎﺧﺖ راﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﻣﻰﻛﻨند.

ﺗﺴﺖﻫﺎ و ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎﻳﻰ ﺑﺮاى ﺑﺮرﺳﻰﻫﺎى ﺑﻴﺸﺘﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﻰشود.

ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺑﻪدﺳﺖ آﻣﺪه از ﻣﺼﺎﺣﺒﻪﻫﺎ و آزﻣﻮنﻫﺎ ﺑﺮرﺳﻰ  و با مشارکت خودتان تحلیل می شوند.

ﺑﺎ ﺑﻴﺎن ﻧﻘﺎط اﻳﺠﺎد ریسک و ﻧﻘﺎط ﻗﻮت ﺑﺮاى زﻧﺪﮔﻰ آﻳﻨﺪهﺗﺎن، ﺑﻪ ﺷﻤﺎ در ﺗﺼﻤﻴﻢﮔﻴﺮى کمک ﻣﻰشود.

ﺑﻪ ﺷﻤﺎ آﮔﺎﻫﻰ داده می شود ﻛﺪام ﻧﻘﺎط ریسک ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮ و ﻛﺪامیک ﭘﺎﻳﺪار ﻫﺴﺘﻨﺪ.

در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد ﺟﻠﺴﺎت آﻣﻮزﺷﻰ داده می‌شود.

موضوعات جلسات مشاوره ازدواج

در مشاوره ازدواج به موضوعات بسیار زیادی پرداخته می‌شود که ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

1. تشخیص اختلالات روحی

از آنجا که ابتلا به بیماری ها و معضلات روحی تمام حیات فرد را تحت الشعاع قرار می‌دهد و تأثیر منفی بر روابط وی می‌گذارد، بنابراین بسیار مهم است که افراد قبل از ازدواج از سلامت روانی یکدیگر اطمینان حاصل کنند.

و از آنجایی که در اکثر موارد نمی‌توان خصلت های روحی و یا نارسایی های روانی را به راحتی مشاهده کرد در نتیجه برای شناخت این موارد نمی‌توان صرفا به آشنایی های متعارف، اکتفا کرد. لذا برای تشخیص به موقع و کنترل این بیماری ها، نیاز به کمک گرفتن از روانشناس است تا از عواقب بدتر جلوگیری شود.

2. شناخت صحیح و کامل تر از درونیات فرد مقابل

روانشناس توسط آزمون های روانشناختی و مصاحبه و تکنیک های مختلف به همراه تجاربی که دارد، تصویر روشن تری از شخصیت، اخلاق و روحیات افراد به دست می آورد. در نتیجه به درک بهتری از یکدیگر میرسید و در صورتی که قبل از ازدواج، مشاور ویژگی های شخصیتی شمارا متناسب با یکدیگر تشخیص دهد درآینده به احتمال بیشتری تفاهم خواهید داشت.

3. انتخاب صحیح

تحقق ازدواج در قلب های ما حادث میشود نه در یک محضر یا خانه یا تالار یا سالن مجلل یا هتل گران قیمت. ازدواج ارتباطی عمیق و صمیمی است. یک کانون گرم است نه یک میدان نبرد. ازدواج یک انتخاب است پس لازم است آگاهانه باشد و به جای توجه صرف به ظواهر و تجملات، می بایست کسی را انتخاب کنید که از لحاظ روحی با او سازگارباشید، کسی که در حوزه علوم روانشناختی متخصص است می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

4. تست های مشاوره ازدواج

اجرا و تفسیر این آزمون ها بر عهده روانشناس است که در کوتاه ترین زمان اطلاعات بسیاری به دست می‌دهند، مشاوران برای راهنمایی قبل از ازدواج آزمون های مختلفی برای تشخیص ویژگی ها روحی افراد انجام می‌دهند.

5. کمک به خودشناسی

یکی از اهداف مشاور کمک به بالا بردن سطح خودشناسی شما و تمرکز به درون و خود واقعی شماست، تا خود را به خوبی نشناسید، نمی‌توانید همسر ایده آل را پیدا و یا حتی نظر او را به خود جلب کنید. همچنین به شما کمک می‌کند بتوانید تمامی موانع بر سر راه آگاهی شما از خواستۀ دلتان وجود دارد را از سر راه بردارید و به این صورت به طور دقیق تر اهداف و انتظارات و خواسته ها و نیازهای خود را بشناسید و فردی که مطابق با ویژگی های شماست را انتخاب کنید.

6. برخورد صحیح با مشکلات و سوتفاهم ها

همسران به کمک مشاوره می‌توانند درک خویش را نسبت به همسر و نیازهای او افزایش دهند. همچنین یاد بگیرند چگونه یک ارتباط هدفمند میتواند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می‌شود.اگردرروابط فردی و یا در زندگی مشترک دچارسوتفاهم شده اید یا حتی از این قضیه متضرر شده اید، مطمئن باشید که می‌توان برای هر مانع و چالشی راهکار مناسب یافت.

ﭼﮕﻮﻧﻪ از ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺸﺎوره ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﺑﻬﺮه را ﺑﺒﺮﻳﺪ؟

ﺑﭙﺬﻳﺮﻳﺪ وارد ﻓﺮاﻳﻨﺪى ﻣﻰﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ در ﻣﻮاﻗﻌﻰ، ﺑﺴﻴﺎر ﭼﺎﻟﺶﺑﺮاﻧﮕﻴﺰ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

ﺑﻪ ﻳﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺪف “ﺑﺮﻧﺪه ﺷﺪن” ﻧﻴﺴﺖ و ﻧﻴﺎز اﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﺮ دو ﻧﻔﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ذﻫﻦِ ﺑﺎز داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و آﻣﺎده ﺗﻐﻴﻴﺮ دادن آنﭼﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻛﻪ در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻣﺆﺛﺮ ﻧﻴﺴﺖ.

ﻣﻜﺎﻟﻤﺎت ﺟﻠﺴﺎت را ﺑﻴﻦ ﺧﻮدﺗﺎن نگه دارﻳﺪ. از ﺻﺤﺒﺖ ﺑﺎ اﻓﺮاد دﻳﮕﺮ ﻳﺎ اﻳﺠﺎد ﭘﺴﺖ در ﺷﺒﻜﻪﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ در ﻣﻮرد ﻣﻮﺿﻮع ﺟﻠﺴﺎت ﺧﻮددارى ﻛﻨﻴﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ ﻋﺎﻣﻞ در ﭘﻴﺸﺒﺮد اﻫﺪاف ﻣﺸﺎوره اﺳﺖ.

ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺑﺎﺑﺖ ﻫﻤﻜﺎرى و ﺷﺮﻛﺖ در ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺸﺎوره ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻫﻢ، ﻗﺪردان ﺑﺎﺷﻴﺪ و اﻳﻦ ﻗﺪرداﻧﻰ را ﺑﻪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ اﺑﺮاز ﻛﻨﻴﺪ.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

اعظم جوکار 

دکتر نسترن احمدی 

فاطمه حسینی پناه 

مریم السادات بلوریان 

قاسم ناظم پوران 

نگین انباری 

حبیب حیدری 

افسانه حسن بیگی 

مجتبی کمری زاده 

شکوفه دادفرنیا 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در پایین لیستی از مراکز مشاوره و روانشناسی یزد را گرداوری کرده ایم. فهرستی از بهترین مراکز مشاوره خانواده، کودک، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی و.. در شهرستان یزد است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.  نام روانشناس ، آدرس و شماره تلفن و فیلد تخصصی هر کدام به راحتی قابل جستجو می باشد.

پیشنهاد ما

کلینیک بیمارستان بهمنروانشناس : سهیلا سلیمی کارشناس ارشد روانشناسی بالینیخدمات :درمان اختلالات روانی، اضطرابی ، وسواس.افسردگی ، کودک ، نوجوان ، مشاوره پیش از ازدواج آزمون های هوش وکسلر ، تست شخصیت ، گروه درمانی در زمینه درمان افسردگی مشاوره تلفنیآدرس :خیابان کاشانی ، بیمارستان بهمنتلفن پذیرش :۰۹۰۳۸۵۸۴۸۲۲

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی حامی 

خدمات :

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

– مشاوره خانواده،ازدواج،کودک و تحصيلي.– درمان اختلالات وسواس، اضطراب، افسردگي، ترس هاي مرضي و– انجام آزمون هاي هوش، استعداد، شخصيت– تشکيل کارگاه ها و کلاس هاي آموزش پيش از ازدواج، مهارت هاي همسرداري، مهارت هاي زندگي

آدرس :یزد، بلوار آزادشهر، بین فلکه اول و دوم، بعد از بانک صادرات، طبقه فوقانی پوشاک حمید، مرکز مشاوره حامی

تلفن پذیرش :۰۳۵-۳۷۲۱۷۷۴۴

مرکز مشاوره و رواشناختی امام حسین (ع) ( دولتی )

در این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهند

که با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود

آدرس :

آدرس: یزد٬ بلوار شهید دشتی٬ روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران

تلفن پذیرش :

۳۷۲۴۰۰۴۹

۳۷۲۴۰۰۵۰

کلینیک اسوه

آدرس :

یزد – صفاییه میدان اطلسی بلوار دانشگاه روبروی مجتمع خورشید

خیابان شاهد کلینیک پزشکی روانشناسی اسوه

تلفن پذیرش :

۰۳۵-۳۸۲۶-۳۴۳۱

۰۳۵-۳۸۲۶-۳۴۳۰

کلینیک مغز و اعصاب روان بهمن 

خدمات روانشناختي مركز شامل سبک های فرزند پروری، اعتیاد ، مشکلات ارتباطی و بین فردی، اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان

در این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهند

که با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود

آدرس :

خیابان کاشان ، بیمارستان بهمن

تلفن پذیرش :

۳۶۲۹۲۳۰۰

مرکز تخصصی روزبه 

آدرس :

یزد،خیابان کاشانی،کوچه۳۴ (کوچه کانون زبان ایران)

تلفن پذیرش :

۰۳۵۳۶۲۹۱۵۵۵

مرکز مشاوره عمومی اندیشهآدرس :

یزد ابتدای خیابان مطهری کوچه یاسیزد, یزد

تلفن پذیرش :

۳۶۲۶۶۶۶۵

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره یزد  را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مرکز مشاوره روانشناسی خوب یزد  ، که خدمات مشاوره کودک در یزد  ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

اگر شما روانشناس شاغل در استان یزد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست نمی بینید بر روی ثبت نام کلیک کنید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. پس از اعتبار سنجی مشخصات شما در این لیست نمایش داده می شود.

دکتر محمد حسن فلاح 

آدرس :

یزد ، خیابان قیام

تلفن پذیرش :

۰۳۵۳۶۲۶۶۲۵۱

مرکز مشاوره اندیشه

آدرس :

 شهرستان یزدخیابان شهید مطهری-جنب خابرات-بن بست یاس

تلفن پذیرش :

۰۳۵۱۶۲۶۶۶۶۵

روانشناس حبیب حیدری

خدمات:

مشاوره تحصیلی در یزدانتخاب رشتهروان سنجیمشاوره خانواده

آدرس :

یزد – بلوار شهید دشتی – روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران – مرکز مشاوره امام حسین علیه السلام

تلفن پذیرش :

۰۳۵-۳۷۲۴۰۰۵۰

روانشناس محمد مروج

خدمات :روانشناس کودک ،

مشاوره کودک

آدرس :آدرس مطب: یزد – خیابان کاشانی – بیمارستان بهمن – کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن

تلفن پذیرش

 36292300

دکتر بنفشه فرزین راد

روانشاسی فردی ،  افسردگی، اضطراب، وسواس

آدرس :

یزد – خیابان کاشانی – بیمارستان بهمن – کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن

تلفن پذیرش :

۳۶۲۹۲۳۰۰

شما در حال مشاهده لیست مراکز مشاوره روانشناسی یزد و استان یزد  هستید. این لیست شامل : مرکز مشاوره خوب در یزد ، آدرس روانشناس کودک در یزد ، لیست روانشناسان یزدو.. هستید.

مرکز مشاوره تخصصی خانواده فروغ

آدرس :

 شهرستان یزد چهارراه مهدیه کوچه فن آوری زنبق ساختمان زنبق طبقه چهارم واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

 -03516280566

مرکز سلامت روان پرتو

آدرس :

 شهرستان یزد -آزاد شهر بلوار آزادگان کوچه ۲۱ کوچه یاوری پلاک ۸

تلفن :

۰۳۵۱۷۲۱۲۱۴۷

مرکز روانشناسی بینش یزد

 آدرس :

آدرس : استان یزد شهرستان یزد بلوار دانشجو خ- شهید صالحیه کوچه بنفشه پلاک آب ۱۱۸۴۰۰

تلفن پذیرش :

۰۳۵۱۸۲۴۳۳۱۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره یزد و یا بهترین دکتر روانشناس یزد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوره با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره یزد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

درباره یزد

یزد   یکی از کلان شهرهای ایران است. بین رشته‌های شیرکوه و خرانق و در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است

مراکز مشاوره یزد ، مشاوره خانواده در یزد ، لیست روانشناسان یزد ،بهترین روانشناس خانواده یزد ، بهترین روانشناس کودک در یزد ، مراکز مشاوره دولتی در یزد

منبع :

سازمان بهزیستی یزد

انجمن روانشناسی ایران

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر شخصی است و باید نهایت دقت و تفکر را در آن به عمل آورد. ممکن است گاهی بر اساس هیجانات و به اصطلاح جو زدگی نتوانیم درست فکر کنیم و تصمیم اشتباه بگیریم. بعضا دیده شده دو نفر با هم قرار ازدواج گذاشته و مدتی به بهانه آشنا شدن با هم بیرون میروند تا از یکدیگر شناخت پیدا کنند اما از این مسئله غافلند که فقط بعد تفریحی و خوش گذران طرف را میشناسند و از رفتارهای دیگر او غافل میمانند خصوصا در شرایط سخت زندگی و در برخورد با مسائل جدی. پس همواره به یاد داشته  باشید که هیچگاه شناخت کامل از فرد به دست نمی آید و باید در انتخاب شریک زندگی دقت بالایی داشت و همین طور تحقیق در مورد اخلاق و رفتار همسر آینده تان را نباید از یاد ببرید.

مشاورین ما در مشاوره ازدواج می کوشند تا معیار ها و ملاک های فرد مورد نظر شما را با انتخاب خودتان مورد بررسی قرار داده و با استفاده از تجربیات خود شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به منظور سهولت برای مردم عزیز مشاوره ازدواچ با شعب مختلف در ایران و اینبار با راه اندازی مشاوره ازدواچ یزد بر آن است تا بتواند کمک بزرگی به جامعه ایرانی کرده باشد. مشاوره ازدواج یزد با برپایی نمایندگی در مناطق مختلف شاملمشاوره ازدواچ امام خمینی ، مشاوره ازدواچ سلمان فارسی ، مشاوره ازدواچ بعثت ، مشاوره ازدواچ فهادان و دیگر شعب آماده این است تا بهترین روش ها و راه حل ها را در اختیار شما مردم عزیز بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

 

منبع:مشاوره-خانواده.com


سلام دوستان برای ازدواج با فردی شدیدا دچار تردیدم که بسیار بلند پرواز و ایده آلیست به نظر میرسه از طرفی هر چه پست سر داشته شکست های پیاپی شغلی,عاطفی,خانوادگی آیا این سابقه آزار دهنده میتونه در آینده روزی زندگی مشترکمون تاثیر منفی به جا بگذاره؟

با سلام .دوست عزیز بلند پروازی ایشون دردسر ساز است و مشکلاتی را ایجاد می کند .ولی خب به خاطر داشته باشید که شاید به قول خودتون شکست های متعدد باعث این ایده ال نگری شده و یا حتی ایده ال نگری چنین شرایطی را ایجاد کرده است .چون افراد کمال گرا همه چیز زیرا صد در صد می خواهند بنابرایت به کم قانع نمی شوند .بنابراین در هر کاری تردیدها و ..مشکلاتی ایجاد می کند .بهتره با هم به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنید تا شرایط بررسی شود و روحیات شما دو نفر و اینکه چقدر ویژگی ایده ال نگری ایشون مشکل ساز است بررسی شود .در هر حال امیدوارم موفق باشید و خوشبخت و تصمیم درستی گرفته شود.

سلام دختری ۲۳ ساله هستم و بسیار شیطون.ترم آخر مهندسی کامپیوتر ، توی یه اداره دولتی هم کار میکنم.راستش تا الان به ازدواج فکر نمیکردم اما الان یک خواستگار اومده خیلی پسر خوبیه ، من هم دوستش دارم از نظر خانواده هم وواقعا خوبه ، خوش اخلاقه و پسر راستگویی هم هست اما تازه ترم ۳ آی تی هست و کارش هم تازه دو ماهه رفته سرکار حقوقش هم زیاد نیست واقعا نمیدونم چکار کنم.وقتی به ظرایطش نگاه میکنم میبینم با اون چیزی که من میخوام خیلی فرق داره ولی علاقه زیادی هم توی همون یک باری که اومده به هم پیدا کردیم مخصوصا اون، من دفه اول گفتم نه ولی مادرش دوباره هم به من و هم به پدرم گفته خودش خیلی اصرار داره واقعا نمیدونم چکار کم از یه طرف دلم میگه آره و از طرف دیگه عقلم میگه نه کمکم کنین.

با سلام
دوست عزیز در این مواقع که دچار تردید می شوید بهتره اولویت و ملاک ها را در نظر بگیرید خب قاعدتا قرار نیست ازدواج ما همان طوری که دوست داریم و مطابق با استانداردهای ماست پیش برود .ولی باید دید که چقدر یک فرد شبیه به فرد مورد نظر است .و براساس اولویت ما در جایگاه بالاتر از ۵۰ درصد قرار دارد .اصلا به اصرار خانواده و..فعلا بهایی ندهید .قرار نیست حتی به خاطر صرف یک حس اقدام کنیم چون به هر حال گذراست مگر اینکه پشتوانه زندگی منطق باشد که اگر این طور باشد زندگی تداوم دارد البته که درایتدا باید به لحاظ ظاهری و رفتاری فرد مقابل به دل بنشیند ولی قدم بعد بررسی شرایط مهم زندگی است که باید کاملا با احتیاط پیش بروید اگر فکر می کنید ایشون ملاک های مهمی را دارند بهتره خوب قعلا تا شناخت بیشتر پاسخ منفی ندهید .اگر در طی جلسات فکر کردید ایشون از معیارهای شما فاصله دارند خوب دلیلی برای ادامه وجود ندارد البته اگر هم اکنون پاسختون مشخص است بهتره ایشون رو هم بالتکلیف نگذارید امیدوارم خوشبخت باشید

دوستان من مشکل بزرگی تو ارتباط با جنس مخالف دارم چند ساله اینجوریم اطرافیان میگن ایراد از منه که نمیتونم رابطه ای رو نگهدارم ولی خوب خودمم اینو تقریبا متوجه شدم مورد خوبی برا آشنایی داشتم و دارم که چند ماه عاشقم میشن بعد ازم دوری میکنن دلیلشم هم اینه که شور و هیجان ندارم تو رابطه یه جورایی بی احساس شدم نه میتونم کسی رو از ته دل دوست دارشه باشم و نه میتونم رو حرفش حساب کنم.بدتر از همه اینکه نمیتونم دوسش داشته باشم.یعنی زود متنفر میشم کلی ایراد میگیرم کلی بهونه آخر سرم خودم داغون میشم نه میتونم تنها بمونم نه اجازه میدم کسی به نزدیک بشه و همیشه تو انتخاب برای زندگیم دچا رتردید میشم به نظرتون راه حل چیه؟

با سلام بهتره حضوری مراجعه کنید دلیل این کناره گیری ها و ترس از بیان عواطف و هیجانی بودن قطعا در نوع تربیت و حتی گذشته شماست .و اینکه نحوه ی برخورد شما با دیگران چقدر تشویق شده و از خانواده و اطرافیان تایید گرفتید که این برخورد مناسب در مقابله با جنس مخالف است .ببینید حتی شکست های عاطفی سرکوب بروز هیجان در کودکی و تنبیه شدن برای بیان احساسات همه و همه از عومل موثر هستند که باید دقیق بررسی و پرداخته شود .امیدوارم با مراجعه حضوری مساله رو اساسی حل کنید .موفق باشید

سلام دختری ۲۸ ساله هستم و در ۲۴ سالگی عاشق پسری شدم که از هر لحاظ عالی بود ولی به دلایلی جدا شدیم و الانم هر از گاهی حالی از هم می پرسیم البته قراره هر موقع یکی از ما ازدواج کرد رابطه رو قطع کنیم .الان مدتیه با پسری آشنا شدم که اخلاقش عالیه اونم خوبه ولی ظاهرش رو دوس ندارم هر کاریم واسم میکنه علاقشو بهم ثابت کرده اینکه واسه خودش موقعیت اجتماعی خوبی داره و اعتماد به نفس بالایی هم داره منو جذی می کنه ولی خوب تو انتخاب موندم اصلا نمیتونم خوب تصمیم بگیرم انگار یه لحظه دوسش دارم یه لحظه نه… کاملا سرد شدم احساس میکنم به دوست قبلیم مقایسه میکنم هر کسی به قصد ازدواج میاد سراغم جواب منفی میدم یه جورایی هیشکی به دلم نمیشینه الانم این پسره گفته سرد هم باشی میخوامت نمیدونم چیکار کنم واقعا تصمیم گیریم سخته نه میتونم از دستش بدم نه میتونم ادامه بدم.راهنماییم کنید ممنون میشم.

با سلام بله قطعا مقایسه در این مواقع شرایط تصمیم گیری رو سخت خواهد کرد .ولی باید توجه داشته باشید که به هر حال باید همراهی برای زندگیتون انتخاب کنید شاید درست بود قبل از اشنایی با فرد دیگری از طریق روانشناس مساله قبلی رو برای خودتون حل کنید و بعد وارد رابطه دیگری شوید .ولی خب اکنون در این رابزه هم می توانید از مشاوره پیش از ازدواج بهره ببرید و بدانید وقتی فردی رو منطقی انتخاب کنید علاقه و عشق با ثبات تری را تجربه خواهید کرد اگر این مورد مناسب است و شناخت پیدا کردید فکر نکنید که نمی توانید درست تصمیم بگیرید و وارد رابطه عاطفی شوید .جای نگرانی وجود نخواهد داشت امیدوارم خوشبخت باشید و تصمیم درستی با مشورت مشاور بگیرید .موفق باشید

سلام من ۱۸سالمه و.دانشجوهستم وعاشق یه خانمی شدم.درموردش تحقیق کردم و باهاش راطه برقرارکردم وفهمیدم هم خونواده هامون و هم خودمون خیلی شبیه هستیم فقط دوتا مشکل هستول اینکه ایشون ۲ماه از من بزرگترن دوم اینکه ایشون مال استان دبگه ای هستن و خونواده های هردوطرف اعتقاد دارن که فقط باید با آشنا ها ازدواج کرد البته هنوز به خونواده هامون نگفتیم لطفا کمک کنید بگین که چجوری باید بهشون بگیم تا قانع شن اصلا چجوری و از کجا شروع کنیم چجوری به خونواده هامون بگیم میشه من که یزدم پدرومادرموبارم مرکزمشاورتون تا شما بهشون بگین؟
بخدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم واقعا عاشق این آدمم و به فکر هیچ احدالناس دیگه ای تاحالا نبودم ونخواهم بود

با سلام
اگر شما ایشون رو برای ازدواج در نظر گرفتید و فکر می کنید شناختتون کافیه و این تفاوت فرهنگی و دور ی مسیر مشکلی رو ایجاد نمی کنه .شما به عنوان پسر و کسی که قرار است فردا مسئولیت یک زندگی را به عهده بگیرید باید با خانواده صحبت کنید و با شناختی که دارید انها را قانع کنید و ازشون بخواهید حداقل یک بار برای اشنایی بیشتر اقدام کنند اگ شرایط ان طوری که انها تمایل ندارند نبود دیگر پیش نمی روید و توجه داشته باشید حتما خانواده تجربیات بیشتری دارند و صلاح شما را بیشتر متوجه می شوند .و به هر حال دوری مسیر و تفاوت ها چیزی نیست که راحت از انها بگذرید ضمن اینکه شما در سنی هستید که هنوز عاطفی تصمیم می گیرید و شاید یک سری جوانب را در نظر نگیرید ولی در هر حال می توانید از مشاورین شهر خود استفاده کنیدو حضوری صحبت کنید ولی بدانید داشتن حمایت خانواده ها در ازدواج مساله اساسی است .موفق باشید

سلام
من بانامزدم شرایط کاملا ایده الی داریم ینی خیلی بهم میخوریم هم خونواده اون منو به شدت دوس دارن هم خانواده من اونو قرار بود عقد کنیم که متاسفانه ایشون متوجه شدن من قبلا با پسری براازواج درارتباط بودن الانم خیلی به من علاقه داره ولی گاهی فکراینکه ما باهم چیکارا کردیم گذشته من داغونش میکنه نمیدونیم چیکارکنیم راهنمایی کنید

با سلام
ایا شما با دوست قبلیتون ارتباط خاصی داشتید ؟؟اگر صرف دوستی بوده خب با ایشون صحبت کنید و ذهنیتشون رو درست کنید .و مهم اینه که اکنون با ایشون هستید و قراره به ایشون متعهد باشید و قرار نیست دچار خطایی شوید و هر چیزی بوده مربوط به قبل از نامزدی شما بوده است و هر فردی ممکنه خطاهایی داشته باشد بهتره ایشون رو از علاقه خودتون مطلع کنید و اینکه ارتباط قبلی کاملااشتباه بود و پشیمان هستید ایشون باید متوجه پشیمانی شما باشد اگر با این شرایط باز درگیری ذهنی داشتند بهتره قبل از عقد بهشون زمان بدید و ازشون بخواهید که ایا واقعا این شرایط رو می پذیریند و می توانند برای خودشان هضم کنند یا حیر ؟با وجود همه علاقه ای که به هم دارید اگر این مساله درگیری ذهنی زیادی برای ایشون ایاد کند مطمئن باشید بعد از ازدواج مدام فضای شک و بدبینی ایجادمی شود و مشلات زیادی را ایجاد خواهد کرد .بهتره تصمیم منطقی بگیرید ایشون باید با این مساله درست کنار بیایند حتی درگیری ذهنی برکیفیت رابطه زناشویی نیز تاثیر منفی خواهد گذشت می توانید حضوری مراجعه فرمایید .امیدوارم خوشبخت باشید.

سلام من دانشجو هستم و ۵ ساله در دانشگاه با آقایی آشنا شدم .رابطه ی دوستانه ای داریم.یعنی ما کلا تو کلاس ۹ نفریم که با هم صمیمی هستیم.و این به خاطر سفرهای دانشجویی زیادی که باهم رفتیم.حالا این آقا اخیرا هر شب به من پیام مدن و اگر جواب بدن تا خود صبح ادامه پیدا میکنه تو پیاماشون حرقی در مورد اینکه به من علاقه دارن نمیزنن.فقط حرفای معمولی .اما خوب اخیرا متوجه شدم که خیلی به من توجه دارن و حتی تعصب.خودش همیشه میگه اهل دوست دختر و ازدواج نیست.حالا میخوام بدونم من این وسط چیکار کنم.درسته که من ادامه بدم به این پیامک بازی ها یا نه؟ در ضمن ما اصلا آدم های مناسبی برای هم نیستیم.اما واقعا آدم محترمی هست.بهم بگید چیکار کنم؟

خب وقتی مناسب هم نیستید این رابطه فقط یک رابطه ساده دوستانه است و قرار نیست از این راه کسی به ازدواج برسه …
ولی چیزی که محرزه اینه که از پیشگویی کردن در این مورد خودداری کنید و سعی کنید رابطه رو قبل از ایجاد وابستگی کاهش بدید

با سلام
با شرایطی که شما توصیف می کنید خب ادامه دادن به صلاح نیست و باید بدونید مردان در مورد ارتباط و تعامل صرف دیدگاه خانم ها رو ندارند .و هدف از این توجه و صحبت ها همزمان ارضای نیازهای عاطفی و ..هم هست .و البته ممکنه بعدا حس کنند شما مورد مناسبی برای ازدواج هستید و لی خودتون می فرمایید که خب تناسبی وجود ندارد پس ادامه دادن درست نیست و کم کم ممکنه برای شما حتی وابستگی ایجاد شود چون به هر حال کششی است که نسبت به جنس مخالف وجود دارد و هیچ کس نمی تواند این مساله را انکار کند .امیدوارم بتوانید تصمیم درستی بگیرید که بعدا مشکل ساز نشود .موفق باشید

سلام نیاز به کمک دارم امشب پاسخگو هستید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام آقای دکتر مرسی از سایت خوبتون ..لطفا کمکم کنید خیلی محتاج کمکم تو رو به این اربیعن حسینی جوابمو بدید لطفا
من دختری ۲۸ ساله و همسرم ۲۹ سالشه و دوساله ازدواج کردیم ما سنتی ازدواج کردیم و درشهرکوچیکی هستیم که همه همو میشناسن .مشکلات من خیلی زیاد بوده .اما چندتا از اساسی ترین هاشو میگم. شوهرم اصلا پول خرجی بمن نمیده و برا زندگی خرج نمیکنه اما پول به مادر و خواهرش میده و اوایل به من میگفت وقتی من شاکی شدم الان مخفی کاری میکنه.چندبار بهم گفته اگه پولی که تو این دوسال خرج کرده بودم پس انداز کرده بودم میتونستم وانت بخرم .یا ریز خریدهارو مینویسه و میگه از اول تا الان مثلا ۲تومن خرج تو کردم.اصلا حاضر نیس حتی یه گوشت برا خونه بخره با اینکه پول داره اما همیشه میگه ندارم .و اخر سر میبینم لباس و کفش و … میخره برا مامان و باباش درصورتی که ماتو خونه لنگ یه نان هستیم.ومشکل بعدیش اینه که تو زمان عقد گوشی ۱۱۰۰نوکیا داشت و واتساپ و تلگرام وصل نبود من برا تولدش گوشی خریدم .از اون موقع تا حالا همش سرش تو گوشی چه تو مهمونی چه تو خونه .از سر کارمیاد بعداستراحت میره تو اتاق و همش تو گوشیشه تا اخر شب.نمیدونم با این رفتارش چکار کنم خیلی اذیت میشم .من الان توشهر دیگه زندگی میکنم نه خانواده کنارمه نه میداره بیرون برم .صبح تا ظهر تو خونه هستم.نه همدمی نه همزبونی و ظهر که اون میاد اصلا بامن حرف نمیزنه و همش سرش تو لپ تاپ و گوشی وقتی من میرم تو اتاق باهاش حرف میزنم اصلا جوابمو نمیده یا کوتاه جواب میده که حرف نزنه .درصورتیکه ادم پرحرفی هست با دوستاشو و همکاراش زیاد حرف میزنه .این تو روحیه من خیلی تاثیر گذاشته افسرده شدم .یه مدتی هم سرکار میرفتم انقد ایراد گرفت گفت مردها حیضن مشکل دارن این مدیر شرکت ادم خرابی و …ولی اصلا اینجوری نبود. گفت دیگه نرو .منم دیدم واره دست رو ابروم میذاره اومدم بیرون.و الان هفت روز هفته تو خونه تنها هستم.مسیله بعدی اینه که کل دختر و پسرها وعمه هاش خرابکارن و اهل خیانتن .دختر عمه شو وقتی ۱۳ سالش بود با یه پسره گرفتن تو خونه خالی سال ۷۸و بزور عقدشون کردن .عمش با پسرهای شهر همخوابه میشه .اون دختر عمش تو خونه پسر همسایشون گیر انداختن .پسر عمه اش با یه بچه همش با دختر دانشجوها میپره بخاطر گندکاری زیادش از کارش اخراجش کردن .دختر دایی شوهرم با پسر عمو شوهرم باهم رابطه داشتن و شوهر دختردایش با یه بچه یکساله که داشتن قراربود طلاقش بده که نداد.پسردایش با خاله های خودش همخوابه میشه .دختر خالش سال ۷۵ به اون ور همش با پسرهابود که به زور شوهرش دادن.شوهر عمع هاشم که دنبال زنا بودن همیشه .دامادشون با یه زنه بوده که کارش به دادگاه رسیده و خواهرشم وقتی اون رفته از شوهرش شنیدم که دوست پسرداره.و دامادشون بمن گفته که شوهرت قبلا با وختر عمه بوده و قراربوده بره خواستگاریش اما باباش گفته باید ازرو جنازه من رد بشی. ما قبلا تحقیق کردیم فقط مسیله شوهرعمه هاشو میدونستیم که گفتیم این دلیل نمیشه اینا خانواده بدی باشن.
الان همیشه به شوهرم شک دارم و یه سری عکسهای عمشو و دخترش تو لپ تاپ گذاشته بود و روش رمز گداشته بود که یبار من دوماهه حامله بودم ( همش شوهرم میگفت بچه رو سقط کن و پیش دکتر منو میبرد و شرایط بحرانی برامن درست کرد همش دعوا داشتیم )که تو اون زمان حاملگی وقتی دیدم فایل عکسهارو لپ تاپ دست به خودکشی زدم و ۳۰ تا قرص استامینوفن خوردم.خودم نجات پیداکردم اما بچم تو دوماهگی مرد.الان هم رازی به بچه دار شدن نمیشه مامانش تو گوشش کرده زندگی شما به طلاق میکشه و بچه نابود میشه (فقط بخاطر اینکه خواهرشوهرم بچه دار نشده .شوهرم فقط یه خواهر بزرگتر از خودش داده و پدرومادر شوهرم فقط دختره رو دوست دارن .مادرشوهرم تو ۴سال دانشگاه حتی یکبار هم به شوهرم زنگ نزده و خود شوهرم همیشه میگه مورد تبعیض قرارگرفته و اونم شخصیت مظلوم داشته و تو روشون در نمی اومده چرا اونو بیشتر دوست داری و الان زندگی خواهرشوهرم داغونه و مادرشوهرم هم سعی داره زندگی ما رو خراب کنه چون زندگی دخترش نشده و فک میکنه ما خوشبختیم ما مجبوریم اخرهفته بریم شهرستان و اونارو ببینیم هروقت برمیگردیم دعوا داریم باهم همش مادرشوهرم اینا ذهن شوهرمو نسبت به من خراب میکنن ) .نمیدونم چکار کنم میترسم بازم دست به خودکشی بزنم .پدرم فوت کرده و کسی نیست تو خانوادم که حامی من بشه و با اینا صحبت کنه
تورو خدا کمکم کنید میترسم انقدر فکرو خیال کنم که دیوونه بشم .کسی هم ندارم باهاش دردل کنم و نه پول برا مشاوه .مثل یه حیوون تو یه قفس زندانی شدم که همش باید بپزم و بشورم و کسی نباشه حتی باهام یکلام حرف بزنه

شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید.
دو محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه‌ای و به‌خصوص در زندگی مشترک اعتماد و احترام است‌ و اگر هرکدام از این دو محور آسیب ببینند ممکن است رابطه کاملا از بین ببرد، در حقیقت این دو خط قرمز‌هایی هستند که هیچگاه نباید از آن‌ها عبور کرد. به محض اینکه بی‌اعتمادی در رابطه‌ای به‌وجود بیاید رابطه به سمت ویرانی می‌رود. شک از آن چیزهایی است که می‌تواند هم احترام و هم اعتماد را در زندگی زناشویی از بین ببرد و به‌تدریج پناهگاه امن خانه و زندگی مشترک را به جهنمی تبدیل کند. هر‌کدام از ما دست کم یک‌بار در زندگی شک را تجربه کرده‌ایم ولی شک در هیچ کجا مثل زندگی مشترک نمی‌تواند مخرب باشد.
شک عشق را می‌کشد
وقتی آدم‌ها همدیگر را دوست دارند، به هم عشق می‌ورزند و به هم اعتماد دارند اما از لحظه‌ای که شک و عدم‌اعتماد و کنترل در رابطه‌ای به‌وجود می‌آید ذره ذره عشق بین زوجین رو به زوال می‌رود و از بین می‌رود و دو طرف از هم دور می‌شوند البته اگر هردو طرف دست از شک و کنترل هم بر‌دارند دوباره می‌توانند باز به هم نزدیک ‌شوند چون هیچ‌گاه عشق با نیت‌های منفی، عدم‌اعتماد و سوءظن نمی‌توانند باهم جمع شوند و در یک جا باشند.
صورت مسئله را پاک نکنید
متاسفانه ترس و نگرانی را در مکالمات اکثر آدم‌ها می‌بینیم. این روزها وقتی با آدم‌ها حرف می‌زنیم می‌بینیم که ترس و نگرانی پشت اکثر حرف‌ها و رفتارهای آن‌ها وجود دارد، در حقیقت از یک چیزی نگران هستند. حال اگر این نگرانی‌ها وارد زندگی مشترک شود، ‌مثلا یکی از زوجین با خود مدام فکر می‌کند وقتی همسرش از او دور است «مبادا با کس دیگری حرف بزند!»، «مبادا از کس دیگری خوشش بیاید!» و…این مبادا‌ها که خود شخص آن‌ها را در ذهنش می‌سازد همه تبدیل به نگرانی‌های جدیدی در زندگی می‌شوند و فرد برای اینکه از آن‌ها خلاص شود شروع می‌کند به کنترل‌کردن طرف مقابل.
با این رفتارها فرد می‌خواهد صورت مسئله را در بیرون پاک کند، او به سراغ حل مسئله درون خودش نمی‌رود. در واقع افرادی که سوءظن‌های زیادی دارند و کنترل‌گر هستند در بیرون نباید به‌دنبال چاره باشند بلکه باید درون خودشان را درست کنند.
آن‌ها به‌خودشان شک دارند
در همه ما یک حس مالکیت وجود دارد، در واقع آدم‌ها نسبت به هرچیزی که دوست‌دارند نوعی احساس مالکیت دارند و این حس ناشی از یک ترس درونی است، ترس از دست دادن. در حقیقت پشت رفتارهای کنترل‌گر و سوءظن‌آمیز ترس از دست‌دادن وجود دارد. این افراد انگار در وجودشان چیزی را کم دارند و جای چیزی برایشان خالی است و می‌خواهند به نوعی این جای خالی را پر کنند، در حقیقت رفتارهای شکاکانه و سوءظن آمیز آن‌ها نسبت به بیرون و آدم مقابلشان نیست بلکه این شک نسبت به‌خودشان است و به نوعی طرف مقابل و اتفاقات مختلف آینه‌ای است برای آن‌ها تا خودشان را ببینند. وقتی من نسبت به‌خودم شک داشته‌باشم یعنی به توانایی‌ها و دوست‌داشتنی‌بودن خودم شک دارد و شک دارم که آنقدر خوب باشم که طرف مقابل حاضر شود با من بماند. ولی اگر من اطمینان داشته باشم که آنقدر خوبم که طرف مقابل با من بماند دیگر به این نیازی ندارم با رفتارهای کنترل‌گر طرف مقابل را مجبور کنم که با من بماند یعنی دارای خودارزشی و اعتماد به نفس کافی هستم، باور دارم طرف مقابل به خاطر من در رابطه می‌ماند‌ ولی کسانی که به‌خودشان و توانایی‌های‌شان شک دارند، فرافکنی کرده و به طرف مقابل شک می‌کنند چون می‌دانند آنقدر خواستنی نیستند که طرف مقابل در رابطه بماند.
یک هشدار
هرگونه رفتاری خارج از رفتارهای مرسوم حدود خانواده بسیار آسیب‌زننده است و می‌تواند رابطه و زندگی زناشویی را به سمت ‌تعهدنداشتن پیش ببرد. تعهد از فاکتورهای اصلی ازدواج و یک رابطه است یعنی «من در برابر ازدواج، همسرم و رابطه مسئولم» اما می‌توان با انتخاب درست هیچگاه در زندگی مشترک چنین رفتارهایی را ندید مثلا اگر زوجین در همان زمان آشنایی برای ازدواج به شناخت صحیح و درستی از هم نرسیده‌باشند و بدون شناخت کافی باهم ازدواج کرده‌ باشند ممکن است بعد از ازدواج از هم رفتارهای مشکوک ببینند یا اینکه حتی بعضی از زوجین در زمان آشنایی نیز رفتارهای شیطنت آمیز و ناپسندی را از هم دیده‌اند ولی آن‌ها را ندیده گرفته‌اند و بیش از حد مثبت نگر بوده‌اند در واقع اینجا هشداری است برای کسانی که هنوز ازدواج نکرده‌اند. آن‌ها باید دقت کنند که مرحله آشنایی بسیار مهم است، بسیاری از رفتارهای شیطنت آمیز و مشکوک را می‌توان در همان دوران آشنایی تشخیص داد و باید متوجه بود اینگونه رفتارها نه تنها بعد از ازدواج بهتر نمی‌شوند بلکه به احتمال فراوان بدتر هم می‌شوند. مثلا اگر فردی که به خواستگاری شما آمده‌است، به‌اصطلاح بسیار دوست‌باز است و دوست دارد با همه رابطه‌ای باز داشته‌باشد، ببینید آیا می‌توانید این مورد را در زندگی مشترک‌تان تحمل کنید یا نه.
چرا همسرتان به شما تعهد ندارد؟
وقتی آدم‌ها در زمان مناسب، روابط مناسبی با دیگران ندارند، شاید بخواهند بعد از ازدواج این مورد را جبران کنند، مثلا اگر من هیچ‌گاه در محیط‌های اجتماعی چون دانشگاه یا محیط کار حاضر نشده‌باشم یا روابط سالم و کاری با افراد مختلف نداشته‌باشم ممکن است بعد از یک سنی و گاهی هم بعد از ازدواج،تمایل داشته باشم به سراغ شناخت آدم‌های مختلف بروم و ارتباطات متفاوت را تجربه کنم، البته تا اینجای کار مشکلی ندارد اما وقتی زیاده‌روی پیش می‌آید و تمایلاتی که یک روزی سرکوب شده و اکنون می‌خواهد خود را نشان دهد ممکن است جنبه ناپسند پیدا کند، البته کسانی که به سمت اینگونه رفتارهای ناپسند می‌روند چند حالت دارند یا آدم‌های تنوع طلبی هستند یا در زندگی‌شان جاهای خالی وجود دارد که در زمان مناسب به آن‌ها نپرداختند به همین خاطر به‌دنبال تجربه کردن می‌روند و حالت سوم، ممکن است الان در رابطه جای چیزهایی خالی باشد، مثل نبودن رابطه عاطفی و هم‌کلام نبودن و… به‌نظر من همه این‌ها راه فرار و نشان‌دهنده بی‌مسئولیتی است و باید سعی شود به همراه همسر این مشکلات را حل کرد.
آیا همسران باید یکدیگر راکنترل کنند؟
اگر همسرتان تمام وسایل شخصی و رفتارهای شما را کنترل می‌کند از موبایل و ای‌میل گرفته تا جیب‌ها و…به‌نظر من نباید در مقابل این حالت کوتاه آمد، حفظ حریم شخصی برای هر فردی کاملا حیاتی است. به‌نظر من رابطه‌ای را که در آن یکی از زوجین یا هردو همه چیز هم را چک می‌کنند، رابطه سالمی نیست. چک‌کردن یعنی عدم‌اعتماد، وقتی شما همه چیز همسرتان را کنترل کنید او نیز به‌خود اجازه می‌دهد که همه چیز شما را کنترل کند و در حقیقت شما در یک بازی گرفتار می‌شوید که مرتبا به‌دنبال پیدا‌کردن نقطه ضعف از یکدیگر هستید و به همین خاطر همه اعتماد بین‌تان از بین می‌رود. در این حالت به جای اینکه زوجین وقتشان را صرف اهدای عشق به هم کنند صرف اتهام زدن به هم و ایرادگرفتن می‌کنند. در این حالت هر طرف در رابطه احساس ناامنی می‌کنند.
حریم خصوصی کجاست؟
هر آدمی یکسری حریم و حدودی دارد که دوست ندارد که کسی وارد آن شود، این حریم یک چیز کاملا نانوشته است که برای هرکسی مهم است اما گاهی بعضی افراد آن حریم را حفظ نمی‌کنند و وارد حریم شما می‌شوند مسلما این مورد شما را ناراحت می‌کند و اگر به طرف مقابل تذکر ندهید روز به روز از او دورتر می‌شوید. اگر زن و شوهر هم این حریم را رعایت نکنند ممکن است روز به روز از هم دورتر شوند. حریم‌های شخصی بسیار مهم است، در زندگی هر کدام از ما بخش‌هایی وجود دارد که فقط برای خودمان است و اصلا دلیلی ندارد فرد دیگری را وارد این حریم‌‌ها کنیم. این حریم شخصی برای افراد مختلف متفاوت است، ممکن است یک فردی ای‌میل‌ها و تلفن‌هایش در حریم شخصی‌اش باشد و ممکن است برای فرد دیگر مثلا ای‌میل‌هایش در حریم شخصی‌اش نباشد. به مرور می‌توان حریم شخصی آدم‌ها را فهمید.
به قول جبران خلیل جبران در کنار هم بایستید اما نه بسیار نزدیک.
وقتی خودتان مقصر هستید!
اگر از همان ابتدای زندگی زناشویی شروع به کنترل همسرتان بکنید از ترس اینکه مبادا او روزی نسبت به شما غیرمتعهد شود، در واقع ناخودآگاه او را به سمت غیرمتعهد شدن سوق می‌دهید، یعنی آنقدر کنترل‌هایتان همسرتان را از شما دور می‌کند که ممکن است به سمت غیرمتعهد شدن هم برود. اگر همیشه ترس از دست دادن همسرتان را دارید، دو راه بیشتر ندارید یکی اینکه از همان ابتدا و در دوران آشنایی آنقدر او را خوب بشناسید تا با توجه به شخصیت او این ترس‌تان برطرف شود و راه دوم اینکه، آنقدر در رابطه و زندگی زناشویی خود عشق و محبت بگذارید که همسرتان نتواند به کسی دیگری فکر کند و کاملا در زندگی با شما سیراب شود.
روش برخورد با شک
گاهی پیش می‌آید که به همسرتان شک می‌کنید و دارای دلایلی هستید که شک‌تان درست است در این حالت باید با توجه به موضوع و آدم مقابلمان راه‌حل مناسبی را پیدا کنیم، اول از همه باید شروع به جمع‌آوری اطلاعات کنیم، مثلا اگر کسی به ما زنگ زده و از عدم‌تعهد شوهرمان خبر داده‌است نباید حرف او را حجت بدانیم بلکه خودمان باید شروع به تحقیق کنیم مثلا شاید با یک یا ۲بار چک کردن طرف مقابل(بدون اینکه خودش متوجه شود) از حقیقت ماجرا با خبر بشویم و در نهایت با روشن شدن ماجرا، موضوع را با همسرمان مطرح کنیم و از او توضیح بخواهیم و ۲نفری مشکل را حل کنیم و اگر نشد با بزرگتر یا مشاوری موضوع را مطرح کنیم اما اگر مطمئن شدید که شک شما اشتباه است باید روی خودتان کار کنید تا کاملا موضوع را فراموش کنید.
۳قدم مهم
اگر به همسرتان شک کردید و بعد از مدتی فهمیدید شک‌ شما اشتباه بوده‌است، اگر همسرتان متوجه شک شما نشده باشد باید روی خودتان کار کنید تا کاملا شک را فراموش کنید و تنها چیزی که می‌تواند شک‌ها و ناآرامی‌های بین دو زوج را از بین ببرد، محبت کردن بی‌قید و شرط به یکدیگر است. چون در این صورت رابطه دلپذیر می‌شود و در نتیجه دوباره اعتماد و آرامش به زندگی بازمی‌گردد اما اگر همسر شما متوجه شک شما شده باشد، باید اول به اشتباه خود اعتراف کنید و از او معذرت‌خواهی کنید، بعد به نوعی با رفتارهای‌تان نشان دهید که کاملا به او اعتماد دارید، یعنی مثلا کمتر سؤال کنید و… قدم سوم این است بدون قید و شرط به او محبت کنید و عشق بدهید.
وقتی شک کردن تبدیل به بیماری می‌شود
بعضی اوقات فرد آنقدر شک می‌کند که می‌توان او را بیمار دانست، برای تشخیص بیماری اول از همه باید دید که آیا او همیشه و در تمام مراحل زندگی‌اش دچار شک بوده‌است؟ دوم اینکه شدت شک زیاد است یعنی فرد در هر مسئله کوچک و بزرگی به‌شدت و بدون دلیل شکاک است و این شک‌ها هم خودش را آزار می‌دهد وهم اطرافیانش را. یعنی زندگی فرد تحت‌تاثیر قرار گرفته‌است و تمام زندگی‌اش تبدیل به بحث و جنجال می‌شود ولی آدم نرمال فقط گاهی و به ندرت در امور اطرافش شک می‌کند. اگر همسر شما نیز جزو این گروه است باید از او بخواهید که برای حل کردن مشکلش به متخصص مراجعه کنید(هیچ‌گاه به او نگویید خودش تنهایی باید پیش متخصص برود چون حتما جبهه خواهد گرفت) یعنی باید همگام باهم مشکل را حل کنید.
دخالت ممنوع
گاهی پیش می‌آید که زن یا شوهر یا هردو در کارهای هم دخالت‌های فراوانی می‌کنند مثلا اینکه برای لباس پوشیدن هم، نوع حرف زدن هم و رفتار با دوستان و… تعیین و تکلیف می‌کنند، یعنی حتی می‌خواهند کوچکترین رفتارهای طرف مقابل را نیز کنترل کنند، کسانی که اینگونه رفتار می‌کنند اول از همه باید بدانند اینگونه رفتارها نه تنها آن‌ها را به هم نزدیک نمی‌کند بلکه رابطه نیز آسیب می‌بیند دوم اینکه این افراد باید از خود سؤال کنند که نگران چه هستند که می‌خواهند همه رفتارهای همسرشان را کنترل کنند، معمولا آدم‌های کنترل‌گر می‌خواهند طرف مقابل‌شان آنگونه باشد که آن‌ها می‌خواهند و این کار اشتباهی است.
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

به جمع

70000

نفری کانون بپیوندید.

       پیشنهادات پیامکی شما

       به کانون مشاوران ایران:

        3000 77 77 47 3000

کانون مشاوران ایران

این کارگاه در مدت زمان 4 ساعته طی دو روز متوالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 24 و 25 ام تیرماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام با شماره 37217744 تماس حاصل نمایند.

 

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

با سلام و درود خدمت همراهان حامی

نوجوانی دوره شکوفا شدن توانمندی‌های شناختی، عاطفی، هیجانی و جسمانی و سازندگی هر فرد است ولی از آنجا که با تغییرات هورمونی بدن همراه است گاه می‌تواند موجب بروز مشکلات رفتاری و رشد سریع هیجانات شود لذا آگاهی والدین از برقراری ارتباط موثر با نوجوان و به دنبال آن ارائه این آموزش‌ها به آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات و اختلالات این دوره خاص را کاهش دهد.

این افتخار را داریم تا در روز شنبه 24 خرداد ماه کارگاهی آموزشی با عنوان ارتباط موثر والدین با فرزندان نوجوان داشته و در خدمتتان باشیم.

جهت ثبت نام برای شرکت در این کارگاه آموزشی با شماره 03537217744 تماس حاصل فرمایید.

آدرس صفحه ما در اینستاگرام : http://instagram.com/markazmoshavere_hami

 

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی مرکز روانشناسی حامی

قرار است به مدت 30 روز از تاریخ 29ام اردیبهشت لغایت 29ام خرداد چالشی به نام معجزه آرامش را در صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره حامی باهم داشته باشیم. کافیست برای شرکت در این چالش صفحه رسمی ما در شبکه اینستاگرام را دنبال کرده و این پیام را به دوستانتان نشر دهید تا آنها هم در این چالش بزرگ شرکت کنند و باری دیگر آرامش سهم دلهایمان شود.

برای دسترسی به آدرس مرکز مشاوره حامی در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 

به پاس خدمات شبانه روزی و دلسوزانه کادر محترم درمان استان یزد اعم از پزشکان، پرستاران و پرسنل خدماتی، مرکز مشاوره و روانشناسی حامی با ارائه 30 درصد تخفیف آماده خدمت رسانی به کادر درمانی استان میباشد.

 

با سلام و احترام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران، به اطلاع میرساند از این پس مرکز مشاوره و روانشناسی حامی در شبکه مجازی اینستاگرام هم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

برای ارتباط بیشتر با ما صفحه مرکز مشاوره حامی را در اين پيج دنبال بفرمایید.

 

 

 

آزمون روانی (psychological test) ابزار اندازه‌گیری عینی معیار شده‌ای است که برای ارزیابی یک خصوصیت یا مجموعه‌ای از خصوصیات مانند هوش، شخصیت، خلاقیت، استعداد یا علایق به کار می‌رود.

درست است که آزمون‌ها مبدا تاریخی بسیار تازه‌ای دارند، اما این واقعیت که افراد از نظر استعداد (Aptitude)، شخصیت (Personality) و رفتار (Behavior) با هم تفاوت دارند و اینکه این تفاوتها را می‌توان مورد سنجشAssessment) ) قرار داد، احتمالا به اندازه تاریخ زندگی انسان قدمت دارد. برای مثال در امپراطوری چین قدیم در 22 سال پیش از میلاد مسیح کارکنان سازمان‌ها هر سه سال یکبار توسط نوعی امتحانات شفاهی مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند که نتایج این امتحانات به عنوان ملاکی برای ارزشیابی عملکرد و ارتقاء آنان مورد آزمایش قرار می‌گرفت. همچنین در یونان باستان و بویژه در آثار افلاطون و ارسطو به تفاوت‌های فردی اهمیت داده شده است. افلاطون اولین فردی بود که به طبقه بندی افراد از لحاظ تفاوت‌های فردی اقدام کرد و آنها را در سه گروه طلا، نقره و آهن قرار داد و برای هر گروه ویژگی‌هایی را ذکر کرد. نکته مهم این است که آزمایش و طبقه بندی انجام شده در آن زمان‌ها بیشتر به کمک تجربه بوده و روش‌های علمی در آنها رعایت نشده بود.  از قرن 19 به بعد و با گسترش احتیاجات بشری و پیشرفت‌های علمی افرادی پیدا شدند که توانستند وسایل دقیق و کاملی را فراهم آورند و راه را برای کاربرد آزمون‌ها در روان شناسی هموار سازند. نهضت آزمون‌های روانی ابتدا در انگلستان و سپس در فرانسه و آلمان شروع شد و بعدها در آمریکا ادامه یافت.

به مرور آزمون های روانی مختلف برای ارزیابی جنبه های مختلف روانی افراد ساخته شدند.

دسته بندی کلی تست های روانشناسی:

 

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی حامی با بهره گیری از دانش روز و سابقه چندین ساله، آمادگی اجرا و تفسیر آزمون های روانشناسی مختلف را برای خانواده های محترم، دلبندان شما و همچنین شرکت ها، مراکز آموزشی و …. دارد.

با اجرای تست های روانشناسی با جنبه های پنهان وجود خود آشنا و شگفت زده شوید و برای آینده بهتر خود و فرزاندانتان برنامه ریزی کنید.

 

بهترین شیوه مشاوره چیست؟

بهترین شکل مشاوره، گفت‌وگوی رو در رو و حضوری است. در این حالت فرصت دارید مسئله‌ی خود را کامل‌تر و با آسایش خاطر بیشتری مطرح کنید. مشاور هم اگر در دریافت برخی نکات نیاز به توضیحات بیشتر داشته باشد، می‌تواند فورا از شما سؤال کند. در ضمن، مشاور با دیدن چهره و بدن شما، می‌تواند از روی زبان بدن و لحن صدای‌تان اطلاعات بیشتر و موثق‌تری به‌دست آورد، اطلاعاتی که شاید به‌تنهایی از گفتار و کلام شما دریافت نشود.

در این خصوص جالب است بدانید که ۵۵درصدِ مفاهیم ارتباطی از طریق زبان بدن، ۳۸درصد از طریق لحن و تنها ۷درصد از طریق کلام بین دو یا چند نفر رد و بدل می‌شود.

همچنین ضعف بسیاری از ما در تکلم، جمله‌بندی، استفاده‌ی صحیح از لغات، ناتوانی در به‌ یاد آوردن برخی کلمات و دیگر مواردی که در صورت حضوری‌ نبودن دیدار با مشاور، هریک از آنها مانعی برای انتقال و دریافت مطالب محسوب می‌شود.

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

در ضمن شاید به جلسات متعدد مشاوره نیاز داشته باشید تا بتوانید در فرایند حل مسئله توفیق بیشتری به‌دست آورید. بعید به‌نظر می‌رسد در چند دقیقه مشاوره‌ی تلفنی یا چند خط پرسش مکتوب بتوانید به چنین توفیقی برسید. 

بهترین مشاور روانشناس برای حل مشکل من کیست؟

احتمالا این سوال، سوال بسیاری از شما می باشد. برای پاسخ این سوال نظرتان را به موارد زیر جلب می کنم:

 يكي از بهترين راه‌ها براي دستيابي به اطمينان و دلگرمي، مشورت و استفاده از فكر و نظر افراد اهل فكر و تجربه است، حداقل طرف مقابل فردی تایید شده و قابل اعتماد برای شما باشد. فرض کنید مشکلات یا سوالاتی از این قبیل برایمان پیش آید: «همسرم قهر کرده و رفته، نمی‌دانم با او تماس بگیرم یا نه؟»، «چگونه می توانم بر خشم خود غلبه نمایم؟»، «چگونه می‌توانم نوجوانم را به درس علاقه مند کنم؟» هروقت هم از دیگران این سوال‌ها را می‌پرسیم امیدواریم نظر و پیشنهادهای خوبی به ما ارائه شود و برای مشکلی که نمی‌دانیم چگونه برطرف کنیم راه حل خوبی به دست آوریم. اما گاهی چنان روی سوالمان متمرکز می‌شویم که فراموش می‌کنیم باید آن را با چه کسی مطرح کنیم و از چه کسی کمک بخواهیم. بیشتر مردم درباره چیزی که می‌خواهند بدانند به ندرت هدفمند عمل می‌کنند و بارها با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند و واقعا فکر می کنند باید به قول خودمان با مشکلات بسوزند و بسازند.  ممکن است نصیحت‌های دیگران به دلیل احساسات و تعصبات فردی یا منافع‌شان تحریف شده باشد و فرد را به اشتباه بیندازد.

هر زمان که خواستید با کسی مشورت کنید حتما بدانید آن فرد کیست و صلاحیت مشورت دارد یا خیر. 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید…

خود را همانگونه که هستی بشناس

بی هیچ ایده آلی

بی هیچ قضاوتی

بی هیچ سرزنشی …

به اعماق وجود خود برو. بی آنکه بخواهی فرد دیگری باشی یا تظاهر کنی.

زیرا تنها در آن صورت است که خودت را خواهی شناخت.

خودت را کشف کن …

نه بر اساس الگوی دیگران !

بلکه همان طور که هستی

حقیقت را در نهایت عریانیش کشف کن

آنگاه کیفیت زندگیت به کل دگرگون میشود.

در زیر به 11 دلیلی که می توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی های بسیار دیگر در مورد خودمان استفاده کرد، اشاره می کنیم.

 به ادامه مطلب مراجعه کنید ……

سعی کنید این سوالات را در انتهای هر روز از خودتان بپرسید. اینکار به شما کمک می‌کند فردی بهتر و موفق‌تر شوید.

1. بهترین اتفاقی که امروز برایم افتاد چه بود؟

به ادامه مطلب مراجعه کنید …

1- قلبتان را از کینه خالی نگه دارید.

2- ذهنتان را از نگرانی خالی نگه دارید.

3- ساده زندگی کنید.

4- کم توقع باشید.

5- زیاد به دیگران ببخشید.

 

 

 

دیگران با دیدن چهره موجه و رفتار شما به ارزش های شما پی نخواهند برد. تنها زمانی که لب به سخن بگشایید می توانید به پیشرفت دست یابید.گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمائید …

·         1) خصوصیات افراد دنباله رورا بشناسید .

·         2)خود را از دنباله روی آزاد كنید.

·         3)موقعیت زندگی خود را ارزیابی كنید .

·         4)نگذارید دیگران شمارا اسیر خواسته های خود كنند .

·         5)با افراد ممتاز معاشرت كنید.

·         6)مواظب شغل خود باشید .

·         7)خودتان ،خود را قربانی نكنید .

·         8)قوی باشید .

·         9)باترس مقابله كنید .

·         10)هیچ كس را بالاتر از خودقرار ندهید .

·         11)احترم دیگران را برای خود جلب كنید .

·         12 ) از گذشته درس بگیرید .

·         13) نگذارید افرادی شمارا به خاطر گذشته تان به بازی بگیرند .

·         14)به آینده امیدوار باشید .

·         15 )همرنگ جماعت نشوید بپذیرید كه تنها هستید .

·         16)موفقیتهایتان را به رخ دیگران نكشید .

·         17)سفره دل خود را برای همه باز نكنید .

·         18)به گفتار واعمال خود بیندیشید .

·         19)انتظار نداشته باشید دیگران شما را درك كنند .

·         20) دیگران را همانطور كه هستند بپذیرید .

·         21) توقع خود را از دیگران محدود كنید .

·         22) از افراد منفی باف فاصله بگیرید .

·         23) از گزافه گویی بپرهیزید .

·         24)دیگران را مقصر ندانید .

·         25 ) رفتار درست را به دیگران بیاموزید .

·         26) در هر موقعیتی خود را زنده و خلاق نگه دارید .

·         27) قدر وارزش خود رابدانید .

·         28) سازنده وثمر بخش باید .

·         29)به آرامش درونی وشادمانی دست یابید .

·         30) بدانید برای آنكه شاهد موفقیت باشید هیچ گاه دیر نیست

                      منبع: كتاب آخرین راز شاد زیستن (اندرو متیوس)

 

 

یك تكه یخ را كه تا دمای ۵۰ – درجه سانتی گراد سرد شده بردارید و به آن گرما بدهید، ابتدا هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. این همه انرژی گرمایی صرف می شود ولی هیچ نتیجه قابل رویتی مشاهده نمی شود. ناگهان، در دمای صفر درجه، یخ ذوب و به آب تبدیل می شود. كار را ادامه بدهید. باز هم انرژی فراوانی صرف میشود بدون آنكه تغییری مشاهده گردد. تا اینكه وقتی به حدود ۱۰۰ درجه سانتی گراد می رسیم، حباب و بخار ایجاد می شود !

و نتیجه ؟این احتمال وجود دارد كه ما انرژی زیادی را صرف كاری كنیم، مثلا صرف یك پروژه، یك شغل وحتی یك قالب یخ و با این وجود به نظرمان برسد كه هیچ نتیجه ای نگرفته ایم. اما در حقیقت انرژی ما دور از چشممان در حال ایجاد دگرگونی بوده است. كار خود را ادامه دهید و مطمئن باشید كه دگرگونی از راه خواهد رسید.

این اصل را به خاطر بسپارید، بی جهت دچار هراس نشوید و یاس را نیز به خود راه ندهید و بدانید كه: هیچ تلاشی، بی نتیجه نمی ماند .

 

مرکز مشاوره عمومی حامی یزد

با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی

تلفن: 37217744-035 و  37218277-035

همراه: 09333217744

آدرس: یزد، بلوار آزادشهر (شهید واعظ)، روبروی بانک ملی، طبقه فوقانی پرده خورشید، کلینیک مشاوره و روانشناسی حامی.

ایمیل: moshavereh.hami@gmail.com

 

 

 

– مشاوره خانواده،ازدواج، کودک، تحصيلي و …

– درمان اختلالات وسواس، اضطراب، افسردگي، ترس هاي مرضي و …

 

– انجام آزمون هاي هوش، استعداد، شخصيت و …

– تشکيل کارگاه ها و کلاس هاي آموزش پيش از ازدواج، مهارت هاي همسرداري، مهارت هاي زندگي و ….

                                                                      کلینیک مشاوره و روانشناسی حامی یزد

اهیمت علم روانشناسی بر هیچ کسی پوشیده نیست.هدف نهایی این علم بهبود کیفیت زندگی
بشر و توانا ساختن جامعه برای عملکرد موثرتر است. انسان دارای دو بُعد وجودی می باشد. جسم و روح. بین سلامت جسم
و روح رابطه تنگاتنگ و دوجانبه ای وجود دارد. استرس
روانی می تواند ریشه بسیاری از بیماری های جسمی مانند بیماریهای
قلبی- عروقی، زخم معده  و … باشد.

 همه ما کم و بیش در زندگی روزانه، دستخوش ناملایمات، مشکلات و دغدغه
های فکری هستیم و راهکارهای روانشناسی برای حل این بحران ها به کمک ما می آید. به
بیانی می توان گفت روانشناسی علم مدیریت بحران های زندگی است. بنابراین لازمه زندگی موفق و دلنشین، دانستن و به کارگیری مهارت
های زندگی، ارتباط موثر با دیگران و غلبه بر استرس ها و تعارضات درونی می باشد.

سعی ما بر این است که گوشه ای از دنیای گسترده علم روانشناسی،
زیرشاخه های آن و کاربرهای این علم در زندگی روزمره را در اختیار خوانندگان عزیز
قرار دهیم.

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی یزد بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشتهه باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی یزد می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسرر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینهه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان یزد شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنانن داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی یزد را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی یزد تقدیم می گردد.

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی یزد – بهمن: یزد- خیابان کاشانی-بیمارستان بهمن شماره تماس: 36292300-035

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی یزد – امام حسین: – شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی یزد – حامی: یزد، بلوار آزادشهر، بین فلکه اول و دوم، بعد از بانک صادرات، طبقه فوقانی پوشاک حمید، مرکز مشاوره حامی شماره تماس: 37217744

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی یزد – صبح امید: یزد، خیابان کاشانی، رویروی بیمارستان بهمن، کوچه خورشید تابان شماره تماس: 03536288068

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی یزد» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

iranoccc_admin

فوریه 24, 2019
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
2,516 بازدید

بهترین مشاوره خانواده در یزد:

کی از بهترین روش های استفاده از مشاوره ،تماس با مشاوران خانواده تلفنی است.

با این روش شما در هر مکان و هر زمان که باشید و نیاز به مشاور داتشه باشید .

می توانید با یک مشاور خوب و مجرب صحبت کرده و با بیان مسائل و مشکلات تان بهترین راهنمایی ها را از او دریافت کنید.

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

با اعتماد به مشاوران می توانید بهترین راه ها را برای مواجه با مشکلاتی که در محیط خانواده تان دارید پیدا کنید.

 

زمانی که مشکلی در خانواده رخ میدهد که حل ان از عهده شما خارج باشد باید به مشاوره خانواده مراجعه کنید.مشکلاتی نظیر:

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره روانشناسی  از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

 

همیشه هنگامی که چند انسان با هم به گفت و گو می نشینند، با توجه به تفاوت هایی که دارند به بحث با هم می پردازند. خانواده که جمعی تشکیل شده از چند نفر است، دارای افراد با سلیقه ها و شخصیت های مختلف است بنابراین اختلاف نظراتی که مطرح می شوند کاملا طبیعی  است.

 

اما در برخی از موارد این اختلافات کوچک به مشکلاتی بزرگ تر تبدیل می شوند و باعث دعوا در خانواده می شوند. اگر بین اعضای خانواده شما دعوایی رخ داده، بهترین کاری که می توانید انجام دهید راهنمایی گرفتن از مشاور است تا دعوایی که در خانه ایجاد شده را به راحتی حل کند.

شما عزیزان این امکان را خواهید داشت که با کمترین هزینه و صرف کم ترین زمان ممکن با مشاور خود تماس بگیرید.

یکی از زیر شاخه های گسترده ی رشته   روانشناسی ، مشاوره خانواده نام دارد. علت پایه گذاری این رشته حفظ خانواده بر پایه های سالم است و افزایش تعداد خانواده های پویا و آگاه است. دلیل این که به مشاور خانواده، حامی خانواده می گویند این است که آن ها تلاش های زیادی برای حل مشکلات می کنند و در این راه وقت زیادی را صرف می کنند. مشاور خانواده درس های زیادی را مطالعه کرده است، تجربه های زیادی را به دست آورده است و آگاهی کاملی نسبت به موضوعات خانواده پیدا کرده است.

 

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909   تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد صفحه تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره تلفنی ازدواج یزد

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره تلفنی ازدواج یزد
مشاوره تلفنی ازدواج یزد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *