مشاور تحصیلی تلفنی یزد

 
helpkade
مشاور تحصیلی تلفنی یزد
مشاور تحصیلی تلفنی یزد

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در یزد کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در یزد کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در یزد چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در یزد کجاست؟

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در یزد چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از یزد چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان یزد و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری یزد برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در یزد هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در یزد بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در یزد که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در یزد – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در یزد و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در یزد :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان یزد)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در یزد کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در یزد چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در یزد پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در یزد را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در یزد بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان یزد در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی یزد دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی یزد و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در یزد می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در یزد به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز یزد بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص یزد خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در یزد چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در یزد توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب یزده در یزد با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین یزد نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان یزد در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در یزد انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان یزدی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در یزد و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در یزد نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در یزد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در یزد هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان یزد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان یزد در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در یزد تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در یزد موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین یزده پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب یزده در یزد باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد و مشاوره تحصیلی حضوری یزد می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در یزد کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان یزد) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در یزد شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور یزد به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب یزده در یزد اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در یزد به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان یزد گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در یزد به شما کمک می کند تا در هر یزده ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز یزد برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی یزد به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در یزد ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در یزد برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در یزد استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره یزد بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی یزد شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در یزد به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان یزد کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در یزده خود فکر نمایید.مشاور تحصیلی تلفنی یزد

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در یزد می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در یزد ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه یزد آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در یزد ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در یزد ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در یزد ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد ، مشاوره انتخاب یزده آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل یزد تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان یزد) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

1949
بازدید
مشاور تحصیلی تلفنی یزد

 

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

مهندس حسین پور رکورد دار مشاوره تحصیلی با بیشترین قبولی 2 رقمی کنکور یزد در سال 98 شد.

این مشاور کنکور یزد اعتقادی به بزرگنمایی های مرسوم در تبلیغات و هیاهوهای رسانه ای ندارد و آن را خلاف اصول حرفه ای و صداقت در کار میداند. بنابراین در برنامه های تلویزیونی شرکت نمیکند. تکنیک های فوق حرفه ای ایشان تعداد قابل توجهی رتبه زیر 1000 و 9 رتبه 2 رقمی در یزد برای کنکوری های یزدی به ارمغان آورده است که در کشور یک رکورد محسوب میشود.

و اینگونه است که میتوان به راحتی تفاوت بین مشاور کنکور حرفه ای با مشاوران تبلیغاتی را متوجه شد.

 

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با مهندس حسین پور

09170300085

 

 

 

گمانه زنی های بسیاری در مورد سبک کاری و تکنیک های کنکوری مهندس حسین پور و مشاوره کنکور ایشان در یزد به گوش میرسد. اما به وضوح مشخص است که ایشان روش ها و تکنیک های خاص و منحصربه فرد کنکوری خود را برای شاگردان خود در مشاوره کنکور در یزد به کار میگیرند.

 

هنوز بسیاری از روش های این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در یزد هم در مورد روش های برنامه‌ریزی او متعهدند که صحبتی نکنند.

 

در ادامه به  بررسی و معرفی تعدادی از این تکنیک ها خواهیم پرداخت اما برای آشنایی و مطالعه 10 مورد از روش های استثنایی مشاوره کنکور مهندس حسین پور بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

 

 

همه ما از میان انبوه لحظات و خاطرات خود برخی را با دقت و جرییات فراوان در ذهن خود دارید به نحوی که انگار همیشه در پیش شما آن خاطره در حال وقوع است. با شناختی که مهندس حسین پور از کارکردهای ذهنی دارند همین سیستم ثبت خاطرات ماندگار را در تکنیکهای مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی خود برای کنکوری های یزد به کار گرفته می گیرند.

ترفند به کارگیری فرمول ChL از نوآوری های این مشاور کنکور است که در حقیقت شاگردان یزدی را از این تکنیک که در مدارس تراز اول اروپا استفاده می شود بهرمند ساخته اند.

از طریق این تگنیک که طی 2 مرحله انجام می شود ذهن شما طی ترفندهایی به حالت آلفا و اکتیو وارد میشود و نتیجه این خواهد بود که ذهن تشنه اطلاعات جدیدی خواهد شد که در طول برنامه ریزی درسی مطالعه می کنید.

 به این ترتیب شما با ورود به مرحله سوم، سلولهای مغزی خود را در حالتی قرار می دهید که مطالب را با سرعتی سه برابر به حافظه بلند مدت خود انتقال دهد.مشاور تحصیلی تلفنی یزد

لازم به ذکر است که این اطلاعاتی که بدین گونه در حافظه قرار می گیرند قابلیت این را دارند که تا 10 برابر حالت عادی در حافظه باقی بمانند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در یزد، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در یزد با متد و روش های سنتی و یا صرفا تجارب شخصی ای در طول تحصیل خود آموخته اند با شاگردان کار می کنند. در این میان مهندس حسین پور مشاور کنکوری از شیوه هایی کاملا به روز و نیز تجارب حرفه ای در کنار هم بهره می گیرند تا شاگردان خود را در طول سال کنکور هدایت و مشاوره کنند.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT نیز برای اولین بار توسط این مشاور کنکور یزد وارد برنامه‌ریزی کنکور شده که در حقیقت روشی مبتنی بر ترفند دیوید بوده که در دنیا به عنوان روش تضمینی شناخته می شود.

در این روش هر فرد برنامه ای کاملا شفاف و شخصی خواهد داشت که با پایه و اساس کاملا علمی و به دور از حدس و گمان خواهد بود.

 

از این روش رتبه های بسیاری که در رنج 20 هزار بوده اند طی 4 ماه به رتبه های دو و سه رقمی کنکور دست یافته اند.

 

دلبستن به برنامه ریزی موسسات کنکوری یزد و برنامه های آزمون های آزمایشی قلمچی در یزد از خطاهای رایج کنکوری هاست زیرا که در انتها خواهید دید که نه تنها برنامه ها اجرا نمی شوند بلکه دچار سرخوردگی نیز می شوید.

نکته برجسته کاری این مشاور کنکور یزدی توجه خاص ایشان به ویژگی ها و قابلیت های ذاتی داوطلب است، تا جایی که این مشاور با درخواست از داوطلب برای نوشتن افکار خود که حین مطالعه به دهن آنها خطور می کند سعی می کنند با تکنیک هاییی این افکار را کنترل کرده و به سمت و سویی صحیح سوق دهند تا راندمان داوطلب در حین مطالعه برای کنکور حداکتثر شود.

تاکید این مشاور کنکور یزد بر شخصی بودن برنامه است به اینصورت که روش های مطالعه هرشاگرد در جلسات مشاوره او در یزد متفاوت است.

 

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور یزد که روش های حرفه ای دارند

 

شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در یزد روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد ممکن است شاگرد را وارد سیر اضطرابی ناکارآمد کند. مثلا ممکن است دانش آموز اشتباها تصورکند که شاید توانایی اجرای این تکنیک های پیشرفته را نداشته باشد. اما اینطور نیست و روش های حرفه ای کار شما را راحتتر هم می کنند.

در برخی موارد ممکن است یک کنکوری به علت سطح ضعیف آموزشی گذشته، کار خود را با یک مشاور کنکور معمولی یزد ادامه ندهد اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور یزد نه تنها برنامه ریزی خود را متناسب با نقاط قوت شما طرح ریزی می کند بلکه با در نظر گرفتن نقاط ضعف علمی و روحی شما سعی می کند آنها را مرتفع سازد.

پس دست از محدود کردن خودتان و ترسیدن از نقاط ضعف خود بردارید . یادتان باشد هدف های بزرگ همجون دویدن که به گام های کوچک نیازمند است، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

انضباط کاری استاد حسین پور همواره زبانزد دانش آموزان کنکوری یزد است و ایشان همواره اهمیت نظم را در مشاوره تلفنی در مشاوره تحصیلی تلفنی یزد خود به شاگردان گوشزد می کنند. ایشان روشهای کارامد خود را با دقت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در یزد آموزش می دهند.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در یزد، برای داوطلبان شهر یزد و هم چنین سایر شهر های اطراف یزد، با حساسیتی مثال زدنی کار مشاوره را انجام می دهند که شاگردان می توانند آسوده  خاطر باشند که تمام کارهای ممکن و لازم از رف مهندس حسین پور برای آنها انجام خواهد شد.

 

 

 

بررسی گزارش های روزانه شاگردان استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود توسط خود ایشان انجام می شود. همچینین رفع اشکال گزارشات نیز به همراه شاگردان انجام خواهد شد و شاگردان یزدی فعالانه در این روند بررسی گزارشات خود حضور خواهند داشت و این فعالیت به منشی ایشان واگذار نخواهد شد. 

 

مقایسه روش مطالعه با روش سایر رقبا اشتباه رایجی است که اغلب داوطلبان کنکور یزد دچار آن می شوند و همین باعث ایجاد ذهن آشفتگی و کاهش راندمان با وجود ساعت بالای مطالعه می شود.

داوطلب باید همواره خود را با این سوال مواجه ببیند که آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او قابلیت های دیگری را دارد؟ و یا در همان شرایط تحصیلی و محیطی مطالعه کرده که او نیز از آنها برخوردار بوده است؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور یزد در ابتدا روحیات و توانایی های فردی شاگرد را مورد توجه قرار می دهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری یزدی این مشاور کنکور، خود شما،رقیب اصلی خودتان هستید. هدف، افزایش سطح اخرین گاریست که خودتان انجام داده اید و باید بتوانید بر آن چیره شوید.

 

 

نطم توصیه همیشگی مهندس حسین پور در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در یزد به شاگردانش است  زیرا که متخصصان حوزه مشاوره تحصیلی برتر دنیا و محققان خبره روانشناسی نیز براین باورند که طراحی مکانیزم مغزی به نحویست که پذیرای نظم است.انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

 همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان طی نظریه ای اینگونه بیان کردند که نظم افراد در کارهای روزانه ی آن ها باعث میشود هر بخش از مغز بطور ویژه تری سازمان دهی شود و فرد در هنگام یادگیری، مطالب را در خانههای مغز خود منظم تر جای دهد و درنتیجه منظم تر بازدهی کند.

ازاین رو مهندس حسین پور نیزنظم فردی شاگردان خود را درمشاوره های شخصی تلفنی خود به شاگردانش یاداور می شود تا ذهن آنها به این نظم پیوسته خو بگیرد. چرا که معتقد است  ذهن بهمراه نظم، یادگیری متمرکزتری را تجربه خواهد کرد از اینرو احساس رضایت از بالا رفتن ظرفیت های مغزی و ذهنی دستاوردیست که شاگردان ایشان در یزد، بعد از اتمام دوره از استاد حسین پور به یادگار داشته اند.

 

 

نظارت بر مهارت مدیریت زمان در مشاوره های تلفنی مهندس حسین پور در یزد بخش مهمی از مشاوره های تلفنی شاگردان ایشان در یزد را به خود اختصاص می دهد، مدیریت زمان هنریست که موجب می شود بوسیله آن حتی از اوقات فراغت خود نیز لدت ببرید.

بارها تجربه کرده ایم که با زود خوابیدن و زود بیدار شدن استرس دیر به سرقرارهای صبحگاهی رسیدن را از بین می بریم. مطالعه نیز بدین شکل است. اگر به موقع اقدام کنید و ارزش وقت را حقیقتا بدانید تمام اضطراب های ناشی از کمبود وقت را که اکثر شاگردان کنکوری یزدی در زمان های منتهی به کنکور به آن دچار می شوند را نخواهید داشت.

هدف گذاری کنکوری ها توسط بهترین مشاور کنکور در یزد

 

مهندس حسین پور تخصص بسیار زیادی در طرح اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شاگردان خود با دقت و اهتمام تام و تمام دارند و آنها را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود با یاداوری اهداف شاگردان به انها کمک می کند تا با انرژی مناسب مسیر را در پیش بگیرند. به گفته بزرگان، موفقیت، نتیجه تلاش دائمی به سوی اهداف شخصی است.

اهداف تا پیش از داشتن برنامه بر تحقق آنها جز یک فانتزی چیز دیگری نیستند. به عبارتی دیگر هدف گذاری، مرحله نخست تبدیل ارزوها به واقعیت است.

 

 

در جلسه اول مشاوره های تلفنی مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور با داوطلبان یزد که به صورت رایگان در دسترس است با هدف گفتگو با داوطلب انجام می شود تا نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص شفاف شود.

ایشان معتقدند فرد پیش نیازهایی برای یاگیری یک مطلب نیاز دارد که در ابتدا باید آنها مورد توجه قرار گیرد.

این موضوع کاملا بدیهی است، که برای نوشتن کلمات ابتدا نیاز است حروف آموزش داده شود، همانند همین الگو الگوی درس خواندن نیز بدین صورت است. در مسایل ریاضی باید در محاسبات قوی و چیره دست باشید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید قدم اول آموزش، فهم مفاهیم مقدماتی ژنتیک باشد. برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل بدون شک منطقی و دارای اصول علمیست که نتایج رضایت بخش شاگردان یزدی موید این تواناییست.

استاد حسین پورهمواره پیشنهادات لازم برای فراگیری مقدمات هر درس را در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در یزد در اختیار انها قرار می دهد و به آنها کمک میکند تا قدم اول را محکم بردارند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در یزد، خطرناکترین اشتباه انست که رایج ترین روش را به جای بهترین روش در طی مسیر به کار بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در یزد با گفتگوی فردی با شاگردان یزدی برنامه ای مطابق با توانایی ها و روحیات فردی و توافق آنها به آنها پیشنهاد می دهد.

ایشان به دور از روش های نخ نمای کارزار مشاوره کنکور، برنامه ریزی ها را مطابق متد خودشان انحام می دهند و همواره طی مشاوره های تلفنی یزد داوطلبان را از درگیری با روش های عمومی برحذر می دارند.

 

به گفته ی مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی یزد، با وجود استقبال داوطلبان یزدی از آزمون های آزمایشی، تماسهای تلفنی زیادی مبنی بر شکایت از سطح تراز پایین شان وجود داشته که منجر به نارضایتی داوطلبان یزدی شده است.

آنچه مایه مباهات است این استکه استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در یزد، با روش ها و تکنیک های منحصر به فرد کمک می کنند نارضایتی آنها در حداقل زمان، به حس رضایت تبدیل شود.

این مشاور برتر یزد، شاگردان را بدون اطمینان به جلسه آزمون هدایت نمی کنند بلکه با روش های خود ابتدا در کوتاهترین زمان، ابتدا آنها را به سطح آمادگی لازم برای آزمون می رسانند وسپس آن ها را به آزمون دعوت میکند تا از مواجهه فوری با تراز پایین و ایجاد دلسردی جلوگیری کنند.

 

رسیدن به آرزو هایتان، آرزوی ماست

مشاوره تحصیلی تلفنی

استاد حسین پور

 

 

 بهترین مشاور کنکور یزد

استاد حسین پور مشاور صدها رتبه برتر در یزد است او تکنیک‌های خاصی در مشاوره دارد و در کنکور سال گذشته  62% از شاگردانش رتبه زیر 1000 شدند.

 

 

 

 

مشاور همیشه در دسترس شماست

 

در هر زمانی بهترین مشاور کنکور یزد در دسترس شماست و می توانید با یک تماس تلفنی از مشاوره تلفنی استاد حسین پور استفاده کنید و سوالات خود را بپرسید.

با مشاوره کنکور تلفنی چه در یزد و یا هر کجای ایران که باشید می توانید برنامه ریزی کنکور را از بهترین مشاور کنکور یزد یعنی استاد حسین پور دریافت کنید


 

اخطار در مورد  DVD فروش ها

 

هر روز تعداد زیادی با ما تماس می گیرند و می گویند از فلان موسسه DVD کنکور خریدیم و قرار بود به ما تا آخر سال کنکور مشاوره بدهند اما در میانه راه ما را رها کرده اند و پاسخگو نیستند. حتما در انتخاب مشاور کنکور تلفنی در یزد دقت کنید تا به دام DVD  فروش های مشاورنما نیفتید

 

 

برنامه کاملا شخصی برای هر دانش آموز

 

موسسه کنکور استاد حسین پور معتقد است که هر کسی برای رسیدن به موفقیت باید مسیر خاص خودش را طی کند و بر هیمن اساس برنامه ریزی های استاد حسین پور در یزد برای هر فردی متفاوت است و مشابه دیگری نیست

 

انظباط کاری

 

استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره را در مشاوره تحصیلی تلفنی یزد سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور دیگری در یزد روش هایی کار آمد به شاگردانش آموزش می دهد

 

در هر ساعتی از شبانه روز

دستیاران استاد حسین پور

جهت پاسخگویی به شما

آماده اند

 

09170300085


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

بهترین مشاور تحصیلی در یزد

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

بهترین مشاور تحصیلی در یزد

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاور تحصیلی تلفنی یزد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

حبیب حیدری 

مژگان صلاحی 

سحر ابدی 

عطاءالله منگلی 

سید ابوالفضل طباطبایی 

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

سلام به دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و والدین عزیز

من علی باقرپور هستم مشاور تحصیلی و استعدادیابی شغلی

 رتبه ۶۱ کنکور

کارشناس ارشد رشته مشاوره دانشگاه اردکان

مشاور تحصیلی مرکز مشاوره آرامش گستر یزد و مرکز مشاوره دانشگاه اردکانمشاور تحصیلی تلفنی یزد

دارای گواهی “صلاحیت مشاوره تحصیلی و شغلی” از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

۶ سال سابقه مشاوره تحصیلی در موسسات مختلف

.

 

استعدادیابی شغلی، رغبت سنجی، تیپ شناسی شخصیتی، بررسی ارزش‌ها و توانایی‌ها براساس آزمون های مختلف  (توضیح کامل)

انجام آزمون هوش وکسلر در سه مقطع سنی (کودکان زیر ۶ سال، ۶ تا ۱۶ سال و افراد بالای ۱۶ سال)

استعدادیابی کودکان و ارائه راهکارها و تمرینات متنوع برای هوش افزایی کودکان

انتخاب رشته پایه نهم به دهم

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

معرفی رشته های گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

معرفی رشته های هنرستان (فنی و حرفه ای و کاردانش)

بررسی آینده شغلی و بازار کار رشته های مختلف

معرفی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، امکانات، وضعیت خوابگاه ها و شهریه دوره های مختلف

مشاوره برای تغییر رشته، مقررات آموزشی و نظام وظیفه (سربازی)

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

.

روش های اصولی برنامه ریزی و مدیریت زمان

روش های صحیح مطالعه موثر به تفکیک دروس

تمرینات تقویت حافظه و افزایش تمرکز هنگام مطالعه

آموزش تمرینات ریلکسیشن و خودهیپنوتیزم

تکنیک‌های تست زنی، تندخوانی، جمع بندی، مرور و دوره کردن

معرفی بهترین منابع کمک درسی و آزمون‌های آزمایشی

تحلیل آزمون های آزمایشی و برنامه ریزی متناسب با بودجه بندی هر آزمون

.

آموزش روش های تحقیق و سرچ مقالات و نکات لازم برای شروع پژوهش

مشاوره برای انتخاب موضوع پورپوزال و پایان نامه و قوانین نگارش آن‌ها

نکات ضروری برای ارایه یک سمینار یا کنفراس

مشاوره برای مصاحبه کنکور دکتری و تدوین رزومه

مشاوره برای مصاحبه استخدام‌ ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی

انجام آزمون‌های استعدادیابی و شخصیت‌شناسی شغلی

معرفی مشاغل متناسب با توانایی‌ها، تیپ شخصیتی، شرایط و ارزش‌های کاری

.

مشاوره انگیزشی و کنترل مسایل روحی روانی

پیگیری برنامه درسی به صورت روزانه و هفتگی برای مراجعان VIP

تمرینات افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس و رهایی از افکار منفیمشاور تحصیلی تلفنی یزد

مشاوره کسب موفقیت (به روش NLP)

.

در حال حاضر مشاوره حضوری در استان یزد انجام میشود و برای شهرهای دیگر در صورت تعداد تقاضای بالای ۵ نفر یا برگزاری همایش یا کارگاه، انجام خواهد شد. (سفرنامه همایش‌های برگزار شده)

برای رزرو نوبت مشاوره حضوری میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۰۳۵-۳۶۲۸۳۰۱۹ و ۰۹۹۰۵۶۵۴۸۴۴ 

آدرس: یزد، خیابان کاشانی، کوچه جنب مجتمع شهاب (کوچه قریشی)، چهار راه اول سمت چپ، روبروی دبیرستان دخترانه زینبیه، مرکز مشاوره آرامش گستر

هزینه مشاوره حضوری: جلسه یک ساعته ۱۰۰ هزار تومان

لازم به ذکر است مرکز مشاوره آرامش گستر یزد با همکاری بیش از ۲۰ مشاور و روانشناس در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشکلات زناشویی، درمان خیانت، تربیت فرزند، مشاوره کودک و نوجوان، درمان افسردگی، اضطراب، استرس، وسواس، پرخاشگری، کمرویی، ترس، خودکشی، اختلالات شخصیت، اختلالات جنسی، اختلالات خواب، مشکلات تحصیلی، انتخاب رشته، تغییر رشته و شغل، اختلالات خواندن و یادگیری و مهارت‌های ارتباطی آماده خدمت به مردم شریف استان یزد و سایر استان‌های همجوار می‌باشد.

.

درخواست خود را با ذکر مشخصات به شماره ۰۹۳۸۴۵۵۶۱۹۳ پیامک نمائید.

جهت هماهنگی ساعت مشاوره با شما تماس گرفته خواهد شد.

هزینه مشاوره تلفنی: ساعتی ۱۰۰ هزار تومان

.

برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور (سراسری، فنی، ارشد و دکتری و کنکور وزارت بهداشت)

دانلود فایل مطالب قرار گرفته در سایت، دفترچه های راهنمای ثبت نام کنکور و انتخاب رشته

و دانلود فیلم های آموزشی و مشاوره میتوانید در کانال شخصی و بدون تبلیغات عضو شوید:

لینک مستقیم کانال تلگرام:

https://t.me/mo6avereh

 

مشاوره تحصیلی و کنکور سراسری:

alibagherpour.ir@

مشاوره کنکور ارشد:

ma6avereh@

 

https://www.aparat.com/mo6avereh

 

 

 

 

سلام
ممنون از سایت خوبتون .مرسی از زحمات شما اقای باقرپور.

سلام خواهش میکنم ممنون از لطف شما

سلام
مشاوره انگیزشی تون خیلی خوبه?

سلام ممنون شاد و پرانرژی باشید

سلام ممنون آقای باقرپور مشاوره تحصیلیتون عالی بود مرسی مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره علی باقرپور و نحوه مشاوره

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون

انتخاب رشته پایه نهم

مهم ترین نکات در روش های مطالعه و مرور

روش صحیح تحلیل آزمون آزمایشی

2017 طراحی و راه اندازی توسط : حسین آقاجانی

Powered by keepvid themefull earn money

همایش مشاوره ای کنکور یزد علیرضا افشار همایش بزرگ مشاوره ای کنکور استاد علیرضا افشار در استان یزد برگزار میگردد.…

تست های پوششی از منابع قبلی و حتی تست های تکراری گذشته میتون…

۳ سال اخر دبیرستان کارنامه ترم دوم از هر کجا که صادر شده باش…

سلام ترم اول مرخصی نمی دهند . بخصوص که سخت گیری در علوم پزشک…

sاستاد وقتتون بخیر خسته نباشید.استاد وقتی ازمون جمع بندی دار…مشاور تحصیلی تلفنی یزد

سلام آیا می شه رف توی رشته ی پرستاری 1سالو مرخصی گرفت و بعد…

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

در پایین لیستی از مراکز مشاوره و روانشناسی یزد را گرداوری کرده ایم. فهرستی از بهترین مراکز مشاوره خانواده، کودک، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی و.. در شهرستان یزد است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.  نام روانشناس ، آدرس و شماره تلفن و فیلد تخصصی هر کدام به راحتی قابل جستجو می باشد.

پیشنهاد ما

کلینیک بیمارستان بهمنروانشناس : سهیلا سلیمی کارشناس ارشد روانشناسی بالینیخدمات :درمان اختلالات روانی، اضطرابی ، وسواس.افسردگی ، کودک ، نوجوان ، مشاوره پیش از ازدواج آزمون های هوش وکسلر ، تست شخصیت ، گروه درمانی در زمینه درمان افسردگی مشاوره تلفنیآدرس :خیابان کاشانی ، بیمارستان بهمنتلفن پذیرش :۰۹۰۳۸۵۸۴۸۲۲

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی حامی 

خدمات :

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

– مشاوره خانواده،ازدواج،کودک و تحصيلي.– درمان اختلالات وسواس، اضطراب، افسردگي، ترس هاي مرضي و– انجام آزمون هاي هوش، استعداد، شخصيت– تشکيل کارگاه ها و کلاس هاي آموزش پيش از ازدواج، مهارت هاي همسرداري، مهارت هاي زندگي

آدرس :یزد، بلوار آزادشهر، بین فلکه اول و دوم، بعد از بانک صادرات، طبقه فوقانی پوشاک حمید، مرکز مشاوره حامی

تلفن پذیرش :۰۳۵-۳۷۲۱۷۷۴۴

مرکز مشاوره و رواشناختی امام حسین (ع) ( دولتی )

در این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهند

که با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود

آدرس :

آدرس: یزد٬ بلوار شهید دشتی٬ روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران

تلفن پذیرش :

۳۷۲۴۰۰۴۹

۳۷۲۴۰۰۵۰

کلینیک اسوه

آدرس :

یزد – صفاییه میدان اطلسی بلوار دانشگاه روبروی مجتمع خورشید

خیابان شاهد کلینیک پزشکی روانشناسی اسوه

تلفن پذیرش :

۰۳۵-۳۸۲۶-۳۴۳۱

۰۳۵-۳۸۲۶-۳۴۳۰

کلینیک مغز و اعصاب روان بهمن 

خدمات روانشناختي مركز شامل سبک های فرزند پروری، اعتیاد ، مشکلات ارتباطی و بین فردی، اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان

در این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهند

که با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود

آدرس :

خیابان کاشان ، بیمارستان بهمن

تلفن پذیرش :

۳۶۲۹۲۳۰۰

مرکز تخصصی روزبه 

آدرس :

یزد،خیابان کاشانی،کوچه۳۴ (کوچه کانون زبان ایران)

تلفن پذیرش :

۰۳۵۳۶۲۹۱۵۵۵

مرکز مشاوره عمومی اندیشهآدرس :

یزد ابتدای خیابان مطهری کوچه یاسیزد, یزد

تلفن پذیرش :

۳۶۲۶۶۶۶۵

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره یزد  را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مرکز مشاوره روانشناسی خوب یزد  ، که خدمات مشاوره کودک در یزد  ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

اگر شما روانشناس شاغل در استان یزد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست نمی بینید بر روی ثبت نام کلیک کنید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. پس از اعتبار سنجی مشخصات شما در این لیست نمایش داده می شود.

دکتر محمد حسن فلاح 

آدرس :

یزد ، خیابان قیام

تلفن پذیرش :

۰۳۵۳۶۲۶۶۲۵۱

مرکز مشاوره اندیشه

آدرس :

 شهرستان یزدخیابان شهید مطهری-جنب خابرات-بن بست یاس

تلفن پذیرش :

۰۳۵۱۶۲۶۶۶۶۵

روانشناس حبیب حیدری

خدمات:

مشاوره تحصیلی در یزدانتخاب رشتهروان سنجیمشاوره خانواده

آدرس :

یزد – بلوار شهید دشتی – روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران – مرکز مشاوره امام حسین علیه السلام

تلفن پذیرش :

۰۳۵-۳۷۲۴۰۰۵۰

روانشناس محمد مروج

خدمات :روانشناس کودک ،

مشاوره کودک

آدرس :آدرس مطب: یزد – خیابان کاشانی – بیمارستان بهمن – کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن

تلفن پذیرش

 36292300

دکتر بنفشه فرزین راد

روانشاسی فردی ،  افسردگی، اضطراب، وسواس

آدرس :

یزد – خیابان کاشانی – بیمارستان بهمن – کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن

تلفن پذیرش :

۳۶۲۹۲۳۰۰

شما در حال مشاهده لیست مراکز مشاوره روانشناسی یزد و استان یزد  هستید. این لیست شامل : مرکز مشاوره خوب در یزد ، آدرس روانشناس کودک در یزد ، لیست روانشناسان یزدو.. هستید.

مرکز مشاوره تخصصی خانواده فروغ

آدرس :

 شهرستان یزد چهارراه مهدیه کوچه فن آوری زنبق ساختمان زنبق طبقه چهارم واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

 -03516280566

مرکز سلامت روان پرتو

آدرس :

 شهرستان یزد -آزاد شهر بلوار آزادگان کوچه ۲۱ کوچه یاوری پلاک ۸

تلفن :

۰۳۵۱۷۲۱۲۱۴۷

مرکز روانشناسی بینش یزد

 آدرس :

آدرس : استان یزد شهرستان یزد بلوار دانشجو خ- شهید صالحیه کوچه بنفشه پلاک آب ۱۱۸۴۰۰

تلفن پذیرش :

۰۳۵۱۸۲۴۳۳۱۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره یزد و یا بهترین دکتر روانشناس یزد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوره با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره یزد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

درباره یزد

یزد   یکی از کلان شهرهای ایران است. بین رشته‌های شیرکوه و خرانق و در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است

مراکز مشاوره یزد ، مشاوره خانواده در یزد ، لیست روانشناسان یزد ،بهترین روانشناس خانواده یزد ، بهترین روانشناس کودک در یزد ، مراکز مشاوره دولتی در یزد

منبع :

سازمان بهزیستی یزد

انجمن روانشناسی ایران

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

۰

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون صرفاً براساس سوابق تحصیلی داوطلبان باید ضمن آشنایی با عناوین رشته‌ها و همچنین دانشگاه‌های ارائه دهنده از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی ۱۳۹۹ با زمان، سایت و نحوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور ۹۹ نیز آشنا شوند. در این مقاله در خصوص ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری یزد ۱۳۹۹ به صورت کامل توضیح داده شده است.

بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۹ منتشر گردید زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی امسال با زمان انتخاب رشته کنکور سراسری همزمان خواهد بود.

برای اطلاع از زمان دقیق می‌توانید به مقاله زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی ۹۹ مراجعه نمائید.

با توجه به این که در زمان ثبت نام متقاضیان باید رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند آشنایی با رشته‌های بدون کنکور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دانشگاه سراسری یزد مانند سایر دانشگاه‌های سراسر کشور در تعدادی از رشته‌ها پذیرش سوابق تحصیلی دارد. داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه یزد هستند می‌توانند نسبت به انتخاب این رشته‌ها اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

همان طور که پیش‌تر عرض کردیم علاوه بر رشته‌ها آشنایی با شیوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به این که ثبت نام بصورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید از طریق ورود به سایت ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند بنابراین باید با نحوه ورود به سایت و همچنین وارد کردن اطلاعات مربوط به متقاضی و تکمیل فرم اطلاعات داوطلبین آشنا شوند.

برای آشنایی با شیوه ثبت نام می‌توانید به مقاله نحوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی ۱۳۹۹ مراجعه نمائید.

سازمان سنجش آموزش کشور هرسال طی اطلاعیه‌ای شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام رشته‌های بدون آزمون صرفاً سوابق تحصیلی را منتشر می‌نماید. داوطلبین عزیز باید ضمن مطالعه و آشنایی با شرایط لازم و مدارک مورد نیاز برای هرکدام از دانشگاه‌ها و دوره‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در این اطلاعیه و همچنین در دفترچه ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ورود به دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌های سراسر کشور درج گردیده است. لازم به ذکر است که رعایت این شرایط الزامی بوده و درصورتیکه فرد دارای این شرایط نباشد در هر مرحله از تحصیل از ادامه تحصیل او جلوگیری می‌گردد.

برای آشنایی با شیوه ثبت نام می‌توانید به مقاله شرایط و مدارک ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی ۱۳۹۹ مراجعه نمائید.

با توجه به شیوه پذیرش این دانشگاه‌ها که بصورت صرفاً سوابق تحصیلی می‌باشد سوال و دغدغه بسیاری از متقاضیان ثبت نام این است که شانس قبولی در این دانشگاه‌ها به چه میزان است و همچنین تعداد انتخاب‌ها و چیدمان و ترتیب انتخاب رشته در شانس قبولی و نتیجه نهائی تا چه میزان موثر است.

البته در این میان داوطلبانی نیز هستند که با دیدگاه غلطی نسبت به ثبت نام رشته‌های بدون کنکور داشته و می‌پندارند که چون این نحوه ورود به دانشگاه آزمونی ندارد بنابراین تنها ثبت نام کردن مساوی با قبولی است در صورتیکه این موضوع کاملاً غلط است و شاهد این موضوع نیز نتایج افرادی است که در سال‌های گذشته موفق به ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های بدون کنکور نشده‌اند.

در شیوه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌های مختلف فاکتورها و موارد بسیار مهمی از قبیل نوع مدرک دیپلم، رشته تحصیلی دیپلم، معدل دیپلم، شیوه بومی پذیری رشته، سطح علمی دانشگاه، ظرفیت موجود برای پذیرش و نکات بسیار مهم دیگری وجود دارد که شانس پذیرش افراد را مشخص می‌کند و توضیح و بررسی آن با توجه به شرایط فرد داوطلب از الزامات است.

لذا داوطلبان باید برای بررسی میزان شانس قبولی و همچنین نحوه صحیح انتخاب رشته و دانشگاه حتی بصورت بدون آزمون نیز با افراد و مشاورین صاحب صلاحیت مشورت نموده و از اطلاعات و تجربیات آنان بهره‌مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی اعلام نتایج نهائی ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون کنکور صرفاً سوابق تحصیلی ۱۳۹۹ کلیک نمائید

 

از طریق بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی .

 

از طریق ثبت‌نام اینترنتی .

 

خیر نیازی نیست .

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: ” نحوه پذیرش رشته‌های بدون کنکور به چه صورتی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “از طریق بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی ”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور به چه صورتی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “از طریق ثبت‌نام اینترنتی ”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا برای شرکت در رشته‌های بدون کنکور نیاز به شرکت در کنکور سراسری نمی‌باشد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “خیر نیازی نیست”
}
}
]
}

پست قبلی

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری میبد ۱۳۹۹

پست بعدی

مشاور تحصیلی تلفنی یزد

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم پزشکی اراک ۱۳۹۹

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان زابل

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان تهران

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری نهاوند ۱۳۹۹

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم پزشکی اراک ۱۳۹۹

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

مشاور تحصیلی تلفنی یزد
مشاور تحصیلی تلفنی یزد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *