مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

 
helpkade
مشاوره رایگان تلفنی قانون کار
مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

مشاوره حقوقي قانون كار توسط وكيل دادگستري 

دعوي در حوزه روابط كار  ميان كارگر و كارفرما ايجاد ميگردد بسيار زياد متنوع ميباشند ما در اين مقاله فقط به چند اختلاف يا دعوي متعدد كارگر و كارفرما در اين مقاله را بررسي ميكنيم.

 دستمزد كارگر طبق قانون كار به كارگر بعد از استخدام توسط كارفرما پرداخت نميشودو اينكه چه مواردي شامل دستمزد ميباشد عبارتند از  مزد پايه طبق قانون وزارت كار، حق اولاد، حق مسكن، عيدي، سنوات، سنوات خدمتي، بن كارگر،بيمه موضوع ماده 148 قانون كار كه كارفرما بعد از استخدام كارگر فقط مزد مبناي ايشان را  پرداخت ميكند و از پرداخت كليه حق السعي امتناع ميكند و اينجا كارفرما عدم پرداخت حق السعي كارگر را به قراردادكار استناد ميكند در حالي كه چون كارگر از قانون بي اطلاع هست فكر ميكند ان قرارداد كار از  لحاظ قانون كار صحيح و فاقد اشكال قانوني ميباشد در حالي كه ان قرارداد هرچند با  كار فرما توافق نموده است ولي با مراجعه به هيات تشخيص اداره كار ميتواند حقوق و مزاياي قانوني خودش را مطالبه نمايند.

چرا اداره كار به قرارداد كارگر و كارفرما استنادي كارفرما توجه نميكند؟ به اين دليل ميباشد قانون كار يك قانون حمايتي براي كارگران ميباشد و جنبه الزامي براي طرفين داشته و هرگونه توافق خلاف قانون كار باشد باطل و بلااثر ميباشد  و به عبارت ديگر قانون كار جنبه امره و دستوري داره لذا خلاف اين دستور قانون كار باطل ميباشد.

 

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

پيشنهاد موسسه وكيل تلفني براي كارگر و كارفرما اين هست كه قبل از انعقاد قرارداد كار با  اخذ شماوري فوري قانون كار از وكيل تلفني بهترين قرارداد را  نگارش و تحرير نمايند قطعا با اين مشاوره حقوقي قانون كار هرگونه دعوي يا اختلاف را  را قبل از انعقاد قرارداد كار با مشاوره حقوقي قانون كار مرتفع مينماييد

چه زماني بايد عيدي را كاگر از كارفرما دريافت نمايد ؟  طبق قانون كار كارفرما ميتواند عيدي كارگر را  در  پايان قرارداد به نرخ روز پرداخت نمايند و البته در  رويه موجود ميتواند به نسبت كاركرد كارگر در ايام به  ايشان پرداخت نمايند مثلا كارگري به مدت يك ماه نزد كارفرما كاركرده است عيدي يك كارگر طبق قانون كار و مصوبه شوراي عالي كار حقوق دو ماه يك كارگر ميباشد اگر حقوق يك كارگر در  سال يك ميليون پانصد هزار تومان باشد عيدي يك سال كاركرد كارگر سه ميليون تومان ميباشد پس عيدي اين كارگري كه يك ماه نزد كار فرما كار كرده است به مبلغ 250000 هزار تومان ميباشد و حال اگر كارفرما اين مبلغ را در سال جاري كاركرد كاگر پرداخت ننمايد بايد به نرخ روز در سنوات اينده پرداخت نمايند .

ايا اقرار نامه اي كه كارفرما از كارگر امضا ميگيرد ايا صحيح است؟

 

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

در رابطه کارگری و کارفرمایی، کارگر نیروی بدنی یا فکری یا زمان خود را دراختیار کارفرما می گذارد و از دستورات وی پیروی میکند تا مزد از کارفرما دریافت کند که قوانین اداره کار می بایست در این راستا رعایت شوند. 

در صورتی که اختلافی با کارفرمای خود دارید یا اینکه می خواهید از قوانین اداره کار با دقت مطلع شوید می توانید از خدمات مشاوره ایی ما استفاده نمایید.

درباره ما

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین در مورد اداره کار  کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود.

درخواست مشاوره  حقوقی اداره کار

 

 

 

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید


 

شماره پیامک وکیل تلفنی                                                    30007002700242
آدرس ایمیل موسسه وکیل تلفنی                                       vakiltel@gmail.com
آدرس ایمیل بخش مالی وکیل تلفنی                              vakiltelmali@gmail.com
ثبت شکایات و انتقادات وکیل تلفنی                        lawyertavakkoli@yahoo.com

قوانین و مقررات  وکیل  تلفنی

 واحد  مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک 14 طبقه اول واحد 3

 

 واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران مرکز ICT:  آمل روبروی افتاب  60 مجتمع  تجاری محسنی، طبقه اول ، واحد 102

وكيل استارتاپ   ترجمه فوری       تایپ       تولید محتوا       استارتاپ

 

شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 18
پنجشنبه:10الی14

سوالات و مشکلات حقوقی خود را بدون هیچ هزینه ای از صدای وکیل بپرسید:
(شش خط) 02166567311

میدان انقلاب, خیابان جمالزاده جنوبی, پلاک39(ساختمان صدف)، واحد9.

درباره صدای وکیل

گروهی از وکلای دادگستری هستیم…  با سابقه بیش از ده سال فعالیت حقوقی آمده ایم خدمات حقوقی جدیدتری ارائه کنیم…

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

 میپرسید چگونه!؟

 سوال حقوقی دارید؟ در تالار سوالات حقوقی بپرسید!

 

 سخت است؟ راه ساده تر بگوییم؟

 پرسشهای حقوقی خود را از تلفنهای (6 خط ویژه) 02166567311 بپرسید… خودمان جواب میدهیم. (درحد پرسش و پاسخ محدود)

 اطلاعات و تجربیات حقوقی دارید؟ دیگران را راهنمایی کنید! پاسخ آنها را در تالار سوالات حقوقی بدهید.

 پرسش و پاسخ کوتاه برایتان کافی نیست؟ نیاز به مشاوره حقوقی دارید!؟

 

هزینه مشاوره حقوقی ما نیم بهاست!

 از شهرستان تماس میگیرید؟ امکان مشاوره غیرحضوری هم داریم… هزینه آن هم نیم بهاست!

 

 

نیاز به وکیل دادگستری با هزینه مناسب دارید؟

 امکان استفاده از خدمات مختلف حقوقی، توسط وکلای دادگستری در دسترس شماست!

 

خاطرات صدای وکیل

 

ساعت ۷شب است و آماده رفتن به منزل شده‌ام… تلفن زنگ می‌خورد:- سلام قربان… صدای وکیل؟می‌خواستم با جناب مهاجری صحبت کنم.- سلام… مهاجری هستم اما دفتر تعطیل شده…

ادامه مطلب

امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی همه چیز رو به تسخیر خودش در آورده و در فرهنگ ما نفوذ کرده اما حواسمون باید باشه که این دنیای مجهز 

ادامه مطلب

مرد داستان امروز ما:

تقی، مردی ۳۵ساله از استان مرکزی است، با لهجه غلیظ شهرستانی صحبت می‌کند، متاهل است و فرزند ۸ ساله‌ای دارد.

ادامه مطلب

جوانی خوش برخوردیست حدودا ۳۵ساله، لاغر و نسبتا قد بلند است، کت‌شلوار نسکافه‌ای رنگی پوشیده است؛ به گرمی با من دست می‌دهد و خودش را معرفی می‌کند. 

ادامه مطلب

گاهی برخی مردها به بيمارى بددلی ‏مبتلا می‌شوند. بيمارى خانمان‌سوزی که زندگى را زهر و بنیان خانواده‏ را خاکستر می‌كند. 

ادامه مطلب

از مشاوره امروز براتون بگم… با خانمی حدودا 40ساله مشاوره داشتم بنظر با اعتماد به نفس و جسور بود

ادامه مطلب

 

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

سامانه ثبت چک‌های سرقتی یا مفقودی

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

?شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «ساد ۲۴» به نشانی ………………….

+بیشتر

راه سند دار کردن اموال بدون سند چیست؟

قانون ثبت در سال 1310 به تصویب رسید.

در بخشی از این قانون مقرر شده بود که تمام املاک در کشور باید ثبت شده و برای تمامی اموال غیرمنقول سند رسمی صادر شود.  …………………….

+بیشتر

در تصادفات رانندگی در صورتی که خسارت ها به خودروها وارد شده باشد پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و تعیین میزان تقصیر طرفین، در صورتی که خودروها بیمه باشند پرداخت خسارت براساس تعهدات بیمه گر انجام می پذیرد. …………..

+بیشتر

خانواده به عنوان نهادي بنيادي هميشه مورد توجه قانونگذار ايران قرار داشته ، به طوري که مطابق قانون اساسي و قوانين عادي به اين نهاد بسيار ارج گذاشته شده است. اکنون مهمترين قانوني که در مورد اين نهاد وجود دارد، قانون حمايت خانواده مصوب 1391 است که در مورد تشريفات طلاق مقرراتي را پيش بيني کرده است. در گفت وگو با کارشناسان به بررسي اين قانون پرداخته ايم که در پي مي آيد. ………………..

+بیشتر

یکی از شروطی که به نفع زوجه در نظر گرفته می شود شرط تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن بعد از طلاق می باشد.

اما تحقق این شرط منوط به حصول شرایطی است:………………………

+بیشتر

پیرو وکالتنامه تنظیمی شماره … سری … مورخ … تنظیم شده بین آقای … به نشانی تهران … و تلفن شماره… و آقای / خانم … شرکت … به نشانی … به عنوان موکل در ساعت …روز … مورخ … قرارداد حاضر در اجرای ماده ۱۹ لایحه استقلال کانون وکلا و ماده ۱۰ قانون مدنی منعقد گردید و وکیل دادگستری و موکل ، در مورد ضوابط کار و میزان حق الوکاله و ترتیب پرداخت آن به شرح زیر موافقت نمودند: ………………..

+بیشتر

چنانچه عقد نامه رسمي باشد، مهريه از طريق اجراي ثبت نيز قابل وصول است، بدين طريق كه زوجه به دفترخانه اي كه ازدواج در آن واقع و به ثبت رسيده است رجوع و تقاضاي وصول مهريه خود را مي كند از طرف دفترخانه مراتب به زوج ابلاغ و چنانچه زوج حاضر به پرداخت مهريه نباشد زوجه تقاضاي اجراي مفاد سند ازدواج خود را در خصوص مهريه مي كند. چنانچه از طرف زوجه، مالي از زوج معرفي شود

+بیشتر

ازدواج تنها یك پیوند عاطفی و اخلاقی میان دو انسان نیست. زن و شوهر پس از ثبت رسمی ازدواج، وارد توافقی دو جانبه می‌شوند كه معمولا نظام قانونی هر كشور برای آن چارچوب مشخصی تعریف كرده‌است. این چارچوب حقوقی در كشورهای مختلف متفاوت است اما در همه كشورها برآمده از سنت‌، عرف، تجربه بشری، مذهب و اصول پایه‌ای علم حقوق یا معاهدات بین‌المللی است ……………

+بیشتر

تقاضای مطالعه و بررسی پرونده جهت ارائه راهکار یا تنظیم لایحه

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloakee068908e188dcc9726501ee1564e726′).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addyee068908e188dcc9726501ee1564e726=’info’+’@’;addyee068908e188dcc9726501ee1564e726=addyee068908e188dcc9726501ee1564e726+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_textee068908e188dcc9726501ee1564e726=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloakee068908e188dcc9726501ee1564e726′).innerHTML+=’‘+addy_textee068908e188dcc9726501ee1564e726+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

 وزارت کار و امور اجتماعی به عنوان نهادی بی‌طرف به منظور حل اختلافات کارگری و کارفرمایی و نظارت بر اجرای قانون کار از سال ۱۳۲۵ در کشور تاسیس و شروع به فعالیت کرد

ادامه مطلب…

در روابط کارگر و کارفرما مسایل بسیاری مطرح است که اگر طبق اصول و رویه صحیح انجام نشود، ممکن است به تضییع حقوق یکی از این دو طرف منجر شود.

ادامه مطلب…

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

 مرسوم است در بیشتر موارد افراد جویای کار، پس از آنکه از طرف کارفرما مورد تایید قرار می‌گیرند با این جملات از ناحیه وی مواجه می‌شوند. که جهت تضمین یا حسن انجام کار، یک سفته هم می‌گیریم،  آیا چنین اقدامی به لحاظ قانونی صحیح است؟

ادامه مطلب…

گاهی ممکن است شروط و توافقاتی که درمورد انواع عقود مطرح می‌شوند و مورد نیاز یک قرارداد هستند، طولانی و پیچیده شوند…

ادامه مطلب…

ماده1ـ در اين آيين‌نامه اصطلاحات زير در معاني مشروح مربوط به كار مي‌روند: الف ـ قانون: قانون بازنشستگي پيش از موعد كاركنان دولت مصوب 1386.ب ـ سنوات خدمات قابل قبول: سنواتي است كه طبق قوانين و مقررات مربوط از لحاظ احراز شرايط بازنشستگي جزو سنوات خدمت ملاك محاسبه قرار مي‌گيرد. …………………….

ادامه مطلب…

فصل چهارم-مبحث اول – کلیات

‌ماده ۸۵ – برای صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور رعایت دستورالعملهایی که از طریق شورای عالی حفاظت فنی (‌جهت تأمین حفاظت‌فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (‌جهت جلوگیری از بیماری حرفه‌ای و تأمین بهداشت کار و کارگر و محیط کار) تدوین می‌شود، برای‌کلیه کارگاه‌ها، کارفرمایان، کارگران و کارآموزان الزامی است. ………………..

ادامه مطلب…

مبحث چهارم – شرایط کار زنان‌ماده ۷۵ – انجام کارهای خطرناک، سخت و زیان‌آور و نیز حمل بار بیشتر از حد مجاز با دست و بدون استفاده از وسایل مکانیکی، برای کارگران زن‌ممنوع است. دستورالعمل و تعیین نوع و میزان این قبیل موارد با پیشنهاد شورای عالی کار به تصویب وزیر کار و امور اجتماعی خواهد رسید.  …………………….

ادامه مطلب…

مبحث دوم: تعلیق قرارداد کار‌ماده ۱۴ – چنانچه به واسطه امور مذکور در مواد آتی انجام تعهدات یکی از طرفین موقتاً متوقف شود، قرارداد کار به حال تعلیق در می‌آید و پس از‌رفع آن‌ها قرارداد کار با احتساب سابقه خدمت (‌از لحاظ بازنشستگی و افزایش مزد) به حالت اول بر می‌گردد.  …………………..

ادامه مطلب…

‌فصل اول – تعاریف کلی و اصول

‌ماده ۱ – کلیه کارفرمایان، کارگران، کارگاه‌ها، مؤسسات تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می‌باشند. ‌ماده ۲ – کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق‌السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست‌کارفرما کار می‌کند. ………………….

ادامه مطلب…

ماده۱ـ در اجرای ماده (۱۶۴) قانون کار جمهوری اسلامی ایران نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت در هیات‌های حل اختلاف براساس این آیین‌نامه انتخاب و معرفی می‌گردند. ماده۲ـ مرجع انتخاب نمایندگان کارگران در هیات‌های حل اختلاف تشکل کارگری حائز اکثریت استان می‌باشد.  ………………..

ادامه مطلب…

صفحه1 از5

با توجه به سوء استفاده برخی از وبسایت ها از نام و اعتبار «صدای وکیل»، به کلیه بازدیدکنندگان و کاربران اعلام می کنیم، «صدای وکیل» فعالیت رسمی و قانونی خود را تنها در بستر وبسایت sedayevakil.com انجام می دهد و زیر مجموعه مجموعه حقوقی صدف با نظارت وکیل دادگستری آقای علی مهاجری میباشد.از آنجا که خدمات «صدای وکیل» در این وبسایت رایگان ارائه می شود، از شما عزیزان خواهشمندیم هیچ مبلغی بابت مشاوره به وبسایت های که از نام صدای وکیل استفاده می کنند پرداخت ننمایید.لازم به ذکرست روزانه صدها مراجعه کننده با استفاده از خدمات رایگان ما (پاسخگویی تلفنی به سوالات حقوقی) راهنمایی می شوند و ما بر این باوریم که با راهنمایی خود بتوانیم قدم کوچکی برای رفع مشکلات حقوقی شما در هر نقطه از ایران باشیم.این نوید را هم می دهیم که درصدد تعقیب و پیگرد قضایی سوء استفاده کنندگان و عاملان این موضوع و ایجاد بستری امن برای شما همراهان صدای وکیل هستیم.

 

 

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak470890e9585c28e244555ef319f64acf’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy470890e9585c28e244555ef319f64acf=’info’+’@’;addy470890e9585c28e244555ef319f64acf=addy470890e9585c28e244555ef319f64acf+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_text470890e9585c28e244555ef319f64acf=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak470890e9585c28e244555ef319f64acf’).innerHTML+=’‘+addy_text470890e9585c28e244555ef319f64acf+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

 

 

پاسخ تلفنی رایگان به پرسش ها و سوالات هموطنان بصورت فوری و کاملا رایگان.شما می توانید در ساعات مشاوره از پاسخهای تلفنی صدای وکیل بهره مند شوید.بسیار مشاهده شده که بعضی افراد در مواقع اضطراری با توجه به عدم دسترسی به وکیل دادگستری و مشاور حقوقی، اجبارا تصمیماتی اشتباه میگیرند و خود را گرفتار مشکلات سخت و طولانی میکنند.در چنین مواقعی مشاوران صدای وکیل می توانند شما را راهنمایی ضروری و مقطعی کنند.این راهنمایی و مشاوره شما را از انجام اعمال عجولانه در مواقع حساس و بروز مشکلات پیچیده حقوقی باز می دارد.خدمات پاسخگوئی تلفنی رایگان در مورد مسائل کیفری، حقوقی و خانواده به صورت رایگان انجام می شود.محاسبه مهریه به نرخ روز یکی از مواردی است که شما به راحتی می توانید با یک تماس تلفنی از آن اطلاع پیدا کنید.

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

نکات قابل توجه

تذکر 1: حداکثر مدت پاسخگویی 5دقیقه بوده و در حد پاسخ به یک پرسش حقوقی میباشد.

تذکر2: توجه داشته باشید که به علت عدم بررسی اسناد و مدارک در تلفن، پاسخگویی در خصوص پذیرش و عدم پذیرش پرونده و یا میزان حق الوکاله در مشاوره تلفنی وجود ندارد.

 

 

 

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43′).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43=’info’+’@’;addy7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43=addy7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_text7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43′).innerHTML+=’‘+addy_text7235aed4bab6617c1aba0f2ab4d8ba43+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

آنچه ذیلا نقل میشود، خاطره‏‌ای است قدیمی از یک وکیل متعهد و شریف‏ دادگستری… وقتی مأمور

یکی از قوانین و مقررات خدمت سربازی، معافیت بخشودگی سنی برای متولدان سال‌های ۵۴ به قبل است، واجدان شرایط که تاکنون موفق به بهره مندی از این نوع معافیت نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند…………………

قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گازمصوب ۱۳۹۶/۳/۱۰

ماده ۱ ـ هر شخصی بدون دریافت انشعاب قانونی آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب و اشتراک خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات مبادرت به استفاده از خدمات مزبور نماید و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز نماید، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوطه به شرح زیر جریمه می‌شود:……………………

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

نحوه بهم خوردن عقد مضاربه :

۱. موت یا جنون یا سفیه شدن یکی از طرفین.

۲.در صورت مفلس (ورشکست) شدن صاحب سرمایه…………………

با توجه به سوء استفاده برخی از وبسایت ها از نام و اعتبار «صدای وکیل»، به کلیه بازدیدکنندگان و کاربران اعلام می کنیم، «صدای وکیل» فعالیت رسمی و قانونی خود را تنها در بستر وبسایت sedayevakil.com انجام می دهد و زیر مجموعه مجموعه حقوقی صدف با نظارت وکیل دادگستری آقای علی مهاجری میباشد.از آنجا که خدمات «صدای وکیل» در این وبسایت رایگان ارائه می شود، از شما عزیزان خواهشمندیم هیچ مبلغی بابت مشاوره به وبسایت های که از نام صدای وکیل استفاده می کنند پرداخت ننمایید.لازم به ذکرست روزانه صدها مراجعه کننده با استفاده از خدمات رایگان ما (پاسخگویی تلفنی به سوالات حقوقی) راهنمایی می شوند و ما بر این باوریم که با راهنمایی خود بتوانیم قدم کوچکی برای رفع مشکلات حقوقی شما در هر نقطه از ایران باشیم.این نوید را هم می دهیم که درصدد تعقیب و پیگرد قضایی سوء استفاده کنندگان و عاملان این موضوع و ایجاد بستری امن برای شما همراهان صدای وکیل هستیم.

 

 

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloake141625be5948d1fe802ade0958dfc5d’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addye141625be5948d1fe802ade0958dfc5d=’info’+’@’;addye141625be5948d1fe802ade0958dfc5d=addye141625be5948d1fe802ade0958dfc5d+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_texte141625be5948d1fe802ade0958dfc5d=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloake141625be5948d1fe802ade0958dfc5d’).innerHTML+=’‘+addy_texte141625be5948d1fe802ade0958dfc5d+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

صدای وکیل برای رفاه حال بازدیدکنندگانی که نمی توانند از خدمات حقوقی حضوری بهره مند شوند خدمات تلفنی را پیشنهاد می دهد.

این نوع خدمات برای افرادی که در شهرستان ها سکونت داشته و یا بنا به دلایلی امکان دریافت مشاوره حضوری را ندارند مناسب است.

اگرچه پاسخگویی به سوالات حقوقی در صدای وکیل رایگان انجام می شود اما در حد یک پرسش و پاسخ محدود است و برای افرادی که  نیاز به زمان بیشتری برای گفتگو دارند کافی نیست.

در این نوع مشاوره شما میتوانید با ارسال اسناد و مدارک خود از طریق فکس و… در یک بازه زمانی مناسب و پس از بررسی مسندات، مشاوره و راهکارهای لازم را از وکلا بگیرید.

با تکمیل فرم زیر و پرداخت آنلاین وجه، یک کد رهگیری در ایمیل خود دریافت می کنید؛ با تماس با دفتر حقوقی و ارائه این کد رهگیری، وقت مشاوره تلفنی برای شما تعیین میشود.

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

نکات مهم قبل از پرداخت : 

1- مشاوره تلفنی برای 30 دقیقه مبلغ = 60 هزار تومان و برای 1 ساعت مبلغ = 120 هزار تومان در نظر گرفته شده است که بسیار به صرفه  و مناسب می باشد

2- در هنگام تکمیل فرم از صحت ایمیل و شماره تماس خود اطمینان حاصل نمایید زیرا کدرهگیری با توجه به مشخصات ارسالی شما برای شما فرستاده می شود

3- شما با تمام کارت های بانکی عضو شتاب و با دریافت رمز دوم (خرید اینترنتی) از دستگاه خود پرداز بانک خود می توانید پرداخت خود را انجام دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت پرسش های متداول در پایین همین صفحه مراجعه نمایید ↓↓↓

 

 

 پرسش های متداول :

 

پس از پرداخت وجه با شماره دفتر تماس حاصل نمایید و اگر کد رهگیری برای شما ارسال نشده بود با ارائه چهار رقم آخر شماره کارت بانکی خود می توانید صحت پرداخت خود را اثبات نمایید

با توجه به سابقه درخشان وبسایت صدای وکیل و سابقه طولانی دفتر حقوقی ما شما می توانید از صحت پاسخگوی ما اطمینان حاصل کرده و مراتب آدرس دفتر حقوقی و شماره تماس ما را کنترل نمایید

برای اینکه متوجه شوید به چه مقدار زمان نیاز دارید می توانید با تماس با دفتر حقوقی مشکل خود را مطرح کرده سپس اقدام به پرداخت نمایید و یا گزینه 1 ساعت مکالمه را انتخاب نمایید

مراجعه حضوری  مسلما مفیدتر از مشاوره تلفنی می باشد این نوع خدمات برای افرادی که توان مراجعه حضوری را ندارند مناسب است و مشاوره تلفنی برای تصمیم گیری در مواقع اورژانسی در مسائل حقوقی بسیار مفید می باشد زیرا در صورت تصمیم گیری اشتباه و مشورت نکردن با یک وکیل ممکن است راه بازگشتی در پروند حقوقی شما نباشد

 

با توجه به سوء استفاده برخی از وبسایت ها از نام و اعتبار «صدای وکیل»، به کلیه بازدیدکنندگان و کاربران اعلام می کنیم، «صدای وکیل» فعالیت رسمی و قانونی خود را تنها در بستر وبسایت sedayevakil.com انجام می دهد و زیر مجموعه مجموعه حقوقی صدف با نظارت وکیل دادگستری آقای علی مهاجری میباشد.از آنجا که خدمات «صدای وکیل» در این وبسایت رایگان ارائه می شود، از شما عزیزان خواهشمندیم هیچ مبلغی بابت مشاوره به وبسایت های که از نام صدای وکیل استفاده می کنند پرداخت ننمایید.لازم به ذکرست روزانه صدها مراجعه کننده با استفاده از خدمات رایگان ما (پاسخگویی تلفنی به سوالات حقوقی) راهنمایی می شوند و ما بر این باوریم که با راهنمایی خود بتوانیم قدم کوچکی برای رفع مشکلات حقوقی شما در هر نقطه از ایران باشیم.این نوید را هم می دهیم که درصدد تعقیب و پیگرد قضایی سوء استفاده کنندگان و عاملان این موضوع و ایجاد بستری امن برای شما همراهان صدای وکیل هستیم.

 

 

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloakd31eb6909301fa5930e47966e038fde0′).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addyd31eb6909301fa5930e47966e038fde0=’info’+’@’;addyd31eb6909301fa5930e47966e038fde0=addyd31eb6909301fa5930e47966e038fde0+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_textd31eb6909301fa5930e47966e038fde0=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloakd31eb6909301fa5930e47966e038fde0′).innerHTML+=’‘+addy_textd31eb6909301fa5930e47966e038fde0+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

1-«کارفرما» شخصی است که «کارگر» در مقابل دریافت حق الزحمه برایش کار میکند.

مدیران و کسانی که عهده دار اداره کارگاه هستند، «نماینده» کارفرما هستند و «کارفرما» مسئول تعهداتی است که آنها در قبال کارگر بر عهده میگیرند.

اگر نماینده خارج از اختیارات تعهد کند و کارفرما آن را نپذیرد، مقابل کارفرما مسئول است.

2-«کارگاه» محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار میکند. موسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی و کلیه تاسیسات مرتبط متعلق به کارگاه مانند: نمازخانه ، مهدکودک ، تعاونی ها، کلاس های سوادآموزی و سایر مراکز آموزشی و وسایل ایاب و ذهاب و نظایر آنها جزء کارگاه هستند.

3-کارگر در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، حقوق و دیگر مزایا به دستور کارفرما کار می کند. «قرارداد کار» قراردادی است کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت مزد کاری را برای مدت موقت یا دائم انجام میدهد.

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

درکارهایی که جنبه مستمر دارد، اگر مدتی در قرارداد ذکر نشود، قرارداد دائمی است.

4-برای صحت قراردادهای کار در زمان بستن قرارداد رعایت این شرایط الزامی است: 1- مشروعیت مورد قرارداد 2- معین بودن موضوع 3- عدم ممنوعیت قانونی و شرعی طرفین در تصرف اموال یا انجام کار مورد نظر.

اصل بر صحت کلیه قراردادهای کار است، مگراینکه بطلان آنها در مراجع ذیصلاح به اثبات برسد.

5-در «قرارداد کار» این نکات در نظر گرفته میشود: مشخصات طرفین(نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره ملی و…)، شغل کارگر، حقوق واضافات آن (پاداش، اضافه کاری، عیدی و…)، ساعات کار، تعطیلات و مرخصی ها، محل انجام کار، تاریخ انعقاد قرارداد، مدت کار، موارد دیگر طبق عرف و عادت

6-در قرارداد کار میتوان یک دوره آزمایشی قرار داد.

در این دوره هر یک از طرفین میتواند، بدون اخطار قبلی و بدون پرداخت خسارت، رابطه کار را قطع نماید.

در صورت قطع رابطه از طرف کارفرما، وی ملزم به پرداخت حقوق تمام دوره آزمایشی است و اگر کارگر رابطه را قطع نماید فقط مستحق دریافت حقوق مدت انجام کار خواهد بود.

7-مدت دوره آزمایشی باید در قرارداد کار مشخص شود.

حداکثر این مدت برای کارگران ساده و نیمه ماهر یک ماه و برای کارگران ماهر و دارای تخصص سطح بالا سه ماه است.

توافق بر کمتر از این مدت از سوی طرفین امکان ذیر است اما بیشتر از آن غیر قانونی است. حقوق دوره آزمایشی طبق توافق فیمابین خواهد بود.

8-هر تغییری در وضعیت کارگاه مانند فروش یا انتقال، تغییر نوع تولید و… در رابطه با کارگرانی که قرارداد دارند موثر نیست.

کارفرمای جدید، جانشین کارفرمای سابق میشود.

در صورت تغییر درکارگاه یا محصول آموزش کارگران وظیفه کارفرما خواهد بود. تهیهء وسایل آموزش هم از وظایف کارفرما است.

9-قراردادهای «پیمانی»، باید طوری تنظیم شود که در آن «پیمانکار» متعهد به رعایت تمام مقررات قانون کار( بیمه و…) در مورد کارکنان  باشد.

اگر کارفرما بر خلاف این، اقدام به انعقاد قرارداد نماید و یا قبل از 45 روز از تحویل موقت، تسویه حساب نکند، مکلف به پرداخت دیون پیمانکار در قبال کارگران خواهد بود.

10-طلب کارگران بر سایر مطالبات برتری دارد.

کارفرمایان موظفند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی( شوراهای حل اختلاف کارگری، مراجع قضایی و …) از محل طلب پیمانکار ، مانند ضمانت حسن انجام کار و یا راههای دیگر که بهتر است قبلا پیش بینی شده باشد، پرداخت کنند.

قوانین کار و کارفرما – مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین کار و کارفرما

مشاوره حقوقی کار و کارفرما

کار و کارفرما – قانون کار

مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین

وکیل پایه یک دادگستری تهران 

دعاوی کیفری 

وکیل ملکی 

وکیل طلاق 

وکیل مواد مخدر 

بازدیدها: 4018

تلفن:  74 – 02122904873

09128400921

پست الکترونیکی: dadarman@gmail.com

آدرس: تهران، میرداماد، خ سنجابی(بهروز)، کوچه

یکم، پلاک 8

موسسه حقوقی کیان دادآرمان با سال ها تجربه در زمینه دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی و دعاوی خانوادگی، با همکاری جمع کثیری از وکلا که بدون شک همگی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران تشکیل شده اند با هدف ارائه ی خدمات برجسته و ممتاز حقوقی از جمله مشاوره، وکالت و داوری خدمات فوق را در قالب دپارتمانهای تخصصی ارائه می نماید .

ما سعی کرده ایم با ارائه خدمات حقوقی مناسب، به عنوان بهترین موسسه حقوقی تهران،همواره جایگاه خود را نزد مخاطبان خود حفظ کنیم.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان،با بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران،جز خدمات موسسه حقوقی دادآرمان می باشد .

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

شماره تماس جهت مشاوره

(با کلیک روی شماره ها مستقیم تماس بگیرید)

 

تماس از طریق واتس اپ فقط برای کاربران خارج از کشور

 


 

امروزه اختلافات میان کارگر و کارفرما یکی از معضلات مهم در جامعه می باشد که روز به روز در حال افزایش است. به طور عمده، دلیل اصلی این اختلافات عدم پرداخت حقوق، بیمه، سنوات و … می باشد و در صورتی که کارگر و کارفرما شناخت کافی نسبت به قوانین و مقررات اداره کار نداشته باشند دعوی های حقوقی جدی شکل می گیرد در این بین نیاز به وکیل متخصص اداره کار احساس می شود

تعداد زیادی از کارفرمایان به حقوق کارگران خود احترام می گذارند، رابطه خوبی را با کارگران شان برقرار می کنند و جهت رفاه و آسایش حال کارگران اقدامات موثری را انجام می دهند. ولی متاسفانه در این میان کارفرمایانی نیز از عدم آگاهی کارگران خود نسبت به قوانین و مقررات اداره کار سوء استفاده کرده و حق و حقوق کارگران را پایمال می کنند. در چنین شرایطی، کارگران به دلیل عدم شناخت صحیح از مقررات اداره کار و رابطه کارگری کارفرمایی نمی توانند حقوق خود را بگیرند و از حق شان دفاع کنند. 

در این جا است که نیاز به کمک یک مشاور حقوقی کار یا وکیل ادراه کار داریم تا با دانش جامع و تخصص کافی در زمینه مشاوره حقوقی کار بتواند به عنوان نماینده قانونی کارگران از حق موکلان خود (کارگران) دفاع کند و حقوق آن ها را کامل پس بگیرد. علاوه بر این، در زمان عقد قرارداد استخدام نیز کارفرمایان و کارگران نیز می توانند با کمک یک وکیل متخصص در زمینه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما، قرار داد را به گونه ای بنویسند که در آینده از ایجاد هرگونه اختلاف بین طرفین جلوگیری کنند.

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

قابلیت استناد بیش تر قرارداد استخدام در دادگاه: همانطور که می دانید در صورتی که هر کدام از بندهای قرارداد استخدام توسط کارفرما یا کارگر انجام نشود طرفین می توانند به دادگاه مراجعه کرده و شکایت کنند. زمانی که قراراد استخدام توسط یک وکیل خبره در حوزه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما نوشته شود، به دلیل آشنایی کامل وی با قوانین و اصطلاحات حقوقی، قرارداد تنظیم شده قابل استنادتر برای دادگاه می باشد.

نوشتن جامع و کامل قرارداد: مشاور حقوقی قانون کار و تامین اجتماعی به دلیل آشنایی و تسلط کامل بر شیوه نوشتن و نگارش، می تواند قراردادی را تنظیم کند که تمامی موارد مورد نظر شما را در آن ذکر کند. در صورتی که کارگر و کارفرما خودشان نمی توانند به تنهایی این قرارداد را بنویسند.

بستن بهترین قرارداد ممکن: شما با مطرح کردن تمامی خواسته ها و شرایط خود به یک وکیل کارآزموده در زمینه مشاوره حقوقی وزارت کار و بیمه، می توانید قرارداد استخدام را به گونه ای بنویسید که بیشترین نفع را برای شما داشته باشد.

به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلاف بین کارگران و کارفرمایان، بهترین کار مشورت با یک مشاور اداره کار می باشد. علاوه بر این، در صورتی که هر گونه مشکلی بین کارفرما و کارگر پیش بیاید برای حل آن و زنده شدن حقوق طرفین باید از راهنمایی ها و توصیه های یک وکیل ماهر در زمینه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما بهره برد.

با توجه به اینکه وکلا و مشاوران زیادی در این زمینه وجود دارند شما باید بتوانید بهترین وکیل اداره کار را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید. برای این کار در ابتدا چند وکیل اداره کار را در نظر بگیرید و از میان آن ها وکیلی را که دارای رزومه ای قوی است و موکلان رضایت مندی بیش تری از آن ها دارند را انتخاب کنید.

حتما تاکنون عباراتی مانند مشاوره تلفنی رایگان اداره کار، مشاوره رایگان قانون کار، مشاوره رایگان تلفنی قانون کار و مشاوره حقوقی اداره کار رایگان را شنیده اید. حواستان باشد که یک سری از موسسه ها و وکلای سودجو با این ترفند ها نه تنها به شما کمکی نمی کنند بلکه شما را با راهنمایی های اشتباه از خواسته ها و هدف تان دور می کنند و زمان شما را تلف می کنند. در درجه اول سعی کنید وکیلی را انتخاب کنید که سابقه ای درخشان در حوزه مشاوره اداره کار داشته باشد. لازم به ذکر است که بسیاری از مشاوران حقوقی اداره کار شرایط اقتصادی کارگران و کارفرمایان را درک کرده و حق الوکاله کمی را نسبت به سایر پرونده های خود دریافت می کنند.  

 

در هر کجایی از ایران که هستید می توانید با کمترین هزینه و زمان ممکن از کارآزموده ترین و مجرب ترین متخصصان در کسب و کار های مختلف به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. آنی مشاور فرصتی را برای کاربران خود ایجاد کرده تا بتوانند خیلی سریع و به صورت آنلاین و تلفنی از بهترین مشاوران از جمله مشاور قراردادها، مشاور چک و اسناد تجاری، مشاور مالیاتی شرکت ها، مشاور حقوقی شرکت ها، مشاوره حقوقیاداره کار رایگان و سایر مشاوران بهره مند شوند. آنی مشاور به شما کمک می کند تا مسائل خود را با کمترین هزینه و بیشترین رضایت مندی در هر کسب و کاری حل کنید و دیگر نگران آن ها نباشید.

 

 

تهران، میدان 7 تیر، اول خیابان بهارشیراز، نرسیده به خیابان سلیمان خاطر، جنب اداره پست، پلاک ۴، طبقه ۴ واحد ۱۱

برای دریافت مشاوره قانون کار اینجا کلیک کنید

برای دریافت نوبت فوری

در این حالت متقاضی مشاوره قانون کار و بیمه کارگران درخواست خود برای مشاوره را ثبت می نماید. سپس درخواست بررسی شده و به تناسب تخصص مورد نیاز به کارشناس مربوطه اجراع می گردد و سریعترین زمان ممکن برای ارائه مشاوره ثبت می شود.

زمان مشاوره از طریق پنل کاربران و پیامک به کاربر اعلام می گردد و در صورتی که زمان مورد تایید کاربر باشد مشاوره قطعی می شود. در زمان تعیین شده کارشناس مشاور به صورت تلفنی با کاربر تماس گرفته و طی مشاوره قانون کار تلفنی اطلاعات، راهنمایی ها و مشورت های لازم را به کاربر ارائه می نماید.

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

روش ثبت درخواست و تعیین وقت مانند روش مشاوره تلفنی است و به جای تماس تلفنی موارد و مطالب مورد نیاز کاربر به صورت فایل ارسال می گردد.

در مشاوره تلفنی قانون کار نیاز است که کاربر نکات و مواردی که کارشناس ارائه می نماید را یادداشت نماید. ممکن است در یادداشت برداری درچار اشتباه شود و یا یادشت ها در آینده مفقود شوند و اطلاعات حاصل از بین رفته و دچار فراموشی شوند.

از طرفی برخی مشاوره ها نیاز به محاسبات و استنادات قانونی دارند که به صورت تلفنی و شفاهی ارائه این مطالب به صورت کامل امکان پذیر نیست در این حالت موارد مشاوره قانون کار مورد نیاز کاربر به صورت مکتوب و تایپ شده تنظیم و به کاربر ارسال  می گردد.

۱-برگه مشاوره اینترنتی و آنلاین به صورت دائم در حساب کاربری باقی می ماند و هر زمان نیاز داشته باشد می تواند به نتیجه مشاوره دریافتی دسترسی داشته باشد.

۲-به دلیل مکتوب بودن مشاوره اینترنتی اشتباه برداشت بین گفته کارشناس و برداشت کاربر وجود ندارد.

۳-به دلیل زمان بر بودن امور حروفچینی و ویرایش متن هزینه این نوع مشاوره نسبت به مشاوره تلفنی قانون کار بیشتر است.

۴-بزرگترین مزیت مشاوره تلفنی قانون کار نسبت به مشاوره اینترنتی و آنلاین که شاید تمام موارد فوق را پوشش دهد این است که در مشاوره تلفنی حجم اطلاعات ارائه شده بسیار بیشتر از حالت اینترنتی و آنلاین است.

۵-در مشاوره تلفنی کارشناس به دلیل مذاکره مستقیم منظور و مشکل کاربر را به خوبی متوجه شده و در نتیجه راه کاری دقیق تر ارائه می نماید.

۶- در طول مدت مشاوره تلفنی معمولا مباحثی تکمیلی در طی مذاکرات اتفاق می افتد و کیفیت مشاوره را بالا می برد.

با توجه به موارد فوق هر کدام از روش ها مزایایی دارند.

طبق تجربه موجود به طور قطع مشاوره تلفنی سطح رضایت بالاتری کسب کرده و در حالت ایده آل ترکیبی از دو روش بهترین نتیجه را در بر دارد. در مدت مشاوره تلفنی چنانچه نیاز به

به عنوان خدمت تکمیلی به پیشنهاد مشاور و موافقت کاربر به صورت کتبی تنظیم و به کاربر ارائه گردد.

همانگونه که از اسم و عنوان مشخص است حوزه تخصصی کار ما قانون کار و بیمه کارگران است.

توجه گردد که در مورد بیمه فقط بیمه کارگری موضوع ماده ۱۴۸ قانون کار است که منظور از آن مسائل بیمه مرتبط به کارگران شاغل در کارگاه ها است.

برای کارگران مختلف در کارگاه های مختلف مزد و مزایای متفاوتی تعلق می گیرد. حتی در یک کارگاه به کارگران مختلف نیز با توجه به سابقه، شرایط شغلی حقوق و مزایای قانون کار متفاوتی تعلق می گیرد.

صرف پرداخت حقوق و مزایای قانون کار به کارگران کارفرما را از تکالیف قانونی خود بری نمی کند. به همان اندازه که پرداخت حقوق و مزایا برای کارفرما الزامی است باید اسناد مدارک قانونی مانند لیست حقوق، فیش حقوق و اسناد پرداختی را به شکل صحیح تهیه نماید.

پس به دو سوال کلی پاسخ می دهیم :

مهم ترین و اولین قراری که بین کارگر و کارفرما اتفاق می افتد قرارداد کار کارگر است. خشت اول رابطه کارگری و کارفرمایی قرارداد کار است پس

حتما یکی از دغدغه تمام کارفرمایان این است که

و موارد دیگری که مشاوران ما تمام سعی خود را در جهت رفع دغدغه های کارفرمایان گرامی انجام می دهند.

یکی از مواردی که برخی کارفرمایان بویژه در کارگاه هایی که کارهای نوبتی و یا شب انجام می دهند و یا در کارهای سخت و زیان آور مشغول به کار هستند برنامه کاری کارگران است.

در قانون کار برای کارهای مختلف محدودیت هایی از لحاظ ساعات کار و میزان مواجهه وجود دارد. علاوه بر محدودیت ها در برخی شرایط حقوق و مزایا و دستمزد انجام کار با تغییر برخی شرایط کار تغییر می کند.

برخی بیمه ها برای کارگران الزامی است و برخی بیمه ها اختیاری.

بیمه الزامی و اجباری کارگران

بیمه تامین اجتماعی کارگران قانون کار برابر با ماده ۱۴۸ قانون کار الزامی است. ممکن است مشکلات زیر در مورد بیمه تامین اجتماعی کارگران پیش آید.

به غیر از بیمه تامین اجتماعی سایر بیمه هایی ممکن برای کارفرما اختیاری هستند.

هر چند این بیمه ها اختیاری هستند ولی استفاده از این بیمه های اختیاری برای کارفرما بسیار مفید است که در خصوص بیمه های اختیاری نیز متاسفانه اطلاعات کافی منتشر نشده است.

در مشاوره قانون کار و بیمه کارگران به صورت تلفنی و اینترنتی و آنلاین به این سوالات پاسخ داده می شود.

یکی از بهترین پوشش های بیمه ای موجود بیمه بیکاری است. کارگران پس از قطع رابطه کاری در شرایط خاصی می توانند از بیمه بیکاری بهره مند شوند. با وجود بیمه بیکاری کارگران در فاصله زمانی خروج از یک کار و پیدا کردن کار جدید مشکلات معیشتی ندارد.

در مشاوره قانون کار و بیمه کارگران به صورت تلفنی و اینترنتی و آنلاین به این سوالات پاسخ داده می شود.

یکی از مهم ترین بخش های قانون کار فصل ۴ قانون کار در ارتباط به حفاظت فنی و بهداشت کار است. هدف از این فصل حفظ و صیانت از منابع مادی و نیروی های انسانی است. سنگین ترین جرائم قانون کار به عدم رعایت مقررات حفاظت فنی وبهداشت کار تخصیص یافته است.

بیشترین درخواست مشاوره قانون کار مربوط به طرح شکایت کارگران از کارفرمایان است. کارگران به دنبال اطلاع از حقوق خود بوده و کارفرمایان هم به دنبال دفاعیات مناسب در مراجع حل اختلاف اداره کار هستند. هر دو طرف به دنبال برنده شدن در شکایت هستند البته با شرط احقاق حق.

حسین سهرابی

۱۱/۰۳/۱۳۹۹

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار

سلام.میخواستم ببینم برای استراحت پزشکی حتما باید پزشک متخصص باشه؟؟؟

داود زمانی

۰۵/۰۳/۱۳۹۹

علی الحساب شدن سنوات کارگران شامل چه کارگرانی است؟

مدیر

۰۶/۰۳/۱۳۹۹

در این خصوص یک مقاله کامل هست
روی لینک زیر کلیک کنید.علی الحساب شدن سنوات کارگران شامل چه کارگرانی است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

ویژه کارفرمایان

کلیه کارکنان مشمول قانون کار

فعالین حوزه قانون کار، تامین اجتماعی و کارشناسان و علاقه مندان

تمامی حقوق وبسایت برای اداره کل محفوظ است.



بازگشت به فروشگاه

کانال تلگرام

تغییر زبان

‘,’

مشاوره رایگان تلفنی قانون کار
مشاوره رایگان تلفنی قانون کار
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *