چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 
helpkade
چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟
چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله به بررسی اینکه چگونه دختری جذاب باشم میپردازیم کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است: یکی از سؤالاتی که برخی از افراد وبه خصوص دختر خانوم ها از خود میپرسند؛ این است که آیا من خسته کننده هستم؟

پاسخ صادقانه به این سؤال این است که احتمالاً شما شخصیت جذابی دارید ولی میتوانید با رعایت برخی از نکات جذاب تر هم باشید.همان طور که میدانید روش های زیادی برای جذابیت و جذاب بودن وجود دارد اما ما در این مقاله کلی ترین و اصولی ترین راز های جذابیت مردان وزنان جذاب را برایتان آورده ایم در ادامه :

برای این کار نیاز است مهارت ها، دانش و تجربیات جدید کسب کرده و نحوه اشتراک آنها با دیگران را فرابگیریم. به‌ تازگی برخی از کاربران وب‌ سایت Quora بر طبق تجربیات زندگی شخصی خود در رابطه با اینکه چطور میتوان شخصیت جذاب تری داشت، صحبت کرده اند. در ادامه برخی از سودمندترین این توصیه ها را با هم مرور می کنیم.«ناپلئون هیل»، نویسنده کتاب پرفروش «فکر کن و پولدار شو»، در یکی از مقاله‌های خود، ویژگی‌ها و عادت‌های بسیار جالبی در مورد افراد دوست‌داشتنی  نوشته که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 

۱- مهارت های جدید بیاموزیم

اگر در شرایط مختلف بتوانیم با مهارت های خود کمک حال دیگران باشیم، مطمئنا به شخصیتی جذاب تبدیل خواهیم شد. از همین رو آنتونی لی از کاربران Quora توصیه میکند تا می توانید مهارت های مختلف یاد بگیرید، از طراحی وب سایت گرفته تا خیاطی.

به این ترتیب ما تبدیل به فردی می شویم که همواره به او رجوع میشود؛ چه دوست ما بخواهد وب‌ سایتی برای تجارت جدید خود راه‌ اندازی کند ،چه بخواهد قسمتی از لباسش را که ناگهان پاره شده است بدوزد.

 

 

۲- کنجکاو باشیم

یکی از مواردی که جذاب نبودن ما را تضمین میکند این است که ذهن خود را به روی ایده ها و نظرهای جدید ببندیم. برای اینکه جذاب تر باشیم، باید دائم در جستجوی ایده ها و تجربیات جدیدی باشیم که احساس و افکار ما را تغییر میدهند.

سودهیر دسایی پیشنهاد میکند به یک یادگیرنده همیشگی تبدیل شویم. ذهنِ بازی داشته باشیم؛ کنجکاو باشیم؛ موارد جدید بیاموزیم تا دیدگاه های خود را عمیق تر و گسترده تر کنیم.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار حتما بخوانید

 

 

۳- یاد بگیریم چطور داستان خوبی تعریف کنیم

شاید تجربه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در میان بگذاریم، فایده ای ندارد. درست به همین علت، مارکوس گیدولد معتقد است ما باید یاد بگیریم چطور داستان گوی خوبی باشیم:

هر چیزی که به ذهنمان میرسد در مکالمات خود استفاده نکنیم. به طرز هدفمندی افکار خود را شکل دهیم که وقتی آنها را به زبان می آوریم، جذاب باشند. زندگی خود را مانند هدیه‌ ای فرض کنیم که می توانیم به دیگران بدهیم، سپس آن را در زیباترین کاغذ کادوی ممکن بپیچیم.

جالب است بدانیم مطالعات جدید هم نشان میدهند که مردانی دارای توانایی داستان گویی بهتر، برای خانم ها جذاب تر هستند. محققان معتقدند داستان گوهای بهتر، بیشتر می توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دست بگیرند.

 

 

۴- سه داستان خوب برای تعریف در چنته داشته باشیم

اینکه بدانیم چطور داستانی را به‌ صورت بداهه تعریف کنیم، یک مهارت واقعاً مفید محسوب میشود. ولی اگر هنگام بداهه گویی کمی عصبی میشویم، خود را به چند داستان از پیش آماده شده مجهز کنیم تا یخ مکالمات را بشکنیم.

 

دیوش در این مورد میگوید:

وقتی کمدین ها روی صحنه هستند فقط در مورد «همه‌ چیز» صحبت نمی کنند، بلکه نمایش صحبت های خود را هم تمرین کرده اند. همیشه ۳ داستان متفاوت در ذهن داشته باشیم که مخاطب را سرگرم، آگاه یا درگیر کند.

 

 

 

۵- گوش کنیم و اشتیاق خود را نشان دهیم

بکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن جذاب بود، این است که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. این ایده اولین بار توسط دیل کارنگی در کتاب معروفش “چطور دوست پیدا کنیم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم” در سال ۱۹۳۶ مطرح شد:

تعداد دوستانی که طی ۲ ماه با علاقه مند شدن به دیگران پیدا میکنیم، به‌ مراتب بیشتر از دوستانی است که طی ۲ سال با علاقه‌ مند کردن دیگران به خود پیدا خواهیم کرد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه در سه سوت حتما بخوانید

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

با دقت به دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمی از ما واقعا در این امر خوب هستیم. اگر به هر کسی با نگرش مثبت گوش کنیم، او به نوعی در تجربه های زندگی خود منحصربه‌ فرد است. کار کردن روی این تکنیک باعث رشد خودمان هم میشود.

 

 

 

۶- سؤالات خوب بپرسیم

در یک میهمانی لازم نیست چیز زیادی از خود به حضار بگوییم تا ثابت کنیم جذاب هستیم؛ در عوض آنها را در یک مکالمه عمیق در رابطه با زندگی روزمره خودشان درگیر کنیم.

 

سؤالات حساب‌ شده در رابطه با آنها، علایق و اولویت‌ هایشان بپرسیم (البته طوری که فضولی در زندگی شخصی مخاطب نباشند). واقعاً به پاسخ ها گوش دهیم. بحث را با سؤالات حساب شده دیگر ادامه دهیم (البته باز هم از فضولی بپرهیزید). تا میهمانی تمام شود، ما به یکی از جذاب ترین افرادی تبدیل شده ایم که آنها تابحال دیده اند.

از پرسیدن سؤالات ساده هم خجالت نکشیم. ایوان راتلیف روزنامه نگاری که در نشریاتی مانند The new Yorker مقالاتی به چاپ رسانده، معتقد است:

تقریباً هیچ سودی در این وجود ندارد که وانمود کنیم چیزی را میدانیم، در حالی که نمیدانیم. با پرسیدن سؤالات ساده، احتمالاً می توانیم روی افرادی که تازه با آنها آشنا می شویم تاثیر بگذاریم.

 

 

۷- چیزی که به آن فکر می کنیم به زبان بیاوریم

کت لی معتقد است افرادی که در مورد هیچ‌ چیز نظری ندارند و موافق یا مخالف هیچ‌ چیز نیستند، شخصیت خسته‌ کننده‌ ای دارند. ما احساس میکنیم که هیچ‌ وقت نمی توانیم با آنها مکالمه ای داشته باشیم. باید تمرین کنیم نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بگوییم، حتی اگر فرد مقابل خوشش نیاید.

 

 

۸- علایق خود را دنبال کنیم

به جای اینکه در مورد موضوعات متنوع و مختلف کسب اطلاع کنیم فقط برای این که انسان “بادانشی” باشیم، حوزه هایی را دنبال کنیم که واقعاً برای ما جذاب هستند. به این ترتیب وقتی در مورد این موضوعات با دیگران صحبت می کنیم، تصویر فردی فعال و پویا از خود نشان میدهیم.

 

 

۹- زیاد مطالعه کنیم

اگر زمان و پول کافی برای جهانگردی داریم که خیلی عالی است، اگر نداریم، هنوز هم میتوانیم با مطالعه در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی مهم اطلاعات سودمندی به دست بیاوریم؛ کتاب ها، وبلاگ ها و نشریات دوره ای در این راه به ما کمک میکنند. بر اساس یکی از مقالات تحقیقی در رابطه با تأثیرات مطالعه داستان‌ طی دهه گذشته؛ افرادی که بیشتر کتاب داستانی می خوانند، در همدلی و درک دیگران موفق تر هستند.

 

 

۱۰- شوخ طبعی خود را نشان دهیم

آودش سینگ پیشنهاد میکند در تعاملات خود حس شوخ‌ طبعی را توسعه دهیم. یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکست ها را در خود توسعه دهیم.

تحقیقات نشان میدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هستند؛ احتمالاً به این دلیل که باهوش‌ تر به نظر میرسند.

 

 

۱۱- اوقات خود را با افراد جذاب بگذرانیم

افرادی که با آنها وقت می گذرانیم، شخصیت ما را تحت تأثیر قرار میدهند. اگر همراه با افراد خسته کننده، بدخلق یا جدی باشیم؛ احتمالاً خیلی زود مثل آنها می شویم. این امر در مراوده با افراد جذاب هم صادق است. به گروه‌هایی از افراد علاقه مند که به دنبال جستجوی علایق خود هستند، بپیوندیم.

 

 

۱۲- یکی از علایق خود را به صورت عمیق و جدی دنبال کنیم

شاید علاقه داشته باشیم که در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشیم و مقداری دانش در زمینه های مختلف کسب کنیم. بجای این کار، سعی کنیم که در مورد یک حوزه کاری اطلاعات زیادی داشته باشیم و در آن حوزه تجربه خوبی کسب کنیم.

اپریل فونتی معتقد است افرادی جذاب هستند که یک چیز را با جدیت و علاقه به‌ صورت طولانی‌ مدت پیگیری میکنند. فرقی نمیکند که این افراد دانشمندان موفقی باشند یا افراد پرتلاش عادی.

 

 

۱۳- دوره های ارتقای شخصی بگذرانیم

بیل کانولی که یک کمدین است میگوید:

هنر بداهه گویی میتواند مهارتهای ارتباطی ما را در زندگی روزمره توسعه دهد. این هنر باعث خواهد شد ما شنونده های بهتری باشیم و به‌ خوبی روی صحبت‌ های فرد مقابل خود تمرکز کنیم؛ به جای اینکه روی چیزی تمرکز کنیم که در ادامه مکالمه خواهیم گفت.

 

 

کن گرِگ معتقد است:

حتی اگر خجالتی هستیم و هیچ‌ تمایلی به رفتارهای جمعی و عمومی نداریم، بداهه گویی کمدی به ما کمک میکند سریعتر فکر کنیم، یاد بگیریم چطور دوباره سرزنده باشیم (چیزی که بسیاری از افراد بالغ فراموش کرده اند) و حس راحت تری هنگام بازیگوشی مقابل دیگران داشته باشیم. این امر به ما کمک میکند که در تعامل با دیگران بهتر عمل کنیم.

 

 

۱۴- با جمع‌ های جدید بیرون برویم

شاید یکی از دلایلی که باعث میشود احساس جذاب بودن نداشته باشیم، این است که با افرادی وقت خود را می گذرانیم که ما را تحسین نمی کنند. در اینگونه موارد باید جمعی را پیدا کنیم که به‌ خوبی متوجه ارزش‌ های ما میشوند و جذابیت ما را درک میکنند.

خود را با دیدن انسان های جدید به چالش بکشیم، با جمع های جدید بیرون بروید و انسان های دیگر با نظرات و دیدگاه‌ های متفاوت را تجربه کنیم

 

پیشنهاد میکنم مقاله کنترل احساسات عشقی و منفی با قانون جذب حتما بخوانید

 

 

جذاب و دوست داشتنی بودن هدفی است که هر دختر خانم و خانمی برای رسیدن به آن تغییرات زیادی در رفتار و ظاهرشان انجام می دهند که البته بعضی اوقات هم در این راه اشتباه می کنند و کار را خراب تر.

 

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و … شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

 

زیبا باشید، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و …از جمله کلیدهای سلامتی است.

 

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و… تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

 

 

 

 

 

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

 

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط  چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم  وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه یک خانم و اقای باکلاس و جذابی باشیم؟ حتما بخوانید

 

حالا اگر دختر همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و … دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک دختر است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند.

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به نطرم خوبه

خیییعلی دوست دارم مثل دخترا طناز باشم ولی هیچوقت نتونستم اینقدر اخلاق پسرانه دارم ک خیلیا شک دارن ک من پسرم یا در فضاز مجازی همیشه بم میگن تو پسر دختر نمایی 😂

راستی شما نوشتید قانون جذب
یعنی به نظر شما قانون جذب وجود داره؟🐣
من ک کتاب راز هم خریدم ولی اعتقادی بهش ندارم😶

من که جذابم از نظر دیگران اومدم ببینم برای جذاب شدن چه کاری انجام بدم دیدم تمام خوصیات من اینجاست هه
دوستان موفق باشید

من جذابم اما خسته کننده هستم 😂😂😂😂😂😎

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

امکان عضویت در سایت توسط مدیر غیر فعال شده است

همه آدمها دوست دارند منحصر به فرد و جذاب باشند خصوصا ما دخترها دوست داریم ایده آل و جذاب باشم و همه ما را به چشم یک دختر موفق و جذاب بنگرند اما اینن جذابیت و منحصر به فرد بودن چگونه حاصل می شود چطور می توانیم دختر مغرور و جذاب باشیم برای یافتن پاسخ اینکه بدانید چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

خب باید بگویم یک دختر ایده آل و جذاب یکسری ویژگیهای منحصر به فرد و خاص دارد که به بررسی آن ها می پردازیم تا بدانیم که چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 

برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم اولین قدم این است که باید ابتدا خودتان را دوست بدارید و برای خودتان ارزش قائل شوید اکثر دختران زمانی که به سن بلوغ می رسند احساس افسردگی می کنند زیرا دائم خودشان را با دیگری مقایسه می کند و احساس می کند که دیگران بهتر از او هستند و خودش را کم ارزش و نازیبا می بیند یا اگر به لحاظ درسی شاگرد اول نباشد باز خودش را کم ارزش می داند.

بنابراین اولین قدم این است که خودتان را همین گونه که هستید دوست داشته باشید و به هیچ عنوان خودتان را در مقام مقایسه با دیگری تحقیر نکنید این را بیاد داشته باشید هر انسانی یک ویژگی منحصر به فرد دارد که قابل مقایسه با دیگری نیست و هیچ کسی شبیه شما و با توانمندی های شما در دنیا وجود ندارد بنابراین شما بسیار ارزشمند و متفاوت هستید پس هیچ گاه خودتان را با دیگری مقایسه نکنید و تحقیر نکنید.

به خودتان عشق بورزید و لبخند بزنید لباس مناسب بپوشید و خودتان را دوست داشته باشید زمانی که به خودتان عشق بورزید و خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس و عزت نفس تان افزایش پیدا می کند بنابراین داشتن اعتماد به نفس بالا یکی از معیارهای جذابیت و دوست داشتن بودن محسوب می شود.

حتما بخوانید : چگونه احترام دیگران را جلب کن

یکی از ویژگی دختران مغرور و جذاب این است که به سلامتی خود اهمیت می دهند از همین رو مرتب ورزش می کنند و به فکر تناسب اندام و سلامتی جسم شان هستند بنابراین اگر می خواهید به یک دختر با اعتماد به نفس و جذاب تبدیل شوید باید به فکر سلامتی و تناسب اندامتان باشید شب ها زورتر بخواید و صبح ها نیز زود از خواب بیدار شوید و ورزش کردن را جز فعالیت های روزانه خود قرار دهید.

از دیگر ویژگی های دختران جذاب و دوست داشتنی این است که لباس های مناسب و خلاقانه می پوشند بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید به نوع پوششمان اهمیت دهیم زیرا دختران جذاب  می دانند در هر مکانی چطور ظاهر شوند و متناسب با آن مکان و شرایط لباس می پوشند از رنگ های شاد و مدل های خلاقانه در پوشش خود استفاده می کنند به هیچ عنوان لباسی نمی پوشند که مورد قضاوت و سرزنش و تمسخر دیگران قرار گیرند همواره تناسب رنگ و طرح را در پوشش خود رعایت می کنند.

حتما بخوانید : ارتباط بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت شما

برای اینکه به دختر مغرور دوست داشتنی تبدیل شوید باید علاوه بر ورزش کردن به ظاهرتان نیز توجه داشته باشید به طور کلی دخترهای جذاب و ایده ال به هیچ عنوان در آرایش کردن و آراستن ظاهر زیاده روی نمی کنند آن ها همان اندازه که به فکر تناسب در نحوه لباس پوشیدن شان هستند در میزان آرایش صورت نیز تعادل را رعایت می کنند و از زیورالات به اندازه و متناسب استفاده می کنند و در نهایت با ظاهری زیبا و متناسب در اجتماع ظاهر می شوند.

 

برای اینکه دختری دوست داشتنی باشید باید به دنبال کشف استعدادها و توانایی هایتان بروید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید از این رو بسیاری از دختران موفق کسانی هستند که به دنبال کشف استعدادها یشان قدم برداشتند و با پشتکار مسیری واستعدادی را کشف را با علاقه دنبال کردند و هیچ گاه تسلیم نشده اند. مطمئناً شما نیز توانایی ها و علاقمندی هایی دارید پس آن ها را کشف و دنبال کنید و هیچ گاه تسلیم نشوید راز جذابیت شما در همین پشتکار , تلاش و ممارست شماست.

حتما بخوانید : چگونه استعداد خود را کشف کنیم

همانطور که اشاره کردم یکی از نشانه های جذابیت افراد داشتن اعتماد به نفس بالایشان می باشد بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید ابتدا روی اعتماد به نفس مان کار کنیم زیرا ما به عنوان یک دختر مغرور و دوست داشتنی باید قادر باشیم که محکم و با اعتماد به نفس بیایستیم و قدرت خود را نشان دهیم بنابراین زمانی که در یک جمع حاضر می شویم  باید بتوانیم به خوبی با  افراد ارتباط چشمی برقرار کنیم.

اگر هنگام ایستادن شل بیایستید و سرت و نگاهت رو به پایین باشد این امر نشان دهند ضعف در اعتماد به نفس شما تلقی خواهد شد و خجالتی بودن شما را می رساند بنابراین برای اینکه دختری با اعتماد به نفس و جذاب به نظر بیایید باید روی ایستادن و جهت نگاه خود تمرین کنید در جمع همیشه باید سرتان بالا باشد و لبخند بر چهره داشته باشید و به زبان بدن تان اهمیت بدهید و مراقب حرکات و اشتباهات زبان بدن تان باشید.

حتما بخوانید:اشتباهات زبان بدن زنان

یک دختر جذاب و ایده آل دختری است که هرگز تسلیم نمی شود و در مقابل چالش های زندگی تسلیم نمی شود و همواره برای حل مشکلات پیش آمده راه حلی پیدا می کند دختران و زنان قدرتمند و جذاب کسانی هستند که در مواجه با مشکل گریه نمی کنند بلکه به دنبال راه حلی برای رفع مشکل خود برمی آید.

آن ها هیچ گاه تصور نمی کنند چون دختر هستند ضعیف هستند آن ها به خودشان و توانمندی هایشان ایمان دارند و با اعتماد به نفسی که به خود دارند تلاش می کنند تا بر چالش پیش آمده غلبه کنند و به موفقیت دست پیدا کنند بنابراین یک دختر جذاب دختری است که با شجاعت به جنگ مشکلات و چالش ها می رود و هرگز عقب نشینی نمی کند و تسلیم نمی شود.

 

دختران جذاب کسانی هستند که بر روی مهارت های ارتباطی خود کار می کنند و سعی می کنند ارتباطات خود را قوی کنند بنابراین به راحتی با افراد ارتباط برقرار می کنند و عموما دایره ارتباطی مفید و گسترده ای دارند آنها دوستان ارزشمندی دارند و با افرادی که ذهنیت و نگرش مثبتی دارند همنشین می شوند.

 

برای اینکه بدانید چطور دختر مغرور و دوست داشتنی باشید باید روی ذهنیت و افکار خود کار کنید دختران ایده ال و دوست داشتنی کسانی هستند که علاوه بر تمامی مواردی که بدان اشاره شد دارای ذهنیت و افکار مثبت هستند آن ها به زندگی نگرش مثبت دارند و این روحیه مثبت اندیشی را زمانی که با افراد در ارتباط و معاشرت هستند به آن ها انتقال می دهند و از همین رو مورد توجه و علاقه اطرافیانشان قرار می گیرند بنابراین برای اینکه جذاب و تاثیر گذار باشید باید افکار منفی و ذهنیت محدود کننده را از خود دور کنید و در عوض روحیه مثبت اندیشی را جایگزین آن کنید.

 

دختان ایده ال و جذاب کسانی هستند که علاقمند هستند که به دیگران کمک کنند از همین رو داوطلبانه در فعالیت های خیرخواهانه شرکت می کنند و سعی می کنند در حد توان خود به نیازمندان و سایرین کمک کنند آن ها در موسسه های خیره فعالیت می کنند یا عضو انجمن های مراقبت از محیط زیست می شوند و در هر صورت تلاش می کنند که فرد مفیدی برای جامعه باشند. در نهایت باید بگویم اینها تنها بخشی از کارهایی بود که دختر ایده ال انجام می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سماتک

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

دوست داشتنی بودن بسیار آسان می باشد شما می توانید با رعایت کردن برخی از موارد جذاب و دوست داشتنی شوید در ادامهتصاویر و جزئیات بیشتر چگونه دختری دوست داشتنی باشیم را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک: اینکه جذاب و دوست داشتنی به نظر برسید بیش از هر عامل دیگری به خودتان بستگی دارد. اگرچه بخشی از جذابیت می تواند به جنبه های ظاهری وابستگی های داشته باشد با این حال، می توان با به کار گیری برخی از آموزه ها، به بالا بردن سطح هوش احساسی مبادرت کرده و میانبرهایی را در مسیر محبوب تر شدن در بین دیگران پیمود.

در ارتباط با این آموزه ها نظرات و پیشنهادهای علمی متعددی وجود دارد که پژوهشگران از سراسر جهان با انجام تحقیقات فراوانی، به آنها دست یافته اند.

 

اگرچه نمی توان تمامی این راهکارها را در قالب یک نوشته در اختیارتان قرار داد، اما مواردی را برای تان برگزیده ایم که به کارگیری آنها در زندگی روزمره از شما فرد جذاب تر و دوست داشتنی تری را خواهد ساخت. این موارد را با هم مرور می کنیم:

 

تماس چشمی مستقیم برقرار کنید

«هایدی گرانت هالوورسون»، در کتاب خود با عنوان «هیچ کس تو را نمی فهمد» چنین می گوید: “تا زمانی که به فردی اعتماد نکنید، او را دوست نخواهید داشت.” در واقع دو عامل چگونگی برخورد دیگران با شما را رقم می زند که این دو عامل عبارتند از: میزان صمیمیت شما با آنها و نیز صلاحیت تان.

 

علاوه بر این دیگران علاقمند هستند که مورد توجه قرار گیرند. یکی از راهکارهایی که می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید این است که با آنها تماس چشمی برقرار کنید. این کار یکی از موثرترین راهکارهای برقراری ارتباط با دیگران است. «هالوورسون» بر این باورست که برقراری تماس چشمی با دیگران سبب می شود که صلاحیت تان نیز به آنها انتقال پیدا کند.

 

مطالعات فراوان انجام شده در این زمینه نشان می دهد افرادی که چنین تماس مستقیم چشمی را با دیگران به وجود می آورند، به عنوان افراد باهوش تر تلقی می شوند.

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

دختر دوست داشتنی و جذاب باشید تا بتوانید با همه رابطه خوبی داشته باشید می توانید یک لبخند زیبا همیشه روی لب هایتان داشته باشید چون با لبخند زن می توانید انرژی مثبت با شخصی که با او صحبت می نمایید بقرستید.

 

لبخند بزنید

هرگز لبخند زدن را در برقراری ارتباط و انتقال صمیمیت خود دست کم نگیرید. علاوه بر لبخند زدن، بخندید و گاهی نیز شوخی کنید. در واقع افراد به طور ناخودآگاه همچون آینه عمل می کنند و رفتار شما را بازتاب می دهند. اگر هم می خواهید محبوب تر باشید، از زبان بدن مثبت استفاده کنید. دیگران نیز همین روند را به شما انتقال خواهند داد.

 

از خود اشتیاق نشان دهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

به همراه لبخند زدن، از خود اشتیاق و انرژی نیز نشان دهید، از این جریان به «جذابیت» یا «کاریزما» یاد می شود. محققان بر این باورند که این کار نه تنها محبوبیت شما را افزایش خواهد داد بلکه به دیگران نیز انتقال پیدا می کند. چنین روندی سبب خواهد شد که افراد پس از نشست و برخاست با شما احساس خوبی را تجربه کنند/سماتک

 

موبایل خود را در داخل جیب تان قرار دهید

تا پایان مکالمه یا جلسه کاری موبایل تان در داخل جیب تان قرار دهید. توجه کامل خود را به جریانات اطراف معطوف کرده و تمرکز کافی داشته باشید. اینکه روند عادی مکالمه یا جلسه ای را بر هم نزیند می تواند از عادات موثری به شمار آید که بلافاصله تاثیر خود را بر دیگران خواهد گذاشت.

 

محکم دست بدهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

منظور از محکم دست دادن این نیست که موقع دست دادن بیش از اندازه دست طرف مقابل را تحت فشار قرار دهید بلکه تنها کافی است با او شُل دست ندهید. این امر سبب خواهد شد که در همان نخستین ثانیه های آشنایی با فرد جدیدی حس خوبی را به او منتقل کنید.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 

افراد را به اسم صدا بزنید

برای اینکه بتوانید در این کار موفق باشید کارهای زیر را انجام دهید:

چندین بار نام فرد را تکرار کنید تا بتوانید آن را به خاطر بسپارید.
در صورتی که احتیاج به یادآوری نام او دارید، آن نام را به دیگران نیز بگویید.

اسامی را در موبایل خود با اندکی توضیح ذخیره کنید تا دقیقا بدانید که آن فرد را در کجا دیده اید.

 

این تصور وجود دارد که به خاطر آوردن نام افراد در زندگی و در محل کار سبب ایجاد رابطه بهتر با آنها خصوصا در شرایط دشوارتر خواهد شد. زمانی که افراد بدانند نام آنها را به خاطر دارید، آن را نشانه ای از احترام به خود تلقی می کنند.

 

گوش کنید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

از آنجایی که دو گوش و یک دهان دارید به خوبی پیداست که باید بیشتر گوش کرده و کمتر صحبت کنید.

 

تنها نشوید بلکه به طور موثر به دیگران گوش دهید

افرادی که در میان دیگران محبوبیت دارند عمدتا شنوندگان بسیار خوبی هستند. گوش کردن موثر به دیگران دارای ۴ مرحله است که عبارتند از: گوش دادن، تعبیر کردن، ارزیابی کردن و پاسخ دادن.

 

مرحله اول نیازمند دقت است. سپس باید به بررسی آنچه شنیده اید بپردازید و در صورت عدم واضح بودن مطالب، سئوال هایی را در آن ارتباط بپرسید. ارزیابی کردن نیز بدان معناست که بلافاصله نتیجه گیری نکنید و به قضاوت دیگران نپردازید. اطمینان حاصل کنید که پیش از بیان نظرتان، از آن موضوع اطلاع کامل را بدست آورده اید. در نهایت نیز با ارائه برخی از بازخوردها به طرف مقابل بفهمانید که به خوبی صحبت های او را گوش داده اید.

 

بدانید که چگونه تعریف و تمجیدی را بپذیرید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

از آنجایی که دو گوش و یک دهان دارید به خوبی پیداست که باید بیشتر گوش کرده و کمتر صحبت کنید.

 

تنها نشوید بلکه به طور موثر به دیگران گوش دهید

افرادی که در میان دیگران محبوبیت دارند عمدتا شنوندگان بسیار خوبی هستند. گوش کردن موثر به دیگران دارای ۴ مرحله است که عبارتند از: گوش دادن، تعبیر کردن، ارزیابی کردن و پاسخ دادن.

 

مرحله اول نیازمند دقت است. سپس باید به بررسی آنچه شنیده اید بپردازید و در صورت عدم واضح بودن مطالب، سئوال هایی را در آن ارتباط بپرسید. ارزیابی کردن نیز بدان معناست که بلافاصله نتیجه گیری نکنید و به قضاوت دیگران نپردازید. اطمینان حاصل کنید که پیش از بیان نظرتان، از آن موضوع اطلاع کامل را بدست آورده اید. در نهایت نیز با ارائه برخی از بازخوردها به طرف مقابل بفهمانید که به خوبی صحبت های او را گوش داده اید.

 

بدانید که چگونه تعریف و تمجیدی را بپذیرید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

برای این کار بهتر است طوری عمل کنید که فرد خودشیفته ای به نظر نرسید. از طرف دیگر باید قادر به تشکر کردن نیز باشید. این کار اعتماد به نفس تان را افزایش داده و از شما فرد اجتماعی تری می سازد. توصیه می شود به جای به کار بردن عباراتی چون «تو خودت چندین و چند برابر من لایق تعریف هستی»، آن تمجید را پذیرفته، تشکر کنید و از شنیدن آن ابراز خرسندی نمایید.

 

نفس خود را کنترل کنید

«هالوورسون» بر این باور است که راهکارهای موثر در تایید دیگران می تواند به ایجاد احساس ارزشمندی در آنها بیانجامد و سبب خواهد شد که به خود و زندگی شان معنادارتر نگاه کنند. به عنوان مثال زمانی که با یک فرد متخصص در ارتباط هستید، می توانید از جملاتی چون «آیا خودتان از این موضوع آگاهی دارید که در مورد بازایابی اجتماعی، اطلاعات بسیار خوبی دارید؟» استفاده کنید.

 

با این روش، شما چیز جدیدی خواهید آموخت و طرف مقابل تان نیز احساسی را تجربه می کند به آن نیازمند است. به همین راحتی می توانید در یک موقعیت برنده- برنده قرار بگیرید.

 

اگر فردی در جمع توسط دیگران، متوقف شد، از او بخواهید که صحبت هایش را ادامه دهد

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

همه افراد داستان های خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال اگر فردی به دیگری بگوید که لطفا داستان مربوط به دوچرخه ات را به پایان برسان، آن وقت شما می توانید از آن فرد بخواهید که بقیه آن را تعریف کند. با این کار احساس بهتر و راحت تری را به فردی که ماجرایی را تعریف می کنید، خواهید داد و او احساس می کند که از او قدرانی به عمل آمده.

 

احساس تاسف خود را ابراز کنید

زمانی که با شنیدن خبر ناگواری با فردی ابراز همدردی می کنید و ابراز می دارید که از آن حادثه متاسف هستید، در او اعتماد بیشتری را به وجود خواهید آورد. پژوهش های انجام شده مرتبط در دانشگاه هاروارد نشان می دهد، افرادی که این گونه عمل نمی کنند، شانس کمتری برای جلب اعتماد دیگران دارند و دیگران نیز شماره تلفن خود را به سختی برای آشنایی بیشتر در اختیار آنها قرار می دهند.

 

از جملات کوتاه در مکالمه پرهیز کنید

اگر قصد یافتن دوستان و روابط جدیدی را دارید، باید با تبادل تجارب خود با دیگران و بیان علاقمندی های مشترک تان در قالب جملات و عبارات بلندتری با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

در مناسب ترین وضعیت بدنی قرار گیرید

چه ایستاده و چه نشسته باشید، وضعیت بدن تا اندازه ای میزان نزدیک شدن دیگران به شما را مشخص می کند. زبان بدن تان نیز می تواند چیزهای زیادی را در این ارتباط بگوید. «هالوورسون» بر این باور است که صاف نشستن، می تواند تاثیر مثبتی در انتقال صلاحیت شما به طرف مقابل داشته باشد.

 

پژوهش های انجام شده در این زمینه نشان داده که برخی از عادات نشستن، همچون باز کردن و شل نگه داشتن پاها، وضعیت آزادانه بازوها و اندکی خم شدن به سمت جلو نه تنها میزان اعتماد به نفس شما را بالا می برد بلکه مواد شیمیایی بدن تان را نیز تحریک کرده و قدرت بیشتری نیز به شما خواهد داد. «هالوورسون» بر این باور است که چنین وضعیت هایی می تواند صلاحیت شما را به طرف مقابل انتقال دهد.

 

معقول و قابل اعتماد باشید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

اگر در میان جمع بیش از اندازه گرم و صمیمی باشید، این امکان وجود دارد که در میان افراد آن گروه شک و شبهه هایی را به وجود آورید. اگر هم بیش از اندازه از دیگران دوری کنید و برخوردتان با آنها سرد باشد، فرد از خود راضی و مغروری به نظر خواهید آمد. بنابراین بهترین راهکار این است که حد تعادل را رعایت کنید. در واقع فرد معقولی به نظر برسید به گونه ای که دیگران بتوانند به شما اعتماد کنند.

 

شکایت نکنید

در اطراف افراد منفی بودن، بسیار آزار دهنده است. چنین افرادی انرژی شما را نیز از بین می برند. به جای آنکه غر بزنید و شکایت کنید، به خود کمک کرده و موضوع بهتری برای صحبت کردن بیابید.

 

در مکالمه های خود همه را مخاطب قرار دهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

با نگاه کردن به تمام افراد یک گروه، این حس را در آنها به وجود آورید که به همه توجه می کنید و کسی در آن میان از دایره توجه شما خارج نمانده. حتی اگر تصور می کنید کسی قصد پرسیدن سئوالی از شما را دارد، نام او را صدا بزنید. مثلا بگویید که «می خواستی چیزی بگویی؟» اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بر یک فرد خاص تمرکز بیشتری نکنید چرا که با این کار در دیگران نوعی ناامنی را به وجود خواهید آورد.

 

زود به نتیجه نرسید

برخی از مواقع ذهن ما به گونه ای عمل می کند که می خواهد در مورد دیگران به یک نتیجه سریع دست پیدا کند. برای اینکه چنین اشتباهی را مرتکب نشویم، بهتر است بازی های غیرکلامی برای برقراری ارتباط با دیگران را بدانیم. ایرادی که به قضاوت سریع افراد وارد می شود این است که مغز ما بدون در اختیار داشتن ساختارهای کافی، به نتیجه گیری دست یافته و این نشان دهنده آن است که استدلال اندکی در پس نتیجه گیری سریع مان وجود دارد.

 

یک مکالمه را به درستی به پایان برسانید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

در برقراری ارتباط با دیگران چگونگی پایان دادن به آن مکالمه، تاثیر فراوانی بر طرف مقابل خواهد گذاشت. پیشنهاد می شود در زمان پایان یک مکالمه از اصطلاحاتی استفاده کنید که برای فرد مقابل انرژی زا باشد و احساس خوبی را برای بقیه روز در او به وجود آورد. می توانید حس خوب خود از آن مکالمه را ابراز کرده و آن را به عنوان یک خاطره خوب برشمارید. انجام چنین کارهای بسیار آسان است و به خوبی تفاوت میان افراد را نشان می دهد.

 

 

منبع: rooziato.com

 

این موضوع در ابتدا کمی  سخت به نظر می رسد اما با کمی تلاش و صبر شما هم می توانید جز دخترهای دوست داشتنی شوید.

لبخند

لبخند در هر زمانی خوب است. سعی کنید چه با دهان باز و چه بدون دیده شدن دندان هایتان لبخند زدن زیبا را تمرین کنید. مطمئن شوید که دندانهایتان را مسواک زده اید. کیفیت لب و دندان هایتان هر دو اهمیت دارد، از یک رژلب استفاده کنید!

خنده تان را تمرین کنید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

اگر شما جز دخترانی هستید که با صدای خیلی بلند می خندید، سعی کنید لحن خنده تان را کمی تغییر دهید و کمی ملایم تر بخندید.

لباس

لباسی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان دهد. لباس هایی با رنگ های دخترانه تر بپوشید و از لوازم دخترانه مثل دستبند، گل سر و لاک استفاده کنید.

مراقب رفتارهایتان باشید

سعی کنید طوری رفتار کنید که اگر اتفاق بدی افتاد یا کسی صدمه ای دید همه بدانند که شما دلرحم هستید و اهل اینطور چیزها نیستید. این موضوع به این معنی نیست که شما کوچکترین اشتباهی را نمی توانید انجام دهید، درواقع هیچ کس کامل نیست، بلکه به این معنی است که روح تان را کمی لطیف تر کنید.

هم اجتماعی باشید و هم خجالتی!

هردوی این ها لازم است. در جمع ها شرکت کنید، دعوت دوستانتان را بپذیرید اما گاهی اوقات نیز نیاز است که همه جا نروید و از شرکت در بعضی جمع ها خودداری کنید. اگر در کل آدم خیلی اجتماعی هستید یکدفعه شروع به رد درخواست ها نکنید چون شاید مردم این را به حساب بی ادبی شما بگذارند. و اگر خیلی خجالتی هستید سعی کنید از جمع های کوچک شروع کنید و وارد جمع دوستان شوید.

مودب باشید

اگر سرفه یا عطسه می کنید جلوی دهانتان را بگیرید. اعمالی که باید در تنهایی خودتان انجام دهید را در جمع انجام ندهید مثلا تخلیه بینی تان یا گرفتن ناخن هایتان. سعی کنید لغاتی مثل لطفا، متشکرم و با عرض پوزش را در جاهایی که لازم است به کار ببرید و از این موضوع خجالت نکشید.

مفید باشید

بدون چشمداشت کمک کنید، به مادرتان در کارهای خانه کمک کنید، از پدرتان بپرسید که می توانید او را در باغبانی یاری دهید، به دوستانتان در حل مسایل درسی کمک کنید و …

یک کار محبت آمیز و مهربانانه انجام دهید.

مثلا برای دوستتان یک کادوی کوچک بخرید و یا در راه خانه یک گل برای مادرتان بخرید.

پوزش خواستن

اگر کار اشتباهی انجام دادید، شجاع باشید و بابت اشتباهتان پوزش بطلبید.

بخشنده باشید.

اطرافیانتان را به خاطر کارهای اشتباهی که انجام داده اند ببخشید و به آنها یک شانس دیگر بدهید. البته نه همیشه فقط یک بار! به مسایل مثبت نگاه کنید و بدانید این بخششتان جای دوری نخواهد رفت.

 

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

من عاشق یکی از اعضای فامیلمان شدم ولی وی 8 سال از من بزرگ تر و تنها واکنش او لبخند و نگاه های دزدکی است از کجا بفهمم وی عاشق من است یا نه
با تشور از توصیه های شما

این موضوع را با ایشان مطرح کنید.

خیلی خوب بود ممنون.لطفا باز هم از این مطالب بگذارید.

من عاشق برادرزاده شوهرخالم شدم وهروقت همدیگرومیبینیم بهم لبخندمیزنیم ولی میخوام بفهمم که اونم عاشقمه یانه.لطفاکمکم کنید.

سلام
بهتراست از یک مشاور راهنمایی بگیرید .

خیلی عالی بود لطفا از این مطالب بیشتر بذارید مخلص شما مرسی

سلام من عاشق یکی از فامیلامون شدم اون ازم 9سال بزرگتره میخوام بفهمم دوستم داره یا نه ایشان خارج هستن ما هرسال میبینیمشون امسال نسبت به سال های اخیر اخلاقشون عجیب تر بود

سلام، دوست گرامی بهتر است کمی تامل کنید تا اگر تمایلی برای ارتباط از طرف فرد مقابل است ابراز نماید. میتوانید در این خصوص با روانشناس نیز مشاوره داشته باشید.

سلام من عاشق پسرعموم شدم که 12سال ازم بزرگ تره ولی هروقت همو میبینیم اون یه طوری نگاه میکنه و خیلی مهربونه ولی تودار و مغروره.از کجا بفهمم اونم دوستم داره یا نه؟در ضمن من خیلی بهش فکر میکنم دارم دیوونه میشم

سلام، دوست عزیز ذکر نکرده اید که در چه مقطع سنی قرار دارید زیرا با توجه به اختلاف سنی که ذکر کردید ممکن است این حس یک طرفه و مختص سن شما باشد. در هر صورت اگر تمایلی از طرف فرد مقابل باشد قطعا در زمان مناسب ابراز خواهد شد. اگر این احساس منجر به اختلال در روند زندگیتان می شود توصیه میکنیم با روانشناس صحبت نمایید تا با راهکارهای ارائه شده از طرف روانشناس بتوانید دید روشن تری نسبت به این موضوع داشته باشید و متوجه احساس واقعی طرف مقابل شوید. در صورت تمایل می توانید با یکی از… Read more »

سلام من عاشق پسر خالم شدم ازم سه سال بزرگتر خیلی مغرور مهربونه ام بعضی موقع ها باهم حرف می‌زنیم اگه ببینمش البته آخر هفته ها همو می‌بینیم و یه جوری رفتار می‌کنه از کجا بفهمم عاشقمه؟؟دارم دیوونه میشم،

سلام من در یک موسسه ای درس میخوانم.یکروز که داشتم وسایلمو جمع می کردم دیدم مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و با اینکه کسی باهاش حرف میزنه نگاهش به منه توجهی نکردم و دفعه بعد که دوباره اونو دیدم،دوباره داشت نگاهم میکرد و یه چیزی در گوش دوست صمیمیش گفت و جفتشون با لبخند بهم نگاه کردن،دفعه سوم که دوباره اونو دیدم داشت با گوشی حرف میزد ولی تمام حواسش به من بود ولی دوستش رو به روی من نشسته بود و متفکر بهم نگاه می کرد ولی وقتی بعد از اون ماجرا دوباره دیدمش دیگه نگاه… Read more »

امتیاز بینندگان:3 ستاره

امتیاز بینندگان:4 ستاره

طراحی و سئو : زینوم

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

ورود و ثبت نام

وبلاگ

چگونه جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ کاریزما چیست و چگونه می توانیم شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟ بهترین راه تبدیل شدن به یک مرد یا زن جذاب و خواستنی چیست؟ حتما افرادی را می شناسید که در نگاه اول و اولین برخورد بسیار گرم و دوست داشتنی هستند، آیا جذاب بودن ذاتی است یا می توان آنرا آموخت؟ اگر یک دختر یا پسر جوان هستید، حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه در نگاه اول جذاب دیده شویم؟

جذابیت و دلربا بودن در سنین مختلف متفاوت است. مثلا یک دختر جوان ملاک های جذابیت را در ظاهر میبیند اما یک زن بالغ شابد در کنار جذابیت های ظاهری، بدنبال محبوبیت و دوست داشته شدن باشد. همچنین در پسران جوان جذابیت فیزیکی و ثروت مد نظر است اما در یک مرد بالغ ملاک هایی مانند کاریزما و قدرت و نفوذ کلام مهمتر است. اغلب دختران و پسران جوان علاقمند هستند خود را در نظر جنس مخالف به بهترین شکل نشان دهند اما مردها و خانم ها علاوه بر این موارد علاقمند به تاثیرگذاری بر جمع دوستان هستند و شاید بتوانند از این مشخصه در پیشرفت شغلی نیز استفاده کنند.

بهرحال ملاک های جذابیت در مردان و زنان در سنین مختلف متفاوت است و ما قصد داریم معیارهای یک شخصیت کاریزمایتک و دوست داشتنی را بررسی کنیم. افرادی که جذابیت ظاهری و شخصیتی دارند، بخوبی می توانند در امر ازدواج و جذب همسر دلخواه و بدست آوردن شغل مناسب بخوبی دیده شوند و شانس بالاتری دارند.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

 

اگر موارد زیر در مورد شما هم صدق می کند، وقت آن رسیده که بر روی جذابیت و محبوبیت خود بیش از پیش تمرکز کنید:

اگر وارد یک جمع جدید می شوید و مورد پذیرش و احترام قرار نمی گیرید.

اگر در پیدا کردن دوستان جدید و حفظ دوستان قبلی دچار مشکل هستید.

اگر در محیط کار بواسطه اخلاق بد، با مدیر و همکاران دچار تنش هستید.

اگر اعضای خانواده و خویشاوندان از بودن در کنار شما لذت نمی برند.

اگر پس از چند دقیقه صحبت با دیگران، یکنواخت و غیر قابل تحمل می شوید.

اگر در هنگام صحبت با تلفن و یا سخنرانی در جمع، از کلمات تکراری و صدایی یکنواخت استفاده می کنید.

اگر در ارتباط با جنس مخالف توانایی برقراری ارتباط موثر را ندارید.

اگر در خلوت مدام خود ار سرزنش می کنید و فکر می کنید فرد محبوبی نیستید.

فهرست مطالب

داستان نوشتن این مقاله از آنجا شروع شد که من در طی سالیانی که در شرکت های متفاوت فعالیت می کردم، به نحوه تعامل مدیران با کارمندان دقت می کردم و می دیدم بسیاری از مدیران علیرغم داشتن سواد و هوش بالا، نمی توانند تاثیر گذار باشند و ارتباط خوبی با کارکنان خود داشته باشند اما افرادی که در سطوح مدیریتی پایین تری قرار داشتند، می توانستند ارتباط خوبی با همکاران خود داشته باشند. همچنین در دوستان و افراد دیگر نیز بدنبال راز موفقیت افراد محبوب گشتم و در ادامه برخی از آنها را ارائه خواهم کرد. اما محبوبیت و جذاب بودن چه مزیت هایی دارد:

– ارتباط سازنده با دیگران و بهره گیری از امکانات بیشتر

– ارتقاء جایگاه شغلی در محیط کار

– تمایل بیشتر مردم برای برقراری ارتباط

– ارتباط بهتر در خانواده

– افزایش فرصت های شغلی

– تنش کمتر در ارتباطات

پیشنهاد ویژه:

دوره بازگرداندن عشق از دست رفته

جالب است بدانید کاریزما بودن ربطی به زیبا و خوش اندام بودن ندارد. بدین معنی که فردی می تواند از نظر ظاهری معمولی باشد اما با شخصیت نافذ و رفتاری مناسب، دیگران را به خود جذب کند. برای داشتن یک شخصیت کاریزماتیک و اثر گذار، تمرینات زیر را انجام دهید:

1- ابتدا خود را بشناسید

افرادی که شخصیت کاریزماتیک و جذاب دارند، بخوبی از توانایی ها و نقاط ضعف خود آگاهند و می دانند در چه موقعیتی چه رفتاری باید از خود نشان دهند. خودشناسی اولین قدم در تبدیل شدن به یک انسان محبوب است. در یک جمله خودشناسی یعنی آگاهی داشتن به تمام کاراکترهای شخصیتی که شامل احساسات، تفکر، باورها و… می باشد.

برای اینکه بهتر بتوانید خود را بشناسید، سئوالات زیر را در برگه ای بنویسید و به آن پاسخ دهید:

من کیستم؟ (در یک جمله خود را تعریف کنید. مثلا من دلسوز هستم، من یک آدم موفق و تلاشگر هستم و…)

علایق من…..

نقاط قوت من ….

نقاط ضعف من ….

ترس های من در زندگی …..

عادت های من ……

2- تمرین پانتومیم

برای اینکه یک شخصیت جذاب داشته باشید، باید زبان بدن خود را بخوبی نشان دهید. برای این کار بطور روزانه پانتومیم بازی کنید و حرکات چهره و بدن خود را زیر نظر بگیرید. سعی کنید یک داستان را با زبان بدن و چهره خود روایت کنید. اگر نمی توانید این کار را در حضور دوستان انجام دهید، می توانید فیلمی از خود تهیه کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنید. همچنین می توانید از فیلم بازیگران تئاتر و تلویزیون استفاده کنید و احساسات خود را از طریق بازی و پانتومیم انتقال دهید.

3- به دیگران احساس خوبی بدهید

همه انسان ها دوست دارند که مهم جلوه کنند. هنگامی که بتوانید به آنها حس مهم بودن بدهید، در نظر آنها محبوب و جذاب خواهید بود. اگر با کارفرما یا حتی دوستان خود در ارتباط هستید، سعی کنید خود را بالاتر از آنها نبینید و به آنها فرصت اظهار نظر دهید.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

4- صبور باشید

افراد جذاب و کاریزماتیک کمتر دیگران را قضاوت می کنند و شتابزده تصمیم نمی گیرند. آنها منطق را جایگزین هیجانات و احساسات می کنند و قبل از اینکه واکنش نشان دهند، از شما شئوال می کنند تا سوء تفاهم ها برطرف شود. بخاطر همین مشخصه بازر، آنها در سازمان ها به مراتب عالی مدیریت می رسند. برای اینکه تبدیل به فرد صبوری شوید، تمرین زیر را به مدیت دو هفته انجام دهید تا میزان تحمل پذیری شما افزایش یابد:

اگر شما فرد صبوری نیستید و در مشاجرات و تنش ها کنترل خود را از دست می دهید و پس از آن پشیمان می شوید، تمرین زمان خریدن در مشاجرات را انجام دهید. بدین شکل که قبل از اینکه واکنش نابجایی از خود نشان دهید، کف دست خود ار نزدیک صورت خود بگیرید و 6 بار با قدرت تمام روی آن فوت کنید. پس از هربار فوت کردن می توانید به مدت 2 ثانیه نفس گیری کنید و مجددا این کار را گنید. شاید این تمرین به نظر شما راحت بیاید اما در هنگام تنش انجام این کار بسیار مشکل خواهد بود.

5- خنده رو باشید

فقط افرادی می توانند تبسم همیشگی بر لب داشته باشند که اعتماد به نفس بالایی دارند و به توانمندی های خود اعتماد دارند. اگر به ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی های معروف دقت کنید، خواهید دید یک لبخند همیشگی بر لبان آنهاست که اجازه می دهد تا شما هم بتوانید به آنها نزدیک شوید و حس خوبی در کنار آنها داشته باشد. اما افراد معروفی که اخلاق خوبی ندارند، دوست داشتنی نیستند و مردم تمایل برای ارتباط با آنها ندارند.

هنگامی که شما لبخند به لب داشته باشید، دیگران نیز بصورت ناخودآگاه لبخند می زنند. این اصل را اصل رفتار آینه ای می نامند. همه ما انسان ها این رفتارهای آینه ای را بصورت ناخودآگاه اجرا می کنیم. مثلا اگر وارد یک جمعی شوید که همه ناراحت هستند و گریه می کنند، بدون اینکه دلیل آنرا پرسیده باشید، شما هم ناراحت می شوید و برعکس اگر وارد جمعی شوید که همه در حال خندیدن هستند، شما هم بی دلیل می خندید. پس از این اصل استفاده کنید و لبخندی همیشگی بر لب داشته باشید.

6- دیگران را تحسین کنید

افراد جذاب و کاریزماتیک بخوبی نقاط قوت و محاسن دیگران را می بینند اما افراد مغرور از تعریف و تمجید خودداری می کنند و هرکاری می کنند تا دیده شوند. اگر کسی در اطراف شما هست که بدور از هرگونه تملق و چاپلوسی از شما تعریف می کند، او یک فرد خودساخته است که علاقمند به رشد شماست.

معروفیت یا محبوبیت؟

برخی از افراد تلاش دارند تا در فضای مجازی مانند اینستاگرام به معروفیت بالایی برسند تا بدین شکل محبوب شوند اما معروف شدم مساوی با محبوب شدن نیست. برخی از افراد معروف در شبکه های مجازی را می بینید که از محبوبیت در بین مردم برخوردار نیستند. مثلا افرادی که در یک حادثه همسر خود را به قتل رسانده اند و یا کار ناشایستی انجام داده اند، شاید معروف شوند اما محبوب نمی شوند.

اغلب ما خود ار فرد جذابی می دانیم اما میزان محبوبیت و جذابیت ما در برخورد با اطرافیان مشخص می شود. در ابتدا بین عدد 1 تا 10 یک نمره جذابیت به خودتان بدهید. عدد 1 کمترین میزان جذابیت شماست و عدد 10 بیشترین مقدار جذابیت است. برای اینکه صحت این شاخص را اندازه بگیرید، همین سئوال را از اطرافیان خود بپرسید. اگر آنها انتقادهای زیادی از شما داشتند و عدد هایی بین 1 تا 6 دادند، بدانید در تخمین میزان جذابیت خود اشتباه کرده اید.

1- چه زمانی در طول شبانه روز حس خوبی دارید و سرحال هستید؟

الف) صبح

ب) بعد از ظهر

ج) شب

2- نحوه راه رفتن شما چگونه است؟

الف) قدم های بلند بر می دارم و سریع راه می روم.

ب) سریع راه می روم و قدم های کوچک بر می دارم.

ج) با سری بالا و نگاهی به اطراف، نسبتا سریع می روم.

د) کمی سریع و سرم رو به پایین است.

ه) بسیار آرام راه می روم.

3- در هنگام ارتباط با دیگران چگونه هستم؟

الف) معمولا می ایستم و بازوهای خود را می گیرم.

ب) دستهایم را در هم قفل می کنم.

ج) یک یا دو دست را روی پهلوها قرار می دهم.

د) دست کسی که با من صحبت می کنم را می گیرم.

ه) با گوش، مو و چانه ام بازی می کنم.

4- وقتی در حالت آرامش هستید چگونه می نشینید؟

الف) زانوها را خم می کنم و پاهایم را روی یکدیگر می اندازم.

ب) پاها را ری همدیگر می اندازم.

ج) پاها را در کنار همدیگر قرار می دهم.

د) یک پا را جمع می کنم.

5- وقتی مسئله ای برای شما جالب است، چه واکنشی نشان می دهید؟

الف) با صدای بلند می خندم.

ب) بصورت معمولی می خندم.

ج) لبخند بزرگی می زنم.

د) فقط یک تبسم کوچک دارم.

6- وقتی وارد یک میهمانی می شوید…

الف) با سروصدا وارد می شوید و تمایل دارید توجه همه را جلب کنید.

ب) آهسته و بی سروصدا وارد می شوید و بدنبال یک فرد آشنا هستید.

ج) خیلی آرام و بی صدا هستید و توجه کسی را جلب نمی کنید.

7- زمانی که مشغول کاری هستید، اگر کسی مزاحمتان شود…

الف) کارم را ادامه نمی دهم.

ب) خیلی عصبانی می شوم.

ج) پس از چند لحظه مکث به کارم ادامه می دهم.

8- رنگ مورد علاقه شما چیست؟

الف) قرمز یا نارنجی

ب) مشکی

ج) آبی

د) سبز

ه) سفید

و) سورمه ای یا ارغوانی

ی) قهوه ای

9- معمولا چگونه می خوابید؟

الف) به پشت

ب) روی شکم می خوابم

ج) خودم ار در گوشه ای جمع می کنم.

د) سرم را زیر پتو می برم.

10- چه خواب هایی می بینید؟

الف) خواب می بینم دارم از جایی می افتم.

ب) با کسی در جنگ هستم.

ج) بدنبال کسی یا چیزی هستم.

د) شناور در هوا

ه) خوشحال و خندان

 

پس از اینکه به سئوالات پاسخ دادید، طبق الگوی زیر امتیاز سئوالات را باهم جمع کنید.

1- الف)2  /  ب)4 /  ج)6
2- الف)6  /  ب)4 /  ج)7 /  د)2 /  و)1
3- الف)4 /  ب)2 /  ج)5 /  د)7 /  و)6
4- الف)4  /   ب)6 /   ج)2 /  د)1
5- الف)6 /  ب)4  /   ج)3 /   د) 5 /  و)2

6- الف)6 /  ب)4 /   ج)2
7- الف)6  /  ب) 2 /  ج) 4
8- الف)6  /  ب)7 /  ج)5  /  د)4 /   و)3 /   ه)2 /  ی)1
9- الف)7 /  ب)6 /  ج)4 /  د)2  /   و)1
10- الف)4 /  ب) 2 /  ج)3  /   د)5 /  و)6  /   ه)1

تفسیر تست:

امتیاز بیش از 60

اگر جمع امتیازات شما در تعداد 10 تست بیش از 60 شد، شما فردی هستید که می خواهید مورد توجه همه قرار بگیرید و اغلب اطرافیان از کنار شما ماندن لذت می برند. اما در مواردی از نزدیک شد به شما اجتناب می کنند زیرا می ترسند مورد انتقاد قرار گیرند.

امتیاز 51 تا 60

اگر جمع امتیازات شما در تعداد 10 تست بین 51 تا 60 است، شما فردی فعال و پر هیجان هستید. اغلب اوقات تصمیمات شتابزده ای می گیرید که به ضرر شماست. جسارت و ماجراجویی از مشخصات بازر شما است. تجربه کردن را دوست دارید و از کارهای یکنواخت بزارید.

امتیاز 41 تا 50

اینگونه افراد کمرو و خجالتی هستند و در زندگی واقع نگر هستند. دارای حس انسان دوستی هستند و به دیگران کمک می کنند تا در کنار آنها حس خوبی داشته باشند. آنها جذاب و محبوب هستند و این مشخصه بدلیل متانت و انعطاف پذیری  آنهاست.

امتیاز 31 تا 40

افراد باهوش، دور اندیش و با استعدادی هستند که کمتر تمایل دارند تا با دیگران ارتباط نزدیکی داشته باشند.

امتیاز 21 تا 30

فردی دلسوز، محتاط و دور اندیش هستید و جوانب کارها را می سنجید.

امتیاز 11 تا 20

اگر این امتیاز را در تست کسب کرده اید، کمی عصبی و کمرو هستید و تصمیمات خود ار به دیگران محول می کنید.

چرا فکر می کنید جذاب و دوست داشتنی هستید؟

بسیاری از افراد تصور می کنند در بین دوستان و اطرافیان خود از محبوبیت بالایی برخوردارند اما طبق یکی از پیش فرض های nlp واکنش فرد مقابل تعیین کننده کیفیت ارتباط است. این جمله نشان می دهد برای یافتن میزان محبوبیت خود باید به واکنش اطرافیان هم توجه داشته باشد و نقاط ضعف و قوت ارتباطی خود را از آنان بپرسید.

اگر علاقمند هستید بعنوان یک دختر یا یک زن توانمند در محیط کار و زندگی به محبوبیت برسید، موارد زیر را مدتها تمرین کنید تا به توانایی های شما تبدیل شود:

هنر زنانگی: اغلب خانم ها دارای نیروی زنانگی هستند که باعث جذابیت آنها می شود. مواردی چون مهربانی، لطافت، درک متقابل و… بذا اگر بتوانید از این هنر بخوبی استفاده کنید، به فردی محبوب و دوست داشتنی تبدیل خوااهید شد. گاهی یک همدلی و نوازش همسر می تواند بار مشکلات یک مرد را سبک کند.

شادی: یکی دیگر از نیروهای خاص زنان، شادی و سرزندگی است. تقریبا همه انسان ها یک زن شاد و بانشاط را دوست دارند زیرا این حس می تواند شما را به یک مادر، همسر و همکار عالی تبدیل کند. شما از این ویژگی می توانید در تمامی جنبه های زندگی خود استفاده کنید. بیاد داشته باشید یک همسر و مادر شاد می تواند خانواده را شاداب نگه دارد.

آراستگی: اگر فکر می کنید با یک لباس گران قیمت یا آرایش زیاد می توانید دل مردان را ببرید، در اشتباهید زیرا افلب مردان از صورت های ساده و ظاهری منظم و آراسته لذت می برند و کمتر مردی به مارک و برند لباس شما دقت می کند زیرا جذابیت های ظاهری پس از مدتی جای خود را به منش و جذابیت های اخلاقی می دهد. بنابراین به فکر یک تیپ و ظاهر ساده و آرایش متعادل باشید و بر روی افکار و ظرافت های زنانه خود بیشتر متمرکز شوید.

زبان بدن مثبت: هنگامی که ما با فردی وارد ارتباط می شویم و یا در جمع جدیدی وارد می شویم، قبل از اینکه حرفی بزنیم، ظاهر ما و زبان بدن معرف ما خواهند بود. افراد دوست داشتنی قبل از هر چیز ظاهری مثبت و دلنشین دارند و بوسیله زبان بدن خود، ارتعاش مثبت به اطراف ساطع می کنند. بنابراین انرژی خود را روی یادگیری زبان بدن بگذارید. فیلم ها و کتاب های زیادی در زمینه آموزش زبان بدن وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

بطور مثال در هنگام صحبت با مخاطب خود، از قرار دادن دستها روی هم و پنهان کردن آنها خودداری کنید. همچنین دست به سینه بودن و مدام با صورت خود بازی کردن نیز نشانه عدم اعتماد به نفس است. برای داشتن ارتباطی عالی می توانید ارتباط چشمی بهمراه تایید کلامی داشته باشید. کلماتی چون: می فهمم، متوجه شدم، عالیه، ادامه بده، میشه توضیح بدی و…. دیگران را ترغیب می کند تا بیشتر صحبت کنند.

همچنین می توانید در موقع صحبت کمی به سمت جلو خم شوید. این علامت در زیان بدن یعنی من به صحبت های شما تمایل دارم. همچنین تعریف و تمجدید از فرد مقابل بصورت درست می تواند در جذابیت شما تاثیر گذار باشد. هنگامی که از فردی تعریف می کنید با تکان دادن سر و حرکت ملایم دست ها، گفته خود را تایید کنید.

قدرشناس باشید: از آنجایی که خانم ها از طریق صحبت کردن و شنیدن احساس خوبی پیدا می کنند، لذا اگر می خواهید به یک مرد جذاب و محبوب تبدیل شوید، قدردان زحمات اطرافیان بخصوص خانم ها باشد. می توانید پس از خوردن غذا، به اندازه چند جمله از طعم آن تعریف کنید. همچنین می توانید قدردان زحمات همسر خود در سالهایی باشید که عاشقانه در کنار شما بود و در ساختن زندگی کمک کرد.

این اطمینان را به شما می دهم که در روزهای بعد، شما یک شخصیت شاد و عاشق را در کنار خود خواهید دید زیرا قدرشناسی، بهترین انگیزه برای زنان است. همچنین می توانید در کارهای منزل به او کمک کنید و زمانی به او بدهید تا در خلوت خود به کارهای زنانه برسد و از تنهایی خود لذت ببرد.

هنر شنیدن: سکوت به موقع و شنیدن موثر، یکی از جذابترین مشخصات یک مرد است. مردانی که با متانت به حرف های همسر خود گوش می کنند، در نظر آنها یک مرد باشخصیت و مورد اعتماد جلوه می کنند. اگر خانم ها به قدر کافی شنیده شوند، از بهانه جویی و غر زدن دست می کشند و عشق واقعی خود را به شما اعطا می کنند. گوش دادن موثر و فعال می تواند طرف مقابل را به وجد بیاورد.

بنابراین سعی کنید ارتباط چشمی داشته باشید و با تکان دادن سر، حرف های طرف مقابل را تایید کنید. همچنین با پرسیدن سئوالات باز مانند چطور؟ چگونه؟ نظرت در این باره چیست؟ و… می توانید دیرگان را تشویق کنید تا بیشتر در مورد علایق خود صحیت کنند.

استقلال: همه خانم ها مردانی که استقلال رای دارند و بر روی عقاید خود ایمان دارند را دوست دارند. لطفا این واژه را با خود رای بودن و مغرور بودن اشتباه نگیرید. فردی که استقلال شخصیتی دارد، برای رفع یک مشکل با دیگران مشورت می کند اما در نهایت خودش تصمیم گیری می کند و مسئولیت عواقب آنرا به عهده می گیرد. افراد مستقل منتظر نمی مانند تا فردی بیاید و به آنها کمک کند بلکه با تکیه بر توانمندی های خود عمل می کنند.

شوخ طبعی: یک مرد شوخ طبع میتواند در کنار اقتدار خود به یک تعادل رفتاری خوب برسد. کمبود شوخ طبعی و حس طنز می تواند نشان دهنده بدبینی و استرس شما باشد. افراد اخمو و بدبین، یک دیوار بزرگ دور خود کشیده اند و به دیگران این پیام را می دهند که حق وارد شدن به دایره احساسات من را ندارید اما افراد جذاب و کاریزماتیک از احساسات خود با دیگران صحبت می کنند و این کار باعث احساس نزدیکی و صمیمیت به دیگران می دهد.

البته افرادی که شوخ طبعی را با گستاخی و مسخره کردن دیگران اشتباه می گیرند، جایی در میان دوستان خود ندارند و همه افراد از آنها دوری می کنند زیرا به شدت می ترسند تا نقاط ضعف آنها نمایان شود. بنابراین سعی کنید بذله گو باشید و از دایره ادب خارج نشوید.

قدرت: مردان قدرتمند و مقتدر به شدت برای خانم ها جذاب هستند. البته دیکتاتور بودن را قدرتمند بودن استباه نگیرید. افرادی که قدرتمند هستند، بخوبی می توانند از خانواده و همسر خود حمایت کنند و بعنوان حامی در کنارآنها باشند. مردان ضعیف و وابسته نمی توانند بعنوان یک حامی نظر دیگران را جلب کنند. سعی کنید قدرت خود را در مواقع ضروری به دیگران نشان دهید و هربار بر روی این ویژگی تاکید نکنید زیرا مردم از شما دوری خواهند کرد.

نفوذ کلام: اگر می خواهید جذاب و دوست داشتنی باشید، بر روی مهارت های فن بیان و سخنوری خود کار کنید. داشتن صدایی رسا و رعایت کردن فراز و فرودها در صحبت های روزانه، می تواند شما را به شخصیتی محبوب و جذاب تبدیل کند. برای داشتن نفوذ کلام می توانید از خاصیت پرسشگری استفاده کنید. بدین شکل که قبل از قضاوت و پیش داوری، سئوالات مختلفی از طرف مقابل بپرسید. در این شرایط او شما را فردی بالغ و تاثیر گذار می بیند که برای رفع مشکل اقدام کرده اید.

همچنین می توانید از کلمات اطمینان بخش در صحبت های روزانه خود استفاده کنید. مثلا من اطمینان دارم… به نظر من…. من می توانم این کار را انجام دهم و… اما کلمات ممنونع شامل چه چیزهایی هستند؟ از بکار بردن کلمات مبهم بپرهیزید: من شک دارم… فکر میکنم درست باشد… شاید و…

حمایت: حامی بودن برای همه جذاب است. همه مردم و بخصوص خانم ها از حمایت شدن و مورد توجه قرار گرفتن لذت می برند. برای اینکه حمایت شما بهترین نتیجه را داشته باشد، از طرف مقابل بپرسید که در چه زمینه ای نیاز به کمک و حمایت دارد؟ همچنین حمایت از همسر خود در جمع می تواند بسیار مفید و اثرگذار باشد. بنابراین سعی کنید در جمع دوستان و مهمانی ها با قرار گرفتن در کنار همسر خود، میزان حمایت خود را به او نشان دهید.

 

بر روی استعداد خود تمرکز کنید

حتما افرادی را دیده اید که بواسطه یک توانایی خاص، از محبیوبیت و معروفیت بالایی برخوردارند. بنابراین بر روی یکی از توانایی های خود متمرکز شوید و آنرا تا حدی رشد دهید که اطرافیان با این نشانه بشناسند. اگر نمی دانید در چه زمینه ای استعداد دارید، کافیست سئوالات زیر را از اطرافیان خود بپرسید:

من چه کاری را بهتر از همه انجام می  دهم؟

همه دوستان من را به چه مشخصه ای می شناسند؟

من در کودکی به چه مشخصه ای معروف بودم؟

پس از جمع آوری اطلاعات، می توانید وقت کافی بر روی یکی از آنها قرار دهید و پس از مدتی به یک کارشناس در آن زمینه تبدیل شوید. پس از آن خواهید دید افراد زیادی به شما مراجعه می کنند و هر روز بر محبوبیت و کارایی شما افزوده می شود.

 

 

من سجاد زمانی هستم مدرس ان ال پی (NLP)
زمینه فعالیت ما شامل کوچینگ فردی و سازمانی ، آموزش تحلیل رفتار متقابل و توانمندسازی فردی است.
فعالیت من از یک آرزو شروع شد و امروز نام آن آرزو مجموعه ” خانه ان ال پی ایران” است.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

وقتتون بخیر و تشکر برای مطالب مفیدتون.
عذرخواهی میکنم لینکی ک گذاشتید برای “دوره بازگرداندن عشق از دست رفته” لینک رو باز نمیکنه و مطلب رو نشون نمیده. ممنون میشم اگه پی گیری کنید.
سپاسگزارم

برای تهیه دوره بازگردان عشق با روش nlp میتونید به این لینک مراجعه کنیدhttps://tehrannlp.com/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d8%b4%d9%82-nlp/

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

خانه ان ال پی ایران توسعه فردی و سازمانی با روش NLP ، تحلیل رفتار متقابل و قانون جذب . مخاطبان اصلی ما افرادی هستند که می خواهند روند زندگی و برنامه ریزی ذهن را تغییر دهند و به رسالت فردی خود در طول سفر زندگی دست یابند. تکنیک های ان ال پی طبق استاندارد جهانی با تدریس سجاد زمانی مربی تحول فردی میباشد.

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:



دانلود اپلیکیشنDownloads-icon

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟
چگونه دختری دوست داشتنی باشیم؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *