چگونه دختری ایده آل باشیم

 
helpkade
چگونه دختری ایده آل باشیم
چگونه دختری ایده آل باشیم

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری ایده آل باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

امکان عضویت در سایت توسط مدیر غیر فعال شده است

همه آدمها دوست دارند منحصر به فرد و جذاب باشند خصوصا ما دخترها دوست داریم ایده آل و جذاب باشم و همه ما را به چشم یک دختر موفق و جذاب بنگرند اما اینن جذابیت و منحصر به فرد بودن چگونه حاصل می شود چطور می توانیم دختر مغرور و جذاب باشیم برای یافتن پاسخ اینکه بدانید چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

خب باید بگویم یک دختر ایده آل و جذاب یکسری ویژگیهای منحصر به فرد و خاص دارد که به بررسی آن ها می پردازیم تا بدانیم که چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم.

چگونه دختری ایده آل باشیم

 

برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم اولین قدم این است که باید ابتدا خودتان را دوست بدارید و برای خودتان ارزش قائل شوید اکثر دختران زمانی که به سن بلوغ می رسند احساس افسردگی می کنند زیرا دائم خودشان را با دیگری مقایسه می کند و احساس می کند که دیگران بهتر از او هستند و خودش را کم ارزش و نازیبا می بیند یا اگر به لحاظ درسی شاگرد اول نباشد باز خودش را کم ارزش می داند.

بنابراین اولین قدم این است که خودتان را همین گونه که هستید دوست داشته باشید و به هیچ عنوان خودتان را در مقام مقایسه با دیگری تحقیر نکنید این را بیاد داشته باشید هر انسانی یک ویژگی منحصر به فرد دارد که قابل مقایسه با دیگری نیست و هیچ کسی شبیه شما و با توانمندی های شما در دنیا وجود ندارد بنابراین شما بسیار ارزشمند و متفاوت هستید پس هیچ گاه خودتان را با دیگری مقایسه نکنید و تحقیر نکنید.

به خودتان عشق بورزید و لبخند بزنید لباس مناسب بپوشید و خودتان را دوست داشته باشید زمانی که به خودتان عشق بورزید و خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس و عزت نفس تان افزایش پیدا می کند بنابراین داشتن اعتماد به نفس بالا یکی از معیارهای جذابیت و دوست داشتن بودن محسوب می شود.

حتما بخوانید : چگونه احترام دیگران را جلب کن

یکی از ویژگی دختران مغرور و جذاب این است که به سلامتی خود اهمیت می دهند از همین رو مرتب ورزش می کنند و به فکر تناسب اندام و سلامتی جسم شان هستند بنابراین اگر می خواهید به یک دختر با اعتماد به نفس و جذاب تبدیل شوید باید به فکر سلامتی و تناسب اندامتان باشید شب ها زورتر بخواید و صبح ها نیز زود از خواب بیدار شوید و ورزش کردن را جز فعالیت های روزانه خود قرار دهید.

از دیگر ویژگی های دختران جذاب و دوست داشتنی این است که لباس های مناسب و خلاقانه می پوشند بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید به نوع پوششمان اهمیت دهیم زیرا دختران جذاب  می دانند در هر مکانی چطور ظاهر شوند و متناسب با آن مکان و شرایط لباس می پوشند از رنگ های شاد و مدل های خلاقانه در پوشش خود استفاده می کنند به هیچ عنوان لباسی نمی پوشند که مورد قضاوت و سرزنش و تمسخر دیگران قرار گیرند همواره تناسب رنگ و طرح را در پوشش خود رعایت می کنند.

حتما بخوانید : ارتباط بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت شما

برای اینکه به دختر مغرور دوست داشتنی تبدیل شوید باید علاوه بر ورزش کردن به ظاهرتان نیز توجه داشته باشید به طور کلی دخترهای جذاب و ایده ال به هیچ عنوان در آرایش کردن و آراستن ظاهر زیاده روی نمی کنند آن ها همان اندازه که به فکر تناسب در نحوه لباس پوشیدن شان هستند در میزان آرایش صورت نیز تعادل را رعایت می کنند و از زیورالات به اندازه و متناسب استفاده می کنند و در نهایت با ظاهری زیبا و متناسب در اجتماع ظاهر می شوند.

 

برای اینکه دختری دوست داشتنی باشید باید به دنبال کشف استعدادها و توانایی هایتان بروید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید از این رو بسیاری از دختران موفق کسانی هستند که به دنبال کشف استعدادها یشان قدم برداشتند و با پشتکار مسیری واستعدادی را کشف را با علاقه دنبال کردند و هیچ گاه تسلیم نشده اند. مطمئناً شما نیز توانایی ها و علاقمندی هایی دارید پس آن ها را کشف و دنبال کنید و هیچ گاه تسلیم نشوید راز جذابیت شما در همین پشتکار , تلاش و ممارست شماست.

حتما بخوانید : چگونه استعداد خود را کشف کنیم

همانطور که اشاره کردم یکی از نشانه های جذابیت افراد داشتن اعتماد به نفس بالایشان می باشد بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید ابتدا روی اعتماد به نفس مان کار کنیم زیرا ما به عنوان یک دختر مغرور و دوست داشتنی باید قادر باشیم که محکم و با اعتماد به نفس بیایستیم و قدرت خود را نشان دهیم بنابراین زمانی که در یک جمع حاضر می شویم  باید بتوانیم به خوبی با  افراد ارتباط چشمی برقرار کنیم.

اگر هنگام ایستادن شل بیایستید و سرت و نگاهت رو به پایین باشد این امر نشان دهند ضعف در اعتماد به نفس شما تلقی خواهد شد و خجالتی بودن شما را می رساند بنابراین برای اینکه دختری با اعتماد به نفس و جذاب به نظر بیایید باید روی ایستادن و جهت نگاه خود تمرین کنید در جمع همیشه باید سرتان بالا باشد و لبخند بر چهره داشته باشید و به زبان بدن تان اهمیت بدهید و مراقب حرکات و اشتباهات زبان بدن تان باشید.

حتما بخوانید:اشتباهات زبان بدن زنان

یک دختر جذاب و ایده آل دختری است که هرگز تسلیم نمی شود و در مقابل چالش های زندگی تسلیم نمی شود و همواره برای حل مشکلات پیش آمده راه حلی پیدا می کند دختران و زنان قدرتمند و جذاب کسانی هستند که در مواجه با مشکل گریه نمی کنند بلکه به دنبال راه حلی برای رفع مشکل خود برمی آید.

آن ها هیچ گاه تصور نمی کنند چون دختر هستند ضعیف هستند آن ها به خودشان و توانمندی هایشان ایمان دارند و با اعتماد به نفسی که به خود دارند تلاش می کنند تا بر چالش پیش آمده غلبه کنند و به موفقیت دست پیدا کنند بنابراین یک دختر جذاب دختری است که با شجاعت به جنگ مشکلات و چالش ها می رود و هرگز عقب نشینی نمی کند و تسلیم نمی شود.

 

دختران جذاب کسانی هستند که بر روی مهارت های ارتباطی خود کار می کنند و سعی می کنند ارتباطات خود را قوی کنند بنابراین به راحتی با افراد ارتباط برقرار می کنند و عموما دایره ارتباطی مفید و گسترده ای دارند آنها دوستان ارزشمندی دارند و با افرادی که ذهنیت و نگرش مثبتی دارند همنشین می شوند.

 

برای اینکه بدانید چطور دختر مغرور و دوست داشتنی باشید باید روی ذهنیت و افکار خود کار کنید دختران ایده ال و دوست داشتنی کسانی هستند که علاوه بر تمامی مواردی که بدان اشاره شد دارای ذهنیت و افکار مثبت هستند آن ها به زندگی نگرش مثبت دارند و این روحیه مثبت اندیشی را زمانی که با افراد در ارتباط و معاشرت هستند به آن ها انتقال می دهند و از همین رو مورد توجه و علاقه اطرافیانشان قرار می گیرند بنابراین برای اینکه جذاب و تاثیر گذار باشید باید افکار منفی و ذهنیت محدود کننده را از خود دور کنید و در عوض روحیه مثبت اندیشی را جایگزین آن کنید.

 

دختان ایده ال و جذاب کسانی هستند که علاقمند هستند که به دیگران کمک کنند از همین رو داوطلبانه در فعالیت های خیرخواهانه شرکت می کنند و سعی می کنند در حد توان خود به نیازمندان و سایرین کمک کنند آن ها در موسسه های خیره فعالیت می کنند یا عضو انجمن های مراقبت از محیط زیست می شوند و در هر صورت تلاش می کنند که فرد مفیدی برای جامعه باشند. در نهایت باید بگویم اینها تنها بخشی از کارهایی بود که دختر ایده ال انجام می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ دخترانه ایده آل چگونه اند؟ اگر شما هم میخواهید دختر ایده آلی باشید این مطلب را از دست ندهید

1- خودتان را دوست داشته باشید

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

2- لبخند بزنید

چگونه دختری ایده آل باشیم

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید. در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

 

3- ورزش کنید

برای دختر ایده آل بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

4- دختر ایده آل درست می ایستد

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

5- سرگرمی داشته باشید

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

6- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

 

7- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

9- فوق العاده به نظر برسید

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

12- استعداد خودتان به عنوان یک دختر ایده آل را کشف کنید

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

 

13- خودتان باشید

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید. ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

14- به یاد داشته باشید چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما در مورد “ایده آل” ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” ایده آل باشید، نه چیزی که دیگران می گویند ایده آل است.

نکات و هشدارها در مدرسه خوب باشید؛ به این معنی که زیاد درس بخوانید اما نه بیش از حد. در روابط تان به کسی وابسته نشوید. مرتب کنید! این بسیار مهم است! اگر همه چیز را مرتب نکنید برای پیدا کردن همه چیز با مشکل مواجه می شوید. اتاق تان، کمدتان، کیف مدرسه تان، ایمیل ها و … را مرتب کنید.


یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ دخترانه ایده آل چگونه اند؟ اگر شما هم میخواهید دختر ایده آلی باشید این مطلب را از دست ندهید

1- خودتان را دوست داشته باشید

چگونه دختری ایده آل باشیم

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

2- لبخند بزنید

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید. در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

 

3- ورزش کنید

برای دختر ایده آل بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

4- دختر ایده آل درست می ایستد

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

5- سرگرمی داشته باشید

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

6- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

 

7- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

9- فوق العاده به نظر برسید

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

12- استعداد خودتان به عنوان یک دختر ایده آل را کشف کنید

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

 

13- خودتان باشید

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید. ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

14- به یاد داشته باشید چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما در مورد “ایده آل” ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” ایده آل باشید، نه چیزی که دیگران می گویند ایده آل است.

نکات و هشدارها در مدرسه خوب باشید؛ به این معنی که زیاد درس بخوانید اما نه بیش از حد. در روابط تان به کسی وابسته نشوید. مرتب کنید! این بسیار مهم است! اگر همه چیز را مرتب نکنید برای پیدا کردن همه چیز با مشکل مواجه می شوید. اتاق تان، کمدتان، کیف مدرسه تان، ایمیل ها و … را مرتب کنید.

1514

اگر این ۸ نفر، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشند، به کدام‌یک رای می‌دهید؟

تعداد کل آرا:
30230

روانشناسی, سبک زندگی

۰

دنیای اطلاعات: یک دختر خانم باوقار خصوصیاتی دارد که او را از دیگران متمایز می کند و حرکات و رفتار او به گونه ای است که از او یک خانم با شخصیت ساخته است. این ویژگی‌ها چه ویژگی‌هایی است و یک دخترخانم چگونه می تواند از این خصوصیات برخوردار باشد؟ …

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

وقتی قصد ازدواج داریم و به سراغ دختری برای ازدواج می رویم باید چه ملاک هایی را در وی جستجو کنیم تا زندگی ایده آل را داشته باشیم. اگر می خواهید یک همسر ایده آل برای زندگی مشترکتان پیدا کنید باید به برخی ویژگی های رفتاری مهم در وی دقت کنید بسیاری از ازدواج های امروزه منجر به طلاق و جدایی می شوند

 

به همین دلیل اکثر جوانان دچار دودلی و مشکدر انتخاب همسر مناسب می شوند شرایط یک همسر ایده آل برای ازدواج چگونه است ؟به گزارش پارس نازبا توجه به انتخاب همسری ایده آل بعنوان یکی از دغدغه های پسران،مجموعه ای از علائمی که نشان می دهد یک دختر، واقع زن زندگی است را از دید متخصصان بیان می کنیم.

 

چگونه دختری ایده آل باشیم

دیگر گذشت آن زمان که پسران و دختران در سنین پایین و با یک شرایطی کاملا ساده و آسان زندگی مشترک خود را آغاز می کردند هرچند که هنوز به گرفتن شرایط ساده برای ازدواج تاکید می شود اما دیگر مانند قبل صدای عروسی و ساز و دهل از خانه ها بیرون نمی آید.

 

درصورتی که ذاتا هر جوانی میل به ازدواج و تشکیل خانواده دارد اما برخی جوانان امروزی معمولا با به کاربردن عبارتی مانند “هنوز زود است” یا “دختر یا پسر مورد ایده آل را پیدا نکردم” از مسئله ازدواج دوری می کنند چرا که با توجه به شرایط زندگی های امروز و ویژگی های جنس مخالف، گاهی خود را قادر به برطرف کردن نیازهای یک زندگی مشترک نمی دانند.

 

به قول آنها “دختر و پسر خوب زیاد است اما زن و پسر زندگی کن وجود ندارد”.نگاههای این چنینی به ازدواج گاهی جوانان را در انتخابات خود با مشکل روبه رو می کند وباعث می شود یا قید ازدواج را بزنند یا حتی شکست را تجربه کنند لذا با مشورت و نظرخواهی از متخصصان روانشناسی تصمیم گرفتیم چند نکته و معیار مهم برای تشخیص دختری که واقعا برای زندگی مشترک موفق، مناسب است را مطرح کنیم.

 

خودشناسی حرف اول را می زندعلی باجلان متخصص روانشناسی و مشاور خانواده با توجه به اینکه آیتم های متعددی برای شناخت زن زندگی وجود دارد، بیان کرد: قبل شناخت این آیتم ها، فرد ابتدا باید خود را به درستی بشناسد، بدین صورت که ببیند از زندگی، کار، عشق و همسر آینده اش چه تعریفی دارد و سپس براساس این تعریف و ملاکهای خود، شخص ایده آلش را شناسایی کند.

 

وی افزود: درواقع اولویت بندی معیارهای یک زن زندگی مناسب، از فردی به فرد دیگر به دلیل شخصیت های متفاوت، فرق دارد.

 

نشانه های یک زن زندگی باهوشاین مشاور خانواده درباره مهمترین ملاکها عنوان کرد: دختری که قرار است بعنوان همسر انتخاب شود باید برای خود، خانواده، ارزش ها و باورهایش احترام قائل باشد و با شناخت اهداف منطقی خود بداند که از زندگی مشترک آینده اش چه انتظارات و توقعاتی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه احترام به اطرافیان مهمترین آیتم مورد تاکید بعد از خودشناسی است، بیان کرد: دختری که حضورا یا حتی تلفنی با اطرافیان بخصوص پدر و مادر خود به نحو مطلوب صحب نمی کند، دائما با نقد و انتقاد از دیگران گله و شکایت دارد یعنی برای بدون هوش کافی برای خانواده اش که سالهای عمرش را با آنها گذرانده، احترام قائل نیست.

 

به گفته این روانشناس، هوش توانایی سازگاری فرد با محیط است و هرچقدر فرد باهوش تر باشد راحت تر می تواند خود را با شرایط خانه، زندگی و مقررات زندگی وفق دهد.باجلان گفت: داشتن اخلاق خوب دختر در زندگی مشترک یعنی؛ مهربانی، گذشت، فداکاری و ارتباط اجتماعی مناسب که نشان از هوش بالای او در زندگی است.

 

زندگی هایی که با باد جابجا می شوندباجلان اظهار داشت: داشتن شخصیت مستقل بعنوان سومین ملاک مدنظر یعنی فرد بتواند خود تصمیم گیرد و روی آن مصر باشد.وی افزود: بعنوان مثال وقتی فرد درباره یک موضوع با مشورت و نظرخواهی از دیگران تصمیم نهایی می گیرد نباید مجدد تحت تاثیر حرف اطرافیان مانند دخترخاله، دختر عمو یا هرفرد دیگری آن را تغییر دهد، درحقیقت به طورکاملا عامیانه دهان بین نباشد.

 

این روانشناس دهان بین بودن را معمولا برای بانوان دانست و بعنوان یک آیتم مهم در انتخاب زن زندگی مطرح کرد: این ویژگی باعث می شود فرد مدام در تصمیم گیری های خود دچار شک و تردید باشد و ارزشها و تلاشهای خود را کم یا زیاد کند.

 

دختر منتخبتان در خانه کار می کند؟باجلان چهارمین ملاک را مسئولیت پذیری طرف مقابل دانست و گفت: وقتی قرار است دو نفر یک زندگی مشترک را شروع کنند باید هرکدام نسبت به وظایف قبلی و جدید خود مسئولیت پذیر باشند طبیعتا هنگامی که دختری قبل ازدواج در هیچکدام از کارهای خانه، خانواده را همراهی نمی کند یا حتی برای پول توجیبی خود تدبیر اقتصادی ندارد،

 

گزینه مناسبی برای تشکیل زندگی مشترک نیست چون بدون شک این شیوه را پس از ادواج هم ادامه می دهد.وی افزود: مراجعانی داشتم که این رفتار همسر خود را قبل ازدواج به امید آنکه در آینده مجبور به انجام می شوند، نادیده گرفتند و حال با مشکلات مختلف روبه رو شده اند.

 

به گفته این مشاور خانواده، پسر یا دختر وقتی در خانواده مسئولیت پذیری را یادنگرفته باشند بدون شک در هنگام ازدواج هم کارها را پشت گوش می اندازند.

 

نه از این طرف بام بیفتید و نه از آن طرفباجلان همچنین درباره ویژگی انعطاف پذیری زوجین در زندگی مشترک اظهار داشت: هرچند که اکثر دختران این ویژگی را به اطاعت کامل از همسر ( چشم گفتن درهمه امور) تعبیر می کنند اما واقعا این تعبیر درست نیست و اصل آن بدین صورت است که فرد تنها یک راه حل و تصمیم را درست نداند و بتواند به راه حلهای دیگر فکر کند و درصورت بهتر بودن آنها ، از تصمیم خود کوتاه آید.

 

وی افزود: وقتی دختر یا پسر می بیند که زندگی خانوادگی و زناشویی اش با اقدام عملی که قبلا انجام نمی داده، پابرجا و مستحکم تر می شود باید نسبت به انجامش اقدام کند یا حتی در یک زندگی مشترک فرد باید از خیلی سلایق و کارهایی که قبلا انجام می داده دست کشد و کوتاه آید.

 

به گفته این مشاور خانواده، چشم گفتن به همسر در همه امور نشان از نبود هویت فردی و شخصیت مستقل است که به هیچکدام از زوجین توصیه نمی شود، درواقع زوجین باید با مشورت و انعظاف پذیری، زندگی خود را به نحو احسن پیش برند و زندگی موفقی را تجربه کنند.

 

معیاری مهم برای پسران ایرانیباجلان با بیان اینکه اخلاق مدار بودن یکی از آیتم های مهم برای جوانان بخصوص پسران و مردان ایرانی است، تصریح کرد: اخلاق مداری یعنی فرد در روابط خود حد و مرز را رعایت کند.به گزارش پارس ناز اگر کسی که برای ازدواج انتخاب می شود به راحتی در غیاب یا حتی حضور همسرش به صحبت، شوخی و خنده نابجا با جنس مخالف بپردازد، ذهنیت بدی را می سازد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه داشتن چند نوع دوست مختلف (بعنوان مثال جاست فرند) برای فردی که متاهل است متاسفانه در زندگی های امروزی وجود دارد درصورتی که زن یا مرد نباید کاری انجام دهند که ذهنیت طرف مقابل نسبت به وفاداری آنهادرگیر شود.

چگونه دختری ایده آل باشیم

 

به گفته این روانشناس ، یکی از حقوق مردان این است که زن در غیاب مرد، امنت دار مال و آبروی همسرش باشد. شاید دختر یا پسر قبل ازدواج روابط گستره بسیاری داشته باشند اما بعد آن باید حد و حدود زندگی و همسرشان را رعایت کنند.

 

روش قدیمی انتخاب همسر دیگر جواب نمی دهدباجلان بعد از طرح معیارهای یک زن زندگی، با اشاره به تحقیقات قبل از ازدواج عنوان کرد: خانواده ها در سالهای گذشته برای ازدواج از تحقیقات محلی استفاده و با سوال از همسایه و آشنایان، دختر مناسب پسر خود را انتخاب می کردند اما امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و عدم ارتباطات وسیع، دیگر مردم کمتر نسبت به هم، آشنایی و اطلاعات کافی دارند لذا تحقیقات محلی نمی تواند زیاد کمک کننده باشد.

 

وی یادآور شد: بنابراین پسر و دختر باید بعد شناسایی کامل خود، تمامی معیارها و ویژگی های مدنظرشان را از یکدیگر سوال کنند و در رفت آمدهای متوالی خانواده ها برای خواستگاری و آشنایی، رفتار را با گفتار طرف مقابل تطبیق دهند. درحقیقت تصمیم گیری بر این اساس و سنجش معیارها می تواند داشتن یک زندگی موفق و خوشبخت را تضمین کند.

 

به اعتقاد باجلان، فرد نباید در شناخت طرف مقابل عجله کند و اگر قصد ازدواج جدی است خانواده ها طی چندین جلسه برای آشنایی بیشتر دختر و پسر با هم، رفت وآمد داشته باشند تا با شناخت کامل نتیجه و تصمیم نهایی گرفته شود.

 

بنابراین خودشناسی و سپس در نظر گرفتن مسائلی که یک زندگی مشترک موفق را تضمین می کند پیش از ازدواج بسیار مهم است و افراد باید برای آن زمان گذارند. پسران باید بر اساس آداب و رسوم و فرهنگ خانوادگی خود دختری را در نظر بگیرند و سپس ویژگی های او را با معیارهایشان تطبیق دهند،

 

معیارهای فوق الذکر از جمله ملاکهای مشترک بین تمام پسران بود که تنها ممکن است اولویت بندی و شدت و ضعف آنها از یک فرد به فرد دیگر متفاوت باشد.

 

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری ایده آل باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری ایده آل باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

در این قسمت از زیبامون دات کام با تمام نکاتی که باید توسط یک خانوم باشخصیت و ایده آل رعایت شود، آشنا خواهید شد.

مهم ترین نکته برای با شخصیت و ایده آل بودن یک خانم این هست که از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشه. علاوه بر این توجه به برخی نکات مهم در رفتار، لباس پوشیدن، آداب معاشرت و … هم تاثیر خیلی زیادی در باکلاس و با شخصیت بودن خانوم ها خواهند داشت. با ما در این قسمت از زیبامون همراه باشید و با تمام چیزهایی که برای با شخصیت بودن لازم هست آشنا شوید.

چگونه باکلاس باشیم؟ 

 

 

چگونه دختری ایده آل باشیم

 

داشتن رفتارهای محترمانه و مودبانه یکی از نکات مهم برای با شخصیت و با کلاس بودن هست. بهتره همیشه در مکالمات و صحبت هایی که با دیگران دارید از عبارت هایی مثل لطفا، سپاسگزارم، خوش آمدید، معذرت می خوام و عبارتهای این چنینی استفاده کنید. با نزدیکان و دوستان خود با ادب رفتار کنید و به هیچ عنوان با صدای بلند و پرخاش گونه صحبت نکنید.

 

 

 

بهتره در شرایط استرس زا احساسات و رفتار خودتون رو کنترل کنید. نفس عمیق بکشید و اگر احساس میکنید تحت تاثیر شرایط قرار گرفته اید چند لحظه محیط رو ترک کنید، یک لیوان آب بنوشید تا تصمیم های بهتری در رابطه با چگونگی رفتار و گفتار خود بگیرید. این به معنی نادیده گرفتن احساسات نیست بلکه به معنی کنترل کردن رفتارها و واکنش های نا به جا هست.

لاکچری و جنتلمن باشیم، آقایان بخوانند

 

 

 

صاف ایستادن یکی از نشانه های اعتماد به نفس بوده و نشون دهنده با شخصیت و ایده آل بودن شما نیز هست! بهتره در زمان ایستادن شانه های خود را صاف و کمی به سمت عقب بکشید تا وضعیت ایستادنتان صاف و کمی به سمت جلو باشد. سر خود را نیز بالا نگه دارید.

بهتره در طول روز تمرینات کششی انجام بدید تا بتونید وضعیت ایستادن و راه رفتن خودتون رو بهتر کنترل کنید و همیشه با اعتماد به نفس قدم بردارید!

 

 

 

هر چه اطلاعات شما در زمینه، هنر، فرهنگ، روانشناسی، جامعه شناسی و … بیشتر باشه نشون دهنده شخصیت و کمال شما هست. انواع کتاب های فرهنگی، هنری، تاریخی و … رو مطالعه کنید و از موزه ها، گالری های هنری و … دیدن داشته باشید.

 

 

 

آشنایی با زبان های مختلف و همچنین صحبت کردن به چند زبان میتونه یکی از مهارت های عالی برای هر فرد باشه. هر زمان که احساس کردید توانایی لازم رو دارید به کلاس زبان بروید و یک زبان جدید رو یاد بگیرید. استفاده از کلاس های انلاین برای یاد گیری زبان، مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب های زبان اصلی و … همگی نقش بسیار مهمی در یادگیری یک زبان جدید خواهند داشت.

چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟

 

 

 

بهتره برای انتخاب لباس به کیفیت پارچه اهمیت بیشتری بدهید. پارچه های باکیفیت بالا ممکنه هزینه بیشتری داشته باشند اما طول عمر زیادی هم دارند و شما میتونید تا مدت زمان طولانی از لباس شیک، باکیفیت و عالی برخوردار باشید و همیشه باکلاس و درجه یک به نظر برسید.

البته باید از روش های مناسب برای حفظ و نگه داری لباس ها استفاده کنید تا بعد از گذشت مدت زمان، لباس همچنان زیبا و باکیفیت بماند.

 

 

چگونه دختری ایده آل باشیم

 

رنگ های پر زرق و برق، روشن و خیره کننده ممکنه در ابتدا خیلی جذاب به نظر برسند اما یک تصویر ایده آل و درجه یک نخواهند داشت. بهتره درا نتخاب لباس رنگ های کلاسیک و خنثی مثل مشکی، سفید، شیری، بژ، کرمی، آبی دریایی و … رو انتخاب کنید. شما میتونید این رنگ ها رو خیلی خوب در کنار همدیگه و سایر رنگ ها ست کنید و یک ترکیب عالی و شیک داشته باشید.

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

 

 

 

بهتره همیشه لباس هایی رو که دارای سایز درست و متناسب با اندام شما هستند، انتخاب کنید. ژاکت، کت، پیراهن و … همگی باید درست اندازه بدن شما باشند تا بتونن استایل شیک و زیبایی براتون ایجاد کنند. شلوار باید حدود نیم اینج (حدود 1/3 سانتی متر) از زمین فاصله داشته باشه.

اگر احساس کردید لباسی که خریداری شده اندازه مناسبی نداره بهتره به یک خیاط مراجعه کنید تا اندازه لباس رو براتون درست کنه.

 

 

 

پوشیدن لباس های ژولیده و دارای چین و چروک باعث میشه تا شخصیت و کلاس شما کمرنگ تر دیده بشه. بهتره همیشه زمان معینی رو برای اُتو کردن لباس ها در نظر بگیرید و همیشه قبل از خارج شدن از منزل مطمئن شوید که لباس هایتان صاف و اُتو شده هستند.

چگونه با چادر شیک پوش و به روز باشیم؟

 

 

 

اگر قصد دارید از جواهرات و اکسسوری های مختلف برای تکمیل شدن استایل خودتون استفاده کنید بهتره مدل هایی رو انتخاب کنید که به اندازه کافی ساده و مینیمال هستند. یک گردنبند ظریف، حلقه ساده، گوشواره کوچک و … میتونه شما رو خیلی باکلاس تر نشون بده.

یک کفش مجلسی شیک و زیبا با رنگ نود خریداری کنید. این کفش رو میتونید با انواع لباس ها ست کنید و یک استایل شیک و درجه یک داشته باشید.

 

 

 

بهتره همیشه ناخن های دست و پا رو مانیکور و پدیکور کنید و از یک رنگ لاک مناسب هم استفاده کنید. استفاده از لاک رنگ نود و درخشان میتونه باعث افزایش زیبایی و درخشش دست هاتون بشه و شما رو باکلاس تر نشون بده.

 

 

 

موهاتون رو همیشه مرتب نگه دارید و در صورت نیاز به آرایشگاه مراجعه کنید تا موهای ناسالم کوتاه شده و زیبایی موهاتون بیشتر و بهتر از همیشه دیده بشه. همیشه موهاتون رو حالت بدید تا شکل و ظاهر مرتبی داشته باشند و برای مراقبت از موهاتون از روش های درست و اصولی استفاده کنید.

 

 

 

اگر عادت دارید هر روز آرایش داشته باشید بهتره یک مدل طبیعی و ساده برای آرایش روزانه خود انتخاب کنید و از آرایش های بیش از حد سنگین و خیره کننده به هیچ عنوان استفاده نکنید. ابروهاتون رو مرتب نگه دارید، مژه هاتون ور ریمل بزنید و از یک سایه چشم سبک و ملایم برای زیباتر شدن چشم هاتون استفاده کنید. رژلب هایی با رنگ طبیعی انتخاب کنید و از رژگونه هایی با رنگ قهو های ملایم، مرواریدی و یا صورتی ملایم استفاده کنید.

بهتره در اخر هم از پودر ارایشی استفاده کنید تا درخشش اضافی پوستتون گرفته بشه و یک آرایش مات، طبیعی و زیبا داشته باشید.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

از همراهی شما با زیبامون سپاس گزاریم!

چگونه دختری ایده آل باشیم
چگونه دختری ایده آل باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *