چگونه دختری اسپرت باشیم

 
helpkade
چگونه دختری اسپرت باشیم
چگونه دختری اسپرت باشیم

دوات آنلاین-بسیاری از دختران جوان ست‌های اسپورت را بسیار می‌پسندند، ست‌های اسپورت به دلیل اینکه لباسهای بسیار راحتی هستند و البته زیبا و جذاب هم هستند برای دخترهایی که بیشتر ساعات روز را بیرون از خانه سر می‌کنند و فعالیت بدنی زیادی دارند جذاب است. ضمن اینکه تیپ‌های اسپورت خانم ها را جذاب‌تر و جوانتر نشان می‌دهد.

 

دو اصل کلی و مهم درباره تیپ‌های اسپورت وجود دارد اول اینکه اگر یک تکه از لباس شما ساده و بدون طراحی خاصی است حتما قسمت‌های دیگر را  هم ساده انتخاب کنید. دوم اینکه قطعا باید لباس های اسپورت را با کتانی ست کنید و هیچ کفش دیگری مناسب آن نیست.

 

می‌توانید از کلاههایی که همه موهایتان را می‌پوشاند و مزاحم دویدن یا راه‌رفتن‌های تند نیست استفاده کنید. اگر هم قصد دارید شال استفاده کنید یا در فضایی قرار دارید که آفتاب‌ تندی دارد حتما شال سر کنید و آن را با کلاه روی سرتان فیکس کنید یا اینکه از کلاههای مخصوص این کار که دورتا دور آن پارچه‌های ضدنور دارد استفاده کنید.

چگونه دختری اسپرت باشیم

کتانی‌ که می پوشید نباید خیلی ظریف باشد. حتما از کتانی‌هایی که برای ورزش کردن تهیه شده استفاده کنید تا بتوانید به راحتی راه بروید و ورزش کنید.

 

تیپ اسپورت به دلیل اینکه راحت است بسیار جذاب است اما باید توجه داشت هر لباس راحتی برای شما تیپ اسپورت درست نمی‌کند. به جنس لباس بسیار توجه کنید چرا که حین ورزش کردن اگر عرق کنید و لباس از مواد پلاستیکی و مصنوعی باشد با عرق کردن شما سنگین می شود. لباس‌های اسپورت هرچه سبکتر باشد بهتر است بنابراین از لباس‌هایی که با الیاف طبیعی و نانو مخلوط شده و تهیه شده‌ است استفاده کنید.

بعد از ورزش حتما لباسهایتان را بشوید، حتی شده با آب خالی. عرق و سموم را از آن جدا کنید. تا پوست بدنتان آزرده نشود.

 

تیپ‌های اسپورت به قدری جذاب و زیباست که حتی برای ملاقات‌هایی که ممکن است کوتاه باشد  می‌تواند مناسب باشد. اکسسوری که برای این تیپ استفاده می‌کنید بهتر است طلا و جواهر نباشد اکسسوری‌های چرم و استیل برای این لباس‌ها خیلی مناسب است. همچنین باید آرایش ملیح و لایت داشته‌باشید تا عرق کردن صورت شما را خیلی بهم نریزد.

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

سبک زندگی

یک سایت وبلاگدهی جاساز دیگر

ایده‌های تازه از دل تجربه‌های تازه بیرون می‌آیند. مثلا ممکن است چشم‌مان به دیدن لباس‌های ورزشی در باشگاه عادت کرده باشد و ندانیم می‌شود با همین چند تکه لباس‌ اسپرت چه استایل‌های بانمکی ساخت. در این مطلب پنج ایده برای داشتن ست‌های زیبا و جالب داریم که در هر کدام‌شان یک یا چند تکه لباس ورزشی یا اسپرت به کار رفته است اما هیچ کدامشان برای باشگاه مناسب نیستند!

برای اینکه بتوانید یک ست جالب که نشان‌ دهنده‌ی جسارت‌تان است برای خودتان خلق کنید، نگاهی به این تصویر بیندازید و از آن الهام بگیرید. همه چیز این ست لباس اسپرت، در خدمت یک تیپ غیر رسمی اما جذاب است. از اسنیکرز گرفته که داشتنش برای هر دختری واجب است تا پیراهن جین که می‌تواند با دکمه‌های باز روی تی شرت قرار بگیرد و از طریق لایه لایه شدن، تیپ‌تان را زیباتر نشان دهد. سعی کنید برای زیر پیراهن جین، تی شرت ساده‌ای انتخاب کنید که تک رنگ باشد. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید سراغ مدل‌های نوشته‌دار بروید که مد روز هم هستند و در فروشگاه اینترنتی لباس موجود است.

وجود بعضی چیزها در کمد خانم‌ها واجب است، این‌ها همان چیزهایی هستند که در دنیای مد و لباس به عنوان Basics یا المان‌های پایه‌ای شناخته می‌شوند. یکی از بیسیک‌هایی که باید در کمد خانم‌ها باشد تاپ و بلوز سفید ساده است. برای داشتن استایلی که در این تصویر می‌بینید تاپ یا بلوز ساده‌ی سفیدتان را از کمد دربیاورید و آن را کنار اسپرت‌ترین شلوار جین زنانه تان قرار دهید که رنگی از خانواده‌ی آبی دارد. یک جفت اسنیکرز قرمز با یک کیف به همین رنگ می‌تواند استایل دختر ورزشکار را برای شما بسازد. استایلی که در آن راحت باشید و بتوانید آزادانه فعالیت کنید اما لزوما هم راهی باشگاه نشوید.

چگونه دختری اسپرت باشیم

چه کتانی مناسب ورزش داشته باشید و چه کتانی روزمره، به راحتی می‌توانید دست به کار ساختن یک ست لباس اسپرت یا نیمه اسپرت شوید. در این ست ما از یک جفت کتانی روزمره آلدوی مشکی استفاده کرده‌ایم که طرح زیبایی دارد و برای خانم‌های سخت پسند مناسب است. در ادامه یک تاپ نخی ساده‌ی ورزشی یا حتی یک تاپ نیمه رسمی غیر ورزشی را با کت تک زنانه همراه کنید. بعد از لگی استفاده کنید که رسمیت بیشتری داشته باشد، چون لگ ورزشی در کنار کت نیمه رسمی زنانه زیبا نمی‌شود. درنهایت کیف زنانه شیک‌تان را در دست بگیرید و نگاهی به خودتان در آینه بیندازید. تیپ نیمه رسمی شما که با استفاده از کفش اسپرت‌تان ساخته شد، آماده است.

یکی از کارهایی که می‌تواند به استایل شما جذابیت بیشتری بدهد و ست لباس اسپرت زیباتری برایتان بسازد ترکیب کردن نیم‌تنه‌ی ورزشی با بلوزهای یقه باز و کمی گشاد است. منتها نکته‌ی مهم اینجاست که قرار است بین بلوز و نیم‌تنه‌ی ورزشی‌ شما تفاوت رنگ وجود داشته باشد. در این ست ما از بلوزی استفاده کرده‌ایم که تنها بخشی از شانه‌اش باز است و بندهای نیم‌تنه هم دقیقا این بخش را پر خواهد کرد. اما شما میتوانید سراغ هر بلوزی، به خصوص یقه قایقی بروید. لگ زنانه نوک مدادی یا طوسی تیره به همراه ساک ورزشی و اسنیکرزی که با رنگ بلوز هماهنگ شده است می‌تواند ستی زیبا برایتان بسازد که به جذابیت شما اضافه می‌کند.

منبع: پنج پیشنهاد برای پوشیدن ست لباس اسپرت

دانستنیهای شیک پوشی مخصوص بانوان جوان از تقویت مو تا انتخاب لباس با راهکارهای ساده

در قسمت نخست گفتار شیک پوشی مخصوص بانوان جوان در سرویس مد گردی لوکس تهران، به موضوعات مهمی در شیک پوشی بانوان جوان به خصوص در نیمه نخست سال که تنوع پوشش و انتخاب انواع لباس ها برای بانوان افزایش پیدا می کند اشاره شد. همچنین سبک مد و لباس ترانه عیلدوستی و نیوشا ضیغمی، دو بانوی هنرمند سینمای ایران با تحلیل شماری از مانتوها و پوشش های رسمی آنها بررسی گردید و نکاتی ارائه شد.

حتما بخوانید : دانستنی های شیک پوشی مخصوص بانوان جوان (قسمت اول)

در قسمت قبلی بر روی این موضوع تاکید شد که انتخاب لباس برای بانوان جوان، تا حد زیادی به انتخاب پوششی متناسب با قد و وزن و سن و حتی رنگ پوست آنان در ارتباط مستقیم است. در واقع، برای شیک پوش بودن به خصوص در فصل نیمه دوم سال که امکان استفاده از لباس های بیشتر فراهم می شود، توجه به اصول شیک پوشی بیشتر جلوه گر می شود.

گفتیم که بانوان چاق و قد کوتاه، بهتر است از طرح های شلوغ و لباس هایی که خطوط افقی زیاد دارند پرهیز کنند تا مد آنها در نگاه افراد، مطلوب به نظر برسد. همچنین بانوان لاغر و قد بلند، برای جذاب تر به نظر رسیدن، از تناسب رنگ های مکمل و همچنین لباس هایی که مزین به طرح های عمودی هستند، برای شیک بودن استفاده کنند. همچنین به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب لباس، ارتباط معناداری با رنگ پوست بانوان و همچنین آرایش دارد که باید متناسب با مقتضیات مکانی و زمانی باشد.

چگونه دختری اسپرت باشیم

در گفتار امروز، قصد داریم به مسائل متنوعی که تجربه فعالان مد و لباس و تغذیه است برای جذاب تر بودن و شیک به نظر رسیدن اشاره کنیم که راهکارهای آسان برای سبک مد و لباس ساده است.

با مد گردی امروز  لوکس تهران همراه ما باشید.

مهم نیست آقا هستید یا خانم. حتی مهم نیست کودک هستید یا جوان یا میانسال. برای شیک پوشیدن و جذاب به نظر رسیدن، نه پول اهمیت زیادی دارد و نه برند پوشی و نه حد پاساژگردی های روزانه و هفتگی و ماهانه برای انتخاب لباس های آس هر فصل!

هیچکدام تاثیر فوق العاده ای بر روی شیک پوشی و جذاب بودن ندارد. بر خلاف تصور عموم، برای شیک بودن و جذابیت افزون، باید از طرح های شلوغ و رنگارنگ که تناسب و کنتراست خاصی ندارد در سبک مد و لباس پرهیز کرد.

همانطور که آرامش بصری در مشاهده خیلی از چیزها برای شما ارزشمند است، آرامش بصری در مشاهده مد و لباس یک فرد نیز بر روی ذهن شما و نظر شما و تصوری که در نگاه اول از فرد مقابل به شما منتقل می شود، تاثیرگذار خواهد بود.

خیلی ها، اصول  شیک پوشی متفاوتی را در کلاس ها و مقالات و کتاب ها و سخنرانی ها ارائه می کنند و همچون دنیای هنر، دنیای مد و لباس نیز تابع سلیقه است. اما به نظر می رسد، خیلی از این نظرهای هر چند متفاوت، در ۳ اصل با هم اشتراک نظر دارند:

بارها در مراسم هنری، ژورنال های مد و لباس از ووگ بافتنی گرفته تا بوردا و بسیاری از نشریات و درگاه های معروف مد و لباس جهان، لباس هایی را مشاهده کردید که در عین حال که بسیار شیک است، بسیار ساده است. مد و لباس، الهام بخش از دنیای هندسه و طراحی و خلاقیت است. یک برش، هر چند ساده، می تواند لباسی را فوق العاده تاثیر گذار کند و این راز لباس مفهومی است که در دنیای مخاطبان بسیار پیدا کرده است.

بنابراین برای شیک پوشی، ساده بودن را در اولویت نخست قرار دهید. برخی از مزون داران حرفه ای ایران و جهان و حتی تحلیل گرهای مشکل پسند دنیای فشن، طرح های ساده بسیاری از سلبریتی های ایرانی و خارجی را در فهرست انتخاب های مهم خود به هواداران معرفی می کنند.

در گفتار قبل مشاهده کردید که چگونه مانتوهای ساده اما جذاب ترانه علیدوستی و نیوشا ضیغمی که از رنگ های مکمل و طراحی غیر شلوغ برای دوخت آن استفاده شده بود، فشن بلاگرهای معروف ایرانی را ترغیب کرد.

اگر به لباس های عروس پرنسس های معروف یک دهه اخیر نگاه کنید، جذاب ترین آنها، ساده ترین طرح ها را جلوه گر هستند. این قضیه  در لباس عروس کیت میدلتون و مگان (عروس  جدید ملکه انگلیس)  به وضوح مشاهده شد.   بنابراین در دورانی که خیلی ها به دنبال طرح های شلوغ و رنگ بندی های جیغ و طوفانی! در لباس های شب و بیرون هستند، به ساده پوشی روی بیاورید تا قدرت انتخاب و سبک فکری مثبت و راحت خود را به رخ بازاری پسندهای امروز بکشید!

راز دوم شیک پوشی و جذاب به نظر رسیدن، توجه به اصل انتخاب لباس به تناسب قد و وزن و سن است. شما در طول روز، صدها نفر را در کوی و برزن و اداره و مدرسه و دانشگاه مشاهده می کنید که با وجود انتخاب لباسی فاخر، گران و برند، اما به دلیل نبود تناسبی منطقی بین قد و وزن و حتی سن و از همه مهم تر رنگ پوست، لباس اصطلا به تن فرد، نمی شیند و جذابیت آن جلوه گر نیست.

مهمترین نکته در انتخاب هر لباس، توجه به قد، وزن  و سن فردی است که قصد دارد آن را به تن کند. ارزان ترین و ساده ترین لباس ها، وقتی اندازه و فرم تن فرد باشد، جذابیت آن و آرامش بصری و انرژی مطلوبی که به نظر افراد منتقل می کند، به مراتب بیشتر از لباسی است که گران است اما به قول عموم، به تن فرد گریه می کند!

اگر در بهار و تابستان به فکر انتخاب مانتو یا کت تک یا شلوار جین یا روسری یا شال هستید، تناسب این لباس را با فاکتورهای ۳ گانه معرفی شده در نظر بگیرید. لباسی انتخاب نکنید که شما را ۲۰ سال پیر تر یا آنقدر جوان نشان دهد که در نگاه افکار عمومی جذاب به نظر نرسد.

تکرار یک رنگ در مد و لباس می تواند تاثیر فوق العاده تری از لباس های رنگارنگ برند گران قیمت داشته باشد. همچنین، تناسب در فشن، عاملی برای انتقال سیگنالهای انرژی مثبت افراد به یکدیگر است که باید در سبک زندگی خود در نظر داشت.

برای متناسب پوشیدن، از پروهای مکرر و استفاده از نظرات مشاوران هراس نداشته باشیم.

لباس شما همچون فکر شما، به افراد و محیط پیرامون، انرژی میدهد. برای انرژی مثبت به نظر رسیدن و چهره ای کاریزما داشتن، حتما نیاز به سخنان فاخر با ادبیات شاخص در کلام و گفتار نیست. اگر چه این دو مقوله در زندگی و نظر مثبت دیگران به ما تاثیر فوق العاده مهمی دارد، اما بخشی از ان را می توان از طریق لباس بدست آورد.

شاد پوشیدن، ارتباط معناداری با شفاف اندیشیدن، شاد زیستن و زندگی امیدوارانه دارد. اگر غیر از این بود همه پرستاران، لباس مشکی به تن می کردند. رنگ ها، انرژی دارند و شما می توانید این انرژی موثر را از طریق سنگ و جواهرات و اکسسوری و لباس به خود و دیگران منتقل کنید و این قضیه  خیلی مهمی در ارتقا روابط  شما  با دیگران  در  داخل و خارج از  کشور است. چرا که ظاهر شما و استایل شما، نخستین چیزی  است  که در  ارتباط  با دیگران به چشم آمده و سریعا مغز آن ها را به سمت تحلیل و بررسی نوع نگاه و شخصیت  شما بر اساس  نوع  ظاهر رهنمون میکند. اگر چه کتاب “ذهن فریبکار شما” که توسط نشر اختران در سال ۱۳۹۵ منتشر شد به ما گوشزد میکند که فریب اطلاعات مخدوش و گنگی که در ذهن خود درباره  موضوعات مختلف است را نباید خورد تا از واقعیت، دور نشویم!

شادپوشیدن، به معنای استفاده از رنگ های جیغ با طیف های خیلی روشن نیست. به معنای رنگوارنگ پوشیدن نیست. برای خیلی از افراد، نگاه اول، نگاه آخر است. چه خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید و باید به این موضوع در طراحی لباس و استایل در فصول  مختلف سال توجه کرد. حتی  بهترین نت های عطر  گرم و سرد از برترین  برندهای جهان وقتی با استایل  بد همراه شود، تاثیرگذاری خوبی  نخواهد داشت.

این خوش آمدن یا بد آمدن های ظاهری، بر روی ذهن افراد تاثیر مثبت یا منفی می گذارد. تلاش کنیم تا با پوشیدن لباس هایی که رنگ های امیدوارانه، جذاب و انرژی مثبت دارند، چهره های باشکوه و کاریزماتیک در طول روز و زندگی خود به انها منتقل کنیم تا خود و جامعه ای شاد و شاداب را با دنیای فشن، بوجود آوریم.

بنابراین، برای شیک پوشیدن، راز رنگ ها را فراموش نکنیم.

یکی از اصول شیک پوشی که توصیه شده آقایان و بانوان مشکل پسند همواره  در طراحی استایل به آن توجه کنند، علاوه بر  رعایت بهداشت  پوست و اجرای  روش  های مراقبتی،  توجه به نوع طراحی  مو است. بهترین  لباس ها اگر با آرایش صحیح مو که می بایست  متناسب با ظاهر و سن و مد شما همراستا باشد، تناسبی  نداشته باشد،  خیلی زود توجه بیننده را به خود جلب کرده  و تصویر  منفی  در ذهن فریبکار  او شکل می گیرد. همانطور که باید به پوست و آبرسانی پوست توجه داشت، به  شادابی و طراوت  مو خود در ۴ فصل توجه کنید که بعضا معمولی ترین استایل  ها را میتوان با آرایش  مو  عالی، جذاب کرد. مخصوصا  برای  بانوان و بانوان جوان در استایل های  مجلسی  و دورهمی!

افرادی که تا دیروقت مشغول دنیای لایک و فالوهای شبکه های اجتماعی هستند و با گوشی های موبایل هوشمند به بستر می روند و زمان خواب آنها از ساعت ۱ نصف شب آغاز میشود، در معرض آسیب های فراوان به پوست و مو هستند.

این دو عضو، نیازمند استراحت هستند. نیازمند مراقبت هستند. مخصوصا برای آقایان که آراستگی و نبود چین و چروک های پوست در سنین مختلف، تاثیر بسزایی در شیک به نظر رسیدن دارد. برای بانوان به خصوص دختران نوجوان و جوان، مراقبت از پوست و مو، در کوتاه مدت و بلند مدت ، تاثیز بسزایی در زیبایی و بهداشت ان ها خواهد داشت.

اگر در معرض ریزش مو قرار دارید، پیش از مراجعه به پزشک، سبک تغذیه خود را بررسی کنید. سبک غذایی فست فودی و مملو از چربی های اشباع شده و خواب کم و در معرض قرار دادن مکرر پوست و مو با هوای خشک و آلوده، از مهم ترین عوامل آسیب پذیری این دو عضو مهم در جذاب به نظر رسیدن افراد است.

بهترین روش برای درمان ریزش مو استفاده از نرم‌کننده‌هایی است که حاوی سیلیکون – dimethicone یا cyclomethicone – هستند.  این نرم کننده ها را با مشاوره متخصصان پوست و مو تهیه کنید.

نوروز، بهترین فرصت برای آشتی کردن با ۲ سبک غذایی مهم و تاثیر گذار بر روی سلامت انسان است. یکی ماهی است که برای ما ایرانی ها به دلیل قرار گیری در ناحیه خشک و نیمه بیابانی، خوردن مکرر آن در سبد غذایی مردم نیست و میلیون ها ایرانی جز در شب عید، علاقه ای به تناول آن ندارند.

در حالی که ماهی، هم برای پوست و مو هم برای بهداشت روح و جان بسیار موثرتر از گوشت قرمز و حتی گوشت مرغ است. باید از رویه ماهی خوری عید، در دیگر فصول سال نیز بهره برد. در بلند مدت شما به ارزش جایگزین کردن گوشت ماهی به جای گوشت قرمز پی می برد و شاید در کوتاه مدت فواید ماهی خوری زیاد برای شما عیان نشود.

چگونه دختری اسپرت باشیم

مساله بعدی که در فرآیند شادابی پوست و مو در نظر داشته باشید و فرهنگ نوروز می تواند آن را تقویت کند، آجیل خوری است. خوردن خشکبار، وقتی به اندازه باشد، بسیار برای سلامت افراد به خصوص نوجوانان و جوانان تاثیر گذار است.

ما در ایران، با کمبود ویتامین D روبرو هستیم. برخی از تخمه ها چنین ظرفیتی را برای ما ایجاد می کنند. بانوانی که با مشکل مفصل روبرو هستند و دفع کلسیم، از برخی از خشکبار تازه ایرانی برای جایگزین کردن کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز برای شادابی پوست و مو می توانند استفاده کنند.

همین خرما که یکی از غذاهی استراتژیک ایران است، تاثیر زیادی در شادابی پوست و مو دارد و باید فرهنگ خرما خوری را در کشور بیش از قبل تقویت نمود. خرما خشک می تواند در فرهنگ آجیل خوری و پرهیز از شور خوری و تنقلات خوری روزانه ما وارد شود و از تاثیرات آن استفاده کنیم.

موادغذایی که برای بدن مفیدند می‌توانند به تندرستی موها کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزی‌های برگ‌سبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو می‌شود.

همان طور که در نکته  قبلی گفتیم،  پوست و مو شاداب  و با طراوت در طراحی استایل بسیار موثر است.  نوروز، بهترین فرصت برای آشتی کردن با ۲ سبک غذایی مهم و تاثیر گذار بر روی سلامت انسان است. یکی ماهی است که برای ما ایرانی ها به دلیل قرار گیری در ناحیه خشک و نیمه بیابانی، خوردن مکرر آن در سبد غذایی مردم نیست و میلیون ها ایرانی جز در شب عید، علاقه ای به تناول آن ندارند.

در حالی که ماهی، هم برای پوست و مو هم برای بهداشت روح و جان بسیار موثرتر از گوشت قرمز و حتی گوشت مرغ است. باید از رویه ماهی خوری عید، در دیگر فصول سال نیز بهره برد. در بلند مدت شما به ارزش جایگزین کردن گوشت ماهی به جای گوشت قرمز پی می برد و شاید در کوتاه مدت فواید ماهی خوری زیاد برای شما عیان نشود.

مساله بعدی که در فرآیند شادابی پوست و مو در نظر داشته باشید و فرهنگ نوروز می تواند آن را تقویت کند، آجیل خوری است. خوردن خشکبار، وقتی به اندازه باشد، بسیار برای سلامت افراد به خصوص نوجوانان و جوانان تاثیر گذار است.

ما در ایران، با کمبود ویتامین D روبرو هستیم. برخی از تخمه ها چنین ظرفیتی را برای ما ایجاد می کنند. بانوانی که با مشکل مفصل روبرو هستند و دفع کلسیم، از برخی از خشکبار تازه ایرانی برای جایگزین کردن کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز برای شادابی پوست و مو می توانند استفاده کنند.

همین خرما که یکی از غذاهی استراتژیک ایران است، تاثیر زیادی در شادابی پوست و مو دارد و باید فرهنگ خرما خوری را در کشور بیش از قبل تقویت نمود. خرما خشک می تواند در فرهنگ آجیل خوری و پرهیز از شور خوری و تنقلات خوری روزانه ما وارد شود و از تاثیرات آن استفاده کنیم.

موادغذایی که برای بدن مفیدند می‌توانند به تندرستی موها کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزی‌های برگ‌سبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو می‌شود.

بارها در رسانه های دیداری و شنیداری و دیجیتالی شنیده اید که برای جذاب بودن، باید به بهداشت مو توجه کنید و یکی از راهکارها، دوری از سشوار مکرر است.  بیشتر افراد به دنبال سشوار‌های قوی هستند تا به سرعت موهایشان را خشک کنند تا وقت گرانبهایشان گرفته نشود. اما تحقیقات نشان داده برای استفاده از سشوار‌های ضعیف و قوی باید زمان یکسانی صرف کرد. از سشواری استفاده کنید که حرارت و صدای کمتری داشته باشد تا موهایتان صدمه نبیند. همچنین آقایان برای جلوگیری از ریزش مو، سریع نسبت به خشک کردن موهای خود با سشوارهای قوی استفاده نکنند.

توجه کنید که اساسا شانه  زدن،  عامل  موثری  برای  ریزش  مو  نیست. متخصصان پوست و مو معتقدند روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی مردم به‌طور طبیعی می‌ریزد. آنها توصیه می‌کنند موهای خیس را شانه نزنید و از شانه‌هایی استفاده کنید که سوزن‌هایشان به موها آسیب نزنند. اما افراط در شانه زدن نیز می تواند عامل مهمی در افزایش ریزش مو و آسیب رساندن به مو باشد که باید در نظر داشت. خشک کردن مو با دمای معمولی اتاق، رویه ای  است  که تیلور  سویفت و ماریا شاراپووا (ملکه یخی  تنیس  جهان) همواره بر آن تاکید داشته است.

برخی  از مدلها  در  طراحی مد و لباس  و حتی  آرایش  به خصوص  طراحی  مو،  فقط مناسب  فوتوشوت های تبلیغاتی است. مثل  دم  اسبی  کردن مو که شما حجم  زیادی از موهای خود را برای  مدتی تحت  فشار قرار می دهید. دم‌اسبی کردن موها با استفاده از کش‌های محکم، صدمه زیادی به موها می‌زند. توجه داشته  باشید که دم  اسبی کردن مو، سبب  کشیدن تارهای مو شده که در دراز  مدت، تهدیدی  جدی  برای  ریزش مو است. اگر اکسسوری  هم برای  مدت  طولانی به  تارهای  مو بزنید، انتظار ریزش  مو غیر ممکن نخواهد بود. از دم  اسبی کردن  موهای خود وقتی هنوز خیس است،  اجتناب  کنید.

همان طور که میدانید،  با بالا  رفتن سن، موهای  آقایان و بانوان، رنگ خاکستری  به خود گرفته  و رشد آن ها ضعیف  یا کند می  شود. البته نوع تغذیه و سبک زندگی شما  نیز در  تسریع یا کند شدن فرآیند سفید شدن مو تاثیر  گذار خواهد بود. یکی از مواردی که میتواند صدمه  جدی  به موهای  شما بزند، استفاده از رنگ های  شیمیایی  است. سعی کنید اگر  خیلی  علاقمند به دکولره  و رنگ زدن موهای  خود هستید، از رنگ هایی  که در  فرمولاسیون آنها رنگ های شیمیایی کمتری به  کار رفته، استفاده کنید. در بهار و تابستان، استفاده از رنگ موهای طبیعی را در دستور کار قرار دهیم و به خصوص بانوان جوان، از دکلره کردن مکرر موهای خود پرهیز کنند. استفاده  از شامپوهایی  که PH  متعادل کننده دارد و میتواند الکتریسیته ساکن روی موها را حذف کند، استفاده کرده تا در زمستان، موهای  با طراوت تری  داشته باشید.

کسانی که مو فرفری  هستند، همواره در طراحی  مدو لباس و آرایش مو سخت گیری  زیادی دارند. نکته  ای که این  افراد باید بدانند ان است که حتی الامکان از برس و شانه زدن زیاد مو به خصوص اتوی  مکرر مو پرهیز  کنند. موهای فرفری، شکنندگی زیاد دارد.  اما سعی کنید برای نرم  کردن آنها،  از نرم کننده های حاوی پلیمر  استفاده  کرده  که مو را صاف می کند.

مرتب رنگ مو خود را تغییر ندهید. در بهار  و تابستان، افراد  علاقه زیادی  به رنگ کردن مو دارند. چرا  که بر  خلاف  نیمه دوم سال، کمتر سر  خود را می پوشانند. تغییر مکرر  رنگ  مو،  صدمه دیدن مو ها را افزایش  می دهد. همواره با پزشک متخصص  مو خود مشورت کنید.

رنگ مو، میتواند تهدیدی برای  سلامت  مو باشد. تهدید سلامت مو یعنی بد ترکیب شدن  استایل و تهدیدی  برای خوش تیپی  بانوان و آقایان مشکل پسند! رنگ  های شیمیایی در  رنگ مو، تهدید سلامت انسان نیستند. اما در دراز  مدت به سلامت  موهای شما آسیب خواهند رساند. تاثیر مخرب رنگ‌های نیمه‌ دایم و دائمی ‌اکسیداتیو قهوه‌ای یا سیاه‌رنگ که در  طراحی فرمولاسیون شیمیایی  رنگ مو ها به  کار  می رود، باید جدی  گرفته  شود. بازگشت به شیوه های سنتی  رنگ  مو میتواند  اقدامی جذاب  برای  تغییردر سبک زندگی  شیمیایی  مدار باشد.

همان طور که گفتیم، گرما زیاد، تهدیدی  جدی برای  سلامت مو است. برای  همین است که از رفتن  مکرر به  سونا خشک و بخار پرهیز کنید.  بگذارید موها استراحت کنند و با  جریان هوا خشک شوند.

نور خورشید برای سلامت پوست و مو همانطور که مفید است، میتواند مضر  هم  باشد. اگر خیلی مفید  بود، غوغایی  در طراحی فرمولاسیون کرم های ضد آفتاب با اس پی اف  های  متنوع وجود نداشت. مراقبت از مو برای بانوان و آقایانی که زیاد در طول نیمه  اول  سال در  معرض تابش  آفتاب هستند بسیار مهم  است.

علاوه بر دنیای پوست و مو که تاثیر زیادی در جذاب به نظر رسیدن دارد، انتخاب لباس نیز تاثیر بسزایی دارد. در این گفتار، ۸ توصیه عادی اما مهم داریم:

یکی از  اصول  مهم شیک پوشی، صبوری  و تامل  و فرصت دادن به ذهن برای تحلیل  اطلاعات  است. لباس هایی  که برای روز  بعد در نظر دارید را ۲۴  ساعت  قبل یا حتی الامکان شب  قبل  تعیین و اماده کنید. این کار  سبب  خواهد تا زمان و فکر کافی  برای هماهنگ کردن لباس ها با استایل مورد نظر جهت  حضور  شاخص  در مهمانی/رویداد موردنظر داشته  و ظاهری موجه تر  را برای  خود به ارمغان آورید.

همواره همه چیز  وفق مراد شما نخواهد بود. حتی  برای شرکت در  مراسم  یا رویدادی  مهم  که حضور  شما در ان  اهمیت  زیادی دارد و به هر دلیلی، موفق  به طراحی استایل با لباس مورد نظر  خود نمی شوید. برای  این مواقع، انرژی  مثبت های شیک پوش، همواره یک دست لباس آماده برای موقعیت های اورژانسی و یهویی  دارند تا بتوانند با چهره موجه و موقر  و با کلاس  در  مراسم مورد نظر آماده شده و استرس را از خود و دیگران دور کنند. این  قضیه  در سفرهای  یهویی نیمه  اول  سال  خیلی به  چشم میخورد.

از  اصول  مهم  شیک پوشی،  انتخاب درست  کفش و تمیز نگهداشتن آن  است. کفش و ساعت و آرایش مو، نخستین موضوعاتی  است که در نظر بیننده  جلوه  گر شده و  ذهن  فریبکار آنها را به  سمت آنالیز  ذهن و شخصیت  شما رهنمون میکند! مراقبت این ذهن های همیشه  فریبکار مخاطبان خود باشید و سعی کنید با فاکتورهای معمولی، نظرات منفی ذهن فریبکار آنها را تقویت نکنید. تمیز کردن کفش،  یکی از آن  مسائل  است. هیچ وقت از یک بانو (حتی ناظر پروژه های ساختمانی) انتظار نمی رود که کفش کثیف داشته باشد.

اگر طیف های  رنگ خاصی مورد علاقه شما است و از  این رنگ ها،  چند دست لباس دارید، هیچ اشکالی ندارد که در  مراسم گوناگون مرتب  از آن ها استفاده  کنید. این روش، مغایر اصول  شیک پوشی نیست  و شما را به پرداخت  هزینه های اضافی  برای  تغییر مکرر  استایل، ترغیب نمی کند و معتاد خرید (shopaholic)  نمی  شوید.

الان خیلی ها برای دیگران، عکس میگیرند و برای  اینستاگرام، سلفی  میگیرند و آنچه اهمیت دارد، نظر  دیگران است. چرا باید خودتان را مرتب از اشل و معیار و رویکرد دیگران تحلیل کنید؟ آن هم  دیگرانی که ذهن فریبکار دارند؟! چه  لزومی دارد که شما برای  خوش آمد دیگران عکس  بگیرید و لباس بپوشید!؟ در حال  زندگی  کنید  و برای  خودتان  بپوشید. اولویت اول و آخر، حس خوب  شما است. قضاوت دیگران، لزوما معیار مستندی برای آسیب شناسی طراحی استایل  و شیک پوشی  شما نیست.

آشتی  کردن با خیاط خوب، یکی ازاصول شیک  پوشی  است.  اگر خیاطی  نمیدانید، پیش خیاط مجرب رفته و نسبت  به تنگ و گشاد،  بزرگ و کوچک کردن  لباس  های قدیمی خود اقدام کنید.

شیک  پوشی نیاز  به صبوری و حوصله  و همچنین مطالعه  استایلهای روز  در موقعیت های مختلف دارد. برای شیک پوشی، صبوری را یاد بگیرید که اصلی مهم برای انرژی  مثبت های شیک پوش است و شما را از غیر تکراری  پوشیدن، رها میکند.

اما این سوال پیش می آید که چطور غیر تکراری و ساده لباس بپوشیم.

توصیه بسیاری از کارشناسان مد و استایلیست ها،  توجه  به اصول ساده سازی  در  طراحی مد و لباس است. هر چقدر ساده  بپوشید، قدرت انتخاب بیشتری برای رنگ دارید. شلوغ شدن استایل  حتی با برترین و لوکس ترین  برندهای کت و شلوار و کراوات و بوشت و جلیقه  و کفش مردانه و زنانه لاکچری، کمکی به  فاخر کردن استایل شما نخواهد کرد. پیچیدگی غیر ضروری  را کنار بگذارید. سادگی، کمکی برای نوآوری  و مدیریت  خلاقیت است. با ساده ترین ابزارها میتوان کارهای بزرگی  کرد.  حتی در انتخاب پوشش.

استایل های تک رنگ بر خلاف  تصور عموم، قدرت جذب زیاد و انرژی مثبت زیادی  را تولید میکند. مخصوصا اگر قد کوتاه یا قد بلند دارید. استایل تک رنگ متناسب  با رنگ فصل و سال، تاثیر زیادی در جذابیت و خوش پوشی شما دارد. استایل خاکستری و حتی سرتا پا سیاه اگر معیارهای خوش پوشی در آن رعایت  شود و تکراری نباشد، برای  ببینده  جذابیت آفرین  خواهد بود.

اکسسوری درشت مردانه  و زنانه  اگر به درستی به کار رفته  باشد، ساده  ترین  استایل ها را هم جذاب و فریبنده می کند.

دو رنگ اصلی در طراحی استایل های مجلسی  و دورهمی و کژوال است. با ترکیب ان ها میتوانید خیلی جذاب باشید.  کوکوشانل با کفش های نوک مشکی و دامن های سفید، انقلابی در طراحی مد ایجاد کرد. همچنان استایل سیاه و سفید، برازنده  بانوان و آقایان مشکل پسند است. نمونه هایش را در اینترنت مشاهده کنید.

طراحی لباس شما می  بایست  از برش ودوخت  خوبی  برخوردار  باشد  تا انرژی  مثبت ایجاد کند.  کیفیت عالی و مرغوب حتی در طراحی لباس های ساده نیز، چشم نواز است.

مهم نیست کیف و کفش شما از برند لاکچری گوچی یا والنتینو هست یا کفش  ملی  ایران.  مهم  ان است  که تناسب  رنگ و اندازه  با طراحی استایل داشته  و خلاقیت شما را در انتخاب آن نمایش دهد. کیف و  کفش  خوب و متنوع برای طراحی استایل های جذاب و غیر خسته کننده اهمیت زیادی دارد.

یکی از روشهایی که میتوان حتی استایل های  ساده  و معمولی و بعضا بد ترکیب را موجه کرد و ذهن دائما فریبکار مخاطبان خود را فریب و منحرف کرد، لبخند زدن و صورت بشاش و انرژی مثبت  داشتن است که هم برای أقایان و هم برای بانوان به خصوص جوانان جهت تعامل و ارتباط با مشتریان و مخاطبان روزانه اهمیت زیادی دارد. افراد بشاش و خندان و انرژی مثبت، کاور خوبی برای  طراحی های استایل  معمولی  هستند و ذهن را به  معیارهای دیگری منتقل می کنند. بنابراین به  لبخند خوب  توجه کنید. لبخند خوب، دندان خوب و سفید میخواهد.

قرمز پوشیدن در هر موقعیت زمانی و مکانی امکان پذیر نیست. اما بررسی ها نشان می دهد که رنگ قرمز، رنگ hot  و جذاب است  و کاریزماتیک بوده و میتواند کاوری  برای طراحی لباس نامناسب  باشد.

یکی از معیارهای زنانگی، موهای بلند است. همانطور که یکی از معیارهای مردانگی در طراحی استایل،موهای کوتاه است. موهای بلند برای بانوان، عامل جذابیت ساز  است. چه درست چه غلط، این فاکتور مهم برای خوش  پوشی  بانوان جوان به شمار می رود.

بسیاردر طراحی استایل  بانوان مشاهده می شود که افراط  وجود دارد. افراط گرایی  در طراحی استایل  نهی  شده است. حفظ تعادل، همان حفظ سادگی است  که  معیاری  برای خوش  پوشی  به شمار می رود.

به body language توجه کنید. ۹۰ درصد برداشت  دیگران  درباره  برخورد اول با شما، به  کلام و گفتار و نوشتار شما ارتباطی ندارد. به زبان بدن  ارتباط دارد. از زبان  بدن برای ارتباط موثر  با مخاطب استفاده کنید. مخصوصان بانوانی که در حوزه بازاریابی و فروش مشغول به  کار هستند.

فرم بدن شما به خصوص در میان بانوان، عامل افزایش اعتماد به نفس (self-confidence) است. بانوانی که اندام ساعت  شنی دارند، بیش  از آقایان جذاب  تر هستند. مخصوصا بانوانی که استایل curve  دارند معمولا به فرم بدن توجه دارند که از  اصول خوش پوشی  و خوش تیپی و جذابیت است.

لایه  برداری پوست برای جذابتر شدن صورت بانوان و آقایان اهمیت  دارد. میتوان با ماسک های گیاهی، کار لایه  برداری را در طول هفته و ماه انجام دادوپوست را از آلودگی های زیست محیطی  نجات  داد که باعث شکنندگی و شل شدگی  و  غیر صاف و شفاف شدن پوست می شود. همه  پوستها لایه برداری  نیاز دارد.  از ماسک جوش شیرینی استفاده کنید که معجزه ای برای پوست های خشک و چرب و مختلط است و آکنه کش  و میکروب کش است.

در بیشتر لباس‌های معرفی شده در هفته مد سال های اخیر، رنگ‌های تند و روشن مثل قرمز و آبی سیر و سبز و زرد به وفور قابل مشاهده است که نشان دهنده این  واقعیت  است که رنگ هایی با تناژ شاد، هم  چنان درکانون توجه فشن شو و طراحان خانه های مد اروپا تا آمریکا است.

اگر  فکر میکنید  لباس های دهه هشتاد قرن بیستم میلادی  فراموش شده  است  اشتباه میکنید.  رگه هایی  بارز از آن را در طوفان مانکن ها  روی  استیج های داغ گوچی تا آرمانی مشاهده میکنیم. همچنان شاهد حضور فعال  اپل، لباس های  گشاد و ساسون  دار هستیم که نشان دهنده  طرفدارانش در سراسر جهان است.

لباس های گل  گلی و فلورال هم چون عطرهایی با نت های گلی، همچنان در کانون توجه و سرلیست خرید بانوان مشکل پسند قرار دارد. به  خصوص برای استایل های نیمه نخست سال.  این  مدل  بهاری  هیچ گاه فراموش  نمی شود.

اگر چه گفتیم تگ رنگ پوشیدن  برای بانوان چاق و قد کوتاه مهم است، اما همرنگ پوشیدن تقریبا از مد افتاده و شما  باید  روانشناسی رنگ ها را یاد بگیرید.

این اصطلاح شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تعریف ساده‌ای دارد و به معنای روندی تازه در سادگی و مینیمالیسم در فشن است که به ایجاد بافت و حجم در لباس‌های ساده می‌پردازد.

لباس  های راه  راه هم  در طراحی  لباس سلبریتی ها و هم مانکن  های استیج های  طوفانی  فشن ویک  های پاریس و میلان  و نیویورک مشاهده  می شود. راه راه های  درشت  و  عریض شاد،  در  طراحی استایل طراحان خانه  های مد همچنان مشاهده می شود. از آن ها ایده  بگیرید و به خیاط  خود منتقل کنید.

دنیای لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و نظرات خود را درباره دنیای فشن از طریق بخش ارتباطی لوکس تهران با ما در میان بگذارید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

مدگردی با کامالا هریس ؛ یکی از خوش استایل ترین زنان سیاستمدار آمریکا

معرفی جاذبه های گردشگری در استانبول

معرفی کاخ های استانبول

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

لوکس تهران

پریتـی اسـتایل

یکی از استایل های محبوب دنیای مد استایل اسپرت دخترانه است که طرفداران خاص و شیک پوش خود را دارد. اما واقعا چگونه می‌توانیم یک استایل اسپرت دخترانه شیک داشته باشیم؟ آیا تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی و حالت عادی یکی است؟ آیا تیپ اسپرت دخترانه برای عروسی مناسب است؟

از طرفی، اگر ورزشکار حرفه ای هستید و یا قصد شرکت در یک مسابقه ورزشی را دارید، می‎‌توانید با یک تیپ اسپرت شیک خود را ستاره دنیای مد کنید. در ادامه این مقاله با انواع مدل های استایل اسپرت دخترانه به عنوان یکی از بهترین استایل دخترانه در دنیای مد آشنا خواهید شد.

 

چگونه دختری اسپرت باشیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اگر می‌خواهید یک استایل اسپرت دخترانه، جذاب و زیبا داشته باشید که در عین حال ساده‌ترین مدل ممکن در بین انواع مدل‌های مختلف باشد، بهتر است از ترکیب کفش‌های خنک و اسپرت و یا کلاه ساده ورزشی در استایل خود استفاده کنید. در این ترکیب، اگر شلوار زاپ دار به همراه یک تیشرت ساده و یا مانتو خنک به تن کنید، تیپ اسپرت ساده شما کامل می‌شود.

جنس لباس ها تاثیر فوق العاده زیادی در ایجاد ظاهری ورزشی و یا استایل اسپرت دخترانه شما دارد. از جمله جنس الیافی که کمک می‌کند تیپ اسپرت داشته باشید، لباس های ضخیم از جنس پنبه مانند دورس است. لباس‌های دورس در هر رنگی و طرحی که باشند یک انتخاب خوب برای کامل کردن استایل اسپرت شما به حساب
می آیند.
جنس دیگری که به استایل اسپرت شما کمک می‌کند، جنس کتان است. البته پوشیدن لباس‌های کتان نیاز به مکمل دیگری مثل رنگ دارد تا تیپ و استایل شما را اسپرت کند. بعنوان مثال، پوشیدن مانتو کتان همراه با شلوار جین و کفش راحتی، استایل اسپرت دخترانه زیبایی برایتان خواهد ساخت. حال اگر در ظاهر پیشنهادی فوق، از رنگ های جذابی مثل نارنجی و سبز و یا قرمز و سورمه ای استفاده کنید، بهتر است و در نهایت تیپ شما را جذابتر هم می‌کند.

قاعدتا هر دختری که در تیپ و ظاهر خود تنها یکی از لباس های ورزشی مثل لگ، تاپ و نیمه تنه ورزشی، گرمگن و شلوار ورزشی استفاده کند، به طور کامل استایل اسپرت دخترانه ای دارد که مناسب انجام حرکات ورزشی خواهد بود.

هر شلوار و مانتویی که بپوشید، استفاده همزمان از کتانی و سویشرت برای شما استایل اسپرت دخترانه جذابی را خواهد ساخت. علاوه بر آن در تمام تیپ های اسپرت چیزی که ثابت است کتانی است ، اصلا میتوان گفت تیپ اسپرت بدون کتانی کامل نیست. کتانی های قرمز ، سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین کتانی ها بین دختران هستند که به راحتی با هر چیزی ست میشوند بنابراین برای داشتن تیپ اسپرت جذاب هرگز از کتانی ها غافل نشوید.

برای اینکه حتی در فصل زمستان هم اسپرت به نظر برسید، می‌توانید با مدل های خاصی از لباس های زمستانی، تیپ اسپرت شیکی داشته باشید. برای این کار کافی است از یک شلوار جین اسلش به همراه یک تیشرت نخی و یک پالتو خزدار استفاده کنید.

تیپ اسپرت دخترانه فراتر از پوشیدن گرمکن و لگ ورزشی است. شما حتی با پوشیدن یک لباس سرهمی بنددار از جنس جین یا کتان می‌توانید ظاهر اسپرت داشته باشید. فراموش نکنید برای اینکه استایل شما با استایل راحتی اشتباه گرفته نشود، کافیست یک تیشرت راه راه سیاه و سفید زیر لباس سرهمی خود بپوشید.

ست‌های ورزشی مثل نیم تنه و شلوارک، گرمکن و شلوار، تاپ و لگ ورزشی از جمله ست‌هایی هستند که اغلب ورزشکاران به هنگام تمرینات ورزشی استفاده می‌کنند. بنابراین پوشیدن این گونه ست‌ها، استایل اسپرت دخترانه ی جذابی را مخصوص انجام حرکات ورزشی می‌سازد.

پیشنهاد میکنیم با خواندن مقاله مربوط به استایل کژوال ابتدا با این تیپ آشنا شوید. شما در استایل کژوال می‌توانید در خیابان یک جین آبی همراه با تیشرت بلند شبیه به لباس ورزشی بیسبال و کفش کتانی ساق دار راه بروید. و در نظر همه یک استایل اسپرت دخترانه جذاب داشته باشید.

پوشیدن مانتو ورزشی بخصوص هنگامی که در حال رفت و آمد به باشگاه و مسابقات هستید، از اِلمان های یک استایل اسپرت دخترانه جذاب است. برای اینکه در این مانتوها احساس راحتی کنید لازم است نکات ذیل را بخوانید و حتما آنها را رعایت کنید.

حتما بعد از تمرینات سختی که داشته اید و در حال برگشت به خانه یا محل اقامت‌تان در مسابقات هستید از مانتوی ورزشی استفاده می‌کنید. بعد از ورزش بدن شما خیس عرق خواهد بود. حال اگر لباستان عرق شما را جذب نکند و الیاف آن پلاستیکی باشد، گرما از بدنتان خارج نمی‌شود. این موضوع به بدن شما آسیب خواهد زد. بنابراین در استایل اسپرت دخترانه خود حتما از کیفیت و جنس کار مطمئن باشید.

امروزه انواع مدل های جدیدی از مانتوهای ورزشی در بازار دیده می‌شود که هر کدام مناسب موقعیت خاص خود است. برخی از انواع مانتوهای ورزشی بلند است و مناسب دویدن و پیاده روی‌های طولانی نیست. بنابراین اگر قصد انجام حرکات ورزشی مثل ورزش‌های همگانی را دارید، حتما از مانتوی ورزشی تا زانوی خود استفاده کنید. چرا که مانتوهای بلند و گشاد برای شما دست و پا گیر خواهد بود.

برای انتخاب یک تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی گزینه های متفاوتی وجود دارد تا هم بتوانید راحتی و اسپرت بودن خودتان را داشته باشید هم جذابیت و مد روز بودنتان را.

شومیزها از جمله کاربردی ترین لباس ها برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه به حساب می آیند چرا که با روش های خلاقانه می توانید جذاب‌ترین تیپ ها را با آن داشته باشید. برای داشتن استایل اسپرت دخترانه برای عروسی یا مهمانی می‌توانید از شومیز با شلوار استفاده کنید. برای ست کردن شومیز با شلوار از شلوارهای مام استایل و یا شلوار جین های معمولی استفاده می کنند. این شلوارها علاوه بر جذابیت های ظاهری بسیار راحت هستند و ترکیب زیبایی را با شومیزهای بلند به وجود می آورند.

همچنین می‌توانید دامن شلواری های رنگی و خنک را جایگزین شلوار جین کنید. دامن شلواری و شومیز بلند استایل شما را خاص تر می کند و باعث می شود ظاهری جدید از خود را به نمایش بگذارید.

رفتن به باشگاه، پیاده روی و حضور در میادین مسابقات نیازمند همراه داشتن برخی اکسسوری هایی است. این اکسسوری ها از بطری آب گرفته تا مچ بند، زانو بند، دستبند ورزشی، حوله مناسب و ساک ورزشی جادار است که یک ورزشکار حرفه ای خانم همواره آنها را در استایل اسپرت دخترانه خود همراه دارد.

می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.brandedgirls.com ایده‌های متفاوتی از استایل اسپرت دخترانه را بخوانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری اسپرت باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

پوشیدن لباس های اسپرت و داشتن تیپ و استایل اسپرت بین دختر خانم های جوان بسیار محبوب است اما چطور میتوان تیپ اسپرت شیکی داشت؟ چه لباس هایی را با هم ست کنیم ؟ چه رنگ لباس هایی با هم ست میشوند؟ در این بخش از دنیای مد نمناک 10 ست پیشنهادی جذاب برای دختران اسپرت پوش داریم که استایل دخترانه و مد روزی به شما میدهند.

اکثر دخترخانم ها عاشق پوشیدن بلوز های ساده هستند و برای ست کردن آن ها دنبال ایده می گردند. برای اینکه با بلوز های ساده ست لباس اسپرت بسازید باید این را بدانید که وقتی بلوزتان ساده است باید بقیه اجزای استایل تان نیز ساده باشند.

چگونه دختری اسپرت باشیم

در تمام این ست ها چیزی که ثابت است کتانی است، اصلا میتوان گفت تیپ اسپرت بدون کتانی کامل نیست. کتانی های قرمز، سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین کتانی ها بین دختران هستند که به راحتی با هر چیزی ست میشوند.

داشتن برخی لباس ها برای هر خانمی ضروری است، یکی از این لباس ها تیشرت سفید است که میتوان کلی استایل های جذاب با آن ساخت. همراه کردن شلوار جین با تیشرت سفید یک ست فوق العاده را میسازد که با کتانی تکمیل میشود.

 



چطور دخترانه باشیم و دخترانه رفتار کنیم و البته دخترانه لباس بپوشیم. این روزها همه تحت تاثیر مدها، سلبریتی ها، سریال های خارجی و چشم و هم چشمی با هم هستند. لباس های عجیب و غریب، فرهنگ ها و رفتارهای عجیب و غریب تر دخترانه گی را کمی کم رنگ کرده اند. در ادامه صحبت های امروز کمی درباره دخترانه گی حرف می زنیم.

چطور دخترانه شویم؟

 

چگونه دختری اسپرت باشیم

لباس یک تکه و دامن بپوشید

نخندید! عکس سانسور شده! خیلی هم قشنگ شده!!!

 

برای نشان دادن اندام خود لباس هایی که در کمر چسبان و تنگ میشوند بپوشید. به علاوه میتوانید از لباس های یک تکه ی ای لاین(در بالا تنگ و به سمت پایین گشاد)یا لباس های دارای افتادگی و گشادی بیشتر برای یک جلوه ی لطیف و زنانه استفاده کنید. دامن های کوتاه و بلند نیز گزینه ی مناسبی اند. لباس های یک تکه ی گشاد را با پوشیدن لباس های تنگ تر مانند ژاکت چرمی یا یک کت مناسب زیباتر کنید. دامن های بلند را به همراه یک تاپ مناسب یا یک تی شرت یغه دار برای یک ظاهر زنانه و آراسته بپوشید.

 

از شلوار های زیبای اندازه ی خود استفاده کنید

دخترانه بودن به این معنی نیست که تنها لباس یک تکه یا دامن بپوشید.شلوار هایی بپوشید که اندازه کمرتان باشد و پا هایتان را بلند تر نشان دهد.هم از جین های تنگ با پاچه های تنگ و هم از شلوار های پاچه گشاد استفاده کنید. از جین هایی که در بالا گشاد هستند و یا شلوار هایی که باعث میشن چاق به نظر برسید استفاده نکنید چون ممکن است ظاهر مردانه داشته باشند. از شلوار های با جنس های متفاوت مانند چرم, مخمل, کتان و جین برای ظاهری خوشایند و دخترانه استفاده کنید.

 

از تاپ هایی که از مخمل و توری تشکیل شدن استفاده کنید

توری و مخمل از بهترین بافت ها برای جلوه دخترانه اند.از تاپ های کوتاه یا لباس های ساخته شده از توری استفاده کنید.به علاوه پلیور ها و شومیز هایی از جنس مخمل بپوشید. برای دخترانه تر بودن,تاپ هایی با پاپیون از جنس توری یا دارای بخش های مخملی بپوشید. تاپ های ساخته شده از پارچه های بدن نما و نازک مانند تور نازک ابریشمی برای داشتن ظاهری دخترانه خوشاینداند.

 

کفش های پاشنه بلند را امتحان کنید

برای ظاهری دخترانه,از کفش های پاشنه بلند برای بلندتر نشان دادن پاها و افزایش قدتان استفاده کنید.از پاشنه بلند های پاشنه کلفت یا پاشنه بلند هایی با ضربه گیر در داخلشان که باعث میشود راحت تر باشند استفاده کنید. چنانچه شما در پوشیدن پاشنه بلند تجربه ندارید, بهتره ابتدا از کفش های دارای پاشنه کوتاه تر استفاده کنید تا عادت کنید. در نظر داشته باشید کفش های کالج هم جلوه دخترانه دارند چنانچه آنها را ترجیح میدهید.کالج های با جزئیات مانند نگین ها,پاپیون ها یا خطوط تیره روشن به شما ظاهر دخترانه تری میدهند.

 

از کیف دستی,کیف فستیوال یا کیف تت(کیف خرید) استفاده کنید

کیف دستی خریداری کنید که به راحتی روی شانه یا در دست شما قرار گیرد.جنس کیف فستیوال خود را که میتواند از مخمل,چرم یا چرم مصنوعی باشد را به دقت انتخاب کنید.به علاوه میتوانید برای ظاهری آرام و دخترانه کیف خریدی از جنس چرم یا کتان بپوشید. در صورتی که ترجیح میدهید کوله پشتی بپوشید,کیفی که طرح و رنگش دخترانه است را انتخاب کنید.کوله پشتی هایی با رنگ صورتی,بنفش یا قرمز با طرح هایی مثل انواع آویز ها,پاپیون ها یا طرح های گل خریداری کنید.

 

جواهرات و بقیه لوازم خود را بپوشید

و در نهایت هم: از جواهرات ظریف مانند گردنبند تک آویز یا گوشواره های میخی استفاده کنید. به علاوه میتوانید از جواهرات بزرگتر مانند گردنبند با آویز های بیشتر,گوشواره های بزرگ یا حلقه های بزرگ. با لوازم دیگری مانند شال گردن خود را آراسته کنید.از رنگ های روشن,لطیف و زنانه مانند صورتی,آبی و زرد استفاده کنید. لوازم مو را نیز برای ظاهر دخترانه امتحان کنید مانند سنجاق سر و سربند.از سنجاق سر و سربند هایی با نگین یا پاپیون استفاده کنید.

 

نکات بیشتر:

 

امسال بهار چی بپوشیم؟ مدهای بهاری

این موارد ظاهر شما را غیر جذاب می کند!

نکات مهم در خوش تیپ و جذاب شدن خانم های جوان

با ۱۳ مدل کفش پاشنه بلند آشنا شویم

 

 

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی


Downloads-icon


دانلود آهنگ thrift shop باکیفیت mp3 320Downloads-icon

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


اسلایس براونی آلبالو

تیپ خانمانه و جذاب برای دختران جوان

توجه توجه! بعضی چیزها علائم دارند! زنگ خطر می‌زنند! اما وقتی ندانید که نمی‌توانید رعایت‌شان کنید! مثلا همین سبک لباس پوشیدن‌تان را درنظر بگیرید. به کمدتان نگاه کنید. کشوها را وارسی کنید. متوجه زنگ خطرها نمی‌شوید مگر اینکه آنها را بشناسید.در ظاهر آراسته این شماره مخاطب اصلی دختر خانم‌های جوان هستند. همان‌هایی که هنوز بین کودکی و بزرگسالی تاب می‌خورند. دست‌تان را به من بدهید و وارد دنیای خوش‌پوشی بزرگسال‌ها شوید!دختر خانم عزیز و دوست داشتنی! طبیعی است که در اوایل ورود به دوره بزرگسالی کمی گیج شوید و ندانید انتخاب چه لباس‌هایی برای شما مناسب است، اما اگر سن‌تان از 20 رد شده و همچنان تی‌شرتی با عکس باربی یا کیتی را در مهمانی‌های خودمانی خانوادگی به تن می‌کنید، باید با یک علامت تعجب بزرگ به استقبال‌تان بیایم. بد نیست  از دوران خردسالی دل بکنید و سعی کنید ظاهر و رفتارتان را با سن‌تان هماهنگ کنید. می‌پرسید اول از کدام شروع کنم؟ قطعا از لباس‌های‌تان! رفتار شما هرقدر هم خانمانه باشد بلوز کارتونی‌تان ریز‌ریز به شما خواهد خندید!

 

چگونه دختری اسپرت باشیم

بعضی‌ها فکر می‌کنند شیک بودن و پوشیدن لباس‌های سایز کوچک مترادف هم هستند. از این خبرها نیست! دوست عزیز! چنانچه همچنان لباس‌های دوران کودکی‌تان را به هوای تنگ و زیبا بودن نگه داشته‌اید، وقتش است که به آنها نگاهی دوباره بیندازید. شما که دل‌تان نمی‌خواهد هر بار که به قفسه لباس‌های‌تان نگاه می‌کنید با لباس‌های سایز صفر مواجه شوید؟ این لباس‌ها را به کسانی که نیاز دارند، ببخشید و در عوض سراغ انتخاب گزینه‌های جدید بروید. همان‌هایی که می‌توانید با راحتی تمام آنها را به تن کنید.ترس از ارتفاع سر جای خودش اما یک‌جفت کفش پاشنه بلند که ترس ندارد! وجودش نشان دهنده این است که کمد شما یکی از عناصر اصلی‌اش را دارد. اگر کفش پاشنه بلند ندارید وقتش شده که دست به کار شوید. شما دیگر خانم شده‌اید و هر خانمی به حداقل یک جفت کفش پاشنه‌دار نیاز دارد. البته اصلا قرار نیست که مرتب از این کفش‌ها استفاده کنید. فقط وقتش رسیده که دایی‌ها و خاله‌ها متوجه شوند دختر کوچولوی‌شان خیلی قد کشیده است!

 

خیلی دوست دارید با دوستان نزدیک‌تان به خرید بروید؟ به حرکت‌های خرید هم‌شکل علاقه دارید؟ «وای ما 3 تا همیشه با همیم پس باید شکل هم لباس بپوشیم!» صدای بوق اخطار را می‌شنوید؟ بهتر است مثل یک خانم رفتار کنید. می‌توانید گروه دوستی‌تان را داشته باشید اما اصلی‌ترین مسئله سلیقه شخصی‌تان را از دست ندهید. اصلا ممکن است شبیه دوستان‌تان لباس نپوشید اما با حضور در مکان‌های عمومی احساس کنید که از نظر پوشش هیچ فرقی با دیگران ندارید. با خودتان فکر کنید شما که هستید و چه سبک لباس‌هایی به شما بیشتر می‌آیند؟ کدام لباس‌ها شما را خاص‌تر از قبل نشان می‌دهند.قبلا هیچ عیبی نداشت اگر هرجایی که می‌رفتید یک جفت کفش آل‌استار رنگی به‌پا می‌کردید. آن موقع‌ها کسی از شما توقع نداشت ادای آدم بزرگ‌ها را در بیاورید. اما حالا بحث از ادا درآوردن گذشته و شما واقعا آدم بزرگ شده‌اید! پس لازم نیست مرتب از کفش‌های کتانی یا آل‌استار استفاده کنید. کفش‌های تخت برندهایی مثل آدیداس یا نایکی هم خانمانه هستند و هم راحت و استاندارد. برای تغییر ظاهرتان از اینها شروع کنید و کم‌کم به کفش‌های پاشنه تخت بوتیک‌ها برسید.

هر دفعه که قرار است به مهمانی بروید در کمد را باز می‌کنید، همه فکر می‌کنند شما رکوردار داشتن لباس‌ هستید اما فقط خودتان می‌دانید که هیچ‌کدام از اینها به درد نمی‌خورند! لباس‌هایی که هدیه گرفته‌اید، تحت جو زدگی آنی تهیه کرده‌اید یا حتی هدیه گرفته‌اید! اینها را بگذارید کنار! جز اینکه با دیدن‌شان خودتان را گول بزنید که من یک عالمه لباس دارم کاربرد دیگری نخواهند داشت. تا زمانی که آنها را رها نکرده‌اید چیزهایی که واقعا به آنها نیاز دارید مشخص نخواهند شد. این لباس‌ها را هم به کسانی که می‌توانند از آنها استفاده کنند ببخشید و در عوض کم‌کم به تهیه لباس‌هایی که شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهند، مشغول شوید.کیف‌های کوچولو، بامزه و کم جا! اما یادتان باشد وسایلی که از این به بعد باید با خودتان حمل کنید خیلی بیشتر خواهند شد، آینه، لوازم آرایشي و یک شیشه عطر سبک به چیزی بیشتر از یک کیف نقلی احتیاج دارند. وقتش شده که سراغ خرید کیف‌های بزرگ‌تر بروید. هیجان‌تان را درک می‌کنم ولی لطفا طرف کیف‌های صورتی نروید!

لباس‌ها هم مثل خوراکی‌ها تاریخ انقضا دارند. در زمان خودشان از آنها استفاده کنید و بعد طرف‌شان نروید (یادتان باشد قرار نیست توی کمد باشند و طرف آنها نروید، رجوع شود به مورد بخشیدن لباس‌ها!) یکی از این لباس‌های تاریخ گذشته برای دخترخانم‌های جوان جین‌های وصله‌دار یا گلدوزی شده است! درست است، این شلوارها زیبا هستند اما نه برای شما که دوست دارید در هر سنی خوش‌پوش باشید. یک شلوار جین آبی تیره که راسته یا لوله تفنگی است، تهیه کنید. این شلوار جز اوجب واجبات کشوی شما خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ چون قابلیت ست شدن با انواع شومیزها و بلوزهای زیبا را دارد!

منبع : مجله سیب سبز

bartarinha.ir


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


سفارش فینگرفود سینی مزه برای دورهمی ها


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟

با بهترین راهکارهای زیبایی دندان آشنا شوید


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

این که شما به عنوان یک دختر جوان زیبا و خوش استایل به نظر برسید اصلا کار دشواری نیست، برای این کار شما باید با اصول و ترفندهای این کار آشنا باشید. یکی از سبک های لباس پوشیدن که مورد علاقه ی دختران جوانان است تیپ اسپرت است.

تیپ اسپرت نشان دهنده ی روحیه ی شاد و سر زنده ی جوانان است.

بسیاری از دختران جوانان به دنبال ترفندها و تکنیک هایی هستند که با استفاده از آن ها بتوانند تیپ های اسپرت دخترانه و جذابی داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و به دنبال این تکنیک ها هستید توصیه می کنیم ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

با ورود به فصل گرما رنگ و همچنین استایل لباس ها تغییر می کنند تا افراد کمتر گرمای هوا را احساس کنند. در فصول گرم دختران جوان برای داشتن تیپی اسپرت و زیبا از مانتوهای روشن و خنک استفاده می کنند این مانتوها نه تنها استایل فرد را جذاب تر می کند بلکه به دلیل رنگ روشنی که دارند گرما را کمتر به خود جذب می کنند.

چگونه دختری اسپرت باشیم

در کنار مانتوهای روشن و خنک، برخی از افراد نیز ترجیح می دهند که از مانتوهای جلو باز استفاده کنند. علاوه بر این، استفاده از شلوارهای نخی گشاد در کنار مانتوهای جلو باز امروزه مد شده است و جلوه ی زیبایی به تیپ افراد می دهد.

علاوه بر این، این نوع شلوارها، هم راحت هستند و هم خنک.

استفاده از شلوارهای لبه پاکتی و تاخورده نیز طرفداران خاص خود را دارد. نوعی دیگر از شلوارهایی که می توان در فصول گرم سال از آن استفاده کرد و جزو تیپ های اسپرت دخترانه به شمار می آیند شلوارهای مام استایل و دم پا کش هستند.

پس از بررسی تیپ اسپرت تابستانی، به سراغ اصولی می رویم که با رعایت آن ها افراد می توانند تیپ اسپرت و در عین حال جذاب داشته باشند. این اصول شامل موارد زیر می شوند:

اولین اصلی که می خواهیم به آن اشاره کنیم و یکی از اجزای جدانشدنی تیپ اسپرت است، استفاده از لباس هایی با رنگ شاد است. برخی از افراد از پوشیدن رنگ هایی که تا به حال امتحان نکرده اند نگرانند و می ترسند که به ظاهر آن ها نیایید، اگر شما هم جزو این افراد هستید توصیه می کنیم از استفاده از رنگ های شاد و رنگ هایی که تا به حال استفاده نکرده اید نترسید.

یکی از ویژگی های تیپ اسپرت دخترانه این است که از بلوزهای ساده و یا چهارخانه ی قرمز رنگ و همچنین شلوارهای جین آبی روشن استفاده کنند، این تیپ یکی از تیپ هایی است که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز از این تیپ استفاده می کنند.

یکی دیگر از رنگ هایی که امروزه جایگاه ویژه ای میان جوانان دارد استفاده از رنگ های پاستلی است، استفاده از این نوع رنگ ها نیز برای داشتن تیپی اسپرت می تواند ایده ای جذاب باشد.

از جمله رنگ های پاستلی که طرفداران بسیاری دارد و امروزه مد هستند می توان به رنگ هایی همچون رنگ آبی نوزادی، صورتی کم رنگ و گلبهی اشاره کرد.

سبک های متفاوتی برای لباس پوشیدن وجود دارد که هر کدام از این سبک ها نوع لباس پوشیدن خاص خود را دارد. افرادی که می خواهند تیپی اسپرت داشته باشند نباید از پارچه های ساتن و براق استفاده کنند.

برای این که روحیه ی جوانانه ی شما در تیپ تان مشخص باشد توصیه می کنیم تا جایی که امکان دارد از پارچه هایی برای لباس های خود استفاده کنید که دارای طرح ساده و همچنین رنگ های روشن هستند.

توجه داشته باشید استفاده از لباس های پر زرق و برق نه تنها باعث می شود که فرد تیپ اسپرت نداشته باشد بلکه سن فرد را نیز بالاتر نشان می دهد.

شما می توانید از لباس های پر زرق و برق برای مجالس و یا مهمانی های رسمی خود استفاده کنید اما این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از این نوع سبک های لباس جایی در یک تیپ اسپرت دخترانه ندارد.

یکی از دیگر از مواردی که می توانید در روزهای بارانی از آن استفاده کنید استفاده از نیم بوت است. برای این که در روزهای بارانی نیز تیپ اسپرتی داشته باشید می توانید از نیم بوت استفاده کنید.

برای نیم بوت های زنانه می توانید از برند تیمبرلند که برای شما مناسب است استفاده کنید. در ضمن برعکس استفاده از بوت که به شما ظاهر رسمی تری می دهد استفده از نیم بوت می تواند به شما ظاهری غیر رسمی و اسپرت بدهد.

از جمله دیگر نکاتی که می تواند ظاهری اسپرت به شما ببخشد استفاده از کیف است. اما توجه داشته باشید که برای داشتن تیپ اسپرت نباید از هر نوع کیفی استفاده کنید بلکه باید از کیف های دانشگاه و یا کیف های مدرسه استفاده کنید.

برای این منظور می توانید از کیف های کج و انواع کوله پشتی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که استفاده از کیف های مجلسی و براق بدترین گزینه برای تیپ های اسپرت است.

و نکته ی آخری که در مورد استفاده از کوله پشتی در تیپ های اسپرت باید به آن اشاره کنیم این است که سعی کنید کیف و کفش شما در یک طیف رنگی باشد و همچنین در انتخاب کیف و کفش خود از رنگ های روشن استفاده کنید.

این که شما چه مدل مویی داشته باشید که به شما بیایید و این که چه مدل مویی داشته باشید که تپیی اسپرت داشته باشید بحث جدایی است. اگر موهای کوتاهی دارید به سادگی موهای خود را بیارایید و برای جمع کردن موهای خود از گیره های بزرگ استفاده نکنید.

اما اگر موهای بلندی دارید می توانید آن ها را به صورت دم اسبی ببندید و یا این که می توانید با استفاده از سشوار آن ها را حالت دهید و باز بگذارید.

توجه داشته باشید هر چه ظاهر شما طبیعی تر باشد و کم تر از مواد حالت دهنده برای موهای خود استفاده کنید تیپ تان به تیپ اسپرت نزدیک تر خواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم اصلا از براق کننده ی مو استفاده نکنید و اجازه دهید که موهای تان حالت طبیعی خود را داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که برای داشتن تیپ اسپرت باید به آن توجه داشته باشید آرایشی است که شما دارید. برای این که تیپی اسپرت داشته باشید آرایش تان نباید غلیظ و زننده باشد به عبارت دیگر شما نمی توانید تمام تیپ و استایل خود را مطابق با تیپ اسپرت هماهنگ کنید اما آرایشی که دارید مناسب مجالس و مهمانی ها باشد.

نکته ای که در مورد آرایش همراه با تیپ اسپرت باید به آن اشاره کنیم این است که مانند مدل مو، آرایش تان نیز باید به گونه ای باشد که ظاهرتان را همچنان طبیعی نگه دارد.

برای داشتن آرایشی ملایم که به تیپ اسپرت تان بیایید توصیه می کنیم از کرم پودرهایی استفاده کنید که به رنگ صورت شما نزدیک باشد و از پنکک ها و یا اسپری هایی که صورت تان را برنزه کند استفاده نکنید.

برای آرایش چشم تان نیز می توانید از یک خط چشم نازک و یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید. در مورد آرایش چشم خود به این مسئله توجه داشته باشید که نباید از مژه مصنوعی و همچنین سایه چشم های براق استفاده کنید.

برای آرایش لب های خود نیز به یاد داشته باشید که رنگ صورتی بهترین گزینه برای تیپ اسپرت است و در ضمن می توانید برای آرایش لب های خود از یک رژ لب کم رنگ مثل صورتی و یا هلویی استفاده کنید و یا این که می توانید از یک براق کننده ساده استفاده کنید.

یکی از علایق خانم ها استفاده از زیورآلات است به طوری که می توان گفت استفاده از زیورآلات جزء جدا ناشدنی از تیپ و استایل خانم ها است. اما اگر می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید توصیه می کنیم که تا جایی که امکان دارد استفاده از زیورآلات را کاهش دهید.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید نباید از جواهرات نقره و طلا استفاده کنید. به جای استفاده از جواهرات نقره و طلا می توانید از گردنبندها  و دستبندهایی استفاده کنید که از جنس چوب و پارچه هستند، اما توجه داشته باشید که نباید در استفاده از این گردنبند ها و دستبندها زیاده روی کنید.

در صورتی که به زیورآلات علاقه ی زیادی دارید به گونه ای از زیورآلات در ظاهر خود استفاده کنید که ظاهری ساده و معصوم داشته باشید.

این که می گوییم که از کفش های پاشنه بلند استفاده نکنید منظورمان این نیست که هر چه کفش پاشنه بلند در کمدتان دارید دور بیندازید.

اما اگر به تیپ اسپرت علاقه دارید و می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید توصیه می کنیم که در وهله ی اول از کفش های کتانی و یا اسنیکر استفاده کنید و در وهله ی دوم نیز می توانید از کفش هایی مانند صندل و کالج ها که پاشنه ی تختی دارند استفاده کنید.

چگونه دختری اسپرت باشیم

اما اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید با استفاده از کفش های پاشنه بلند قد خود را کمی بلندتر نشان دهید و در عین حال می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید توصیه می کنیم از کفش های کتانی استفاده کنید که لژ دارند.

امروزه کفش های کتانی لژدار جایگاه خود را میان جوانان باز کرده است و همچنین این کفش ها مضراتی که کفش پاشنه بلند دارد، را ندارد.





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک سوم عمر و زمان استراحت ما روی انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای طی می شود. تخت یا محل…


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


Registration is closed.

چگونه دختری اسپرت باشیم
چگونه دختری اسپرت باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *