سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

 
helpkade
سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری
سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

گاهی در قبوض برخی مشترکان تلفن ثابت مبالغی ذکر می‌شود که باعث افزایش رقم قبض و تعجب مشترک می‌شود اما معمولا پیگیری این موضوع از سوی شرکت مخابرات گویای آن است که مشترک از سرویس‌های شبکه هوشمند IN استفاده کرده و به واسطه استفاده از این خدمات مبلغی اضافه در قبض او اعمال شده است.

به گزارش ایسنا، شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی است که قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را به مشتریان ارایه کند. در این قالب هشت نوع خدمت به مشترکان تلفن ثابت ارائه می‌شود که استفاده برخی از این سرویس‌ها هزینه‌های خاص خود را به همراه دارد.

مکالمه اعتباری:

این سرویس امکان برقراری ارتباط مشترک با مقاصد مختلف شهری، بین شهری و تلفن همراه را از طریق خریداری کارت مکالمه اعتباری میسر می سازد.

مشترک این سرویس برای مکالمه باید کد دسترسی مندرج بر روی کارت، شماره کارت و رمز عبور خود را وارد کند تا با مقصد ارتباط برقرار کند. یکی از مهمترین مزایای این سرویس، کیفیت مطلوب ارتباط برقرار شده است.سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

 مکالمه رایگان:

مشترک این سرویس می پذیرد که هزینه مکالمات دریافتی به عهده او باشد. موسسات و مشاغل تجاری و خدماتی که فعالیت آنان براساس دریافت سفارش از مشتریان است، می توانند از مزایای این سرویس بهره مند شوند.

دارنده این سرویس با اعلام تنها یک شماره از شبکه هوشمند، می تواند کلیه مکالمات خود را دریافت کند زیرا درصورت اشغال یک خط، مکالمات به خطوط دیگر غیر اشغال منتقل و هدایت می‌شود. از مهمترین مزایای این سرویس، علاوه بر مورد مذکور، اعمال کنترل و نظارت بر روی تعداد تماس‌ها است. شماره‌های رایگان معمولا ۱۰ رقمی بوده و با پیش شماره ۹۰۰۲۱۲ شروع می‌شوند. البته از طریق موبایل و از شهرستان نمی‌توان با این شماره تماس گرفت.

شماره اختصاصی:

متقاضی این سرویس با دریافت یک شماره از شبکه هوشمند از امکانات یک خط تلفن با قابلیتهای بیشتری برخوردار می‌شود. مزیت عمده این سرویس در دسترس بودن اشخاص، مشابه تلفن همراه با هزینه‌های بسیار نازل‌تر است.

مشترک این سرویس می تواند در هر لحظه و در هر مکان شماره تلفنی را به شبکه هوشمند معرفی کنند و بعد از آن تماس گیرندگان با شماره هوشمند به تلفن های معرفی شده هدایت می شوند. اشخاصی که دارای شماره تلفن های متعدد (محل کار، منزل و …) هستند و یا کسانی که مکان ثابتی را در اختیار ندارند (مستاجرین، بازرگانان، دانشجویان و …) عمده ترین کاربران این سرویس به شمار می آیند. شماره اختصاصی ۸ رقمی است و با پیش شماره ۸۰۸۰ شروع می شود.

شماره فراگیر:

شرکت‌ها، موسسه‌ها، سازمان ها و واحدهای صنفی که دارای دفاتر و شعبه‌های متعدد هستند، از عمده ترین کاربران این سرویس هستند. موسسه دارنده این سرویس، تنها یک شماره از شبکه هوشمند را به اطلاع مشتریان خود می رساند، ولی شبکه IN، ارتباط مشتری را با شعبه ای از شرکت که نزدیک ترین فاصله را با او دارد، برقرار می کند.

صرفه جویی در هزینه‌های گزاف تبلیغات و سهولت به خاطر سپاری یک شماره، به جای شماره های متعدد و امکان ارتباط در محدوده های خاص زمانی از دیگر مزایای این سرویس است. شماره فراگیر ۸ رقمی است و با پیش شماره ۸۰۸۱ شروع می شود. از طریق موبایل و از شهرستان نمی توان با این شماره تماس گرفت.

 مشاوره تلفنی:

استفاده از خدمات مشاوره ای متخصصین در زمینه های مختلف (حقوقی، پزشکی، فنی و …) با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می شود.

امکان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه کارت های مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان ها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و … از دیگر قابلیت های این سرویس است.

دارنده این سرویس ۸۰ درصد درآمدهای حاصل از مکالمه های مشاوره ای را دریافت می کند. حق الزحمه شرکت های اینترنتی ۷۰ درصد درآمدهای حاصل از ارایه این سرویس است.

نظرسنجی تلفنی:

با استفاده از این سرویس، سازمان های تجاری و موسسات عمومی می توانند از نظرهای مشتریان خود در زمینه خدمات ارایه شده آگاهی یابند. در این سرویس، استفاده کننده با یک شماره خاص تماس گرفته و انتخابش را بوسیله صدا یا صفحه کلید اعلام می کند.

پیش بینی نتایج مسابقه های ورزشی و نیز ثبت نام از متقاضیان شرکت در مسابقه ها و سرگرمی های صدا و سیما، از کاربردهای دیگر سرویس نظرسنجی تلفنی است. از قابلیت های این سرویس، تعیین مدت زمان اعتبار نظرسنجی و کنترل تعداد تماس است.

انتقال شماره:

مشترک این سرویس می تواند در صورت تغییر محل جغرافیایی و به تبع آن تغییر شماره تلفن خود، ضمن اعلام شماره جدید، تمامی تماس های شماره قبلی را به سمت شماره تلفن جدید هدایت کند. در نتیجه شرکتها یا سازمان ها می توانند با وجود تغییر مکان خود، مشتریان قبلی را حفظ کنند.

پست صوتی:

دارنده این سرویس، این امکان را می یابد در زمانی که شرایط پاسخگویی را ندارد، مکالمات را بصورت پیام دریافت و در فرصت مناسب به پیام ها گوش دهد. ارتباط با این سیستم به دو گونه است: قرار دادن پیام و برداشتن پیام. در هر دو حالت می توان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با سیستم ارتباط برقرار کرد.

علاوه بر چهار نوع امکان دسترسی مذکور، امکانات دیگری از جمله اطلاع به مشترک مبنی بر برداشتن پیام، ارتباط با سیستم از طریق IP و انتقال پیام به E.mail مشترک در سیستم وجود دارد.

انتهای پیام



شماره هوشمند ۹۰۹۹ که شرکت مخابرات ایران در اختیار علاقمندان به ارائه خدمات کسب و کار مشاوره ای در حوزه های مختلف قرار میدهد، روشی برای کارآفرینی و نوعی فریلنسری است که دارنده این شماره میتواند به ارائه مشاوره تلفنی در زمینه مورد نظر پرداخته و از این راه کسب درآمد کند. درآمد زایی از طریق پاسخگویی تلفنی و ارائه مشاوره های تخصصی میتواند موضوع جذابی در کسب و کارهای خانگی باشد. دریافت این شماره، نیاز به طی مراحل قانونی و هم چنین داشتن شرایطی برای دریافت کننده حقیقی یا حقوقی است که در گفتار امروز سرویس دانستنی های روزیاتو به آن اشاره میکنیم.

فواید خدمات مشاوره تلفنی

استفاده از خدمات مشاوره ای متخصصین در زمینه های مختلف (حقوقی، پزشکی، فنی و …)، با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می شود. امکان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه کارت های مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان ها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و … از دیگر قابلیت های این سرویس است. توجه داشته باشید که شماره مشاوره تلفنی، ۱۰ رقمی بوده و برای استان تهران با پیش شماره ۹۰۹۲۳۰ و برای کشوری با پیش شماره ۹۰۹۹۰۷ شروع می شود.

مزایای شماره ۹۰۹۹

سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

قابلیت های شماره ۹۰۹۹

تعرفه دریافت خدمات هوشمند 

هزینه این سرویس بر اساس تقسیم بندی متقاضیان به دو گروه متقاضیان عادی و متقاضیان اینترنتی و خدمات تلفن اینترنتی تقسیم می شوند. هزینه راه اندازی سرویس برای مشترکان حقیقی و حقوقی ۱۰۰ هزار ریال است. آغاز کننده تماس می بایست تعرفه های ثابت خطوط تلفن که هر سال توسط شرکت مخابرات روی قبض آبونمان درج می شود را هر ۲ ماه یکبار پرداخت کند و همچنین به ازای هر دقیقه تماس، مبلغی به صورتحساب ایشان اضافه خواهد شد.

دریافت کننده تماس نیز به ازای هر مکالمه، ۸۰ درصد تعرفه قرارداد منعقده با شرکت مخابرات ایران را دریافت خواهد کرد. یعنی اگر شما در زمان دریافت این شماره هوشمند، هزینه هر دقیقه ارائه مشاوره تلفنی را ۱۰۰ تومان اعلام کرده باشید، ۸۰ تومان به ازای هر دقیقه به حساب شما منظور و ما بقی به حساب شرکت مخابرات واریز میشود و مبلغ ۱۰۰ تومان نیز روی قبض تلفن تماس گیرنده (مشترک مخابرات) لحاظ خواهد شد. معمولا شرکت مخابرات در بازه های ۲ تا ۴ ماهه نسبت به تسویه مبالغ اقدام می کند.

آدرس دریافت شماره هوشمند مخابرات

متقاضیان این سرویبس می توانند جهت ثبت نام به آدرس: خیابان ملاصدرا-خیابان شیراز جنوبی-خیابان سهیل شرقی-نبش کردستان-ساختمان شاهد-برج شرقی-طبقه اول-اداره کل فروش مراجعه کنند. برای رفتن به این آدرس نیز از خط BRT ولیعصر استفاده کرده و در ایستگاه میدان ونک توقف کنید. از میدان ونک هم تا خیابان ملاصدار، با تاکسی رفته و از آنجا هم میتوان پیاده به سمت ساختمان بزرگ شاهد رفت که برج های ۳ گانه نبش اتوبان کردستان است.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی برای دریافت شماره هوشمند مخابرات

اشخاص حقیقی و اصناف برای دریافت شماره هوشمند مخابرات می بایستی مدارک زیر را ارائه کنند:‌

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی برای دریافت شماره هوشمند مخابرات

مراقب شماره های هوشمند اشخاص حقیقی که برای کلاهبرداری از مشترکان ایجاد شده است و خدمات خاصی ارائه نمیدهند (مثل مشاوره اجاره یا فروش واحدهای مسکونی یا تجاری غیر معمول) باشید

داشتن شماره هوشمند برای افرادی که ارائه دهنده خدمات مشاوره تخصصی در زمینه های علمی و فنی و خدمات عمومی هستند، فرصتی برای اشتغال زایی آسان و سریع است که میتواند با تخصصی تر شدن مشاوره ها، مخاطبان بسیاری را جلب کند. توجه داشته باشید که به دلیل تنوع علوم و فنون و گسترش خدمات عمومی و تخصصی در سراسر کشور، نیاز مردم به دریافت مشاوره تخصصی از بیمه و بورس گرفته تا تحصیل و مهاجرت و کسب و کار و امثالهم روند تصاعدی داشته و مصداقی از فریلسنری از نوع تلفنی خواهد بود. با هر پرسشی مواجه شدید مستقیم به TCI.IR مراجعه کنید.

صلاحیت متقاضی دریافت شماره هوشمند باید بر اساس موضوع مورد نظر، از اصناف مربوطه تایید شود

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من متوجه نشدم یک کسب و کار خانگی و شخص حقیقی چطور میتونه پروانه کسب بگیره!

با شرکت مخابرات تماس بگیرید. معاونت بازاریابی شرکت مخابرات. بعضی از کسب و کارهای خانگی را میتوان مجوز گرفت و سپس شماره هوشمند دریافت کرد

این پست رو باید آپدیت کنید. مدت زیادی میشه که مخابرات سرویس خطوط هوشمند ارائه نمی‌کنه ( مشخص هم نیست تا کی ادامه پیدا کنه ) ولی بهتره آخر پست این رو اضافه کنید تا یه سری از کاربرا الکی برنامه ریزی نکنن …
موفق باشید …

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

اعلام شکست در حوزه موتور جست‌وجو و پیام‌رسان بومی

آیفون 12 بدون لوازم جانبی ولی گران‌تر عرضه خواهد شد

تعرفه نیم‌بها و سرعت اینترنت بیشتر برای تولیدکنندگان محتوای داخلی

به متقاضیان شهر IN بخش خبری: 41 هزار سرویس شبکه هوشمند تهران واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، تاکنون 40 هزار کارت اعتباری شبکه هوشمند به متقاضیان اراه شده است استفاده کنندگان از این سرویس با وارد کردن شماره رمز به دستگاه تلفن همگانی یا تلفن منزل می توانند نسبت به برقراری ارتباط اقدام کنند. هزینه استفاده از تلفن با این کارت متوجه کسی است که کارت را خریداری یا شماره آن را وارد می کند.

برای اراه 118 سرویس اینترنت IN براساس همین گزارش 380 لینک) به متقاضیان اختصاص داده NP هوشمند و 518 سرویس انتقال شماره () می توانند در صورت تغییر محل NP شده است. مشترکان سرویس (جغرافیایی و یا تغییر شماره تلفن خود ضمن اعلام شماره جدید تمامی تماسهای شماره قبلی را به سمت شماره تلفن جدید هدایت کنند.

لازم به ذکر است در حال حاضر 184 مشترک از سرویس شماره) استفاده می کنند متقاضی این سرویس با دریافت یک UPT اختصاصی (شماره از شبکه هوشمند از امکانات یک خط تلفن با قابلیت بیشتری برخوردار می شود مزیت این سرویس در دسترس بودن اشخاص مشابه با تلفن همراه با هزینه کمتر است.

) و 44 سرویس VOT شایان ذکر است تعداد 79 سرویس نظرسنجی () به مشترک حقیقی و حقوقی اراه شده است. دارنده PRM مشاوره تلفنی (این سرویس 80 درصد درآمد حاصل از مکالمات مشاوره ای را دریافت) و تعداد 11 خط FPH می کند. همچنین 20 سرویس مکالمه رایگان () به مشترکان اختصاص داده شده VAN زیرمجموعه شماره فراگیر (استفاده کنندگان از سرویس شماره فراگیر تنها یک شماره از شبکه هوشمند را به آگاهی مشترکان خود می رساند اما شبکه هوشمند ارتباط مشتری را با شعبه ای که نزدیکترین فاصله را با موسسه موردنظر دارد برقرار می کند.سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویسهای این شبکه می توانند با واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران مراجعه کنند. WWW. TCI. ir (190) و یا به سایت اینترنتی شرکت به نشانی

واقعیت پشت هیاهوی چهل کلاغ!

خلاصه مطالب: آیا تماس با شماره تلفن‌هایی که با 909 شروع می‌شوند، دقیقه‌ای 500 تومان خرج دارد؟ آیا این شیوه جدید کلاهبرداری دفاتر خصوصی همراه است؟

عالی بود ممنون از آگاه سازیتون

دوست عزیز شما چطوری حساب کردی که اون خانوم بنگاهی میتونه یک میلیون تماس رو جواب بده و حدود 200 تا 300 میلیون درامد داشته باشه !!!!؟؟؟؟ با یه حساب سر انگشتی طرف باید 51 سال !!!!؟؟؟؟ کار کنه تا با دقیقه ای 5 تومان اون درامد واهی که شما گفتی رو بدست بیاره ……….

اگه این بنگاه 1000 نفر رو استخدام کرده باشه چی؟

سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

میره روی پیمگیر لزومی نداره خودش جواب بده

سلام اینی که شما میگی رو من خودم تجربه کردم … روش خیلی پست و زشتی هستش…مشکل از مخابرات و صدا وسیماست که این روش رو تبلیغ میکنن…مثل 9099071206که برای جوک و خنده ست یا کمک رایانه…

من همین امروز با این جریان زشت و کلاهبرداری برخورد کردم و سریع ارتباط را قطع کردم و اما در عجبم چرا شرکت مخابرات به بنگاه های املاک که در صورت انعقاد قرارداد کمیسیون و حق الزحمه خود را دریافت می کنند و اگر مورد پسند نشد مستحق اخذ و دریافت کوچکترین ممبلغ به هیچ شکل ممکن نیستند چنین امتیازاتی رو میده در حالیکه هنوز در حد معرفی ملک هست و حتی مشخص نیست ملک وجود خارجی داشته باشه یا خیر یا اصلا واقعا همان قیمت باشه یا خیر بابت چه مشاوره ی اختصاصیی اینها حق چنین اخاذی رو به شکل رسمی پیدا می کنند . بعد اسم وکلا و روان شناسان بد در رفته است؟!!!!!آقایی که شماره موبایلش رو در آگهی خرید ملک در سایت شیپور قرار داده بود به من شماره ۹۰۹ را داد و گفت با دفتر تماس بگیر لیکن من وقتی پیامگیر را شنیدم بلافاصله قطع کردم و تخلف ایشان را گزارش دادم



. با پشتیبانی Blogger.

شبکه هوشمند (IN) ساختاری است که به وسیلهٔ آن مشترکین مخابرات می‌توانند از چند گونه از خدمات مرتبط فناوری اطلاعات با سهولت بیشتری استفاده کنند.

این شبکه از گره‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده تا با استفاده از پروتکل‌های خاص امکان ارائه سرویس‌های ویژه، برای مشترکین تلفن ثابت و تلفن همراه فراهم شود.

به کارگیری پایگاه‌های اطلاعاتی در شبکه و فراهم نمودن امکان دسترسی برای مشترکین و اپراتورهای خصوصی، افزایش درآمد برای اپراتورها، بالا بردن تعداد مکالمات موفق، استفاده مؤثر از منابع شبکه، مدیریت قابل انتقال بر روی سرویس‌ها و امکان کنترل پارامترهای ارائه سرویس توسط مشترک از جمله مزایای پیاده‌سازی شبکه هوشمند است.

مهمترین سرویس‌هایی که شبکه هوشمند ارائه می‌کند عبارتنداز:

صندوق پست صوتی (به انگلیسی: Voicemail) قادر به ثبت پیام‌های تلفنی نمابر و ایمیل برای مشترکین است. از این سرویس به عنوان تلفن مجازی نیز می‌توان بهره گرفت.
سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

(به انگلیسی: Mass Calling Service)

با استفاده از این سرویس اپراتور شبکه می‌تواند به‌طور موقت یک شماره تلفن را جهت استفاده‌کننده از سرویس اختصاص دهد و هر زمانی که یک مکالمه با این شماره بر قرار شود، استفاده‌کننده یک پیام را دریافت نموده تا نسبت به وارد کردن اعداد بیشتری جهت نشان دادن یک اولویت یا تقدم اقدام نماید.

(به انگلیسی: Tlevoting)

این سرویس یکی از سرویس‌های زیرگروه سرویس مکالمه انبوه می‌باشد که شامل سرویس VOTیا نظرسنجی تلفنی است. در این نظرسنجی جواب سؤال اهمیت ندارد و فقط دادن رای و جمع‌آوری نظر مورد توجه‌است

(به انگلیسی: Prepaid Card Service)

برای استفاده از این سرویس، باید کارت‌های اعتباری را از دفاتر امور مشترکین و خدمات ارتباطی به صورت آنلاین تهیه کرد و سپس با یک تلفن معمولی (همگانی –ثابت) می‌توان با هر نقطه از کشور یا حتی داخل شهر تماس بر قرار نمود و هزینه تماس از کارت اعتباری مربوطه کسر می‌شود. پس از خرید کارت دو شماره شامل یک شماره ۸ رقمی که شماره کارت است ویک شماره چهاررقمی که رمز عبور است روی کارت نوشته شده که برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کارت‌ها امکان اتصال به خط را نیز دارا می‌باشند و در صورت اتصال به خط، دیگر نیازی به وارد کردن شماره کارت و رمز نمی‌باشد.

اعتبار این کارت‌ها تا تاریخ درج شده بر روی کارت یا سه ماه پس از بر قراری اولین تماس می‌باشد.

با وجود شبکه هوشمند و با استفاده از امکانات شبکه عمومی می‌توان یک شبکه اختصاصی مجازی برقرار نمود. سرویس شبکه خصوصی مجازی برای یک شبکه اختصاصی برای شرکت‌ها یا سازمان‌های دارای واحدهای گسترده در سطح شهر و شهرستان یا خارج از کشور می‌شود.

(به انگلیسی: Premium Rate Service)

این سرویس برای اپراتورها این امکان را فراهم می‌سازد که اطلاعات فروش و عرضه محصولات یا خدمات مشاوره‌ای خود را با یک روش اقتصادی ارائه نماید.
عمده خدماتی که در حال حاضر از طریق این سرویس ارائه می‌شوند خدمات مشاوره است.
استفاده از خدمات مشاوره‌ای یکی از استفاده‌های بهینه از این شبکه است.

استفاده از خدمات مشاوره‌ای متخصصین در زمینه‌های مختلف (حقوقی، پزشکی، روانشناسی، فنی و …) با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می‌شود.
امکان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه کارت‌های مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان‌ها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و … از دیگر قابلیت‌های این سرویس است.
دارنده این سرویس ۸۰ درصد درآمدهای حاصل از مکالمات مشاوره‌ای را دریافت می‌کند و حق‌الزحمه شرکت‌های اینترنتی، ۷۰ درصد درآمدهای حاصل از ارائه این سرویس است. سرویس کشوری ۶۵ درصد درآمد حاصل را به مشاور پرداخت می‌کنند.
-بر اساس مفاد قرارداد واگذاری این سرویس، برقراری سرویس مشاوره برای متقاضیان مستلزم پروانه کار از مراجع ذی‌صلاح ویا مجوز مجامع صنفی موضوع فعالیت است و اعلام قیمت مشاوره از طریق همان مراجع می‌باشد.

اینترنت هوشمند همان Premium Rate Service که به جای مشاوره امکان دسترسی به اینترنت را مهیا می‌کند، نرخ مکالمه برای این سرویس دقیقه‌ای ۵ تومان می‌باشد که برخی از شرکت‌های سرویس دهنده هزینه پالس تلفن را نیز تقبل کرده‌اند و برخی دیگر تقبل نکرده‌اند.

تلفن هوشمند اینترنتی همان سرویس صدا روی پروتکل اینترنت است که از طریق Premium Rate Service ارائه می‌شود، این روش هم مشابه اینترنت هوشمند است با این تفاوت که نرخ آن بسته به شرکت و مقصد مکالمه متفاوت است و شرکت‌های سرویس دهنده مکالمه با برخی نقاط به خصوص را امکان‌پذیر کرده‌اند، نرخ مکالمه این سرویس بر اساس گران‌ترین مقصد قابل مکالمه در نظر گرفته شده‌است که عملاً هزینه مکالمه را نسبت به مکالمه عادی VoIP بسیار گران‌تر می‌کند.

شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و واحدهای صنفی که دارای دفاتر و شعبات متعدد می‌باشند، از عمده‌ترین کاربران این سرویس هستند. مؤسسه دارنده این سرویس، تنها یک شماره از شبکه هوشمند را به آگاهی مشتریان خود می‌رساند، ولی شبکه IN، ارتباط مشتری را با شعبه‌ای از شرکت که نزدیکترین فاصله را با او دارد، برقرار می‌کند. صرفه‌جویی در هزینه‌های گزاف تبلیغات و سهولت به‌خاطرسپاری یک شماره، به جای شماره‌های متعدد و امکان ارتباط در محدوده‌های خاص زمانی از دیگر مزایای این سرویس است.
(شماره فراگیر ۱۰ رقمی است و با پیش‌شماره ۹۰۹۲۲۱) شروع می‌شود. امکان ارتباط با این شماره از طریق تلفن همراه و شهرستان فراهم است. دارنده این سرویس می‌تواند از نظر محدوده جغرافیایی یا محدوده زمانی سرویس را تعریف کند).

معرفی سرویس‌های شبکه هوشمند از وبگاه شرکت مخابرات استان تهران

شرکت ارتباطات زیرساخت با ارتقای خدمات در شبکه هوشمند (IN) امکان واگذاری سرویس مشاوره تلفنی به صورت سراسری در کل کشور را فراهم کرد.

به گزارش سیتنا، مهندس کیهان افتخار – مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت – افزود: متقاضیان  خدمات مشاوره تلفنی مانند مشاوره پزشکی، حقوقی، خانواده، مذهبی و… می توانند جهت دریافت این سرویس  با شرکت ارتباطات زیرساخت و یا شرکت مخابرات استان تهران که به عنوان کارگزار این شرکت فعالیت دارد برای ارایه خدمات قرارداد منعقد نمایند.

مهندس افتخار در ادامه توضیح داد: استفاده کنندگان نهایی خدمات مشاوره تلفنی مبالغی را برای دریافت این خدمات پرداخت می کنند که به صورت درصدی بین ارایه کنندگان خدمات و شرکت های مخابراتی توزیع می شود.

مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: سرویس مشاوره تلفنی که یکی از سرویس های شبکه هوشمند می باشد قبلا  توسط شرکت مخابرات استان تهران به صورت منطقه ای ارایه می شد که با استفاده از شبکه هوشمند سراسری شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح کشوری و ملی قابل ارایه  است. 

انتهای پیام

سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری

گزارش تصویری سیتنا از مراسم نخستین بازدید رسانه‌ای از سایت 5G

گزارش تصویری سیتنا از بخش طراحی و توسعه‌ی دو سازنده‌ی مودم داخلی در پارک علم و فناوری امام سجاد (ع)

گزارش تصویری سیتنا از نشست خبری وزارت صمت با موضوع «تنظیم و نظارت بر بازار»

این وب سایت در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود

تمام حقوق مادی و معنوی سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) محفوظ می باشد و انعکاس مطالب این پایگاه تنها با ذکر منبع مجاز است.

طراحی و توسعه توسط وب کاران

سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری
سرویس مشاوره تلفنی شبکه هوشمند سراسری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *