شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

 
helpkade
شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی
شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

بدیهی است اگر فرم پیش ثبت نام متقاضی ای پذیرفته شود شماره تماس توسط ایمیل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

آدرس : تهران – زعفرانیه – خیابان مقدس اردبیلی – میدان الف – کوچه وثوق – مرکز مشاوره درس زندگی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-2239****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

هزینه اقتصادی

مرکز مشاوره خصوصی درس زندگی با مجوز رسمی از سوی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور فعالیت خود را در زمینه ی روان شناسی، مشاوره و روان درمانی آغاز کرده است. تیم با تجربه و متخصص ما از فارغ التحصیلان دانشگاه های استنفورد، موسسه آموزش عالی B.M.C، برکلی و دانشگاه کالیفرنیا جنوبی هستند. آماده ی خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشند. این مرکز شامل دپارتمان های خانواده، تقویت حافظه، مشاوره کنکور، مشاوره ازدواج و روابط مجردها می شود. برای بهره مندی از خدمات متخصصان ما با شماره ی ذکر شده تماس حاصل فرمایید و برای تعیین وقت خود اقدام کنید. ما از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۵ عصر تا ۸ شب پذیرای شما مراجعین گرامی می باشیم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

مرکز مشاوره روانشناسی گروه مشاورین درس زندگی واقع در منطقه 1 شهرداری تهران

ندای مهر با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده, روانشناسی, رواندرمانی, روانشناسی کودک, مشاوره ازدواج, مشاوره طلاق, مشاوره آنلاین, و ارائه مقالات و متون با کیفیت در حوزه روانشناسی در سال 1389 تاسیس گردید و با درنظر گرفتن نیازها و پیشنهادات کاربران در حال توسعه در بخشهای مختلف و خدمات گوناگون مشاوره و روانشناسی می باشد

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

کليه حقوق اين سايت متعلق به ندای مهر می باشد.

کانال مشاوره

 

بروز شده در 17 آذرماه 1398 :

سلام بچه ها من علی رضا هستم از دستیاران آقای سیناتهرانی مشاور کنکور و مدیر این وبلاگهرگونه سوالی که از گروه درس زندگی در زمینه کنکور یا شخص سینا تهرانی دارید می تونید در بخش نظرات این بخش مطرح کنید، من هر هفته سوالاتتتونو در اختیار سینا تهرانی یا دستیاران دیگه ایشون قرار می دم و جواب اونو براتون در بخش نظرات می ذارم،اگر هم سوالتون خصوصی باشه به ایمیلتون ارسال می کنم. حداکثر مدت زمان پاسخ دهی به سوالاتتون 7 روز کاری هست. 

سوالاتی هم که در حیطه اختیارات و یا اطلاعات من باشه، خودم پاسختون رو خواهم داد. 

سیناتهرانی عزیز، تنها یک سایت رسمی دارند که نشانی آن در لینک زیر قابل مشاهده است:  

www.darsezendegi.ir

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

سایتهای عزیزان دیگری که با پسوندهایی نظیر net. یا org. و … فعالیت می نمایند، ارتباطی با گروه سینا تهرانی مشاور تحصیلی ندارند و صرفا تشابه اسمی در نام دامنه است. 

صفحه رسمی اینستاگرام :

صفحه رسمی گروه درس زندگی که آقای سینا تهرانی مشاور تحصیلی هم از اعضای اون گروه هستند به نشانی زیر هستش: 

www.instagram.com/darsezendegii

 صفحه رسمی اینستاگرام سینا تهرانی

تنها صفحه رسمی متعلق به آقای سینا تهرانی مشاور هم که توسط یکی از دستیاراشون اداره می شه به نشانی زیر هستش و بجز این صفحه سیناتهرانی صفحه دیگه ای در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه نداره:

https://www.instagram.com/msinatehrani/وبلاگ رسمی سیناتهرانی مشاور تحصیلی

تنها وبلاگ رسمی  سیناتهرانی به همین نشانی زیر است که اکنون شما در آن قرار دارید:

tehranisina.blogfa.com

 

 تنها کانال تلگرام رسمی سینا تهرانی هم که اطلاعیه های ثبت نام و سایر مواردو در اون می ذارند به نشانی زیر هست:

@emoshaver

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

پیشرفت تحصیلی

موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا به عنوان یکی از قدیمی ترین و پر افتخارترین مراکز مشاوره تحصیلی تهران و تنها مرکز ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانی (SEC) خدمات مشاوره تحصیلی خود را برای دانش آموزان تهران و شهرستان ها به صورت مشاوره حضوری و غیر حضوری ( مشاوره تلفنی ) ارائه می دهد.در این صفحه ابتدا با رتبه های برتر بارسا در کنکور سال های اخیر آشنا می شیم و نظرات رتبه های برتر کنکور رو درباره مشاوران تحصیلی بارسا می شنویم. سپس شما رو با ۶ مرحله مهم در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی آشنا می کنیم. پس اگه می خواید تقاوت دپارتمان بارسا رو احساس کنید، لطفا تا پایان همراه ما باشید.

هدیه بارسا برای ثبت نام در جلسات مشاوره تحصیلی

۲۰ ساعت کارگاه تحصیلی رایگان با مربیگری علی میرصادقی چندین ساعت کارگاه تحصیلی رایگان با مشاوران بارسا

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

در ادامه شما رو با مراحل شش گانه مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی آشنا می کنیم و خواهید دید که در این مراحل بهترین مشاوران تحصیلی تهران برنامه دانش آموزان رو کاملا تحت نظر دارند و همه چیز رو در نظر می گیرند تا دانش آموزان بهترین رتبه رو در کنکور سراسری کسب کنند. اگه دانش آموزان غیر کنکوری (دانش آموزان دهم و یازدهم) رو از نظر درسی به دو دسته ضعیف و قوی تقسیم کنیم، ما در موسسه آموزشی بارسا برای هر دو دسته این دانش آموزان برنامه های خاصی داریم. برای دانش آموزان پایه ای که مستعد کسب رتبه های برتر کنکور هستند، برنامه ریزی های خاصی داریم تا علاوه بر قبولی و کسب نمرات خوب در امتحانات مدرسه، برای سال کنکور هم آماده بشن. برای اون دسته از دانش آموزان پایه که وضعیت درسی ضعیف تری نسبت به بقیه دارند، اولویت ما آشنایی با روش های مطالعه، افزایش ساعت مطالعاتی و درس خوندن منظم و برنامه ریزی کردنه تا هم با روش اصولی درس خوندن ( روش SQ3R ) آشنا بشن و هم نمراتشون در امتحانات مدرسه افزایش پیدا کنه. قبل از شروع آشنایی با مراحل مشاوره تحصیلی خصوصی به سبک علی میرصادقی بهتره با خود علی میرصادقی که در سال ۲۰۱۵ از نگاه مجله Corporate Vision انگلیس به عنوان بهترین مشاور تحصیلی ایران شناخته شده آشنا بشیم.

علی میرصادقی نویسنده کتاب های پرفروشی از جمله کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته که عنوان دومین کتاب خودیاری دنیا رو کسب کرده و کتاب چرا نمیذاری بچه ات درس بخونه که به عنوان کتاب برگزیده جشنواره رشد آموزش و پرورش شناخته شده، می باشد. همچنین علی میرصادقی بهترین مربی انگیزشی و روانشناسی است که هر سال چندین همایش  تحصیلی و روانشناسی را برای دانش آموزان برگزار می کند. همایش روانشناسی انگیزشی با متد ACT که در بهمن ماه ۹۸ برگزار شد جزء بهترین همایش های تحصیلی کشور بود که با سخنرانی علی میرصادقی و استقبال بی نظیر دانش آموزان روبرو شد.

.

تا حالا چند بار برای خودتون برنامه ریزی کرده اید و زمان کمی به اون پایبند بودید؟ در برنامه ریزی که هر هفته برای شما انجام میشه، مشاوران تحصیلی بارسا فاکتورهایی مثل سرعت مطالعه ، تمرکز ، حجم تکالیف مدرسه ، ساعت مطالعه شما، برنامه های آزمون ها و … رو در نظر می گیرند تا برنامه شما به صورت کاملا اختصاصی باشه و شما بتونید در ایده آل ترین حالت ممکن برنامه رو اجرا کنید و درس بخونید. در مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا برنامه از پیش تعیین شده ای وجود نداره و هر دانش آموز بر اساس نقاط قوت و ضعف خودش برنامه ای جداگانه خواهد داشت. یعنی شما برنامه شخصی خودتون رو تحویل می گیرید و کاری که برای یک هفته از شما خواسته میشه بر اساس توانایی و پتانسیل خودتون هست. این مسئله یکی از مهم ترین عوامل رشد دانش آموزان هست. چرا که باعث میشه دانش آموز فقط با خودش و شرایط خودش مقایسه بشه و باعث میشه در طول چند هفته سرعت و ساعت مطالعاتی دانش آموز افزایش پیدا کنه.

نظر عطیه مشیری رتبه ۲۶۳ کنکور و دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

یکی از کارهای درستی که من برای کنکور انجام دادم، انتخاب مشاور تحصیلی مناسب در زمان مناسب بود. درست توی آذر ماه که بچه ها درگیر پیچ و خم های مسیر کنکور می شدند، من تونستم با قدرت بیشتری رکاب بزنم و از خیلی ها جلو بیفتم. مشاوران تحصیلی بارسا کمک کردند اشتباهاتم رو در برنامه ریزی اصلاح کنم، ساعت مطالعاتی خودم رو تا سقف توانم بالا ببرم و از اون مهم تر کمک کردند من هیچ وقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و همیشه انرژی مثبت داشته باشم.

درسال تحصیلی و خصوصا سال کنکور قطعا دانش‌ آموز دچار نوسانات روحی زیادی میشه و این موضوع تاثیر مهمی روی عملکردش خواهد داشت. درحالی که موفقیت‌ های تحصیلی در ثبات به دست خواهد آمد. معمولا در سال تحصیلی صحبت های زیر رو از دانش آموزان می شنویم. مثل:

روحیه ام رو از دست دادم، چی کار کنم؟

دیگه انگیزه درس خوندن ندارم.

چرا درس بخوانیم؟

روش مطالعه هر درس چجوریه؟

ما در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا با بهره گیری از سال ها تخصص و تجربه در تلاشیم تا مشکلات ذهنی و درسی دانش آموزان رو به بهترین شکل برطرف کنیم و نه تنها برای پیشرفت دانش آموزان در امتحانات مدرسه و کنکور برنامه ریزی می کنیم، بلکه یکی از اهداف ما رشد شخصی دانش آموز در زندگی فردی و اجتماعی اش است. مشاوران تحصیلی موسسه بارسا با انجام برنامه ریزی های منظم و پیگیری های مداوم در طول سال تحصیلی و در طول مسیر کنکور ، با شما همراه خواهند بود. همچنین در جلسات مشاوره بارسا از متد روانشناسی ACT استفاده میشه که از جدیدترین تکنیک های روانشناسی دنیاست.

شما به یک نظارت تخصصی نیاز دارید! هنر مشاوران بارسا برنامه دادن نیست، بلکه برنامه پس گرفتن است. ما در دپارتمان بارسا با پایش تکالیف و گرفتن امتحاناتی که براساس شما طراحی شده، شما رو در اجرای برنامه های درسی تون تا رسیدن به هدف و موفقیت یاری می کنیم. تحقیقات هاوثرن ثابت کرده هرچقدر بررسی و پایش در برنامه بیشتر باشه، اراده انجام اون برنامه هم بیشتر میشه. عمل پایش در مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا به صورت دقیق و اختصاصی انجام خواهد شد و دانش آموزان قبل از جلسه با مشاور تحصیلی از برنامه هفته گذشته آزمون خواهند داد و بعد مجوز شروع جلسات بعدی مشاوره داده میشه. دانش آموزان زیادی فکر می کنند که مطالعه خوبی در طول هفته داشته اند. مشاور تحصیلی شما با گرفتن آزمون های متعدد، نقاط ضعف و قوت شما رو بررسی می کنه. این تجزیه و تحلیل مشاوران تحصیلی باعث میشه در طول هفته آینده عملکرد بهتر و منظم تری داشته باشید.

با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا بیشتر آشنا شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی بارسا که کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته نوشته علی میرصادقی رو به عنوان دومین کتاب خودیاری جهان در اختیار داره، با آموزش و چکینگ دقیق این کتاب برنامه ریزی باعث افزایش میزان تعهد، تمرکز و سرعت مطالعاتی دانش آموزان شده است. اکثر رتبه های برتر کنکور وقتی می خوان راجع به علت موفقیت خود صحبت کنند، از دفتر برنامه ریزی شون صحبت می کنند. اما برای بسیاری از دانش آموزان خیلی سخته که دفتر برنامه ریزی پر کنند. مشاور تحصیلی شما با روش های خاصی به شما کمک می کنه که دفتر برنامه ریزی خودتون رو منظم تر و اصولی تر بنویسید.

با چک کردن و بررسی دفتر برنامه ریزی توسط مشاور کنکور ، مشاور اطلاعات زیادی رو درباره نحوه مطالعه شما متوجه میشه و با راهکارهایی که ارائه میده باعث افزایش سرعت مطالعاتی و افزایش تمرکز مطالعاتی و در نتیجه باعث افزایش تراز و رتبه شما در کنکور خواهد شد.

برای اطلاع از خدمات دپارتمان تحصیلی بارسا عدد ۶۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ ارسال کنید.

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی

تحلیل هر آزمون با توجه به میزان سختی و هدف گذاری های انجام شده برای آزمون های مختلف، متفاوته. بعد از آزمون های مختلف که در خارج و داخل موسسه بارسا گرفته خواهد شد، مشاور تحصیلی شما با تحلیل دقیق آزمون ها برای نقاط ضعف و قوتتون راه حل های متفاوتی ارائه خواهد داد و تا اجرایی شدن راه حل ها کنارتون هست و شما رو کمک می کنه. در این قسمت، مشاور تحصیلی شما کمک می کنه تا برای سوالات زیر راهکارهای مناسبی پیدا کنید:

چرا هرچی درس می خونم نتیجه نمی گیرم ؟

دلیل تراز پایین من توی آزمون های آزمایشی چیه ؟

چی کار کنم ترازم توی آزمون های آزمایشی افزایش پیدا کنه ؟

من سر جلسه آزمون خیلی استرس می گیرم. چرا موقع امتحان استرس داریم ؟

چرا سر جلسه آزمون همه چی رو فراموش می کنم ؟

مدیریت زمان در کنکور چقدر اهمیت داره ؟

برای اینکه سر جلسه کنکور وقت کم نیارم باید چی کار کنم ؟

در اینجا تعدادی از کارنامه های دانش آموزانی که با مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا ترازشون در آزمون های آزمایشی بیشتر شده رو آوردیم. شما هم با شرکت در جلسات مشاوره درسی بارسا می تونید چنین رشد ترازی رو در آزمون های آزمایشی تجربه کنید.

 نمونه کارنامه 1 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 2 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 3 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 4 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 5 – افزایش تراز 

هر درسی روش مطالعه خاص خودش رو داره که البته برای هر دانش آموزی متفاوت هست. در جلسات مشاوره تحصیلی با توجه به نیاز دانش آموز و سبک مطالعاتی که داره، مشاور تحصیلی شما روش های مطالعه هر درس رو به شما آموزش خواهد داد. سوالاتی مثل: «روش مطالعه زیست چجوریه؟ آیات دین زندگی رو چطوری حفظ کنم؟ ادبیات کنکور رو چجوری بخونم؟ روش مطالعه رتبه های برتر کنکور چی بوده؟ چطور با تکنیک های تست زنی آشنا بشم؟» و سایر سوالاتی که درباره روش مطالعه دروس مختلف کنکور در ذهن دانش آموز وجود داره، همگی در این بخش توسط مشاور تحصیلی شما پاسخ داده میشن. علاوه بر این می تونید مقالات زیر رو که در موسسه آموزشی بارسا تهیه شده مطالعه کنید تا با روش مطالعه ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته در هر درس تا حدودی آشنا بشید.

روش مطالعه رتبه های برتر کنکور در دروس عمومی

روش مطالعه ادبیات رتبه های برتر ، روش مطالعه عربی رتبه های برتر ، روش مطالعه دین و زندگی رتبه های برتر ، روش مطالعه زبان رتبه های برتر

روش مطالعه رتبه های برتر کنکور در دروس اختصاصی

روش مطالعه زیست رتبه های برتر ، روش مطالعه شیمی رتبه های برتر ، روش مطالعه فیزیک رتبه های برتر ، روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر

| برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره بارسا ( حضوری و غیر حضوری ) با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید. |

مهدی دارابی (رتبه ۴۶ کنکور) : تو هم با نظارت بیشتر، بهتر درس می خونی؟ برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی بارسا عدد ۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرستید.

برای رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر درباره جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا، کافی است نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

پربازدیدترین‌های پیشرفت در زندگی و کار:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی
شماره تلفن مرکز مشاوره درس زندگی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *