چطور پسر درست کنیم

 
helpkade
چطور پسر درست کنیم
چطور پسر درست کنیم

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنیدچطور پسر درست کنیم

https://moshavere.niniban.com/

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

 

امروزه متخصصان و پزشکان در زمینه تعیین جنسیت نوزاد فعالیت های گسترده ای انجام داده اند که در کنار دستورات آنها می توان از موارد زیر نیز بهره برد.

 چطور پسر دار شویم؟

اگر به هر دلیلی به جنسیت خاصی علاقه دارید، یا مثلاً یک فرزند دختر داشته و می خواهید بعدی پسر باشد و می پرسید که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ اگر تصمیم دارید که فقط یک فرزند داشته باشید و نمی خواهید که بارها شانس خود را برای داشتن یکی از جنسیت ها که مورد علاقه تان است امتحان کنید، به شما مژده می دهیم که روش هایی وجود دارد که برای داشتن جنسیت مورد نظر به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از این که چگونه صد در صد پسردار شویم، با ما همراه باشید.

برای درک بهتر این مطلب و پاسخ به این سوال که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ در ابتدا باید برخی از مفاهیم مربوط به سلول های جنسی را برای شما توضیح دهیم.

تمایی سلول های بدن انسان حاوی 46 کروموزوم (ماده ی ژنتیکی) می باشند. این 46 کروموزوم شامل 44 کروموزوم آتوزوم و 2 کروموزوم جنسی هستند. آتوزوم ها کروموزوم هایی هستند که تمامی صفات انسان از جمله رنگ پوست، شکل ظاهری و … را تعیین می کنند. کروموزوم های جنسی همانطور که از نام آنها پیداست جنسیت انسان یعنی دختر و یا پسر بودن جنین را تعیین می کنند. در انسان ها دو کروموزوم جنسی وجود دارد، X و Y . کروموزوم Y عامل پسر شدن انسان ها می باشد. به این ترتیب اگر جفت کروموزوم های جنسی در سلول های بدن یک فرد به صورت XX باشد آن فرد مونث و اگر به صورت XY باشد آن فرد مذکر خواهد بود.

در طی روند تولید اسپرم و تخمک درون دستگاه تولیدمثل، این دو کروموزوم از هم جدا می شوند. به این ترتیب تمامی سلول های جنسی یا همان تخمک های بانوان دارای کروموزوم X هستند. در آقایان به علت داشتن دو نوع کروموزوم جنسی 50 درصد از کل اسپرم های (سلول های جنسی) نهایی دارای کروموزوم X و 50 درصد دیگر دارای کروموزوم Y (عامل پسر شدن) هستند.چطور پسر درست کنیم

در طی فرآیند لقاح، اسپرم و تخمک با هم ترکیب می شوند. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم X است با تخمک (که همه X هستند) ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XX خواهد بود یعنی جنین دختر است. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم Y است با تخمک ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XY بوده یعنی جنین پسر است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ حال اگر می خواهید که پسر داشته باشید باید اسپرم های Y را برای لقاح تشویق کنید.

روش های تعیین جنسیت جنین متنوع هستند، برخی از آن ها بر پایه ی تغذیه بوده و برخی دیگر مربوط به زمان نزدیکی هستند. قطعی ترین آن ها تعیین جنسیت با کمک روش های درمان ناباروری است.

چیکار کنم بچم صددرصد پسر بشه؟ تعیین جنسیت جنین با کمک روش های درمان ناباروری

به احتمال زیاد اسم روش هایی مانند و PGD وIVF برای شما آشنا است و می دانید که از جمله ی روش های درمان کردن مشکلات ناباروری می باشند. در این روش و امثال آن تخمک بالغ از بدن مادر گرفته می شود و در محیط آزمایشگاه با نمونه ی اسپرمی که از پدر گرفته شده لقاح پیدا می کند. جنین حاصله هر چه که هست، چه دختر و چه پسر تا مرحله ی 8 سلولی در دستگاه مخصوصی در آزمایشگاه مانده و سپس تحت یک عمل انتقالی کوچک به رحم مادر منتقل می شود. احتمال ماندن تخمک لقاح یافته و تبدیل شدن آن به جنین 100 درصد نیست و ممکن است که سلول تخم نتواند لانه گزینی کند و دفع شود. اما در صورت موفقیت آمیز بودن تمام مراحل و ادامه یافتن روند بارداری، مانند بارداری معمولی می توان از جنسیت جنین با کمک سونوگرافی و … مطلع شد.درصورت درخواست والدین و پذیرش این درخواست توسط مرکز درمانی مربوطه، این امکان وجود دارد که پس از گرفتن نمونه ی اسپرم از پدر، با کمک روش های آزمایشگاهی اسپرم های X را از اسپرم های Y جدا کرد. به این ترتیب اگر والدین دختر بخواهند اسپرم های X را لقاح می دهند و اگر پسر بخواهند از اسپرم های Y برای لقاح استفاده می کنند. با استفاده از روش PGD (preimplantation genetic diagnosis) می توان جنسیت تخمک های حاصله را بررسی نمود و جنسیت مطابق با درخواست والدین را به رحم مادر منتقل کرد. 

چیکار کنم بچم دوقلو پسر بشه

اگر می خواهید که دوقلوی پسر داشته باشید، بهترین راهکار کمک گرفتن از روش های کمک باروری است که هم دو جنین را در رحم شما قرار دهند و هم جنسیت آنها مورد علاقه شما باشد.

لازم به ذکر است که انجام این روش معایبی نیز دارد، از جمله هزینه ی انجام آن، قطعی نبودن موفقیت این روش و امکان دفع سلول تخم و از همه مهم تر این که در طی انجام این روند های آزمایشگاهی ممکن است که برخی از ژن ها آسیب ببینند. از آنجاییکه هیچ آسیب ژنتیکی به مجموعه ی ژنوم انسان قابل اغماض نیست و قطعا پیامدهایی را در پی خواهد داشت. به دلیل وجود این خطرات، پیش از تکامل جنین با استفاده از روش ی ویژه ای به نام بررسی کاریوتایپ، تمامی کروموزوم های جنین را بررسی می کنند و اگر این مجموعه ی ژنتیکی آسیبی دیده باشد باید جنین سقط شود.

بعلاوه داروهایی که برای بالغ کردن تخمک ها در تخمدان های بانوان استفاده می شوند عوارض خاص خود را برای بانوان به دنبال خواهند داشت. بعلاوه از آنجا که برای افزایش احتمال موفقیت، حداقل 4 جنین در رحم مادر قرار داده می شود در این روش احتمال بارداری چند قلو نیز وجود دارد.با توجه به وجود خطاهای آزمایشگاهی و فردی، احتمال دریافت نتیجه ی مطلوب از این روش ها 70 تا 80 درصد است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ زمان نزدیکی را تنظیم کنید

 شما می توانید از این ویژگی برای تعیین جنسیت فرزندتان استفاده کنید. به این ترتیب که زمان تخمک گذاری خود را در سیکل های ماهانه پیدا کنید، باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد. اما هر قدر که زمان نزدیکی شما از زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های X و دختر دار شدنتان بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر پسر می خواهید در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ مقاومت اسپرم

ساختار و فیزیولوژی اسپرم های X به گونه ای است که در محیط نامناسب مقاومت بیشتری نسبت به اسپرم های Y دارد. می توان این گونه نتیجه گرفت که اسپرم های Y زودتر ازبین می روند. از جمله عوامل تعیین کننده ی عمر اسپرم در دستگاه تناسلی بانوان (PH) اسیدیته ی واژن است. محیط واژن در حالت طبیعی اسیدی است، این ویژگی مانع از رشد میکروارگانیسم ها درون آن می شود. اما این محیط اسیدی برای اسپرم ها کشنده است. از آنجا که مقاومت اسپرم های Y کمتر است، در محیط اسیدی واژن زودتر از اسپرم های X کشته می شوند.

بنابراین اگر قصد پسر دار شدن دارید و می پرسید که چیکار کنم که بچم پسر بشه، باید مانع از مرگ اسپرم های Y شوید. این عمل را به دو روش می توان انجام داد:

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ دوش واژینال بگیرید

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ رژیم غذایی

بیشتر مواردی که در رژیم های غذایی دختر و پسر دار شدن بیان می شود مربوط به تنظیم اسیدیته ی واژن است. آنچه که باید در رژیم دختر دار شدن و پسر دار شدن بخورید، در قسمت غذاها و مکمل ها بیان شده است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ ارگاسم

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.

رژیم غذایی پسر دار شدن

غذا ها و مکمل ها: تمامی آنچه در مبحث رژیم های غذایی دختر دار شدن و پسر دار شدن مطرح می شود بر سه پایه استوار است:

1- میزان کالری دریافتی

2- تاثیر غذا ها بر PH بدن خصوصاً اسیدیته ی واژن

3- افزایش و یا کاهش دریافت برخی از مواد معدنی موثر در تعیین جنسیت

4- براساس تئوری میزان کالری دریافتی، گفته می شود مادرانی که در رژیم غذایی خود میزان بیشتری کالری مصرف می کنند احتمال پسر دار شدنشان بیشتر است.

5- براساس تئوری میزان PH واژن، مصرف غذاهایی مانند سبزیجات PH بدن را افزایش داده و اسیدیته ی واژن را کاهش می دهند بنابراین احتمال پسر دار شدن را بیشتر خواهند کرد.

6- تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید.

7- مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

8- در انتها باید گفت که هیچ یک از روش های تعیین جنسیت صد در صدی نیستند و فقط با احتمال بالایی برای دستیابی به جنسیت مورد نظر کمکتان خواهند کرد. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید تمامی روش های خانگی که در بالا ذکر شد را همزمان با هم انجام دهید. انجام هر یک از این روش ها به تنهایی شانس دستیابی به نتیجه ی مطلوب را کاهش می دهد.

9- در نظر داشته باشید که افراط در این رژیم ها و رعایت طولانی مدت آنها ممکن است که سبب کاهش بیش از اندازه ی برخی از مواد معدنی مهم در بدن و نیز افزایش آسیب رسانِ برخی دیگر شود که بدون شک برای مدت طولانی عوارض جانبی فراوانی به دنبال خواهد داشت. برای مثال اگر به مدت بسیاری طولانی برای پسر دار شدن رژیم بگیرید، عوارض کاهش شدید کلسیم و افزایش شدید سدیم، بدن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

10- اگر می پرسید چیکار کنم بچم پسر بشه و می خواهید از رژیم پسردار شدن استفاده کنید، قبل از شروع رژیم بهتر است یک آزمایش چکاب کامل انجام دهید و سطوح این مواد را در خون خود بررسی کنید. اگر در همین ابتدای کار فقر یک ماده ی معدنی در بدن شما وجود داشته باشد، محدود کردن آن برای مدت زمان سه ماه، اثرات جبران ناپذیری در پی دارد. به این ترتیب پس از انجام بررسی های کامل تحت نظر پزشک متخصص تغذیه رژیم غذایی خود را آغاز کنید.

بیشتر بدانید:

1- پسر دار شدن و تغذیه مادر

چطور پسر درست کنیم

2- روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

3- علائم حاملگی پسر،تمام باورهای رایج مربوط به علائم حاملگی پسر

4- رژیم غذایی برای پسر دار شدن، آیا رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟


برای پسر شدن جنین چه زمانی باید نزدیکی کنیم؟

باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد.

آیا گرفتن دوش واژینال تاثیری در پسر شدن جنین دارد؟

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

آیا برای پسر شدن جنین باید در طی رابطه به ارگاسم برسیم؟

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.


برای پسر شدن جنین چی بخوریم؟

تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید. مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

منبع:

verywellfamily

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

از جمله مصرف درست مواد غذایی و از جمله اقدامات قبل بارداری

 

لیمو ترش در دسته مرکبات قرار دارد که همه در این باورند که اگر از لیمو ترش استفاده کنند بدنشان اسیدی میشود

که این باور غلط است استفاده از لیمو ترش بدن را قلیایی میکند که در پسر دار شدن بسیار موثر استچطور پسر درست کنیم

البته باید گفت که لیمو ترش را هرگز با شکر نخورید که باید تولید اسید در بدن شما میشود که نتیجه عکس میدهد

به گفته پزشکان اگر فرزند پسر میخواهید باید استفاده از کلسیم را کاهش دهید و استفاده از سدیم و پتاسیم را

موز – آلو – گوجه سبز توت فرنگی – انجیر – خربزه – سیب – گلابی – آناناس – خیار – زردآلو – تمشک – انجیر

میوه های گرمایی مانند انگور – خرما – زیتون – نارگیل میوه های هستند که برای پسر دار شدن بسیار توضیه میشود

همانطور که مواد غذایی و میوه هایی هستند برای پسر دار شدن برعکس آنها هم وجود دارد

موه های سرد که برای پسر دار شدن بسیار مضر است اعم از :

کرفس – گوشت سفید – غذاهای دریایی مانند میگو ماهی و .. – پیاز – پرتقال

یکی دیگر از روش هایی که باعث پسر شدن جنین میشود افزایش سطح تستسترون در بدن است

ژلاتین باعث بوجود آمدن آمینو اسیده بسیار زیادی در بدن میشود که بجز اینکه کمک میکند

غذا بسیار راحت تر هضم شود کمک میکند اسپرم ها در محیط مغذی بدن نگهداری شود

که احتمال پسردار شدن را زیاد میکن

نوشیدن چای اسطوخودوس جدا از این که بسیار مفید است در زمان بارداری به پسر شدن جنین کمک بسیاری میکند

گوشت قرمز مصرف کنید

اگر میخواهید جنین پسر شود مانند مرد ها غذا بخورید

اسپرم مردانه محیط های قلیایی را بیشتر دوست دارند تا محیط های اسیدی

گوشت قرمز . غذاهای نمکی و جوش شیرین بسیار توصیه می شود

برای پسر شدن فرزندتان شوهرتان را از کشیدن هرگونه سیگار و مواد مخدر منع کنید

خودتان و همسرتان خوردن قرص فولیک اسید با ویتامین A و E را آغاز کنید.

حتما خودتان و همسرتان خوردن خرما را آغاز کنید بخصوص هفته های آخر

همانطور که میدانید جنسیت جنین از ترکیب کروموزوم X زن با کروموزوم Y مرد حاصل میشود

و از آنجایی که عمر کروموزوم Y کمتر از کروموزوم X هیست اگر آمیزش و نزدیکی در زمان تخمک گذاری بیشتر باشد و یا خیلی نزدیک به آن انجام شدن احتمال پسر دار شدن خیلی بیشتر است… مطالعه بیشتر در این زمینه

ممنون از توجه شما گروه تولیدی کید کروم

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

کیدکروم  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران خرید سیسمونی  تبدیل شود. شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در خصوص تهیه سیسمونی را اینجا پیدا کنید.

طراحی سایت توسط تیم SOFT2 میباشد.

بارداری و زایمان, طب سنتی

نظر خود را بنویسید
13,155 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: تعیین جنسیت جنین (پسر یا دختر) از قدیم الایام آرزوی دیرینه بشر بوده و امروزه نیز حتی پیشرفت های چشمگیر پزشکی نیز در تعیین آن نتوانسته اند کمکی انجام دهند اما جالب است بدانید باورهای قدیمی و گیاهان دارویی فراوانی در این زمینه وجود دارد که با رعایت آنان به سادگی می‌توان ژنتیک جنین را تغییر داد در ابتدا کروموزوم‌های x،y را برای شما معرفی کرده سپس راه‌های تغییر جنسیت را برای شما شرح می دهیم و در آخر سراغ دارو های گیاهی می رویم که با استفاده از آن به احتمال ۹۰ درصد می‌توان تغییر ژنتیک را انجام داد در ابتدا باید بدانید که جنسیت در دست پدر می‌باشد و مادر هیچ گونه دخالتی در آن ندارد بدین صورت که پدر دارای دو کروموزوم x،y در اسپرم خود است اما مادر فقط دارای دو کروموزم x،x می‌باشد یعنی مادر کروموزوم y را در تخمک خود ندارد حال اگر در هنگام آمیزش جهت بستن نطفه فرزند کروموزوم y پدر وارد تخمک شود جنسیت بچه پسر خواهد بود اما اگر کروموزوم x پدر وارد تخمک مادر شود بچه دختر می‌شود جهت توضیحات بیشتر عکس زیر را مشاهده بفرمایید.با این توضیحات پس راه‌هایی وجود دارد که بتوان کروموزوم X یا Y پدر را وارد تخمک مادر کرد پس نتیجه میگیریم امکان تغییر جنسیت نزدیک به ۱۰۰ درصد است حال سراغ روش‌های تغییر جنسیت با استفاده از روش‌های طبیعی و گیاهان دارویی می‌رویم.
در شرایط آرمانی، شانس پسر یا دختر شدن جنین برابر است و بستگی به این دارد که در موقع لقاح، کدام اسپرم خودش را زودتر به تخمک برساند و آن را بارور سازد. اما در زندگی طبیعی، این شرایط کمتر اتفاق می‌افتد و عوامل محیطی بسیاری بر شانس لقاح هریک از اسپرم‌های X یا Y تاثیر خواهند گذاشت. عوامل محیطی همچون تغذیه مادر، میزان سلامت روحی روانی او، زمان مقاربت، میزان PH مهبل مادر در هنگام مقاربت، عوامل اجتماعی و … همه و همه می‌توانند در پسر یا دختر دار شدن زن تاثیر بگذارند.

با توجه به تاثیر بالقوه اسیدی یا قلیایی بودن محیط بدن مادر، چنانچه محیط واژن هنگام لقاح کروموزوم‌ها قلیایی باشد جنسیت فرزند را به سمت پسر شدن می‌کشاند و اگر محیط واژن اسیدی باشد سبب دختر شدن جنین خواهد شد. لازم به ذکر است که شستشوی واژن توسط جوش شیرین سبب قلیایی شدن و شست و شو توسط آب‌لیموی طبیعی یا سرکه سفید سبب اسیدی شدن واژن می‌شود. چه دختر بخواهید و چه پسر مهمترین کاری که باید انجام دهید تعیین زمانی است که تخمک گذاری رخ می‌دهد. زمانبندی مقاربت (نزدیکی) نسبت به موعد تخمک گذاری اساسی ترین عامل انتخاب دختر یا پسر است شما برای پسردار شدن باید زمان نزدیکی‌اتان هر چه نزدیک‌تر به زمان تخمک گذاری باشد و برای دختر ۳ روز قبل از تخمک گذاری باشد اگر بخواهیم جنین ما پسر باشد باید در روز تخمک گذاری، زن و شوهر لقاح را انجام دهند (روز تخمک گذاری روز ۱۴ روز عادت ماهیانه است) در روز تخمک گذاری (روز ۱۴)شانس پسردار شدن بیشتر خواهد شد مصرف مواد غذایی که دارای یون‌های سدیم و پتاسیم هستند سبب مذکر شدن جنس جنین می‌شوند.

۱ لیتر آب را با ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین به خوبی مخلوط کرده و درون تشتی بریزید. زنان قبل از رابطه زناشویی، درون این محلول نشسته و درون واژن خود را با آن بشوید. با این کار محیط واژن قلیایی شده و احتمال پسر باردار شدن افزایش می یابد. این محلول برای شما هیچ عارضه و خطری در پی نخواهد داشت. پس با خیال آسوده این روش را امتحان کنید.

تغذیه اگر چه روشی تضمینی برای تعیین جنس جنین نیست اما به علت سادگی و در دسترس بودن و هزینه کم، طرفداران زیادی دارد. در طب سنتی ایران بیشترین توصیه‌ها درباره تغذیه است زیرا حکیمان این مکتب طبی معتقد بودند تا وقتی می‌توان از غذا برای درمان استفاده کرد نباید از دارو استفاده کرد.چطور پسر درست کنیم

– در برنامه غذایی خود از غذاهای گرم و خشک مانند تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره، نعنا، سیر تازه و خشک، کوفته، قلیه نرگسی، زرده تخم‌مرغ عسلی، گوشت بره، برنج با شیر، حلوا با شکر بیشتر استفاده کنید.
– مربای زنجبیل و شقاقل به عنوان صبحانه میل کنید.
– گوشت بره، میش، آهو، گنجشک، بلدرچین، سار برای پسردار شدن مناسبند.
– ماهی شور دریایی همراه ادویه‌هایی مانند خردل، کرفس، نعنا، فلفل میل کنید.
– گوشت‌های سرخ‌کرده را بیشتر از آب پز میل کنید.
– هلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا به خصوص لوبیای سرخ و نخود سیاه در برنامه غذایی بگنجانید و همراه هلیم‌ها دارچین و فلفل بخورید.
– پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب‌شده تفت‌داده میل کنید.
– انجیر و انگور شیرین میوه‌های مناسب پسردار شدن هستند.
– روغن کنجد، روغن بادام، روغن تازه در غذا بریزید.
– چیزهای شیرین مثل شیره خرما میل کنید.
– از ادویه‌های گرم‌کننده مانند مرزنجوش، زعفران ، مصطکی، بذر کرفس، رازیانه، انیسون، بذر انجره، پیاز سرخ شده، شلغم، بذر نعنا بیشتر در غذاهایتان بریزید.
-زیره، هل، دارچین، دارفلفل همراه با آب عسل بنوشید.
– آقایان روغن‌های گرم را به زیر شکم، مثانه، کلیه‌ها، محل بیضه‌ها و در زنها روی محل رحم مالیده شود.

– لازم است از پرخوری، ترشی‌ها، مستی و خوردن آب سرد خودداری کنید.
– از خوردن عدس، کشک، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش پرهیز کنید.
– از مصرف غذاها و میوه‌های ترش، غذاهای سرد و تر، نوشیدنی‌های خنک، آغوز، پنیره، خیار، گشنیز خشک و تر،کاهو، کدو خودداری کنید.

نمک طعام و غذاهای شور، موز، پرتقال، سیب، برنج، خرما، هویج، سیب زمینی، جگر، گوشت، تخم مرغ، ماهی و غذاهای دریایی، جگر گوساله، هویج، اسفناج، غلات، میوه ها، سبزی ها و …

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب جنسیت می توان از آن بهره جست؛ ارگاسم زن (یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی در زن که معادل انزال در مرد است) در هنگام مقاربت است. در هنگام ارگاسم زنانه ترشحاتی با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن باعث بالا راندن اسپرمهای پسر و کمک به حرکت آنها به سمت رحم می شود؛ بنابراین، اگر پسر می‌خواهید؛ در هنگام رابطه زناشویی، روابط عاشقانه تری با همسرتان داشته باشید!

حدالامکان باید به زمان تخمک گذاری نزدیک باشد. زمان تخمک گذاری خود را یاداشت کنید. در همان روز تخمک گذاری احتمال پسردار شدن بسیار بالاست. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه داشته باشید اسپرم ها تا اون روز از بین رفته ویا اسپرم دختر زنده می ماند. شما حتما نشانه های تخمک گذاری را بشناسید که دقیق در آن روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. بنابراین ۱۲ ساعت بعد از تخمک گذاری بهترین زمان برای پسردار شدن و چند روز بعد از روز تخمک گذاری بهترین زمان برای دختر دار شدن است.

جناب شیخ الرییس در کتاب «قانون» درباره تعیین جنسیت جنین بحث جالبی دارند که گزیده ساده شده ای از آن را ذکر می کنیم:

اگر منی مرد گرم و زیاد باشد؛ جماع در وقت مناسب و خوب انجام شود؛ زن، تازه از حیض پاک شده باشد؛ منی از طرف راست مرد تراوش شود(چرا که منی سمت راست، گرم تر و پرمایه تر از منی سمت چپ بدن است) و این منی به سمت راست رحم ریخته شود؛ شرایط برای به وجود آمدن جنین نر فراهم تر است. همچنین اگر آب پشت زن هم نسبتاً گرم و پرمایه باشد احتمال پسرزایی بیشتر می شود. عکس این شرایط باعث به وجود آمدن جنین دختر خواهد شد.

۱-۲- زنان جوان‌تر احتمال پسردار شدن بیشتری دارند.
۲-۲- اگر نزدیکی در فصل سرد یا محیط زیست سردسیر و در ایام وزیدن بادهای شمالی انجام شود، در پسرزایی موثر خواهد بود.
۳-۲- زن و مرد برای پسردار شدن باید به سمت گرمی پیش بروند؛ یعنی غذاهای گرمی بخش بخورند و عطرها و بوهای خوشِ گرم استفاده کنند.
۴-۲- ماساژ بدن با روغن های گرم مثل: روغن زیتون یا کنجد یا سیاهدانه یا … هم مفید است.
۵-۲- زیاد شدن فاصله جماع و چیرگی شهوت بر طرفین، احتمال پسرزایی را بیشتر می‌کند. البته این افزایش فاصله نباید بیش از حد باشد؛ چرا که باعث کم شدن اثر منی و کاهش احتمال باروری خواهد شد.
۶-۲- زن و شوهر نباید آب زیاد بنوشند و اگر نوشیدند کم و کم کم بنوشند.
۷-۲- اطاق خواب باید در نهایت خوش بویی باشد و از بوهای خوشِ گرم طبیعی مثل مشک یا عود استفاده شود؛ زیباترین و بهترین رختخواب آماده شود و زن و مرد در هنگام نزدیکی در نهایت خوشحالی و بی غمی باشند.
۸-۲- مرد به هنگام انزال، مردی قهرمان و خوش اخلاق و خوش قیافه را پیش خیال خود مجسم کند.(البته توصیه اکید می‌کنیم که این قهرمان خیالی را از بین هنرپیشه ها و ورزشکاران انتخاب نکنید که بعداً پشیمان می شوید!)

این مرد که به قول ابن سینا به او «آتش پاره» می‌گویند مردی است که تن نیرومندی داشته باشد؛ گوشت بدنش میانگین سفتی و نرمی باشد؛ منی اش پرمایه و گرم باشد؛ بیضه هایش درشت و رگ درشت باشند؛ از نزدیکی کردن ناتوان نشود و آب پشتش از طرف راست بدن تراوش کند. همچنین گفته می شود که اگر مردی خواب های جنسی زیادی ببیند جنین نر تولید خواهد کرد.

این زن که به قول ابن سینا، او را «ماده عقاب» لقب داده اند؛ زنی است که رنگ و رو و سیمای معتدل دارد؛ بدنش نه سفت است و نه شل؛ خون عادتش غلیظ است اما چرک آلوده نیست؛ حواس و حرکاتش بر مرام است؛ نه اسهال همیشگی دارد نه یبوست دایمی؛ چشمانش بیشتر تمایل به رنگ مشکی دارند تا به میشی و دلشاد و بذله گوی و نیک نفس است. زنانی که مدت دوره ماهیانه آنها (از ابتدای یک عادت تا ابتدای عادت بعدی) کوتاه و حداکثر تا ۲۲ روز است آمادگی بیشتری برای پسردار شدن دارند تا زنانی که مدت حیض و پاک شدن از حیض آنها به چهل روز می کشد.

تذکر مهم: باز هم یادآوری می کنیم که مطالبی مانند آن چه در این مقاله ذکر شد، همه تاثیراتی در حد افزایش آمار و احتمالات دارند و نمی توان به طور مطلق از آنها صحبت کرد.

در مورد پوزیشن‌های رابطه جنسی باید گفت که تا به حال هیچ مطالعه علمی و مستندی در مورد بهترین پوزیشن برای باردار شدن انجام نشده است اما پوزیشنی که مرد در بالا قرار می گیرد معمولا برای انجام عمل لقاح و باردار شدن می تواند مطلوب‌تر باشد.
برخی از افراد معتقدند که قرار دادن یک بالش زیر باسن زن و نگه داشتن پاهای وی در هنگام رابطه جنسی و انزال، می‌تواند توانایی شناوری و تحرک اسپرم ها را بالاتر برده و امکان بارداری را بیشتر کند. همچنین با قرار دادن بالش زیر باسن زن تخلیه اسپرم از واژن کمتر صورت می گیرد. ضمن آن بعد از دخول و ارضا شدن تا یک ساعت در این پوزیشن شما بخوابید.
البته فراموش نکنید که امکان بارداری در هر پوزیشنی وجود دارد (ایستاده، نشسته و خوابیده) اما با توجه به قوانین گرانش می‌توان اینگونه برداشت کرد که در حالت های نشسته، ایستاده و یا پوزیشن هایی که زن در بالای مرد قرار می‌گیرد، مایع منی و در نتیجه اسپرم‌ها برای حرکت کردن به سمت بالا باید تلاش بیشتری را انجام دهند.
همچنین فراموش نکنید که اگر قصد باردار شدن را دارید به هیچ عنوان بعد از رابطه جنسی از دوش واژن استفاده نکنید. دوش واژن باعث تغییر pH واژن شده که این قضیه در طول عمر اسپرم تاثیر منفی دارد و از طرفی استفاده از دوش واژن باعث شسته شدن مایع منی شده و احتمال بارداری را کاهش می دهد.

افرادی که نمی توانند زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنند، بهتر است از کیت های تخمک گذاری استفاده کنند. اگر پس از استفاده ۲ خط روی این کیت ها افتاد، زمان تخمک گذاری شما حدودا بین ۱۲ تا ۳۶ ساعت بعد خواهد بود. اگر شما جزو زنانی هستید که عادات ماهانه نا منظمی دارند، بهتر است که  از همان روز اول پاک شدن، از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید و به محض دو خطه شدن این کیت ها، بین ۱۲ ساعت تا ۳۶ ساعت بعد رابطه جنسی داشته باشید.
حال تعداد نزدیکی، چند بار باید باشد و از چه زمانی باید رابطه جنسی را شروع کرد؟
برای پسردار شدن از همان ۱۲ ساعت پس از دو خطه شدن کیت ها اقدام کنید. یکبار دیگر هم ۲۴ ساعت پس از رابطه جنسی اول، اقدام کنید. همین دو بار کافی است.

کلمات کلیدی: آمیزش برای پسردار شدن بارداری برای پسر دار شدن چه بخوریم؟ بهترین زمان نزدیکی برای پسردار شدن پسر پسردار شدن با طب سنتی پسردار شدن تضمینی پسردار شدن صد در صد پوزیشن مناسب نزدیکی برای پسر دار شدن تعیین جنسیت جنین تغذیه برای پسردار شدن تغذیه پسردار شدن توصیه‌های غذایی طب ایرانی برای پسردار شدن جنین چگونه پسر باردار شویم؟ چگونه پسر به دنیا بیارم چگونه پسردار شوم چه بخوریم تا پسردار شویم چی بخورم تا جنینم پسر شود حالات نزدیکی برای پسر زایی حاملگی دفعات نزديكی برای پسردار شدن راههای پسردار شدن قبل از بارداری راههای حتمی پسر دار شدن روش طبیعی پسردار شدن شستشوی واژن قبل از رابطه زناشویی عوامل موثر در افزایش احتمال پسرزایی غذاهای مناسب برای پسردار شدن مطمئن ترین راه پسر دار شدن نظر شیخ الرییس در تعیین جنسیت جنین نوزاد

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

داشتن یک مرد عنکبوتی کوچک در خانه که همیشه مدافع مادرش باشد آرزوی بسیاری از خانم هاست که میتواند به راحتی محقق شود، پسردار شدن تضمینی والدین با رعایت اصول و قواعدی ممکن میشود، با پیشرفت علم هیچ کار غیرممکنی وجود ندارد و شما میتوانید به راحتی به آرزوهایتان برسید، پس با ما همراه باشید تا شما را در این راه یاری کنیم…

به گفته دکتر شتلز، برخی از مواضع جنسی باعث نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم زنان می شود. در این مورد، شتلز ادعا می کند که خانم ها باید برای افزایش احتمال بارداری یک جنین پسر، از مواضعی برای نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم خود استفاده کنند. بنابراین، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن پسری را دارید، به یاد داشته باشید که نفوذ عمیق اسپرم شانس شما را در داشتن فرزند پسر افزایش می دهد، چون در این حالت، اسپرم با فاصله زمانی کمی خود را به تخمک رسانده و آن را بارور می کند. به دلیل این که کروموزوم Y که تعیین کننده جنسیت پسر در دوران بارداری است، ضعیف بوده و طول عمر کوتاه تری دارد، نفوذ عمیق کروموزوم Y باعث می شود تا خود را قبل از مرگ خاموش، به راحتی به تخمک برساند و آن را بارور سازد.

با دانستن فاز دقیق تخمک گذاری در بدن خود، به حقیقت پیوستن رویای داشتن نوزاد پسر را خیلی آسان تر خواهید کرد. بنابراین، اگر شما و همسرتان به عنوان یک زوج جوان مشتاق داشتن یک نوزاد پسر هستید، انجام رابطه جنسی را حتما در زمان اوج تخمک گذاری خود انجام دهید.علاوه بر این موارد، به خاطر داشته باشید که برای تحقق این رویاها، بهتر است زمان مقاربت شما و همسرتان بیست وچهار ساعت بعد از عمل تخمک گذاری در بدنتان باشد، نه قبل از آن. در واقع، به یاد داشته باشید که در مدت تخمک گذاری، مخاط دهانه رحم زنان حالت خاصی به خود گرفته و لغزنده تر می شود. به همین دلیل، در این دوران، مخاط دهانه رحم زنان حالت اسیدی خود را از دست می دهد. در نتیجه، اسپرم به آسانی خود را به تخمک رسانده و آن را بارور می کند.برای این منظور، به یاد داشته باشید که یکی از موثرترین راه ها برای تعیین زمان تخمک گذاری در بدن زنان، استفاده از کیت های تست تخمک گذاری است که در فروشگاه و داروخانه ها به راحتی در دسترس هر خانمی است. استفاده از این نوع کیت ها فاز دقیق تخمک گذاری در بدن زنان را تعیین نموده و خانم ها را آگاه می کند. شما میتوانید با استفاده از روشهایی که در 5 روش تعیین روز دقیق تخمک گذاری بیان شده ، روز دقیق تخمک گذاری خود را محاسبه کنید. چطور پسر درست کنیم

رسیدن به اوج لذت جنسی برای خانم ها، نکته حیاتی و طبیعی دیگری است که در ایجاد محیط قلیایی در بدن زنان، بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل،رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان، به پسردار شدن آنها نیز کمک زیادی می کند.

در این که کروموزوم Y تعیین کننده جنسیت پسر در دوران بارداری است، شکی نیست! اما زنده ماندن آن در محیط اسیدی و خصمانه واژن کار بسیار دشواری است. با افزایش میزان حالت قلیایی واژن، شما می توانید شانس پسر شدن جنین خود را در دوران باروری بالا ببرید. یادتان باشد که به عنوان یک خانم می توانید میزان حالت قلیایی رحم خود را با تغییر در رژیم غذایی خود و مصرف غذاهایی که حاوی سطح بالایی از سدیم و پتاسیم هستند، افزایش دهید. برای تست میزان قلیایی بودن رحم خود، شما باید سطح PH رحم خود را به طور منظم و با استفاده از نوار تست، نظارت کرده و کنترل نمایید.

 

این یک واقعیت است که لباس های زیر تنگ و چسبانی که بیشتر مردان آن ها را می پوشند، تا حد زیادی میزان تولید اسپرم در بدن این مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. پس، به عنوان زوجی که قصد پسردار شدن دارید، به یاد داشته باشید که اگر مردی از لباس های زیر تنگ و ناراحت کننده استفاده کند، میزان اسپرم تولید شده در بدن او تنزل پیدا کرده و نرخ باروری هم در بدنش کاهش می یابد، که خود مانع بزرگی برای باروری است. در نهایت، یادتان باشد که پوشیدن لباس های زیر گشاد و راحت برای مردان، در حفظ شرایط مساعد و خنک نگه داشتن بدن آن ها، در باروری این مردان و افزایش شانس پسردار شدن آن ها بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما هم مانند بسیاری از زوج های جوان، خواستار پسردار شدن هستید، نیاز به هزینه کردن وقت بیشتر و تاکید زیاد بر روی برنامه درست غذای روزانه خود دارید. در واقع، شما باید سعی کنید که به منظور کاهش سطح اسیدی بدن خود بر نوع مواد غذایی مصرفی روزانه دقت زیادی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر سطح اسیدی بدن مادر در روزهای آغازین دوران بارداری او بیش از حد نرمال شود، کرموزومی که تعیین کننده جنسیت پسر است نمی تواند برای مدت زمان طولانی در بدن او زنده بماند. بنابراین، اگر می خواهید که فرزندتان در آینده پسر باشد، شما هم باید بیشتر از غذاهایی با طعم تند و مرکبات استفاده کنید. علاوه بر این موارد، نباید خوردن غذاهای لبنی مانند پنیر، شیر و ماست را فراموش کنید. همچنین، شما باید سعی کنید که از مواد غذایی حاوی درصد بالاتری از پتاسیم استفاده کنید که این غذاها عبارتند از: سیب زمینی، موز، اسفناج و کلم بروکلی.نتایج گزارشات اخیر محققان نشان داده است که مصرف مکمل های روغن پامچال شب، شانس افراد را در داشتن نوزاد پسر افزایش می دهد.مطلب کامل ترین رژیم غذایی تضمینی برای پسردار شدن میتواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کند.

همان طور که می دانید در روش شتلز مرد نیاز دارد تا اقداماتی را برای افزایش تعداد اسپرم های خود انجام دهد. در واقع، ادعا می شود که با این روش می توان شانس خود را برای پسردار شدن در آینده بالا برد. همچنین، فرد مذکور باید عادت خود را در مورد نوشیدن مواد الکلی و سیگار کشیدن ترک کند، چون این عادات غلط، تا حد زیادی میزان تولید اسپرم در بدن مردان را کاهش خواهد داد. علاوه بر این موارد، به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به خاطر داشته باشید که محدود کردن استعمال مواد مخدر مانند ماری جوانا و یا قرص های اکستازی نیز یکی دیگر از روش های افزایش تعداد اسپرم در مردان به شمار می رود، چون مصرف کوکائین و مواد مخدر دیگر ترشح طبیعی اسپرم ها را در بدن هر مردی مختل کرده و مانع بارور نمودن تخمک در بدن همسرش خواهد شد. در نهایت، به خاطر داشته باشید که اگر فردی مشتاق پسردار شدن باشد، باید از مصرف برخی داروهای شیمیایی مانند داروهای شیمی درمانی جلوگیری نماید، چون مصرف این نوع داروها می تواند مردان را به طور دائم نابارور کند.

خانم‌هایی که خواهان پسردار شدن هستند، باید در اول و آخر غذا‌ها نمک خوراکی (پودر سنگ نمک یا نمک دریا) مصرف کنند و توجه داشته باشند که نباید در شبانه‌روز بیشتر از ۴ گرم نمک بخورند. البته کسانی که مشکل فشارخون دارند باید از این کار اجتناب کنند.

برای انجام این ترفند، مادر باردار باید رشته ای نخ طولانی را به حلقه ازدواج خود بسته و سپس، آن را به صورت معلق بر روی شکم خود آویزان کرده و ضربه هایی به آن وارد کند. اگر حلقه در یک محیط دایره ای حرکت کند، نشان می دهد که جنین داخل رحم او یک نوزاد پسر است.

در این ترفند ، به مادر باردار گفته می شود تا کلیدهای قرار داده شده در مقابل خود را یکی یکی انتخاب کند. با توجه به باورهای سنتی و قدیمی، اگر پایان گرفتن انتخاب این کلیدها طولانی شود، جنین داخل رحم مادر پسر است. این در حالی است که اگر دور انتخابی کلیدها زود به پایان برسد، جنین داخل رحم مادر، یک نوزاد دختر خواهد بود.

تقویم تولد چینی که بیش از 700 سال پیش اختراع شده است، در تعیین جنسیت جنین داخل رحم مادر باردار کمک زیادی به او خواهد نمود. در این روش، نمودار تعیین جنسیت جنین را با استفاده از تاریخ دقیق سال و ماه تولد مادر انجام می دهد.امروزه، اکثر زوج ها میل دارند که جنس فرزندشان پسر باشد، به ویژه اگر قبلا برای پدر و مادر افتخار داشتن یک شاهزاده خانم شیرین و دوست داشتنی نصیب شده باشد. در نهایت، شما هم مانند بسیاری از زوج های جوان می توانید با استفاده از راهنمایی ها و ایده های موثری که در این مقاله بیان شد، شانس خود را برای داشتن فرزند پسر به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

سلام من۲۸سالمه دوتادختردارم تحت نظردکترهستم دوماه رژیم گرفتم یکم این ماه عادت شدم روزتخمک‌گذاریم چندم میشه/ممنون/ارزومه پسرداشته باشم توروخدابرام دعاکنید

انشالله به خدا امید داشته باشید

من از22 تا بیست هفتم پریودشدم 6روزازپریدیم گذشته میخام باردارشم احتمال پسردارشدن هست معرفز کنید تورخدا خیلی دوست دارم بچه اولم پسرباشه

دوروز بعد عادت شذنتون بخوابین تا خدا بهتون انشالله پسر بده

سلام بعد از اینکه پریود یا همون عادت ماهیانه تموم شد همون روز اقدام به بارداری کنید احتمال ۹۵ درصد پسر هست هرکه اقدام کرده مثبته.ولی مواظب غذا خوردنتون باشید تقویتی یادتون نره :

آخییی عززیزززممم ایشالله پسره

با سلام خدمت هم ميهنان عزيزم و آرزوى خوشبختى و سلامتى براتون بايد بگم كه آدم اول بايد از خداوند بزرگ و بخشنده خاستشو بخاد و با عقيده و اخلاص كامل حاجت بخاي شك نكنيد به خاستتون ميرسيد ، در درجه دوم تغذيه و قليايي بودن رحم هم مؤثر هستش ، ايشالله…

با سلام خدمت هم ميهنان عزيزم و آرزوى خوشبختى و سلامتى براتون بايد بگم كه آدم اول بايد از خداوند بزرگ و بخشنده خاستشو بخاد و با عقيده و اخلاص كامل حاجت بخاي شك نكنيد به خاستتون ميرسيد ، در درجه دوم تغذيه و قليايي بودن رحم هم مؤثر هستش ، ايشالله همه ب خاستشون برسن، آمين✋️

خدایا خودت کمک کن به همه پسر بده به من هم پسر بده تورا خدا مرا دعاکنید

خدایا به همه فرزند صلاح عطا بفرما وهر کس میخواهد فرزندش پسر شود

سلام من ی دختردارم برای پسردارشدن تلاش میکنم سنم ۳۶ سالمه راهنمایی کنیدلطفا

خسته نباشید

سلام مرسی از سایت خوبتون،برای بچه دار شدن ایا میزان جهش منی اقایون هم مهمه؟الان یه هفته ست اقدام میکنیم ولی هنوز باردار نشدم،جهش منی همسرم حدود 5سانت

سلام
خیر ، حساسیتی رو این موضوع نداشته باشید

سلام.من ۳تا دختر ۳قلو دارم میخام بچه بعدیم پسر باشه میتونی راهنماییم کنید

سلام ایا مصرف قرص متفورمین در دختردارشدن تاثیر داره

من دوتا دختر دارم آرزو دارم یک پسر قرص ماهی خدا به من هم بده ولی برای نزدیکی استرس دارم راه حلی چیه!؟؟

من دوتا دختر 8ساله و4ساله دارم دوتاشون هم سزارینین سنم هم 34سالمه دوست دارم صاحب یه پسر بشم ولی نمیدونم باید چگونه اقدام کنم امروز هم اولین روز پریودیمه لطفا راهنماییم کنید

همین امروز بخوابین انشالله پسره همون روز یا یه روز بعد عادت شدن خانوم اگه همبستر شن پسره به امید خدا من خودم اونجوری صاحب یه پسر شدم الان 4 سالشه

استرس نداشته باش فقط بخدا توکل کن در ذهن خود به یک پسر خوشکل ب
فکر کن

سلام من این ماه عادت ماهیانم ۲۳ روزه بوده هرماه ۳ روز جلو میندازم و دوره عادتم ۵ روزست قصد بارداری دارم دوست دارم پسردار بشم میشه دقیق برام بگید روز تخمک گذاریم کی هست خیلی ممنون

عزیزم توگوگل بزن تعیین تخمک گذاری آخربن پریودتو میدی خودش زمانشو بهت میگه

ًسلام
كيت تخمك گذاري واقعا دقيق؟

سلام
تا حدی بله
ولی میتونه اشتباه هم بشه ..

چطور پسر درست کنیم

سلام ببخشید من دوتا دختر دارم دوست دارم بچه بعدیم پسر باشه الان باید چه کاری انجام بدم قبل از بارداری

روز پریودی من ماه قبل دوم بود پس اوج تخمک گذاریم چندم میشه؟
:

سلام
عموما چهارده روز قبل از پریود بعدی تخمک گذاری انجام میشه

سلام برای پسر دار شدن قبل از پربود نزدیکی کنیم یا بعداز پریود

باید چهارده روز قبل ازپریودی ماه بعدیتون نزدیکی کنید اوج تخمکذاری

در روز تخمک گذای، با استفاده از کیت تخمک گذاری راحت میتونین روزشو مشخص کنین

سلام من الان ۲ ماهه اقدام ب بارداری کردم اماهنوز حامله نشدم دلم پسر میخواد باید چیکار
کنم

سلام،36 سالمه،فرزند اولم دختره،دوس دارم فرزند دومم پسر باشه سیکل پریودیم هم30 و31روزست،ازتون مشاوره میخاستم.درضمن همسرم چطوری میتونه تاثیر گذار باشه

سلام
حداقل سه ماه قبل از اقدام هر دو غذاهای گرم مزاج مصرف کنید و نزدیکی در روز تخمک گذاری انجام بشه

یعنی این سه روز،روز تخمک گذاریم هستش؟روز دقیق تخمک گذاریمو از کجا باید بدونم.از کیتم استفاده میکنم.از روز 12 پریودیم تا الان دوتا خط میفته

شما طبق گفته پزشکتون روزهای 16-17-18 نزدیکی داشته باشین.

ببخشید من یه فرزند دختر دارم دوست دارم بچه ی بعدیم پسر باشه.سه ماه تقریبا تغذیه رو رعایت کردم..سومین ماه روز 13 پریودیم رفتم پیش دکتر بعد از سونو بهم گفت فولیکول فعلا 14 هستش فک کنم منظورشون این بود که اون روز تخمک گذاری نداشتم.گفت روز 16،17،18…

ببخشید من یه فرزند دختر دارم دوست دارم بچه ی بعدیم پسر باشه.سه ماه تقریبا تغذیه رو رعایت کردم..سومین ماه روز 13 پریودیم رفتم پیش دکتر بعد از سونو بهم گفت فولیکول فعلا 14 هستش فک کنم منظورشون این بود که اون روز تخمک گذاری نداشتم.گفت روز 16،17،18 نزدیکی کنید

منظورازفولیکول سایزتخمک ک براپسرشدن باید۲۰ب بالاباشه

سلام.من ۳۲سالمه .میخام دختر دار بشم..۴ماهه رژیم رعایت کردم.الان دکترم بمن قرص متفورمین داده .هر روز یکی بعد ناهار بخورم..و امپول ب کمپلکس.ب۶ ب۱۲ هم داده خودم با همسرم بزنم..استرس دارم که مشکلی واسم پیش نیاد

سلام خسته نباشید

سلامت باشین

 فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ  |  الکسا

برای پسردار شدن چکار باید کرد

 

برخی والدین با استفاده از برخی روشها، تغییر رژیم غذایی، تغییر حالت دراز کشیدن در تخت و حتی نوشیدن ترکیبات خاص پسردار می شوند. اگرچه پزشکان این روش ها را براساس داستان های قدیمی می دانند اما امتحان کردن آن ها ضرری ندارد.

اگر صد در صد می خواهید پسر داشته باشید و هر چیزی را حاضرید امتحان کنید از روش های زیر بهره مند شوید.چطور پسر درست کنیم

 

رژیم غذایی ” روش صد در صد پسر دار شدن”کارشناسان معتقدند رژیم غذایی خاص چند هفته پیش از بارداری احتمال پسر دار شدن را افزایش می دهد. آن ها می گویند تغییر رژیم غذایی، اسیدیته بدن را تغییر داده و باعث تغییر جنسیت جنین می شود.

براساس این نظریه، منوی غذای پسرانه شما باید حاوی غذاهای نمکی، گوشت قرمز، تخم مرغ، نخود، قارچ، لوبیا، نان و ماهی باشد. همچنین توصیه می شود از غذاهای اسیدی دوری کنید زیرا برای تولد پسر باید محیط بازی باشد تا اسپرم پسرانه دوام بیاورد.

همچنین مطالعات جدید نشان می دهد مقدار بالای گلوکوز در بدن باعث افزایش احتمال پسردار شدن می شود. بنابراین موادغذایی دارای پتاسیم، ویتامین ث، کلسیم، ویتامین ای و ویتامین ب دوازده بخورید. صبحانه نیز بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

 

 

روش نزديكي برای پسردار شدننوع و حالت نزدیکی نیز بر روی پسردار شدن تاثیر می گذارد. در زمان های قدیم معتقدند بودند اگر سر خانم به سمت شمال باید یا مادر به پهلوی چپ بخوابد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. مطالعات به نکات پیچیده تری در این باره اشاره می کنند. اکنون می دانیم پدر جنسیت فرزند را تعیین می کند. مادر همیشه کروموزوم ایکس را در تخمک تامین می کند. پدر هم بر کروموزوم ایکس و هم بر کروموزوم وای تاثیر می گذارد. جنسیت بچه به این بستگی دارد که کدام کروموزوم سریع تر به تخمک نفوذ کند.

مطالعات نشان می دهد نفوذ عمیق تر در هنگام نزدیکی جنسی باعث تولد پسر می شود.

در واقع واژن خانم ها در نزدیکی ورودی اسیدی است و اسپرم مردانه نمی تواند در محیط اسیدی دوام بیاورد. بنابراین نفوذ عمیق تر باعث می شود اسپرم نزدیک تر به تخمک قرار بگیرد و فاصله ای که اسپرم باید طی کند تا از محیط اسیدی واژن خارج شود کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود اسپرم کروموزموم وای (اسپرم مردانه) سریع تر از اسپرم کروموزوم ایکس (اسپرم زنانه) به طرف تخمک شناور شود. بنابراین افرادی که پسر می خواهند بهتر است نفوذ عمیقتری داشته باشند.

 

راههای حتمی پسر دار شدن

 

افزایش دمای بدن زن “مطمئن ترین راه پسر دار شدن”

اگر توجه کرده باشید، خانم ها در روزهای خاصی از ماه بدنشان داغ می شود و با افزایش دمای بدن شان مواجه می شوند. که این افزایش دمای بدن زن معمولا یک هفته بعد از پریودی رخ می دهد . اگر زوجینی که به دنیال پسردار شدن هستند باید در این مقطع زمانی رابطه جنسی بر قرار کنند

 

به دلیل این که در این مقطع عمل تخمک گذاری صورت گرفته است ، احتمال پسردار شدن بیشتر می باشد . چرا که در این زمان مایع درون دهانه رحم 10 برابر بیشتر است و بسیار قلیایی است . برای این که بتوانید زمان دقیق تخم گذاری را تعیین کنید می توانید از دماسنج ، سونوگرافی و درد زیر شکم متوجه شوید .

 

درد زیر شکم در زمان تخمک گذاری در 20 درصد خانم ها به وجود می آید که دلیل ان پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج است. از این رو، می توان گفت که بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی که منجر به پسردار شدن شود ، 24 ساعت قبل از تخمک گذاری تا 12 ساعت بعد از آن می باشد.

 

زمان مناسب پسردار شدن سایر کارشناسان معتقدند اسپرم وای سریع تر از اسپرم ایکس حرکت می کند. اما اسپرم دخترانه بیشتر در مجرای تناسلی دوام می آورد تا اسپرم پسرانه.

بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

گرما یا سرما برای پسردار شدناسپرم ها به دلیلی بیرون از بدن ذخیره می شوند. اسپرم نمی تواند دمای بالا را تحمل کند و ساختار مستقل بیضه از اسپرم ها مراقبت می کند. برخی معتقدند اسپرم های وای از اسپرم های ایکس تحمل کمتری به گرما دارند. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید از همسر خود بخواهید محیط بیضه را سرد نگه دارد تا اسپرم های مردانه زنده بمانند.

حمام سرد یا کمپرس یخ نیز به شما کمک می کند اما این کار خیلی مورد علاقه آقایان نیست.

نوشیدن قهوه برای پسر دار شدنمطالعات نشان می دهد در صورتی که همسر شما پیش از نزدیکی جنسی قهوه کافئین دار قوی بخورد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. احتمالا قهوه باعث افزایش انرژی می شود.توصیه می شود خانم ها قهوه های بدون کافئین مصرف کنند.

 

روشهای پسردار شدن

 

بهار یک فصل مناسب برای پسر دار شدن

فصل هم در تعیین جنسیت نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

شربت سرفه برای پسر دار شدنبرخی معتقدند اگر خانم دو ساعت پیش از نزدیکی جنسی، شربت سرفه مصرف کند احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. حامیان این نظریه معتقدند مصرف این دارو باعث نازک شدن مخاط دهانه رحم می شود بنابراین شرایط را برای اسپرم وای راحت تر می کند. شربتی که بیشترین تاثیر را دارد حاوی گایافنازین می باشد. بنابراین سعی کنید به دنبال شربتی باشید که این ماده را دارد.

 

کاهش استرس برای پسر دار شدن

اگر مرد خانه دارای شغلی است که بسیار استرس زا می باشد ، در این صورت احتمال پسردار شدن کاهش می یابد . از این رو ، باید گفت که کاهش استرس و میزان آن بر روی جنسیت فرزند تاثیر دارد . بر اساس آمارها افرادی که در محیط های استرس زا و یا آلوده کار می کنند ، احتمال پسردار شدنشان کمتر است .

 

اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از راه های عملی کاهش استرس می باشد . بسیار مهم و اساسی است که در حین رابطه زوجین استرس و اضطرابی نداشته باشد و با خیالی راحت و اسوده رابطه جنسی خود را انجام دهند .چطور پسر درست کنیم

 

داشتن رابطه جنسی همراه با استرس و اضطراب بر روی جنسیت فرزند تاثیر می گذارد و سبب دختر دار شدن آن می گردد . از این رو ، اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از بهترین و مهم ترین راه ها کاستن از استرس خود می باشد . سعی کنید میزان استرس را در زندگی خود کاهش دهید و به ویژه در زمان روابط زناشویی هیچ گونه استرسی نداشته باشید.

سریع انجام دادن برای پسر دار شدنبراساس نظر دو مادر که هر یک دارای یک پسر و یک دختر بوده اند برای پسردار شدن باید بدون برنامه عمل کنی و نزدیکی غیر رمانتیکی داشته باشی.

لقاح مصنوعی برای پسر دار شدناگر به طور کامل از پسردار شدن ناامید شده اید می توانید از لقاح مصنوعی استفاده کنید. در این روش در ابتدا اسپرم و تخمک در آزمایشگاه ملاقات می کنند. در این روش به طور قطع جنسیت فرزند را شما انتخاب می کنید.

برخی معتقدند این نوع نزدیکی طبیعی نیست و برخی پزشک ها پیش از لقاح جنسیت نطفه را آزمایش نمی کنند. بعلاوه هزینه این کار بسیار بالا است و خیلی زوج ها نمی توانند از پس هزینه برآیند.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

بارداری و زایمان راحت با…

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


ارسال محرمانه محصولات جنسی


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


قاعدگی دردناک زنان و دختران


درمان نازایی زنان و مردان


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

برای پسردار شدن تضمینی چی بخوریم؟ ساده ترین راه برای پسردار شدن دنبال کردن راه حل های خانگی و رژیم های غذایی  است. به جای اینکه روش های پزشکی که هزینه های هنگفت و عوارض جانبی بسیاری دارند را امتحان کنید این روش های ساده و کاربردی را دنبال کنید تا بتوانید روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن در یک کلام را امتحان کنید. در واقع روش‌های خانگی مطمئن ترین راه پسر دار شدن است.

شغل پدر بچه به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.  آمارها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا  کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا در شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین‌های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان‌ها که دائما در استرس‌اند احتمال دختردار شدن بیشتر می‌شود.چطور پسر درست کنیم

یک روش صد در صد پسر دار شدن داشتن رابطه در زمان مناسب است. همه می‌دانند که باید در روزهای تخمک‌گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزندآوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می‌کند.

بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.

بدن هر انسانی PH خاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری‌ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می‌کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم‌ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می‌مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن وجود ندارد. اساسا هر کدام از روش ها، در صورتیکه به صورت کامل انجام شود، احتمال موفقیت آمیز بودن را بالا می برد. پس نباید به صورت قطع و یقین یک روش را تایید نمود. با این حال، اگر زنان سه تا چهار ماه پیش از بارداری به مصرف غذاهای قلیایی بپردازند یا واژن خود را پیش از رابطه جنسی با شوینده‌های قلیایی نظیر آب گازدار خوراکی بشویند، فضای رحم قلیایی می‌شود. قلیایی شدن محیط رحم باعث می‌شود که اسپرم‌های حمل کننده کروموزوم Y حرکت راحت تری داشته باشند و این موضوع احتمال پسردار شدن را افزایش می‌دهد.

غذاهای دارای خاصیت قلیایی غذاهایی هستند که سدیم و پتاسیم بیشتری دارند، غذاهایی نظیر ماهی، موز، نمک و گوشت این خاصیت را دارند. البته دقت در مصرف این غذاها ضرورت دارد، زیرا مصرف بیش از اندازه این غذاها می‌تواند بیماری‌های دیگری را ایجاد کند. محصولات لبنی نظیر ماست، شیر، پنیر و شیرینی‌ها خاصیت اسیدی بیشتری دارند و باید برای پسردار شدن از مصرف آنها پرهیز شود و اگر کسی می‌خواهد دختر دار شود، بهتر است بیشتر به مصرف غذاهایی بپردازد که دارای خاصیت اسیدی هستند و از غذاهای قلیایی پرهیز کند.

برای بهبود شرایط پسردار شدن، بهتر است شوهر نیز از چنین برنامه غذایی پیروی کند. همسر باید دو هفته پیش از انجام رابطه جنسی جهت بارداری به مصرف غذاهای قلیایی بپردازد.

غذاهای قلیایی شامل سبزیجات، میوه‌ها، شیر، جوانه گندم و موارد دیگر می‌شود (جدول مواد غذایی قلیایی را مشاهده کنید).

از طرف دیگر شوهر باید به مصرف بیشتر غذاهای دریایی، گوشت و غذاهای سرشار از پروتئین بپردازد. غذاهای دریایی نظیر صدف‌ها، میگو و خرچنگ منبع فوق العاده ای برای روی هستند و روی می‌تواند تعداد اسپرم‌ها را به میزان زیادی افزایش دهد. عصاره صدف نیز می‌تواند چنین تاثیری داشته باشد.

در جدول به این نکته دقت شود که نمره منفی PRAL نشان می‌دهد که غذا قلیایی است؛ نمره مثبت PRAL نشان می‌دهد که غذا اسیدی است؛ و نمره صفر نشان می‌دهد که غذا خنثی است.

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می‌کنند این میوه بدن را اسیدی می‌کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می‌شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.

یکی دیگر از راههای حتمی پسر دار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسیدهای زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد، رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از بیضه‌ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

روش تشخیص بارداری از روی نبض را در این مقاله بخوانید

پس از تمام شدن رابطه جنسی، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می دیدند یا فکر می کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی  می تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

مکان آمیزش هم مهم است. جای خواب بهتر است پاکیزه و خوشبو باشد و برای خوشبو کردن آن از گل های طبیعی استفاده شده باشد. مواد خوش بو با طبع گرم، مانند عودها و عطرهای گرم مانند عطر مسک، زعفران، عود در محل خوابیدن بگذارند.

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی، زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

بعد از بارداری، نمی‌توان جنسیت جنین را تغییر داد. بنابراین برای پسردار شدن، باید قبل از بارداری اقدامات لازم را انجام دهید. پس از اینکه لقاح صورت گرفت و زن حامله شد، راهی برای تغییر جنسیت جنین وجود ندارد. بنابراین تبلغاتی که در مورد راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری در جاهای مختلف می‌بینید صرفا جنبه مالی برای تبلیغ‌کننده داشته و چنین چیزی اصلاً امکان پذیر نیست.

با توجه به طول دوره ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم‌های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.

خوردن ادویه ها و مواد غذایی که طبع آنها مایل به گرمی است نیز می‌تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:

در زمانی که، پس از انجام دادن رژیم جنسیت، تصمیم به بارداری دارید:

علائم بارداری پسر

چطور پسر درست کنیم

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

پرده بکارت من از چه نوعی است؟

علت خونابه بعد از نزدیکی چیست؟

تاثیر ویتامین ای بر رحم

آنهایی که با ای یو ای باردار شدن چه علائمی داشتند؟

۳ نکته مهم که قبل از خرید کاپ قاعدگی باید به آن توجه داشت

مشاوره ژنتیک چیست؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

چند راهکار معجزه آسا هم برای دختر دار شدن بگین

خوش به حالتون دختر می خواین، شوهرم به خاطر پسردار نشدن داره منو طلاق می ده،امیدوارم راهکارهاتون موثر باشن؟؟

با سلام، همسر شما سواد دارد؟ در پسر یا دختر دار شدن ، نقش مهم مرد است.

سلام عزیزا اول توکل به خدای مهربون.بعداعتمادب نفس داشته باشین.من خودم ۲۳سال دارم یه دختردارم الان تورژیمم براپسردارشدن بیشتربایدرعایت کرد

سلام من بعد از ۵ سال جلو گیری طبیعی حامله می شم

من دوتادختردارم ۲۶ سالمه خیلی دلم میخادیه پسرداشته باشم اما میترسم پیشگیرموقطع کنم یعنی مشه منم پسرداشته باشم

تاثیر داره

اگه شوهرتون انقدر عقب موندست تقصیر خودتونه اگه چاربار میزدین تو دهنش الان اینجوری نمیشد بهش بگو اگه پسر میخواد خودش بزاد اگرم نمیتونه بشینه سرجاش حرف نزنه

اوکی

این چه طرز صحبته دوست عزیز…همه که نمیتونن باشوهرشون مثل شما از روش تو دهنی استفاده کنن😕

😂😂😂👍👍👍👍👍

ای وااااااای😂

بجای طلاق برین یه دکتر برای مشاوره پیدا کنید اما من شنیدم این روش های ای وی اف سرطان زاست از اون استفاده نشه

سلام من میخواستم راهکار برای خارش در بارداری و نوزاد زود راس توصیح بدین

اگر خیلی به پسر علاقه داره بیست میلیون مرحمت کنن و برید آی وی اف صد در صد تضمینی

عزیزم حتما ب این ای دی تو اینستا پی ام بده راهنمایی کنمت تا ب خواستت برسی حتما sahra___rad1389

چرا اینقدر ضعیف، واقعا به همین راحتی اجازه میدید وقیح باشند، تو رو خدا قوی باشید و نزارید هر کسی هر کاری میخواد به سرتون بیاره. واقعا آدم متاسف میشه.

سلام میخوام بچه ام پسر بش اگ ی روز قبل از تخمک گذاری اقدام کنم نتیجه میگیرم؟

زن باید درون واژنشو با محلول آب شستشوی قلیایی بده ۱۵ دقیقه قبل از نزدیکی.

عزیزم برای شوهر شما واقعا متاسفم این مرده که در تعیین جنسیت نقش داره چون اسپرم مرد حاوی سلول های xوy اما تخمک خانم فقطx هستش پس تعیین جنسیت با مرده نه زن

زن هم مهمه

چگونه پسر دار شویم تا مورد اذیت اونای که پسر دار هستند نشویم منو خیلی زخم زبان میزنند توکل بر خدا منم انقدر درش را میزنم تا باز کند

افرین به شمامنم دوتا دختر دارم خدا رو شکر میکنیم که سالمن و سلامت وضع مالی خوبی ندارم ولی خیلی خوشبختم

برای شوهر عقب افتاده شما متاسفم.من مرد هستم ولی واقعا حالم از همچین مردایی بهم می خوره که به این شدت خودخواه و نفهم هستن.

من اگه جای شمابودم دیگه بچه دارنمیشدم که هیچ،ولشم میکردم میرفتم

سلام بر دوستان گلم
یه راه تضمینی پسردار شدن میخام اگه دوقلو باشه عالیییه
کسی جایی مشاوری دکتری چیزی می‌دونه
ممنون راهنمایی کنید ؟

سلام خسته نباشید امیدوارم حال دلتون خوب باشه روژین هستم من قصد بارداری دارم شاید ۵ ماه دیگ یه رژیم غذای خوب واسه خودم وشوهرم میخواستم برادرشوهرهام همشون دختر دارن میخواستم بپرسم همسرم چه غذاهای باید استفاده بکنه که احتمال پسردارشدنو بالا ببریم

سلام.اول که انشالله هر چی باشه سالم باشه
چون هردوش لذت داره.
بعد زرده تخم مرغ با پیاز و روغن زیتون درست کنین یه روز درمیون بخوره.

منم پسر میخوام بگین چیکار کنم ؟؟؟

موارد ذکر شده روی تمام افراد جواب یکسان نمی دهد
شما می توانید برای پیگیری دقیقتر به متخصص زنان مراجعه کنید

https://nabzema.com/ساختمان-پزشکان-نبض-ما/بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان

چقدر ناراحت کننده اما نقش اصلى تعیین جنسیت بچه رو مرد داره. اما واقعا چقدر شنیدن اینطور چیزا ادمو ناراحت میکنه

خاک تو سر شوهرت.من خدا رو شکر یه دختر خوشگل دارم الان برای بارداری دوم خودم دوست دارم پسر بشه که جنسم جور باشه ولی اگرم نشد راضیم به رضای خدا تازه شوهرمم عاشق دختره من بدون اطلاعش اومدم تو این سایت وگرنه اگه بدونه میگه کفره خدا بدش میاد بزار خدا هر چی بهمون داد فقط سالم باشه

من برای پسر دارشدن پیش دکتر مختاریان رفتم تخصصش تو انتخاب جنسیت هست خواهرم هم برای دختر دار شدن پیشش رفت و بعد از سه تا پسر دختر دار شد اتفاقا از بندر عباس هم بود به شکل مکاتبه ای راهنمایی شد کارش عالیه

میشه به ماهم بگین چطورپسردارشویم

میشه ادرس این دکتری که میگن بدین

سلام این دکتر که گفتین کجاست لطف کنین برام بگین منم میخوام پسر دار شم

سلام .محبت میفرماید ادرس چندتا دکتر خوب برای پسردار شدن اعلام بفرمایید

سلام دوست عزیز شماره ازش دارید برام بدید

میشه شماره ای ازش بدین

میشع شمارشون روبگید

سلام.میشه ادرس دکترروبدین یاشمارش روممنون میشم

من پسر میخواستم پیش دکتر مختاریان رفتم خیلی تو کارش وارد بود خواهرم هم از بندر عباس باهاش به شکل مکاتبه ای اقدام کرد و موفق شد دختر دار بشه و بعد از سه تا پسر به آرزوش برسه

سلام دوست عزیزلطفاآدرس دکترمختاریان وبرام میفرسی من شیرازهستم دکترمختاریان کدوم شهرواستان هس منم دوتادختردارم دوست دارم بچم بشه پسر

شیراز دکتر زارع که معروفه من ازشون دارو گرفتم بچمم پسره کارشون حرف نداره باحوصله ودقیق ودانا

دوستان کسی شماره تلفن دکتر مختاریان رو داره

بله عزیزم ۸۸۷۴۶۱۵۲ هست، توی گوگل سرچشون کنید شماره و آدرسشون هست

عزیزان من همه این کارارو انجام دادم ولی برای بار دوم بچم دختره گول این چیزها و نخورید

چه اشکالی داره که دختر بشه لااقل هر کس شانس خودشو امتحان میکنه کسی نمی گه روش تغذیه صدرصده اما ٨٠ درصد هم بهتر از هیچی است
حداقل از ای وی اف که سرطان زاست اسفاده نمیکنیم

تورو خدا راست میگی ؟؟

همسرمن مشکلی بادختربودن بچمون نداره اماخواهرش خیلی اذیتمون میکنه.من برای رژیم غذایی تایین جنسیت رفتم و بچم پسرشدولی توچهارماهگی سقط شد.اونم بخاطرکارزیادی که خواهرش ازم میکشیدخداخودش جوابشوبده.

الهی بمیره

سلام من الان چند روزه از کیت استفاده میکنم اما یا ی خط میشه یا خط دومی خیلی کمرنگه با توجه ب جدول هم زمان تخمک گذاری گذشته اما ن ترشحی دیدم ن خط تیره ای جیکار کنمما میخوایم اقدام کنیم ب بارداری و پسر میخوایم بچه اولمون تو رو خدا راهنماییم کنید?????

با سلام.
در یک قسمت از متن نوشته شده که تستوسترون باعث افزایش تولد پسر می شود. میخواستم بدونم که چگونه باعث می شود و آیا منبع علمی برای آن وجود دارد.
با تشکر

با سلام. من دوست دارم فرزند اولم پسر باشه. یه سوال داشتم خدمتتون:
اگه یک روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام بشه و روز تخمک گذاری هم نزدیکی انجام بشه،یا حتی روز بعد از تخمک گداری هم نزدیکی باشه( کلا سه روز متوالی نزدیکی صورت بگیره) کدوم اسپرمها با تخمک لقاح پیدا میکنن؛ اسپرمهای قدیمی تر یا جدیدترها؟
با تشکر

به نظر من خواست خدا و سالم بودن بچه مهمه من چهار بار باردار شدم سه تا رو از دست دادم و اخری خدا بهم یوسف رو داد که هشت ماهه به دنیا امد همه بارداریهامم پسر بودن هیچ کدوم ازتوصیه ها ربط نداره

سلام من دو تا دختر دارم وباهمسرم تصمیم گرفتیم دوباربچه داربشیم ادرس ی خانم بهم دادن که بادارو گیاهی که میده بچه پسر میشه الان مرحله اولشو دا رم استفاده مکنم گفته مرحله دومش بداز پریود باید استفاده کنم❣

سلام مرحله اولش چی بهت توصیه کرده.؟

سلام میشه شماره تلفن و ادرسشو بدید.

اگه خانم زارع رو میگن تو نی نی سایت شمارش هست بزن

سلام من ۲۴سالمه دوتا دختر دارم خیلی نگرانم که بچه بعد ی دختر ه یا پسر ه لطفا بگید باید چیکار کنم؟

باید سه ماه قبل از بارداری برین دکتر رزیم بگیرین باتوکل برخدا حتما جواب میگیرین خدا بزرگه

سلام خواستم ببینم دکتر مختاریان درکدام شهر .

سلام شماره دکتر مختاریان لطف میکنید

سلام محمد هستم ۳۷ سالمه اسپرمم ضعیف هست وبچه دار نمیشم چکار کنم وچه داروی مصرف کنم

فشرده بخورین عالیییییه

سلام شماره دکتر مختاریان لطفا

سلام برای پسر دارشدن باید انار. ترش مصرف شده

برای دختر است انار ترش

سلام وقتتون بخیروخسته نباشین میخاستم راجب بچه دارشدن ازتون بپرسم من وشوهرم نزدیکی که باهم میکنیم بچه دارنمیشیم نمیدونم علتش چیه خاهش میکنم بهم کمک کنین خیلی بچه دوست داره ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام‌بنده‌دوتادختردارم‌برای‌بارداری‌دوم‌رفتم‌برای‌پسردکتراما‌نشد‌ولی‌شوهرخیلی‌‌دوست‌داره‌ولی‌دیگه‌نمیدونم‌بایدکجابرم‌راهش‌نمیدونم‌‌چیکارکنم‌میشه‌راهنمای‌کنی

سلام من سه تا دختر دارم میخوام برای فرزند چهارم پسر دار شوم باید چی کار کنم

سلام ..ترشی وماست ولبنیات اصلا نخورید …عرق کاسنی وخرما وهویج وزردالو زیاد بخورید

سلام.من.سه.دختردارم.باید.چه.کار.کنم.بچه.بعدیم.پسربشه.شوهر.دوست.داره.ممنون

سلام من یه راه حل خیلی ساده واسه پسر دار شدن دارم سوره یوسف روی آب روزی یک بار تا چهل روز بخونید بیا شامید صدرصد بچه پسر میشه

سلا م خانم بخوره یاآقاآبوکه سوره یوسفوخوندیم

سلام
تاثیر موارد ذکر شده بر جنسیت در مقاله آورده شده
برخی اقدامات باید توسط خانم،برخی اقدامات توسط آقا و بعضی از آن ها هم باید توسط هر دو نفر صورت بگیرد

سلام اصلا این طور نیست جنبه علمی نداره

سلام فلفل سیاه خیلی خوبه

باسلام خدمت دوستانی که میگن تعیین جنسیت بااقایون هست.ودرجواب یکی از دوستان که پیشنهاد جدایی از همسر و توهین به شوهر اون مخاطب رو کرده بودن و توهین اهانت به شوهر وی باید بگم که(هرکی گفته تعیین جنسیت بامرده فقط خواسته ناامیدتون نکنه.مثال ساده.چطور زن و شوهری تو چندین سال زندگی صاحب چند تا دختر میشن ولی مرده که میره با زن دیگه ای ازدواج میکنه پسر دار میشه )پس زن جنسیت رو تعیین میکنه

خوب شما هم مردی مثل هزاران مرد با فرهنگ عالی پسر دوست نتظار بیشتری نیست

تستسترون هورمون مردانه و استروژن زنانه است وقتی این هورمون در بدن من زیاد باشه پسر بیشتر میشه و حتا در خون خانمی که دوماه بار داره اگر بچه پسر باشه تستسرون بیشتر هست و معلوم میکنه اینم بگم من همه راه های پسر دار شدن به روش تغذیه ارو رفتم فقط فقط استرس نداشته باشید من زمان نزدیکی استرس داشتم و اینکه بدنم امادگی نداشت و الان یه دختر دارم که همه پسرای دنیا می ارزه انقدر خوشی اورده تو زندگیمون انقدر روزی اورده که میگم کاش ۴ سال پیش میاوردمش ول کنید پسرو یه دختر اگه دارید دیگه نیارید بچه

سلام

سلام.بله این درسته مرد جنسیت رو تعیین میکنه یکی از موثرترین چیزها تو درست کردن بچه استرس داشتن مادر واسه جنسیت بچه هست و اینکه آرامش داره موقع نزدیکی یا استرس بامرد هست.اساسا تعیین جنسیت ازنظر علمی ثابت شده بامرده ولی عوامل دیگه هم بی تاثیرنیستن که یکیش همین استرس.

با سلام من یک دختر دارم رفت برای پسردار شدن پیش ماما بهم رژیم دا ده توش نوشته گوشت قرمز مصرف نکنمم؟؟! ولی تو مطالبیتون گفتین گوشت قرمز خوبه چکار کنم؟

گوشت گوسفندی خوبه چون طبعش گرمه

باسلام.اگه دقت متوجه میشین که تعیین جنسیت با مرده خانما فقط کروموزمxمیدن ولی اقایونه که کروموزم xیا yدارن.ما که یکی از اشناهامون ۶تا دخترداره رفت بالا سرزنش یه زن دیگه گرفت وباز خدا بش دوتا دختر داد.

داروهای گیاهیکهکم ضررندو طبع گرم دارن برای پسر دار شدن استفاده کنید هم چنین مواد غذایی که طبع گرم دارن

سلام بچه اولم دختره ۵ سال داره الان بیش از ۱سال ازاقدام برای فرزنددارشدن دوم میگذره ولی تا الان موفق نشدیم همسرم ازمایش داده مشگلی نبود حالا من چه ازمایشی انجام بدم

سلام خسته نباشی من هیفده ساله پروید نشودم چکار کنم ممنون میشم اگر جواب بدید

باسلام من سه دختردارم وهرسه دخترم زایمانم سزارین بوده درحال حاضردخترسومم یک سال ونیم سن داره من ۳۹ سال وخیلی پسردوست دارم ووقت زیادی برای بارداری ندارم دخترسومم ازهمسردومم هست وهمسرم خیلی پسردوست داره آیاپیشنهادی داریدکه من انجام بدم یاهمین توسیه هاکافی هست ممنونم لطفاجواب من روبدید

سلام
شما می توانید برای اقدام دقیق تر به متخصص زنان مراجعه کنید

https://nabzema.com/ساختمان-پزشکان-نبض-ما/بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان

برو طب سنتی زارع شیراز عاااالیه ردخور نداره

واسه همه شما متاسفم چون نمیدونید وقتی تخمک زن و مرد هردو قوی باشن بچه پسر میشه!درسته مرد هم کرومزوم x داره و هم y ولی اگه تخمک زن قوی باشه اون تخمک اسپرم حاوی کرومزوم y رو جذب میکنه و لقاح صورت میگیره و اگه مرد هم قوی باشه اسپرم y زود تر از x خودش رو به تخمک میرسونه پس همتون کمی مطالعه کنید و دنبال مقصر نگردید چون هردوی شما زوجین در تعیین جنسیت نقش دارید.باتشکر

عالی

سلام اینها همش حرفه هرچی خدا بخواد همونو میده فقط دعا کنید بچتون سالم باشه پسرباشه رحمته دختر باشه نعمته درضمن خدا هر کی رو زیاددوست داشته باشه فرزند دختر میده.

سلام بعد از لقاح چه رژیم غذایی رو برای پسر دار شدن بگیریم؟؟

عزیزم قبل از لقاح باید بگیری

سلام میخواستم بدونم مرغ درتعین جنسیت موثر است

مرغ سردیه

سلام برای قلیای کردن بدن اژ نشاسته میشه استفاده کرد

منم سه دختر دارم و سه ماهه باردارم برام دعا کنید تا این یکی پسربشه

سلام .من یه دختر دارم رفتم پیش دکتر مشاوره گرفتم الان توی سه ماه رژیم قبل بارداری هستم .چیزایی که گفتن نخورم .حبوبات اصلا ابگوشت حدالامکان با گوشت گوسفندی و پیاز فراوان همراه غذا.لبنیات ممنوع.گوجه فرنگی .خیار .بادمجان .اینا که نوشتم همه ممنوع.(ماهی.قارچ.خیارشور.سیب زمینی.سینه مرغ.مویز.خرما.پسته.بادام هندی.جوز هندی.دمنوش دارچین وعسل واسه خانم.)اینا رو بخورین.دمنوش زنجبیل تازه رنده شده با عسل واسه اقا.توی این سه ماه تخم هویج فرنگی ۱۰۰گرم رو توی سه روز اول پریودی دم کنید بخورید.

ش۱

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل


معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


دلایل پلاکت خون پایین و درمان آن


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید


دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

سلام

راه هایی وجود دارد که ادعا شده میتواند در تعیین جنسیت کمک کند ولی درصد این راه ها بالا نیست ولی در مجموع باید چند ماه قبل از بارداری تحت رژیم قرار گیرد و راهکارهای دیگر .‌‌‌‌‌….با یک متخصص زنان در ارتباط باشید ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که احتمالات است و قطعی نیست.

چطور پسر درست کنیم
چطور پسر درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *