چطور پسر را وابسته کنیم

 
helpkade
چطور پسر را وابسته کنیم
چطور پسر را وابسته کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  

چطور پسر را وابسته کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور پسر را وابسته کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

آیا در مورد دلبری از دوست پسر می تواند دستورالعملی پیدا کرد؟

آیا روانشناسی راهکاری برای تسخیر فلب یک پسر دارد؟

چگونه یک پسر را تور کنیم؟

در این مقاله می خواهیم بر اساس روانشناسی یونگ و نظریه ناخودآگاه جمعی توضیح دهیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم. اگر بدانیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه یک پسر را تور کنیم و در نهایت چگونه برای یک پسر دلبری کنیم می توانید خیلی زود پسر مورد نظر را دیوانه وار جذب کرده و حتی با او ازدواج کنید.

چطور پسر را وابسته کنیم

قبل از اینکه توضیح دهیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به نظریه ی یونگ در مورد کهن الگوهایی که باعث دیوانه کردن و تسخیر قلب پسران می شود.

دیوانه کردن یا دلبری از پسران فقط در صورتی مورد تایید من – شاهین زند و تیم روانشناسی نوین بینش است که با هدف ازدواج و رابطه پایدار صورت بگیرد.

هر هدف دیگری به جز ازدواج در جذب و عاشق کردن پسران می تواند نتایج ناخوشایندی به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل تاکید می کنم فقط با هدف ازدواج و رابطه پایدار اقدام به جذب مردان از این طریق کنید.

من مسئولیت هرگونه سوء استفاده از فنون و مهارت های دلبری و مشکلاتی که در نتیجه آن ایجاد خواهد شد را به عهده نخواهم گرفت.

برای اینکه بدانیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و در نتیجه پسری را دیوانه خود کنیم باید با ناخودآگاه جمعی / collective unconscious آشنا شوید. ناخودآگاه جمعی به معنای ناخودآگاه مشترکی است که بین همه انسان ها کم و بیش وجود دارد.

به زبان بسیار ساده، ناخودآگاه جمعی همه تجربیات بشر است که به شکل کهن الگو / archetype طی هزاران سال به بشر ارث رسیده است.

بر اساس تجربیاتی که هزاران سال در ناخودآگاه جمعی مردان شکل گرفته، اصول و قواعد دلبری از پسران شکل گرفته است که به آن کهن الگوی عشق می گویند. به زبان ساده با پیروی کردن از کهن الگوی عشق می توانید برای هر پسر یا مردی دلبری کنید حتی اگر وی به شما علاقه ای نداشته باشد.

برای اینکه بهتر متوجه شویم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و ارتباط کهن الگوها با دلبری را متوجه شویم اجازه دهید یک مثال بزنم:

لاک پشت ها وقتی متولد می شوند به صورت غریزی و بر اساس تجربیات ذخیره شده در ناخودآگاه جمعی، از سایه هرگونه پرنده شکاری وحشت می کنند و سریع پا به فرار می گذارند.

بر اساس تحقیقات پژوهشگران حتی تصویر مصنوعی از یک پرنده شکاری نیز باعث ترس لاک پشت ها و فرار آن ها می شد. در واقع تصویری از سایه شکارچی، کهن الگوی خطر را تداعی می کند.

این بدین معنا است که همه موجودات حتی بدون آموزش قبلی، کهن الگوهایی را در ناخودآگاه خود دارند که وقتی در مقابل تصویری خاص یا تجربیاتی خاص قرار بگیرد، انرژی آن فعال می شود.

یکی از این کهن الگوها در انسان که می تواند در تسخیر قلب پسران و دلبری از آن ها مورد استفاده قرار بگیرد، کهن الگوی عشق است.

کهن الگوهای بسیاری در ناخودآگاه جمعی انسان وجود دارد اما فقط وقتی فعال می شوند که با تصویری خاص رو به رو شوند.

این بدین معنا است که دلبری از پسران وقتی امکان پذیر است که یک زن تصویری خاص از خود به نمایش بگذارد.

زنی که کهن الگوی عاشق را در مردان فعال کند در واقع تصویری از خود ارائه می دهد که هزاران سال باعث دیوانه کردن پسران و تسخیر قلب مردان در طول تاریخ شده است.

مثل همان تصویری که تداعی گر شکارچی است و باعث فرار لاک پشت ها می شد؛ اکنون می خواهیم تصویری از شما به نمایش بگذاریم که تداعی عشق است و باعث دلبری از پسران می شود.

همانطور که گفتیم برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را تور کنیم باید کهن الگوی عشق را فعال کنیم و برای فعال کردن آن نیز نیاز داریم تصویر های از خود به نمایش بگذاریم که هزاران سال باعث دیوانه کردن پسران و دلبری از آن ها شده است ( نگاه کنید به چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم). پس اگر می خواهیم بدانیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید این تصویرها را همیشه به یاد داشته باشیم. همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام 5 الگوی کهن دلبری از پسران وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راه های جذب دختر مورد علاقه

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, فنون دلبری, مهارت دلبری

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

چطور پسر را وابسته کنیم

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

یکی از تلاش های رایج در مورد روش های علاقه مند کردن این است که بدانیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم.

قطعا شما نیز شنیده اید که دست نیافتنی شدن برای یک مرد باعث جذابیت زنان می شود.

اما در بسیاری موارد مشاهده شده است که برداشت نادرستی از دست نیافتنی شدن در بین عموم وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم که جذابیت خود را از دست ندهیم و زودتر موفق به جذب مرد مناسب برای ازدواج شویم.

همانطور که گفتیم یکی از تکنیک هایی که می تواند به مان در عاشق کردن پسر مورد علاقه مان کمک کند این است که برای او دست نیافتنی باشیم.

چطور پسر را وابسته کنیم

اما چگونه می توانیم برای یک مرد دست نیافتنی باشیم؟

آیا صحیح است که جواب تلفن مرد مورد علاقه خود را ندهید تا برای او دست نیافتنی باشید؟

آیا صحیح است در مقابل او اخم کنید، قهر کنید یا بی محلی کنید؟

آیا صحیح است تا با فردی آشنا شدیم خود را کنار بکشیم و توقع داشته باشیم عاشق و دیوانه ما شود؟

خیر پاسخ همه این پرسش ها منفی است.

اگر می خواهید پسری را دیوانه خود کنید باید روش صحیح دست نیافتنی شدن را بدانید ( نگاه کنید به 23 روش ساده برای دیوانه کردن پسران).

به یاد داشته باشید انسان ها اگر احساس کنند فردی برای آن ها غیرقابل دست یابی است هرگز عاشق او نمی شوند.

پس برای اینکه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم باید به صورتی عمل کنیم که طرف مقابل ناامید نشود.

برای مثال پاسخ دادن به تلفن ها باید انجام شود اما نه بلافاصله.

گاهی جواب ندهید و چند دقیقه بعد تماس بگیرید و بگویید درگیر بودید.

همانطور که در کتاب مدار جذب و ازدواج  داده ام برای جذب مردان نباید بی محلی نکنید، در عوض همیشه بخندید و خوشحال باشید اما  در هر قراری حاظر نشوید و برای غیبت های خود بهانه های موجه بیاورید.

یکی از بهانه های موجه برای حظور کمتر در ملاقات ها خانواده است.

دخترانی که همراهی بیشتری با خانواده خود دارند این پیغام را می رسانند که با وفا هستند.

همچنین سعی کنید همیشه زود به خانه بروید. با توجه به فرهنگ ایران تا دیروقت بیرون ماندن نشانه ی چندان جذابی نیست به خصوص اگر هدف ازدواج با پسر مورد علاقه خود دارید.

با اینکار هم خود را دختری وفادار معرفی می کنید و هم غیر مستقیم خود را یک گزینه مناسب برای ازدواج نشان داده اید.

در آغاز آشنایی با یک مرد یا پسر باید از اصل مجاورت استفاده کنید و تا می توانید در معرض دید سوژه قرار بگیرید.

سپس وقتی نشانه های عشق در طرف مقابل پدیدار شد می توانید آرام آرام ملاقات ها و ارتباط های خود با بهانه موجه کاهش دهید.

بعضی افراد تصور می کنند عقب کشیدن باعث می شود جذاب تر به نظر برسند.

اگرچه این استراتژی اگر در زمان مناسب رخ بدهد می تواند باعث افزایش جذابیت شما شود.

زیرا باعث می شود طرف مقابل بیشتر برای رسیدن به شما تلاش کند.

اما اگر همچنان هیچ علاقه ای در طرف مقابل ایجاد نشده باشد پس کنار کشیدن نیز نمی تواند جذابیت شما را افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دست نیافتنی شدن می توانید تکنیک ارسال سیگنال های ترکیبی جذب را مطالعه کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهم بیشتر بدانم:

جذب افراد با ذهن

5 الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب 

در مقابل تغییر رفتار ناگهانی مردان چه باید کرد

راههای تسخیر قلب دیگران

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چطور پسر را وابسته کنیم

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

برچسب‌ها:چگونه برای یک مرد دست نیافتنی شویم, چگونه پسری را دیوانه خود کنیم, چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسر را وابسته کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسر را وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسر را وابسته کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسر را وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسر را وابسته کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسر را وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسر را وابسته کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسر را وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.

چطور پسر را وابسته کنیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور پسر را وابسته کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.

چطور پسر را وابسته کنیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور پسر را وابسته کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.

چطور پسر را وابسته کنیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور پسر را وابسته کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.

چطور پسر را وابسته کنیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور پسر را وابسته کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد. عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

کاری که در مرحله‌ی اول باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که اطلاعاتی از او به دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد؛ چرا که روش‌های جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. جذابیت درونی همان ویژگی های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.

چطور پسر را وابسته کنیم

هرچه قدر مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی خودتان را ارتقا ببخشید، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید چگونه پسری را عاشق خود کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلی روابط دست آن‌هاست.

آیا خودتان از مردی خوشتان می آید که اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت می‌کند یا فردی که بی اعتماد به نفس است؟ به جذابیت و زیبایی، مهارت ها و ارزش هایتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید تا فرد موردنظر را عاشق خود کنید. برای اطلاع از راه‌های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

یکی از مواردی که در ابتدای شکل گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. در مرحله‌ی اول این ظاهر است که فردی را نسبت به شما جذب می‌کند. برای جذابیت ظاهری لازم نیست به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید؛ منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته ای که بایدر رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تأثیرگذا است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه‌ی روابط می باشد. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید و از ایجاد تنش و احساسات منفی جلوگیری کنید. برای تقویت و پرورش ارتباطات کلامی راه‌کارهای زیادی وجود دارد همچنین مشاوره روانشناسی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا ببخشید.

با آشنایی به زبان بدن شما می‌توانید احساسات و افکار شخص مقابل را تحلیل کنید و بهترین واکنش را برای پاسخ دادن به او انتخاب کنید. در این صورت فرد احساس می‌کند شما او را به خوبی درک می‌کنید و احساس صمیمیت بیشتری به او دست می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید با زبان بدن تاثیرات عمیقی بر شخص مقابل بگذارید.

اگر به مردی که مجذوبتان کرده خوب فکر کنید متوجه می‌شوید او معیارهایی دارد که از نظر شما جذاب به حساب می آیند . اگر می‌خواهید مردی را عاشق خود کنید با بررسی زبان بدن و صحبت های او معیارهایی را که برایش ارزش دارد جستجو کنید و سعی کنید آن ها را در خودتان به وجود آورید.

 

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

طبق تحقیقات اکثر مردها به گونه ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته ی جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش تر نشان می‌دهد و هم فرصت های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده‌ی زیاد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران نشانه‌ی بی احترامی است و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما می‌شود.

مردها شیفته ی زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.



خانه » قبل از ازدواج » آشنایی و دوستی » چطور دوست پسر خود را عاشق کنیم؟ (13 ترفند حرفه ای برای جذب دوست پسر)

همه دختران و خانم‌های جوان تمایل دارند تا در روابط عاطفی‌شان، جذاب و خواستنی باشند. اما این حس ممکن است تنها در ابتدای دوستی دیده شود و در طول رابطه، دیگر خبری از شیفتگی و دوست داشتن دیوانه وار وجود نداشته باشد. پس این سوال همواره در ذهن خانم‌های جوان به وجود می آید که چطور می‌توانیم جنس مخالف یا دوست پسر خود را عاشق کنم؟ چطور حس دوست داشتن او را حفظ کرده و حتی بیشتر کنم ؟ یا راه های جذب دوست پسر چیست؟ و سوالاتی از این دست.

در این مقاله از وب سایت شادیما درباره راه‌های جذب و ترغیب دوست پسر و افزایش عشق در رابطه صحبت میکنیم و اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

اولین دلیلی که افراد به دنبال رابطه هستند فرار از تنهایی و حس نیاز به یک فرد دیگر است. تجربه نشان داده است که هر چه ساعت‌های بیشتری را در کنار هم بگذرانید، احساس بین شما و دوست پسرتان قوی تر از قبل می‌شود. به بیانی ساده، هر چه تعداد دفعات و طول ساعات برای دیدن یک فرد خاص افزایش پیدا کند، علاقه آن شخص نسبت به شما بیشتر از قبل می‌شود. لذا برای اینکه بیشتر وقت‌تان را با او بگذرانید، بدنبال راهکارهایی برای دیدن او باشید.

چطور پسر را وابسته کنیم

مسلما تا به حال درباره خود با دوست پسرتان حرف زده اید، اما ممکن است خصوصیات خود را با ذکر جزئیات دقیق نگفته باشید. البته دلایل زیادی برای نگفتن تمامی جزئیات ویژگی‌های‌ خودتان وجود دارد. اما آنچه که واضح است، با گفتن جزئیات بیشتر و دقیق تر می‌توانید خیلی بهتر نظر او را جلب نمایید.

فرض کنید فردا قرار است دوست پسرتان را ببینید و با او حرف بزنید. با خود فکر کرده اید که می‌خواهید درباره چه موضوعاتی حرف بزنید؟! بدیهی است که هر موضوعی برای یک قرار دوستانه با او مناسب نیست. برای همین، بهتر است از خودتان، خانواده‌تان، علایق و توانمندی‌هایی که دارید، با او حرف بزنید. دقت داشته باشید که با نگه داشتن بعضی از موضوعات مثل اهداف و آرزوهایی که دارید، دوست پسرتان را نسبت به خود کنجکاو می‌کنید و می‌توانید به راحتی او را جذب خود کنید.

هیچ پسری نمی‌تواند نقش زیبایی خانم‌ها را در دوست داشتن انکار کند. اگر دوست دارید تا برای دوست پسرتان یک دختر دوست داشتنی و تمام عیار باشید، نیاز دارید تا به ظاهر خود بیشتر برسید. لباس شیک و تمیز بپوشید و از آرایش‌های ملایم برای با طراوت نشان دادن خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که رعایت هماهنگی بین لباس و آراستگی ظاهری شما، نشان دهنده این است که برای طرف مقابل‌تان ارزش بخصوصی قائل هستید.

برای جذاب کردن ظاهرتان به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. آرایش چشم را هیچ گاه فراموش نکنید و هر از چندگاهی، لباس قرمز بپوشید. چرا که چشم‌های یک زن در اولین نگاه مردان مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، وقتی که با دوست پسرتان قرار دارید، هیچ گاه آرایش چشم را فراموش نکنید و قسمت‌های پایینی و بالایی چشم و پلک را با سایه، خط چشم و ریمل زیباتر کنید.

علاوه براین، رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگ‌هایی است که مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. در واقع تاثیر کلام شما هنگامی که روسری یا شال قرمز پوشیده اید، بیشتر از هر وقت دیگری است. اگر این نتایج را باور ندارید، می‌توانید برای یکبار هم که شده، لباس قرمز بپوشید و به قرار بروید.

در حالت عادی وقتی کسی را دوست دارید، حاضر هستید تا تمامی ساعت‌هایی که با او حرف می‌زنید، به بهترین شکل ممکن بگذرد. این حالت از دوست داشتن احساس بین دو نفر را قوی می‌کند. اکنون که قصد دارید تا برای چندین ساعت در کنار دوست پسرتان باشید، سعی کنید که خوش بگذرانید و شاد باشید. گفتنی است که هیچ حسی مثل حس شادی و سرخوش بودن برای داشتن لحظات فوق‌العاده و ناب مهم نیست. با توجه به این موضوع لازم می‌دانیم که این نکته را یادآوری کنیم که تظاهر به شاد بودن نکنید. چون وقتی که تظاهر می‌کنید سر خوش هستید، به زودی دست شما رو می‌شود و تمامی راه‌های شما برای جذب دوست پسرتان لو می‌رود!

با توجه به نمونه‌های زیر می‌توانید در کنار دوست پسرتان خوش بگذرانید:

خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند در صورتی جذاب هستند که شبیه یک دختر ایده آل باشند. باید بگوییم که این دسته از افراد، سخت در اشتباهند. چرا که برای جذب دوست پسر و تسخیر یک مرد، لازم نیست تا همواره طوری رفتار کنید که مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید تا توجه مرد آینده زندگی‌تان به شما جلب شود. با توجه به این توضیح، برای سپری کردن ساعت‌های زیاد با او، لازم نیست دقیقا حرف‌هایی را بزنید که او دوست دارد بشنود. در نخستین قدم برای جذب دوست پسر باید سعی کنید که خودتان باشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

خوب است بدانید که داشتن اعتماد به نفس چه برای انجام کارهای عادی و چه برای انجام کارهای دشوار، برای اکثر مردم از جذابیت‌های بخصوصی برخوردار است. البته ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشند که شما در کنار دوست پسرتان کار یا فعالیتی نداشته باشید که آن را انجام بدهید! پس می‌توانید به راحتی درباره موفقیت‌های خودتان و نقش مفیدی که در به پایان رساندن فعالیت های محل کار یا محیط خانه دارید، صحبت کنید.

دقت داشته باشید که بعضی از افراد اعتماد به نفس پایینی دارند. اکنون ممکن است فردی که روبه‌روی شما است و شما او را دوست پسر خود خطاب می‌کنید، از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشد و تعریف و تمجیدهای شما را نوعی به رخ کشیدن، درک کند. پس در صحبت کردن خود درباره اعتماد به نفسی که دارید، معتدل رفتار کنید تا طرف مقابل شما حس بدی از بیان آن‌ها نداشته باشد.

هیچ چیز بهتر از این نیست که به علایق دوست پسرتان اهمیت بدهید و او را شیفته و مجذوب خود کنید. بالاخره همه آدم‌ها دوست دارند که به علایق و سلیقه‌های آنان اهمیت داده شود. البته اهمیت دادن به این موضوع بدین معنا نیست که بدون بررسی زمینه‌هایی که او علاقه دارد، بی چون و چرا او را تشویق و تحسین کنید، چون تشویق و تعریف بیش از حد نیز معمولا نتیجه عکس دارد.

درست است هر کسی دارای حریم خصوصی است. به طور قطع، هم شما و هم دوست پسرتان هم هر کدام حریم شخصی دارید که نباید به زور وارد این حریم شوید.، پس می توانید از این حریم و فعالیت های شخصی برای جذب دوست پسر خود استفاده کنید، اما چطور؟ یک راه بسیار موثر برای جذب دوست پسر، این است که اجازه بدهید دلتنگتان شود. دلتنگی همیشه بد نیست. تجربه کردن این احساس به او کمک می‌کند تا شور و اشتیاق دوباره‌ای برای بودن با شما داشته باشد.

البته می‌دانیم سخت است از کسی که دوستش دارید، مدتی فاصله بگیرید اما همین موضوع به شما کمک می‌کند تا به او ثابت کنید که زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و سرخوشی شما نیست. برای تمرین این قسمت، کافی است یک روز در هفته را با دوستان همیشگی خود بگذرانید و به دوست پسر خود نیز پیشنهاد بدهید تا یک شبی را در کنار دوستان خود باشد و با آن‌ها خوش بگذراند.

این موضوع خیلی اهمیت دارد که یک دختر هیچ وقت نباید به راحتی دست یافتنی باشد. حتی اگر مدت‌ها است که دوست پسر خود را می‌شناسید و صمیمیت زیادی بین شما وجود دارد، رفتار موقرانه و متین به شما کمک می‌کند تا آتش درون او را هر لحظه شعله‌ور تر کنید.

اگر تا به حال، از این راهکار برای جذب دوست پسر خود استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم تا در اولین فرصت، این ترفند را اجرا نمایید. غیر از این مورد، موارد دیگری هم هستند که در جلب نظر و توجه او بسیار پر اهمیت هستند. به موارد زیر دقت کنید:

نکته: البته به یاد داشته باشید که تکرار بیش از حد این کارها خود می تواند مشکل ساز باشد و توصیه شادیما به شما این است که در برخی مواقع از این ترفندها استفاده کنید.

تحسین کردن دیگران در واقع یک هنر است. این هنر، تنها یک مهارت اجتماعی نیست. بلکه تحسین و تمجید از دیگران، یکی از اساسی ترین مهارت‌ها برای ادامه روابط امروزی است. بالاخره دوست پسر شما یک انسان است و همه انسان ها نیازمند تشویق و تحسین می باشند و با این راه، خیلی بهتر از قبل می‌توانید عشق و علاقه خود را به دوست پسرتان نشان دهید.

در واقع وقتی از او تعریف می‌کنید، به طور واضح به او نشان می‌دهید که او را قبول دارید و اظهار عشق و علاقه می‌کنید. درست است که تحسین کردن برای موفقیت در کارهای بزرگ است، اما فراموش نکنید که تحسین کردن برای موفقیت دوست پسرتان در کارهای کوچک نیز نظر او را نسبت به شما تغییر می‌دهد. علاوه براین، با این واکنش نشان می‌دهید که هیچ گاه او دور از چشم شما نبوده است.

همیشه قرار نیست که با کلام و بصورت مستقیم ابراز عشق و علاقه کنید. برقرار کردن تماس چشمی یک روش غیرکلامی و موثر برای شیفته کردن دوست پسرتان است. در واقع، این روش غیرکلامی برای ابراز علاقه هنگامی موثر و مفید واقع می‌شود که فرد مقابل‌تان را واقعا دوست داشته باشید. البته این ارتباط چشمی نباید بیش از حد باشد. چرا که ارتباط چشمی بیش از حد، به طور غریزی با گستاخی، تکبر یا خصومت در ارتباط است. پس حواس‌تان را نسبت به این موضوع متمرکز کنید.

انسان‌ها برای ادامه زندگی خود و همچنین برای ادامه دادن به روابط عاطفی‌شان، نیاز دارند تا شور و اشتیاق داشته باشند. برای ایجاد این شور و اشتیاق لازم است تا شریک عاطفی‌شان، آتش شور و انگیزه آن‌ها را روشن کند. اکنون نوب شماست تا در اولین فرصت مناسب با یک غافلگیری نه چندان بزرگ، او را از روزمرگی‌های معمول جدا کنید. با این کار نشان می‌دهید که دیوانه او هستید و می‌خواهید از او دلربایی کنید. برای مثال، اگر به طور معمول باهمدیگر به یک دانشگاه یا محل کار می روید، می توانید با خرید دو بلیط سینما یا تئاتر و … او را هیجان زده کنید. همچنین بعد از روزهای سخت کاری که او در هفته دارد، می‌توانید او را به یک رستوران دعوت کنید و ساعاتی را بدون دغدغه در کنار هم باشید.

نقش حمایتگرانه شما که در روابط عاطفی بین شما و دوست پسرتان وجود دارد، بهترین راه برای وابسته کردن او به شمار می‌رود. با این کار ابراز می‌کنید که حاضرید پای تمامی کارهای او باشید و اطمینان خاطر می‌دهید که همواره برای کمک به او آمده هستید و در شرایط سخت کنار او خواهید بود.

فرض کنید دوست پسرتان فردا به یک مصاحبه شغلی دعوت شده است. اکنون بهترین فرصت است که نقش حمایتگرانه خودتان را بهترین شکل ممکن ایفا کنید. این فرصت را مغتنم بشمارید و به او نشان دهید که چقدر عاشقانه پای خواسته‌تان مانده اید و مشوق او باشید.

و سخن آخر

اگر دوست دارید رابطه خوبی با دوست پسر خود داشته باشید و در کل ارتباط مناسبی را ایجاد کنید، سعی کنید ابتدا به خودتان و سپس به او اهمیت دهید. تا زمانی که شما خود را دوست نداشته باشید نمی توانید آنطور که باید دوست داشته شوید.

هیچ احساسی زیباتر از عشق نیست پس سعی کنید اگر کسی را دوست دارید حتما به او نشان دهید و به او اهمیت دهید چون هیچ انسانی از اینکه یک مشوق و یار مهربان را از دست بدهد خوشحال نمی شود. پس برای جذب دوست پسر خود همانطوری با او رفتار کنید که دوست دارید با خودتان رفتار شود.

نظر شما چیست؟ اگر راه های دیگری را میشناسید در با ما در میان بگذارد.

خوب نبود یه نظر خلوت کردن در خانه رفتن به حموم دو تایی لب بازی

موافقم عشق بازی خیلی تا ثیر داره

عجب

میشه بگید باید چی کار کنم پسری که دوسش دارم هم دوسم داشته باشه
صراحتن به من میگه رابطمون تهی نداره و جداییه اخرش
من نمیتونم ی دقیقه بدون اون تحمل کنم … نمیتونم
چی کار کنم

بنظرم خوبه درصورتی که تورابطه هردونفرعاقل باشن وبدبین نباشن

احسنت

بنظرم خوبه درصورتی که تورابطه هردونفرعاقل باشن وبدبین نباشن

تا حدودی موافقم

خوب نبود

چطور پسر را وابسته کنیم

سلام
من ۵ ساله با زیدم هستم
وعشقش رو بهم ثابت کرده
وقتی بهش میگم میری قسم میخوره و میگه من هیچ وقت نمیرم البته نه جونه منو جونه مامانشو قسم بخوره
میخوام ی کاری بکنم که هیچ وقت نره هیچ وقت
من تو این ۵ سال رابطه جن*ی هم نداشتم
یعنی اون دوست نداره منم دوست ندارم
میخوام بهم ی نظر بدید 🙁

صددرصد اگه رابطه نخواد و با هر نوع اخلاق بدت سازگار باشه دوست داره💃

اگه میخای نره زیادی دم دست نباش اهمیتم نده همیشه کشته مردت میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Publisher –

سلام دوست خوبم من در این مقاله تصمیم دارم به موضوعی بپردازم که دغدغه بسیاری از زنان و شاید درگیری ذهن تو هم باشد. جذب مرد ، کار ساده ای است که متاسفانه قلقش از دستمان در رفته و می توان به جرات بگویم گنجشک ها خیلی خوب تر و حرفه ای تر، عشق خود را به خود جذب می کنند و نگه می دارند. این را دقیقا از جایی می گویم که یک بار بیست دقیقه حواسم به دو گنجشک بود و انصافا در کلاس درسی آن ها آموختم که ما زن ها واقعا خیلی اشتباه در رابطه هایمان داریم.

هشدار: این مطلب 90 درصد برای کسانی است که در دوره آشنایی قبل از ازدواج هستند. ( متاهل ها نخوانند )این مطلب در تاریخ 19 تیرماه 1399 آپدیت شده است.

این که خیلی از دختران خوب، نتوانسته اند کسی را برای خود نگهدارند، نکته خیلی مهمی شده که گاهی با این جمله تمام می شود:

هرچی دختر خرابه شوهر کرده و شوهرش می پرستتش… اما منی که مهربون بودم.. منی که این همه از خود گذشتگی کردم .. ببین روزگارم رو … هیچ کس برام نمونده..

چطور پسر را وابسته کنیم

وقتی با پسری به امید ازدواج وارد رابطه می شوی، یک برداشت اشتباه اولیه داری که باید همین حالا آن را اصلاح کنی. خیلی از دختر ها فکر می کنند عالم قبل از ازدواج با عالم بعد از ازدواج یکسان است. بله تا حدودی از برخی زوایا درست است. اما برای وابسته کردن پسر به امید این که ازدواج کنید، نباید آن چه مادرت به پدرت تحویل می دهد نگاه کنی و کپی برداری کنی و روی رابطه ات پیاده کنی. مخصوصا زمانی که هنوز پسر محترم که من او را پسر مردم می نامم، از تو خواستگاری اولیه نکرده و هنوز مزه ی دهنش را نمی دانی.

وابسته کردن مرد متاهل با وابسته کردن پسر کمی متفاوت است. البته امیدوارم انقدر عزت نفس داشته باشی که به دنبال جذب مرد متاهل نباشی.

 

در قانون طبیعت، همیشه این پسرها و به طور کلی مذکر ها هستند که دوست دارند دنبال کننده باشند. خواه شیر نر باشد، یا یک گنجشک یا حتی یک پسر!

بنابراین پسرهایی که می بینند دخترکی دارد نقش صیاد بازی می کند، حساس می شوند و حتی اگر دختر را از قبل دوست داشته باشند یک احساس انزجار خاص برای شان رخ می دهد. بهترین کار این است که جایگاه خودت و او را در رابطه بشناسی و به کوک درست این جایگاه برگردی. شاید کمی زمان ببرد، ولی نتیجه اش بهتر از چییزی است که الان در حال انجام آن هستی.

 

یکی از مهم ترین چیزهایی که کمک می کند یک پسر ( کلا مرد و جنس مذکر ) به دختری وابسته شود نوع تماس گرفتن ها و کلا رفتار دخترک با موبایل است. پسرها همیشه دوست دارند دنبال کننده باشند حتی اگر با موبایل باشد حتی اگر کیلومترها فاصله داشته باشند.

همه این موارد را در دوره جذب با موبایل یاد داده ام که البته دو سه نکته دیگرش را هم در ادامه می گویم

می خواهم سرفصل های دوره جذب با موبایل را ببینم..

 

پیامک ها نرخ بالایی در خراب کردن رابطه ها دارند. حالا اگر بخواهید با این خراب کاری ها اقدام به وابسته کردن مرد کنید، قطعا به کاهدان خواهید زد. یعنی شدنی نیست مگر این که سیاست ها را یاد بگیرید. دو نمونه از پیامک های کاربرانم در روزهای اخیر را برای تان نمایش می دهم تا اشکالات صحبت ها را برای تان بگویم:

این پنج نکته ساده ترین توصیه ها برای یک ارسال پیامک به صورت درست بوده است. که البته بسیار جای بحث دیگر دارد ولی اینجا واقعا جایش نیست.

 

خیلی از زن ها فکر می کنند فقط با قربان صدقه رفتن می توانند مردی را به خود وابسته کنند. عزیزم اگر تو هم اینگونه فکر می کنی،بجای این که فکر کنی مرد ها هم مثل زن ها هستند همین حالا به فکر شناخت مردان باش. باورت می شود که خیلی از مرد ها معنی قربان صدقه را نمی فهمند؟ نه این که شعور و درک نداشته باشند! بلکه ژنتیک آن ها گونه ای است که چیزهای ملموس احساسی ما زن ها را درک نمی کنند. با مرد باید با زبان خودش حرف زد.

بهترین کاری که می توانی کنی تا او را به خودت وابسته کنی و جذب کنی این است که

و غیره.

برای این که بتوانی روی احساس مرد کار کنی، باید بتوانی ابتدا بیان خوب و شیرین داشته باشی. دوره بیان سبز و فن بیان عاشقانه می تواند خیلی از مشکلات تو را در عرض یک هفته حل کند.

 

برای وابسته کردن مرد ها یا کلا جذب مرد، هر زنی تنها یک هدف دارد، ( اگر مغز سالمی داشته باشد ) و آن هم ازدواج است. در غیر اینصورت این زن بیمار است مخصوصا اگر خود زن یا مرد متاهل باشد.

اما اشتباه دختران که منجر به سرد شدن مردان می شود، این است که خیلی زودتر از این که مرد قصد ازدواج پیدا کند، دختر این قصد را پیدا می کند و رابطه را خیلی سریع پیش می برد و پسر میکساپ! یعنی گیج می شود. اینجاست که بیشتر رابطه ها به سردی گرایش پیدا می کنند.

خب سوال اغلب دختر ها در چنین شرایط این است که:

فقط باید به او بفهمانی که همیشه در اختیارش نخواهی بود. البته باید یک سری رفتارهایت را هم تنظیم کنی و به گونه ای مدتی محدود را با او سپری کنی تا بتوانی او را برای ازدواج راغب کنی. در واقع باید سبک زندگی ات را تغییر دهی. در این تغییر دادن کلیات به صورت زیر است:

تمام این ترفند ها و سایر ترفند ها را در پک قرص صورتی (از آشنایی تا خواستگاری ) آموزش داده ام.

 

راستش این سوال من هم بود. اما طی صحبت هایی که با مشاور عزیز شاد زیستی دیشب داشتم، آن هم حول و حوش ساعت 2 تا 4، توانستم به بعضی رموز پی ببرم و آن ها را هم با تو در میان می گذارم.

بیا تا اول از هر چیز برایت بگویم که، چه زنی، می بازد و چه زنی برنده است؟

معمولا زن ها فکر می کنند که اگر خیلی خیلی کوتاه بیایند و خیلی خودشان را توی دست و پای مرد، نامزد و یا شوهر پهن کنند، این عشق دوام بیشتری خواهد داشت. اینجاست که شخصیتی از دختر پدید می آید که به نام ساده دل – مهربان و از خود گذشته یا اینگونه، اسامی شکل می گیرد.

 

و در نهایت چه می شود؟!!! می شود همان کسی که مرد او را ترک می کند، یا اگر در زندگی دائمی با مرد است، می شود نفر چندم یک رابطه!

همان دختری که دقیقا 8 مورد بالا را انجام نمی دهد و بلکه میان رو است! نه این که کارهای مرد را انجام ندهد! نه! بلکه دختری، که بیش از هر چیز، اول به خود توجه دارد و بعد هم به همسرش و به کارهای او!

اگر لباسی برای همسرش اتو می کند، طوری کارش را پیش میبرد که مرد به تشکر واداشته شود! نه این که وقتی صبح از خواب بیدار شد، ببیند روی تخت لباس های اتو نشده مرد ریخته به این معنی که هی! یو! ان ها را اتو کن!

گرفتی چی میگم؟؟؟

اما بیا تا در گوشی 5 نکته مهم برای جذب مردت بگویم و آن را امتحان کن.

امیدوارم که این آموزش قبل از ازدواج به دستت برسد، مگرنه اگر ازدواج کرده ای … نه آن هم دیر نیست.. فقط کمی ممارست می خواهد..

چطور پسر را وابسته کنیم

{ این مطلب رو از دست نده: چرا رابطه های عاشقانه ام به ازدواج نمی رسند ؟ }

نکته مهمی است که تو باید فقط و فقط به ظاهرت و به آن چه که می بیند، فکر نکنی. این 40 درصد تا 50 درصد از قضیه است. او باید علاوه بر این که به ظاهر تو فکر می کند و می بیند و تحلیل می کند، گمان هایی هم در مورد تو داشته باشد

این جملات و جملات مشابه دقیقا همون چیزهایی هستند که یک مرد باید بهش توجه داشته باشه و گاهی در موردشون فکر کنه.

تو باید رفتارت طوری باشد که یعنی لطف کرده ای و با او ازدواج کرده ای چرا که وجودت سرشار از غنیمت است! او این را باور کرده و احترام گوهر تو را بیشتر خواهد داشت. اصلا می شود یک پا مجنون..

وابسته کردن مرد و جذب مرد شکستن شاخ غول نیست! بلکه رفتار کردن تو بر اساس فطرت تو است.

 

یادم افتاد به لیلی .. آن زن خال داری که چهره اش سبزه پرررررررررر رنگ چه بسا سیاه بوده است! (در این باره دقیق نمی دانم که سیاه پوست بوده یا نه ) البته گاهی سبزه های تیره هم دارای ریز نقشی هایی هستند که نمی توان از آن ها چشم برداشت ( همانطور که برخی سفید پوست ها و بلوند ها هم دل آدم را می زنند ) اما به نظر تو چرا مجنون انقدر عاشقانه لیلی را دوست داشت که هیچ کس باور نمی کرد زیر روبنده ی او، یک چهره ساده و معمولی باشد!؟

نمونه هایی از این لیلی و مجنون ها دیده ایم.. دختری که خیلی ساده است، و پسری که خیلی لارج است.. نمونه ای از این ها را من توی حرم امام رضا علیه السلام در همان صحنی که عقد می کنند دیدم.. واقعا همه تعجب بودند که این زوج از نظر ظاهری به هم نمی آیند اما من اطمینان دارم که عروس از جمله زن های زیرک بوده است.. البته زیرک نه به آن معنا که پدر سوخته بازی درآورده پسره را به تور انداخته .. نه .. دختر می دانسته چطور گوهر وجودی اش را حفظ کن و به مرد نشان دهد که من لایق بهترین ها هستم..

گرفتی چی می گویم؟؟؟

این هم چیزی است که معمولا با پروانه خوشبختی بارها آن را مرور کرده ایم! خوشبحتی مثل پروانه ای است که اگر پی اش بدوی دور می شود.

خب مرد ها ذاتا صیاد آفریده شده اند. ما در دوره قرص صورتی یا عاشق کردن مرد به طور تمام و کمال یاد داده ایم که زن ها باید صید باشند و مرد صیاد و چطور به این مهم باید برسید. آری

برای جذب مرد باید بدانید که

اما خب دختر ساده دل چه می کند؟ می پرد توی آغوش صیاد و چه بسا از چنین صحنه ای خود صیاد هم بهراسد! ( واقعا تصور کن .. صیادی پی گرفتن خرگوشی است، و خرگوش به جای فرار به آغوش صیاد بجهد!! سکته می کند بنده ی خدا ! )

هر جا تو دنبال مردی بدوی، ( مخصوصا برای ایجاد رابطه ج ن سی ) مرد این را لطف به خود نمی پندارد! بلکه می گوید این زن برای خودش ارزش قائل نیست! راستش همه مرد ها می خواهند مطمئن باشند آن را که تور می کنند، چیز با ارزشی است! هیچ کسی که پی عقاب می رود، از شکار کرکس خوشحال نمی شود! گرفتی چی می گویم؟

بنابراین لازم است که تو حتی اگر فکر می کنی معمولی هستی، خودت را با ارزش جلوه دهی.

اشتباهی که خیلی از دختران ساده دل می کنند دقیقا این است. وقتی پسری در حوالی اش پیدا می شود، به دنبال این است که، کاری کند تا حسابی دل مرد را به دست بیاورد بنابراین شاید از شوهرش هم بیشتر برایش وقت بگذارد.

آخرش می شود چه؟

پسر می گوید این دختر یا برای همه این مدلی است! 

یا این که انقدر هول شده که دارد برای من خود کشی می کند… نوچ این دختر ارزش تلاش ندارد.. همه چیز را ریخته روی دایره.. 

متاسفانه تفکر پسر از این دو حالت بیشتر فراتر نمی رود!

البته خیلی از دختران که توی این حالت قرار می گیرند، چون پاک اند و تجربه نداشته اند و چون اهل دوز و کلک نیستند اما متاسافانه مخ صیاد جز به این دو مسیر نمی رود.

توی این حالت، پسر خوب استفاده می کند.. اگر بدجنس باشد سو استفاده جن سی هم می کند و می رود پی کارش!

پس در دوران آشنایی در حد پسر مردم! که شاید مال تو شود و شاید هم نه، با او رفتار کن!

متاسفانه توی این شرایط مرد هر کاری می کند، هر فکری می کند به جز تحسین این کارهایی که زن دارد برای دلدارش می کند!

متوجه شدی چه گفتم؟

یک قدم تا حل مشکل: کمکت می کنم تا دوباره توجه عشقت را جلب کنی و عاشقش کنی.

 

اصلا فرض می کنیم که تو توی همه چیز همه فن حریف باشی! آشپزی، پولداری، کادو خریدن!

اما برای جذب مرد، هیچ وقت با بهترین نسخه ی خودت کارت را شروع نکن!

مثلا اگر در ایام آشنایی هستید، اصلا جالب نیست که برایش ته چین با سالاد فرانسوی و سس ماساچوست! درست کنی! 

کافی است برایش پف فیل درست کنی و فقط نظرش را بپرسی که ذرت گوجه ای دوست دارد یا فلفلی! در آخر ساده جلویش بگذاری.. 

تو اگر چند ماه بعد برایش یک دمی درست کنی با خودش فکر می کند چقدر خاص بوده!!!!!

پس این توصیه را در تمام حالت ها مد نظر داشته باش.

از کادو خریدن گرفته تا مدل حرف زدن..

لازم نیست اولین بار کادوی گران قیمت بخری!!!!

شاید برای بار اول، تبریک تولدش برایش خیلی ارزشمند باشد. پس نمی خواهد حیلی دست توی جیب کنی.

کم کم خودت را رو کن.. یک باره همه هنرت را روی دایره نریز!

جذب مرد با وجود بی سیاستی در غار تنهایی مردان تقریبا شدنی نیست. یکی از مسائل مهمی که موجب می شود یک مرد از دست شما برود! شوهرتان سرد شود و به شما روی نیاورد، همان غار تنهایی است. غار تنهایی همانقدر برای مردان ضروری است که برای زنان دوران قاعدگی یا به قول باکلاس تر ها پریود! حتی برخی روانشناسان این ایام را دوران پریود مغزی مردان می نامند!! هر چند عبارت جالبی نیست، اما این واقعیت وجود دارد که تو باید یاد بگیری در این ایام چگونه باید عمل کنی.

من یک ویدیوی کامل از نحوه شکل گیری، برخورد، کنارآمدن و غیره در این دوران برای شما آماده کرده ام که بخشی از آموزش های پک قرص صورتی است:

 

این دست از آموزهاش را می توانی در پک قرص صورتی پیشرفته دریافت کنی.

 

وقتی کم کم با زمان بندی درست، و در پی تلاش های مرد ، خودت را آهسته آهسته و قطره ای رو کنی، او فکر می کند در ازای تلاش های اوست که به اینجا رسیده ای، و قدردان تو خواهد بود! این روند در جذب مرد عالی است.

و کوچکترین کار تو هم برایش ارزشمند می شود.

اگر این 5 موضوع برایت جالب بود و با خودت پی بردی که خودت هم اشتباهاتی در از دادن رابطه های قدیمی داری، می توانی در دوره ای که من تشکیل داده ام تا تمام آموخته هایم را در اختیار عزیزانم و خواهرانم قرار دهم شرکت کنی. من در این دوره نکته هایی به تو یاد می دهم که دیگر به عنوان یک پا دری، یا دختری که رهایش می کنند، ظاهر نشوی و با جان و دل تو را بخواهند.

سوال هایت را در مورد جذب مرد زندگی ات از من بپرس.

دوستت دارم

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

آیا درمان وسواس فکری با انرژی درمانی در خانه

Next Post

اگر اینجا نقش بازی نکنی پسر تو را ترک خواهد کرد

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

چه قلم خوبی دارید و چقدر خوب و واضح توضیح دادید این مساله رو . این چیزی که نگاشتید زندگی خیلی از دختران از جمله خود من هم هست و باید خیلی تجربه کسب کنیم تا بتونیم رفتار درست رو پیدا کنیم. هر چند با نام دوره خیلی ارتباط برقرار نکردم اما محتواش اگر شبیه این آموزش باشه که عالیه مخصوصا برای مجرد هایی که به دنبال زندگی واقعی هستن و از دوست پسر بازی خوششون نمیاد.
چطور میتونم دوره رو خریداری کنم ؟

سلام وقت بخیر نظر لطفتون هست دوست خوبم . برای خرید دوره به پشتیبان تلگرام پیام بدهید و اطلاعات بگیرید. با تشکر

سلام وقتتون بخیر
من دیروز با سایت پرمحتواتون آشنا شدم.
متاسفانه من هم دختری 38 ساله هستم که هرکسی میبینه میگه خوش به سعادت کسی که قراره با تو ازدواج کنه هم اخلاقت خوبه هم سوادت هم خانوادت هم کارت هم ظاهر و اندامت. خودم اهل دوستی نیستم و هرکسی برا خواستگاریم اومده اولش خیلی خوب و جدی هست اما بعدش یهو خبری ازش نمیشه یا بحث مسائل جنسی تو همون اوایل آشنایی میشه. فکر میکنم این دوره با من و دخترایی مثل من خیلی خوب باشه چون برا منم همیشه این سوال هست که چرا دخترای اطرافم که از همه نظر از من پایین هست و تعهدی هم نداشتن خیلی راحت ازدواج کردن.

سلام فرناز عزیز.
این مسائل رو توی دوره های مختلف اموزش دادیم
توصیه من به شما این هست که
حتما دوره های
ارتعاش پاک برای رفع موانع جذب همسر
و
دوره وابسته کردن مرد
رو شرکت کنید تا بتونین سریع تر ازدواج موفق تری داشته باشید.

هر کسی یه طوریه این حرفا برا همه اصلا صادق نیست، من خیلی مرد هارو دیدم (از جمله خودم) که وقتی دختری رو ببینیم که این طوری رفتار میکنه ول که میکنیم هیچ در صورت امکان صدمه ام بهش وارد میکنیم:( این بخاطر اینه که دختر از روی سرشت و طبیعتش رفتار نمیکنه و میخواد به یه موجوده دیگه ای که عده ای میگن تبدیل شه چه بسا بتونه به طرف مقابل برسه، که این طوری هم خودش و هم معشوقشو از بین میبره. لطفا داخل حرفاتون از کلماته همه و امثالش استفاده نکنین، چون حرفاتون در جامعه ایران برای شاید نود درصد مردا درست باشه و عده ای کاملا برعکسن.

سلام و احترام آموزش های یاد شده، بر اساس بررسی و نظر خواهی گروهی بزرگ از مردان است که طبق تحقیق گسترده صورت گرفته
از طرفی
انجه شما بر اساس اون قضاوت میکنید بخشی از ماجراست/ خوشبختانه ما با کمک این اموزش ها میزان فریب کاری ها، میزان اسیب دیدگی های دحتران رو کاهش دادیم و البته رابطه ها رو به ازدواج حتم می کنیم. در عین حال نظر شما محترم است. شما فرمودید، رفتار بر اساس سرشت و طبیعت که کاملا درسته اما رفتار صحیح با اموزش به سرشت تبدیل می شود، البته نکته ای هم هست که دختران در روابط شون سرشت رو زیر پا می ذارند ( از ترس خیلی چیزها نظیر از دست دادن عشق ) و این موجب میشه که روابط تخریب بشوند.
هدف ما ساختن روابط سالمی است که زن و مرد هر چه زود تر بتوانند نیازهای هم رو درک کنند و به سمت ازدواچ پیش بروند و مرد بتواند انتخاب ارجح داشته باشد.

سلام من این مطالبی و که گذاشتید خیلی دوست داشتم و خودم جز اون دسته از دختراییم که خیلی احمقم سال ها اجازه ندادم کسی وارد زندگیم شه تا یکی بیاد که عاشقانه همه چیزم و پاش بریزم اما سو برداشت شده منی که از جونم از احساسم از همه چی براش میزارم اما اون بیتفاوته منی که این همه سال صبر کردم تا عاشق بشم که الان شدم و همه ی عشق و جونمو پاش گذاشتم و نمیخواد ببینه شدم براش یه چیز عادی و روزمره گی گاهی از من خسته میشه و من پافشاری میکنم تو عشقم که بدستش بیارم اما میدونم با این همه خواستن فقط دورش میکنم اما دست خودم نیست روی عشق و علاقم کنترلی ندارم

سلام الهه عزیزم وقتت بخیر.
دختران دل پاک و ساده دل، که تجربه های اول شون رو سپری می کنند دچار این حالت میشن. جای نگرانی نیست با کمک دوره آموزشی قرص صورتی می تونین یاد بگیرین که چطور با مرد ها رفتار کنید که این مسائل براتون پیش نیاد و فریب نحورید و در رابطه های اشتباه نمانید و…

باسلام. بنده ۲۶ساله و همسرم ۳۲سالشون هست. همسرم قبلا بمن خیانت میکردن چند وقتیه که به زندگی برگشتن اما خیلی افسرده و پرخشگر شدم چون همش شک میکنم به همسرم و ایشون بلد نیستن شک منو برطرف کنن و مورد بعدی این که همسرم اصلا بلد نیستن نیاز عاطفی منو برطرف کنن و نوازش کنن و ادم مغروری هستن و قبول نمیکنن برن پیش روانشناس .من چکار باید بکنم جدیدا خیلی اختلاف و بحثامون زیاد شده تورو خدا کمکم کنید.

سلام و وقت بخیر.
بهتره به طور انفرادی نزد مشاور برین و سعی کنید با نظر ایشون کارهایی کنید
اما به نظرم شما با شرکت در دوره هایی مثل:
بیان سبز ( مهارت های ارتباط گفتاری بین پارتنر ها )
دستکاری کوانتومی ( ارتعاش و آرامش )
بتونین مسائل را تا حدی برطرف کنید.

سلام بسیار عالی ولی کاش با مثالهایی توضیح بیشتر میدادین تا کسایی مثل من که توی دوره ها شرکت نمیکنن ازین مطلب هم درک کاملی داشته باشن ممنون

سلام خانم معبودی
شما بی نظیر هستین
خیلی حالم بهتر شده از موقعی که پای حرفهای شما نشستم 😊
دوستون دارم 😘

از همه مهمتر لحن بیانتون هست
ویس های روانشناسی دیگه رو نهایت یک الی دو تا شو میتونم گوش کنم ولی لحن بیانتون تسلط شما روی کلمات به قدری رسا هست که داعما این هندزفری تو گوش منه 😍😅

شما خواهر همه دختر های ایرانی هستین

سلام
حدودا سه ماهه با پسری آشنا شدم ایشون میگه منو دوست داره ولی اصلا توی رفتارش مشخص نیست.توی این سه ماه گفتم بهش اگر اذیت میشه رابطه رو تموم کنیم و مهم تر از همه با رفتاراش خودم اذیت میشم اما باز گفته منو دوست داره و نمیخواد از پیشم بره
سه ماهه گذشته و رفتارش با روز اوله رابطه هسچ تغیری نکرده شاید وقت برای تغییر کم باشه ولی توقع دارم حداقل یدره تغییرو کرده باشه اما اصلا…
مثلا یهو وسط حرف زدن میره و تا دو ساعت یا حتی بیشتر پیداش نمیشه
اشتباهی مرتکب بشه بهش میگم این کارت رو دوست ندارم اما درکمال ناباوری بهم میگه همینه که هست میگم دلم نمیخواد اسنجوری رفتار کنی یا بهش میگم اگه اینطوری باهام رفتار نکنی خوبتره ولی متاسفانع انگار نه انگار میگه همینه که هست و از طرف دیگه هم مشخص نیست دوستم داره دوستم نداره والا سردرگم شدم نمیدونم باید چکار کنم راهنماییم کنید میخوام رابطه رو تموم کنم ولی اگر بهم علاقه داشته باشه دلش میشکنه و از همه مهمتر خودمم بهش علاقه دارم میدونم با تموم کردنه رابطه حاله خودمم بد میشه هر چند که یکبار مردن بهتر از هر روز هزار بار مردن با رفتارهای مزخرفشه بهم بگید تمومش کنم یا ادامه بدم اصلا امیدی هست برای بهتر شدنه اخلاقش؟اصلا موندنم درسته؟چطور رفتار کنم که بفهمه کارهاش بده؟انگار من باید فقط به حرفهای اون گوش بدم کار اشتباه هم میکنه بهش گوشزد میکنم میگه حرف باید حرف من باشه باهام بحث نکن نمیدونم توی یک دو راهی عجیب گیر کردم همه چی برتم جالب و گنگه…
راهنماییم کنید.ممنونم

و در ضمن بگم یهو جو میگیرتش و عاشقونه رفتار میکنه و بعضی روزا سرد و بی روح رفتار میکنه انگار غریبس بهش میگم چرا اینطوری رفتار میکنی میگه حالم خوب نیست وتماسی هم باهام نمیگیره که باهم مکالمه تلفنی داشته باشیم اما در عین حال دلش به رفتنم هم رضا نیست بنظرتون چکار کنم؟

لُب کلام! تمام کنید
اما اگر دوست دارید دچار چنین روابط بی سر و تهی نشین و ایراد کارتون رو بدونین به ساید بار همین مقاله نگاه کنید و به شماره تلگرام پیام بدین تا راهنمایی بشین

سلام من با یه پسری از طریق مجازی اشناشدم ولی خب سر یه مشکلاتی رابطمون به هم خورد نه خیانت و این جور چیزافقط لجبازی . حالا بعد یسال و نیم برگشتم تولدشا تبریک گفتم ولی حتی منا یادش نمونده. من تو این یسال و نیم خیلییی سعی کردم که فراموشش کنم هر راهیا که بگین امتحان کردم ولی نشد واقعا دلم میخواد دوباره برگرده و دوباره جذبش کنم گرچه فک نکنم دفعه اول موفق بوده باشم

سلام روزتون بخیر من یک روز که دلم خیلی گرفته بود و با عشقم کات کرده بودیم دنبال راهی بودم که برش گردونم چون با مطالبی ک خوندم توی سایت شما فهمیدم خیلی اشتباهات داشتم تو رابطه کباعث شد دور شه ازم و خودم بهش پیام دادم و معذرت خواهی کردم من قبلا دوبار ازدواج کردم ایشون مجرده برادر دوستمن و دوسال ازم کوچکترن ولی در ظاهر نشون نمیده و نظر ایشون ازدواج بود ولی با مخالفت خانواده ها خصوصا خانواده ی ایشون روبرو شدیم و قرار شد بین خودمون ن خانواده ها شش ماه باهم باشیم همو بشناسیمم ولی من انقد بد عمل کردم ک نظرشون عوض شد عمل بد من نشون دادن بیش از حد علاقم و اصرار ب ازدواج بود اونم چون واقعا دوسش دارم چندبار ب من گفت ک من نمیخوام فعلا ازدواج کنم اصلا شاید ازدواج نکنم اگر میخوای دوست باشیم ک خب و کرنه تموم منم چون طاقت دوریشو ندارم قبول میکردم هر سری ولی بهانه گیریماو نق زدن و غر زدنمامو داشتم این دفعه دیگه میخوام ی کاری کنم ک اون بشه عین روز اول و بیاد از ازدواج بگه ازش که پرسیدم چرا نظرت عوض شد میگه یکی مخالفت خانوادم یکی اینکه این دوست داشتنا فایده نداره میدونم دوسم داره من تنها زندگی میکنم مامانم فوت شده پدرم ازدواج کردن و الان جدا شدن و تنها زندگی میکنن خواهر و برادرم باهم زندگی میکنن کلا خانوادم پراکنده شدن فامیلا یادی نمیکنن ازمون وای ک از چی بگم خلاصه کمک میخوام شرایط مالیم خوب نیست روحیم خیلی بهم ریخته الان محل کارمم لطفا بدون نام بزارید

سلام به تلگرام پشتیبان سایت پیام بدین تشکر

سلام من دختری هستم 2 سال با پسری دوست بودم از شما چه پنهان عمل نزدیکی هم انجام شد ولی اون پسر بعد از ی مدت سرد شد و گذاشت و رفت الان من موندم با اون همه خاطره

نکات آموزنده ای بود
لطفا مطلبی با توجه به کامنت طلا جان بنویسید

خسته نباشین من۱۹سالمه و با یک پسری اشناشدم از طریق فضای مجازی ولی هم از هم دوریم و هم اینکه بعد از یک مدتی ترس و نگرانی دارم که ما اصلا مناسبیم برای هم یا خیر و از نرسیدنش هم میترسم 

نمیدونم باید چیکار کنم و برخورد مناسب چیه 

سلام من با پسری دوست شدم و الان ۵ماه من اصلا درمورد ازدواج بهش نگفتم ولی خودش از همون اول از من خوشش اومد و به مامانم گفت که منو میخواد و برای ازدواج به پدرمم خواست بگه ولی من سر دلایلی نزاشتم خیلی باهاش خوبم و محبت میکنیم بهم ولی خیلی گیر میده مثلا کم ارایش کن گیرای این چنینی ولی من ادمیم ارایش دوس دارم و قرتیم از نظر دیگرون بنظرتون صلاح که جلو گیر دادنش وایسم !؟

واینو بگم کهه دلتنگم زیاد میشه و به دیدارم میاد اگه نبینه منو حتی گریه هم میکنه این دیدارا بنظرتون دلشو میزنه!؟یا تماس های مدام !؟

سلام عزیزم برای مشاوره بهتر شما بهتره که به پشتیبانی سایت پیام بدین و مساله تون رو مطرح بفرمایید

..الان فهمیدم دلیل رفتار های عجیب این چند وقته دوست دخترم چی بود….نکات خوبی بود…ولی توش ابهام هم داره و ممکنه باعث سو تفاهم بشه….راستش بینمون شکراب شد چند وقت ..اصلا دلیل عوض شدن رفتارش رو نمیفهمیدم …نه من حالم خوش بود نه اون ..نمیگفتیم به هم ولی معلوم بود….تا اینکه بعد دو ماه رفتم سراغش ..منو دید گفت من نمیخوام با هم باشیم و موقعیت های بهتر برای من بود و تو تکلیفت با خودت مشخص نیست و …. در ضمن باید بگم من مشکل کار و زندگی ندارم فقط چون اول زندگیمه به اندازه خونواده اونا اوضاع مالیم خوب نیست…برای همین تعلل داشتم ولی خب دوسش دارم…بعد از زدن اون حرفا یکم شوکه شدم و بهم برخورد و بهش گفتم حرفایی که زدی خیلی ناراحت کننده بود شاید خیلی تحت فشاری بهتره بعدا حرف بزنیم….رفتم و ده روز دیگه رفتم پیشش..بازم همون آش و کاسه بود ….از درون خیلی نارحت و عصبی شدم …و رفتم….بعد یه ماه زنگ زد بهم و گفت ببخشید و میخوام همدیگه رو ببینیم و این حرفا ….اولش فک کردم تعادل روانیش بعم ریخته….بعدش گفت دوستام بهم گفته بودن اینکارو بکنم تا تو ترغیب به ازدواج بشی…….اخه… شما اگه بابای طرف بیاد تحقیرت کنه راغب به ازدواج میشید؟این چه بازییه که شما درآوردید به خدا….طرف به جای اینکه باباشو راضی کنه منو داشت بازی میداد….خواهشن با این مقاله هاتون برا همه نسخه یکسان نپیچید

سلام و احترام
متاسفانه این روزها ما شاهد این هستیم دوستان شدن مشاوره هایی که بعضا حسادت هم دارند.
روش ترسوندن پسر، برای ازدواج شرایط خاص داره
و البته با توهین و کوچک کردن مرد طبق آنچه نامزد شما انجام داده اصلا مورد پیشنهاد ما نیست
اتفاقا ما به خانم ها یاد میدیم که فقط 50 درصد حق دارند برای خود تصمیم بگیرند و اتفاقا پسرها باید خودشون انتخاب گر پایانی باشند.
ضمن این که ایشون مشکلش در اصل ازدواج با یک پسر در سطح حودشون بوده مگر نه پدری که بخوات تحقیر کنه هنوز فرهنگ داماد داری رو بلد نیست یا به جایگاه کنونی اش خیلی غره است.
و به عبارتی میشه گفت نامزد شما فقط میخواسته شما جدی تر به رابطه فکر کنید ولی ناشی گری در آورده و با توهین همراه کرده که خب این نه پیشنهاد ماست و نه هیچ دوست دلسوزی و نه هیچ دختر خانم عاقل و بالغی. احتمالا ایشون حدود 25 سال به پایین سن داشتن ( بر اساس نوع رفتار شون )
و البته هنوز از سمت پدر مطمئن نبودند.
امیدوارم دخترها دوستان شون رو به عنوان مشاور در نظر نگیرند. همه خانوم های که با ما مشورت می کنند اولین توصیه ای که بهشون میکنیم این هست که نه به حرف دل گوش کنند نه دوست نه دختر خاله و دختر عمه ..
موفق باشید

ممنون بابت جوابتون …ایشون 27 ساله هستن…من چند وقتیه به فکر ازدواج افتادم و دارم در این زمینه مطالعه میکنم که شکست نخورم….با توجه به صحبت هاتون یعنی میگید ایشون سطح مالی منو در نظر گرفتن و این به اندازه کافی عاقل و بالغ نیست؟من قبلا با خانم های دیگه ای هم قرار میزاشتم و حتی برای مدتی با چند نفرشون هم دوست بودم..اگه هر کدوم از اونا این حرفا رو به من زده بودن میرفتم و پشت سرمم نگاه نمیکردم .. اما ایشون برای من خاص هستن و عزت نفسش جذابیت خاصی برا من داره …ولی وقتی فکر میکنم که بعد از ازدواج برای رسیدن به خواسته هاش ممکنه از این بازی ها در بیاره وبه دوستاش دوباره اجازه دخالت بده یا اینکه پدر ایشون جلوی من یا بچه نداشتم چه رفتاری از خودش بروز میده .. به شک میوفتم ….از اونجایی که آدم درون رابطه نمیتونه خودش تصمیم درستی بگیره …به نظرتون تموم کنم این قصه دختر شاه پریون رو یا امیدی هم داره؟

سلام چند روزیه عشقم یک روز حالش خوبه یه روز بد بهش گفتم چتع میگه هیچی یک سالع که باهمیم هم دیگه را خیلی دوستاریم هر رور هم کنار همیمیم و مطمعنم خیانت نمیکنه ولی نمیدونم تو حال بدیهاش وقتایی که دو سه روز بداخلاق میشه چع کار کنم خوش اخلاق تر و محبت بهش کنم یا بیتفاوت باشم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

× 9 = هجده

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

− یک = 2

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

هفت + 2 =

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟چه کار کنیم که همسر یا دوست پسرمان مانند روز اول عاشق و شیفته ی ما شود؟ چه کار کنیم که دوست پسرمون انقدر به ما وابسته باشه که هیچوقت مارو ترک نکنه؟

زنان و دختران در هر سنی که باشند و هر مدت که از طول رابطه شان با شوهر یا دوست پسرشان بگذرد باز هم دوست دارند مانند روزهای اول دوست داشته شوند. فکر اینکه ممکن است روزی مرد مورد علاقه شان آنها را ترک کند یا دیگر مانند گذشته عاشقشان نباشد برایشان عذاب آور است. برای همین 60 درصد از دختران به دنبال راهی برای وابسته کردن دوست پسرهایشان و بهترین جواب برای سوال چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم هستند.

اگر مقالات بسیاری را در این زمینه مطالعه کردید اما پاسخ درستی برای سوال خود پیدا نکردید نگران نباشید. ما در این مقاله از طلوع سبز به شما بهترین روش برای وابسته کردن دوست پسرتان را آموزش می دهیم.

نشان دهید شما اولین و بهترین هوادار و حمایتگر او هستید. اگر از تمام اهداف و تصمیمات او با خبر هستید پس ثابت کنید که از تمام آنها حمایت می کنید و در کنارش هستید. به او بگویید در حرفه، شغل یا رشته ی تحصیلی خود بهترین خواهد شد.

البته نه اینکه چشم بسته با تمام تصمیمات او موافقت کنید و از آن ها حمایت کنید. بلکه با بررسی تمام جوانب حمایت خود را اعلام کنید و برای مخالفت هایتان حتما دلیل منطقی داشته باشید.

چطور پسر را وابسته کنیم

کارهایتان را باهم انجام دهید. چون با این کار هم وقت بیشتری را باهم میگذرانید و هم می توانید از سلیقه و علایق یکدیگر بیشتر و بهتر با خبر شوید. مثلا با هم خرید کنید، آشپزی کنید، کتاب بخوانید و …

همانقدر که شما دوست دارید از زبان دوست پسرتون دوستت دارم بشنوید او هم نیاز دارد که گاهی احساساتتان را از زبان خودتان بشنود.

گاهی به او یادآوری کنید که دوستش دارید، اگر مدت زیادی از یکدیگر دور می شوید به او بگویید دلنتان برایش تنگ شده. روش های دلبری از دوست پسر را یاد بگیرید تا بدانید چطور احساساتتان را ابراز کنید.

در ابراز احساسات زیاده روی نکنید و اعتدال را حفظ کنید. لازم نیست هر روز یا هر ساعت به او بگویید دوست دارم یا دلم برات تنگ شده. یا وقتی مدتی از یکدیگر دورید هر ساعت به او پیام بدید. پیشنهاد می کنیم از آموزش های چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر استفاده کنید.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته ی حسین رجب پور

به جرات می توانیم بگوییم که هیچ خصوصیتی مانند اعتماد به نفس در یک دختر نمی تواند باعث جذابیت او شود. دختران با اعتماد به نفس با هر ظاهر و صورتی زیباترین و جذاب ترین دختران هستند.

پس برای وابسته کردن و عاشق کردن دوست پسرتان هم که شده سعی کنید اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید.

به این دو نوع مرد فکر کنید:

کدام یک جذابیت بیشتری دارد و شما را به سمت خود می کشاند؟ قطعا مردانی که در دسته دوم هستند.

اعتماد به نفس نه تنها باعث می شود که خودمان زندگی شادتری داشته باشیم بلکه یکی از راه هایی است با آن می توانیم قلب هر پسری را به دست بیاریم و و یاد بگیریم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم.

از تاثیر داشتن ظاهر زیبا و تمیز در ایجاد عشق و وابستگی مردان نمیشه چشم پوشی کرد. اگر که این ظاهر زیبا همیشگی باشد! این زیبایی همیشگی به این معنی نیست که هر روز، صبح تا شب میک آپ کنید و لاک بزنید و … بلکه برای داشتن زیبایی همیشگی باید به تناسب اندامتان، داشتن پوست سالم، ناخن های مرتب و تمیز، موهای شانه شده و مرتب و… توجه کنید. باشگاه بروید، غذاهای سالم بخورید، به جای استفاده ی زیاد از محصولات آرایشی از محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده کنید تا یک زیبایی همیشگی و طبیعی داشته باشید که خیلی جذاب تر است.

قانون طبیعت همیشه این بوده که جنس مذکر به دنبال جنس مونث باشد. خاصیت مرد این است که مانند یک صیاد بتونه دل یک دختر را به دست بیاره و صیدش کنه. وقتی برعکس این اتفاق بیفته و دوست پسرتون متوجه بشه که شما مدام به دنبال به دام انداختنش هستید حس ناخوشایندی به او دست میدهد. پس نقش و جایگاه خودتون در رابطه را بدانید و به قول معروف دست نیافتنی باشید. در جواب سوال چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ابتدا باید یاد بگیریم که چگونه دلبری کنیم برای پسر.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته ی حسین رجب پور

چگونه دوست پسرمان را وابسته کنیم؟ از بین جواب های زیادی که برای این سوال موجوده صداقت یکی از مهمترین آن هاست. به خوبی می دانیم که اساس یک رابطه ی عاشقانه صداقت است. صداقت اعتماد را به همراه میاورد. وقتی شما همیشه با دوست پسرتون صادق باشید و به او این اطمینان را بدهید که تحت هیچ شرایطی از شما دروغ نمی شنود در واقع قدم اصلی برای وابسته کردن او را برداشته اید.

اگر از علاقه ها و عادات دوست پسرتون به خوبی آگاه هستید پس از این آگاهیتون در جهت مثبت و وابسته کردن او استفاده کنید.

مثلا اگر به فوتبال علاقه دارد زمانی را با او به دیدن فوتبال بگذرانید یا حتی به عنوان یک تفریح می توانید با هم فوتبال بازی کنید. اگر به یک غذای خاص علاقه دارد گاهی سعی کنید باهم این غذا را امتحان کنید و یا حتی می توانید خودتون اون غذا را درست کنید.

ممکن است به هر دلیلی رابطه ی ما با دوست پسرمان به جدایی ختم شود. دلایلی مانند لجبازی و حسادت و … و حالا پشیمان شده ایم و به دنبال راهی برای شک شروع دوباره می گردیم. و می حواهیم بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم ؟ کلیک کنید تا باهم روش های صحیح بازگشت به رابطه را یاد بگیریم.

اگر دوست پسرتون یا پسری که به تازگی با او آشنا شده اید و می خواهید او را عاشق خود کنید در دسته ی پسران مغرور قرار می گیرد پس کار شما کمی سخت تر می شود.

افراد مغرور معمولا دیگران را نادیده می گیرند و خود را برتر از هرکسی می دانند. برای احساسات دیگران ارزش قائل نیستند و اولویت آن ها همیشه خودشان هستند. چهره ای جدی و مرموز دارند که معمولا همین جدیت و مرموز بودن باعث جذابیت آن ها می شه. پس برای اینکه بدانیم چطور باید با این دسته از پسران رفتار کنیم و چطور یک پسر مغرور رو وابسته کنیم باید خصوصیات آن ها را بشناسیم.

برخی از خصوصیات مردان و پسران مغرور که قبل از عاشق کردنشان باید بدانید:

پسرهای مغرور به لطیفه و شوخی های شما نمی خندند و واکنشی نشان نمی دهند.

نیازها و خواسته های شما براشون مهم نیست.

برای کارها و تصمیماتشون از شما یا هیچ کس دیگر نظر نمی پرسن.

نگاه هاشون کاملا جدی و خشکه. نباید انتظار داشته باشید که با نگاه های رمانتیک یا عاتشقانه ی آن ها مواجه بشید.

زیاد هیجان زده نمیشن.

با شنیدن اولین جواب منفی یا حتی دیدن نشانه ای از جواب منفی حتی اگر به شوخی و برای ناز کردن باشه، دیگه به شما شانس مجدد نخواهد داد. و حتی اگر شما رو دوست باشه از این احساس چشم پوشی میکند.

افراد مغرور ممکن است به دنبال توجه باشن ولی توجهی به کسی نمیکنن. اگر می خواهید که دل دوست پسرتون که مغرور هست را ببرید به خودتون بها بدید و به هیچ عنوان خودتون را دست کم نگیرید. مثلا به ظاهر و پوششتون اهمیت بدید. به غذا خوردنتون اهمیت بدید. به زندگی شخصیتون اهمیت بدید و ….

بله کاملا درسته! در برابر پسران مغرور تواضع و فروتنی به خرج ندید. چون ارزشی براشون نداره. پس بدون هیچ نگرانی از خودتون، استعدادهاتون، زیبایتون و … تعریف کنید.

مهربون بودن با پسرهای مغرور کار سختی است. اما با این حال، اینکه بخواهید رفتار متقابلی مانند خودشان داشته باشید هم کاری را از پیش نمی برد. پس سعی کنید فقط خودتان باشید نه بیش از حد مهربون و فروتن نه خیلی سرکش و مغرور عین خودش.

یکی از راه های طلایی برای عاشق و وابسته کردن پسرهای مغرور اینه که اونو تشنه توجه خودتون کنید. چطوری؟

شما باید در عین حال که او را دوست دارید و با خوش رویی با او رفتار می کنید، نشان دهید که به اون توجه نمی کنید. مثلا در مکالمه هاتون نگیید آخی عزیزم چرا اینجوری شد؟…خیلی اذیت شدی… خیلی خسته شدی امروز؟ به جاش بهتره بگید کار کردن هم سختی های خودش رو داره … زندگی گاهی سخت میشه و …

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته ی حسین رجب پور

اگر فکر می کنید با انتظار یا گریه و دعا کردن می توانید مرد مورد علاقتون رو جذب کنید و او را راضی به ازدواج کنید سخت در اشتباهید.

دیگه با نشستن و سالها منتظر موندن و دعا کردن نمی تونید مردی که دوست دارید رو به دست بیارید.

باید اصول و بایدها و نبایدها در رفتار و برخورد با مرد مورد علاقه مون رو یاد بگیریم تا بتونیم او را جذب خودمون کنیم. اینکه چگونه یک مرد را عاشق و وابسته کنیم نیاز به فراگیری برخی از مهارت ها دارد.

چطور پسر را وابسته کنیم

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟ موارد زیر بایدها و نبایدهایی است که برای جذب و وابسته کردن و در نهایت ازدواج با دوست پسر یا مردی که دوستش دارید باید بدانید:

برعکس آن چیزی که فکر می کنیم آرایش زیاد هیچ جذابیتی برای مردان ندارد. مردان زیبایی طبیعی دختران را بیشتر از هرچیزی دوست دارند.

مو یکی از اصلی ترین معیارهای زیبایی یک دختر محسوب می شود. که هرچه موهای شما طبیعی تر و تمیز و مرتب تر باشد برای مردان جذاب تر است.

با غیبت کردن و حرف زدن از دیگران و خبرچینی به شدت از جذابیت خود می کاهید. شاید دلیل شما برای این کار پیدا کردن موضوعی برای صحبت و ایجاد ارتباط بیشتر باشد اما برای یک مرد این فقط می تواند نشان دهنده عذت نفس و اعتماد به نفس پایین شما باشد. اما همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم هیچ چیز برای یک مرد جذابتر از یک دختر با اعتماد به نفس نیست.

تا به حال دوبار در این مقاله به تاثیر شگفت انگیز اعتماد به نفس در جذب مردان و وابسته کردن دوست پسر اشاره کرده ایم. اما شما باید اعتدال را رعایت کنید که نه از این لب بام بیفتید نه از اون لب بام. همانطور که نداشتن اعتماد به نفس جذابیت را کاهش می دهد زیادی داشتنش هم باعث کاهش جذابیت شما می شود.

خودتون رو نیازمند و محتاج او یا خانوده تان نشان ندهید. طوری رفتار نکنید که اگر او ترکتان کند شما دیگر نمی توانید زندگی کنید. تواناهایی خود را بالا ببرید. دست از یادگیری برندارید و سعی کنید هر چیزی را یاد بگیرید تا با این کار خود را چند بعدی پرورش دهید. نشان دهید که یک دختر مسقل و همه فن حریف هستید.

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze


چگونه یک پسر را بخندانیم

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

هنگامی که بحث یک رابطه عاشقانه پیش می آید. یکی از رموز پایداری رابطه حس دلتنگی برای یکدیگر است. اشتیاق و دلتنگی که برای حتی لحضه ایی دیدن معشوق در درون دل خود احساس می کنيد. موجب می شود که احساس علاقه و عشق به یکدیگر بيشتر گردد. بيشتر ما این امر را دوست داریم تا لحضات بيشتری را در کنار کساني که به آنها علاقه مند هستیم بگذرانيم و در کنار آنها احساس خوشبختی و خوشحالی می کنيم.

هرچه بيشتر با عزیزانمان معاشرت کنيم و در ارتباط باشيم ، بيشتر به بودن در کنارشان وابسته هستیم و به نوعی به این همراهي اعتیادشدیدی  پیدا می‌کنيم. به همین خاطر هنگامی که از هم دور هستیم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوبارهبه شدت می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنيم.

حتی علم هم این نظر را قبول دارد. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار بسیاری زیادی سروتونين و دوپامین ترشح  می‌کند. بنابراین عجیب نيست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شيمیایی می‌شود.هيچ احساسی بهتر از این نيست که بدانيم دیگری دلش برای ما تنگ شده است و ما را روست دارد . از قدیم گفته‌اند “دوری و دوستی”. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور پسر مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ و عاشق خودتان بکنيد.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنيم

چطور پسر را وابسته کنیم

اگر همیشه در دسترس باشيد، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشيد.اما اگر واقعاً می‌خواهيد که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنيد.قبول دارید که اگر به ارتباط با او ادامه بدهيد، دلتنگتان نمی‌شود؟ پس به او دلیلی برای دلتنگی بدهيد؛ دیگر با او تماس نگیرید و برایش پیام نفرستید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نيفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد.شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشيد که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

چگونه برای یک پسر دلبری کنيم

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشيد که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد.

نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنيد. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهيد.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنيم

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنيد. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببيند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟کمی مرموز باشيد تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنيد، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنيد و پستی در ایسنتاگرام نگذارید.ضمناً پست‌های عشقتان را لایک نکنيد و درباره‌شان نظر ندهيد تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنيد و از شنيدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بيفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد.

بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنيد، هر بار که او را می‌بينيد از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنيد. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد.ضمناً می‌توانيد عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنيد تا حتی وقتی کنار هم نيستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

چگونه یه پسر مغرور را دیوانه خود کنيم

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بيشتر دوست دارند. لازم نيست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنيد. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابيتی برای عشقتان نخواهيد داشت و هيجان‌زده‌اش نخواهيد کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنيد. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنيد؟اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهي برای دیدنتان پیدا می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنيد و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشين نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بيند، یادتان بيفتد.

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنيم

وقتی غذای لذیذی را می‌چشيم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنيا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهيد که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنيد و سهل‌الوصل نباشيد. کاری کنيد که دستیابي به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بيشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنيد و ماجراها و داستان‌هایی را که با عشقتان داشته‌اید با دوستانتان در میان بگذارید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانيد خوش باشيد.

چگونه یک پسر را تور کنيم

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشيد که او تصویری را که از شما می‌بيند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنيد. مثلاً می‌توانيد موهایتان را کوتاه کنيد و آرایش جدیدی را امتحان کنيد. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنيد تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهيد شد.

خودتان باشيد. صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نياورید و وانمود نکنيد که شخصیت دیگری دارید.خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنيد که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید.وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربياورید، راحت و خودماني رفتار کنيد و در کنار هم خوش بگذرانيد. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنين شخصیتی مقاومت کند؟

وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید.به علاوه وقتی کنار هم نيستید، او دلش بيشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نيمه گمشده‌اش هستید.

چگونه یک پسر را بخندانيم

گام نخست این است که دختری باشيد که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد.می‌دانيد چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشيد، مطمئن باشيد که هيچ مردی قدرتان را نخواهد دانست.باید خود بي‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهيد. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود.

از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نياز دارید، برای خودتان فراهم کنيد. وقتی خودتان باشيد و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد.به این ترتیب وقتی می‌خواهيد با خودتان خلوت کنيد، او بي‌تابانه مشتاق است که بيشتر در کنارتان باشد.

خودتان را گول نزنيد که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نياز دارید. شاد باشيد و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنيد تا او وقتی در کنارش نيستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنيت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشيد، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهيد کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد.یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنيد که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنيد تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنيد، به او ثابت می‌کنيد که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنين گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنيد و نظر بدهيد، نيز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنين باید به او ثابت کنيد که وقتی در کنارتان است، نيازی نيست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهيد که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نيست که هيچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنيم

چطور پسر را وابسته کنیم

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهيد و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهيد؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنيد، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنيد که اهمیت او برایتان بيشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهيد.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشيد. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانيد با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنيد. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید و حتی برای نشنيدن صدای خواننده گوشي داخل گوشتان بگذارید، اما مطمئن باشيد که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید.

البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشيد این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهيد که او نيز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زماني را که او و خودتان به آن نياز دارید، در اختیارش بگذارید.شاید دوست داشته باشيد که تمام ساعات بيداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشيد، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشيد و به امور شخصی خودتان برسید.

هرچه بيشتر از هم دور باشيد، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بيشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نياز دارد، در اختیارش بگذارید، او نيز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت.

حالش را بپرسید و با او در تماس باشيد، اما کلافه‌اش نکنيد و به او فشار نياورید. کاری کنيد که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشيد که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

راه های تسخیر قلب یک پسر

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانيم به شما بکنيم، این است که بيش از حد سعی نکنيد.اگر زیاده‌روی کنيد، او را از خودتان فراری می‌دهيد. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بيش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند.اگر مجبور باشيد که خودتان را به آب و آتش بزنيد تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهيد گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بيزار می‌شود.

اگر می‌خواهيد عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشيد. لازم نيست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنيد.مسلماً او سوالات فراواني درباره‌تان دارد، اما مجبور نيستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنيد. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشي از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهيد.

اجازه بدهيد او سوال بپرسد، سرگرمش کنيد، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهيد.کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نيست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نيست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهيد مسخره‌اش کنيد، فقط می‌خواهيد عشقش را نسبت به خودتان بيشتر کنيد.

 

مطالب بيشتر:

دلایل مردان برای ترک رابطه چیست؟

دلایل خیانت مردان که باید بدانید

ما در تیم تولید محتوای عروس ما (www.arousema.ir)، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه عروسی و ایده و جهیزیه و دکوراسیون و آرایشی را برای شما فراهم کنیم.

جذب یک مرد ؛ چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید !!!

شما باید درباره روانشناسی مردها بیاموزید، باید توقعات یک مرد را متوجه شوید، یادگیری روانشناسی مردها کار آسانی نیست، متاسفانه در جامعه ما،  آموزش های خوبی در زمینه ارتباطات قبل از ازدواج وجود ندارد.

دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه وار و عمیقا عاشق شان باشد. اما آیا این کار ساده ای است؟ نه، من فکر نمیکنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه ی خودتان کنید!باما در ادامه این مقاله از عروس ما همراه باشید تا به شما یاد بدهیم که چکار کنین تا مرد موردنظرتان را مجذوب و عاشق خودتان کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورتحساب های کارت اعتباری اش را بپردازد یا بیمه ی ماشین داشته باشد. مردها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت میدهند.به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهمتر است. اگر نتوانید به خودتان عشق بورزید و توجه کنید،هیچکس دیگری هرگز این کار را نمیکند!

چطور پسر را وابسته کنیم

خانمی نباشید که همه چیز را یکباره رو میکند. به آرامی خودتان را نشان دهید؛چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه دارید و برای اینکه شماره تان را به او دهید چند روز معطل اش کنید. به آسانی او را به دوستان دور و برتان معرفی نکنید.بگذارید قبل از اینکه با او بیشتر آشنا شوید درباره ی اینکه شما چطور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه ی دختری می شوند که پررمز و راز است.

هیچکس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره ی روابط گذشته تان و چگونگی شکست خوردن تان صحبت نکنید. از نامزد سابق تان و اینکه هیچکس نیازهایتان را برآورده نمیکند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد نظرتان چهره ای بسیار ناراحت کننده از شما به تصویر میکشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و نخواهند هم داشت.

مردها عاشق خانم هایی که تمیز و مرتب هستند می شوند،پس از این موضوع نهایت استفاده را کنید. اغلب دخترها سردرگم می شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم نواز باشد و با پوشیدن آن فوق العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش سلیقه باشد میداند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد.این باور رایج است کسی که عاشق ات باشد تو را قضاوت نمیکند همیشه درست نیست.اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد،شما احساس ناامیدی نمیکنید؟ قطعا این حس متقابل است پس بیشتر دقت کنید.

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی میکنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق العاده ای داشته باشد. عطر را به مچ دست ها، اطراف گردن، پشت گوش و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است و میتوانید در مناسبت های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید.عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدامیک برایتان بهترین نتیجه را دارد.

اغلب از شما انتظار میرود هیجان های عمیقی داشته باشید اما معنی اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم انگیزی شنیدید چشم هایتان را پر از اشک کنید،یک خانم با هوش هیجانی بالا (که به آن ای‌ کیو یا EQ هم گفته می شود) میتواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برایش الهام بخش باشد.این خانم به جای اینکه داستان های غم انگیز غیرضروری خلق کند،در زمان مناسب جملات مناسبی میگوید که به درد رابطه اش میخورد.

مردها دیوانه ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر اینصورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه تان را به او بدهید و به جوک هایش بخندید.نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید و او بقیه ی کارها را انجام میدهد و شما فقط نظاره گر می شوید.

توجه ویژه ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق العاده است که فرد مقابلتان را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه ی میزان علاقه ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده ایم.

وقتی مردی روز بدی دارد، میدانید چه چیزی میخواهد که به سمت شما بیاید؟ زنی که مثبت، مشوق و حامی باشد. حتی زمانی که شرایط سختی پیش می آید، او به زنی در کنار خود نیاز دارد. به او نشان دهید که همان زن هستید و او دیگر نمیتواند عاشق تان نشود.

این مورد نیز با امتحان کردن چیزهای جدید در ارتباط است.اما حتی اگر قبلا کاری را یک میلیون بار هم انجام داده باشید، خوش بگذرانید! هیچ کس دوست ندارد در یک رابطه خسته کننده بماند، درست است؟ خوب، کارهای جالب انجام دهید و همیشه خوش بگذرانید، چه با هم بازی کامپیوتری انجام دهید و چه برای ماهیگیری به دریا بروید. خوش بودن، هر دوی شما را خوشحال و مثبت می‌کند و باعث رشد رابطه می‌ شود.

مانند یک چالش به نظر میرسد اما  شاید شنیدن جمله دوستت دارم از طرف مرد مورد علاقه تان، آسانتر از چیزی باشد که فکر میکنید. فقط به یاد داشته باشید که مهربان و شوخ بوده و همیشه خودتان باشید. به مخاطب خاص خود اعتماد داشته باشید و به او حس عالی و کامل بودن بدهید. او نمیتواند در برابر شما مقاومت کند!

این مقاله برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران آشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید اما حتما طرف مقابلتان را خوب بشناسید و آدم مناسبی را انتخاب کنید و بعد به ازدواج فکر کنید تا اگر در صورت جور در نیامدن اخلاقیاتتان باهم شکست عاطفی را تجربه نکنید.

ما در تیم تولید محتوای عروس ما (www.arousema.ir)، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه عروسی و ایده و جهیزیه و دکوراسیون و آرایشی را برای شما فراهم کنیم.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

چطور پسر را وابسته کنیم
چطور پسر را وابسته کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *