چطور پسری را دیوانه خود کنیم

 
helpkade
چطور پسری را دیوانه خود کنیم
چطور پسری را دیوانه خود کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه می توانید دل پسران خودشیفته را به دست آورید؟

راه های جذب پسر مغروری که مورد علاقه ی شما است چیست؟

یکی از چالش هایی که معمولا دختران در رابطه خود با آن مواجه هستند عاشق کردن یک پسر مغرور است. دلیل این موضوع این است که پسران مغرور به دلیل غروری که دارند تصویری قوی و قاطع از خود نشان می دهند. و از آنجایی که تصویر چنین افرادی برای دختران جذاب است پس تمایل به عاشق کردن یک پسر مغرور نیز در میان دختران بیشتر می شود.

اگر بتوانید درک یک پسر مغرور را نسبت به ارزش خود تغییر دهید، از جانب او پاسخی مثبت دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن پسر مغرور را به خود جذب کرده و به پاسخ پرسش چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم برسیم.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

همه ی پسران  مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب آن پسر مغرور با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس  اگر به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید بدانیم قبل از جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور  باید ارزش خود را افزایش دهیم. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما می آموزد چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم:

اگر این ۴ مرحله را به درستی دنبال کنید می توانید هر پسری به خصوص پسران مغرور و خودشیفته را به خود جذب و عاشق خود کنید.

من به شدت به اخلاقیات پایبند هستم و دلیلم برای ارائه ی این اطلاعات کمک به افرادی است که از آن ها بری اهداف اخلاقی استفاده می کنند. همه ی مطالب و تکنیک های سایت نوین بینش با هدف ترویج و تشویق به ازدواج نوشته شده است و ورود به یک رابطه با هر هدف دیگری را به شدت رد می کند.

من کاملا با سوءاستفاده از این اطلاعات در جهت اهداف غیراخلاقی مخالف هستم.

پس لطفا خردمندانه از این اطلاعات استفاده کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم-بر اساس روانشناسی عشق

چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم, کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

آیا در مورد دلبری از دوست پسر می تواند دستورالعملی پیدا کرد؟

آیا روانشناسی راهکاری برای تسخیر فلب یک پسر دارد؟

چگونه یک پسر را تور کنیم؟

در این مقاله می خواهیم بر اساس روانشناسی یونگ و نظریه ناخودآگاه جمعی توضیح دهیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم. اگر بدانیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه یک پسر را تور کنیم و در نهایت چگونه برای یک پسر دلبری کنیم می توانید خیلی زود پسر مورد نظر را دیوانه وار جذب کرده و حتی با او ازدواج کنید.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

قبل از اینکه توضیح دهیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به نظریه ی یونگ در مورد کهن الگوهایی که باعث دیوانه کردن و تسخیر قلب پسران می شود.

دیوانه کردن یا دلبری از پسران فقط در صورتی مورد تایید من – شاهین زند و تیم روانشناسی نوین بینش است که با هدف ازدواج و رابطه پایدار صورت بگیرد.

هر هدف دیگری به جز ازدواج در جذب و عاشق کردن پسران می تواند نتایج ناخوشایندی به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل تاکید می کنم فقط با هدف ازدواج و رابطه پایدار اقدام به جذب مردان از این طریق کنید.

من مسئولیت هرگونه سوء استفاده از فنون و مهارت های دلبری و مشکلاتی که در نتیجه آن ایجاد خواهد شد را به عهده نخواهم گرفت.

برای اینکه بدانیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و در نتیجه پسری را دیوانه خود کنیم باید با ناخودآگاه جمعی / collective unconscious آشنا شوید. ناخودآگاه جمعی به معنای ناخودآگاه مشترکی است که بین همه انسان ها کم و بیش وجود دارد.

به زبان بسیار ساده، ناخودآگاه جمعی همه تجربیات بشر است که به شکل کهن الگو / archetype طی هزاران سال به بشر ارث رسیده است.

بر اساس تجربیاتی که هزاران سال در ناخودآگاه جمعی مردان شکل گرفته، اصول و قواعد دلبری از پسران شکل گرفته است که به آن کهن الگوی عشق می گویند. به زبان ساده با پیروی کردن از کهن الگوی عشق می توانید برای هر پسر یا مردی دلبری کنید حتی اگر وی به شما علاقه ای نداشته باشد.

برای اینکه بهتر متوجه شویم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و ارتباط کهن الگوها با دلبری را متوجه شویم اجازه دهید یک مثال بزنم:

لاک پشت ها وقتی متولد می شوند به صورت غریزی و بر اساس تجربیات ذخیره شده در ناخودآگاه جمعی، از سایه هرگونه پرنده شکاری وحشت می کنند و سریع پا به فرار می گذارند.

بر اساس تحقیقات پژوهشگران حتی تصویر مصنوعی از یک پرنده شکاری نیز باعث ترس لاک پشت ها و فرار آن ها می شد. در واقع تصویری از سایه شکارچی، کهن الگوی خطر را تداعی می کند.

این بدین معنا است که همه موجودات حتی بدون آموزش قبلی، کهن الگوهایی را در ناخودآگاه خود دارند که وقتی در مقابل تصویری خاص یا تجربیاتی خاص قرار بگیرد، انرژی آن فعال می شود.

یکی از این کهن الگوها در انسان که می تواند در تسخیر قلب پسران و دلبری از آن ها مورد استفاده قرار بگیرد، کهن الگوی عشق است.

کهن الگوهای بسیاری در ناخودآگاه جمعی انسان وجود دارد اما فقط وقتی فعال می شوند که با تصویری خاص رو به رو شوند.

این بدین معنا است که دلبری از پسران وقتی امکان پذیر است که یک زن تصویری خاص از خود به نمایش بگذارد.

زنی که کهن الگوی عاشق را در مردان فعال کند در واقع تصویری از خود ارائه می دهد که هزاران سال باعث دیوانه کردن پسران و تسخیر قلب مردان در طول تاریخ شده است.

مثل همان تصویری که تداعی گر شکارچی است و باعث فرار لاک پشت ها می شد؛ اکنون می خواهیم تصویری از شما به نمایش بگذاریم که تداعی عشق است و باعث دلبری از پسران می شود.

همانطور که گفتیم برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را تور کنیم باید کهن الگوی عشق را فعال کنیم و برای فعال کردن آن نیز نیاز داریم تصویر های از خود به نمایش بگذاریم که هزاران سال باعث دیوانه کردن پسران و دلبری از آن ها شده است ( نگاه کنید به چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم). پس اگر می خواهیم بدانیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید این تصویرها را همیشه به یاد داشته باشیم. همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام 5 الگوی کهن دلبری از پسران وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راه های جذب دختر مورد علاقه

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, فنون دلبری, مهارت دلبری

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

هنگامی که بحث یک رابطه عاشقانه پیش می آید. یکی از رموز پایداری رابطه حس دلتنگی برای یکدیگر است. اشتیاق و دلتنگی که برای حتی لحضه ایی دیدن معشوق در درون دل خود احساس می کنيد. موجب می شود که احساس علاقه و عشق به یکدیگر بيشتر گردد. بيشتر ما این امر را دوست داریم تا لحضات بيشتری را در کنار کساني که به آنها علاقه مند هستیم بگذرانيم و در کنار آنها احساس خوشبختی و خوشحالی می کنيم.

هرچه بيشتر با عزیزانمان معاشرت کنيم و در ارتباط باشيم ، بيشتر به بودن در کنارشان وابسته هستیم و به نوعی به این همراهي اعتیادشدیدی  پیدا می‌کنيم. به همین خاطر هنگامی که از هم دور هستیم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوبارهبه شدت می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنيم.

حتی علم هم این نظر را قبول دارد. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار بسیاری زیادی سروتونين و دوپامین ترشح  می‌کند. بنابراین عجیب نيست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شيمیایی می‌شود.هيچ احساسی بهتر از این نيست که بدانيم دیگری دلش برای ما تنگ شده است و ما را روست دارد . از قدیم گفته‌اند “دوری و دوستی”. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور پسر مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ و عاشق خودتان بکنيد.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنيم

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

اگر همیشه در دسترس باشيد، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشيد.اما اگر واقعاً می‌خواهيد که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنيد.قبول دارید که اگر به ارتباط با او ادامه بدهيد، دلتنگتان نمی‌شود؟ پس به او دلیلی برای دلتنگی بدهيد؛ دیگر با او تماس نگیرید و برایش پیام نفرستید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نيفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد.شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشيد که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

چگونه برای یک پسر دلبری کنيم

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشيد که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد.

نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنيد. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهيد.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنيم

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنيد. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببيند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟کمی مرموز باشيد تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنيد، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنيد و پستی در ایسنتاگرام نگذارید.ضمناً پست‌های عشقتان را لایک نکنيد و درباره‌شان نظر ندهيد تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنيد و از شنيدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بيفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد.

بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنيد، هر بار که او را می‌بينيد از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنيد. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد.ضمناً می‌توانيد عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنيد تا حتی وقتی کنار هم نيستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

چگونه یه پسر مغرور را دیوانه خود کنيم

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بيشتر دوست دارند. لازم نيست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنيد. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابيتی برای عشقتان نخواهيد داشت و هيجان‌زده‌اش نخواهيد کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنيد. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنيد؟اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهي برای دیدنتان پیدا می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنيد و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشين نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بيند، یادتان بيفتد.

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنيم

وقتی غذای لذیذی را می‌چشيم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنيا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهيد که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنيد و سهل‌الوصل نباشيد. کاری کنيد که دستیابي به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بيشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنيد و ماجراها و داستان‌هایی را که با عشقتان داشته‌اید با دوستانتان در میان بگذارید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانيد خوش باشيد.

چگونه یک پسر را تور کنيم

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشيد که او تصویری را که از شما می‌بيند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنيد. مثلاً می‌توانيد موهایتان را کوتاه کنيد و آرایش جدیدی را امتحان کنيد. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنيد تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهيد شد.

خودتان باشيد. صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نياورید و وانمود نکنيد که شخصیت دیگری دارید.خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنيد که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید.وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربياورید، راحت و خودماني رفتار کنيد و در کنار هم خوش بگذرانيد. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنين شخصیتی مقاومت کند؟

وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید.به علاوه وقتی کنار هم نيستید، او دلش بيشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نيمه گمشده‌اش هستید.

چگونه یک پسر را بخندانيم

گام نخست این است که دختری باشيد که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد.می‌دانيد چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشيد، مطمئن باشيد که هيچ مردی قدرتان را نخواهد دانست.باید خود بي‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهيد. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود.

از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نياز دارید، برای خودتان فراهم کنيد. وقتی خودتان باشيد و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد.به این ترتیب وقتی می‌خواهيد با خودتان خلوت کنيد، او بي‌تابانه مشتاق است که بيشتر در کنارتان باشد.

خودتان را گول نزنيد که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نياز دارید. شاد باشيد و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنيد تا او وقتی در کنارش نيستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنيت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشيد، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهيد کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد.یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنيد که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنيد تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنيد، به او ثابت می‌کنيد که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنين گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنيد و نظر بدهيد، نيز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنين باید به او ثابت کنيد که وقتی در کنارتان است، نيازی نيست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهيد که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نيست که هيچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنيم

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهيد و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهيد؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنيد، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنيد که اهمیت او برایتان بيشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهيد.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشيد. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانيد با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنيد. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید و حتی برای نشنيدن صدای خواننده گوشي داخل گوشتان بگذارید، اما مطمئن باشيد که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید.

البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشيد این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهيد که او نيز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زماني را که او و خودتان به آن نياز دارید، در اختیارش بگذارید.شاید دوست داشته باشيد که تمام ساعات بيداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشيد، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشيد و به امور شخصی خودتان برسید.

هرچه بيشتر از هم دور باشيد، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بيشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نياز دارد، در اختیارش بگذارید، او نيز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت.

حالش را بپرسید و با او در تماس باشيد، اما کلافه‌اش نکنيد و به او فشار نياورید. کاری کنيد که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشيد که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

راه های تسخیر قلب یک پسر

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانيم به شما بکنيم، این است که بيش از حد سعی نکنيد.اگر زیاده‌روی کنيد، او را از خودتان فراری می‌دهيد. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بيش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند.اگر مجبور باشيد که خودتان را به آب و آتش بزنيد تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهيد گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بيزار می‌شود.

اگر می‌خواهيد عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشيد. لازم نيست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنيد.مسلماً او سوالات فراواني درباره‌تان دارد، اما مجبور نيستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنيد. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشي از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهيد.

اجازه بدهيد او سوال بپرسد، سرگرمش کنيد، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهيد.کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نيست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نيست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهيد مسخره‌اش کنيد، فقط می‌خواهيد عشقش را نسبت به خودتان بيشتر کنيد.

 

مطالب بيشتر:

دلایل مردان برای ترک رابطه چیست؟

دلایل خیانت مردان که باید بدانید

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم تا ارتباط دوستی به ازدواج ختم شود یا رابطه زناشویی به روز های اوج خود برسد. شما به عنوان کسی که در تلاش است بداند چگونه پسری را دیوانه خود کنیم چقدر با ذهنیت و احساسات یک پسر آشنا هستید؟ آیا پاسخ سوالات زیر را می دانید؟

هدف ما در تیم روانشناسی سربرگ تازه پاسخگویی به نیاز های کاربرانمان است. همه ما در ذهن یک رابطه ایده آل و رویایی را تصور می کنیم. برخی از افراد به رابطه ای با این ویژگی ها دست پیدا می کنند ولی برخی خیر! اما چرا؟ دلیل شکست و موفقیت افراد در انتخاب استراتژی است که برای دیوانه وار عاشق کردن پسر مورد علاقه به کار می رود.

با وجود اینکه انسان ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند ( باور کنید شخصیت هر انسان در نوع نگرش او به زندگی و رابطه نقش اساسی دارد)، اما معیار های اصلی که باعث می شود یک پسر دیوانه و شیفته دختری شود قابل بیان است.

راز ساختن عشقی دیوانه وار برای یک پسر در رفتار شما نهفته است، هر حرف شما هر کاری که انجام می دهید، هر واکنشی که طرف مقابل از شما می بیند به یک برداشت ذهنی ختم می شود.

برداشت های ذهنی در نهایت احساسات افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، پس برای اینکه یه پسر را دیوانه خود کنید نه تنها باید درست رفتار کنید، بلکه باید بهترین رفتار را داشته باشید.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

تیپ شخصیتی طرف مقابل تان اهمیت زیادی در استراتژی شما دارد، به عنوان مثال برای عاشق کردن یک پسر مغرور باید سیاست خاصی را نسبت به یک فرد نرمال داشت.

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق و ازدواج

اجرای این ۱۲ مورد کمک می کند بهتر بدانیم چگونه پسری را دیوانه خود کنیم برای اجرای این ۱۲ قانون اصلا عجله نکنید و سعی نکنید که یک روزه به همه این موارد برسید چون عجله برای کسی که میخواهد بداند چگونه پسری را دیوانه خود کنیم هیچ نتیجه جالبی به همراه نخواهد داشت.

۱٫از دید یک پسر دست نیافتنی باشید.

اینکه همیشه برای ابراز عشق علاقه آماده باشیم اصلا ایده خوبی نیست، اینکه هر وقت طرف مقابل چیزی خواست بدون فکر سریعا به او پاسخ مثبت بدیم باعث می شود دست یافتنی و در دسترس بنظر برسیم.

اگر پسری که دوستش دارید با شما برای دیدار یا یک برنامه تفریحی تماس می گیرد، کار درست را انجام بدید و بگید شرایط را بررسی می کنم و خبر می دم. در ضمن همیشه هم نباید تقضا ها را بپذیرید باید گاهی بگوید که بخاطر یک برنامه یا کار این بار نمی تونم حاظر بشم.

۲٫در رابطه با پسری که دوستش دارید خط قرمز داشته باشید.

داشتن خط قرمز یک نوع هشدار برای طرف مقابل محسوب می شود. هیچ پسری دیوانه و شیفته شما نخواهد شد اگر احساس کند شما انقدر دوستش دارید که هیچ خط قرمزی برای رابطه تعریف نکرده اید و او هر کاری هم که انجام دهد باز هم شما در رابطه با او خواهید ماند.

۳٫بفهمید پسر مورد نظراتان جذب چه دختری می شود.

از صحبت ها و رفتار های او با سوال پرسیدن های مشخص و یا با مکامله های معولی هم می توان نظر طرف مقابل را دانست. وقتی ما ندانیم که شخص مورد نظر چه رفتار ها و ویژگی هایی را می پسندد، ممکن است دقیقا برعکس رفتار کنیم و باعث شویم که عشقمان هر روز سرد تر از قبل شود.

۴٫خط قرمز های عشقتان را بشناسید.

فهمیدن اینکه یک پسر از چه رفتار هایی خوشش می آید و در مقابل چه رفتار هایی گارد دارد کار سختی نیست. فقط باید در رابطه توجه و دقت بالایی داشته باشید.

از سکوت کردن ها، از اخم کردن، از زبان بدن مثل دست به سینه نشتن یا انداختن پا ها روی هم می توانیم بفهمیم که احساس یک شخص در لحظه چیست. همه چیز در یک رابطه معنی دارد و هیچ چیز بی معنی نیست، شما باید یاد بگیرید چطور رفتار پسری که دوستش دارید را تحلیل کنید.

۵٫به پسری که میخواهید دیوانه وار عاشق شما شود احساس مردانگی القا کنید.

در برخورد با پسران گاهی باید احساس کنند حرف آخر را آنها می زنند ” البته اشتباه نکنید فقط گاهی آن هم در مسائلی که حرف آنها درست یا قابل پذیرش باشد “

۶٫یه پسر میخواهد تکیه گاه دختری که دوستش دارد باشد.

این احساس را به عشقتان بدهید، اجازه بدید فکر کند که شما در مواقع لزوم به او تکیه می کنید، برای برخی کارها که حتی اگر کامل با آن آشنا هستید از عشقتان سوال کنید و کمک بگیرید.

۷٫بیش از حد نزدیک نشوید فاصله را حفظ کنید.

اینکه سعی کنید مدام با عشقتان وقت بگذارنید و یک پسر را به خودتان محدود کنید، باعث فراری شدن آن پسر خواهد شد. از لحاظ منطقی افراد در زندگی باید مشغله ها و اهداف خود را داشته باشند.

یعنی باید بخشی از زندگیشان را به اهداف خود اختصاص دهند. اما وقتی در یک رابطه عاطفی ما هر روز برای طرف مقابل وقت داشته باشیم، بعد از مدتی عشقمان سرد خواهد شد. چون هر چیزی که همیشه در دسترس باشد ارزش خود را از دست می دهد.


حتما بخوانید در؛ تکنیک های nlp عشق

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

۸٫یاد بگیرید نه بگوید!

پذیرفتن همه چیز در همه زمان یک کار عاشقانه نیست، با این رفتار شما نمی توانید عشق را در ذهن کسی بکارید. هیچ وقت یک پسر دیوانه دختری نمی شود که همیشه همه چیز را می پذیرد.

۹٫از جملات باز دارنده خود داری کنید.

جملات باز دارنده جملاتی هستند که باعث عقب نشینی احساسی طرف مقابل می شوند. زمانی که شما همیشه غر بزنید همیشه گله و شکایت کنید باعث به وجود آمدن یک سد بزرگ در ذهن طرف مقابل می شود. پسری که با چنین برخورد هایی روبرو می شود کم کم انگزینه خود را برای قرار های عاشقانه از دست می دهد.

وقتی دو زوج بجای گفتن خندیدن، بجای محبت کردن، بجای ساختن لحظه های عالی در بحث تنش گرفتار شوند هر روز فاصله بین آنها بیشتر بیشتر می شود و معولا شخصی که وابستگی بیشتری دارد علاقه خود را از دست نمی دهد، ولی بیخبر از این است که در یک رابطه یک طرفه گرفتار شده اند.

۱۰٫سرکوفت ها را کنار بذارید

اگر در رابطه مسائلی وجود دارد که از آن ناراحت هستید، یک زمان مشخص کنید و بگید می خواهید راجع به موضوع مهمی صحبت کنید. یک مکان مناسب و آرامش بخش انتخاب کنید، وقتی طرف مقابل رو ملاقات کردید سعی کنید شروع خوبی داشتید، شروعی مملو از محبت، صمیمیت و بگو بخند.

وقتی صحبت مشکلات را به میان کشیدید، کاملا جدی باشید، در بیان مشکلات اغراق نکنید، طرف مقابل را متهم نکنید و سعی کنید دلیل نارضایتی خودتون رو عنوان کنید و بگید که بخاطر ارزش مند بودن این رابطه نمیخواهید هیچ مشکلی به وجود بیاد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنیم به چه چیزی نیاز داریم؟ باید او را بیشتر بهتر بشناسیم، باید دلیل عاشق شدن انسان ها را بدانیم. عشق از سمت کائنات سر چشمه نمی گیرد، سرنوشت از پیش برای عاشق شدن دو فرد نوشته نشده است عشق یک رابطه است و از اصول سایر روابط نیز بهره مند است.

همانطور که گفتیم تیپ های شخصیتی و رفتاری اهمیت زیادی دارند، در رفتار با خودشیفته ها و عاشق کردن فرد مغرور باید با مهارت بیشتری به کار برد.

تمام رابطه ها بر پایه نیاز شکل می گیرند،  نیازهای خودآگاه و نیازهای ناخودآگاه، منشاء اصلی عاشق شدن انسان ها است، روابط زیر را نگاه کنید.

رابطه عاشقانه دو شخص نیز برپایه نیاز شکل می گیرد، برای این که پسری را دیوانه خود کنیم باید نیازهای ناخودآگاه او را مورد هدف قرار دهیم تا او دیوانه وار عاشق ما شود، نیاز های ناخودآگاه اصلی ترین و تاثیر گذار ترین دلایل هستند برای جذب شدن یک پسر به دختر و باید به بهترین شکل برطرف شود.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

تا چه حدی به خود ایمان دارید؟ چقدر اعتماد به نفس دارید؟ آیا خود را زیبا و با ارزش می بینید؟ آیا خودتان را شخصی جذاب و تاثیر گذار می دانید؟ یا خودتان را گم کردید؟

اعتماد به نفس یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین ویژگی است که در هنگام ارتباط با دیگران نیاز است، خوب به دو رو بر خود نگاه کنید اجتماع را ببینید، چه کسانی در قدرت هستند، چه کسانی موفق هستند، چه کسانی همسر عالی یا رابطه عالی دارند؟ همانطور که خودتان می دانید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند.

مثلا خود شما جذب چه فردی می شوید کسی اعتماد به نفس صحبت کردن و یا تعریف کردن یک جک را در جمع دارد؟  یا کسی که اعتماد به نفس چنین کار هایی را ندارد؟ پس اگر می خواهید یه پسری را دیوانه و شیفته خود کنید باید اعتماد به نفس کامل و بالایی داشته باشید.

جذابیت درونی چیست؟ جذابیت درونی همان ویژگی های اخلاقی و امتیازات فردی است که اهمیت زیادی در شیفته و دیوانه کردن پسری دارد که به آن علاقه مند هستید. شما باید امتیازات خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. مثلا نشان دهید که زندگی شما یک زندگی هدف مند است، و در زندگی یک برنامه برای دنبال کردن دارید.

ذات خوب و مثبت خودتان را به طرف مقابل نشان دهید، باید کاری کنید تا از میزان درک و محبت قلبی شما، از حمایتگر بودن از پشتیبان بودن شما اطلاع داشته باشد. مواردی از این دست باعث افزایش جذابیت درونی یک انسان می شود.

جذابیت ظاهری موضوع مهمی است اما نکته اصلی نیست ولی نباید از آن قافل شد باید سعی کنید همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشید. سعی کنید در انتخاب لباس، نوع آرایش و حتی راه رفتن و رفتار در مکان های عمومی به سلایق طرف مقابل نزدیک شوید.

همه ما می دانیم جلب توجه به چه معنی هست اما همه ما در جلب توجه موفق نیستیم ولی چرا؟ دلایل زیادی میتواند داشته باشد، مثل عدم اعتماد به نفس و خود باوری یا ترس از در مرکز توجه قرار گرفتن.

جلب توجه راه های زیادی دارد، مثلا حتی با پوشیدن یک لباس خاص می توانید توجه طرف مقابل را جلب کنید. اما بهترین کار این است برقراری ارتباط موثر است. یعنی باید تعامل خودتان را با شخص مورد نظر بیشتر کنید.

مهارت های ارتباطی چیزی است که همه انسان ها در هر سطح و جایگاهی که باشند، باید برای تقویت و پیشرفت مهارت های خود تلاش کنند. پیشرفت در این زمینه هرگز نقطه پایانی ندارد. این مبحث بسیار گسترده است که در مقاله بازگشت به عشق و ازدواج توضیحات کاملی راجع به مهارت های ارتباطی داده شده است، اما تیتر وار به چند مورد ارشاره می کنم.

اگر کمی به علت علاقه خود به یک پسر فکر کنید، دلیل آن را در چند معیار منتخب خود می بینید که در این پسر وجود دارد و باعث جذب شما شده. پس وقتی می خواهید این پسر را دیوانه و دلباخته خودتان کنید باید با تحلیل و برسی زبان بدن و ناخودآگاه معیار های او را کشف کنید و در خود ایجاد کنید تا باعث جذب و او شود. برخی از اصلی ترین معیار ها را می توانید در مقاله چیکار کنم عاشقم بشه مطالعه کنید

مرموز بودن، ساده بودن، مهربان بودن، جذاب بودن، پیچیدگی، دست نیافتنی بودن و … را می توان از طریق تکنیک گفتار به پسری که دوستش دارید انتقال دهید و ناخودآگاه او را با احساس مثبت و عاشقانه برنامه ریزی کنید.

مهارت های گفتاری بسیار ساده هستند و فقط نیاز به دقت دارند، در هنگام صحبت باید مستقیم به چشمان فرد نگاه کنید، کاملا مطمعن و مسلط به موضوع باشید.

زبان بدن، علمی است که این روز ها استفاده زیادی دارد، با آشنایی به این زبان شما قادر خواهید بود افکار شخص را تحلیل کنید ذهنیت او را بخوانید سپس واکنش دهید این کار سبب می شود شخص این احساس را پیدا کند که شما خیلی خوب او را درک می کنید، چون تمام انسان ها با زبان بدن احساسات خود را به صورت ناخواسته بیان می کنند.

هوش هیجانی به توانایی پردازش صحیح و واکنش مناسب گفته می شود. افرادی که هوش هیجانی پایینی دارند، در تمام روابط خود با شکست روبرو می شوند. چون وقتی مشکلی در رابطه پیدا می کنند، همان لحظه با فوران احساسات پاسخ می دهند و این نوع رفتار بسیار خطر ناک است.

پایین بودن هوش هیجانی باعث می شود زود قضاوت کنید، زود نتیجه بگیرید و سریع واکنش نشان دهید و اوضاع را از کنترل خارج کنید. یکی از شایع ترین مشکلات کسانی که هوش هیجانی ضعیفی دارند این است که به همه چیز واکنش سریع نشان می دهند، مثلا اگر طرف مقابل دیر پاسخ بدهد یا تلفن همراهش در حالت بی صدا باشد و یا شخصی به او نزیک شود، احساس ترس و نا امنی می کنند در نتیجه با واکنش غلط به خیال خود دارند کار درست را برای رابطه انجام می دهند.

ارتباطی که ایجاد کردید چه ارتباط اولیه یا چه زمانی که رابطه شکل گرفته شده باید با برنامه ریزی و خود آگاهی مدیریت شود چون احساس همانطور که ایجاد می شود ازبین هم می رود اگر پسری دیوانه شما شود به سادگی هم می تواند از شما سرد شود. از این رو باید مهارت های مدیریتی را آموزش ببنید.

مثلا اگر هدف شما ازدواج یا تغییر یک رفتار خاص در پسری که دوستش دارید است، نباید با اجبار و با عجله تلاش کنید به هدف خود برسید. ابتدا باید وابستگی را در طرف مقابل خود افزایش دهید، به او نزدیک شوید و زمانی که این اتفاق افتاد آرام آرام اهدافتان را پیگیری کنید.

هیجانات و حالات روحی هر رابطه مواردی هستند که آن ارتباط را از رابطه های دیگر مستثنی می کنند. برای همین اگر فردی را می بینید که با وجود رابطه های زیاد همیشه به یاد یک شخص خاص است تعجب نکنید، چون آن رابطه هیجانات احساسی مناسبی داشته و همیشه احساسی جدید در آن شکل می گرفته.

ارتباط موفق ارتباطی است که طرف مقابل میل و علاقه زیادی به دیدار و صحبت های تلفنی نشان دهد، اگر میخواهید بدانید دوست پسر شما عاشقتان شده یا نه باید در رفتار او دنبال نشانه های عاشق شدن یک مرد باشید.

روزمرگی در یک رابطه مرگ تدریجی آن رابطه است، مهم نیست آن پسر چقدر شیفته و دیوانه شما است روز مرگی باعث سرد شدن رابطه خواهد شد. اگر رابطه عاشقانه شما به جایی رسیده که دیگر باهم نمی خندید شوخی نمی کنید و حتی موضوعی برای صحبت پیدا نمی کنید، به احتمال زیاد رابطه شما هم درگیر روزمرگی شده است.

ارتقا عامل اصلی بقای رابطه و ازدواج است باید خود و ویژگی هایتان را ارتقا دهید، باید به ارتقای طرف مقابل خود کمک کنید تا تفکری منفی ایجاد نشود که شما مانع پیشرفت او هستید باید رابطه خود را ارتقا دهید، ارتقا دادن فردی و ارتقای یک رابطه هیچ گاه نباید از جریان بایستد.

خیلی چیز ها در رابطه قابلیت ارتقا دادن دارد، از مسائل ظاهری گرفته تا اعتماد به نفس، پیشرفت های شغلی تحصیلی، رسیدن به اهداف فردی و ….

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق


سخن نویسنده

برا اینکه راه کار چگونه پسری را دیوانه خود کنیم را در رابطه اجرایی کنید من به شما دو روش منحصر به فرد را معرفی می کنم، قانون جذب عشق و تکنیک های NLP عشق امروزه عملی ترین راه های ممکن برای بهبود روابط بشمار می رود.


؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال نتایج شرکت کنندگان دوره ها: natayej dore

کانال روانشناسی: sarbargetaze



مقالات مرتبط:                              ارتباط با ما

چگونه عشق خود را برگردانید

قانون جذب

قانون جذب عشق از دست رفته

چیکار کنم عاشقم بشه

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق


سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

بنظر من برای عاشق کردن و جذب کردن ینفر واقعا نباید خودتو کوچیک کنی تازه بیشتر حالش بهم می خوره ازت. آقای دکتر من تاوقتی که حتی کادو می خریدم واسش که کادو رو میگرفت اما بعدش منو تحقیر میکرد. تااونموقع خیلی بد بود ولی با حرفا و دلگرمیای شما فهمیدم که چقدر اشتباه کردم و تازه فهمیدم چی به چیه واقعا ازتون ممنونم دکتر عزیز و مهربون

در پاسخ به حسنا

شما نباید خود را نیازمند عشقتان نشان بدید بلکه باید او را نیاز مند خود کنید شما باید مهارت های ارتباطی را آموزش ببینید. برای آموزش می توانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام و واتس آپ پیام بدید ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام استاد خسته نباشید. من مدت کوتاهی هست با ی آقایی آشنا شدم خیلی تفاهم داریم .و خودش از زیبایی من خلیلی تعریف میکنه و میگه دلبری میکنی . زبون بازی بلدی.من میخوام برلم مبونه چکار کنم؟از لحاظ تحصیلی من مدرکم بالاتره اما موقعیت مالی اون از من بالاتره.از ازدواج حرفم نمیزنه
چکار کنم نره؟؟؟؟/

سلام عرض شد. متاسفانه من درست متوجه مشکل شما نشدم. اما می تونید در تلگرام یا واتس آپ با روانشناسان سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید. ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام ببخشید من با یه نفر به مدت ۶ ماه دوست بودم اون خیلی خطا کرد ولی بخشیدمش یا حتی به روش هم نمیاوردم آخر هم بهم خیانت کرو الان یک سال و نیم از جداسیمون میگذره ولی من هنوز مثل روز اول میخامش و متظرم برگرده
لطفا بهم بگی چجوری برگردونمش؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخشیدید اما بخشش زمانی معنی میده که طرف مقابل هم به دنبال بخشش باشه ولی با توجه به اتفاقی که افتاده این طور نبوده. این یعنی شما در جایگاع غلطی ایستادید شما در مقابل فردی نبودید که اشتباه کرده و از اشتباه خودش پیشمونه شما در مقابل فردی بودید که کارش رو اشتباه نمی دونه بلکه برای این کار دلایلی داره که از نظر خودش درستن که البته شاید واقعا درست باشه شاید هم نه چون فعلا ما همه چیز رو نمی دونیم. اما شما جایگاه اشتباهی رو انتخاب کردید شما نباید دنبال این میرفتید که به رابطه فرصت بدید بلکه باید جایگاه قوی تر رو انتخاب می کردید از رابطه عقب می کشیدید و با ارتقای خودتون نظر طرف مقابل رو به سمت چیزهایی که در رابطه نبوده و بخاطر اونها خیانت کرده و الان شما دارید جلب می کردید. یعنی اگر نقصی از نظر ایشون در رابطه بوده باید اون رو برطرف می کردی نه اینکه خودتون رو در موضع خواهش و درخواست یا اجبار قرار بدید.

برای پاسخگویی به سوالاتتون می تونید به تیم سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و بصورت رایگان پاسخ بگیرید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020


https://www.sarbargetaze.com/wp-content/uploads/2020/02/نظرات-شرکت-کنندگان.mp3Downloads-icon

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد. عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

کاری که در مرحله‌ی اول باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که اطلاعاتی از او به دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد؛ چرا که روش‌های جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. جذابیت درونی همان ویژگی های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

هرچه قدر مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی خودتان را ارتقا ببخشید، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید چگونه پسری را عاشق خود کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلی روابط دست آن‌هاست.

آیا خودتان از مردی خوشتان می آید که اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت می‌کند یا فردی که بی اعتماد به نفس است؟ به جذابیت و زیبایی، مهارت ها و ارزش هایتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید تا فرد موردنظر را عاشق خود کنید. برای اطلاع از راه‌های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

یکی از مواردی که در ابتدای شکل گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. در مرحله‌ی اول این ظاهر است که فردی را نسبت به شما جذب می‌کند. برای جذابیت ظاهری لازم نیست به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید؛ منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته ای که بایدر رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تأثیرگذا است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه‌ی روابط می باشد. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید و از ایجاد تنش و احساسات منفی جلوگیری کنید. برای تقویت و پرورش ارتباطات کلامی راه‌کارهای زیادی وجود دارد همچنین مشاوره روانشناسی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا ببخشید.

با آشنایی به زبان بدن شما می‌توانید احساسات و افکار شخص مقابل را تحلیل کنید و بهترین واکنش را برای پاسخ دادن به او انتخاب کنید. در این صورت فرد احساس می‌کند شما او را به خوبی درک می‌کنید و احساس صمیمیت بیشتری به او دست می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید با زبان بدن تاثیرات عمیقی بر شخص مقابل بگذارید.

اگر به مردی که مجذوبتان کرده خوب فکر کنید متوجه می‌شوید او معیارهایی دارد که از نظر شما جذاب به حساب می آیند . اگر می‌خواهید مردی را عاشق خود کنید با بررسی زبان بدن و صحبت های او معیارهایی را که برایش ارزش دارد جستجو کنید و سعی کنید آن ها را در خودتان به وجود آورید.

 

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

طبق تحقیقات اکثر مردها به گونه ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته ی جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش تر نشان می‌دهد و هم فرصت های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده‌ی زیاد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران نشانه‌ی بی احترامی است و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما می‌شود.

مردها شیفته ی زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

علیرضا همسرداری

این موضوع که علاقمند بـاشید یک پسـر برای گفتگو بـا شمـا قدم اول را بردارد، امکان دارد کاری غیرممکن به جلوه کند، به ویژه اگر بـا پسـری خجـالتی طرف بـاشید. بـا این وجود، شمـا توانایی این را داریدکه پسـران را بـا نشان دادن دیدگاه مثبت، گفتگو بـا آنهـا و نشان دادن اعتمـاد به نفس خود مجذوب کنید. امـا ز چه راهی یک پسـر را شیفته خود کنیم؟ جذب پسـر راحت اسـت هنگامی که بدانید او در جسـتجوی چه دختری است! به راه حل هـایی که در ادامه این مطلب پرداخته می شود توجه کنید. با چارگوشه همراه باشید

 

خوب بودن یک راه عالی برای ایجـاد احساس راحتی پسـر مورد علاقه تـان در کنار شمـا اسـت. تعارف خود را اصیل و خاص نگه دارید و آنهـا را بـا لبخند بگویید تـا او بداند که شمـا او را اذیت نمی کنید. بعضی اوقـات، بهتر اسـت وقتی بـا او تنهـا هسـتید از او تعریف کنید، تـا دیگران را از شوخی کردن در این مورد دور نگه دارید. به عنوان مثال، اگر هر دو اهل ورزش هسـتید، می توانید چیزی مثل “من لبـاس ورزشی که پوشیده ای را دوسـت دارم، بـازی دیشب را تمـاشا کردی؟” یا اگر شمـا بـا هم در حال کار بر روی یک پروژه دانشگاه هسـتید، هوش و فهم او را بـا گفتن چیزی مثل “این یک ایده عالی اسـت، من هرگز به همچین چیزی فکر نکرده بودم!” تحسین کنید.

 

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

 

به سؤالاتی بپردازید که نیاز به توضیح دارند، نه فقط “بله” یا “نه”. اگر می دانید که علاقه مشترکی مـانند موسیقی یا ورزش دارید، از او سؤال کنید تـا وی را به گفتگو سوق دهید. در حالی که شمـا گوش می دهید بگذارید او صحبت کند. و او را بـا دادن نظرات تـان در این مکالمه یاری کنید. این بهترین روش برای آشنایی بـا یک پسـر اسـت تـا ببینید آیا واقعاً می توانید او را فراتر از این دوسـت داشته بـاشید یا خیر. اجـازه صحبت کردن به او نشان می دهد که شمـا علاقه مند هسـتید که او را بهتر بشناسید و شنونده خوبی نیز هسـتید.

 

به این فکر کنید که چگونه بـا دوسـتـان دخترتـان رفتـار می کنید و چقدر راحت می توانید بـا آنهـا صحبت کنید. سعی کنید به همـان شیوه بـا پسـری که دوسـت دارید عمل کنید؛ بـا صحبت کردن در مورد چیزهـایی که هر دو به آنهـا علاقه دارید مـانند موسیقی، ورزش یا فیلم. نظرات و افکار خود را آزادانه به اشتراک بگذارید تـا او بـا خود واقعی شمـا آشنا شود.

اگر یک پسـر بعد از شروع صحبت شمـا به نظر آمد که کم کم علاقه اش را به صحبت کردن بـا شمـا از دسـت داده اسـت، نگران این موضوع نبـاشید. این بدان معنی اسـت که او مناسب شمـا نیسـت.

 

از تـاثیرات مثبت زبـان بدن غافل نشوید. نزدیک او بنشینید و وقتی صحبت می کند به چهره اش نگاه کنید. این می تواند به یک پسـر نشان دهد که بیشتر از یک دوسـت به او علاقه دارید. از انجـام هر کاری بیش از حد آشکار، مـانند گرفتن دسـت او خودداری کنید. این می تواند او را بترساند یا بـاعث شود او فکر کند که تصور اشتبـاهی از رابطه خود دارید. حرکات کوچکتر برای تشخیص اینکه او چه احساسی به این آشنایی دارد، بهتر اسـت.

 

سوال شمـا این اسـت که چگونه یک پسـر را جذب خود کنیم؟ به او پیام بدهید! ساده به نظر می رسد، امـا از نظر پسـرهـا زمـانی دختران به اندازه کافی اعتمـاد به نفس دارند که علاقه خود را به یک شیوه عمومی نشان دهند؛ مـانند پیام دادن در شبکه هـای اجتمـاعی. وقتی یک پسـت مربوط به او می بینید برایش بفرسـتید؛ این کار بـاعث می شود او فکر کند شمـا چیزی را دیدید که بـاعث شده به یاد او بیفتید و می تواند اطمینان حاصل کند که شمـا هم در او فکر او هسـتید.

ارسال پسـت در صفحات مجـازی حتی می تواند یک مکالمه کامل را شروع کند که می تواند شمـا را به هم نزدیک کند و موضوعی را برای شمـا فراهم کند که به صورت حضوری در مورد آن صحبت کنید. امـا مراقب بـاشید بـا ارسال پیامهـای متنی به صورت متوالی یا لایک کردن تمـام پسـت هـای او، او را بمبـاران نکنید!! هنگام پاسخ دادن به پیام هـای او، ۱-۲ پیام را به عنوان پاسخ خود ارسال کنید و سپس منتظر پاسخ او بـاشید.

 

گاهی اوقـات که پسـران بـا شمـا تنهـا هسـتند می توانند متفاوت رفتـار کنند. از او بخواهید که بـا شمـا برای یک پروژه همکاری کند یا حتی فقط بین کلاسهـا بـا او صحبت کنید. این به شمـا فرصت می دهد تـا ببینید که وقتی هیچ کسی در کنارتـان حضور ندارد، نسبت به شمـا چه احساسی دارد و به او فرصت می دهد تـا بتواند به شمـا درخواسـت دوسـتی و آشنایی بیشتر بدهد. بیشتر پسـرهـا در جلوی دوسـتـانشان به دختری پیشنهـاد دوسـتی نمی دهند؛ زیرا اگر جلوی همه بگویید نه خجـالت می کشند! زمـانی که بـا هم تنهـا هسـتید به او فرصت می دهید بدون همه فشارهـا بتواند بـا شمـا صحبت کند.

 

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم

 

آیا سوال تـان این اسـت که چگونه یک پسـر را جذب خود کنیم؟ کافی اسـت لبخند برنید! از نظر علمی ثابت شده اسـت که لبخند بـاعث می شود پسـران شمـا را زیبـاتر ببینند، به خصوص در موقعیت هـایی که می خواهید پسـر مورد علاقه تـان به شمـا نزدیک شود. اگر می خواهید بـا یک پسـر صحبت کنید، به او لبخند بزنید تـا به او اطلاع دهید که به او علاقه دارید و از صحبت کردن بـا او خوشحال هسـتید. البته لبخند زدن هـای بیش از اندازه و تقلبی هم مناسب نخواهند بود!

 

نشسـتن مسـتقیم و برقراری ارتبـاط چشمی به پسـران نشان می دهد که به خودتـان اعتمـاد دارید. وقتی صحبت می کنید، به وضوح و بـا صدای بلند صحبت کنید تـا او بتواند صدای شمـا را به خوبی بشنود. اگر در مورد چیزی که به آن علاقه مند هسـتید صحبت می کنید، اجـازه دهید او از دانش شمـا دربـاره آن موضوع بـا خبر شود. اگر هنگام صحبت بـا افراد جدید خجـالتی هسـتید، توجه خود را به گوش دادن و پاسخ دادن به آنچه که او می گوید و مورد علاقه شمـاسـت معطوف کنید. به یاد داشته بـاشید که شمـا بـاهوش و بـامزه هسـتید و او نیز قـادر به دیدن آن خواهد بود!

از لاف زدن در مورد دسـتـاوردهـا یا مهـارت هـای خود در مقـابل پسـران خودداری کنید. این می تواند بـاعث شود احساس کنند که برای شمـا کافی نیسـتند. می توانید دسـتـاوردهـای خود را مطرح کنید، امـا حتمـا افراد دیگری را نیز در گفتگو درگیر کنید.

 

همه افراد جذب افرادی می شوند که در برابر تجربیات و دریافت اطلاعات جدید، دارای فکر بـاز هسـتند. اگر در مورد چیزی که مخالف آن هسـتید بـا یک پسـر صحبت می کنید، به حرف هـای او گوش دهید و او را ترغیب کنید تـا به دیدگاه شمـا گوش دهد. در مورد ملاقـات بـا افراد جدید، داشتن ذهن بـاز از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت. این بدان معنا نیسـت که هر وقت در مورد چیزی بـا پسـری مخالفت کردید، بـاید نظر خود را تغییر دهید. فقط مطمئن بـاشید که به نظر آنهـا احترام می گذارید، حتی اگر به شدت مخالف بـاشید.

 

اگر بـا دوسـتـانتـان در حال دعوا یا کشمکش هسـتید بـا افرادی که قبلا رابطه داشتید مشکی دارید، سعی کنید در ابتدا از صحبت کردن در مورد آن موارد خودداری کنید. بعضی اوقـات پسـران فکر می کنند اگر مشکلی بـا افراد دیگر دارید، ممکن اسـت در آینده نزدیک بـا آنهـا نیز همـان مسائل ناراحت کننده را داشته بـاشید. داشتن دوسـتی مثبت و شاد، نشانه ای برای پسـرهـا اسـت که شمـا می توانید روابط خوبی داشته بـاشید. حتی اگر در حال حاضر بـا دوسـتـان خود مشکل دارید، سعی کنید روی نکات مثبت در مورد دوسـتی تـان متمرکز شوید!

 

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

 

سبک شمـا می تواند علایق شمـا را به افراد نشان دهد و پیش نمـایشی از شخصیت شمـا را به آنهـا بدهد. اسـتـایل هـای مختلف زیادی وجود دارد که از آنهـا می توان اسـتفاده کرد. به دنبـال لبـاس هـایی بـاشید که دوسـت دارید و سعی کنید بـا آنهـا را بـا سبکی متناسب بـا شخصیت خودتـان انتخاب کنید. اگر سبک شمـا در یک گروه قرار نمی گیرد، اشکالی ندارد. منحصر به فرد بودن هیچ اشکالی ندارد! مهمترین نکته این اسـت که شمـا به آنچه پوشیده اید اطمینان دارید و راحت هسـتید.

 

در مورد برنامه هـایی که در طی روز دارید و هر فعالیتی که انجـام خواهید داد، فکر کنید. برای هر موقعیتی لبـاس مناسب همـان موقعیت را بپوشید. به طور مثال لبـاسی که برای مهمـانی می پوشید، مناسب رفتن به سینمـا یا پارک نیسـت. نپوشیدن لبـاس مناسب برای هر مکان، ممکن اسـت پسـر مورد علاقه تـان را از شمـا دور کند! سعی کنید سبک اسـتـایل خود را حفظ کنید، مگر اینکه برای یک مناسبت خاص مـانند یک رقص یا یک مهمـانی بخواهید مدل لبـاس پوشیدن خود را عوض کنید.

 

وقتی صحبت از مد می شود، فرقی نمی کند چه سایزی هسـتید، در هر صورت می توانید لبـاس مناسب خود را پیدا کنید. عددی که روی تگ لبـاس به عنوان سایز زده شده اسـت، اهمیت ندارد. موضوع مهم این اسـت که آن لبـاس مناسب شمـا بـاشد و شمـا در آن احساس راحتی و اعتمـاد به نفس کنید. اگر در حال خرید انواع لبـاس برای بـالاتنه هسـتید، اطمینان حاصل کنید که آنهـا خیلی تنگ نیسـتند و می توانید آزادانه بـازوهـا را به بـالا و پایین حرکت دهید.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

اگر شلوار جین خریداری می کنید، مطمئن شوید که دکمه و زیپ هنگام بسـته شدن، صاف در برابر بدنتـان قرار می گیرند. در اتـاق پرو، انگشتـان پاهـایتـان را لمس کرده و زانوهـای خود را خم کنید تـا مطمئن شوید که می توانید در شلوار جین انتخابی تـان حرکت کنید. اگر کمر شلوار کمی بزرگ اسـت امـا همه جـای دیگر مناسب اسـت، از کمربند کمک بگیرید.

 

دختران ورزشکار همواره برای پسران جذاب هستند

 

برای جذب پسـر لازم اسـت که حتمـا به سـر و وضع خود رسیدگی کنید. در صبح هـا، موهـای خود را بشویید و خشک کنید. اگر موهـای طبیعی خود را دوسـت دارید، پس از خشک کردن آن را رهـا کنید. فر کردن موهـای شمـا یک روش عالی برای جلب توجه به موهـای زیبـای شمـا اسـت! مهمترین بخش این اسـت که شمـا از مدل موهـایتـان احساس رضایت کنید. برای داشتن ظاهر سـریع و آسان، اگر موهـای بلندی دارید، موهـای خود را به حالت دم اسبی ببندید یا ببـافید. اگر موهـای کوتـاه تری دارید، یک تل، بـاندانا یا گل سـر خاص می تواند موهـای شمـا را از صورت تـان دور نگه دارد.

 

بسیاری از پسـرهـا واقعا متوجه آرایش نمی شوند؛ امـا آرایش می تواند برای دادن مقداری اعتمـاد به تفس به شمـا مفید بـاشد. اگر لکه ای روی صورت دارید، می توانید آن را بـا مقداری کانسیلر بپوشانید. برای جلب توجه به چشمـان خود، از ریمل و ژل ابرو اسـتفاده کنید.

محصولاتی مـانند سایه چشم روشن یا رژ لب هـای جسورانه می توانند برای پسـران ناخوشایند بـاشند؛ بنابراین بهتر اسـت زیبـایی طبیعی خود را نشان دهید. اگر بـا پوسـت خود مشکل دارید، یا مثلا لک یا جـای جوش دارید، نگران نبـاشید. تعداد زیادی از دختران بـا این مشکلات مقـابله می کنند و بیشتر آنهـا می توانند بـا انجـام روال مراقبت از پوسـت که شامل اسـتفاده از پاک کننده و مرطوب کننده و مـاسک هـای خانگی برای جوش هسـتند، از پوسـت خود مراقبت کنند.

 

یکی از بهترین راه هـای جذب پسـران این اسـت که مطمئن شوید که ظاهری تمیز و زیبـا دارید. حتمـاً هر روز دوش بگیرید، دئودورانت بزنید، دندان هـای خود را مسواک کنید، ورزش کنید و رژیم غذایی سالمی داشته بـاشید. خواب کافی در شب و نوشیدن آب نیز به بهبود پوسـت و خلق و خوی شمـا در طول روز کمک خواهد کرد. مردان به انواع مختلفی از خانمهـا جذب می شوند؛ بنابراین نگران نبـاشید. تـا زمـانی که اعتمـاد به نفس داشته بـاشید، پسـران از شمـا خوششان می آید!

 

آرایش شمشیر دو لبه در جذب پسران

 

یکی از نکات پایانی که باید به آن پرداخت شود این است که از آرایش بیش از اندازه پرهیز کنید. بر خلاف باوری که در بین دختران وجود دارد پسرها از دخترهایی که آرایش بیش از حد انجام می دهند استقبال نمی کنند. شاید به این خاطر که تصور می کنند که حتما زیبا نیست و خود را در پشت ماسک آرایش غلیظ پنهان کرده است. سعی کنید که همیشه اعتدال را رعایت کنید.

 

 

فوریه 29, 2020

فوریه 24, 2020

فوریه 3, 2020

سپتامبر 14, 2019

آگوست 24, 2019

همسرداری و نکات همسرداری   همسرداری مهارتی است که زن و شوهر با شناخت توانمندی‌ها …

ما در تیم تولید محتوای عروس ما (www.arousema.ir)، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه عروسی و ایده و جهیزیه و دکوراسیون و آرایشی را برای شما فراهم کنیم.

جذب یک مرد ؛ چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید !!!

شما باید درباره روانشناسی مردها بیاموزید، باید توقعات یک مرد را متوجه شوید، یادگیری روانشناسی مردها کار آسانی نیست، متاسفانه در جامعه ما،  آموزش های خوبی در زمینه ارتباطات قبل از ازدواج وجود ندارد.

دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه وار و عمیقا عاشق شان باشد. اما آیا این کار ساده ای است؟ نه، من فکر نمیکنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه ی خودتان کنید!باما در ادامه این مقاله از عروس ما همراه باشید تا به شما یاد بدهیم که چکار کنین تا مرد موردنظرتان را مجذوب و عاشق خودتان کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورتحساب های کارت اعتباری اش را بپردازد یا بیمه ی ماشین داشته باشد. مردها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت میدهند.به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهمتر است. اگر نتوانید به خودتان عشق بورزید و توجه کنید،هیچکس دیگری هرگز این کار را نمیکند!

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

خانمی نباشید که همه چیز را یکباره رو میکند. به آرامی خودتان را نشان دهید؛چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه دارید و برای اینکه شماره تان را به او دهید چند روز معطل اش کنید. به آسانی او را به دوستان دور و برتان معرفی نکنید.بگذارید قبل از اینکه با او بیشتر آشنا شوید درباره ی اینکه شما چطور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه ی دختری می شوند که پررمز و راز است.

هیچکس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره ی روابط گذشته تان و چگونگی شکست خوردن تان صحبت نکنید. از نامزد سابق تان و اینکه هیچکس نیازهایتان را برآورده نمیکند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد نظرتان چهره ای بسیار ناراحت کننده از شما به تصویر میکشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و نخواهند هم داشت.

مردها عاشق خانم هایی که تمیز و مرتب هستند می شوند،پس از این موضوع نهایت استفاده را کنید. اغلب دخترها سردرگم می شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم نواز باشد و با پوشیدن آن فوق العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش سلیقه باشد میداند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد.این باور رایج است کسی که عاشق ات باشد تو را قضاوت نمیکند همیشه درست نیست.اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد،شما احساس ناامیدی نمیکنید؟ قطعا این حس متقابل است پس بیشتر دقت کنید.

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی میکنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق العاده ای داشته باشد. عطر را به مچ دست ها، اطراف گردن، پشت گوش و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است و میتوانید در مناسبت های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید.عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدامیک برایتان بهترین نتیجه را دارد.

اغلب از شما انتظار میرود هیجان های عمیقی داشته باشید اما معنی اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم انگیزی شنیدید چشم هایتان را پر از اشک کنید،یک خانم با هوش هیجانی بالا (که به آن ای‌ کیو یا EQ هم گفته می شود) میتواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برایش الهام بخش باشد.این خانم به جای اینکه داستان های غم انگیز غیرضروری خلق کند،در زمان مناسب جملات مناسبی میگوید که به درد رابطه اش میخورد.

مردها دیوانه ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر اینصورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه تان را به او بدهید و به جوک هایش بخندید.نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید و او بقیه ی کارها را انجام میدهد و شما فقط نظاره گر می شوید.

توجه ویژه ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق العاده است که فرد مقابلتان را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه ی میزان علاقه ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده ایم.

وقتی مردی روز بدی دارد، میدانید چه چیزی میخواهد که به سمت شما بیاید؟ زنی که مثبت، مشوق و حامی باشد. حتی زمانی که شرایط سختی پیش می آید، او به زنی در کنار خود نیاز دارد. به او نشان دهید که همان زن هستید و او دیگر نمیتواند عاشق تان نشود.

این مورد نیز با امتحان کردن چیزهای جدید در ارتباط است.اما حتی اگر قبلا کاری را یک میلیون بار هم انجام داده باشید، خوش بگذرانید! هیچ کس دوست ندارد در یک رابطه خسته کننده بماند، درست است؟ خوب، کارهای جالب انجام دهید و همیشه خوش بگذرانید، چه با هم بازی کامپیوتری انجام دهید و چه برای ماهیگیری به دریا بروید. خوش بودن، هر دوی شما را خوشحال و مثبت می‌کند و باعث رشد رابطه می‌ شود.

مانند یک چالش به نظر میرسد اما  شاید شنیدن جمله دوستت دارم از طرف مرد مورد علاقه تان، آسانتر از چیزی باشد که فکر میکنید. فقط به یاد داشته باشید که مهربان و شوخ بوده و همیشه خودتان باشید. به مخاطب خاص خود اعتماد داشته باشید و به او حس عالی و کامل بودن بدهید. او نمیتواند در برابر شما مقاومت کند!

این مقاله برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران آشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید اما حتما طرف مقابلتان را خوب بشناسید و آدم مناسبی را انتخاب کنید و بعد به ازدواج فکر کنید تا اگر در صورت جور در نیامدن اخلاقیاتتان باهم شکست عاطفی را تجربه نکنید.

ما در تیم تولید محتوای عروس ما (www.arousema.ir)، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه عروسی و ایده و جهیزیه و دکوراسیون و آرایشی را برای شما فراهم کنیم.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

همه دخترها مایل هستند توجه پسری که دوست دارند به خود جلب کرده و او را جذب کنند و احتمالا بخواهند با روش های دیوانه کردن یک پسر آشنا شوند. حسود بودن یکی از خصلت‌هایی است که به طور ذاتی در همه دخترها دیده می‌شود. با توجه به این خصلت دخترها، آن‌ها دوست ندارد پسر […]

همه دخترها مایل هستند توجه پسری که دوست دارند به خود جلب کرده و او را جذب کنند و احتمالا بخواهند با روش های دیوانه کردن یک پسر آشنا شوند. حسود بودن یکی از خصلت‌هایی است که به طور ذاتی در همه دخترها دیده می‌شود. با توجه به این خصلت دخترها، آن‌ها دوست ندارد پسر مورد علاقه آن‌ها حتی به یک دختر دیگر نگاه هم بندازد. بنابراین دخترها همیشه در این فکر هستند که پسر مورد علاقه خود بیش از حد به خود جذب کنند و در واقع او را دیوانه خود کنند.

پس برای این که یک دختر بتواند پسری را دیوانه خود کند، چه کارهایی باید انجام دهد؟

در این مقاله راهکارهایی برای دیوانه کردن یک پسر توسط دختران ارائه شده است.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم

آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!

شاید پسر مورد علاقه شما به چیزهای خاصی علاقه‌مند بوده و نسبت به آن‌ها جذب خواهد شد، پس شما باید سعی کنید با رفتارهای خود توجه او را به آن جلب کنید. برای این که در این مرحله موفق باشید کارهای زیر را انجام دهید:

تعریف و تمجید از پسر مورد علاقه خود یک راه مهم برای ایجاد احساس قدردانی و دوست داشتن در او است. با تعریف کردن به او نشان خواهید داد که شما پسر مورد علاقه خود را قبول دارید و کارهایی که او انجام می‌دهد و حرف‌هایی که بیان می‌کند، دوست دارید. پسر مورد علاقه خود را برای موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آورد تشویق کنید و همچنین باید تلاش کنید در همه‌ کارها با او رفتار دوستانه‌ای داشته باشید.

تماس چشمی یک روش عالی برای نشان دادن پذیرش کسی است. هنگامی که ما کسی را دوست داریم احتمال این که با او ارتباط چشمی برقرار کنیم بسیار زیاد است. اگر شما نیز پسر مورد علاقه خود را دوست دارید، دوست داشتن خود را با ارتباط چشمی به او نشان دهید. پس قفل کردن چشم‌ها در یکدیگر یکی از راه‌های آسان دیوانه کردن پسر مورد علاقه خود است.

مقاله مرتبط: آموزش بهترین روش برای جذب پسر مغرور

یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که یک پسر نسبت به یک دختر دیوانه شود، داشتن احساس مفید نسبت به خود است. پس شما به عنوان یک دختر او را برای رسیدن به اهداف خود تشویق کنید. باید این احساس را در پسر مورد علاقه خود ایجاد کنید که شما نصیب او خواهید شد و از او حمایت می‌کنید.

هیچ چیزی همانند یک سورپرایز به احیاء و زنده شدن شور و شوق میان پسر و دختر کمک نمی‌کند. سوپرایز کردن باعث از بین رفتن رول عادی شده و پسر مورد علاقه شما احساس می‌کند که شما نسبت به او دیوانه هستید و در او نیز یک احساس متقابل به وجود آمده و مثل دیوانه‌ها شما را دوست خواهد داشت. در تمام لحظات با عشق زندگی کنید و همیشه با احساسی هیجان زده در کنار هم باشید.

اعتماد به نفس برای بسیاری از افراد با اهمیت است. پس زمانی که با پسر مورد علاقه خود هستید بیشترین اعتماد به نفس را داشته باشید. شما می‌توانید اعتماد به نفس بالای خود را با بیان موفقیت‌های بزرگ خود و همچنین معرفی نقاط قوت خود نشان دهید. به یاد داشته باشید بعضی از افراد ممکن است اعتماد به نفس کمی داشته باشند، اگر پسر مورد علاقه شما اعتماد به نفس کمی داشته باشد، اعتماد به نفس بالای شما باعث جذب بیشتر او به شما می‌شود.

اگر شما در مورد خودتان با پسر مورد علاقه خود صحبت کنید به او کمک می‌کنید که احساسات او نسبت به شما افزایش پیدا کند. در مورد علایق، خانواده و اهداف خود با او صحبت کنید.

اما مراقب باشید نباید در مورد چیزهایی که ضروری نیستند با او حرف بزنیم. باید تلاش کنید برخی از جنبه‌های زندگی، اهداف و احساسات خود باعث افزایش علاقه پسر به شما می‌شود، گفتگو کرد.

بوسیدن یک راه بسیار عالی برای دیوانه کردن پسر مورد علاقه شما است. بوسیدن باعث بهبود احساس دوست داشتن، جذابیت بین دو طرف و ارتباط بهتر خواهد شد. برای این که از بوس کردن یکدیگر لذت ببرید باید به نکات زیر توجه کنید:

نتایج یافته‌ها نشان می‌دهد که رفتار صمیمی و گرم باعث نزدیکی بین دختر و پسر خواهد شد. به عبارت دیگر شما هرچه بیشتر شخص را ببینید، احتمال دوست داشتن آن فرد نسبت شما بیشتر است. دست‌ها را در همدیگر قفل کنید، راه‌هایی برای دیدن بیشتر او پیدا کنید و بسیاری از کارهای دیگر که به صمیمی‌تر و گرم شدن رابطه شما کمک می‎کند، انجام دهید.

مقاله مرتبط: از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟

پس شما نیز به عنوان یک دختر اگر می‌خواهید پسر مورد علاقه خود را دیوانه خودتان کنید میتوانید دوره های اموزشی را در سایت تهیه کرده و انشاالله با مطالعه و اجرا آن بتوانید به عشق واقعی خود برسید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…





باسلام ممنون از دوره آموزشیتون بینظیره بنظرم برای دختر پسرهای جامعه خودمون واقعا تاثیر گذاره وآدم به راحتی میتونه بااین دوره ها بهترین رابطه ها روبسازه

دوره ملکه باشید عالی بود

سلام چیز دیگر راهم بزارید

ممنون این روش جواب داد

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

جستجو در سایت



چطور پسری را دیوانه خود کنیم

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


9794


بازدید امروز:


46256


بازدید دیروز:

چطور پسری را دیوانه خود کنیم


232353099


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چطور پسری را دیوانه خود کنیم
چطور پسری را دیوانه خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *