شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

 
helpkade
شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور
شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به منظور ادامه تحصیل در رشته محل قبولی خود ملزم به پرداخت شهریه می باشند . شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده هر ساله توسط هیئت امنای دانشگاه تعیین شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان در صورت اطلاع از میزان تقریبی این شهریه می توانند با آگاهی کامل تری نسبت به ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام نمایند . شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

 

یکی از روش های ورود به تحصیلات تکمیلی ، شرکت در  آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد . پذیرفته شدگان این آزمون برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ملزم به پرداخت شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشند . این شهریه هر ساله توسط هیئت امنای دانشگاه پیام نور مشخص شده و به اطلاع داوطلبان می رسد .

با وجود افزایش 10 الی 15 درصدی میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در هر سال ، هم چنان شاهد افزایش متقاضیان این آزمون می باشیم و این به دلیل ساختار متفاوت آزمون ارشد فراگیر پیام نور نسبت به کنکور کارشناسی ارشد می باشد . داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پس از مطالعه منابع مشخص به سوالات دروس امتحانی ترم اول رشته امتحانی خود پاسخ می دهند و در صورت قبولی وارد ترم دوم می شوند .

در کنار مزیت های این آزمون موضوع شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که داوطلبان قبل از هر چیز باید به بررسی آن بپردازند . از این رو در ادامه جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ را به همراه جزئیات مربوط به آن در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .  

پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نمرات اکتسابی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می بایست نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند . شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 مطابق مصوبه هیئت امنای این دانشگاه بوده و در زمان ثبت نام از داوطلب دریافت می شود .

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ میزان شهریه ثابت و متغیر این دانشگاه را تعیین کرده و در اختیار داوطلبان قرار داده است . جدول زیر میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۸ را نشان می دهد که به محض اعلام مبالغ جدید برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ بروزرسانی خواهد شد .

 

 

به طور مثال شهریه یک ترم 8 واحدی برای داوطلبی که تمام دروس انتخابی اش جزو دروس نظری است به صورت زیر محاسبه می شود :
 

 ( 8 * شهریه متغیر نظری ) + شهریه ثابت = شهریه یک ترم 8 واحدی 

 ( 8 *  1,122,033  ) +  11,408,837 = 20,385,101 ریال
 

متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 مطلع شوند و ضمن داشتن اطلاعات کامل در این خصوص نسبت به ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند .

 

همان طور که گفتیم داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ به عنوان دانش پذیر در این آزمون شرکت کرده و به سوالات دروس امتحانی ترم اول خود پاسخ می دهند . به عبارت دیگر داوطلب بدون حضور در کلاس درس در امتحانات پایان ترم اول کارشناسی ارشد شرکت می نماید .

از این رو داوطلبانی که با کسب رتبه قبولی از دانش پذیری به دانشجویی تغییر وضعیت می دهند می بایست مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری را پرداخت نمایند . این شهریه در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش پذیری از داوطلب دریافت خواهد شد .

داوطلبان به منظور پرداخت شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می بایست نکات زیر را مورد توجه قرار دهند :

 

 

 

 

پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه ثبت نام در دانشگاه محل قبولی و میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰می توانند از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند . راه ارتباطی متقاضیان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد . 

 

مطابق متن مقاله شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توسط هیئت امنای این دانشگاه تعیین شده و در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج می شود .

مطابق متن مقاله ساختار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور متفاوت بوده و متقاضیان در آزمونی شرکت می کنند که سوالات آن از دروس ترم اول مقطع فوق لیسانس طراحی شده است .

این داوطلبان باید مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری را در زمان ثبت نام پرداخت نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله قرار داده شده است .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

با سلام و احترام بنده از طریق موسسه …. ثبت نام کرده ام آیا نیاز هست برای شرکت درآزمون ارشد فراگیر در سایت سنجش هم ثبت نام کنم ؟

سلام . برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنین ، در صورتی که موسسه مورد نظر شما رو در سایت سازمان سنجش ثبت نام می کنه نیازی به نیست شما فرم ثبت نام رو تکمیل کنین .

سلام میشه خواهش کنم در این چند مورد راهنماییم کنید : ۱. برای آزمون دانش پذیری ارشد باید تمام دورس نمره بالای ۱۲ بیاریم ؟ ۲. اینکه قبلا فرمودید بعضی واحدهای پیام نور حتی با نمرات بالا هم احتمال قبولیشون کمه ، از کجا بفهمیم توی چه واحدی ثبت نام کنیم که شانسمون زیاد باشه ؟۳. اگر در بعضی دروس نمره کمتر از ۱۲ بیاریم کلا قبولیمون منتفیه و باید دوباره سال بعد امتحان بدیم ؟ ۴. شهریه فراگیر رو هم میشه قسط بندی کرد ؟

سلام . در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در بعضی از رشته / محل ها با نمرات کمتر از 12 هم احتمال قبولی وجود داره ولی در بعضی از رشته / محل ها حتی با نمرات بالا شانس قبولی وجود نداره ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

چرا برخی موسسه ها الان دارن پول میگرن برا ثبت نام ارشد فراگیر

سلام . شما برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیازی به ثبت نام در هیچ موسسه ای ندارین فقط باید منابع آزمون رو تهیه و مطالعه کنین . زمان ثبت نام باید از طریق سایت سازمان سنجش برای شرکت در آزمون ثبت نام کنین .

سلام . میبخشید الان یک سری سایتها مثل ….. دارن ثبت نام میکنن وپول میگیرن..مگه زمان ثبت نام مهر نیست؟

سلام . ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیره ، احتمالا زمان شروع ثبت نام طبق روال سال های گذشته اواخر مهر ماه خواهد بود .

با سلام . می خواستم ببینم شیوه ارائه دروس خودخوان با مجازی درمیزان شهریه فرق داره؟ و کدومش بهتره؟

سلام . شهریه دوره مجازی بیشتره .

سلام من از طریق سایت …. ثبت نام کردم ایا سایت این موسسه تحت نظر وزارت علوم می باشد واعتبار دارد

سلام . ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیره .

سلام خسته نباشید . من فراگیر ثبت نام کردم الان اولین ترمم هست واسه دانشپذیری نمره بالای ۱۲ نگرفتم ولی شهریه ثابت واسم حساب کردن باید چیکار کنم؟؟

سلام . طبق قانون باید شهریه ثابت رو پرداخت کنین .

سلام. اینکه خیلی بی انصافیه برای ترم اول دوره دانش پذیری که نه کلاس رفتیم نه هیچی باید هم شهریه ثابت هم متغیر پرداخت کنیم! الان حدودا 1.600.000 شهریه ترم اول من شده که نه کلاس داشتم نه هیچی! واقعا بی انصافیه!

سلام . شهریه دوره دانشپذیری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برابر با شهریه ثابت + نصف شهریه متغییر دروسی که نمره بالای 12 در آزمون کسب کردین .

آیا برای دوره دانش پذیری که هیچ کدام از واحدها نمره قبولی 12 نگرفتم شهریه ثابت یا متغییر شامل می شود؟؟

سلام . خیر نیازی به پرداخت شهریه دوره دانشپذیری نیست .

سلام خسته نباشید من خواستم در تاریخ اردیبهشت ماه 1399 در ارشد فراگیر شرکت کنم. خواستم بدونم اگر در این تاریخ ثبت نام کنه چه زمانی کلاس ها شروع میشه و اینکه در سایت خود دانشگاه شهریه رو موقع ثبت نام زده 485 هزار تومان برای ترم اول!1-آیا این شهریه کم و زیاد میشه؟ 2-برای ترم دوم شهریه ثابت و متغییر را باید پرداخت کنم؟3- کل شهریه دوره ارشد برای رشته ارشد مهندسی شیمی حدودا چقدر میشود؟ممنون.

سلام .آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط یک مرتبه در سال در آذر ماه برگزار میشه و شروع ترم در بهمن ماه خواهد بود .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه پیام نور از داوطلبانی که در دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده و وارد دانشگاه می شوند شهریه دریافت می کند . شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده توسط هیئت امنای دانشگاه تعیین شده و در دفترچه ثبت نام این آزمون درج می شود .شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

برای مشاوره شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

برای مشاوره شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

آن دسته از داوطلبانی که با حضور در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ با یک دیگر به رقابت پرداخته و موفق به کسب رتبه قبولی می شوند ، برای ادامه تحصیل ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشند .

از این رو متقاضیان می بایست قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ، میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن توان مالی برای ثبت نام اقدام نمایند . میزان این شهریه توسط هیئت امنای دانشگاه پیام نور تعیین شده و هم زمان با ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

لازم به ذکر است جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای کلیه رشته های گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و هنر یکسان بوده و هر سال حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد . در ادامه به بررسی میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹-۱۴۰۰ می پردازیم .  

همان طور که گفتیم دانشگاه پیام نور جزو دوره های غیر روزانه کارشناسی ارشد بوده و ادامه تحصیل در آن ملزم به پرداخت شهریه می باشد . از این رو کلیه پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود باید شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را که متشکل از دو بخش شهریه ثابت و متغیر می باشد بپردازند .

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 میزان این شهریه را تعیین کرده و در قالب جدولی ارائه می دهد اما به دلیل این که فرایند ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 آغاز نشده در ادامه میزان شهریه سال 98 را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم .

 

 

لازم به ذکر است میزان شهریه ثابت به سال ورودی دانشجویان بستگی داشته و تا اتمام سنوات تحصیلی بدون تغییر باقی می ماند اما میزان شهریه متغیر بر اساس تعداد و نوع واحدهای اخذ شده دانشجویان تعیین شده و در طول مدت تحصیل قابل تغییر است . 

نکته : متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ در آزمونی با ساختار متفاوت شرکت کرده و به عنوان دانش پذیر به سوالات دروس ترم یک مقطع کارشناسی ارشد پاسخ می دهند . به عبارت دیگر این داوطلبان بدون حضور در کلاس و تنها با مطالعه منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در امتحانات پایان ترم اول شرکت کرده و در صورت قبولی وارد ترم دوم می شوند .

از این رو مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به کسب رتبه قبولی و ثبت نام در دانشگاه می شوند ، در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش پذیری دریافت خواهد شد . پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 باید این موارد را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن توان مالی برای ثبت نام اقدام نمایند .

 

آن دسته از داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ با یک دیگر به رقابت پرداخته و با کسب رتبه قبولی از دانش پذیری به دانشجویی تغییر وضعیت می دهند ملزم به رعایت برخی ضوابط می باشند که در ادامه به بررسی اجمالی آن می پردازیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به این که موارد مذکور تنها بخشی از نکات قابل توجه دوره دانشجویی می باشد به داوطلبان توصیه می کنیم با مطالعه دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از تمامی قوانین و مقررات مطلع شوند . 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 را راهنمایی کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود .

شهریه ثابت در سال ورودی دانشجو تعیین شده و تا اتمام مدت تحصیل تغییر نمی کند که میزان این شهریه در متن مقاله قرار داده شده است .

مطابق متن مقاله مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری پذیرفته شدگان ارشد فراگیر پیام نور متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش پذیری دریافت می شود .

مطابق متن مقاله سازمان سنجش در هر سال ، یک جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای کلیه رشته ها منتشر می کند .

برای مشاوره شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

برای مشاوره شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

سلام رشته روانشناسی تربیتی ارشدش به صورت پژوهش محور در طرح فراگیر ارائه میشه ، آیا برای دروس عملی حتما باید سرکلاس حاضر باشم ؟ اگه بیرجند قبول شم می  تونم با تعیین محل آزمون، چابهار امتحانات رو بدم ؟ و حتما باید پایان نامه رو بگذرونم ؟؟شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

سلام . باید در کلاس های عملی شرکت کنین ، معمولا در مقطع کارشناسی ارشد با جابجایی و انتقالی موافقت نمیشه ، باید پایان نامه رو بگذرونین در صورتی که قصد گذراندن پایان نامه ندارین باید نظام آموزش محور رو انتخاب کنین .

سلام من متاسفانه بدون هیچ آگاهی ۱۸۵۰ ریختم به حساب یه موسسه آمادگی برای فراگیر ارشد پیام نور ، اونها می گفتن با این پولی که ریختم اصلا شهریه ترم اول دانشگاهو نمیدم و از روی همین پول حساب میشه و بعد از ثبت نام گفتن نه ۳۰درصدشو خودت باید بدی،اصلا این موسسات می تونن شهریه دوره دانشپذیری رو بدن به دانشگاه؟؟خواهش میکنم جواب دقیق بهم بدید

سلام . در صورت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شما باید شهریه دوره  دانشپذیری رو به دانشگاه پرداخت کنین .

با سلام میخواستم بدونم شهریه دانشگاه پیام نور برای ارشد چقدر است؟

سلام . عبارت شهریه کارشناسی ارشد پیام نور  98 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام وقت بخیر.من ارشد فراگیر دانشگاه تهران قبول شدم.معدل کاردانی من ۱۴/۹۷صدم بود ولی موقع ثبت نام حضور ذهن نداشتم ۱۶ ثبت کردم.معدل کارشناسی هم ۱۵٫۳۸بود.ایا مشکلی برام پیش میاد?فرداثبت نام شروع میشه.

سلام . شرایط شما بررسی میشه در صورتی که با معدل کمتر ( 14.97 ) شانس قبولی داشته باشین مشکلی وجود نداره در غیر این صورت قبولی شما لغو میشه .

باسلام .ایا ثبت نام حضوری یا از طریق سایت انجام میشه؟ ثبت نام از ۷م تا ۱۳م هستش.ممنون میشم راهماییم کنید.

سلام . باید ابتدا از طریق سایت دانشگاه پیام نور از روز دوشنبه ( 7 بهمن ) ثبت نام کنین .

سلام مابه التفاوت دوره دانشپذیری دقیقا یعنی چه ؟

سلام . دانشگاه شهریه واحدهای دوره دانشپذیری رو از داوطلبینی که در آزمون کارشناسی ارشد  فراگیر پیام نور پذیرفته شدن رو می گیره .

سلام.میتونیم امتحانات اخر ترم رو در واحدی به جز واحدی که قبول شدیم بدیم؟با تشکر.

سلام . در صورتی که به دانشگاه درخواست مهمانی بدین و دانشگاه با مهمانی شما موافقت کنه ، می تونین در دانشگاهی که مهمان شدین تحصیل کنین و در امتحانات شرکت کنین .

سلام . من ارشد فراگیر  98 از دانشگاه تهران قبول شدم .من ساکن تبریز هستم به دلیل بارداری امکان رفت واماد به تهران برام خیلی سخته.من میتونم انتقالی یا مهمان بگیرم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام . باید به دانشگاه درخواست مهمانی بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

با سلام خسته نباشید ،ایا ثبت نام حضوری هست.من پذیرش شدم توی ازمون کی ثبت نام کنم ،مرسی

سلام . باید صبر کنین تا روز دوشنبه ، 7 بهمن ماه زمان و نحوه ثبت نام داوطلبینی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پذیر فته شدن ، اعلام شه .

سلام، تعداد واحد درسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی رو اعلام کنید.

سلام . به طور معمول دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد باید 32 واحد درسی بگذرونن ( بدون احتساب دروس جبرانی ) .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

فراگیر پیام نور

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

دفترچه کنکور کارشناسی ارشد

تفاوت دو رشته MBA و مديريت اجرايي

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه پیام نور از داوطلبانی که در این دانشگاه برای تحصیل در کارشناسی ارشد سال تحصیلی 99 – 1400 قبول شده اند ، هزینه ای را به عنوان شهریه دریافت می کند . این هزینه توسط هیئت امنا دانشگاه به دو صورت شهریه ثابت و شهریه متغیر تعیین شده است . معمولا شهریه ها در هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش خواهند داشت .شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 – 1400

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 – 1400

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که به دلایلی چون برگزاری کلاس های نیمه حضوری مورد توجه بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد قرار گرفته است . متقاضیانی که با خرید کارت اعتباری علاقه مندی ، تمایل خود را به انتخاب این رشته محل ها اعلام می نمایند ، قبل از هر چیز باید از میزان شهریه کارشناسی ارشد پیام نور مطلع شوند .

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های غیر دولتی بوده از این رو شهریه کارشناسی ارشد ۹۹ به آن تعلق گرفته و جزو دوره های غیر روزانه محسوب می شود . در ادامه برای آشنایی علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دوره میزان شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 – 1400 را به تفکیک گروه های آموزشی مختلف بررسی می کنیم .

دانشگاه پیام نور با آغاز سال تحصیلی جدید مبالغ مصوب شهریه کارشناسی ارشد پیام نور را در اطلاعیه ای منتشر کرده و به واحد های خود ابلاغ می کند . از این رو داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، رشته محل های این دانشگاه را انتخاب کرده و موفق به کسب رتبه قبولی می شوند می بایست در زمان ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ، شهریه مذکور را پرداخت نمایند .

این شهریه که توسط هیئت امنای دانشگاه پیام نور تعیین می شود شامل شهریه ثابت برای هر نیمسال تحصیلی و شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی می باشد . در جدول زیر شهریه کارشناسی ارشد پیام نور سال گذشته ارائه شده که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ – ۱۴۰۰ می توانند از حدود تقریبی آن آگاه شوند . این مبلغ هر ساله به طور میانگین 10 الی 15 درصد افزایش می یابد که در صورت اعلام مبالغ جدید اطلاعات زیر به روز رسانی خواهد شد .


 

 

جدول فوق مربوط به شهریه ارشد پیام نور سال پیش می باشد که به محض اعلام نرخ جدید بروزرسانی می گردد .

 

با توجه به این که شهریه کارشناسی ارشد پیام نور هر ساله تقریبا بین 10 تا 15 درصد افزایش می یابد ، برای رفاه حال داوطلبان محدوده شهریه ارشد پیام نور سال 99 – 1400 با افزایش 15 درصد به شرح جدول زیر حساب شده است . شهریه کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی و غیر علوم انسانی پیام نور با یکدیگر برابر است .

 

 

جدول فوق محدوده شهریه ارشد پیام نور 99 – 1400 با احتساب 15 درصد افزایش می باشد .

 

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری مانند غیر انتفاعی و پردیس خود گردان را دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات شهریه آن آگاه شوند . همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا اخبار مربوطه را پیگیری کنید .

در صورتی که شما علاقه مند به ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد هستید ، می بایست از شهریه ارشد دانشگاه آزاد مطلع شده و در صورت توانمندی در پرداخت آن به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 بپردازید . همچنین می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نموده و انتخاب های خود را با دید بازتری انجام دهید .

مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تجربیات خود را در این زمینه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار شما قرار می دهند . به علاوه نرم افزار انتخاب رشته ارشد نیز راهنمای مناسبی می باشند .

✔️ با توجه به جدول شهریه ارشد پیام نور سال پیش ، شهریه ثابت 1 میلیون و شهریه متغیر بین 100 تا 200 هزار تومان متغیر است .

✔️ همتنطور که در مقاله توضیح داده شد انتظار افزایش 10 تا 15 درصدی را برای شهریه ارشد پیام نور 99 داریم .

✔️ لینک مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری در متن مقاله قرار گرفته است . برای مطالعه جزئیات به متن مقاله مراجعه شود .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 – 1400

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 – 1400

با سلام من یک ترم دانشگاه پیام نور درس خواندم و شهریه کامل پرداخت کردم به دلیل مشکلاتی نتوانستم دوباره ادامه بدم و انصراف هم ندادم بعد گذشت سه ترم دوباره می توانم ادامه دهم؟

سلام . به دانشگاه مراجعه کنین در صورتی که برای شما انصراف ثبت نکرده باشن ، می تونین ادامه تحصیل بدین .

تخفیف در شهریه ارشد پیام نور شامل فرزند رزمنده میشه یا نه ؟

سلام . اکثر دانشگاه ها با تخفیف شهریه دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران 5% موافقت نمی کنن ، می تونین از طریق اداره امور ایثارگران پیگیری کنین .

سلام وقت بخیر . پیام نور عسلویه رشته ارشد روانشناسی عمومی و روانشناسی بالینی داره ؟؟؟ و هزینه شهریه اش چه حدود میشه ؟؟؟

سلام . باید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد رو چک کنین .

سلام شماره ای که گذاشتین کدش چنده؟شماره کاملشو با کد بذارین

سلام . شماره رو باید بدون کد بگیرین . در صورتی که موفق به برقراری ارتباط با مشاوران ما نمیشین مقاله سفارش پکیج مشاوره هیوا رو مطالعه کنین .

سلام وقت بخیر من کارشناسی تربیت بدنی دارم میتونم ارشد رو پیام نور بخونم؟ شهریش به چ صورته؟

سلام . می تونین در مقطع ارشد در هر دانشگاهی و هر رشته ای که مد نظرتونه تحصیل کنین . برای اطلاع از میزان شهریه مقاله رو مطالعه کنین .شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

سلام من کارشناسی برق الکترونیک دارم ایا میتونم ارشدمو مدیریت یا حقوق بخونم تو دانشگاه پیام نور ؟؟؟

سلام . بله می تونین در مقطع ارشد در رشته مدیریت و یا حقوق ادامه تحصیل بدین .

سلام من کارشناسی برق الکترونیک دارم میتونم واسه ارشد مدیریت بخونم ؟؟

سلام . بله می تونین در مقطع ارشد در رشته مدیریت تحصیل کنین .

کارشناسی‌ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور نسبت به آزاد و هزینه کدام کمتره و حدودا به چه میزان . با تشکر

سلام . برای تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور بدون شرکت در کنکور باید در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کنین . شهریه دانشگاه پیام نور کمتر می باشد .

سلام. من کارشناسی ادبیات دارم . می تونم برای ارشد فراگیر برم رشته مشاوره مدرسه؟ ممنون

سلام . بله می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع ارشد تحصیل کنین .

سلام وقت بخیر بنده کنکور ۹۸ محروم شدم به این خاطر که کنکور ۹۷ پذیرفته شده روزانه بودم میخواستم بدونم ایا حق شرکت در ازمون فراگیر پیام نور سال ۹۸ رو دارم؟؟؟ممنون میشم اگر پاسخ بدید

سلام . بله می تونین در آزمون ارشد فراگیر 98 شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تحریریه ایران مشاوره ۸ نظرها

شهریه دانشگاه پیام نور توسط هیئت امنای این دانشگاه تعیین می شود و هر ساله معمولا 10 الی 15 درصد به نرخ شهریه ها افزوده می شود. شهریه دانشگاه پیام نور شامل شهریه ثابت ، شهریه متغیر دروس نظری ( دروس عمومی ، دروس پایه نظری و دروس اصلی و تخصصی ) و شهریه متغیر دروس عملی ( عملی کم هزینه ، عملی پر هزینه ، پایان نامه ) می باشد. میزان شهریه متغیر بر اساس تعداد و نوع واحد های اخذ شده دانشجو تعیین می شود زیرا شهریه دروس عملی از شهریه دروس نظری بیشتر می باشد ،  ولی میزان شهریه ثابت وابسته به نوع رشته و سال ورود به دانشگاه می باشد. نکته مهمی که پاسخ سوال بسیاری از داوطلبان می باشد این است که شهریه در تمامی دوره های سراسری و فراگیر یکسان است.شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری یا طرح فراگیر جذب شده باشند ، یکسان است.

مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شامل 32 واحد درسی می باشد و به دو صورت آموزشی و آموزشی – پژوهشی ارائه می شود و دانشجویان می توانند حداقل 6 و حداکثر 12 واحد درسی در هر ترم اخذ کنند. طول دوره تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند حداکثر 10 نیمسال تحصیلی (5 سال) و دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند حداکثر 6 نیمسال تحصیلی (3 سال) می باشد و دانشجویان باید در این دوره شهریه ثابت و متغیر را پرداخت کنند.

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

دانشجویانی که توان پرداخت شهریه را ندارند می توانند از تسهیلاتی که دانشگاه پیام نور برای پرداخت شهریه در نظر می گیرد ، استفاده نمایند. دانشگاه پیام نور برای هر ترم تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد مبلغ 2/500/000 تومان وام شهریه پرداخت می کند و متقاضیان می توانند با ارائه مدارک لازم به دانشگاه ، از آن بهره مند شوند. می توانید برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان و شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه شبانه و شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی بر روی لینک ها کلیک کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاارشد پیام نور

20 ساعت پیش

20 ساعت پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

حدودا شهریه واسه رشته های فنی مهندسی چقدر میشه ثابت و متغیر با هم؟

سلام، شهریه هر ترم تحصیلی رشته های گروه فنی مهندسی در واحدهای دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

باسلام شهریه ارشد دانشگاه پیام نور رشته روانشناسی عمومی چقدر ممنونم

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور ۲/۱۰۰/۰۰۰ الی ۲/۱۵۰/۰۰۰ می باشد.

با سلام پس از قبولی در ازمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور هنگام ثبتنام فقط شهریه ثابت ترم اول گرفته میشود؟ رشته مدیریت دولتی دوره بیستم ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام ، شما در بدو پذیرش می بایست شهریه ثابت ترم اول و دوم را پرداخت نمایید ، سپس مطابق با تعداد واحد اخذ شده در ترم دوم شهریه متغیر این ترم را نیز پرداخت نمایید.

سلام ایا میشه ارشد رو‌بدون‌کنکور رفت در رشته های نظری؟ و سه ترمه تمام‌کرد؟

با سلام . برای ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور زمانی می توانید اقدام کنید که جزو استعداد های درخشان باشید و یا از طریق دانشگاه های فراگیر پیام نور اقدام به ثبت نام کنید که دارای یک آزمون اولیه، می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۳۰۹ نظرها

تحصیل در تمام رشته های دانشگاه پیام نور همانند سایر دانشگاه های غیردولتی ملزوم به پرداخت شهریه می باشد. میزان شهریه دانشگاه پیام نور متشکل از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر است که شهریه ثابت براساس سال ورود به دانشگاه و نوع رشته تحصیلی تعیین می گردد ولی شهریه متغیر وابسته به تعداد و نوع واحدهای انتخابی می باشد. شهریه رشته های بدون آزمون و با آزمون کاملا یکسان بوده و تفاوت این دو دوره تنها در شیوه پذیرش دانشجو است هم چنین کلیه دانشجویان باید علاوه بر شهریه ثابت و متغیر ، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه را نیز پرداخت نمایند.شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

هر ساله 10 الی 15 درصد به شهریه مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور افزوده می شود.

یکی از مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه کمتر این دانشگاه نسبت به برخی از دانشگاه ها همچون دانشگاه آزاد است. برای تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور داوطلبان باید در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از کسب رتبه لازم ، جهت انتخاب رشته های تحصیلی این دانشگاه اقدام نمایند. در مقطع کارشناسی رشته های متعددی در گروه های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه و …ارائه می شود که شهریه این رشته ها برای 20 واحد درسی به شرح جدول زیر می باشد :

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

همه ی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور چه آنان که از طریق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شده اند و چه آنان که در طرح ارشد فراگیر دانشگاه ثبت نام نموده اند ، به یک میزان شهریه پرداخت خواهند کرد که میزان شهریه کارشناسی ارشد 98 – 99 به شرح جدول زیر می باشد :

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

(تومان)

شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ، با توجه به نوع شیوه آموزشی دانشجو که ممکن است پژوهش محور یا آموزش محور باشد ، متفاوت است. ولی به طور کلی دانشجویان باید در زمان انتخاب واحد همه یا بخشی از شهریه ثابت خود را پرداخت نمایند و مابقی شهریه را تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت خواهند داشت با واحد دانشگاهی تسویه کنند. در جدول زیر شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99 فراهم شده است:

( تومان )

 ( تومان )

( تومان )

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاپیام نور شهریه

4 هفته پیش

4 هفته پیش

4 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام هزینه کامل دانشگاه پیام نور در رشته مترجمی زبان برای یک سال تحصیلی چقدر است.

با سلام و درود. شهریه کارشناسی رشته مترجمی زبان، در دانشگاه پیام نور از ۸۰۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

سلام برای پذیرش مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور از طریق کنکور زبان میشه یا باید کنکور دانشگاه پیام نور داد در کل چه کنکوری باید داد.

با سلام و درود. جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور می بایست، در کنکور سراسری شرکت نمایید، و در زمان انتخاب رشته، دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که رشته مترجمی زبان انگلیسی، در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور، نیز ارائه می شود.

سلام من دانشگاه ازاد مهندسی مقطع کارشناسی میخونم بعد درسم می تونم کارشناسی مجدد پیام نور شرکت کنم

با سلام و درود. مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، در صورت داشتن کارت پایان خدمت سربازی، محدودیتی جهت تحصیل مجدد برای شما وجود ندارد.

شهریه هر ترم مترجمی زبان دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی چقدر است‌.

با سلام و درود. شهریه هر ترم رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور ۸۰۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام من با مدرک فنی حرفه ای معدل دیپلم ۱۸ میتونم روانشناسی پیام نور ثبت نام کنم؟

باسلام، در صورتی که شما دارای دیپلم نظام ۶.۳.۳ باشید، می توانید در رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنید.

با سلام .من میخواستم رشته روانشناسی بخونم میخواستم ببینم شهریه ترمی چنده؟؟

سلام، شهریه هر ترم رشته روان شناسی در واحدهای دانشگاه پیام نور حدود ۸۰۰.۰۰۰ الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و منغیر) در نظر گرفته می شود.

سلام خسته نباشید. من میخوام رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بخونم ایا این رشته بدون ازمون و با سوابق تحصیلی قبول میکنه؟ و اگه میکنه هزینه هر ترمش چقدر میشه

سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، رشته روان شناسی به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه شده است، و شهریه (ثابت و متغیر) هرترم تحصیلی رشته مورد نظر در مقطع کارشناسی حدود ۸۰۰.۰۰۰ الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلام.ضمن خسته نباشید.من میخوام امسال رشته ارشد علوم سیاسی فراگیر ثبت نام و امتحان بدم.خواستم ببینم فراگیر علوم سیاسی هزینش چنده؟ و اینکه معدل دقیق ورودیش چند هستش..ممنونم راهنمایی کنید.

سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۱۳۹۸، شرط معدل خاصی برای ورود به واحدهای فراگیر ارشد پیام نور در نظر گرفته نشده است، و میزان شهریه رشته مورد نظر شما در هر ترم حدود ۲.۱۰۰.۰۰۰ الی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

سلام . من پارسال مهرماه دانشگاه آزاد شهرقدس علوم ورزشی ثبت نام کردم و تقریباً یک سوم شهریه هم پرداخت کردم اما برای امتحانات ترم یک شرکت نکردم و از اون به بعد هم ب دانشگاه مراجعه نکردم فعلا دانشگاه نمی‌رم میخواستم بدونم الان من دانشجوی انصرافی هستم یا نه باید انصرافمو ب. دانشگاه اعلام کنم و هزینه ای پرداخت کنم؟ چون می‌خوام برای سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم.ممنون از راهنمایی هاتون

با سلام، شما در حال حاضر می بایست وضعیت تحصیلی خود را در واحد دانشگاهی اول (دانشگاه آزاد شهر قدس) مشخص نمایید، درصورت تمایل به ثبت درخواست انصراف در واحد آموزشی باید هزینه آن را پرداخت کنید.

سلام.هزینه شهریه رشته علوم ورزشی در دانشگاه های آزاد،علمی کاربردی وپیام نور از نظر مقدار چگونه است؟واینکه سطح مدرک کدام دانشگاه معتبر تر است؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی، در دانشگاه پیام نور ۸۰۰/۰۰۰ الی ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد. لازم به ذکر است درصورت تمایل به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می توانید در هر یک از گرایش های تربیت بدنی که مدنظر دارید(به عنوان مثال تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی و …) در مقطع کاردانی به ادامه تحصیل بپردازید، در ضمن حدود شهریه این رشته در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی ۷۰۰/۰۰۰ الی ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان است.

با سلام من دانشجوی رشته علوم تربیتی داشنگاه فرهنگیان هستم میخاستم ببینم امکانش هست همزمان دانشگاه پیام‌نور رشته تربیت بدنی بخونم؟ سه روز اخر هفته فقط زمانم خالیه.

با سلام ، خیر متاسفانه امکان تحصیل همزمان برای دانشجویانی که در حال تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان هستند، وجود ندارد.

سلام . هزینه کنکور ارشد رشته ی کامپیوتر در پیام نور چقدر است ؟

با سلام، هزینه نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ۴۵/۶۰۰ تومان است و درصورت تمایل به اعلام علاقه مندی به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی می بایست سریال علاقه مندی را به مبلغ ۱۳/۸۰۰ تومان خریداری نمایید و در فرایند نام نویسی اعمال کنید.لازم به ذکر است حدود شهریه رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مذکور ۲/۴۰۰/۰۰۰ الی ۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام، من‌اتباع هستم،آیامیتونم بدون کنکوروارد دانشگاه نوردربخش علوم انسانی بشم؟ دیپلم راافغانستان خوندم واینجامدارک واقامهءمعتبردارم. لطفاًجواب بدین

با سلام ، چنانچه دارای شرایط ثبت نام باشید ، به عنوان مثال مدرک تحصیلی شما معادل سازی شده و به تایید وزارت علوم رسیده باشد می توانید نسبت به نام نویسی در مرحله سوابق تحصیلی در رشته و دانشگاه مدنظر اقدام نمایید.

سلام من میخوام کنکور پیوسته کارشناسی رشته زبان رو بدم شهریه ی هر ترم کارشناسی زبان چنده تقریبی خواهشا ج بدین ممنون

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته مذکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور ۸۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

درود, برای دکتری ادبیات میتوانم وارد فراگیر پیام نور شوم? ممنون

با سلام ، در حال حاضر امکان پذیرش از طریق طرح فراگیر پیام نور در مقطع دکتری وجود ندارد ، لذا شما می بایست در آزمون ورودی دکتری شرکت نمایید و چنانچه رشته و گرایش موردنظر در واحد دانشگاهی مذکور ارائه شود به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام خسته نباشید من میخوام برای سال ۹۹ وارد دانشگاه پیام نور بدون کنکور بشم و فقط میخوام از معافیت تحصیلی ۱ سالش استفاده کنم و برای سال ۱۴۰۰ کنکور رشته پرستاری شرکت کنم دقیقا باید چیکاری انجام بدم آیا هزینه هم داره.

با سلام. شما می توانید برای ورود به دانشگاه های پیام از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام کنید و در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت کرده و در صورت پذیرش نهایی از یک واحد دانشگاهی انصراف خود را ثبت کرده و در دانشگاه جدید ثبت نام کنید. لازم به ذکر است آقایان تا قبل از گذراندن خدمت سربازی یک بار مجاز به ثبت انصراف می باشند.

سلام هزینه ی تحصیل رشته ی ریاضیات و کاربردها در دانشگاه پیام نور به ازای هر ترم چقدره؟

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور ۸۰۰/۰۰۰ الی ۱/۱۵۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام و خسته نباشید وضعیت شهریه برای رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور بندرعباس ورودی های ۹۹ چطوره؟

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی دانشگاه های پیام نور ۸۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

سلام فارغ التحصیل روانشناسی استثنایی دانشگاه دولتی اصفهان سال ٧٢ هستم میخوام ارشد روانشناسی شیراز بدون آزمون بخونم امکانش هست؟ شهریه چقد میشه؟

با سلام. ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور صرفا برای افرادی می باشد که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند و یا از طریق فراگیر پیام نور اقدام می کنند. در صورت پذیرش در آزمون فراگیر پیام نور شهریه ثابت و متغیر رشته روانشناسی ۲/۱۰۰/۰۰۰ تومان الی ۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان برای یک ترم تحصیلی می باشد.

سلام من در حال تحصیل در حقوق دانشگاه ملی هستم اگر بخواهم همین رشته را در پیام نور شهرم بخونم شرایطش چه جوریه و میشه بگید شهریه اش چقدر میشه ممنون میشم جواب بدید

با سلام. رشته حقوق در برخی از واحد های پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود. شما می توانید انصراف خود را ثبت کرده و در یک واحد دانشگاهی جدید در شهر محل سکونت ثبت نام انجام دهید و یا در صورت موافقت واحد دانشگاهی درخواست انتقالی داده و در دانشگاه نزدیک به محل سکونت ادامه تحصیل دهید. شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور برای رشته حقوق ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ در یک ترم تحصیلی می باشد.

سلام شهریه نیمسال تحصیلی کاردانی کامپیوتر چقدر هستش

با سلام ، در حال حاضر در دانشگاه پیام نور پذیرش در رشته کامپیوتر در مقطع کاردانی وجود ندارد.لازم به ذکر است حدود شهریه رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه مذکور ۹۰۰/۰۰۰ الی ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام وقت‌بخیر شهریه زبان دانشگاه پیام‌نور چقد میشه؟؟ممنون

با سلام ، حدود شهریه رشته مذکور در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ، ۷۰۰/۰۰۰ الی ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سلامی دوباره با کارشناسی شهرسازی میتونم ارشد معماری بخونم؟

با سلام ، بله مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۳۹۹ ، شما در مقطع کارشناسی ارشد مجاز به تغییر رشته تحصیلی می باشید ، لازم به ذکر است در صورت تغییر رشته می بایست ۶ الی ۱۲ واحد جبرانی در نظرگرفته شده را نیز بگذرانید .

با سلام من لیسانش شهرسازی و فوق لیسانس برنامه ریزی شهری دارم میخواستم بدونم میتونم دکتری رو معماری دانشگاه پیام نور بدون کنکور بخونم؟

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری ۱۳۹۹ ، شما شرایط احراز تحصیلی جهت انتخاب رشته معماری به عنوان رشته امتحانی را دارا نبودید.لازم به ذکر است صرفا درصورتی که شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان را داشته باشید می توانید بدون آزمون در مقطع دکتری به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام دانشگاه پیام نور رشته های زیان انگلیسی دارد؟

با سلام ، بله شما در صورت تمایل و داشتن سایر شرایط می توانید در رشته هایی مانند مترجمی زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی و … در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . همچنین می توانید با مطالعه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من امسال۱۳۹۸ دانشگاه روزانه قبول شدم و انتخاب رشته هم کردم اما نرفتم، برای کنکور ارشد ۹۹ میتونم ثبت نام کنم و در رشته های مجازی پیام نور مدیریت کسب و کار قبول بشم ، از نظر قانونی مشکلی ندارن? ممنون میشم جواب بدین

با سلام. پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ حق شرکت در آزمون سال ۱۳۹۹ را ندارند و به مدت یک سال دارای محرومیت می باشند.

سلام .میزان شهریه هر ترم رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه پیام نور چقدر است؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی در واحد های دانشگاه پیام نور برای رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود .

سلام خسته نباشید من مدرک کاردانی معماری دارم رشته حقوق بخوانم واحد های عمومی معادل سازی میشه حد نصاب نمره معادل سازی چند هست

با سلام. در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه می توانید در رشته مورد نظر شرکت کرده و مدرک کاردانی و ریز نمرات را به دانشگاه پذیرفته شده ارائه دهید ، حد نصاب نمرات کسب شده برای معادل سازی معمولا نباید کمتر از ۱۲ باشد.

سلام شهریه یک ترم کارشناسی حقوق دانشگاه پیام نور واحد صحنه چقدر میشه

با سلام ، حدود شهریه رشته حقوق در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور ۷۰۰/۰۰۰ الی ۹۵۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

سلام من ترم یک جغرافیا در دانشگاه محقق اردبیلی مشغول تحصیلم شرایطش چجوریه برم پیام نور تبریز

با سلام ، در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید ، میتوانید از رشته و دانشگاه در حال تحصیل انصراف داده و در رشته مورد نظر در دانشگاه پیام نور تبریز مشغول به تحصیل مجدد شوید . همچنین می توانید برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه ها به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام وقت بخیر.من دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم میتونم حقوق دانشگاه پیام نور ی شهره دیگه ثبت نام کنم بدون آزمون؟درمورد شهریه راهنماییم میکنید لطفا؟

با سلام بله شما می توانید با مدرک دیپلم خود برای رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . لازم به ذکر است شهریه هر ترم تحصیلی رشته مورد نظر حدود ۷۰۰.۰۰۰ الی ۹۵۰.۰۰۰ در نظر گرفته شده است .

سلام من کاردانی نرم افزار از دانشگاه ازاد دارم خواستم بدونم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته تو همون رشته تقریبا چند واحد تطبیق میخوره؟

با سلام. تطبیق دروس بستگی به نمرات کسب شده شما در آن درس دارد ، معمولا در ، دروس عمومی تطبیق واحد انجام می شود و شما با ارائه مدرک به دانشگاه مورد نظر می توانید درخواست خود را برای تطبیق واحد اعلام کنید.

سلام من یه ترم مهندسی کامپیوتر پیام نور لاهیجان خوندم الان می‌خوام برگردم پیش خونوادم تهران. هزینه شهریه تهران شمال کارشناسی مهندسی کامپیوتر چقد میشه ؟؟

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ۸۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۳۰۰/۰۰۰ تومان در هر ترم تحصیلی می باشد.

سلام من دانشجوی رسته عمران ازاد اسلامشهر هستم و الان انتحاناتمم شروع شده. من میخوام برم دانشگاه پیام نور حسابداری بخونم.الان باید چیکار کنم به نظرتون؟ امتحانارو بدم برم یا شرکت نکنم؟

با سلام ، شما درصورت تمایل می توانید در امتحانات پایان ترم دانشگاه مذکور شرکت کرده و سپس درخواست انصراف را در واحد دانشگاهی ثبت نمایید ، چنانچه واحد دانشگاهی مبدا و مقصد موافقت نمایند می توانید لیست دروس گذرانده شده را جهت تطبیق واحد ارائه کنید.

سلام میخاستم بدونم شهریه یک ترم واسه رشته حقوق دانشگاه پیام نور شیراز چقدرمیشه؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی پیوسته حدود ۸۰۰.۰۰۰ الی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان به ازای بیست واحد درسی در نظر گرفته می شود .

سلام میخواستم ببینم هزینه رشته زیست شناسی گیاهی ترمی چقدر است؟ ثابت و متغیر

با سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته زیست شناسی گیاهی در مقطع کارشناسی دانشگاه های پیام نور در هر ترم تحصیلی ۷۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سلام شهریه ثابت و متغیر پولش میشه همون مبلغی که شهریه واریز میشه ؟

با سلام ، مبلغ شهریه پرداختی شما مجموع شهریه ثابت و متغیر می باشد.

سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم هزینه رشته مهدسی رباتیک ترمی چقدر است؟(ثابت و متغیر)

با سلام . شهریه ثابت و متغیر رشته های مهندسی در مقطع کارشناسی دانشگاه های پیام نور ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۳۰۰.۰۰۰ می باشد.

سلام و وقت بخیر میخواستم ببینم هزینه یک ترم تحصیلی رشته مدیریت آموزشی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد تهران جنوب و دانشگاه پیام نور تهران جنوب چقدر میشه؟

با سلام , شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان و در دانشگاه های پیام نور حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود .

با عرض سلام و خسته نباشید، من میخواستم بپرسم شهریه ی ورودی مهر ۹۹ بدون کنکور رشته ی گرافیک دانشگاه ازاد تهران چقدر خواهد بود؟

با سلام , شهریه هر ترم تحصیلی (ثابت و متغیر ) برای رشته گرافیک و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ الی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود .

سلام میخواستم بدونم باتوجه به اینکه دیپلم نظام جدیدتجربی دارم میتونم در رشته های صرفا با سوابق تحصیلی در زیر گروه های ریاضی و تجربی پذیرش بشم؟

سلام , بله شما می توانید رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی , را انتخاب نمایید و لذا به این نکته نیز توجه فرمایید که برای پذیرش در دانشگاه , اولویت با کسانی می باشد که دارای معدل بالایی می باشند .

سلام هزینه هر ترم تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد کرمانشاه چه قدر میشه؟

با سلام , شهریه در نظر گرفته شده برای رشته مهندسی کامپیوتر در واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ الی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان در مقطع کارشناسی می باشد .

سلام من ترم اولمه ک براساس سوابق تحصیلی مهندسی کامپیوترپیام نورقبول شدم میخواستم بدونم برای شهریه میشه تاآخرترم پرداخت کردیاخیر؟برای وام ازنظرضامن مشکل دارم

با سلام شما می بایست شهریه ی ثابت ترم اول را واریز نمایید تا مجاز به انتخاب واحد شوید و می توانید شهریه ی متغیر را در طول ترم تحصیلی ( قبل از شروع امتحانات پایان ترم ) واریز نمایید .

سلام ، من امسال هم واسه دانشگاه دولتی انتخاب رشته کردم هم از بین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی ، دانشگاه پیام نور رو انتخاب کردم. به گفته سازمان سنجش درصورت قبولی در هر کدام از رشته ها ، میشه یکیشون رو انتخاب کرد. الان دانشگاه دولتی دوره روزانه رو آوردم، اگر پیام نور هم قبول شدم نیاز به انصراف از دانشگاه دولتی هست؟ اگر پیام نورقبول شدم و ثبت نام کردم و بعدش انصراف از تحصیل بدم ، میتونم سال بعد توی کنکور شرکت کنم؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های شهریه پردازه که هر سال تو مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو میکنه . مبلغ شهریه کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واسه کسایی که از طریق کنکور وارد این دانشگاه میشن با اونایی که از طریق پذیرش بدون کنکور وارد شدن ، تفاوتی نداره . 

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های مورد تایید وزارت علومه ، که هر سال تو مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور و تو مقطع دکتری فقط به صورت با آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کنه و تو مقطع کاردانی پذیرش دانشجو نداره .

از اونجایی که این دانشگاه جزو دانشگاه های شهریه پردازه ، لازمه تا داوطلبا قبل از انتخاب این دانشگاه ، میزان شهریه اش رو بدونن و براساس توان مالیشون اقدام به انتخاب این دانشگاه کنن . البته شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به شهریه دانشگاه آزاد خیلی کمتره . میزان شهریه واسه اونایی که از طریق کنکور وارد دانشگاه پیام نور میشن با اونایی که از طریق رشته های بدون کنکور وارد شدن ، تفاوتی نداره .

داوطلبایی که زمان ثبت نام ، علاقه مندی خودشون رو به تحصیل تو دانشگاه پیام نور اعلام کرده و کارت اعتباری برای ثبت نام تو این دانشگاه رو خریداری کردن ، در صورت قبول شدن ، باید بعد از ثبت نام اینترنتی با مدارکشون به دانشگاهی که قبول شدن ، برن و با پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور ۹۹ مراحل ثبت نامشون رو تکمیل کنن . جدول میزان شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور 99 رو واسه مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری گذاشتیم . پس همراهمون باشین !

 

در ادامه شهریه ثابت و متغیر مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تو سال تحصیلی 98 – 99 رو نوشتیم . واسه تخمین شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 10 الی 15 درصد اضافه کنین .

شهریه داوطلبایی که تو مقطع کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور  ۹۹ وارد این دانشگاه شدن ، فرقی با داوطلبایی که از طریق کنکور سراسری وارد این دانشگاه میشن ، نداره .

 

 

 برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی تو مقطع کارشناسی پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

 

 

در ادامه شهریه ثابت و متغیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تو سال تحصیلی 98 – 99 آورده شده . واسه تخمین شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبالغ زیر 10 الی 15 درصد اضافه کنین .

جالبه بدونین شهریه داوطلبایی که تو مقطع کارشناسی ارشد از طریق ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور ۹۹ وارد این دانشگاه شدن ، با داوطلبایی که از طریق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه پیام نور میشن ، فرقی نداره .

 

 

 با دانلود اپلیکیشن پیام من دانشگاه پیام نور می تونین به راحتی مقدار شهریه خودتون رو ببینین و اون رو پرداخت کنین . 

در ادامه شهریه ثابت و متغیر مقطع دکتری دانشگاه پیام نور تو سال تحصیلی 98 – 99 رو نوشتیم . واسه تخمین شهریه مقطع دکتری دانشگاه پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 10 الی 15 درصد اضافه کنین .

 

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به سوالای شما در مورد شهریه مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین . همچنین با عضویت تو کانال تلگرام کنکور سراسری و کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور تحصیلیکو از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه پیام نور مطلع بشین .

 

 برای اطلاع از شهریه دکتری دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .

 

 

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

9623

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته فراگیر پیام نور در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸، جزئیات شهریه این دوره مطابق جدول زیر است:

شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه سالانه افزایش می یابد.

مابه­ التفاوت شهریه دوره دانش‌پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه گردند، در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش‎پذیری دریافت خواهد شد.شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

چنانچه دانش‌پذیران گرامی متقاضی استفاده از خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور (کلاس های رفع اشکال گروهی) باشند، می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و میزان شهریه به مراکز استانی دانشگاه مراجعه و پس از ثبت نام و پرداخت شهریه در این دوره ها شرکت نمایند.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

جزئیات شهریه پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه ۱۳۹۷ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، ﺷﻬﺮﻳﻪ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ ﻓﺮاﮔﻴﺮ در ﺳﺎل ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ۹۸-۱۳۹۷ (ﻣﺒﺎﻟﻎ ﺑﻪ رﻳﺎل) به شرح جدول ذیل می باشد:

 

ﺗﺬﻛﺮ ۱- ﺷﻬﺮﻳﻪ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن داﻧﺸﮕﺎه ﭘﻴﺎم ﻧﻮر ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻣﺼﻮﺑﺎت ﻫﻴﺄت اﻣﻨﺎی داﻧﺸﮕﺎه ﺳﺎﻻﻧﻪ اﻓﺰاﻳﺶ ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ.شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

ﺗﺬﻛﺮ ۲- ﻣﺎﺑﻪاﻟﺘﻔﺎوت ﺷﻬﺮﻳﻪ دوره داﻧﺶ ﭘﺬﻳﺮی ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ورود ﺑﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﮔﺮدﻧﺪ، در اوﻟﻴﻦ ﻧﻴﻤﺴﺎل داﻧﺸﺠﻮﻳﻲ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺗﻌﺪاد واﺣﺪ اﻧﺘﺨﺎﺑﻲ دوره داﻧﺶﭘﺬﻳﺮی درﻳﺎﻓﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺗﺬﻛﺮ ۳- ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ داﻧﺶ ﭘﺬﻳﺮان ﮔﺮاﻣﻲ ﻣﺘﻘﺎﺿﻲ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﭘﻴﺎم ﻧـﻮر (ﻛـﻼسﻫـﺎی رﻓـﻊ اﺷـﻜﺎل ﮔﺮوﻫـﻲ) ﺑﺎﺷـﻨﺪ،

ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای اﻃﻼع از ﻧﺤﻮه ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﻣﻴﺰان ﺷﻬﺮﻳﻪ ﺑﻪ ﻣﺮاﻛﺰ اﺳﺘﺎﻧﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﭘﺲ از ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﭘﺮداﺧﺖ ﺷـﻬﺮﻳﻪ در اﻳـﻦ دورهﻫﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

هرساله دانشگاه‌های فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد بصورت بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام میکند. تا علاقه‌مندان بتوانند از این طریق ثبت نام خود را انجام دهند. دراین مقاله قصد داریم شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را بررسی کنیم. نکته مهمی که دراین دانشگاه‌ها وجود دارد این است که، علاقه‌مندان پس از ثبت نام در این مقطع بصورت دانش‌پذیر باید بطور خودخوان بدون حضور در کلاس های دانشگاهی، ترم اول را بگذرانند. و پس از کسب شرایط و حدنصاب رشته و دانشگاه‌های مورد انتخاب از حالت دانش‌پذیر به دانشجو تبدیل شوند. لذا داوطلب میبایست در طول ترم اول منابع و سرفصل های مشخصی را مطالعه کند.

در صورتی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور میباشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله همه چیز درباره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

و…

دوره‌ی دانش‌پذیری به مرحله‌ ای از طرح فراگیر پیام‌نور گفته می‌شود که هیچ‌گونه کلاسی برای داوطلبان تشکیل نشده، افراد باید منابع و مباحث مربوطه را به صورت خودخوان مطالعه کنند. تا برای آزمون دانش‌پذیری آماده شوند.

یکی از روش‌هایی که دانشگاه پیام‌ نور اقدام به جذب دانشجویان می‌کند طرح فراگیر پیام نور است، در این طرح افراد پس از ثبت‌نام و انتخاب رشته و در صورت کسب نمره‌ی قبولی تبدیل به دانشجوی رسمی رشته مربوطه می‌شوند. و می‎‌توانند از شرایط و خدماتی که برای دانشجویان رسمی است، بهره گیرند، ضمناً پیش از کسب نمره‌ی قبولی به افرادی که شرایط ورود به این دوره‌ها را داشته و صرفاً در موعد مقرر ثبت‌نام کرده‌اند، دانش‌پذیر می‌گویند. در دوره‌ی دانش‌پذیری احتیاجی به پرداخت شهریه ثابت و متغیر نیست.

دانشگاه فراگیر پیام‌نور در مقطع کارشناسی ارشد در دوره دانش پذیری به دلیل عدم برگزاری کلاس و خودخوان بودن در این دوره صرفا هزینه ای برای برگزاری ازمون از داوطلب دریافت می‌کند. که مبلغی در حدود ۸۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.

لذا دوطلبان به تبلیغات‌هایی مبنی بر پذیرش بدون کنکور در دانشگاه فراگیر پیام نور با مبلغی بیش از مبلغ ذکر شده در بالا توجه نکنند. و فریب این شرکت‌ها را نخورند.

دانشگاه پیام نور نسبت به تمامی دانشگاه‌های شهریه پرداز قیمت مناسبی دارد و از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه‌ترین دانشگاه حهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.شهریه‌ی هر ترم براساس دروس اخذ شده (نظری یا عملی) نزدیک به ۲ میلیون تومان است.

تمامی مبالغ زیر به ریال میباشد

برای ورودی بهمن ماه ۹۷

تذکر ۱- شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه سالانه افزایش می یابد.

تفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه گردند، در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد امتحانی دوره دانش پذیری دریافت خواهد شد.

تذکر ۳- چنانچه دانش‌پذیران گرامی متقاضی استفاده از خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور (کلاس های رفع اشکال گروهی ) باشند، می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و میزان شهریه به مراکز استانی دانشگاه مراجعه و پس از ثبت‌نام و پرداخت شهریه در این دوره ها شرکت نمایند.

دانشگاه فراگیر پیام نور در پاییز هر سال و بطور تقریبی در اواخر مهر ماه تا ابتدای ابان ماه در یک ورودی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد  از طریق سایت رسمی سازمان سنجش اموزش کشور با اخذ مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ریال و اپلود عکس و وارد کردن اطلاعات شخصی داوطلب و ثبت یک رشته همراه با حداکثر بیست واحد دانشگاهی (بسته به علاقه متقاضی) اقدام به ثبت‌نام کنند.

فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت درآزمون دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور را متقاضیان ملزم به دریافت و پرکردن ان‌ها میباشند.

دانشجویان سال آخر باید میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ در محل مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اعلام نمایند.

پست قبلی

کلاس ششم | معرفی کتاب آموزشی ، معرفی آزمون‌های ورودی و اهمیت‌ها

پست بعدی

کارشناسی ارشد محیط زیست بدون کنکور پیام نور ۹۸

نحوه ثبت‌ نام فراگیر پیام‌ نور

کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور

میزان شهریه، تخفیفات و وام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

منابع کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری فراگیر پیام نور ۹۸

سلام و خداقوت خدمت دست‌اندرکاران مرکز. لطفا اطلاع‌رسانی کافی و به موقع بفرمایید.
هشدار جدی به متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور:
فریب موسسات غیرمجاز تحت عنوان فراگیر پیام نور را نخورید.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور در گفتگو با خبر رادیو جوان: با هیچ موسسه ای قرارداد همکاری نداریم.

تبلیغات این موسسات کاذب است و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه به وزارت علوم ارسال شده است.دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از طریق سازمان سنجش، با منابع مشخص و هزینه ثبت نام کمتر از یکصد هزار تومان می باشد.که صرفا در ابان ماه و از طریق سایت سازمان_سنجش می باشد.

موسساتی مانند چاوش، موسسه جامع برسام، سیمیا، فراگیر پیام نور، خوارزمی، دانش پژوهان، faragir.net و غیره هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند.

متاسفانه درحالی برخی از این موسسات با فریب افراد، اقدام به اخذ شهریه های یک و نیم تا ۱۴میلیون تومانی را می کنند که شهریه ثابت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور حدود یک میلیون تومان است که برای پذیرفته شدگان فراگیر در ترم دانش پذیری شهریه ای اخذ نمی شود.

برای جلوگیری از فریب هموطنان لطفا نشر دهید.

پایگاه_خبری_دانشگاه_پیام_نور

@upnanews
این هم لینک خبر:http://pnu.ac.ir/Portal/home/?news/605602/605612/1498766/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AFشهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پکیج‌های مشاوره‌ای

برای عضویت کلیک کنید

برای عضویت کلیک کنید

چالش های پیش رو

زمان ثبت نام

شرایط و ضوابط ثبت نام

زمان برگزاری آزمون

زمان اعلام نتایج

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور
شهریه ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نور
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *