عکس پروفایل روانشناس یعنی

 
helpkade
عکس پروفایل روانشناس یعنی
عکس پروفایل روانشناس یعنی



 تبریک  روز جهانی روانشناس و مشاور

 

عکس پروفایل روز جهانی روانشناس و مشاور

 

عکس پروفایل روانشناس یعنی

 پروفایل روز جهانی روانشناس

 

روز روانشناس

 

 عکس پروفایل روز جهانی روانشناس

 

عکس پروفایل روانشناس

 

پروفایل روز مشاور

 

 روز جهانی روانشناس و مشاور

 

عکس پروفایل روز جهانی روانشناس

 

پروفایل روز جهانی روانشناس

 

عکس پروفایل روز مشاور

 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

 

داستان های جالب و خواندنی

آموزش مهارت بدون اتلاف وقت وهزینه

گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

بهترین قیمت بلیط پروازهای روزانه

انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی

گيفت كارت اپل آيتونز آمریکا،آلمان و..

ازمهار‌ت‌هات آسون وبدون سرمایه،پول دربیار!

تا 70% تخفیف تور کیش

لوازم جانبی لوکس موبایل

رزرو آنلاین مفرح ترین تورهای پیشنهادی فصل

بازار آنلاین انواع محصولات و خدمات

بهترین قیمت جدیدترین گوشی های بازار

آخرین قیمت هاو زمان تخفیف محصولات دیجیتال

عکس پروفایل روانشناس یعنی

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

ثبت نام دوره اموزش ماساژ کلاسیک و درمانی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020



تصاویر با ما حرف می‌زنند. كافی است به آنها با دقت نگاه كنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با كمی دقت می‌فهمید كه در شبكه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یكی از این سرنخ‌ها عكس پروفایل در شبكه‌های اجتماعی است. تصاویری كه یك فرد خودش را با آنها به دوستان مجازی‌اش معرفی می‌كند از واقعیت درونی او خبر می‌دهد. دكتر پرویز رزاقی، روانشناس و استاد دانشگاه به شما می‌گوید چه رازی پشت تصاویر شخصی افراد نهفته و چطور می‌توانید به ابعاد شخصیتی دوستان مجازی‌تان پی ببرید.

خجالتی‌ها كمتر عكس می‌گذارندشاید افراد كمرو و خجالتی این ویژگی‌شان را در شبكه‌های اجتماعی هم بروز می‌دهند. این افراد معمولا از عكس واقعی خودشان كمتر استفاده می‌كنند یا تصاویرشان كاملا واضح نیست. علاوه بر این ممكن است ترجیح دهند به جای عكس واقعی خودشان تصاویری از زیبایی‌های طبیعی را داشته باشند. كمروها عكس‌های سنتی را هم می‌پسندند و دوست ندارند در فضای مجازی جلب‌ توجه كنند.پرخاشگرها عكس غیرواقعی دارندوقتی فردی در فضای مجازی قصد پرخاشگری یا به‌كار بردن الفاظ ناشایست را دارد ممکن است كمتر از نام و تصویر واقعی خودش استفاده می‌كند. افراد بی‌ادب و پرخاشگر هویت واقعی‌شان را كمتر فاش می‌كنند و به همین دلیل با نام و تصویر غیرواقعی در شبكه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند تا قابل شناسایی نباشند بنابراین اگر فردی با هویت نامعلوم و بدون داشتن تصویر قصد دوستی با شما را داشت در پذیرش این دوستی محتاط باشید و این دوستی‌ها را به سادگی قبول نكنید.مهرطلب‌ها زیاد لایك می‌خواهندشخصیت مهرطلب در هر شرایطی به دنبال كسب مهر و محبت است و حتی در فضای مجازی هم این میل درونی‌اش را جست‌وجو می‌كند. چنین فردی از هر فرصتی برای جلب محبت دیگران بهره‌مند می‌شود و چه بهتر است كه چنین نیازی را از تصاویر واقعی خودش دریافت كند. وقتی عكس پروفایل فرد مهرطلب را لایك می‌كنید به خواسته‌اش می‌رسد. احتمالا مهرطلب‌ها به دنبال عكس‌هایی از خودشان هستند كه منجر به ارتباط و تعامل بیشتر با افراد شود.به همین دلیل ممكن است عكس‌های متفاوت و خاصی را در پروفایل‌شان ببینید حتی ممكن است در عكس‌های‌شان ابهام هم دیده شود. دیدن نظراتی از این دست كه كجا بودی؟ چطور رفتی اونجا؟ و. . . هم برای مهرطلب‌ها جذاب است. در مجموع هر عكسی كه تصور كنند اظهارنظرهای خوبی از آن دریافت می‌كنند، در صفحه اجتماعی‌شان دیده می‌شود. شاید این موضوع به تامین نشدن نیازهای درونی آنها در زندگی مربوط باشد كه باید مورد بررسی قرار گیرد.

عکس پروفایل روانشناس یعنی

تنوع‌طلب‌ها راضی نمی‌شوندحتما دیده‌اید كه بعضی از افراد در شبكه‌های اجتماعی مرتب عكس‌شان را تغییر می‌دهند و هر روز با عكس تازه‌ای ظاهر می‌شوند. شاید یكی از دلایل این موضوع به تنوع‌طلبی فرد مربوط شود. تنوع‌طلب‌ها خیلی زود از یكنواختی خسته می‌شوند و دل‌شان می‌خواهد تصاویرشان را در قالب‌های مختلف به دوستان‌شان نشان دهند. شاید هم عكس‌ها برای‌شان رضایت‌بخش نیست و می‌خواهند با تعویض مدام عكس‌ها به رضایت برسند.خودشیفته‌ها ژست می‌گیرندبه‌نظر می‌رسد افرادی كه برای عكس پروفایل شان لباس‌های شیك و گرانقیمت می‌پوشند، ژست خاص می‌گیرند یا به آتلیه می‌روند در دسته افراد خودشیفته قرار دارند. این افراد از دیدن تصاویر خودشان لذت می‌برند و دل‌شان می‌خواهد چنین تصاویری در معرض دید عموم قرار گیرد بنابراین هر وقت متوجه شدید كه یكی از دوستان مجازی شما مشتاق است مدام عكس‌هایی از این سبك را در شبكه‌های اجتماعی قرار دهد، نسبت به خودشیفته بودن او مشكوك شوید.از دیگر ویژگی‌های افراد خودشیفته این است كه خیلی دوست دارند مدیریت و رهبری گروه‌های شبكه‌های اجتماعی را برعهده بگیرند كه این موضوع از یك نیاز روانی خبر می‌دهد و این پیام را منتقل می‌كند كه از این راه به دنبال كسب هویت هستند.

وسواسی‌ها به دنبال عكس ایده‌آل هستندشخصیت‌های وسواسی بیشتر به دنبال عكس‌هایی هستند كه از هر لحاظ ایده‌آل باشد. به‌نظر می رسد این افراد بر اساس ساختار روانی‌شان خواهان جلب‌توجه و درخشش هستند و برای رسیدن به این هدف از همه عوامل استفاده می‌كنند. عكسی كه قرار است در صفحه شخصی و پروفایل‌شان قرار گیرد باید از هر نظر بی‌عیب و نقص باشد. از این رو برای انتخاب و عكاسی دقت زیادی به خرج می‌دهند حتی ممكن است برای داشتن عكس بی‌عیب و نقص هزینه زیادی در نظر بگیرند و برای داشتن چنین عكسی وقت می‌گذارند.اگر به عكس مطلوب دست پیدا كرده و نظرات مثبتی دریافت كنند، میلی به تغییر عكس‌شان ندارند. شاید دیده یا شنیده باشید كه افراد وسواسی ممكن است چندین بار در روز و به‌طور افراطی دست‌های‌شان را بشویند ولی در مورد عكس‌های شخصی این ساختار روانی در این افراد دیده نمی‌شود. به هر حال نظم و دقت افراطی در انتخاب عكس‌ها موضوعی است كه وسواسی‌ها از آن رنج می‌برند.افسرده‌ها حسی ندارندافراد غمگین و افسرده هم كمتر از عكس‌های شخصی خوششان می‌آید. این افراد عكس خودشان را در شبكه‌های اجتماعی به نمایش نمی‌گذارند و اگر هم عكسی قرار دهند، كمتر مایل به تغییر آن هستند. افسرده‌ها نسبت به خودشان احساس قشنگی ندارند و از چهره‌شان لذت نمی‌برند. از تغییر، تنوع و تحول گریزان هستند. شاید هم عكس‌هایی را انتخاب كنند كه دورنما و پشت زمینه باز دارند و این تصاویر را به جای چهره خودشان قرار دهند. استفاده از تصاویر تیره و تاریك هم در میان افسرده‌ها رایج است.چه كسانی پشت عكس‌ها پنهان می‌شوند؟فرض كنید دوست صمیمی شما با همسرش به‌شدت مشكل دارد و شما هم از این قضیه باخبر هستنید. ناگهان در فضای شبكه‌های اجتماعی عكس‌های زیبای خانوادگی دوست‌تان را می‌بینید كه در كنار همسرش نشسته و كاملا خوشحال و خوشبخت به نظر می‌رسد. می‌دانید كه چشم دیدن همسرش را هم ندارد اما در فضای مجازی نشان می‌دهد كه همه چیز روبه‌راه است و ما چقدر خوشبختیم! در این شرایط عكس‌ها قرار است پیامی را به مخاطب انتقال دهند.

در واقع در رابطه‌ای كه در مورد سلامت روانی یكی از زوج‌ها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد و برداشت‌هایی مطرح می‌شود، عكس‌های شبكه‌های اجتماعی می‌توانند انتقال‌دهنده پیام مهمی باشند؛ اینكه ما دو نفر همدیگر را دوست داریم و می‌خواهیم دیگران این موضوع را باور كنند، حتی اگر واقعیت نداشته باشد! گاهی هم افراد مختلف برای اینكه خودشان را از آسیب‌های احتمالی دور نگه دارند چنین عكس‌هایی را به اشتراك می‌گذارند تا نگاه دیگران را نسبت به زندگی خودشان تغییر دهند و هدف‌شان این است كه یك نوع رضایتمندی روانشناختی را با عدم رضایتمندی واقعی جبران كنند تا دیدگاه دیگران اصلاح شود. بعضی وقت‌ها هم چنین عكس‌هایی حاكی از انتقال پیام فرد به خودش است؛ اینكه این زندگی را می‌خواسته ولی به آن نرسیده و شاید هم با به اشتراك گذاشتن عكس‌های خوش گذشته، حسرت می‌خورد كه چرا چنین روزهایی بار دیگر تكرار نمی‌شوند.قدرت‌طلب‌ها قیافه می‌گیرندافراد مغرور و قدرت‌طلب به‌طور معمول عكس‌های‌شان را با ژست و قیافه‌های خاص نمایش می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد نماد‌های قدرت بیرونی را در معرض دید عموم قرار دهند. اگر با شغل‌شان به قدرت می‌رسند ممكن است پشت میز مدیریت عكس بگیرند. شاید هم به مكان‌هایی بروند كه به آنها افتخار می‌كنند و كنار اتومبیل گران‌قیمت یا ویلای شخصی‌شان بایستند حتی طرز نشستن آنها هم از این ویژگی‌شان حكایت می‌كند. وقتی با غرور روی صندلی لم می‌دهند این پیام را به مخاطب منتقل می‌كنند که «من قدرتمند هستم!»شلخته‌ها بی‌تفاوت هستندویژگی افراد شلخته این است كه بی‌نظمی در خانه و زندگی‌شان موج می‌زند اما در فضای مجازی از كجا بفهمید كه شخصی شلخته است؟ آیا باید صفحه شخصی شلوغ و پر از تصاویر مختلف داشته باشد؟ این‌طور نیست! برخلاف تصور خیلی از ما ویژگی شلخته‌ها در فضای مجازی این است كه كمتر به عكس‌های‌شان دست می‌زنند. آنها هیجان‌پذیر نیستند وشاید همان‌طور كه نسبت به نامرتب بودن اتاق‌شان بی‌تفاوت هستند، در مورد عكس‌ها هم نظری ندارد و خوب یا بد بودن این عكس‌ها برای‌شان مهم نیست.منبع:مجله زندگی ایده آل

 

راه های شناخت خود و دیگران

بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!

مشاوره آنلاین جنسی

جهت درج تبلیغات رایگان کلیک کن

چطور با بحران در خانواده کنار بیاییم؟

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

ازبهترین متخصص‌ها آنلاین نوبت بگیر

بازار آنلاین انواع محصولات و خدمات

فریم های خاص عینک برای انواع فرم صورت

در رابطه باهمسرتان به بن بست رسیده‌اید؟

کاملا رایگان مشاوره بگیر!

کاهش قیمت تورهای شاد و لوکس تابستان

ارائه آموزش درهرزمان ومکان باپنل اختصاصی

مشتری هاتو چند برابر کن!

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

در جهانی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در ارتباطات انسانی ایفا می کند و مردم به انتخاب عکس پروفایل خود در شبکه های مختلف از جمله فیسبوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و سایت های دیگر اهمیت زیادی می دهند.

اغلب مردم از عکس پروفایل برای انتقال پیام های خود استفاده می کنند. نوع عکس پروفایلی که انتخاب می کنیم با توجه به شرایطی که در آن به سر می بریم، معانی مختلفی می تواند داشته باشد. با استفاده از عکس پروفایل می توانیم علایق و شخصیت خود را به شیوه خاص به آشنایان، دوستان و افراد فامیل معرفی کنیم، کاری که شاید با کلمات نتوان انجام داد.

امروزه تعامل بین انسان ها عمدتا در ارتباطات غیرکلامی گنجانده شده، هنگامی که با تلفن همراه یا کامپیوتر با دیگران ارتباط برقرار می کنیم نمی توانیم از تن صدا، حرکات و زبان بدن، تماس چشمی یا حتی کم و زیاد کردن فاصله فیزیکی برای رساندن پیام استفاده کنیم، اینجاست که اهمیت عکس پروفایل به خوبی مشهود است.

تصاویری که به عنوان عکس پروفایل انتخاب می کنیم نشان می دهد چگونه خود را می بینیم و چگونه می خواهیم دیگران ما را ببینند.

شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل آن ها، در روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است. مطالعات انجام شده نشان می دهد ویژگی های شخصیتی خاصی که هر فرد دارد، از علل اصلی انتخاب تصاویر پروفایل می باشد. به طوری که هر تیپ شخصیتی نوع خاصی از عکس پروفایل را ترجیح می دهد.

عکس پروفایل روانشناس یعنی

در ادامه 5 نوع شخصیت اصلی را بررسی خواهیم کرد:

برونگرا (extraversion)
عصبی (neuroticism)
وظیفه شناس (conscientiousness)
موافق (agreeableness)
باز نسبت به تجربه ها (openness to experience)

انتخاب عکس های رنگارنگ و گروهی، نشاندهنده انرژی و احساسات بیشتر می باشد. افرادی که شخصیت اجتماعی دارند تمایل به نمایش عکس های گروهی دارند که بیش از یک چهره در عکس مشخص باشد.

افراد عصبی تمایلی به نشان دادن چهره خود در عکس پروفایل ندارند و در صورت نمایش چهره، سعی می کنند آن را با عینک یا چیزی مشابه آن بپوشانند. عصبی بودن رابطه نزدیکی با احساسات منفی و نا امنی دارد.

افراد با وجدان، وظیفه شناس و منظم معمولا تصاویری را به عنوان عکس پروفایل انتخاب می کنند که با هنجارهای اجتماعی مطابقت داشته باشد. مثلا اغلب اوقات در عکس لبخند می زنند زیرا معتقدند یک فرد نرمال باید خوشحال به نظر برسد. عکس پروفایل این افراد کاملا مناسب عرف و با کیفیت خوب انتخاب می شود.

افراد با شخصیت موافق برای هارمونی و همکاری اجتماعی تلاش می کنند. آن ها احساست مثبت بیشتری نسبت به سایر شخصیت ها دارند و در مقایسه با شخصیت وظیفه شناس، معمولا عکس های با کیفیت کمتر انتخاب می کنند اما رنگ های شفاف بیشتری در عکس پروفایل آن ها دیده می شود.

افرادی که نسبت به تجربه ها باز هستند، مانند افراد عصبی تمایلی به نشان دادن چهره خود در عکس پروفایل ندارند و تصاویر آن ها احساسات منفی یا خنثی را نمایش می دهد اما تفاوت آن ها در زیبایی شناسی عکس است. این تصاویر معمولا دارای کنتراست بیشتر و تاری کمتر است.

علاوه بر این 5 تیپ شخصیتی، استفاده از عکس عاشقانه و احساسی، عکس نوشته های غمگین خاص و مغرورانه، عکس پروفایل حیوانات، هنری، سیاه و سفید و … نیز رواج دارد.

برخی افراد دوست دارند عکس سگ و گربه در پروفایل تلگرام و اینستاگرام خود قرار دهند. این افراد از شخصیت های برونگرا، موافق و وظیفه شناس دورتر بوده و به شخصیت عصبی نزدیک ترند.

افرادی که عکس گربه انتخاب می کنند اغلب درونگرا بوده و نسبت به افراد با عکس پروفایل سگ، مورد پذیرش کمتری هستند.

به طور کلی افراد مسن تر علاقه بیشتری به تصویر سگ داشته و زنان بیشتر از مردان علاقه دارند از عکس گربه و سگ برای پروفایل استفاده کنند.

از انتخاب عکس های سیاه و سفید برحذر باشید. تحقیقات نشان می دهد عکس های سیاه و سفید نوعی عکس غمگین به شمار می رود و نشانه اختلال افسردگی در فرد می باشد. افراد افسرده تمایل دارند از عکس های خنثی، خاکستری و تاریک به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.

این افراد حس مبالغه گونه ای به ظاهر فیزیکی خود داشته و به عکس های پروفایل خود عشق می ورزند. برای تشخیص افراد خودشیفته در دنیای مجازی، کافیست به کاربران خودمحور ( به خصوص زنان) توجه کنید که عکس پروفایل خود را پیوسته تغییر می دهند و به این طریق سعی می کنند نظر دیگران را به ظاهر خود جذب کنند.

آیا در میان دوستان و آشنایان شما، کسی را سراغ دارید که با دیدن عکس های صفحه اجتماعی او، یاد مجله های مد و زیبایی بیفتید؟! این شخص به احتمال زیاد یک فرد خودشیفته می باشد!

تفاوت های جنسیتی در عکس پروفایل به خصوص در فیسبوک کاملا مشهود است. کاربران مرد در فیسبوک معمولا عکس هایی انتخاب می کنند که لباس رسمی به تن کرده، کمتر لبخند می زنند و سعی می کنند اتومبیل، ساعت یا چیزهایی از این قبیل را به نمایش بگذارند.

معمولا زنان تمایل بیشتری به قرار دادن عکس های خانوادگی دارند. همچنین در عکس های زنانه ارتباط مستقیم چشمی و لبخندها بیشتر دیده می شود.

بسیار پیش می آید که بعد از یک حادثه مهم بسیاری از افراد عکس صفحه اجتماعی خود را تغییر می دهند، تحقیقات نشان می دهند زنان بیشتر از مردان تمایل دارند عکس پروفایل خود را با توجه به مناسبت های مختلف یا حوادث سیاسی، اجتماعی و حوادث تغییر دهند.

با توجه به فرهنگ ملت های مختلف، عکس پروفایل نیز متفاوت است، به عنوان مثال تحقیقات انجام شده روی کاربران فیسبوک نشان می دهد کاربران شرق آسیا تمایل دارند عکس های کامل از فاصله دور را به نمایش بگذارند که فضای اطراف دیده شود. اما آمریکایی ها به عکس چهره علاقه بیشتری دارند.

و اما …
معمولا برداشت های ظاهری که از عکس پروفایل افراد داریم، اشتباه است و حتی کوچکترین تغییر در اجزای چهره در عکس های مختلف، می تواند نظر ما را درباره جذابیت، خلاقیت، اعتماد، هوش و … آن شخص تغییر دهد.

بهتر است از روی عکس پروفایل افراد درباره آن ها قضاوت نکنیم!

در ادامه بخوانید : چهره خوانی خانم ها و آقایان

منبع: socialmediapsychology

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

درباره شخصیت شناسی عکس پروفایل چیزی شنیده‌اید؟! اگر این موضوع برایتان جالب است با بازده همراه باشید تا به بررسی ۱۳ نوع عکس پروفایل که بیشتر در شبکه‌های مجازی می‌بینید بپردازیم و بگوییم هر عکس چه پیام پنهانی را به شما منتقل می‌کند.

بسیاری از افراد معتقدند چشم‌های ما دریچه‌ای است رو به دنیای شخصی ما که می‌تواند اسرار بسیار زیادی درباره‌ی ما فاش کند. من فکر می‌کنم این موضوع تا اندازه‌ای می‌تواند درست باشد اما چیزی که باید اضافه کرد این است که ما می‌توانیم با نگاه کردن به دیگران چیزهای مهم و زیادی درباره زندگی شخصی و عاطفی، علایق، خصوصیات رفتاری و شخصیتی آنها بفهمیم.

آنچه در این نوشتار بدان می‌پردازیم عکس‌های پروفایل افراد در شبکه‌های اجتماعی است که می‌تواند چیزهای بسیار زیادی درباره‌شان به ما بگوید. فرقی نمی‌کند پروفایل فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگری باشد، چهره و عکسی که ما انتخاب می‌کنیم تا به جهان نشان دهیم بسیار مهم است.

البته در بسیاری از موارد هم این ایده‌ها صدق نمی‌کنند و افراد اهداف دیگری در پس انتخاب‌هایشان برای عکس پروفایل خود دارند. اما به هر شکل دانستن این موارد هم خالی از لطف نیست.

عکس پروفایل روانشناس یعنی

حتما شما هم در تلگرام یا اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی دیده‌اید که برخی از افراد عکس بسیار نزدیک از چشم، لب یا نیم‌رخ چهره‌شان می‌گذارند که گاهی اوقات این چشم‌ها و لب‌ها آرایش و رنگ و لعاب بسیار زیبایی هم دارند. چیزی که در این نوع عکس‌ها باید گفت این است که آن قسمتی که در نمای نزدیک به عنوان عکس پروفایل انتخاب می‌شود ارتباط مستقیمی با سطح اعتماد به نفس افراد دارد.

مثلا خانمی که از عکس چشم‌های درشت و زیبای خود به عنوان عکس پروفایلش استفاده می‌کند احساس می‌کند که این چشم‌ها نقطه قوت و اعتماد به نفس او هستند و نکته دیگری که می‌توان درباره این عکس‌ها گفت احساس خفیف افسردگی است که در این گروه از افراد وجود دارد که احساس می‌کنند فقط به این طریق می‌توانند توجه دیگران را به خود جلب کنند و تنها راه ارتباطی‌شان با دنیای خارج همین قسمت کوچک از صورتشان است.

مطلب مرتبط: زبان بدن احساسات: ۴۱ نوع احساس که با زبان بدن بیان می شوند

بررسی‌هایی که از عکس پروفایل تعداد زیادی جوانان انجام شد نشان داد که ۹۰ درصد آنهایی که فقط یک بخش از صورتشان را در عکس پروفایل خود گذاشته بودند معتقد بودند که دچار مشکل کم مویی، چاقی بیش از حد، بدشکل بودن بخشی از اجزای صورت و… هستند و از این موضوع رنج می‌بردند.

این عکس بهترین چیزی است که من دارم. هرچیز دیگری در من بسیار تلخ و ناراحت‌کننده و نا امید‌کننده است.

برخی از افراد تمام لحظات زندگی خود را در قالب عکس‌هایی بر پروفایل شبکه‌های مجازی خود می‌گذارند. اغلب این افراد از یک لیوان نوشیدنی که در کافی شاپ گرفته‌اند و اسنکی که برای شام درست کرده‌اند تا لحظه به لحظه جاهایی که در سفر رفته‌اند و مکان‌هایی که دیده‌اند در پروفایل شخصی خود می‌گذارند. این افراد عمیقا به دنبال جلب مهر و محبت سایرین هستند و دلشان می‌خواهد دیگران مدام از آنها بپرسند: فلان جا چطور رفتی؟ این عکس در کدام دانشگاه است؟ این غذایی که میخوری خوشمزه بود؟ آن هدیه از طرف چه کسی بود؟ و…

من به شدت نیازمند تعامل با دیگران هستم و برخی نیازهای تامین نشده در زندگیم دارم که از این طریق احساس برآورده شدن آنها را می‌کنم و از اینکه دیگران اظهارنظرهای خوشایند و آمیخته با توجه برایم دارند بسیار لذت می‌برم و مدام دلم می‌خواهد دیده شوم.

مطلب مرتبط: اختلال شخصیت اسکیزوئید: علائم، علت ها و درمان اختلال شخصیت اسکیزوئید

حتما شما هم از این دست عکس‌ها زیاد دیده‌اید! در اینجا نمی‌خواهیم بگوییم معنای صددرصد بد و منفی از این عکس‌ها استنباط می‌کنیم. بلکه نمایش این عکس‌ها نشان دهنده‌ی امتیازی است که صاحبان این پروفایل‌ها به شما می‌دهند تا به آنان توجه کنید و برای آشنایی بیشتر با آنان مشتاق شوید. حتی گاهی اوقات دست و پایتان را گم کنید و پس از لایک و تحسین صاحب پروفایل ابراز علاقمندی کنید. درواقع این عکس‌ها به شما می‌گویند که صاحب پروفایل معایب بسیار اندکی دارد و هرآنچه لازم است ببینید اینجا وجود دارد!

درست است که این عکس چیزهای زیادی درباره من می‌گوید اما چیزهای بسیار جذابتر دیگری هم درباره‌ی من هست که نمی‌دانید! من چیزی هستم که دیگران نمی‌توانند باشند.

به نظر می‌رسد برخی از افراد علاقه وافری به انداختن عکس سلفی از خودشان در هنگام رانندگی، راه رفتن، دویدن، غذا خوردن، دیدار با دوستان و…. دارند. و البته در تمام این عکس‌ها سعی می‌کنند بهترین لباس‌شان را بپوشند و آرایش و پیرایش خوبی داشته باشند. شاید بیراه نباشد اگر به برخی از یان افراد لقب خودشیفته بدهیم و بگوییم معمولا خودشیفته‌ها مدام از خودشان عکس‌های زیبا و پر زرق و برق سلفی می‌اندازند و از دیدن تصاویر خودشان لذت می‌برند.

من یک نیاز روانی بسیار پنهان به تحسین شدن دارم و به دنبال کسب هویت در شبکه‌های مجازی هستم و بسیار دوست دارم که رهبری و مدیریت گروهی از افراد رادر تمام رسانه‌ها به من بسپارند چون احساس می‌کنم از بقیه برتر، زیباتر، خوش پوش‌تر و جذابتر هستم.

یادم می‌آید سالها پیش که تازه به عضویت شبکه اجتماعی لینکدین درآمده بودم آقایی که عکس پروفایلش نیمرخ ترسناکی از صورتش بود مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد تا اینکه مجبور شدم او را به طور کلی از ارتباطات حرفه‌ای خودم حذف کنم. عکس‌های نیمرخ معمولا سعی دارند بخش خوبی از خود را نمایش دهند و بخش بزرگ ناخوشایند شخصیتی یا رفتاری خود را این گونه مخفی می‌کنند. شاید فرض‌شان این است که دیگران با دیدن چهره کامل آنها با خود می‌گویند: اه این چهره لعنتی من رو اذیت میکنه!!

این تصویر فردی است که یک روی خیلی خوب و یک روی ناجور دارد. و البته عکس فردی است که زمان زیادی را جلوی آینه سپری می‌کند، وضعیت میمیک چهره‌اش خیلی برایش مهم است و این عکس را از بین هزاران عکس خود با وسواس و دقت انتخاب کرده است.

مطلب مرتبط: اختلال شخصیت پارانوئید:علائم، علت ها و درمان اختلال شخصیت پارانوئید

در برخی از شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک که ارتباطات معمولا در حد مجازی باقی می‌مانند و عموما شماره تماس و آشنایی بیشتری میان افراد رد و بدل نمی‌شود هروقت عکس پروفایلی را دیدید که دو دوست صمیمی کنار هم بودند و خواستید ترجیح دهید کدام یک از آنها صاحب پروفایل است شک نکنید که صاحب پروفایل آدم خوشگل توی عکس نیست!!!

افراد در اینجور شبکه‌ها معمولا با دوستان زیباتر خودشان عکس می‌اندازند که هم به واسطه قانون مشابهت زیباتر به نظر برسند هم به واسطه آن تصویر زیبا از دوستشان بتوانند دوست‌های جدید و لایک‌های جدیدی بگیرند.

البته در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام و تلگرام که شما صاحب پروفایل را می‌شناسید افراد معمولا با دوستان صمیمی خود که از نظر چهره در سطح پایین تری هستند عکس می‌گذارند تا زیبایی و برتری خود را به همه نشان دهند.

اما در حالت کلی عکس‌های صمیمی با یک دوست معنی زیر را دارد.

من علاقه دارم که خودم را به شما یک آدم بسیار مثبت از نظر روابط اجتماعی نشان دهم و حتی با توجه به اینکه دوستانم را دیر به دیر می‌بینم اما می‌خواهم نشان دهم که دوستان خوب و صمیمی زیادی هم دارم و اوقات بسیار خوبی را با دوستانم می‌گذرانم.

معمولا افراد کمرو و خجالتی از گذاشتن عکس خودشان به عنوان پروفایل در شبکه‌های اجتماعی پرهیز می‌کنند و ترجیح می‌دهند عکس‌هایی از منظره‌های زیبا و شگفتی‌های طبیعت بگذارند. البته در بسیاری موارد هم به دلیل ملاحظات خانوادگی(سختگیری زن یا شوهر) و شغلی(تابوهای محل کار و سازمان محل خدمت) مجبور هستند از گذاشتن عکس خودشان اجتناب کنند و یک تصویر از منظره‌ای زیبا و طبیعت بگذارند.

عموما علاقه‌ای به جلب توجه شما ندارم و سرگرم کار و زندگی خودم هستم.

درباره کسانی که عمدا در عکس‌های پروفایل‌شان شکلک درمی‌آورند چه می‌توانیم بگوییم؟ هیچ چیز. افراد زیبارو شکلک درمی‌آورند زیرا می‌توانند با زشت یا مسخره بودن کنار بیایند. زشت‌ها هم شکلک درمی‌آورند چون می‌خواهند شبیه آدم‌های جذاب باشند و شکلک دربیاورند. همچنین کسانی که نه زشت هستند و نه زیبا، آنها هم بعضی اوقات برای بامزه‌گی شکلک در می‌آورند، هرچند بعضی مواقع هم به این دلیل شکلک در می‌آورند که احساس می‌کنند به اندازه کافی زیبا نیستند و قانون عکس نیمرخ را که پیش‌تر گفتیم یاد نگرفته‌اند.

من واقعا نمی‌دانم چرا این عکس را گذاشته‌ام اما یک چیزی را خوب می‌دانم و آن اینست که در دریای بیکران فضای مجازی در حماقت تنها نیستم و می‌خواهم به دنیا نشان دهم که فقط چیزهای خوب و زیبا به درد اشتراک‌گذاری نمی خورند.

درباره عکس‌های همیشه شاد و روبه پیشرفت و خوشحال آدم‌ها همیشه یک حس تردید داشته باشید. درواقع آدم‌ها از لحظات ناراحتی و اندوه خود عکس نمی‌گذارند و معمولا سعی می‌کنند در فضای مجازی نشان دهند همه چیز روبه راه است و ما یک خانواده خوشبخت یا یک زوج بسیار صمیمی و عاشق و شاد هستیم. گاهی هم آدم‌ها با گذاشتن عکس‌هایی سعی می‌کنند خود را از آسیب‌های احتمالی و پیش‌روی خود حفظ کنند و نشان دهند به یک رابطه عاطفی و عشقی پایبند هستند و نباید کسی برایشان مزاحمت عاطفی درست کند.

همیشه همینقدر که نشان می‌دهم شاد و خوشبخت نیستم. یک جای کار رابطه‌ام اشکال دارد و نگران این رابطه هستم اما آرزو و رویایم این است که همیشه همینقدر شاد و در کنار هم باشیم. همیشه همینقدر رضایتمند نیستم و حسرت ایامی را می‌خورم که سراسر شادی و نشاط بوده‌ایم.

عکس پروفایل روانشناس یعنی

حتما همین الان در کانتکت لیست شما هم چند عکس پروفایل هست که عکس بچه‌های کوچولو و بامزه است که ژست‌های خیلی جالبی دارند. برخی از افراد به دلیل ملاحظات خانوادگی(سختگیری زن یا شوهر) امکان استفاده از عکس خود را ندارند و ترجیح می‌دهند از عکس فرزندشان استفاده کنند. این موضوع چیز دیگری را هم نشان می‌دهد و آن این است که وابستگی زیادی به فرزندشان دارند و او را تجسم آینده خود می‌بینند و با این عکس می‌خواهند به دیگران بگویند من یک خانواده دارم.

گاهی اوقات هم برخی از افراد از عکس‌های کودکان دیگری استفاده می‌کنند که متخصصان معتقدند این تصمیم به خاطر نارضایتی فرد از شرایط حاضر زندگیش است و این افراد دوران کودکی را با همان خاطرات خوب و شیرینی که داشته است ترجیح می‌دهند و تمایل می‌دهند در همان دوران زندگی کنند.

پیام اول: من و فرزندم یک تیم منحصر به فرد و رو به آینده هستیم. پیام دوم: روزگار بزرگی چیز خوشایندی برای من ندارد ترجیح می‌دهم که دوران کودکی‌ام برگردم.

آدم‌های افسرده و غمگین معمولا علاقه‌ای به انتشار عکس‌های خود در فضای مجازی ندارند و درواقع هیچ عکسی از خود را خوب و زیبا و مناسب نمی‌بینند. خیلی دیر به دیر عکس پروفایل خود را تغییر می‌دهند و سعی می‌کنند احساس رخوت و ناامیدی و افسردگی‌شان را در عکس‌ها نمایش دهند. این افراد از تغییر و تحول بیزار هستند و ترجیح می‌دهند عکس‌های تیره و تاریک را به جای عکس خودشان بگذارند.

دنیا به اندازه کافی محل شاد و بانشاطی نیست و این تصویر و جمله اندوه بزرگ من را از به دنیا آمدن و زیستن در این جهان و معاشرت با آدم‌هایی که عذابم می‌دهند نشان می‌دهد.

افراد قدرت طلب و مغرور همیشه سعی می‌کنند قیافه‌ای از خودشان به نمایش بگذارند که قدرت و جذبه و اعتماد به نفس و ثروت‌شان را به رخ دیگران بکشند. مثلا اگر اتومبیل گران‌قیمتی خریده‌اند کنار ماشین می‌ایستند و عکس می‌گیرند یا اگر شغل مدیریتی و سطح بالایی تصاحب کرده‌اند پشت میزشان عکس‌میگیرند یا حتی در حیاط و کنار استخر ویلای‌شان عکس‌ می‌اندازند. این افراد می‌خواهند از تمام چیزهایی که به آنها افتخار می‌کنند تصویری در فضای مجازی منتشر کنند و ژست آدم شماره یک را بگیرند.

من قدرتمندم!

گرچه این روزها کمتر کسی است که علاقه‌ای به عکس‌دار کردن پروفایلش در شبکه‌های مجازی نداشته باشد اما همچنان هستند افرادی که شما می‌بینید هیچ تصویری در صفحه‌شان نیست. خب نخستین احساسی که در مواجهه با این فرد پیدا می‌کنید چیست؟ ذهن‌تان درگیر او می‌شود؟ مدام با خود می‌گویید او چه شکلی است؟ چه جور آدمی است؟ چه جایگاه و موقعیتی دارد؟ و هیچ سرنخی در عکس طرف مقابل‌تان پیدا نمی‌کنید که بتوانید حدس‌هایی بزنید.

شناختن آدمی که هیچ عکسی از خودش نگذاشته و حتی تصویر یک منظره یا طبیعت یا جمله فلسفی را هم مناسب ندیده است واقعا سخت است. اما ساده‌ترین پیام این عکس این‌چنین است.

پیام خیلی فوری که این عکس پروفایل منتقل می‌کند این است که صاحب این پروفایل یا اساسا آدم ناخوشایندی است و یا خودش اینگونه درباره خودش فکر می‌کند. یا اندکی پریشان‌خاطر است و ترجیح می‌دهد شما با هیچ منظره و تصویری او را قضاوت نکنید. یا شاید هم یک مقام مهم رسمی، نظامی، سیاسی یا شبیه اینها دارد و ترجیح می‌دهد هیچ عکس در پروفایلش نباشد.

منبع: کراکد، اینک،سایکولوژی تودی، میرور داتکو

 

برچسب ها Business Incubatorcrackedincmirrorروانشناسی عکس پروفایلشخصیت شناسیشخصیت شناسی عکس پروفایلعکس پروفایلپریسا جعفری

عالی بود ، بسیار مفید و قانع کننده،، عزیزانی ک هم ک میگن پس چیکار کنیم واسه عکس،، باید هر مدل عکس رو بزارید تا یه فرد معمولی به نظر برسید،، منظور نویسنده افرادی هست ک فقط عکس هاشون تو یه سبکه و تغییر نمیدن ،، نه افرادی که هم عکس نیم رخ دارن هم تمام رخ ،، به فرض مثال

الان این چیه دقیقا؟ طرف هر کاری بکنه مشکل داره یعنی ؟همینه ها میگن هر کاری خودت دوس داری بکن مردم که همیشه حرف میزنن

سلام. مقاله ای که نوشتید خیلی کلی بود . در زمینه علوم رفتاری بهتره که بیشتر تحقیق کنید و مقالات افرادی که به کمک هوش مصنوعی ، توانستند در زمینه علوم رفتاری
و شخصیت افراد به یافته هایی دست پیدا کنند ، را مطالعه کنید.

سلام. این مطلب ترجمه است. با این حال حتما.

درباره عکس های پشت تریبون و یا عکس فرد در کنارشخصیت های مهم سیاسی چیزی گفته نشد.
برخی ها عاشق به نمایش گذاشتن اینگونه عکسهایشان هستند که به نظر این افراد در عالم واقع از نظر دیگران احمق و لایق تمسخر هستند ولی می خواهند با این عکس ها خود را شخصیتی مهم جلوه دهند.

مطلب جالب و اموزنده ای بود البته کامل نیست و مثل بقیه موارد همیشه استثناهای وجود دارد مخصوصا در زمینه علوم رفتاری و روانشناسی مثل عکس پروفایل ادمهای خود بزرگ بین کوته فکر که متاسفانه دنیای مجازی پر از این ادمهاست

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
تشکر می کنم به خاطر مطالب بسیار آموزندتون خیلی جالب بود

درباره کسانی که نقل قول می ذارن ننوشتین

همه رو غیب گفتیا

نویسنده محترم، به نظر شما یک آدم نرمال از نظر شخصیتی، چه عکسی باید برای پروفایلش بگذارد که از نظر شما خودشیفته، مغرور، احمق، پارانوئید، نارسیست، خجالتی و…. نباشد؟
در ضمن خود شما عکس پروفایلتون چیست؟

من خوشم نمیاد تو پروفایلم عکسمو بگزارم.
خیلی هم خوش چهره و اندام هستم.
یه چیز دیگه الان 32 سالمه یادم میاد 10_12 ساله از عکس
گرفتن خوشم نمیاد .اگه هم بندازم به زور دورو بری هاست.
من مشکل دارم؟ مشکلم چیه یا از چیه؟

سلام. خب لابد تو هم تظاهر میکنی امام رضا رو دوست داری، وگرنه چه لزومی داشت بزاری واسه مردم، تظاهر میکنی من مذهبی ام ولی نیستی
ای بابا، این حرفا چیه، نمیتونیم قضاوت کنیم. به احساسات و عقاید دیگران بی اعتماد نباشیم با قوانین مبهم روانشناسی?

سلام ممنون
پس چه عکس بذاری چه نذاری آدم نرمال نیستی?

یعنی عکس بزاری خودشیفته ای,نذاری بدبختی و بدون اعتماد بنفس.از طبیعت بزاری راضی نیستی از زندگی,از بچه بزاری زندگیت راضی نیستی و میخای برگردی به گذشته.
اصلش اینه
افرادی که از ی قسمت چهره عکس میزارن صد البته گفته ی شماست
افرادی که از شادیاشون میزارن,درسته میخان به چشم بیان
افرادی که عکس ندارن تمایلی به فضای مجازی ندارن و وقتشونو پای فضای مجازی نمیزارن و وابستش نیست که دقیقه به دقیقه پروفایل عوض کنن.
افرادی که عکس بچه و طبیعت و اینجور چیزا میزارن بنا به موقعیت.بچه شاد باشه دارن احساس درونی فعلی خودشون رو میگن.مث من بیشتر مواقع عکس دختر پسر بچه که باهم بازی میکنن میزارم,چون با همسرم همینطور هستم و به سوی اینده داریم باهم پیش میریم.
عکس از وسایل لوکس خود شیفته ای عقده ای که تازه به دوران رسیده.وگرنه خیلی افراد به عنوان مثال مهران مدیری با همه لوکس بودن تازه به مجازی پیوسته و یک عکس با ماشین یک میلیاردیش نذاشته.با اینکه میدونه همه میدونن داره.
کسایی که از لحظه های شاد میزاره درسته میخواد جلب توجه کنه و یک جوریایی در زندگی مشکلات فراوون داره.من خودم بیشتر مواقع دختر پسر یا بزرگ یا بچه هستن که باهمن

سلام خسته نباشید
واقعا لذت بخش ترین و واقعی ترین پیامدها رو خوندم
عالی بودن.میخواستم بدونم افرادی که پروفایل اونها عکسهای
مذهبی هست چگونه اند؟مثلا بنده بشخصه عاشق امام رضا
(ع) هستم و پروفایلم از بارگاه حرم مطهر ایشان هست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، غلام رضا میناخانی، روان شناس و درمانگر تحلیلی تحلیل جالبی درباره انواع عکس های پروفایل دارد. ناگفته نماند در این گفت و گو دسته بندی گونه های عکس پروفایل را ما مطرح می کردیم و روان شناس آن را تحلیل و آسیب شناسی می کرد. قطعا تحلیل ها برای همه افراد صادق نیست و حکم کلی ندارد اما برای کسانی که بیشتر عکس های منتخب برای پروفایلشان در دسته ای خاص قرار می گیرد، تحلیل ها می تواند به واقعیت نزدیک تر باشد.

تصاویر مناظر طبیعی و فرزند به جای عکس واقعی

عکس های هنری و پرتره های خاص

به روز با آخرین اخبار ورزشی، اجتماعی، فرهنگی

خود شکل نایافته در عکس های دورهمی

عکس پروفایل روانشناس یعنی

بدون عکس، مبهم و رمزآلود

خودمان را واکاوی کنیم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی – آنا می باشد

Publisher – مجله اینترنتی روزانه

روز 9 اردیبهشت یا 28 آوریل، روز روانشناس و مشاور است و به همین جهت در ادامه عکس نوشته پروفایل و متن های تبریک روز مشاور و روانشناس را آماده کرده ایم.

امروز روز اندیشه در رفتار آدمی است. روز چرایی رفتار آدمی است.

عکس پروفایل روانشناس یعنی

روز اندیشیدن به ذهن است. روز تفکر در روان است.

روز به چالش کشیدن پیچیده ترین بعد انسان یعنی ذهن و روان انسان است.

روز جهانی روانشناس مبارک

عقل و هوش خود را با خوشی و نشاط دمساز کن تا هزاران رنج و ناراحتی از میان برود و عمرت طولانی گردد

روز روانشناس مبارک.

از کجا بنویسم دنیای یک روانشناس دنیایی عمیقی است که فقط باید روانشناس باشی تا آن را بفهمی

روز جهانی روانشناس مبارک باد.

امروز روز نگاهی عمیق به بازی های کودکانه است

روز تلاش برای به آرامش رساندن دو قلب شکسته است.

امروز روز اتاقی ساکت و ساده با کاناپه ای است که هزاران نفر رنج هایی سخت زندگیشان را برآن اشک ریخته اند

اتاقی که امن و خلوت گاه فردی مهربان و پذیرنده است، کسی که فارغ از خود، به آرامش انسان می اندیشد.

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

روز آگاهی ، عمل و درک معناهای اصیل و اهداف ارزشمندی که پیوندهای عمیق و جذابی با علوم دیگر دارد.

شادباد و تا باد چنین باد

چه روز اردیبهشتی خوبی، چه لحظه‌های غلیظی و چه حس مطلوبی.

با آرزو… نه با امید به ایجاد جهانی عاری از ارواح و روان‌های معیوب چراکه اصل بشر اصلی است لامکانی و پاک»

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم و بازآفرینی روانی سالم و الستی را اول در جهان خویش هویدا می‌کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست‌اندازهای روح و روان بشریت می‌کشانند همچون پر سیمرغی که برای احضار عشق بر ذرات هوا می‌کشد خویش را تا آغوشی امن برای آلام و تزکیه ی دیگران باشند که وحدت یگانه روان‌ها و ارواح را از کثرت و دورافتادگی مصون بدارند

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

جملات برای فوت اقوام + متن و اشعار برای تسلیت درگذشت و فوت…

جملات معرفت و افراد بی معرفت + عکس پروفایل بی معرفت بی مرام

روز اندیشیدن به ذهن روز تفکر در روان روز جهانی روانشناس مبارک باد.

امروز روز اندیشه در رفتار آدمی است، روز چرایی رفتار آدمی است، روز روانشناس مبارک.

روز روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود از اینرو در ایران نیز، 9 اردیبهشت، 28 آوریل، به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته شده است که یک روز جهانی می باشد.

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون را برای آنان آرزومند است

روز جهانی روانشناس و مشاور رو به همه جامعه روانشناسی و مشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند شادباش عرض میکنم

عکس پروفایل روانشناس یعنی

جملات تبریک روز روانشناس

عکس نوشته روز مشاور

عکس پروفایل روز روانشناس

متن و جملات روز مشاور و روانشناس

عکس پروفایل روز مشاور

پست قبلی

عکس ماه رمضان | عکس نوشته های زیبا و جملات زیبا در مورد ماه رمضان برای پروفایل

پست بعدی

انشا معلم ؛ انشا در مورد معلم ؛ 6 انشای زیبا در مورد معلم و شغل معلمی

جملات برای فوت اقوام + متن و اشعار برای تسلیت درگذشت و فوت فامیل دور و نزدیک

جملات معرفت و افراد بی معرفت + عکس پروفایل بی معرفت بی مرام

اشعار عاشقانه سهراب سپهری؛ گلچین شعر نو و ناب زیبای عاشقانه سهراب سپهری

متن و جملات قشنگ و زیبا برای پست و کپشن + جمله های کوتاه و ادبی

اس ام اس عاشقانه برای همسرم؛ جملات و متن های عاشقانه زن و شوهری، پیامک عاشقانه…

شعر، متن و جملات ویژه آگهی ترحیم پدر عزیز + نمونه تصاویر آگهی ترحیم و فوت پدرم

مطالب جدید

جملات برای فوت اقوام + متن و اشعار برای تسلیت درگذشت و فوت فامیل دور و…

جملات معرفت و افراد بی معرفت + عکس پروفایل بی معرفت بی مرام

اشعار عاشقانه سهراب سپهری؛ گلچین شعر نو و ناب زیبای عاشقانه سهراب…

متن و جملات قشنگ و زیبا برای پست و کپشن + جمله های کوتاه و ادبی

عکس پروفایل معنی دار؛ عکس نوشته پروفایل مفهومی معنادار، متن و جمله های…

عکس نوشته دوستی + متن و جملات در مورد دوستی و رفاقت

اس ام اس عاشقانه برای همسرم؛ جملات و متن های عاشقانه زن و شوهری، پیامک…

شعر، متن و جملات ویژه آگهی ترحیم پدر عزیز + نمونه تصاویر آگهی ترحیم و…

پیام تشکر بابت تبریک تولد | پاسخ ادبی با متن های زیبا برای تبریک تولد

اشعار شمس لنگرودی + مجموعه شعر کوتاه و بلند عاشقانه

چرا بعد از گذاشتن لنز چشم‌ها قرمز می‌شوند؟

اس ام اس و جمله خنده دار؛ جدیدترین جملات و متن های جذاب و خنده دار خفن

متن سلام و درود + جملات زیبای سلام به دوست و عشق

شعر عاشقانه + مجموعه اشعار بلند، کوتاه و شعرهای عاشقانه زیبا از بزرگان…

عکس های پروفایل پدر فوت شده و عکس نوشته های پدر از دست رفته

پیام تسلیت جوان ناکام و نوجوان + متن و جملات سوزناک برای فوت و درگذشت…

جملات شب بخیر گفتن به دوستان و عزیزان + متن های صمیمانه شب بخیر به…

اس ام اس و جملات صبح بخیر | متن های شاد برای صبح بخیر گفتن عاشقانه به…

متن و جملات شروع هفته + شعر و متن های زیبا برای شنبه روز آغاز هفته

شعر عاشقانه بوسه و بوسیدن + اشعار زیبا در مورد لب یار و بوسه های…

عکس نوشته جاده + عکس های پروفایل با پشت زمینه جاده با موضوعات غمگین و…

عکس نوشته عاشقانه برای همسر؛ متن و جملات و عکس نوشته خانومم برای…

عکس پروفایل مرداد ماهی؛ عکس متن نوشته پروفایل متولدین مرداد

عکس نوشته خدا؛ دلنوشته های احساسی در مورد خدا برای پروفایل

عکس پروفایل دلتنگی | متن و جملات زیبای دلتنگی و دور شدن از عشق و یار

انواع مدل کیک تولد + 50 مدل کیک تولد دخترانه و پسرانه عاشقانه و شکلاتی

عکس حیوانات برای پروفایل ؛ عکس پروفایل حیوانات زیبا در طبیعت

متن و اس ام اس عاشقانه دلتنگی؛ عکس نوشته و متن درد دوری و تنهایی

جملات دلتنگی عاشقانه + زیباترین متن های احساسی حس دوری و دلتنگی

متن خسته نباشید عاشقانه همسرم + اس ام اس های خسته نباشی رسمی برای…

در این مطلب قصد داریم مجموعه ای زیبا و جذاب از عکس نوشته های روانشناسی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. هر کدام از این عکس ها بیانگر معنا و مفهوم زیبایی در خود می باشد که امیدوارم از مشاهده آنها لذت ببرید.

در این مطلب تعدادی از عکس نوشته های روانشناسی جالب که در حاویمعانی و مفاهیم خاص و عمیق روانشناسی هستند را قرار داده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید.

بعضی از افراد در صفحه های مجازی خود با توجه به شرایطی که در آن به سر می برند عکس پروفایل انتخاب می کنند که این عکس ها می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در واقع با استفاده از عکس پروفایل، می توانیم علایق و شخصیت خود را به گونه ای خاص به دیگران معرفی کنیم. امروزه با گسترش فضای مجازی، شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل های آنها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است زیرا هر فرد به دلیل ویژگی های شخصیتی خاصی که دارد عکس پروفایل هایی متناسب با شخصیت خود را انتخاب می کند. تماشای عکس پروفایل های دیگران نیز علاوه بر اینکه ما را با علایق و روحیات آنها آشنا می کند می تواند برای ما لذت بخش و سرگرم کننده باشد. در ادامه تعدادی از این عکس نوشته های روانشناسی زیبا را مشاهده می نمایید که از این تصاویر دلچسب می توان به عنوان عکس نوشته برای استوری و یا عکس پروفایل استفاده نمود.

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

عکس پروفایل روانشناس یعنی

عکس نوشته های روانشناسی که به عنوان پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند چیزهای زیادی درباره آنها به ما بگوید البته همیشه هم این ایده ها در مورد شخصیت افراد صدق نمی کند و افراد در پس انتخاب عکس برای پروفایل خود هدف های دیگری دارند. با همه این تفاسیر عکس نوشته های روانشناسی زیبایی که در این مطلب ملاحظه می فرمایید در واقع در بردارنده نوشته هایی با مضامین  عمیق، که به صورت شعر یا جملات قصار از سخنان بزرگان یا افرادی که که آن حالات را به گونه ای تجربه کرده اند می باشد و امیدوارم شما دوستان همیشگی و همراه از مشاهده این عکس نوشته های آموزنده جذاب و خاص که با جملات روانشناسی زیبا تهیه شده اند، لذت ببرید.

عکس نوشته ساده و مفهومی

عکس نوشته روانشناسی جذاب

عکس نوشته با متن روانشناسی

عکس نوشته با متن غمگین

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

عکس نوشته روانشناسی زیبا

بعضی افراد در پروفایل های شخصی علاقمند به استفاده از نکته یا سخنی ارزشمند از بزرگان می باشند در همین راستا تعدادی از عکس نوشته های آموزنده از مشاهیر و بزرگان در این بخش گنجانده شده است.

عکس با متن روانشناسی زیبا

 عکس با متن روانشناسی زیبا و خاص

 

عکس  نوشته روانشناسی خاص

  عکس نوشته با سخن بزرگان

عکس های متن دار آموزنده و جالب

عکس نوشته زیبای روانشناسی

عکس پروفایل روانشناسی

عکس نوشته زیبای روانشناسی

عکس پروفایل متن دار قشنگ

عکس نوشته خاص روانشناسی

عکس نوشته عاشقانه و احساسی

عکس نوشته کارتونی برای پروفایل

عکس نوشته دار روانشناسی

عکس پروفایل زیبا و پند آموز

عکس متن دار روانشناسی

عکس پروفایل های زیبا و جالب

عکس نوشته روانشناسی زیبا

در این مطلب با مجموعه ای از عکس نوشته های روانشناسی زیبا آشنا شدید که امیدوارم از دیدن آنها لذت برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده عکس های متن دار بیشتر با موضوعات مختلف و جذاب می توانید به بخش عکس نوشته مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا



مايع استريل کننده لوازم کودک


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


عکس پروفایل روانشناس یعنی

جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “aba52f41f3644a97041a00190be65fb5” );document.getElementById(“if74e6cd71”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عکس پروفایل روانشناس یعنی
عکس پروفایل روانشناس یعنی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *