تبریک روز جهانی روانشناس و مشاور
عکس پروفایل روز جهانی روانشناس و مشاور
عکس پروفایل روانشناس بودن
پروفایل روز جهانی روانشناس
روز روانشناس
عکس پروفایل روز جهانی روانشناس
عکس پروفایل روانشناس
پروفایل روز مشاور
روز جهانی روانشناس و مشاور
عکس پروفایل روز جهانی روانشناس
پروفایل روز جهانی روانشناس
عکس پروفایل روز مشاور
گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته
داستان های جالب و خواندنی
آموزش مهارت بدون اتلاف وقت وهزینه
گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی
بهترین قیمت بلیط پروازهای روزانه
انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی
گيفت كارت اپل آيتونز آمریکا،آلمان و..
ازمهارتهات آسون وبدون سرمایه،پول دربیار!
تا 70% تخفیف تور کیش
لوازم جانبی لوکس موبایل
رزرو آنلاین مفرح ترین تورهای پیشنهادی فصل
بازار آنلاین انواع محصولات و خدمات
بهترین قیمت جدیدترین گوشی های بازار
آخرین قیمت هاو زمان تخفیف محصولات دیجیتال
عکس پروفایل روانشناس بودن
مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران
ثبت نام دوره اموزش ماساژ کلاسیک و درمانی
Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2020
در این مطلب قصد داریم مجموعه ای زیبا و جذاب از عکس نوشته های روانشناسی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. هر کدام از این عکس ها بیانگر معنا و مفهوم زیبایی در خود می باشد که امیدوارم از مشاهده آنها لذت ببرید.
در این مطلب تعدادی از عکس نوشته های روانشناسی جالب که در حاویمعانی و مفاهیم خاص و عمیق روانشناسی هستند را قرار داده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید.
بعضی از افراد در صفحه های مجازی خود با توجه به شرایطی که در آن به سر می برند عکس پروفایل انتخاب می کنند که این عکس ها می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در واقع با استفاده از عکس پروفایل، می توانیم علایق و شخصیت خود را به گونه ای خاص به دیگران معرفی کنیم. امروزه با گسترش فضای مجازی، شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل های آنها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است زیرا هر فرد به دلیل ویژگی های شخصیتی خاصی که دارد عکس پروفایل هایی متناسب با شخصیت خود را انتخاب می کند. تماشای عکس پروفایل های دیگران نیز علاوه بر اینکه ما را با علایق و روحیات آنها آشنا می کند می تواند برای ما لذت بخش و سرگرم کننده باشد. در ادامه تعدادی از این عکس نوشته های روانشناسی زیبا را مشاهده می نمایید که از این تصاویر دلچسب می توان به عنوان عکس نوشته برای استوری و یا عکس پروفایل استفاده نمود.
عکس نوشته زیبا برای پروفایل
عکس پروفایل روانشناس بودن
عکس نوشته های روانشناسی که به عنوان پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند چیزهای زیادی درباره آنها به ما بگوید البته همیشه هم این ایده ها در مورد شخصیت افراد صدق نمی کند و افراد در پس انتخاب عکس برای پروفایل خود هدف های دیگری دارند. با همه این تفاسیر عکس نوشته های روانشناسی زیبایی که در این مطلب ملاحظه می فرمایید در واقع در بردارنده نوشته هایی با مضامین عمیق، که به صورت شعر یا جملات قصار از سخنان بزرگان یا افرادی که که آن حالات را به گونه ای تجربه کرده اند می باشد و امیدوارم شما دوستان همیشگی و همراه از مشاهده این عکس نوشته های آموزنده جذاب و خاص که با جملات روانشناسی زیبا تهیه شده اند، لذت ببرید.
عکس نوشته ساده و مفهومی
عکس نوشته روانشناسی جذاب
عکس نوشته با متن روانشناسی
عکس نوشته با متن غمگین
عکس نوشته زیبا برای پروفایل
عکس نوشته روانشناسی زیبا
بعضی افراد در پروفایل های شخصی علاقمند به استفاده از نکته یا سخنی ارزشمند از بزرگان می باشند در همین راستا تعدادی از عکس نوشته های آموزنده از مشاهیر و بزرگان در این بخش گنجانده شده است.
عکس با متن روانشناسی زیبا
عکس با متن روانشناسی زیبا و خاص
عکس نوشته روانشناسی خاص
عکس نوشته با سخن بزرگان
عکس های متن دار آموزنده و جالب
عکس نوشته زیبای روانشناسی
عکس پروفایل روانشناسی
عکس نوشته زیبای روانشناسی
عکس پروفایل متن دار قشنگ
عکس نوشته خاص روانشناسی
عکس نوشته عاشقانه و احساسی
عکس نوشته کارتونی برای پروفایل
عکس نوشته دار روانشناسی
عکس پروفایل زیبا و پند آموز
عکس متن دار روانشناسی
عکس پروفایل های زیبا و جالب
عکس نوشته روانشناسی زیبا
در این مطلب با مجموعه ای از عکس نوشته های روانشناسی زیبا آشنا شدید که امیدوارم از دیدن آنها لذت برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده عکس های متن دار بیشتر با موضوعات مختلف و جذاب می توانید به بخش عکس نوشته مجله آرگا مراجعه نمایید.
منبع : آرگا
مايع استريل کننده لوازم کودک
ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده
چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟
عکس پروفایل روانشناس بودن
جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین
نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه
چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a50752457b5ebb5f66e183a62018ef0b” );document.getElementById(“if74e6cd71”).setAttribute( “id”, “comment” );
نام
ایمیل
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
در جهانی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در ارتباطات انسانی ایفا می کند و مردم به انتخاب عکس پروفایل خود در شبکه های مختلف از جمله فیسبوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و سایت های دیگر اهمیت زیادی می دهند.
اغلب مردم از عکس پروفایل برای انتقال پیام های خود استفاده می کنند. نوع عکس پروفایلی که انتخاب می کنیم با توجه به شرایطی که در آن به سر می بریم، معانی مختلفی می تواند داشته باشد. با استفاده از عکس پروفایل می توانیم علایق و شخصیت خود را به شیوه خاص به آشنایان، دوستان و افراد فامیل معرفی کنیم، کاری که شاید با کلمات نتوان انجام داد.
امروزه تعامل بین انسان ها عمدتا در ارتباطات غیرکلامی گنجانده شده، هنگامی که با تلفن همراه یا کامپیوتر با دیگران ارتباط برقرار می کنیم نمی توانیم از تن صدا، حرکات و زبان بدن، تماس چشمی یا حتی کم و زیاد کردن فاصله فیزیکی برای رساندن پیام استفاده کنیم، اینجاست که اهمیت عکس پروفایل به خوبی مشهود است.
تصاویری که به عنوان عکس پروفایل انتخاب می کنیم نشان می دهد چگونه خود را می بینیم و چگونه می خواهیم دیگران ما را ببینند.
شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل آن ها، در روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است. مطالعات انجام شده نشان می دهد ویژگی های شخصیتی خاصی که هر فرد دارد، از علل اصلی انتخاب تصاویر پروفایل می باشد. به طوری که هر تیپ شخصیتی نوع خاصی از عکس پروفایل را ترجیح می دهد.عکس پروفایل روانشناس بودن
در ادامه 5 نوع شخصیت اصلی را بررسی خواهیم کرد:
برونگرا (extraversion)
عصبی (neuroticism)
وظیفه شناس (conscientiousness)
موافق (agreeableness)
باز نسبت به تجربه ها (openness to experience)
انتخاب عکس های رنگارنگ و گروهی، نشاندهنده انرژی و احساسات بیشتر می باشد. افرادی که شخصیت اجتماعی دارند تمایل به نمایش عکس های گروهی دارند که بیش از یک چهره در عکس مشخص باشد.
افراد عصبی تمایلی به نشان دادن چهره خود در عکس پروفایل ندارند و در صورت نمایش چهره، سعی می کنند آن را با عینک یا چیزی مشابه آن بپوشانند. عصبی بودن رابطه نزدیکی با احساسات منفی و نا امنی دارد.
افراد با وجدان، وظیفه شناس و منظم معمولا تصاویری را به عنوان عکس پروفایل انتخاب می کنند که با هنجارهای اجتماعی مطابقت داشته باشد. مثلا اغلب اوقات در عکس لبخند می زنند زیرا معتقدند یک فرد نرمال باید خوشحال به نظر برسد. عکس پروفایل این افراد کاملا مناسب عرف و با کیفیت خوب انتخاب می شود.
افراد با شخصیت موافق برای هارمونی و همکاری اجتماعی تلاش می کنند. آن ها احساست مثبت بیشتری نسبت به سایر شخصیت ها دارند و در مقایسه با شخصیت وظیفه شناس، معمولا عکس های با کیفیت کمتر انتخاب می کنند اما رنگ های شفاف بیشتری در عکس پروفایل آن ها دیده می شود.
افرادی که نسبت به تجربه ها باز هستند، مانند افراد عصبی تمایلی به نشان دادن چهره خود در عکس پروفایل ندارند و تصاویر آن ها احساسات منفی یا خنثی را نمایش می دهد اما تفاوت آن ها در زیبایی شناسی عکس است. این تصاویر معمولا دارای کنتراست بیشتر و تاری کمتر است.
علاوه بر این 5 تیپ شخصیتی، استفاده از عکس عاشقانه و احساسی، عکس نوشته های غمگین خاص و مغرورانه، عکس پروفایل حیوانات، هنری، سیاه و سفید و … نیز رواج دارد.
برخی افراد دوست دارند عکس سگ و گربه در پروفایل تلگرام و اینستاگرام خود قرار دهند. این افراد از شخصیت های برونگرا، موافق و وظیفه شناس دورتر بوده و به شخصیت عصبی نزدیک ترند.
افرادی که عکس گربه انتخاب می کنند اغلب درونگرا بوده و نسبت به افراد با عکس پروفایل سگ، مورد پذیرش کمتری هستند.
به طور کلی افراد مسن تر علاقه بیشتری به تصویر سگ داشته و زنان بیشتر از مردان علاقه دارند از عکس گربه و سگ برای پروفایل استفاده کنند.
از انتخاب عکس های سیاه و سفید برحذر باشید. تحقیقات نشان می دهد عکس های سیاه و سفید نوعی عکس غمگین به شمار می رود و نشانه اختلال افسردگی در فرد می باشد. افراد افسرده تمایل دارند از عکس های خنثی، خاکستری و تاریک به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.
این افراد حس مبالغه گونه ای به ظاهر فیزیکی خود داشته و به عکس های پروفایل خود عشق می ورزند. برای تشخیص افراد خودشیفته در دنیای مجازی، کافیست به کاربران خودمحور ( به خصوص زنان) توجه کنید که عکس پروفایل خود را پیوسته تغییر می دهند و به این طریق سعی می کنند نظر دیگران را به ظاهر خود جذب کنند.
آیا در میان دوستان و آشنایان شما، کسی را سراغ دارید که با دیدن عکس های صفحه اجتماعی او، یاد مجله های مد و زیبایی بیفتید؟! این شخص به احتمال زیاد یک فرد خودشیفته می باشد!
تفاوت های جنسیتی در عکس پروفایل به خصوص در فیسبوک کاملا مشهود است. کاربران مرد در فیسبوک معمولا عکس هایی انتخاب می کنند که لباس رسمی به تن کرده، کمتر لبخند می زنند و سعی می کنند اتومبیل، ساعت یا چیزهایی از این قبیل را به نمایش بگذارند.
معمولا زنان تمایل بیشتری به قرار دادن عکس های خانوادگی دارند. همچنین در عکس های زنانه ارتباط مستقیم چشمی و لبخندها بیشتر دیده می شود.
بسیار پیش می آید که بعد از یک حادثه مهم بسیاری از افراد عکس صفحه اجتماعی خود را تغییر می دهند، تحقیقات نشان می دهند زنان بیشتر از مردان تمایل دارند عکس پروفایل خود را با توجه به مناسبت های مختلف یا حوادث سیاسی، اجتماعی و حوادث تغییر دهند.
با توجه به فرهنگ ملت های مختلف، عکس پروفایل نیز متفاوت است، به عنوان مثال تحقیقات انجام شده روی کاربران فیسبوک نشان می دهد کاربران شرق آسیا تمایل دارند عکس های کامل از فاصله دور را به نمایش بگذارند که فضای اطراف دیده شود. اما آمریکایی ها به عکس چهره علاقه بیشتری دارند.
و اما …
معمولا برداشت های ظاهری که از عکس پروفایل افراد داریم، اشتباه است و حتی کوچکترین تغییر در اجزای چهره در عکس های مختلف، می تواند نظر ما را درباره جذابیت، خلاقیت، اعتماد، هوش و … آن شخص تغییر دهد.
بهتر است از روی عکس پروفایل افراد درباره آن ها قضاوت نکنیم!
در ادامه بخوانید : چهره خوانی خانم ها و آقایان
منبع: socialmediapsychology
فال حافظ
متن عاشقانه متن زیبا
صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما
مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.
یکی از اولین کارهایی که به محض عضویت در یک شبکه اجتماعی انجام می دهیم آپلود عکس پروفایل است. برای اکثر ما چندین بار این سوال پیش آمده که چه عکس پروفایلی بهتر است؟ آیا واقعا تصویری با عنوان بهترین عکس پروفایل وجود دارد؟
گاهی انتخاب عکس پروفایل سخت به نظر می رسد، ممکن است عکسی که برای صفحه شخصی خود انتخاب می کنیم و به نظرمان بهترین عکس پروفایل است، از دید مخاطبان جذابیت چندانی نداشته باشد یا گاهی یک عکس بسیار معمولی، بیشترین امتیاز را از نظر کاربران کسب کند.
تاکنون تحقیقات روانشناسی نسبتا جامعی درباره عکس پروفایل انجام شده و نتایج جالبی درباره ویژگی عکس هایی که بیشترین تاثیر را روی سایر کاربران شبکه های اجتماعی می گذارد، به دست آمده است.
در ادامه با پرشین استار همراه باشید تا مروری بر بهترین شیوه های ایجاد و انتخاب بهترین عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی داشته باشیم.
آیا می دانستید زمانی که عکس پروفایل فردی را مشاهده می کنیم در 40 میلی ثانیه اول به یک نتیجه گیری کلی در مورد فرد مورد نظر خواهیم رسید؟! این مسئله اهمیت عکس پروفایل و تاثیر آن روی روابط عاطفی، شغلی و غیره را نشان می دهد.عکس پروفایل روانشناس بودن
اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که حضور در شبکه های اجتماعی و جذب کاربران برای شما اهمیت زیادی دارد، ضروری است با 7 اصل که در عکس پروفایل باید به آن ها توجه کرد آشنا شوید، این اصول شامل موارد زیر می باشد:
1. شیوه لبخند زدن
2. نوع لباس پوشیدن
3. خط چانه و فک
4. اندام های نمایان در عکس
5. نوع نگاه
6. ترکیب های نامتقارن
7. چشم ها
کارهایی که نباید انجام داد:
– استفاده از کلاه
– عینک آفتابی
– نور زیاد یا در سایه بودن چشم ها
– خنده شدید
– عریان بودن بخش هایی از بدن
آیا می دانید مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی چگونه و بر چه اساسی شما را ارزیابی می کنند؟ تحقیقات روانشناسان نشان می دهد افرادی که برای اولین بار عکس پروفایل فردی را مشاهده می کنند با توجه به ظاهر او و 3 مورد کلی برداشت متفاوتی از او خواهند داشت:
1. میزان نزدیکی (Approachability) : آیا این فرد می خواهد به من کمک کند یا آسیب بزند؟
2. میزان تسلط (Dominance) : آیا این فرد می تواند به من کمک کند یا آسیب برساند؟
3. میزان جذابیت (attractiveness) : آیا این فرد می تواند یک شریک یا رقیب عاشقانه باشد؟
آن چه روی میزان نزدیکی افراد تاثیر می گذارد، فرم دهان است که شامل عرض و ارتفاع دهان، فاصله دو لب و فرم لب پایینی می باشد.
لبخند عامل کلیدی در “میزان نزدیکی” افراد است.
آن چه روی میزان تسلط تاثیرگذار است شامل شکل ابرو، شیب گونه ها، درجه باز بودن چشم ها و پوست است.
“میزان تسلط” با روحیه مردانه رابطه نزدیکی دارد.
آن چه روی جذابیت تاثیر می گذارد چشم ها می باشد که شامل عرض و ارتفاع چشم و عنبیه می باشد.
لازم به ذکر است هرچه چشم ها درشت تر باشد فرد “میزان جذابیت” بیشتری دارد!
در تصویر زیر، عکس چهره های مختلف را مشاهده می کنید که با تغییراتی که از سمت چپ به راست در آن ها صورت گرفته کاملا گویای تفاوت سه دسته کلی (که در بالا ذکر شد) می باشد.
سه معیار جذابیت در شبکه های اجتماعی شامل دوست داشتنی بودن (likable) ، شایستگی (competent) و قدرت و نفوذ (influential) فرد می باشد.
استفاده از عینک آفتابی تاثیر منفی روی دوست داشتنی بودن فرد گذاشته و موهای روی چشم، انعکاس نور و در سایه بودن باعث کاهش درجه شایستگی و قدرت فرد می شود.
خط سایه داری که چانه را نشان می دهد باعث می شود فرد دوست داشتنی، شایسته و با نفوذی به نظر برسید.
لبخند بسته شما را تا حدی دوست داشتنی می کند. لبخند مایل به خنده شدید، فرد را دوست داشتنی تر نشان می دهد اما درجه شایستگی و نفوذ فرد را کاهش می دهد. اما بهترین لبخند، لبخند با نمایش دادن دندان هاست که هر سه عامل را افزایش می دهد.
کت و شلوار تیره با پیراهن روشن و کراوات در آقایان، هر سه عامل دوست داشتنی بودن، شایستگی و نفوذ را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
توجه کنید که اگر در عکس پروفایل تنها چهره یا تصویری تمام قد از خود به نمایش بگذارید، در هر دو حالت هر سه عامل جذابیت را کاهش خواهید داد. بهترین حالت نمایش سر و شانه ( یا سر تا کمر) می باشد.
چشم های خیلی باز ممکن است هراسان، آسیب پذیر و مردد به نظر برسد اما وقتی اندکی از گوشه چشم نگاه کنید با اعتماد به نفس و راحت دیده خواهید شد. چشمان کشیده هر سه عامل را تحت تاثیر مثبت قرار می دهد.
تحقیقات نشان می دهد کابران شبکه های اجتماعی تمایل دارند بیشتر با افرادی دوست شوند که ویژگی های زیر را دارا هستند:
– چشمان باز
– صورت بیضی شکل
– لبخند روی لب
– موهای قهوه ای
افرادی که در عکس پروفایل خود از ویژگی های زیر برخوردارند عصبی به نظر می رسند:
– استفاده از عینک یا کلاه
– چهره ای با حالت خنثی یا بی حالت
– موی سیاه و کوتاه
تحقیقات نشان می دهد بیو و متنی که در شبکه های اجتماعی به عنوان شرحی از خود قرار می دهیم کمتر از 10 درصد، نظر مردم نسبت به ما را تحت تاثیر قرار می دهد.
– فقط چهره فرد در عکس مشخص باشد نه چهره افراد خانواده یا دوستان و غیره.
– از قانون نامتقارن سه گانه (Thirds ) برای انتخاب تصویر پروفایل استفاده کنید. قانون سه گانه، از اصول مشهور عکاسی است و روشی برای ترکیب عناصر یک تصویر می باشد تا عکسی هماهنگ با چشم بیننده تولید شود.
– منبع نور باید مقابل شما باشد.
– اگرچه در شبکه های اجتماعی مختلف از عکس هایی در سایز و اندازه های مختلف استفاده می شود اما بهترین سایز حداقل 600 پیکسل است.
مطالعات نشان می دهد در عکس پروفایل زنانه جذاب ترین حالت برای خانم ها نگاه کردن به دوربین است.
در عکس پروفایل مردانه بهتر است به دوربین نگاه نشود، زیرا در این حالت بیشترین تاثیر را خواهد داشت.
رنگ های پس زمینه مختلف را برای عکس های خود امتحان کنید. پس زمینه های رنگی روشن از بهترین گزینه ها برای پروفایل های شخصی به شمار می رود.
منبع: bufferapp
عکس پروفایل روانشناس بودن
آشپزیبیوگرافیتعبیر خوابداغ ترین هادانلود آهنگدکوراسیون
سبک زندگیسرگرمیسلامتشعرهای زیباعکس
کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!
استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.
تماس با ما
درباره شخصیت شناسی عکس پروفایل چیزی شنیدهاید؟! اگر این موضوع برایتان جالب است با بازده همراه باشید تا به بررسی ۱۳ نوع عکس پروفایل که بیشتر در شبکههای مجازی میبینید بپردازیم و بگوییم هر عکس چه پیام پنهانی را به شما منتقل میکند.
بسیاری از افراد معتقدند چشمهای ما دریچهای است رو به دنیای شخصی ما که میتواند اسرار بسیار زیادی دربارهی ما فاش کند. من فکر میکنم این موضوع تا اندازهای میتواند درست باشد اما چیزی که باید اضافه کرد این است که ما میتوانیم با نگاه کردن به دیگران چیزهای مهم و زیادی درباره زندگی شخصی و عاطفی، علایق، خصوصیات رفتاری و شخصیتی آنها بفهمیم.
آنچه در این نوشتار بدان میپردازیم عکسهای پروفایل افراد در شبکههای اجتماعی است که میتواند چیزهای بسیار زیادی دربارهشان به ما بگوید. فرقی نمیکند پروفایل فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگری باشد، چهره و عکسی که ما انتخاب میکنیم تا به جهان نشان دهیم بسیار مهم است.
البته در بسیاری از موارد هم این ایدهها صدق نمیکنند و افراد اهداف دیگری در پس انتخابهایشان برای عکس پروفایل خود دارند. اما به هر شکل دانستن این موارد هم خالی از لطف نیست.عکس پروفایل روانشناس بودن
حتما شما هم در تلگرام یا اینستاگرام و سایر شبکههای مجازی دیدهاید که برخی از افراد عکس بسیار نزدیک از چشم، لب یا نیمرخ چهرهشان میگذارند که گاهی اوقات این چشمها و لبها آرایش و رنگ و لعاب بسیار زیبایی هم دارند. چیزی که در این نوع عکسها باید گفت این است که آن قسمتی که در نمای نزدیک به عنوان عکس پروفایل انتخاب میشود ارتباط مستقیمی با سطح اعتماد به نفس افراد دارد.
مثلا خانمی که از عکس چشمهای درشت و زیبای خود به عنوان عکس پروفایلش استفاده میکند احساس میکند که این چشمها نقطه قوت و اعتماد به نفس او هستند و نکته دیگری که میتوان درباره این عکسها گفت احساس خفیف افسردگی است که در این گروه از افراد وجود دارد که احساس میکنند فقط به این طریق میتوانند توجه دیگران را به خود جلب کنند و تنها راه ارتباطیشان با دنیای خارج همین قسمت کوچک از صورتشان است.
مطلب مرتبط: زبان بدن احساسات: ۴۱ نوع احساس که با زبان بدن بیان می شوند
بررسیهایی که از عکس پروفایل تعداد زیادی جوانان انجام شد نشان داد که ۹۰ درصد آنهایی که فقط یک بخش از صورتشان را در عکس پروفایل خود گذاشته بودند معتقد بودند که دچار مشکل کم مویی، چاقی بیش از حد، بدشکل بودن بخشی از اجزای صورت و… هستند و از این موضوع رنج میبردند.
این عکس بهترین چیزی است که من دارم. هرچیز دیگری در من بسیار تلخ و ناراحتکننده و نا امیدکننده است.
برخی از افراد تمام لحظات زندگی خود را در قالب عکسهایی بر پروفایل شبکههای مجازی خود میگذارند. اغلب این افراد از یک لیوان نوشیدنی که در کافی شاپ گرفتهاند و اسنکی که برای شام درست کردهاند تا لحظه به لحظه جاهایی که در سفر رفتهاند و مکانهایی که دیدهاند در پروفایل شخصی خود میگذارند. این افراد عمیقا به دنبال جلب مهر و محبت سایرین هستند و دلشان میخواهد دیگران مدام از آنها بپرسند: فلان جا چطور رفتی؟ این عکس در کدام دانشگاه است؟ این غذایی که میخوری خوشمزه بود؟ آن هدیه از طرف چه کسی بود؟ و…
من به شدت نیازمند تعامل با دیگران هستم و برخی نیازهای تامین نشده در زندگیم دارم که از این طریق احساس برآورده شدن آنها را میکنم و از اینکه دیگران اظهارنظرهای خوشایند و آمیخته با توجه برایم دارند بسیار لذت میبرم و مدام دلم میخواهد دیده شوم.
مطلب مرتبط: اختلال شخصیت اسکیزوئید: علائم، علت ها و درمان اختلال شخصیت اسکیزوئید
حتما شما هم از این دست عکسها زیاد دیدهاید! در اینجا نمیخواهیم بگوییم معنای صددرصد بد و منفی از این عکسها استنباط میکنیم. بلکه نمایش این عکسها نشان دهندهی امتیازی است که صاحبان این پروفایلها به شما میدهند تا به آنان توجه کنید و برای آشنایی بیشتر با آنان مشتاق شوید. حتی گاهی اوقات دست و پایتان را گم کنید و پس از لایک و تحسین صاحب پروفایل ابراز علاقمندی کنید. درواقع این عکسها به شما میگویند که صاحب پروفایل معایب بسیار اندکی دارد و هرآنچه لازم است ببینید اینجا وجود دارد!
درست است که این عکس چیزهای زیادی درباره من میگوید اما چیزهای بسیار جذابتر دیگری هم دربارهی من هست که نمیدانید! من چیزی هستم که دیگران نمیتوانند باشند.
به نظر میرسد برخی از افراد علاقه وافری به انداختن عکس سلفی از خودشان در هنگام رانندگی، راه رفتن، دویدن، غذا خوردن، دیدار با دوستان و…. دارند. و البته در تمام این عکسها سعی میکنند بهترین لباسشان را بپوشند و آرایش و پیرایش خوبی داشته باشند. شاید بیراه نباشد اگر به برخی از یان افراد لقب خودشیفته بدهیم و بگوییم معمولا خودشیفتهها مدام از خودشان عکسهای زیبا و پر زرق و برق سلفی میاندازند و از دیدن تصاویر خودشان لذت میبرند.
من یک نیاز روانی بسیار پنهان به تحسین شدن دارم و به دنبال کسب هویت در شبکههای مجازی هستم و بسیار دوست دارم که رهبری و مدیریت گروهی از افراد رادر تمام رسانهها به من بسپارند چون احساس میکنم از بقیه برتر، زیباتر، خوش پوشتر و جذابتر هستم.
یادم میآید سالها پیش که تازه به عضویت شبکه اجتماعی لینکدین درآمده بودم آقایی که عکس پروفایلش نیمرخ ترسناکی از صورتش بود مدام برایم مزاحمت ایجاد میکرد تا اینکه مجبور شدم او را به طور کلی از ارتباطات حرفهای خودم حذف کنم. عکسهای نیمرخ معمولا سعی دارند بخش خوبی از خود را نمایش دهند و بخش بزرگ ناخوشایند شخصیتی یا رفتاری خود را این گونه مخفی میکنند. شاید فرضشان این است که دیگران با دیدن چهره کامل آنها با خود میگویند: اه این چهره لعنتی من رو اذیت میکنه!!
این تصویر فردی است که یک روی خیلی خوب و یک روی ناجور دارد. و البته عکس فردی است که زمان زیادی را جلوی آینه سپری میکند، وضعیت میمیک چهرهاش خیلی برایش مهم است و این عکس را از بین هزاران عکس خود با وسواس و دقت انتخاب کرده است.
مطلب مرتبط: اختلال شخصیت پارانوئید:علائم، علت ها و درمان اختلال شخصیت پارانوئید
در برخی از شبکههای اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک که ارتباطات معمولا در حد مجازی باقی میمانند و عموما شماره تماس و آشنایی بیشتری میان افراد رد و بدل نمیشود هروقت عکس پروفایلی را دیدید که دو دوست صمیمی کنار هم بودند و خواستید ترجیح دهید کدام یک از آنها صاحب پروفایل است شک نکنید که صاحب پروفایل آدم خوشگل توی عکس نیست!!!
افراد در اینجور شبکهها معمولا با دوستان زیباتر خودشان عکس میاندازند که هم به واسطه قانون مشابهت زیباتر به نظر برسند هم به واسطه آن تصویر زیبا از دوستشان بتوانند دوستهای جدید و لایکهای جدیدی بگیرند.
البته در شبکههای اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام و تلگرام که شما صاحب پروفایل را میشناسید افراد معمولا با دوستان صمیمی خود که از نظر چهره در سطح پایین تری هستند عکس میگذارند تا زیبایی و برتری خود را به همه نشان دهند.
اما در حالت کلی عکسهای صمیمی با یک دوست معنی زیر را دارد.
من علاقه دارم که خودم را به شما یک آدم بسیار مثبت از نظر روابط اجتماعی نشان دهم و حتی با توجه به اینکه دوستانم را دیر به دیر میبینم اما میخواهم نشان دهم که دوستان خوب و صمیمی زیادی هم دارم و اوقات بسیار خوبی را با دوستانم میگذرانم.
معمولا افراد کمرو و خجالتی از گذاشتن عکس خودشان به عنوان پروفایل در شبکههای اجتماعی پرهیز میکنند و ترجیح میدهند عکسهایی از منظرههای زیبا و شگفتیهای طبیعت بگذارند. البته در بسیاری موارد هم به دلیل ملاحظات خانوادگی(سختگیری زن یا شوهر) و شغلی(تابوهای محل کار و سازمان محل خدمت) مجبور هستند از گذاشتن عکس خودشان اجتناب کنند و یک تصویر از منظرهای زیبا و طبیعت بگذارند.
عموما علاقهای به جلب توجه شما ندارم و سرگرم کار و زندگی خودم هستم.
درباره کسانی که عمدا در عکسهای پروفایلشان شکلک درمیآورند چه میتوانیم بگوییم؟ هیچ چیز. افراد زیبارو شکلک درمیآورند زیرا میتوانند با زشت یا مسخره بودن کنار بیایند. زشتها هم شکلک درمیآورند چون میخواهند شبیه آدمهای جذاب باشند و شکلک دربیاورند. همچنین کسانی که نه زشت هستند و نه زیبا، آنها هم بعضی اوقات برای بامزهگی شکلک در میآورند، هرچند بعضی مواقع هم به این دلیل شکلک در میآورند که احساس میکنند به اندازه کافی زیبا نیستند و قانون عکس نیمرخ را که پیشتر گفتیم یاد نگرفتهاند.
من واقعا نمیدانم چرا این عکس را گذاشتهام اما یک چیزی را خوب میدانم و آن اینست که در دریای بیکران فضای مجازی در حماقت تنها نیستم و میخواهم به دنیا نشان دهم که فقط چیزهای خوب و زیبا به درد اشتراکگذاری نمی خورند.
درباره عکسهای همیشه شاد و روبه پیشرفت و خوشحال آدمها همیشه یک حس تردید داشته باشید. درواقع آدمها از لحظات ناراحتی و اندوه خود عکس نمیگذارند و معمولا سعی میکنند در فضای مجازی نشان دهند همه چیز روبه راه است و ما یک خانواده خوشبخت یا یک زوج بسیار صمیمی و عاشق و شاد هستیم. گاهی هم آدمها با گذاشتن عکسهایی سعی میکنند خود را از آسیبهای احتمالی و پیشروی خود حفظ کنند و نشان دهند به یک رابطه عاطفی و عشقی پایبند هستند و نباید کسی برایشان مزاحمت عاطفی درست کند.
همیشه همینقدر که نشان میدهم شاد و خوشبخت نیستم. یک جای کار رابطهام اشکال دارد و نگران این رابطه هستم اما آرزو و رویایم این است که همیشه همینقدر شاد و در کنار هم باشیم. همیشه همینقدر رضایتمند نیستم و حسرت ایامی را میخورم که سراسر شادی و نشاط بودهایم.عکس پروفایل روانشناس بودن
حتما همین الان در کانتکت لیست شما هم چند عکس پروفایل هست که عکس بچههای کوچولو و بامزه است که ژستهای خیلی جالبی دارند. برخی از افراد به دلیل ملاحظات خانوادگی(سختگیری زن یا شوهر) امکان استفاده از عکس خود را ندارند و ترجیح میدهند از عکس فرزندشان استفاده کنند. این موضوع چیز دیگری را هم نشان میدهد و آن این است که وابستگی زیادی به فرزندشان دارند و او را تجسم آینده خود میبینند و با این عکس میخواهند به دیگران بگویند من یک خانواده دارم.
گاهی اوقات هم برخی از افراد از عکسهای کودکان دیگری استفاده میکنند که متخصصان معتقدند این تصمیم به خاطر نارضایتی فرد از شرایط حاضر زندگیش است و این افراد دوران کودکی را با همان خاطرات خوب و شیرینی که داشته است ترجیح میدهند و تمایل میدهند در همان دوران زندگی کنند.
پیام اول: من و فرزندم یک تیم منحصر به فرد و رو به آینده هستیم. پیام دوم: روزگار بزرگی چیز خوشایندی برای من ندارد ترجیح میدهم که دوران کودکیام برگردم.
آدمهای افسرده و غمگین معمولا علاقهای به انتشار عکسهای خود در فضای مجازی ندارند و درواقع هیچ عکسی از خود را خوب و زیبا و مناسب نمیبینند. خیلی دیر به دیر عکس پروفایل خود را تغییر میدهند و سعی میکنند احساس رخوت و ناامیدی و افسردگیشان را در عکسها نمایش دهند. این افراد از تغییر و تحول بیزار هستند و ترجیح میدهند عکسهای تیره و تاریک را به جای عکس خودشان بگذارند.
دنیا به اندازه کافی محل شاد و بانشاطی نیست و این تصویر و جمله اندوه بزرگ من را از به دنیا آمدن و زیستن در این جهان و معاشرت با آدمهایی که عذابم میدهند نشان میدهد.
افراد قدرت طلب و مغرور همیشه سعی میکنند قیافهای از خودشان به نمایش بگذارند که قدرت و جذبه و اعتماد به نفس و ثروتشان را به رخ دیگران بکشند. مثلا اگر اتومبیل گرانقیمتی خریدهاند کنار ماشین میایستند و عکس میگیرند یا اگر شغل مدیریتی و سطح بالایی تصاحب کردهاند پشت میزشان عکسمیگیرند یا حتی در حیاط و کنار استخر ویلایشان عکس میاندازند. این افراد میخواهند از تمام چیزهایی که به آنها افتخار میکنند تصویری در فضای مجازی منتشر کنند و ژست آدم شماره یک را بگیرند.
من قدرتمندم!
گرچه این روزها کمتر کسی است که علاقهای به عکسدار کردن پروفایلش در شبکههای مجازی نداشته باشد اما همچنان هستند افرادی که شما میبینید هیچ تصویری در صفحهشان نیست. خب نخستین احساسی که در مواجهه با این فرد پیدا میکنید چیست؟ ذهنتان درگیر او میشود؟ مدام با خود میگویید او چه شکلی است؟ چه جور آدمی است؟ چه جایگاه و موقعیتی دارد؟ و هیچ سرنخی در عکس طرف مقابلتان پیدا نمیکنید که بتوانید حدسهایی بزنید.
شناختن آدمی که هیچ عکسی از خودش نگذاشته و حتی تصویر یک منظره یا طبیعت یا جمله فلسفی را هم مناسب ندیده است واقعا سخت است. اما سادهترین پیام این عکس اینچنین است.
پیام خیلی فوری که این عکس پروفایل منتقل میکند این است که صاحب این پروفایل یا اساسا آدم ناخوشایندی است و یا خودش اینگونه درباره خودش فکر میکند. یا اندکی پریشانخاطر است و ترجیح میدهد شما با هیچ منظره و تصویری او را قضاوت نکنید. یا شاید هم یک مقام مهم رسمی، نظامی، سیاسی یا شبیه اینها دارد و ترجیح میدهد هیچ عکس در پروفایلش نباشد.
منبع: کراکد، اینک،سایکولوژی تودی، میرور داتکو
برچسب ها Business Incubatorcrackedincmirrorروانشناسی عکس پروفایلشخصیت شناسیشخصیت شناسی عکس پروفایلعکس پروفایلپریسا جعفری
عالی بود ، بسیار مفید و قانع کننده،، عزیزانی ک هم ک میگن پس چیکار کنیم واسه عکس،، باید هر مدل عکس رو بزارید تا یه فرد معمولی به نظر برسید،، منظور نویسنده افرادی هست ک فقط عکس هاشون تو یه سبکه و تغییر نمیدن ،، نه افرادی که هم عکس نیم رخ دارن هم تمام رخ ،، به فرض مثال
الان این چیه دقیقا؟ طرف هر کاری بکنه مشکل داره یعنی ؟همینه ها میگن هر کاری خودت دوس داری بکن مردم که همیشه حرف میزنن
سلام. مقاله ای که نوشتید خیلی کلی بود . در زمینه علوم رفتاری بهتره که بیشتر تحقیق کنید و مقالات افرادی که به کمک هوش مصنوعی ، توانستند در زمینه علوم رفتاری
و شخصیت افراد به یافته هایی دست پیدا کنند ، را مطالعه کنید.
سلام. این مطلب ترجمه است. با این حال حتما.
درباره عکس های پشت تریبون و یا عکس فرد در کنارشخصیت های مهم سیاسی چیزی گفته نشد.
برخی ها عاشق به نمایش گذاشتن اینگونه عکسهایشان هستند که به نظر این افراد در عالم واقع از نظر دیگران احمق و لایق تمسخر هستند ولی می خواهند با این عکس ها خود را شخصیتی مهم جلوه دهند.
مطلب جالب و اموزنده ای بود البته کامل نیست و مثل بقیه موارد همیشه استثناهای وجود دارد مخصوصا در زمینه علوم رفتاری و روانشناسی مثل عکس پروفایل ادمهای خود بزرگ بین کوته فکر که متاسفانه دنیای مجازی پر از این ادمهاست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
تشکر می کنم به خاطر مطالب بسیار آموزندتون خیلی جالب بود
درباره کسانی که نقل قول می ذارن ننوشتین
همه رو غیب گفتیا
نویسنده محترم، به نظر شما یک آدم نرمال از نظر شخصیتی، چه عکسی باید برای پروفایلش بگذارد که از نظر شما خودشیفته، مغرور، احمق، پارانوئید، نارسیست، خجالتی و…. نباشد؟
در ضمن خود شما عکس پروفایلتون چیست؟
من خوشم نمیاد تو پروفایلم عکسمو بگزارم.
خیلی هم خوش چهره و اندام هستم.
یه چیز دیگه الان 32 سالمه یادم میاد 10_12 ساله از عکس
گرفتن خوشم نمیاد .اگه هم بندازم به زور دورو بری هاست.
من مشکل دارم؟ مشکلم چیه یا از چیه؟
سلام. خب لابد تو هم تظاهر میکنی امام رضا رو دوست داری، وگرنه چه لزومی داشت بزاری واسه مردم، تظاهر میکنی من مذهبی ام ولی نیستی
ای بابا، این حرفا چیه، نمیتونیم قضاوت کنیم. به احساسات و عقاید دیگران بی اعتماد نباشیم با قوانین مبهم روانشناسی?
سلام ممنون
پس چه عکس بذاری چه نذاری آدم نرمال نیستی?
یعنی عکس بزاری خودشیفته ای,نذاری بدبختی و بدون اعتماد بنفس.از طبیعت بزاری راضی نیستی از زندگی,از بچه بزاری زندگیت راضی نیستی و میخای برگردی به گذشته.
اصلش اینه
افرادی که از ی قسمت چهره عکس میزارن صد البته گفته ی شماست
افرادی که از شادیاشون میزارن,درسته میخان به چشم بیان
افرادی که عکس ندارن تمایلی به فضای مجازی ندارن و وقتشونو پای فضای مجازی نمیزارن و وابستش نیست که دقیقه به دقیقه پروفایل عوض کنن.
افرادی که عکس بچه و طبیعت و اینجور چیزا میزارن بنا به موقعیت.بچه شاد باشه دارن احساس درونی فعلی خودشون رو میگن.مث من بیشتر مواقع عکس دختر پسر بچه که باهم بازی میکنن میزارم,چون با همسرم همینطور هستم و به سوی اینده داریم باهم پیش میریم.
عکس از وسایل لوکس خود شیفته ای عقده ای که تازه به دوران رسیده.وگرنه خیلی افراد به عنوان مثال مهران مدیری با همه لوکس بودن تازه به مجازی پیوسته و یک عکس با ماشین یک میلیاردیش نذاشته.با اینکه میدونه همه میدونن داره.
کسایی که از لحظه های شاد میزاره درسته میخواد جلب توجه کنه و یک جوریایی در زندگی مشکلات فراوون داره.من خودم بیشتر مواقع دختر پسر یا بزرگ یا بچه هستن که باهمن
سلام خسته نباشید
واقعا لذت بخش ترین و واقعی ترین پیامدها رو خوندم
عالی بودن.میخواستم بدونم افرادی که پروفایل اونها عکسهای
مذهبی هست چگونه اند؟مثلا بنده بشخصه عاشق امام رضا
(ع) هستم و پروفایلم از بارگاه حرم مطهر ایشان هست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب سایت
برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.
این افراد معمولا خانم های مذهبی هستند که نمی خواهند عکسشان در فضای مجازی برای دیگران نمایش داده شود. یا برخی از خانم ها به دلیل خواست خود یا شوهر بجای عکس چهره از گل استفاده می کنند.
گروه دوم افراد مسن و سن دار هستند که معمولا تازه با فضای مجازی آشنا شده اند از این تصاویر استفاده می کنند.
گروه سوم افرادی که از تصویر گل و از خود استفاده می کنند. این افراد به گل ها علاقه دارند و از سویی دلایل گروه اول و دوم را ندارند.
گروه اول: افرادی که حیوان خانگی دارند و رابطه احساسی عمیقی با او بر قرار کرده اند. می خواهند دیگران این تصاویر را ببنند تا ارزش حیوان خانگیشان افزوده شود.عکس پروفایل روانشناس بودن
گروه دوم: افرادی که به حیوانی علاقه دارند ولی از آن حیوان نگه دای نمی کنند. از حیوانی که بر روی پروفایلشان می بینید می تواند بسیاری از ویژگی های شخصیتی آن ها را شناسایی کنید.
برای مثال افرادی که از تصویر اسب استفاده می کنند افراد ارامی هستند و به نجابت و اصالت اهمیت بسیاری می دهند.
گربه دوستان معمولا شخصیت مستقلی دارند، تمایل به رهبری و مدیریت جمعی دارند و تفکر کردن را دوست دارند.
خرس دوستان معمولا آرامش را دوست دارند، محتاط هستند و اندیشیدن را دوست دارند در موضوعات مختلف خیال بافی می کنند.
میمون دوستان افراد شادی هستند که توانمندی و مهارت های زیادی در کارهای مختلف دارند و از سویی اعتماد به نفس بالایی دارند.
سگ دوستان، افراد وفادار و شجاع را دوست دارند. مراقب دیگران هستند و با افرادی که به انها محبت می کنند رابطه بسیار خوبی برقرار می کنند.
موش دوستان معمولا افراد زحمت کشی هسستند و فروتن و خجالتی هستند و این افراد معمولا قابل اعتماد به نظر می رسند ولی بسیار زیرک و باهوش هستند.
خرگوش دوستان افرادی هستند که فروتن، باهوش و زیرک و چابک هستند و در زمان خشم می توانند آن را مدیریت کنند.
فیل دوستان افرادی هستند که همچون کوه در برابر مشکلات می ایستند و نمی گذارند صدمه ببینند.
شیر از آن جا که در فرهنگ ایران جایگاه بالایی دارد و در تمام داستان ها سلطان است، این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و تمایل زیادی به کسب مقام و قدرت دارند.
روباه در داستان های ایرانی نماد موجود است که دیگران به خاطر دستیابی به اهداف خود فریب می دهد. دوستداران این حیوان معمولا افراد بسیار باهوش و زیرک و منفعت طلبی هستند.
خروس یک موجود با شخصیت و با استعداد است. دوستداران خروس افرادی هنرمند، حمایت کننده، اعتماد به نفس بالا و سحرخیز هستند.
خوک در فرهنگ های دیگر نماد سخاوتمند، صادق، بردبار و مهربان می باشد ولی در فرهنگ ما نماد افراد است که بی بندبار و غیرقابل اعتماد هستند.
گاو دوستان افرادی هستند که ماجراجو و مهربان هستند و سعی می کنند و زیاد با دیگران ارتباط برقرار نمی کنند.
گورخرشخصیت مشابه اسب دارد با این تفاوت که خاص بودن هم به او اضافه می شود. یک شخصیت وفادار، هوشمند، متعهد و آرمانگرا دارد که به خاص بودن اهمیت می دهد.
کسانی که تصویر ببر را روی پروفایل شبکه های اجتماعی خود قرار می دهند معمولا افرادی هستند که به قدرتمند و جذاب بودن اهمیت می دهند. این افراد تنها بودن را دوست دارند و از طرفی فعال هستند.
گوسفند نشان دهنده شخصیت دوستانه و سختکوش محافظه کار و آرام بودن است. شخصیت گاو و گوسفند در این است که دختران معمولا گوسفند و پسران گاو را انتخاب می کنند.
پاندا با قیافه ای خاص و شخصیت منحصر به فرد، جزو دوست داشتنی ترین حیوانات از نظر کودکان و به خصوص دختران است. افرادی که آن را بر روی صفحه شخصی خود قرار می دهند معمولا دلسوز و مهربان(دوست دارند با محبت دیگران را بغل کنند)، شوخ طبع، خیال باف و بسیار خود کفا هستند و در عین فعال بودن، افرادی هستند که خواب و استراحت را بسیار دوست دارند.
پنگوئن دوستان شخصیت جالب و طنزواری دارندو از سویی روح لطیف و مهربان داشته و از نظر مایل بسیار دست ودلباز هستند و این افراد معمولا توانایی خوبی در تزتین کردن دارند.
جغد را افرادی دوست دارند که سکوت شب را دوست دارند شخصیت مرموز دارند و معمولا کارهای خود را شب ها انجام می دهند به هنر علامند هستند و افراد عمیق و معنوی نیز هستند. هوشیاری و آگاهی معمولا خوبی دارند.
زرافه نیز شخصیتی همچون اسب و گور خر دارد با این تفاوت که خاص است و افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و در برخی موارد خجالتی و درونگرا هستند. این افراد معمولا توان خوبی در جذب دیگران دارند.
نهنگ شخصیتی قابل اعتماد، صادق و یک دوست عالی به تمام معنا، دوستاران این موجود روحیه و زندگی آشفته را به راحتی سرو سامان می دهند.
لاک پشت دوستان بسیار محافظه کار بوده و خطر کردن و هیجان را دوست ندارند و صلح طلب هستند و از هرج و مرج دوری می کنند و مهربان زیادی دارند و درونگرا هستند. این افراد معمولا به موضوعات سطحی نگاه می کنند.
اردک یک شخصیت خانواده دوست و بسیار زحمت کش و بازیگوش است که معمولا با سروصدا دیگران را کلافه می کند.
پرنده نشان دهنده روح آزاد و مثبت است. این افراد معمولا شاد هستند و از یک زیبایی درونی برخوردار می باشند. البته بسته به نوع پرنده ویژگی های شخصیتی فرد متفاوت است
افرادی که عکس خانواده خود را روی پروفایل یا صفحه فضای مجازی می گذارند افراد خانواده دوستی هستند که برای خانواده به خصوص افرادی که عکسان در تصویر است ارزش بالایی می دهند.
هر چه تعداد عکس ها بیشتر باشد اهمیت این موضوع بیشتر می شود. برای این افراد پایندی به خانواده و اصالت خانوادگی بسیار مهم است.
این افراد دوست دارند به گردش بروند و مکان های مختلف را ببینند و از سویی برخی از این افراد برای نمایش فعال بودن و سرزندگی خود از این تصاویر روی پروفایل خود استفاده می کنند و می خواهند به دیگران نشان دهند که کجا ها می رود.
به صورت کلی این افراد به گردش و حرکت اهمیت زیادی می دهند و بی شک خاطرات زیادی از سفرهای خود دارند. پس به طور کلی اگر عکس های سفر فرد بود، فرد می خواهد مکان هایی که رفته به دیگران نشان دهد و خاطراتش برایش مهم است. اگر مکان هایی که نرفته و عکس کلی است، نشان می دهد که علاقه زیادی به گردش نو تفریح دارد.
معمولا افراد بهترین عکس های خود را در صفحه و پروفایل تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام قرار می هند. به همین دلیل زیاد نمی توان از این تصاویر قضاوت کرد به طور کلی روانشناسی چهره کلی فرد می تواند به ما کمک کند که در ادامه برایتان توضیح میدهم.
صورت دایره ای شکل: این افراد به امور معنوی بسیار اهمیت می دهند و مهربان هستند. سعی می کنند با دیگران مشاجره و دعوا نداشته باشند و صلح طلب هستند.
صورت چهارگوش : افراد مصممی هستند که همواره در حال تلاش هستندو اراده بسیار بالایی در انجام امورد دارند. معمولا این افراد مدیران و رهبران خوبی برای هدایت گروه هستند. رک گویی و جنگجوهای خوبی هستند. گاهی این افراد خواست خود را به دیگران و گروه تحمیل می کنند.
صورت مثلثی (بالا کوچکتر از پایین است): وفادار هستند و استعداد زیادی در امورد مختلف دارند این افراد سعی می کنند با دیگران مهربان باشند.
صورت بیضی: این افراد در زندگی افراد موفقی هستند و معمولا به مقام های بالا دست پیدا می کنند. بسیار به قدرمند شدن اهمیت می دهند و اعتماد به نفس بالایی دارند. در محیط کاری معمولا اعتماد مدیران و رییس خود را به خوبی جذب می کنند.عکس پروفایل روانشناس بودن
صورت سه گوش:افراد حساس و عاطفی هستند، درونگرایی هستند، به رویا پردازی می پردازند و خیال بافی را دوست دارند.
این افراد بسیار وفادار و حسود هستند و گاهی می تواند با نقشه هایی فکر شده، دیگران (کسانی که آن ها را آزار می دهند) را آزاردهند.
گروه اول: می خواهند آن موضوع یا کار را تبلیغ کنند.
گروه دوم: به کار خود بسیار اهمیت می دهند و در محیط بسیار فعال هستند و گاهی انقدر کار می کنند و برایشان کار اهمیت پیدا می کند که زندگی شخصیتشان آسیب می بیند.
گروه سوم: می خواهند مقام خود را بالا ببرند. برخی افراد می خواهند هویت و جایگاه اجتماعی خود را با نشان دادن محل کار یا یک برند معروف بالا ببرند. این افراد معمولا اعتماد به نفس پایینی دارند، حسود هستند و دهان بینی زیادی دارند.
گروه اول کسانی هستند که عکس یک یا چند دوست را بارها و بارها و در مکان های مختلف در پروفایل اجتماعی خود قرار می دهند. این افراد می خواهند رابطه شدیدا عمیق دوستانه خود را نشان دهند. چنین دوستانی در تصمیم گیری این افراد بسیار تاثیرگذار هستند. این افراد معمولا درونگرا هستند و به هرکسی اعتماد نمی کنند.
گروه دوم: عکس افراد مختلف و دوستان مختلفی را در پروفایل تلگرام و یا انستاگرام قرار می دهد. این افراد برونگرا هستند و دوستان زیادی دارند.
دوست در زندگی این افراد جایگاه والایی دارد و معمولا بعد ازدواج نیز رابطه با دوستان را ادامه می دهند. روابط دوستی این افراد معمولا سطحی تر از گروه اول است.
این افراد اهل انیشیدن و فکر کردن هستند. میخواهند دغدغه های ذهنی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از جملاتی که قرار می دهند زندگی شخصی خود را بروز می دهند. این افراد معمولا افراد پیچیده ای نیستند وگر پیچیده باشند بسیار بسیار پیچیدگی دارند.
این افراد معمولا اعضای گروه های اجتماعی هستند و عضویت در این گروه ها را دوست دارند.
برخی افراد یک عکس سیاه (رنگ کاملا سیاه) می گذارند. می تواند دلایلی همچون مرگ نزدیکان داشته باشد. تا قطع یک رابطه عاشقانه و یا طلاق تا یک زنگ خطر به دوستان که شادی زندگی فرد تمام شده و در افسردگی و ناامیدی است.
واضح است این افراد می خواهند عقاید دینی خود را بروز دهند و گاهی می خواهند مبلغ دینی باشند. البته برخی دیگر در شرایط سختی همچون بیماری و مشکلات مالی و خانوادگی هستند و می خواهند با این کارها روحیه خود را بالا برده و رابطه خود با خدا را بیشتر کنند تا خدا به آن ها کمک کند و مشکلات آن ها حل شود!
این افراد روحیه اجتماعی بالایی دارند می خواهند همدردی کنند و به دیگران نشان دهند که بخشی از جامعه هستند و به جامعه و رخداد های آن واکنش می دهند. این افراد معمولا کمی سطحی نگر هستند و با جریان های اجتماعی عقاید و نظراتشان تغییر می کند.
**اگر مواردی خاصی است که در این مقاله ذکر نشده در بخش دیدگاه ها (پایین همین صفحه) ارسال کنید تا کمکتون کنم**
نوشته : دکتر سارا نظری مقدم
با سلام و خسته نباشید من و نامزدم ب دلیل عوارض بد رابطه مقعدی تصمیم ب تجربه اولین رابطع واژنی و پارگی بکارت داریم پزشک متخصصبکارتم رو حلقوی غیر ارتجاعی تشخیص داده میخواستم بدونم با توجه ب مشکل کمر درد همسرم و اینکه پاش کمی شکستگی داره با پوزیشنی ک اون ب کمر بخوابه خودم روی بدنش قرار بگیرم و دخول رو انجام بدم ممکنه وارد واژنم بشع میشه راهنمایی کنین چحوری دردش کمتر بشع مرسی؟
با سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به اینکه پای ایشان شکستگی دارد اگر فکر می کنید که مدت زمان کمی برای بهبود ایشان نیاز است بهتر است صبر کنید تا در زمانی با استرس کمتر و کمک هردویتان و یک رابطه لذت بخش تر این اتفاق روی بدهد اما اگر این امکان برایتان وجود ندارد بله این پوزیشن می تواند یک پوزیشن مناسب باشد . اگر معاشقه اولیه صورت گیرد و باعث شود دهانه واژن شما به اندازه کافی باز شود بخاطر تحریک صورت گرفته برای شما این رابطه می تواند درد کمی داشته باشد و میزان درد… ادامه دیدگاه »
سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند
انجمن روانشناسی آمریکا
کانون مشاوران ایران
انجمن روانشناسی ایران
Medical news
اینجا
0