لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

 
helpkade
لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر
لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

در این نوشته لیستی از دکترهای متخصص و یا فوق تخصص اطفال، نوزادان و کودکان بوشهر را به همراه آدرس و شماره تماس بر شما مخاطب عزیز وبسایت مداوا گرد آورده ایم. پزشکان معرفی شده در حیطه تخصص های مختلف می باشند و دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند. اگر به دنبال پزشک متخصص اطفال خوب در بوشهر هستید از لیست زیر راستفاده کنید.

دکتر محمود موذن

خیابان سنگی

تخصص :متخصص نوزادان و کودکانآدرس : خیابان سنگی ، ساختمان پارس ، طبقه دوم تلفن پذیرش : 07733563749

دکتر عبدالرضا طلاچیان

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

میدان امام (ره)

خدمات :متخصص بیماریهای کودکان در بندرعباسآدرس : میدان امام ره ؛ جنب استانداری ؛ ساختمان پزشکان ملک تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۰۱۷۴۹۰۸

دکتر محمدرضا فریبرزی

خیابان سنگی

تخصص:فوق تخصص گوارش و کبد کودکان آدرس : خیابان سنگی – جنب سازمان انتقال خون – ساختمان پزشکان جرجانی طبقه 1تلفن پذیرش : ۰۷۷۳۳۳۴۰۰۹۷

دکتر سعیده فیروز بخت

چهارراه دادگستری

تخصص :متخصص اظفال در بوشهرآدرس : چهارراه دادگستری – ساختمان هلال احمرتلفن پذیرش : 5551726 077

دکتر ساسان اسدپور

خیابان سنگی

تخصص :متخصص کودکان آدرس : خیابان سنگی – رو به روی بانک کشاورزی – طبقه فوقانی داروخانه دکتر واحدی تلفن پذیرش : 07733538844

دکتر مژگان شمس

خیابان باغ زهرا

خدمات :متخصص اطفالآدرس : خیابان باغ زهرا – کوچه جنب پمپ بنزین تلفن پذیرش : 07733542833

توجه : اگر شما متخصص یا فوق تخصص اطفال شهر بوشهر و یا استان بوشهر هستید و نام خود را در لیست نمی بینید می توانید از طریق لینک ثبت اطلاعات کلینیک اطلاعات خود را وارد کنید تا پس از تایید، نام شما نمایش داده شود.

دکتر محمدصالح طبیب

خیابان امام 

تخصص:متخصص اطفال بوشهرآدرس : خیابان امام – ساختمان پزشکان محمدرسول اللهتلفن پذیرش : 07733558080

دکتر غلامرضا فتح پور

میدان امام

تخصص : فوق تخصص خون و سرطان کودکانآدرس : میدان امام ، ساختمان پزشکان ابوالفضل تلفن پذیرش : 07733531748

 دکتر عبدالمجید عمرانی

خیابان بهمنی

تخصص : متخصص کودکان اطفال و نوزادان در بوشهرآدرس : خیابان بهمنی ، بلوار سبزآباد ، خیابان سلمان فارسی ، بعد از بیمارستان سلمان فارسی مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر   تلفن پذیرش : 07733322081

 بیمارستان سلمان فارسی (تامین اجتماعی بوشهر)

 خیابان سبز آباد

آدرس : خیابان سبز آباد ؛ سه راه خیابان تامین اجتماعی ؛ بیمارستان سلمان فارسی تلفن : 07733442818 – 07733442815  07733442816 

دکتر ثمین شرفیان

 ابتدای خیابان بی سیم

تخصص :پزشک کودکان و نوزادان آدرس : ابتدای خیابان بی سیم – ساختمان مهر- طبقه سومتلفن پذیرش :۰۷۷۳۳۵۶۱۳۹۷ – ۰۹۳۰۷۷۲۵۳۶۳

دکتر افشین شیرکانی 

خیابان سنگی

تخصص : فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی  آدرس : خیابان سنگی ؛ خ یادگار امام ؛ مجتمع پزشکی احسان تلفن پذیرش : 09377718571

دکتر سید محمد هاشمی

خیابان امام

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

آدرس : خیابان امام – روبروی یگان ویژه سابق – ساختمان پزشکان پارس تلفن پذیرش : 33548094 077

دکتر عامر یزدان پرست

خیابان امام خمینی

تخصص : فوق تخصص قلب کودکانآدرس :  خیابان امام خمینی ؛ روبروی سازمان انتقال خون کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه تلفن پذیرش : 07733326309

دکتر مژگان شمس

بلوار سید جمال

آدرس : خیابان باغ زهرا – کوچه جنب پمپ بنزین تلفن پذیرش : 07733542833

دکتر فریبا خزان

خیابان سنگی

خدمات : تغذیه و بهداشت – نوزادان زودرس، آسم و آلرژی آدرس :  خیابان سنگی – روبروی بانک کشاورزی – طبقه فوقانی دکتر واحدی تلفن پذیرش : ۰۷۷۳۳۵۳۸۸۴۴

دکتر گیسو حاتمی 

خیابان بهمنی

تخصص :متخصص کودکان و نوزادانآدرس : خیابان بهمنی؛ بلوار سبزآباد؛ خیابان سلمان فارسی؛ بعد از بیمارستان سلمان فارسی کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تلفن پذیرش :07733322081

دکتر امید رضا آژ

 بلوار آیت الله طالقانی

تخصص :متخصص کودکان و نوزادانآدرس :  بلوار آیت الله طالقانی ؛ بیمارستان شهدای خلیج فارس تلفن پذیرش : 07733455374

دکتر علیرضا ممسنی

خ رئیسعلی دلواری

تخصص : فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینیآدرس : خیابان رئیسعلی دلواری ؛ کلینیک ایثار تلفن پذیرش : 07733350182

پزشکی کودکان و یا طب اطفال ( به انگلیسی Pediatrics) یکی از شاخه های علم پزشکی است که در ارتباط با سلامت نوزادان ، کودکان و نوجوانان ( تا18 سال سن ) می باشد. پزشک متخصص کودکان و نوزادان می تواند به تشخیص آسیب ها ، عفونتها ، سرطانها ، اختلالات ژنتیکی و سایر بیماری ها کمک کند.

رشته‌های فوق تخصصی کودکان که در حال حاضر در ایران وجود دارد عبارتند از :

بیماریهای کلیه کودکان (نفرولوژی اطفال) ؛ بیماریهای خون اطفال ؛ بیماریهای عفونی کودکان ؛ بیماریهای قلب کودکان ؛ بیماریهای گوارش کودکان ؛ بیماریهای غدد و متابولیک کودکان ؛ بیماریهای ایمونولوژی و آلرژی کودکان ؛ بیماریهای روماتولوژی کودکان ؛ بیماریهای ریه کودکان ؛ بیماریهای اعصاب کودکان ؛ فوق تخصصی نوزادان.

برخی از منابع

aap

mayoclinic

بسیاری از کاربران احتمالا به دنبال بهترین پزشک متخصص و یا فوق تخصص اطفال یا نوزاد و کودکان در بوشهر یا استان هرمزگان باشند. در نظر داشته باشید که هیچکس نمی تواند پزشکی را به عنوان متخصص اطفال یا دکتر کودکان خوب در بوشهر معرفی کند. اما می توانیم با بررسی موارد زیر خودمان با تشخیص خودمان این عنوان را پزشک دلخواه خود بدهیم.

از نظر مجله پزشکی و سلامت ایرانیان (مدآوا) پزشک متخصصی که تجهیزات به روز داشته باشد و دارای تجربه بالایی باشد ، می تواند صاحب عنوان بهترین پزشک متخصص اطفال شود.

در کنار این دو مورد می توان یکی از ویژگیهای مثبت را تخصصی کار کردن دانست. بدین معنا که هر کدام در چند زمینه به مرور بهتر عمل می کنند و تقریبا این ادعا که در همه زمینه ها تخصصی هستیم کمی دور از ذهن است.

لیست و اسامی مطب ها و پزشکان متخصص اطفال معرفی شده در شهر بوشهر همگی دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی هستند.

سایت مدآوا ادعایی بر کامل بودن لیست فوق نمی کند همچنین ما ادعایی درباره کیفیت کار آنها نداریم اما می توانیم درخصوص داشتن پروانه از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تضمین بدهیم.

در صورت تمایل می توانید در مجله دندانپزشکی وب سایت مداوا مقالات مفیدی در مورد سلامت دهان و دندان را مطالعه کنید. ما هم چنین لیست دندانپزشکان استان های مختلف را به تفکیک گردآوری کرده ایم که می توانید مطب های دندانپزشکی بوشهر را در این لیست هم مشاهده نمایید.

همچنین شما می توانید لیست کلی پزشکان متخصص اطفال کشور را ببینید. در آن برگه پزشکان کودکان بندرعباس ، دکتر های اطفال تهران و.. همگی آورده شده اند.

وب سایت مدآوا با هدف ارتقا سلامت ایرانیان از طریق انتشار محتوای معتبر و به روز در زمینه پزشکی ، دندانپزشکی در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود.

این وب سایت همچنین با انتشار لیست کلینیک ها ،مطب ها و درمانگاهها سراسر کشور امکان دسترسی مراجعان را به متخصصان پزشکی را تسریع داده است

نوبت دهی متخصص کودکان بوشهر – بهترین متخصص اطفال در بوشهر – متخصص اطفال خوب در بوشهر – بهترین فوق تخصص اطفال در بوشهر – دکتر فوق تخصص کودکان در بوشهر – لیست آدرس و تلفن متخصص کودکان بوشهر – فوق تخصص نوزادان در بوشهر

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

هر آنچه به سلامت کودکان تا سن پانزده سالگی مربوط است، در حیطه فعالیت متخصص کودکان قرار می‌گیرد.

سلامت فیزیکی، رفتاری و روانی همگی در این مقوله می‌گنجند.

یک پزشک بعد از اتمام دوره عمومی در آزمون تخصص شرکت می‌کند و در صورت قبولی در این رشته به مدت 4 سال در این تخصص آموزش می‌بیند.

مراحل رشد و نمو در کودکان با سرعتی بالاتر و متفاوت از بزرگسالان صورت می‌گیرد. همین طور آناتومی و فیزیولوژی آنها به ویژه در دوران نوزادی با بزرگسالان فرق دارد. لذا بررسی سلامت آنها با بزرگسالان متفاوت خواهد بود و بررسی آن نیازمند دانش ویژه است.

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

 

1) ارزیابی سلامت 

از همان بدو تولد چک کردن وضعیت سلامت نوزاد به عهده متخصص اطفال است که در اتاق زایمان صورت می‌گیرید. پس از تولد واکسن زدن و ثبت رشد و نمو شیرخوار و بررسی سرعت رشد را به عهده خواهد داشت. قد، وزن، دور سر در هر نوبت ویزیت تا 2 سالگی چک و ثبت خواهد شد.

علاوه بر تغییرات فیزیکی، ارزیابی رشد ذهنی کودک بر اساس جدول سنی انجام می شود.یعنی اینکه شیرخوار یا کودک در هر سن باید توانایی انجام چه کارهایی را داشته باشد.

2) درمان بیماری ها

همانطور که پیشتر گفته شد از آنجایی که آناتومی بدن کودکان در مواردی متفاوت با بزرگسالان است، درمان بیماری ها در آنها متفاوت با بزرگسالان خواهد بود.

شایع ترین بیماری ها در شیرخواران و کودکان بیماری های عفونی است. بیماری هایی همچون سرماخوردگی های ویروسی و باکتریال، فارنژیت، اتیت مدیا یا همان عفونت گوش و سینوزیت.

تب در بچه ها مقوله ایی مهم است که به دنبال آن حتما باید به پزشک مراجعه شود. در موارد زیادی تب می تواند با تشنج همراه باشد یا علامت عفونت در مغز(مننژیت) باشد.

اسهال و استفراغ (گاستریت ها) نیز علایمی شایع در کودکان هستند که حتما نیازمند مراجعه به پزشک است. چرا که با توجه به حجم کم بدن کودکان، میزان آب بدن آنها کم است و طی اسهال و استفراغ، بدن  سریعا کم آب می‌شود که بسیار خطرناک است.

مساله دیگری که در مورد بیماری های کودکان وجود دارد دوز داروهای مصرفی است که کاملا با بزرگسالان متفاوت است. میزان داروی مصرفی کودکان باید بر اساس وزن آنها و توسط پزشک محاسبه و تجویز گردد. همچنین عدم درمان صحیح در مواردی، مثلا در فارنژیت استرپتوکوکی، که با تب، گلودرد، بدن درد، سرفه و علایمی شبیه به سرماخوردگی مشخص می‌شود می‌تواند زمینه ساز مشکلات قلبی (روماتیسم قلبی) شود. پس از کنار علایم سرماخوردگی در کودکان نباید به سادگی گذشت و حتما نیازمند درمان توسط پزشک است.

به طور کل تشخیص و درمان بیماری های کودکان با معاینه فیزیکی و در صورت نیاز آزمایشات بالینی و در مواردی استفاده از ابزار های پاراکلینیکی صورت می‌گیرد.

 

با توجه به گستردگی فراوان این تخصص زیر شاخه های متنوعی برای آن وجود دارد که به طور اختصاصی تر به طب اطفال می پردازند که شامل موارد زیر است:

که مراجعه به آنها با توجه به تصمیم و تشخیص متخصص اطفال یا پزشک عمومی صورت می‌گیرد.

دکتر عبدالحسین نیک روش 

دکتر محمود موذن 

دکتر عبدالرضا طلاچیان 

دکتر محمدرضا فریبرزی 

دکتر عامر یزدان پرست 

دکتر مژگان شمس 

دکتر سید محمد هاشمی 

دکتر ساسان اسدپور 

دکتر سیده حمیده اسدی 

دکتر فریبا خزان 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

به دنبال دکتر متخصص بیماری های کودکان (اطفال) خوب در بوشهر هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص بیماری های کودکان (اطفال) در بوشهر می تواند به شما ارائه بدهد شامل واکسیناسیون اطفال، تشخیص و درمان و پیشگیری بیماری های اطفال، رژیم غذایی و بهداشتی جهت تنظیم رشد کودکان، تشخیص و درمان مشکلات رایج روان پزشکی اطفال، ختنه و چکاپ ماهانه نوزادان می باشد که لیست بهترین متخصص بیماری های کودکان (اطفال) در بوشهر را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص بیماری های کودکان (اطفال) بهتر است بدانید تخصص اطفال که از شاخه‌های اصلی پزشکی می‌باشد به طور اختصاصی به مسائل رشد و بیماری‌های کودکان می‌پردازد. تخصص اطفال در برگیرنده مسائل تندرستی کودک از زمان نوزادی تا بزرگ‌سالی است. متخصص اطفال با تمام جنبه‌های پرورش کودک برای رشدی سالم تا بزرگسالی سروکار دارد. اطفال ممکن است در بدو تولد دچار بیماری‌هایی من جمله شکاف کام و لب و یا ناهنجاری‌های قلبی و کلیوی باشد و یا در دوران کودکی دچار بیماری‌های آشکار و یا پنهان شوند، در این ایام مراجعه دبه پزشک اطفال می‌تواند از نگرانی‌های والدین بکاهد.

متخصص اطفال خوب در بوشهر, نوبت دهی متخصص کودکان در بوشهر, دکتر متخصص کودکان در بوشهر, لیست آدرس و تلفن متخصص کودکان در بوشهر, فوق تخصص نوزادان در بوشهر

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است


Jump to navigation

۰۵:۲۳ – ۱۳۹۸/۰۵/۲۸

محتوای جدول زیر شامل لیست کاملی از پزشکان متخصص اطفال در بوشهر، بهترین دکتر متخصص اطفال در بوشهر، متخصص اطفال خوب در بوشهر، دکتر کودکان خوب در بوشهر و … است، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن این پزشکان در جدول زیر آورده شده است.

135. لیست پزشکان متخصص اطفال در بوشهر

لیست پزشکان متخصص اطفال بوشهر – بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص کودکان و اطفال بوشهر – دکتر کودکان خوب در بوشهر – لیست پزشکان متخصص کودکان و نوزادان در بوشهر – بهترین دکتر متخصص کودکان بوشهر – متخصص اطفال در بوشهر – آدرس متخصص اطفال بوشهر – دکتر اطفال بوشهر – دکتر اطفال بوشهری – بهترین دکتر اطفال در استان بوشهر – آدرس پزشکان متخصص اطفال بوشهر – شماره تلفن پزشکان متخصص اطفال بوشهر

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر

 

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان متخصص اطفال در بوشهر به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۰۷:۱۲ – ۱۳۹۸/۰۷/۱۴

در جدول زیر لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی در بوشهر، کلینیک دندانپزشکی خوب در بوشهر و … به همراه آدرس کلینیک دندانپزشکی و تلفن نوبت دهی کلینیک های دندانپزشکی در بوشهر را مشاهده می کنید.

۰۸:۱۳ – ۱۳۹۸/۰۷/۰۶

در جدول زیر لیست کاملی از کارشناسان مامایی بوشهر، دکتر ماما خوب بوشهر، بهترین کارشناس مامایی در بوشهر  و … به همراه اطلاعات آدرس و شماره تلفن قرار گرفته است.

۰۶:۲۵ – ۱۳۹۷/۰۴/۰۷

۰۶:۴۳ – ۱۳۹۸/۰۹/۱۸

در جدول زیر لیست کامل باربری های بوشهر به همراه آدرس و تلفن باربری های بوشهر را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه باربری در بوشهر، هزینه باربری به سایر شهرها و… با شرکت های باربری لیست زیر تماس بگیرید.

۰۷:۳۱ – ۱۳۹۵/۰۸/۲۹

۱۰:۰۰ – ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

لیست شعب و نمایندگان بیمه نوین در بوشهر – شعب و نمایندگان بیمه نوین در بوشهر – شعب بیمه نوین در بوشهر – نمایندگان بیمه نوین در بوشهر – شعب بیمه نوین بوشهر – بیمه نوین بوشهر – بیمه نوین شعبه مرکزی بوشهر – آدرس بیمه نوین شعبه بوشهر – آدرس واحد خسارت بیمه نوین بوشهر – اخذ نمایندگی بیمه نوین در بوشهر – بیمه خودرو بیمه نوین در بوشهر – نمایندگی بیمه نوین بوشهر – آدرس نمایندگی بیمه نوین بوشهر – شماره تلفن شعب بیمه

۱۰:۱۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۰۲

در جدول زیر لیست بهترین باشگاه های تی آر ایکس در بوشهر ثبت شده است. برای اطلاع از هزینه کلاس های TRX بوشهر، سانس باشگاه های تخصص تی آر ایکس در بوشهر به لیست زیر مراجعه کنید.

۰۵:۵۹ – ۱۳۹۸/۰۳/۲۶

جدول زیر شامل لیست کاملی از شعب بانک گردشگری در بوشهر، بانک گردشگری شعبه مرکزی بوشهر و .. است. برای شما عزیزان آدرس و شماره تماس شعب این بانک نیز در لیست زیر آورده شده است.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

قبلا توسط دکتر خدیجه قاسمی ویزیت شده‌اید؟

تهران
اصفهان
شیراز
مشهد
تبریز
قم
کرمان
کرج
اردبیل
اهواز
اراک
ایلام
قزوین
کرمانشاه
همدان
یزد
ارومیه
بوشهر
بجنورد
زنجان
سمنان
زاهدان
سنندج
یاسوج
گرگان
رشت
ساری

لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر
لیست پزشکان متخصص اطفال استان بوشهر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *