لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

 
helpkade
لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان
لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

نوبت دهی متخصص زنان زنجان – متخصص زنان خوب در زنجان – بهترین دکتر زنان در زنجان – پروفسور زنان و زایمان در زنجان – بهترین فوق تخصص زنان و نازایی در زنجان – آدرس و تلفن پزشکان متخصص زنان در زنجان – لابیاپلاستی در زنجان – متخصص IVF در زنجان – تست پاپ اسمیر

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

دروازه ارک، روبروی بیمارستان بهشتی، ساختمان ارک

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

پيام شما …سلام من 20سالم هست يه بچه دارم مخوام حامله بشم پريود نميشدم رفتم دکتر سونوازمايش دادم کفتن نرمال بدنت فقط تملي تخمدان دارم الان قرص متفورمين استفاده ميکنم چکارکنم کمکم کنيد چند ماه

دو جلسه رفتم دکتر خوش برخورديه ،برا اقدام ميرم پيش ، تعريفشم شنيدم اين ماه ميخام برم پيشش ببينم نتيجه ميگيرم به اميدخدا

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

دکتر با تجربه و عالي هستن ودر زايمان سزارين مهارت بالايي دارند و هميشه متعهد و در دسترس هستند.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر فاطمه مردی مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

خیابان زینبیه – روبروی ساختمان هشت بهشت – ساختمان الماس – واحد 101

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

خانم دکتر چ قدر زمان ميزارن واسه هر بيمار؟؟؟

واقعاپزشک خوبي هستن💐💐💐

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر آتوسا دبیری اسکویی مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

به دنبال برترین دکتر جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در زنجان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در زنجان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که جراح و متخصص زنان و زایمان در زنجان می تواند به شما ارائه بدهد شامل زایمان طبیعی، عمل سزارین، عمل زیبایی واژن، زیبایی واژن با لیزر، لابیاپلاستی، تایتنینگ یا تنگ‌کردن، وایتنینگ یا روشن کردن واژن، جراحی های کیست ها و‌توده های رحم، کولپوسکپی، درمان زگیلهای تناسلی، هیستروسکوپی، مراقبت های بارداری، درمان بی اختیاری ادراری در زنان و انجام کلیه امور زنان و زایمان می باشد که لیست بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در زنجان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص زنان و زایمان بهتر است بدانید تشخیص و درمان بیماری‌های زنان همچون عفونت دستگاه تناسلی، کیست تخمدان، نزدیکی دردناک، سرطان تخمدان و یا رحم، قاعدگی دردناک و اختلالات قاعدگی بر عهده پزشک متخصص زنان و زایمان است. بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد. بیماری‌هایی نظیر اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان است. همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید.

نوبت دهی متخصص زنان در زنجان, متخصص زنان خوب در زنجان, بهترین دکتر زنان در زنجان, بهترین فوق تخصص زنان و نازایی در زنجان, آدرس و تلفن پزشکان متخصص زنان در زنجان, لابیاپلاستی در زنجان, متخصص IVF در زنجان, متخصص زیبایی واژن در زنجان, لیست دکتر زنان در زنجان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

لیست پزشکان  متخصص استان زنجان

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

پزشکان و مراکز درمانی می توانند برای درج اطلاعات خود از طریق عضویت اقدام نمایند.

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … مربوط است، می‌پردازد.

یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. طول مدت تخصص حداقل 4 سال است.

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. مامایی رشته‏ ای مجزا از پزشکی است و آموزش‏ هایی در زمینه پیگیری زنان باردار و مراقبت‏ های دوران بارداری (و نه تمامی مسائل مرتبط با زنان) به دانش‏ آموختگان این رشته داده می‏ شود، درحالیکه متخصص زنان و زایمان به تمامی مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی زنان می‌پردازد و با توجه به تخصص خود اجازه درمان دارویی و در مواقع لزوم، درمان جراحی را دارد.

مسائلی که یک متخصص زنان به آنها می‌پردازد در دو حیطه کلی قرار می‌گیرند:

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و … از موارد شایعی هستند که به آنها پرداخته می‌شود.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد.

در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. عمل جراحی توسط خود متخصص زنان صورت می‌گیرد.

در سطوح فوق تخصصی، همانند رشته‏ های دیگر، به منظور تمرکز بیشتر و اختصاصی تر، فلوشیپ‏ های رشته زنان و زایمان وجود دارند که در کشور ما شامل موارد زیر است:

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

دکتر مینا هنربخش 

دکتر حمیده غلامی 

دکتر کبری شاکری 

دکتر عاطفه کاظمی رباطی 

دکتر فرناز محمدیان 

دکتر بهناز مولایی 

دکتر رقیه اسکندری 

دکتر پروین تدین 

دکتر آتوسا دبیری اسکویی 

دکتر سیده مژگان دهقانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد


Jump to navigation

۰۵:۴۹ – ۱۳۹۷/۰۲/۲۷

2. پزشکان متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان – جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان – بهترین دکتر زنان در زنجان – پزشکان متخصص زنجان – متخصص نازایی در زنجان – دکتر زنان خوب در زنجان – انجام تست پاپ اسمیر ، سونوگرافی داخلی ، سونوگرافی حاملگی ، لیزر مونالیزا در زنجان – لابیاپلاستی در زنجان –  کاشت کپسول و IUD برای پیشگری از بارداری ، متخصص IVF و …

 

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. 

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۱۰:۱۳ – ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

در جدول زیر مرکز آی مت زنجان و مهد و پیش دبستانی ایمت در زنجان را مشاهده می کنید برای اطلاع از هزینه کلاس آی مت در زنجان و ثبت نام آی مت زنجان به اطلاعات آدرس و شماره تلفن i-Math

۰۵:۵۶ – ۱۳۹۸/۰۷/۰۲

در جدول زیر لیست کاملی از شعب و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در زنجان، شعبه مرکزی بیمه پاسارگاد در زنجان، کارگزاران بیمه پاسارگاد در زنجان و … به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

۰۶:۵۹ – ۱۳۹۸/۰۷/۱۵

در جدول زیر لیست کلینیک های دندانپزشکی در زنجان و لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی زنجان را می بینید برای آگاهی از نوبت دهی کلینیک دندانپزشکی در زنجان، آدرس و شماره تماس کلینیک دندانپزشکی در زنجان به کلینیک های لیست زی

۰۸:۰۵ – ۱۳۹۹/۰۲/۰۸

در جدول زیر لیست مراکز بهداشت و درمان زنجان به همراه آدرس و شماره تماس خانه بهداشت در زنجان را مشاهده می کنید.

۰۶:۲۶ – ۱۳۹۹/۰۲/۰۹

لیست شرکت های کارگزاری بورس در زنجان را در جدول زیر می بینید . همچنین آدرس و شماره شرکت های کارگزاری بورس در زنجان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این لیست قرار گرفته است.

۰۸:۱۳ – ۱۳۹۸/۰۸/۲۰

جدول زیر شامل لیست کاملی از بهترین پیک موتوری های زنجان، با صرفه ترین پیک موتوری های زنجان، پیک موتوری آنلاین در زنجان، پیک موتوری ثابت در زنجان و … به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

۰۹:۲۸ – ۱۳۹۸/۰۷/۰۸

در جدول زیر لیست آدرس و تلفن پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در زنجان و بهترین پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در زنجان را می بینید. برای اطلاع از نوبت دهی دکتر متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در زنجان و سایر اطلاعات به پزشکان لیست زیر مراجعه کنید.

۰۵:۲۵ – ۱۳۹۸/۰۵/۱۲

در جدول زیر لیست دارالترجمه و دفاتر ترجمه رسمی در زنجان را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۸:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۶/۱۰

جدول زیر شامل لیست پزشکان فوق تخصص شبکیه در زنجان ، بهترین فوق تخصص شبکیه در زنجان و فلوشیپ شبکیه زنجان می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

۰۹:۱۱ – ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

شرکت آسانسور در زنجان – آسانسور زنجان – بهترین شرکت آسانسور زنجان – طراحی و اجرای آسانسور در زنجان – نصب و سرویس آسانسور در زنجان – تعمیر اسانسور در زنجان – اجرا آسانسور زنجان – پله برقی زنجان – نصب و سرویس پله برقی در زنجان – تعمیر پله برقی در زنجان – طراحی و اجرای پله برقی در زنجان – پیاده رو برقی زنجان – بالابر زنجان – بالابر هیدرولیک در زنجان – تابلو فرمان آسانسور زنجان – تجهیزات آسانسور در زنجان – قطعات آسانسور در زنجان – موتور پله برقی د

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

ردیف

نام پزشک

تخصص

آدرس

تماس

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

1

آتوسا دبیری

زنان
وزایمان

میدان
انقلاب ، خیابان سعدی ، ابتدای خیابان زینبیه ، قبل از تقاطع طالقانی

3262565

2

اکرم نجمی

زنان و
زایمان

سعدی
وسط-ساختمان هشت بهشت

3233244

3

پروین تدین

زنان و
زایمان

سعدی وسط-
ساختمان صدف

33335666

4

رقیه اسکندری

زنان و
زایمان

چهارراه
سعدی- جنب انتقال خون – کوچه شادمان-ساختمان نامور

33542462

5

مینا هنربخش

زنان و
زایمان

میدان
انقلاب-ساختمان پاستور

3235279

6

بهناز مولایی

زنان و
زایمان

دروازه ارک
– جنب بیمارستان دکتر بهشتی –کلینیک سهروردی

33544000

7

فرناز محمدیان

زنان و
زایمان

ابتدای
سعدی شمالی- ساختمان مهر

33459125

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

8

محترم حسینی

زنان و
زایمان

سبز میدان
– خ طالقانی – روبروی فروشگاه فرهنگیان

33261531

 

پزشکان متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان – جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان – بهترین دکتر زنان در زنجان – پزشکان متخصص زنجان – متخصص نازایی در زنجان – دکتر زنان خوب در زنجان – انجام تست پاپ اسمیر ، سونوگرافی داخلی ، سونوگرافی حاملگی ، لیزر مونالیزا در زنجان – لابیاپلاستی در زنجان –  کاشت کپسول و IUD برای پیشگری از بارداری ، متخصص IVF و …

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان متخصص زنان ، زایمان و نازایی در زنجان به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

7  ×  دو  =  .hide-if-no-js{display:none !important}

هفت  −  4  =  .hide-if-no-js{display:none !important}

لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان
لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان استان زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *