همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

 
helpkade
همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم
همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان از اول تیرماه خبر داد و گفت: پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان امسال در پایه نهم اجرا شده است و سال آینده نیز در پایه های هفتم و هشتم عملیاتی خواهد شد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم مشخص شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از زمان و نحوه شرکت در آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم در این آزمون شرکت کنند. البته در این میان هر فرد باید از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و همین طور شرایط این آزمون مهم می توانید در این رابطه از کمک مشاوری آگاه و خبره استفاده کنید. مشاوری که بتواند هر آن چه را که باید در رابطه با آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم بدانید را در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهد.

 

 

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

جهت اطلاع از نحوه ورود به آزمون مشاوره ای پایه هفتم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

آزمون مشاوره ای برای مقطع هفتم تحصیلی وجود ندارد و این آزمون تنها برای پایه نهم و جهت انتخاب رشته تدارک دیده شده است

 

 

شاید این سؤال به ذهن شما دوستان عزیز نیز رسیده باشد که آیا اصلاً‌ چیزی تحت عنوان آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر؟

در صورت وجود داشتن این آزمون در چه زمانی و چگونه برگزار می شود؟ این ها سؤالاتی که در ادامه این نوشته پاسخگوی آن برای شما دوستان عزیز هستیم و می خواهیم به طور مفصل در رابطه با آن توضیح دهیم.

 

 

در جواب به این پرسش مهم که آیا آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود خارجی ندارد.

در واقع، آزمون همگام تنها برای پایه نهم تحصیلی و جهت انتخاب رشته و ورود به پایه دهم تحصیلی برگزار می شود.

شاید بپرسید که خب با توجه به وجود نداشتن آزمون همگام پایه هفتم چه آزمونی برای سنجش دانش آموزان پایه ششم به هفتم برگزار می شود؟

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که یکی از آزمون هایی که برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان برگزار می شود آزمون سنجش هوش و استعداد است.

آزمونی که به جای آزمون تیزهوشان برای داوطلبان و دانش آموزان مختلف برگزار می شود و می تواند موجبات ادامه تحصیل و ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان را فراهم کند.

 

 

برای دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

همان گونه که در بالا اشاره کردیم آزمون پایه نهم در سایت همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

اما سؤالی که شاید ذهن شما دوست عزیز را به خود مشغول کرده است شاید این باشد که در زمان اتمام زمان آزمون چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم‌ ؟

به هر حال برای نهایی شدن آزمون خود نیاز به اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ دارید و باید در رابطه با آن بدانید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این سؤال که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ در اختیار شما قرار دهند.

فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت ورود به سامانه همگام آموزش و پرورش کارنامه دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای دانش آموزانی است که قصد ورود و ادامه تحصیل در این پایه تحصیلی را دارند.

اما در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم الزامی به نظر می رسد.

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای ورودی های سال جاری در بهمن ماه بود.

البته بر حسب نیاز دانش آموزان این زمان تمدید شد و شاهد انجام ثبت نام در این آزمون مهم در اردیبهشت ماه نیز بودیم.

حال که خبری از برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نیست برای کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی آینده می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند شما را از زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم مطلع کنند و اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهند.

 

 

در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی برای کلیه داوطلبان انجام می شود.

در واقع، هر فرد دانش آموز باید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

در واقع، تمامی دانش آموزان و داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده به این سامانه مراجعه کرده و کار ثبت نام خود را به طور کامل و دقیق انجام دهند.

 البته دقت داشته باشید که این ثبت نام با پرداخت هزینه ای از طرف دانش آموز همراه است که باید به وسیله کارت های عضو شتاب در همان سامانه ثبت نام پرداخت شود.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر د مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند راهنمای ثبت نام در این آزمون را خدمت شما ارائه کنند و با ارائه اطلاعات بیشتری در این رابطه در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم تحت شرایط و ضوابطی برای هر فرد داوطلب و متقاضی صورت می گیرد.

شرایطی که هر فرد دانش آموز در صورت نداشتن آن ها نمی تواند اقدامی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش کند.

حال که امکان شرکت در آزمون همگام پایه هفتم را ندارید آیا در رابطه با شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیزی می دانید؟

ما اینجاییم تا شما را از شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع کنیم.

در رابطه با شرایط و ضوابط تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون سنجش هوش باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که یکی از این شرایط بدست آوردن مقیاس خیلی خوب در کلیه درس های ارائه شده در پایه های پنجم و ششم تحصیلی است.

دقت داشته باشید که در صورتی که داوطلب تنها در یکی از دروس ارائه شده در این دو پایه تحصیلی مقیاس خوب را کسب کرده باشد و مابقی نمرات وی مقیاس خیلی خوب باشند وی باز هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز را دارد.

از دیگر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای هر فرد دانش آموز اشاره کرد که توجه به آن الزامی به نظر می رسد.

البته به این موضوع مهم توجه کافی را داشته باشید که اتباع خارجی در صورتی که از شرایط خاصی برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام در این امتحان مهم اقدامات لازم را انجام دهند و مشکلی در این رابطه برای آن ها وجود ندارد.

 

 

 

 

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با آزمون سنجش هوش یا همان آزمون تیزهوشان سابق باید به آن توجه کافی را مبذول دارید در رابطه با سؤالات مطرح شده در این آزمون است.

با توجه به این که دیگر برای ورود به مدارس تیزهوشان خبری از آزمون پیشرفت تحصیلی نیست و جای آن را آزمون سنجش هوش گرفته است در نتیجه منبع مشخصی هم برای پاسخگویی به سؤالات آزمون سنجش هوش وجود ندارد و نمی توان گفت که سؤال ها از کدام کتاب های درسی طرح شده اند.

سؤالاتی که بهتر از قبل از شرکت در این آزمون باید از نحوه طراحی و همین طور تعداد آن ها اطلاعاتی را بدست آورید.

البته بهتر است این کار را به کمک مشاوری خبره و کارکشته انجام دهید و به کمک وی با موارد مذکور در بالا آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

هر ساله افراد بسیاری خواستار شرکت در آزمون سنجش هوش یا همان تیزهوشان سابق هستند.

کسانی که می خواهند به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند و تحصیلات خود را در این قبیل از مدارس آغاز کنند.

اما همه نمی توانند در این آزمون پذیرفته شده و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را آغاز کنند.

بلکه افرادی می توانند از این آزمون سربلند و مؤفق بیرون بیایند که تلاش زیادی کرده باشند و مطالعه کافی داشته باشند.

کسانی که با برنامه ریزی درسی مطالعه کنند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مؤفقیت دریغ نکنند.

این قبیل از افراد از اصول تست زنی و مطالعه کافی برای کسب نمراتی عالی در پایه های پنجم و ششم آگاهی کافی را دارند و بدین ترتیب هرگز خود را بازنده نمی دانند.

اما به نظر شما چگونه می توان از اصول تست زنی مطلع شد؟ اطلاع از اصول صحیح و درست مطالعه چگونه بدست می آید؟

چگونه می توان برنامه ریزی دقیق و درست برای مطالعه داشت؟

در جواب به این سؤالات مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که به کمک یک مشاور تحصیلی خبره می توانید از تمامی موارد مذکور در بالا اطلاعات لازم را بدست آورید و در این رابطه مشکلی نداشته باشید.

مشاوری که بتواند در رابطه با موارد مذکور شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و زمینه قبولی و پذیرش شما را در مدارس تیزهوشان آن هم بهترین مدرسه ها فراهم آورد.

بهترین گزینه در این رابطه برای شما مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل هستند.

مشاورانی که می توانند راهنمایی های ارزنده ای را خدمت شما دانش آموزانی که تمایل به ورود و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارید ارائه کنند.

کسانی که شما را با بهترین روش های مطالعه دروس برای کسب نمرات لازم جهت ثبت نام و قبولی در آزمون سنجش هوش آشنا می کنند و در تلاش برای کاهش استرس و اضطراب شما در سر جلسه آزمون هستند.

به این ترتیب، شما هم می توانید همچون سایر دانش آموزان و داوطلبان قبولی در آزمون تیزهوشان یا سنجش هوش را از آن خود کنید.

پس به هیچ وجه نگرانی و استرس به خود راه ندهید و تا زمانی که مشاوران ایران تحصیل را در کنار خود دارید هرگز حتی ذره ای هم به قبول نشدن در آزمون سنجش هوش و راه نیافتن به مدارس تیزهوشان و آغاز سال تحصیلی در این مدارس مهم و شناخته شده فکر نکنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای پایه هفتم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ 

مشاوره تحصیلی همگام 

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم 

خیر. برای ورود به پایه هفتم از آزمون های مشاوره ای سایت همگام استفاده نمی شود.

برای اطلاع از نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای همگام برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

بله. درست است که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نداریم اما برای پایه نهم می توان برای شرکت در آزمون مشاوره ای اقدام کرد.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم»

همراه شما تا موفقیت

تمرکز در کلاس جزو موارد تعیین کننده در یادگیری درس می باشد. تغییر نحوه یادگیری در کلاس می تواند تحولی در نتایج آزمونها و امتحانات ایجاد کند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم» است. Copyright © 2018 – 2020 mim.education
. استفاده از محتوای متنی با درج لینک به این سایت مورد تایید است. استفاده از ویدئوها به هر شکل در هر سایت دیگری ممنوع و متخلفین به موجب قانون حمایت از مولفین و مصنفین با توجه به ثبت رسمی «سرزمین تیزهوش‌ها» به عنوان رسانۀ دیجیتال مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

سامانه همگام جامع ترین پورتال مدارس کشور می باشد که با هدف ارتقا سطح دسترسی دانش آموزان ، اولیا و کارکنان آموزش و پرورش ایجاد شده است . دانش آموزان با مراجعه به پرتال کاربری خود می توانند برنامه تحصیلی خود را مشاهده نموده و حتی کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند .

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سامانه همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است . اولین و مهمترین کاربرد پورتال همگام مدارس در خصوص مطلع شدن دانش آموزان و والدین آن ها از جدید ترین اطلاعیه هایی است که وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیند های مختلف مدارس اعلام می نماید .

نحوه ورود به سامانه همگام به این صورت می باشد که دانش آموز پس از ورود به سایت hamgam.medu.ir با وارد کردن کد ملی 10 رقمی و رمز عبور دریافتی از مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش می توانند وارد پرتال کاربری خود شوند .

همچنین پرسنل محترم آموزش و پرورش که می‌ خواهند جهت انجام امور مربوطه مدارس به سامانه همگام دسترسی داشته باشند می بایست به کارشناس فناوری آموزش پرورش منطقه یا کارشناس فناوری آموزش پرورش استان خود مراجعه نموده و متناسب با جایگاه سازمانی خود ، رمز عبور دریافت نمایید . در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام را ارائه می دهیم .

داوطلبان برای مراجعه به سایت همگام باید ابتدا در مرورگر خود ( کروم و یا فایرفاکس و … ) آدرس hamgam.medu.ir را جستجو نمایند .

سپس از بین لینک های نمایش داده شده روی لینک ” همگام – آموزش پرورش ” کلیک کنید .

 

 

کلیه داوطلبان پس مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir می توانند از منوی بالای سایت روی ” ورود ” کلیک کنند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد پورتال سامانه مدارس خود شوند . برای دریافت رمز ورود به سایت همگام ابتدا لازم است به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایید . لازم به ذکر است که رمز عبور همان رمز همگام است .

 

 

 

در این قسمت داشبور اصلی سامانه همگام را مشاهده می کنید :

 

 

داشبرد اصلی شامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت نام آزمون المپیاد های علمی، همچنین اعلام نتایج آن ها و موارد دیگر که در شکل بالا دیده می شود ، نیز می باشد .

یکی از استفاده هایی که اخیرا از سایت همگام مدارس می شود ، شرکت در آزمون های مشاوره ای می باشد که بازه زمانی برگزاری این آزمون ها توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان اعلام می شود . راهنمای تصویری نحوه ورود به این قسمت در زیر آمده است :

ابتدا پس از ورود به داشبورد اصلی ، کافیست روی گزینه ای که در شکل زیر نشان داده شده است کلیک نمایید . 

 

 

در این قسمت کافیست روی گزینه آزمون خود آزمایی که در شکل زیر نشان داده شده است ، کلیک نمایید و سوالاتی که در این قسمت آمده را پاسخ دهید . 

 

 

پس از تایید نهایی سوالات ، روی داشبورد اصلی تاییدیه نهایی مانند شکل زیر نمایش داده می شود . 

 

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

 

در صورت ایجاد هر گونه سوال درباره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و یا شرکت در آزمون های مشاوره ای می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز هیوا ، ارتباط برقرار کنید و برای اطلاع از همه اخبار مربوط به سامانه همگام مدارس می توانید در کانال تلگرامی مدارس هیوا عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . 

خیر . مسئولان مدارس و کارمندان آموزش و پرورش نیز می توانند از این سامانه استفاده نمایند .

بله . مقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می توانند با مراجعه به پرتال دانش آموزی سامانه همگام اقدام به ثبت نام نمایند .

برای ورود به پرتال فردی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید .

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سلام من می خوام مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول ثبت نام کنم چون دیگه آزمون رو برداشتن به ما گفتن از طریق سامانه همگام ثبت نام کنید رفتم تو همگام اما گزینه ثبت نام مدرسه نمونه دولتی نداره میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام . برای ثبت نام در پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی باید حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظرتون مراجعه کنین .

ایا امکان داره دبیرستان رشته تجربی قبول نکند معدل سه سال هفتم وهشتم ۱۹.۶۴ ریاضی ۲۰ وعلوم ۲۰ درهفتم ترم دوم علوم ۲۰ و ریاضی ۱۸.۵ ترم دوم ولی نهم ریاضی ۱۷ وعلوم۱۷.۵ از بدشانسی کرونا

سلام . در صورتی که در فرم هدایت تحصیلی رشته تجربی اولویت الف برای شما در نظر گرفته شه ، مدرسه شما رو ثبت نام می کنه ولی در صورتی که اولویت ب قرار بگیره باید صبر کنین ابتدا دانش آموزان با اولویت الف ثبت نام کنن بعد شما ثبت نام کنین .

سایت چرا باز نمیشه

سلام . برای ورود  به سایت همگام مشکلی وجود نداره ، مجددا در زمان دیگری وارد سایت بشین .

سایت همگام عالی برای امتحان ها سراسری

هر کاری کردم سایت باز نمیشه لطفا کمک کنید

سلام . مجددا در زمان دیگری وارد سایت همگام بشین .

با سلام الان چندین روزه می خوام آزمون مشاوره تحصیلی بدم چرا آزمون بازنمیشه ؟ تا کی فرصت دارم ؟

سایت باز نمیشه ..لطفا یکی رسیدگی کنه

من رمز ورودم یادم رفته باید چکار کنم

سلام . باید رمز ورود همگام رو از مدیر مدرسه تون بگیرین .

آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد؟

سلام . از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .

سلام سوال من اینه که آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد ؟ چرا هر بار که وارد میشم با گوشی نمیتونم

سلام . برای ورود به سایت همگام بهتره از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله به معرفی سامانه همگام مدارس می پردازیم .

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

برای مشاوره سامانه همگام مدارس

برای مشاوره سامانه همگام مدارس

در راستای هوشمندسازی مدارس کشور ، وزارت آموزش و پرورش سایتی را طراحی نموده تا کلیه افراد مرتبط با تحصیل در مدارس بتوانند علاوه بر آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با مدارس ، پورتالی در اختیار داشته باشند تا کارهای اداری ، آموزشی و پرورشی مدارس کشور را به صورت اینترنتی انجام دهند .

به همین منظور سامانه همگام مدارس در اختیار کلیه مدیران ، دانش آموزان ، معلمان ، مشاوران ، معاونین اجرایی مدارس و همچنین پرسنل آموزش و پرورش هر منطقه قرار گرفته است . در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی امکانات پورتال همگام مدارس می پردازیم .

سامانه همگام مدارس شامل دو قسمت می باشد . اولین قسمت بخش عمومی است که تمامی کاربران با ورود به صفحه اصلی سایت سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir در این قسمت قرار می گیرند . این بخش از سایت به طور کلی اطلاعات عمومی در مورد کلیه مدارس کشور در اختیار کاربران قرار می دهد و برای استفاده از آن نیاز به داشتن نام کاربری خاصی نیست . 

 

برای ورود به صفحه اصلی سایت همگام کلیک کنید .

 

بخش دوم سایت شامل پورتال اینترنتی می باشد که هر کاربر با توجه به مسئولیت خود می تواند کارهای آموزشی مشخصی در آن انجام دهد . کاربران برای ورود به این قسمت باید حتما نام کاربری و رمز ورود داشته باشند که این نام کاربری از طرف مدیر مدرسه و یا کارشناس فناوری آموزش و پرورش منطقه برای هر کاربر تعریف می شود . 

 

برای ورود به صفحه پورتال سامانه همگام کلیک کنید .

 

در ادامه مقاله به بررسی امکانات مختلفی که سایت سامانه همگام مدارس در اختیار کاربران قرار می دهد می پردازیم.

همانطور که گفته شد پورتال سامانه همگام مدارس امکانات مختلفی در حیطه اختیار هر کاربر قرار می دهد . با توجه به اینکه بیشتر کاربران این سامانه دانش آموزان می باشند به بررسی امکانات سامانه همگام برای دانش آموزان می پردازیم .

دانش آموزان پس از وارد شدن به پورتال سامانه همگام مدارس باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و رمز همگامی را که از مدیر مدرسه دریافت نموده اند به عنوان رمز ورود به سایت وارد نمایند .

در صورتی که اطلاعات وارد شده درست باشد سیستم در مرحله بعد از دانش آموزان می خواهد که نام مدرسه خود را انتخاب نمایند و سپس وارد صفحه اصلی پورتال خود می شوند . همانطور که در تصویر زیر مشخص است در این پورتال امکانات متنوعی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که به معرفی مهم ترین آن ها می پردازیم .

 

 

پنل مدیریتی :

امکانات موجود در پنل مدیریتی شامل ماژول ها ، نمایش سایت ، قفل ، لینکهای مفید ، راهنمای غیردولتی و خروج است . با انتخاب ماژول ها امکانات مختلف سایت به صورت بلوکی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که باعث می شود دسترسی به این امکانات راحت تر باشد .

با انتخاب نمایش سایت دانش آموز می تواند به سایت مدرسه ای که در آن تحصیل می کند دسترسی داشته باشد و از آخرین اخبار و اطلاعیه های مدرسه خود با خبر شود . با انتخاب قفل ، پورتال دانش آموز قفل می شود و تا زمانی که رمز همگام دوباره وارد نشود امکان استفاده از پورتال فراهم نمی شود .

در قسمت لینکهای مفید آدرس سایت های مفید برای استفاده دانش آموزان قرار داده شده است و همچین در قسمت راهنمای غیر دولتی ، راهنمایی های مختلف به صورت فایل PDF در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است .

اطلاعات فردی و تغییر رمز عبور : در این قسمت از سایت می توانید مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی خود ازجمله کدملی ، نقش ، کد سازمان ، مدرسه ، پایه و رشته تحصیلی و… را مشاهده می کنید . همچنین در این قسمت امکانی فراهم شده تا بتوانید رمز همگام خود برای ورود به سامانه همگام مدارس را تغییر دهید .

برای استفاده از راهنمای تغییر رمز همگام کلیک کنید .

مشاهده برنامه کلاسی دانش آموز :

در این قسمت این امکان برای دانش آموزان فراهم شده است تا بتوانند برنامه هفتگی حضور در کلاس های درسی و یا فوق برنامه را مشاهده نمایند . این برنامه توسط مدیر مدرسه و یا معاون آموزشی تکمیل می شود و دانش آموزان با اطلاع از این برنامه کلاسی می توانند برنامه ریزی درسی مناسبی برای خودشان داشته باشند .

برای مطالعه راهنمای نحوه مشاهده برنامه کلاسی در سایت همگام کلیک کنید .

شرکت در آزمون آنلاین :

برخی از مدارس آزمون های کلاسی و یا پیشرفت تحصیلی خود را به صورت آنلاین برگزار می کنند . درصورتی که آزمونی توسط مدرسه برای دانش آموز پیش بینی شده باشد با مراجعه به این قسمت می توان در این آزمون شرکت نمود .

شرکت در آزمون المپیاد های علمی :

مراحل آزمون المپیاد علمی دانش آموزی هر ساله از آبان ماه شروع شده و تا آخر شهریور ادامه دارد . دانش آموزان در صورتی که شرایط شرکت در آزمون المپیاد علمی را دارا باشند می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند . برای شرکت در این آزمون دانش آموزان باید وارد پورتال خود در سایت همگام شوند و با انتخاب ماژول المپیاد علمی ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

 

شرکت در آزمون استعداد درخشان :

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

دانش آموزان پایه ششم برای تحصیل در مقطع هفتم متوسطه دوره اول می توانند با ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند . همچنین برای ورود به پایه دهم تیزهوشان نیز آزمون برگزار می شود که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان برای این آزمون ثبت نام نمایند .

هم چنین با توجه به اینکه آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان با هم ادغام شده است داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم نیز باید در همین آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند . برای ثبت نام این سه دسته از داوطلبان ماژول آزمون استعداد درخشان در سایت همگام پیش بینی شده تا دانش آموزان بتوانند در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی با کلیک بر روی آن بتواند در آزمون مربوطه ثبت نام نمایند .

 

هدایت تحصیلی :

برگه هدایت تحصیلی در پایه نهم دوره اول متوسطه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که در آن با توجه به توانایی های تحصیلی ، مهارتی ، علاقه و توصیه معلمان و والدین رشته های تحصیلی که دانش آموز می تواند در پایه دهم انتخاب کند اولویت بندی می شود .

همانطوری که اشاره شد برای این اولویت بندی مهارت های مختلف دانش آموز مد نظر قرار می گیرد که برای سنجش این مهارت ها دانش آموزان و والدین آن ها و همچنین مدیران و معلمان باید فرم های مخصوصی پر نمایند . برای این منظور در پورتال سایت همگام مدارس ماژول هدایت تحصیلی در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند با ورود به این قسمت اطلاعات لازمه را وارد نمایند

 
برای مشاهده راهنمای نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی کلیک کنید .

جشنواره ها و مسابقات :

در طول دوران تحصیل دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی جشنواره ها و مسابقات علمی و فرهنگی و هنری زیادی برگزار می شود . بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این مسابقات و جشنواره ها هستند که برای شرکت در آن در صورتی که شرایط شرکت را داشته باشند می توانند با انتخاب ماژول مربوط به جشنواره ها و مسابقات در آن شرکت نمایند .

شرکت در آزمون مشاوره ای : یکی از مهمترین آزمون هایی که دانش آموزان با استفاده از پورتال خود در سایت همگام مدارس در آن شرکت می کنند آزمون های مشاوره ای است .

این آزمون که به آزمون خود ارزیابی سلامت روانی -رفتاری و آزمون رغبت تحصیلی نیز معروف است دارای چندین دفترچه سوال است که داوطلب با انتخاب هر دفترچه به سوالات آن پاسخ می دهد . سوالات این آزمون ها غالبا به صورت تستی است و با توجه به اینکه سنجشی از مهارت های دانش آموز است نتایج حاصل از آن در برگه هدایت دانش آموزان تاثیر دارد .

برای آشنایی با نحوه برگزاری و پاسخ دهی به سوالات آزمون مشاوره ای کلیک کنید .

مدیریت کاربران :

علاوه بر خود دانش آموز ، اولیای دانش آموز نیز می توانند از سایت همگام استفاده نمایند برای این منظور دانش آموز باید با انتخاب ماژول مدیریت کاربران اطلاعات والدین خود را در سایت همگام مدارس وارد نماید .

کارنامه :

علاوه بر اینکه دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت حضوری با مراجعه به مدرسه مربوطه امکان پذیر است امکانی در سایت همگام مدارس ایجاد شده است که با استفاده از آن می توانید کارنامه دانش آموزان را به صورت آنلاین مشاهده نمایید . علاوه بر کارنامه اعلام نتایج امتحانات نهایی نیز در این بخش اعلام می شود . همچنین در این قسمت علاوه بر اینکه کارنامه نهایی دانش آموز قرار داده می شود برای پیگیری بهتر وضعیت تحصیل دانش آموز توسط اولیای ایشان کارنامه هفتگی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد .

برای مطالعه راهنمای نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزان در سایت همگام کلیک کنید .

انضباطی و تشویقی : در ماژول مربوط به انضباطی و تشویقی علاوه بر اینکه تشویق های دانش آموز به دلیل پیشرفت تحصیلی در سایت قرار می گیرد در صورت داشتن تخلف انضباطی و یا غیبت ، گزارش آن برای اطلاع رسانی والدین بر روی سایت قرار می گیرد .

تکالیف : این قسمت توسط پورتال معلمان تکمیل می شود و به صورت روزانه دانش آموز و والدین ایشان با مراجعه به این ماژول می توانند از تکلیف روزانه ، آخر هفته و عید مطلع شوند .

ثبت نام اوقات فراغت : در صورتی که مدارس و یا اداره آموزش و پرورش هر منطقه برای تعطیلی های تابستان دانش آموزان برنامه ای آموزشی ، فرهنگی ، هنری و یا ورزشی تعیین کنند دانش آموزان می توانند با اختیار خود در هر کدام از این برنامه ها شرکت نمایند . برای این منظور کافی است به ماژول ثبت نام اوقات فراغت مراجعه نموده و با مطالعه شرایط هر برنامه در آن ثبت نام نمایند .

فعالیت های پژوهشی : این بخش از سایت برای این منظور تعبیه شده است تا دانش آموزان بتوانند ابتکارات ، مقالات ، پژوهش ، اختراعات ، ایده ها ، خلاقیت ها و دستاوردهای خود را در سایت همگام ثبت نمایند . با بررسی این ایده ها توسط کارشناسیان مجرب می توان به فرآیند نخبه پروری در کشور کمک نمود .

 

دانش آموزان مدارس مختلف کشور می توانند سوالات خود را در ارتباط با نحوه استفاده از سامانه همگام مدارس​ از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند . همچنین برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار مختلف مدارس تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید .

پس از ورود به صفحه اصلی سایت همگام کشور بخش های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد . ماهیت اصلی این بخش از سایت همگام اطلاع رسانی به عموم کاربران در مورد مدارس مختلف کشور و برنامه های کلی وزارت آموزش و پرورش کشور برای تحصیل ، برنامه های فرهنگی و تغییرات کلی آموزشی است . در ادامه به بررسی هر یک از قسمت های کلی سایت می پردازیم :

خانه :

در این بخش از سایت که در قسمت نوار ابزار سایت قرار گرفته است کاربران می توانند برای دسترسی سریع به صفحه اصلی در هر جایی از سایت که باشند از آن استفاده نمایند .

ورود :

منظور از ورود در این قسمت دسترسی برای وارد شدن به بخش اختصاصی سامانه همگام می باشد .

تالارهای گفتمان :

تالار های گفتمان در سایت سامانه همگام به دو بخش تالار های عمومی و تارهای گفتمان تخصصی تقسیم می شود . در هر دوی این تالارهای گفتمان مطالب علمی مفید در زمینه های مختلف توسط مدیران انجمن برای کاربران قرار می گیرد با این تفاوت که پست های بارگذاری شده در قسمت تالارهای گفتمان عمومی برای همه کاربران قابل مشاهده می باشد ولی برای مشاهده پست های تالارهای گفتمان تخصصی باید عضو این تارلارها باشید .

گالری تصاویر : 

در این بخش عکس هایی با کیفیت در زمینه های مختلف مانند طبیعت ، مراسمات مذهبی ، مشاهیر ، ورزشی و … در اختیار کاربران قرار می گیرد .

سرویس های همگام :

یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین بخش های صفحه اصلی که برای تمام کاربران قابل استفاده است امکاناتی است که در بخش سرویس های همگام ارایه می گردد. این بخش شامل مواردی همچون مدارس فعال (امتیاز دهی به مدارس برتر کشور) ، سوالات متداول (سوالاتی کاربران در استفاده از پورتال اختصاصی سامانه همگام با آن مواجه می شوند) ، جستجوگر همگام (جستجو در موضوعات مختلف سایت همگام) ، نرم افزارهای مفید (نرم افزارهایی که در اغلب کامپیوتر های شخصی به آن ها نیاز است) ، جستجوی مدارس (کاربران با آن می توانند به آدرس و شماره و سایت مدارس مختلف کشور دسترسی داشته باشند) و همچنین محتوای آموزشی (برای دریافت کتاب ها ، نمونه سوالات و سایر محتوای آموزشی مرتبط با تحصیل) است.

اخبار همگام :

در این بخش تغییراتی که در پورتال سامانه همگام مدارس ایجاد می شود اطلاع رسانی می شود .

اخبار :

این قسمت که در بخش مرکزی سایت طراحی شده است به کاربران این اجازه را می دهد که به اخبار مختلف مدارس در سه سطح اخبار کلی ، اطلاعیه ها و اخبار استانی دسترسی داشته باشند .

نظر سنجی :

آموزش و پرورش کشور برای ایجاد تغییرات در سایت و یا هر فرآیند عمومی مرتبط به مدارس با استفاده از قسمت نظرسنجی ، نظر کاربران خود را در ارتباط با آن فرآیند جویا می شود .

انتقادات و پیشنهادات : همچنین در صورتی که کاربران سایت انتقاد یا پیشنهادی در مورد امکانات سایت همگام و هوشمندسازی مدارس داشته باشند می توانند با استفاده از این قسمت نظر خود را به اطلاع مدیران آموزش و پرورش برسانند .

در ادامه بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام

بیشترین کاربران این سامانه دانش آموزان هستند که در این مقاله سایر افرادی که می توانند از این سامانه استفاده کنند شرح داده شده اند . 

امکانات زیادی از جمله ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس ، المپیاد ها  و … که همه امکانات این سامانه در این مقاله شرح داده شده اند . 

کاربران بعد از ورود به سایت hamgam.medu.ir باید روی گزینه مرتبط با کار خود کلیک کنند که در این مقاله همه گزینه های موجود در این سامانه توضیح داده شده اند . 

برای مشاوره سامانه همگام مدارس

برای مشاوره سامانه همگام مدارس

سلام می تونید سایت هدایت تحصیلی رو تمدید کنید وگرنه انتخاب رشته به مشکل بر می خوریم

 سلام . نمونه برگ های هدایت تحصیلی پس از اعلام  نتایج خرداد ماه به صورت غیر حضوری  آغاز میشه .

تو مدرسه ما اولا رمز عبور دادن حالا میام بزنم میگه مشخصات اشتباه کد ملی خودمم رو هم درست میزنم چیکار کنم؟

سلام . زبان صفحه کلید باید انگلیسی باشه و capslock  صفحه کلید خاموش باشه ، در صورتی که موفق نشدین وارد سامانه همگام بشین رمز عبور شما اشتباهه ، باید مجددا رمز رو از مدیر مدرسه بگیرین .

میرم تو سایت رمز همه چی رو وارد میکنم ولی میخوام برم‌ تو آزمون مشاوره ایی که تکمیل کنم موردی نیست

من رمز و کاربری وارد می کنم ولی وارد سایت نمی شه

سلام خسته نباشید من نمی توانم وارد سایت بشم می خواهم تو آزمون های مشاوره‌ای شرکت کنم ولی اصلا وارد سایت نمیشه

سلام.وقتی وارد میشم میگه گواهینامه ای یافت نشد

سلام وقتی شماره ملی و رمز ورود رو میزنم میگه گواهینامه ای یافت نشد

سلام . اطلاعات تون رو اشتباه وارد می کنین .

سلام . من رمز ورود رو گرفتم ولی بازم نمی تونم وارد سایت شم

سلام . دقت کنین اطلاعات تون رو به درستی وارد کنین در صورتی که موفق نشدین وارد سایت بشین باید مجددا رمز ورود رو از مدیر مدرسه بگیرین .

چطور رمز و کد ملی ام را بزنم

سلام . مقاله نحوه ورود به سایت همگام هیوا رو مطالعه کنین .

این برنام عالی


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

متوسطه اول و دوم, مشاوره تحصیلی

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره شاهد سهولت انجام امور مختلف در زمینه های گوناگون می باشیم.

آموزش و پرورش نیز از این مهم جا نمانده و برای سهولت ارتباط بین دانش آموزان معلمان کادر اداری و والدین اقدام به تأسیس سایت اینترنتی با عنوان همگام کرده است.

سایت همگام تشکیل شده از امور مختلف و متعددی است که از امور جاری و روزانه دانش آموزان گرفته مانند تکالیف و کارنامه تحصیلی تا برگزاری آزمون های دوره ای و کارشناسی شده ای چون آزمون های آنلاین ،آزمون های مشاوره ای،استعداد های درخشان را در این سایت مهم و تاثیرگذار فراهم نموده است و در دل خود جای داده است.

توضیح درباره سایت همگام مطالب بسیار گسترده‌ای است که عنوان اختصاصی خود را دارد و شما میتوانید از این لینک این مقاله را درباره معرفی و راهنمای سایت همگام مدارس مطالعه نموده و یا بصورت تلفنی از مشاوران ارشد ما در « پاسخ با ما »  اطلاعات مورد نظر خود را درباره این سایت همگام مدارس و سایر امور تحصیلی بگیرید ،اما با توجه به اینکه موضوع این مقاله خاص سایت همگام پایه نهم می باشد در ادامه توضیحات تخصصی در ارتباط با این عنوان به تفصیل داده می شود.


آنچه در این مطلب میخوانید :

از جمله اموری که در سایت همگام طرح ریزی شده تا به وسیله آن دانش آموزان پایه نهم بتوانند به شکل صحیح و علمی انتخاب رشته تحصیلی خود را انجام دهند، تکمیل فرمی است به نام فرم هدایت تحصیلی که با این بخش از سایت همگام آموزش و پرورش این امکان را میدهد که دانش‌آموزان با توجه به علایق و استعدادهای خود رشته تحصیلی خود را که آینده شغلی و فعالیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی آنان را رقم می زند با انجام تکنیک های خاصی به نحو صحیح انتخاب نمایند.

سایت پاسخ با ما مرحله به مرحله نحوه دستیابی به این فرم را برایتان بیان می کند:

١-مرحله اول شما باید رمز عبور همگام خود را از مدیر مدرسه دریافت کنید که این رمز به صورت جداگانه و محرمانه برای هر دانش آموز می باشد.

٢-مرحله دوم وارد سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir شوید.

٣-مرحله سوم وارد کردن رمز عبور و کد ملی دانش آموز.

۴-مرحله چهارم ، مستطیل ها یا ماژول های پیش روی شماست که شما دکمه هدایت تحصیلی را انتخاب می کنید.

۵- مرحله پنجم، در این مرحله شما گزینه ای تکمیل فرم اولویت را انتخاب می کنید و کلیک می نمایید.

۶-مرحله ششم ،پس از باز شدن صفحه تکمیل فرم اولویت در سمت چپ در ستون مدیریت روی آیکون آدمک شکل کلیک نمایید.

٧-مرحله هفتم در این مرحله در صفحه پیش روی شما جدولی از اولویت‌ها نمایش داده شده است شما مجدداً در سمت چپ در ستون مدیریت این بار روی آیکون (کتاب ) کلیک می کنید.

٨-مرحله هشتم ،در این قسمت شما می توانید ترتیب اولویت های خود را در جدول مربوطه مشخص کرده و در آخر روی دکمه (ذخیره چیدمان ) کلیک نمایید.

٩-مرحله نهم، پس از اینکه لیست اولویت های شما ذخیره شده در بالای صفحه و در سمت چپ می توانید با کلیک روی آیکونی که شکل دو برگ کاغذ را دارد و به معنی کپی میباشد یک نسخه از فرم اولویت های خود را دانلود کنید.


در سایت همگام برای پایه نهم به غیر از تکمیل فرآیند فرم هدایت تحصیلی که در بالا به آن به تفصیل برایتان توضیح دادیم ،دانش آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی خود باید در آزمون مشاوره ای شرکت کرده تا بعد از پایان این آزمون و نمره دریافتی آن بتوانند برای انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نمایند ،

لازم به ذکر است دانش آموزان باید به دقت و توجه کافی به سوالات آزمون مشاوره ای پاسخ دهند،چرا که مشاور شما بر پایه نمره دریافتی شما از این آزمون نظر مشاوره خود را در خصوص انتخاب رشته شما می دهد، اگر شما با بی دقتی و کم اهمیتی به این سوالات سرنوشت‌ساز پاسخ دهید آینده و سرنوشت شغلی و حرفه ای خود را به خطر انداخته اید.

سایت همگام برای پایه نهم مرحله آزمون مشاوره ای را در نظر گرفته است پایه نهمی ها می توانند با رمز عبوری که در اختیار دارند وارد سایت همگام شوند و به وسیله رمز عبور به صفحه اصلی دست یابند و در بین مستطیل ها و ماژول های طراحی شده بر روی گزینه آزمون مشاوره‌ای کلیک نماید ،این آزمون در زمان مشخصی که اولیای مدرسه به دانش آموزان اطلاع می دهند برگزار می‌شود و در پایین هم باید به خاطر داشته باشند که برای انتخاب رشته تحصیلی خود باید در آزمون مشاوره ای شرکت کند که یک آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری و به رغبت تحصیلی است و در قسمت آزمون آنلاین که مربوط به آزمون هایی که در طول سال معلم برای سنجش سطح و دانش علمی و ارزیابی یادگیری آن که به دانش‌آموزان ارائه گردیده است برگزار می‌شود به اشتباه وارد نگردند.

سایت پاسخ با مرحله به مرحله نحوه دستیابی به این آزمون را برایتان شرح می دهد:

دانش‌آموزان پایه نهم برای انجام امور مربوط به انتخاب رشته تحصیلی خود همانطور که به تفصیل توضیح داده شد باید از سایت همگام اقدام کند برای ورود به این سایت باید رمز عبور داشته باشند البته لازم به توضیح است برای انجام هرگونه عملیات باید در روز عبور داشته باشید گاهی این رمز عبور را فراموش می‌کنید یا دوست دارید را که عموماً با حروف لاتین است تغییر دهید سایت پاسخ ما به شما می‌گوید چگونه این اعمال را انجام دهید:

اگر رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید باید با مراجعه حضوری به مدرسه و درخواست از مدیر مدرسه به رمز عبور جدید دست پیدا کنید.

و اگر می خواهید رمز عبور را تغییر دهید سایت پاسخ با ما شما را با مراحل آن آشنا میکند:

چنانچه سوالات دیگری در زمینه سایت همگام آموزش و پرورش دارید از مشاوران ما در سایت پاسخ با مدد بگیرید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

    انتخاب رشته پایه نهم به دهم اهمیت بسیاری در آینده دانش آموزان دارد …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

رئیس اداره مشاوره تربیتی خبر داد

زاهدان (پانا) – رئیس اداره مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:‌ مدارس با آمادگی کامل برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، حسینعلی شیرازی رئیس اداره مشاوره و تربیتی و تحصیلی  آموزش و پرورش استان در خصوص بحث هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان  متوسطه اول گفت: از ابتدای سال تحصیلی فعالیت‌های مربوط به این کار شروع شده و مشاوران و مدیران مدارس به کارهای کارشناسی و مشاوره‌ای  برای دانش آموزان و اولیاء در مدارس  پرداختند و جلسات توجیهی دانش آموزان و اولیاء در خصوص فرایند هدایت تحصیلی، ویژگیهای شخصیتی، استعداد، توان، رغبت، ارزشها و باورها و نقش آن در طرح ریزی تحصیلی و شغلی دانش آموزان برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مدارس با آمادگی کامل برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و امسال علاوه بر دانش آموزان پایه نهم دانش آموزان پایه هفتم و هشتم نیز یک  آزمون روانشناختی دارند که باید به سامانه همگام مراجعه کرده و این آزمون را بصورت آنلاین انجام دهند.

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اظهار کرد: امسال سه  آزمون  سلامت روانی رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم  و  توانایی و رغبت برای دانش‌آموزان پایه نهم  در نظر گرفته شده که پس از برگزاری آن نتایج مورد ارزیابی قرار می‌گیرد  که از ابتدای دی ماه  برای تمامی دانش‌آموزان این آزمون‌ها در حال اجرا می باشد.

شیرازی تصریح کرد: در فرایند هدایت تحصیلی امسال همانند سال گذشته حداکثر ظرفیت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا آن‌ها مبتنی بر توانایی، رغبت و امکانات ادامه تحصیل دهند یعنی اولویت رغبت و توانایی دانش آموزان بوده و هر منطقه حداکثر ظرفیت را بر این مبنا برای دانش‌آموزان اختصاص می‌دهد.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان در مورد توسعه متوازن رشته‌ها برای بحث هدایت تحصیلی گفت: هدف ما در هدایت تحصیلی توسعه متوازن نیست بلکه هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه ها و رشته های تحصیلی متناسب با استعداد- توانایی و رغبت اوست و این مسئله زما‌ن بر است   و نیاز به زیر‌ساخت‌هایی دارد که به تدریج در این مسیر حرکت می کنیم و  چنانچه ظرفیت مدارس دولتی پاسخگوی تقاضای دانش‌آموزان نباشد می‌توان از ظرفیت مدارس غیردولتی بهره گرفت البته برای ورود به مدارس غیر‌دولتی دانش‌آموزان باید برای ورود به هر رشته حداقل نمره لازم را کسب کرده باشند و فقط در بحث ظرفیت مدارس غیر‌دولتی امکان حضور دانش‌آموزان را دارند و این مدارس نیز بر اساس قوانین آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند و کمک به نظام آموزشی و پرورشی هستند که ما از موسسین این مدارس که در راستای کمک به آموزش و پرورش و اهداف نظام تعلیم و تربیت قدم بر می دارند تشکر می کنیم.

شیرازی توصیه های لازم را جهت هرچه بهتر برگزار شدن آزمون ها و هدایت تحصیلی به رؤسا ، معاونین و کارشناسان ادارات و   مدیران و مشاوران مدارس به شرح ذیل مطرح نمود:

مدیران محترم مدارس متوسطه اول  نسبت به کلاس بندی دانش آموزان خود در سامانه سناد اقدام نموده و نام کاربری و کلمه عبور دانش آموزان را صادر نمایند.

در سامانه همگام بروزرسانی از سناد را انجام دهند.

مدیران مدارس متوسطه  اول، نسبت به تخصیص نام کاربری و کلمه عبور برای تمامی دانش آموزان، دبیران و دانش آموزان و مشاوران اقدام نموده و آنان را در خصوص چگونگی انجام شرح وظایف و اقدامات لازم توجیه نمایند.

در مدارسی که بیش از یک مشاور ابلاغ دارند، مدیران محترم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که به هیچ وجه پس از اخذ آزمون ها تغییری در کلاس بندی دانش آموزان ایجاد نگردد.

مشاوران محترم قبل از برگزاری آزمون حتماً نسبت به توجیه دانش آموزان اقدام نمایند.

مشاوران محترم مداس توجه داشته باشند که برای دانش آموزان پایه نهم دو آزمون توانایی و رغبت و برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم آزمون سلامت روانی رفتاری انجام پذیرد  .

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در پایان از کمیته های هدایت تحصیلی شهرستان ها و مناطق استان خواست تا نظارت کافی را بر اجرا صحیح هدایت تحصیلی و برگزاری آزمون های مشاوره ای دانش آموزان داشته باشند و بستر مناسب برای اجرای این آزمون ها را بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه و توصیه های سال قبل کمیته هدایت تحصیلی استان فراهم کنند.


تبلیغاتDownloads-icon


Downloads-icon

همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم
همگام مشاور تحصیلی پایه هفتم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *