مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

 
helpkade
مشاوره تحصیلی کلاس هفتم
مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هشتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

اگر دانش آموز پایه ی هفتم تا دوازدهم و یا داوطلب کنکور هستید، برنامه ی مطالعاتی سرزمین تیزهوش ها را از دست ندهید.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

ایران مشاوره نظری بدهید

در نظام قدیم نام گذاری دوره های تحصیلی به صورت دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بوده، اما در نظام جدید این نام گذاری ها به صورت ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه تغییر پیدا کرده است. در این نوشتار ما درباره اهمیت این دوره اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده اطلاعاتی سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

انتخاب رشته پایه نهم برای دانش آموزان این مقطع تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم دوره متوسطه از دو بخش تشکیل شده است دوره اول و دوره دوم که هر کدام از دوره ها به مدت سه سال می باشد. در ایران دانش آموزان پس از آن که دوره ی شش ساله ابتدایی را می گذرانند وارد دوره اول دبیرستان می شوند. این دوره که در نظام جدید به وجود آمده است شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم می باشد که در نظام قدیم آن را به صورت دوره اول راهنمایی، دوم راهنمایی و سوم راهنمایی نام می بردند. دانش آموزان بعد از گذارندن این دوره وارد دوره دوم یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می شوند که مانند دوره اول در گذشته به صورت اول دبیرستان، دوم دبیرستان و سوم دبیرستان نام گذاری شده بود.برای اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی دبیرستان می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به دلیل اینکه یکی از دوره های حساس و تاثیر گذار در زندگی اجتماعی و فردی دانش آموزان است. این دوره، دوره ی انتقال کودک از کودکی به اواخر دوره نوجوانی می باشد. بسیاری از استعدادهای نوجوانان در این دوره بروز می کند و پس از آن وارد مسائل جدیدی از جمله انتخاب رشته، انتخاب شغل و حرفه می شود، از این روز یکی از مهم ترین وظایف و کارها این است که به دانش آموزان کمک کنند تا استعدادهای خود را بشناسند و متناسب با علاقه و استعداد خود اقدام به انتخاب رشته کنند.

در پایه نهم مسئله ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب رشته می باشد. راهنمایی هدایت تحصیلی به همین منظور می باشد تا دانش آموزان بتوانند در رشته ای به تحصیل بپردازند که متناسب با استعداد و علایق آنها می باشد از این رو مهم ترین ملاک برای در انتخاب رشته نهم این دوره عملکرد تحصیلی دانش آموز می باشد. مشاور می تواند با توجه به عملکرد تحصیلی و استعدادهای دانش آموز راهنمایی های لازم را در رشته های مختلف در اختیار او قرار دهد تا دانش آموز با آگاهی و شناختی که از هر رشته دارد اقدام به انتخاب رشته ای کند که در آینده و پس از وارد شدن به آن رشته هم رضایت کافی داشته باشد زیرا انتخاب رشته نادرست باعث می شود که بهترین سال های دانش آموز صرف تحصیل در رشته ای باشد که نه تنها به آن علاقه ندارد بلکه در آن هیچ استعدادی هم ندارد.

 

 

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادوره اول متوسطه دوره راهنمایی مشاوره تحصیلی هدایت تحصیلی

1 روز پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

آزمون تشخیصی مبتکران در روز چهارشنبه مورخ 17/7/98 برگزار می شود.

© 2006-2020
قدرت گرفته از

سامانه مدرسه هوشمند پویان

محصول

طراحان وب شمال

مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم»

همراه شما تا موفقیت

برنامه درسی پایه هفتم 23 الی 28 آذر را دریافت کنید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم» است. Copyright © 2018 – 2020 mim.education
. استفاده از محتوای متنی با درج لینک به این سایت مورد تایید است. استفاده از ویدئوها به هر شکل در هر سایت دیگری ممنوع و متخلفین به موجب قانون حمایت از مولفین و مصنفین با توجه به ثبت رسمی «سرزمین تیزهوش‌ها» به عنوان رسانۀ دیجیتال مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.


ادبیات فارسی

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

نمونه سوال امتحان ادبیات فارسی…

نمونه سوال امتحان ادبیات فارسی…

نمونه سوال امتحان ادبیات فارسی…

ریاضی

نمونه سوال امتحان ریاضی پایه ه…

نمونه سوال امتحان ریاضی پایه ه…

نمونه سوال امتحان ریاضی پایه ه…

علوم تجربی

نمونه سوال امتحان علوم تجربی پ…

نمونه سوال امتحان علوم تجربی پ…

نمونه سوال امتحان علوم تجربی پ…

آموزش قرآن

نمونه سوال امتحان آموزش قران پ…

نمونه سوال امتحان آموزش قران پ…

نمونه سوال امتحان آموزش قران پ…

پیام های آسمان

نمونه سوال امتحان پیام های آسم…

نمونه سوال امتحان پیام های آسم…

نمونه سوال امتحان پیام های آسم…

مطالعات اجتماعی

نمونه سوال امتحان مطالعات اجتم…

نمونه سوال امتحان مطالعات اجتم…

نمونه سوال امتحان مطالعات اجتم…

تفکر و سبک زندگی

نمونه سوال امتحان تفکر و سبک ز…

نمونه سوال امتحان تفکر و سبک ز…

نمونه سوال امتحان تفکر و سبک ز…

زبان انگلیسی

نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی…

نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی…

نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی…

عربی

نمونه سوال امتحان عربی پایه هف…

نمونه سوال امتحان عربی پایه هف…

نمونه سوال امتحان عربی پایه هف…

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

منتخب های هیوامگ

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

دوره متوسطه شامل دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد که متوسطه اول شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم می باشد و دوره متوسطه دوم که شامل پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد. کتاب های متوسطه دوم منابع آزمون کنکور سراسری می باشند و این موضوع موجب اهمیت بیشتر این دوره در مشاوره تحصیلی می شود.

استفاده از مشاوره تحصیلی در مقاطع متوسطه موجب نتیجه گیری هرچه بهتر در این دوره شده و راه را برای حصول نتیجه بهتر در کنکور سراسری فراهم می سازد.

دوره متوسطه اول شامل پایه هفتم، پایه هشتم و پایه نهم می باشد. حجم و سطح مطالب در این دوره آموزشی به یک باره دستخوش تغییر می شود و دانش آموز با حجم گسترده ای از مطالب به نسبت دوره ابتدایی مواجه می شود که عدم برنامه ریزی دقیق در این مقطع و هماهنگ نشدن با سطح جدید آموزشی می تواند در ابتدای ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه، آنها را دچار مشکل نماید.با توجه به مطالب فوق، بهره مندی از مشاوره تحصیلی صحیح در این دوره می تواند چالش های ایجاد شده بر اثر تغییر دوره آموزشی را مرتفع نماید.بهره مندی از مشاوره تحصیلی در این دوره می تواند دانش آموز را در مسیر درست و با برنامه ریزی تحصیلی صحیح هدایت نماید.

با توجه به اینکه مطالب کتاب های پایه هفتم و هشتم در دروس مختلف به هم پیوسته می باشند، یادگیری و فهم پیوسته مطالب در این دو پایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

پایه نهم متوسطه به جهت اینکه آخرین پایه در مقطع اول متوسطه می باشد و دانش آموزان برای ورود به دوره بعدی آماده می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.با توجه به فرآیند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم، استفاده از مشاوره تحصیلی در این دوره می تواند کمک شایان ذکری در آشنایی با رشته های پایه نهم و مشاوره انتخاب رشته پایه نهم نماید.همچنین کسب نمرات مطلوب در امتحانات نهایی پایه نهم و آمادگی برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس برتر به منظور ورود به دوره متوسطه دوم از اهمیت بالایی برخوردار است که حصول این مهم تنها با بهره مندی از مشاوره تحصیلی صحیح و برنامه ریزی دقیق امکان پذیر می باشد.

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

دوره متوسطه دوم شامل پایه دهم، پایه یازدهم و پایه دوازدهم می باشد. این دوره شامل رشته های تجربی، ریاضی-فیزیک، انسانی و همچنین رشته های فنی و حرفه ای می باشد. به جهت تخصصی شدن، افزایش حجم و تعدد دروس در مقطع دوم متوسطه و همچنین شرکت در آزمون کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه در پایه دوازدهم (پیش دانشگاهی)، مشاوره تحصیلی در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است.

پایه دهم آغاز دوره متوسطه اول می باشد و دروس این پایه مستقیم در کنکور سراسری تاثیر گذار می باشد به همین جهت مشاوره تحصیلی پایه دهم به منظور تنظیم و اجرای یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند بسیار اهمیت دارد.

داشتن جمع بندی مطلوب از کتاب های پایه یازدهم برای کنکور سراسری از اهمیت بسیاری برخوردار است. دستیابی به معدل خوب و حصول جمع بندی مطلوب در دروس پایه یازدهم تنها با مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی صحیح امکان پذیر می شود.

برای استفاده از تست های آنلاین مشاوره تحصیلی میتوانید به بخش تست های مشاوره ای مراجعه نمایید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره ای می توانید هم اکنون با شماره 26703342 تماس حاصل فرمایید ویا نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید تا همکاران ما در گروه ره استاد در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

برنامه ریزی تحصیلی و اجرای صحیح آن اساسی ترین رکن موفقیت برای دانش آموزان در دوره های مختلف بخصوص نهم، دهم، یازدهم و در …

 در هدایت تحصیلی و شغلی و انتخاب رشته پایه نهم به دهم، دو فرم شماره 6 و 7 هدایت تحصیلی وجود دارد که فرم شماره 6 بر اساس بررسی‌ …

هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم جزو بخش های مهم دوران تحصیل است و توجه به هدایت تحصیلی بسیار اهمیت دارد و می تواند به تلاش دانش آموز و روند …

رشته فنی و حرفه ای یکی از سه شاخه اصلی (نظری، فنی حرفه ای و کاردانش) در دوره متوسطه دوم است. آشنایی و آگاهی از شرایط انتخاب رشته …

شماره تماس: 26703812 – 021صدای مشاور: 09395450469آدرس: تهران، سید خندان، خیابان شقاقی، پلاک 7، طبقه اول، واحد 4

تاریخ انتشار : 1396/3/1

مشاور پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان به دانش آموزان توصیه می کند که حاشیه کتاب درسی را خالی نگذارند و گروهی درس بخوانند.

دانش آموزان هفتمی اولین سال تحصیلی خود در دبیرستان دوره اول را سپری کردند. تغییر مقطع همواره برای دانش آموزان یک چالش بزرگ بوده و تعدد افت تحصیلی دانش آموزان از ششم به هفتم گویای این نکته است. با علی قاهری مشاور پایه هفتم هم صحبت شدیم و از روند تطبیق هفتمی ها با محیط جدید پرسیدیم. او توصیه هایی هم برای هفتمی ها داشت که در ادامه می خوانید.  

علی قاهری صحبتهایش را با اشاره به غرور کاذب ششمی ها شروع می کند. «ششمی ها به خاطر قبولی در آزمون ورودی با غرور پا به دوره جدید می گذارند و تصور می کنند از نظر علمی در سطح بسیار بالایی هستند. اما با برگزاری اولین آزمون ها متوجه می شوند که اینطور نیست. حدود دو ماه زمان می برد تا دانش آموزان این پایه با شرایط جدید علمی و محیطی جدید خو بگیرند و اعتماد به نفس از دست رفته­شان بازگردد.»

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

او می گوید هفتمی ها در سال تحصیلی 96-95 در زمینه پژوهشی بهتر از زمینه آموزش عمل کردند که با توجه به تغییر مقطع از دبستان به دبیرستان طبیعی است.

سه آزمون در هر ماه برگزار کردیم

مشاور پایه هفتم واحد گلستان در مورد نحوه آماده سازی دانش آموزان برای امتحانان پایان ترم می گوید: «آمادگی بچه ها برای امتحانات فراهم است چون در ریاضی و علوم هم زیاد آزمون برگزار کردیم و هم نمونه سوالات زیاد کار کردیم. در هر ماه به طور متوسط سه آزمون در ریاضی و علوم برگزار کردیم. هفتمی ها در ثبت کارسنج بهترین عملکرد را داشتند و این در پیشرفت آنها تاثیر به سزایی داشت.»

کتاب درسی را سفید نگذارید

مشاور پایه هفتم مشکل اصلی هفتمی ها را عدم یادداشت برداری می داند و می افزاید: «دانش آموزان بدون در دست داشتن دفترچه و خودکار کتاب را مطالعه می کنند. من به دانش آموزان توصیه می کنم که اولا کتاب و جزوه را سفید نگذارند و چیزهایی که به ذهنشان می رسد را در گوشه آن بنویسند و ثانیا گروهی درس بخوانند. علاوه بر این یک کتاب کمک درسی مورد تایید دبیران را در کنار کتاب اصلی مطالعه کنند. انتشارات علامه برای همه دروس جزوه یا کتاب کمک درسی در اختیار دانش آموزان قرار داده است که بهترین منبع برای مطالعه تکمیلی هستند».


بارم بندی دروس متوسطه دوره دوم Downloads-icon


بارم بندی دروس متوسطه دوره دوم Downloads-icon



{{ successMsg }}

{{ errorMsg }}

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

برای استفاده بسیاری از امکانات گاما و خیلی از وبسایت ها باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

برای این کار باید به تنظیمات مرورگر خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی اینجا کلیک کنید..

{{ total }} مورد پیدا کردم!

نمونه سوال+44,000

محتوای آموزشی+12,000

پرسش و پاسخ+12,000

آزمون آنلاین+2,700

درسنامه آموزشی +1,200

مدرسه یاب+130,000

نمونه سوال

محتوای آموزشی

پرسش و پاسخ

آزمون آنلاین

درسنامه آموزشی

مدرسه یاب

معلم خصوصی

سلام
ببخشید برای درس های هفتم روزی چند ساعت درس میخوندین و برای هر درس چند ساعت ؟
چقدر وقت آزاد داشتید؟
آخر نمره تون چند شد ؟

7

سلام ببینید اگه درمدارس تیزهوشان درس میخونین باید حداکثر 8 ساعت رو درس بخونید اما اگه نمونه دولتی میخونین 5 و 6 ساعت هم کافیه اما مدارس عادی خیلی سخت نمیگیرند مگر اینکه خودتون دلتون بخواد و به درس علاقه داشته باشید

-5

سلام
این سوال خیلی مربوطه به خود فرد چون هیچ کس خودتو بهتر نمیشناسه اما مشورت و نظر دیگران هم کار خوبیه و باعث میشه ذهن ما یه برنامه ریزی عالی رو انجام بده.
من خودمم پایه ششم هستم و امسال قراره برم هفتم و بیشتر استرس ما اینه که یهو از محیط دبستان وارد متوسطه اول میشیم یکمی سخته و عادت کردن به شرایط جدید کار آسونی نیست اما طی ۱ ماه حتی کمتر میتونیم کنار بیایم پس این کار سختی نیست.
بعدیش برنامه ریزی درسته که با یکم تجربه و مشورت کار زیاد سختی نیست میتونیم یه برنامه عالی بریزیم که باز این برنامه ریزی ربط به نوع مدرسس:عادی،نمونه،تیزهوشان
من خودم نمونه و تیزهوشان آوردم اما به دلایلی نرفتم دانش آموز خودش میتونه انتخاب کنه که چه مدرسه ای خوبه
خب اگه مدرسه عادی باشی باز این ربط داره شیفت صبحی یا شرخشی
بازم این ربط داره به روزی که درس میخونید مثلا یه درسی مثل ریاضی با فارسی مدت زمان درس خوندنش فرق میکنه به نظرم نیاید برنامه ای بریزید که مثلا ساعت ۲ تا ۲:۳۰ ناهار تا ۳ استراحت ۳ تا ۵ درس ۵ تا۵:۳۰ مرور واین جور چیزا برنامه باید جوری باشه که بگیم در روز اول ۴۰ دقیقه یا۵۰ دقیقه درس خوندن و ۱۵الی۲۰ دقیقه استراحت هر روز یه مقداری از استراحت رو به درس خوندن اضافه کنید مثلا اگه روزی ۴۵ دقیقه درس میخونید و ۱۵ دقیقه درس تا۳ روزی با این برنامه بعد سه روز بیاید درس خوندن ۵۰ دقیقه و استراحت رو ۱۰ دقیقه بکنید بعد هر وقت هر ساعتی مثلا یه روز ساعت ۴ شما وقت درس خوندن دارید یه روز ساعت ۱۰ شب هر روز یه جوریه و به همین دلیل این جور برنامه خوبه
کسی که درس میخونه نباید با زور درس بخونه یعنی به اصرار والدین نباشه هدف خودشو داشته باشه و برای رسیدن بهش باید تلاش کنه☆
به رویاهات یه رسیدن بدهکاری!
موفق باشید♡

4

سلام میشه ی برنامه ریزی درسی برای پایه هفتم بفرستین
ممنون

3

جانم برنامه ی درسی ما با یکدیگر متفاوت است . باید برنامه ریزی شما بر اساس تناسبات مالی ، فرهنگی یا اجتماعی و نحوه ی یادگیری شما باشد . بدین جهت برنامه ریزی شما باید بر پایه ی تصمیم گیری خودتان باشد البته در موارد حساس به مشورت دیگران .

2

بچه چجوری جوابتون رو بخونم آخه نوشته 7 پاسخ جواب بدین ممنون

2

بچه ها میشه یکی جوابمو بده
برای برنامه مطالعاتی هفتم

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم

2

سلام
ببخشید من برای این ایام تعطیلی یک برنامه ی خوب می خواهم
خواهشا کمک کنید.
با سپاس

2

من خودم مدر سه شهید اژه ای2 تیزهوشان در می خونم
ما ساعت دو تعطیل می شویم
کلا در این مدارس(به غیر از ایام امتحانات) حداقل چهار ساعت باید درس خواند و در روز های امتحان هم روزی 7 ساعت
اینکه 8 ساعت یا 10 ساعت با عقل جور در نمیاد
شما ساعت 3 برسی خونه یکله هم از همان موقع بخونی با 8 ساعت درس باید تا ساعت 11 بیدار بمونی تا بدون ناهار و شام و ….

2

تست های سایت گاما هم خوبه و میتونید از چندتا کتاب استفاده کنید که اونم باز ربط به نوع مدرستون داره

1

هیچ کس بهتر از خود فرد برای خودش نمیتونه برنامه ریزی کنه

1

من باید روزی چقدر درس بخوانم معدلم هست 19/50

1

سلام ببخشید من چگونه برای پایه هفتم بر ????نامه ریزی کنم

1

5
4
19.73

1

سلام من پایه هفتم هستم و خیلی هم به درس علاقه دارم اما تمرکز ندارم چکارکنم راهنمایی لطفا

0

سلام ب همه⁦☺️⁩
من کلاس ششم هستم و امسال میرم کلاس هفتم?
ببینید بخاطر اینکه مدارس انلاین بود،من ی برنامه ریزی کردم .
چونکه از درس هر پایه ای قطعا ت پایه بعد هم هست:
پس من اومدم و دوباره درس های کلاس ششم رو مرور کردم این باعث میشه ک سال بعد بهتر بتونیم مفاهیم رو یاد بگیریم شما هم میتونید اینکارو کنید با برنامه برید جلو مثلا میتونید از ۳مرداد تا ۱۳مرداد رو فقط درس فارسی و
… درس فارسی درس بسیار مهمی هست مخصوصا نکته هاش پس حتما کسایی ک مثل من میخوان امسال برن هفتم اینکار رو بکنن
در ضمن هیچ پایه ای سخت ترین نیست
هرپایه سختی خودشو داره ک اگ ت ب درس علاقه داشته باشی و بخونی راحت میتونی قبول شی فقط یادت باشع حتی ت سخت ترین شرایط هم میشه درس خوند.هیچ وقت و به هیچ وجه تقلب نکن وگرنه حتی اگ زرنگ هم باشی،درست کم کم ضعیف میشه?⁦☺️⁩من خودم با اینکه کلاس ها انلاین بود باز هم خوندم?امیدوارم موفق باشید

0

سلام برنامه ریزی بدین لطفا من میخوام توتین تعتیلات درس بخونم ل
ولی برنامه خوب ندارم

0

توی مدرسه عادي 3تا4ساعت کافیه

0

سلام برای بیست گرفتن ترم دوم چقدر بخونم؟؟؟دانش آموز پایه هفتم هستم و درسم هم خوبه.

0

سلام در دوران قرنتینه چطور درس می خونین

0

سلام دوستان
من خودم هفتمی هستم و الان هم ۱ ماه بیشتر تا شروع امتحانات نهایی خرداد وقت ندارم ، اگه کسی یک برنامه ریزی درسی دقیق و منظم داره حتما به اشتراک بگذارم تا من هم بتونم استفاده کنم ،
من توی مدرسه دولتی هستم ، روزی باید چه مقدار درس بخونم ؟؟
نمرات ترم اولم هم همش بیست بود
ولی برای نهایی خیلی نگرانم

0

اههههه ی برنامه خواستیم
برای هفتمی ها

0

ببخشید ی برنامه پایه هفتم بزارین دیگه
می خوام درس بخونم
ممنون

0

سلام من کارنامه مو بیست شدم طالعه هم این طوری بود که هر درس به مدت ۳۰ دقیقه پیش خوانی و بعد از اینکه معلم تدریس می‌کرد را به طور حرفه‌ای می‌خواندم و تست های آن درس را میزدم

0

2 5 19/57 لتثغفاکثلتشفاشثغا5غ

0

سلام اگر می خواهین نمره 20 داشته باشید باید پیش خوانی کنید و هر روز درس روز بعد بخوانید و در سایت گاما آزمون انلاین بدین و قبل از هر امتحان نمونه سوالا در گاما دانل.د کنید و حل کنیدو روزی 3تا 4

0

من روزی 2 ساعت درس حفظی میخونم و بقیه وقتمو تست می زنم که حدود 3 ساعت هست نمرم هم20 شده البته اگه دانش آموز تیزهوشان هستی وگر نه روز 3 ساعت کافیه برای 20 گرفتن

0

سلام من دانش آموز کلاس هفتمم معدلم 19/71 هستش. روزی 4یا 5 ساعت درس می خونم علاوه بر مطالعه زیاد باید مطالعه تون نظم داشته باشه. (اگه می خواین موفق بشین)

0

من الان امتحانات ترمم هست.فردا هم امتحان قرآن دارم.2ساعت میخونم یک ساعت مرور.

0

باتوجه به اینکه من نمیتوانم همرو یکجا بخونم بعدا به پرشس هاتون جواب میدم

0

از نظر من روزی ۴ ساعت نگاه کنیم ۲۰ میگیریم منکه اینطوری ام این برنامه گاما هم خیلی کمکم کرد

0

سلام من شایانم میخوام تو المپیاد هفتم استانی رتبه بیارم چه کنم؟

0

همه ی درسام خوبه ولی اینگلیسی هر کار میکنم درست نمیشه

0

من الان خودم دارم تو مدرسه‌ی تیزهوشان درس می خونم اینکه می گن 8 ساعت 10 ساعت اصلا این طور نیست و نمیشه کلا تیزهوشان ساعت 3 تعطیل میشه بعد از اون شما تا به خونه برسی میشه 3:30 دقیقه حالا نیم ساعتم استراحت کنی میشه 4 بعد از اون شما شروع اگه بخوای شروع کنی درس خوندن از نظر من باید 3 ساعت درس بخونین اونم نه کاملا مداوم 45 دقیقه درس و بعد 15 دقیقه استراحت این از نطر آمادگی برای امتحان عالی ترین شرایطه بعد شامطون رو صرف کنید،فیلم مورد علاقتونو ببینید یا کتاب مورد علاقه‌ی خودتون رو بخونید وبعد بخوابید!

0

من خودم توی تیزهوشان درس می خونم
اون دوستی که میگی تیزهوشان باید ۸ ساعت درس بخونه و باید ۱۰ ساعت درس بخونه.مدرسه ی تیزهوشان ساعت ۳ تعطیل میشه و اکثرا ساعت ۴ میرسن خونه.اگر هم بخواهیم ۷ ساعت در روز بخوابیم و ساعت ۱۰ بخوابیم از اونجایی که ساعت ۵ باید بیدار بشیم کلا ۶ ساعت تو خونه بیداریم.اگر دستشویی و غذا خوردن هم حساب کنیم و بدون تفریح و وقت آزاد فقط بخواهیم درس بخونیم کلا ۴ الی ۵ ساعت وقت برای درس خوندن داریم!

0

1 ساعت
7 ساعت
11

0

سلام آیا برنامه درسی یعنی برنامه ای که در آن نوشته شنبه ساعت اول چه درسی و… آیا ثابت است یا ماه به ماه تغییر می کند

0

سلام ببخشید من می خواهم در تابستان پایه هفتم را پیش خوانی بکنم تا نمراتم کم نشود لطفا راهنماییم بکنید

-1

بنظر من خوندن خیلی مهم نیست اگه معلما طوری درس بدن که شما با لذت و دقیق به تدریسشون گوش بدید، حتی 3ساعت خوندن هم نیاز نیست. من خودم با همین برنامه توی نمونه با اینکه بعضی معلمها زود می گذرند و خوب درس نمیدن، با دقت گوش میدم و بیست میگیرم

-1

بنظر من خوندن خیلی مهم نیست اگه معلما طوری درس بدن که شما با لذت و دقیق به تدریسشون گوش بدید، حتی 3ساعت خوندن هم نیاز نیست. من خودم با همین برنامه توی نمونه با اینکه بعضی معلمها زود می گذرند و خوب درس نمیدن، با دقت گوش میدم و بیست میگیرم

-1

باتوجه به اینکه من نمیتوانم همرو یکجا بخونم بعدا به پرشس هاتون جواب میدم

-1

۵

-1

من یک برنامه ریزی کامل برای مرور تمام درس ها در 5 روز می خواهم

-1

من روزانه سه ساعت درس میخوانم و دوساعت ازاد واخرنمره من20شد

-1

45 دقیقه یکی از درس های فردا و یک ربع استراحت دوباره 45 دقیقه درس یک ربع استراحت

-1

2ساعت
4الی5ساعت
18/93

-2

به نظر من روزی 6 ساعت بسه ولی و اقا 6 ساعت و بقیه ساعات حتی در موقع خواب کتاب در کنار ما باشد حتی اگر نخوانیم

-2

2ساعت استراحت بقیه ی روز درس

-2

به نظر من دو ساعت برای هر درسی خوبه

-2

خودتونو به فشار نندازین.4ساعت بخش بخش بخونین بسه.البته تو اون چهار ساعت هم یه جوری بخونین انگاری 10ساعت مطالعه کردین.

-2

سلام به نظر من 4 ساعت در خوندن تو دبیرستان مثلا هفتم باید وقت گذاشت و نباید مشق روز را به اخر هفته بیندازیم و همه رو جمع کنیم. اینجوری بهتره و یه نمره خوب میاریم

-2

به نظرم ۲ساعت خوب درس خوندن کافیه برای معدل ۲۰
 

-2

سلام.خوب ببینین اگه تیزهوشان هستین باید از تمام تفریحاتتون بزنین و همش درس بخونین یعنی یه چیزی بین 9تا 10 ساعت اگه نمونه و مدارس عادی هستین روزی 5 ساعت مرور کردن درس ها و امتحانات بلکه کافی است زیادی هم هست البته اگه از همون 5 ساعت درست استفادهکنین و واقعادرس بخونین

-2

5ساعت
6ساعت
19.82

-3

سلام اگر در مدارس تیز هوشان درس میخوانید ۹تا ۱۰ ساعت خوب است

-3

اگه توی تیزهوشان درس میخونید 10یا 11 ساعت بازه ی زمانی خوبه اما توی مدارس نمونه 6 یا 7
ساعت خوبه تو مدرسه عادی هم 4 یا 5 ساعت خوبه

-3

من خودم توی مدرسه تیزهوشان هستم و اینقد که دوستان میگن درس نمی خونم
معدل نوبت اولمم شد 20
قبل هر امتحان هر درس رو میخوندم و توی همین سایت ازمون انلاین میدادم
اگه توی کلاس موقع درس دادن خوب گوش کنی برای امتحانات نمیخواد 8ساعت درس بخونی
3-4ساعت بسه

-3

سلام … من توی مدرسه درس رو خیلی دقیق گوش میدم.. برای همینم توی ذهنم میمونه و توی خونه روخونی درس برام کافیه …. اینطوری بیشتر وقتم هم ازاد هستش …. معدل  هفتمم 19/95 شد.

-3

1-3 ساعت درس 23-21 ساعت ازاد ولی خیلی خوب میخوندم کتاب کمک درسی رشارت مبتکران  حتما حتما تو برنامم بود و به صورت مستمر این کار رو می کردم به تفریحات هم خوب میرسیدم.
معدل 20(پیشرفت تحصیلی رتبه 1 شهر دعوت نامه از مدرسه نمونه)

-4

آزمون آنلاین

90 تست

مرحلۀ 5 آزمون پیشرفت تحصیلی پایۀ هفتم (ادبیات فارسی، عربی، پیام‌های آسمان…

آزمون آنلاین

80 تست

مرحلۀ 7 آزمون پیشرفت تحصیلی پایۀ هفتم (ادبیات فارسی، عربی، پیام‌های آسمان…

آزمون آنلاین

90 تست

مرحلۀ 2 آزمون پیشرفت تحصیلی پایۀ هفتم (پیام های آسمان، قرآن، ادبیات فارسی،…

7 صفحه

آزمون جامع پایه هفتم دبیرستان غیردولتی محمد رسول الله شیراز

6 صفحه

آزمون جامع پیشرفت تحصیلی پایه مرحله دوم هفتم دبیرستان آزمایش | اسفند 96

14 صفحه

آزمون بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه پایه هفتم | استان یزد مرحله…

55 صفحه

دانلود ويژه نامه آمادگي آزمون هاي نوبت دوم پايه هفتم | شامل 29 سري از همه دروس

16 صفحه

آزمون سنجش پیشرفت تحصیلی پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان | بهمن 93

رایـــــگان

4 صفحه

دومین دوره مسابقات علمی بردار (ریاضی و علوم) پایه هفتم | اردیبهشت 1398 + پاسخ

8 صفحه

آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس برتر ایران کلاس هفتم با پاسخ تشریحی | آذر 95

11 صفحه

آزمون پیشرفت تحصیلی پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان سراسر کشور + پاسخ کلیدی…

8 صفحه

سوالات آزمون پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم استان سیستان و بلوچستان | اسفند…

8 صفحه

پیمایش علمی مرحله اول پایه هفتم مدارس تیزهوشان متوسطه اول کشور – بهمن ماه 1396

مشاوره تحصیلی کلاس هفتم
مشاوره تحصیلی کلاس هفتم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *