همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

 
helpkade
همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم
همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه
همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان از اول تیرماه خبر داد و گفت: پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان امسال در پایه نهم اجرا شده است و سال آینده نیز در پایه های هفتم و هشتم عملیاتی خواهد شد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم مشخص شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از زمان و نحوه شرکت در آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم در این آزمون شرکت کنند. البته در این میان هر فرد باید از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و همین طور شرایط این آزمون مهم می توانید در این رابطه از کمک مشاوری آگاه و خبره استفاده کنید. مشاوری که بتواند هر آن چه را که باید در رابطه با آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم بدانید را در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهد.

 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

جهت اطلاع از نحوه ورود به آزمون مشاوره ای پایه هفتم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

آزمون مشاوره ای برای مقطع هفتم تحصیلی وجود ندارد و این آزمون تنها برای پایه نهم و جهت انتخاب رشته تدارک دیده شده است

 

 

شاید این سؤال به ذهن شما دوستان عزیز نیز رسیده باشد که آیا اصلاً‌ چیزی تحت عنوان آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر؟

در صورت وجود داشتن این آزمون در چه زمانی و چگونه برگزار می شود؟ این ها سؤالاتی که در ادامه این نوشته پاسخگوی آن برای شما دوستان عزیز هستیم و می خواهیم به طور مفصل در رابطه با آن توضیح دهیم.

 

 

در جواب به این پرسش مهم که آیا آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود خارجی ندارد.

در واقع، آزمون همگام تنها برای پایه نهم تحصیلی و جهت انتخاب رشته و ورود به پایه دهم تحصیلی برگزار می شود.

شاید بپرسید که خب با توجه به وجود نداشتن آزمون همگام پایه هفتم چه آزمونی برای سنجش دانش آموزان پایه ششم به هفتم برگزار می شود؟

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که یکی از آزمون هایی که برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان برگزار می شود آزمون سنجش هوش و استعداد است.

آزمونی که به جای آزمون تیزهوشان برای داوطلبان و دانش آموزان مختلف برگزار می شود و می تواند موجبات ادامه تحصیل و ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان را فراهم کند.

 

 

برای دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

همان گونه که در بالا اشاره کردیم آزمون پایه نهم در سایت همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

اما سؤالی که شاید ذهن شما دوست عزیز را به خود مشغول کرده است شاید این باشد که در زمان اتمام زمان آزمون چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم‌ ؟

به هر حال برای نهایی شدن آزمون خود نیاز به اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ دارید و باید در رابطه با آن بدانید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این سؤال که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ در اختیار شما قرار دهند.

فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت ورود به سامانه همگام آموزش و پرورش کارنامه دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای دانش آموزانی است که قصد ورود و ادامه تحصیل در این پایه تحصیلی را دارند.

اما در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم الزامی به نظر می رسد.همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای ورودی های سال جاری در بهمن ماه بود.

البته بر حسب نیاز دانش آموزان این زمان تمدید شد و شاهد انجام ثبت نام در این آزمون مهم در اردیبهشت ماه نیز بودیم.

حال که خبری از برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نیست برای کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی آینده می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند شما را از زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم مطلع کنند و اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهند.

 

 

در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی برای کلیه داوطلبان انجام می شود.

در واقع، هر فرد دانش آموز باید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

در واقع، تمامی دانش آموزان و داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده به این سامانه مراجعه کرده و کار ثبت نام خود را به طور کامل و دقیق انجام دهند.

 البته دقت داشته باشید که این ثبت نام با پرداخت هزینه ای از طرف دانش آموز همراه است که باید به وسیله کارت های عضو شتاب در همان سامانه ثبت نام پرداخت شود.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر د مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند راهنمای ثبت نام در این آزمون را خدمت شما ارائه کنند و با ارائه اطلاعات بیشتری در این رابطه در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم تحت شرایط و ضوابطی برای هر فرد داوطلب و متقاضی صورت می گیرد.

شرایطی که هر فرد دانش آموز در صورت نداشتن آن ها نمی تواند اقدامی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش کند.

حال که امکان شرکت در آزمون همگام پایه هفتم را ندارید آیا در رابطه با شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیزی می دانید؟

ما اینجاییم تا شما را از شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع کنیم.

در رابطه با شرایط و ضوابط تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون سنجش هوش باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که یکی از این شرایط بدست آوردن مقیاس خیلی خوب در کلیه درس های ارائه شده در پایه های پنجم و ششم تحصیلی است.

دقت داشته باشید که در صورتی که داوطلب تنها در یکی از دروس ارائه شده در این دو پایه تحصیلی مقیاس خوب را کسب کرده باشد و مابقی نمرات وی مقیاس خیلی خوب باشند وی باز هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز را دارد.

از دیگر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای هر فرد دانش آموز اشاره کرد که توجه به آن الزامی به نظر می رسد.

البته به این موضوع مهم توجه کافی را داشته باشید که اتباع خارجی در صورتی که از شرایط خاصی برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام در این امتحان مهم اقدامات لازم را انجام دهند و مشکلی در این رابطه برای آن ها وجود ندارد.

 

 

 

 

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با آزمون سنجش هوش یا همان آزمون تیزهوشان سابق باید به آن توجه کافی را مبذول دارید در رابطه با سؤالات مطرح شده در این آزمون است.

با توجه به این که دیگر برای ورود به مدارس تیزهوشان خبری از آزمون پیشرفت تحصیلی نیست و جای آن را آزمون سنجش هوش گرفته است در نتیجه منبع مشخصی هم برای پاسخگویی به سؤالات آزمون سنجش هوش وجود ندارد و نمی توان گفت که سؤال ها از کدام کتاب های درسی طرح شده اند.

سؤالاتی که بهتر از قبل از شرکت در این آزمون باید از نحوه طراحی و همین طور تعداد آن ها اطلاعاتی را بدست آورید.

البته بهتر است این کار را به کمک مشاوری خبره و کارکشته انجام دهید و به کمک وی با موارد مذکور در بالا آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

هر ساله افراد بسیاری خواستار شرکت در آزمون سنجش هوش یا همان تیزهوشان سابق هستند.

کسانی که می خواهند به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند و تحصیلات خود را در این قبیل از مدارس آغاز کنند.

اما همه نمی توانند در این آزمون پذیرفته شده و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را آغاز کنند.

بلکه افرادی می توانند از این آزمون سربلند و مؤفق بیرون بیایند که تلاش زیادی کرده باشند و مطالعه کافی داشته باشند.

کسانی که با برنامه ریزی درسی مطالعه کنند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مؤفقیت دریغ نکنند.

این قبیل از افراد از اصول تست زنی و مطالعه کافی برای کسب نمراتی عالی در پایه های پنجم و ششم آگاهی کافی را دارند و بدین ترتیب هرگز خود را بازنده نمی دانند.

اما به نظر شما چگونه می توان از اصول تست زنی مطلع شد؟ اطلاع از اصول صحیح و درست مطالعه چگونه بدست می آید؟

چگونه می توان برنامه ریزی دقیق و درست برای مطالعه داشت؟

در جواب به این سؤالات مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که به کمک یک مشاور تحصیلی خبره می توانید از تمامی موارد مذکور در بالا اطلاعات لازم را بدست آورید و در این رابطه مشکلی نداشته باشید.

مشاوری که بتواند در رابطه با موارد مذکور شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و زمینه قبولی و پذیرش شما را در مدارس تیزهوشان آن هم بهترین مدرسه ها فراهم آورد.

بهترین گزینه در این رابطه برای شما مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل هستند.

مشاورانی که می توانند راهنمایی های ارزنده ای را خدمت شما دانش آموزانی که تمایل به ورود و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارید ارائه کنند.

کسانی که شما را با بهترین روش های مطالعه دروس برای کسب نمرات لازم جهت ثبت نام و قبولی در آزمون سنجش هوش آشنا می کنند و در تلاش برای کاهش استرس و اضطراب شما در سر جلسه آزمون هستند.

به این ترتیب، شما هم می توانید همچون سایر دانش آموزان و داوطلبان قبولی در آزمون تیزهوشان یا سنجش هوش را از آن خود کنید.

پس به هیچ وجه نگرانی و استرس به خود راه ندهید و تا زمانی که مشاوران ایران تحصیل را در کنار خود دارید هرگز حتی ذره ای هم به قبول نشدن در آزمون سنجش هوش و راه نیافتن به مدارس تیزهوشان و آغاز سال تحصیلی در این مدارس مهم و شناخته شده فکر نکنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای پایه هفتم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ 

مشاوره تحصیلی همگام 

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم 

خیر. برای ورود به پایه هفتم از آزمون های مشاوره ای سایت همگام استفاده نمی شود.

برای اطلاع از نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای همگام برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

بله. درست است که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نداریم اما برای پایه نهم می توان برای شرکت در آزمون مشاوره ای اقدام کرد.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

هر یک از دانش آموزانی که در پایه نهم تحصیلی مشغول به ادامه تحصیل هستند اجباراً برای انجام انتخاب رشته و همین طور هدایت تحصیلی در دوره دبیرستان باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه فرمایند. البته دقت داشته باشید که قبل از هر چیز کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود و استفاده از سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان و دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی کاملاً الزامی و ضروری به نظر می رسد. توجه داشته باشید که هر یک از دانش آموزان باید بعد از ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم اقدامات لازم را برای انتخاب رشته در سامانه همگام هشتم و نهم هدایت تحصیلی انجام دهد.

 

در این نوشته، بحثی در رابطه با سامانه همگام هدایت تحصیلی برای شما عزیزان داریم و سعی داریم آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی را جهت انجام انتخاب رشته در پایه نهم خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنیم.

 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

جهت اطلاع از نحوه ورود به سایت همگام انتخاب رشته و هدایت تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

برای انجام انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی هر فرد باید به سایت همگام انتخاب رشته وارد شود و اقدامات ضروری را در این سامانه انجام دهد

همان طور که در جریان هستید هر یک از دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی در زمان انتخاب رشته الزاماً باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه کنند و مراحل لازم برای انتخاب رشته را در سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم انجام دهند.

ولی موضوع مهمی که در اینجا ممکن است برای شما یا سایر داوطلبان سؤال شود این است که این انتخاب رشته در سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم بر چه اساسی انجام می گیرد و چه عواملی در این میان دخیل هستند؟

در رابطه با این موضوع مهم و برای ارائه پاسخی مناسب به این سؤال باید این موضوع مهم را خدمت شما عرض کنیم که این انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی براساس فاکتورهای بسیار مهمی از جمله علایق و استعدادهای داوطلب، نمره های کسب شده توسط وی در امتحانات دروس مختلف در طول ترم های مختلف تحصیلی، نظر معلم های دانش آموز و حتی مشاور تحصیلی وی و مواردی از این دست انجام می شود.

دقت داشته باشید که هر کدام از موارد ذکر شده در بالا از اهمیت بسیار بالایی در زمان ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم برای داشتن انتخاب رشته ای دقیق، درست و هدفمند برخوردار هستند.

 

 

با توجه به این که هر کدام از افراد دانش آموز الزاماً باید از شیوه ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم اطلاعات کافی را داشته باشند در این قسمت با ذکر نحوه وارد شدن به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

با اطلاع از نحوه وارد شدن به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان و دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی دیگر مشکلی در زمان استفاده از سامانه همگام هدایت تحصیلی در زمان انتخاب رشته ندارید.

در اینجا با ذکر آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان محترم هستیم و می خواهیم نحوه ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم را به صورت تصویری خدمت شما آموزش بدهیم. 

. اولین قدم برای شما دانش آموزان جهت انجام انتخاب رشته این است که از طریق مرورگر سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ خود وارد سایتی به آدرس hamgam.medu.ir شوید.

. در قدم دوم برای ورود به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان هر فرد باید در هر یک از فیلدهای تعبیه شده در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان برای درج کد ملی و همین طور رمز ورود خود اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

 

 

 

. بعد از ورود به پروفایل شخصی خود در سامانه همگام هشتم و نهم تحصیلی الزاماً باید بر روی یک گزینه به نام هدایت تحصیلی کلیک بفرمایید تا بدین ترتیب صفحه جدیدی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

. در صفحه بعدی باز شده می توانید گزینه ای به نام تکمیل فرم اولویت بندی را ملاحظه بفرمایید.

 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

 

 

. در صورت کلیک بر روی گزینه مذکور و ورود به فرم هدایت تحصیلی در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان در قدم بعدی باید بر روی گزینه نشان داده شده در تصویر آورده شده در ادامه کلیک کنید.

 

 

 

 

. با توجه به این که کار انتخاب رشته شما الزاماً باید براساس اولویت و چیدمان خاصی انجام بگیرد الزاماً برای اولویت بندی رشته های درج شده در سایت باید بر روی گزینه به نمایش درآمده در تصویر به نمایش درآمده در ادامه این نوشته کلیک بفرمایید.

 

 

 

 

. بعد از درج رشته های مختلف در سامانه الزاماً باید بر روی گزینه ای به رنگ سبز تحت عنوان ذخیره چیدمان کلیک کنید.

 

 

 

 

. در انتهای کار و بعد از انجام تمامی اقدامات لازم برای انتخاب رشته و درج آن ها در سایت همگام هدایت تحصیلی نوبت به دریافت فرم مربوط به انتخاب رشته از طریق کلیک کردن بر روی شکل به نمایش درآمده در عکس زیر می رسد.

 

 

 

 

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما عزیزان بودیم.

 اما باز هم در صورت داشتن سؤالی در رابطه با نحوه انتخاب رشته در سامانه همگام هشتم و نهم تحصیلی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند با ارائه اطلاعاتی دقیق و جزئی در رابطه با نحوه انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه باشند.

 

 

برای اطلاع از نحوه اولویت بندی رشته های تحصیلی در پایه نهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

از آن جایی که سازمان آموزش و پرورش برای به وجود آوردن هماهنگی و تعادل بین خصوصیات فردی و نیازهای هر یک از جوامع با برنامه های آموزشی ارائه شده در هر یک از مدارس کشور اقدامات لازم را برای راه اندازی و ایجاد سایت جامعی به نام سایت همگام آموزش و پرورش به آدرس Hamgam.medu.ir کرده است.

سایتی که به جز دانش آموزان مورد استفاده معلم ها نیز قرار دارد.

در ادامه قصد داریم اهداف اساسی سازمان آموزش و پرورش از راه اندازی سایت همگام هدایت تحصیلی را خدمت شما دوستان عزیز داریم.

. کمک به تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور برای راهنمایی و هدایت آن ها جهت سوق دادن آن ها به سمت ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی عرضه شده در مدارس کشور براساس کلیه سیاست های پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در ایران

. کمک کردن به دانش آموز و راهنمایی وی برای داشتن بهترین و کامل ترین انتخاب رشته براساس سلایق، علایق، نیازهای جامعه و موارد مهم دیگر

. تلاش در جهت شناسایی و تشخیص توانایی ها، استعدادها و علاقه دانش آموزان به ادامه تحصیل در انواع رشته های تحصیلی

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با تاثیر نمره در انتخاب رشته پایه نهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

اگر شما هم جزء دانش آموزان در شرف انتخاب رشته در پایه تحصیلی نهم باشید احتمالاً‌ این سؤال از ذهن شما گذشته است که عوامل مؤثر در انتخاب رشته هر کدام از دانش آموزان چه عواملی می توانند باشند؟

از آن جایی که لازم است هر فردی اطلاعاتی را در رابطه با عوامل و عناصر بسیار مهم و ضروری برای انتخاب رشته بدست آورد در این بخش از نوشته حاضر قصد ذکر این عناصر را برای شما دوستان عزیز داریم.

. مورد اول که ار قضا بسیار هم مهم به نظر می رسد بحث هدایت تحصیلی در انتخاب رشته پایه نهم است.

توجه داشته باشید که این هدایت تحصیلی موارد بسیار مهمی مانند نمرات کسب شده توسط هر فرد دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی از جمله پایه هفتم، هشتم و نهم تحصیلی، گرفتن نظرسنجی کلی از دانش آموزان در رابطه با رشته مورد علاقه و مورد نظر آن ها، امتیازهایی که هر دانش آموز با توجه به نمرات کسب شده در دروس تخصصی بدست آورده و همین طور امتیازی که معلم و یا مشاور به دانش آموز داده است را شامل می شود.

. دومین مورد علاقه دانش آموز به رشته ای است که قصد ادامه تحصیل در آن را در مدرسه دارد.

در واقع، این بحث علاقه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در زمان انتخاب رشته از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

عزیزان همواره به این موضوع توجه لازم را مبذول دارید که اگر به رشته ای علاقه ای نشان نمی دهید لطفاً هرگز آن را برای تحصیل انتخاب نفرمایید.

این گونه فقط خود را اذیت کرده و آزار می دهید. درس خواندن در رشته ای که به آن کوچکترین علاقه ای ندارید و از مباحث مطرح شده در دروس آن خوشتان نمی آید واقعاً می تواند آزار دهنده باشد.

بعلاوه، عمر و زندگی شما هم هدر می رود و دیگر باز هم نمی گردد.

. مورد مهم بعدی توجه به توانایی های فردی و استعدادهای درونی است.

ببینید عزیزان درست است که علاقه مهم است اما مسلماً باید برای ادامه تحصیل در هر یک از رشته ها استعداد و توانایی هم داشته باشید.

اجازه دهید با زدن مثالی این موضوع را بیشتر برایتان تشریح کنیم.

ببینید دوستان عزیز این که می گوییم در زمان انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی الزاماً باید استعداد و مهارت ادامه تحصیل در آن رشته را داشته باشید به این معناست که شما صرفاً به دلیل داشتن علاقه به بازی والیبال می خواهید به صورت حرفه ای در بهترین تیم ها بازی کنید.

خب عزیزان زمانی که شما توانایی این کار را ندارید و تنها علاقه در میان است چطور انتظار دارید که بازیکنی حرفه ای باشید.

در رابطه با رشته های تحصیلی هم همین طور است. مثلاً خود من به رشته نقاشی علاقه زیادی دارم. اما نمی توانم برای تحصیل در آن اقدام کنم.

چون کوچکترین استعدادی در این رشته هنری نداشته و ندارم.

با این تفاسیر از توجه به مهارت ها و توانایی های فردی خود در زمان انتخاب رشته های گروه نظری، کارودانش و فنی حرفه ای و سایر رشته های تحصیلی غافل نشوید.

. مورد بسیار هم دیگر که بهتر است در زمان انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی به آن توجه ویژه ای داشته باشید نیاز های جامعه ای است که در آن زندگی می کنید.

مثلاً ممکن است شهری که شما در آن اقامت دارید با کمبود روانشناسی خبره و ماهر روبرو باشد.

خب اگر شما وارد رشته انسانی و به دنبال آن رشته دانشگاهی روانشناسی شوید می توانید این کمبود را جبران کنید و از طرفی درآمد خوبی را هم بدست آورید.

پس در زمان انتخاب رشته از توجه به بحث نیازهای جامعه غافل نشوید و آن را هم در نظر بگیرید.

. مورد بسیار مهم دیگر نمره های درج شده در کارنامه شما در پایه های تحصیلی مختلف و در دروس تخصصی از قبل تعیین شده است.

به طور مثال، اگر در درس علوم نمره چهارده و در درس ریاضی حداقل نمره سیزده را کسب نکرده باشید به هیچ وجه نمی توانید برای ادامه تحصیل در رشته تجربی اقدام کنید.

پس در زمان انتخاب رشته تجربی به نمره های خود توجه لازم را مبذول دارید.

 

 

دوستان عزیز باید خدمت شما عرض کنیم که موانعی نیز بر سر راه داشتن انتخاب رشته ای منطقی و مؤفق برای هر کدام از دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی وجود دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد اگر اطلاعی از این موانع مهم داشته باشید.

 

 

شاید باور نکنید اما همین چشم و هم چشمی می تواند آینده شما را به نابودی بکشاند و آن را به طور کل خراب کند.

متأسفانه بسیاری از دانش آموزان براساس چشم و هم چشمی و از سر این که فلان دوست یا فامیلشان وارد رشته ای در دوران دبیرستان شده دست به انتخاب رشته می زنند.

باور کنید چون فلان فامیل شما برای تحصیل در رشته ریاضی اقدام کرده و یا تصمیم به ورود به رشته تجربی و در ادامه تحصیل در رشته پیراپزشکی را دارد شما هم نباید مانند او این رشته ها را انتخاب کنید.

شاید شما استعداد ورود به این رشته ها را نداشته باشید و رشته دیگری برایتان مناسب باشد.

پس لطفاً چشم و هم چشمی را به کل کنار بگذارید و براساس استعدادها و توانایی ها و علایق شخصی خود تصمیم بگیرید.

 

 

از قدیم الایام این موضوع که والدین آینده خود را در فرزندانشان می دیدند وجود داشته است.

به این صورت که چون پدر یا مادر نتوانسته اند وارد رشته مورد علاقه خود در مدرسه شوند حال فرزند خود را مجبور به انتخاب و تحصیل در آن رشته می کنند.

به فرض مثال، فرزند به رشته هنر علاقه دارد اما پدر وی می گوید آسمان به زمین بیاید باید رشته ریاضی را انتخاب کنی.

زیرا روزی روزگاری من آرزوی مهندس شدن داشتم اما نشد به این هدف و آرزوی خود برسم.

از طرف دیگر، مادر می گوید من نمی دانم الا و بلا باید رشته تجربی را انتخاب کنی.

تجربی رشته بسیار خوبی است و من هم علاقه زیادی به ادامه تحصیل در آن داشتم. اما پدرم مرا مجبور به ازدواج کرد و در نتیجه نتوانستم در این رشته مشغول به تحصیل شوم.

حال تو باید مرا به آرزویم برسانی. اینجاست که فرزند بیچاره واقعاً سردرگم می شود و در صورت گوش دادن به حرف پدر یا مادرش آینده خود را به نابودی می کشاند.

پس دوستان عزیز همواره به علایق و استعدادهای خود در زمان انتخاب رشته در سایت همگام توجه کنید و کاری به حرف دیگران و اجبار آن ها نداشته باشید.

 

 

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که آیا به جز دانش آموزان پایه نهم دانش آموزان پایه هشتم هم می توانند از سایت همگام استفاده کنند یا خیر؟

باید عرض کنیم که امکان استفاده از سامانه همگام هشتم برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در این پایه نیز وجود دارد و این افراد هم می توانند از این سامانه همگام هشتم برای شرکت در آزمون و یا مشاهده برنامه کلاسی استفاده کنند.

شاید شما هم به عنوان دانش آموز پایه هشتم به دنبال شناخت سامانه همگام هشتم باشید. 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه استفاده از سامانه همگام هشتم هستید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه استفاده از سامانه همگام هشتم در خدمت شما عزیزان قرار دهند. 

 

 

برای آشنایی با نحوه انتخاب رشته در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

سایت همگام انتخاب رشته نهم

تاثیر نمره در انتخاب رشته نهم

پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم 

سایت همگام هدایت تحصیلی

برای انتخاب رشته در پایه نهم باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه کنید.

هدف از راه اندازی سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان ایجاد هماهنگی بین ویژگی های فردی و نیازهای هر کدام از جوامع با برنامه های آموزشی ارائه شده در هر کدام از مدارس است.

برای دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

سامانه همگام جامع ترین پورتال مدارس کشور می باشد که با هدف ارتقا سطح دسترسی دانش آموزان ، اولیا و کارکنان آموزش و پرورش ایجاد شده است . دانش آموزان با مراجعه به پرتال کاربری خود می توانند برنامه تحصیلی خود را مشاهده نموده و حتی کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند .همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سامانه همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است . اولین و مهمترین کاربرد پورتال همگام مدارس در خصوص مطلع شدن دانش آموزان و والدین آن ها از جدید ترین اطلاعیه هایی است که وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیند های مختلف مدارس اعلام می نماید .

نحوه ورود به سامانه همگام به این صورت می باشد که دانش آموز پس از ورود به سایت hamgam.medu.ir با وارد کردن کد ملی 10 رقمی و رمز عبور دریافتی از مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش می توانند وارد پرتال کاربری خود شوند .

همچنین پرسنل محترم آموزش و پرورش که می‌ خواهند جهت انجام امور مربوطه مدارس به سامانه همگام دسترسی داشته باشند می بایست به کارشناس فناوری آموزش پرورش منطقه یا کارشناس فناوری آموزش پرورش استان خود مراجعه نموده و متناسب با جایگاه سازمانی خود ، رمز عبور دریافت نمایید . در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام را ارائه می دهیم .

داوطلبان برای مراجعه به سایت همگام باید ابتدا در مرورگر خود ( کروم و یا فایرفاکس و … ) آدرس hamgam.medu.ir را جستجو نمایند .

سپس از بین لینک های نمایش داده شده روی لینک ” همگام – آموزش پرورش ” کلیک کنید .

 

 

کلیه داوطلبان پس مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir می توانند از منوی بالای سایت روی ” ورود ” کلیک کنند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد پورتال سامانه مدارس خود شوند . برای دریافت رمز ورود به سایت همگام ابتدا لازم است به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایید . لازم به ذکر است که رمز عبور همان رمز همگام است .

 

 

 

در این قسمت داشبور اصلی سامانه همگام را مشاهده می کنید :

 

 

داشبرد اصلی شامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت نام آزمون المپیاد های علمی، همچنین اعلام نتایج آن ها و موارد دیگر که در شکل بالا دیده می شود ، نیز می باشد .

یکی از استفاده هایی که اخیرا از سایت همگام مدارس می شود ، شرکت در آزمون های مشاوره ای می باشد که بازه زمانی برگزاری این آزمون ها توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان اعلام می شود . راهنمای تصویری نحوه ورود به این قسمت در زیر آمده است :

ابتدا پس از ورود به داشبورد اصلی ، کافیست روی گزینه ای که در شکل زیر نشان داده شده است کلیک نمایید . 

 

 

در این قسمت کافیست روی گزینه آزمون خود آزمایی که در شکل زیر نشان داده شده است ، کلیک نمایید و سوالاتی که در این قسمت آمده را پاسخ دهید . 

 

 

پس از تایید نهایی سوالات ، روی داشبورد اصلی تاییدیه نهایی مانند شکل زیر نمایش داده می شود . 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

 

در صورت ایجاد هر گونه سوال درباره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و یا شرکت در آزمون های مشاوره ای می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز هیوا ، ارتباط برقرار کنید و برای اطلاع از همه اخبار مربوط به سامانه همگام مدارس می توانید در کانال تلگرامی مدارس هیوا عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . 

خیر . مسئولان مدارس و کارمندان آموزش و پرورش نیز می توانند از این سامانه استفاده نمایند .

بله . مقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می توانند با مراجعه به پرتال دانش آموزی سامانه همگام اقدام به ثبت نام نمایند .

برای ورود به پرتال فردی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید .

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سلام من می خوام مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول ثبت نام کنم چون دیگه آزمون رو برداشتن به ما گفتن از طریق سامانه همگام ثبت نام کنید رفتم تو همگام اما گزینه ثبت نام مدرسه نمونه دولتی نداره میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام . برای ثبت نام در پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی باید حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظرتون مراجعه کنین .

ایا امکان داره دبیرستان رشته تجربی قبول نکند معدل سه سال هفتم وهشتم ۱۹.۶۴ ریاضی ۲۰ وعلوم ۲۰ درهفتم ترم دوم علوم ۲۰ و ریاضی ۱۸.۵ ترم دوم ولی نهم ریاضی ۱۷ وعلوم۱۷.۵ از بدشانسی کرونا

سلام . در صورتی که در فرم هدایت تحصیلی رشته تجربی اولویت الف برای شما در نظر گرفته شه ، مدرسه شما رو ثبت نام می کنه ولی در صورتی که اولویت ب قرار بگیره باید صبر کنین ابتدا دانش آموزان با اولویت الف ثبت نام کنن بعد شما ثبت نام کنین .

سایت چرا باز نمیشه

سلام . برای ورود  به سایت همگام مشکلی وجود نداره ، مجددا در زمان دیگری وارد سایت بشین .

سایت همگام عالی برای امتحان ها سراسری

هر کاری کردم سایت باز نمیشه لطفا کمک کنید

سلام . مجددا در زمان دیگری وارد سایت همگام بشین .

با سلام الان چندین روزه می خوام آزمون مشاوره تحصیلی بدم چرا آزمون بازنمیشه ؟ تا کی فرصت دارم ؟

سایت باز نمیشه ..لطفا یکی رسیدگی کنه

من رمز ورودم یادم رفته باید چکار کنم

سلام . باید رمز ورود همگام رو از مدیر مدرسه تون بگیرین .

آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد؟

سلام . از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .

سلام سوال من اینه که آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد ؟ چرا هر بار که وارد میشم با گوشی نمیتونم

سلام . برای ورود به سایت همگام بهتره از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©



welcome_guest();
function welcome_guest() {
var thedate;
var thehour;
thedate = new Date();
thehour = thedate.getHours();
if (thehour <12)
document.write("خوش آمديد ميهمان")
else if (thehour < 17)
document.write("خوش آمديد ميهمان")
else
document.write("خوش آمديد ميهمان")
}

عضو شوید

عضویتسریع

آمارمطالب

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

آمارکاربران

کاربرانآنلاین

آماربازدید

سایتهمگامهدایتتحصیلیپایهنهمچیست سامانهایاستکههرسالتمامیدانشآموزانپایهنهمبایددرزمانمشخصشدهدراینسایتثبتنامنمودهواطلاعاتخودراواردنمایند،اینسایتباهدفبرابرکدنحقوقدانشآموزانوانتخابرشتهواولویتبندیآندرادامهراهدانشآموزانمیباشد،سایتهمگامنهمباقراردادنسوالاتمشاورهای،مشخصکردناولویتبندی،فرمزمانبندیوکهدرادامهاینمقالهکاملتوضیحدادهایمشمارادرمسیردرستوبراساستواناییهدایتتحصیلیخواهدنمود

توجهمهمبهتمامیدانشآموزانووالدینحتمادرزمانمشخصشدهدرسایتثبتنامنمایید،تماماطلاعاتخودرابهدرستیواردکنید،برایپاسخبهسوالاتمشاورهایکهسهمزیادیدرقبولیدانشآموزدررشتهدلخواهشداردحتمابامشاوردرتماسباشید،برایانتخابرشتهدانشگاهیومهمترینمرحلهیعنیانتخابرشتهپایهنهم،پردرآمدترینرشتههایفنیحرفهای،رشتههایبدونکنکورتجربیکدامند؟وبامشاورانمجربدرختدانشازطریقشمارهگیریشمارهبدونکدگیریوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمایید

آزمونهمگاممعمولادرقالبدوتاآزمونرغبتوتواناییگرفتهمیشودکهداوطلبانبهنسبتانتخابخوددرانتخابرشتهبایدسوالاترابهطورمنظمپاسخدادهوبراساسدرجهبندیعلاقهویاهمانرغبتوتواناییازعددیککهپایینترینوبالاتریندرجهکهعددپنجمیباشدراشاملشودانتخابکردهوتاحدودیانتخابرشتهخودرابرایادامهتحصیلیدرزیرگروههایمختلفازجملهعلومریاضی،علومتجربی،علومانسانی،فنیوحرفهایوکاردانشهمچنینگروهادبیاتوهنرانجاممیدهند

درزیرمراحلورودبهسایتهمگامونحوهپاسخبهسوالاتمشاورهایهمگامراتوضیحدادهایمکهشامل

گاماولورودبهصفحهداشبوردیاصفحهاصلیدانشآموزدرسایتهمگامومطابقتصویرزیرکلیکبررویآزمونهایمشاورهای

آزمونهایمشاورهایسایتهمگام

بعدازورودبهآزمونهایمشاورهایگامدومبررویآزمونهایخوداریابیکلیکنماییدتاواردصفحهسوالاتشویداینقسمتیکیازمهمترینبخشهایثبتنامدرسایتهمگامهدایتتحصیلینهممیباشدکهبیشترازتاثیردرقبولیدانشآموزدراولویتانتخابیراداردتوصیهمیشودکهبرایراهنماییوپاسخسوالاتبامشاورانمجربهمگامدرختدانشدرتماسباشید

علاوهبرتوانایی،علاقه،نظرمشاورمربوطه،میزانظرفیتهایموجودبرایادامهتحصیلدرنظرگرفتهمیشوددراینمقالهسعیداریمسایتهمگامرابرایشمادوستانعزیزبهصورتمفیدتوضحدادهوراهنماییباشیمبرایشمادوستانومتقاضیانسایتهمگاموانتخابرشتهوهدایتتحصیلینهمبهدهم

برایدریافتاطلاعاتبیشتروثبتنامخود،دریافتفرمهدایتتحصیلیپایهنهممیتوانیدباشمارهبدوننیازبهگرفتنکدازطریقتلفنثابتبامشاوراندرختدانشدرارتباطباشید

سایتهمگامهدایتتحصیلینهم

سایتهدایتتحصیلیپایهنهمکهبهسایتهمگامشناختهمیشودمعمولادرسالهایاخیرازایناسمزیادبررویزبانهاشنیدهشدهامابهطورکلیاینسایتیکیازسایتهایاطلاعاتیویابهتربگیمبانکاطلاعاتیدانشآموزانبرایانتخابرشتهوهدایتتحصیلیپایهنهمبهدهممیباشدسایتهدایتتحصیلیهمگامدرسالتحصیلیبالینکزیرفعالمیباشدکهداوطلبانمیتواننددرانتهایمقالهلینکسایتهمگامهدایتتحصیلینهمرامشاهدهنماییدقبلازاینکهبررویلینکموردنظرکلیککنیدپیشنهادمیکنیممتنمقالهرا کاملمطالعهنماییدکهزمانورودبهسایتبااطلاعاتسایتآشناباشید

سایتهمگامهدایتتحصیلینهمبهدهمشاملاطلاعاتزیرمیباشد

میباشدکهدرمراحلبعدبیشترتوضیحاتمرتبطبهاینگزینههاروخدمتدوستانعزیزعرضخواهیمنمودبرایدریافتاطلاعاتبیشترمیتوانیدبامشاورانتحصیلیدرختدانشازطریقتماسومشاورهتلفنیویامشاورهحضوریدرارتباطباشید

سامانههدایتتحصیلییکسامانهبانکاطلاعاتیبرایداوطلبانومتقاضیانانتخابرشتهپایهنهمبهدهموبهاصطلاحیدیگر شاملاطلاعاتآموزشیوتحصیلیدانشآموزانرادرمقاطعمختلفمیباشد

سامانههدایتتحصیلیوانتخابرشتهپایهنهمهمگامشاملآزمونهایرغبتوتحصیلیمیباشدکهداوطلبانبرایانتخابرشتهپایهنهمبهدهمبایدتاحدودیبهسوالاتموردنظرتوجهنمایند

سایتهمگامهدایتتحصیلینهمبهدهمومطالبومحتوایسایتمشخصمیکندکهدانشآموزانبهچهرشتهایبیشترعلاقهمندوتوانمندکدامیکازرشتههامیباشندوچگونهانتخابرشتهکنیمدرپابهنهم؟

برایواردشدنبهسایتهمگامبایداطلاعاتدانشآموزانکهشاملشمارهدانشآموزیداوطلبورمزعبورکهتوسطمارسبهداوطلباندادهمیشودضروریمیباشدایناطلاعتبایدمحرمانهدراختیاردانشآموزانقرارداشتهباشدوفقطداوطلبوخانوادهداوطلببهایناطلاعاتدسترسیداشتهباشد

برایورودبهسایتهمگامهدایتتحصیلینهملازماستکهبهراهمایتصویریزیرتوجهلازمرابفرمایید

کدملیهرفردنامکاربریایشاندرپرتالهمگاممی‌باشد

برایوروددرصورتیکهشمابایکیازعناوینکاربرانسطحمدرسهنظیردانشآموز،معلم،مشاور،معاوناجرایی،وقصدورودبهسامانهراداریدکافیاستبهمدیرمدرسهخودمراجعهنماییدتادسترسیمناسبنقششماراایجادنمودهوبهشمارمزعبورجهتورودبهسامانهراتحویلدهد

اعلامنتايجمدارسشاهددورهاولمتوسطهمدارسمتوسطهدورهاولدرتاريختيرماهاعلامخواهدشدبهتماميدانشآموزانتوصيهميشودبراياعلامنتايجمدارسشاهدخود،نحوهاعلامنتايجليستذخيرههاوهمچنينمشاورهمداركلازمبعدازقبوليوميتوانندبامشاوراندرختدانشازطريقشمارهگيريشمارهبدونكدوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمايندوياادامهمقالهرامطالعهنمايند

داوطلبانيكهدرزمانمقررودرپايهايكهبهآنورودپيداميكنندازطريقسايتنتايجمدارسشاهداقدامبهپيشثبتناممدارسشاهدكردهاندميتوانندبامراجعهبهسامانهاعلامنتايجمدارسشاهدوازطريقورودبهبخشدانشآموزانبهمشاهدهنتايجمدارسشاهد برايمشاهدهكليككنيدخودبپردازند

توصيهميشودقبلازمشاهدهنتايجخودحتمانحوهاعلامنتايجراكهتعيينكنندهدرامرثبتنامميباشدوبراياطلاعازمداركلازمبعدازقبوليويادرصورتقرارگرفتندرليستذخيرهبامشاورانمجربمدرسهشاهددرختدانشدرتماسباشيد

راهنمايتصويريمشاهدهنتايجمدارسشاهدبهاينصورتميباشدطبقعكسزيرگاماولواردسايتاعلامنتايجمدارسشاهدشدهوبرروينوارسمتچپوروددانشآموزانكليكماييدكهدرزيرآدرسآنراقراردادهايم

گامدومبادردستداشتنكدمليوشمارهسريالشناسنامهرقمسمتراستيعنيبهعنوانمثالدانشآموزيباسريالشناسنامهبتنهاعددششرقميسمتراسترابايددرجدوادومواردنمايدطبقعكسزيردرصورتهرگونهمشكلدرعدممشاهدهبامشخصاتدانشآموزبامشاورانمادرتماسباشيد

اعلامنتايجمدارسشاهدمشاهدهاعلامنتايجمدارسشاهد

 

سايتسجاتنهاسايترسميپيشثبتناممدارسشاهدوسامانهاعلامنتايجمدرسهشاهدميباشدبهنشانياينترنتي

،

نحوهثبتناممدارسشاهدپایههفتمدورهاولمتوسطهدبیرستانبرایتمامیپایههابهصورتاینترنتیاستکهشاملمراحلزیراستهرکدامازمراحلراکاملتوضیحدادهایم

جهتورودبهسایتسجاواردبخشدانشآموزیثبتناممدارسشاهددبیرستانمتوسطهدورهاولشویدبهنشانی  شویدوباواردنمودنکدملیوشناسهرقمیواردپنلکاربریخودشویدهمگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

مشخصاتدانشآموزبایدمطابقاطلاعاتشناسنامهوکارتملیتکمیلگرددومشخصاتمحلسکونتبایدمربوطبهمحلسکونتوالدیندرسالتحصیلیباشد

پسازتکمیلمشخصاتبهمحلسکونتواردمرحلهانتخابمدرسهشاهدخواهیدشدوباانتخابمدرسهشاهدمحدودهسکونتخودمیتوانیدواردمرحلهبعدشوید

مهمترینبخشدرثبتناممدارسشاهدنحوهامتیازبندیوتکمیلفرممربوطهمیباشدلذاتوصیهمیشودباتوجهبهحساسیتامتیازبندیوجهتاطلاعازتمامیامتیازاتموجوددرثبتناممدارسشاهدازطریقشمارهگیری  بدونکدوباتلفنثابتبامشاوراندرختدانشدرارتباطباشید

داوطلبانمتقاضیثبتنامدر مدارسراهنماییشاهد بایدتوجهداشتهباشندکهدرمرحلهآخروقبلازتاییدپیشثبتناماطلاعاترابررسینمایندوصحتاطلاعاتموردتاییدباشدودرنهایتزمانیثبتنامشمابهپایانخواهدرسیدکهکدرهگیریپیشثبتناممدارسشاهدرادریافتنمایید

نتایجاولیهثبتنامدورهاولمتوسطهمدارسشاهددوروزبعدازاتماممهلتپیشثبتناماینترنتیششمبههفتمیعنیازتیرماهازطریقسامانهاعلامنتایجمدارسشاهدبهنشانی  اعلامخواهدشد

پسازآنکهاسامیدانشآموزانجهتپذیرشاولیهازطریق سامانهسجا اعلامشد،بایدمدارکموردنیازکهدرهنگامپیشثبتناممدرسهشاهددر سامانهثبتناممدارسشاهدپایههفتم ازامتیازآناستفادهنمودهاندراازتیرماهلغایتتیرماهبهستادبررسیمدارکمدارسشاهدتحویلدهند

پسازبررسیمدارکدانشآموزانتوسطستاد ثبتناممدارسدبیرستاندورهاولشاهد درزمانمقررنتایجقطعیمدارسشاهدپایههفتمازتاتیرماهاعلامخواهدشد

مشاورانتحصیلیدرختدانش باچندینسالسابقهدرارائهمشاورهوراهکاربهمتقاضیانثبتناممدارسشاهدراهنمایشمادرتمامیمراحلثبتناممدارسشاهد،ثبتناممدارسشاهدپایههفتم،نحوهامتیازبندیمدارسشاهد،ثبتناممدارسشاهداولمتوسطه، ثبتناممدارسشاهددوممتوسطه خواهندبودجهتارتباطبامشاوران درختدانش ازراههایارتباطیزیراستفادهنمایید

 

تلفنتماسازطریقتلفنثابتوبدونکد

سامانهسجا ياهمان سامانهثبتنامدانشآموزانمدارسشاهد ازبهارجهتيكپارچهسازيتماميفعاليتهاوثبتنامهاي مدارسشاهد وايثارگرانكشورراهاندازيشدهاستكهتماميفعاليتهايمربوطبهمدارسشاهدوايثارگرانازجمله ثبتناممدارسراهنماييشاهد،برگزاريكلاسهايجبرانيوتقويتي،گزارشگيريوازطريق سامانهشاهدسجا انجامخواهدشد

سامانهجامعامورشاهدوايثارگرانسامانهسجاشاهد برايورودسهدستهازافرادخدماتارائهخواهدداد

پنلكاربريمسئولانجهتورودمسئولاناداراتشاهدوايثارگرانميباشدوپنلكاربريمدارسجهتورودبهسمانهسجامديرانمدارسشاهدوايثارگرانميباشد

پنل نحوهثبتناممدارسشاهد برايوروددانشآموزانمتقاضيثبتناممدارسشاهدجهتانجامثبتناماينترنتيمدارسشاهدميباشدوباتوجهبهاينكهحتيامتيازدرسرنوشتقبوليدانشآموزتاثيرگذارهستلذاپيشنهادميشودكه

شانسقبوليفرزندانودانشآموزانخودرادرمدارسشاهدبامشاوراندرختدانشبالاببريد

برايهركدامازمقاطعزمان پيشثبتناممدارسشاهد متفاوتخواهدبودلذادانشآموزانباتوجهبهمقطعيكهدرحالورودبهآنهستنددرمهلتتعيينشدهبرايثبتناممدارسشاهدبهسامانهسجامراجعهنمايند

مركز مشاورهتحصيلي درختدانش بادارابودنكادرمجربوحرفهايپاسخگويسوالاتوابهاماتنماميدانشآموزانووالدينمحترمدرنحوهثبتنامدرسامانهسجا،نحوهثبتنامدانشآموزانشاهدوغيرشاهددر  ،نحوهامتيازدهيدرسامانهثبتناممدارسشاهدوازسراسركشوروبهصورتتماموقتميباشندازطريقتماسباشماره  باتلفنثابتوبدونپيششمارهوياعضويتدركانالتلگراموپيجاينستاگراممشاورهتحصيليدرختدانشكهدرزيرآدرسصفحاتمجازيدرختدانشراارائهدادهايم

شمارهتماس

كانالتلگرامسجا درختدانشاطلاعاززمانشروعپيشثبتنام

 

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

بهمنظورجذبدانشآموزانبااستعدادوباهوشدرمدارسدبيرستاندورهاولمتوسطهپايهششمبههفتمامسالفقطثبتنامآزمونمدارسدروزهاولمتوسطهتيزهوشانداريموبرايمدارسنمونهدولتيدرپايهششمابتدايينخواهيمداشتكهدراينمقالهكاملدرموردزمانومهلتونحوهوشرايطثبتنامتوضيحخواهيمداد

توصيهميشودبراياطلاعازشرايطوروددانشآموزانبهآينآزمونتيزهوشانپايهششمبههفتم،انجاممراحلثبتنامبهصورتتلفنيومشاورهانتخابمدرسهوراهنمايبرنامهريزيدرسيبرايقبولي،معرفيسايتثبتناموآپلودمدارك،ثبتناممدارسنمونهدولتينهمميتوانيدباشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلمشاورانمجربدرختدانشتماسحاصلنماييد

زمانومهلتثبتنامآزمونمدارستيزهوشانپايهششمبههفتميامتوسطهاوليكهفتهميباشدبهصورتيكهازشهريورماهآغازوتاارديبهشتماهادامهخواهدداشتوتاريخبرگزاريآزمونتيزهوشانخردادماهميباشدودانشآموزواجدشرايطثبتنامدرآزمونروزمهلتدارندتاخودرابرايآزمونتيزهوشانپايههفتمآمادهكنند

ثبتنامآزمونمدارستيزهوشانپايهششمتنهاازطريقسامانهاينترنتيمدارسسمپادواستعداددرخشانانجامميشودوهيچگونهثبتناميرابهصورتحضورينخواهيمداشت،سامانهثبتنامآزمونتيزهوشانميباشدكهتوصيهميشودثبتنامخودراحتماازطريقمشاورانجامدهيد

نحوهثبتنامثبتنامآزمونمدارستيزهوشانششمبعدازورودبهسايتشاملمرحلهميباشدكهبهترتيبشاملمراحلزيرميباشدبرايدريافتدفترچهثبتنامآزمونمدارستيزهوشانششمبههفتمكليكنماييد

ثبتنامآزمونمدارسششماستهداددرخشانوتيزهوشانوشرايطورودبههركدامازمدارسرابهمشاوراندرختدانشبسپاريد

ثبتنامآزمونمدارستيزهوشانواستعداددرخشانآغازشدفروردينبراياطلاعاتبيشتروهمچنينورودبهسايتثبتناممدارستيزهوشانكشورميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

 

سازمانمليپرورشاستعدادهايدرخشانيابهاختصارسمپادكهدرمياندانشآموزانبهموسسهتيزهوشانمعروفميباشد،نهادياستكهبرامورتحصيلدانشآموزانبابهرههوشيبالاومستعدنظارتميكندجهتشناساييوجذبدانشآموزانمستعدكهدانشآموزانثبتناممدارستيزهوشانخودرابراساسآزمونهايسراسريانتخابميكندكهدراينآزمونتيزهوشانهاهوش،دانشعلومورياضياتدانشآموزانموردبررسيقرارميگيرد

 

مدارسشاهدخوباستوليبااينحالنظراتمختلفيراجعبهپيشثبتناممدارسشاهدوجودداردولياكثرانظرشونراجعبهمدارسشاهداينستكهاينگونهمدارسمدارسمذهبيهستند واينكه مدارسشاهدخوباست و قطعاجايهيچگونهشكيدراينرابطهنيست

همچنينازآنجاييكهازجملهشرايط ثبتناممدارسشاهدعبارتندازرعايتاحكامشرعيوپوششمناسببرايدانشآموزاندخترحجاببرترودارابودنصلاحيتاخلاقيورفتاريونيزالتزاموپايبنديخانوادهبهحفظشئوناتوارزشهاياسلاميوتربيتدينيميباشد

 وهمچنينرعايتومقرراتانضباطيوتربيتيآموزشو سكونتدرمحدودهتعيينشدهميباشندوباتوجهبهاينكهبهفرزندانشهدا،آزادگانوجانبازاندرصدوبالاترفرزندانشاهدميگويندميتوان گفتالويتنحوهثبتناممدارسشاهدبهدانشآموزانشاهدبيشتراختصاصپيداميكند كهدانشآموزانيكهازاينشرايطبرخوردارباشندميتوانندبرايثبتناممدرسهشاهد–اقدامنمايندبنابراينقطعااينگونهمدارسازجملهمدارسمذهبيبهحسابميآيند

زمانثبتناممدارسشاهدهركدامازپايههاومقاطعتحصيليباهممتفاوتاستوبراساسجدولزيرشامل

ثبتنامدانشآموزانبرايادامهتحصيلدرمدارسشاهدازطريقسامانهسجاانجامميشود،سوالاصليايناستكهسامانهسجاچيست؟وآيادانشآموزانووالدينآنهاپسازثبتناممدرسهشاهدميبايستمنتظرپاسخباشند؟

درپاسخدراينمدتباتوجهبهاطلاعاتثبتناميوبررسيصحتاطلاعاتدانشآموزووالدينويوامتيازدهيانجامميشودونتايجنهاييپذيرشدانشآموزدرمدارسشاهدبررويسايتسجاهمان اعلامميشود

ودرصورتقبوليدانشآموزميبايستبادردستداشتنمداركموردنيازمدرسهايكهدرآنپذيرفتهشدهاستمراجعهنمايد،ثبتنامنهاييخودرابهصورتحضوري تكميلنمايندتوجهداشتهباشيدكهازاولويتهايپذيرشدرمدارسشاهدانتخابمدرسهمناسبمتناسببامحلسكونتدانشآموزكسبامتيازحدنصابتعينشدهومعدلونمراتموردتاييدميباشد

 

مشاوراندرختدانشباسابقهچندسالهدرثبتنامووروديمدارسشاهدباامتيازبنديصحيحفرزندانشماثبتكدشغليوالديناعلامنتايجازطريقپيامكبهوالدينانجامدادنمراحلگامبهگامپيشثبتناماينترنتي،انتخابمدرسهدرمحدودهمحلسكونتودرجكردنسهميههايآزادشاملسهيههايحفظهرجزئقرآنبسيجيداشتنمدالمسابقاتورزشيوقرآنيودركنارشماخواهدبودثبتنامخودراباشمارهگيريباتلفنثابتوبدونكدگيريبهمشاوراندرختدانشبسپاريدهمچنينبامراجعهبهسايتدرختدانشوپستورودبهسامانهسجاثبتناممدارسشاهدازنحوهامتيازگيريواولويتهايموجودبرايثبتنامدرمدارسشاهدآگاهشويد

تنهاسامانهپيشثبتناممدارسشاهدميباشد،براي ورودبه سامانهسجا  باواردكردنشمارهمليدانشآموزواردشدهوميتوانتماميمراحلثبتناممدارسشاهددرسايتسجابهنشاني  راانجامداد

امكانويرايشاطلاعاتدرثبتناممدارسشاهدوجودنداردلطفابرايثبتنامصحيحومشاورهمدارسشاهدبامشاوراندرختدانشدرتماسباشيدوتاانتهايمقالهرامطالعهبفرماييد

 

توجهبرايثبتنامبهصورتحضوريمدارسشاهد،دريافت فرمثبتناممدارسشاهد ميتوانيدازطريقشمارهتلگرام  هماهنگيلازمورزرووقتمشاورهحضوريراانجامدهيد

سايتسامانهثبتناممدارسشاهدوايثارگرجامعترينسامانهثبتناممدارسفرزندانشاهدوايثارگروفرهنگيميباشدكهخيليازمتقاضيانثبتنامدراينسايتآنراسجاموياسجامينامند

سايتسجاسايتياستكهتماميپيشثبتنامهادراينمدارسسطحبالادراينسامانهانجامخواهدشدوداوطلبانحتمابايدباورودبهسايتسجاپيشثبتنامخودرادرهرپايهايكههستندانجامدهندكهدرادامهخدماتسايتسجا،نحوهثبتناممدارسشاهد،مقاطعمختلفسايتسجاوهمچنينزمانوشرايطثبتناممدارسشاهدورامفصلتوضيحخواهيمداد

سايتثبتناممدرسهشاهدوبهاختصارسجاناميدهشدهاستكهمخففسامانهجامعامورايثارگروشاهدآموزشوپرورشميباشد

خدماتسايتشامل

نحوهورودبهسايتبصورتكاملااينترنتيميباشدودانشآموزانبايدبهمراجعهبهسايتجامعامورشاهدوايثارگربهنشانيدرسامانهمدارسشاهدبرايثبتناممدارسشاهداقدامنمايند

برايانجامثبتنام درسايتسجابراساسامتيازبنديبايدداوطلبدقتلازمرابهعملآوردوهمچنينازآنجاييكهچونامكانويرايشودرجامتيازدرقبوليدرثبتناممدارسشاهدتهرانحائزاهميتاستبنابراينميتوانمتقاضياننحوهثبتناممدارسشاهدرابهدودستهتقسيمنمودكهدرادامهبدانميپردازيم

دستهاولبهفرزندانشاهدفرزندانشهداوفرزندانآزادگانوجانبازاندرصدبهبالااختصاصمييابدكهلازماستاوليابعدازثبتنمودناطلاعاتدرسايتسجادرصدقبوليوارائهمداركبهمدرسهموردنظردرموعدمقررثبتنامقطعيرابرايمدرسهسجابهعملآورند

ثبتناممدارسشاهدفرزندانخودرابهمشاوراندرختدانشبسپاريد

دستهدومبهثبتنامسايردانشآموزانكهسهميههايآزادوهمچنينسهميههايفرهنگي،معدل،مدال،حفظقرآنوميباشندتعلقميگيرد

ثبتنامبقيهدانشآموزانطيدومرحلهانجامميشود،بعدازانجامثبتنامموقتبامدنظرقراردادناولويتهايايثارگريوياسايرامتيازبنديهاباتوجهبهاحرازشرايطصورتگرفتهدانشآموزانكليهمواردبررسيميشودونتيجهثبتناممدارسشاهدآنازطريقسامانهسجابرايانجامثبتنامقطعيدانشآموزانپذيرفتهشدهاعلامخواهدشد

دانشآموزانواجدشرايطازطريقسايتثبتنامسامانهسجاميبايستابتداهزينهثبتناممبلغهزارتومانراپرداختنمايند،سپسبادرجكردنمشخصاتفردييعنيباواردكردنشمارهمليخودزمانيكهموفقبهورودسامانهسجاشدندتماميمراحلثبتناممدارسشاهدراميتوانندانجامدهند

 

براياطلاعاتبيشتردرموردشرايطثبتناممدارسشاهد،زماندقيقثبتناممقاطعمختلف،نحوهدرجامتيازهاوافزايششانسقبولي،امتيازشاملچهگزينههاييخواهدشد،مشاورهوانجامتماميمراحلثبتناممدارسسجا،ليستمدارسشاهدتهرانبراساسرتبهبنديوتفكيكمنطقهوميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهبدونگرفتنپيششمارهوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

زمانثبتناممدارسشاهدتهران هيچتفاوتيباسايرشهرهايكشورنداردوتماميمقاطعبراساسزمانبنديخودكهدرزيرآوردهايمبهصورتاينترنتيبرگزارخواهدشد

نكتهمهم امسالباتوجهبهجاريشدنسيلوتغييردرزمانبرگزاريثبتنامهاوآزمونهااحتمالاينوجودداردكهزمان ثبتناممدارسشاهد نيزتغييركند

مدارسابتداييشاهد اولينمدارسشاهديميباشندكهپيشثبتنامآنهابررويسامانهقرارخواهدگرفتو زمانثبتناممدارسشاهدابتداييتهران از اولخردادلغايتخرداد ميباشد،براياطلاعاز ليستمدارسابتداييشاهدتهران ميتوانيدكليكنماييد

پسازمدارسشاهدابتداييدومين مدارسشاهدكهثبتنامآنهابرروي سايتسجا انجامخواهدشدمربوطبه ثبتناممدارسشاهدراهنمايي يااولمتوسطهميباشدكه زمانثبتناممدارسشاهداولمتوسطهتهران از اولتيرلغايتتير ميبادشد

آخرينمقطعثبتناممدارسشاهدمربوطبه ثبتناممدارسشاهددبيرستان ميباشدكه زمانثبتناممدارسشاهددوممتوسطهتهران از دهمتيرلغايتتير ميباشد

ثبتناممدارسشاهدتهرانباتماماستانهايكشورمتفاوتاستودليلاينتفاوتوجودمناطقبيشترتامنطقهدرانتخابمدرسهوجمعيتبالاياينشهروتاثيربرقبوليدرثبتناممدارسشاهدميباشدكهازاينرو،نقشمشاورميتواندتاثيرزياديبرقبوليدراينمدارسباكيفيتباشد

موارديكهبسياريازداوطلباندرپيشثبتناممدارسشاهدتهرانباآنمواجههستندشاملتاثيرمحلسكونتدرقبوليمدارسشاهدتهرانچهكسانيميتوانندثبتناممدارسشاهدانجامدهند؟پيشثبتناممدارسشاهدتهرانبهچهمعناست؟وديگرسوالاتكهجهتپاسخگوييبهآنهامشاوراندرختدانشازطريقشمارهگيريبدونكدوباتلفنثابتآمادهپاسخگوييوراهنماييمتقاضيانمدارسشاهدوخانوادههايشاهدوايثارگرميباشند

متقاضيانثبتنامدرمدارسشاهدباتوجهبهمقطعتحصيليكهقصدورودبهآنرادارنددرزمانمقرربرايهرمقطعتحصيليميتوانندازطريقسامانهسجااقدامبهثبتنامنمايند،كهخيليازدانشآموزانوداوطلبانآنرابهاشتباهسامانهسجادياسامانهسنادمينامند

لينكسايتثبتنامسجاياهمانسايتسجامدارسشاهدبهنشانيميباشد

مشاورانمجربدرختدانشبامشاورهتحصيليوآگاهيواطلاعاتكاملدرزمينهموفقيتوپيشرفتتحصيليدانشآموزانمدارسشاهد،برنامهريزيدرسيتيزهوشان،فرمهايهدايتتحصيلي؛ليستبهترينمدارسشاهدتهرانوشهرستانهابهصورتشبانهروزيباشمارهازتلفنثابتوبدونكدگيريآمادهپاسخگوييوارائهراهنماييهايلازمبهشمادانشآموزانگرامياست

شمارهتماس

كانالتلگرامسجادرختدانش

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

لينكمستقيمورودبهسايتسجا

 

ورودبهسامانهامورشاهدوايثارگران

زمانيكهثبتنامينتايجداشتهباشدآنثبتنامراپيشثبتنامميناميم،ازآنجاكهثبتناممدرسهشاهداعلامنتايجداردوامكانآنوجودداردكهدانشآموزموردقبولمدرسهقرارنگيردبههميندليلثبتناممدارسشاهدراپيشثبتناممدارسشاهدمينامندكهدرادامهكاملدرموردآنتوضيحخواهيمداد

پيشثبتناممدارسشاهد

دانشآموزانميتوانندبرايپيشثبتناممدارسشاهدازطريقسامانهوسايتثبتنامسجا اقدامنمايندوازآنجاكهنحوهپيشثبتناممدارسشاهداينترنتيميباشد،داوطلبانميبايستنسبتبهتكميلامورپيشثبتنامخوددرسامانهسجافرمثبتناممدارسشاهدرابهصورتصحيحتكميلنمايند

هزينهپيشثبتناممدارسشاهدمبلغهزارتومانميباشدكهبايدازطريقكارتهايشتاببانكيوبهصورتاينترنتيپرداختشود

سامانهپيشثبتناممدارسشاهدهمانسامانهسجاكهبهاختصارهمانسامانهجامعامورشاهدوايثارگرانميباشدكهخيليازداوطلبانبهاشتباهبهجايورودبهسامانهسجابهنشانيواردسامانهسجادياسنامميشناسند

متقاضيانميتوانندبرايكسباطلاعاتبيشتردررابطهباسامانهپيشثبتناممدرسهشاهد –،ليستمدارسشاهدتهرانوشهرستانهاازطريقسرويسهوشمندبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلبامشاورينمشاورهتحصيليدرختدانشدرارتباطباشند

تنهاافراديمجازبهثبتناممدارسشاهدهستندكهازشرايطعموميوشرايطايثارگريوشرايطعلميلازمدرهرسهمقطع برخوردارباشندكهقطعاالويتبادانشآموزانياستكهطبقشرايطيكهدرادامهبدانخواهيمپرداختبتوانندباتوجهبهجدولامتيازبنديامتيازبيشتريراكسبنمايند

همينطوركهدربالاهماشارهنموديمشرايطثبتناممدارسشاهد رابرايمقطعداريماولابتداييواولمتوسطهودوممتوسطهكههمانپايهاولوپايههفتموپايهدهمميباشد،بهعبارتيديگريعنيتنهاافراديميتواننددرسامانهسجاچيست؟اقدامكنندكهاولاشرايطثبتنامرادارندكهبهنوعيميتوانگفتداوطلبانبايداولسالتحصيليدرهريكازمقاطعباشند

دانشآموزانيمجازبهثبتنامدرمدارسشاهدخواهندبودكههمازشرايطعموميوهمشرايطايثارگريوهمشرايطعلميبرخوردارباشند

بلهاگردانشآموزانبخواهندبدونسهميهايثارگريپيشثبتناممدارسشاهدراانجامدهندميتوانندازطريقسهميهآزادشانسخودراامتحانامتحاننمايندوحالاسوالاصليبسياريازدانشآموزانواجدشرايطثبتناممدرسهشاهدايناستكه

سهميههايآزاددرپيشثبتناممدارسشاهدعبارتنداز

كهدرحقيقتشاملتمامدانشآموزانيميباشدكهحافظقرآنكريمهرجزءامتياز ميباشندكهاينامكانرادارندبرايثبتناممدارسشاهد–اقدامنمايند

همچنينتمامدانشآموزانيكهحائزرتبهاولتاسومدرمسابقاتسالانهحفظومفاهيموقرائتقرآنونهجالبلاغهآموزشوپرورشدرسطحمنطقهواستانوكشورونيزمسابقاتدرسطحبينالمللشدهباشندنيزميتوانندازسهميهآزاداستفادهكنند

همچنينتمامدانشآموزانيكهحائزرتبهاولتاسومدرمسابقاتفرهنگيوهنريوورزشيوعلميدانشآموزاندرسطحمنطقهواستانوكشورونيزدرسطحبينالمللشدهباشندويااينكهدانشآموزانيكهحائزرتبهاولتاسومدرمسابقاتمطالعهوتحقيقطرحهايشاهدوايثارگرانشدهباشندميتوانندازسهميهآزاددرپيشثبتناممدارسشاهداستفادهنمايند

شايانذكراستكهفرزندكارمندرسميوپيمانيآموزشوپرورشوبنيادشهيدشاغلدرطرحشاهدونيزدانشآموزانمتقاضيثبتنامدرمدارسشاهدمحلتدريسوالدينوفرزندانكاركنانرسميآموزشوپرورششاغلدرمدارسايثارگرانوفرزندفرهنگيانشاغلبهتدريسدرمدارسمناطقعملياتيوفرزندكارمندرسميآموزشوپرورشوبنيادشهيدشاغليابازنشستهمامورباانتقاليبهاداراتديگرويافرزندويانوهخيرمدرسهسازوكليهدانشآموزاننيزباتوجهبهامتيازعلميخودميتوانندمتفاضياستفادهازسهميههايآزاددرنحوهثبتناممدارسشاهد شوند

ازآنجاكهبهفرزندانشهدا،آزادگانوجانبازاندرصدوبالاترفرزندانشاهدميگويندميتوان گفتالويتثبتناممدارسشاهدبهدانشآموزانشاهدبيشتراختصاصپيداميكند كهدانشآموزانيكهازاينشرايطبرخوردارباشندميتوانندبرايثبتناممدرسهشاهد–اقدامنمايندالبتهداوطلبانميبايستازشرايطعموميوشرايطايثارگريوشرايطعلميكهدرزيربداناشارهنمودهايمنيزبرخوردارباشندكهبتوانندازامتيازبيشتريبرخوردارشوندو راحتتربتواننددرمدرسهشاهدقبولشوند

شرايطعموميثبتناممدرسهشاهد–عبارتنداز

داوطلبانيكهازشرايطعموميلازم برخوردارباشندميتوانندبرايثبتناممدرسهشاهد–اقدامنمايند

داوطلبينيكهشرايطدانشآموزانشاهدوايثارگررادارندميبايستحتمامطابقباامتيازبنديكهمربوطبهدانشآموزانشاهدوايثارگرميباشدكهدرادامهبدانخواهيمپرداختعملنمايند،اينامتيازاتشاملموارديستكهدرزيربداناشارهشدهاستكهتوصيهميشوددانشآموزانشاهدوايثارگردرصورتداشتنامتيازمربوطبهدانشآموزانشاهدوايثارگرنسبتبهواردنمودنامتيازبنياديوثبتناممدارسشاهددرسامانهسجااقدامنمايند

امتيازفرزندرزمندهجبههمقاومتمدافعينحرمهرماهامتيازدرصورتجانبازيياشهادترزمندگانجبههمقاومتتازمانيكهتحتپوششبنيادشهيدقرارنگرفتهاندفرزندشانباگواهيصادرهازسويايثارگرانسپاهثبتنامقطعيخواهدشد

برايمقاطعمختلفشرايطعلميباهممتفاوتندكهدرادامهسعيكردهايم شرايطعلميثبتناممدرسهشاهد–رابرايپايههايمختلفارائهنمائيم

برايپايهاولابتدائيشرايطعلميثبتناممدرسهشاهدرانداريم،درحقيقتبرايپايهاولنيزداوطلبدرصورتكسبنمودن حدنصابامتيازونيزدارابودنشرايطعموميميتواندبرايمدارسشاهداقدامبهثبتنامنمايد

شرايطعلميپيشثبتناممدرسهشاهدبرايپايههفتمعبارتندازكسبحداكثردونمرهخوبميباشدوليبرايسايرداوطلبانپايههفتمكه منظورهماندورهاولمتوسطهميباشدكسبمقياسخيليخوبدرتماميدروسياحداكثردريكدرسكسبمقياسخوبدرسايردروسدرامتحاناتخردادماهپايهششمابتداييميباشدكهداوطلبانهمچنينميبايستتابعيتايرانيداشتهباشند

شرايطعلميبرايپايهدهمنيزعبارتندازكسبحداقلنمرهسالانهدرپايهنهمبرايدرسهاييكهدرنمونهبرگهدايتتحصيليبرايرشتهانتخابيدرجشدهاستونيزداوطلبميبايستدرپايهنهمقبوليخردادباحداقلمعدلكلباشد

راهنمایجامعثبتناممدارسشاهدشاملچندینمرحلهوداراینکاتمهمیمیباشدکهبسیاریازدانشآموزانواجدشرایطوخانوادههاازمشاورانمجربدرختدانشسوالمیپرسندکهمهمترینآنهابایددقتکنندکه

 

دراینمقالعهسعیشدهاستبهتمامیسوالاتدانشآموزاندرموردسایتثبتناممدارسشاهدوراهنمایکاملثبتنامپاسخدادهشود،توصیهمیشود برایانجامتمامیمراحلثبتناممدارسشاهدبادرجامتیازبالا،معرفیتمامیامتیازهایبنیادیوآزاد،انتخاببهترینوپرطرفدارترینمدرسهنزدیکبهمحلسکونت،لیستمدارسشاهدتهرانوشهرستانهاوارسالرسیدثبتنامبامشاوراندرختدانشازطریقشمارهگیریشمارهبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمایید

باتوجهبهاینکهنحوهثبتناممدارسشاهدوکسبامتیازلازمازاصلیترینعواملقبولیدانشآموزدرمدارسشاهدمیباشد،توصیهمیشودثبتنامخودرابهمشاوراندرختدانشبسپاریدتابهتریننتیجهممکنراکسبنماییدجهتانجاممراحلثبتنامدرسامانهسجاویاهرگونهسوالدررابطهباقوانینوضوابطوشرایطمدارسشاهدونحوهامتیازدهی،لیستمدارسشاهدتهراندخترانهوپسرانهباادرسوشمارهمنطقه،فرمثبتناممدارسشاهدمیتوانیدباشمارهگیریباتلفنثابتوبدونکدگیریبامشاوراندرختدرتماسباشید

شرایطعمومیواختصاصیثبتناممدارسشاهدرامیتوانیددرزیرمطالعهبفرمایید

داوطلبانگرامیمیتوانندجهتاطلاعدقیقازنزدیکترینمدرسهشاهدبهمحلسکونتآنهاازمشاوراندرختدانشکمکبگیرند

شرایطثبتنامدانشآموزانشاهد

درثبتنامدانشآموزانباشرایطعادیدرمدارسشاهدکسبامتیازحدنصابضروریمیباشدکهباتوجهبهشرایطعلمیاینداوطلبانمحاسبهمیشودوامتیازاتقابلاخذبرایایندانشآموزاندردفترچهثبتنامدارسشاهدموجودمیباشددرنهایتباجمعکلیهیامتیازاتواعلامامتیازنهاییثبتنامدانشآموزدرمدرسهشاهدتعینمیشود

همانطورکهدربالاگفتهشدثبتنامبرایدانشآموزانبدونسهمیهدردومرحلهانجاممیشودودرصورتقبولیداوطلبوهمچنیندانشآموزانشاهدمیبایستدرزمانمقررشدهبهمدرسهبههمراهوالدینمراجعهنمایندومدارکموردنیازراتحویلدادهوثبتنامنهاییخودراانجامدهند

اعلامنتایجثبتناممدارسشاهدازطرفمدرسهنتایجپایهاولابتداییدرچهارمتیرماه،برایپایههفتمدرتاریخچهارممردادماهوبرایپایهدهمدرتاریخهفتممردادماهانجاممیشودثبتناممدارسشاهد

قابلتوجهدانشآموزانیکهقصددارندبهصورتمیانپایهدرمدارسشاهدادامهتحصیلدهندمیبایستدرتاریخیکمتادهممردادماهبهصورتحضوریثبتنامنمایند

برایدریافتاطلاعاتبیشتروبهروزشدهمیتوانیددرکانالتلگراممدارسشاهددرلینکزیرعضوشوید

کانالتلگراممدارسشاهد

 

مشاوراندرختدانشباسابقهچندسالهدرثبتناموورودیمدارسشاهدباامتیازبندیصحیحفرزندانشماثبتکدشغلیوالدیناعلامنتایجازطریقپیامکبهوالدینانجامدادنمراحلگامبهگامپیشثبتناماینترنتی،انتخابمدرسهدرمحدودهمحلسکونتودرجکردنسهمیههایآزادشاملسهیههایحفظهرجزئقرآنبسیجیداشتنمدالمسابقاتورزشیوقرآنیودرکنارشماخواهدبودثبتنامخودراباشمارهگیریباتلفنثابتوبدونکدگیریبهمشاوراندرختدانشبسپاریدهمچنینبامراجعهبهسایتدرختدانشوپستورودبهسامانهسجاثبتناممدارسشاهدازنحوهامتیازگیریواولویتهایموجودبرایثبتنامدرمدارسشاهدآگاهشوید

براساساطلاعیهامروزفروردینسایتزمانثبتناموویرایشاطلاعاتمدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانبهدلیلبروزحوادثغیرمترقبهوجاریشدنسیلدربخشیاستانهایکشورتاروزدوماردیبهشتماهتمدیدشد

توصیهمیشودبرایاطلاعازنحوهپرداختهزینهوانجامتمامیمراحلثبتنامودریافترسید،انتخابمدرسهثبتناممدارسشاهد برایپایهششمبههفتموبرنامهریزیبرایقبولیدرآزمونتیزهوشانونموهدولتیومعرفیمنابعآزمونومیتوانیدبامشاورانمجربدرختدانشازطریقشمارهبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتتماسحاصلنمایید

همانطورکهاطلاعداریدبراساسبخشنامهآزموننمونهدولتیفرورودینبرایپایهششمبههفتمامسالثبتناممدارستیزهوشانونمونهدولتینخواهیمداشتوبرایپایهنهمبهدهمباتوجهبهادغامثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتی وثبتنامآزمونمدارستیزهوشانواستعداددرخشان درتاریخومهلتثبتناممدارسنمونهیکهفتهوتااردیبهشتماهمهلتانجامخواهدشد

نحوهپرداختهزینهثبتناممدارسنمونهدولتیویکهفتهقبلازبرگزاریآزمونمدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانمیباشد،داوطلبانبایدبهسایتثبتناممدارسنمونهدولتینهمبهدهممراجعهنمودهونسبتبهپرداختهزینهاقدامنمایندوثبتناممدارساستعداددرخشانخودرانهایینمایند

درصورتنهایینکردنثبتناموپرداختنکردنهزینهثبتنامشمالغووبیاثرخواهدشد

برایمشاورهراهنمایجامعثبتنامبراساسشرایطجدیدثبتنامدرسایتوبرنامهریزیبرایقبولیدرآزمون،زمانبرگزاریآزمونمدارسنمونهدولتی؟؟،تشریحسوالاتاستعدادتحلیلیوارائهنمونهسوالات،بودجهبندیسوالاتاستعدادتحصیلیوانجامتمامیمراحلثبتناموارسالرسیدومیتوانیدبامشاورانمدارسنمونهدولتیدرختدانشازطریقشمارهبدونگرفتنکدوازطریقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمایید

ثبتناممدارسنمونهدولتی

هزینهثبتناممدارسنمونهدولتیوتیزهوشان،مبلغتومانمیباشدکهبعدازاتمامثبتنامویکهفتهقبلازبرگزاریآزمونمدارسنمونهدولتیبایدمبلغپرداختشودبرایاطلاعازدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیکلیکنماییدویابرایاطلاعازراهنمایتصویریادامهمقالهرامطالعهنمایید

ثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانخودرابهمشاوراندرختدانشبسپارید

جهتورودبهسامانهثبتناممدارسنمونهدولتیبایستیبادردستداشتنکدملیورمزهمگامدریافتشدهازمدرسهواردسایتثبتناممدارسنمونهدولتیمطابقتصویرزیرشوید

ثبتناممدارسنمونهدولتی

درصورتهرگونهمشکلورودبهسامانههمگامثبتناممدارسنمونهدولتیویامشاورهثبتناموانجامتمامیمراحلثبتناممدارسنمونهدولتی،اعلامنتایجمدارسنمونهدولتیمیتوانیدبامشاورانمجربدرختدانشازطریقشمارهگیریشمارهبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماییدویابهسایتسنادمراجعهنمایید

دراینمرحلهدانشآموزبایدنقشخودراانتخابکردهوناممدرسهخودرامطابقشکلزیرانتخابنماید

ثبتناممدارسنمونهدولتی

دراینمرحلهازثبتناممدارسنمونهدولتیباواردکردننامونامخانوادگی،ناموکددبیرستان،منطقهواستانمحلتحصیلیکنونیداوطلبدرسیستمنشاندادهشدهوامکانویرایشوجودنخواهدداشت

برایآپلودتصویردرسامانهابعادوحجممحدودیمشخصشدهاستکهمشاوراندرختدانشتمامیمراحلثبتناموآپلودعکسرادرصورتیکهنتونستیدعکسخودراتاییدنماییدانجامخواهندداد

درقسمتمربوطبهدرجمعدل،چنانچهمعدلشماازحدتعیینشدهکمترباشد،شرایطشرکتدرآزمونرانداریدسامانهاجازهثبتنامدرآزمونرابهشمانمیدهد

دفترچۀراهنمایثبتناموشرکتدرآزمونمدارسنمونهدولتیازطریقسامانۀثبتنامبهنشانیدراختیارداوطلبانقرارمیگیرد

نحوهثبتنامبهصورتزیراست

درصورتداشتنهرگونهسوالطیمراحلثبتنامآزموننمونهدولتی،انجامثبتنامنمونهدولتیوآگاهیازشرایطومدارکموردنیازثبتنامنمونهدولتی،دفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیبامشاوراندرختدانشدرارتباطباشیدازتلفنثابتوبدونپیششماره

ثبتنامآزموننمونهدولتیهرسال،برایورودبهمدارسنمونهدولتیششمابتداییکههمانمدارسنمونهدولتیمتوسطهاولاستبرایورودبهپایههفتمونمونهدولتینهمکههمانمدارسنمونهدولتیمتوسطهدورهدوماستبرایورودبهپایهنهمبهدهمبرگزارمیشود

برایدانلوددفترچهراهنمایثبتناممدارسنمونهدولتیمیتوانیدبررویدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیکلیکنمایید

ثبتناممدارسنمونهدولتیکهپیشثبتنامدرآزمونمحسوبمیشودوآزمونورودینمونهدولتیدرنیمهاولخردادماهبرگزارمیشودتنهابرایپایهنهمبهدهمویاثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتینهمبهدهمداریمکهتوصیهمیشدبرایانجامثبتناموهمچنینمعرفیمنابعوبرنامهریزیبرایقبولیحتمابامشاوراندرختدانشدرتماسباشید

برایسالتحصیلیباحذفآزمونمدارسنمونهدولتیششمابتداییونحوهمدیریتمدارسنمونه‌دولتیدورهاولمتوسطهبههیئتامناییتغییریافتیعنیدرواقعثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتی پایههفتمنداشتیم

ازطرفیثبتنامآزموننمونهدولتینهمبهدهموثبتنامآزمونتیزهوشاننهمبهدهمبهصورتهماهنگانجامشدادغامآزمونورودیمدارستیزهوشانونمونهدولتیوهمچنینآزمونهردونیزبهصورتهماهنگکشوریودریکروزبرگزارشد

کارتورودبهجلسۀآزمونثبتناممدارسنمونهدولتیشاملنام،نامخانوادگیوسایرمشخصاتفردی،عکسداوطلب،مدارساستعدادهایدرخشانونمونۀدولتیانتخابشدهبهترتیباولویتونشانیدقیقحوزةامتحانی،

پنجروزقبلازتاریخبرگزاریآزمونمدارسنمونهدولتیازطریقسامانهثبتناممدارسنمونهدولتیلینکورودمستقیمدرانتهایمقالهکارتورودبهجلسهآزموننمونهدولتیمنتشرخواهدشدوحالسوالاصلیاینجاستکهزمانبرگزاریآزمونمدارسنمونهدولتیچهتاریخیاست؟

زمانبرگزاریآزمونورودیپایهدهممدارساستعدادهایدرخشانونمونهدولتی،رأسساعتصبروزجمعهدرسراسرکشوربهصورتهمزمانبرگزارخواهدشد،ضمناروزقبلازآزمون دریافتوپرینتکارتورودبهجلسهازسایتقابلدسترسیمیباشدبرایاطلاعازلیستمدارسنمونهدولتیتهرانکلیکنمایید

شرکتداوطلباندرجلسۀآزمون،بدونارائۀکارتورودبهجلسه،اکیداًممنوعاست

شرایطثبتنامدرآزموننمونهدولتیبهشرحزیراستلذاداوطلبینمحترمحتماشرایطرامطالعهنمایند

شرایطدانشآموزاندوقلوبهاینصورتاستکهاگریکیازآنهادرمدارسنمونهدولتیپذیرششود،قلدیگردرصورتی میتواندجهتثبتناممدارسنمونهدولتیاقدامنمایدکه حداقلامتیاز قبولیآخریندانشآموزقبولشدهراکسبنماید

تذکرمهم

دانشآموزانیکهقبولیآنهاقطعیشدهامادرموعدمقرربهواحدنمونهدولتیقبولیخودمراجعهنکنند

ثبتنامآنهالغووازلیستذخیرهآزموننمونهدولتی دانشآموزاندیگریجایگزینآنهاخواهندشد

نتایجآزمونمدارسنمونهدولتینهمبهدهممعمولاتاهفتهپسازبرگذازیآزمونبررویسایتقرارخواهدگرفتودانشآموزانپذیرفتهشدهمیتوانندبهواحدنمونهدولتیقبولیمراجعهنمایند

سوالاتآزمونمدارسنمونهدولتینهمبهدهمشاملسوالاتاستعدادتحلیلیواستعدادتحصیلیکهتستیطرحمیشوداستسوالاتاستعدادتحلیلیتعدادسوالکهدقیقه زمانپاسخگوییمیباشد

سوالاتاستعدادتحصیلیسوالکهدقیقه زمانپاسخگوییاست

آزمونمدارسشاملسوالودقیقهزمانپاسخگوییمیباشدکهدرجدولزیرمیتوانیددروسامتحانیوضرایبرامشاهدهمینمایید

جهتدریافتاطلاعاتورفعسوالاتوابهاماتتحصیلیخودوهمچنیندربابموضوعات؛ثبتناممدارسنمونهدولتیوتیزهوشان، برنامهریزیدرسیتیزهوشان، برنامهریزیدرسیمدارسنمونه، مشاورهتحصیلیتمامیمقاطعتحصیلی درسراسرایرانبدونکدگیریازتلفنثابتباشمارهتلفن  تماسبگیریدتامشاورانمجربوآگاهدرختدانششمارادررفعنیازهایتحصیلیوارائهاطلاعاتبهروزراهنمایینمایند

راههایارتباطیبامشاورانمجربدرختدانش

شمارهتماس 

کانالتلگرام 

پرتالمرکزپرورشاستعدادهایدرخشانکشور 

سایتوزارتآموزشوپرورش 

 

اینستاگرامسامانهمشاورهتحصیلیدرختدانش

سایتسجاسایتیاستکهتمامیپیشثبتنامهادراینمدارسسطحبالادراینسامانهانجامخواهدشدوداوطلبانحتمابایدباورودبهسایتسجاپیشثبتنامخودرادرهرپایهایکههستندانجامدهندکهدرادامهخدماتسایتسجا،نحوهثبتناممدارسشاهد،مقاطعمختلفسایتسجاوهمچنینزمانوشرایطثبتناممدارسشاهد ورامفصلتوضیحخواهیمداد

سایتثبتناممدرسهشاهدوبهاختصارسجانامیدهشدهاستکهمخففسامانهجامعامورایثارگروشاهدآموزشوپرورشمیباشد

خدماتسایتشامل

نحوهورودبهسایتبصورتکاملااینترنتیمیباشدودانشآموزانبایدبهمراجعهبهسایتجامعامورشاهدوایثارگربهنشانیدرسامانهمدارسشاهدبرایثبتناممدارسشاهداقدامنمایند

برایانجامثبتنامدرسایتسجامدارسشاهدبراساسامتیازبندیبایدداوطلبدقتلازمرابهعملآوردوهمچنینازآنجاییکهچونامکانویرایشودرجامتیازدرقبولیدرمدارسشاهدحائزاهمیتاستبنابراینمیتوانمتقاضیاننحوهثبتناممدارسشاهد رابهدودستهتقسیمنمودکهدرادامهبدانمیپردازیم

دستهاولبهفرزندانشاهدفرزندانشهداوفرزندانآزادگانوجانبازاندرصدبهبالااختصاصمییابدکهلازماستاولیابعدازثبتنمودناطلاعاتدرسایتسجادرصدقبولیوارائهمدارکبهمدرسهموردنظردرموعدمقررثبتنامقطعیرابرایمدرسهسجابهعملآورند

ثبتناممدارسشاهدفرزندانخودرابهمشاوراندرختدانشبسپارید

دستهدومبهثبتنامسایردانشآموزانکهسهمیههایآزادوهمچنینسهمیههایفرهنگی،معدل،مدال،حفظقرآنومیباشندتعلقمیگیرد

ثبتنامبقیهدانشآموزانطیدومرحلهانجاممیشود،بعدازانجامثبتنامموقتبامدنظرقراردادناولویتهایایثارگریویاسایرامتیازبندیهاباتوجهبهاحرازشرایطصورتگرفتهدانشآموزانکلیهمواردبررسیمیشودونتیجهثبتناممدارسشاهدآنازطریقسامانهسجابرایانجامثبتنامقطعیدانشآموزانپذیرفتهشدهاعلامخواهدشد

دانشآموزانواجدشرایطازطریقسایتثبتنامسامانهسجامیبایستابتداهزینهثبتناممبلغهزارتومانراپرداختنمایند،سپسبادرجکردنمشخصاتفردییعنیباواردکردنشمارهملیخودزمانیکهموفقبهورودسامانهسجاشدندتمامیمراحلثبتناممدارسشاهدرامیتوانندانجامدهند

برایاطلاعاتبیشتردرموردشرایطثبتناممدارسشاهد،زماندقیقثبتناممقاطعمختلف،نحوهدرجامتیازهاوافزایششانسقبولی،امتیازشاملچهگزینههاییخواهدشد،مشاورهوانجامتمامیمراحلثبتناممدارسسجا،لیستمدارسشاهدتهرانبراساسرتبهبندیوتفکیکمنطقهومیتوانیدبامشاورانمجربدرختدانشازطریقشمارهبدونگرفتنپیششمارهوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمایید

پیشثبتناممدارسشاهددرسامانهسجاشاملمقاطع

داوطلبانبایدپیشثبتناممدارسشاهدتمامیمقاطعخودراازطریقسایتسجاانجامدهند

پیشثبتناممدارسشاهددیگربهصورتحضوریدرمدارسانجامنخواهدشد

داوطلبانمیبایستبهصورتاینترنتینسبتبهتکمیلفرمپیشثبتناممدارسشاهدسامانهسجادرسامانهجامعمدارسشاهدوایثارگراناقدامنمایند،متقاضیانزمانواردنمودنمشخصاتشناسنامهای،نامآموزشگاه،کدملی،ناماستان،نامونامخانوادگی،اطلاعاتمحلسکونتشاملآدرسشمارهتلفنکدپستی،انتخابنزدیکترینمدرسهوهمچنیندرجسهمیههامهمتوجهلازمرابهعملآورند

داوطلبانعزیزمیتوانندبرایمعرفیکانالسجاازطریقکانالتلگرامسامانهیمشاورهیتحصیلیدرختدانشاطلاعاتلازمرادراینرابطهکسبنمایند

مشاورانمجربدرختدانشمیتواننداطلاعاتبیشتردررابطهبامشاورهثبتناممدارسشاهد،لیستمدارسشاهدتهراندراختیارشماعزیزانقراردهندکافیستباشمارهگیریبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتتماسحاصلنماییدوبامشاورانمجربمادرارتباطباشید

برایورودمستقیمبهسایتسایتکلیکنمایید

 

درزیر نمونهبرگثبتناممدارسشاهدرامشاهدهمیکنید،کهشاملدونوعنمونهبرگخواهندشد

 

نمونهبرگثبتناممدارسشاهد

 

 

نمونهبرگثبتناممدارسشاهد

 

“ثبتناممدارسشاهدخودرابهمشاوراندرختدانشباخیالیراحتبسپارید”

پیشثبتناممدارسشاهدکاملابهصورتالکترونیکیوازطریقسایتسجابهنشانیانجامخواهدشدلذاباکسباطلاعاتکافیازمراحلثبتناممدارسشاهدوشرایطثبتنامسامانهسجاومدارکلازمبرایثبتناممدارسشاهداقدامبهثبتنامنماییدوپیشنهادمیشودبهدلیلحساسیتدردرستواردنمودناطلاعاتموردنیازورودبهسایتسجامراحلپیشثبتنامسایتسجا،شرایطثبتناممدارسشاهد،لیستمدارسشاهدتهرانباتفکیکجنسیتومنطقهراازطریقمشاوراندرختدانشباشمارگیریازطریقتلفنثابتوبدونپیششمارهانجامدهند

 

فرمثبتناممدارسشاهد

 

اولینفرمثبتناممدارسشاهدمربوطبهورودبهسامانهسجامیباشدکهدانشآموزانجهتورودبهسامانهپیشثبتناممدارسشاهداطلاعاتزیررابایدبراساسعکسزیرواردنمایند

دومینمرحلهپرکردنفرمثبتناممدارسشاهددرسامانهسجامربوطبهثبتمشخصاتدانشآموزمیباشدکهدرفرمثبتنامسامانهسجابایددرجشودتوصیهمیشودنهایتدقترادرتکمیلفرمثبتناممدارسشاهدبهعملآوریدزیرامسئولیتاشتباهواردشدناطلاعاتمتوجهدانشآموزخواهدبود

سومینفرمثبتناممدارسشاهددرسایتسجانمونهبرگثبتناممدارسشاهدمربوطبهدرجامتیازبندیبراساسسهمیهمیباشدازآنجاکهپذیرشدرمدارسشاهدبراساساولویتبندیصورتخواهدگرفتلذااولویتپذیرشبهترتیبشامل

درجسهمیهمدارسشاهدخودرابهمشاوراندرختدانشبسپارید

بهغیرازاینسهمیهودرجانهادرفرمهایثبتنامونمونهبرگثبتنامسامانهسجاسهمیههایهمچون

 

برایانتخابمدرسهودرجسهمیههایآزاد،اطلاعازلیستمدارسشاهدتهرانباتفکیکمنطقهایتمامیمقاطعوکلکشورمیتوانیدبامشاورانمشاورهتحصیلیدرختدانشازطریقشمارهبدونپیششمارهوتلفنثابتتماسحاصلنماییدوشانسقبولیدراینمدارسرابالاترببرید

مراحل نحوهثبتناممدارسنمونهدولتی و استعدادهایدرخشان شاملمرحلهمیباشدکهدرتصویرزیرکاملنشاندادهشدهاست

 

مراحلثبتناممدارسنمونهدولتی

 

حالبهمرحلهتکمیلتعهدواردخواهیدشدکهپسازتکمیلبررویذخیرهوبعدیکلیکنمایید

 

تکمیلتعهدنامه

 

دراینمرحلهبهتکمیلمشخصاتعمومیخودبپردازیدوبررویدکمهذخیرهوبعدیکلیکنمایید

درمراحلنحوهثبتناممدارسنمونهدولتیباکسبشرطمعدلوانتخابیکیازمدارسنمونهدولتیویااستعداددرخشانواردمرحلهتکمیلاطلاعاتمربوطخواهیدشد

حالبازدندکمهذخیرهوبعدیواردمرحلهپرداختهزینهخواهیدشدلازمبهذکراستکهتاقبلازپرداختهزینهاجازهویرایشاطلاعاتراداریدوپسازپرداختهزینهامکانویرایشاطلاعاتوجودندارد

پسازپرداختهزینهثبتنامازطریقکارتهایعضوشتابودرگاهبانکیکدرهگیریدریافتمیکنیدومیتوانیدنسبتبههپرینتاطلاعاتثبتنامخوداقدامنمایید

ثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانخودرابهمشاوراندرختدانشبسپارید

داوطلبینمحترمجهتدریافتاطلاعاتورفعمشکلاتوابهاماتخوددرموردورودبهسایتونحوهتکمیلفرمهایثنحوهثبتناممدارسنمونهدولتیاستعدادهایدرخشانو لیستمدارسنمونهدولتیتهران ، مشاورهتحصیلی تمامیمقاطعتحصیلی،مشاورهثبتناممدارسنمونهدولتیودیگرسوالاتخودازطریقتلفنثابتوباشمارهگیری  بدونپیششمارهبامشاورانتحصیلی درختدانش درارتباطباشند

شمارهتماس

کانالتلگرام

سامانهمشاورهتحصیلیدرختدانش

 

سامانهثبتنامآزمونورودیمدارس استعدادهایدرخشان ونمونهدولتی 

نحوهثبتناممدارسنمونهدولتیچگونهاست؟مطالعهمقاله

مراحلگامبهگامثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشان؟مطالعهمقاله

دراینمقالهسعیداریمنحوهثبتناممدارسنمونهدولتی،بهصورتمرحلهبهمرحلهتصویریونحوهورودبهسایتوراهنمایورودبهسایتثبتناممدارسنمونهدولتیوثبتناممدارستیزهوشانواستعداددرخشانراتوضیحدهیملطفاتاانتهایمقالهرامطالعهبفرمایید

سایتثبتناممدارسنمونهدولتینهمبهدهمتنهاسایترسمیآموزشوپرورشبرایثبتناممدارسنمونهدولتیوثبتنامآزمونمدارستیزهوشانوازهمهمهمترنحوهثبتناممدارسنمونهدولتیبهصورتتصویریمیباشدکهجهترفاهداوطلبانودانشآموزاندردسترسآنهاقرارگرفتهبههمیندلیلدیگرنیازیبهمراجعهحضوریبهمدارسنمونهدولتیومدارساستعداددرخشاننیست

آدرسسایتثبتنامآزمونورودیمدارساستعدادهایدرخشانونمونهدولتیبهنشانی   میباشدکهتوصیهمیشودازمرورگرهایازمرورگرهای ویااستفادهنمایید

جهتورودبهسامانهثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانداشتنکدملیورمزهمگامدانشآموزالزامیاستکهجهتدریافترمزهمگامخودمیتوانیدبهمدیرمدرسهمراجعهنماییدونقشوعنوانسازمانیخودراتاییدنمایید

مثالنقشدانشآموزوعنوانسازمانیناممدرسهانتخابیمیباشد

درصورتهرگونهمشکلدرورودبهسامانهثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانویامشاورهثبتناموانجامتمامیمراحلثبتناممدارسنمونهدولتی،اعلامنتایجمدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانمیتوانیدبامشاورانمجربدرختدانشازطریقشمارهگیریشمارهبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنمایید

انتشاردفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیازامروزفروردینماهبررویسایتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتیقرارخواهدگرفتداوطلبانتوصیهمیشودبهدلیلمحدودبودنزمانثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانحتمادرزمانتعیینشدهنسببهثبتنامخوددرسامانهثبتناممدارسنمونهاقدامنمایند

برایدریافتودانلوددفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیبایدبهسایتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتیبهنشانی  مراجعهنمایید،بهمحضمنتشرشدندفترچهلینکرنگیزیرفعالخواهدشد

 

دفترچهثبتناممدارسنمونهدولتی

مهلتثبتناممدرسهنمونهدولتیواستفادهازدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتیبهمدتیکهفتهوتاتاریخمیباشد

زمانبرگزاریآزمونورودیمتوسطهدورهدوممدارسنمونهدولتی،رأسساعتصبروزجمعهدرسراسرکشوربهصورتهمزمانبرگزارخواهدشدبرایاطلاعازلیستمدارسنمونهدولتیتهرانکلیکنمایید

زمانمشاهدهآزمونمدارستیزهوشاندههاولتیرماهسالمیباشد

توصیهمیشودبرایاطلاعاتبیشترانجامتمامیمراحلثبتناممدارسنمونهدولتیوتیزهوشان،معرفیمدارسنمونهومشاورهثبتنام،توضیحکاملدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتی،شرایطجدیدبرایثبتنامدانشآموزانمتوسط،برنامهریزیبرایقبولیدرآزمونتیزهوشان،معرفیمنابعآزموننهمبهدهمتیزهوشان،لیستمدارستیزهوشانتهرانومیتوانیدبامشاورانمجربدرختدانشازریقشمارهگیریشمارهبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتتماسحاصلنمایید

بهمنظورشناساییوجذبدانشآموزانمستعدوباهوشآموزشوپرورشکشورآزمونیتحتعنوانثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتیجهتادامهتحصیلدرمدارساستعدادهایدرخشانوثبتناممدارسنمونهدولتیدورهدوممتوسطهسالتحصیلی،ثبتنامآزمونمدارستیزهوشان برگزارمیکند،دراینمقالهسعیداریمبهتمامیسوالاتداوطلبانووالدینکهبامشاورهتحصیلیدرختدانشتماسگرفتهاندپاسخدهیم

خبرفوریشروعثبتناممدارسنمونهدولتیواستعداددرخشانازامروزفروردینبرایاطلاعاتبیشتروشرایطجدیدثبتنامبامشاوراندرختدانشدرتماسباشید

سایتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتیازطریقسایتثبتنامنمونهدولتیهراستانبهنشانیانجاممیشودنحوهثبتنامهراستانبااستاندیگرفرقمیکندواکثراستانهابهصورتاینترنتیمیباشدبرایاطلاعازنحوهثبتناماستانخودحتمابامشاورانمجربدرختدانشدرتماسباشید

سایتثبتناممدارسنمونهدولتیتهرانهمانسایتنمونهدولتیسامانهثبتنامآزمونورودیمدارساستعدادهایدرخشانونمونهدولتینهمبهدهمتهرانسالتحصیلی،میباشدکهتوصیهمیشودبرایثبتناممدارسنمونهتهران،ثبتناممدارسنمونهنهمبهدهمدوممتوسطه،نکونهدولتیاولنتوسطهپایههفتم،زمانونحوهاعلامنتایجمدارسنمونهدولتیحتمابامشاوراندرختدانشدرارتباطباشیدچونازحساسیتبالاییبرخورداراست

پرتالمرکزپرورشاستعدادهایدرخشانکشور

سایتوزارتآموزشوپرورش

 

اینستاگرامسامانهمشاورهتحصیلیدرختدانش

يكيازشروطاصليداشتنحداقلمعدلسالانهبرايپايههشتمدرسالتحصيليميباشدو ثبتناممدارستيزهوشان شاملدانشآموزانيكهمعدلكلپايههشتمآنهاكمترازنميباشدوهمچنيناگردانشآموزانپايهنهممدارستيزهوشانهستيدازشركتدرآزمونمدارستيزهوشاننهمبهدهممعافميباشيد

ملاكثبتنامدانشآموزانپايهنهمدرآزمونوروديدبيرستانهايدورهدوممتوسطهنظريوهنرستانهايفنيوحرفهايونمونهدولتي،كسبحداقلمعدلدرنوبتاولسالتحصيليميباشد

برايدريافتاطلاعاتبيشترميتوانيدازطريقشمارهبدوننيازبهگرفتنكددرازتباطباشيد

نحوهثبتنامآزمونمدارستيزهوشان تماماازطريقسامانهمدارستيزهوشانبهنشانياينترنتي  ميباشدوشاملچهارمرحلهزيرميباشد

مداركلازمبرايثبتنامآزمونمدارستيزهوشانشاملاطلاعاتشخصي،خانوادگيوتحصيليدانشآموزانميباشدكهدرفرمهايثبتنامبهدقتتمامياطلاعاتبايدواردشودكهشامل

نحوهورودبه سايتثبتنامآزمونمدارستيزهوشان ابتدامراجعهبهسايت  وسپسورودبهسيستمازطريقواردنمودنكدمليورمزورودهمگامخوددرفيلدهايمربوطهميباشد

رمزورودهمگامازطريقمدرسهدراختياردانشآموزانقرارميگيردواگررمزهمگامخودرادريافتننمودهايدميتوانيدبهمديرمدرسهخودمراجعهكنيد

شرايطثبتنامآزمونمدارستيزهوشان شاملسهدستهشرايطميباشد

از شرايطعموميثبتنامآزمونمدارستيزهوشان داشتنتابعيتايرانميباشدكهالبتهاتباعغيرايرانينيزباشرايطخاصميتواننددرآزمونتيزهوشانشركتنمايند

از شرايطاختصاصيشركتدرآزمونمدارستيزهوشان داشتنمعدلكلسالانهوبالاتربرايپايههشتمواشتغالبهتحصيلدرپايهنهمومعدلترماولبهبالادرپايهنهمميباشد

دانشآموزانپايهنهماستعداددرخشانكهازشركتدرآزمونوروديمعافهستندكهتعيينمدرسهدورهدوممتوسطهدانشآموزانبهعهده ادارهكلآموزشوپرورش استانميباشد

قابلتوجهدانشآموزانتيزهوشبرايموفقيتدرتماميمقاطعتحصيلينيازبهبرنامهريزيمنظمداريد،براييك برنامهريزيدرسيتيزهوشان، معرفيمدارستيزهوشان، اعلامنتايجآزمونمدارستيزهوشان، شرايطثبتنامآزمونمدارستيزهوشان ثبتناممدارسشاهد وديگرسوالاتخوددرموردمدارستيزهوشانوثبتنامآزمونتيزهوشاندرپايهنهمبهدهمبامشاورانوكارشناسان درختدانش درارتباطباشيدشمارهارتباطباكارشناسانومشاوراندرختدانش  ميباشد

 

راههايارتباطيباكارشناسانومشاوراندرختدانش

شمارهتماس 

كانالتلگرام

 

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

ليستمدارسنمونهدولتيتهرانبهتفكيكمنطقهكداماست؟درادامهمقالهبهصورتجدول

رتبهبنديمدارسنمونهدولتيتهرانچگونهاست؟معيارهايسنجشمدارسنمونهدولتي

بهترينمدرسهنمونهدولتيتهرانچهمدرسهاياست؟فرهنگ،فرزانگانو

آدرس،شمارهتلفنوليستمدارسنمونهدولتيتهران چيست؟بهتفكيكجنسيت

ليستمدارستيزهوشانتهرانوليستمدارسشاهدتهران؟

و

هموارهازسوالاتبسياريازواجدينشرايطثبتناممدارسنمونهدولتيبودهاستكهطيتماسبامشاورانتحصيليدرختدانشدانشمطرحنمودهاندونگرانيدانشآموزانوبهخصوصاوليايداوطلبانكهكداممدرسهنمونهدولتيراميتوانمانتخابكنم؟چهمعيارهاييرادرانتخابمدرسهنمونهدولتيدرنظربگيريم؟كهدرادامهمقالهمفصلبهاينسوالاتپاسخخواهيمداد

ليستمدارسنمونهدولتيتهران

يكيازدغدغههايوالدينانتخابنمودنمدرسهبارتبهبنديخوببرايفرزندخودهستاماانتخابنمودنيكمدرسهخوببايدبراساسمعيارهايرتبهبنديمدارسنمونهدولتيباشدزيراشاهديممعمولاوالدينباپرسوجوازكسانيكهدرمدرسهموردنظردرسخواندهاندوبدوندرنظرگرفتنبسياريازشاخصهايرتبهبنديمدارسدولتياقدامبهانتخابمدرسهموردنظرخواهندكرد

بايدتوجهنمودكهنهتنهابرايرتبهبنديمدارسنمونهدولتيتهرانوديگرمدارسدولتيسراسركشوربلكهرتبهبنديهرموضوعديگرينيازبهمعيارهايمخصوصهستكهازمعيارهايرتبهبنديمدارسدولتيميتوانبه

واشارهنمودكهحساسيتانتخابمدارسبرترنمونهدولتينيازبهامرمشاوروكارشناسرادوچندانخواهدنمود،لذاتوصيهميكنيمكهثبتناممدارسنمونهدولتيخودراازطريقمشاوراندرختدانشانجامدهيد باشمارهگيريازتلفنثابتوبدونپيششمارهازسراسركشور

آموزشوپرورشجهتبرآوردكيفيتمدارسنمونهدولتيباطرحپرسشنامهوتكميلآنتوسطدانشآموزانواوليايآنهاسعيدررتبهبنديمدارسنمونهدولتيوانتخاببرترينمدارسنمونهدولتيتهراننمودجهتايجادرقابتدرميانمدارسوبالابردنكيفيتآموزشيوتربيتيمدارسكهسوالاتموضوعاتزيرراشاملميشود

و

كهازبرترينمدارسدولتيتهران ميتوانبهمدارسفرهنگ،فرزانگان،اسوه،امامصادقع،علامهحليواشارهنمودوبراياطلاعازليستبهترينمدارسدولتيتهرانميتوانيدازطريقتلفنثابتوبدونپيششمارهباشمارهبامشاورانتحصيليدختدانشتماسبگيريد

دراينقسمتليستمدارسنمونهدولتيتهرانرابهتفكيكمنطقهوجنسيتارائهنمودهايم،بايدتوجهداشتهباشيدكهمدارسنمونهدولتيدركنارمدارسشاهدومدارسسمپادجزمدارسخاصمحسوبميشوندوپذيرشدانشآموزاندرمدارسنمونهدولتيبراساسشركتدرآزمونوروديمدارسنمونهدولتيازطريقسامانه وكسبنمرهقبوليميباشد

ليستمدارسنمونهدولتيتهرانرادرجداولزيرارائهدادهايم

ليستمدارسنمونهدولتيپسرانهمتوسطهدومتهرانبرايدبيرستاننظريوهنرستان بهتفكيكمنطقهرادرجداولزيرارائهنمودهايم

جدولشمارهيك

جدولشمارهدو

ليستمدارسنمونهدولتيدخترانهمتوسطهدومتهرانبرايدبيرستاننظريوهنرستان بهتفكيكمنطقهرادرجداولزيرارائهنمودهايم

جدولشمارهسه

جدولشماره

 

ثبتنامآزموننمونهدولتياستانتهراندرفروردينآغازخواهدشدومهلتثبتنامآزمونوروديمدارسنمونهدولتيتهرانبهمدتيكهفتهتاارديبهشتخواهدبود،داوطلبانميتوانندبراياطلاعازشرايطثبتناممدارسدولتي،نحوهثبتناممدارسنمونهدولتي،مشاورهانتخابمدرسهوبامشاوراندرختدانشازطريقتلفنثابتوباشمارهگيريبدونپيششمارهدرارتباطباشند

ليستمدارسشاهدتهرانيكيازمهمترينانتخابهادرثبتناممدارسشاهد ميباشد،بسياريازداوطلبانزمانيكهبامشاورهتحصيليدرختدانشتماسميگيرنداينسوالرادرذهندارندكهآياانتخابمدرسهشاهدخودامتيازمحسوبميشود؟مامجازهستيمچهمدرسهايراانتخابنماييم؟ليستمدارسشاهدتهرانبهتفكيكمنطقهايدرمقاطعمختلفكدامند؟دراينمقالهسعيداريمبهتمامياينسوالاتپاسخبدهيموليستمدارسشاهدتهرانبهتفكيكمنطقهايوجنسيتدخترانهوپسرانهبارسمجدولهمراهبانحوهثبتناممدارسشاهدارائهنماييم

صحيحترينانتخابمدرسهشاهددرتهرانبهنحويكهامتيازمحسوبشودايناستكهحتمامدرسهايراانتخابكنيدكهدرمحدودهيامنطقهمحلسكونتدانشآموزباشددرغيراينصورتشانسقبوليداوطلببهحداقلميرسد،درزيرليستبهترينمدارسشاهدپسرانهودخترانهتهراندرسهمقطعاولابتدايي،متوسطهاولپايههفتم،متوسطهدومپايهدهمراهمراهبانحوهورودبهسامانهسجاكاملتوضيحدادهايم

توجهمهمجدولمدارسشاهدديگراستانهادرانتهايمقالهميباشد

ليستمدارسشاهدتهرانپسرانهشاملسهمقطعميباشدكهبهترتيب

ميباشدكهدرزيرثبتناممدارسشاهدهركدامازمناطقراجداگانههمراهباشمارهتماسمدارسشاهدپسرانهتهران،آدرسمدارسشاهدپسرانهتهران،منطقهشهريمدرسهدرتهرانهمراهباناممدرسهليستنمودهايم

قبلازمشاهدهليستمدارسشاهددخترانهوپسرانهتهرانتماميمقاطعتوصيهميشودبراياطلاعازشرايطثبتناممدارسشاهد،مشاورهانجامتماميمراحلثبتنامبهصورتتلفنيوحضوري،درجصحيحامتيازوافزايششانسقبوليوانتخاببهترينمدرسهونزديكبهمحلسكونت،ارائهفرمهايثبتناممدارسشاهد،معرفيسايتسايتثبتناممدارسشاهدوميتوانيدباشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتتماسحاصلنماييد

 

 

ميداننوبنيادخيابانلنگريخيابانصنايعخيابانگلزارجنوبينبشبهزار

مدارسشاهددورهمتوسطهدوماستانتهرانشاملسهگروهميباشد

ناممدرسه

منطقه

آدرس

جنسيت

تلفن

جلالآلاحمددبيرستاننظري

ميدانتجريشخيابانشهيددربنديخيابانتختيميدانتختي

پسرانه

شهدايبدردبيرستاننطري

سيمايايرانفاز

پسرانه

فتحدبيرستاننظري 

پاسداراننيستانهفتمخحجتصوريخشهيدصالححسينيپلاك

پسرانه

شهيدآوينيهنرستانكاردانش

 پاسداراننيستانپنجمپلاك

پسرانه

شهيدمطهريدبيرستاننظري 

متريدوممجيديهنبششهيدابراهيمي

پسرانه

شهيدرجاييدبيرستاننظري 

ستاريخپيامبرمركزيخهجرتگلزار

پسرانه

مبشردبيرستاننظري

خيابانحافظروبرويدانشگاهاميركبيركوچهشيرينپلاك

پسرانه

ملاصدرادبيرستاننظري

خدماوندخنبيئيان

پسرانه

شهيدمدرسدبيرستاننظري

خيابانمجاهديناسلامكويقائنپلاك

پسرانه

مهديوندبيرستاننظري

پيروزيخياباننيرويهواييپلاك

پسرانه

فروغشهادتدبيرستاننظري

اتوبانمحلاتيخميثمخشهيدكيانيكوچهشهيدشريعت

پسرانه

شهيدمصطفياحمديروشنهنرستانفنيوحرفهاي

اتوبانمحلاتي،چهارراهميثم،خيابانشهيدكياني،كوچهشهيدميرمحمدي

پسرانه 

شهيدمصطفياحمديروشنهنرستانكاردانش

اتوبانمحلاتي،چهارراهميثم،خيابانشهيدكياني،كوچهشهيدميرمحمديپلاك

پسرانه 

سروشدبيرستاننظري

ياغچيآبادخيابانشريعتيمجتمعآموزشيشريعتي

پسرانه

وارثانحسينع

انتهايپلامامزادهحسناوليافتآبادكمدرسه

پسرانه

شهيدعليمحمدي

خانيآبادنوخميثاقشماليخشقايقكوچهنيلوفرروبرويپاركبهمن

پسرانه

ليستمدارسشاهدتهراندخترانهشاملسهمقطعميباشدكهبهترتيب

ميباشدكهدرزيرمدارسشاهدهركدامازمناطقراجداگانههمراهباشمارهتماسمدارسشاهددخترانهتهران،آدرسمدارسشاهددخترانهتهران،منطقهشهريمدرسهدرتهرانهمراهباناممدرسهليستنمودهايم

براياطلاعازليستمدارسابتداييشاهدمشهدوآدرسمدارسراهنماييشاهدميتوانيدبررويلينكهايموردنظركليكنماييد

خيابانبخارائيفلكهچهارمخجمشيدسيد

خيابانابوذرتقاطعسجادجنوبيپلاكث

 

 

ناممدرسه

منطقه

آدرس

جنسيت

تلفن

شهيدعسگريان

ميداننوبنيادخلنگريخصنايعگلزارجنوبينبشبهزار

دخترانه

صابرين 

پاسدارانپايينترازاقدسيهتنگستان

دخترانه

فاطمهالزهراس

خستارخاننرسيدهبهپلكوچهشهيددهقانپلاك

دخترانه

مشكوه

 

خوليعصرجنبمدرسهراهنمائيرازيپسران

دخترانه 

آسيه

فلكهچهارمتهرانپارسختوحيدخششمغربي 

دخترانه

شهداياكباتان 

شهركاكباتانفازبلوارشهيدصارميخگلهاخصنايعهواپيماييجنبدبستانشهيدناظم

دخترانه

حضرتمعصومهس 

دخترانه

ميثاق 

شهيدمدنيروبرويباشگاهخسجادپلاك

دخترانه

هاجر

خآزاديبينخوشورودكي

دخترانه

روشنگر 

ميدانبهارستانروبرويبيمارستانطرفهكوچهاستقلالپلاك

دخترانه

حجاب 

ميدانامامتعبدالعظيميافتخاريپلاك

دخترانه

امامحسينع 

خشهيدمحلاتيختكيهاكبرآباديجنوبينرسيدهبهميدانآيتاللهسعيدي

دخترانه

فجر

خخاورانايستگاهمنبعآبجنبفرهنگسرايخاوران

دخترانه

جهاد

جواديهمترياولچهارراهصالحنياكوچهشهيدثانيپلاك

دخترانه

شهيدرجايي

خشهيدرجاييـروبرويپاركشهيدرجاييـپلاك

دخترانه

شهيدباهنر

خابوذرروبرويشهرداريپلاكث

دخترانه

اطهر

خبهمني

ثبتناممدارسشاهدكرمانشاهدرمقطعدبيرستانسالمطابقهرسالصورتميگيردازآنجاييكهممكناستدانشآموزانباروشثبتناممدارسدبيرستانشاهدكرمانشاهآشنايينداشتهباشنددراينمقالهقصدداريمبهمعرفياينكهمدارسمتوسطهدومشاهدكرمانشاهكدامند؟ليستمدارسشاهدمتوسطهاولكرمانشاهبراساسجنسيتومنطقهچيست؟چگونهدرسايتسجاثبتنامكنيم؟وسوالاتيكهبرايآشناييبامراحلنحوهثبتناممدارسشاهدونحوهبالابردنشانسقبوليدرمدارسشاهدبپردازيم

ثبتناممدارسشاهددرسامانهسجادركرمانشاهدرسهمقطعتحصيليصورتخواهدگرفت 

متقاضيانثبتناممدارسشاهدكرمانشاهميتوانندباتوجهبهمحلسكونتوپايهتحصيليخودجهتثبتناماقدامنمايند،برايثبتنامميتوانيدازطريقشمارهتماسبدوننيازبهگرفتنكدبامشاوريندرختدانشدرارتباطباشيد

تماميمراحلثبتنامبصورتهماهنگكشوريوازطريقسامانهسجابهنشاني صورتميگيرد

برايصحيحانجامدادنمراحل ثبتناممدارسشاهدكرمانشاهازطريقمشاور،درجسهميهها،انتخاببهترين ونزديكترينمدرسه،افزايشيافتنشانسقبوليبرايفرزندانغيرشاهدوفرهنگيمانندكسبمقام–رتبه–حافظان قرآنوآدرسوشمارهتماسليستمدارسدبيرستانشاهدكرمانشاه،ليستمدارسدخترانهشاهدتهران بهتفكيكمنطقهپسرانهودخترانهو…  ميتوانيدبامشاورهتحصيليدرختدانشازطريقشمارهازطريقتلفنثابتبدونگرفتنپيششمارهتماسحاصلنماييد

داوطلبانومتقاضيانميتوانندبرايمشاهدهليستمدارسشاهدكرمانشاهدورهدوممتوسطهيادبيرستانجدولزيررامطالعهنمايند

باتوجهبهاينكهدرجدولبالاليستمدارسشاهدكرمانشاهدبيرستاندخترانهرامشاهدهنمودهدرزيرميتوانيدليستمدارسدورهدوممتوسطهپسرانهراباشمارهتماسمدارسدريافتنماييد

درجدولزيرليستمدارسشاهددورهاولمتوسطهكرمانشاهرابهتفكيكجنسيتارائهدادهايمكهدانشآموزانبراساسمنظقهمسكونيوباتوجهبهليستمدارسراهنماييشاهدكرمانشاهميتوانندمدرسهنزديكبهسكونتخودراانتخابنمايند

ليستمدارسدورهاولمتوسطهپسرانهكرمانشاهراميتوانيددرجدولزيرمشاهدهنمودهوبرايدريافتاطلاعاتزيرميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشدرارتباطباشيد

ثبتناممدارسابتداييشاهدكرمانشاهبراساسمقرراتاموزشوپرورشوضوابطتعيينشدههرسالهصورتميگيرد

 والديندانشاموزانمحترمجهتاطلاعازليستكاملمدارسابتداييشاهدكرمانشاهشرايطثبتناموزماندقيقثبتناموشمارهتلفنوادرسمدارسازطريقشماره باتلفنثابتوبدونپيششمارهبامشاورانمدارسشاهددرختدانشدرارتباطباشند

مشاورانمجربدرختدانشباسابقهطولانيدرزمينهفعاليتهايمشاورهايدرراستاوپيشبرداهدافخودوموفقيتتحصيلي،هدايتتصيليداوطلباندرتماميمقاطعهمراهشماخواهندبودبرايثبتمدارسشاهد،ثبتناممدارستيزهوشانومدارسنمونهدولتي،شرايطثبتنامآزمونتيزهوشانونحوهثبتناممدارسشاهدبرنامهريزيهايدرسيوميتوانيدبامشاوراندرختدانشازطريقتلفنثابتشمارهبدوننيازبهگرفتنكدتماسحاصلبفرماييد

ورودبهسايتسجا

 

هرسالهپسازپایانامتحاناتترمدومدانشآموزان،یافتنمدرسهنمونهدرمقطعبالاتریکیازنگرانیهایدانشآموزانووالدینآنهامیباشد،مشهدبهعنوانپایتختمعنویکشورمدارسشاهدسطحبالاییداردکهازجنبههایمختلفقابلمقایسهورقابتباسایرمدارسشاهددرکشورمیباشند

درمقالههایقبلیسایتجامعدرختدانشدرموردلیستمدارسراهنماییشاهدمشهدولیستمدارسدبیرستانشاهدمشهدتوضیحدادیمامامدارسابتداییشاهداستانخراسانرضویبرایسالازدانشآموزانواجدشرایطثبتناممدارسشاهددرمقاطعمختلفثبتنامبهعملخواهدآورد،کهدراینمقالهسعیداریمبهمعرفیلیستمدارسابتداییشاهدمشهدبپردازیموهمچنین ثبتناممدارسشاهدونحوهثبتناممدارسشاهددرسامانهسجاکهدرانتهایمقالهتوضیحدادهخواهدشد

لیستمدارسابتداییشاهدمشهد

مدارسیکهازلحاطامکاناتآموزشیورفاهیدرسطحبالاییباشند،کادرمدارسازویژگیهایعلمی،اخلاقیوآموزشیویژهایبرخوردارباشندکهازاینرومدارسشاهدبهدلیلحساسیتبالادرانتخابکادروهمچنینگنجاندهشدنمباحثتربیتیبهعنوانبرنامهمکملدراینمدارسلیستمدارسابتداییشاهدمشهدوامکاناتسختافزاریخوبمانندکلاسهایهوشمندازویژگیهایقابلقبولیبرخوردارهستند

ثبتناممدارسشاهدبهصورتاینترنتیوازطریقسامانهسجابهنشانی ودرمقاطعزیرصورتخواهدگرفت

دراینمقالهسعیداریملیستمدارسابتداییشاهدمشهد و شاهداستانخراسانرضویرابیاننماییم،دانشآموزانووالدینمحترمجهتاطلاعازلیستکاملمدارسشاهدمشهدوآدرسوشمارهتلفنمدارسازطریقشمارهگیریباتلفنثابتوبدونپیششمارهبامشاورانمدارسشاهددرختدانشدرارتباطباشندبرایاطلاعازلیستمدارسشاهدتهراننیزکلیکنمایید

لیستمدارسابتداییپسرانهخراسانرضوی

لیستمدارسپسرانه شاهداستانخراسانرضویدرمقطعابتداییعبارتنداز

لیستمدارسابتداییپسرانهمشهدرامیتوانیددرجدولزیرمشاهدهنمایید

داوطلبانومتقاضیانثبتناممدارسشاهدمشهدمیتواننددرجدولزیرلیستمدارسابتداییشاهددخترانهمشهدرامشاهدهنمایندبرایدریافتاطلاعاتدقیقوثبتنامخودباآمتیازهیمتفاوتوسهمیههایموجودمیتوانیدبامشاورانتحصیلیدرختدانشدرارتباطباشید

لیستمدارسابتداییشهرستانهایخراسانرضویبهشرحزیراست

لیستمدارسابتداییدخترانهشهرستانهایخراسانرضویبهشرحزیراست

مشاورانمجربدرختدانشبامشاورهتحصیلیوآگاهیواطلاعاتکاملدرزمینهموفقیتوپیشرفتتحصیلیدانشآموزانمدارسشاهد،برنامهریزیدرسیتیزهوشان،فرمهایهدایتتحصیلی؛ثبتناممدارسشاهد،لیستمدارسابتداییشاهدمشهد،لیستبهترینمدارسشاهد،سامانهسجاچیست؟بهصورتشبانهروزیباشمارهبدونکدگیریآمادهپاسخگوییوارائهراهنماییهایلازمبهشمادانشآموزانگرامیاست

راههایارتباطیبامشاورانمجربسامانهسجادرختدانش

شمارهتماس

کانالتلگرام

 

اینستاگراممشاورهتحصیلیدرختدانش

زمانثبتنامآزمونمدارستيزهوشاننهمبهدهمچهوقتميباشد؟ارديبهشت

شرايطثبتناممدارستيزهوشانچگونهميباشد؟معدلبالايمطالعهمقاله

آياآزمونتيزهوشانباثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيتجميعشدهاست؟بله

وضعيتشهريهدرمدارستيزهوشانچگونهاست؟

طبقاعلامقبليازطريقپايگاهاطلاعرسانيمركزملّيپرورشاستعدادهايدرخشاندانشپژوهانجوانبهنشاني،مبنيبرآغازثبت‌نامآزمونورودي‌مدارس‌استعدادهاي‌درخشان‌و‌دانشپژوهانجواناعلامميكندثبتنامدرتاريخفروردينازطريقسامانهثبتنام آغازميشود ثبتنامآزمونتيزهوشاندردومقطعششمبههفتمونهمبهدهمانجامميشداماسالتحصيليفقطدريكمقطعودرپايهنهمبهدهمانجامخواهدشد

آزمونتيزهوشاندرپايهششمبههفتمبرايسالتحصيليحذفخواهدشدوهمچنينثبتناممدارسنمونهباتيزهوشاندرپايهنهمبهدهمتجميعشدهاست،توصيهميشودبراياطلاعاتبيتشرونحوهثبتناممدارستيزهوشانومعرفيوانتخابمدارستيزهوشانتهرانوبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتتماسحاصلنماييد

برايثبتنامآزمونتيزهوشاننهمبهدهم اولاينكهايرانيباشيددوماينكه معدلپايههشتمبالايداشتهباشيددقتكنيدكهمعدلسالانههشتمملاكاستومعدلكلشمابايد درپايههشتم بالايباشدالبتهاتباعغيرايرانيهمحقثبتنامدرآزمونتيزهوشاننهمبهدهمرادارندالبتهباشرايطخاصلازمبهذكراستشرايطثبتنامممكناستهرسالباتغييراتيمواجهشود

برايهركدامازعنوايندرسيتيزهوشاندههاجلدكتابمنتشرشدهاستكهتعداديازاينكتابهاخيليبهترازبقيههستندوهركدامازاينكتابهايخوبويژگيهايخاصخودرادارندمثلاتعداديدرسنامههايقويدارند،بعضيهاپاسخهايتشريحيخوبيارايهكردندوتعداديديگرسوالاتيجامعدارندكهبهخوبيمباحثراپوششميدهد

انتخاباينكتابهاباتوجهبهويژگيهاونقاطضعفوقوتدرهرداوطلبميتوانندمتفاوتباشدمثلادردرسرياضيكتابهايزياديچاپشدهاندبهترينآنهارياضياتتيزهوشانخيليسبز–مبتكران–فارابيوانديشمندهستندكهدراينبينمثلاكتابانديشمندبهدليلپاسخسوالاتتشريحيكاملومتفاوتآنازكيفيتمناسبيبرخورداراست

سوالاتآزمونتيزهوشاننهمبهدهمبهدوبخشسوالاتاستعدادتحليليواستعدادتحصيليتقسيمميشوندتعدادسوالاتميباشدودرصدنمرهآزمونرااين سوالاتبهخوداختصاص ميدهندآزمونشاملسوالديگراستكهبهآنسوالاتاستعدادتحصيليميگويندودرصدنمرهآزمونمربوطبههمينقسمتميباشددراينقسمتسوالاتيازدرسهاي قرآنومعارفاسلاميياآموزشقرانوپيامهايآسمانسوال،زبانوادبياتفارسيسوال،مطالعاتاجتماعيكهشاملتاريخ،جغرافيواجتماعياست سوال،علومتجربيسوالورياضيسوالمطرحميشودزمانپاسخگوييبهسوالاتاستعدادتحليليدقيقههردقيقهسوالوزمانپاسخگوييبهسوالاتاستعدادتحصيليدقيقههردقيقهحدودثانيهاست

ازبين۵ نوعمدرسهدولتيتنهامدارسدولتيعاديهستندكهحقدريافتشهريهازخانوادهها راندارندوبقيهمدارسدولتيميتوانندتاسقفميليونوهزارتومانشهريهبگيرند

بهگزارشتيزلند،بهنقلازممتازنيوز،درحاليكهخيليازوالدين ازپسهزينهفرزندشاندرمدارسدولتيعاديبرنمي‌آيند،دانش‌آموزانيهستندكهچندهاميليونتومانشهريهراتنهابراييكدورهتحصيلميپردازنداستفادهازدبيرانمجرب وباسابقه،شركتدر كلاس‌هايفوق‌العاده،شركتدربرنامه‌هايپ‍ژوهشيوتحقيقاتيدرآزمايشگاه‌ها،آماده‌سازيكودكان برايحضوردردانشگاهوآموزشچندزبانخارجيبهصورتهمزمان،تنهانمونهاي ازخدماتياستكهدرمدارسغيردولتيارائهمي‌شودخيليازوالديندانشآموزانهمباوجودآنكهبهسختيازپسهزينه‌هايفرزندشاندرمدارسغيردولتيوغيرانتفاعيبرمي‌آيند،امابارسنگينشهريهرابرگردنخودانداخته وحاضرنيستندفرزندشاندرمدارسدولتيعاديتحصيلنمايد

بهگفتهمديركلآموزشوپرورششهرتهرانستادثبتنامدرتهرانوجودداردكهازآغاززمانثبتناممدارستاامروزتعدادشكاياتبهموردرسيدهاست

اوگفتامسالدرصدرشدشهريهدردورهمتوسطهدوموپيشدانشگاهيكمترازدرصداست

ايشانبااشارهبهاينكهدردورهابتداييساعتدرسارائهمي‌شودكه‌ساعتآنبرنامهمصوبدرسيوساعتفوقبرنامهاست،گفتكفشهريهمدارسابتداييغيردولتيدرشهرتهرانميليونوهزارتومانوسقفآنميليونوهزارتوماناست

مديركلآموزشوپرورششهرتهران ادامهداددرمتوسطهاولساعتدرسيوجودداردكهساعتبرنامهدرسيمصوبوساعتفوقبرنامهاستكمترينميزانشهريهمصوبشهرتهراندرايندورهميليونوهزارتومانوبيشترينميزانآنميليونهزارتوماناست

اوبابياناينكهدرمتوسطهدومنيزساعتدرسارائهشده كهساعتآنبرنامهمصوبدرسيوساعتآنفوقبرنامهاستوكفشهريهدرايندورهميليونوهزارتومانوسقفآنميليونوهزارتومانميباشد

رمانمشاهدهنتايجآزمونمدارستيزهوشانثبتناممعمولادرتاريخفروردينانجامميشودوآزمونتيزهوشاندرارديبهشتماهبرگزارميشود

نتايجآزمونتيزهوشاندرتاريخخرداداعلامخواهدشد

برايدريافت برنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهمموثردرآزمونتيزهوشان ميتوانيدبامشاراندرختدانشدرارتباطباشيد

راههايارتباطي باكارشناسانومشاوراندرختدانششامل

شمارهتماس 

 

كانالتلگرام اينستاگرام سامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

ذخيرهدرلغتبهمعنايجانشين،نتايجذخيرهمدارسشاهدويابهعبارتديگرليستذخيرههايشاهدزمانيكهنتيجهمدارسشاهداعلامخواهدشدبهخاطراينكهحقيازكسيضايعنشودبرخيازدانشآموزانرادرليستذخيرهشاهدقرارخواهنددادتادرصورتاشتباهيواردنشدناطلاعاتدانشآموزانقبوليعادييانداشتنمدركسهميهازليستجانشينهااستفادهشود

قبوليدرليستذخيرههاسشاهدتضمينينيست

اعلامنتايجمدارسشاهد شاملسهدستهازنتايجميباشدكهبهترتيبليستپذيرفتهشدگانعادي، ليستذخيرههايشاهد،ليستمردوديهاكهدراينمقالهميخواهيمدرموردليستذخيرههاينتايجمدارسشاهدتوضيحبدهيم

همانطوركهاطلاعداريد، نتايجمدارسشاهدپايهدهم برايسالتحصيليدرتاريختيرماهاعلامشد،مدارسپايههفتممدارسشاهددرتاريختيرماهدر سامانهسجا ميتوانند مشاهدهنتايجمدارسشاهد خودرادريافتنمايند،ودانشآموزانيكهموفقشدندكهنمرهقبوليراكسبنمايندبامراجعهبهمدرسهموردنظروتكميلمداركثبتميتوانندثبتنامخودراانجامدهند

براياطلاعاز ليستمدارسشاهدتهران وشهرستانها،مداركلازمجهتثبتنام،زماناعلامنتايجذخيرههايشاهد،ورودبهسايت  وميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشماره  بدونگرفتنپيششمارهوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

باتوجهبهاينكهتاتاريخمردادنتايجآخرينمرحلهمدارسشاهدپسازبررسيمداركثبتنامدانشآموزاناعلامخواهدشد،دوستانعزيزكهدرليستذخيرههاقراردارندميتوانندتاتاريخمذكورصبروتحملكافيداشتهباشندتانتايجنهايياعلامشودچراكهخيليازدانشآموزانپايهدهمقبلازاعلامنتايجاوليهفرزندانخودرادرمدارسديگرثبتنامنمودهوازثبتناممدارسشاهدخوددارينمودهاند

ليستذخيرههايمدرسهشاهد،امسالشانسبيشتريبرايقبوليومورداكسپتواقعشدنرادارند،افرادميتوانندبامراجعه بهمدرسهمنتخبازنزديكاخريناطلاعاتراازبابتثبتناموليستذخيرههادريافتنمايند

بعضيازمدارسبهاحتمالزياد،افزايشظرفيتپذيرشرااعلامكنندودراينصورتليستذخيرههابهراحتيميتوانندثبتنامخودراانجامدهند

مشاورهتحصيليدرختدانش،دركنارشمادوستانعزيزخواهدبودبراياطلاعاتبيشتردربابموضوعنتايجشاهدومطرحنمودنهرگونهسوالميتوانيدبامشاوراندرختدانشدرارتباطباشيد

شمارهتماس

كانالتلگرام 

 

اينستاگراممشاورهتحصيليدرختدانش

نحوهدريافت اعلامنتايجمدارسشاهد تماميمقاطعيكيازمهمترينسوالاتدانشآموزانووالدينميباشدكهبامشاورهتحصيليدرختدانشتماسگرفتهانددراينمقالهسعيداريمبهتمامياينسوالاتنحوهمشاهدهنتايجمدارسشاهدبهصورتكاملپاسخدهيملطفاتاانتهايمقالهرامطالعهنماييد

 

برايدريافتنتايجمدارسشاهدتماميمقاطع،همچنينمداركلازمجهتثبتنامحضوريمدارسشاهد،انتخاببهترينونزديكترينمدرسه،ورودبهسايتميتوانيدباشمارهازطريقتلفنثابتبدونپيششمارهتماسحاصلنماييد

درزيرزمانبندياعلامنتايجمدارسشاهدرابرايشمادانشآموزانعزيزقراردادهايمكهاعلامنتيجهمدارسشاهدنيزخودشاملچندمرحلهميباشد

برايمشاهدهنتايجثبتناممتوسطهدوممدارسشاهدومداركلازمجهتثبتنامحضوريمدارسشاهدپايهوهمچنيندانشآموزانيكهبهعنوانذخيرهپذيرششوندبراياطلاعاتبيشترميتوانيدبامشاوراندرختدانشباشمارهگيريازطريقتلفنثابتوبدونگرفتنپيششمارهتماسحاصلنماييدويابرايمشاهدهنتايجديگرپايههابررويلينكهايرنگيزيركليكنماييد

مدارسشاهدمحدوديتيبرايثبتنامنداردبهاينمنظوركهافرادميتوانندثبتنامخودراانجامدهندامانسبتبهميزانامتياز،آنهاموردپذيرشقرارميگيرند

برايمشاهدهنتايجپذيرشدرمدارسشاهداعلامنتايجمدارسشاهدبهآدرسهاينتايجمدارسشاهددرختدانش  وياادرسسازشمانسنجشمراجعهنماييدودرفرميكهدراختيارشماقرارميگيرد،كدمليدانشآموزوهمچنينسريالشناسنامهخودراواردنماييداگركدمليوسريالشناسنامهخودرابهدرستيواردكردهباشيددراينمرحلهمشخصاتدانشآموزونتيجهپذيرشيارددانشآموزويااينكهدرليستذخيرههاقرارگرفتهباشد،برايمدارسشاهدمشاهدهميشود

البتهناگفتهنماندكهارائهمداركبراياطلاعاتواردشدهدرفرمثبتنامالزامياست

تااينمرحلهمرحلهاوليهپذيرشانجامشدهاستكسانيكهاسمشاندرليستپذيرفتهشدگانقطعيوياذخيرهقرارگرفتهباشدبايدبادردستداشتنمداركثبتنامبهمدرسهايكهدرفرمثبتنامواردنمودهاند،مراجعهنمودهومراحلثبتنامخودراتكميلنمايندوافرادذخيرههمهمينكاررابايدانجامدهندچونامكانداردبعضيازدانشآموزانبههردليليمراحلثبتنامخودراتكميلنكردهوظرفيتدراينمدارسبرايافرادذخيرهبازشود

چندنكتهمهمكهبايدذكرشودايناستكهخيليازدوستانمنتظراعلامنتايجمدارسشاهدنميشوندبههمينمنظوردرمدارسديگرثبتنامميكنند،واينموردباعثميشودظرفيتهابرايثبتنامبهاندازهكافيباشد

تعداديازداوطلباندرحالتذخيرهموردپذيرشقرارميگيرندوبايدمنتظرثبتنامبقيهمتقاضيانباشنددرصورتيكهظرفيتپذيرشداشتهباشندميتوانندثبتنامخودرابراساسهماهنگيباواحدهايمديريتمدارسهماهنگيلازمرابهانجامبرسانند

درثبتنامخوداطلاعاترابهدرستيواردنماييدچونبازيابياطلاعاتباهمانمشخصاتخواهدبود

شماميتوانيدثبتناممدارسشاهدرابدونهيچگونهدغدغهبهمشاوريندرختدانشبسپاريد

مشاورانمجربدرختدانشدرتماميمراحلثبتناممدارسشاهد،مشاورهوراهنماييثبتنامدرسايتسجا،اعلامنتايجمدارسشاهد،برنامهريزيدرسيودركنارشماخواهندبودبرايثبتنامخودميتوانيدازطريقتلفنباشمارهبدوننيازبهگرفتنكددرهرجايايرانعزيزميباشيدتماسحاصلبفرماييد

راههايارتباطي باكارشناسانومشاوراندرختدانش 

شمارهتماس 

كانالتلگرام اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

برنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهمچهويژگيهاييبايدداشتهباشد؟

شمامي‌توانيدبامطالعهمطلبجديدپيشازكلاس،توانايييادگيريخودراچندبرابركنيد

هنگامپيشخوانيسعينكنيدمطالبراحفظكنيدتنهادرذهنداشتنچارچوبموضوعكافياست

ساعاتمطالعهخودرايادداشتكنيدودرجهتبهبودآنحركتكنيد

يكهدفماهانهبرايخودتعريفكنيدوسعيكنيدبهآنبرسيد

برنامهخودرابهصورتهفتگيباوالدينومشاوربررسيكنيد

بايدتوانايي‌هايخودرابشناسيدوآنهاراباوركنيد

بااهدافكوچكشروعكنيدپسازمدتيقدمهايبزرگيبرداشتهايد

مطالبكتابدرسيرابهطوركامليادبگيريدوهمه‌يتمرين‌هايآنرابادقتحلكنيد

حلتمرينتشريحيراتايادگيريكاملروش‌هايحلانواعتمرين‌هاوسؤال‌هاادامهدهيد

برايمطالبيكهيادگرفته‌ايدوتمرينتشريحيحلكرده‌ايد،حتماًتستبزنيد

تلاشكردنمهماستوليمهم‌ترازآن،ادامهدادنوخستهنشدناست

اگرمسيرروشنيبرايحركتبهسمتموفقيتانتخابكنيد،بي‌شكبهنتيجهمي‌رسيد

هردانش‌آموزينقاطضعفوقوتخودرابهترازهمهمي‌شناسد

برايرفعمشكلاتوبررسيشيوهدرسخواندننيزدانش‌آموزبهترينتصميمرابرايخودشمي‌گيرد

روشهايمطالعهموفقدروسراكشفكنيدبرنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهم

يكيازراههايقبوليدرثبتنامآزمونتيزهوشاننهممتوسطهدوميادگرفتنايننكتهاستكهسرجلسهآزمونچهمهرتهاييرابايدبهكارگرفتوياچگونهتستزد؟بهيادداشتهباشيدكهباتستزدنزيادوتوجهبهزمان،مديريتزمانرايادبگيريدتاسرجلسهيآزموننهمتيزهوشانبامشكلمواجهنشويد

گاهيممكناستهنگامپاسخدادنبهيكسوالبهيكبارههمهچيزازيادمانبروداگرسرجلسهيآزموناينمشكلبرايشماهمبوجودآمدبدوندستپاچگيواسترسيكنفسعميقبكشيدوسراغسوالبعديبرويدودرانتهايآزمونبهسراغآنسوالبرگرديدودرموردشفكركنيدوزمانرابخاطريكسوالازدستندهيد

تاآخرينلحظهسرجلسهبنشينيدحتياگرزودتراززمانتعيينشدهبهسوالاتپاسخداديدحتمايكبارديگرسوالاترابخوانيدوجوابهارابررسيكنيد

دانشآموزانعزيزدقتكنيدكهاوليننكتهايكهبايدبرايبرنامهريزيتيزهوشاننهم وموفقيتدرپاسخدادنبهسوالاتآزمونتيزهوشانانجامدهيدايناستكهبرنامهريزيدرسيبراينهميهابايددارايانعطافباشديعنيازبرايصبحتاشببهطورمداومبرنامهريزينكنيدچوناگريكروزبنابرهردليليتوانيددرسبخوانيدازبرنامهعقبميمانيدوكلبرنامهريزيتانبهمميريزدپسهميشهدربرنامهروزانهتانيكزمانهاييراهمبهاستراحتوتفريحاختصاصدهيددراينصورتاگرروزيهمازبرنامهتانعقبمانديدميتوانيددرزمانهايخاليكهدربرنامهگنجاندهايد،جبرانكنيد

سواليكههمهداوطلبانووالديندانشآموزانباآنمواجههستندايناستكهبرنامهريزيدرسيتيزهوشانمناسببرايقبوليدرتيزهوشاننهمچهويژگيهاييبايدداشتهباشد؟دراينمقالهتصميمداريمبهتمامسوالاتشمادرارتباطبابرنامهريزيبرايقبوليدرتيزهوشاننهمپاسخدهيم

همانطوركهميدانيدنحوهيادگيريدروسمفهوميبادروسحفظيكاملامتفاوتميباشدبههمينمنظوردراينقسمتراهكارهايمناسبيجهتمطالعهيدروسمفهوميبرايشماعنوانميكنيم

باتوجهبهاينكهرياضييكيازمهمتريندرسهايمفهوميدرهرمقطعتحصيليبهشمارميرودپسنحوهي مطالعهيآننيزازاهميتويژهايبرخورداراستدرككردندروسمفهومينيازمنددقتوتمركزبالاييميباشدبههمينمنظورپيشنهادميشودكهبرايدركدرسيمثلرياضياصلمهمراهنگاممطالعهدرنظربگيريديادگيريدرسرياضيدرمرحلهانجامميگيرد

يادگيرياوليهكهبايددركلاسبادقتوتمركزبالاحينتدريسمعلمصورتبگيردوپسازيادگيرياوليهشمابايديادگيريتكميليرادرمنزلبااستفادهازكتابهايكمكآموزشيوحلتمرينومسائلكتابانجامدهيدوبادرنظرگرفتنايناصولحينمطالعهخودرابرايشركتدرآزمونآمادهكنيدبرنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهمگربااينسوالمواجهشدهايدكهچهكتابهاييبرايتيزهوشانبخوانم؟بررويلينكقرمزرنگكليككنيدكهبهترينكتابهايكمكدرسيكاربرديموجودرابرايشمامعرفيكنيم

درامتحاناتوآزمونهايتستي،اگرجوابنصفپرسشهارابدانيمبااستفادهازمهارتهايتستزنيميتوانيمجواببقيهتستهارانيزپيداكنيم

مشكليكهبسياريازدانشآموزاندرآزمونهاتستيباآنمواجهميشوند،كمبودوقتاست

بنابراينهنگامحلاينگونهسوالاتاگردرگيرراهحلهايطولانيشدهايد،متوجهباشيدكهازگزينهدرستغافلشدهايد

زيرادرطرحسوالاتكنكورازسوالهاييباراهحلهايطولانياستفادهنميكنند

مثلادردرسرياضيدقيقهزمانذخيرهكنيدكهدرپايانآزمونبهسراغايندرسبرويد

ودرپايانبرايسوالاتيكهعلامتضربدركنارشگذاشتهايد،اززمانذخيرهشدهاستفادهكنيد

نكاتمهميكهوالدينبايددرنظربگيرند،ايجادمحيطيآراموبهدورازهياهو،رسيدگيبهتغذيهيدانشآموزواجازهيمعاشرتبهفرزندبرايرفتوامدباهمسالانخودجهتتبادلاطلاعاتميباشدبرنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهم

همچنينمشاورهباكارشناسانمشاورهوبرنامهريزيآزمونتيزهوشانجهتمطلعشدنازمسائلآموزشيفرزندوتشويقدانشآموزازجملهيمواردجهتبالابردنروحيهوافزايشاعتمادبهنفسدانشآموزبرايحضوروموفقيتدرآزمونثبتناموروديدهمتيزهوشانميباشد

مشاورانمجربتيزهوشاندرختدانشدرتماميمراحلبرنامهريزيبرايقبوليتيزهوشاننهم،معرفيمنابعتيزهوشانپايهنهم،شرايطثبتنامتيزهوشاننهم،زمانثبتناممدارستيزهوشان،ليستمدارستيزهوشانتهران دركنارشماخواهندبودبرايارتباطبامشاوريندرختدانشميتوانيدباشمارهگيريازطريقتلفنثابتدرارتباطباشيد

سايتثبتنامتيزهوشان

سايدمدارساستعداددرخشان

راههايارتباطيبامشاورانمجربدرختدانش

شمارهتماس

كانالتلگرام

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

 

 

 

 

 

دانشآموزانميبايستبامطالعهمنابعكمكدرسيونيزكتابهايكمكدرسيبهسوالاتتستيوچهارگزينهايكهطراحيشدهاستپاسخگوباشندوباتوجهبهاينكهسوالاتغلطنمرهمنفيخواهدداشتوبهدانشآموزانتوصيهميكنيمكهبهسوالاتيكهمطمئندپاسخدرستدادهاندجوابدهندزيرابهازايهرپاسخامتيازميگيرندوهمينطوردرازايهرپاسخغلطيكامتيازمنفيميگيرنددرصدسوالاتآزمونراسوالاتاستعدادتحصيليبهخوداختصاصميدهدكهازكتابهايدرسيپايهنهموهشتمطراحيميشود

شايانذكراستاگرداوطلبدريكسوالبيشترازيكگزينهراانتخابكندپاسخآنسوالغلطدرنظرگرفتهميشودوهمچنيندرصدسوالاتآزمونراسوالاتتحليليبهخوداختصاصميدهدحدودادرصدباقيماندهازكتابهايدرسيپايهنهمطراحيميشودودرصدازكتابهايپايهدرسيهشتمطراحيميشودآزمونتيزهوشانپايهنهمبهدهمشامل سوالميباشدسوالاتآزمونمدارستيزهوشانپايهنهمبهدهمبهدودستهتقسيمميشود 

مدتپاسخگويي 

تعدادسوال 

سوالاتاستعدادتحليلي 

دقيقه 

 

استعدادتحليلي 

 

ضريب 

تعدادسوال 

سوالاتاستعدادتحصيلي 

 

 

علومتجربي 

 

 

زبانوادبياتفارسي 

 

 

رياضيات 

 

قرآنومعارفاسلاميآموزشقرآنوپيامهايآسمان

مطالعاتاجتماعيتاريخ،جغرافيا،اجتماعي

 

 

 

زمانپاسخگوييبهسوالاتاستعدادتحليليوسوالاتاستعدادتحصيليپايهنهمبهدهمدانشآموزاندقيقهميباشدكهداوطلبانميتواننددرايندقيقهبهسوالاتدرسعلومتجربيوزبانوادبياتفارسيورياضياتوقرآنومعارفاسلاميآموزشقرآنوپيامهايآسمانومطالعاتاجتماعيتاريخوجغرافياواجتماعيپاسخگوباشندكهقطعاداشتنمديريتزمانبهداوطلبكمكميكندكهوقتكمنياردوبتواندبهتمامسوالاتپاسخگوباشد                                                                            

 

 

نحوهثبتنامدرآزمونتيزهوشانبصورتاينترنتيميباشدداوطلبانميبايستبرايثبتنام اقدامنمايند    ازطريقسايت داوطلبانميتوانندبرايگرفتنمشاورهدررابطهبانحوهثبتنامدرآزمونتيزهوشانبامشاورانمجربدرختدانشازطريقسرويسهوشمنددرارتباطباشند                                                                                                                           

 

 

داوطلبانميبايستبراياعلامنتايجاقدامنمايند    ازطريقسايت

شايانذكراستداوطلبانازطريقمراجعهبهسايتميتوانندكارنامهآزمونتيزهوشان–رامشاهدهودريافتنمايند

بعدازواردنمودناطلاعاتاوليهدانشآموزقادرخواهدبودوضعيتپذيرشدرآزمونرامشاهدهنمايدكهدرستونوضعيتقبوليومحلپذيرشمشخصشدهاست

كهداوطلبميتواندببينددركداميكازمدارستيزهوشانگزينششدهاستكهدرصورتپذيرفتهشدناگردرصفحهداشبورداصلياستعدادهايدرخشاناعلامنتايجبراشوضعيتقبوليخوردهباشدبتواندبرايثبتنامقطعيبهمدرسهمراجعهنمايد

 

 

 

 

 

 

 

 كتابرياضياتجامعنهممبتكرانونيزكتابرياضياتخيليسبزراميتوانيمبهعنوانمنابعآزمونتيزهوشانمعرفيكنيموعلاوهبرايننيزكتابزبانوادبياتفارسيخيليسبزومبتكراننيزخيليكتابهايمفيديهستندكهدانشآموزانميتوانندتهيهنمايند                             

 

ثبتنامآزمونمدارستيزهوشانبهاينصورتاستكهداوطلبانميتوانندبهسايتمربوطهكههمانسامانهثبتنامآزمونوروديمدارساستعدادهايدرخشانبهآدرس  مراجعهنمايند

نحوهثبتنامازطريقسامانهثبتنامآزمونوروديمدارساستعداددرخشانومدارستيزهوشانانجامميپذيردداوطلبانميتوانندبعدازاينكهاطلاعاتدانشآموزيخودراواردنمودندوثبتكردندميبايستهزينهثبتنامتيزهوشانراپرداختنمايندپرداختهزينهوثبتناماوليهبهصورتكاملااينترنتيميباشد

مراحلثبتناممدارستيزهوشانرابهمشاورانمجربدرختدانشبسپاريد

مراجلثبتنامآزمونمدارستيزهوشانبعدازمراجعهبه سايتآزمونتيزهوشان ابتدانسبتبهپركردناطلاعاتدانشآموزيخوداقدامنمايند،سوابقتحصيليكهشاملمعدلوانتخابمدرسهوضمناينكههزينهثبتنامتيزهوشانراپرداختمينمايندقبلازورودبهسامانهثبتناممدرسهتيزهوشانحتماشرايطثبتنامدرآزموندانشآموزانتيزهوشرادرادامهمقالهمطالعهنماييد

توصيهميشودبراياطلاعاتبيشتردرموردنحوهو شرايطثبتناممدارستيزهوشان،انجامتماميمراحل، برنامهريزيبرايقبوليآزمونتيزهوشان،ارائهسوالاتومعرفي منابعآزمونتيزهوشان نهموميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشماره  بدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

دراينمقالهسعيداريمبهتماميسوالاتداوطلبانواجدشرايطمدارسآزمونمدارستيزهوشانكهدرپايهنهممتوسطهدورهدومباثبتناممدارسنمونهدولتيادغامشدهاستپاسخدهيملطفاتاانتهايمقالهرامطالعهبفرماييد

آزمونمدارستيزهوشانوثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيادغامشدهوهدفاصلياينآزمونبرايشناختبيشتراستعدادهاوتواناييهايدانشآموزانمستعددرسطحكشورويابهطوركليانتخابتعداديازدانشآموزانباضريبهوشيبالاترنسبتبهبقيهدرقالبآزمونتيزهوشانوبرگزارميشود

واردشدنبهحيطهآموزشياينمدارسمزاياومعايبيرابههمراهدارد،كهدرادامهمقالهسعيداريمتعداديازاينمزاياومعايبراخدمتدوستانعزيزذكرنماييم،

توصيهميشودبرايكسباطلاعاتبيشتردرموردمراحلپيشثبتناممدارستيزهوشان،اطلاعازشرايطجديداستعداددرخشان،مزاياومعايب،اعلامنتايجآزمونمدارستيزهوشانوازهمهمهمتربرنامهريزيبرايقبوليدرآزمونتيزهوشان،ليستمدارستيزهوشانتهرانوشهرستانها،معرفيمنابعتيزهوشاننهمبهدهمميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

معمولاتماميمتقاضيانوداوطلبانآزمونتيزهوشانوثبتناممدارستيزهوشاندرپايهنهمبهدهمدرفروردينماهبرايثبتناممدارستيزهوشاناقدامميكنندآزمونتيزهوشاندرپايهنهمبهدهمشرايطخاصيداردچونكهمقطعتحصيليموردنظردرواقعورودبهمتوسطهدومبهشمارميآيد

دورهمتوسطهدومبهلحاظاينكهخيليحساسميباشدودرانتخابمسيرتحصيليآيندهتاثيرگذارميباشدازداوطلبانعزيزخواهشمنديمنهايتتوجهخودرابرايانتخابرشتهوآزمونوروديتيزهوشانمعطوفنمايند

ثبتنامآزمونمدارستيزهوشانمانندآزمونتيزهوشانازتاريخفروردينآغازوتاارديبهشتماهادامهخواهدشدثبتنامآزمونتيزهوشاندردومقطعششمبههفتمونهمبهدهمانجامميشداماسالتحصيليفقطدريكمقطعودرپايهنهمبهدهمانجامخواهدشد

برايدريافتاطلاعاتبيشتردرموردآزمونهايهركدامازمقاطعبررويلينكهايزيركليكنماييد

حذفپايهششمبههفتمتيزهوشان

ادغامآزمونمدارسنمونهوتيزهوشان

شرايطثبتنامآزمونمدارستيزهوشانمانندآزمونتيزهوشانشامل

پيشثبتنامدرآزمونتيزهوشانبهصورتاينترنتيوازطريقسايتدربازهزمانيذكرشدهفقطوباپرداختهزينهانجامخوادگرفت،توجهداشتهباشيدهرداوطلبيكهموفقبهپرداختهزينهثبتنامنشود،كارتورودبهجلسهآزمونبرايآنهاصادرنخواهدشد

وضعيتدرسيخوبدررياضيوعلوملازماستايندودرسبايدكاملوبدونجاانداختنهيچمطلبيمطالعهشودحلتمريناتوپرسشهايكتابفراموشنشودموفقيتدراينآزمونمستلزمحلكاملسوالاتباجوابتشريحيوسپستستزنيدرموضوعمطالعهشده

رساندنوضعيتترازايندودرسبهبالاينشانهخوبيبرايموفقيتدرآزموناستعلوميكيازدرسهايياستكهبايدبرايفهمبيشترمطالبآنحتمادرحينمطالعهازآنخلاصهنويسيكردوبرايدركموضوعازنمودارهااستفادهكنيد

دردرسرياضيمعمولاچندسوالپيچيدهومركبدرآزمونهرسالوجوددارندبرايحلاينمسائلنگراننشويدخودشماآنمسئالهرابهچندمسئالهكوچكتبديلكنيدوباحلمرحلهبهمرحلهمسائلسادهبهجوابنهاييمسئالهاصليخواهيدرسيدچونطراحسوالدوياسهمطلبدرسيرادريكسوالادغامكردهاست

اينسوالاتبهتعدادسوالشاملليستدروسوضرايب

برايهركدامازعنوايندرسيتيزهوشاندههاجلدكتابمنتشرشدهاستكهتعداديازاينكتابهاخيليبهترازبقيههستندوهركدامازاينكتابهايخوبويژگيهايخاصخودرادارندمثلاتعداديدرسنامههايقويدارند،بعضيهاپاسخهايتشريحيخوبيارايهكردندوتعداديديگرسوالاتيجامعدارندكهبهخوبيمباحثراپوششميدهد

انتخاباينكتابهاباتوجهبهويژگيهاونقاطضعفوقوتدرهرداوطلبميتوانندمتفاوتباشدمثلادردرسرياضيكتابهايزياديچاپشدهاندبهترينآنهارياضياتتيزهوشانخيليسبز–مبتكران–فارابيوانديشمندهستندكهدراينبينمثلاكتابانديشمندبهدليلپاسخسوالاتتشريحيكاملومتفاوتآنازكيفيتمناسبيبرخورداراست

تيزهوشانگراميميتوانندجهتدريافتبرنامهجامعدرسيوتحصيليخودوهمچنينگرفتناطلاعاتلازمجهتشركتدرآزمونتيزهوشان،ميتوانندباشمارهتلفن  ازتلفنثابتمنزلبدوننيازبهكدگيريبامشاوراندرختدانشتماسگرفتهوپيشرفتتحصيليخودراازمشاوراندرختدانشبخواهند

راههايارتباطي باكارشناسانومشاوراندرختدانش

شمارهتماس 

كانالتلگرام اينستاگرام سامانهمشاورهتحصيلي درختدانش

 

درختدانشبرايتماميدانشآموزانمستعدوپرتلاشايرانعزيزآرزويموفقيتوسربلنديميكند

دفترچهثبتناممدارسنمونهدولتيچهزمانيمنتشرميشود؟فرودينماهسال

معرفيقسمتهايمختلفدفترچهمدارسنمونهدولتي؟مطالعهمقاله

دريافتودانلوددفترچهثبتناممدارسنمونهدولتي؟لينكدانلوددرداخلمقاله

مشاورهوراهنماينحوهثبتناممدارسنمونهدولتيومدارستيزهوشاناستعداددرخشان؟مشاورهتحصيليدرختدانش

دراينمقالهسعيداريمبهتماميسوالاتداوطلبانواجدشرايطثبتناممدارسنمونهدولتي،نحوهدريافتدفترچهراهنمايجامعثبتناممدارسنمونهراكاملتوضيحدهيملطفاتاانتهايمقالهرامطالعهبفرماييد

زمانانتشاردفترچهثبتناممدارسنمونهدولتيدرتاريخنيمهدومفروردينماهبررويسايتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي  قرارخواهدگرفتداوطلبانتوصيهميشودبهدليلمحدودبودنزمانثبتناممدارسنمونهدولتيواستعداددرخشانحتمادرزمانتعيينشدهنسببهثبتنامخوددرسامانهثبتناممدارسنمونهاقدامنمايند

مهلتثبتناممدرسهنمونهدولتيواستفادهازدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتيبهمدتيكهفتهوتاتاريخميباشد

زمانبرگزاريآزمونوروديمتوسطهدورهدوممدارسنمونهدولتي،رأسساعتصبروزجمعهدرسراسركشوربهصورتهمزمانبرگزارخواهدشدبراياطلاعازليستمدارسنمونهدولتيتهرانكليكنماييد

توصيهميشودبراياطلاعاتبيشترانجامتماميمراحلثبتناممدارسنمونهدولتيوتيزهوشان،معرفيمدارسنمونهومشاورهثبتنام،توضيحكاملدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتي،شرايطجديدبرايثبتنامدانشآموزانمتوسط،برنامهريزيبرايقبوليدرآزمونتيزهوشان،معرفيمنابعآزموننهمبهدهمتيزهوشانوميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازريقشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتتماسحاصلنماييد

برايدريافتودانلوددفترچهثبتناممدارسنمونهدولتيبايدبهسايتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيبهنشانيمراجعهنماييد،بهمحضمنتشرشدندفترچهلينكرنگيزيرفعالخواهدشد

دريافتدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتي

شرطشركتدرآزموننمونهدولتيبرايدانشآموزانپايهنهمنيزايناستكهمعدلپايهنهمآنهاحداقلشدهباشدالبتهدرموقعثبتناممعدلنيمسالاولحسابميشودوبعدآزمونمعدلبايدبراينيمسالدومنيزكسبشود،يعنيمعدلكلسالهشتمونيمسالاولپايهنهمبرايثبتنامبايدبالايباشد

البتهاينرقابتبرايهنرستانهايفنيوحرفهاينمونهدولتيدربيندانشآموزانشهرستانوشهربدوندرنظرگرفتنمنطقهوناحيهلحاظميشود

پيامهايآسمانيسوالباضريب

ادبياتفارسيباضريبوتعدادسوال

عربيباضريبوتعدادسوال

علوماجتماعيشاملجغرافيا،تاريخواجتماعيباضريبوتعدادسوال

زبانانگليسيباضريبوتعدادسوال

كاروفناوريباضريبوتعدادسوال

علومتجربيباضريبوتعدادسوال

رياضياتباضريبوتعدادسوال

والدينگراميجهتدريافتكاملاطلاعاتلازمجهتشركتدرآزمونمدارسنمونهدولتيودريافتبرنامهريزيدرسيدفترچهثبتناممدارسنمونهدولتيمناسببرايشركتدرآزمونميتوانيدباشمارهازطريقتلفنثابتمنزلبدوننيازبهكدگيريبامشاورانمتخصصدرختدانشتماسگرفتهوآيندهتحصيليفرزندانخودرابامشاورانخبرهومجربدرختدانشرقمبزنيد

موفقيتشماافتخارماست

ورودبهسايتسمپاد

راههايارتباطي باكارشناسانومشاوراندرختدانش

شمارهتماس 

كانالتلگرام اينستاگرام سامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

 

زماناعلامنتايجمدارسنمونهدولتيچهتاريخيميباشد؟زماناعلامنتايجمدارسنمونهدولتيدههاولتيرماه

نحوهمشاهدهنتايجمدارسنمونهدولتي؟مطالعهمقاله

سايتاعلامنتايجمدارسنمونهكداماست؟لينكمشاهدهدرداخلمقاله

اوليناقدامبعدازمشاهدهنتايجمدارسنمونهدولتيچهميباشد؟مطالعهمقاله

دراينمقالهسعيبراينداريمبهتماميسوالاتداوطلبانثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي،نحوهوشرايطثبتناممدارسشاهدكهبامشاورهتحصيليدرختدانشتماسگرفتهاندپاسخدهيملطفاتاانتهايمقالهرامطالعهبفرماييد

كليكتصحيحآزمون،بههمراهمحاسبهامتيازآزمونداوطلبانمدارسنمونهدولتي،حداكثرسههفتهپسازبرگزاريآزموندرسامانهآزمونمدارسنمونهدولتيمنتشرميشوديعنيزمانبرگزاريآزمونمدارسنمونهدولتيكهدههاولخردادماهميباشداعلامنتايجمدارسنمونهدولتيدههاولتيرماهخواهدبود

زماناعلامنتايجمدارسنمونهدولتيبامدارساستعدادهايدرخشانمستقلازهماستونتيجهقبوليدرمدارسمذكورينيمدارسنمونهدولتيواستعداددرخشانجداگانهاعلامخواهدشد

نحوهدريافتنتايجمدارسنمونهدولتيبهاينصورتميباشدكهدانشآموزدرزماناعلامنتايجبرايدريافتكارنامهخودبايدبهسايتآزموناعلامنتايجمدارسنمونهدولتيبهآدرسمراجعهنمايدوبراساسكدمليورمزعبورخودنتايجقبوليخودرامشاهدهكندكهدرزيرشرايطقبوليونكاتمهماعلامنتايجمدارسنمونهراتوضيحخواهيمداد

مهلتثبتنامقبولشدگانمدارسمتوسطهدورهدومدراعلامنتايجمدارسنمونهدولتيسالتحصيليحداكثرتاپايانمردادماهسالخواهدبود

زآنجاييكهانتخابنوعمدرسهدرپيشرفتتحصيليدانشاموزتاثيربهسزاييدارداعلامنتايجمدارسنمونهدولتي،ومدارسنمونهدولتيبهخاطراهميتدادنبهوضعيتتحصيليوبرخورداريازامكاناترفاهي،وتلاشبرايكشفاستعدادهايدانشاموزانبهعنوانمدارسيخوبدراجتماعشناختهشدهورغبتوشوقزياديبرايشركتدرازموناينمدارسدردانشاموزانوخانوادههايانهابهچشمميخوردوعليرغماشتياقزيادبهشركتدراينمدارس،اضطرابوترسناشيازآزموندردانشآموزانوخانوادههايانهابهچشمميخورد

 

البتهوالدينگراميميتوانندباافزايشاطلاعاتخوددرزمينهآزمونهاينمونهدولتيومدارسشاهد،مدارستيزهوشان،همراهيبامشاوراندرختدانشواستفادهازمقالاتوراهنماييهاواخبارواطلاعاتموجوددرسايتدرختدانشازايناضطراببكاهندوبهفرزندانخودكمكشايانيبكنندزمانبرگزاريكلاسهاياينمدارس،صبحوعصردردونوبتميباشد

سايتهدايتتحصيليپايهنهمكهبهسايتهمگامشناختهميشودمعمولادرسالهاياخيرازايناسمزيادبررويزبانهاشنيدهشدهامابهطوركلياينسايتيكيازسايتهاياطلاعاتيويابهتربگيمبانكاطلاعاتيدانشآموزانبرايانتخابرشتهوهدايتتحصيليپايهنهمبهدهمميباشدسايتهدايتتحصيليهمگامدرسالتحصيليبالينكزيرفعالميباشدكهداوطلبانميتواننددرانتهايمقالهلينكسايتهمگامهدايتتحصيليپايهنهمرامشاهدهنماييدقبلازاينكهبررويلينكموردنظركليككنيدپيشنهادميكنيممتنمقالهرا كاملمطالعهنماييدكهزمانورودبهسايتبااطلاعاتسايتآشناباشيد

سايتهمگامهدايتتحصيلينهمبهدهمشاملاطلاعاتزيرميباشد

ميباشدكهدرمراحلبعدبيشترتوضيحاتمرتبطبهاينگزينههاروخدمتدوستانعزيزعرضخواهيمنمودبرايدريافتاطلاعاتبيشترميتوانيدبامشاورانتحصيليدرختدانشازطريقتماسومشاورهتلفنيويامشاورهحضوريدرارتباطباشيد

آزمونرغبتوتواناييدرسايتهمگامازروزآغازوتاپايانروزدرحالاجراميباشدوداوطلبانميتواننددراينتايمزمانبنديحتمااقدامبهپاسخدهيبهسوالاتنمايندثبتنامدرسايتهدايتتحصيليضروريوالزاميميباشدكهمعمولاباواردكردناطلاعاتشخصيوتحصيليدرمقاطعمختلفوپايهاينكارامكانپذيرميباشدكهداوطلبانودانشآموزانبعدازواردشدناطلاعاتآنها،ثبتنامانجامميشودرمزعبوركهتوسطاموزشوپرورشوواحدمديريتمدارسبهداوطلباندادهميشودهمراباشمارهمليلازمهورودبهسايتهمگامميباشد 

سامانههدايتتحصيلييكسامانهبانكاطلاعاتيبرايداوطلبانومتقاضيانانتخابرشتهپايهنهمبهدهموبهاصطلاحيديگر شاملاطلاعاتآموزشيوتحصيليدانشآموزانرادرمقاطعمختلفميباشد

سامانههدايتتحصيليوانتخابرشتهپايهنهمهمگامشاملآزمونهايرغبتوتحصيليميباشدكهداوطلبانبرايانتخابرشتهپايهنهمبهدهمبايدتاحدوديبهسوالاتموردنظرتوجهنمايند

سايتهمگامهدايتتحصيلينهمبهدهمومطالبومحتوايسايتمشخصميكندكهدانشآموزانبهچهرشتهايبيشترعلاقهمندوتوانمندكداميكازرشتههاميباشندوچگونهانتخابرشتهكنيمدرپابهنهم؟

برايواردشدنبهسايتهمگامبايداطلاعاتدانشآموزانكهشاملشمارهدانشآموزيداوطلبورمزعبوركهتوسطمارسبهداوطلباندادهميشودضروريميباشدايناطلاعتبايدمحرمانهدراختياردانشآموزانقرارداشتهباشدوفقطداوطلبوخانوادهداوطلببهايناطلاعاتدسترسيداشتهباشد

برايورودبهسايتهمگامهدايتتحصيلينهملازماستكهبهراهمايتصويريزيرتوجهلازمرابفرماييد

كدمليهرفردنامكاربريايشاندرپرتالهمگاممي‌باشد

برايوروددرصورتيكهشمابايكيازعناوينكاربرانسطحمدرسهنظيردانشآموز،معلم،مشاور،معاوناجرايي،وقصدورودبهسامانهراداريدكافياستبهمديرمدرسهخودمراجعهنماييدتادسترسيمناسبنقششماراايجادنمودهوبهشمارمزعبورجهتورودبهسامانهراتحويلدهد

آزمونهمگاممعمولادرقالبدوتاآزمونرغبتوتواناييگرفتهميشودكهداوطلبانبهنسبتانتخابخوددرانتخابرشتهبايدسوالاترابهطورمنظمپاسخدادهوبراساسدرجهبنديعلاقهوياهمانرغبتوتواناييازعدديككهپايينترينوبالاتريندرجهكهعددپنجميباشدراشاملشودانتخابكردهوتاحدوديانتخابرشتهخودرابرايادامهتحصيليدرزيرگروههايمختلفازجملهعلومرياضي،علومتجربي،علومانساني،فنيوحرفهايوكاردانشهمچنينگروهادبياتوهنرانجامميدهند

آزمونهمگامراميتوانيدبامشاورانتحصيليدرختدانشتجربهنماييدباشمارهگيريازطريقتلفنثابتبدوننيازبهگرفتنكددرارتباطباشيد

سايتهمگامآزمونهايمشاورهكهشاملآزمونهايخودارزيابيشدهميباشددرزيربامشاهدهتصاويرميتوانيدآزمونهايخودراپاسخدادهوشخصيتوروانشناسيدانشآموزاندراينمرحلهانجامميگيرددرزيرميتوانيدتصاويرمربوطبهآزمونخودارزيابيياهمانآزمونهايمشاورهايرامشاهدهنماييد

درصورتيكهشمايكيازپرسنلمحترمآموزشوپرورشمي‌باشيدومي‌خواهيدجهتانجامامورمربوطهبهسامانههمگامدسترسيداشتهباشيدمي‌توانيدبهكارشناسفناوريمنطقهياكارشناسفناورياستانخودمراجعهنمودهوجهتدريافتدسترسينقشمرتبطباجايگاهسازمانيخود،رمزعبوردريافتنماييددقتداشتهباشيددرصورتيكهاطلاعاتفيشحقوقيخودرادرسامانهمشاهدهميكنيدنيازبهدريافترمزجديدنداشتهوميتوانيدباهمانرمز،درپرتالهمگامنيزواردشويدچناچههنگامورودباپيغاممشخصاتواردشدهاشتباهميباشدياپيغامحكمشمابهاتمامرسيدهاستمواجهشديد،مطابقتوضيحاتفوقجهتدريافترمزجديدياتمديدحكمكاربريخود،ازطريقكارشناسانذكرشدهاقدامنمايد

ثبتنامسايتهدايتتحصيليهمگامتوسطمديرانمدارسواموزشوپرورشمنطقهانجامخوادشدبرايدريافتاطلاعاتبيشترميتوانيدباشمارهبدوننيازبهگرفتنكدازطريقتلفنثابتدرارتباطباشييد

 

مشاورينمجربدرختدانشدرتماميمراحلانتخابرشتهپايهنهمبهدهمباتوجهبهدرنظرگرفتنشرايطخانوادگي،تحصيلي،بازاركار،توانايي،علاقهورغبتدانشآموزانهمراهشماخواهندبودپيشنهادمشاوريندرختدانشايناستكهباتوجهبهشرايطبازاركارپيشرووتعدادزيادداوطلبانمتقاضياندرمقطعنهمبهدهمبرايانتخابرشتهازراهنماييهايمشاورينمجرببرايپاسخدهيبهآزمونهايرغبتوتوانايياستفادهشودمشاورينتحصيليدرختدانشدرتماميمراحلمعرفيسايتهمگام،هدايتتحصيلينهم،هدايتتحصيليوانتخابرشته،فرمهايهدايتتحصيلي،ثبتناممدارسشاهد،ثبتناممدارسنمونههمراهشماخواهندبود

يكيازسوالاتدانشآموزانازمشاوراندرختدانشايناستكهتاچهزمانيمهلتداريمبهسوالاتآزمونرغبتوتواناييپاسخدهيمواينسوالاتچهتاثيريخواهندداشت؟درجواببايدگفتكهزمانورودبهسايتهدايتتحصيليپايهنهمازساعتتاساعتميباشدلذاداوطلبانبايدتوجهنماينددرزمانمققرشدهحتمابهسايتهمگامهدايتتحصيلپايهنهمكهلينكآندرادامهمقالهگذاشتهشدهاستواردوبهسوالتپاسخيمتناسببارشتهدلخواهاولويتانتخابيخوددهند

توصيهميشودبرايمشاورهونحوهپاسخبهسوالاتمهمهدايتتحصيليبامشاورانمجربدرختدانشدرارتباطباشيد

 

 

سايتهدايتتحصيليپايهنهمسامانههمگامدارايقسمتهايمختلفياستكهبهترتيباهميتشامل

كهمهمترينقسمتآنآزمونهايمشاورهايكهشاملسوالميباشدكهداوطلببايدازنمرهاليبههركدامازسوالاتباتوجهبهاولويتبنديهدايتتحصيليخودپاسخدهد

نحوهورودبهسايتهمگامهدايتتحصيليبهاينصورتميباشدكهدانشآموزباواردكردنكدمليرقميهمراهباورادكردنرمزعبوردريافتيازمدرسيهيامنطقهآموزشوپرورشباورودبهسايتهدايتتحصيليپايهنهمباآدرسسايتهمگامهدايتتحصيليواردشوند

مشاورههدايتتحصيلي،نحوهاولويتبنديفاكتورهايانتخابرشته،رياضي؟انسانيياتجربي،چرارشتههايفنيحرفهايوكشفاستعداددانشآموزونحوهپاسخبهسوالاتآزمونمشاورهايرغبتدرسايتهمگامميتوانيدبامشاورانمجربهدايتتحصيليدرختدانشباشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

ثبتناممدارسشاهد

ثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي

دراينمقالهسعيكردهايمبهاينسوالاتوسوالهايزياديكهدانشآموزانپايهنهمدرموردانتخابرشتهبامشاورهتحصيليدرختدانش تماسگرفتهاندمفصلپاسخدهيم

هدايتتحصيلي،همانطوركهازاسمآنمشاهدهميكنيمبهمعنايراهنماييومشخصكردنيكمسيربرايادامهتحصيلدررشتههايمختلفميباشدتابراساسآندانشآموزانبتوانندبصورتآگاهانهشاخهورشتهتحصيليخودوباچهنمرههاييدرنهممتوسطهانتخابرشتهكنيم؟راانتخابكنندباتوجهبهرشدجمعيتوافزايشتمايلافرادبهتحصيلدرسطوحمختلفوتراكموتنوعواحدهايدرسيوضرورتانتخابمناسبمشاغلوحرفه‌هاوعواملبسيارزيادديگربحثهدايتتحصيليازاهميتبالابرخورداراست

 

براياطلاعاتبيشتردرموردورودبهسايتهدايتتحصيليوزمانثبتفرمهاومشاورهبهترينرشتههاوپركردنفرمهايهدايتتحصيليپايهنهم،معرفيرشتههايپردرآمد،كدامرشتهرابايدانتخابكنيمتجربيبهتراستيارياضيويااصلاانسانيبازاركاربهتريدارد؟باحجمزيادداوطلبانرشتهتجربيآياازهرنفريكنفرقبولخواهدشدورودبهسامانهسجاثبتناممدارسشاهدپايهنهموشماميتوانيدسوالاتخودراازطريقتلفنثابتوبدونگرفتنپيششمارهباشمارهگيريبامشاوراندرختدانشدرميانبزاريدوراهنماييومشاورههدايتتحصيليدريافتنماييد

همانطوركهاشارهشدبرايپايهششمبههفتمامسالثبتنامنخواهيمداشتوبرايپايهنهمبهدهمباتوجهبهاحتمالهمزمانبودن ثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي  و ثبتنامآزمونمدارستيزهوشان درتاريخ ومهلتثبتناممدارسنمونهيكهفتهوتاارديبهشتماه مهلتانجامخواهدشد

مدارسنمونهدولتيبعدازمدارستيزهوشانجزپرطرفدارترينمدارسكشورميباشندبخاطروروديراحتتروپذيرشبالاتريكهدارندباتوجهبهتماسهايفراوانوالدينودانشآموزانبامشاوراندرختدانشوسوالاتزياديكهداوطلباندرخصوصشرايطوزمانونحوهثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيداشتنددراينمقالهسعيبراينداريمكهتغييراتبهوجودآمدهوشرايط،نحوه،مهلت،معرفيوورودبهسامانهثبتناممدارسنمونهدولتي،راهنمايتصوريثبتنامراموردبررسيقراردهيم

ثبتنامآزموننمونهدولتيهرسال،برايورودبهمدارسنمونهدولتيششمابتداييكههمانمدارسنمونهدولتيمتوسطهاولاستبرايورودبهپايههفتم ونمونهدولتينهمكههمانمدارسنمونهدولتيمتوسطهدورهدوماستبرايورودبهپايهدهمبرگزارميشود

برايسالتحصيليباحذفآزمونمدارسنمونهدولتيششمابتداييونحوهمديريتمدارسنمونه‌دولتيدورهاولمتوسطهبههيئتامناييتغييريافتيعنيدرواقعثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي پايههفتمنداشتيم

ازطرفيثبتنامآزموننمونهدولتينهمبهدهموثبتنامآزمونتيزهوشاننهمبهدهمبهصورتهماهنگانجامشدادغامآزمونوروديمدارستيزهوشانونمونهدولتيوهمچنينآزمونهردونيزبهصورتهماهنگكشوريودريكروزبرگزارشد

شرايطدانشآموزاندوقلوبهاينصورتاستكهاگريكيازآنهادرمدارسنمونهدولتيپذيرششود،قلديگردرصورتي ميتواندجهتثبتناممدارسنمونهدولتياقدامنمايدكه حداقلامتياز قبوليآخريندانشآموزقبولشدهراكسبنمايد

تذكرمهم

دانشآموزانيكهقبوليآنهاقطعيشدهامادرموعدمقرربهواحدنمونهدولتيقبوليخودمراجعهنكنند

ثبتنامآنهالغووازليستذخيرهآزموننمونهدولتي دانشآموزانديگريجايگزينآنهاخواهندشد

آزمونمدارسنمونهدولتياواسطارديبهشتماهسالبرگذارخواهدشد،ضمناروزقبلازآزمون دريافتوپرينتكارتورودبهجلسهازسايتقابلدسترسيميباشد

نتايجآزمونمدارسنمونهدولتينهمبهدهممعمولاتاهفتهپسازبرگذازيآزمونبررويسايتقرارخواهدگرفتودانشآموزانپذيرفتهشدهميتوانندبهواحدنمونهدولتيقبوليمراجعهنمايند

سوالاتآزمونمدارسنمونهدولتينهمبهدهمشاملسوالاتاستعدادتحليليواستعدادتحصيليكهتستيطرحميشوداستسوالاتاستعدادتحليليتعدادسوالكهدقيقه زمانپاسخگوييميباشد

سوالاتاستعدادتحصيليسوالكهدقيقه زمانپاسخگويياست

آزمونمدارسشاملسوالودقيقهزمانپاسخگوييميباشدكهدرجدولزيرميتوانيددروسامتحانيوضرايبرامشاهدهمينماييد

جهتدريافتاطلاعاتورفعسوالاتوابهاماتتحصيليخودوهمچنيندربابموضوعات؛ثبتناممدارسنمونهدولتيوتيزهوشان، برنامهريزيدرسيتيزهوشان، برنامهريزيدرسيمدارسنمونه، مشاورهتحصيليتماميمقاطعتحصيلي درسراسرايرانبدونكدگيريازتلفنثابتباشمارهتلفن  تماسبگيريدتامشاورانمجربوآگاهدرختدانششمارادررفعنيازهايتحصيليوارائهاطلاعاتبهروزراهنمايينمايند

راههايارتباطيبامشاورانمجربدرختدانش

شمارهتماس 

كانالتلگرام 

پرتالمركزپرورشاستعدادهايدرخشانكشور 

سايتوزارتآموزشوپرورش 

 

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

جهتورودبهسامانهثبتناممدارسنمونهدولتيبايستيبادردستداشتنكدمليورمزهمگامدريافتشدهازمدرسهواردسايتثبتناممدارسنمونهدولتيمطابقتصويرزيرشويد

 ثبتناممدارسنمونهدولتي

درصورتهرگونهمشكلورودبهسامانههمگامثبتناممدارسنمونهدولتيويامشاورهثبتناموانجامتماميمراحلثبتناممدارسنمونهدولتي، اعلامنتايجمدارسنمونهدولتي ميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهگيريشماره  بدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييدويابه سايتسناد مراجعهنماييد

دراينمرحلهدانشآموزبايدنقشخودراانتخابكردهوناممدرسهخودرامطابقشكلزيرانتخابنمايد

 ثبتناممدارسنمونهدولتي

دراينمرحلهازثبتناممدارسنمونهدولتيباواردكردننامونامخانوادگي،ناموكددبيرستان،منطقهواستانمحلتحصيليكنونيداوطلبدرسيستمنشاندادهشدهوامكانويرايشوجودنخواهدداشت

برايآپلودتصويردرسامانهابعادوحجممحدوديمشخصشدهاستكهمشاوراندرختدانشتماميمراحلثبتناموآپلودعكسرادرصورتيكهنتونستيدعكسخودراتاييدنماييدانجامخواهندداد

درقسمتمربوطبهدرجمعدل،چنانچهمعدلشماازحدتعيينشدهكمترباشد،شرايطشركتدرآزمونرانداريدسامانهاجازهثبتنامدرآزمونرابهشمانميدهد

دفترچۀراهنمايثبتنامدر آزمونمدارسنمونهدولتي ازطريقسامانۀثبتنامبهنشاني   دراختيارداوطلبانقرارميگيرد

نحوهثبتنامبهصورتزيراست

درصورتداشتنهرگونهسوالطيمراحل ثبتنامآزموننمونهدولتي،انجام ثبتنامنمونهدولتي وآگاهياز شرايط و مداركموردنيازثبتنامنمونهدولتي، دفترچهثبتناممدارسنمونهدولتي بامشاوراندرختدانشدرارتباطباشيد ازتلفنثابتوبدونپيششماره

شرايطثبتنامدرآزموننمونهدولتيبهشرحزيراستلذاداوطلبينمحترمحتماشرايطرامطالعهنمايند

شرايطثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي برايمتقاضبانواجدشرايطشاملسهدستهخواهدشد

تنهاشرطثبتنامكهبايدهمهداوطلبانثبتنامدرآزموننمونهدولتيداشتهباشندايناستكهدارايتابعيتايرانيباشند

دانشآموزانمدارسايرانيخارجازكشوركهمتقاضيشركتدرآزمونوروديمدارساستعدادهايدرخشانونمونهدولتيميباشند،درآزمونجداگانهايكهدستورالعملآنمتعاقباَتوسطمركزاموربينالمللومدارسخارجازكشوراعالمخواهدشد

شرايطاختصاصيثبتنامآزمونمدارسشاهد خودشاملموردميباشدكهبهترتيب

حداقلمعدلكلسالانهپايۀهشتمدرخردادسالتحصيلي،دانشآموزانپايەنهممدارساستعدادهايدرخشانازشركتدرآزمونوروديمعافهستندپذيرشنهاييايندستهازدانشآموزاندرپايهدهم،منوطبهاحرازشرايطادامۀتحصيلدرپايۀنهمسالتحصيليدرمدارساستعدادهايدرخشانتاريخاستالزمبهذكراست،

تعييندبيرستانهايدورةدوممتوسطهدانشآموزانمدارساستعدادهايدرخشانبهعهدةادارةكلآموزشوپرورشاستانميباشد

سايتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيازطريقسايتثبتنامنمونهدولتيهراستانبهنشاني  انجامميشودنحوهثبتنامهراستانبااستانديگرفرقميكندواكثراستانهابهصورتاينترنتيميباشدبراياطلاعازنحوهثبتناماستانخودحتمابامشاورانمجربدرختدانشدرتماسباشيد

سايتثبتناممدارسنمونهدولتيتهران همانسايتنمونهدولتي  سامانهثبتنامآزمونوروديمدارساستعدادهايدرخشانونمونهدولتينهمبهدهمتهرانسالتحصيلي،ميباشدكهتوصيهميشودبرايثبتناممدارسنمونهتهران،ثبتناممدارسنمونهنهمبهدهمدوممتوسطه،نكونهدولتياولنتوسطهپايههفتم،زمانونحوه اعلامنتايجمدارسنمونهدولتي حتمابامشاوراندرختدانشدرارتباطباشيدچونازحساسيتبالاييبرخورداراست

پرتالمركزپرورشاستعدادهايدرخشانكشور 

سايتوزارتآموزشوپرورش 

 

اينستاگرامسامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

بهمنظورشناساييوجذبدانشآموزانمستعدوباهوشآموزشوپرورشكشورآزمونيتحتعنوانثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيجهتادامهتحصيلدرمدارساستعدادهايدرخشانوثبتناممدارسنمونهدولتيدورهدوممتوسطهسالتحصيليبرگزارميكند،دراينمقالهسعيداريمبهتماميسوالاتداوطلبانووالدينكهبامشاورهتحصيليدرختدانشتماسگرفتهاندپاسخدهيم

زمانثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيازتاريخآغازميشودونهايتاتاادامهمييابد

ازآنجاييكهدردورهقبلباادغامآزمونوروديتيزهوشانونمونهدولتياحتمالاامسالثبتنامآزموننمونهدولتينهمبهدهمدراواخرفرودينماهانجامخواهدشد،دانشآموزاناستعدادهايدرخشانتوجهداشتهباشندروزقبلازبرگزاريآزمونمدارسنمونهدولتينسبتبهدريافتكارتورودبهجلسهاقدامنمايند،همچنيناينامكاننيزوجودداردكهطبقروالسالهايگذشتهباحذفآزمونوروديتيزهوشانومدارسنمونهدولتيششمدراينمقطعثبتنامينداشتهباشيم

مدارسنمونهدولتيمدارسيهستندكهدرمقايسهبامدارسديگردارايامكاناتآموزشيبيشتريميباشندوهماينكهاينمدارساكثرادارايكادرآموزشيمجربيهستندكهكمكميكنندبهدانشآموزانمستعدكهبتواننداستعدادهاوخلاقيتهايخودراباقبوليدرثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيشكوفانمايند

مراحلثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيدارايمرحلهميباشدكهشامل

داوطلبانبايدباورودبهسامانهثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيواستعداددرخشانكهدرادامهمقالهنحوهورودوسايتثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتيسايتهمگامنمونهدولتيراكاملتوضيحدادهايمتقاظانامهاينترنتيكهشاملپركردنفرماطلاعاتدانشآموزوسوابقتحصيلليوآدرسمحلسكونتوميباشدراتكميلنمايد

توصيهميشودبراياطلاعاتبيشتروانجامتماممراحلثبتناممدارسنمونهدولتي،درجسوابقتحصيليانتخاببهترينونزديكترينمدرسه،برنامهريزيدرسيمدارسنمونهدولتي،تشريحسوالاتآزمون،دفترچهثبتناممدارسنمونهدولتي،ثبتناممدارسنمونهدولتيتهرانمشاورهحضوريوميتوانيدباشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلبامشاورانمجربدرختدانشتماسحاصلنماييد

جهتثبتنام،فايلعكسباابعاداستانداردپهنابينتاوارتفاعتاپيكسلدرقالببازمينۀسفيد،مربوطبهسالجاريدانشآموزموردنيازاست

درصورتاستفادهازتصاويرقديميياتصويرفرديغيرازدانشآموزشركتكننده،ضمنمحروميتداوطلبازشركتدرآزمون،ثبتنامويبياثرخواهدشد

مبلغثبتنامآزمونمدارسنمونهدولتي،تومانميباشدكهصرفاًازطريقدرگاهپرداختالكترونيكيسامانەثبتنامنمونهدولتيدريافتوبهحسابدرآمداختصاصياداراتكلآموزشوپرورشاستانهاواريزخواهدشد

داوطلبانگراميبايدجهتپرداختوجهثبتنامازطريقكارتهايبانكيعضوشبكەشتاباستفادهنمايند

ضرورياستداوطلبانپسازطيمراحلثبتناممدارساستعداددرخشاندولتيفوق،شمارةپيگيريراازسامانهثبتناممدارسنمونهدولتيدريافتوآنراجهتاستفادههايبعدينزدخودنگهداريكنند

عدمدريافتشمارةپيگيريازسامانه،بهمعنايعدمثبتناماست

ثبتناموبرنامهريزيبرايقبوليمدارسنمونهدولتيخودرابهمشاورانمجربدرختدانشبسپاريد

زمانثبتناممدارسشاهدبرايتماميمقاطعباهممتفاوتاستكهدرزيربرايهركدامازمقاطعزمانثبتنامرادقيقااعلامكردهايموداوطلبانبايددرزمانمشخصشدهوورودبهسامانهسجا نسبتبهثبتنامخوددرمدرسهشاهدافدامنمايند

سامانهسجاچيست؟يكيازپرتكرارترينسوالاتدانشآموزانمتقاضيثبتناممدارسشاهدميباشدكهآنراباسامانهاموردانشجويانكشورسامانهسجاداشتباهميخوانند،سايتثبتناممدارسشاهدسامانهسجابهنشانيسامانهجامعامورشاهدوايثارآموزشوپرورشميباشد

ثبتناممدارسشاهددرسامانهسجاشاملتماميدانشآموزانيكهسهميهايثارگريدارند،جزدانشآموزانفرهنگيانهستند،دارايمقامهايولوحتقديركشورياستانيمنطقهاي،حفظجزءقرآن،وسهميههايآزادديگركهدرادامهمقالهمفصلتوضيحخواهيمداد

توصيهميشود براياطلاعاتبيشتردرموردنحوهمراحلگامبهگامثبتناممدارسشاهد،انتخابباكيفيتترينونزديكترينمدرسهبهمحلسكونتداولطب،درجصحيحسهميههاوامتيازهادانشآموزانوافزايششانسقبوليدربهترينمدارسكشوروتحصيلبهصورترايگان،ارسالفرمثبتناممدارسشاهدوميتوانيدباشمارگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

شرايطثبتناممدارسشاهدشامل

اينشرايطازطريقبررسيسوابقتحصيليوتربيتيدانشآموزانثبتناممدارسشاهدانجامميشود

نحوهثبتناممدارسشاهدبهاينصورتاستكهداوطلبانورودبهاينمدارسبايددرابتدابامراجعهبهسايتسجاشاهديكپيشثبتنامكهدرجاطلاعاتدانشآموزووالدين،درجسهميهوانتخابمدرسهوانجامدهند

مدارسشاهدپسازبررسياينپيشثبتناماعلامنتايجاوليهمدارسشاهدراازطريقسايتثبتناممدارسشاهدمجددااعلامميكنندوپذيرفتهشدگانبرايتكميلثبتناماصليبهصورتحضوريبايدبهمدرسهشاهدموردنظرمراجعهكنند

ثبتنامدانشآموزانشاهددرتماميمدارسشاهددرهمهيمقاطعابتدايي،متوسطهاول،متوسطهدومونيزمدارسفنيوحرفهايالزاميميباشد،امادررابطهباديگردانشآموزانغيرشاهددركليهيمقاطعبراساسمعدلوشرايطعلميآنهاموردنظرميباشد

مداكلازمبرايثبتنامدرمدارسشاهد لازماستدردرجكدملي،نامونامخانوادگي،مشخصاتشناسنامهاي،ناماستانوشهرستان،نامآموزشگاه،وتمامياطلاعاتلازمديگر،دقتوتوجهكافيبهعملآيدبديهياستدرصورتاعلاموارسالهرگونهاطلاعاتاشتباه،مسئوليتبرعهدهمتقاضيخواهدبود

پسازپايانمهلتقانوني ثبتناممدارسشاهد،بهدرخواستهايواصلهدراينخصوص،ترتيباثردادهنخواهدشد

بهمنظوراستفادهازامتيازمربوطبههريكازبندهايجدولامتيازبنديمدارسشاهد،ارائهاصلمداركجهتثبتنامقطعيضروريميباشد،درپايانثبتناماينترنتيتاييدصحتاطلاعاتارساليبرعهدهمتقاضيميباشدلذابرايجلوگيريازبرخيمشكلات،دقتوتوجهكافيدراينخصوصبهعملآيد

متقاضيانپسازتكميلفرمثبتنامموقتودريافتكدرهگيريدر سايتسجا،يكنسخهازفرمتكميلشدهثبتنامراتهيهوآنرانزدخودنگهدارينمايند

 

فرزندجانبازتادرصد

 

هرماهامتياز

 

هرماهامتياز

حضوردرمناطقامنيتيازتاريخبهبعد،حداكثرماهبهازايهرماهامتياز

حضوردرمناطقعملياتيازتاريخبهبعد،حداكثرماههرماهامتياز

 

سلالهنتيجه

شهيدمورد

خواهرزادهيابرادرزادهشهيدوجانبازدرصدبهبالاحداكثرمورد

مشاوراندرختدانشباتجربهچندسالهدرامرثبتناممدارسشاهدميتوانندبامشاورهوانجامتماميمراحلثبتناموانتخابمدرسهشانسقبوليدراينمدارسخوبكشوررابالاترببرند

راههايارتباطيباكارشناسانومشاوراندرختدانش

شمارهتماس 

كانالتلگرام اينستاگرام سامانهمشاورهتحصيليدرختدانش

پيشثبتناممدارسشاهددرسامانهسجاشاملمقاطع

داوطلبانبايدپيشثبتناممدارسشاهدتماميمقاطعخودراازطريق سايتسجا انجامدهند

پيشثبتناممدارسشاهدديگربهصورتحضوريدرمدارسانجامنخواهدشد

داوطلبانميبايستبهصورتاينترنتينسبتبه تكميلفرمپيشثبتنامسامانهسجا در سامانهجامعمدارسشاهدوايثارگران اقدامنمايند،متقاضيانزمانواردنمودنمشخصاتشناسنامهاي،نامآموزشگاه،كدملي،ناماستان،نامونامخانوادگي،اطلاعاتمحلسكونتشاملآدرسشمارهتلفنكدپستي،انتخابنزديكترينمدرسهوهمچنيندرجسهميههامهمتوجهلازمرابهعملآورند

داوطلبانعزيزميتوانندبرايمعرفيكانالسجاازطريق كانالتلگرام سامانهيمشاورهيتحصيلي درختدانش اطلاعاتلازمرادراينرابطهكسبنمايند

مشاورانمجربدرختدانشميتواننداطلاعاتبيشتردررابطهبامشاورهثبتناممدارسشاهددراختيارشماعزيزانقراردهندكافيستباشمارهگيري  بدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتتماسحاصلنماييدوبامشاورانمجربمادرارتباطباشيد

 

سامانهسجاجامعترينسامانهثبتناممدارسفرزندانشاهدوايثارگروفرهنگيميباشدكهتماميپيشثبتنامدراينمدارسسطحبالادراينسامانهانجامخواهدشدوداوطلبانحتمابايدباورودبهسامانهسجاپيشثبتنامخودرادرهرپايهايكههستندانجامدهندكهدرادامهخدماتسايتسجا،نحوهثبتناممدارسشاهد،مقاطعمختلفسايتسجاوهمچنينزمانوشرايطورامفصلتوضيحخواهيمداد

سايتثبتناممدرسهشاهدوبهاختصارسجاناميدهشدهاستكهمخففسامانهجامعامورايثارگروشاهدآموزشوپرورشميباشد

خدماتسايتشامل

نحوهورودبهسايتبصورتكاملااينترنتيميباشدودانشآموزانبايدبهمراجعهبهسايتجامعامورشاهدوايثارگربهنشانيدرسامانهمدارسشاهدبرايثبتناممدارسشاهداقدامنمايند

برايانجامثبتنام درسايتسجابراساسامتيازبنديبايدداوطلبدقتلازمرابهعملآوردوهمچنينازآنجاييكهچونامكانويرايشودرجامتيازدرقبوليدرمدارسشاهدحائزاهميتاستبنابراينميتوانمتقاضيانثبتناممدارسشاهدرابهدودستهتقسيمنمودكهدرادامهبدانميپردازيم

دستهاولبهفرزندانشاهدفرزندانشهداوفرزندانآزادگانوجانبازاندرصدبهبالااختصاصمييابدكهلازماستاوليابعدازثبتنمودناطلاعاتدرسايتسجادرصدقبوليوارائهمداركبهمدرسهموردنظردرموعدمقررثبتنامقطعيرابرايمدرسهسجابهعملآورند

ثبتناممدارسشاهدفرزندانخودرابهمشاوراندرختدانشبسپاريد

دستهدومبهثبتنامسايردانشآموزانكهسهميههايآزادوهمچنينسهميههايفرهنگي،معدل،مدال،حفظقرآنوميباشندتعلقميگيرد

ثبتنامبقيهدانشآموزانطيدومرحلهانجامميشود،بعدازانجامثبتنامموقتبامدنظرقراردادناولويتهايايثارگريوياسايرامتيازبنديهاباتوجهبهاحرازشرايطصورتگرفتهدانشآموزانكليهمواردبررسيميشودونتيجهثبتناممدارسشاهدآنازطريقسامانهسجابرايانجامثبتنامقطعيدانشآموزانپذيرفتهشدهاعلامخواهدشد

دانشآموزانواجدشرايطازطريقسايتثبتنامسامانهسجاميبايستابتداهزينهثبتناممبلغهزارتومانراپرداختنمايند،سپسبادرجكردنمشخصاتفردييعنيباواردكردنشمارهمليخودزمانيكهموفقبهورودسامانهسجاشدندتماميمراحلثبتناممدارسشاهدراميتوانندانجامدهند

براياطلاعاتبيشتردرموردشرايطثبتناممدارسشاهد،زماندقيقثبتناممقاطعمختلف،نحوهدرجامتيازهاوافزايششانسقبولي،امتيازشاملچهگزينههاييخواهدشد،مشاورهوانجامتماميمراحلثبتناممدارسسجاوميتوانيدبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهبدونگرفتنپيششمارهوتلفنثابتمنزلتماسحاصلنماييد

گرچهچندينسالاستكهحجمزياديازداوطلبانورودبهدانشگاهازطريقسوابقتحصيليوبدونكنكوردانشگاهآزادراهيدانشگاهميشوندوليهنوزهمكنكورسراسريتنهاآزمونتعينكنندهيورودبسياريازداوطلبانبهدانشگاههايدولتيوروزانهورشتههايپرطرفدارميباشد

درواقعدرحالحاضرثبتنام كنكورسراسريتعينكنندهورودبهدانشگاهنيستبلكهكنكوررشتهودانشگاهرامشخصميكنداماكنكورامسالباسالهايقبلتفاوتعمدهايداردوآناينكهدانشآموزانيكهدرسالهايگذشتهكلاسششمخواندندوبانظامآموزشيجديدرشديافتنداكنونبهدورهحساسوسرنوشتسازكنكوررسيدهاند

باتوجهبهاينكهمطالبمحتوياتكتابهايدرسينظامقديمونظامجديدتفاوتهاييبايكديگردارند،سازمانسنجشبهمنظوررفاهحالهردودستهازاينداوطلبان،درثبتنامكنكوردونوعسوالطراحيميكند،درواقعدرروزكنكوركهبرايهردودستهازاينداوطلباندريكروزبرگزارميشودماشاهدوجوددونوعسوالبراساسمنابعهريكميباشيم

اماداوطلباننظامقديمتوجهداشتهباشندكهكنكورسراسريتنهاكنكورياستكهبراساسنظامقديمنيزسوالطراحيميشودوبراساساطلاعيهرسميسازمانسنجشازكنكورسراسريفقطسوالاتبراساسمنابعنظامجديدطراحيخواهدشد،پسبهداوطلباننظامقديميكهقصدشركتدركنكورسراسريرادارندتوصيهميكنيمكهدركنكورشركتنمايندوآنرابهسالهاييبعدموكولنمايند

 در ثبتنامكنكور مادودستهداوطلبداريمدستهايكه نظامقديم هستندوازكنكورهايسالهايگذشتهماندهاندويادوبارهقصدشركتدركنكورسراسريرادارندودستهايودستهايكه نظامجديد هستند

داوطلبانكنكورسراسريبراياطلاعاتبيشتروثبتنامكنكورخودواردكردنسوابقتحصيليبهدرستي،واردكردنكدمنطقهوكددانشآموزيوانجامتماميمراحلثبتناموهمچنينمعرفيبهترينمنابعكنكوروبودجهبنديكنكورميتوانندبامشاورانمجربدرختدانشازطريقشمارهگيريشمارهبدونگرفتنپيششمارهوازطريقتلفنثابتتماسحاصلنمايند

گرچهتاكنوندفترچهكنكورسراسريمنتشرنشدهاستامابهدلايليكهگفتهشدانتظارميروددفترچهكنكورسراسرينسبتبهسالهايگذشتهاندكيتفاوتداشتهباشد،پيشبينيميشودتنهاتفاوتثبتنامكنكورسراسرينظامجديدبانظامقديمچيست؟درانتخابنوعنظامآموزشيوسالاخذمدركديپلمتفاوتباشدالبتهداوطلبانگرامينظامجديدكهامسالامتحاننهاييخواهندداشتميبايستپسازپايانامتحاناتنهاييدردههآخرماندهبهكنكورپسازپايانامتحاناتنهاييمعدلنهاييخودراثبتنمايند

سايتثبتنامكنكورازطريقسايترسميسازمانسنجشبهآدرسانجامميشودوكاملابهصورتغيرحضوريواينترنتيميباشد

درهنگامثبتنامبرروياينسايتيكلينكباعنوانثبتنام كنكورسراسريفعالميشودكهشماميتوانيدباورودبهصفحهثبتناموانجاممراحلبعديوپركردنتكتكبندهابهترتيبونهايتابادريافتكدپيگيريثبتنامخودراباموفقيتبهاتمامبرسانيد

براياطلاعازنحوهثبتنامكنكوردانشگاهآزادبررويلينكآنكليكنماييد

همزمانباشروعثبتنامكنكوردفترچهثبتنامكنكورسراسريبررويسايتسازمانسنجشقرارميگيردكهداوطلبانميبايستقبلازانجاممراحلثبتنامكنكورآنرامطالعهنمايندوازكليهيقوانينوضوابطعموميواختصاصيثبتناممطلعشوند،پسازانتشاردفترچهكنكورلينكآنبررويسايتدرختدانشفعالخواهدشدوشماميتوانيدازطريقسايتدرختدانشودانلوددفترچهكنكورسراسريآنرادريافتنماييد

ثبتنامكنكورخودرابهمشاورانمجربدرختدانشبسپاريد

زمانثبتنامكنكورسراسريازروزچهارشنبهبهمنماهسالومهلتثبتنامنيزروزپنجشنبهاسفندميباشدگرچههرسالهتاريخثبتنامچندروزيتمديدخواهدشدوليازكليهداوطلبانخواهشمنديمتاريخثبتنامكنكورسراسريرابهساعاتپايانيثبتنامموكولنكنندچونبهدليلازدحامبالايشركتكنندگانوبروزمشكلفنيدرسيستمالكترونيكيثبتنامممكناستازثبتنامبازمانند

كنندگانوبروزمشكلفنيدرسيستمالكترونيكيثبتنامممكناستازثبتنامبازمانند

زمانبرگزاريكنكوردرروزايوتيرماهبرگزارخواهدشد

هرسالهشرايطثبتنامكنكوروضوابطموجوددردفترچهكنكورسراسريدردوبخششرايطعموميوشرايطاختصاصيذكرميشودشرايطعموميشاملشرايطيميباشدكهكليهداوطلبانباهرمدركووضعيتتحصيليميبايستداراباشند

ازجملهشرايطعموميذكرشدهدردفترچهكنكورسراسريسالهايگذشتهشاملمواردزيرميباشد

شرايطاختصاصيدفترچهثبتنامكنكورشاملقوانينوضوابطموجوددررابطهباقشرخاصيازداوطلبانكنكورسراسريميباشدوشاملكليهداوطلباننميشود،ازجملهآنميتوانبهگزينههايزيراشارهنمود

درثبتنامكنكوربايدتوجهداشتهباشيمكهدرواردكردنسوابقتحصيليوسهميههاوكدمنطقهودانشآموزيدقتكنيم،چونميدانيمكهتاثيردرصديدرققبوليخواهندداشت،درزيركاملدرمورداينمواردتوضيحدادهايم

ثبتنامكنكورسراسريخودراازطريقمشاوركنكورانجامدهيد

باتوجهبهاطلاعيهرسميسازمانسنجشتاثيرسوابقتحصيليدركنكورسراسري،درصدخواهدبودكهازايندرصددرصدآنبهصورتتاثيرقطعيودرصدتاثيرمثبتخواهدبود،درصدتاثيرقطعييعنيدرصدازنمرهكلاكتسابيشمادركارنامهاعلامنتايجكنكورسراسريمربوطبهمعدلشمادردرسموردنظرميباشدوبهنسبتنمرهاكتسابيشماازحداكثرنمرهمقدارنمرهشمادرايندرصدمحاسبهميشودوبادرذصدديگرازنمرهكلاكتسابيازپاسخبرگشمامحاسبهميشود

حداكثردرصدتاثيرمثبتيعنياينكهدرصدازنمرهكلاكتسابيپايانيشمادركارنامهنهاييكنكورباتوجهبهمعدلشماوياپاسخبرگكنكورسراسريشماخواهدبود،بهاينصورتكهسازمانسنجشيكبارنمرهنهاييشماراباتاثيردرصدسوابقتحصيليشمابررسيميكندويكبارديگرنمرهنهاييشمارابراساسپاسخبرگشمادركنكورسراسرياعمالميكندوهركدامكهنمرهنهاييبهتريباشدآنرالحاظمينمايدالبتههمانطوركهگفتهشددرصدتاثيرقطعياستيعنيحتياگرپاسخبرگشمانتايجبهتريداشتهباشد بازهمدرآنرصدسوابقتحصيليشمالحاظميشود

باشمارهگيريباتلفنثابتوبدونپيششمارهمشاوراندرختدانشنحوهيمحاسبهدرصدهريكازدروسشمارابهتشريحبرايشماتوضيحميدهند

همانندسالهايگذشتهدركنكورسراسرينيزسهميههايموجوددركنكورسراسريبرايداوطلبانوجودخواهدداشتكهميتوانبهسهميهمناطقسهميهدرصديايثارگرانسهميهدرصديايثارگرانورزمندگانوسهميهبهيارانوخانوادهشهدااشارهنمودبراياطلاعازنحوهتاثيراينسهميههاوميزانتاثيرهريكازآنهابهپستمربوطبهسهميههايكنكورسراسريسايتدرختدانشمراجعهفرماييد

كدسوابقتحصيليازجملهمداركموردنيازبرايثبتنامكنكورميباشدداوطلبيكهكدسوابقتحصيليراواردننمايدسوابقتحصيليويدركنكورسراسرياعمالنخواهدشد

سوابقتحصيليشاملسوابقتحصيليپايهدوازدهموياسوممتوسطهبرايداوطلبانياستكهازسالبهبعدمدركديپلمخودرادريافتنمودهاندوسوابقتحصيليپيشدانشگاهيبرايفارغالتحصيلانسالبهبعدميباشدبراي دريافتكدسوابقتحصيلي ميبايستتاريختولدكددانشآموزيكدمنطقهوكدمقطعراابتداواردنماييد

براييافتنكددانشآموزيميتوانيدازمسئولانمدرسهكمكبگيريدهمچنيندربالايكارنامهشمااينكددرجشدهاست

برايدرياقتكدمنطقهخودرابلدنيستيدميتوانيدبهسايتسازمانسنجشمراجعهنماييدوباواردكردناستانمحلزندگيخودوسپسيافتنشهرستانموردنظركدمنطقهرابيابيدوسپسواردسامانهجمعآوريواطلاعاتسوابقتحصيليبهآدرس شويدواطلاعاتدرخواستيراواردنماييد

وسپسسوابقتحصيليشمابهنمايشگزاشتهخواهدشددرصورتيكهمغايرتيبيننمراتكسبشدهشماوسوابقتحصيليواردشدهدرسيستمنباشدبازدنگزينهتاييديككددريافتخواهيدكردكهبايدآنرانزدخودنگهداريدودرهنگامثبتنامكنكورسراسريواردنماييد

مركزمشاورهتحصيليدرختدانشباداشتنبهترينومجربترينمشاورانتحصيليدرسطحكشورپاسخگويكليهسوالاتشمادررابطهبانحوهدريافتكدسوابقتحصيليانتخابرشتهكنكورسراسريزماندقيقثبتنامآزمونسراسريحذفياتكنكورسراسريوشرايطمربوطبهدانشجويانانصرافيوشرايطتحصيلمجددرايگانداوطلبانوياهرگونهسوالاتدرسيوتحصيليوكنكوريشماميباشد،شماميتوانيدباشمارهگيري باتلفنثابتوبدونكدگيريبامشاورينمادرتماسباشيد

،

 

دراینتنهاسایتثبتناممدارسشاهدکهدانشآموزاندارایشرایطثبتنام مدارسشاهددرپایههایمختلفاولابتدایی–اولمتوسطه

اولپایهیهفتم–اولمتوسطهدومپایهدهمومیانپایهدرسایت

 

 

ثبتناممدارسشاهدخودراانجاممیدهندسامانهسجابهآدرس 

 

 

برایپیشثبتناممدارسشاهدبایدازطریقورودبهسامانهسجاعملنمودبرایاینکاردانشآموزانمیبایستابتدامبلغهزارتومانراپرداختنمایندسپسبادرجکردنمشخصاتفردییعنیباواردکردنشمارهملیخودزمانیکهموفقبهورودسامانهسجاشدندتمامیمراحلثبتناممدارسشاهدرامیتوانندازطریقسایتسجاانجامدهند

 

 

 

ازطریقدفترچهثبتناممدارسشاهدمیتوانازشرایطثبتناممدارسشاهدکهدرسایتسجالینکشبارگذاریخواهدشدمطلعگردیدکهدرزیرشرایطثبتناممدارسشاهدوشرایطعلمیثبتناممدارسشاهدوشرایطامتیازبندیدانشآموزانباالویتایثارگریویاسایرالویتهارامشاهدهمینمائید داوطلبانمیبایستبرایاینکهمراحلپیشثبتناممدارسشاهدراانجامدهندابتداازطریقسلیتسجانیمهدوماردیبهشتاقدامنمایندلازمبهذکراستزمانثبتناممدارسشاهد نیزنیمهاولخردادمیباشد

 

 

خیرشمادرسالدیگرقادرنخواهیدبوددرسایتدیگریبهغیرازسایتسجاثبتناممدارسشاهدراانجامدهید، داوطلبانبایدپیشثبتناممدارسشاهدپایهاولابتداییویاهفتمودهمخودراازطریقسایتسجاانجامدهند،پیشثبتناممدارسشاهد دیگربهصورتحضوریدرمدارسانجامنخواهدشد

 

 

 

برایانجامثبتنامبراساسامتیازبندینقشمشاوردرورودبهسامانهسجاخیلیاهمیتداردچونامکانویرایشوهمچنیندرجامتیازدرقبولیدرمدارسشاهدحائزاهمیتاستازاینرومشاورانمجربدرختدانشمیتواننداطلاعاتبیشتردررابطهباپیشثبتناممدارسشاهددراختیارشماعزیزانقراردهندکافیستباشمارهگیریبدونگرفتنپیششمارهوازطریقتلفنثابتتماسحاصلنماییدوبامشاورانمجربمادرارتباطباشید

صفحهقبلصفحهبعد

تبادللینکهوشمند

برایتبادللینکابتداماراباعنوانوآدرسلینکنماییدسپسمشخصاتلینکخودرادرزیرنوشتهدرصورتوجودلینکمادرسایتشمالینکتانبهطورخودکاردرسایتماقرارمیگیرد

زمان صدور فرم هدایت تحصیلی پایه نهم 99 از تاریخ 23 تیر ماه خواهد بود. هدایت تحصیلی دارای دو بخش است. بخش اول شامل امتیازهای مشاوره ای است که 65 امتیاز دارد و بخش دوم براساس سوابق تحصیلی است که 35 امتیاز دارد. هدایت تحصیلی نهم به دهم جمعا از این 100 امتیاز تشکیل شده است. در ادامه توضیحات تکمیلی را مطالعه می کنید… . […]

زمان صدور فرم هدایت تحصیلی پایه نهم 99 از تاریخ 23 تیر ماه خواهد بود. هدایت تحصیلی دارای دو بخش است. بخش اول شامل امتیازهای مشاوره ای است که 65 امتیاز دارد و بخش دوم براساس سوابق تحصیلی است که 35 امتیاز دارد. هدایت تحصیلی نهم به دهم جمعا از این 100 امتیاز تشکیل شده است. در ادامه توضیحات تکمیلی را مطالعه می کنید… .

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

زمان صدور فرم هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم سال تحصیلی 99-1400 در تاریخ 23 تیر ماه خواهد بود. هدایت تحصیلی دارای 100 امتیاز و شامل دو بخش زیر است:

 دانلود فرم های هدایت تحصیلی 99

برای مشاهده جدول امتیازات هدایت تحصیلی کلیک کنید.

برای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی کلیک کنید.

 

سایت هدایت تحصیلی

به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال فرم هدایت تحصیلی به صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه می شود. دانش آموزان پایه نهم برای دریافت فرم 6 و 7 هدایت تحصیلی لازم است از 23 تیرماه به سامانه همگام به نشانی www.hamgam.medu.ir مراجعه نمایند.

برای ورود به راهنمای سامانه همگام لینک زیر را انتخاب کنید:

www.hamgam.medu.ir

 

 

برای بازیابی رمز همگام کلیک کنید

دانش آموزان پایه نهم می توانند با توجه به اینکه امسال هدایت تحصیلی به صورت غیرحضوری انجام می شود برای هدایت تحصیلی غیرحضوری با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:

برای هدایت تحصیلی آنلاین کلیک کنید.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 10 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 10 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 5 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 3 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 1 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 11 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 22 تیر 1399

بازدید : – بار ، 22 تیر 1399

بازدید : – بار ، 22 تیر 1399

بازدید : – بار ، 22 تیر 1399

بازدید : – بار ، 22 تیر 1399

بازدید : – بار ، 10 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 10 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 5 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 3 شهریور 1399

بازدید : – بار ، 1 شهریور 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم»

همراه شما تا موفقیت

تمرکز در کلاس جزو موارد تعیین کننده در یادگیری درس می باشد. تغییر نحوه یادگیری در کلاس می تواند تحولی در نتایج آزمونها و امتحانات ایجاد کند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی «میم» است. Copyright © 2018 – 2020 mim.education
. استفاده از محتوای متنی با درج لینک به این سایت مورد تایید است. استفاده از ویدئوها به هر شکل در هر سایت دیگری ممنوع و متخلفین به موجب قانون حمایت از مولفین و مصنفین با توجه به ثبت رسمی «سرزمین تیزهوش‌ها» به عنوان رسانۀ دیجیتال مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خانم صادق کیا نظری بدهید

پورتال همگام جامع ترین سامانه ی ملی مدارس در سطح کشور است که تحت نظر سازمان آموزش و پرورش، جهت یکپارچه سازی کلیه ی سامانه های مرتبط و ارتقای سطح دسترسی به اطلاعات برای کلیه ی کاربران در تمامی سطوح راه اندازی شده است، به طوری که نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با هر درجه از توانایی می تواند از آن استفاده کند.همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم

سامانه همگام، علاوه بر کارآمد بودنش در ارائه خدمات تحصیلی از جمله امکان مشاهده برنامه تحصیلی و یا کارنامه توسط دانش آموزان، دارای بخش های حائز اهمیت و قابل توجهی چون آزمون سلامت روان است. به گفته ی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش، آزمون سلامت روان از دو سال پیش برای شناخت همه جانبه‌ ی دانش‌آموزان در ابعاد علمی، جسمانی، روانی و رفتاری برگزار می شود.

آزمون سلامت روان همگام با هدف ارائه ی خدمات مشاوره ای به دانش آموزان، خانواده ها و مسئولان مدرسه و همین طور ارائه خدمات فردی به دانش آموزان، در پایه های هفتم، هشتم و نهم برگزار می شود. برای شرکت در آزمون سلامت روان، دانش آموز می بایست ابتدا وارد پورتال همگام به نشانی hamgam.medu.ir شود و سپس از خدمات موجود در سایت جهت شرکت در آزمون سلامت روان بهره مند شود.

آزمون سلامت روان برای شناخت همه جانبه‌ ی دانش‌آموزان در ابعاد علمی، جسمانی، روانی و رفتاری اجرا می شود.

آزمون سلامت روان یکی از بخش های همگام است که توسط سازمان آموزش و پرورش طراحی شده و به جهت کاهش آسیب های اجتماعی دربرگیرنده دانش آموزان برگزار می گردد. اجرای آزمون سلامت روان همگام براساس 11 محور اعم از هیجانات و عواطف در حوزه عزت نفس، نشاط و شادکامی، رفتارهای پرخطر، مشکلات شدید روانی، خودآگاهی، اوقات فراغت، نگرش به مدرسه، مسائل و مشکلات دانش‌‌آموزان، نحوه مقابله با استرس و فشار روانی، مشکلات اقتصادی و نهایتا حمایت خانوادگی برای دانش آموزان، از 2 سال پیش آغاز شده است.

برخلاف اولویتی که برخی از خانواده ها برای آموزش در مدارس در نظر می گیرند، موضوعاتی که بیش از هر چیز در امر آموزش بسیار مورد توجه قرار می گیرند، عبارت اند از:

که متاسفانه عموما در مدارس تنها به مورد آخر توجه می شود و به پنج مورد دیگر در حوزه تربیت آموزش و پرورش توجهی نمی شود و یا بسیار اندک و سطحی مورد عنایت قرار می گیرند.

با توجه به گفته ی مدیر کل آموزش و پرورش که از وجود 19/7 درصد رفتار پرخطر در بین دانش آموزان پسر در مقطع اول متوسطه و همچنین 19/6 درصد خشونت بالا در بین دانش آموزان دختران خبر داد، میزان شیوع آسیب های اجتماعی که دانش آموزان را در برمی گیرد، آمار نگران کننده ای است. از همین رو، آزمون سلامت روان همگام در 11 محور مذکور به جهت شناخت کامل دانش آموز با همراهی دفتر آسیب ‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب های از این دست برای دانش آموزان مقاطع هفتم و هشتم، نهم برگزار می شود. در واقع این دوره با این منظور اجرا می‌شود که اگر معلمان با دانش‌آموزی مواجه شدند که دارای استرس، افسردگی و رفتارهای پرخطر است، بدانند چگونه با او برخورد کنند.

به طور کلی دانش آموزان برای شرکت در آزمون سلامت روان می بایست از طریقورود به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir و به صورت الکترونیکی با استفاده از روش چت آنلاین عمل کنند و در کمال دقت و صحت به سوالات پاسخ دهند. برای شرکت در این آزمون، دانش آموزان می توانند گام به گام با مراحل گفته شده ی زیر پیش روند.

آزمون سلامت روان از سری آزمون های مشاوره ای همگام می باشد و به دلیل اهمیت و تاثیر مستقیمی که در هدایت تحصیلی پایه نهم دارد بایستی دانش آموزان با دقت و توجه کافی اقدام به پاسخگویی به سوالات آزمون کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هر یک از مطالب نام برده شده بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هامشاوره تحصیلی

1 روز پیش

1 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم
همگام مشاوره تحصیلی پایه هفتم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *