مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

 
helpkade
مرکز مشاوره تحصیلی در کرج
مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در کرج چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در کرج کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش یک مشاور تحصیلی خوب در موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در کرج هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در کرج بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مرکز مشاوره در کرج که بتوانید امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در کرج کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در کرج پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در کرج را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در کرج بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان کرج دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی و همچنین ثبت نام مدارس شاهد کرج، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کرج در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص کرج خواهد می باشد.

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در کرج با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاور تحصیلی در کرج :

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه بی‌توجه به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد داشت و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

 

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر داوطلبی که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را اذان خود نماید. اگر شما دانش‌آموز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته نهم در کرج باشید ، بهترین انتخاب رشته را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج و مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. برای داشتن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور کرج به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در کرج اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر  روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در کرج به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شو.ید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی ، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در کرج ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در این مراکز بدان خواهند پرداخت.

 

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری می باشید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما ارائه خدمات خواهند نمود.

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج ، مشاوره تضمینی کنکور ، مشاوره تلفنی کنکور ، مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ، استخدام آموزش و پرورش کرج با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شبمرکز مشاوره تحصیلی در کرج

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

محمد اکبری علی آبادی 

عصمت آقاشاهی 

فاطمه گلستانی 

معصومه نصیری 

غلامرضا رامفر 

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

سیما آقایی 

افشین لطفی 

محمدحسن احمدی 

میترا محمدی طاری 

دکتر بهروز کریمی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مراکز مشاوره کرج تعدادی بیش از لیست مطرح شده زیر هستند. ما سعی کرده ایم لیستی از بهترین مراکز مشاوره کرج را گلچین کنیم. این بدان معنا نیست که اگر مرکزی در لیست ما نیست مرکز مشاوره خوب در کرج نیست . خدمات لیست زیر شامل مرکز مشاوره کودک در کرج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره تحصیلی و.. می باشند.

کلینیک تخصصی مشاوره مهر آریا

آدرس: کرج – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی

ابتدای پل زیر گذر ، برج ارم طبقه نهم واحد ۳۵

تلفن پذیرش:

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

۰۲۶۳۲۲۶۵۵۳۳

۰۹۳۶۹۵۱۳۹۴۳

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره کرج را اورده ایم از جمله مرکز مشاوره خوب در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ،مرکز مشاوره وصال کرج ، مرکز مشاوره دولتی در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج بلوار ماهان ، مرکز مشاوره در فردیس ، مرکز مشاوره البرز به همراه شماره تلفن و آدرس آنها ، اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت نام طلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

کلینیک مشاوره گلشن 

آدرس:

مرکز مشاوره البرز

آدرس: چهارراه طالقانی ، کنار گذر شرقی ، برج ارم ، طبقه ۷ ، واحد ۲۸

تلفن تماس : ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۴۱

۰۲۶۳۲۲۶۵۹۰۴

لیست فوق شامل : مراکز مشاوره و روان درمانی کرج ، بهترین روانشناس کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ، مشاور خانواده در کرج ، مشاور تحصیلی در کرج ، مشکلات خانوادگی ،  مرکز مشاوره کرج  می باشد. که این لیست نیز به مرور تکمیل می شود.

شهرستان‌های موجود در سامانه مراکز مشاوره  کرج

امیدوارم که برگه معرفی بهترین مراکز مشاوره  کرج به شما کمک کرده باشد.

آخرین تغییرات : دی ۲۵, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

کرج به عنوان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران و مرکز استان البرز از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار است. این شهر با نزدیکی به پایتخت از امکانات آموزشی و فرهنگی خوبی بهره مند می باشد. جوان بودن جمعیت کرج باعث شده تا توجه خاصی بر سطح کیفی آموزش این شهر شود. از این جهت مشاوره و راه درخشیدن فرزندان در بین خانواده ها از اهمیت خاصی برخوردار است. برای اطلاع از بهترین مشاور تحصیلی در کرج باقی مطالب را مطالعه بفرمایید. 

✅ بهترین مشاور تحصیلی در کرج چه کسی است؟

✳️ سابقه کدام کلینیک مشاوره درخشان تر است؟

✅ آدرس بهترین مشاور تحصیلی در کرج را از کجا پیدا کنم؟

✳️ شماره تماس با بهترین مشاور تحصیلی در کرج را چطوری پیدا کنم؟مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

✳️ و …

پیدا کردن بهترین مشاور تحصیلی در کرج با مدرک رسمی و مشاوران متخصص همراه با مدرک رسمی و تجربه عالی کار بسیار مهمی است. خانواده ها زحمت می کشند تا فرزندان خود را در جایگاه های بالا و مهم ببینند. منتها عده ای هستند که از این موارد سوء استفاده می کنند.

در کرج به دلیل استقبال خیلی خوب خانواده ها از مراکز مشاوره برای دریافت مشاوره تحصیلی، عده ای از این کار سودجویی می کنند. بدون در نظر گرفتن روحیات فرزند شما تنها با ارائه برنامه ای پیش پا افتاده با سرنوشت فرزند شما بازی می کنند و ادعا می کنند بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

حرفه مشاوره جزء حرفه ی معلمی است. معلم ها از ارزش و جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند و تحت هیچ شرایطی برای کسب چند کاغذ به ارزش ریال، سرنوشت دانش آموز را تباه نخواهند کرد. از والدین و شما دانش آموز محترم درخواست می شود که در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در کرج دقت لازم را داشته باشید.

🧿 اصلی وجود دارد به نام ” اصل تفاوت های فردی “. این به معنای تفاوت در تک تک انسان هاست.

🧿 توجه کنید که بند انگشت شما چقدر کوچک است که همه انسان ها در این مورد با یکدیگر متفاوتند؟

🧿 آن وقت انتظار دارید دو نفر با میلیارد تفکراتی که در ذهن دارند می توانند اهداف یکسانی داشته باشند؟

🧿 آیا برای دو دانش آموز با رویاهای متفاوت می بایست یک برنامه تحصیلی یکسان تجویز کرد؟

🌀 با اندکی تفکر و توجه درخواهید یافت که هیچ گاه دو انسان شبیه به هم نخواهند بود و باید با هر کدام به روش مناسب او برخورد کرد.

🌀 زمانی که با این دید با دانش آموز وارد صحبت شویم، تمامی استعدادهای آنها را می توانیم شکوفا کنیم. بهترین مشاور تحصیلی در کرج درخواهد یافت نیازی نیست دانش آموز به سراغ رشته ای بروند که اصلا علاقه مند نیست. بلکه به سمت استعدادی که خداوند در وجودش قرار داده هدایت می کند.

🌀 شناخت این کار تخصص های لازم خود را می طلبد. نیاز خیلی اساسی دارد که اطلاعات مشاوران بروز باشد تا دانش آموزان را بشناسند.

🌀 تخصص مشاوران مجموعه کنکور تاک در شناسایی دانش آموز ها می باشد. زیرا با تعداد زیادی مراجعه کننده و دانش آموز در ارتباط هستند و دوره های بروز رسانی اطلاعات را در زمان های مقرر شرکت می کنند.

🌀 بهترین مشاور تحصیلی در کرج، جدیدترین و بروزترین استانداردهای دنیا که با تلفیق تئوری و عمل منجر به معرفی بهترین شاخه برای تحصیل یا کار به دانش آموز شود.

🌀 این امکانات را با برقراری تماس تصویری و صوتی از هر جای ایران در اختیار شما قرار می دهیم.

🌀 مجموعه کنکور تاک متشکل از افراد با تجربه که سابقه زیادی در تربیت رتبه های برتر منطقه و کشوری در کنکور ریاضی، کنکور تجربی و کنکور انسانی را داشته اند. مجموعه کنکور تاک متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ۱۲ سال و مشاور بالینی با سابقه ۲۵ سال فعالیت می کند.

🌀 این مجموعه متشکل از اساتید مشاور خانم و آقا با استفاده از جدیدترین روش ها از شما دانش آموز کنکوری پشتیبانی می کنند.

🌀 اساتید مشاوری که با مجموعه کنکور تاک همکاری می کنند تحصیل کرده های دانشگاهی نظیر دانشگاه فردوسی مشهد هستند. مشاوران مجموعه کنکور تاک در مدارس مطرح شهر مشاوره می دهند که این خود مستندی است برای پیوسته در ارتباط بودن با دانش آموزان. هر کدام از مشاوران این محموعه جزء بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

بهترین مشاوره تحصیلی کرج

🌀 بستری فراهم کرده ایم که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری با مشاور از هر جایی که باشید، بدون حضور فیزیکی وجود داشته باشد. امکانی که خیلی از هزینه ها را اعم از زمانی و ریالی در هر نوبت مشاوره کاهش می دهد و کیفیت را ارتقا می بخشد. برگزاری جلسات غیر حضوری (آنلاین) با دانش آموز و والدین ایشان برای مشاوره تحصیلی چه به با والدین و چه تنها با دانش آموز.

✔️ برگزاری جلساتی که والدین از چگونگی برخورد با یک دانش آموز کنکوری می بایست مطلع شوند.

✔️ هماهنگی بهتر والدین با دانش آموز کنکوری در ایام کنکور.

✔️ اطلاع از لیست غذاهایی که به هیچ عنوان نباید برای فرزندشان طبخ کنند.

✔️ ارائه جدیدترین روش های مطالعه برای دروس کنکور.

✔️ صحبت درباره ی راز مشترک موفقیت رتبه برترهای سال های گذشته.

✔️ ارائه برنامه شخصی برای خود دانش آموز بر اساس علاقه مندی ها، اهداف، رویاها و خصوصیات شخصی و خانوادگی با بهترین مشاور تحصیلی در کرج. ( کافی است بدانید با شناخت خانواده دانش آموز و اطلاع از رابطه بین والدین و فرزند، نیمی از رمشکلات حل می شود).

✔️ مشاوره برای تهیه بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور.

✔️ ارائه جدیدترین استاندارد های شرایط اتاق مطالعه

✔️ ارائه برنامه ای خاص برای ورزشکارانی که حرفه ای ورزش می کنند بدون اینکه به ورزش و درس شان لطمه بزنند.

✔️ مشاوران با والدین شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا از حساسیت های والدین به دور باشید.

✔️ انگیزه و امید برای پیشروی و رقم زدن بهترین نتایج در کنکور بر اساس واقعیات نه تخیل.

💢 مشاوران تمام اطلاعاتی که برای پیشرفت و رشد تحصیلی یک دانش آموز نیاز است را در اختیار شما قرار می دهند.

💢 تمام روش های جدید و پر کابرد که برای درک بهتر مطالب نیاز است را با شما به اشتراک می گذارند.

💢 انگیزه شما را بالا می برند و از جهت روحی شما را تامین و حمایت می کنند.

💢 و …

💢 به گفته های مشاور نمی توانید اعتماد کنید.

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

💢 هم زمان صحبت های مشاور، معلم، اقوام و … را گوش می دهید. (دوست دارید همه را انجام دهید ولی سرانجامی جز سردرگمی ندارد.)

💢 به جای اینکه عمل کنید، فکر می کنید و ترس دارید از انجام کارها.

💢 دانش آموز لج بازی هستید و به حرف کسی گوش نمی دهید.

💢 و …

📌 اهل مطالعه هستید ولی نمی دانید چطوری شروع کنید؟

📌 اهل عمل هستید و به اصطلاح کاری و پر تلاش هستید. اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

📌 رویاهای بزرگی دارید و دوست دارید یک نفر به شما کمک کند.

📌 اگر به صحبت های فردی که تخصص آن تحویل دانش آموز به بهترین دانشگاه ها می باشد ایمان دارید، حتما از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید.

📌 و …

🚫 در صورتی که شما از بهترین مشاور کنکور در کرج استفاده نکنید، به رتبه مد نظرتان می رسید اما نه با اولین مرتبه شرکت در کنکور. مگر اینکه شما حداقل یک سال پشت کنکور صبر کنید و خودتان را بشناسید و دوباره هزینه های سنگین و شرایط سخت و بد کنکور را دوباره تکرار کنید.

🚫 اما شما به کمک بهترین مشاور تحصیلی در کرج که مجموعه کنکور تاک در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از تمامی این موانع عبور کنید. روش درس مطالعه کردن را بیاموزید، از راز موفقیت رتبه برترهای سنوات گذشته که توسط مشاوران تحت عنوان پزشک، مهندس، معلم، قاضی و … به جامعه تقدیم شده اند، مطلع شوید.

🚫 این را به خاطر داشته باشید که زمان در عصر حاضر بسیار اهمیت دارد. شما برای ذخیره زمان و استفاده بهینه از زمان می توانید از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید. شما به این موضوع توجه کنید که یک بار فرصت قبولی در آزمون ورودی به تیزهوشان، نمونه دولتی و حتی کنکور را دارید. زمان که بگذرد سخت می شود جبران کرد. سعی نکنید روی آینده تان شرط بندی کنید.

🚫 شما هم مثل خیلی از دوستان تان که وضعیت درسی خوبی دارند و بدون دغدغه پیشروی می کنند، پیش بروید. از این قافله عقب نمانید و از تجربه بهترین مشاور تحصیلی در کرج استفاده کنید تا علاوه بر ورود به دانشگاه مورد علاقه، خودتان را هم کشف کنید.

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج

✔️ استعدادیابی دانش آموز در هر سن و دوره تحصیلی

✔️ مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور و انتخاب رشته در پایه نهم

✔️ مشاوره تحصیلی کنکور برای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

✔️ مشاوره برای قبولی در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی

✔️ برگزاری جلسات و سمینارهای انگیزشی

✔️ برگزاری سمینارهای آموزشی برای کنکور

به دلیل بالا بودن هزینه های مشاوره حضوری در کرج به فکر راه اندازی بستری بودیم تا با هزینه کمتر و بدون فوت وقت به مشاوران دسترسی داشته باشید. بدون پرداخت هزینه بابت حمل و نقل و تنها با به همراه داشتن موبایل می توانید از هر جایی که هستید به صورت تصویری با مشاور صحبت کنید. زمان و هزینه های کناری که در سال کنکور به شدت مهم است را با کنکور تاک جبران کنید.

یکی از بهترین تیم های مشاوره کنکور با کادری با سابقه ۱۲ ساله مشاوره تحصیلی آماده پشتیبانی از داوطلبان کنکور در هر شرایطی که هستند. مجموعه کنکور تاک با به همراه داشتن مشاور بالینی، مشاور تحصیلی خانم و مشاور تحصیلی آقا همان طور که رتبه برترهای بسیاری تا به حال تحویل جامعه داده است، از این پس هم از شما رتبه برتر می سازد اگر به گفته های مشاوران ایمان داشته باشید.

یکی از مهمترین عوامل در تعیین نتیجه کنکور، محیط مطالعه و خانواده داوطلب است. خیلی از مواقع پیش می آید که شما با مشاور صحبت می کنید و از شما می خواهد تا پدر و مادر شما هم در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. اما به دلیل مشغله زیادی که والدین دارند این امکان وجود ندارد.

یا حتی بعضی مواقع مشاور می خواهد از محیط مطالعه شما دیدن کند تا از استاندارد بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کند. اما به دلیل پر هزینه بودن این مورد نمی شود مشاور در منزل شما حضور پیدا کند.

همه این مشکل ها را می توان با مشاوران کنکور تاک بر طرف کرد. بدون حضور مشاور در منزل شما می توانید با تماس تصویری این مشکلات را حل کنید و جلسه مشاوره را در منزل خود با حضور پدر و مادرتان در همان زمانی که در منزل تشریف دارند تجربه کنید. با این کار خیلی از هزینه ها از اعم از ریالی و زمانی تلف نخواهد شد. دیگر نگران مشاور با تجربه نباشید.

مشاوره ها به صورت نلفنی و بدون حضور در کلینیک مشاوره باعث ذخیره زمان خواهد شد. خیلی از هزینه ها اعم جابجایی را در بازه خروج از منزل تا به کلینیک را می توانید با مشاوره غیر حضوری کنکور تاک صرفه جویی کنید. دیگر هوای گرم، سرد، بارانی، آلوده و … مجبور به خروج از منزل نخواهید بود.

مجموعه کنکور تاک از بهترین مشاوران منطقه دعوت به همکاری کرده است.

کنکور تاک در تلاش است تا کنکور را آسان جلوه دهد.

مجموعه تاک با کادری مجرب در زمینه مشاوره کنکور، با رویکردهایی هدفمند و با هدفگذاری کاملا واضح شما را به خواسته هایتان می رساند و استعدادهای نهفته تان را شکوفا خواهد کرد. از آنجا که رتبه برترها از خدمات تاک استفاده کرده اند و از ادامه فعالیت با ما بسیار خرسند هستند، می توانیم رابط شما و آنها باشیم و سوالات شما را از آنها بپرسیم.
تنها با تلفن همراه تان می توانید با مشاور مدنظرتان از هر جای کشور تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و از همین الآن روی زمان و آینده تان سرمایه گذاری کنید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی nazifista

خدمات مشاوره تحصیلی و انگیزشی
توسط کارشناس برنامه… معتبر

مشاوره و برنامه ریزی
تحصیلی از مدرسه تا دانشگاه
برنامه…


دیپلم درسی معتبر ، مشاوره تحصیلی رایگان

انجام مشاوره های تحصیلی رایگان و برنامه ریزی برای اخذ مدرک تحصیلی .


مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی ، مشاوره تحصیلی

مشاوره رایگان اخذ دیپلم جهت اخذ دیپلم درسی برای ورودبه دانشگاه – بهترین تیم مشاوره رایگان اخذ دیپلم را از ما بخواهید.
مرکز مشاوره تحصیلی در کرج


+ساعات تماس: صبح ها 9 الی… پاسخ داده نمیشود.

مشاوره تلفنی
تحصیلی با موبایل
انتخاب درست در… www.pezhoohesh.blogfa.com


دیپلم ردی ها و ترک تحصیلی ها ، دیپلم بگیرید و دانشجو شوید
– در سریع ترین زمان
– با کمترین هزینه
دیپلم درسی گردشگری دریافت کنید و به ادامه تحصیل دهید.
دیپلم گردشگری را در آموزشگاه جوان کرج اخذ کنید / برای مشاوره میتوانید با مشاورین آموزشگاه جوان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید


دانش آموزان – ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها
در رشته… درسی بگیرید .

با راهنمایی و مشاوره رایگان در مجتمع جوان می توانید… – عکاسی – گرافیک – هنری و….


آموزشگاه آزاد علمی فرزانه بیست برگزاری کلاس های تقویتی و مشاوره تحصیلی از پایه تا کنکور ، با حضور اساتید برتر کنکوری به صورت آنلاین از طریق سایت اسکای روم


برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری با حضور اساتید برتر کنکوری ارائه خدمات مشاوره تحصیلی گروهی و خصوصی


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


تدریس خصوصی انگلیسی مطابق… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
مهندس اصغری


آموزشگاه کامپیوتر مهرالبرز
آموزش… شهریه در شهر کرج

مشاوره
تحصیلی کامل و رایگان قدم به قدم… دیپلم های کار و دانش
32260663


تدریس خصوصی عربی مطابق با… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
اصغری


آموزش تخصصی و حرفه ایی ریاضیات و فیزیک پایه و کنکور باشیوه ایی نوین همراه با مشاوره تحصیلی درکمترین زمان و بیشترین بازده وبرگزاری دوره های مدارس تیزهوشان


برگزاری کلاس های کنکور تقویتی
برگزاری کلاس های رفع اشکال
برگزاری کلاس های حضوری

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی رایگان

مشاوره روانشناسی و کمیسیون استعداد یابی به صورت رایگان
ایجاد فضای مطالعه برای کلیه دانش اموزانی که فاقد محیطی مناسب برای مطالعه مفید هستند
برگزاری همایش های شناخت و انتخاب رشته های اکادمیک


مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده، روان درمانی فردی وگروهی، مشاوره تحصیلی وشغلی ، درمان اختلالات رفتاروشخصیت،آموزش مهارتهای زندگی و حل مساله، اجرای آزمونهای پیشرفته ی تشخیصی-هوش وشخصیت،آموزش ملاکهای انتخاب همسر. بامجوزرسمی از:سازمان نظام روان شناسی ومشاوره و وزارت ورزش وجوانان.


ارائه کلیه خدمات مشاوره و روا ن شناسی به کلیه شهروندان عزیز ساکن کرج و حومه در زمینه های خانواده و اختلالات اضطراب و وسواس و فوبیا و افسردگی مشاوره ازدواج و مشاوره تحصیلی واختلافات خانوادگی و سایر اختلالات روا نشناختی.همچنین مشاوره تلفنی رایگان در ایام تعطیلات رسمی و شبها از ساعت 11الی 12


⭐ با ما قبولی خود را تضمین… تماس : 09380216044 هاشمی-


تدریس خصوصی ریاضی مقطع متوسطه دبیرستان دانشگاه

مشاوره تخصصی کنکور

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی
دکتر محمدی مدرس دانشگاه و مشاور رتبه های برتر کنکور


انجام انواع پروژه، مشاوره تحصیلی، تدریس تخصصی دروس در زمینه مهندسی مکانیک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد توسط فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور در تمامی سطح شهر کرج


تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با روشی نیک و ماندگار
توسط مدرس دانشگاه
راهنمایی جلسه ای 70هزارتومان
دبیرستان جلسه ای 100هزارتومان
هرجلسه 100دقیقه
درصورت 2تا4نفر شدن دانش آموزان به هر نفر30درصد تخفیف داده می شود

مشاوره تحصیلی هر جلسه 60هزار تومان


مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

اپلیکیشن آموزشی و مشاوره ای مشاوریار زیر نظر گروه مشاوره تحصیلی دکتر علیرضا افشار به صورت کامل و جامع و 100 درصد رایگان شامل فیلم های آموزشی و انگیزشی، اخبار بروز کنکور ، آزمون های اموزشی و دوره ای دروس به صورت منظم و چندین خدمات دیگر….


برترینها برترین میسازند.

مشاوره
تحصیلی و تدریس کلیه دروس دبیرستان… jalilian.kamran20@gmail.com


••• مشاوره تحصیلی ( رایگان ) •••

در مقطع… این شماره تماس بگیرید 09380216044


کلینیک مشاوره و روان شناسی رامفر در استان البرز و در شهر کرج میزبان شما با خدمات … پیش از ازدواج
*مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف
پشتیبان تحصیلی فرزند شما


موسسه ی ما در رشته های پرکاربرد گواهی معتبر صادر میکند.
با بهترین شرایط
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


اخذ مدرک تحصیلی
مدرک بگیر کسب و کارتو راه بنداز لذت ببر
اخذ گواهی معتبر در هر رشته ای که بخواهید.
برق … عمران … نقشه کشی … تاسیسات ( گرمایشی .. سرمایشی ) … جوشکاری … تراشکاری … و تمامی رشته ها
ارائه ی خدمات سراسر ایران
برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان


دریافت مدرک هم سطح معادل در کوتاه ترین زمان ممکن در هر شرایط تحصیلی و کاری که هستید و در کار خود تخصص دارید ؛ تخصص خود را به مدرک تبدیل کنید.

مشاوره رایگان


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا… کلاس های منظم و هفتگی جهت


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا…


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


گروه مشاوره و برنامه ریزی nazifista

خدمات مشاوره تحصیلی و انگیزشی
توسط کارشناس برنامه… معتبر

مشاوره و برنامه ریزی
تحصیلی از مدرسه تا دانشگاه
برنامه…


دیپلم درسی معتبر ، مشاوره تحصیلی رایگان

انجام مشاوره های تحصیلی رایگان و برنامه ریزی برای اخذ مدرک تحصیلی .


مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی ، مشاوره تحصیلی

مشاوره رایگان اخذ دیپلم جهت اخذ دیپلم درسی برای ورودبه دانشگاه – بهترین تیم مشاوره رایگان اخذ دیپلم را از ما بخواهید.
مرکز مشاوره تحصیلی در کرج


+ساعات تماس: صبح ها 9 الی… پاسخ داده نمیشود.

مشاوره تلفنی
تحصیلی با موبایل
انتخاب درست در… www.pezhoohesh.blogfa.com


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


دیپلم ردی ها و ترک تحصیلی ها ، دیپلم بگیرید و دانشجو شوید
– در سریع ترین زمان
– با کمترین هزینه
دیپلم درسی گردشگری دریافت کنید و به ادامه تحصیل دهید.
دیپلم گردشگری را در آموزشگاه جوان کرج اخذ کنید / برای مشاوره میتوانید با مشاورین آموزشگاه جوان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید


دانش آموزان – ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها
در رشته… درسی بگیرید .

با راهنمایی و مشاوره رایگان در مجتمع جوان می توانید… – عکاسی – گرافیک – هنری و….


آموزشگاه آزاد علمی فرزانه بیست برگزاری کلاس های تقویتی و مشاوره تحصیلی از پایه تا کنکور ، با حضور اساتید برتر کنکوری به صورت آنلاین از طریق سایت اسکای روم


برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری با حضور اساتید برتر کنکوری ارائه خدمات مشاوره تحصیلی گروهی و خصوصی


تدریس خصوصی انگلیسی مطابق… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
مهندس اصغری


آموزشگاه کامپیوتر مهرالبرز
آموزش… شهریه در شهر کرج

مشاوره
تحصیلی کامل و رایگان قدم به قدم… دیپلم های کار و دانش
32260663


تدریس خصوصی عربی مطابق با… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
اصغری


آموزش تخصصی و حرفه ایی ریاضیات و فیزیک پایه و کنکور باشیوه ایی نوین همراه با مشاوره تحصیلی درکمترین زمان و بیشترین بازده وبرگزاری دوره های مدارس تیزهوشان


برگزاری کلاس های کنکور تقویتی
برگزاری کلاس های رفع اشکال
برگزاری کلاس های حضوری

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی رایگان

مشاوره روانشناسی و کمیسیون استعداد یابی به صورت رایگان
ایجاد فضای مطالعه برای کلیه دانش اموزانی که فاقد محیطی مناسب برای مطالعه مفید هستند
برگزاری همایش های شناخت و انتخاب رشته های اکادمیک


مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده، روان درمانی فردی وگروهی، مشاوره تحصیلی وشغلی ، درمان اختلالات رفتاروشخصیت،آموزش مهارتهای زندگی و حل مساله، اجرای آزمونهای پیشرفته ی تشخیصی-هوش وشخصیت،آموزش ملاکهای انتخاب همسر. بامجوزرسمی از:سازمان نظام روان شناسی ومشاوره و وزارت ورزش وجوانان.


ارائه کلیه خدمات مشاوره و روا ن شناسی به کلیه شهروندان عزیز ساکن کرج و حومه در زمینه های خانواده و اختلالات اضطراب و وسواس و فوبیا و افسردگی مشاوره ازدواج و مشاوره تحصیلی واختلافات خانوادگی و سایر اختلالات روا نشناختی.همچنین مشاوره تلفنی رایگان در ایام تعطیلات رسمی و شبها از ساعت 11الی 12


⭐ با ما قبولی خود را تضمین… تماس : 09380216044 هاشمی-


تدریس خصوصی ریاضی مقطع متوسطه دبیرستان دانشگاه

مشاوره تخصصی کنکور

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی
دکتر محمدی مدرس دانشگاه و مشاور رتبه های برتر کنکور


انجام انواع پروژه، مشاوره تحصیلی، تدریس تخصصی دروس در زمینه مهندسی مکانیک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد توسط فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور در تمامی سطح شهر کرج


مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با روشی نیک و ماندگار
توسط مدرس دانشگاه
راهنمایی جلسه ای 70هزارتومان
دبیرستان جلسه ای 100هزارتومان
هرجلسه 100دقیقه
درصورت 2تا4نفر شدن دانش آموزان به هر نفر30درصد تخفیف داده می شود

مشاوره تحصیلی هر جلسه 60هزار تومان


اپلیکیشن آموزشی و مشاوره ای مشاوریار زیر نظر گروه مشاوره تحصیلی دکتر علیرضا افشار به صورت کامل و جامع و 100 درصد رایگان شامل فیلم های آموزشی و انگیزشی، اخبار بروز کنکور ، آزمون های اموزشی و دوره ای دروس به صورت منظم و چندین خدمات دیگر….


برترینها برترین میسازند.

مشاوره
تحصیلی و تدریس کلیه دروس دبیرستان… jalilian.kamran20@gmail.com


••• مشاوره تحصیلی ( رایگان ) •••

در مقطع… این شماره تماس بگیرید 09380216044


موسسه ی ما در رشته های پرکاربرد گواهی معتبر صادر میکند.
با بهترین شرایط
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


اخذ مدرک تحصیلی
مدرک بگیر کسب و کارتو راه بنداز لذت ببر
اخذ گواهی معتبر در هر رشته ای که بخواهید.
برق … عمران … نقشه کشی … تاسیسات ( گرمایشی .. سرمایشی ) … جوشکاری … تراشکاری … و تمامی رشته ها
ارائه ی خدمات سراسر ایران
برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان


دریافت مدرک هم سطح معادل در کوتاه ترین زمان ممکن در هر شرایط تحصیلی و کاری که هستید و در کار خود تخصص دارید ؛ تخصص خود را به مدرک تبدیل کنید.

مشاوره رایگان


… در کوتاه ترین زمان ممکن مدرک دریافت کنید
… در تمامی رشته ها به جز پزشکی
… ارائه ی خدمات سراسر ایران
… قابل ترجمه جهت مهاجرت
… مشاوره رایگان :


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا… کلاس های منظم و هفتگی جهت


… در کوتاه ترین زمان ممکن دیپلم بگیرید
… در تمامی رشته ها به جز پزشکی
… برای ارتقای شغلی خود .ثبت شرکت.دریافت کارت بازرگانی …..
… قابل ترجمه جهت مهاجرت
… ارائه ی خدمات سراسر ایران
… مشاوره رایگان


… در هر شرایط تحصیلی و کاری که هستید
… مدرک هم سطح معادل دریافت کنید
… در تمامی رشته ها به جز پزشکی
… ارائه ی خدمات سراسر ایران
… مشاوره رایگان


فرصتی ویژه برای حسابداران… مدت زمان کوتاه
جهت اطلاعات و مشاوره بیشتر و اقدامات لازم جهت… عبدالهی
*فقط تماس لطفا*


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا…


کاردرمنزل بدون مدرک تحصیلی وسابقه کاری صاحب شغل شوید حتی شما خانم های خانه دار و دانشجوهای عزیز و کسانی که مایل ب شغل دوم هستید. در خانه بمانیدوپولدارشویدبرای مشاوره پیام دهید pariya_0110@


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


برای مشاوره تحصیلی کنکور در کرج، مجموعه ی باغ آینه با کمک بهترین مشاور تحصیلی در کل استان البرز، جناب مهندس پناهی اقدام به برگزاری جلسات مشاوره ی خصوصی با داوطلبان کنکور نموده است. طی جلسات مشاوره کنکور در سال های فعالیت باغ آینه، توانسته ایم در زمینه ی مشاوره تحصیلی کنکور در کرج به رتبه ی اول دست پیدا نماییم.

قطعا هر راهی قوانین به خصوصی دارد که اگر رعایت گردد موفقیت حاصل خواهد شد، افرادی که برای نخستین بار وارد هر مسیری می شوند برای موفقیت نیازمند راهنمایی هایی از سمت متخصصان می باشند درواقع کنکور نیز یکی از مسیرهای زندگی است که برای موفقیت در آن دانش آموزان در هر سطح تحصیلی به یک راهنما نیازمند هستند از راهنمایان این مسیر معمولا مشاوران تحصیلی کنکور یاد می شود .

تصور بسیاری از دانش آموزان کنکوری این است که در زمان کنکور فقط مطالعه شبانه روزی است که موفقیت ساز خواهد بود اما تقریبا تمامی مشاوران برتر کنکوری بر این عقیده هستند که این نوع مطالعه  کاملا اشتباه است و عواقب جبران ناپذیری برای دانش آموزان خواهد داشت البته از این جمله نباید سوء برداشت کرد زیرا مطالعه از نکات موثر است اما این مطالعه باید کاملا کنترل شده و برنامه ریزی شده باشد.

ورود دانش آموزان در این مسیر به منزله ی پا نهادن در مسیری پر پیچ و خم با چشمان بسته است نتیجه این امر کاملا مشخص است دانش آموز در این شرایط علی رغم تلاش های بسیار و خستگی های دائم درصد موفقیت اندکی خواهد داشت.

وجود مشاوره تحصیلی کنکور به منزله ی وجود برنامه ریزی های دقیق یک کارشناس است نه تنها موفقیت در کنکور و تحصیل بلکه موفقیت در هر مسیری مستلزم برنامه ریزی همه جانبه است اگر شخص برنامه ریزی دقیق نداشته باشد در مسیر کاملا دچار گمراهی خواهد شد .مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

همانطور که مستحضر هستید مشاوره تحصیلی یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت دانش آموزان است درواقع شاید بتوان از مشاوره تحصیلی به عنوان نکته کلیدی در تحصیل تمامی دوره ها یاد کرد، مشاوره تحصیلی در زمان کنکور نیز بسیار در موفقیت کنکور شخص تاثیر می گذارد موسسه فرهنگی هنری باغ آینه یکی از معمود موسسه های همه جانبه ای است که در مورد کنکور  مشاوره تحصیلی کنکور برنامه هایی ویژه دارد.

باغ آینه همه ساله در کنکور سراسری حامی دانش آموزان کنکوری بوده است و برنامه هایی ویژه برای آنها تدارک میبیند یکی از برنامه هایی که همه ساله در باغ آینه برای کنکور وجود دارد ارائه مشاوره تحصیلی کنکور است این مشاوره ها با حضور برترین مشاور تحصیلی جناب مهندس مهدی رضا پناهی می باشد .

معمولا برای مشخص شدن نحوه کار یک مشاور تحصیلی به خصوص برای مشاوره تحصیلی کنکور باید به نتایج و عملکرد طی سالیان متوالی توجه گردد ، جناب مهندس مهدی رضا پناهی از جمله اشخاص بنام استان البرز می باشد که همه ساله دانش آموزان بسیاری با مشاوره های دقیق و هوشمند ایشان با برترین رتبه ها روانه ی دانشگاه های سطح یک کشور می شوند.

البته باغ آینه دارای تیم مشاوره تحصیلی است که با همکاری های مستمر و پیگیری دقیق باعث پیشرفت تحصیلی فرد خواهند شد، این تیم مشاوره تحصیلی کنکور شامل مجموعه ای از پشتیبانان مجرب می باشد که به صورت کاملا دقیق بر روند تحصیلی دانش آموزان نظارت دارند این نظارت تا حدی است که تمامی ضعف ها و نقاط قوت دانش آموز توسط پشتیبانان مورد بررسی قرار می گیرد البته با وجود برنامه هایی از پیش تعیین شده توسط مشاوره تحصیلی کنکور جناب مهندس مهدی رضا پناهی تمام نقاط ضعف دانش آموز یافت میشود و طی برنامه ریزی های دقیق پشتیبانان در صدد رفع این نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت بر می آیند.

دانش آموزان کنکوری در این مسیر دشوار مستلزم برنامه ریزی هستند و به یک راهنما نیاز دارند که به تمامی پیچ و خم راه تسلط دارد و برای هر یک از مشکلات چاره ای از پیش تعیین شده دارد که به دانش آموزان معرفی می نماید.

در این برنامه ی فشرده دانش آموزان به سمت آزمون های استاندارد در سطح کنکور سوق داده می شوند که نتایج این آزمون ها به صورت تخصصی توسط پشتیبانان مورد بررسی قرار می گیرد و باتوجه به این آزمون های استاندارد نقاط قوت و ضعف دانش آموز مشخص خواهد شد و پس از آن با برنامه ریزی دقیق و حساب شده نقاط قوت بسیار ارتقاء میابد البته بیشترین تمرکز بر نقاط ضعف است زیرا حفظ نقاط قوت امری دشوار نیست بلکه تبدیل نقاط ضعف به قوت امری دشوار است در این برنامه های دقیق مشکلات به صورت ریشه ای برطرف می گردد.

وقتی دانش آموزان پس از مشاوره تحصیلی کنکور به ضعف های خود پی می برند باید به دنبال رفع آن باشند برای این مورد برترین اساتید کنکوری استان البر به اشخاص معرفی می گردد ، گاهی اوقات دانش آموزان یادگیری ناقص از یک مطلب درسی داشتند و به آن بی توجه بودند و این موضوع باعث شده است تا در مراحل بالاتر همچون کنکور با مشکل مواجه شوند البته این موضوع امری کاملا طبیعی است که در بسیاری از دانش آموزان مشاهده می شود و رفع آن نیز امری دشوار نخواهد بود در این مواقع تنها راه مطالعه مجدد این قسمت است گاها این مشکل با مطالعه توسط دانش آموز برطرف می شود و گاها با حضور یک استاد که بر این مبحث تسلط کامل دارد اوضاع بهتر خواهد شد تمامی این موارد  توسط مشاور تحصیلی کنکور و تیم پشتیبانی او مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بهترین راه به دانش آموز معرفی خواهد شد درواقع باغ آینه متد آموزشی به خصوصی دارد که در این روش تمامی بار سنگین کنکور از دوش داوطلبان برداشته میشود و در بین تیم مشاوره تحصیلی کنکور تقسیم میشود دانش آموز تنها با قدرت اراده و پشتکار خود و با کمک تیم کنکوری ما بر تمامی مشکلات این مسیر فائق خواهد شد ، گاهی اوقات با مواردی مواجه می شویم که فرد از مطلب درسی یادگیری کامل داشته اما سرعت کمی که در تست زنی داشته است باعث بروز مشکلاتی در آزمون های هفتگی شده است در این موارد به دانش آموزان تکنیک های تست زنی به خصوص پیشنهاد میشود که با تمرین های مکرر کم کم برای کنکور آماده خواهد شد.

دانش آموزان عزیز در این مرحله از زندگی خود دچار تشویش خواهند شد صرفا جهت کاهش نگرانی های این دوره از زندگی باید به نکته ای قابل اهمیت اشاره کنیم ، دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید همه ی انسان ها در طول روز تنها 24 ساعت فرصت دارند تا در جهت موفقیت گام بردارند اما چه می شود که برخی روز به روز به اهدافشان نزدیک می شوند و در مقابل بعضی دیگر روز به روز سر در گم تر می شود تمامی انسان ها از لحاظ زمانی وضعیت کاملا یکسانی دارند تنها نکته ی موجود برنامه ریزی است انسان با برنامه ریزی صحیح به تمام اهداف خود دست میابد ، معمولا در تمامی جلسات مشاوره تحصیلی کنکور به این نکته تاکید می شود اگر دانش آموزان در طول مسیر این موضوع را در ذهن داشته باشند به هیچ عنوان دچار سستی نخواهند شد و با قدرت به مسیر موفقیت خود ادامه می دهند.

با کمک برترین مشاور کنکور در کرج توانسته ایم جلسات مشاوره را برای داوطلبان کنکور برگزار نماییم که شامل مواردی از جمله:

با ارائه ی کاملترین نکات مشاوره ای که به صورت جداگانه برای هر مراجعه کننده ارائه می شود، که متناسب با خصوصیات فردی و میزان زمان در اختیار فرد برای مطالعه در نظر گرفته شده است، توانسته ایم به بهترین روش های مشاوره تحصیلی برای تبدیل شدن به کاملترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج دست پیدا نماییم.

معمولا برای والدین همواره این موضوع سوال برانگیز بوده است که در مجموعه جلسات مشاوره تحصیلی کنکور چه می گذر و فرزند دلبندشان از چه موارد باید مطلع شوند ، در این قسمت قصد داریم به مجموعه نکاتی که در این مجموعه جلسات توسط مشاوران تحصیلی و پشتیبانان مطرح می شود را به صورت کاملا شفاف مطرح کنیم تا هیچ گونه دغدغه و نگرانی در وجود والدین نباشد.در قسمت ذیل به برخی از این موارد اشاره شده است و در قسمت های بعد پیرامون هر یک از این موارد توضیحات تکمیلی ارائه می گردد.

از رمز های موفقیت در هر سطحی تعیین اهداف است در مورد کنکور نیز به همین شکل دانش آموزان باید بدانند مقصودشان از این تلاش چه می باشد معمولا در اولین جلسه مشاوران تحصیلی کنکور در مورد اهداف دانش آموز سوال می پرسند ، با این کار دانش آموز مجبور است در مورد آینده خود تصمیم گیری کند و هدف به خصوصی را برای خود انتخاب نماید معمولا در این مرحله مشاوران باغ آینه تنها شنونده خواهند بود و اجازه می دهند تا دانش آموز از اهداف خود بگوید و به میزان اهمیت آن اشاره نماید ، هر هدفی مستلزم یک برنامه ریزی به خصوصی است که منجر به محقق شدن می شود در مورد هدف کنکور نیز قضیه کاملا به همین شکل است در اولین مرحله دانش آموز باید هدف خود را مشخص نماید تا در راستای آن گام بردارد .

البته در انتخاب و تعیین هدف مشخصی در کنکور باید به فاکتورهای بسیاری توجه گردد که مشاوران ما تمامی این فاکتورها را به دانش آموزان یادآور می شوند یکی از مهم ترین نکته در تعیین هدف در کنکور علاقه است که دانش آموزان با توجه به علاقه خود باید اهدافشان را تعیین نمایند .

تعیین هدف شاید مهم ترین رکن موفقیت در کنکور باشد که بسیاری از افراد از آن غافل هستند اگر دانش آموز هدفی در پس ذهن خود نداشته باشد قطعا در طول مسیر با مشکل مواجه خواهد شد.

انسان برای موفقیت در هر زمینه ای باید بهترین روش را اتخاذ نماید برای موفقیت در کنکور نیز به همین شکل است اگر دانش آموزان بهترین روش مطالعه را بیابند درس خواندن برایشان بسیار راحت خواهد شد قطعا این امر برای تمام دانش آموزان ممکن نخواهد بود و باید از راهنمایی های شخصی مجرب استفاده نمایند در این زمینه مشاوره تحصیلی کنکور بهترین گزینه می باشد.

مشاوران تحصیلی باغ با سال ها تجربه در این زمینه می توانند بهترین روش های مطالعه را معرفی نمایند که دانش آموزان به واسطه استفاده از آن می توانند بدون کوچک ترین خستگی به مطالعه بپردازند و نتیجه تمامی زحمات خود را دریافت نمایند.

روش مطالعه برای کنکور کمی با سایر پایه ها متفاوت است که مشاوران و پشتیبانان با علمی که در این زمینه دارند بهترین روش را به دانش آموزان معرفی می نمایند.

معمولا آزمون های شبیه ساز کنکور با اسامی مختلفی را تا کنون شنیده اید اما به راستی بهترین آزمون کدام است ؟ شباهت کدام به کنکور سراسری بیشتر است ؟

قطعا به خوبی واقف هستید که برخی از این آزمون ها بسیار دشوار تر از سطح آزمون کنکور سراسری هستند و برخی دیگر نیز سطح بسیار پایینی دارد که مورد اول باعث تخریب روحیه دانش آموزان خواهد شد و مورد دوم نیز سطح توقع پایینی از کنکور سراسری در ذهن دانش آموز ایجاد می کند که منجر به کاهش انرزی و تلاش او خواهد شد که هر دو مورد باعث ایجاد عواقب جبران ناپذیری خواهد شد . در مورد یافتن آزمون استاندارد جهت آمودگی در کنکور باید از افراد مطلع پس و جو گردد تا بتوان بهترین را انتخاب نمود.

مشاوران تحصیلی کنکور در باغ آینه همه ساله تمامی آزمون های موجود را مورد بررسی دقیق قرار می دهند و بهترین را به دانش آموزان عزیز معرفی می نمایند، آزمون های معرفی شده معمولا سطح استانداردی دارند و بیشترین شباهت را به آزمون کنکور سراسری دارد.

در مرحله ی قبل مشاوان تحصیلی بهترین و استاندارد ترین آزمون را به دانش آموزان معرفی می نمایند که تنها این معرفی کفایت نمیکند بلکه تحلیل و بررسی نتیجه آزمون تاثیر بیشتری بر روند تحصیلی دانش آموز دارد ، تیم پشتیبانی باغ آینه نظارت دقیقی بر روند رشد تحصیلی دانش آموزان دارند که این نظارت تنها مربوط به میزان مطالعه و نمرات مدرسه نیست بلکه در مورد دانش آموزان کنکوری بیشترین راهنمایی از طریق همین آزمون های شبیه ساز کنکور صورت می گیرد بر اساس تک تک این آزمون ها نقاط ضعف و قوت دانش آموزان مشخص می شود و پشتیبانان بر اساس چنین آزمون هایی کلاس های تقویتی مربوطه را به دانش آموزان معرفی می نمایند.

خواه ناخواه معدل دانش آموزان در طول دوران دبیرستان تاثیر اندکی در نتیجه آزمون کنکور سراسری دارد متخصصین باغ آینه وضعیت معدل دانش آموزان را در سال های دبیرستان مورد بررسی قرار می دهند البته این موضوع بار ها و بارها ثابت شده است که معدل دانش آموز کوچک ترین سهم را در موفقیت وی در کنکور سراسری دارد، به همین جهت مشاوران ما همواره به این موضوع تاکید دارند که دانش آموزانی که در طی سال های دبیرستان خود موفق به کسب نتیجه مطلوب نشدند به هیچ عنوان نباید دست از تلاش بردارند زیرا هنوز سهم عظیمی از موفقیت در کنکور در گروی تلاش آنها در این یک سال است با این وجود معدل سال های گذشته دانش آموزان در مورد نقاط قوت و ضعف دانش آموزان کمک شایانی خواهد داشت قطعا دانش آموزانی که در هر درسی موفق به کسب نمره ای ایده آل نشده اند یادگیری ناقص داشتند و باید در این دوره به مطالعه مجددا درس مربوطه بیش از سایر دروس بپردازند.

امروزه برای دانش آموزانی که شرایط به خصوصی داشتند سهمیه های به خصوصی در کنکور تعریف شده است تا این آزمون بزرگ در شرایط یکسان برای همه دانش آموزان در هر شرایطی برگزار گردد .

البته این سهمیه ها در کنکور تاثراتی دارد که نباید از آن غافل شد در جلسات مشاوره تحصیلی کنکور تمامی سهمیه ها و درصد آن به صورت واضح برای دانش آموزان توضیح داده می شود تا بتوانند از سهمیه های مختلف که به آنها تعلق دارد استفاده نمایند.

حال وقت آن رسیده است که به یکی از مهم ترین قسمت های جلسات مشاوره تحصیلی کنکور بپردازیم ، تست زنی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت کنکور می باشد که دانش آموزان باید توجه بسیاری به آن داشته باشند قطعا دانش آموزان در آزمون های شبیه ساز کنکور با این مشکل مواجه شده اند که با وجود تلاش های بسیاری که داشتند موفق به کسب تراز دلخواه نمیشوند قطعا در این موارد مشکلی وجود دارد که دانش آموزان باید به زودی در صدد رفع آن برآیند ، مشاوران ما با بررسی های دقیق که بر نتیجه آزمون های دانش آموزان دارند میتوانند مشکل را بیابند و برای رفع آن روش های تست زنی مختلفی را به دانش آموزان معرفی نمایند.

شاید بهتر باشد از تکنیک های تست زنی به عنوان اثر بخش ترین مورد در موفقیت کنکور نام ببریم زیرا بیشترین تاثیر را در موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

مشاوران متعهد باغ آینه پس از بررسی های لازم در حوزه ی معدل و آزمون های شبیه ساز کنکور به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان می پردازند، روند رشد دانش آموزان در این مدت بیشترین اهمیت را دارد اگر دانش آموزان با وجود این برنامه ریزی های دقیق روند رو به رشدی نداشته باشند باید به دنبال یافتن مشکل و روشی برای رفع این مشکل باشند قطعا این کار برای دانش آموزان امکان پذیر نیست و پشتیبانان و مشاوران تحصیلی کنکور باغ آینه به صورت کامل این مشکل را مورد بررسی قرار می دهند و با ارائه روش های به خصوص در این زمینه همراه دانش آموزان خواهند بود.

در حالت کلی جلسات مشاوره کنکور که در باغ آینه برگزار می گردد تنها هدف هدایت دانش آموزان به بهترین سمت را دارد در مسیر موفقیت همراه همیشگی دانش آموز خواد بود.

نقاط ضعف دانش آموزان عاملی خطر آفرین برای آنها خواهد بود به همین جهت در چند مرحله نقاط ضعف دانش آموزان در جلسات مشاوره تحصیلی کنکور مورد بررسی قرار می گیرد تا به موقع برای رفع این مشکلات اقدام شود.

دانش آموزان در هر سطح تحصیلی که باشند با برنامه ریزی دقیق مشاوران و پشتیبانان باغ آینه قادر به مقابله با نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط قوت خواهند بود، باغ آینه تمامی امکانات را برای طی کردن روند رو به رشد دانش آموزان انجام میدهد و در این مسیر به صورت مداوم حامی آنها خواهد بود اما تمامی این امکانات تنها در صورتی به نتیجه ایده ال و مثبت ختم می شود که دانش آموز تلاش مستمر داشته باشد . تمامی این امکانات در کنار تلاش دانش آموز است که معنا دار می شود .

دانش آموزان در این مسیر نباید نقاط قوت خود را نادیده بگیرند بلکه روز به روز باید این نقاط قوت را بیش از پیش تقویت نمایند ، مشاوران تحصیلی باغ آینه با برنامه های فوق الذکر به راحتی قادر به تشخیص نقاط قوت دانش آموزان خواهند بود به نحوی که در طول مسیر این نقاط قوت بیش از پیش تقویت خواهد شدبرای مثال اگر دانش آموزان بر یک مبحث به خصوص از درس ریاضی تسلط بسیاری دارد و همواره در تمامی آزمون ها نتیجه ای ایده آل از این مبحث داشته است مشاوران او را به سمت حفظ این حالت سوق می دهند البته از آنجا که تمامی نکات آموزشی فرار هستند و مغز انسان تنها با تمرین و تکرار است میتواند در یادگیری مطالب درست عمل کند در برنامه های دانش آموزان تمرین های مکرر این مباحث گنجاده می شود.

گاه اتفاق میافتد که بسیاری از داوطلبان و پشت کنکوری ها برای موفقیت در کنکور با کمک گرفتن از یک مشاوره تحصیلی خوب بتوانند بهتر و سریع تر به موفقیت دست پیدا نمایند. جلسات مشاوره کنکور برای آن است که یک دانش آموز بهتر با آنچه که در روز کنکور و جلسه ی امتحان مواجه می شود، آشنا شود. خود را بشناسد و علایق خود را برای انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی در آینده بهتر دریابد. بنابراین شخص با توجه به هدف خود برای  رسیدن به رشته ی تحصیلی در بهترین دانشگاه های  کشور، با کمک گرفتن از مشاور کنکور سعی در تحقق این اهداف خواهد کرد.

مشاوره تحصیلی کنکور در کرج و در باغ آینه

ویژگی برنامه ریزی درسی برای کنکور

برنامه ریزی برای کنکور باید شامل موارد زیر باشد:مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

برای آمادگی برای کنکور و رسیدن به هدف، لازم است تا دانش آموزان از ابتدا تلاش کنند تا در دروس پایه خود را تقویت کنند. علت اصلی این موضوع توجه به این نکته است که بسیاری از این دروس پیش نیاز مباحث مهمتر در سال های بالاتر خواهد بود. بنابراین در مشاوره کنکور از دانش آموزان خواسته می شود که از سه ماه اول تابستان شروع کنند و در این سه ماه تمام تلاش خود را برای تقویت دروس پایه به کار ببندند.

این ارتباط بین درس ها در سال های مختلف، بیشتر در رابطه با درس هایی مانند فیزیک، ریاضی و شیمی صدق دارد، که بسیاری از سر فصل ها به صورتی در کتاب ها آورده شده اند که در سال های بعدی به شکل کاملتری آموزش داده شوند. با رعایت تمام این موارد در جلسات مشاوره ی کنکور باغ آینه، توانسته ایم بهترین مشاوره تحصیلی کنکور در کرج را به دانش آموزان ارائه دهیم.

همانطور که پیشتر گفته شد، لازمه اصلی آمادگی برای کنکور این است که دانش آموزان خود را در دروس پایه تقویت کنند. بنابراین دانش آموزان و پشت کنکوری ها بهتر است از تابستان شروع به خواندن دروس پایه نمایند. یکی از مشکلاتی که دانش آموزان همواره با آن مواجهه هستند فراموش کردن مباحثی می باشد که جلوتر از همه شروع به مطالعه ی آن کرده اند. اما این مسئله تنها با رعایت کردن مرور همیشگی و مدون در برنامه ی مطالعاتی حل می شود.

تکنیک صحیح مرور درس ها

برای برخورداری از یک روند مرور مناسب برای درس ها، باید ابتدا به نوع محتوای درس مربوطه دقت نمایید. برای مثال درس های عمومی و درسی مانند زیست شناسی با درس های فیزیک و ریاضی تکنیک های مرور متفاوتی دارند. در درسی چون زیست شناسی دانش آموز باید مبحث را به شکل کامل و به صورت خط به خط در زمانی مناسب و با توجه به حجم و سختی  مبحث مطالعه نماید.

دانش آموزان باید این نکته را نیز در نظر بگیرند که مطالعه باید با تمرکز کامل صورت گرفته و مطالعه ی طوطی وار تاثیری کاملا عکس خواهد داشت. در ادامه و در روز بعد دانش آموز باید در جدول زمان بندی خود ساعتی را برای مطالعه ی دوباره ی آن مبحث اختصاص دهد. به جهت آنکه در مطالعه ی اول دانش آموز با مبحث آشنایی کامل پیدا نموده است، در دومین مرتبه در روز بعد مطمئنا زمان کمتری را برای خواندن این مبحث اختصاص می دهد.

در این میان لازم است تا دانش آموز یادداشت برداری و خلاصه نویسی را نیز شروع نماید. اما برای تکمیل برنامه ی مرور بهتر است که این مطالعه در روز سوم با مدت زمان کمتر و برای این مبحث تکرار شود. این مرور بعد از آن به هفته ای یکبار در جدول برنامه ریزی و به دنبال آن به دو هفته یکبار و ماهی یک بار و به ترتیب با صرف زمان کمتری تغییر می کند. اما در نهایت و با نزدیک شدن به ماه های نزدیک به کنکور همان جزوه های خلاصه نویسی که دانش آموز آن را تهیه کرده است برای مرور استفاده خواهد شد.

برای مشاوره تحصیلی کنکور در کرج با مجموعه باغ آینه تماس بگیرید.

اما مشکلی که بسیاری از دانش آموزان با نحوه ی تهیه خلاصه دروس دارند این است که حجم بالایی را در برگه های خلاصه نویسی خود وارد می کنند. در صورتی که آن خلاصه نویسی برای مرور در ماه های نزدیک به کنکور زمانی کاربردی و مفید خواهد بود که حجم کمی داشته باشد.

خلاصه نویسی صحیح از درس ها

خلاصه نویسی بهتر است با کلمات کلیدی یا یک عبارت اصلی از پارگراف ها، تصاویر و سوال های مباحث تنظیم شود. آن هم زمانی که در ماه های اول دانش آموز به خواندن کامل مبحث ها می پردازد. در واقع به قدری روی مبحث کار می کند که در ماه های آخر از خلاصه نویسی کمک می گیرد که تنها با دیدن کلمات و عبارت کلیدی، کل پاراگراف ها و تصاویر را به یاد آورد. در این میان اگر این یاد آوری برای برخی مبحث ها رخ نداد، دانش آموز می تواند به کتاب مراجعه کرده و آن مبحث را از کتاب مطالعه کند.

برای جلسات مشاوره تحصیلی کنکور در کرج می توانید به باغ آینه مراجعه نمایید

تکنیک مرور ریاضی و فیزیک برای کنکور

اما در رابطه با دروس اختصاصی فیزیک و ریاضی که یادگیری مباحث نیاز به حل تمرین و تست زنی دارد، تکنیک مرور متفاوت است. ابتدا مبحث درسی باید به صورت کامل مطالعه شود، فرمول ها به خاطر سپرده شده و تمرین های داخل کتاب به شکل کامل حل شود. تعداد مشخصی تمرین برای هریک از این مباحث پس از اتمام مطالعه انجام شود و همچنین برای آن مبحث تست نیز کار شود. سوالات تست در ابتدا تنها نقش تمرین برای یادگیری آن مبحث داشته و دانش آموز اجباری ندارد که حتما در زمان محدودی تعداد مشخصی تست را جواب دهد.

بنابراین نگران نباشید که اگر از پس حل تستی برنیامدید، تمام تلاش خود را به هر میزان زمانی که لازم است تنها برای حل آن سوال اختصاص دهید، اما اگر در نهایت نتوانستید موفق به حل تست شوید می توانید به پاسخ نامه مراجعه کرده و با دیدن روش حل تست، سوال را به خوبی یاد بگیرید. در ادامه  و در روز بعد باید زمانی را برای مطالعه ی دوباره ی این مبحث در جدول برنامه ریزی خود اختصاص دهید. اینبار نیز فرمول ها و تمرین های آموزش داده شده را برای بار دیگر خوانده، تست هایی که در روز قبل در حل آن دچار مشکل شده بودید را بدون نگاه کردن به پاسخ نامه حل کرده و تعدادی تست جدید را نیز حل نمایید.

در این میان می توانید خلاصه نویسی را نیز تهیه نمایید. اما در این خلاصه نویسی ها باید تنها نکاتی که از تمرین ها و تست ها یاد گرفته اید یادداشت کرده و فرمول ها را ذکر کنید. این روال مرور به روز بعد و سپس به هفته ای یکبار، دو هفته یکبار و ماهی یکبار تغییر میکند و به همین ترتیب به فواصل بیشتر کشانده می شود و از زمان صرف شده برای آن نیز کم می شود. دانش آموز با صبر و حوصله و یادگیری کامل مبحث، با گذشت زمان می تواند تست زدن را در مدت خیلی کوتاه تری در ماه های آخر انجام دهد.

ما در باغ آینه با نحوه ی انجام صحیح مرور و تهیه ی درست خلاصه نویسی بهترین مشاوره تحصیلی کنکور در کرج را در اختیار داوطلبن خود قرار می دهیم.

در کنار برنامه ریزی درسی صحیح، بسیاری از دانش آموزان در دانستن راه حل های کوتاه برای رسیدن هرچه سریع تر به جواب در هنگام تست زدن ضعف دارند.  دلیل اصلی این موضوع این می باشد که سیستم آموزشی مدارس به گونه ای است که بخش هایی از نمره سوال، به فرمول ها و راه حل های استفاده شده در جواب اختصاص داده می شود. بنابراین دانش آموزان در طول سال تحصیلی خود با مسیر کوتاه برای رسیدن به جواب آشنا نمی شوند. این موضوع باعث شده تا دانش آموز در هنگام تست زدن زمان زیادی را صرف نماید.

از این رو در کلاس های کنکور به داوطلبین راه حل های کوتاه تست زنی آموزش داده می شود.

در باغ آینه نیز کلاس های کنکور برای دانش آموزان دوره ی نظام جدید و پشت کنکوری های نظام قدیم برگزار می گردد. در کنار مشاوره تحصیلی کنکور در کرج کلاس های خصوصی کنکور در باغ آینه به داوطلبین عزیز ارائه شده است. برای اطلاع از کلاس های کنکور باغ آینه و نحوه ی نام نویسی در جلسات مشاوره کنکور می توانید در باغ آینه حضور پیدا کرده و یا با ما تماس بگیرید

منبع: بلاگ موسسه باغ آینه

در این قسمت مطالبی پیرامون چگونگی برگزاری جلسات مشاوره کنکور را مرود بررسی قرار دادیم تا به صورت کاملا شفاف اهمیت مشاور تحصیلی کنکور برایتان مشخص گردد .مشاوران تحصیلی باغ آینه با تجربه ای که در زمینه مشاوره تحصیلی دارند همواره بهترین و ساده ترین راه مطالعه را به دانش آموزان نشان می دهند و با ارائه تکنیک های مطالعاتی مختلف به آنها حامی دانش آموزان در این مسیر خواهند بود.معمولا دانش آموزان موظف هستند در هفته یک بار برای بررسی وضعیت تحصیلی خود به مشاوران تحصیلی باغ آینه مراجعه نمایند با این کار روند تحصیلی دانش آموزان در طول مسیر مورد بررسی های دقیق قرار می گیرند و از این طریق نه تنها استرس های دانش آموزان بلکه دغدغه والدین نیز از بین خواهد رفت زیرا یک متخصص را کنار فرزند خود میابند که بر تمام پیچ و خم های مسیر واقف است و برای تمامی مشکلات این مسیر چاره ای از پیش آزمایش شده دارد که منجر به رفع مشکلات و نقاط ضعف دانش آموزان در کمترین زمان ممکن خواهد شد.برای مشاوره تحصیلی کنکور در کرج، مجموعه ی باغ آینه با کمک بهترین مشاور تحصیلی در کل استان البرز، جناب مهندس پناهی اقدام به برگزاری جلسات مشاوره ی خصوصی با داوطلبان کنکور نموده است. طی جلسات مشاوره کنکور در سال های فعالیت باغ آینه، توانسته ایم در زمینه ی مشاوره تحصیلی کنکور در کرج به رتبه ی اول دست پیدا نماییم.

34468806 – 026

info.baghayeneh@gmail.com

تمامی حقوق متعلق به وبسایت باغ آینه می باشد – 1397

ثنا محبی کنکوری 97 دیروز

 

وامروز

 

دانشجوی مهندسی انرژی از دانشگاه امیرکبیر 

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

 www.kunkoor.ir

زمین فوتبال چمن

 

 

زمین والیبال

 

 

تنیس روی میز

 

 

زمین بسکتبال

 

 

فضای پر نشاط و پر انرژی

 

 

 

 

 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی

 

8037 190 0912

 

 

دوره ی تخصصی برنامه ریزی ، آموزش  و مشــاوره علمی

تا کنکــور  

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

 

مشاور رتبه های 1 ، 2 ، 5 و 7 کنکور

مجری و کارشناس برنامه های آموزشی رادیو و تلویزیون

مشاور مدارس تیز هوشان

سخنران انگیزشی همایش های کل کشور

مولف کتاب های کنکور

خدمات و پشتیبانی:

*مشاوره حضوری

ارائه مشاوره حضوری بصورت دوره ای و بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموز

توسط برترین مشاورین کشور زیر نظر مستقیم شاهین حسینی

*پشتیبانی  تلفنی

نظارت دقیق توسط تیم پشتیبانی بر روند پیشرفت دانش آموز .

به روز رسانی اطلاعات دانش آموز از جدیدترین تغییرات آموزشی و کنکوری

*معرفی بهترین منابع مطالعاتی

آشنایی دانش آموزان با کتب برتر آموزشی جدید که دارای بیشترین سوالات کنکور می باشند

*ارائه ی نمودار  رشد علمی  دانش آموز

 

*برگزاری آزمون شناخت تله های شخصیتی و ارتباط آن با نحوه ی ارتقاء علمی دانش آموز به صورت کامل و فرد به فرد

* برگزاری کارگاه شناخت ذهن و ارتباط آن با یادگیری توسط اساتید دانشگاه های معتبر کشور

*برگزاری کلاسهای انگیزشی توسط شاهین حسینی

* ارائه ی مکتوب بودجه بندی سوالات کنکور به همراه روش های تست زنی رتبه های برتر.

*ارتباط مستقیم با رتبه های برتر  

برنامه ریزی فرد به فرد بصورت اختصاصی

توسط مشاوران علمی موسسه

که همگی از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری سالهای گذشته بوده اند

انجام می شود.

*آموزش تکنیک های تست زنی

*ارتباط پیامکی و تلفنی بصورت تمام وقت با مشاوران ارشد مجموعه

*آنالیز آزمون های آزمایشی

*آموزش روش های علمی مشاوره

*آموزش الگوی صحیح تغذیه ای

*تحلیل تیپ شخصیتی دانش آموز  بر اساس MBTI و برنامه ریزی بر اساس آزمون

*ارسال اخبار آموزشی

*ارسال مطالب آموزشی و انگیزشی

*بررسی برنامه های اجرا شده ی داوطلب

هر هفته تیم مشاوران تحت نظارت آقای شاهین حسینی

بر عملکرد دانش آموز در طول هفته نظارت کرده و نقاط قوت و ضعف را توسط

مشاور و پشتیبان مستقیم دانش آموز به وی یاد آوری می کنند.

*بالا بردن سرعت و کیفیت مطالعه و آموزش تند خوانی با روشهای فوق حرفه ای 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی 

8037 190 0912

 

دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینی

 

دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینی

 

موسسه پاد اوج آسمان  به شماره ثبت 43411 واقع در کرج

رای دریافت وقت و جلسه مشاوره رایگان می توانید با 

شماره تماس مستقیم  8037 190 0912 تماس حاصل فرمایید.

                                           

               


دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینیDownloads-icon


دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینیDownloads-icon

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

بهترین مشاور تحصیلی در کرج

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 بهترین مشاور تحصیلی در کرج

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مهرشهر جهانشهر گوهردشت آزادگان گلشهر فردیس هفت تیر طالقانی

تدریس خصوصی

 

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج

© 2020 دفتر مشاغل

مرکز مشاوره تحصیلی در کرج
مرکز مشاوره تحصیلی در کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *