مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

 
helpkade
مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان
مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در کرمان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمان می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی کرمان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی کرمان

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی کرمان

مرکز مشاوره روانشناسی شادزی

آدرس مرکز مشاوره شادزی: خیابان استقلال روبرو بیمارستان سید الشهداء

مرکز مشاوره روانشناسی شایگان

آدرس مرکز مشاوره شایگان: پارک نشاط خیابان سعدی ۷ ساختمان پزشکان

مرکز مشاوره روانشناسی پویا

آدرس مرکز مشاوره پویا: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

مرکز مشاوره روانشناسی رهنما

آدرس مرکز مشاوره رهنما: خیابان آبنوس کوچه شماره ۸ برج آبنوس

مرکز مشاوره روانشناسی اوج

آدرس مرکز مشاوره اوج: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

مرکز مشاوره روانشناسی مهر آوران

آدرس مرکز مشاوره مهر آوران: میدان آزادی ابتدای بهمنیار ساختمان والعصر طبقه ۳ واحد ۳۲

مرکز مشاوره روانشناسی مهراد

آدرس مرکز مشاوره مهراد: چهارراه باغ ملی ساختمان پزشکان دی

مرکز مشاوره روانشناسی کرمان

آدرس مرکز وصال: خیابان جهاد کوچه جیحون ( جهاد ۳ )

مرکز مشاوره روانشناسی کرمان

آدرس مرکز کامیاب: پارک نشاط بعد از نشاط ۷ مجتمع یلدا طبقه سوم

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی کرمان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در کرمان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در کرمان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره کرمان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم کرمان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی کرمان و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

با عرض سلام و خسته نباشید من چند سال مواد مصرف میکنم تصمیم گرفتم رهایی پیدا کنم ازش در همین خصوص میخواستم اگه مقدوره جهت سم زدایی بدنم و عوض کردن خونم نوبتی به بنده بدین ممنون

سلام وقت به خیر. برای دریافت خدمات ترک اعتیاد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

خانواده اولین پایگاه اجتماعی و اولین مدرسه ای است که ما از کودکی در آن رشد می کنیم. خانواده‌ای که در بدو تولد پیدا کرده‌ایم از اولین لحظات زندگی تا آخرین ثانیه آن بر همه جنبه‌‌های زندگی ما تاثیر بسیار مهمی می‌گذارد. بنابراین اطلاع داشتن از چگونگی کارکرد صحیح خانواده و افزایش مهارت های ارتباطی برای داشتن روابط سالم، از موارد پراهمیت به شمار می‌رود.

خانواده درمانی یکی از انواع مداخلات رواندرمانی است و به منظور بررسی موارد خاصی طراحی شده است که بر سلامت و کارآئی خانواده تاثیر می‌گذارد. این درمان می‌تواند به خانواده‌ها در گذر از دورانی سخت، تحول های اساسی مثل آمدن فرزند جدید، ازدواج فرزندان، یا ورود عضوی جدید مثل عروس یا داماد و همچنین مسائل مربوط به سلامت رفتاری هر یک از اعضای خانواده کمک کند.

مشاور یا درمانگر خانواده فردی است متخصص که برای بر عهده گرفتن نقش‌ مشاور خانواده باید به میزان زیادی آموزش ببیند، تحصیلات رسمی داشته باشد، و برای اطمینان از اینکه برای انجام وظیفه خود آماده است، امتحان دهد.

مشاوران خانواده ممکن است روش‌های درمانی مختلفی داشته باشند و برخی از تکنیک‌های درمانی را ترجیح دهند اما همه آنها موظف هستند حداقل تجربه کارکردن با موارد زیر داشته باشند:

مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان، سوگ، افسردگی و اضطراب، خشونت خانگی

تعارضات زناشویی و همچنین سوء مصرف مواد زوجین یا هر یک از اعضای خانواده.

برای درمان مواردی که در بالا ذکر شد  و همچنین  سایر مسائل خانوادگی، یک خانواده درمانگر می‌بایست:

دکتر غلامرضا ابراهیمی نژاد 

دکتر ویدا رضوی نعمت اللهی 

دکتر مهری صانعی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره  کرمان و استان کرمان را مشاهده می کنید. این لیست شامل بهترین مراکز مشاوره در کرمان ، بهترین لیست مراکز روانشناس کودک کرمان ، مراکز مشاوره کرمان، ازدواج ، کودک ، نوجوان ، اعتیاد و مشاوره تحصیلی کرمان … می باشد.

مرکز مشاوره کرمان نوین

آدرس :

میدان آزادی ، خیابان استقلال ، کوچه ۲ ، ساختمان پزشکان متخصص

تلفن پذیرش :

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

۰۹۱۳۸۴۰۷۱۱۲

دکتر ویدا رضوی آدرس :

 بلوار جمهوری اسلامی – خیابان شفا – انتهای خیابان – مجتمع پزشکی شفا

تلفن تماس :

۳۲۴۷۰۰۲۵ 

دکتر کامیاب آدرس :

پارک نشاط – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی پارک کلینیک

تلفن تماس :

۳۲۲۶۸۱۸۱

مرکز مشاوره شادزی کرمان

آدرس ۱ : – بلوار جمهوری – بعد از ۳ راه هوانیروز – مجتمع پزشکی تجاری برج اول طبقه ۶ واحد ۶

تلفن تماس : ۳۲۶۴۸۲۹۰

آدرس ۲ : – خیابان استقلال روبروی بیمارستان سید الشهدا جنب ساختمان پزشکان حکیم مرکز مشاوره شادرزی – دکتر ویداسادات رضوی

تلفن تماس : ۳۲۴۷۶۶۲۸

مرکز مشاوره همراز کرمان

آدرس  :- باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶

تلفن تماس : ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴

مرکز مشاوره اردیبهشت کرمان

آدرس ۱ : شعبه یک :کرمان،انتهای بلوار فردوسی،ساختمان پزشکان آراد طبقه اول واحد ۵

تلفن تماس : ۳۲۲۲۱۴۸۹

آدرس ۲ : ،خیابان امام جمعه کوچه ۸ پلاک ۱ طبقه اول

تلفن تماس : ۳۲۴۶۹۴۴۸

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان کرمان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره کرمان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل درکرمان هستید و یا در دیگر زمینه های مشاوره شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید. اگر بدنیال مرکز مشاوره در دیگر شهرستانهای استان کرمان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای کرمان ( اینجا ) کلیک کنید.

دکتر بنی اسد زمینه فعالیت : مشاوره خانواده در کرمان و دیگر زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – نبش کوچه شماره ۹ – مجتمع پزشکی بوعلی (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۷۸۳۷۶

دکتر اکرم خداییزمینه فعالیت : در همه زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – حدفاصل کوچه شماره ۳ و ۵ – ساختمان پزشکان صدف (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۵۰۸۴۵

کلینیک مشاوره روانشناسی – پویا

آدرس : چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

شماره تماس:۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

از نظر ما بهترین کلینیک مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس کرمان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاور با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره کرمان سعی کردیم لیستی از بهترین مراکز روانشناسی را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

لیست مراکز مشاوره در بالا شامل مرکز مشاوره خوب در کرمان است که هنوز در حال تکمیل شدن است. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در کرمان و یا روانشناس کودک در کرمان و یا مرکز مشاوره خانواده در کرمان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاور خانواده تهران ، رواشناسهای شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان بهزیستی استان کرمان

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

کرمان – باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶ ۲۱۳۷ ۳۲۲۲ ۰۳۴ ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴


 

مرکز مشاوره همراز از سال ۱۳۹۱ فعالیت حرفه ای خود را در شهرستان کرمان جهت پرورش و کمک به حل مسائل مردم شریف این سرزمین شروع کرد و …

خانواده درمانی

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره کودک

بازی درمانی

مشاوره تحصیلی

زوج درمانی

روان سنجی

مشاوره شغلی

سمینار و کارگاه

مشاوره و روان درمانی

 🍃 
توصيه هاي فرويد به دخترش آنا
زمانی که فروید (بزرگترین روانشناس دنیا)، “آنا” دختر…

 🍃 
یکی از دشوارترین درس‌هایی که راضی‌کنندگان دیگران باید بیاموزند این است که…

تلاش های به موقع برای تعمیر رابطه، کلید موفقیت است
🌷 دکتر جان گاتمن در این…

جهت بهره مندی از سیستم پرسش و پاسخ، لطفاً در وب سایت عضو شوید

 


باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶


info@hamrazclinic.ir


www.hamrazclinic.ir


۲۱۳۷ ۳۲۲۲ ۰۳۴ ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴


عضو کانال تلگرام مرکز شوید

 

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه

۹:۰۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰

پنج شنبه ها از ۹:۰۰ تا  ۱۲:۳۰

جمعه ها تعطیل

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز مشاوره همراز میباشد. تأسیس سال ۱۳۹۱ طراحی وب سایت توسط مجیـد نجـاتی


تا اطلاع ثانوی مشاوره تلفنی نداریم

مشــاوره تلفنــی در کرمان

 

   دیار کریمان        

 

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

 

09909374182

 

آرامش در زندگی را باید یادگرفت و برای یادگیری آن باید تلاش کرد! تلاشی هوشمندانه جهت زندگی بهتر

 

 

در کرمان، با تلفن یا موبایل شهروندان می توانند با شماره مشاوره تلفنی تماس بگیرند و راهنمایی هایی اساسی و خوب از مشاور تلفنی دریافت کنند؛ چراکه مشاوره روانشناسی تلفنی فاصله میان خانه و مرکز مشاوره را از میان برداشته است. یعنی روشهای علمی و تخصصی را در هر جای سرزمین مان که باشیم می توانیم در اختیار بگیریم و از آنها جهت رفع و رجوع مشکلات استفاده کنیم و با آرامشی عمیق زندگی را مدیریت نماییم و پیش آمدها را تبدیل به مراحل زندگی نماییم…

 در هر زمان و در هر مکان می توان از این فرصت استفاده کرد. مهم نیست که مشکلات و مسائل ما چقدر بزرگ هستند بلکه مهم این است که در حال حاضر تصمیم گرفته ایم آنها را حل کنیم و برای رفع آنها از مشاوران و روانشناسان خوب کمک بگیریم تا از این به بعد زندگی بهتری را تجربه کنیم.

 

مسأله و مشکلات برای تمام افراد در هر استان یا شهر و روستا پیش می آید، و این خیلی مهم نیست بلکه مهم آنست که تلاش کنیم تا با راهنمایی گرفتن این مسائل را با کمترین خسارت و آسیب از میان برداریم و برای بهتر شدن اوضاع زندگی هرچه زودتر قدم های علمی و تخصصی برداریم تا مشکلات بیشتر و پیچیده تر نشوند.

 

ما هم در مرکز مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستاییان عزیز استان کرمان همراه و همیار هستیم…

 

09909374182

 

 

 مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است

 

 

 مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

 

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی کرمان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی کرمان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

در استان کرمان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی کرمان، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی کرمان تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – شادزی: خیابان استقلال روبرو بیمارستان سید الشهداء شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۶۵۳۲۴– ۰۹۱۳۱۴۰۸۲۹۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – شایگان: پارک نشاط خیابان سعدی ۷ ساختمان پزشکان شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۲۲۳۵۵—۰۹۱۳۲۹۵۶۴۴۰

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – پویا: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۴۳۸۸۹–۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – رهنما: خیابان آبنوس کوچه شماره ۸ برج آبنوس شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۷۸۶۱۸–۰۹۱۳۲۹۷۷۹۰۹

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – اوج: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۴۶۲۷۰–۰۹۱۳۳۴۱۲۷۱۱

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – مهر آوران: میدان آزادی ابتدای بهمنیار ساختمان والعصر طبقه ۳ واحد ۳۲ شماره تماس: ۹۱۳۲۹۸۰۹۵۸

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – مهراد: چهارراه باغ ملی ساختمان پزشکان دی شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۶۸۶۸۶—۰۹۱۳۳۹۷۶۱۶۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – وصال: خیابان جهاد کوچه جیحون ( جهاد ۳ ) شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۶۰۹۱۶—-۰۹۱۳۱۴۲۳۵۰۹

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – کامیاب: پارک نشاط بعد از نشاط ۷ مجتمع یلدا طبقه سوم شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۲۷۱۸۱

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زرند – راز: زرند: بلوار باهنر شماره تماس: ۹۱۳۳۴۲۴۷۲۱

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره خانوادگی یا خانواده درمانی نوعی روان درمانی گروهی است که توسط یک روانشناس و یا درمانگر در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. و به خانواده ها آموزش می دهد که چگونه درگیریها را کمتر نموده و روابط خود را بهبود بخشند. این نوع مشاوره می تواند برای کل افراد خانواده و یا افرادی از خانواده که مایل می باشند برگزار شود. بنابراین اگر به این نوع درمان عقیده دارید ، با عزیزان خود صحبت نمایید و یک درمانگر خوب پیدا کنید و  با اعضای خانواده خود در این مشاوره شرکت نمایید.ما مفتخریم تا به عنوان مشاور امین و مورد اعتماد شما ، روابط خانوادگی و مشکلات شما را بهبود ببخشیم. اگر می خواهید با همسرتان در جلسات مشاوره شرکت نمایید ، حتما نحوه متقاعد نمودن همسرتان برای شرکت در جلسات مشاوره را مطالعه نمایید.

تماس و واتساپ مشاور اول : 09132402747

تماس و واتساپ مشاور دوم : 09211400963

خانمی جوان با مرکز مشاوره خانواده جادوی کلام تماس گرفت و در مورد پشیمانی از ارتباط جنسی اشتباه و مشکلات روانی و اجتماعی پس از از دست دادن پرده بکارت مشاوره گرفت.

با توجه که ایشان در یک رابطه اشتباه باکرگی خود را از دست داده بود احساس نابودی زندگی و نا امیدی بسیاری داشت و افکار بدی از جمله خود کشی ، فرار و خودفروشی به ذهنش راه پیدا کرده بود.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

پس از رهنمایی های مشاور خانواده در کرمان و برگرداندن آرامش و اعتماد به نفس و حس زندگی به ایشان بر آن شدیم تا در مورد از دست باکرگی و پشیمانی پس از آن مطلبی را بنویسیم.

تربیت مذهبی دختران ایرانی و به خصوص حجب و حیا و پایبندی دختران کرمانی در مورد باکرگی موضوعی منطقی و درست می باشد . اما در بعضی مواقع سو استفاده ی افراد روانی از سادگی دختران متعهد این موضوع را پیچیده و مبهم میکند.بنابراین اگر در جامعه توسط افراد پست و نامرد مورد تعرض قرار گرفته و باکرگی خود را از دست داده اید پیشنهاد میشود از طریق قانون و دادگاه و مراجع ذی صلاح موضوع را پیگیری نمایید.اما جهت بهتر شدن حال و کسب مجدد امید و روحیه مطالب زیر را مطالعه نمایید.

بسیاری از مردم میگویند اگر کسی شما را به زور و یا اجبار به رابطه جنسی وادار نماید هنوز به عنوان باکره محسوب میشوید زیرا آنچه اتفاق افتاده تقصیر شما نبوده و سو استفاده و فریب دیگران ، هویت و کرامت انسانی شما را نابود نمیکند.

داشتن رابطه جنسی شخصی را بدکار یا کثیف نمیکند و اخلاق شما بین پاهای شما ذخیره نشده است.

حتی اگر به اشتباه یا فریب با کسی رابطه جنسی برقرار کرده باشید بدان معنی نیست که شما آدم بدی هستید. رابطه جنسی میتواند یک چیز زیبا و رضایت بخش باشد و منجر به تولید فرزندان و بقا نسل انسان شود ، همه بزرگسالانی که نقش الگو در زندگی شما بازی می کنند خصوصا پدر و مادر با هم رابطه جنسی داشته اند.

اولین قدم برای بهبود عاطفی پذیرش مسئله است. شما نمیتوانید آنچه اتفاق افتاده است را تغییر دهید.

اگر شما قربانی خشونت ، اجبار ، فریب و یا چیز وحشتناک دیگری شده باشید ، با یک مشاور خانواده در کرمان و یا یک شخص مورد اعتماد و معتبر صحبت کنید و از او پشتیبانی قوی بگیرید.

افراد خوب و مذهبی نیز ممکن است در شرایطی اغوا شده و در اثر چرب زبانی و فریب و وعده های دروغین دیگران اشتباه کنند ، بنابراین اگر احساس میکنید گول خورده اید و اشتباه کرده اید خود را ببخشید و در صدد جبران باشید.

نوعی جراحی وجود دارد که پرده بکارت را ترمیم میکند. عمل ترمیم پرده بکارت معمولا و احتمالا با مجوز قانونی انجام میشود .

متاسفانه ممکن است دیر شده باشد و شما بعد از تجاوز جنسی از تجربیات مشاوره خانواده در کرمان و مطالعه این مطلب استفاده نمایید.

هیچ کس از روی ظاهر شما نمیتواند بفهمد که شما باکرگی خود را از دست داده اید. ممکن است عزیزان و پدر و مادر شما از افسردگی شما ناراحت شوند سعی کنید با توجه به روحیات و اخلاقیات خود هر چه زودتر با موضوع کنار امده و در صورتی که از پیمودن راه قانونی خجالت و یا هراس دارید حتما از مشاوره های افراد مطلع و مورد اعتماد استفاده نمایید. به هیچ وجه موضوع را با دوستان و یا افرادی که اعتبار اجتماعی ندارند مطرح نکنید. 

مدتی زمان خواهد برد تا از نطر روانی با این موضوع کنار امده و به زندگی عادی خود ادامه دهید.پس نگران نباشید و اشتباه خود را با اشتباهات بیشتر غیر قابل جبران ننمایید.

کلمات کلیدی :

درست است که تعهد در یک رابطه عاطفی شرط اساسی است ،ولی احساس وابستگی به شخص دیگری می تواند به یک رابطه ناسالم بیانجامد. علاوه بر این ، لازمه رشد شخصی آگاهی از خود است زیرا باعث ایجاد انگیزه در رفتار ما می شود.

افرادی که مستقل و متکی به خود هستند، عملکرد بهتری در اجتماع دارند. برای داشتن خودکفایی عاطفی شما بایستی چند خصوصیت را کسب نمایید.

اصلاح عادات و رشد عادات مستقل

تغییر نحوه تفکر

استقلال مالی

کسب اعتماد به نفس

کسب سلامت عاطفی و استقلال احساسی

شکستن الگوی وابستگی

زندگی سالم

 

انجام کارهای ساده ای مانند پرداخت به موقع قبوض ، مرتب کردن منزل ، شستشوی ظروف و به موقع رفتن به محل کار یا دانشگاه می تواند به شما در احساس مسئولیت پذیری در خانواده و اعتماد به نفس بیشتر کمک کند.

آگاهی از قوانین حکومتی ، اخبار و حوادث و … می تواند تاثیر مثبتی در خودکفایی عاطفی شما داشته باشد.

جهت داشتن خودکفایی عاطفی بایستی اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت داشت. بنابراین برای خود اهدافی تعیین کنید و به زندگی خود جهت دهید.

به اعتقاد مشاور ، اگر اجازه بدهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند ، دچار وابستگی عاطفی خواهیم شد. پس سعی کنید مستقل و برای خودتان تصمیم بگیرید. به رویاها و تصورات خود فکر نموده و برای خودتان تصمیم بگیرید. البته پرسیدن نظر همسر می تواند گرمای زندگی را بیشتر نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، با مشاور خانواده در کرمان تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

مستقل بودن بخش مهمی از خوشبختی است. وقتی ما به خاطر احساس خودمان به دیگران وابسته هستیم ، هیچ وقت نمی دانیم چه کسی هستیم. خوشبختانه با پذیرش خودمان ، اصلاح تفکر و انجام اقدامات جدی ، می توانیم احساس درونی آرامش و استقلال مورد نظر خود را پیدا کنیم.

جهت کسب جزئیات بیشتر با مشاور خانواده تماس بگیرید.

 

مرجع : wikihow

کلمات کلیدی :

احساس ناامنی پس از خیانت در بین آقایان و خانمها معمول است. هنگامی که همسر شما با یک شخص دیگر رابطه عاطفی یا جنسی داشته باشد ، در منطقی ترین حالت این سوال را برای شما ایجاد کند که چرا کافی نبودید و آیا او دوباره خیانت می کند. احساسات شما کاملا طبیعی است ، اما بی اعتمادی به مرور زمان باعث کاهش شادی شما شده و شما را نگران و افسرده می کند. این بی اعتمادی می تواند به زندگی شما آسیب برساند. با کوچکترین تداعی ذهنتان کاملا به هم می ریزد و به قول معروف فیلتان یاد هندوستان می کند.

مسایل مربوط به خیانت همسر در ما کرمانیها بسیار نگران کننده و داغون کننده می باشد ، بنابراین اگر می خواهید در کنار همسر خود بمانید (یا حتی اگر این کار را نکنید) ، بایستی بر بی اعتمادی خود غلبه نمایید. اولین قدم کار روی خودکفایی عاطفی است. بعد از اینکه در درون خود احساس امنیت کردید ، می توانید بر روی روابط خود با همسرتان کار کنید و برای بازگرداندن اعتماد بین خود و همسرتان قدم بردارید.

اگر به دنبال برگشت اعتماد به همسر خود هستید ، حتما ادامه این نوشته را مطالعه نمایید و از خدمات مشاوره خانواده در کرمان استفاده نمایید.

طبیعی است که خوشبختی انسان ها به صورت یک منحنی دارای تغییراتی می باشد ( گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ) ممکن است پس از از دست  دادن فرزند، پدر، مادر و سایر وابستگان احساس شکست و افسردگی کنید.

احتمالا احساس شکست هایی از این قبیل بیشتر جنبه اجتماعی دارد و بنابراین ما میتوانیم یاد بگیریم که چگونه پس از یک شکست دوباره به خوشبختی برسیم.

جهت برخورد با افسردگی طولانی مدت راهکار های زیر را پیشنهاد میدهیم.

دقت نمایید مسائل روانی با پشتکار و تبدیل شدن به عادت قابل رفع هستند بنابراین انتظار نداشته باشید یک روزه به موفقیت برسید اما اگر در انجام تمرین های زیر مداومت به خرج بدهید قطعا شادی جدیدی در زندگیتان احساس خواهید کرد. پس با مشاوره های روانشناسی ما در کرمان همراه باشید و در صورت نیاز از طریق ارتباط با ما جهت رفع مشکل خود وقت مشاوره درخواست نمایید.

آنچه را که احساس میکنید یادداشت کنید و یا برای سرعت بیشتر با یک مشاور درد دل نمایید.

درد دل کردن با افراد معمولی و یا کسانی که خودشان مشکلات مشابهی دارند تاثیر مثبتی نخواهند داشت. متاسفانه افسردگی طوری روی ذهن شما اثر میگذارد که احساس می کنید دنیا به همین صورت است و چیزی برای دوست داشتن وجود ندارد. خبر خوش این است که دنیا زیبا است و شما باید سعی کنید افسردگی خود را درمان نمایید.

حالتهای خود را یادداشت نمایید و یا با مشاور در میان بگذاربد و مرتبا ابن کار را انجام  دهید ، این کار باعث میشود تا شما به ریشه های افسردگی خود نزدیک تر شده و خود را از افسردگی خود جدا نمایید. نوشتن و تجزیه و تحلیل حالت های خود سبب ردیابی مشکلاتتان خواهد شد به خصوص اگر با مشاور خانواده احساسات خود را در میان بگذارید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار روانشناس قرار خواهید داد که به درمان فوری شما کمک می نماید. خوشبختانه خواب حلال مشکلات روانی شما خواهد بود پس تا می توانید حالتهای خود را توصیف نمایید و برای بهبود خیالبافی نمایید. گاهی اوقات برای بهتر زیستن لازم است کمی تخیل را جایگزین واقعیت های دردناک نمود.

امروزه  گرفتاری های زندگی اجازه پرداختن به خود را از ما گرفته است اگر در کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند و سایر شهر استان کرمان زندگی میکنید و گمان میکنید راه حلی برای درمان مشکل خود دارید حتما با مشاور خود در میان بگذاربد تا بتوانید به ذهن سالم خود برگردید.

احساس خود را کاملا صادقانه و راحت به روشنی از نظر میزان و اندازه شرح دهید تا مشاور بتواند بهترین کمک را به شما بکند.

افسردی بیماری خطرناکی است وقتی احساس افسردگی شدید یه شما درست میدهد به کسی اعتماد کنید و با او حرف بزنید. حتی اگر احساس خودکشی دارید با یک شماره تماس بگیرید و با کسی صحبت کنید بهترین کار تماس با مشاور خانواده در کرمان می باشد ولی در شرایط اضطراری با پلیس و یا سامان های اورژانسی تماس بگیرید تا شما را آرام تر نماید.

افسردگی باعث میشود شما احساس کنید که هیچ هدفی ندارید. بنابراین خارج شدن از رختخواب کار بسیار سختی است و خارج شدن از منزل بسیار دشوارتر خواهد بود.  بخاطر داشته باشید اتفاقات مثبت در نزدیکی شما هستند پس برای داشتن انگیزه و هدف باید به خود کمک کنید و از رختخواب خارج شده و به کار پیش پا افتاده بپردازید.

ممکن است یک لبخند در مسیر مدرسه، دانشگاه و یا محل کار شما ، احساس شما را تقویت کند و از افسردگی نجات پیدا نمایید.

لیست کارهای کوچکی مثل مسواک زدن، اتو زدن لباس، واکس زدن کفش و . . . به شما کمک میکند تا بهتر روی موفقیت های خود تمرکز کنید.

مطالعات نشان داده است که تحرک و ورزش تاثیر مستقیمی بر خلق و خو و شادی شما دارد. حرکت کردن  اندورفین هایی را آزاد میکند که تاثیر استرس را بر بدن کم نموده و باعث احساس شادی میشود.

لازیم نیست ورزشکار باشید، چیزی را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید و با آن بازی کنید. حتما خواب خود را منظم نمایید. از خوابیدن بیش از حد جلوگیری نماید و به هر شکل ممکن از ماندن در رختخواب فرار نموده و حرکت نمایید. البته 8 ساعت خواب مفید در طول شبانه روز سهم شماست از آن غافل نشوید.

انسان یک موجود بیوشیمی است اثبات این مدعا تاثیر دارو های مخدر در احساس درد و همچنین دارو های اعصاب در درمان افسردگی می باشد. آنچه می خورید مستقیما بر روی شما تاثیر می گذارد در این موارد با یک مشاور تغذیه  مشورت نمایید و یا از تجربیات مشاور خانواده در کرمان استفاده نمایید.

ویتامین D  که در معرض نور خورشید افزایش می باید تاثیر بسیار مهمی در درمان افسردگی دارد. مشروبات الکلی باعث کاهش ویتامین D در بدن میشوند. بنابراین اگر احساس افسردگی می کنید به مشروبات الکلی پناه نبرید و آن را ترک نمایید و بیشتر با بدن لخت تری (با رعایت تعالیم اسلامی مثلا آستین کوتاه) در مقابل نور خورشید قرار بگیرید تا سطح ویتامین D به حد نرمال و طبیعی خود برسد.

نور طبیعی باعث شگفتی های عجیبی برای خلق و خوی شما خواهد شد. بنابراین اگر در مکانی زندگی می کنید که نور خورشید کم است از نور های مناسبی استفاده کنید و یا جهت آفتاب گرفتن به طبیعت بروید.

اگر این مطلب را مفید احساس می کنید در مورد آن نظر بدهید و یا سوال بپرسید. همچنین جهت درمان قطعی افسردگی خود با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی :

در طول این چند سال مشاوره ، بنده متوجه شدم که بسیاری از خانمهایی که جهت مشاوره به بنده مراجعه نموده اند از مشکل عدم اعتماد به نفس برخوردارند. و به طور کلی ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی عدم اعتماد به نفس می باشد.

خانمهایی که ترس از دست دادن همسرشان را دارند، معمولا از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند. 

در این مشاوره سعی کرده ام که نحوه افزایش اعتماد به نفس را آموزش دهم. بنابراین اگر به دنبال مشاوره خانواده در کرمان ، رفسنجان ، سیرجان ، زرند و سایر شهرهای استان کرمان هستید ، حتما این مطلب را بخوانید.

اعتماد به نفس یک بخش اساسی انسان است. شخصی که اعتماد به نفس دارد عموماً خود را دوست دارد و برای رسیدن به اهداف خود ، ریسک نموده  و به آینده مثبت فکر می کند. برعکس این قضیه، شخصی که اعتماد به نفس کمی دارد ، کمتر احساس می کند که می تواند به اهداف خود برسد ، و دیدگاه منفی نسبت به خود و آنچه که در زندگی به دست می آورند دارد. شما می توانید با مطالعه این مطلب ، اعتماد به نفس خود را بهبود بخشید.

بهبود اعتماد به نفس باعث می شود تا نسبت به خود و تعامل های اجتماعی خود یک نگرش مثبت داشته باشید ، همچنین در مقابله با هرگونه احساسات منفی موثرتر عمل کنید. شما همچنین باید یاد بگیرید که برای خود اهدافی تعیین کنید و قدرت ریسک خود را نیز به کار بگیرید ، زیرا برطرف کردن چالش ها می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت افزایش بدهد.

جهت پرورش نگرش مثبت در خودتان موارد زیر را تمرین کنید.

افکاری مانند من نمی توانم ، به من گوش نمی دهند ، شکست خواهم خورد ، بسیار بدبینانه هستند و شما را از رسیدن به عزت نفس دور خواهند نمود. پس افکار منفی را از خود دور نمایید. اگر در عمل قادر به انجام این کار نیستید جهت مشاوره با ما تماس بگیرید تا به صورت تضمینی افکار منفی را برای همیشه از ذهنتان دور نماییم.

به همان اندازه که افکار منفی را از خود دور می نمایید ، به افکار مثبت بپردازید. من می توانم ، آنها به من گوش خواهند کرد ، اگر تلاش خودم را بکنم موفق خواهم شد ، تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفس شما دارند.

شما باید فضای بیشتر مغز خود را به افکار مثبت اختصاص دهید. بنابراین تمرین کنید که به افکار مثبت بپردازید. اگر در این مورد موفقیتی بدست نیاوردید حتما از توانمندیهای مشاوره خانواده موسسه ما در کرمان استفاده نمایید.

از آدمهایی که تاثیر منفی بر روی شما دارند دوری کنید و به آدمهایی که تاثیر مثبت دارند نزدیک شوید. ما به عنوان مشاور بهترین پشتیبان مثبت اندیشی شما در کرمان، رفسنجان ، سیرجان ، زرند و سایر شهرهای استان خواهیم بود.

ممکن است یادآوری گذشته یا لباسهایی که دیگر سایز شما نیستند اعتماد به نفس شما را کاهش دهند. حتی الامکان سعی نمایید از چنین تداعی هایی دور بمانید.

خودتان را بیان نمایید ، خواه هنرمند باشید ، موسیقیدان ، پر کار ، قوی و … خودتان را پیدا کنید و از چیزهایی که لذت می برید ، برای خودتان استعداد بسازید. وقتی دنبال علایق خود باشید ، با افراد هم علاقه بیشتری آشنا می شوید و ضمنا علاوه بر نقش درمانی ، احساس منحصر به فرد و برجسته ای خواهید داشت.

نه تنها باید به استعدادها یا مهارتهای خود احساس غرور کنید بلکه باید به چیزهایی هم فکر کنید که شخصیت شما را عالی می کند. این می تواند حس شوخ طبعی ، حس دلسوزی ، مهارت گوش دادن یا توانایی مقابله با استرس باشد. اگر عمیق شوید ، می فهمید که خصوصیات قابل تحسین زیادی دارید. با نوشتن آنها روی آنها متمرکز شوید.

تعریف را واقعا در قلب خود بپذیرید و از آن برای افزایش اعتماد به نفس استفاده نمایید. البته جهت جلوگیری از غرور کاذب ، وقتی از شما تعریف می کنند ، چیز خاصی نگویید و فقط با گفتن متشکرم یا یک لبخند از تعریف استقبال نمایید.

تئوری بازخورد صورت نشان می دهد كه زبان صورت شما می تواند مغز شما را برای ثبت یا تشدید احساسات خاصی ترغیب كند. با نگاه کردن به آینه و لبخند زدن در درازمدت احساس خوشبختی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. لبخند زدن در آینه به شما کمک می کند تا از ظاهر خود احساس بهتری داشته باشید.وقتی خود را شادتر احساس  می کنید ، ممکن است به دلیل بازخورد دریافتی از افراد دیگر ، اعتماد به نفس بیشتری کسب نمایید.

از نظرات شما خوانندگان محترم استقبال خواهیم کرد.

کلمات کلیدی :

همه ما اصطلاح عقده یا عقده روانی را بارها شنیده ایم. اینکه یعضی ها عقده حقارت دارند ، عده ای عقده ریاست دارند یا عده ای عقده پول دارند و هزاران عقده دیگر.

درون افکار و ذهنیات یک انسان آرزوها و خواستهایی است که انسان بسیار تلاش می کند تا برآورده شوند  ولی بنا به دلایلی این خواسته ها به تحقق نمی رسند. ذهن مدتی در قسمت آگاه و هوشیار خود شروع به مبارزه می کند تا به آن خواسته برسد. ولی زمانی که نتوانیم به آن خواسته برسیم ، سیستم ذهنی ما شروع به مخفی کردن آن خواسته می کند تا فراموش شود.

از آنجا که مسایل ذهنی و روانی با تداعی مجددا به خاطر ما برمی گردند ، گاهی مواقع ممکن است یک اثر یا یک نشانه ، موجب نزدیک شدن ذهن به آن خاطرات آزاردهنده شود و بدون دلیل احساس بدی به ما دست می دهد. ذهن بسیار تلاش می کند که آن خاطره را به سرعت دوباره مخفی نماید. ولی آثار مخرب آن خاطره در رفتار یا گفتار ما تاثیر منفی گذاشته و موجب رفتارهایی می شود که به آنها عقده می گوییم.

مردی را در نظر بگیرید که خسیس است ، اگر به دنبال درمان این عقده خود باشد و به روانکاو مراجعه نماید ، ممکن است پس از مدتی گفت و گو ریشه خساست را در کودکی فرد پیدا کنیم.

انسان در کودکی ناتوان از حل مشکلات مادی خانواده و پدر و مادر خود می باشد و این موضوع اگر برای بچه ای پیش بیاید مثلا پدر ورشکسته شده و به زندان برود یا فقر و بی پولی گریبان گیر خانواده شود ، پس از مدتی ناراحتی حاصل از آن و ناتوانی کودک در حل مشکل ، در ناخودآگاه بچه ، جا خوش کرده و مخفی می شود. این موضوع سبب می شود ذهن بچه راهکارهایی مانند صرفه جویی های کودکانه  و مخفی کردن خوراکی و … را در پیش بگیرد و در وجودش نهادینه شده و در بزرگسالی تبدیل به خساست احمقانه می گردد.

 

روانکاو در مراجعه به خاطرات فرد ، سعی در دنبال کردن خاطرات فرد می نماید. معمولا شخص زمانی که به ریشه عقده خود می رسد احساساتی شده و رفتارهای مقاومتی مانند گریه ، خشم ، پرخاشگری و … از خود نشان می دهد.

اینجاست که یک روانکاو خوب مشکل را متوجه شده و سعی می کند در کنار آن خاطرات تلخ و آزار دهنده ، تاثیرهای مثبتی بگذارد تا در صورت تداعی آن خاطرات ، تاثیرات مثبت روانکاو نیز تداعی شده و عقده شخص کمتر شود.

یک روانکاو خوب بایستی خود را وقف بیمارانش نموده و با تمام وجود و احساسش سعی در حل مشکل بیمارانش نماید.

چنانچه به دنبال یک روانکاو خوب در کرمان می گردید ، با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی :

 

چنانچه در یکی از شهرهای کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، جیرفت ، بم ، زرند ، کهنوج ، شهربابک ، بافت ، بردسیر ، راور ، عنبرآباد ، بروات ، ماهان ، منوجان ، انار ، قلعه گنج ، رودبار ، منوجان ، رابر ، فهرج ، کوهبنان ، راین ، گلباف ، ارزوییه ، نرماشیر و اختیارآباد زندگی می نمایید و نیاز به استفاده از خدمات مشاوره خانواده دارید، با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خانواده در تمامی شهرهای کرمان  با ما در تماس باشید.

کلمات کلیدی :

در بسیاری از مواقع یکی از اعضای خانواده به مشاوره خانوادگی اعتقاد ندارد و در جلسات مشاوره شرکت نمی نماید. به خصوص مردان کرمانی.

سوال اینجاست که چگونه از همسر خود بخواهیم تا در جلسات مشاوره شرکت کند.

اگر شما در تلاش برای متقاعد کردن همسر، خواهر و یا برادر و .. خود جهت مراجعه به مشاور هستید ، باید صریحا با آنها صحبت نمایید. بگذارید عزیزانتان بفهمند که می خواهید در موضوع واقعا مهمی با آنها صحبت کنید.

زمان و مکان مناسبی را برای گفتگوی خود انتخاب نمایید. زمانی که عزیزان شما مشغول کار نیستند و می توانید صد در صد توجه آنها را جلب نمایید. به عنوان مثال ، ممکن است بعد از بازگشت از کار به منزل با آنها صحبت نمایید.

لحظه ای را انتخاب نمایید که اعضای خانواده تان آرام و راحت باشند. از مطرح کردن موضوع در مکان عمومی و یا در حال بحث و جدل خودداری نمایید.

بهتر است در صحبتهای خود از عباراتی نظیر : همسر عزیزم من به استفاده از راهنمایی های یک مشاور جهت داشتن رابطه بهتر فکر کرده ام ولی نمی دانم درسته یا نه ، نظر تو چیه؟

سعی کنید آماده فشارهای احتمالی باشید و اصلا وارد حالت دفاعی نشوید و با صبر و حوصله به سمت موضوع نزدیک شوید.

بگویید می دانم که گفتگوی دشواری را شروع کرده ام  ولی من به تو و رابطه ام با تو اهمیت زیادی می دهم و می خواهم با کمک تو، رابطه بهتری باهات داشته باشم.

سعی کنید از کلمه “من” به جای “ما” استفاده نمایید. زیرا استفاده از کلمه “ما” به معنای تحمیل نظر خودتان تلقی شده و ممکن است شرایط را بدتر کند.

  مثلا “من فکر می کنم استفاده از مشاوره خانوادگی می تواند بهم کمک کنه.” یا “من دارم فکر می کنم تا راهی برای تمام کردن دعواهایمان پیدا کنم.” یا “من فکر می کنم استفاده از یک مشاور خوب می تواند برای من مفید باشد.”

خیلی مواظب نحوه صحبت کردنتان باشید و از زبانی که ممکن است موجب سرزنش همسرتان شود دوری نمایید.

کلمات کلیدی :

در مطلب قبلی عرض نمودیم که توجه دقیق به عادت های همسرتان و  کمی بررسی بیشتر می تواند اطلاعات مطمین تری در خصوص احتمال خیانت همسر در اختیار شما قرار دهد.

به دنبال رد و پای کاهش کیفیت در رابطه خود باشید. افرادی که درگیر چنین اموری هستند ممکن است تغییراتی در رفتار به احساس گناه داشته باشند. به دنبال کشف مسایل زیر باشید:

همسرتان بیشتر اوقات از شما انتقاد می کند.

درگیریهای مکرری در زندگی خود دارید.

وقت کمتری را در کنار هم می گذرانید.

از تماسهای شما  اجتناب می کند.

یک رابطه بی کیفیت می تواند (نه لزوما)  دلیل دروغگویی و ارتباط با دیگری باشد. در چنین مواردی بایستی برای درست کردن امور با شریک زندگی خود اقدام نمایید. صادقانه به او بگویید که دوستش دارید و یک رابطه خوب و سالم آرزو دارید.

کلمات کلیدی :

انسان موجودی است که زندگی به صورت گروهی در قالب ساختارهای اجتماعی را به زندگی در تنهایی ترجیح می دهد. کوچکترین اجتماع خانواده است. غریزه های جنسی که در خدمت حفظ نوع انسان و تولید مثل می باشند در امر ازدواج به اهداف خود می رسند و علاوه بر ارضای غریزه ، هدف بزرگتری به نام تولید مثل برآورده می شود.

ازدواج یک قرارداد اجتماعی است. مسلما انسان در عقد هر نوع قرارداد اجتماعی ابتدا به دنبال منافع خود است و تمام تلاشش این است که از این قرارداد نهایت نفع ببرد. به دلیل اینکه این قرارداد همپوشانیهای زیادی با نیازهای روحی و جسمی بشر دارد ، قراردادی قابل حفظ بوده و مسئله ای به نام تعهد را به وجود می آورد که حتی در خفی نیز این تعهد پابرجاست.

اگر میل جنسی را حاصل واکنشهای بیوشیمی بدانیم ، تمام تلاش میل جنسی ارضای کورکورانه می باشد. اما تعهد موجود در قرارداد اجتماعی ازدواج ، تلاش کورکورانه میل جنسی در ارضای غرایز را هدفمند نموده و حریم خانواده را به وجود می آورد.

می توان گفت اجتماعی بودن انسان والاتر از غریزه جنسی است و دست برتر را دارد. این در حالی است که در اکثر حیوانات غریزه جنسی دست برتر را دارد. مهمترین دلیل این است که انسان حتی در هنگام فوران غریزه جنسی ، سعی می کند جایگاه اجتماعی خود را حفظ نماید و مسایلی مانند آبرو، خجالت ، غیرت و … سعی در کنترل فوران میل جنسی نموده و این میل را به مسیر پذیرفته شده از سوی اجتماع یعنی همان مسیر عرف و پذیرفته شده در مورد ارضای این غریزه سوق می دهد.

یکی از بزرگترین توانایی های بشر ، “عادت” است. عادت به عنوان یک شمشیر دو لبه می تواند در اختیار پیشرفت و توسعه نوع انسان و یا شکست و درماندگی انسان شود. عادتهای خوب معمولا توسط اجتماع تحسین می شود و بشر خیلی زود ازدواج را پذیرفته و به آن عادت می کند.

کلمات کلیدی :

پس از نوشتن مطلبی در مورد مشاوره خانواده در مورد احتمال خیانت همسر دوستان زیادی اظهار لطف نموده و از بنده خواستن که راهای تشخیص خیانت همسر را بهشون توضیح بدم.انشاا… سعی می کنم به زودی مطالب بسیار مناسبی در این زمینه بنویسم.

زندگی هر زوج پستی و بلندیهایی دارد و طبیعی است که هر رابطه دوران سختی را نیز پشت سر گذاشته باشد . اما حتی زمانی که زندگی کاملا طبیعی و خوب است ، ممکن است شریک زندگی شما بی تعهد باشد و به شما خیانت کند. توجه دقیق به عادت های همسرتان و  کمی بررسی بیشتر به شما کمک می کند تا در مقابل همسر دروغگو دست برتر را داشته باشید و جلوی شکست حتمی زندگی خود را بگیرید.

اگر احساستان می گوید همسرتان دروغ می گوید و خیانت می کند ،مطالب ما را دنبال نمایید و اگر وقت و فرصت کافی در دنبال کردن این مطالب ندارید ، با ما تماس بگیرید تا سریعا به شما مشاوره دهیم.

جهت مشاوره خانواده در کرمان  با ما در تماس باشید.

کلمات کلیدی :

 

خانم س از شهر کرمان با بنده تماس گرفتند و در مورد شواهدی صحبت کردند که دال بر خیانت همسر ایشان می باشد. هر چند بنده خیانت همسر ایشان را تایید نمی نمایم ولی به احتمال زیاد مسائلی در پشت پرده وجود دارد که شوهر ایشان انجام می دهد و از همسر خود مخفی می کند.

خیانت منحصر به مردان نیست. بعضی از زنها نیز به همسر خود خیانت می کنند ولی مردها چون از نظر قدرت بدنی برتری نسبت به زنان دارند و در طول تاریخ گذشته همیشه از قدرت بدنی خود استفاده نموده و پیروز میدان بوده اند ، خیانت را علنی تر انجام داده اند و به همین دلیل به خیانت معروفترند.

اگر شما نمی خواهید مسایل ادامه پیدا کند ، ابتدا اصلا به روی شوهر خود نیاوردید و بگذارید که کماکان با ترس مسایل خود را انجام دهد. در مرحله بعد شروع به شناسایی دوست یا دوستان مورد اعتماد او نمایید.

اکثر مردان در این موارد یک دوست مورد اعتماد دارند و هماهنگی های لازم را با او انجام می دهند تا کمتر به دردسر بیافتند.

سعی کنید ارتباط او با نزدیکترین دوستانش را محدود تر کنید. این کار می تواند از طریق غیرتی کردن مرد صورت پذیرد. به عنوان مثال از خوبیهای فیزیکی دوستش طوری تعریف کنید که شوهرتان غیرتی شود. یا بگویید که فلان دوستت نگاه پاکی ندارد و … تا به مرور زمان و به صورت اتوماتیک ارتباط خود با دوستش را محدود و حتی قطع کند.

مرحله دوم زمانهایی که همسرتان بیرون از منزل است ، مرتبا با او تماس بگیرید و از قطع بودن برق و آب و گاز و مسایلی مشابه گله نمایید تا به خانه برگردد و مسئله را پیگیری نماید.

به هر صورت سایر زنها نیز از اینکه در مردی شریک باشند احساس خوبی ندارند و از غصب حق دیگران نیز احساس منفی دارند و وقتی حضور و جدیت شما را مشاهده می نمایند خودشان کنار می کشند و رابطه شان با شوهرتان سرد و سردتر خواهد شد.

کلمات کلیدی :

با سلام

بعضی از خانمها زمانی که برای اولین بار بچه دار می شوند احساس می کنند به تنهایی توانایی نگهداری و مراقبت از فرزند خود را ندارند و به همین جهت دچار ترس و تردید و سایر مسایلی می شوند که منجر به افسردگی پس از زایمان می شود.

در این موارد وجود یک کمک و همراه مطمین مانند همسر و یا مادرزن و یا مادر شوهر از همان روزهای اول زایمان لازم و ضروری می باشد.

ظاهرا نزدیکی بیش ازحد شما به نوزاد عزیزتان و حس حمایت بسیار زیادی که در شما شکل گرفته است موجب شده تا اجازه ندهید دیگران در امورات نوزادتان مداخله کنند. شما گفتید که حتی اجازه ندادید همسرتان نوزاد را به حمام ببرد.

این موضوع و موضوعات دیگری که انجام دادید باعث شده شوهرتان احساس سرخوردگی پیدا کند و اعتماد به نفس خود در نگهداری از نوزاد را از دست بدهد. و اکنون از این مسئله ناراضی هستید که چرا شوهرتان شما را در مراقبت از نوزاد دلبندتان تنها گذاشته است.

شما ابتدا باید با جان و دل بپذیرید و به تک تک سلولهای بدنتان این موضوع را بفهمانید که وجود همسر در مراقبت از فرزند بسیار لازم و ضروری است و از این به بعد حتما او را در مسایل مربوط به فرزند شریک نمایید.

مثلا از شوهرتان بخواهید جای خواب بچه را آماده کند و پستانک او را آماده کند و به مرور شوهرتان را در مسایل مربوط به بچه شریک کنید.

از اینکه همه چیز طبق سلیقه و خواست شما انجام نمی شود ، ناراحت نباشید زیرا اگر این موضوع را ادامه دهید هم خودتان در نگهداری از فرزند بسیار خسته می شوید و هم شوهرتان را از دست می دهید.

طبیعت وجود نر و ماده را در جهت تولید نسل تکامل بخشیده و وظایف هر کدام را برایشان مشخص نموده ، با طبیعت مبارزه نکنید که آسیبش را خودتان خواهید دید.

بنده به عنوان مشاور خانواده به شما تکلیف می نمایم که حتما همسرتان را در امورات مربوط به نوزاد مداخله دهید و اگر کاری را به درستی انجام نمی دهد او را نا امید و سرخورده نکنید. در غیر این صورت منتظر تنهایی های بعدی و احیانا خیانت همسر باشید.

جهت مشاوره خانواده در کرمان  با ما در تماس باشید.

کلمات کلیدی :

 

آیا از ادامه زندگی خسته شده اید؟

آیا با همسر خود بحث و مشاجره دارید و زندگی تان جهنم شده است؟

آیا انتظاراتی که از زندگی دارید برآورده نمی شود؟

آیا در مورد تصمیم خود تردید دارید؟

 و هزاران سوال دیگر….

اگر پاسخ این سوالات مثبت است با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نماییم.

ارائه خدمات مشاوره خانواده در کرمان به صورت تلفنی شامل :

کلیه خدمات ارائه شده در حال حاضر به صورت تلفنی می باشد. برای پایان نگرانیهای خود با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی :

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مقالات عمومی | بدون پاسخ

کرمان جزو یکی از کلانشهرهای ایران و همینطور مرکز استان کرمان.

جزو پهناورترین استان ایران در قسمت جنوب شرقی این کشور قرار دارد.

شهر جز یکی از پنج شهر تاریخی ایران به حساب می‌آید.

حاشیه‌نشینی پر اهمیت ترین مشکل کلانشهر کرمان می‌باشد.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

کرمان در حال تبدیل شدن به یک شهری الکترونیکی می باشد.

و این شهر به عنوان پایلوت دولت الکترونیک انتخاب گردیده.

و در برنامه های توسعه کشور باید به شهری الکترونیک تبدیل شود.

همین امر موجب اعتدال نسبی هوای شهری در شهر کرمان در فصل تابستان می باشد.

شهر  در قسمت جنوب شرقی فلات مرکزی واقع می باشد.

این استان از قسمت شمال به استان‌های خراسان جنوبی .

و همین‌طور استان یزد، از قسمت شرق به استان سیستان و بلوچستان.

از قسمت غرب به استان فارس و همین‌طور از قسمت جنوب به استان هرمزگان منتهی می شود.

این استان در تقسیم های کشوری در زمان سابق جزو استان شماره ۸ کشور بوده است.

اکثر نقطه های را کوه احاطه کرده است.

شهر  در کنار کوه صاحب الزمان واقع می‌باشد.

و دارای شب‌های زمستانی سردی می باشد.

کوه‌های جوپار و جفتان  در قسمت جنوب.

همین‌طور جنوب شرق در همه طول سال دارای برف می باشد.

به صورت کلی آب و هوا در این شهر به خاطر دارا بودن ارتفاع زیاد.

نسبت به سطح دریا خنک و معتدل می‌باشد.

 

 

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی | بدون پاسخ

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان کرمان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان

همه ما می دانیم که مشکلات ، جز جدایی ناپذیر زندگی بشریت هستند. بعضا از افراد اعتقاد دارند که باید مشکلات به وجود آمده در زندگیشان را به تنهایی سر و سامان دهند ؛ در صورتی که این دیدگاه صحیح نیست. چرا که به دلیل وجود اندیشه ها و سلیقه های متفاوت ، حل مسائل و مشکلات به وجود آمده به تنهایی دور از ذهن خواهد بود.

دنیای ما همواره در حال تغییر و تحول است و برای همراه شدن با این تغییرات و عبور از پیچ و خم زندگی وجود یک راهنما تاثیر بسزایی در قدم برداشتن ما در مسیر درست خواهد داشت. روانشناسان و مشاوران همان کسانی هستند که در مواقع بحرانی می توان از کمک و راهنمایی آنان بهره مند شد.

مراجعه به یک روانشناس یا مشاور ، صرفا مستلزم بیماران روحی و روانی نیست بلکه افراد می توانند برای کیفیت بخشیدن به هر بخشی از زندگی شخصی خود مثل تربیت کودک و فرزند پروری از راهنمایی های مشاوران و روانشناسان بهره ببرند. برخی از مشکلات مانند افسردگی ، کمرویی و خجالت ، بی اشتهایی ، ترک اعتیاد و … که فرد به تنهایی نمی تواند آن ها را رفع نماید ، مشاوران بر اساس تجربه و علم و دانش خود در رفع مشکل مربوطه تاثیر بسزایی خواهند داشت.

روانشناسان و مشاوران خبره و باتجربه ، در تمام نقاط کشور از جمله استان کرمان و شهرستان های آن ، اقدام به ارائه خدمات به علاقه مندان می نمایند. در این مقاله لیست و آدرس تمامی مراکز مشاوره استان کرمان ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن ها ، گام موثری برای رسیدن به اهداف موردنظر خود بردارید.

در این بخش ،  برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های مشاوره در استان کرمان ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

اسامی مراکز مشاوره که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردید صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات مشاوره ی آن ها به عهده شخص می باشد.

بسیاری از افراد تنها راه گفتگو با یک مشاور خبره و یا یک روانشناس متخصص را مراجعه به مراکز مشاوره و یا مطب های روانشناسی می دانند و از خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری آگاهی چندانی ندارند.

قطعا نمی توان از تاثیر مثبت مشاوره حضوری و گفتگوی چهره به چهره با روانشناسان غافل شد اما گاهی شرایطی پیش می آید که امکان حضور در چنین جلساتی از فرد سلب می شود در این مواقع استفاده از خدمات مشاوران به صورت تلفنی می تواند بهترین راه حل برای حل مسائل پیش آمده باشد.

در مراکز مشاوره تلفنی و روانشناسی ، کارشناسان خبره با توجه به نیاز و مشکل کاربر اقدام به ارائه مشاوره می نمایند. مرکز مشاوره خانواده رایکو یکی از این مراکز است که اقدام به ارائه مشاوره به هم وطنان عزیز در سراسر کشور می نماید. استفاده از مشاوره تلفنی برخی مزیت هایی نسبت به مشاوره حضوری دارد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.

به طور کلی باید بدانید هیچ وقت برای حل کردن مشکلات دیر نیست و استفاده از خدمات مشاوران و روانشناسان چه به صورت حضوری و چه تلفنی می تواند روش مناسبی برای شروع تغییر و کم کردن دغدغه های فکری باشد. مرکز مشاوره خانواده رایکو با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی خود پاسخگوی سوالات شما در زمینه های روانشناسی و خانواده از سراسر کشور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان کرمان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با سلام و درود. مواد مخدر گل و یا ماری جوانا بسیار اعتیاد آو…

سلام برادر من حدود یک سال هست اخلاقش کاملا متفاوت شده بسیار…

با سلام و درود. هر آنگاه که ذهن شما از امور ادراکی و عقلانی…

من به شدت خیال بافی میکنم حتی نمی تونم یه ثانیه ترک کنم معمو…

با سلام و درود. ماری جوانا بسیار اعتیاد آور است، و فرد پس از…

سلام من از قبل ۳.۴باری گل مصرف کرده بودم اما دو روز پیش ک مص…

با سلام و درود. مصرف مواد مخدر شیشه باعث ایجاد تغییرات شیمیا…

سلام از سال ۸۲ تا الان شیشه مصرف میکردم .ولی به مقدار کم‌. ب…

با سلام و درود. مصرف مکرر مواد مخدر با تغییرات چشمگیر روانشن…

سلام یکی‌از بستگان من حداقل ۱۰ سال هست که تریاک مصرف میکنه و…

مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان
مرکز مشاوره خانواده تلفنی کرمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *