مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

 
helpkade
مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس
مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

عناوین مهم داخل مقاله

هنگام سازش با محیطی جدید و تجربه‌ای نو، داشتن احساسات منفی، تا حدی طبیعی است؛ اما اگر این احساسات منفی از حد طبیعی بیشتر شود، می‌تواند باعث کاهش تمرکز، آرامش و سلامت جسم و روان گردد. در این راستا و برای دسترسی بهتر شهروندان در شرق تهران، مرکز مشاوره اکسیر، مرکز مشاوره در تهرانپارس به نام کیمیای زندگی را افتتاح کرده است.

مرکز مشاوره و روانشناختی کیمیای زندگی در شرق تهران، طرف قرارداد با بیمه بانک‌ها و ارگان‌های دولتی، آماده هر گونه خدمت‌رسانی در زمینه روانشناسی و شناختی به پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد توسط بیمه می‌باشد. اگر شما هم به دنبال آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس می‌گردید، حتما با ما در تماس باشید.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر تا کنون علاوه بر زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت‌های زناشویی، مهارت‌های فرزند پروری، مهارت‌های زندگی، خلاقیت، و…) نیز پرداخته است. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره گروهی، مشاوره کودک و نوجوان، خانواده درمانی، نوروفیدبک، درمان اضطراب، اختلالات خلقی و اختلالات جنسی می‌شود. علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود.

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

 

کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان می‌باشند. اهداف زیادی در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیا، دنبال می‌شود که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

در این هدف سعی شده که با برگزاری كارگاه‌های مختلف از جمله فرزند‌پروری، آموزش مهارت‌های زندگی برای كودكان، تربيت جنسی، شناخت و تنظيم هيجانات كودكان، بازی درمانی، قصه درمانی، پيشگيری از آسيب های روانی و اعتياد، پيشگيری از بـروز اختلالات شخصيت در بزرگسالی، پيشگيری از بروز مشكلات جنسی و….. همچنین گـروه درمانی سلامت روان، گامـی بلنـد در جـهت پیشگیری از مشکلات سلامت روان در جامعه برداشته شود. معمولاً در هـر جامعه‌ای به دلیل هــزینه‌ها و مشکلاتی که درمان به بار می‌آورد از هدف پیشگیرانه که به نوعی کم هزینه و مقرون به صرفه است استفاده می‌شود.

متخصصان ما در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیای زندگی، در این هدف به دنبال درمان مشکلات اعم از افسردگی، اضطراب، مشکلات کودک (مشاور کودک)، وسواس (از جمله وسواس موکنی و..)، درمان اعتیاد، زوج درمانی (مشاوره ازدواج)، چاقی، پرخوری، بیش فعالی، مشکلات جنسی (سکس تراپی) و…. می‌باشند.

مرکز مشاوره اکسیر و کیمیا، با استفاده از دستگاه‌های مجهز (از جمله نوروفیدبک ،TDCS و…)، به افزایش سطح ارتقاء عملکردهای شناختی (توجه، تمرکز، هوشیاری، حافظه و….) مراجع کمک می‌کند. همچنین در این هدف فرد در گروه درمانی و یا کارگاه‌های مختلف به وسیله توجه آگاهی (mindfulness)، ارتباط موثر با خویشتن و… سبک زندگی بهتر را یاد می‌گیرد.

مقاله مرتبط: درمان تکنولوژیک

روانشناس شخصی است که پس از گذراندن دوره‌های تخصصی خود در رشته روانشناسی به بررسی دقيق عملكرد رفتار با مغز و از طرفی ديگر ارتباط بين رفتار و محيط انسان می‌پردازد. همچنين رفتار شغلی، رفتار تحصيلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی افراد را نيز مورد بررسی قرار می‌دهند و روی احساسات و افكار و انگيزه‌شان كار می‌كنند تا بتوانند آنها را كنترل كنند و در زندگی با سختی ها و مشكلات مقابله كنند.

دکتر روانشناس دارای تخصص های گوناگون و مهارت‌های متفاوتی از جمله متخصص زنان، مردان، خانواده، روانسنجی و ویژگی‌های آنها، دکتر روانشناس ازدواج، از قبل تا بعد از آن و همچنین متخصص تربیت و آسیب‌های کودکان می‌باشد که این مهارت‌ها کاملا متفاوت با رشته‌ها و تخصص‌های بالا می‌باشد! مزایای استفاده از یک مشاور با تخصص دکترا به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بصورت کاملا علمی با شما برخورد شود و مشکل شما بسادگی حل شود.

روانشناس با به كارگيری روش‌های آموزشی و روان درمانی بيماری‌های روانی شامل اختلالات شخصيتی، وسواس، اضطراب، خشونت و فوبيا را درمان می‌كند. يك روانشناس علاوه بر درمان قادر به مشاوره‌های تحصيلی، شغلی، ازدواج و كودك می‌باشد. روانشناس به تعليم و تربيت و آموزش شيوه‌های صحيح تفكر و رفتار می‌پردازد.

راهنمایی در عرصه روانشناسی سه وي‍ژگی مهم دارد: ۱) راهنمایی شغلی ۲) راهنمایی كودك ۳) راهنمایی آموزش. در این روش معمولا مراجعه کننده پرسش هايی دارد که روانشناس به آنها جواب می دهد و در موارد ضروری توصیه‌هایی می‌کند که از سوی مراجعه کننده پذیرفته می‌شود، لذا برای حل مشکلات اساسی و پیچیده روانشناختی، روش مناسبی نمی‌باشد.

بهترین مرکز مشاوره شرق تهران را بشناسیم

روان درمانی به شيوه هايی گفته می‌شود كه در آن مشكلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشكلات به يك درمانگر و گفتگو با او درمان می‌گردد. روان درمانگر به شناخت شما از خود و بهتر شدن توانايی مقابله به شما كمك می‌كند. در بعضی از موارد، شما ياد می‌گيريد كه چگونه گذشته را درك كرده و با خود را با زمان حال تطبيق دهيد. در موارد ديگر شما از آن دسته از پاسخ‌هايتان كه مشكلاتی را در زندگی شما ايجاد می‌كنند آگاه شده و شيوه‌های تغيير آنها را ياد می‌گيريد.

مقاله مرتبط: روان درمانی چیست؟

تحقیقات زیادی در زمینه روان درمانی و اثرات آن انجام شده است. تحقیقات نشان داده است که بیشتر افرادی که این شیوه درمانی دریافت کرده‌اند از علایم بیماری رها شده‌اند و توانسته‌اند در زندگی خود عملکرد بهتری داشته باشند. روان‌درمانی نشان داده است که باعث بهبود هیجان‌ها و رفتارهای فرد می‌شود و با تغییرات مثبتی در مغز و بدن همراه است.

مقاله مرتبط: اثرات مشاوره و روان درمانی

مقاله مرتبط: روان درمانی و مشاوره مرکز اکسیر

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره و روانشناسی شرق تهران

ما در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی خدمات مرکز روانشناسی اکسیر، یک آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس به نام مرکز مشاوره اکسیر را به شما معرفی کنیم.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر و نیز مرکز مشاوره کیمیا در شرق تهران، در زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت های زناشویی، مهارت های فرزند پروری، مهارت های زندگی، خلاقیت، و…) فعالیت می‌کند. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل کودک، نوجوان، بزرگسال، شغلی، جنسی و … است.علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون‌های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود. کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان در شعبه غرب تهران و شرق تهران می‌باشند.

فلکه اول تهران پارس ، خیابان امیری طائمه پلاک ۱۲ واحد ۱

۷۶۷۱۰۸۲۳ – ۷۷۸۸۲۸۱۷ – ۷۶۷۱۰۸۱۹

 

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #f4662f!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #f4662f!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #f4662f!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #f4662f!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #f4662f url(https://psychoexir.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #f4662f!important; border: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }

 

[email protected]

[email protected]

مرکز مشاوره تهرانپارس! طبیعی است که هر فردی اگر نیاز به خدمتی داشته باشد، در محله خود به دنبال آن بگردد. شاید شما هم به دنبال مشاور خوب در تهرانپارس یا مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس و یا مرکز روانشناسی کودک در تهرانپارس باشید، اما یک متخصص روانشناسی یا به طور کلی خدمات مشاوره و روانشناسی خوب چیزی نیست که بتوان آن را مانند سایر خدمات در همه جا یافت.

امروز قصد داریم مرکز روانشناسی ذهن آرا تخصصی ترین مرکز روانشناسی در تهران، را به شما عزیزان معرفی کنیم. مرکز روانشناسی ذهن آرا واقع در قلهک است، اما کیفیت خدمات و متخصصین زبده عاملی شده است که بسیاری از افراد از سایر محله های تهران از جمله تهرانپارس و نارمک و حتی سایر شهرهای کشور مراجعه کننده ما باشند.

مزیت هایی که باعث می شوند که یک مراجع علاوه بر دوری راه مرکز ذهن آرا را ترجیح دهد عبارتند از:

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

هنگامی که برای مشکل خاصی به روانشناس مراجعه می‌کنید، باید مطمئن باشید که درمانگر شما آموزش‌های لازم را در حوزه تخصصی خود دریافت کرده است. در یک مرکز روانشناسی حضور افراد آموزش دیده و تحصیل‌کرده ضرورت دارد. هم‌چنین حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف به یک مرکز این امتیاز را می‌دهد که بتواند در زمینه‌های مختلف به مراجعان خود خدمت رسانی کند. حضور روانشناسان بالینی، متخصصان در حوزه کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشاوران تحصیلی و… در یک مرکز مشاوره منجر به افزایش کارایی آن خواهد شد.

قرار گرفتن تجربه در کنار تخصص میزان بازدهی درمان را تا حد زیادی بالا خواهد برد. توجه داشته باشید که  هیچ کدام از این دو مورد به تنهایی کافی نیستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند میزان رضایت و موفقیت در درمان بالا خواهد رفت. تحقیق در مورد میزان تجربه کاری یک مرکز مشاوره و کادر آن به شما در داشتن انتخاب درست کمک بسیاری خواهد کرد.

ممکن است برخی از مراکز بدون داشتن مجوز قانونی، به ارائه خدمات روان درمانی بپردازند. در حالی که انجام خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه روانشناسی نیازمند مجوز و اخذ پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی کشور است.

نوع خدمات درمانی که در یک مرکز مشاوره ارائه می‌شود، آن را از سایر مراکز ممتاز می‌کند. درمانگران در مراکز مشاوره باید از نظر علمی مطابق علم روز باشند و از روش‌های نوین درمان انواع اختلالات روانی، آگاهی داشته باشند. درمان‌هایی نظیر درمان شناختی-رفتاری، روان پویشی کوتاه مدت و طرحواره درمانی از جمله روش‌های رایجی هستند که در مراکز مشاوره ارائه می‌شوند.

در درمان برخی از اختلال‌ها نظیر اختلال بیش فعالی روش‌های خاصی نظیر بیوفیدبک و نوروفیدبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به دستگاه‌های خاصی نیازمندند و درمانگران برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را دیده باشند. وجود این تجهیزات در یک مرکز مشاوره می‌تواند امتیازی برای آن محسوب شود. هم‌چنین وجود تست‌های روانشناسی که در تشخیص اختلالات روانی و تخمین ضریب هوشی افراد به کار می‌روند در یک مرکز مشاوره ضرورت دارد.

ممکن است همه افراد دسترسی به مرکز مشاوره مورد نظر خود را نداشته باشند. اگر در کنار خدمات مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و آنلاین نیز در دستور کار مرکز مشاوره قرار داشته باشد به مراجعان کمک می‌شود تا فارغ از مشکلاتی نظیر رفت و آمد و دوری راه بتوانند از خدمات با کیفیت مشاوره روانشناسی استفاده کنند.

برخی از مراکز مشاوره با استفاده از مدرسین متخصص در حوزه روانشناسی به برگزاری کارگاه‌هایی برای عموم اقدام می‌کنند. کارگاه‌هایی نظیر آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های ارتباطی، کارگاه‌های سخنوری و… در ارتقای کارکرد افراد و افزایش سلامت روان آن‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. در نتیجه برگزاری این کارگاه‌ها مزیتی برای یک مرکز مشاوره محسوب می‌شوند.

شما عزیزان علاوه بر مزیت های اصلی بالا دسترسی راحت به مرکز روانشناسی ذهن آرا و همچنین تعرفه های معقول و منطقی را نیز می توانید اضافه کنید. طبیعتا مراجعه به یک مرکز مشاوره کمی دورتر ولی با بازدهی بیشتر خیلی بهتر از یک مرکز روانشناسی در تهرانپارس است که قرار است شما روزها و ساعات خود را سپری کنید و نتیجه ای نگیرید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

مرکز روانشناسی و مرکز مشاوره ذهن آرا، تخصصی ترین کلینیک روانشناسی در تهران است که تشخیص و درمان اختلالات روانشناسی را در بالاترین سطح ممکن ارائه می دهد. وجه تمایز کلینیک روانشناسی ذهن آرا، تشخیص دقیق، رویکرد تخصصی و تجربه محور و درمان چندبعدی همراه با تکنولوژی روز دنیاست.

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک ۱۷، واحد ۲، مرکز روانشناسی ذهن آرا

شماره تماس رزرو وقت:

۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تماس در ایام تعطیل: ۰۹۳۳۰۷۹۵۰۴۰

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۱

ایمیل: Info@zehnaraclinic.com

تشخیص و ارزیابی، استعدادیابی

مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده

مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی

روانشناسی کودک، توانبخشی شناختی

رواندرمانی و روانکاوی، درمان وسواس

مشاوره طلاق و جدایی

مسیریابی از مکان شما

مرکز روانشناختی و مشاوره شیراز

کلینیک نوروفیدبک در جنوب تهران

مرکز مشاوره
درمانی اختلالات هیجانی
درمان فوبیا

 

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

 

مرکز مشاوره خدمات بسیار متنوعی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات مرکز مشاوره، مشاوره ازدواج است. مشاوره پیش از ازدواج به‌منظور شناخت ویژگی‌های مهم طرف مقابل و تصمیم‌گیری برای بنای یک زندگی مشترک آرامش‌بخش و روابط زناشویی شاد و موثر ضرورت دارد. در مشاوره ازدواج جهت همسان‌گزینی مناسب زوجین، ملاک‌های ازدواج و شخصیت زوجین بررسی و در صورت لزوم مهارت‌های موثر برای زندگی مشترک آموزش داده می‌شود. خانواده‌درمانی از دیگر خدمات مرکز مشاوره به‌حساب می‌آید. درمان خانواده و زوجین در مواردی چون خیانت همسر، وجود یک عضو معتاد یا مبتلا به مشکلات جسمانی یا روانشناختی در خانواده، خانواده‌های طلاق گرفته یا ازدواج مجدد کرده، تجربه یک بحران در خانواده و در ارتباط با مسائل تربیتی کودکان توصیه می‌شود. افسردگی نیز بدون شک یکی از دلایل اصلی مراجعه به مرکز مشاوره است. افسردگی یک حالت ذهنی است که در آن فرد از غم و اندوه، از دست دادن علاقه یا لذت، احساس گناه یا کم‌خوابی و بی‌اشتهایی، احساس خستگی و ضعف در تمرکز رنج می‌برد. افسردگی می‌تواند طولانی مدت یا مکرر باشد که به‌طور قابل ملاحظه‌ای توانایی فرد در محل کار یا مدرسه یا تقابل با زندگی روزانه را مختل می‌کند. افسردگی بیماری شایعی است؛ حدود بیست درصد از افراد به افسردگی اساسی دچار می‌شوند و متوسط سن ابتلا به آن بیست سالگی است. درمان افسردگی و مشکلات اضطرابی کودکان و نوجوانان نیز یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره به‌شمار می‌رود. بی‌خوابی، بی‌قراری، هراس از حضور در جمع، کابوس‌های شبانه، بی‌اشتهایی، کم‌وزنی و بروز رفتارهای تنش‌آمیز از نشانه‌های افسردگی در کودکان هستند. افسردگی در کودکان با تظاهرات اضطرابی جلوه‌گر می‌شود و نیازمند مداخله‌های تخصصی است. درمان ترس‌های مرضی و اختلالات اضطرابی نظیر انواع تیک‌های عصبی، جویدن ناخن، مکیدن انگشت، درمان بدخلقی، اختلالات یادگیری، بیش‌فعالی و نارسایی توجه از دیگر خدمات رایج در مرکز مشاوره است. مداخله‌های درمانی عمدتا شامل درمان‌های شناختی-رفتاری، بین فردی، روانکاوی و شناختی می‌شوند.

مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره در تهرانپارس
مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره تهرانپارس
روانشناس در تهرانپارس
روانشناس محدوده تهرانپارس
روانشناس تهرانپارس
مشاوره در تهرانپارس
مشاوره محدوده تهرانپارس
مشاوره تهرانپارس
روانشناس بالینی در تهرانپارس
روانشناس بالینی محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک تهرانپارس
متخصص روانشناسی در تهرانپارس
متخصص روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناس تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک در تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی تهرانپارس
روانشناس کودک در تهرانپارس
روانشناس کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
روانشناس خانواده در تهرانپارس
روانشناس خانواده محدوده تهرانپارس
روانشناس خانواده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
کلینیک مشاوره در تهرانپارس
کلینیک مشاوره محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی در تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
خانواده درمانی محدوده تهرانپارس
خانواده درمانی در تهرانپارس
خانواده درمانی تهرانپارس
مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مشاوره خانواده در تهرانپارس
مشاوره خانواده تهرانپارس
مشاوره فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره فردی در تهرانپارس
مشاوره فردی تهرانپارس
درمان افسردگی محدوده تهرانپارس
درمان افسردگی در تهرانپارس
درمان افسردگی تهرانپارس
درمان فوبیا محدوده تهرانپارس
درمان فوبیا در تهرانپارس
درمان فوبیا تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج محدوده تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج در تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج تهرانپارس
مرکز مشاوره با مدیریت دکتر رحیم داوری

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

پست الکترونیک

آدرس

تهران

تهران

منطقه 4

فلکه اول تهرانپارس –
ابتدای بابا یوسفی یا 144 شرقی –
روبروی مرکز خرید سپید –
مجتمع ایرانیان –
طبقه 2 –
واحد 7

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

در ادامه معرفی کلینیک های مشاوره شرق تهران ، در اینجا لیستی از مراکز مشاوره تهرانپارس را گرد آورده ایم. روانشناسان معرفی شده در زمینه تخصص های مختلف از جمله مشاوره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده تهرانپارس هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده تهران پارس هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی لینک ثبتنام کلیک نمایید.

مشاوره یعنی دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع بین مراجع و منخصص. دریافت مشاوره می تواند در زمینه های مختلفی انجام گیرد ، اما بیشتر جنبه روانشناختی آن معروف است و هدف از آن بهبود وضعیت روحی و روانی افراد است.

[ مطلب پیشنهادی : ۱۲ علت بروز استرس در کودکان ]

مراکز روانشناسی در تهرانپارس در زمینه های مختلفی از جمله ، مشاوره کودکان ، ازدواج ، طلاق ، تحصیلی ، افسردگی ،اضطراب و… خدمات ارائه می دهند.

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

لیست مراکز مشاوره تهران پارس فوق شامل روانشناس خوب است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر مجله هوش کالا مشاوره خوب در منطقه تهران پارس به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، خانواده ، نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دارای سابقه کار باشد و تخصصی فعالیت کند.

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها است.

مشکلات خانوادگی هر انسان را می توان با روش های مختلفی مانند مشکلات دیگر مواجه کرد.

مثال هایی از مسائل عاطفی، احساسی، اخلاقی و اجتماعی هستند که همه آنها به عقب می روند.

هنگامی که ازدواج به درستی انجام می شود، به این معنی است که مردان و زنان با بلوغ فکری، اجتماعی، احساسی و اخلاقی وارد زندگی می شوند، قطعا مشکلی خاص نخواهند داشت.

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

در مقاله در مورد حل مسائل مربوط به خانواده با کنترل احساسات می گوییم که در مورد اختلافات خانوادگی معمولا دو حالت پیش می آید:

به طور طبیعی، اولین گزینه یک راه حل منطقی برای مشکلات خانوادگی است و بدون هیچ هزینه ای باید از خشم اجتناب کرد.

اما گاهی اوقات شرایطی که تا کنون ادامه دارد، گفتگو منطقی و محترمانه امکان پذیر نیست.

در این مورد ممکن است گزینه سوم وجود داشته باشد.

فرم زیر را پر کرده و سوال خود را با توضیحات کامل بیان کنید.

حتما نام مستعار استفاده کنید چون تمامی مطالب در سایت نمایش داده می شود.

پاسخ شما بر اساس زمان تخمین زده شده (حدود ۵ تا ۳۰ دقیقه) در پایین همین صفحه همراه پاسخ ارسال می شود.

لذا صفحه را باز نگه دارید.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

پیام *

7 + 1 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

شاید بهتر باشد آموزش اصول گفتگوی موفق برای حل مشکلات مرتبط با خانواده از دوران کودکی همراه با دیگر دوره های مبتنی بر ابتدایی را بگذرانید.

از آنجا که این مهارت نیاز به ازدواج موفق دارد، و ازدواج موفق پایه و اساس یک خانواده شاد است و بنابراین پیشگامان جامعه ی سالم و شهروندان موفق است.

متأسفانه اکثر زوج جوان مهارت لازم برای صحبت در مورد مشکلات خانوادگی ندارند، بنابراین حتی کوچکترین سوء تفاهم ها با صلح حل نمی شود.

به همین دلیل، وقوع هر مشکلی معمولا آنها را به اختلاف می اندازد و مشکل را نادیده می گیرد و از صحبت در مورد آن جلوگیری می کند.

در زیر، ما درباره عواقب اجتناب از حل فوری مشکلات و راه حل برای جلوگیری از آن بحث خواهیم کرد.

فرض کنید شما و همسرتان می خواهید سفر کنید، اما شما با انتخاب یک مقصد مشکل دارید، و هر شهر دارای یک شهر خاص برای تعطیلات است و دلایل خوبی برای این انتخاب وجود دارد.

به نظر می رسد مشکل بسیار جزئی است، اما بعد از صحبت در مورد مشکل، به طور منطقی و موثر در مورد آن صحبت نمی کنید، شما نمی توانید راه منصفانه ای برای اجتناب از سفر خود داشته باشید.

حالت دیگر این است که در هر موقعیتی، همسر یا شوهر مقصد و آرزوهای طرف مقابل را نادیده می گیرند.

این وضعیت امور ممکن است به طور موقت حل و فصل بدون اختلاف و یا بدون نیاز به یک گفت و گو، اما کسی که اراده خود را رد کرده است قطعا از سفر لذت نمی برد، و کوچکترین مشکل در طول سفر این نارضایتی را افزایش می دهد.

این وضعیت می تواند به کلیه اختلافات در زندگی مشترک متبادر شود و پیامد های ناخوشایندی در برابر این نوع برخورد با مشکلات خانوادگی ایجاد می کند.

توسط کسی که اغلب به اراده حزب مخالف تسلیم می شود، تمایل دارد بیشتر به وقوع این اختلافات حساس باشد و در بعضی مواقع به طور کلی از تسلیم خواسته شریک خود رد می شود و در آن لحظه راه حل اختلاف نظر های موقت دیگر امکان پذیر نیست و مشکلات بسیار کمی به بحث و جدل منجر می شود.

اگر وضعیت فعلی زندگی مشترک شما شبیه آنچه که توصیف شده است، اگر یک کوه از مشکلات حل نشده پشت سر شما باشد یا شما به نقطه ای رسیده اید که دیگر نمی توانید مشکلات خانوادگی را نادیده بگیرید.

تنها راه حفظ زندگی مشترک این است که سریع شروع به صحبت  در مورد مسائل حل نشده کنید و از این واقعیت که دلیل اصلی اجتناب از آلودگی فعلی و یا عدم توانایی در مورد صحبت در مورد آن است جلوگیری کنید که همچنان ارائه راه حل برای تسهیل ان وجود دارد:

هنگامی که مشکلات خانوادگی را برای مدت طولانی نادیده می گیرید و زمانی که مشکل دارید مشکلی را حل نمی کنید، بحث در مورد همه آنها بسیار دشوار است و شاید ترسناک باشد.

چشم انداز واکنش های عاطفی در برخورد با مشکلات خانوادگی قدیمی و مراحل مختلف، مانند ایجاد یک مشکل، صحبت کردن در مورد انتظارات از طرف دیگر، با اشاره به بی احترامی و خشم، ممکن است خیلی دشوار است که هر گونه امید برای حل مشکلات نابود شود.

اولین گام در یک گفتگوی موفق در زندگی مشترک ایجاد یک محیط امن و آرام است.

اگر پیش شرط لازم برای صحبت در مورد مشکلات خانوادگی نداشته باشید، احساسات شما ممکن است رفتار شما را محدود کرده و نتیجه مطلوب را به دست نیاورند.

مزیت بیان مشکلات در قالب یک نامه این است که اگر در هنگام نوشتن احساسات شما بر شما غلبه کند و خشم باعث وارد شدن مطالب به تن شود، پس از آرامش می توانید نامه را ویرایش کنید و کلمات ناگواری را خشن و ناگوار بدانید احساسات در شریک زندگی خود را حذف کنید.

راه حل های بسیاری برای حل مشکلات خانواده شما وجود دارد.

با پیشنهادات خانواده دوستانه ما به روز باشید.

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

نادیده گرفتن نظرات منفی و تمرکز بر روی خوب است.

اگر فردی از اعضای خانواده شما را توهین کند، او ممکن است دچار دشواری شود و واقعا نمی داند که او به شما آسیب می رساند.

همچنین هنگامی که شما تحسین و ستایش می کنید، عشق خود را بپذیرید.

به خاطر داشته باشید که آنها خانواده شما هستند و همیشه به منافع خود در ذهن خود فکر می کنند.

اگر رفتار فردی خانوادگی شما را آزار می دهد با او صحبت کنید، و این یکی از مشکلات خانوادگی است.

اگر به او درباره عواطی که شما دارید و آسیب دیدگی از این رفتار را توضیح می دهید، او رفتار خود را اصلاح می کند.

پس از این، شما می توانید این فرد را از خانواده شادی کنید.

شما ممکن است احساس کنید که خانواده تان را دوست ندارید، دلیل این است که شما با آنها خیلی وقت ندارید.

در برنامه روزانه خود، زمان برای گرفتن یک فیلم، بازی، رفتن و بازی با خانواده داشته باشید.

همچنین، وقت و صحبت با هر عضو خانواده داشته باشید.

اگر والدین شما مشغول هستند و نمی توانند با شما وقت بگذارند، با اصرار خود عصبانی نشوید و برای مدتی آن را به تعویق بیاندازید.

گاهی اوقات شما یک برنامه سرگرم کننده دارید و برنامه را با خانواده خود اجرا می کنید.

صحبت کنید و از خودتان لذت ببرید.

همه موارد گفته شده در مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران به خوبی بررسی می شوند.

در صورت داشتن مشکل می توانید به مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران مراجعه کنید و مشکلات خود را به خوبی طی جلسات مختلف با مشاور خود حل و فصل کنید.

منبع : mmsi.ir

سلام. بله می توانید از مشاوره آنلاین رایگان و بخش پرسش و پاسخ سایت مشاورانه راهنمایی دریافت کنید.

بله. می توانید از خدمات مشاوره تلفنی بهره ببرید.

بله. این امکا نبه صورت مشاوره آنلاین در تمامی صفحات سایت قرار داده شده است که میتوانید با نام مستعار مشاوره رایگان بگیرید.

مشاوره

سلام آیا شما مشاوره تلفنی رایگان هم میدین،؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
مشاوره تلفنی و حضوری میزانی هزینه دارد که می توانید با تمسا با شماره زیر اطلاعات دقیقی بدست بیاورید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰

باسلام و عرض ادب و احترام…اینجانب دختری۳۳ ساله هستم که بتازگی در شرف ازدواج قرار گرفته ام.پس از حدود یکسال و نیم اشنایی ،ماه گذشته به مرحله بله برون و خواستگاری رسید.مشکلی که وجود داره اینه که ماساکن دو شهر مختلف هستیم و بدلیل طولانی بودن مسافت،امکان رفت و امد زیاد وجود ندارد و کرونا هم مزید بر علت این امر شده،مشکلی که وجود داره اینه که موقع بله برون ما سر مسئله عقد و محرمیت به چالش بزرگی خوردیم جوریکه تقریبا همه چی تموم شد و دو خانواده از هم ناراحت شدید شدند اما بعد بواسطه بزرگترهای فامیل اقای… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مارال جان قابل درک می باشد که جدایی می تواند برای شما با شرایط روحی سختی همراه باشد اما دقت کنید که مرحله نامزدی برای شناخت می باشد و بهتر بود شما و این اقا به شرایط مسافت و فرهنگ و هنجارهای خانوادگی توجه بیشتری می کردید چون این مسائل از اهمیت زیادی برخودار می باشد و می تواند در زندگی مشترک مشکل آفرین باشد . بهتر است شما نیز سعی کنید در احترام با ایشان برخورد کنید و از ایشان بخواهید که قبل از تصمیم گیری نهایی به صورت حضوری هردویتان مشاوره پیش از ازدواج را… ادامه دیدگاه »

من ۴ساله ازدواج کردم و یک بچه ۸ماهه دارم همسرم از همون اول زود عصبانی میشد الان هم بچه گریه میکنه سرش داد میزنه و سر هر موضوع کوچیکی صداشو بالا میبره و اگه من جواب ندم بیشتر داد میزنه و میگه چرا جواب نمیدی و حتی یقمو میگیره وقتی عصبانی میشه خودشو میزنه میگه به خانوادت نگو یبار چاقو برداشت گفت اگه بگی خودمو میکشم میگه اگه ازم جدا بشی روت اسید میپاشم یبار زده تو صورتم اما داره بدتر میشه میگه نروخونه پدر و مادرت ،با خانواده خودشم دائم درحال جنگ و دعوائه،ازش میترسم نکنه بلایی سرم بیاره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز بسیار برای شرایط شما متاسف هستم. دوست عزیز همونطور که شما شرح دادین همسر شما رفتارهای پرخاشگرانه دارند و اصلا روی رفتارهای خودشون کنترلی ندارن. متاسفانه اینگونه افراد اصلا اشتباهات خودشونم قبول ندارن و نسبت به مشکل خودشون آگاهی ندارن. عزیزم اینکه شما به دلیل ترس از عواقب جدایی و تهدید های ایشون قصد داشته باشی با ایشون زندگی کنی قطعا از نظر روحی آسیب های زیادی خواهی دید. قبل از ناامید کردنتون نسبت به ادامه ی زندگی نیاز هست که یکسری راهکارها رو بهتون توصیه کنم اینکه سعی کنید مواقعی که ایشون از نظر… ادامه دیدگاه »

من چندساله شوهرم اعتیاد داره هرکارمیکنم ترک نمیکنه دخترم۵سالش توزندگیم کم اوردم همش بارفیقاشه نمیدونم بایدچکارکنم تنها چیزی فکرمیکنم طلاق گرفتن و دخترموخودم بزرگ کنم نظر شماچیه خیلی دروغ میگه اصلا بامن درمورد کاراش مشورت نمیکنه الان بخاطر مواد حس میکنم دزدی میکنه

سلام به شما دوست عزیز در این مسیر بسته به اینکه شرایط زندگی و احساسات و مسئولیت پذیری همسرتان و همچنین برنامه ایشان برای ادامه زندگی مشترک چگونه می باشد می تواند متفاوت باشد و در این مسیر بهتر است سعی کنید یک دوره مشاوره حمایتی دریافت کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. در مورد ترک مواد تا زمانی که خود همسرتان در این مسیر از اشتباه بودن مسیر خود آگاه نباشند و مسئولت رفتار اشتباه خود را نپذیرند و نخواهند در جهت بهبود شرایط خودشان و زندگی مشترک… ادامه دیدگاه »

سه سال پیش ازدواج کردیم شرط ازدواجم فقط ایمان ایشون بودواخلاق. اوایل ازدواج متوجه پیامهای همسرم به خانومهای نامحرم شدم که توجیه کرد وگذشت تاچندماه گذشته که گوشیم رودستشون گرفتن وباتلگرام بنده به چندخانوم پیشنهاد دوستی و ازدواج دادن متاسفانه بسیاردروغگو هستن وسرکوچکترین تا بزرگترین مسائل دروغ میگن انقدراحت دروغ میگن که هیچکس دیگه بهش اعتمادنداره چه برسه به من هرجامیریم بخاطررفتارهای بچه گانه ایشون ازدعوت ما پشیمون میشن دروغهاشون تاجایی پیش رفت که چندوقت پیش مادرم متوجه شدکه پولهاشوگم کرده وبعدازبررسی متوجه شدیم کار ایشونه ازاوایل ازدواج هم پولهای من گم میشدومتوجه میشدم کارایشونه ازحسابم خالی میکردن یا نقدی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز دقت کنید که بهتر بود در همان دوران عقد و نامزدی با مراجعه به مشاوره پیش از ازدواج این مشکلات را بیشتر بررسی می کردید . دقت کنید که توضیحات شما در مورد بعد شخصیتی ایشان موضوعاتی نمی باشد که تنها با صحبت شما برطرف شود و این مشکلات می تواند بر گرفته شده از سبک شخصیتی ایشان باشد و موضوعات مهمی باشد در این مسیر نیاز است که ایشان پروسه شناخت درمانی و روان درمانی را طی کنند تا بتوانیم در طی پروسه درمانی به ایشان کمک کنیم. درمسیر می توانید با متخصصین… ادامه دیدگاه »

ممنون ازپاسخ شما.. بخاطر مشکلات مالی شدیدی که داریم توان پرداخت مشاور روندارم خیلی دنبال مشاوررایگان یاباوجه کم گشتم ولی پیدانکردم مشاورتلفنی هم تاالان زنگ زدم حتی حضوری هم قبلارفتم ولی هیچکدوم نتونستن راهنمایی کنن..بازهم ممنون ..مشاوره حضوری هست یاتلفنی؟هزینش چقدره؟

با شماره زیر تماس بگیرید اطلاعات کامل نسبت به شرایط شما به شما داده می شود .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۸۹۵

سلام من باکسی دوست که بیست سالشه خیلی دوسم داره ولی خیلی عصبیه منم دوسش دارم جایی نمیزاره برم الان خودش به خاطر کار باباش رفته شمال ولی نمیزاره من با دوستام برم بیرون ‌همش بد دهنی میکنه دست بزن داره ما خانواده هامون می دونن می خوایم ازدواج کنیم بعد خودشم خیلی ناراحته از این موضوع همیشه میگه درست میشم ولی درست نمیشه دیگه واقعا نمی دونم چیکار کنم

با سلام خدمت شما دوست عزیز در این مسیر احساسات هردوی شما قابل احترام می باشد اما بهتر است سعی کنید به این رفتارها در همین زمان توجه کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید این سبک رفتاری می تواند نشان دهنده مشکلات شخصیتی در ایشان باشد که نیاز به بررسی دقیق دارد اگر شما این موراد را نادیده بگیرید و به این رابطه ادامه بدهید و وارد زندگی مشترک شوید امکان آسیب های زیادی وجود دارد و بهتر است در این مسیر ایشان برای رفع مشکلاتشان در اول به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشند تا… ادامه دیدگاه »

مرسی خیلی ممنون

سلام خسته نباشین. من یه خواهر ۱۹ساله دارم که خیلی عصبیه و اصلا حرف گوش کن نیست دوستای جالبی نداره وتازگیا فهمیدم که سیگار میکشه ومشروب هم خورده ما از نظر خانوادگی مشکلی نداریم اهل این برنامه ها هم نیستیم ولی خواهرم کوچیکم نمیدونم چرا اینکارا رو میکنه این چیزایی هم که من متوجه شدم از طریق همسایمون که همسن وسال خودمه فهمیدم چون خواهرم حرفاشو به اون گفته اونم از سر دلسوزی به من گفته که مواظبش باشیم .من و مادرم خیلی باهاش حرف میزنیم و راهنماییش میکنیم ولی انگار تاثیری نداره پدرم ادم سختگیری هست ولی خواهرم اینقد… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت داشته باشید که با تهدید و سرزنش نمی توانید در این مسیر به ایشان کمک کنید و با توجه به شرایطی که شما بیان می کنید مصرف سیگار، مشروبات الکلی ، تهدید به فرار از خانه و… می تواند در این سن برای او خطرات زیادی به دنبال داشته باشد . بهتر است سعی کنید بدون سرزنش و قضاوت با ایشان رابطه برقرار کنید چون ایشان در سن نوجوانی قرار دارد و احساس استقلال بیشتری می کند و رفتارهای هیجانی او بیشتر می باشد نیاز است… ادامه دیدگاه »

جدیدا هم شروع کردن به تهمت زدن مادر خدا بسامرژشون هم قبل مرگ همینکارو میکردن
از تهمت دزدی زده تا تهمت های دیگر
بعضی وقتام با تحقیر میگن نامزدت ولت میکنه یا حتی میگن باهات رابطه جنسی برقرار نمیکنه در صورتی که اصلا همچین چیزی نیست
من واقعا اذیت میشم ازین زفتار در حدی که بعضی وقتا از خودم متنفر میشم
به فکر جدایی میفتم ولی علاقه شدید بهشون دارم
حتی با وجود حرفاشون
نمیدونم چکار کنم
لطفا کمک کنید

سلام دوست عزیز سوال شما جدا از زرگل می باشد وب ه صورت جدا ارسال کنید و به صورت کامل تر و با بیان موارد مورد نیاز مفهوم سوالتان با مشکل روبرو می باشد مجددا ارسال کنید

سلام من فرزند پسری دارم هیجده ساله ایشون بچه باهوش باضریب هوشی ۱۲۰ولی متاسفانه بی هدف بی انگیزه درحالی که فوق العاده باهوش هستن ولی موفق به گرفتن دیپلم نیز نشدن درحالی که یک سال نیز جهش دادن ولی هیچ هدفی برای زندگیش ندارد وبرای پیش بردن کارهایش دروغ زیاد میگه چند وقت پیش گفت من تو خونه نمی تونم درس بخونم بردم وگذاشتم کتابخونه متوجه شدن اونجا سیگار میکشه واصلا مطالعه ای نداره از همه جا استفاده منفی میکنه خیلی هزینه کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم چون تمایلی برای همکتری باپدر ومادر نداره واقعا دیگه هم ازدستش… ادامه دیدگاه »

ب سلام خدمت شما دوست عزیز در اول توجه کنید که درس خواندن نیاز به علاقه دارد و داشتن بهره هوشی ملاک این نیست که فرد حتما باید تحصیلات عالی داشته باشد اما با توجه به مصرف سیگار ، بی انگیزگی و.. نیاز است که به صورت حضوری ایشان را به رواننشاس ارجاع بدهید تا مشکلات ایشان شناسایی شود و از نظر روحی در اول به ایشان کمک شود و بعد با بهبود شرایط روحی ایشان می توانند عملکرد بهتری را نیز تجربه کنند. بهتر است سعی کنید از سخت گیری زیاد خوداری کنید تا فرزندتان مجبور به دروغ گفتن… ادامه دیدگاه »

باسلام.من ۳۰ سالمه و یک دختر ۶ ساله دارم. حدود ۱ سال بود به دلیل مشکلات قصد جدایی از شوهرم رو داشتم و خونه پدرم بودم اما بازم مثل همیشه کوتاه اومدم و ۱ ماه میشه برگشتم خونه.الان احساس میکنم چه کار اشتباهی کردم همه حرفایی که زده بود بهم دروغ بود و من و امیدوار کرده بود.شاید ۱ هفته اول خوب بود اما باز زندگیم همونجوری جهنمه.همش یا خوابه یا گوشی دستشه یا دیر میاد.بخدا من و دخترم داریم دیوونه میشیم.وقتی بهش میگم میگه اعتیاد دارم به گوشی نمیدونم چیکار کنم.قبل اومدنم خودش گفت دیگه گوشی دست نمیگیره.من نمیخوام… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز در این مورد تنها قول دادن کافی نمی باشد و شما بهتر است در عمل رفتار ایشان را مورد بررسی قرار بدهید و ایشان نیاز است به صورت حضوری به روانشناس با شما مراجعه داشته باشند تا مشکلات شما مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید . در این مورد دقت کنید که بهتر است فرزندتان را وارد این مشکلات نکنید و اجازه بدهید او مسیر رشدی خود را طی کند اینکه او در این سن وارد این مشکلات شود و به عنوان همرم شما باشد می تواند برای… ادامه دیدگاه »

چرا پاسخ ارسال نمیشه

در جواب مشاور پاسخ را ارسال کنید

متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده روز اول به ناراحتی و عصبانیت گذشت و شب شروع به عذرخواهی کرد واینکه فقط چندباردیدتش و چندبارتلفنی حرف زده
من زندگیم و بچه هامو دوست دارم و نمیخوام جداشم ولی نمیخوام با بخشش دوباره این کار تکراربشه
۸سال پیش هم این کارو کرد و من بخشیدم
این بار حق طلاق حضانت بچه ها و خونه و ماشین رو میخوام
ایا کارم درسته؟
اگه قبول نکرد چکارکنم؟
ممنون

با سلام خدمت شما دوست عزیز در مورد مسئله خیانت نیاز می باشد که فرد از رفتار خود پشیمان باشد و در کنار پشیمانی به زندگی مشترک تعهد داشته باشد و در این تعهد ثبات داشته باشد که از بقیه مراحل سخت تر می باشد با این روند اعتماد بازسازی می شود با توجه به تکرار این موضوع به نظر می رسد که مشکلات بین شما و دلیل گرای شایشان به خیانت شناسایی نشده است و نیاز است که این موضوعات به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. ۱٫ واکنش شما به ایشان چگونه می باشد؟ ۲٫ رابطه عاطفی و… ادامه دیدگاه »

پیام ارسال نمیشد ریپلای کردم. سلام من ۱۹ سالمه دارم دانشگاه میرم خیلی حال روحی خوبی ندارم چون روزانه سه تا قرص فلکستین تری فلوئوپرازین و استراموکس میخورم یه ذره ادم عصبی ام یه برادر ۲۵ ساله دارم که باهاش کنار نمیام فک میکنم نفهمه یه کم با پدر و مادرم زندگی میکنیم پدرم ۵۰ سالش و مادرم ۴۳ سالشه وضع مالی خیلی خوبی نداریم مادر پدرم جفتشون کار میکنن رابطه خانوادگیمون خوبه ولی مشکلات خاص داریم من پدرمو خیلی دوس دارم خیلی کمکم کرده خیلی به گردنم حق داره ولی امشب با مشت و لقد زدمش مشکل از خیلی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز حساست شما نسبت به مادرتان قابل درک می باشد اما بهتر است سعی کنید فشار عصبی خود را کنترل کنید تا از رفتارهای پرخاشگرانه خوداری کنید و سعی کنید اجازه بدهید ایشان در حالت نرمال قرار بگیرند و بعد با ایشان صحبت کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بدست آورید . بهتر است در زمان مناسبی بخاطر رفتارتان از پدرتان عذرخواهید کنید و شرایط مستی را برای ایشان توضیح بدهید . در مورد مادرتان نیز ایشان خودشان باید در مورد جدایی از پدرتان تصمیم گیری داشته باشند و بهتر است سعی کنید در این مسیر… ادامه دیدگاه »

من دوس دارم عذر هوای کنم ولی پدرم خیلی سخت گیره اگه حق به جانب باشم شاید یه فرجی بشه چون یه بار تست کردم هر وقت معذرت خواهی‌کردم بابت اشتباهام بد تر شده ولی وقتی حق به جانب وایسادم بعدش خودش اومده باهام دوست شده حالا چیکار کنم

تصمیم گیری با خود شما می باشد اما بهتر است در هر حالتی احترام ایشان را بخاطر جایگاه پدر بودنشان حفظ کنید تا بتوانید روابط بهتری را ایجاد کنید.

پیام روی اسم مشکل داره و ارسال نمیشه سلام من ۳۲ سالمه شاغلم کامپیوتر خوندم بچه ۴ ام وآخر خانواده به مدت ۴ ماه هست با پسری ارتباط جدی دارم ۲سال و نیم از من کوچیکترن تربیت بدنی خوندن و بچه ۳ ام و آخر خانواده. ایشون روی روابط با دوستان پسر من بسیار حساسن و خط قرمزشونه و میگن باید با اونها قطع رابطه کنم حتی ۱ بحث شدید هم داشتیم و شدت عصبانیتشون زیاد بود!.میخواستم ببینم اصلا دادن یه همچین حقی که من و محدود کنن درسته؟و نذارن من به عنوان انسان خودم تصمیم بگیرم؟ من و خیلی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز یک رابطه دوستی در آن نیاز است در آن خط قرمزها و توقعات و دیدگاه هر فرد در مورد رابطه دوستی بیان شود تا هر دو طرف بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند . مخصوصا اگر روابط شما جهت اشنایی برای ازدواج می باشد نیاز است که به تفاوت سنی و دیدگاهای یکدیگر بیشتر توجه کنید چون تفاوت دیدگاها با توقعات و رفتارهای متفاوت همراه می باشد که نداده گرفتن آن می تواند در آینده هریک از شما را با مشکلات بیشتری روبرو کند. هدف هریک‌ از شما از این رابطه چیست؟ معیارهای شما… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون
بخیر.نامزدم تو اینستگرام عکسای زن های مانکن و خوشگل و خوش اندام رو واسه دوستش میفرسته و در مورد اون عکس حرف میزنن که چقد خوشگله چقد خوش اندامه چقد چقد چقد..من اتفاقی دیدم و خیلی ناراحت شدم و حسودی میکنم و کم کم طرز فکرم نسبت بش میخواد تغییر کنه.آیا حسادت من اشتباهه یا کار نامزدم.به روی خودش نیاوردم‌نمیخوام بدونه حسودی میکنم.خواهش میکنم راهنماییم کنین

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد بهتر است سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید و در همین مرحله از رابطه مشترک به شناخت بیشتری از ایشان برسید .
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ رابطه عاطفی و جنسی شما رضایت بخش می باشد؟
۳٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کرده اید؟
۴٫ رفتارهای جنسی ایشان از نظرتان نرمال می باشد؟
۵٫ دیدگاه شما نسبت به این رفتارهای نامزدتان چیست؟

من ۲۵ سال.و نامزدم ۲۸ سال. بله هم از رابطه ی عاطفی هم رابطه ی جنسی رضایت داریم. بله قبل عقد مشاوره داشتم ولی فقط من نه نامزدم. بله کاملا نرمال. دیدگاه من این هسش که خودم اندام و چهره ی ایده آل دارم ولی با اون حرکتی که انجام داده احساس بدی دارم احساس میکنم شاید بخاطر اینکه من براش جذابیت ندارم اون عکسها رو ردو بدل میکنن و مهمتر ازین بی اعتمادی میشه که بعدا فک کنم الان که اون عکسای خارجیارو میپسنده بلکه با گذشت زمان زن های اطراف خودمون دخترای شهر خودمونم پسندید. بعد ازدواج امکان… ادامه دیدگاه »

دوست عزیز دقت کنید که زیبایی نسبی می باشد و کمالی برای آن وجود ندارد و وقتی یکی فردی را برای زندگی مشترک انتخاب می کند نیاز است که او را با کم و زیادهایش مورد پذیرش قرار بدهد چون به مرور زمان زندگی با شمکلاتی مواجهه می شود که اگر بخواهیم تنها ملاک انتخاب زیبایی و رابطه جنسی باشد این زندگی با مشکلات بیشتری روبرو می شود . در این مورد بهتر است در آرامش و بدون توهین با همسرتان صحبت کنید و بیان کنید که اینگونه رفتارهای ایشان باعث می شود که دیدگاه اشتباهی در مورد ایشان شکل… ادامه دیدگاه »

به گفته ی خودش ملاک فقط زیبایی نیست ولی با این کار اون نظر من کاملا داره عوض میشه.من اگه بهش بگم میترسم بگه چرا گوشیه من سرک کشیدی فلان.ولی محبورم بگم چون خودم دارم عذاب میکشم از شما هم پرسیدم خیالم راحت شد واسه گفتن.هر جوابی داد به شما اطلاع میدم

در این صورت چون تعهد رسمی بین شما وجود دارد ایشان نیاز است که یک سری رفتارهای خود را کنترل کنند و در کنار آن یک سری توضیحات برای شما بدهند تا دیدگاه اشتباهی در شما ایجاد نشود.
موفق باشید

سلام و خسته نباشید. من با دوست پسرم در مورد دوستاش مشکل دارم رابطه ما الان ۲ ساله اس رابطه فوق العاده ای داریم اما دیگه نمیتونم سکوت کنم الانم جفتمون ۲۳ سالمونه و خانواده اون در جریان هستند. . اخیرا سر مسیله ای از این قبیل بحثمون شد و رفتار تندی داشتن و سر من داد زدن این رفتارشون برای من قابل هضم نیست حتی اگه من اشتباه کرده باشم.چند روزیه که باهم حرف نزدیم نه من جلو میرم هم اون عصبانیه به نظر شما من از موضعه ام پایین بیام؟ نمیدونم به نظرم اشتباه اینکه من کوتاه بیام… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم صحبت کنیم.
۱٫ هدف هریک از شما از این رابطه چیست؟
۲٫ ایشان از نظر اقتصادی، تحصیلی ، فرهنگی، سربازی در چه جایگاهی هستند؟
۳٫ دلیل طولانی شدن این رابطه چیست اگر خانواده ایشان با شما موافق هستند؟
۴٫ مشکلی که باعث درگیری شما شده است چیست و شما چگونه این موضوع را عنوان کردید؟

چرا نمیشه درخواست جدید ارسال کرد ؟ سایت مشکل داره آیا؟

سایت مشکلی ندارد این پیام شما نیز دریافت شده است

در قسمت ثبت اطلاعات مشاوره آنلاین نام مستعار رو نمیپذیره در نتیجه قابل ارسال نیست

در زیر یکی از مقالات دیگر سوالتان را ارسال کنید

سلام خسته نباشید دختری ۲۰ ساله هستم من با خانوادم مشکل زیادی دارم حتی این اواخر دارم ازشون متنفر میشم هزاربار فکر خودکشی و فرار ب صورت جدی ب سرم زده ولی بخاطر آبروی خانوادم اینکارو نکردم واقعا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم ب ظاهر دوسم دارن و بام خوبن ولی در باطن اینجوری نیس چنبار باهاشون صحبت کردم ولی ایراداشونو قبول نمیکنن از نظر عاطفی و مالی رهام کردن واسه رفع نیاز عاطفیم با پسرای زیادی حرف میزنم و دوست میشم ک اونا این حس و برطرف کنن ولی بیشتر از خودم متنفر میشم پیش روانپذشک ام رفتم… ادامه دیدگاه »

لطفا با نام کاربری قبلی و در صفحه قبلی سوالتان را ارسال کنید

نام مستعار رو قبول نمیکنه داخل اون صفحه

مشکلی ندارد شما پاسخ مشاور را بزنید و بعدپیامتان را ارسال کنید

سلام و وقت بخیر. من و اقایی حدود دو سال و نیم هست که جهت ازدواج باهم اشنا هستیم. مهمترین مشکل ما که به توافق نرسیدیم بحث مهریه است. متاسانه در فرهنگ اونا مهریه ۱۹ مثقال طلا هست و در فرهنگ ما ۳۰۰-۴۰۰ سکه. ایشون از روز اول میگفت پدرم مخالف این تعداد منم میگفتم خانواده منم نمیتونن زیر این مقدار بگن چن خلاف فرهنگمون. ولی من باز منوط کردم به توافق بزرگترا. ایشون میگشهت من اگر بخوام سکه قبول کنم نهایتا ۳۰ سکه و منم گفتم خانوادم این رو قبول نمیکنن. تو حداقل عرف جامعه رو قبول کن تا… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به اینکه ایشان در زمان رسمی شدن این موضوع مراسم را بهم زده اند اهمیت دارد که شما با دقت بیشتری به این مسائل توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری کنید بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را با حضور یکدیگر تجربه کنید تا باورهای ایشان و سبک شخصیت هریک از شما مورد بررسی قرار گیرد و در این مسیر بتوانیم به هردوی شما کمک کنیم . این میزان درگیری برای مهریه و به توافق نرسیدن می تواند در مسائل دیگری نیز تکرار شود که بهتر است شما تفاوت های فرهنگی… ادامه دیدگاه »

من ۳۰ سالم و ایشون ۲۸ سال. الیته از نظر تفاوت سنی با هم مشکلی نداریم ایشون کسی هست که از اول وارد بازار کار شده و هم درس خونده و فرد تقریبا پخته ای هست. ولی تو این مسایل خانوادم میگن بچگانه رفتار کرد. معیار من سلامت اخلاق-کاری بودن- نزدیک بودن اهداف- هم رشته بودن که خودش رسیدن به اهدافمون میتونه کمک کنه و حرف همو میفهمیم و دوستای مشترک داریم. خانوادشم خانواده خوب و سالمی هستن.

دوست عزیز در این مسیر همانطور که قبلا نیز اشاره کردم نیاز است که دیدگاهای ایشان در مورد زندگی مشترک و میزان استقلال روانیشان مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید تصمیم گیری دقیق تری داشته باشید .
در مورد تفاوت سنیتان نیز در مشاوره پیش از ازدواج با بررسی سن عقلی، عاطفی ، جنسی ، اقتصادی و.. و سن تقویمی هریک از شما در این مورد به هردویتان کمک می شود.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۶۲

با سلام ۴۵ سالمه و حدود ۲۰ ساله با یکی از بستگانم که فرزند طلاق بوده و پدرش هم اعتیاد داشته ازدواج کردم وضعیت خانوادگی خانومم تقریبا نابسامان بوده و همچنین در زندگی خودم هم همینطور برادر معتاد داشتم ولی از آنجایی که خانومم رو دوستش داشتم باهاش ازدواج کردم و از همون روزهای اول مشکل داشتیم و یه دختر ۱۶ ساله دارم . مع الذلک الان بدلیل شکستهای مالی که من تو زندگیم داشتم به جایی رسیدیم که من از همسرم انتظار محبت دارم و همسرم هم هیچ علاقه ای به من نداره و خودش هم بازگو میکنه و… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز نمی توان بخاطر اینکه خانواده ها شرایط خوبی نداشته اند حق زندگی را از خودتان و همسرتان دریغ کنید شما دو فرد جدا و دارای یک زندگی جدا از آنها می باشید که نیاز است به این موضوع توجه داشته باشید. ۱٫ همسرتان چند سال دارد؟ ۲٫ چند مدت است رفتار همسرتان سرد شده است؟ ۳٫ از زمانی که ازدواج کرده اید آیا مشکلات خانواده ها تاثیری بر زندگی شما گذاشته است؟ ۴٫ روابط عاطفی و جنسی شما با یکدیگر چگونه است؟ ۵٫ در مورد نیازها و زندگیتان با همسرتان صحبت کرده اید نظر… ادامه دیدگاه »

به خاطر مشکل عدم ابراز محبت و سرد بودن همسرم و توقعاتم از جانب ایشان از همان روز اول مشکل بوده با همسرم شروع شد و از طرفی من هم بدلیل اعتقادات ضعیف بعد از ازدواج به انحراف کشیده شدم و اینهم باعث دوری همسرم از بنده شده است البته الان به مدت تقریبا پانزده سال است که خداوند توفیقش را داده است و از گناهان خودم توبه کرده ام و هیچ مشکل اخلاقی نداشته ام ۲ سن همسرم ۴۱ سال ۳ کم و بیش از طرف خانواده من خبر چون برادرم فوت نموده و پدر و مادرم هم همینطور… ادامه دیدگاه »

دقت کنید اینگونه مشکلاتی که بین شما و به دلیل مشکلات خانوادگی و دور شدن شما برای مدتی ایجاد شده است باعث ایجاد فاصله بین شما شده است و چون سعی نکرده اید این مشکلات را با صحبت با یکدیگر و در مسیر درست هدایت کنید این مشکلات بر روی هم جمع شده است و کدورت ها افزایش یافته است. سعی کنید زمانی را که به منزل می روید از نظر بعد عاطفی به همسرتان توجه کنید حتی اگر پاسخی از سمت ایشان دریافت نکنید. بعد از هر محبت انتظار رابطه جنسی نداشته باشید تا ایشان فکر کنند که بخاطر… ادامه دیدگاه »

چشم . ممنونم از راهنمائیتون با اون شماره تماس میگیرم

جسارت نباشه ولی بیشتر آشنا بشید باهاش وبیشتر وقت بگذارید ودلیل اینکه زن اولش طلاق گرفته رو تحقیق کنید ،ممکن است ازدواج زود هنگام پشیمونی بیاره واین فرد تسلط کامل بر شما بخواهد داشته باشد.

سلام خسته نباشید من دختری ۳۵ ساله و مجرد هستم و در مسایل جدی زندگی دارای شخصیت منطقی می باشم و آقایی ۵۰ ساله و مطلقه که دارای یه دختر ۲۴ ساله هستند از من خواستگاری کرده اند که شخصیت کاملا احساسی دارند به طوری که درهمان اوایل آشنایی شدیدا به من ابراز علاقه می کردند و از جملات« دوستت دارم » استفاده می کردند و با نگاه ها و توجهات بی حد من رو کلافه می کردند به طوری که من احساس می کردم رفتارشان متظاهرانه است ولی با تحقیق متوجه شدم این جز شخصیت ایشون بوده است و… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز ۱٫ آیا شرایط سنی ، شغلی ؛ عاطفی و.. ایشان با معیارهای شما برای ازدواج تناسب نسبی دارد؟ ۲٫ شیوع آشنایی شما چگونه بوده است؟ ۳٫ چند مدت طول کشید تا ایشان بعد از آشنایی به شما درخواست ازدواج دادند؟ تفاوت سنی شما با یکدیگر بسیار زیاد می باشد و با توجه به شرایط زندگی و داشتن یک فرزند از سمت ایشان می تواند شرایط سختی را برای شما ایجاد کند و همچنین شما بیان کردید که ایشان از نظر سبک شخصیتی با شما متفاوت می باشد و رفتارهایشان باعث ایجاد کلافگی در شما… ادامه دیدگاه »

من ۲۸ ساله مه و با یه خانوم ۳۸ ساله آشنا شدم حدودا یه ساله. چنین ازدواجی آیا اشتباهه؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید اختلاف سنی شما زیاد می باشد و بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد این موضوع به صورت حضوری با ایشان به روانشناس مراجعه کنید تا از نظر رشدعقلی هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و با سن تقویمی شما ترکیب شود تا بتوانید نتیجه گیری بهتری در این مورد داشته باشید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
شاد باشید

من ۲۵ سالمه و نزدیک ۴ ساله ک ازدواج کردم از دوران نامزدی تاالان هر چن ماه ی بار میدیدم ک شوهرم تو تلگرام با یکی چت میکنه و وقتی درباره خیانتش حرف میزدم هیچوقت زیر بار نمیرفت بعد ی سال الان خیلی وقت بود ک خیالم راحت بود و تونسته بود اعتمادمو جلب کنه ولی دیشب دیدم ک دوباره تلگرام و نصب کرده و بادخترا چت میکنه و انگار چن دقیقه همو دیده بودن خیلی نگران زندگیمم تورو خداکمکم کنید چون همسرم انتخاب خودم بوده تا حالا تحمل کردم

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است در اول آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید . با توجه به اینکه شما از دوران نامزدی از این موضوع آگاهی داشتید بهتر بود در همان زمان این موضوع را جدی می گرفتید و جدی تر در مورد آن تحقیق می کردید متاسفانه نادیده گرفتن اینگونه موارد کمکی به بهبود زندگی مشترک نمی کند . بهتر است در آرامش و بدون توهین با همسرتان در مورد این موضوع صحبت کنید و سعی کنید دلیل این رفتارهای ایشان را شناسایی کنید… ادامه دیدگاه »

سلام مدتی شوهرم با کلامش آزارم می ده و بعد از آن حق به جانب بی محلی می کنه چکار کنم؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز اطلاعات بیان شده توسط شما بسیار محدود می باشد با توجه به اینکه شما بیان کرده اید مدتی است پس این موضوع بد صحبت کردن همسرتان از زمان خاصی شروع شده است و به نظر می رسد که دلیل خاصی برای این رفتارشان دارند که از این طریق می خواهند به شما بیان کنند بهتر است در یک محیط امن و آرام با ایشان بدون قضاوت و توهین در مورد این موضوع صحبت کنید تا دلایل این مشکلتان را شناسایی کنید تا زمانی که با همسرتان صحبت نشود و دلایل ایشان از این رفتارها… ادامه دیدگاه »

سوالم ارسال نمیشد اینجا میگم من ی دختر ۱۹ سالم ب همراه پدر مریضم با مادربرزرگم زندگی میکنم مادرم وقتی من ۶ سالم بود از پدرم طلاق گرفت دلیل طلاقشونم خیانتای مادرم بود بعد اون پدرم هم مریض شد هم معتاد من ۴تاعمو دارم عموهایی ک همیشه بهم سرکوفت میزنن مادربزرگ‌من ی پیرزن ۷۰ سالس ک همیشه از همون اول هرکاری میکرد سرم منت میذاشت سرکوفت میزد همیشه چکم میکرد جلوی همه دوستام ضایعم میکرد ۱۰ سال تموم نذاشت من رنگ مادرمو ببینم تااینکه اتفاقی مادرمو تو خیابون دیدم از اون ب بعد رفت وامدم با مادرم قایمکی شروع شد… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که در مورد رابطه احساسی با پسرخالیتان هردوی شما نوجوان هستید و این تفاوت سنی بین شما می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد بهتر است از اینگونه روابط خوداری کنید و سعی کنید همه شرایط را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید.
خاله شما می تواند از شما نگهداری کنند و اینکه نداشتن ارتباط با خانواده پدرتان و پدرتان از نظر اقتصادی و عاطفی برای شما چه میزان اهمیت دارد؟
دیدگاه پدر و مادرتان در این مورد چیست؟

مادرم از ایران رفته و بامن هیچ ارتباطی نداره.خالمم زیاد ب من اهمیت نمیده.پدرمم هم مریضه هم اعتیاد و بخاطر اینکه پول موادشو از مادربزرگم بگیره و بتونه تو خونه بکشه حق دخالت تو هیچیو نداره.از لحاظ عاطفی حس میکنم هیچ کس نمیخواد منو هیچ کس دوسم نداره از لحاظ اقتصادی فقط وفقط وفقط تو خونه پدرم تامین بودم اما از لحاظ عاطفی هیجا مادربزرگم تهدیدم میکنه ک اگه برگردم حق هیچکاری رو ندارم همش سرکوفت مادرمو میزنه همش طعنه کنایه من واقعا خستم

دوست عزیز دقت کنید که خاله شما زندگی مخصوص به خودشان را دارند و مشکلات خودشان ممکن است اجازه ندهد که بخواهند وارد مشکلات شما شوند و در آن دخالتی داشته باشند . بهتر است با خانواده پدرتان صحبت کنید و برای ادامه زندگی مشترک با آنها وارد ارتباط شوید دقت کنید که شما می توانید از امکانتی که در محیط منزل پدرتان دارید استفاده کنید تا بتوانید از نظر شغلی و تحصیلی در موقعیت بهتری قرار بگیرد و در زمان مناسبی استقلال داشته باشید . هم شرایط سنی و هم شرایط اقتصادی شما و مشکلاتی که ممکن است بیرون… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر من یه خانم ۲۷ ساله هستم که سه ساله ازدواج کردم و یکسال هم نامزد بودیم. تو زندگیم احساس میکنم بیشتر مادرم تا یه همسر و این منو به شدت زجر میده انگار فقط اومدم مراقب این باشم که غذاش دیر نشه چاییش به موقع باشه وقتی از سرکار برمیگرده حتما میوه بخوره و لباساش مرتب و تمیز باشه اما اون هیچی هیچوقت متوجه لباس جدید من نیست هیچوقت به مدل مو یا رنگ موی من اهمیت نمیده اصلا براش مهم نیست اگه یکسال هم آرایشگاه نرم و این بی تفاوتی ها به شدت منو آزار میده… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز در اول نیاز است که شما ایشان را به عنوان فرد بالغ بشناسید که می تواند یک سری از تمایلات و نیازهای خود را انجام بدهد و بعد سعی کنید که در مورد احساسات و نیازهای خودتان و همچینن دیدگاه ایشان نسبت به زندگی مشترک با یکدیگر صحبت کنید زمانی که شما دیدگاه و توقعات ایشان را بدانید و دیدگاه و توقعات خودتان را نیز با ایشان در میان بگذارید می توانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید . رابطه جنسی یکی از نیازهای هر انسانی می باشد که بهتر است رد مسیر درست به… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news


+ بیشتر …

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مشکلات زندگی در نزدیکی خانواده همسر

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

وقتی محل سکونت  زوجهای جوان پس از ازدواج در آپارتمان خانواده همسر تعیین می شود باید خود را آماده تنش های بین فردی زیادی بکنیم.

مردها باید بتوانند محل سکونتی را برای ازدواج فراهم کنند و گویا با توجه به مشکلات اقتصادی، حاصل دسترنج چندین ساله زندگی والدین ساخت یک آپارتمان شده که واحدی به تک تک اعضای خانواده داده اند.

همین باعث میشود برای فرزندشان به خواستگاری بروند و سرشان را به نشانه افتخار بالا نگه دارند که فرزندمان خانه دارد.

اما، این خانه، خانه نمی شود!

شاید از هر بیست یا سی پرونده مشابه این وضعیت یکی یا دو مورد بیشتر نبوده که زن توانسته با خانواده شوهر، مادر شوهر، برادر شوهر، جاری و خواهر شوهر، سازگار شود.

و چنین انتخابی، فقط ریسک است.

چنان مسائل ظریفی از مداخله خانواده ها پیش می آید که فکرش را هم نمی کنید.

بنابراین در انتخاب محل سکونت دقت کنید و تا می توانید برای حفظ حرمتها و همان مثل معروف دوری و دوستی، فاصله خود را حفظ نمایید.

در صورت مخالفت آقایان با دور شدن از محل سکونت والدین خود، پیش از عقد و ازدواج با مشاور زوج درمانگر مشورت کنید.

اگر شوهرتان همکاری نمی کند، دست نگه دارید!

اگر همکاری می کند، خبر خوبی است و باید تمام عوامل و احتمالاتِ مشکل ساز بررسی شود حتی میزان وابستگی ها 

پذیرش کلینیک روانشناسی:

02177249607  —  02177450159  — 09036019760 (پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صـد- ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5- واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

عشق واقعی یعنی چه؟

عشق واقعی، پذیرش دیگران است، به همان
صورتی که هستند، بدون اینکه سعی در تغییر دادنشان داشته باشیم.

اگر تصمیم بگیریم کسی را عوض کنیم و
از او انسان دیگری بسازیم، یعنی دوستش نداریم!

با گفتن جملاتی مثل:

صلاح خودش را می خواهم،…

خودمان و دیگران را فریب ندهیم!

عاشق، سوزنش بد گیر می کند، تا حد
کنترل گری و تغییر دیگران!

و این عشق واقعی نیست،
عصبی است، این عشق واقعی نیست، خودخواهی است.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران:

02177249607  — 
02177450159  — 09036019760(پیام
گیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

آیا گوینده و شنونده خوبی هستید؟

اینکه
می گوییم شنونده ای باشید که گارد نگیرید، همش وظیفه ی شنونده نیست بلکه به گوینده
خیلی بستگی دارد که چطور حرف بزند که شنونده، تدافعی نشود!پس هم گوینده و هم شنونده باید مهارتهای ارتباطی و گفتگو
را بدانند.

اگر به عنوان گوینده می خواهید رابطه تان را خراب کنید
می توانید تا جایی که امکان دارد تهاجمی حرف بزنید، توهین کنید، داد و بیداد راه
بیندازید و نمی توانید انتظار پذیرفته شدن داشته باشید.

یک شنونده هم می تواند برای
تخریب رابطه، تا جایی که می تواند وسط حرف بپرد! گارد بگیرد! پوزخند بزند، شکلک در
بیاورد و بسیاری رفتارهای مخرب دیگر

و حق ندارد انتظار درست شدن رابطه اش را داشته باشد، بسوزد و بسازد!

اگر معتقدید که من بلدم درست حرف بزنم ولی همسرم نمی فهمد یا خودش را به کوچه علی چپ زده؛ حتما از متخصص زوج درمانگر کمک بگیرید. ولی رابطه را با مشاجره به سمت نابودی نبرید.

یعنی زمانی که اشکال در جای دیگری است، کلام را به سمت توهین و داد و بیداد و نشنیدن و این مشکلات ارتباطی نبرید.

چون زمانی که همسران به دلیل مشاجره به مرکز مشاوره مراجعه می کنند به این معنی است که نتوانسته اند ارتباط برقرار کنند یا همدیگر را درک کنند.

پذیرش کلینیک روانشناسی:

02177249607  —  02177450159–  09036019760(پیام گیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

 

 

 

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مدیریت مشکلات بین همسران

“همسرم نباید مسائل بین خودمان را به
اطرافیان بگوید!”

ضعف من کجاست؟

چه چیزی در من وجود دارد که همسرم شاید نتوانسته با من
ارتباط برقرار کند؟

یا مستاصل شده و به پدر و مادرم و اطرافیان زنگ زده یا درد دل کرده

به صورت پیش فرض ، فرض بر این اساس است که وقتی مشکلات بین همسران توسط همسران به گوش اطرافیان می رسد به دو دلیل است:

*عدم مهارت همسران در حل مشکل 

*عدم درک متقابل( به دلیل ویژگیهای شخصیتی یا مهارت)

*ضعف در یکی از همسران مثلا آستانه تحمل پایین و استرس در کسی که انتقال دهنده مشکلات به اطرافیان است

پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  —  02177450159 — 09036019760(پیامگیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی کلینیک: میدان رسالت-خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

 

 

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

ما چه کسی هستیم!؟

انسان می‌تواند در تنهایی همه‌چیز به دست
آورد، الا شخصیت!

شخصیت در ذاتش، واکنش دیگران است به گفتار و
اعمال ما…

برای همین است در بحث خودشناسی ،سوالِ مهمی وجود دارد و  آن اینکه دیگران، ما را چگونه می بینند؟

یا اطرافیان در مورد ما چه می گویند؟ یا چطور ما را می شناسند!؟

پذیرش کلینیک مشاوره روانشناسی:

02177249607   —  02177450159  —  09036019760  (پیامگیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی کلینیک: میدان رسالت -خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صد -ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

اخلاق بد در ازدواج

شما با اخلاق بد نمی توانید رابطه را پیش ببرید!

اگر همین الان مخاطب این مطلب می گوید من خانه دارم، ماشین دارم، کار د ارم، دیگه چی باید داشته باشم وقتی اینقدر کاملم!

پاسخ این است که اخلاق باید داشته باشی!

اگر کسی راحت بگوید من اخلاق دارم، باید به این فرد شک کرد!

رابطه، تئوری و در حد حرف نیست

خیلی و خیلی دشوارتر از آن چیزی است که همین لحظه فکر می کنید.

در اخلاق، از خودگذشتن هست،

انعطاف پذیری هست

خودخواهی نیست. 

جالب اینجا ست که برخی می گویند من خودخواه نیستم ولی در جلسه مشاوره به هزار و یک نشانه به خودشان ثابت می کنم خودخواه هستند.

اینجاست که می فهمیم هنوز خودمان را نمی شناسیم و میخواهیم ازدواج کنیم.

اگر می خواهید لطف بزرگی به خودتان، همسرتان، خانواده و جامعه کنید و مسئولیت احساس می کنید لطفا اول خودتان را بشناسید.

اخلاق داشته باشید و زندگی مشترک را درک کنید.

پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  —  02177450159–  09036019760 (پیام گیر واتس اپ  همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت-خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

حل تعارض همسران با زوج درمانی

حل تعارض همسران با زوج درمانی امکان پذیر است.

تعارض و مشاجره در زندگی همسران می تواند ناشی از نوع و میزان ایفای نقش همسران باشد.

کسی که در خود توانمندی های بسیاری سراغ دارد و حتی برای اطرافیان خود نقشهای حمایتی بسیاری ایفا می کند ممکن است بدون اینکه قصدی داشته باشد با دخالت ناخواسته در برخی تصمیمها، دست کم  باعث دو مشکل می شود:

*ایجاد تنش و ناراحتی به دلیل دخالت ناخواسته در تصمیم گیریها

*نادیده گرفتن یا حذف عضوی از خانواده( مثلا همسر) از مسئولیت های زندگی

_______________________________

زوج درمانگر کیست؟

زوج درمانگر کسی است که با هدف تغییر دادن روابط میان زوجین، نقشها و رفتار آنها نسبت به همدیگر اقدام به برگزاری جلسات درمانی مشترک با همسران می کند.

پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  —  02177450159  —  09036019760(پیام گیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

بعضی همسران خوب حرف نمی زنند!

بعضی همسران خوب حرف نمی زنند! و بارها گفته ام و تکرار می کنم که وقتی یک زوج درمانگر یا مشاور خانواده بین همسران قرار می گیرد و گفتگوهای آنها را ترجمه می کند یعنی یکی از آنها یا هر دو، نمی توانند پیام شفاف یا واضحی را به نفر مقابل انتقال دهند.

هر زمان مشاور بگوید: منظور از این همه هیجان یا این طرز صحبت چه هست و می خواهی چه چیزی را بگویی؟

و تازه از این جا به بعد پیام اصلی شفاف بیان می شود

این یعنی ناتوانی در انتقال مطلب و ضعف در گفتگو

تا اوضاع اینگونه باشد، هیچ گاه مشکلی حل نمی شود.

زیرا مشاور و زوج درمانگر که در منزل شما نیست که حرفهای شما را شفاف کند و پیام اصلی را پیدا کند.

پس باید بتوانید بالغانه و شفاف حرف خود را بزنید.

مثال:

نمی خوام

نمی تونم بگم…

حتما یه دلیلی دارم…

حالا بعدا می گم…

چقدر سوال می پرسی…

سوال از طرف مشاور: منظور این عبارتها چیه؟ چه چیزی باعث میشه این شکلی صحبت کنی؟ می خواهی چه چیزی را بگویی؟

پاسخ: چون همش کنترلم می کنه، به من اعتماد نمی کنه

تازه شکایت اصلی مشخص شد.

مثالی دیگر

اگر دوست داشتی به پدرم زنگ بزن و تولدشو تبریک بگو

پیام دریافتی از طرف همسر:

 اینجوری که بیان شده یعنی حق انتخاب دارم، پس زنگ نمی زنم.

نتیجه: دعوا و تازه بیان می شود که چرا زنگ نزدی!؟

پاسخ همسر: اااا تو که از من نخواستی زنگ بزنم، گفتی اگه دوست داشتی!

پس از بررسی مشاور و تلا ش برای شفاف سازی، مشخص می شود که جمله یا پیام اصلی این بوده که:

 خیلی دوست دارم به پدرم زنگ بزنی و تولد رو تبریک بگی؛ یا حتما زنگ بزن!

ولی تبدیل شده به:

اگر دوست داشتی به پدرم زنگ بزن و تولدشو تبریک بگو

مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس
مرکز مشاوره رایگان در تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *