چگونه تاجر موفق شویم

 
helpkade
چگونه تاجر موفق شویم
چگونه تاجر موفق شویم



مهمترین قدم در تاجر شدن، شناخت دقیق خود و تجارتتان می باشد. هر کس باید از جایی شروع کند و شروع ما هم از اینجاست. ابتدا خود را بشناسیم و مکان فعلی و آینده تجارتمان را درک کنیم. ابتدا باید نیازمندیهای تاجر شدن را برای خودمان فراهم کنیم. مسلما داشتن یک مدرک دانشگاهی معتبر در زمینه تجارت، مثل mba می تواند تا حد بسیار زیادی به موفقیت یک تاجر کمک نماید. اگر شما در دروس مرتبط با اصول تجارت نمرات خوبی کسب می کنید پس به این معنی است که شما اصول را می دانید. کافیست پا به عرصه آن بگذارید.

تاجر شدن بسیار آسان است. با اندکی استفاده از فرصت ها و غلو کردن درباره محصولات و یا احیانا استفاده از روش های معمول در معرفی محصولات یا اندکی زیر پا گذاشتن اصول انسانی به راحتی می توان به پول زیادی دست یافت و یک تجارت موفق را پایه گذاری کرد. اما این روش تجارت و پولدار شدن برای خیلی از ما پسندیده نیست و خیلی از ما به آن پشت خواهیم کرد. اما تاجر شدن و تجارت کردن ، آن هم بصورت حساب شده و بدون پایمال کردن حق دیگران هم ممکن است.

*چند ویژگی که یک تاجر موفق باید داشته باشد:

1-خلاق باشد.

چگونه تاجر موفق شویم

همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارتقای کارتان باشید تا آن را در بین رقبا متمایز و برجسته کنید. باید درک کنید که شما همه چیز را نمی‌دانید و باید از ایده‌ها و نگرش‌های جدید برای کارتان استقبال کنید.

2-متمرکز باشد.

اینکه کار یا تجارتی را شروع کرده‌اید به این معنی نیست که فوراً به پول خواهید رسید. زمان می‌برد که مردم شما را بشناسند، به همین علت باید روی رسیدن به اهداف کوتاه‌مدتتان تمرکز کنید و بگذارید بقیه اتفاقات به موقع خود روی دهد.

4- از تجربه های دیگران استفاده کند.

از افراد موفق راه موفقیت را سوال کنیم و از افراد شکست خورده دلیل شکستشان. این عوامل می تواند بسیار بسیار به ما در زمینه موفقیت در تجارتمان کمک رسان باشد.

5- ریسک پذیر باشد.

از اصول تجارت ریسک پذیری و قدرت انتخاب است، تاجر موفق باید حس ششم خوبی هم در زمینه تجارت و هم در شناخت افراد داشته باشد، براساس آمارهای ثبت شده، تاجران جوان دارای بیشترین قابلیت ریسک پذیری هستند.

6- محکم و استوار باشد.

باید هر روز برای موفق شدن پشتکار داشته باشید. این عادت‌های مثبتی در طولانی‌مدت ایجاد می‌کند که کمکتان می‌کند به مرور زمان سود ببرید.این را باید دانست استواری یکی از رمزهای تبدیل شدن به یک تاجر موفق است.

7- برنامه ریزی اصولی انجام دهد.

برنامه ریزی یعنی به اهداف خود، وضعیت بازار، معضلات موجود و به طور خلاصه، تمامی جوانب فکر کنید و برای آن راهکار داشته باشید. اگر بدانید به چه می خواهید برسید، تکلیف مسیری که باید طی کنید روشن خواهد شد.

8- زمان را مدیریت کند.

 مدیریت زمان از فشار روحی و استرس شما کم میکند،بر محبوبیت و احترام شما نیز می افزاید و شان واقعی شما را بیش از پیش آشکار می کند. همچنین باعث میشود وقت شناس بشوید.

9- بازاریابی را شروع کند.

اگر محصول خوبی را تولید می کنید، اگر تبلیغات و بازاریابی مناسبی برایش در نظر نگرفته باشید، اوضاع برای شما به خوبی پیش نخواهد رفت. فروشنده ها و پخش کننده ها ماموران اصلی شرکت شما می باشند.

10- حل مسئله کند.

یک فرد بازاریاب و یا یک تاجر باید در مواقع خاص هنگام روبه رو شدن با مسئله ها و مشکلات پیچیده در کارش آنها را با دقت تمام حل کند حل مسائل و مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن از اقدامات و تدابیر موثر یک مدیر و تاجر قابل و آینده نگر است.

پس نتیجه میگیریم که:

باید برای تیدیل شدن به یک تاجر موفق و پیروز تلاش کرد و استوار بود و همینطور از نکاتی که برایتان گفته شده استفاده کنید و بالاترین بهره رو ببرید .

*موفق باشید*

 

 

کارمند یک شرکت بودن با مالکیت یک کسب و کار، دو مبحث کاملاً متفاوت می باشد. مالک یک کمپانی می تواند حس کنترل بر روی کل جهان را داشته باشد. حتی اگر برای تجارتی مشغول به کار هستید، حتماً تا به حال رویای راندن آن شرکت را در سر پرورانده اید. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که وظیفه بسیار خطیری بر دوش مدیران یک شرکت می باشد. با یوکن همراه باشید. 

فاکتور های زیادی برای موفقیت یک مدیر شمرده می شوند. در این مقاله، تعدادی از نکاتی که قبل از قبول این سمت، باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

برای موفقیت در هر زمینه‌ای از زندگی، شما باید یک برنامه مدون داشته باشید. چه صاحب یک تولیدی باشید و چه یک شرکت خدماتی، داشتن یک برنامه ریزی و مدل حرکتی از ضروریات شناخته می شود. یک مدیر موفق باید تعهد و تلاش کافی را از خود نشان دهد، تا مجموعه ای که برایش کار می کنند نیز از وی پیروی نمایند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن فکر نمود، این است که شما برای چه کاری ساخته شده اید. دانستن زمینه کاری که شما بهتر قادر به اداره آن هستید، می تواند اولین قدم برای شروع فعالیت شما باشد. برای مثال، یک شرکت دارویی نمی تواند  صاحب یک کمپانی تولید اتومبیل نیز باشد. پس انعطاف پذیر باشید و گزینه های مختلف را بررسی کنید. اما در نهایت آن چه با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید.

این مرحله معمولاً جایی است که عمده مدیران دچار اشتباه می شوند. برنامه ریزی یعنی شما به اهداف خود، وضعیت بازار، معضلات موجود و به طور خلاصه، تمامی جوانب فکر کنید و برای آن راهکار داشته باشید. اگر بدانید به چه می خواهید برسید، تکلیف مسیری که باید طی کنید روشن خواهد شد.چگونه تاجر موفق شویم

شاید این اولین نکته ای باشد که لازم است در موردش فکر کنید. قبل از انتخاب زمینه کاری خود، باید بدانید که جامعه ای را هدف قرار می دهید و آیا این هدف، برای شرکت شما سود کافی را به همراه خواهد آورد یا خیر. زمانی که نیاز ها و ملزومات مرتبط با مشتریان هدف خود را شناختید، می توانید قدم های بعدی را بردارید.

حتی اگر محصول خوبی را تولید می کنید، اگر تبلیغات و بازاریابی مناسبی برایش در نظر نگرفته باشید، اوضاع برای شما به خوبی پیش نخواهد رفت. فروشنده ها و پخش کننده ها ماموران اصلی شرکت شما می باشند. جمله معروفی می گوید: «شما 30 درصد وقت خود را باید صرف تولید و 70درصد بقیه را صرف بازاریابی نمایید.»

 

منبع: SuccessStory.com

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

اهداف بلند داشته باشید حتا اگر در کوچک ترین این نقطه جهان جای دارید پرواز های بلند داشته باشید .







مجله موفقیت یوکن، مجله ای است ویدیویی که تلاش می کند هر آنچه انسان های موفق درباره موفقیت از دیروز تا به امروز تجربه کسب کرده اند را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. هدف ما در یوکن گردآوری بروزترین روش های موفقیت فردی، سازمانی و تجاری است تا مرجع کاملی باشیم برای مخاطبین و افرادی که سعی دارند موفق شوند.

در این مقاله درمورد تعریف تجارت آنلاین، چگونگی تجارت آنلاین، مقایسه تجارت آنلاین و تجارت الکترونیک صحبت خواهیم کرد، و  به انواع تجارتهای آنلاین خواهیم پرداخت.

برحسب یک تعریف کلاسیک، به مجموعه ای از راه ها و روش هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خرید و فروش کالا و یا معرفی خدمات در فضای مجازی ختم می شود، تجارت آنلاین گفته می شود.

تجارت الکترونیک که بیشتر مردم می شناسند، به تأثیری که الکترونیک در تجارت دارد بر می گردد. به عنوان مثال پزشکی که سالها کار طبابت را انجام می دهد و امروزه تصمیم می گیرد از بحث تجارت الکترنیک استفاده کند تا مراجعه کنندگان و به عنوان مثال بیماران بتوانند وقت قبلی بگیرند یا اینکه بتوانند پرداخت ویزیت را از طریق اپلکیشن انجام دهند.

اگر این اتفاق بیافتد گفته می شود که از تجارت الکتروینک استفاده شده است، یعنی از یک زیر ساخت الکترونیک برای کسب و کار خود استفاده کرده است.

بحث تجارت آنلاین یک مقدار وسیع تر می باشد، به این مفهوم که، تجارت آنلاین از تجارت الکترونیک به عنوان یک ابزار استفاده  می کند. اما تمام حرفی که در تجارت آنلاین است صرفا به این معنی نیست که فقط از بخش الکترونیک آن استفاده می شود، تجارت آنلاین بر خلاف تصور، تنها یک سایت نیست بلکه متشکل از روش هایی برای پیشرفت کسب و کار در فضای مجازی می باشد.چگونه تاجر موفق شویم

برای اینکه بتوانید در تجارت آنلاین فعالیت کنید باید به روشهای که برای پیشبرد تجارتتان است توجه کنید و این چیزی است که مجموعه آراد برندینگ بر روی آن تأکید می کند.

نظر کارشناسان آراد برندینگ بر این است که شما از فضای اینترنت و فضای مجازی صرفا یه عنوان یک ابزار برای تجارت استفاده می کنید. و اگر روزی و به هر دلیلی این فضا نباشد باز هم می شود از روشهای دیگری برای تجارت استفاده کرد. هرچند تجارت آنلاین بر روی بستر الکترونیک کار می کند، اما لزوما همه موفقیت شما در تجارت آنلاین به تجارت الکترونیک ختم نمی شود، و باید فاکتورهای دیگری را در نظر بگیرید. در بحث های موفقیت در تجارت به این مسأله خواهیم پرداخت که بتوانید در تجارت موفق باشید. بنابراین فقط داشتن یک سایت برای موفقیت در تجارت کفایت نمی کند.

در تجارت آنلاین اگر با نگاه تجارت اکترونیک به آن نگاه کنیم، چیزی که در مجموعه آراد برندینگ بر روی آن تاکید می شود بحث تجارت Business- to-Business است. شما با روشهای دیگر تجارت که عمدتا یک بخشی از آنها عمده فروش باشد کاری ندارید، و قرار است که شما به صورت عمده تجارت کنید و از طریق فروش عمده در بازار داخلی و بازارهای خارجی سود خوبی داشه باشید.

بنابراین هدف آراد برندینگ در تجارت آنلاین، تجارت های B To B است.

تجارتBusiness to Consumer  به فروشگاه های اینترنتی مربوط می شود، که به مشتریان و مصرف کننده نهایی جنس می فرشد.

در این نوع تجارت به طور مثال فردی پروژه ای در نظر دارد و می خواهد پروژه انجام شود، آن را  بصورت آنلاین ارسال میکند و شرکت ها برای آن پروژه پیشنهاد قیمت می دهند و در نهایت شخص اولیه یا همان Consumer اولیه قیمت ها را بررسی می کند  و شرکت مورد نظر را انتخاب میکند.

در این نوع تجارت افراد و مشتریان می توانند با هم کالا خرید فروش کنند مانند سایت معروف eBay وقتی در مورد تجارت آنلاین صحبت می کنیم منظور همان تجارت آنلاین B 2 B می باشد که شما به عنوان تاجر با سایر تجار یا شرکت ها و موسسات وارد یک خرید و فروش می شوید.

به این مسأله از چند زاویه میتوان نگاه کرد. یک بخش آن بخش ظاهری قضیه می باشد که بخش الکترونیک قضیه است که باید آن را درنظر بگیرید، ولی بخش های مهمتری هم وجود دارد که وقتی شما وارد بخش تجارت آنلاین می شوید باید آنها را به عنوان اولین  قدم در نظر بگیرید تا بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید:

قبل از هر چیز چون تجارت آنلاین پایه ی الکترونیک دارد. طبیعتا شما باید یک سایت داشته باشید و هویت برای خود تعریف کنید.

خیلی مهم است که یک دامین مناسب برای سایتتان انتخاب کنید و یک لوگوی  شکیلی داشته باشید که بتواند معرف هویت کسب و کار شما باشد، این اولین چیزی است که باید برای راه اندازی تجارتی که بر مبنای الکترونیک است داشته باشید.

سایتی که شما راه اندازی می کنید باید هاست مناسبی نیز داشته باشید، هاست ها با توجه به اینکه یک فضای ذخیره اطلاعات هستند اهمیت زیادی دارند، هاست از لحاظ ظرفیتی که به سایت شما اختصاص می دهد و هم ار لحاظ سیستم عاملی که سایت شما را ساپورت می کند اهمیت زیادی دارد،  تا در نهایت منجر به این شود که سایت شما سئو خوبی داشته باشد و براحتی بتوان از آنها استفاده کرد.

نکته دیگری که در موضوع سایت وجود دارد، این است که سایتی که شما کار می کنید سایت جذابی باشد.

در آینده و در بحث موفقیت در تجارت گفته خواهد شد که چه سایتی می تواند در جذب مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد و کمک کند که تجارت بهتری داشته باشید.

همان طور که می دانید سایت شما باید سئو شده باشد. سایتی باشد که وقتی راه اندازی می شود، اگر کسی نمی داند که سایت شما با  یک دامین خاص روی هاست و  قابل دسترس است، بتواند کلید واژه های مد نظر خود را جستجو کند و در نهایت به شما برسد.

سایت شما باید از نظر سئو یک سایت قوی باشد، تا بتوانید به راحتی اطلاعاتی که مد نظرتان است را به مشتریان خود منتقل کنید. و کسانی که می خواهند کالایی را که مد نظر شما است و شما تاجر آن هستید را تهیه کنند، شما را براحتی پیدا کنند.

صرفا فقط داشتن یک سایت کافی نیست و نمی تواند کمک کننده باشد، و باید سایتی باشد که دیده شود یعنی مشتریان در سرچ موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر در حال فعالیت با مجموعه آراد برندینگ باشید، طبیعتا این بخش از قضیه را بخوبی می دانید و در جریان بحث سئو و کارهایی که برای سایتتان باید انجام شود، هستید.

اشتباهی که اکثر افراد برای شروع یک کار صادراتی می کنند این است که اصرار دارند یک سری محصولات خاصی را برای صادارت انتخاب کنند. ولی شما باید مطمئن باشید، کاری که می خواهید انجام دهید بر پایه یک نیاز باشد.

به طور مثال در جامعه جهانی نیاز است که محصولی وارد شود و ممکن است تا بحال در جامعه ایران حداقل پاسخ دهنده خوبی برای آن پیدا نشده باشد. چه بسا کشور همسایه ما یک محصولی را نیاز داشته باشد و ما در واقع در حال تولید آن محصول باشیم، اما آن محصول را در بازار جهانی به صورت مناسبی عرضه نکرده باشیم و خودرا معرفی نکرده باشیم.

مخاطبان شما باید بتوانند با سرچ هایی که در موتورهای جستجو انجام می دهند شما را پیدا کنند. اگر شما برای آن محصول خاص این هدف و این کار را انجام نداده باشید، طبیعتا مخاطبین شما نمی توانند شما را پیدا کنند.

از طرفی دیگر محصولاتی هستند که شناخته شده هستند مانند زعفران، فرش ایرانی، و پسته،  اشخاص زیادی می دانند که باید این محصولات را از ایران خریداری کنند و تاجران زیادی نیز هستند که بر روی این محصولات کار می کنند.

وقتی شما وارد این محصولات می شوید عملا کسب و کار خود را بر مبنای یک نیاز بنا نکرده اید. زیرا این نیاز از راه دیگری تأمین می شود و شما می خواهید به نوعی با افرادی در جامعه ایران و هموطنانی که این محصول را تأمین می کنند رقابت کنید، در حالی که محصولات دیگری نیز هستند، که جامعه جهانی به آنها نیاز دارد و ما عرضه کننده خوبی برای آن محصول هستیم ولی آن محصول را بدرستی معرفی نکرده ایم.

برای اینکه نیاز کشورهای دیگر را متوجه شوید و یا هر محصولی که مد نظرتان باشد، می توانید از طریق سایت www.trademap.org و سایتهایی که اطلاعات گمرک کشورهای دیگر را در اختیار شما قرار می دهند و نشان می دهند که هر کشوری در آخرین آمار خود چه محصولی را وارد کرده است و چه محصولی را صادر کرده است.

اگر شما بدانید که کشورهای دیگر چه محصولی را نیاز دارند که می توانید آن را تأمین کنید، و اینکه آن محصول تا به امروز از طرف ایران صادر نشده، و یا بخوبی صادر نشده است، و یا به هر دلیلی حجم صادرات آن کم بوده است،  مخصوصا اگر این نیاز در کشورهای همسایه باشد، گزینه خوبی است که شما کسب و کارتان را بر پایه آن بگذارید.

یک کسب کار موفق، کسب و کاری است که بر پایه نیاز تعریف شده باشد، نه محصولی که دیگران بر روی آن کار می کنند، زیرا وقتی شما وارد آن می شوید داستان اقیانوس سرخ و اقیانوس آبی پیش می آید.

چگونه و با کمک چه کسانی می توانیم وارد تجارت شویم؟ هر فردی می تواند با پول و سرمایه ای که دارد وارد تجارت شود و در هر کجا که می خواهد سرمایه گذاری کند. برایتان پیش آمده که چطور و چگونه در تجارتی که می خواهید باید سرمایه گذاری کنید؟ برای این که به درستی تجارتی را شروع کنید و کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید باید از افراد حرفه ای در این کار کمک بگیرید تا موفق شوید.

آیا هرکسی می تواند تاجر شود؟ برای تجارت به چقدر سرمایه نیاز است؟ چگونه می توانیم تاجر شویم؟ موضوعاتی از این قبیل بسیار زیاد در اینترنت سرچ می شود که تیم برندسازی استاد زیارکلائی کاملا حرفه ای به تمامی این سوالات پاسخ می دهد و شما را با امر تجارت و برندسازی آشنا می نماید. بله تاجر شدن از صفر ممکن است و روشهایی دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

برخی از مردم علاقه به تجارت دارند و فکر میکنند با مطالعه و تحصیل در رشته های بازرگانی می توانند تاجر شوند. مهندسین صنایع نیز چنین طرز فکری داشتند ولی هیچکدام از این رشته ها نتوانستند تاجر شوند. تجارت با درس آمیخته نیست. تجارت اصول و فنونی دارد که هر انسان بی سوادی هم که این اصول را بداند می تواند تجارت کند. در اینجا منظور از بی سواد این است که الزام به دانش دانشگاهی نیست و هرکس که الفبای تجارت را بداند هم می تواند تاجر شود.

تجارت به معنای خرید و فروش کالا از کشوری به کشور دیگر و یا در حد کوچکتر آن در بازار داخلی یک کشور گفته می شود. صادرات و واردات نوعی از بزرگترین تجارت ها است.

یک تاجر ابتدا بازاریابی می کند و پس از اینکه مشتری خود را پیدا کرد، محصولش را به وی می فروشد و سود می برد. حال این محصول می تواند توسط خودش تولید شده باشد و یا اینکه از تولید کننده گان دیگری خریداری کرده باشد و یا بعضا از تامین کنندگانی دریافت کند.

تاجر شدن هیچ مرحله قانونی ندارد و هرکس به شما گفت که باید مدرک قانونی داشته باشید تا تجارت کنید دروغ گفته است.ارسال بار برای مشتری و ثبت مراحل گمرکی و حمل و نقل نیاز به مجوز قانونی دارد ولی اینکه شما بخواهید تاجر باشید نیاز نیست که مدرکی شخصا داشته باشید تا درس آن را خوانده باشید و …

چنانچه در امور تبلیغات و اینترنت اطلاعات داشته باشید و یا یک مشاور و مربی داشته باشید می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید بدون سرمایه تجارت کنید و در تجارت خود موفق شوید. در غیر این صورت افرادی هستند که حق شما را خواهند خورد و شما را فریب می دهند و یا اگر بخواهید به شیوه سنتی عمل کنید، باید حداقل ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید.چگونه تاجر موفق شویم

تاجر موفق کسی است که از تجارت دیگران الگو بر میدارد و حرف مربیان خودش را گوش می دهد تا مسیر سخت را برای خودش آسان کند و سریعتر به مقصد برسد. اما در ادامه مهمترین نکات در تجارت موفق:

تجارتی خوب است که سود زیادی داشته باشد و کار آن نیز آسان باشد و رقیب هم نداشته باشد و محصول هم انحصاری باشد و به سادگی توسط مشتریان تهیه نشود. تجارت خوب شاخصه های مهمی دارد که نیاز هست در اختیار شما قرار دهیم.

کافی است همین حالا عدد ۱ را به شماره ۰۹۱۲۰۱۶۹۵۱۴ ارسال نمایید تا مشاورین ما به صورت رایگان با شما تماس حاصل نمایند و اطلاعات لازم در این زمینه را برایتان ارسال کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL

نام

ایمیل

یک میوه سیب را با تزییناتی مثل چشم مصنوعی دست مصنوعی وبا یک لبخند مصنوعی آن را در اختیار مردم گذاشت تا بادوستان خود را خوشحال کنند

هدف ما پرورش و رشد تاجران است. به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند. ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم. زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

همه‌ی ما به ثروتمند شدن علاقه مندیم و دوست داریم روش‌های ثروتمند شدن را یاد بگیریم. تجارت یکی از شغل های پولساز است  که خیلی از از افراد جامعه به آن علاقه دارند اما برای وارد شدن به هر کاری ابتدا باید فوت وفن های آن را یاد گرفت.آیا واقعا همه‌ی ما توانایی تاجر شدن را داریم؟ ابتدا باید یاد بگیریم چگونه یک تاجر موفق شویم و بعد به عرصه تجارت  وارد شویم.

همواره باید این جمله را به خاطر داشته باشید که نابرده رنج ،گنج میسر نمی‌شود.این جمله به خوبی نشان دهنده‌ی آن است که تا وقتی شما به خود سخت نگیرید ،نمی‌توانید موفق شوید.

شما باید مهارت های خاصی را برای تاجرشدن آموزش ببینید و با تقویت کردن این مهارت ها در خود، پیشرفت خود را در تجارت هموار کنید.از جمله‌ی این مهارت ها می‌توان موارد زیر را نام برد:چگونه تاجر موفق شویم

اما برای تاجر شدن ، شما باید قوانین تجارت را به خوبی بلد باشید و آن ها را مو به مو اجرا کنید.باید قبل از شروع به کار ،خودتان قوانین تجارت را به صورت جزئی بخوانید و یا از وکیل‌تان بخواهید این کار را انجام دهد.داشتن یک وکیل یا مشاور حقوقی می‌تواند تأثیر به سزایی در قانونی بودن کار شما داشته باشد.

موفق شدن در تجارت نیازمند تلاش و رعایت اصول های ریزی است که با در نظر گرفتن آنها می توان به خوبی تجارت را شروع کرده و در آن به نقاط خوبی رسید.

اولین یقین شما باید این باشد که هر باور غلطی سدی بین شما و موفقیت تان است. شما باید برای هر باور بازدارنده راهکار و استراتژی داشته باشید تا بتوانید از سد آن عبور کنید. هر مشکلی دارید، ابتدا بر روی کاغذ یادداشت کنید و سپس به فکر راه حل برای آن باشید. از مواجهه شدن با مشکلات نترسید و از آنها فرار نکنید، چون تنها مشکل حل نشدنی دنیا مرگ است، باقی مشکلات قابل حل است؛ فقط کافی است شما باور به حل شدن آن داشته باشید. کارشناسان آراد برندینگ با تمام وجود به این جمله ” سختیها فانی و سر سختها باقیند ” ایمان دارند.

عمده تجار یا در جذب و حفظ مشتری مشکل دارند یا در ارتباط با تامین کننده؛ هر کدام از این مشکلات راهکار دارد، باید راهکارهای آنها را به دست آورید و عمل کنید تا مشکلات تان بر طرف شود. به اعتقاد کارشناسان مجموعه آراد تجارت سخت ترین و ترسناک ترین شغل دنیا است، بخاطر همین تعداد تجار در جهان کم است.

اکثر تجار دوست دارند مسیری را در تجارت انتخاب کنند که مشکلات کمتری دارد، مثلا برای شروع تجارت سراغ محصولاتی می روند که هم حجم مشتری و خریدار آن محصول زیاد است و هم تعداد تامین کننده آن فراوان است. تجار کمی هستند که سراغ تجارت محصولاتی می روند که هم مشتری آن کم و خاص است و هم تامین کننده آن نادر است؛ هر چند مشکلات این گروه از تجار چند برابر تجار دیگر است اما درصد موفقیت شان خیلی بیشتر از سایر تجار است؛ چون در تجارت شان کم رقیب هستند.

نمونه هایی از باورهای بازدارنده عبارتند از ۱- باور به ناتوانی. ۲- باور به نداشتن پشتیبانی مالی. ۳- باور به نداشتن وقت. ۴- باور به شرمندگی نزد خانواده.

بعضی از افراد این باور را در خودشان نهادینه کرده اند که مهارت و استعداد هیچ کاری را ندارند و هرگز از عهده کاری بر نمی آیند؛ این ها باورهای سمی هستند که هر فرد باید از خودش دور کند.

مجموعه آراد برندینگ معتقد است ” هر کس که بخواهد کاری را انجام دهد، راهش را پیدا می کند و هر آن کس که نخواهد، بهانه اش را “.

شما باید این جمله را الگو زندگی خودتان قرار دهید و هر وقت به مشکلات برخوردید و ناامید شدید، بررسی کنید ببینید آیا میخواهید راه حل برون رفت از مشکل را پیدا کنید یا به دنبال بهانه هستید؟ وقتی شما این مسائل را بررسی کنید، ذهن شما به سمت موفقیت حرکت می کند و در دو راهی ها مسیر اشتباه را انتخاب نمی کند.

متاسفانه بعضی از کلمات و عبارات باعث می شود، انسان امیدش را از دست بدهد؛ مجموعه آراد از آن جملات به ” جملات ویران کننده ” یاد می کند. یکی از جملات ویران کننده این است که ” اگر شما شکست بخورید بعد از شکست چه کسی شما را حمایت مالی می کند؟ “. در جواب این سوال باید بگویید ” چرا من شکست بخورم تا کسی بعد از شکست من را حمایت مالی کند؟ ” شما باید عوامل شکست را بررسی کنید و به دنبال راه حلی برای آنها باشید. یکی از عوامل شکست ” کلاهبرداری ” است. شما باید عوامل تاثیرگذار در کلاهبرداری حوزه کاریتان را بررسی کنید. برای اینکه مشتری نتواند از شما کلاهبرداری کند، تا زمانی که پول را از او دریافت نکردید، کالا را برای او ارسال نکنید. اگر شما بخواهید اول از مشتری پول دریافت کنید و بعد کالا را برای او ارسال کنید، مشتریان کمی هستند که حاضرند از شما خرید کنند، کم بودن مشتری نباید موجب نگرانی شما شود؛ مشتری کم نقد بسیار بهتر از مشتری زیاد نسیه است. شاید شما ۹۰% از مشتریان را از دست بدهید، فقط ۱۰% حاضر باشند با شما معامله کنند؛ بابت این موضوع نباید ناراحت باشید چون خطر کلاهبرداری مشتری شما را تهدید نمی کند، ضمن اینکه ۱۰% از مشتریان در بازار داخلی و بازار صادراتی رقم کمی نیست. بعد از مدتی با برندسازی و تبلیغات صحیح مشتریان شما از ۱۰% به ۵۰% افزایش می یابند؛ یعنی ۵۰% اول به شما پول می دهند و بعد کالا را از شما دریافت می کنند.

بعضی از افراد می گویند ” وقت انجام فلان کار را نداریم “.

انسان های موفق فرزندان موفقی دارند چون آنها راه رسیدن به موفقیت را به فرزندان خود آموزش می دهند و راهنما آنها برای رسیدن به موفقیت هستند.

بعضی از افراد از ترس اینکه در صورت شکست نزد خانواده شرمنده می شوند، اقدام به هیچ کار موفق آمیزی نمی کنند. این افراد به جای فکر کردن به شکست، باید به این فکر کنند که اگر به موفقیت برسند می توانند جایگاه خودشان در خانواده را ارتقاء بخشند و موجب افتخار خانواده شان در جامعه شوند.

انسان هایی که شروع به حرکت در مسیر موفقیت می کنند، دو حالت دارند ۱- عده ای ثابت و رو به بالا حرکت می کنند و در مسیر حرکت شان توقف ندارند. این دسته از آدم ها به اهداف خود می رسند و موفق می شوند. ۲- عده ای سینوسی حرکت می کنند، یعنی گاهی صعود می کنند و گاهی سقوط می کنند. این دسته از آدم ها بعد از مدتی خسته می شوند و از مسیر موفقیت خارج می شوند.

اگر شما می خواهید ثروتمند شوید، ابتدا باید یقین کنید که تنها راه ثروتمند شدن تجارت است. پول در مشاغل دیگر مثل خلبانی – پزشک فوق تخصص – سوپر استار سینما و غیره هم هست، اما آن مشاغل نیاز به تخصص و مهارت دارد. تجارت شغل ساده ای است که همه می توانند آن را انجام دهند؛ همه انسان ها سابقه خرید و فروش کالا را دارند. شما از طریق آراد برندینگ می توانید تجارت کلان را آموزش ببینید و بعد شروع به آن کنید.

فرق مهمی که روش تجارت آراد برندینگ با سایر روش های تجارت دارد، این است که نیاز نیست شما کالا را بخرید و بعد برای آن مشتری پیدا کنید و به او بفروشید. شما از طریق آراد می آموزید که ابتدا باید مشتری به شما سفارش خرید دهد و پول کالا را پرداخت کند و بعد شما از طریق ارتباط با تامین کننده کالای مشتری را تهیه کنید و برای او ارسال کنید و در نهایت پول تامین کننده را پرداخت کنید. مزیت روش تجارت آراد دریافت پول نقد از مشتری قبل از ارسال کالا و پرداخت پول به تامین کننده پس از دریافت کالا است.

تمام افراد موفق یک برنامه کاری دارند؛ بدون برنامه و ساختار نمی توان موفق شد.

هر مجموعه موفقی همیشه ساختار بازاریابی دارد. هر شرکت موفق در جهان یک تیم تبلیغاتی دارد که مسئولیت تبلیغات آن شرکت از تولید محتوا تا انتشار با آنها است. اگر در تشکیل تیم تبلیغاتی نتوان هستید، آراد برندینگ می تواند با هزینه بسیار کم این تیم را برای شما ایجاد کند. برندسازی و جلب اعتماد مشتری یکی از مهمترین قسمت های تجارت ” برندسازی ” است. هر تاجر یا هر شرکت تجاری تا زمانی که برند نشود، نمی تواند موفق شود. برندسازی اصول و روش خاص خود را دارد؛ اگر شما برندسازی اصولی را یاد ندارید، می توانید برندسازی تجارت تان را به مجموعه آراد برندینگ بسپارید، آراد کاری می کند که شما برند شوید و مشتریان به شما اعتماد کنند و به راحتی به شما پول دهند.

مجموعه آراد اصول و روش مذاکره و مکاتبه با مشتری را به شما می آموزد تا بتوانید در هر مذاکره تجاری موفق باشید.

چند درصد از تجار ساختارهای تجارت را یاد دارند؟ طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مجموعه آراد فقط ۱۴% از تجار ساختارهای تجارت را یاد دارند و متاسفانه ۸۶% از تجار ساختارهای صحیح تجارت را نمی دانند و پس از مدتی در تجارت شان شکست می خورند.

روش مرسوم تجارت این گونه است که تامین کننده باید به دنبال یافتن مشتری باشد؛ به خاطر همین هر تامین کننده ای تعدادی بازاریاب دارد که آنها موظفند برای او مشتری جذب کنند و کالای تامین کننده را به مشتری بفروشند. مجموعه آراد برندینگ با این روش مخالف است؛ کارشناسان مجموعه آراد معتقدند این نوع روش تجارت با شان و منزلت تامین کننده منافات دارد. مجموعه آراد معتقد است هر تامین کننده و تاجری می تواند با برندسازی و تبلیغات صحیح کاری کند که مشتری به دنبال او بگردد نه او به دنبال مشتری. آیا بانک ها به سراغ مردم می روند و از آنها پول می گیرند یا مردم خودشان پول شان را به بانک ها می دهند؟ بانک ها با برندسازی مناسب توانسته اند اعتماد مردم را به خود جلب کنند و مردم خودشان پول شان را به آنها می سپارند.

یک شرکت خارجی برای طراحی طرح GOLD PLAN ماهانه ۲۲۵۰ دلار از مشتری دریافت می کند و خدمات زیر را به او ارائه می دهد ۱- سی و پنج صفحه سئو شده به مشتری تحویل می دهد. ۲- هشت مدل داشبورد طبق سلیقه مشتری به او تحویل می دهد. ۳- بیست پیج سئو کپی به مشتری تحویل می دهد. ۴- برای مشتری یک فروشگاه ایجاد می کند که سیستم های نظارتی را به او نشان دهد. ۵- هفت لینک در محتوای مشتری ایجاد کند. همان شرکت برای طراحی طرح PLATINUM PLAN ماهانه ۴۰۰۰ دلار از مشتری دریافت می کند و خدمات زیر را به او ارائه می دهد ۱- پنجاه صفحه سئو شده به مشتری تحویل می دهد.

عده ای معتقدند نرخ خدمات آراد برندینگ مخصوصا نرخ تاسیس سایت توسط آراد گران است؛ آیا واقعا اینطور است؟ معمولا این سوال را افرادی می پرسند که در زمینه علوم کامپیوتری و برنامه نویسی اطلاعاتی ندارند. مجموعه آراد برای افراد مختلف با نرخ های مختلف سایت تاسیس می کند. حداقل قیمت تاسیس یک سایت توسط آراد یک میلیون و پانصد هزار تومان است و حداکثر آن پنجاه میلیون تومان است؛ هر دو سایت هستند اما از لحاظ کیفیت و محتوا فرق دارند و فقط افرادی برنامه نویسان فرق سایت دو میلیونی با سایت پنجاه میلیونی را می فهمند. چند روز قبل مجموعه آراد برای یک شرکت توریستی – گردشگری سایتی را تاسیس کرد به مبلغ هشتاد و هفت میلیون تومان؛ یقینا این شرکت از قبل این سایت چند ده میلیارد درآمد کسب می کند. مثل کار آراد مثل تفاوت ماشین ها با هم می ماند؛ پراید هم ماشین است، خودروهای خارجی هم ماشین هستند؛ قیمت پراید هفتاد میلیون است قیمت آنها چند صد میلیون یا چند میلیارد است؛ هر دو ماشین هستند پس چرا آنقدر قیمت شان با هم فرق می کند؟ هر دو که انسان را جابجا می کنند و هر دو بنزین مصرف می کنند پس چرا آنقدر در قیمت متفاوتند؟چگونه تاجر موفق شویم

مجموعه آراد معتقد است تعرفه خدمات HOST از همه شرکت ها در ایران ارزان تر است؛ و بعضا نصف قیمت سایر شرکت ها در ایران است.

علت ارزانی نرخ خدمات HOST آراد این است که هیچ شرکتی در ایران به اندازه آراد برندینگ سایت نمی فروشد. مجموعه آراد به هر مشتری خود حداقل ۱۰ سایت یکجا می فروشد؛ اما شرکت های دیگر به صورت تکی سایت می فروشند.

آراد برای هر مشتری آپشن هایی را در سایتش به صورت رایگان اعمال می کند که همان آپشن ها سبب جذب مشتری و فروش بیشتر می شود.

مجموعه آراد همیشه به اعضاء خودش آموزش می دهد، به جای اینکه به دنبال چانه زنی بر سر قیمت باشید، به دنبال افزایش درآمد باشید. کاش زمانی برسد که هیچ کس به فکر چانه زنی و گرفتن تخفیف نباشد و هر کس وقتی کالایی می خواهد بخرد هر چه قیمتش است، بدون چانه زنی پرداخت کند. در مجموعه آراد جوانها موفق ترند چون ریسک پذیرترند و احتیاط در کارشان کمتر است و کمتر می ترسند؛ اما افراد میانسال یا کهنسال در کارشان احتیاط بیشتری می کنند و کمتر حاضرند ترس را کنار بگذارند و به آنچه کارشناسان آراد می گویند عمل کنند.

آراد در موفقیت تجار چهار نقش دارد

۱- آموزش می دهد. آموزش فروش، بازاریابی و برندسازی به صورت حضوری و مجازی. ۲- ایجاد زیرساخت های تجاری. ارائه خدمات برندینگ، تبلیغات، بازاریابی، مکاتبه، مذاکره، انتقال پول و … ۳- مشاوره تجاری. مشاوره در زمینه تجارت داخلی و صادرات، نحوه تنظیم قرارداد و … ۴- برنامه ریزی کسب و کار. برنامه ریزی برای ایجاد ساختار تجاری و افزایش درآمد بیشتر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL

نام

ایمیل

سلام سپاس فراوان از این همه لطف محبت واطلاعات خوبتون سپاسگذارم همیشه majid ⚘⚘⚘♥️

تجارت کار آدمای ترسو نیست دل گنده و بزرگ میخواد سراسر ریسکه

تجارت خیلی دشواره خیلی مهارت میخواد اینکه اگه خودت تولید کننده ای که فقط خریدار میخوای ولی اگه نه که باید جدا از اون دنبال جذب و حفظ مشتری هم بود؛ که هر کدوم از این مشکلات راهکار داره، باید راهکارهای اونو به دست آورد و عمل کرد تا مشکلات بر طرف شود.

هیچکی تو دنیا بی استعداد و ناتوان نیست خدا تو وجود هرکی یه استعدادی قرار داده که فقط کافیه تو خودمون دنبالش بگردیم و پرورشش بدیم

تجارت بزرگ با سوددهی بالا نیازمند سرمایه اولیه زیادیه و ریسک بالایی داره

خیلیا میخوان تا تجارتو شروع کردن یه شبه پولدار شن و به سرمایه کلان برسن که این امر محاله و رسیدن به این امر مستلزم تلاش و مثبت اندیشیست

من که تبلیغات شرکتمو سپردم به تیم حرفه ای و کاربلد آراد خدارو شاکرم که با آراد آشنا شدم و موفقم کارشون حسابی خوب و خفنو مشتری جذب کنه

اصن امکان نداره چیزی آسون بدست بیاد هر کاری سختیای خودشو داره کسی که قدم به بزرگیه تجارت کردن بر میداره خب باید ریسک کنه و این رو هم در نظر بگیره که ممکنه خیلی موانع سر راهش قرار بگیره و حتی منجر به شکستش بشه.

درسته که شخصی که میخواد تجارت و شروع کنه همه چیو در نظر بگیره که ممکنه اوایل مشتری هام خیلی کم باشه که باید زمان و سرمایه زیادی و وقت صرف سرمایه گذاری کنه بابت جذب مشتری که واسه جلب کردن اعتماد مشتری باید با برنامه ریزی درست جلو بره تا موفق بشه

خدا بهتون سلامتی بده و به رزق و روزیتون برکت خدا شما آرادی های عزیزو واسمون حفظ کنه مگه میشه شمارو انتخاب کرد و موفق نشد حرف ندارید همه مقاله ها عالی و کامل و مفید روزتون بخیر

هدف ما پرورش و رشد تاجران است. به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند. ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم. زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

چگونه تاجر شویم سوال بسیاری از مردم است اما به نظر ما چگونه تاجر موفقی شویم از آن مهمتر است. آیا انتخاب محصول و حوزه کاری مهم است؟ چه محصولی و چه کالایی برای تجارت انتخاب کنیم تا در آن موفق شویم و به درآمد بالا برسیم؟

قبلا هم گفتیم که پردرآمدترین شغل در دنیا تجارت است اما چرا همه به تجارت وارد نمی شوند در مقاله ای جداگانه به بررسی آن پرداختیم.

شما نیز ابتدا باید به یقین و قطعیت برسید که برای نجات خود و خانوادتان باید ثروتمند شوید و راه ثروتمند شدن نیز تجارت است.

زمانیکه می خواهیم تجارت را شروع کنیم، گام اول انتخاب محصول می باشد و بسیاری از شما در همین مرحله درجا می زنید. به نظر ما انتخاب محصول شما نباید بیش از یک هفته طول بکشد که توضیحات بیشتر را قبلاً به تفصیل گفته ایم.

انتخاب محصول در میزان درآمد شما از تجارت تأثیر دارد اما هر محصولی که انتخاب کنید حتی ضعیف ترین محصولات، بهتر از آن است که اصلاً وارد تجارت نشوید. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انخاب محصول برای تجارت می توانید از تیم تجارت نیکو کمک بگیرید.چگونه تاجر موفق شویم

پس از انتخاب محصول باید سراغ ابزار و وسایل آن برویم و اصطلاحاً ابزار کار خود را فراهم کنیم.

بنا یا نجاری را تصور کنید که می خواهد به بنایی و نجاری مشغول شوند. طبیعتاً برای انجام اینکارها باید ابزارآلات لازم را فراهم کنند.

در اینجا مطالبی را به شما می گوییم که شاید ساده و گاهی خنده دار باشد، اما واقعیت محض است.

یک تاجر برای موفقیت در کارش نیاز به زبان و عقل دارد. یک تاجر برای موفقیت در کارش از زبان و عقل(مغز) خود به خوبی بهره می برد و جالب این است که این دو ابزار برخلاف سایر اعضای بدن، فرسوده نمی شوند.

برای انجام هر کاری برخی از اعضا و جوارح بدن شما درگیر و دخیل هستند. تمام اعضای بدن به مرور زمان فرسوده و از کار افتاده می شوند بجز زبان و عقل که مظهر آن مغز است. تاجر موفق از زبان و عقل خود به خوبی بهره می برد تا موفقیت خود را روز به روز بیشتر کند.

یکی دیگر از مهمترین ابزارهای تجارت که امروز با آن سر و کار داریم ابزار تبلیغاتی و بازاریابی است که فعلا ما از اینترنت استفاده می کنیم.

قبلا گفته ایم که برای داشتن یک تجارت موفق لازم است تا خود را به دیگران معرفی کنید که برای اینکار از اینترنت کمک می گیریم.

اینترنت، ارزان است، پایدار است و موثر است. بنابراین برای برندسازی و معرفی خود و محصولات خود تا می توانید از آن استفاده مفید کنید.

اگر می خواهید در تجارت باقی بمانید و ورشکسته نشوید سعی کنید دسترس پذیری خود را حفظ کنید.

دسترس پذیری یعنی اینکه:

دسترس پذیری با تبلیغات رابطه مستقیم دارد. هر چه تبلیغات خود را افزایش دهید، دسترس پذیری بیشتری خواهید داشت اما فراموش نکنید که پاسخگو هم باشید.

اگر خود را زیاد در مسیر مشتری قرار دهید اما پاسخگوی تماسها و ارتباطات نباشید، نه تنها درآمد خود را افزایش نمی دهید، بلکه به یک برند منفور تبدیل می شوید. میزان تبلیغات و افزایش دیده شدن را متناسب با قدرت پاسخگویی خود انتخاب کنید.

تبلیغات را کم نکنید، پاسخگویی خود را تقویت کنید.

در بخش ابزار تجارت گفتیم که یکی از مهمترین ابزارهایی که ما امروزه استفاده می کنیم، اینترنت است.

چگونه از اینترنت برای ثروتمند شدن استفاده کنیم؟

در صفحه اینستاگرام تجارت نیکو بطور کامل تشریح کردیم که چگونه می توانیم از 4 عنصر فوق در راه درآمدزایی بیشتر و ثروتمند شدن استفاده کنیم.

اینترنت مثل یک چاقوی دو لبه است با کاربردهای مختلف. شما می توانید با آن کسب درآمد کنید و یا عمر خود را تلف کنید.

بی شک داشتن وب سایتهایی که در صفحات اول گوگل باشند می تواند تجارت موفقی را برای شما رقم بزند. این موضوع یک اصل است و نیاز به اثبات ندارد.

روزانه افراد بسیار زیادی را در اطراف خود می بینید که از راه اینترنت به درآمدهای بسیار خوبی رسیده اند، اما چرا شما باید از این قافله جدا بمانید؟

تجارت نیکو برای راه اندازی کسب و کار شما و موفقیت در تجارت به شما مشاوره رایگان می دهد.

با استفاده از فرم انتهای این صفحه یا فرم تماس با ما سوالات خود را از مشاوران این مجموعه بپرسید.

ما صفر تا صد تجارت را به شما آموزش می دهیم، آنگونه که خود این مسیر را رفته ایم.

مقالات هوش مالی

کافه میلیادرها

مشاوره میلیادر جوان

فروشگاه

چگونه تاجر موفق شویم

چگونه یک تاجر موفق شویم-میلیاردرجوان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه می توانیم هوش مالی خود را افزایش دهیم؟
آیا می توانیم ثروتمند شویم؟
چطور درآمدهای خود را افزایش دهیم؟
فرق دارائی و بدهی چیست؟
چگونه تشخیص دهیم پولمان را صرف خرید دارائی می کنیم یا بدهی؟
از فروشگاه میلیاردرها دیدن کنید. رد کردن


چگونه یک تاجر موفق شویم-میلیاردرجوانDownloads-icon

یک تاجر موفق باید ویژگیهای زیادی داشته باشه اما مهمترین ها در درجه اول آگاه از اصول تجارت و کسب کار باشد؛حداقل آگاهی از اصول اقتصاد ، حسابداری ، بازاریابی ، مدیریت و حقوق داشته باشد.موفق ترین افراد در تجارت نگرش‌های مشخص و منظمی دارند، قابلیت‌های شخصی نیز مانند اشتیاق به تحصیل، محرک ها و انگیزه های شخصی، استقامت در رسیدن به آرمان ها و اهداف، بصیرتی روشن و خدشه ناپذیر و در نهایت اشتیاقی وصف ناپذیر و همیشگی از عوامل تاثیر گذار در این فرایند هستند

فرد باید در زمینه کاری و تجارت هم وارد باشد؛ فرضا مدیر یک شرکت کامپیوتری باید از اصول کامپیوتر آگاه باشد ، تا حدودی روانشناسی و روابط عمومی را به خوبی بشناسد. که بتواند به بهترین نحو ممکن با سایر افراد ارتباط کاری منسجمی بر قرار کند.

چگونه تاجر موفق شویم

از تبلیغات سر رشته داشته باشد؛اعتماد به نفس بالا و قدرت رهبری داشته باشد ؛صبور و باشد و بتواند شرایط سخت رو به خوبی پشت سر بگذارد؛دور اندیش باشد و شرایطی که در آینده ممکن است پیش بیاد رو به خوبی تحلیل کند و بتواند فرصتها و تهدیدات آینده بازار رو به خوبی درک کند؛در سطر وظایف یک مدیر و تاجر رهبری استراتژیک بازار و مدیریت قوی هزینه ها و کارکنان باید باشد.

موفق ترین افراد در تجارت نگرش‌های مشخص و منظمی دارند، قابلیت‌های شخصی نیز مانند اشتیاق به تحصیل، محرک ها و انگیزه های شخصی، استقامت در رسیدن به آرمان ها و اهداف، بصیرتی روشن و خدشه ناپذیر و در نهایت اشتیاقی وصف ناپذیر و همیشگی از عوامل تاثیر گذار در این فرایند هستند.

چگونه تاجر موفق شویم
چگونه تاجر موفق شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *