مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

 
helpkade
مشاوره انلاین با دکتر تغذیه
مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های تغذیه، رژیم درمانی در افراد چاق یا لاغر، خوراک دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

شما میتوانید به صورت رایگان از متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی این کلینیک مشاوره تغذیه دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان این مرکز دریافت کنید.- مشاوره تغذیه رایگان در زمینه مکمل های ورزشی- مشاوره تغذیه رایگان در دوران بارداری- مشاوره رایگان تغذیه در ورزشکاران- مشاوره تغذیه رایگان در دیابت- مشاوره تغذیه رایگان در کاهش وزن و افزایش وزن- مشاوره رایگان تغذیه در کودکان- مشاوره تغذیه رایگان در بیماری های مختلف- مشاوره تغذیه رایگان در رژیم های خاص (رژیم کتوژنیک، رژیم مدیترانه ای، رژیم دش و …)- مشاوره تغذیه در کرونا- مشاوره رایگان در زمینه تمرین های ورزشیبرای ارتباط با متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی و مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری (۹ الی ۱۵) با شماره تلفن ۴۱۲۵۶۵۸۰ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا با کلیک بر روی لوگوی سبز رنگ گوشه پایین و سمت راست تصویر از قسمت چت آنلاین سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناس ما برای مشاوره تغذیه رایگان باشید.


همین حالا از بهترین پزشکان تغذیه مشاوره بگیرید!

بیش از 17 پزشک تغذیه آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

رژیم غذایی دکتر کرمانی

برای ارتباط آنلاین و زنده با مشاوران تغذیه سایت دکتر کرمانی می توانید از طریق سرویس چت آنلاین ارتباط برقرار نمایید. ساعت فعال بودن چت آنلاین از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد.
برای اتصال به این سرویس روی تصویر   در قسمت سمت راست پایین مرورگر (کامپیوتر) و یا در قسمت بالا ( گوشی موبایل ) کلیک کنید.

در این صورت کادری مشابه تصویر زیر قابل مشاهده است .

 

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

نام و سوال خود را وارد نمایید و بر روی شروع چت کلیک کنید.سپس پنجره زیر نمایش داده می شود و بعد از دریافت پیام کارشناس میتوانید سوالات خود را به صورت آنلاین بپرسید.

 

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

اگر نیازمند مشاوره پزشکی خوب در زمینه های تغذیه، رژیم درمانی در افراد چاق و لاغر، و دریافت رژیم غذایی برای شرایط خاص مثل بیماریهای خاص (مثل دیابت ،مشکلات کلیوی و یا مشکلات قلبی و فشار خون )هستید، میتوانید از متخصصین تغذیه ، جهت انجام مشاوره پزشکیِ آنلاین تصویری وقت بگیرید.

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

 دکتر احمد ساعدی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند و آخرین مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه نیوکاسل استرالیا با عنوان دکترای تخصصی تغذیه (Ph.D) در سال 1387 دریافت کرده اند، دکتر از سال 1394 تا 1395 در دانشگاه سیدنی بمدت یک سال فلوشیپ تغذیه گذرانده اند.

هدف از راه اندازی مطب مشاوره ای تغذیه آنلاین دکتر احمد ساعدی عبارتست از خدمت رسانی از نوع مشاوره تغذیه ای برای افرادی که به دلایل مختلف قادر به مراجعه حضوری به کلینیک های تغذیه نمی باشند یا به علت محدودیت وقت مشاوره آنلاین را به مراجعه های حضوری ترجیح میدهند.

ساعات کاری دکتر احمد ساعدی در طول روز های هفته

021-88335006

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

info@drsaedi.ir

www.drsaedi.ir

دکتر احمد ساعدی متخصص تغذیه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند و آخرین مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه نیوکاسل استرالیا با عنوان دکترای تخصصی تغذیه (Ph.D) در سال 1387 دریافت کرده اند.

آدرس مطب: امیر آباد شمالی، روبروی بیمارستان شریعتی، کوچه یکم (شکرالله) پلاک 134، ساختمان پزشکان سبز امیرآباد، طبقه چهارم

پست الکترونیکی:

info@drsaedi.ir

تلفن مطب: 021-88335006

استفاده از مطالب وب سایت دکتر احمد ساعدی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright 2008 © Dr. Ahmad Saedi All Rights Reserved.


جهت دریافت مقاله کلیک کنیدDownloads-icon

رژیم آنلاین خود را به شیوه ای علمی و متفاوت ، همراه با پشتیبانی کامل تا رسیدن به وزن دلخواهتان با ما تجربه کنید.تمام رژیم ها توسط  مشاور تغذیه و رژیم درمانی – سارا چیذری – به صورت کاملا تخصصی و با توجه به شرایط اختصاصی و سلیقه شخصی شما تنظیم می گردد . 

کاهش وزن ماندگار یعنی تغییر سبک غذا خوردن ، اصلاح رفتارهای غذایی ، نه فقط گرفتن یک برنامه غذایی یا خوردن دارو !

دوره ۱ ماهه رژیم

هزینه : ۴۰ هزار تومان 

✅ طراحی و ارسال یک دوره رژیم غذایی یک ماهه ✅ پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته در تلگرام یا واتساپ ✅ طراحی منوی غذایی بر اساس سفره ایرانی ✅ در نظر گرفتن علایق غذایی شما در طراحی رژیم ✅ تعیین وزن ایده آل شما در محدوده مناسب ✅ تعیین میزان کاهش وزن شما در طول ۱ ماه ✅ پیگیری های منظم هفتگی

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

دوره ۲ ماهه رژیم

هزینه : ۷۰ هزار تومان 

💵 با تخفیف ۱۰ هزار تومانی 💵

به جای ۸۰ هزار تومان تنها ۷۰ هزار تومان پرداخت می کنید !!

✅ طراحی و ارسال ۲ دوره رژیم غذایی ✅ پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته در تلگرام یا واتساپ ✅ طراحی منوی غذایی بر اساس سفره ایرانی ✅ در نظر گرفتن علایق غذایی شما در طراحی رژیم ✅ تعیین وزن ایده آل شما در محدوده مناسب ✅ تعیین میزان کاهش وزن شما در طول ۲ ماه ✅ پیگیری های منظم هفتگی

دوره ۳ ماهه رژیم

هزینه : ۱۰۰ هزار تومان 

💰 با تخفیف ۲۰ هزار تومانی 💰

به جای ۱۲۰ هزار تومان تنها ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می کنید !!

✅ طراحی و ارسال ۳ دوره رژیم غذایی ✅ پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته در تلگرام یا واتساپ ✅ طراحی منوی غذایی بر اساس سفره ایرانی ✅ در نظر گرفتن علایق غذایی شما در طراحی رژیم ✅ تعیین وزن ایده آل شما در محدوده مناسب ✅ تعیین میزان کاهش وزن شما در طول ۳ ماه ✅ پیگیری های منظم هفتگی

مخصوص کاهش وزن در افراد چاق

مخصوص افزایش وزن در افراد لاغر

مخصوص دوران بارداری و شیردهی بانوان

برای کمک به رشد کودکان و تامین انرژی نوجوانان

برای تقویت قوای بدنی کهنسالان و افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری

(دیابت، فشار خون ، قلبی عروقی ، کبد چرب، کم کاری تیروئید و…)

قبل از هر صحبتی میخواهم از همه عزیزانی که به من اعتماد می کنند ، سپاس گزاری کنم و بعد از آن چند نکته را خدمت شما همراهان گرامی متذکر شوم .

تا به حال چند بار افرادی را دیده اید که دو هفته رژیم میگیرند و بعد نا امیدانه رهایش میکنند !؟ من بسیار زیاد چنین افرادی را دیده ام . پازل گمشده ی همه رژیم های غذایی که در آنها شکست خورده ایم ” حمایت “ است .

بررسی ها نشان داده بخش عمده ای از شکست های رژیمی و بازگشت دوباره وزن افراد به دلیل تنها شدن ، دور شدن از فضای مطب تغذیه و نهایتا از دست دادن انگیزه است .

از این رو در رژیم آنلاین غیر حضوری شما با دریافت برنامه غذایی تنها نخواهید بود و تا پایان دوره رژیم از پشتیبانی و همراهی من به عنوان مشاور تغذیه بهره مند خواهید شد .

این همراهی تا حد زیادی از سستی در اجرای برنامه رژیمی جلوگیری خواهد کرد .

این رژیم بر اساس سفره خانواده های ایرانی و با در نظر گرفتن سلایق غذایی شما تنظیم می شود و انعطاف پذیری بالایی دارد ، به طوری که شما می توانید با توجه شرایط زندگی و شرایط شغلی خود به راحتی رژیم را رعایت کرده و به نتیجه دلخواهتان برسید .

شما در رژیم حضوری به مطب دکتر تغذیه می روید ، در یک جلسه برنامه غذایی را گرفته به خانه می آیید و حالا شما هستید و یک برنامه که باید اجرا کنید .

بعد از دو هفته باید حتما به مطب بروید تا وضعیت شما کنترل شود ، با انگیزه شوید و به مسیرتان ادامه دهید . حتما میدانید که در این شیوه باید هزینه و وقت زیادی را صرف کنید .

اما در سیستم رژیم آنلاین غیر حضوری شما هر لحظه می توانید با من به عنوان مشاور تغذیه خود در ارتباط باشید . هر روز با انگیزه شوید و این مسیر را با آرامش و بدون دغدغه و سوال ، تا رسیدن به وزن و شرایط دلخواهتان طی کنید .

بزرگواران ، با توجه به مشغله زیاد و تعدد افراد تحت پشتیبانی پیمودن چنین مسیری برای اینجانب پیچیده و زمان بر و سنگین است .

اما با توجه به اینکه مراجعین من تا امروز از این روش نتایج بسیار خوبی گرفته اند و راضی بوده اند ، از این رو در اجرای آن پافشاری کرده و از آن دفاع می کنم .

بنابراین در رژیم آنلاین شما قرار نیست یک برنامه بگیرید و به حال خود رها شوید .

هدف ما رسیدن شما به تغییری دائمی است .تغییرات کوتاه مدت به آسانی بدست می آیند و تغییر بدون حمایت غیر ممکن است …

اگر از چاقی خسته شده ای ، اگر مدام در حال رژیم گرفتن هستی اما نتیجه نمیگیری ، اگر از محدودیت خسته شدی  و دوست داری همه چیز بخوری و لاغر بشی  . خلاصه اگر دلت میخواد هم از زندگیت لذت ببری و هم لاغر بشی میتونم بهت کمک کنم .

این رژیم صرفا یک رژیم ساده نرم افزاری نیست . متاسفانه امروزه در بسیاری از سایت های رژیم درمانی ، انواع رژیم های غذایی بدون در نظر گرفتن شرایط و سلایق افراد و بدون پاسخگویی به مشکلات احتمالی افراد و پشتیبانی های لازم ، صرفا توسط نرم افزار طراحی می شود .

این رژیم مخصوص عزیزانی است که دچار کمبود وزن هستند . در رژیم چاقی آنلاین در کنار آموزش روش هایی که به شما کمک می کند تا بهتر وزن اضافه کنید ، من به شما رژیمی میدهم که اگر رژیم تان را رعایت کنید در طول هر دوره رژیم یک ماهه حدقل 2 کیلو وزن اضافه می کنید .

این رژیم مخصوص خانم های باردار و شیرده می باشد .

در رژیم بارداری آنلاین برنامه غذایی به شیوه ای طراحی می شود که ضمن تامین کلیه نیازهای مادر در دوران بارداری ، به  سلامت و رشد مناسب جنین نیز توجه کافی می شود .

در رژیم بارداری آنلاین میزان افزایش وزن متناسب مادر در نظر گرفته شده و بر این اساس کالری دریافتی روزانه تنظیم می گردد تا از اضافه وزن های زیاد مادر در طول دوران بارداری جلوگیری شود .

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه

خانم های بارداری که مشکل دیابت بارداری دارند هم می توانند از رژیم آنلاین بارداری سایت استفاده کنند تا ضمن کنترل قند خون خود در طول دوران بارداری بتوانند بهترین تغذیه را برای تامین نیازهای خود و جنین شان داشته باشند .

رژیم شیردهی آنلاین مخصوص مادرانی است که دوران شیردهی را سپری می کنند . به دلیل اهمیت تغذیه نوزاد به خصوص در سال اول تولد با شیر مادر ، برنامه غذایی مادر شیرده به نحوی تنظیم می گردد که ضمن بدست آوردن تناسب اندام ، رژیم غذایی هیچ گونه تاثیر منفی بر روی حجم و کیفیت شیر این مادران نداشته باشد .

در این رژیم غذایی هم مثل تمام پکیج های رژیمی سایت ، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته از طریق تلگرام و واتساپ وجود دارد .

اگر کودکتان چاق است ، اگر کودکی دارید که نگران رشد قدی اش هستید ، اگر کودک یا نوجوان تان دچار کمبود وزن است میتوانید از طریق درخواست رژیم آنلاین کودکان و نوجوانان در سایت چیذری دایت ، بهترین برنامه غذای مناسب با شرایط سنی و رشد فرزندتان را دریافت کنید .

این رژیم مخصوص کودکان بالای 4 سال و نوجوانان می باشد . با توجه به اهمیت تغذیه مناسب در روند رشد کودکان و نوجوانان در سنین رشد ، در این رژیم کلیه نیازهای تغذیه ای کودک به دقت مورد توجه قرار می گیرد و با توجه به شرایط رشد کودک بهترین رژیم غذایی متناسب برای وی آماده می شود .

با رژیم غذایی آنلاین کودک و نوجوان سایت چیذری دایت می توانید بهترین روند رشد قدی را برای فرزندتان رقم بزنید .

متاسفانه خیلی از افراد سالمند به دلیل مشکلات جسمانی و ناراحتی های روحی و افسردگی ها به تغذیه خود اهمیت زیادی نمی دهند .

با افزایش سن و ورود به دوران سالخوردگی علاوه بر مشکلات خاص این دوران ، ریسک ابتلا به بیماری های مزمن نیز افزایش می یابد . با توجه به تغییر نیازهای تغذیه ای این دوران ، داشتن یک رژیم غذایی متناسب با شرایط و بیماریهای زمینه ای فرد سالمند می تواند سبب افزایش طول عمر فرد به همراه سلامتی و شادابی و راحتی بیشتر شود .

در رژیم آنلاین سالمندان سایت چیذری دایت ، شما می توانید بهترین برنامه غذایی متناسب با شرایط جسمانی خود را دریافت کنید و از پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین نیز برخوردار شوید .

با توجه به نقش تغذیه و داشتن یک رژیم غذایی مناسب در کنترل علائم و کمک به درمان بسیاری از بیماریهای مزمن رژیم آنلاین بیماران در کلیه موارد زیر انجام می شود :

شما به ۲ روش میتونید برای سفارش رژیمتون اقدام کنید :

۱ . از طریق سایت

۲ . مستقیما از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09108362890

شما ابتدا می بایست  فرم ویزیت را در سایت تکمیل کنید . پس از تکمیل فرم ، شما به درگاه پرداخت سایت (زرین پال) متصل می شوید و بعد از پرداخت هزینه رژیم ، برنامه غذایی مخصوص شما حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد به صفحه شخصی شما در تلگرام یا واتساپ ارسال می شود .

شما ابتدا قد و وزن و سن و جنسیت خود را به شماره من ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰ در تلگرام ارسال می کنید . بعد از این مرحله فرم ویزیت از طریق تلگرام برای شما ارسال میشود که شما می بایست جواب سوالات فرم را برای من بفرستید و هزینه رژیم رو متناسب با پکیجی که انتخاب کرده اید از طریق کارت به کارت به شماره کارت 5250-9911– 6315– 5894(بانک رفاه به نام سارا چیذری ) واریز بفرمایید . بعد از واریز وجه ، عکس فیش واریز خود را در تلگرام ارسال میکنید و رژیم شما حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد به صفحه شخصی شما در تلگرام ارسال خواهد شد .

مشکلی نیست شما میتوانید از طریق واتساپ با شماره 09108362890 و یا ایمیل sara.chizari1882@gmail.com ، با من در ارتباط باشید و رژیم خود را دریافت کنید .

برای انجام مشاوره لطفا ، قد و وزن و جنسیت و سن خود را برای من بفرستید تا شما را برای دریافت رژیم راهنمایی کنم .

مشکلی نیست شما میتوانید فرم را در سایت تکمیل کنید ، دکمه ارسال فرم و پرداخت آنلاین را بزنید و وقتی وارد صفحه پرداخت شدید در پایین صفحه گزینه انصراف از پرداخت را انتخاب کنید . سپس مبلغ رژیم  خود را به شماره کارت 5250 9911 6315 5894  بانک رفاه به نام سارا چیذری ، کارت به کارت کنید و عکس یا اسکرین شات فیش واریز خود را به شماره 09108362890 در تلگرام یا واتساپ برای من بفرستید . تا ۲۴ ساعت بعد از ارسال عکس فیش واریز رژیم برای شما ارسال می شود .

یکی از مزیت های دوره های رژیمی این سایت نسبت به سایت های مشابه در نحوه پشتیبانی کامل آن می باشد . شما در طول دوره ای که با من رژیم دارید از پشتیبانی کامل بهره مند خواهید شد و میتوانید سوالات خود را در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تلگرام  و یا واتساپ مطرح بفرمایید و در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .

 

اگر قول بدید که رژیم تان را دقیق رعایت کنید و به توصیه هایی که خدمتتان ارائه می شود عمل کنید ، در هر دوره یک ماهه به صورت استاندارد حداقل بین ۲ تا ۴ کیلو وزن کم خواهید کرد . 

 اگر شما رژیم تان را دقیق رعایت کنید و به توصیه هایی که به شما می شود عمل کنید و مکمل هایی که برایتان تجویز میشود را مصرف کنید ، حداقل در هر دوره یک ماهه ۲ کیلو وزنتان بیشتر می شود .

بعد از اینکه به وزن ایده آل خود رسیدید به شما رژیم تثبیت می دهم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه وزن خود را ثابت نگه دارید و بعد از این مرحله شما میبایست هر ۳ ماه یکبار با من در ارتباط باشید تا روند کنترل وزنتان پیگیری شود .

از نظر نوع رژیم هیچ تفاوتی با هم ندارند و در هر ۳ نوع پکیج شما هر ماه یک رژیم جدید دریافت خواهید کرد . تنها تفاوت پکیج های رژیمی با هم در میزان تخفیف آن هاست ! 

سلام ببخشید میخواستم بدونم برنامه غیر حضوری رژیم غذایی مخصوص ورزشکارانی که می خواهند وزن کم کنند و برنامه غیر حضوری برای کسانیکه می خواهند مکمل مصرف کنند می دهید ؟ باتشکر بابت مطالب کاربردی سایتتون

سلام وقت بخیر بله انواع رژیم های غذایی تخصصی رو همراه با پشتیبانی آنلاین به صورت اینترنتی میتونید تهیه کنید . جهت انجام مشاوره قد و وزن و سنتون و در تلگرام یا واتساپ برای من بفرستید بهتر راهنماییتون می کنم . ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰

سلام خانم دکتر ببخشیدمن یه سوال داشتم دخترمن ۱۴سالشه خیلی لاغرهستش بعد خیلا بهم گفتن که قرصای سپرو هپاتین دگزا متادون بخوره واینکه قرص فت فیس وفت فست بخوره بنظرتون بخوره یانه عوارض داره یا نداره چیکارکنم هم وزنش چاغ بشه هم صورتش درضمن من تو هفت سالگی دخترمو بردم دکترتغذیه هیچ نتیجه ای نگرفت بعد دیگه نبردمش دکتر

سلام وقت بخیر تمام مواردی که ذکر کردید جزو داروها و مکمل های غیر مجاز برای افزایش وزن هستند (البته جز سیپروهپتادین که باید حتما تحت نظر پزشک و یا متخصص تغذیه در شرایط خاص و با توجه به شرایط بیمار تجویز شود ) . توجه کنید دختر شما فقط ۱۴ سال سن دارند و نباید به صورت سرخود به بهانه چاق شدن از این جور داروها که عوارض زیادی میتونه براش داشته باشه استفاده کنید . من میتونم در زمینه افزایش وزن ایشون بهتون کمک کنم . در صورت تمایل به شماره من در تلگرام یا واتساپ پیام بدید راهنماییتون می کنم . ( ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰ )

فرشته هستم سلام عرض می کنم من ۶۳ سالمه قدم ۱۶۲ و وزنم ۷۰ کیلو و کلسترول و تری کلیسیرین هم بالا است البته جدیدا زیاد شده شاید خودم فکر می کنم کمی عصبی باشدیکهفته هست خودم خیلی رعایت می کنم ولی دوست دارم خیلی دقیق وزنم و بیشتر سلامتم فراهم شود لطفا راهنمایی کنید

سلام فرشته جان وزن ایده آل شما ۶۰ کیلو است . با کاهش وزن می تونید چربی خونتون و خیلی بهتر کنترل کنید . می تونم در خدمتتون باشم و بهتون رژیم بدم . مایل بودید برای مشاوره بیشتر به من در تلگرام یا واتساپ ( ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰ ) پیام بدید راهنمایی تون می کنم .

سلام خانم چیذری من امروز خودم و وزن کردم شدم ۱۰۵ . با ۱۱۹ کیلو وزن رژیم شما رو شروع کردم و امروز خیلی خوشحالم که به این وزن رسیدم . رژیماتون عالی بوده و وزنمو خیلی خوب آورده پایین یکی از دوستام ۴۰۰ هزار تومان داده تو یکی از باشگاه های بدنسازی بهش برنامه غذایی و برنامه ورزشی دادن اما تو یک ماه کلا ۲ کیلو کم کرده واقعا ممنونم ازتون

خانم دکتر خواستم اینجا ازتون تشکر کنم من خیلی خوب دارم وزن کم می کنم . رژیمتون عالی واقعا دستتون درد نکنه من قبلش رژیمای دیگه رو امتحان کرده بودم هیچ کدوم جواب نداد ولی رژیم شما اصولی تر و بدنم هم دچار ضعف نشد اینکه مصرف لبنیات و میوه روزانمو افزایش داد و جایگزین خوراکی های پرکالری بی فایده شد پوستمم خیلی بهتر از قبل شده دیگه جوش نمیزنم واقعا مرسی

خواهش می کنم عزیزم خیلی خوشحالم که راضی بودین . ایشالله هر چه زودتر به وزن دلخواهتون برسید .

سلام خانم دکتر من ۱۷ سالمه البته ۱ هفته است رفتم ۱۷ و قدم ۱۷۶ هست و وزنم ۵۷.آیا قدم به ۱۸۵ میرسه؟ چطوری؟

سلام روزتون بخیر بله اگر تغذیه مناسبی داشته باشید و از نظر ژنتیکی هم استعداد بلند قدی رو داشته باشید می تونید به این قد برسید . آقایون تا ۲۴ سالگی برای افزایش قد فرصت دارند . البته شما در حال حاضر دچار کمبود وزن هستید و این مساله میتونه روی رشد قدی تون تاثیر منفی داشته باشه . حتما باید وزنتون و بیشتر کنید و روی رژیم غذاییتون کار کنید . اگر خواستید من هم میتونم بهتون رژیم بدم موفق باشید

سلام. من ۵۶ سال دارم. وزن من ۶۵ کیلو و قدمن ۱۵۰ سانتی متر است. قبلا چند بار برای کاهش وزن اقدام کردم.اما به دلیل مشغله کاری زیاد که مدت قابل توجهی از ساعات خانه را هم شامل می شود، عملا نمی توانم وقت اضافه ای بگذارم و حسابم را در تغذیه از سایر اعضای خانواده جدا کنم و غذاهای متفاوتی را در کنار غذای خانواده تهیه کنم. موانع دیگر من، مشکل سردرد هنگام گرسنگی و گاهی ضعف یکباره است.بخصوص که کار فکری و نیز گفتگو با افراد انرژی زیادی از من می گیرد. من مشکل قند خون ندارم. اما آخرین آزمایشم که مربوط به چند روز قبل است، نشانه هایی از کبد چرب را نشان می دهد. مساله سلامت جسمی و اجتناب از آسیب های چاقی با توجه به شرایط سنی و نیز بدست اوردن تناسب در شرایط ظاهری به ویژه توجه به قد کوتاهم انگیزه من است. لطفا راهنمایی فرمایید. با احترام و سپاس

سلام وقت بخیر عزیزم وزن ایده آل شما ۵۰ کیلو هست . یکی از ویژگی های رژیم های غذایی که من میدم تطابق با غذاهای معمول خانواده های ایرانی و سلیقه شخصی مراجعینم هست . بنابراین اصلا نیازی نیست غذای جداگانه برای خودتون درست کنید . شما حتی می تونید لیست غذاهایی که میخواین تو رژیم تون باشه به من بدید تا طبق سلیقه شما رژیم رو براتون آماده کنم . ضمنا رژیم های من اصلا سخت نیستن و به اندازه کافی براتون میان وعده در نظر گرفته میشه تا در طول روز اذیت نشید . همینطور با توجه به سابقه بیماریها و شرایط هر فرد یکسری مکمل غذایی مجاز در کنار رژیم تجویز می کنم که برای کاهش اشتها بهتون کمک می کنه . در مورد کبد چرب هم حتما باید در وهله اول وزنتون رو کم کنید . چون درمان اصلی بیماری کبد چرب کاهش وزن هست . برای دریافت رژیم میتونید هم از طریق سایت و یا از طریق تلگرام یا واتساپ اقدام کنید .

سلام خانم چیذری خرداد ماه امسال به علت اینکه وقت کافی نداشتم که مراجعه حضوری به مشاور رژیم درمانی داشته باشم، در اینترنت سرچ کردم که فقط شما بودید مشاوره رژیم درمانی اینترنتی می دادید. وقتی از شما برنامه اولم رو دریافت کردم سه، چهار روز اول تاثیر خودش رو گذاشت و شرایط جسمی بهتری پیدا کردم. برنامه دومم هم تا یادم می یاد خوب اجرا کردم. سوم و چهارم رو تا تونستم اجرا کردم. هر وقت برنامتون رو نمی تونستم اجرا کنم، معدم اذیتم می کردم. متوجه شدم که باید طبق برنامه پیش برم. خیلی هم به من محبت داشتید و تو برنامه ها نظرات من رو هم لحاظ می کردید. از این بابت ازتون ممنونم. من واقعا هم از کارتون و هم از اینکه وقتم رو پیش کارشناسان تغذیه ای که می شناسم تلف نکردم، راضیم. از دست برنامه های ابتدایی ای که بهم می دادن، راحت شدم. موفق باشید

سلام خسته نباشید من قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۷ هستش و یک بچه ۱۰ ماهه دارم که از شیر خودم تغذیه میکنه من قبل بارداری ۵۸ بودم و میدونم که ۱۰ تا ۱۲ کیلو اضافه وزن دارم میخوام لاغر بشم اما نمیدونم چطوری حتی ۸ ماهه باشگاه هم میرم خواهش میکنم راهنماییم کنید؟؟ در ضمن آیا قرص متفورمین میتونم مصرف کنم روی شیرم و بچه اثری نداره؟؟

سلام وقت بخیر عزیزم شما وزن ایده آلتون ۵۵ کیلو هست و چون الان در دوران شیردهی هستید باید رژیم مخصوص دوران شیردهی رو دریافت کنید . با این رژیم هم وزن کم می کنید و هم رژیم روی کیفیت و حجم شیرتون تاثیر منفی نمیگذاره . برای دریافت رژیم بارداری هم میتونید از طریق سایت اقدام کنید و هم می تونید از طریق تلگرام و واتساپ درخواست رژیم بدید . نکته خیلی مهم این هست که اصلا نباید از قرص متفورمین برای کاهش وزن استفاده کنید . متفورمین دارو هست و برای تنظیم قند خون یا اختلالات هورمونی در خانم ها توسط پزشک باید تجویز بشه و مصرف آن برای لاغری هیچ توجیه علمی نداره و حتی میتونه براتون خطرناک باشه !!

سلام من ۱۹ سالمه ۱۶۷ قدمه و ۵۲ هم وزنمه متاهلم و حدود ۵ ماهی میشه که شکم در اوردم ترو خدا بگید باید چیکار کنمممممم?

سلام روزتون بخیر عزیزم شما وزنت خوبه و فعلا نیاز به گرفتن رژیم لاغری نداری . سعی کن روی عادات غذاییت کار کنی . مثلا خوردن غذاهای خیلی چرب و پر کالری مثل غذاهای سرخ کردنی و فست فود ها رو تو رژیمت خیلی خیلی محدود کن . خورن زیاد شیرینی جات باعث چاقی شکمی میشه . خوردن برنج در وعده شام باعث چاقی شمکی میشه . خوردن شام دیر وقت باعث چاقی شکمی میشه . خب مواردش زیاد شد!! فعلا همین ها رو رعایت کنید نتیجه می گیرید . راستی ورزش رو هم فراموش نکنید . ورزش های هوازی مثل پیاده روی خیلی می تونه کمک تون کنه . سعی کنید هر روز ۱ ساعت پیاده روی سریع داشته باشید . موفق باشی

سلام خانم دکتر من یک مقدار خیلی کم شکم و پهلو دارم وقتی هم که رژیم می گیرم صورتم خیلی لاغر می شه دقیق شبیه معتادها که خودم از چهره خودم خجالت می کشم برای همین طرف رژیم نمی رم لطفا راهنمایی بفرمایید علت چیه که اینطور می شه. خیلی ممنونم

سلام وقت بخیر این موضوع تا حد زیادی بستگی به نوع استخوان بندی و ژنتیک شما دارد . در واقع این ژنتیک شما هست که تعیین می کنه در زمان لاغری چه قسمت هایی از بدن شما سریعتر لاغر بشه و البته نوع رژیمی که شما رعایت می کنید هم بسیار تاثیر گذار هست . رژیم های بسیار سخت و کم کالری و رژیم هایی که در مدت زمان کوتاه باعث میشن شما وزن زیادی از دست بدید باعث لاغر شدن و افتادگی پوست صورت و بدن می شوند . بنابراین رعایت یک رژیم غذایی متعادل کمک می کنه که این اتفاق خیلی کمتر بیفته . البته من در کنار رژیم های لاغریم به مراجعینم توصیه ها و مکمل هایی رو پیشنهاد می کنم که کمک میکنه صورت کمترین آسیب رو ببینه و پوست صورت شون خراب نشه .

اولش که با ی دیالوگ تکراری و غصه دار برای خودم شروع شد . راستشو بخواین من بارها و بارهااا رژیم گرفتم ، اما این بار به جرات میتونم بگیم این رژیم فوق العاده بود!

حالا چرا ؛ ‌اول به خاطر پیگیریهای شما و انگیزه دادناتون ،چون واقعن آدمایی مثل من که درگیر بیماری چاقی هستن نیاز به حمایت و پیگیری دارن و اینکه از نظر روانی بتونن رو خودشون واسه نخوردن کار کنن ؛خیلی سخته ولی شما با صحبتاتون و انرژی بسیار زیاد مثبتتون خیلی کمکم کردین به آرامش برسم

دوم به خاطر اینکه همه نوع مواد غذایی در این برنامه وجود داشت و من رو محدود به استفاده و خوردن برخی از غذاهای خاص نمیکرد

سوم اینکه برنامه تون کامل بود و ریز به ریز توضیحات داده شده بود و این معرکه بود چون نشون میداد که سلامتی من براتون مهم بوده

و ی چیزی که واسه من و اکثر آدمای تپلی مطرحه ولع خوردن غذا و چیزایی که دوست دارن هست و باورم نمیشه هنوزم که تو این برنامه سه ماهه هستم شاید حتی یکبارم دلم نخواسته به چیزی ناخنک بزنم چون به نظرم واقعن رژیم مناسب و دقیق برای من برنامه ریزی کرده بودید که همه چیزی وجود داشته تو برنامم تا من این احساس رو نکنم . خواستم اینجا هم ازتون تشکر کنم و هم به دوستانی که میخوان رژیم بگیرن بگم که اصلا شک نکنید رژیم خانم دکتر واقعا عالیه من الان در عرض ۲/۵ ماه راحت و بدون اینکه اذیت بشم نزدیک ۱۰ کیلو کم کردم .

ممنون سحر جان که اومدی اینجا نظرت رو دادی . خوشحالم که راضی بودین . البته بیشترش نتیجه تلاش ها و پیگیری های خودتون بود . امیدوارم همیشه موفق باشی و هر چه زودتر به وزن ایده آلت برسی

من میخام رژیم خریداری کنم.ولی اینکه نوشته شده هر ماه یک رژیم خیلی تکراری نمیشه؟ ممکن نیس هر دو هفته رژیم تغییر پیدا کنه؟؟؟

سلام زینب جان در کنار رژیم به شما جایگزین غذاها هم معرفی میشه و برای ایجاد تنوع بیشتر میتونید از جایگزین ها هم استفاده کنید .

سلام روزتون بخیر.من قدم ۱۶۷ ووزنم ۵۹- مشکلم اینکه فقط شکم دارم تازگیا شروع کردم پیاده روی وحلقه زدن.دلم میخواد شکمم تخت بشه ولی صورتم لاغرنشه میشه راهنماییم کنید.ممنون

سلام وقتتون بخیر شما وزنتون ایده آل هست و مشکل اضافه وزن ندارید . ولی باید بدونید که در افراد با وزن مناسب و یا افراد لاغر هم ما ممکنه چاقی موضعی به خصوص چاقی شکمی رو ببینیم که به علت تغذیه غلط به وجود میاد ( مثل مصرف زیاد غذاهای چرب و شیرین و … ) بنابراین با اصلاح عادات غذایی و رعایت یک برنامه غذایی مناسب و ورزش میشه این مشکل رو برطرف کرد . لطفا جهت انجام مشاوره بیشتر و یا دریافت رژیم به من در تلگرام پیام بدبد .

سلام. می خواستم ببینم در مورد مصرف مکمل های ورزشی میتونین کمکم کنید؟

سلام لطفا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید .

سلام روز خوش من سی روز برنامه رژیمم تموم شد.متاسفانه یادم نبود هر هفته باید وزنم رو برای شما بفرستم. الان برای برنامه سی روز بعدی چیکار کنم؟من سعی کردم رژیم دقیق رعایت بشه. ابتدای دوره حدود ۸۲ کیلو وزن داشتم. الان بعد یک ماه ۷۷.۴ وزنم هست. خدا رو شکر بنظر بقیه خیلی فرق کردم و حتی شکمم هم کوچیکتر شده است. ممنون میشم برای دوره جدید راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر احسنت کاهش وزن خوبی تو مدت ۱ ماه رژیم داشتید با آرزوی موفقیت و رسیدن تون به وزن ایده آل زحمت بکشید از طریق تلگرام یا واتساپ مجدد درخواست رژیم مجدد بدید تا ۲۴ ساعت بعد رژیم و میفرستم خدمتتون

باسلام خدمت خانم دکتر محترم من همسر یکی از بیمارانتان خانم پوربابا هستم مزاحم وقتتان شدم من برای چکاب آزمایش داده و فرتین خونم حدود ۴۰۳بود علامت ومشکل خاصی ندارم آیا برای پایین آمدنش میتوانید با برنامه ی غذایی کمک بکنید؟با تشکر از شما

سلام فریتین دخیره آهن بدن است و در موارد بالا بودن آن باید آزمایش ESR و CRP همراه با TIBC هم انجام شود تا بر اساس نتیجه این آزمایشات ، علت بالا رفتن فریتین مشخص شود و درمان مناسب را انجام داد. فعلا سعی کنید مصرف مواد غذائی غنی از آهن مثل انواع گوشت ها رو کمتر کنید و بیشتر از غذاهای گیاهی استفاده کنید . اهدای خون هر ۴ تا ۶ ماه یکبار و همینطور انجام حجامت و یا فصد خون هم موجب کاهش فرتین می شود . موفق باشید

سلام من با رژیم خوب خانم دکتر و راهنمایی هاشون دیگه تقریبا دارم به وزن ایده آلم می رسم . دیگه موقع خرید مانتو و شلوار از خجالت سایز گفتن راحت شدم و از سایز ۵۴ به ۴۰ رسیدم . نمیدونید چه حس خوبیه وقتی همه میگن بسه دیگه آب شدی دیگه چقدر میخوای لاغر بشی !! من تو ۷ ماه تونستم از ۱۰۱ کیلو به ۷۵کیلو برسم و این برای من یعنی معجزه ! خیلی خیلی ممنونم خانم دکتر عزیز و مهربون

سلام دوستان عزیزم خدارو شکر می کنم بابت موفقیت های عالی همه شما عزیزان واقعا خوشحالم و احسنت به تلاش همتون?? مسلما کارهای بزرگ همت های بزرگ می طلبه و اگر همه ما روزانه به اهدافمون فکر کنیم انگیزه و اراده مون بیشتر میشه یادمون باشه که برای بدست آوردن هر چیز با ارزشی باید تلاش کنیم و زمان بزاریم و به تواناییهامون شک نکنیم و با اراده تر از همیشه ادامه بدیم . خیلی خوشحال میشم اگر بقیه دوستانی که با من رژیم داشتن هم دیدگاه هاشون را درباره رژیم اینجا مطرح کنند تا همگی از نظرات و تجربیات با ارزش شما استفاده کنیم .

سلام خانم چیذری عزیز خسته نباشید من امروز ۴۰ روز از رژیمم گذشت و خودمو وزن کردم باور نکردنی بود برام ! از وزن ۷۴ رسیدم به ۶۸ کیلوگرم.خیلی خوشحالم.واقعا ازتون ممنونم .خداقوت عزیزم.سپاسگزارم

سلام دوستان من تو ۴ هفته ۴ کیلو و۲۰۰کم کردم با برنامه عالی خانم دکتر کاهش سایز عالی هم داشتم روحیم ب کل عوض شده من ک اصلا اراده نداشتم ولی تونستم . واقعا ازتون ممنونم خانم چیذری. ب امیدرسیدن ب وزن ایده آل

عرض ادب خدمت خانوم چیذری عزیزم امروز دو ماه از رژیم من میگذره و من ٨کیلو ۲٠٠ کم کردم… خیلی خوشحالم امیدوارم همینطور با انگیزه و به کمک شما ادامه بدم تا به وزن أیده آل برسم خیلی ازتون ممنونم

سلام ال آرژنین کدوم شرکت برای افزایش قد خوبه؟

سلام ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم برای شرکت ۲۱st Century مارک خوبیه

سلام به همگی ببخشید میخواستم شروع کنم استفاده از این پودر رو به صورت مرتب منتهی دوستان کسی میدونه میشه پودر جوانه گندم و جو رو با هم قاطی کنم بخورم یا نه باید تکی خورد در ضمن من ورزش روزانه هم دارم البته سنگین نیست ولی مرتبه. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام همراه گرامی من متوجه دلیل مصرف جوانه ها توسط شما نشدم . اگر سوال شما مشخصا این هست که از نظر تغذیه ای مصرف همزمان جوانه ها و پودر آنها مشکلی دارد یا خیر ، باید خدمتتون عرض کنم مصرف همزمان جوانه ها هیچ مشکلی نداره و میتونید با خیال راحت مخلوط آنها را با هم استفاده کنید .

سلام خدمت خانم چیذری عزیز من با رژیم خوب واصولی شما با اینکه کم کاری تیروپید هم داشتم از وزن ۸۳ به وزن۶۶ رسیدم واقعا ازتون ممنون هستم بهترین حس دنیا رو بهم هدیه دادین اعتماد به نفسم خیلی بالا رفته واینو مدیون شما هستم

سلام من از خانم چیذری برای همسرم رژیم برای افزایش وزن گرفتم . همسرم خیلی لاغر هستن و وزن اولشون ۵۸.۵ بود الان با رژیم خوب خانم دکتر در عرض ۲ هفته خداروشکر وزن ایشون ۳/۵ کیلو بیشتر شده . خواستم اینجا از خانم چیذری عزیزم تشکر کنم

سلام من شکم وپهلو دارم میخوام آب کنم من را راهنمایی کنید ممنونم

سلام وقت بخیر به طور معمول بیش از دو سوم چربی های ناشی از اضافه وزن و چاقی در ناحیه پهلوها و شکم جمع می شود . بنابراین بهترین راهکار برای کوچک کردن این قسمت ها ، گرفتن رژیم مناسب و کاهش وزن است . لطفا برای دریافت راهنمایی بیشتر قد و وزن و سن تون رو به شماره ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰ در تلگرام یا واتساپ بفرستید .

دکتر جونم نمیدونین چقدر خوشحالم امروز دو هفته از شروع رژیمم میگذره وزن اولیه ٨٧۴٠٠ ، والان ٨۴٨٠٠ خیلی خوشحالم با وجود اینکه من دیسک کمر دارم ورزش انجام نمیدم امیدوارم به همین راحتی به وزن ایده آل برسم یه دنیا تشکر

سلام خانم دکتر قبل از خودم میخواستم برای مامانم اقدام کنم سنشون ۶۷ سالشونه میخواستم ببینم برای سنشون محدودیت نداره؟ تا اطلاعات کامل رو تو تلگرام براتون ارسال کنم خیلی پادرد دارن که بخاطر وزن زیادشونه ممنون از شما

سلام همراه گرامی نه هیچ محدودیت خاصی برای دریافت رژیم لاغری در افراد میانسال وجود نداره و اتفاقا کاهش وزن به کم کردن مشکلاتشون خیلی کمک میکنه . مطمئن باشید با کاهش وزن پادرد مادرتون خیلی بهتر میشه چون الان بیشترین فشار ناشی از اضافه وزن بر روی زانوهای ایشون هست و وقتی این فشار کم بشه درد پاشون بهتر میشه . در خدمتتون هستم

من بی نهایت از خانم دکتر ممنونم…باید اعتراف کنم ک من اوایل اصلا اعتماد نداشتم به رژیم اینترنتی و اینکه اصلا فک نمیکردم یه روزی برگردم ب وزن قبلم حتی کمتراز اون?اما این ریسکو کردمو اعتماد کردم و جواب اعتمادم هم شد ۱۵ کیلو کاهش وزن در مدت ۴/۵ ماه از ۷۳ کیلو الان رسیدم به ۵۸?خدا خیر بده ب خانم دکتر من هم پادردم خوب شد هم تنگی نفسم که از اضافه وزن بعد بارداریم مونده بود…تنها کاری ک میشه الان کرد که محبشون جبران بشه اینه ک ایشون رو معرفی کنیم ب دوستانمون ک اونها مث ما شاد بشن و دعای خیری برای خانم چیذری داشته باشن….

سلام من بچه ۵ ماهه دارم شیر خودمو میدم، میتونم رژیم بگیرم؟

سلام بله شما باید رژیم مخصوص دوران شیردهی دریافت کنید تا هم بتونید کاهش وزن داشته باشید و هم شیرتون کم نشه . جهت مشاوره قد و وزن و سنتون رو به شماره ۰۹۱۰۸۳۶۲۸۹۰ در تلگرام یا واتساپ بفرستید تا بیشتر راهنماییتون کنم

خانم چیذری عزیزم هرروز که تو آینه خودمو نگاه میکنم براتون دعا میکنم .هیچجور نمیتونستم این همه وزن کم کنم.مدیونتونم واقعا.یک دنیااااا ممنون.انشاالله همیشه زنده و سلامت باشین

شما با رژیم خانم دکتر چقدر وزن کم کردید ؟میشه ب منم بگید کجا برا رژیم مراجعه کنم

کار خانم دکتر عالیه من طی یک ماه ۳ کیلو وزن کم کردم البته دوران شیردهی هستم زیاد رعایت نکردم عالیه خانم دکتر عزیز ممنونم ازتون شما فوق العاده اید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

سارا چیذری مشاور تغذیه و رژیم درمانی ، عضو سازمان نظام پزشکی با شماره نظام : ت-۱۸۸۲ و عضو انجمن تغذیه ایران .

آدرس مطب :

تهران – پیروزی – خیابان 17 شهریور – اتوبان شهید محلاتی – مخبر شمالی -جنب مسجد خداداد – درمانگاه ولیعصر(عج)

تلفن تماس : 33039455 – 09108362890

ایمیل : sara.chizari1882@gmail.com

تلگرام و واتساپ : 09108362890

مشاوره و دریافت رژیم از تلگرام

تماس تلفنی

مشاوره انلاین با دکتر تغذیه
مشاوره انلاین با دکتر تغذیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *