مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

 
helpkade
مشاوره تلفنی مذهبی رایگان
مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

مشاوره مذهبی تلفنی رایگان ایران نوین

مشاوره مذهبی تلفنی در کلیه ی ایام هفته توسط مشاوران مجرب مرکز مشاوره ایران نوین که همگی از کارشناسان به نام و خبره مذهبی هستند  بصورت کاملا تخصصی، حرفه ای و صحیح صورت می گیرد .

مشاوره مذهبی تلفنی مرکز مشاوره ایران نوین با بهره گیری از اساتید دانشگاه دانش آموختگان حوزه های علمیه و برجسته ترین سخنرانان مذهبی، همه روزه و حتی در ایام تعطیل از ساعت ۰۹ صبح الی ۱۰ شب آماده پاسخگویی به ایرانیان عزیز در سراسر کشور می باشد .

این خدمت متفاوت برای اولین بار، توسط مرکز مشاوره تلفنی ایران نوین ارایه شده است و تا کنون بیش از هزاران نفر از برترین خدمات موسسه ما بهره برده اند و ما امروز مفتخر هستیم که بهترین کارشناسان دینی کشور را گردآوری نموده ایم تا تمامی نیاز های شما در حوزه های مذهبی و دینی را پاسخگو باشیم .

امروزه یکی از دغدغه های مهم مردم دیندار کشور عزیزمان ایران پاسخگویی سریع و فوری به سوالات شرعی آنان است .مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

گاهی اوقات برای همه ی ما پیش آمده که نیاز داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن سوال خود را از یک مشاور مذهبی بپرسیم. اما اغلب باید دو سه روز منتظر باشیم تا به سوال شرعی ما پاسخ داده شود .

برخی اوقات برای دریافت پاسخ به یک سوال شرعی باید روزها در صف انتطار باشیم  تا به سوال درخواستی ما پاسخ داده شود، که این موضوع فرد مسلمان را دچار مشکل می کند و برای دریافت پاسخ یک سوال دینی باید مدت زیادی صبر کند .

مشاوره-مذهبی-تلفنی-ایران-نوین

اما شما در مرکز مشاوره تلفنی ایران نوین، بدون صف انتظار طولانی بلافاصله پس از تماس تلفنی به یکی از بهترین کارشناسان مذهبی و دینی ما وصل می شوید و می توانید تمامی سوالات مذهبی خود را از کارشناس بپرسید و سوال شرعی خود را برطرف سازید. نکته جالب تر اینجاست که شما در کلیه ی ایام هفته و از ساعت نه صبح تا ده شب می توانید با شماره ۰۲۱۶۴۴۱۲۰۰۰ با کارشناسان دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی مقام معظم رهبری تماس بگیرید . و آنان پاسخگوی سوال شرعی شما خواهند بود.

در مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین مزیت خوبی که وجود دارد، این است که مشترکین در هر ساعتی و در هر زمانی که نیاز به مشاوره تلفنی در حوزه های دینی داشته باشند . می توانند به انتخاب خود از کارشناسان آقا یا خانم کمک بگیرند .

گاها برخی از سوالات شرعی و یا مشکلات خانوادگی و فردی نیازمند صحبت با هم جنس است . و برخی مواقع نیز افراد احساس می کنند بیان این مورد به یک کارشناس غیر همجنس کمک بیشتری به آنان خواهد کرد . پس این مورد که شما می توانید از بین کارشناسان آقا یا خانم انتخاب کنید . و با آنها مشاوره داشته باشید از مزیت های مهم مرکز مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین است .

جهت بهره مندی از خدمات پاسخگویی به سوالات دینی دفتر مقام معظم رهبری می توانید از ساعت ۰۹ صبح الی ۱۰ شب بدون پرداخت هزینه با شماره  ۶۴۴۱۲۰۰۰ با پیش شماره ی ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

در تمام ادیان الهی و حتی ادیان غیرالهی شبهاتی بر صحت و سقم احکام آن وارد می شود .

انسان برای انتخاب از بین ادیان مختلف باید همه ی جوانب را بسنجد و با تحقیق و پژوهش دین خود را انتخاب کند . همانطور که در آیه ی ۲۵۶ سوره بقره خداوند می فرماید : {{ لا اکراه فی الدین }} و این بعنی اجباری در انتخاب دین نیست . اما اگر انسان بدون تحقیق و تفکر از دین روی گرداند مرتکب معصیتی بزرگ شده است .

پس می توان با تامل و تفکر بیشتری در موضوعات دینی . به نتیجه ی مطلوبی برسیم و اگر سوالی برایمان پیش می آید آن را بدون هیچ ترسی بپرسیم .

مشاوره-تلفنی-پاسخ-به-شبهات-دینی-و-شرعیات

اغلب جوانان از بیان نمودن شبهات و مشکوکات دینی خود ترس دارند . حتی بعضا از فکر کردن به سوال و شبهه ی دینی خود نیز ابراز ترس می کنند و سعی می کنند آن را از ذهن خود حذف کنند . در صورتیکه به توصیه اهل فن باید این موارد را با کارشناسان دینی در میان بگذارند . و اجازه ندهند تا این سوالات ذهن آن ها را درگیر خود کند و از خدایی ناکرده از مسیر اصلی منحرف شوند .

در تمامی رساله های مراجع عظام تقلید بخشی را به امور شرعی بانوان اختصاص داده اند . و این اهمیت احکام شرعی بانوان را به ما نشان می دهد .

کلیه ی بانوان در هر رده سنی که با سوالات دینی در احکام خود دچار می شوند . می توانند آن را با بهترین کارشناسان متخصص مرکز مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین مطرح نمایند . و بدون هیچ خجالتی و بدون اینکه توسط شنونده شناسایی شوند می توانند بصورت کاملا محرمانه و ناشناس سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسند .

لازم به ذکر است که ارتباط تلفنی با کارشناسان ما کاملا محرمانه بوده و بصورت همزمان توسط هیچ شخص دیگری شنود نمی شود و این از بهترین مزیت های مرکز مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین است .

جهت بهره مندی از خدمات مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین از ساعت ۰۹ صبح الی ۱۰ شب بدون پرداخت هزینه با شماره ۰۲۱۶۴۴۱۲۰۰۰ تماس بگیرید .

همانطور که می دانید بر هر مسلمانی واجب است که تا پس از رسیدن به سن بلوغ و تکامل خود از بین مراجع عظام تقلید زمان خود آنکه از همه عادل تر و آگاه تر است را برگزیند .

بنابراین یکایک ما در انجام امور دینی و مذهبی خود از فردی تقلید می کنیم . و در هنگام مواجه شدن با سوال شرعی به فتوی ها و نظرات آن مرجع مراجعه می کنیم . نکته ی بسیار ویژه در خدمات مشاوره مذهبی تلفنی آویژه دانش تسلط کارشناسان به نظرات مختلف همه ی مراجع تقلید است .

یعنی شما از هر مرجع و عالمی که تقلید می کنید تفاوتی ندارد می توانید با احترام به نظرات سایر کارشناسان از نظرات نماینده این مرجع عالیقدر استفاده  نمایید .

شما می توانید همه روزه و حتی در ایام تعطیل از ساعت ۰۹ صبح الی ۱۰ شب  شماره تماس ۰۲۱۶۴۴۱۲۰۰۰ حاصل فرمایید .

یکایک هموطنان در هر نقطه ای از ایران عزیزمان در صورت دسترسی به تلفن ثابت می توانند با شماره مرکز تماس بگیرند تا از خدمات مشاوره مذهبی تلفنی ایران نوین در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوند .

ما مفتخر هستیم که روزانه افراد زیادی از سراسر ایران به مرکز ما اعتماد نموده و پاسخ سوالات شرعی و احکام دینی خود را از کارشناسان ما سوال می کنند .

مشاوره-مذهبی -تلفنی-ایران-نوین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

تماس از سراسر کشور

از ساعت 8 صبح الی 12 شب

از طریق تلفن ثابت،بدون گرفتن کد و پیش شماره

82 17 907 909

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

ایمیل: info@moshaverenovin.com

سید‌محمدعلی ظفر، مدیرعامل مؤسسه ‌قلم سفید اهل بیت(ع) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: این مؤسسه با توجه به مجوزی که دارد می‌تواند در 4 محور آموزش و پژوهشی، هنر و مشاوره فعالیت‌هایی را انجام دهد که در این راستا در بخش مشاوره، برنامه‌هایی به‌منظور ارائه مشاوره در‌نظر گرفته شده است.

‌وی افزود: کلینیک «نگاه سفید» از زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی قلم سفید اهل بیت(ع) به‌منظور ارائه مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی، رفتاری، کودک و نوجوان مشغول فعالیت است.

ظفر ادامه داد: همزمان با ارائه مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی رایگان نیز برای مراجعه‌کنندگان توسط مشاوران مذهبی مجرب ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این مرکز مشاوره، طی روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 19 در قالب شبهات اعتقادی، اخلاقی و رفتاری موضوعات و مسائل را بررسی می‌کند.


مشاوره مذهبی

بزرگترین مجموعه مشاوره‌ای در کل کشور، شامل کارشناسان مذهبی و علمای والا مقام در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره جوانان، مشاوره احکام مردان و زنان مشاوره فردی، مهارت‌های روانشناختی و مشاوره کودک و نوجوان با بیش از ۳۰۰ متخصص و کارشناس عالی رتبه در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت ۲۴ ساعته و با نصف هزینه معمول مشاوره و حتی به صورت رایگان (با نصب اپلیکیشن) آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشد.

همجنین شما می توانید جهت استخاره  و تعبیر خواب  ، صیغه عقد ازدواج (محرمیت ، موقت ، دائم ) ساعت عقد و ازدواج ، پاسخگویی مسائل شرعی و اعتقادی  ساعت  با این علما از طریق شماره های مجموعه (99225052 با همراه اول وبدون پیش شماره و صفر و 9099071515 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره و صفر بصورت 24 ساعته) ارتباط گرفته و قسمت کارشناسان مذهبی را شماره گیری فرمائید . 

با دریافت مشاوره از مشاورین همراه زندگی بهتر در زمینه‌های مختلف مانند مسائل روانشناسی، حقوقی، طب سنتی، تحصیلی، تغذیه، دامپزشکی، مذهبی، گیاهان تزئینی و مامایی راه‌ حل مشکلاتتان را بیابید و آرامش و موفقیت را به زندگی خود و عزیزانتان بازگردانید.

 

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

 

با استفاده از مشاوره تلفنی در هر زمان، هر موقعیت و هر مکان می‌توانید از پشتیبانی یک مشاور بهره‌مند شوید.

 

با حذف هزینه رفت‌‌و‌آمد و انتظار پشت صف‌های طولانی رزرو مشاوره در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید.

حل کامل و اصولی مشکل شما برای ما مهم است.

 

ما برای سهولت استفاده از مشاوره، راه‌های ارتباطی مختلفی را برای شما درنظرگرفته‌ایم.

۹۹۲۲۵۰۵۲ (بدون پیش شماره و از طریق سیم کارت همراه اول)

۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ (بدون پیش شماره و از طربق تلفن ثابت)

اپلیکیشن (با کلیک روی اپلیکیشن ابتدا آن را نصب کنید)

 

ما برای رفاه شما هزینه های مشاوره را به نصف نرخ معمول کاهش داده‌ایم. هزینه تماس با تلفن ثابت دقیقه‌ای 1000تومان و با همراه اول دقیقه‌ای 850تومان است.

 

شما می‌توانید برای انتخاب مشاور، با مراجعه به سایت و اپلیکیشن سوابق و تحصیلات مشاور موردنظرتان را ببینید.

 

در مجموعه ما متخصصان در بیش از ۹ زمینه کاربردی و مهم در زندگی گرد هم جمع شده‌اند تا در صورتی‌که مشکل شما نیاز به بررسی از دیدگاه علوم مختلف داشت، شما را در گرفتن کامل ترین تصمیم راهنمایی کنند.

 

این تیم در انتخاب صحیح مشاور یا نوع مشاوره به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با انتقال پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بالا بردن سطح کیفیت مجموعه یاری کنید.

تماس در تایم اداری با شماره تلفن 02175189100 و یا پیام تلگرامی از طریق شماره 09352207799

 

 

 

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن مشاورین همراه از بازار از مشاوره های رایگان بهره مند گردید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید در قسمت مشاوره، مشاور مورد نظر را انتخاب کنید و بروی دکمه تماس کلیک نمایید تا با مشاور مربوطه ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید که در اپلیکیشن قسمتی به نام کد معرف قرار داده شده که طبق فیلم می‌توانید با معرفی اپلیکیشن به دوستان خود از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

 

ما سعی داشته‌ایم تا حد امکان راهنمایی‌های لازم را در قالب مقاله در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا از هزینه های غیر ضروری شما نیز جلوگیری شود. این مقالات هر روز کامل‌تر می‌شود و لذا به یاری خداوند به‌تدریج در مورد اغلب مشکلات و سوالات شما مقالات متعددی در سایت و اپلیکیشن و اینستاگرام قرار خواهد گرفت.

در صورت علاقه به مطالعه مقاله‌های هر کدام از این دپارتمان‌ها می‌توانید روی آن کلمه کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه جدید به پایین صفحه مراجعه کنید.

روانشناسی           حقوق

مذهبی                 تغذیه

زنان و زایمان        طب سنتی

دامپزشکی            کشاورزی و گیاهان تزئینی

تحصیلی

مشاورین همراه زندگی بهتر به صورت 24 ساعته در خدمت شما مردم عزیز می باشد.

میدان جهاد .میدان گلها خ کاج شمالی ابتدای فتحی شقاقی روبروی بانک سپه .جنب ایستگاه اتوبوس پلاک ۱۲۴ طبقه ۳ واحد ۷

شنبه تا جمعه – 24 ساعته

مشاورین همراه زندگی بهتر 1396

ارتباط مستقیم با پزشکان و روانشناسان ما : 70707018-021


مشاوره رایگان خانواده در برخی مراکز انجام می شود. آیا داشتن مشاوره تلفنی خانواده و درخواست کمک و راهنمایی گرفتن از او درباره مشکلات و مسائل خانوادگی مورد نیاز است یا خیر؟ آیا به هنگام برخورد با هر مسئله خانوادگی نیازمند مشاوره خانواده هستیم؟ آیا مشاوره رایگان خانواده در برطرف کردن مشکلات خانواده کمک کننده است یا بی اثر است؟

مشاوره رایگان خانواده توسط برخی مراکز روانشناسی و مذهبی بصورت رایگان نیز انجام می شود. برخی از این مراکز شماره های تماس را برای پرسیدن سوال و دریافت جواب در اختیار افراد قرار می دهند. بعضی از سایت های دینی و مذهبی نیز مشاوره رایگان خانواده را بصورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده اند. اکثر ما در زندگی با مشکلاتی روبه رو می شویم که به بن بست می رسیم و نمی توانیم راه حل مناسبی برای مشکلاتمان بیابیم چرا که دانش و تجربیات ما اندک بوده است. در این جا نیازمند همفکری دیگران می شویم. اگر دقت کرده باشید با ثبات ترین افراد نیز از بحران عاطفی در امان نیستند. در زندگی ما اتفاقات گوناگون و مراحل متفاوتی وجود دارد از جمله قبولی در دانشگاه، ازدواج، دور شدن از خانواده و دوستان، بیماری و از دست دادن عزیزانمان. این مسائل ما را دچار اضطراب، تردید، نگرانی، تعارض و بحران می کند.

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

مشاور شخصی است که کمک رسان خوبی برای افراد است و به آن ها در رسیدن به اهداف یاری می رساند. این شخص به افراد در رسیدن به تصمیم‌گیری های مناسب کمک می کند و باعث می شود آن ها بهترین عملکرد را در مسائل فردی اجتماعی و تحصیلی خود داشته باشند. مشاور با تمام وجود به حرفهای شما گوش می دهد و تلاش می کند که شما را با مشکلاتتان روبه رو کند تا درک بهتری از آن مسئله داشته باشید و بتوانید آن ها را حل کنید.

مشاوره رایگان خانواده به صورت تلفنی بهترین راه ارتباطی است که این دسته از افراد می توانند مشکلات خود را با او در میان بگذارند و دیگر نگرانی مشکلات مشاوره حضوری را نداشته باشند. با مشاوره تلفنی خانواده در هر لحظه و مکانی مشاور را در کنار خود داشته باشید و از راهنمایی های آن‌ها بهره مند شوید.

درخواست هایی که در مشاور تلفنی خانواده مطرح می گردد شامل مباحثی است که در پایین به شرح آن‌ها می پردازیم.

مشاوره تلفنی برای ما همانند یک راه نجات است. جامعه کنونی ما به گونه ای شده که داشتن یک روانشناس ضروری و لازم است؛ اما مشاوره حضوری بسیاری از افراد را منصرف کرده است چرا که معایبی را به همراه دارد از جمله این معایب می توان شرم حضور در مقابل یک غریبه، هزینه بالای مشاوره حضوری، ترس از قضاوت شدن، مشکلات رفت و آمد و … را نام برد.

در این جا سعی داریم شما را با توانایی های یک مشاور آشنا کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی می تواند در شناسایی علت و حل مشکلاتتان یاری رسان خوبی باشد. در زندگی زناشویی نمی توان به تنهایی تصمیم گرفت زیرا این تصمیم مربوط به هردو نفر می باشد و نتیجه تصمیم آن فرد برای هردو رقم می خورد. پس بهتر است با کمک یک روانشناس مجرب در بهبود زندگیتان تلاش کنید و

روابط دوستانه، زناشویی و … را بهتر کنید.

 

چرا مشاوره تلفنی خانواده بر مشاوره حضوری خانواده برتری دارد؟

از برترین مزیت های مشاور خانواده می توان به دسترس پذیر بودن آن برای تمام مردم که در استان‌های مختلف زندگی می کنند اشاره کرد.

در اغلب شهر های کوچک و روستاها مشاوره خانواده باتجربه و کاردان وجود ندارد و به همین دلیل برای دسترسی به یک مشاور خوب با مشکلاتی مواجهه می شوند بنابراین بیشتر مردم از وجود مشاوران خوب بی نصیب اند. علاوه بر آن بسیاری از مردم به دلیل کار زیاد نمی توانند به مرکز مشاوره رجوع کنند. مشاوره رایگان خانواده بستری فراهم کرده و به این مشکلات خاتمه داده است. با کمک این مراکز می توان به آسانی با متخصصان با تجربه به گفتگو پرداخت و مشکلات خود را شرح داد.

آیا می دانید چرا زندگی ما با کمک مشاوره زندگی به جریان می افتد؟

مشکلات در زندگی همه ما وجود دارد اما گاهی این مشکلات به قدری است که روح و روان ما را به هم می ریزد گر چه بعد از مراجعه به روانشناس و حل مشکلات به بی ارزش بودن این مشکلات پی می بریم اما به دلایلی همانند فکر کردن زیاد به آن مسئله ذهنمان درگیر می شود و راه نجاتی نمی یابیم، در این مواقع داشتن یک روانشناس خوب می تواند به ما کمک شایانی کند.

مشاوره خانواده تلفنی

وجود مشاوره رایگان خانواده در زمان‌های مختلف موجب تحکیم و حفظ بنیان یک خانواده می شود. باعث تأسف است که آدم‌ها دیر به فکر می افتند آنها زمانی به مشاوره مراجعه می کنند که دیگر توان مدیریت رفتارهایشان را ندارند و به این دلیل در خانواده با مشکلاتی اساسی روبه رو شده اند. مشاورین تلفنی خانواده در حوزه تصمیم گیری برای ازدواج، رفتار مناسب با همسر، برترین روش برخورد با فرزندان و … شما را راهنمایی می کند.

به طور کلی اهداف مراکز مشاوره چیست؟

 

الزام مشاور برای داشتن رضایت کافی از زندگی

همه ما خواهان زندگی شاد هستیم و مقدار لذت ما از زندگی به میزان رضایت ما از آن بر می گردد. مشاوره خانواده و مشاوره تلفنی خانواده از طیف گسترده ای برخوردار است. با کمک مشاوره خانواده علاوه بر اینکه مشکلات زندگیمان را حل می کنیم مهارت های فردی را نیز در زندگی افزایش می دهیم اما اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشیم ممکن است در انتخاب دچار مشکل شویم و نتیجه دلخواهمان را به دست نیاوریم. در این جا سعی داریم یکی از معتبرترین مراکز مشاور تلفنی را برای شما معرفی کنیم.

مشاوره تلفنی کلبه سلامتی از برترین مراکز مشاور تلفنی می باشد که در زمینه های مختلفی همچون پزشکی، روانپزشکی و روانشناسی فعالیت می کند. یکی از مهم ترین بحث های روانشناسی که امروز بسیار مطرح است مشاور خانواده می باشد. این مرکز با وجود متخصصین روانشناس مجرب به صورت رایگان در اختیار شما هم وطنان عزیز می باشد که با شماره گیری 70707018-021 می توانید از مشاوران آن بهره مند شوید.

چرا مشاوره تلفنی کلبه سلامت؟

این مرکز در انتخاب مشاورین خود دقت زیادی داشته و با تلاش فراوان برترین ها را انتخاب نموده است. در زمینه مشاوره خانواده نیز در مورد تمام مباحث به حل مشکل پرداخته است. از جمله مباحثی که در مشاوره خانواده کلبه سلامت مطرح می گردد شامل موضوعاتی همچون مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره دوستی دختر و پسر، دوستی‌های پیش از ازدواج، دوران نامزدی، همسرگزینی، همسریابی، ازدواج، عقد و مهریه، زندگی مشترک، جنسی، زناشویی، مشاوره دوران بارداری، مشاوره نوزاد و نوباوه، مشاوره کودک، یادگیری کودک، مشاوره بازی کودک، تربیت کودک، نوجوان، بلوغ و رشد، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره خانواده تلفنی، طلاق، خیانت، چندهمسری و… می باشد.


ایمیل شما منتشر نخواهد شد. *


نام *


ایمیل *


وب سایت


8,809 سوال


11,734 پاسخ


7,537 دیدگاه


2,370 کاربر

💢 جامع ترین سایت مشاوره مذهبی 💢                         www.pasokh110.blogfa.com

پرش به ناوبریپرش به جستجو

آیت الله العظمى بروجردى، امام خمینى،…

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

 

روح توحید: نفی عبودیت غیر خدا، پیشوای صادق، از ژرفای نماز،…

سیدعلی خامنه‌ای (1318ش-) دومین رهبر انقلاب اسلامی ایران، مرجع تقلید و امام جمعهٔ تهران است. او پیش از رهبری دو دوره رئیس جمهور ایران بوده است.

سيد على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه‌اى، در فروردین ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود. او دومين پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سيد جواد خامنه‌اى هم مانند بيشتر روحانيون و مدرسان علوم دينى، بسيار ساده: «پدرم روحانى معروفى بود، اما خيلى پارسا و گوشه‌گير […] زندگى ما به‌سختى مى‌گذشت. من يادم هست شب‌هايى اتفاق مى‌افتاد كه در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت براى ما شام تهيه مى‌كرد. […] آن شام هم نان و كشمش بود.» …

کیفیّت زیارت امام حسین(علیه السلام) از راه دور:از مجموع روایات، زیارت آن حضرت از راه دور به یکى از عبارات زیر استفاده مى شود:1ـ سه بار بگوید: «صَلَّى اللهُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ».2ـ بگوید: «السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ».(7)3ـ در روایت حنّان بن سُدیر چنین آمده است:اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا مَوْلاىَ وَ ابْنَ مَوْلاىَ، وَ سَیِّدى وَابْنَ سَیِّدى، اَلسَّلامُسلام بر تو اى مولاى من و اى فرزند مولاى من و اى آقاى من و اى فرزند آقاى من، سلام … بقیه مطلب در ادامه صفحه …👇👇👇

حاج محمد رضا طاهری حمید علیمی مهدی اکبری حسین سیب سرخی… بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

در واپسين سال‏هاى عمر معاويه، روزگارى كه زياده‏خواهى‏هاى او سايه‏اى سنگين از فساد و تباهى بر جامعه مسلمين انداخته بود، تولد نوزادى دختر به نام رقيه (عليهاالسلام) شادى و شعف را به خانه گلين و ساده امام حسين (عليه‏السلام) فرا خواند و اشك شوق را مهمان نگاه‏هاى منتظر كرد و امام، آرامش كوتاه و زودگذرى در سايه خرسندى از مولود خجسته خود پيدا كرد… بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

مُحَرََّم به معنای حرام شده و تحریم آمده است. آنچه خدای تعالی بر بندگان حرام کرده است. مُحَرََّم نخستین ماه از ماه‌های دوازده گانه قمری:( مُحَرََّم ، صفر، ربیع الاول، ربیع الثانی، جمادی الاول، جمادی الثانی، رجب، شعبان، رمضان، شوال، ذیقعده و ذیحجه) و یکی از ماه‌های حرام (رجب، شوال، ذیقعده و ذیحجه) است که در دوران جاهلیت و نیز در اسلام…

بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

 

میتوانید تاریخچه ماه محرم الحرام و خلاصه وقایع روز های تمام ماه محرم و شهادت اصحاب یاران و سید الشهدا علیه السلام و وقایع پس از آن را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید التماس دعا … بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

امام صادق (ع)

1- ارزش عمل ( عبادت ) در روز عید غدیر برابر با هشتاد ماه است ، و شایسته است آن روز ذکر خدا و درود بر پیامبر (ص) زیاد شود ، و مرد بر خانواده خود توسعه دهد…

 

♨️احادیث حیرت آور عید غدیر♨️

 

⁉️دقت کردین که برگزاری مراسمات عید غدیر، هر سال داره با شکوه تر از سال قبل میشه؟

 

⁉️می دونید علتش چیه؟

 

☀️حدیث های عجیبی درباره عید غدیر داریم که اگه همه ازش با خبر بشن، برای عید غدیر چوب حراج میزنند به دارایی شون و بی مهابا ریخت و پاش می کنند تا جایی که برای عید غدیر همه لباس نو میخرند و شب عید غدیر مردم از بس شربت و شیرینی میخورند از ایستگاه های صلواتی فراری میشن و روز عید غدیر هم، همه حتی اونایی که ماه رمضون بهونه میگیرند، روزه می گیرن 😄

 

👇مثلا حدیث های زیر :

 

🌺امام علی (ع) : خرج کردن یک درهم در این روز، پاداش 100هزار درهم در روزهای دیگر و حتّی‌ بیشتر دارد. (مصباح المتهجد، ج2، 757-758)

 

(یعنی روزهای عادی هر مقدار صدقه بدی یا به کسی کمک کنی ، 10برابرش بهت برمیگرده ولی روز عید غدیر این ثواب 100 هزار برابر میشه یعنی هر چی خرج کنی، یک میلیون برابرش بهت برمیگرده😱)

 

🌺امام صادق (ع) :«یکی از وظایف روز غدیر این است که مؤمن تمیزترین و گرانقدرترین جامه های خویش را بپوشد.»

 

🌺امام صادق (ع) :غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین)و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.(بحار ج6 ص 303)

 

🌺امام صادق (ع) :روز غدیر خم عید بزرگ خداست ، خدا پیامبرى مبعوث نکرده ، مگر اینکه این روز را عید گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان، روز عهد و پیمان و در زمین، روز پیمان محکم و حضور همگانى است . ( وسائل الشیعه ، 5: 224، ح .1 )

 

🌺 امام علی (ع):اگر کسی از آغاز دنیا تا پایانش، روزها را روزه و شب‌هایش را احیا بگیرد، به پای ثواب روزۀ این روز- اگر خالصانه باشد- نمی‌رسد. (مصباح المتهجد، ج2، 757-758)مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

 

🌺امام صادق (ع):عید غدیر روزی است که خداوند دو برابر تعداد رهاشدگان از آتش جهنم در ماه مبارک رمضان و شب قدر و شب عید فطر، از آتش جهنم رها می کند و گناه 60 سال را می بخشد. (بحار ج 94 ص119)

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنشر دهید و در ثوابش سهیم شوید👆🏻👆🏻👆🏻👌🏻👌🏻

 

ﺭﻭﺯﯼ ﺳﻠﻄﺎﻥ محمدﺧﺪﺍ ﺑﻨﺪﻩ ﺗﺼﻤﯿﻢ گرفت ﮐﻪیکی ازمذاهب ﺗﺸﯿﻊ ﯾﺎ ﺗﺴﻨﻦ ﺭابعنوانﻣﺬﻫﺐ ﺭﺳﻤﯽ ﮐﺸور ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ واعلامﮐﻨد. ﻗﺮﺍﺭ ﺷﺪ ﺍﺯﻋﻠﻤﺎﯼ شیعه ﻭ سنیﺩﻋﻮﺕﮐﻨدﮐﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﻨﺎﻇﺮﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.ﺩﻭﯾﺴﺖﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺷﯿﻌﻪ ﮐﻪ ﺁﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﺷﯿﻌﻪ ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ‏( ﺭﻩ ‏) ﺑﻮﺩ..ﺳﻠﻄﺎﻥ محمدﺧﺪﺍ ﺑﻨﺪﻩ ﺭﻭﯼ ﺗﺨﺖ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﺩﻭﺭ ﺗﺎ ﺩﻭﺭ ﻣﺠﻠﺲﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ. ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﺪ😁ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﻌﻠﯿﻦ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺯﯾﺮﺑﻐﻠﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭ رفتﮐﻨﺎﺭﺗﺨﺖﺣﺎﮐﻢﻧﺸﺴﺖ …ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﮔﻔﺖ : ﺩﯾﺪﯾﺪ ﺑﯽﺍﺩﺑﯽ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﯿﻮﻥ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ.ﺳﻠﻄﺎﻥ محمدﺧﺪﺍ ﺑﻨﺪﻩ ﻋﻠﺖ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽﭘﺮﺳﯿﺪ؟ ﻋﻼﻣﻪ ﺩﺭﺟﻮﺍﺑﺶ ﮔﻔﺖ:ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ص ﻓﺮﻣﻮﺩﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﺟﺎ ﺑﻮﺩﺁﻧﺠﺎ ﺑﻨﺸﯿﻨﯿﺪ .ﺳﻠﻄﺎﻥ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻑ مجلس ﮐﺮﺩﻭ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﺍﺳﺖ ..ﺑﻌﺪﯾﮑﯽ ﺍﺯ علماءﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ازعلامه حلی پرسید ﭼﺮﺍ ﻧﻌﻠﯿﻦﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺯﺩ هست؟ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﺑﻠﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺯﺩ ﻫﺴﺖ !!!!ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭼﺮﺍ؟😳ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ: در ﺭﻭﺍیتی ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ روزیﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺍﮐﺮﻡ‏(ﺹ‏)بعدازاینکه ﮐﻔﺶ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩه و ﻭﺍﺭﺩﻣﺴﺠﺪ ﺷﺪﻧﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺷﺎﻓﻌﯽ ﮐﻔﺶ ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺭﺍﺩﺯﺩﯾﺪ 😄.ﻣﻦ ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﻻﺑﺪ ﮐﻔﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺍﻫﻢ ﻣﯽﺩﺯﺩﻧﺪ!!!ﺷﺎﻓﻌﯽ ﻫﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻍﻣﯿﮕﻮﯾﺪ اﺻﻼً ﺍﻣﺎﻡ ﺷﺎﻓﻌﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﯿﺎ ﻣﺒﺮ نبوده است!

 

ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯿﮕویید؟ ﭘﺲ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻮﺩ.ﻣﺎﻟﮑﯽ ﻫﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﻟﮏ دویست ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪازﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﻮﺩ.ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ پس ﺣﻨﻒﺑﻮﺩ😅ﺣﻨﻔﯽ ﻫﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺻﻼً ﺣﻨﻒ ﺩﺭﺯﻣﺎﻥ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ نبوده.ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ ﺣﻨﺒﻞ ﺑﻮﺩﻩ . 😉ﺣﻨﺒﻠﯽ ﻫﺎﮔﻔﺘﻨﺪ ﺣﻨﺒﻞ هم ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﻧﺒﻮﺩﻩ است.ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ شمامی گوییدﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﻧﻪﺷﺎﻓﻊ ﺑﻮﺩﻩ ﻧﻪ ﻣﺎﻟﮏ ﻧﻪ ﺣﻨﻒ ﻭ ﻧﻪ ﺣﻨﺒل ﺩﺭﺳﺘﻪ؟😳علماءﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ همصداگفتند ﺑﻠﻪ ﻫﯿﭻ ﯾﮏ ﻧﺒﻮﺩه اﻧﺪ.

 

ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ: ﺟﻨﺎﺏ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚﺭﺍ ﺟﻌﻞ ﮐﺮﺩﻡ ، ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﮐﻪ ازﻋﻠﻤﺎﯼ ﺍﻫﻞ ﺗﺴﻨﻦﺍﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ امامان آنها ﺍﺻﻼًﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﻧﺒﻮﺩه اﻧﺪ.🍃ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺭﻡ ﺁﯾﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ درزمان پیامبرص ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ﻧﺒﻮﺩ؟ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﻠﻪ ﻋﻠﯽ ﺑﻮﺩ.ﻋﻼﻣﻪ ﺣﻠﯽ ﮔﻔﺖ: پسﮐﺪﺍﻡ ﻋﻘﻞ سلیم ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﮐﻪﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﻭﻟﯿﻦﻣﺴﻠﻤﺎﻥ، ﻭﺻﯽ ودامادﭘﯿﺎﻣﺒﺮ، ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻓﻀﺎﺋﻞ ﮐﻪ ﺩﺭﺯﻣﺎﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺳﻮﻝ ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭﻩ ی ﺩﯾﻦ ﺑﻮﺩه ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ ﻭﮐﺴﺎﻧﯽ را ﮐﻪ درﺯﻣﺎﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺳﻮﻝﻧﺒﻮﺩه اﻧﺪﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﯿﻢ . ⁉(ﻭَﺍﻟﺴَّﺎﺑِﻘُﻮﻥَﺍﻟﺴَّﺎﺑِﻘُﻮﻥَ ﺃُﻭﻟﺌِﻚَﺍﻟْﻤُﻘَﺮَّﺑُﻮﻥَ ﻓِﯽ ﺟَﻨَّﺎﺕِﺍﻟﻨَّﻌِﯿﻢِ )یاعلی مددی❤پیشاپیش دهه ولایت وعیدسعید غدیربرشماوخانواده محترم و برهمه مسلمین خصوصاً سادات مبارک❤🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺

 

 

مراسم بیعت مسلمانان با پیامبر و امیر المؤمنین علیه السلام ‏سه روز به طول انجامید و حتی بانوان با قرار دادن دست خود در ظرف بزرگ آبی که در سوی دیگر آن… بقیه در ادامه مطلب 👇 👇👇

کتب جدید با فرمت html از موسسه غدیر ( با تشکر و سپاس از تلاش این عزیزان )            لیستی از کتابهای بسیار مفید        …

بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

دو حادثه بسیار مهمّ و بزرگ در تاریخ اسلام رخ داد که از یکی رسالت و از دیگری امامت به وجود آمد. نخستین حادثه، نزول وحی بود که رسالت پیامبر(ص) را در برداشت. دومین حادثه، غدیر بود که امامت را به وجود آورد و در حقیقت ادامه رسالت بود. روز غدیر و امامت همان قدر اهمیت دارد که روز بعثت و رسالت.. بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

 

بررسی مسائل بازار در زمان حضرت علی (ع)

… بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇👇

 بسم الله الرحمان الرحیم    کتاب خدا در سوره مبارک حج، براي مسأله قرباني لطائف شگفت آوري بيان فرموده، به گوشه اي از آن دقائق و حقايق عنايت کنيد:  اين است احکام و مراسم و مناسک حج و هر که شعائر خدا را ـ که در اين مراسم تجلّي دارد ـ بزرگ شمارد، همانا اين بزرگداشت شعائر حق، از تقواي قلب است. شما را در چهار پايان تا رسيدن زمان قرباني سودهاست…

بقیه در ادامه مطلب 👇👇 👇👇

ماه ذی الحجه برای خودسازی خیلی مهم است ماه، ماه دعا است، ماه راز و نیاز با خدا است و یک قدری بیشتر نه فقط روز عرفه، نه فقط دهه اول اصلاً این ماه، ماه دعا، ماه رابطه، ماه خودسازی است .

در یک کلام (به قول بزرگان و عارفان )می توان گفت که می توان در این ماه راه صد ساله را یک ماهه طی نمود البته به شرطها و شروطها!

دهه محرم

واقعه عاشورا • اسیران کربلا • روزشمار واقعه عاشورا • روز عاشورا •نامه های کوفیان به امام حسین(ع) • واقعه عاشورا (از نگاه آمار)

امام حسین(ع)

دَهِه مُحَرَّم روزهای یکم تا دهم ماه محرم، اولین ماه سال هجری قمری است. در این ده روز و شب، شیعیان به مناسبتشهادت امام حسین(ع) و سایر شهیدان واقعه کربلا سوگواریمی‌کنند.

 

نام‌گذاری روزهای دهه محرم

 

روزهای بعد از دهه

 

جستارهای وابسته

 

پانویس

 

منابع

شماره تلفن تعبير خواب قم

  تعبیر خواب معتبر  تعبیر خواب معتبر

۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ حاج اقا مهدیزاده .قم هستن.خیریه دارن برا تعبیرخواب هدیه میگیره هرکس هرچقد دوس داره میده مبلغ نمیگه .تعجیل فرج صلوات..باخدا باش پادشاهی کن.

دارالاحسان حضرت فاطمه(س)خیرین گمنام تعبیرخواب.. شماره تلفن برای تعبیرخواب قم..شرایط تعبیرخواب..معبرخواب /جمع آوری کمک و نذورات خیرین گمنام

شبی در خواب سیدی را دیدم که قرار بود به شهر ما بیاید و همه مردم منتظر آمدنش بودنند براي تعبير خواب مي توانيد به آيت الله  در قم مراجعه يا با شماره تلفن( ۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ )معمولا روزها ساعت ۲ تا پنج بعدازظهر با ايشان تماس بگيريد.

اولین مطلب : در مورد تعبیر خواب که اگه یهو خواستین تعبیر خواب بکنید می تونید با این شماره در قم تماس بگیرین ۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸

کهیه کفاشی

«تعبیر خواب» به بخش‌های تلفن گویای تعبیر خواب گویا ازطریق شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ شنیدنی است.

اساتیدبزرگ اخلاق و عرفان در قیدحیات شیعه معرفی جلسات اخلاق و قرآن قم و استخاره با سلام هرکدوم از دوستان که آدرس و تلفن افرادی که تعبیر خواب-درمان بیماری های برای استخاره لطفا با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ و یا ۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ 

تعبیرخواب  ..شماره تلفن برای تعبیرخواب قم..شرایط تعبیرخواب..معبرخواب. اگر رسول الله لبت را بوسید یعنی زیاد صلوات بفرست. اگر مرده را دیدی

من هم عرض کردم معبران واقعی مثل آیت الله روحانی که در تعبیر خواب کم نظیرند(امام جماعت مسجد امام حسن عسکری قم).من عرض نکردم که هر کس شد بیاید

تعبیر خواب لطفاُ فقط با اس ام اس خواب خود را به فارسی بفرستید ,برای تعبیر تعبیر خواب ۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ (از شاگردان ایت الله ربانی). خواب‌هايي كه مي‌بينيم

تعبیرهای خواب‌ گویای راز که از ابتدای امسال و بر اساس یک فعالیت تعبیر خواب گویا ازطریق شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ شنیدنی است.

جامع ترین سایت مشاوره مذهبی سوالات شرعی تعبیر خواب 

۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ پاسخگويي سوالات شرعي مشاوره مذهبی جهت تعبیر خواب با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ تماس بگیرید . برچسب‌ها: تعبیر خواب بد خوب چگونه معبر قم تهران عالم صبح شب . انجام بدم بدهم بدهند کمک کفاره کفارات سوال نظرات قم تهران نزدیک ترین مرکز فقه رساله کتاب تلفنی تلفن

بایگانی برچسب: شماره تلفن تعبیر خواب قم. تعبیر خواب تلفن. برای مشاهده « تعبیر خواب تلفن » be ادامه مطلب مراجعه فرمائید … توضیحات بیشتر »

تعبیر خواب. سلام لطفاً يك شماره تلفن از كسي كه بتونه خيلي خوب و درست خوابها رو تعبير كنه بگذاريد . :نگران: مرسي از كتابهاي تعبير خواب كتاب ابن سيرين معتبر است. نكته قابل شما قم هستید؟ دلا غافل ز سبحانی چه حاصل

مراکز پاسخ‌گويي به سؤالات شرعي دفتر رهبری +شماره تلفن . ۰۲۸۱-۲۲۲۶۹۷۹٫ قم. دفتر مقام معظم رهبری: پاسخگویی عمومی پاسخگویی خواهران (مسائل اختصاصی

سوال باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، اگر مردی مسن خواب ببیند کسی که از دنیا رفته در خوابش از او بخواهد که با دخترش که بیوه است ازدواج کند، چه تعبیری دارد؟

اطلاعات بیشتر : آیا بر اساس کتابهای تعبیر خواب میتوان تعبیر مناسبی از من شماره تلفن آقایی در قم رو دارم(فکر کنم روحانی باشن)که میشه در

شماره تعبیر خواب از طریق پیامک,شماره تلفن تعبیر خواب در قم,شماره تلفن تعبیر خواب مشهد,شماره تلفن تعبیر خواب در تهران,شماره تلفن گویای تعبیر خواب,مراکز

و افزوده بر نشر آثار، مشاوره، استخاره با قرآ ن كريم و تعبير خواب را نيز ارايه مى دهد شايان ذكر است دانش استخاره همانند دانش تعبير خواب و علم اسماى الهى از علوم موهوبى و مرتبط با غيب عالم است كه ايمان به آدرس دفتر 

مرحوم شیخ فضل‌الله نوری می‌گوید: خوابی دیدم و برای تعبیر آن نزد مرحوم آخوند ملا فتح‌علی سلطان آبادی رفتم. همین که مقداری از خواب را برای ایشان نقل

تعبیرخواب تلفن همراه,تعبیرخواب تلفن خراب,تعبیر خواب تلفن شکسته,تعبیر خواب تماس گرفتن با تلفن,تعبیر خواب صدای زن در تلفن

1- در قضاوت تنها به علم خود تكيه نكنيم، بلكه از مجرم نيز اقرار بگيريم و با سؤال و جواب، منشأ جرم و روحيّات مجرم را براى همه روشن كنيم. «يا إِبْلِيسُ ما لَكَ»

2- اگر روحيّه تكبّر در شخصى پيدا شد، محيط وعواملِ ديگر، در هدايت او كارساز نيست. (ابليس در لابلاى فرشتگان و در محيط ملكوتى بود ليكن بخاطر لجاجت و تكبر آنگونه شد) «أَلَّا تَكُونَ مَعَ السَّاجِدِينَ»

3- برترى نژادى، يك فكر ابليسى است. خَلَقْتَهُ مِنْ صَلْصالٍ‌ …

4- بدتر از سجده نكردن، غرور وتكبّر در برابر فرمان خداست. «لَمْ أَكُنْ لِأَسْجُدَ»

5- بدتر از گناه‌كردن، توجيه گناه است. «خَلَقْتَهُ مِنْ صَلْصالٍ» (شيطان، گناه خود را توجيه كرد)

6- غرور و تكبر كه آمد، نور و روح الهى را در انسان نمى‌بيند. شيطان جسم خاكى بشر را ديد و حاضر به سجده نشد، در حالى كه دستور خداوند به سجده، به خاطر روح الهى او بود. «خَلَقْتَهُ مِنْ صَلْصالٍ»

7- دستور و فرمان‌هاى الهى سبب اجبار نيست. «لَمْ أَكُنْ لِأَسْجُدَ»

8- تكبر، بزرگى نمى‌آورد، بلكه سبب تحقير مى‌شود. «فَاخْرُجْ» سبب نابودى و محو عبادات قبل مى‌شود. «فَإِنَّكَ رَجِيمٌ»

9- اجتهاد و اظهار نظر در برابر فرمان و دستور روشن الهى، جايز نيست. در مقابل فرمان: «فَقَعُوا لَهُ ساجِدِينَ» جايى براى گفتار «خَلَقْتَهُ مِنْ صَلْصالٍ» نيست.

10- يك لحظه نافرمانى و تكبّر، سبب خروج ابدى شد. «إِلى‌ يَوْمِ الدِّينِ»

11- متكبّر همواره مورد لعنت الهى است. «عَلَيْكَ اللَّعْنَةَ إِلى‌ يَوْمِ الدِّينِ»

تفسير نور(10جلدى)، ج‌4، ص: 459

#هر_روز_با_قرآن_شروع_کنیم #نکته_ها_و_پیام_های_قرآنی #دانشجو#مذهبی#اسلامی#پسر#شیعه#جوان#قران_کریم #قرآن_کریم #قرآنی نکته : قاری آیات هزاع البلوشی است و آیات مربوط به سوره حجر است

واژه‏ى “دعا” به معناى خواندن و حاجت خواستن و استمداد است و گاهى مطلق خواندن از آن منظور است. دعا در اصطلاح، “خواستن حاجت از خداى متعال” است… بقیه در ادامه مطلب 👇👇👇

حرز معروف و سریع التاثیر برای هر درد و گرفتاری و خواسته

هر زندگی در این دنیا درگیر یک سختی، گرفتاری، مشکل و همین طور حاجت است که می خواهد در کوتاه ترین زمان به پاسخ خود از سوی الله متعال برسد؛ گاه این کم تحملی ها مشکل ایجاد می کند و قطعا فرد نمی تواند آن طور که باید و شاید ایمان خود را حفظ کرده و در مقابل وسوسه های شیطان رجیم مقاومت کند.

به همین منظور دعا خوانده می شود تا شر شیطان رجیم حفظ گردد؛ در ادامه ی این مطلب می توانید این حرز معروف و سریع التاثیر برای هر درد و گرفتاری و خواسته را فرا گیرید.

حرز معروف و سریع التاثیر برای هر درد و گرفتاری و خواسته

 

حرز معروف و سریع التاثیر برای هر درد و گرفتاری و خواسته,حرز دفع بیماری,حرز دفع جن,حرز دفع دشمن,حرز دفع چشم زخم,حرز دفع همزاد,حرز دفع بلا,حرز دفع سحر,حرز دفع شر,حرز دفع شیاطین,حرز دفع شیطان,حرز دفع جمیع آفات و بلیات بسیار بسیار مجرب,حرز دفع چشم,حرز دفع ترس,حرز دفع سحر و جادو,حرز دفع جمیع آفات وبلیات,حرز رفع مشکلات,حرز دفع طلسم,حرز برای رفع ترس,حرز برای رفع چشم زخم,حرز و دعاهای رفع بیماری و درد,حرز عظیم و سریع الاجابه طلب خواسته ها و حاجات,حرز مجرب و تضمینی در جهت طلب حاجات,ادعیه سریع الاجابه رسیدن به خواسته ها,

حرز معروف و سریع التاثیر برای هر درد و گرفتاری و خواسته

تَحَصَّنْتُ بِذِی الْمُلْکِ وَ الْمَلَکُوتِ وَ اعْتَصَمْتُ بِذِی الْعِزَّةِ وَ الْعَظَمَةِ وَ الْکِبْرِیاءِ وَ الْجَبَرُوتِ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَی

الْحَیَّ الَّذی لا یَنامُ وَ لا یَمُوتُ دَخَلْتُ فِی حِرْزِ اللهِ وَ فی حِفْظِ اللهِ وَ فِی اَمانِ اللهِ مِنْ شَرِّ الْبَرِیَّةِ اَجْمَعینَ

بسم الله الرحمن الرحیم بِحَقِّ کهیعص و حمعسق و بِحَقِّ اِیّاکَ نَعْبُدُ وَ اِیّاکَ نَسْتَعینُ فَسَیَکْفیکَهُمُ

اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیمُ و لا حول و لا قوة الا بالله العَلِیِّ العَظیمِ

زندگی نامه بزرگ شیعیان امام علی

مجموعه: زندگینامه بزرگان دینی 

حضرت علي ( ع ) نخستين فرزند خانواده هاشمي است كه پدر و مادر او هر دو فرزند هاشم اند . پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبدمناف است و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبدمناف مي باشد . خاندان هاشمي از لحاظ… فضائل اخلاقي و صفات عاليه انساني در قبيله قريش و اين طايفه در طوايف عرب ، زبانزد خاص و عام بوده است . فتوت ، مروت ، شجاعت و بسياري از فضايل ديگر اختصاص به بني هاشم داشته است . يك از اين فضيلتها در مرتبه عالي در وجود مبارك حضرت علي ( ع ) موجود بوده است . فاطمه دختر اسد به هنگام درد زايمان راه مسجدالحرام را در پيش گرفت و خود را به ديوار كعبه نزديك ساخت و چنين گفت : خداوندا ! به تو و پيامبران و كتابهايي كه از طرف تو نازل شده اند و نيز به سخن جدم ابراهيم سازنده اين خانه ايمان راسخ دارم . پرودگارا ! به پاس احترام كسي كه اين خانه را ساخت ، و به حق كودكي كه در رحم من است ، تولد اين كودك را بر من آسان فرما ! لحظه اي نگذشت كه ديوار جنوب شرقي كعبه در برابر ديدگان عباس بن عبدالمطلب و يزيد بن تعف شكافته شد . فاطمه وارد كعبه شد ، و ديوار به هم پيوست . فاطمه تا سه روز در شريفترين مكان گيتي مهمان خدا بود . و نوزاد خويش سه روز پس از سيزدهم رجب سي ام عام الفيل فاطمه را به دنيا آورد . دختر اسد از همان شكاف ديوار كه دوباره گشوده شده بود بيرون آمد و گفت : پيامي از غيب شنيدم كه نامش را علي بگذار … بقیه در ادامه مطلب…


 

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

مساله اوقات فراغت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد. آیات قرآن و همچنین احادیث و روایات به جا مانده از اهل بیت (علیهم السلام) مویّد این مساله است که اوقات فراغت در دین ما یک موضوع تعریف شده است . برای مثال خداوند خطاب به پیامبرش در آیه هفتم سوره انشراح می فرماید: « فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ » (پس چون فراغت‌ یافتى به طاعت درکوش) . این آیه بدان معناست که وقتی از کاری فراغت یافتی به کار مهم دیگری بپردازد. به عبارت دیگر اوقات فراغت در اسلام به رسمیت شمرده شده است ولی تاکید بر آن است که این اوقات طولانی نشود.

در این مجال به چند مورد اشاره می کنم؛ اولین نکته آن است که معصومین(علیهم السلام) در عین حال که به مساله اوقات فراغت توجه داشته و تاکید بر اهمیت آن داشته اند، فرموده اند که انسان در طول زندگی خود از این اوقات غافل نشود و آن را فراموش نکند. برای مثال حضرت امیر(ع) در تفسیر آیه ی شریفه «لا تنس نصیبک من الدنیا» می فرماید: چند چیز را در دنیا فراموش نکن؛ سلامتی، غذا، اوقات فراغت و تفریحات، جوانی و نشاط و بی نیازی ات را قدر بدان و فراموش نکن.

 

ناهنجاری های اخلاقی در پی تبعیض های غیرمنطقی والدینگاهی والدین به دلایل منطقی یا غیرمنطقی بین فرزندان شان تبعیض قائل می شوند. اعمال تبعیض بین فرزندان موجب کاهش اعتماد به نفس، منزوی شدن و کینه ورزی در آنها می شود. بسیاری از هنجاری های دوران کودکی، نوجوانی و به خصوص جوانی، ریشه در تبعیض والدین نسبت به فرزندان شان دارد. به این صورت که هرچه تبعیض ها شدیدتر شود، ضربات و صدمات روحی منتقل شده به فرزند مهلک تر و جبران ناپذیرتر می شود و به جهت ظهور کینه و حسد در یک فرزند نسبت به فرزند دیگر، زمینه برای بروز خصوصیات نامطلوب اخلاقی و رفتاری او و حتی تنفر از خواهر یا برادر او را فرهم می کند. چه بسا ناهنجاری های رفتاری و اخلاقی که طی آن، نه تنها خود فرد بلکه خانواده و اجتماع هم آسیب می بیند.مقایسه فرزندان با هم، ممنوعیکی از اشکال شایع تبعیض بین فرزندان و والدین ناشی از مقایسه کودکان و نوجوانان چه در جمع خانواده و چه با اعضای همسن و سال فامیل است که منجر به بروز سرخوردگی می شود.یعنی شکل ظاهری و هوش و استعداد کودکان گاه با هم مقایسه می شود و معمولا تعدادی از فرزندان متهم به کم هوشی و بی استعدادی می شوند و این زمینه ساز مشکلات جدی است که آینده فرزند را ممکن است تخریب کند.

سال گذشته  مقام معظم رهبری در پیامی به زائران بیت‌الله‌الحرام، ۶ مصداق امروزی آیین برائت از مشرکین و مستکبران را بیان فرمودند.

در بخشی از پیام معظم‌له آمده بود: آئین برائت که به ‌معنی بیزاری از همه‌ی بی‌رحمی‌ها و ستم‌ها و زشتی‌ها و فسادهای طواغیت هر زمان و ایستادگی در برابر زورگوئی و باج‌گیری مستکبران دوران‌ها است، یکی از برکات بزرگ حج و فرصتی برای ملت‌های مظلوم مسلمان است. امروز برائت از جبهه‌ی شرک و کفر مستکبران و در رأس آن امریکا، به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی است، به ‌معنی محکوم کردن کانون‌های تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر آمریکایی است، به‌معنی نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن است. به‌معنی محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش در منطقه‌ی حساس غرب آسیا و شمال افریقا است که رنج و مرارت ملت‌ها را به نهایت رسانده و هر روزه مصیبتهای سنگینی بر آنان وارد کرده است. به‌معنی بیزاری از نژادپرستی و تبعیض بر اساس جغرافیا و نژاد و رنگ پوست است، به‌معنی بیرازی از رفتار استکباری و خباثت‌آمیز قدرتهای متجاوز و فتنه‌انگیز دربرابر رفتار شرافتمندانه و نجیبانه و عادلانه‌ئی است که اسلام همه را به آن دعوت می‌کند.

یکی از مصادیق برائت از مشرکین که در پیام مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته بود، بیزاری از نژادپرستی و تبعیض بر اساس جغرافیا و نژاد و رنگ پوست، بود.

رژیم آمریکا و اذناب این رژیم بویژه صهیونیست‌ها، در زمره رژیم‌های آپارتاید و تبعیض نژادی قرار می‌گیرند؛ برای اثبات این گزاره کافی است به نمونه‌هایی از تضییع حقوق سیاهان و رنگین پوستان در خودِ آمریکا اشاره کنیم؛ تضییع حقوقی که بعضا خود را  در قالب جنایت ماموران دولتی آمریکا علیه سیاه‌پوستان نشان می‌دهد.«ماموران پلیس آمریکا یک مرد سیاهپوست غیر مسلح را پس از آنکه به اشتباه فکر کردند سلاحی به همراه دارد، به ضرب گلوله کشتند»؛ این عنوان خبری متداولی است که هرازچندگاهی بر روی خروجی رسانه‌های آمریکا و سایر نقاط دنیا قرار می‌گیرد؛ این اتفاق ناگوار و این جنایت ارتکابی توسط ماموران رژیم آمریکا به قدری رایج شده که از ضریب حساسیت آن کاسته شده است و اذهان عمومی در داخل آمریکا و افکار عمومی جهانیان گویی با این جنایتکاری ماموران آمریکایی کنار آمده‌اند!

شب قدر از شب‌های سرنوشت‌سازی است که می‌تواند به اندازه یک عمر 80 ساله در زندگی انسان تغییر و تحول  ایجاد کند، اظهار کرد: در روایات ما وارد شده است که در این شب از خداوند عافیت بخواهیم، این عافیت می‌تواند ما را به دینی که خدا از آن راضی است در دنیایی که ادیان و عرفان‌های کاذب در آن موج می‌زند، هدایت کند. حضرت زهرا (س) مادری بود که از مهربانی‌های ایشان داستان‌های متعددی روایت شده است با این حال این مادر مهربان بعدازظهر روزی که شب قدر بود، فرزندان خود را می‌خواباند و در شب قدر با پاشیدن آب بر صورتشان، آنها را بیدار نگاه می‌داشت، زیرا نفس بیدار ماندن در این شب بسیار مهم است. 

مادرانی که به تربیت دینی کودکان خود علاقه دارند در این شب با تهیه غذای سبک و مقوی به بیدار ماندن فرزندان خود کمک کنند متأسفانه برخی مادران به دنبال این هستند که فرزند خود را بخوابانند تا به اعمال خود راحت‌تر برسند اما بیدار ماندن در این شب برای کودکان هم مهم است.

عالم به سه قسم جسم، خیال و عالم عقل تقسیم می‌شود، بسیاری از افراد توهم خداپرست بودن را دارند اما وارد عالم عقل و حقیقت نشده‌اند، مدل خداپرستی که اکنون بین برخی افراد وجود دارد این‌گونه است. مادران نقش تربیتی مهمی در فعال کردن عالم عقل و حقیقت کودکان خود دارند و با بیدار نگاه داشتن فرزند خود در شب قدر به او کمک می‌کنند تا عالم عقل و حقیقت فرزند خود را فعال کند؛ این فعال شدن یک عطای الهی است.

 

گفتمش: این ویروس تا کی در کشور ما می ماند؟

📖 گفت:أَيَّامًا مَّعْدُودَاتٍ  چند روزی بیش نیست.(بقره آیه ١٨٤) 

✨گفتمش: برای در امان ماندن از آسیب کرونا چه باید کنیم؟

📖 گفت: وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ ﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺘﺎﻥ بمانید ﻭ ﺁﺭﺍم ﮔﻴﺮﻳﺪ ، (احزاب آیه٣٣)

📖بُيُوتًا آمِنِينَ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎی امن و ﺍﻳﻤﻦ (حجر آیه ٨٢)

✨ گفتم: گویا راه پیشگیری از این بیماری رعایت بهداشت است برای رعایت بهداشت فردی چه کنیم؟

📖 گفت: فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ 

ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﻳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﻳﻴﺪ (مائده آیه ٦)

✨گفتم: لباسهایمان هم می تواند ناقل بیماری باشد آن را چه کنیم؟

📖 گفت: وَثِيَابَكَ فَطَهِّرْ ﻭ ﺟﺎﻣﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﭘﺎﻙ وتمیزﻛﻦ ،(مدثر آیه٤)

ویروس کرونای انسانی جدید اواخر سال ۲۰۱۹ و در شهر ووهان (Wuhan) در کشور چین کشف شد. این ویروس بسیار مسری به‌سرعت عده زیادی را مبتلا کرده است، به صورتی که سازمان جهانی بهداشت (WHO)، به علت شیوع گسترده آن، در کل سیاره زمین وضعیت اضطراری اعلام کرد. از آنجا که هنوز واکسن یا درمانی برای ویروس کرونا کشف نشده است، بهترین راه مقابله با آن پیشگیری است. در این مقاله کودکت، درباره علائم ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن صحبت خواهد شد.

کرونا ویروس (Coronaviruses) به گروه بزرگی از ویروس‌ها گفته می‌شود که می‌تواند باعث بیماری خفیفی مانند سرماخوردگی تا بیماری شدیدی مانند سارس شوند. اما ویروس کرونای جدید، که  گفته می‌شود از خفاش به انسان منتقل شده است، می‌تواند باعث بیماری شدید و حتی مرگ افراد شود.

طبق گزارش‌های اخیر، بیش از ۱۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که حداقل ۲۵۰ نفر آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. این ویروس به‌راحتی از راه تنفس منتقل می‌شود و همین موضوع کنترل آن را دشوار کرده است. کشور چین، برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، کل شهر ووهان را در قرنطینه قرار داده است.

قدم اول در راه انتخاب صحیح این است که رمان های عاشقانه و فیلم های رمانتیکی که تا بحال دیده اید را فراموش کنید . انتخاب همسر باید با دقت و توجه فراوان صورت بگیرد و برای این کار باید عاقلانه و بدون هیچ عجله ای تمام جوانب را بسنجید و سپس همسر خود را انتخاب کنید.

بهتر است ابتدا با دید عاقلانه ای به قضیه انتخاب همسر بنگرید و سپس عاشق شوید اما ما نمی خواهیم بگوییم که قبل از ازدواج عاشق نشوید! اگر عاشق کسی شوید و بعداً متوجه شوید که او برای همسری شما مناسب نبوده؛ با شکست سنگین عاطفی مواجه خواهید شد و شاید شما عاشق کسی شوید؛ ولی او عاشقتان نشود!

1. مرحله اول :خودتان را درست بشناسید و دلیل ازدواج خود را مشخص کنید و این سوالات را از خود بپرسید :آیا به علت وضعیت مالی ، چهره و یا شخصیت طرف مقابلتان می خواهید با اوازدواج کنید؟ و یا صرفا برای اینکه از خانه پدری فرار کنید؟ خودشناسی سبب تعیین هدف و برنامه ریزی برای زندگی می شود .

2.مرحله دوم :همسر آینده تان را بر اساس خواسته ها و موقعیت فعلی خود تصور کنید. کسی که خواهان زندگی با یک فرد تحصیل کرده هنردوست است، بهتر است خود نیز تحصیل کرده و هنر دوست باشد.

3. مرحله سوم: معیارهای اولیه برای همسریابی انتخاب کرده و آنها را آزمایش کنید. رایجترین معیارها (تفاوت سن، تفاوت قد، تفاوت ظاهر، تفاوت تحصیلات، تفاوت طبقاتی، تفاوت قومی، تفاوت زبانی و در نهایت تفاوت دینی) هستند.

4. مرحله چهارم :اجتماعی باشید تا تا دایره ی انتخاب های خود را وسیع تر کنید . محیط کار، تحصیل یا تفریح خود را به گونه ای انتخاب کنید که حداکثر احتمال ممکن را برای دیده شدن توسط همسر احتمالی آینده تان به شما بدهد.

به عنوان مثال کسی که می خواهد با یک موسیقیدان ازدواج کند، یا در کلاسهای متعدد موسیقی شرکت می کند یا عضو انجمنی می شود که موسیقی دانان معمولا عضو آن می شوند. و یا اینکه خصوصیت اصلی همسر آینده تان را به نزدیکان و دوستان بگویید اگر آنان با چنین کسی در آینده برخورد کردند شما را به او معرفی کنند.

5. مرحله پنجم :وقتی با کسی به قصد ازدواج دوست شدید یا از او خواستگاری کردید، فکرتان فقط مشغول ظواهر امر (مانند کافی شاپ رفتن و کادوهای رمانتیک دادن یا نحوه چای آوردن عروس خانم موقع خواستگاری و مراسم عروسی) نباشدو عاقلانه فکر و رفتار کنید.

6. مرحله ششم :شناخت بهتر همسر احتمالی تان از طریق برقراری ارتباط کلامی یا غیر کلامی می باشد. شما می توانید با معاشرت در دوران نامزدی و یا پرسش سوالات اساسی در طول جلسات خواستگاری ، صحبت نمودن با طرف مقابل و… شناخت زیادی از او به دست آورید.مشاوره تلفنی مذهبی رایگان

7.مرحله آخر :جمع بندی وضعیت وگرفتن تصمیم نهایی است. تمام نظرات و تفکرات را کنار هم بچینید و جنبه های مثبت و منفی ازدواج با این فرد را کنار هم مقایسه کنید و سپس با ارزیابی درست آن ها تصمیمتان را به والدینتان اعلام کنید.

نکته مهم انتخاب

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی شماست. پس انتخابی هوشمندانه داشته باشید و با در نظر گرفتن تمام جوانب همسر خوب و مناسب برای خود انتخاب کنید .

مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هاست و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس، پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مظهر اراده ملی است.

 

«طلوع فجر صادق»، ابتدای وقت نماز صبح و «طلوع آفتاب» انتهای وقت آن است و زمان واقع در بین این دو طلوع را «بین الطلوعین» می‌نامند.قرآن کریم با عبارت «وَ سَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْس‏»[1] تسبیح خدا در این زمان را توصیه کرده و روایات فراوانی نیز در زمینه عبادت در «بین الطلوعین» وجود دارد که در برخی از آنها اذکار و عبادات ویژه‌ای هم پیشنهاد شده است:1. پیامبر اکرم(ص): «هر کس از طلوع صبح تا طلوع آفتاب در مصلّاى خویش بنشیند و به تعقیب نماز مشغول باشد، خداوند او را از آتش دوزخ محفوظ دارد».[2]2. رسول خدا(ص): هر کس هنگام صبح، هفت بار این آیات را بخواند، در آن روز از بلاها محفوظ باشد: «فَاللهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ ارْحَمُ الرَّاحِمینَ،[3] انَّ وَلِیِّى‏ اللهُ الَّذى‏ نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّى الصَّالِحینَ،[4] فَانْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِى‏ اللهُ لا الهَ الَّا هُوَ، عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیم[5]»؛[6]‏

پس [در هر حال] خداوند بهترین حافظ و مهربان‌ترین مهربانان است، ولىّ و سرپرست من‏ خدایى است که این کتاب را نازل کرده و او همه صالحان را سرپرستى می‌کند، پس اگر آنها [از حق] روى بگردانند [نگران مباش] بگو: خداوند مرا کفایت می‌کند، هیچ معبودى جز او نیست بر او توکّل کردم و او صاحب عرش بزرگ است.



از اینجا عضو شوید!!

رمز را فراموش کردید؟

تجمل گراخانوادهخواستگارمذهبی

سلام,من دختری22ساله ازیک خانواده مذهبی ساده زیست شادواهل علم و تحصیلم که یک ماهه باآقایی که همکلاسی دوست صمیمی من درکلاس زبان هست آشناشدم,مادوباردرکلاس دیسکاشن هموملاقات کردیم وبعدبصورت گروه اینترنتیمتن کاملمشاوره تلفنی مذهبی رایگان

توسط aynaz درازدواج · پاسخ 2332 روز 13 ساعت قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

کانون مشاوران ایران

© tribuneazad.ir 2019. All rights reserved.
تمام حقوق برای تریبون آزاد محفوظ است انتشار با ذکر منبع مجاز است

مشاوره تلفنی مذهبی رایگان
مشاوره تلفنی مذهبی رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *