مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

 
helpkade
مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی
مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

درس خواندن برای کنکور در تمامی ساعات شبانه روز صورت می پذیرد. بسیاری از دانش آموزان حتی در نیمه شب و… ممکن است دچار مشکل شوند و یا با سوالاتی مواجه شوند. به همین دلیل مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی می تواند به آنان کمک کند تا بتوانند در هر زمان که مایل بودند، بتوانند به خوبی به مشکلات خود فائق آیند.

این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی و مشاوره تلفنی ، مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کنکور سراسری ، مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کنکور ارشد و مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی دکتری با رتبه های برتر اختصاص داده ایم.

 

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور شامل چه مواردی می باشد؟

در مشاوره کنکور ارشد چه مواردی را می توان با استفاده از مشاوره به دست آورد؟مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

آیا می توان با استفاده از این مشاوره برای برنامه ریزی اقدام نمود؟

 

 

جهت برقراری ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی و دریافت مشاوره تلفنی با رتبه های برتر در تمامی مقاطع با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

یادگیری هر یک از دانش آموزان با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل نیاز به مشاوره برای هر فردی می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال برخی از دانش آموزان ممکن است احساس بی انگیزگی کنند و به دلیل اینکه زمان نقش بسیار تعیین کننده ای در موفقیت این افراد دارد.

به همین دلیل دریافت مشاوره و برنامه ریزی برای آنان بسیار الزامی است.

بسیاری از دانش آموزان به دلیل عدم آشنایی با نحوه تست زنی ممکن است با وجود مطالعه بسیار زیاد، اما باز هم نتوانند به خوبی تست بزنند.

به همین دلیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری کمک می کند تا بر فنون تست زنی تسلط پیدا کنند.  

از دیگر خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کمک به حل سردرگمی های مختلفی است که دانش آموزان در رابطه با مشکلات و نحوه آموزش مباحث درسی با آن ها روبه رو می شوند.

فنون مطالعه و درس خواندن برای هر یک از دروس متفاوت است. به همین دلیل، لازم است برای مطالعه از فنون هر یک از این موارد به خوبی اطلاع دقیق یابند که می توانید در این رابطه مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید ! .

برخی از متقاضیان ممکن است با  داشتن مشکلاتی همچون عدم ثبت نام و انتخاب رشته  مایل به کسب اطلاعات در رابطه با ثبت نام، اعلام نتایج و غیره باشند.

این قبیل از افراد می توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش به کسب اطلاعات بیشتری بپردارند و یا هرگونه مشکل خود را با مشاورین ما مطرح نمایند تا پاسخ مناسبی را دریافت کنند.

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی از دبیرستان تا دکتری به ارائه خدمات در تمامی ساعات می پردازد.

 

 

برخی از داوطلبان ممکن است این گونه تصور کنند که به دلیل شرکت در کنکور سراسری و کسب مؤفقیت می توانند در کنکور ارشد نیز به همان صورت مؤفق باشند.

اما آنچه ما در مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به کلیه داوطلبان تاکید می کنیم این است که هر کنکور شرایط خاص خود را برای قبولی دارد.

قبولی در مقطع دکتری بسیار سخت از سایر مقاطع است. به دلیل اینکه ظرفیت پذیرش در این دوره از سایر مقاطع کمتر است.  مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی به تمامی افرادی که مایل و علاقه مند به قبولی در رشته مورد نظر هستند، کمک می کند تا برای کسب اطلاع از جمع آوری رزومه مورد نظر خود با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

از دیگر خدمات ارائه شده در مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روز، مشاوره قبولی در آزمون تافل است.

زیرا دارا بودن مدرک زبان برای کلیه افراد مایل به قبولی در دکتری الزامی است. نحوه مطالعه و همچنین افزایش مهارت برای کسب مدرک زبان می تواند موجب مؤفقیت این دسته از افراد شود تا بتوانند به به راحتی در کمترین زمان مدرک زبان خود را دریافت کنند.

یکی از موانع و یا مواردی که کلیه داوطلبان لازم است از آن به خوبی عبور کنند، مصاحبه دکتری 99 است.

اطلاع دقیق از کلیه سؤالات در رابطه با مصاحبه آزمون دکتری کمک می کند تا کلیه داوطلبان بتوانند به خوبی در جلسه مصاحبه حضور یابند.

قطعاً نوع و نحوه سؤالات مطرح شده در این نوع مصاحبه متفاوت است. به همین دلیل، اطلاع از سوالات مصاحبه امری لازم است.

 

 

بهترین ها در هر نوعی و همچنین در هر زمانی می تواند به مؤفقیت ما کمک نماید. زمانی که شما با استفاده از مشاوره تلفنی با رتبه های برتر در ارتباط باشید، می توانید از تجربه آن ها برای مؤفقیت استفاده کنید.

به عنوان مثال، نفر اول کنکور و یا فردی که رتبه تک رقمی را کسب کرده می تواند در رسیدن به مؤفقیت شما را یاری دهد. 

ما در مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی امکانی را برای داوطلبان عزیز قرار داده ایم که بر حسب زمان های تعیین شده در طول هفته بتوانند از طریق مشاوره تلفنی با رتبه های برتر ارتباط برقرار نمایند و کلیه سوالات خود را از رتبه های برتر در هر مقطع و همچنین هر رشته بپرسند.مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

برای برقراری ارتباط با مشاوره تلفنی با رتبه های برتر می توانید با مشاره های مندرج در وب سایت در هر نوبت از شبانه روز که مایل باشید تماس حاصل فرمایید.

مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. 

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی برای تمامی رشته ها و کنکور های آزمایشی و حتی مشاوره دانشگاهی است و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای مراجعین قرار داده نشده است. حتی علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای، کلیه مشاورین و متخصصین ما در ارائه خدمات مربوط به ثبت نام ، انتخاب واحد و پاسخ به سوالات شما در رابطه با انتقالی ، قوانین و غیره در خدمت شما هستند. 

 

مشاورین ایران تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی با مدارک متفاوت در خدمت شما هستند. به عنوان مثال، در برخی از موارد که داوطلبان سوالاتی در رابطه با رشته تحصیلی تخصصی و یا گروه آزمایشی خاصی دارند، قطعاً فردی در این زمینه می تواند به او کمک نماید که همین رشته را تحصیل کرده و مؤفق هم باشد. بنابراین، یک بخش می تواند مشاورین تحصیلی باشد و بخش دیگر به حوزه های تخصصی تقسیم شود.

 

هزینه مشاوره تحصیلی کنکور برای یک ساعت تلفنی چقدر است؟

آیا می توان با استفاده از تماس تلفنی با مشاورین برنامه ریزی بلند مدت برای مطالعه نمود؟

چگونه می توانم با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی به کارنامه های رتبه های برتر دست یابم؟

آیا می توان در کنار تحصیل نسبت به گذارندن خدمت سربازی نیز اقدام نمود؟

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور انسانی شامل چه فرآیندی است ؟

بهترین ساعت مطالعه در طول روز چه ساعاتی است؟

سوالاتی که در استخدام از داوطلبان پردسیده می شود شامل چه سوالاتی است؟

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنی دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت برقراری ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی و دریافت مشاوره تلفنی با رتبه های برتر در تمامی مقاطع با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد 98

مشاوره خانواده 24 ساعته

مشاوره تضمینی کنکور 98

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تلفنی با رتبه های برتر

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی برای تمامی مقاطع تحصیلی از دبستان گرفته تا دانشگاه ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره استفاده کنید و این بهترین مزیت آن است.

بله صددرصد. جهت استفاده شما دوست عزیز از تجربه های رتبه های برتر از این قبیل افراد نیز در این مشاوره بهره گرفته می شود.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مشاوره تلفنی و روانشناس تلفنی یکی از مراکزی است که در شرایط اورژانسی بسیار حائز اهمیت است در مقالات گذشته ماهیت کلی از روش مشاوره دادن دکتر مشاور تلفنی و مشاوره غیر حضوری داده ایم حال قصد داریم به روند کاری مشاور خانواده تلفنی و مشاوره ازدواج تلفنی بپردازیم.

در مرکز مشاوره تلفنی مشاوری که به عنوان مشاور تلفنی در حال پاسخگویی به شماست به تکنیک هایی جهت ارائه مشاوره تسلط دارد زیرا ممکن فردی در شرایط بسیار اورژانسی تماس بگیرد و نیاز است در آن لحظه بهترین راه حل ممکن از سمت مشاوره ارائه شود

 

 

در زمینه ی مشاوره تلفنی خانواده در زمینه های اختلافات زناشویی ، روابط آشفته ی والدین با نوجوان و یا کودک خود، مشکلات بین فردی تماس بگیرند و بی شک ممکن است مشاور به شما پیش نهاد کند که حتما به صورت حضوری به حل مشکل خود بپردازید.مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

در یک سری از موارد افراد نمی دانند به صورت دقیق نیاز است نسبت به مشکل پیش آمده به کدام دکتر روانشناس و با چه تخصصی مراجعه کنند و از طریق دکتر روانشناس تلفنیآگاه می شوند نیاز است به چه کسی مراجعه کنند.

 

 

در زمینه ی مشاوره تلفنی ازدواج نیز روال به همان صورت است بی شک ازدواج موضوع بسیار مهم و حساسی است که باید طی جلسات مداوم و به همراه کلاس های آموزشی و تست ها به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرید.

اما ممکن است یک مشورت با دکتر تلفنی باعث شود شما نسبت به تصمیم خود در زمینه ی ازدواج کمی تامل کرده و با آگاهی بیشتری وارد رابطه و یا ارتباط عاطفی خود را ادامه دهید.

توجه داشته باشید اگر شما با بهترین مشاور تلفنی و بهترین مرکز مشاوره تلفنی هم در زمینه ی ازدواج در ارتباط باشید بی شک به صورت حضوری در روند امری به این مهمی بسیار بهتر است. زیرا مشاور تلفنی هیچ تصویری از شما ندارد و نمی تواند تشخیص های مشکلات فردی را به راحتی انجام دهد و حضور شما شرایط را بسیار هموارتر می کند.

در موارد دیگری که یک روان شناس تلفنی می تواند به شما کمک کند این است که ممکن است گاهی افراد نسبت به رفتن به مشاور مقاومت کنند و حاضر نباشند برای مسائل موجود به مشاور مراجعه کنند در این صورت مشاورین تلفنی می توانند از مقاومت فرد کاسته و او را متقاعد کنند که از یک متخصص در زمینه ی مشکل خود کمک بگیرد.

مشاوره تلفنی و مراکز مشاوره تلفنی به صورت مجزا در تمام زمینه های روانشناسی مشاوره می دهند. مثل ( خانواده ، ازدواج ، نوجوان ، شغلی ، تحصیلی ، کودک …)

که در هرکدام طی دوره های مشخص مشاوره ی تلفنی شبانه روزی و 24 ساعته تحت آموزش بوده اند .

 

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی

کد: 139802073636010571

دوشنبه 9 اردیبهشت 98، 09:19

دوشنبه 98/2/09،

تهران

, (اخبار رسمی):
خدمات مشاوره تحصیلی کنکور شامل چه مواردی است؟ در صورت مشاوره با مشاوران کنکور ارشد به چه اطلاعاتی می‌توان دست یافت؟ آیا می‌توان با مشاوره گرفتن نسبت به برنامه‌ریزی اقدام کرد؟

یادگیری هر یک از دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل نیاز به مشاوره برای هر فردی نیز می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی از دانش آموزان ممکن است احساس بی‌انگیزگی کنند و چون زمان نقش بسیار تعیین کننده‌ای در موفقیت این افراد دارد، به همین دلیل دریافت مشاوره و برنامه‌ریزی برای آنان مهم است.

بسیاری از دانش آموزان به دلیل عدم آشنایی با نحوه تست زنی ممکن است با وجود مطالعه بسیار زیاد، باز هم نتوانند به خوبی تست بزنند. به همین دلیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بر فنون تست زنی تسلط یابند و بتوانند به خوبی بر تمامی مطالبی که مطالعه کرده‌اند، مسلط شوند.مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

از دیگر خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی، کمک به حل سردرگمی‌های مختلفی است که دانش آموزان در رابطه با مشکلات و نحوه آموزش مباحث درسی با آن روبه‌رو می‌شوند. فنون مطالعه و درس خواندن برای هر یک از دروس، متفاوت است به همین دلیل لازم است برای مطالعه نسبت به فنون درس خواندن اطلاعات کافی به دست آورد که برای این منظور می‌توان از مشاوره تحصیلی رایگان استفاده کرد.

از جمله خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه‌روزی می‌توان به مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کنکور ارشد و مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا اشاره کرد. لازم به ذکر است که هر چه سن بالا می‌رود، انرژی هم کمتر می‌شود. همچنین تاهل و افزایش مسئولیت نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث شوند متقاضیان نتوانند به خوبی از عهده مطالب درسی خود برآیند. در این شرایط بهتر است برنامه‌ریزی منظم انجام گیرد و به انسجام لازم برای مطالعه درس و همچنین زندگی شخصی هم توجه شود.

فرآیند انتخاب رشته در مرحله کارشناسی ارشد نیز، سختی‌ها و حساسیت‌های خاص خود را دارد. با توجه به اینکه در این مرحله تعداد انتخاب‌های افراد محدودتر است، انتخاب درست و اصولی می‌تواند موجب موفقیت و یا عدم موفقیت شود. در این راستا، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین از جمله خدماتی است که برای افراد تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مشاوران و متخصصان ایران تحصیل به شماره‌ 9099072952 تماس از سراسر کشور (استان تهران) حاصل کنند. پاسخگویی از ساعت 8 صبح الی 12 شب و حتی در ایام تعطیل هم انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

علم و آموزش

محله بیمه، خیابان شهید مسعود آزمون نیا(بیمه 2)، بزرگراه شهید امیر سرلشگر حسین لشگری(مخصوص کرج)، پلاک 31، طبقه همکف

[email protected]

Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

برای اعلام خرابی تماس و ارتباط با مشاور از طریق تلفن همراه با شماره

021 – 42258

تماس حاصل فرمایید

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب

حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

با یک تماس آگاهانه عمل کنید

جهت مشاوره درباره “سوالات تحصیلی، مشکلات خانواده، شغل یابی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت، نظام وظیفه، مشکلات حقوقی و …” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

هرچقدر سواد و آگاهی عمومی بیشتر می شود، آدم ها بیشتر به این باور دست پیدا می کنند که برای تصمیم گیری های موفق و کم هزینه، افزایش کیفیت زندگی، حل مشکلات و تعارض ها، گذر از بحران های زندگی، انتخاب های مهمی مثل انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، ازدواج، فرزندآوری، طلاق، مهاجرت، راه اندازی یک کسب و کار و… نیازمند خدمات روانشناختی و مشاوره ای اند.

به همین دلیل در سراسر جهان و حتی کشور ما که تا همین چند دهه پیش بسیاری از شهروندان مراجعه به روانشناس را مخصوص دیوانه ها می دانستند، استفاده از خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره تلفنی و مشاوره تلفنی شبانه روزی ، روز به روز بیشتر می شود.

استقبال بالای مردم از مشاوره های تلفنی این سؤال را برای عده زیادی ایجاد کرده است که مشاوره های غیرحضوری ای مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین به چه دلیل طرفدار دارند و مزایای آن ها چیست؟

از آنجایی که در عصر ما سبک زنگی بسیار تغییر کرده، آدم ها نسبت به گذشته مشغول تر شده اند و بسیاری از ما فرصتی برای جلسات مشاوره حضوری نداریم. اما همه می توانند تلفن را بردارند و برای مشاوره گرفتن و دریافت راهکار، با یک مشاور متخصص گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

به علاوه مشاوره تلفنی بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است و می تواند در لحظه راهگشا و مفید باشد. ما در لحظات بحران فرصتی برای وقت گرفتن از یک مرکز روانشناسی و مشاوره نداریم اما می توانیم به راحتی و فقط به واسطه یک تماس تلفنی مشاوره بگیریم. مشاوره تلفنی شبانه روزی یعنی عده ای روانشناس و مشاور، در هر لحظه از شبانه روز پاسخ گوی ما و دغدغه هایمان هستند.

جهت مشاوره درباره “سوالات تحصیلی، مشکلات خانواده، شغل یابی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت، نظام وظیفه، مشکلات حقوقی و …” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

در مشاوره تلفنی اطلاعات تماس محرمانه می مانند، مکالمه راحت و بدون محدودیت است، در زمان صرفه جویی می شود، و هر کسی در هر نقطه ای از کشور، حتی در شهرها و روستاهایی که خالی از مراکز مشاوره ای هستند، می تواند با مشاوران متخصص خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت و… تماس بگیرد.

اگر به دنبال استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. کافی است تلفن را بردارید و با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

این مشاوران در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، حقوقی، کسب و کار، اختلالات روانی، ازدواج، طلاق، اعتیاد، خیانت، کودک، نوجوان، مهاجرت و… به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.

خدمات مشاوره ای هم مثل سایر خدمات، در صورتی که رایگاه باشند، با استقبال بیشتری مواجه می شوند. آیدانیتو هم این فرصت را برای مخاطبانش فراهم کرده است که در شرایطی از مشاوره تلفنی با موبایل رایگان استفاده کنند.

کافی است که با استفاده از تلفن همراه و با شماره 42258-021 تماس بگیرید. در این صورت می توانید به مدت 5 دقیقه، بدون پرداخت هیچ هزینه ای با یکی از مشاوران آیدانیتو صحبت کنید.

بعد از 5 دقیقه گفت و گوی آنلاین، پیامکی برایتان ارسال می شود و لینکی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.

مهم ترین حوزه های خدمات مشاوره تلفنی در آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

یکی از بهترین خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی ، مشاوره تحصیلی است که به شما این امکان را می دهد که کلیه ی سوالات خود را در زمینه برنامه ریزی درسی، یافتن بهترین منابع برای قبولی در آزمون ها، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته، نتایج آزمون ها، رده بندی و انتخاب بهترین دانشگاه، روش ها اخذ بورسیه، اسکولارشیپ از بهترین دانشگاه های سراسر دنیا و … با یک مشاور تحصیلی با تجربه در میان بگذارید و بدون گرفتن وقت مشاوره و هدر دادن وقت بخاطر ماندن در ترافیک، در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را به دست بیاورید.

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد یک جامعه است و سلامت آن تضمین کننده سلامت اعضای جامعه است.

خانواده درمانی این روزها از همیشه بیشتر اهمیت پیدا کرده است. هر کدام از ما ممکن است در محیط خانواده با مشکلاتی مواجه شویم. معضلاتی مثل مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان، بحران های افراد سالمند خانواده و….

مشاوره تلفنی خانواده کمک می کند تا مشکلات کوچک بزرگ نشوند و خانواده به علت عدم آگاهی از راهکارهای حل چالش ها از هم نپاشد.

مهاجرت از مباحث داغ همیشگی است چرا که بیشتر افراد معتقدند برای رسیدن به آرمان هایشان لازم است که شرایط جدیدی را تجربه کنند و رویاهایشان را با دست خودشان بسازند. اما شاید آنچه تصور ما بر آن است، بهترین انتخاب نباشد چرا که دنیای واقعیات با دنیای تصورات بسیار متفاوت است و به نظر منطقی نیست که تصمیم های مهم را بر پایه ای غیر از واقعیت بنا کنیم.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مهاجرت، حتما اطلاعات لازم را در زمینه مباحث قانونی مهاجرت، شرایط زندگی، شرایط تحصیلی، اخذ بورسیه، هزینه های زندگی، شرایط شغلی، مکان زندگی، مالیات، بیمه و … کسب کنید. مشاوران آیدانیتو به شما در این امر کمک خواهند کرد.

در ادامه مطالعه مقاله مشاوره تلفنی رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا یک موضوع فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ آیا برای انتخاب رشته تحصیلی مورد نظرتان مردد هستید؟ برای راه اندازی یک کسب و کار نیازمند اطلاعات اید؟ قصد مهاجرت دارید؟ از قوانین سربازی بی خبرید؟

 با مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

  

جهت مشاوره درباره “سوالات تحصیلی، مشکلات خانواده، شغل یابی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت، نظام وظیفه، مشکلات حقوقی و …” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

مشاوره خانواده تلفنی
خانواده اولین نهادی است که هر انسانی با آن مواجه می شود و روابط در…

استفاده از خدمات مشاوره ای برای جلوگیری از خودکشی

مشاوره خودکشی
احتمالاً اکثر آدم های سالم فکر می کنند که خودکشی مشکلی را حل نمی کند اما…مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره کودک تلفنی رایگان

مشاوره کودک تلفنی رایگان
در این مقاله به بحث های روانشانسی مربوط به دوران کودکی پرداخته…

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

9099072840

تماس از تلفن ثابت 9099072840

www.bartarangroup.com

برای مشاوره با گروه مشاوره ای علمی و آموزشی برتران و رتبه برتران در تمامی زمینه های مشاوره ای قید شده در سایت می توانید از طریق گفتگوی آنلاین و همچنین مرکز تماس به کارشناسان متصل شوید پاسخگویی شبانه روزی با مشاوران متخصص و رتبه برترهای دانشگاه ها با سامانه برتران در ارتباط باشید تا از مزایای گروه مشاوره برتران به صورت مشاوره تلفنی و با تعیین وقت قبلی برای مشاوره حضوری بهره‌مند گردید. همچنین می توانید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود فرآیند مشاوره ای برای ما ارسال نمایید.گروه مشاوره برتران با تکیه بر روش های نوین آموزشی و پشتوانه علمی موسسه و مشاوران برتر همواره در تلاش است بهترین ها برای شما سروران محقق گردد.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

 

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام 

 

سامانه گروه مشاوره برتران علمی ترین مرکز مشاوره در زمینه های تحصیلی و کنکور،دانشگاهی و غیره می باشد که مهم ترین رسالت خود را ارتقای سطح علمی جامعه می داند و تمامی تلاش خود را کرده است و با داشتن مشاورانی که دانش به روز و تخصص علمی دارند و دارای مدارک بالای دانشگاهی هستند را جذب نموده تا بتواند در این عرصه از لحاظ مشاوره های صحیح و علمی پاسخگوی شما باشند در صورت هرگونه سوال با متخصص رشته مورد نظر خود صحبت کنید تا مسیر موفقیتتان مشخص گردد.

تماس شبانه روزی با کارشناسان مرکز با تلفن ثابت :    9099072840

در صورت مشغول بودن خطوط چندین بار تماس حاصل نمایید تا ارتباط با اولین کارشناس برقرار گردد.

«مشاوره با اساتید و مشاوران برتر کشوری»

 

پاسخگویی به صورت شبانه روزی تماس فقط از طریق تلفن ثابت

9099072840

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور تلفنی

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

این مطلب از سایت پاسخ با ما به مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی در زمینه تمام آزمون های سراسری اختصاص یافته است. مطمئنا اگر داوطلب کنکوری باشید بارها برایتان پیش آمده است که در حین مطالعه سوالی برای تان ایجاد شود اما در آن زمان امکان مراجعه حضوری به مشاور را نداشته باشید  زیرا برای مشاوره حضوری باید از قبل وقت تعیین کنید و پس از چند روز که وقت شما رسید ، مشاوره بگیرید.

حتما می دانید که چند روز منتظر ماندن برای مشاوره ، زمان شما را هدر می دهد و از طرفی از برنامه ریزی درسی تان عقب میوفتید ، پس باید برای این مشکل یک فکر اساسی کرد !

آنچه در این مطلب میخوانید :

تیم تخصصی مشاوره “پاسخ با ما” برای حل مشکلات تحصیلی شما ، با راه اندازی مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شماست و می توانید در هر زمان که بخواهید بدون دریافت نوبت قبلی و فقط با یک تماس به برترین مشاوران کشور متصل شده و سوالات خود را بپرسید.

شاید این سوال به نظرتان برسد که بقیه ساعات شب چطور؟ محصل و کنکوری عزیز ما به عنوان متخصصین مشاوره تحصیلی ، و برنامه ریزی تحصیلی هیچ برنامه استانداردی را به شما پیشنهاد نمی کنیم که خواب شبانه را از شما بگیرد ، به این خاطر که شما میبایست از حداکثر توان جسمی خودتان در طول روز بهره ببرید و برای این منظور میبایست حتما 8 ساعت خواب کافی داشته باشید.

اگر شب ها عادت به درس خواندن کرده اید بدانید که مسیر را اشتباه میر وید و از بهره وری به دور هستید ، شما میبایست طبق برنامه ریزی درسی کنکور خود نهایتا ساعت 11 شب درس خواندن را تمام کرده و ساعت 11:30 خواب باشید البته برای سوالاتی که در ذهن شما در طول روز به وجود می آید ، ما تا ساعت 12 شب پاسخگوی خواهیم بود.

مشاوران مرکز “پاسخ ما” در بخش مشاوره مدارس و دانش آموزان ، بهترین مشاوره را در زمینه انتخاب رشته نهم به دهم انجام می دهند. همانطور که می دانید دانش آموزان پایه نهم در زمان ورود به سال دهم باید رشته خود را انتخاب کنند و به جرئت می توان گفت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته نهم بسیار حساس تر و مهم تر از انتخاب رشته کنکور سراسری است.

معیار هایی که در زمان انتخاب رشته نهم در نظر گرفته شود ، برای هر یک از دانش آموزان متفاوت است و باید میزان علاقه ، استعداد ، توانمندی و ضریب هوشی هر یک از دانش آموزان به دقت سنجیده شود و بر اساس این موراد بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کرد.

مواردی که ما از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستیم عبارتند از:

اینها فقط قسمتی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی ماست پس اگر نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور دارید ، همین حالا و با صرف هزینه بسیار کم تر از مشاوره حضوری ، می توانید با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  رشته رادیولوژی یا همان رشته تکنولوژی پرتوشناسی از شاخه های پزشکی کنکور تجربی است …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


برنامه ریزی درسیDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی
مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *