مشاوره تحصیلی خوب در رشت

 
helpkade
مشاوره تحصیلی خوب در رشت
مشاوره تحصیلی خوب در رشت

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در رشت کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در رشت کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در رشت چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در رشت کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در رشت چند است؟

مشاوره تحصیلی خوب در رشت

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از رشت چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان رشت و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری رشت برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در رشت هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در رشت بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در رشت که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در رشت – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در رشت و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در رشت :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان رشت)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در رشت کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در رشت چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در رشت پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در رشت را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در رشت بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان رشت در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی رشت و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در رشت می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در رشت به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز رشت بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص رشت خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در رشت چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در رشت توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در رشت با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین رشت نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان رشت در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در رشت انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان رشتی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در رشت و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در رشت نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در رشت که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در رشت هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان رشت و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان رشت در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در رشت تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در رشت موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در رشت باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت و مشاوره تحصیلی حضوری رشت می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در رشت کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان رشت) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در رشت شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور رشت به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در رشت اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در رشت به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان رشت گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در رشت به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز رشت برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی رشت به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در رشت ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در رشت برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در رشت استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره رشت بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی رشت شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در رشت به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان رشت کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشت می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در رشت ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه رشت آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مشاوره تحصیلی خوب در رشت

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در رشت ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در رشت ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در رشت ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی رشت ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل رشت تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان رشت) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تماس با ما : 11 91 50 33 – 013


بازدید: 16145

عالي ايشون ❤️❤️❤️

مشاوره تحصیلی خوب در رشت

سلام آیا میتونن ب کسی ک از صفر میخواد شروع کنه و چن سال از درس دور بوده کمک کنن؟

نه این دکتر نه اون دکتر فقط دکتر میرزایی

سلام ببخشید آقای دکتر میرزایی شیوه ی کارشون چیه؟ و هزینشون چقدره؟

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  – گوگل پلاس – – توئیتر – – واتس اپ – – تلگرام – – اینستاگرام – – لینکدین –

ما فضای مجازی رشت هستیمدرگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش

شرایط درج اگهی هامسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تماس : 01333509111

سامانه پیامک : 10007412

All Rights Reserved , Copyright © 2010 – 2018 , Powered By ERasht & Motamady

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout

در پایین لیست مراکز مشاوره رشت و استان گیلان را گردآوری کرده ایم، لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی دولتی و خصوصی در رشت است که شامل تخصص های : مشاوره کودک ، خانواده ، ازدواج ، تحصیلی ، زوج درمانی و .. است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.

پیشنهاد ما در رشت

خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره روانشناس بالینی محمد برزگر خدمات : رواندرمانی اختلالات روانشناختی و مشاوره (تعرفه ویزیت دولتی ) آدرس :رشت، چهاراه گلسار، خیابان نوابتلفن مستقیم پذیرش : ۰۹۱۱۸۱۴۷۶۶۱

ماندانا پورسعیدآدرس :چهارراه پرستار – جنب بیمارستانتوتونکاران – مجتمع پزشکی خانوادهتلفن پذیرش :۳۳۳۶۸۸۱۷ – ۰۱۳

مرکز مشاوره روانشناسی و تحصیلی دکتر نمازیمشاوره تحصیلی در رشتآدرس : گلسار، خیابان ۸۷ ،ساختمان صابر، طبقه ۳ ،واحد ۶تلفن پذیرش :۰۱۳۳۳۱۳۱۳۶۱مشاوره تحصیلی خوب در رشت

مرکز احیاء آدرس :رشتیان چهارراه وحدت کوچه شهید بخشی نژادتلفن پذیرش :۰۱۳۳۳۵۴۳۶۱۱

 خدمات روانشناختی پاسارگاد سبک های فرزند پروری، اعتیاد ، مشکلات ارتباطی و بین فردی، اختلالات رفتاری کودکان و نوجواناندر این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهندکه با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شودآدرس : گلسار ، برج کاوه ، ورودی دوم ، طبقه ۳تلفن پذیرش :۰۱۳-۳۳۱۲۹۰۷۶

کلینیک آوای امیدروانشناس : حسین احمد دوستآدرس :خیابان مطهری،روبه روی مسجد بادی الله کوچه شهید دودکار. ساختمان پارس، طبقه ۱تلفن پذیرش :۰۹۱۱۸۳۴۳۳۹۴

تاکنون بخشی ازکلینیک های روانشناسی رشت را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مرکز مشاوره روانشناسی خوب رشت ، که خدمات مشاوره کودک در رشت ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

اگر شما روانشناس شاغل در استان گیلان هستید اسم و آدرس خود را در این لیست مشاهده نمی کنید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

دفتر روانشناسی اندیشه نیکآقای دکتر سید موسی کافی ماسولهآدرس :بلوار سمیه ،  بعد از بیمارستان گلسار ،  خیابان ۱۴۲ ،  مجتمع پزشکان اکباتانتلفن :۰۱۳۳۳۱۲۴۴۸۹

در کلینیک های روانشناسی رشت، روانشناسان حیطه های مختلف فعالیت می کنند. خدمات ارائه شده در این مراکز عبارتند از : مشاوره خانواده، ازدواج، مشکلات زوجین، طلاق،جنسی، تحصیلی ، موفقیت، ترک اعتیاد، افسردگی، مشاوره فردی، اختلالات شخصیت، شغلی، و ….

از نظر هوش کالا بهترین مرکز مشاوره و یا روانشناس خوب رشت، مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوره با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاور رشت بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز هستند را ذکر کردیم.

مشاوره مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود (ویکی پدیا)

در صورتی که علاقه به مطالعه مقالات مشاوره و روانشناسی دارید بر روی لینک کلیک نمایید.

رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای خزر و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین محسوب می‌شود.

سازمان بهزیستی گیلان

انجمن روانشناسی ایران

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی خوب در رشت

بهترین مشاور تحصیلی در رشت

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

بهترین مشاور تحصیلی در رشت

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

 


نمایش برچسب‌ها

باسلام
جذب نیروی آقا برای مشاوره تحصیلی و فروش تلفنی

1_ الویت باکسانی است که روزی 8ساعت زمان بزارن
2_ داشتن مدرک کاردانی به بالا( دانشجو پذیرفته میشود)
3_آموزش کاملا رایگان و پیشرفت درکار
4_ کار بصورت حضوری در دفتر و هم بصورت غیر حضوری


مشاوره اقامتی : کانادا – آمریکا – استرالیا – نیوزیلند – ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا – مشاوره تحصیلی دانشگاههای رایگان اروپا و آمریکا – برگزاری دوره های تضمینی زبان : ielts ,toefl,gre –


مشاوره تحصیلی
برای تمامی مقاطع … ارشد دانشگاه گیلان

پکیج مشاوره تحصیلی ماهیانه شامل :
ارایه برنامه ریزی تحصیلی ماهانه
برگزاری امتحان تستی… مشاوره تحصیلی خوب در رشت


مشاوره تحصیلی و پذیرش دانشجو در ترکیه

مشاوره رایگان تحصیل در ترکیه،بررسی تمام شرایط برای تحصیل در ترکیه

همکاران و مشاوران تخصصی ما، در طی مسیر اخذ پذیرش تحصیلی همراه شما خواهند بود


برنامه ریزی روزانه – ساع… ماهانه (برنامه ریزی شخصی + مشاوره تلفنی) تنها 000 400ریال

برنامه…


اخذ اقامت و مهاجرت ، مشاوره مهاجرت ، اقامت تحصیلی
✅اقامت روسیه✅

📞برای… نوع اقامت با ما همراه باشید .


خدمات مشاوره ای ما در آموزشگاه علمی آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی انجام میشود .از خدمات دیگر موسسه= آزمون های پیشرفت … اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید


دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان
مشاور درسی تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید


آموزش تخصصی زبان روسی
زیان… -گردشگری -کسب وکار*

مشاوره
تحصیلی و کاری در مورد کشورهای روسیه…
توسط مهندس مسعود حقانی پاشاکی


آموزش و تدریس خصوصی (online)… als fremdsprache (testdaf

– مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان… کار
deutsch für den beruf


آموزش زبانهای انگلیسی آلمانی… خارجه آفر

با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی مستمر در همه مراحل آموزش… تماس بگیرید مشتاقانه پاسخگو هستیم


تدریس ریاضی و مشاوره تحصیلی و پشتیبان ویژه دانش آموز از ابتدایی تا روز کنکور


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


خدمات مشاوره اقامتی

مشاوره اقامتی کانادا-آمریکا -استرالیا و نیوزیلند

مشاوره تحصیلی دانشگاههای رایگان اروپا و آمریکا
ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا
برگزاری تضمینی دوره های زبان : ielts – toefl-gre


تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


کلاس یوس در شیراز – آموزشگاه… :

ثبت نام در آزمون یوس

مشاوره
تحصیلی کنکور یوس
هماهنگی هتل و… یوس yos موسسه گاما

تماس بگیرید


بر اساس کارنامه و موفقیت… نسل آینده از قدیمیترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز… تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول… با شماره های زیر تماس بگیرید


■ خدمات تخصصی روانشناختی… سیگار، الکل و روانگردان ها و…
● مشاوره ی تخصصی تحصیلی، انتخاب رشته، آمادگی کنکور، پیشرفت تحصیلی و درمان اختلالات یادگیری… نواب

تعرفه ویزیت دولتی


بوتیک نسی مد تولید کننده… درآمد بالا نیاز به اینترنت و مدرک تحصیلی ندارند و فقط کافیه که عضو… میشود عزیزان رشتی و گیلانی جهت مشاوره و عضویت و شروع درآمدزایی با مشاوران ما تماس بگیرند


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


مشاوره تحصیلی خوب در رشت

مشاوره در تدوین پایان نامه ارشد در رشت و گیلان مشاوره در تدوین پایان نامه های تحصیلی در رشته های علوم تربیتی، مدیریت، روانشناسی ، گردشگری، و سایر رشته های مرتبط دانشگاهی . جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوره ما تماس بگیرید
گیل پرداز شمال (مازیار امین)


با سلام و احترام
اخذ پذیرش… های ایتالیا با گرفتن بورسیه تحصیلی
اخذ پذیرش در بهترین دانشگاه… هر رشته )
با ما در تماس باشید .


مشاوره و اخذ پذیرش و اعزام دانشجو به دانشگاه های اروپا
اقامت تحصیلی در اروپا
برای دوره های لیسانس…


اخذ اقامت ، مشاوره مهاجرت ، اخذ اقامت دائم
آسان ترین و راحت تری اقامت در کوتاهترین مدت زمان
بدون نیاز به شرایط خاص تمکن مالی و محدودیت سنی
با داشتن اقامت اجازه کار ، تحصیلی ، سرمایه گذاری در سراسر روسیه را خواهید داشت .
📞برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09119300175


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


شرکت ویرا فناوران گیلار با… در اولویت قرار دارند

مدرک تحصیلی: مهم نیست ولی ترجیحا لیسانس

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09115007260 تماس بگیرید


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… استان خوزستان (هندیجان شمالی)


قیمت خرید و فروش تجهیزات… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره درج شده… مفاهیم قرآنی) و … استان البرز


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


مشاور تحصیلی مهم ترین نقش را در زمینه برنامه ریزی و مشاوره شما در تهران و شهرستانها بازی می کند.

مشاور خوب باید مورد تایید کانون مشاوران ایران باشد.

مشاور خوب باید با روحیات شما آشنا باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن برنامه تحصیلی مناسبی برای کنکور  و یا کمک درسی برای شما برنامه ریزی نماید.

کانون مشاوران ایران می تواند براحتی با در اختیار داشتن مرکز مشاوره تحصیلی  و با در اختیار داشتن برترین مرکز مشاوره تهران و شهرستان ها و یا در خارج از کشور جهت ارائه خدمات به خارج از کشور شما را تا رسیدن با درجات بالای علمی یاری رساند.

مشاور تحصیلی کنکور و یا در مقاطع راهنمایی، دبیرستان، و پیش دانشگاهی و یا در دانشگاه و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.مشاوره تحصیلی خوب در رشت

سلام…من پشت کنکوری هستم و واسه کنکور امسال اصلا آماده نبودم…معدلم بالای 19 بوده همیشه ولی از ترم دوم پیش دیگه درس نخوندم…دلیلشم نمیدونم…چون قبلا خیلی خیلی می خوندم…می خوام خودمو واسه کنکور 93 حداقل آماده کنم اما می ترسم باز دوباره اینطوری شم… رشته مم هم تجربیه… در رشتم زندگی میکنم…پیش مشاور هم زیاد رفتم … توی اینجا هم یه مشاور معروف بود به اسم آقای حقیقی…پیش اونم رفتم ولی باز هم تاثیری در من نداشت…چی کار کنم دوباره انگیزه هام برگردن؟ آیا لازمه پیش مشاور برم دوباره؟ لطفا راهنماییم کنید…ممنون

با سلام
دوست عزیز یقینا مشاور خوب باید در ذهن شما یک جاده بسیار زیبا و سرسبز ترسیم کنه که در اون مسیر قرار بگیرید و بتونید براحتی مسیری رو که علاقه دارید و رشته ی تحصیلی که علاقه دارین دنبال کنین ، یقینا در انتخاب مشاور دقت کافی رو نداشتین، در صورت تمایل جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

با سلام من دیپلم مدیریت خانواده دارم ایا میتوانم دانشگاه پرستاری بخونم

سلام من پسرم کار دانش معماریه و فقط چند تا واحدش مونده سال بعد باید تو کنکور شرکت کنه میخاستم ببینم برای شروع از چه کتابها و کلاسهایی استفاده کنه

سلام برای راهنمایی بیشتر حتما با یک مشاور مربوط به رشته مشورت کنید تا کتاب ها و کلاس های مهم را برایتان شرح دهند

باسلام.من بارتبه ی 21000 رشته ی تجربی چه رشته هایی واسه دولتی و پیام قبول میشم؟تورو خدا یکی کمکم کنه من ساکن قزوینم و راه دورم نمیتونم بزنم.

احتمالا میتوانید در رشته های دانشگاه پیام نور قبول شید.

با سلام و احترام، من متولد 65 هستم، دبیرستان را در رشته علوم انسانی خوندم و با معدل 15 فارغ التحصیل شدم. دانشگاه در رشته علوم اجتماعی بر حسب علاقم در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دادم و با معدل 15 در سال 88 تمام کردم. حالا علاقه شدیدی به رشته مهندسی ساختمان پیدا کردم و نمیدونم از چه طریقی میتونم در این رشته ادامه تحصیل بدم البته قصد دارم در دانشگاه آزاد ثبت نام کنم. لطفاً من را راهنمایی کنید با تشکر.

با سلام
پاسخ شما نیاز به توضیحات دارد لطفا با مراکز معرفی شده جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید
با تشکر

slm.man emsal konkor dadam rotbam khob nashod beynolmelal mojaz shodam ama rozane mojaz nashodam hala mikhastam be2nam sabtename beynol melal joda az roozanast???

بله ثبت نامش جدا هست

سلاه من تصمیم به شروع مطالعه دروس برای کنکور سراسری از سوم دبیرستان دارم اما با وجود داشتن امکانات کافی و ارامش منزل و خلاصه تمام عواملی که از سوی دیگران باید به من داده میشده حتی با وجو د داشتن هدف و برنامه ریزی روزانه قادر به شروع درس خواندن نیستم و هر روز که از ساعت برنامه ریزی خود عقب می افتم ان را رها کرده و شروع به برنامه ریزی جدید از فردا میکنم د ر واقع مشکل اساسی من اینه که نمی تونم به برنامه ریزیم عمل کنم واقعا نمیدونم چیکار کنم چون خیلی از اینکه از همکلاسی هایم عقب افتاده ام ناراحتم من خیلی برای رسیدن به هدفم شوق دارم اما نمیدونم چرا نمیتونم خودمو متقاعد کنم که سختی های رسیدن بهش رو تحمل کنم. لطفا کمکم کنید ممنون .

اول از همه باید توجه کنید که از این شاخه به اون شاخه پریدن کار درستی نیست اگه قرار باشه هرروز یه برنامه ریزی تازه داشته باشیدهیچ وقت به اون نتیجه مطلوب نمیرسید
یک بار سر فرصت برای خودتون برنامه ریزی کنید و به این فکر کنید که با سختی کشیدن فقط در یک سال میتونید آینده خودتونو تضمین کنید.
اوایل ممکنه روزی یک ساعت و حتی چند ساعت از برنامتون عقب بیفتید اما نگران نباشید چون اول هرکاری سخته و به مرور به برنامتون هم عادت میکنید.

سلام ممنون از راهنمایی هاتون

سلام من امسال به سوم هنرستان میروم اصفهان زندگی میکنم اما میخواهم در کنکور 94 حتما دانشگاه هنرهای دراماتیک تهران قبول شوم من از سال دوم ریاضی تغییر رشته دادم و به دوم سینما رفتم در نتیجه دروس عمومی دوم را دو بار خواندم اگر ممکن است به من بگید الان که تابستان است باید چه کار کنم ؟ من به یک برنامه ریزی احتیاج دارم اما همه میگویند خودت باید برنامه ریزی کنی واقعا گیج شدم …

با سلام
یقینا شما یه یک برنامه مدون و حساب شده احتیاج دارین تا از وققتون بهترین استفادرو بکنین جهت مشاوره می تونین با مراکز معتبر مورد تایید کانون مشاوران ایران تماس بگیرین

با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم یک سوال در رابطه با رشته تغذیه بکنم.
من دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی-صنایع غذایی هستم میخواستم ببینم میشه در مقطع ارشد تغذیه بخونم
مرسی از بابت زحمتی که کشیدید

با مشاور تحصیلی تماس بگیرید تا اطلاعات رشته را به طور دقیق در اختیار شما قرار دهند

سلام خسته نباشید ازراهنمایتون ممنونم
من چدساله دیپلم گرفتم امسال کنکورشرکت کردم الهیات شبانه قبول شدم حالا سوالم اینه اگه ثبت نام نکنم سال دیگه ازکنکورمحروم میشم؟؟؟چیکارکنک که محروم نشم؟؟

سلام ممنون از لطف شما
خیر قبولی در رشته های روزانه و عدم ثبت نام در آن موجب یک سال محرومیت میشود

سلام.من میخواستم بدونم که درس ادبیات 2 ودین و زندگی 2هم باید برای کنکور بخونم یا نه؟آخه شنیدم که بعضی از درس های دوم هم لازم نیست که بخونیم.اگه میشه به طور دقیق بگید که باید دقیقا چه درس هایی بخونم؟.
سال 93 کنکور دارم.ممنون میشم.

سلام بله باید مطالعه بفرمائید
میتونید منابع دقیق رو از سایت سازمان سنجش ببینید

با سلام سوالی داشتم من یه دانش آموز کلاس سوم دبیرستانماگه بخوام دندون پزشکی سراسری قبول بشم تا چه رتبه ای باید بیارم؟

در این مورد با مشاوران تحصیلی ما به این شماره تماس بگیرید
021-22354282

با سلام تشکر از سایت خوبتون . سئوالی داشتم فرزندم کلاس ششم می باشد در یادگیری درس ضعیف می باشد خواهشمندم مارا راهنمایی فرمایید با تشکر

عوامل موثر بر افت تحصیلی:

۱. عوامل مربوط به خود دانش آموز

· عوامل فیزیولوژیکی و جسمی مانند ضعف بینایی و شنوایی و غیره

· عوامل ذهنی و روانی مانند میزان هوش و قدرت حافظه و سلامت روانی

· نداشتن هدف واقعی و عینی و روشن از تحصیل

· عدم انگیزش درونی برای تحصیل و مطالعه

· نداشتن اعتماد به نفس کافی

· ضعف اراده در تصمیم گیری های تحصیلی و مطالعه و اجرای تصمیمات

· عدم برنامه ریزی دقیق از لحاظ زمان و میزان مطالعه روزانه

· نداشتن روش مطالعه مناسب برای دروس مختلف

مشاوره تحصیلی خوب در رشت

· مهارت های مطالعه نادرست (مهارت های درست مطالعه در آخر این بحث ذکر می گردد)

۲. عوامل مربوط به خانواده

· اختلاف خانوادگی و خانواده آشفته ، طلاق فیزیکی یا روانی والدین ، وجود نا مادری یا نا پدری و غیره

· اختلاف فرزندان با خانواده مانند لجبازی با والدین و اعتراض به جو خانواده

· وابسته و متکی نمودن فرزندان به والدین در امور درسی و تکالیف منزل از دوران ابتدایی

· تحقیر ، سرزنش و مقایسه نادرست فرزندان با همسالان موفق و در نتیجه پایین آوردن اعتماد به نفس و خود پنداری آنان

· تغییرات منفی در خانواده مانند ورشکستگی سیاسی و اقتصادی و اعتیاد و غیره

· تغییر در جهت ارتقای سریع و غیر مترقبه سطح اقتصادی یا اجتماعی خانواده و از خود باختگی و غافلگیر شدن فرزندان و انواع انحرافات

۳ . عوامل مربوط به مدرسه

· گروه همسالان مانند مزاحمت و شوخی های نابجا در کلاس درس

· رفتارهای نا مناسب عوامل اجرایی مدرسه مانند مدیر ، معاونین ، دبیران و مشاوران

· جو عمومی حاکم بر مدرسه از لحاظ درسی مانند سخت گیری بیش از حد دبیران در دادن نمره به خاطر بالا فرض کردن سطح علمی مدرسه یا همرنگ شدن دانش آموز با سایر دانش آموزان ضعیف با فرض اینکه همه دانش آموزان مدرسه ضعیف هستند.

۴. عوامل مربوط به اجتماع

دوستان نا باب

استفاده نادرست از کلوپ های ورزشی ، بدن سازی ، بیلیارد و غیره

استفاده نادرست از کافی نت ها و گیم نت ها گذراندن وقت زیاد در خیابان ها و خارج از منزل

و در نهایت مراجعه به مشاور مدرسه و مشورت کردن در این مورد ممکنه تغییراتی در محیط مدرسه باعث این روند باشه که بهتره حضورا مراجعه و بررسی کنید

سلام دانش اموز سال دوم تجربیم معدل نیم سال اولم 18 شد خیلی نگرانم 1 نمره افت تو معدلم داشتم دوس ندارم ترم بعدی همینطور باشم.خیلی به درسم علاقه دارم برنامه ریزیامو نمیتونم انجام بدم لطفا کمکم کنینن.ممنون میشم اگه زود جوابمو بدین.

خب این نشون میده ذهن شما درگیر مسایلی شده که نمیتونید تمرکز کنید ..اگر برای شما مهمه که فکری آزاد داشته باشید تا بتونید به برنامه ریزی عمل کرده و موفقیت روزافزون داشته باشید باید خودتون رو از مسایل و درگیری های روزمره رها کنید … و خود شما بهتر میدونید چه چیزی عامل اصلی این به هم خوردن آرامش ذهنی شماست

انقد توی اینترنت نیا و ارادتو قوی کن تا زرنگ شی

با سلام و خسته نباشید
من برای شرکت در کنکور 94 دانشجوی پیام نور شدم واز معافیت تحصیلی استفاده می کنم.
و می خواهم انشا الله بعد از قبولی از پیام نور انصراف دهم
الان هرچه در کد های نظام وظیفه می بینم کد مربوط به خود را نمی یابم
آیا شما به من در این مورد کمک می کنید
ممنون

خب شما وقتی که انصراف بدید دیگه دانشجو نیستید و بعد در این شرایط باید ببینید جزء کدوم دسته بندی های نظام وظیفه قرار خواهید گرفت … معمولا از انصراف تا موقع تنظیم و اعزام زمانی وجود داره که اگر اقدام نکنید ممکنه مشمول غایب بشید چون ممکنه شما کنکور بدید و قبول بشید ولی نظام وظیفه طبق روال زمان بندی شمارو اعزام کنه و شما مجبور بشید در نیمسال بعد از امتیاز دانشجویی و معافیت ضمن تحصیل استفاده کنید … باید در این مورد خوب و سنجیده عمل کنید چون قوانین در حال تغییره و ممکنه شمارو غافلگیر کنه

با عرض سلام
من دانش آموز سال دوم متوسطه رشته تجربی هستم قصد تغییر رشته به ریاضی را دارم لطفا در این زمینه مرا راهنمایی کنید
با تشکر

دانش آموزاني كه درپايه دوم متوسطه مشغول تحصيل هستند وقصدتغييررشته دارند،چگونه مي توانند تغييررشته دهند؟

اين دانش آموزان(بدون توجه به اينكه درفرم هدايت تحصيلي سال اول شرايط ورود به رشته مورد نظر راكسب كرده اند)با نظر مشاورورعايت مواردزير مي توانندتغييررشته دهند:

– بايد تاپايان سال دوم درمدرسه حضوريابندودرامتحانات خرداد وشهريور شركت نمايند.

-براي تغيير رشته حداكثر تادوهفته قبل از امتحانات خرداد يا شهريورفرصت دارند فرم تقاضاي تغييررشته را نزد مشاور تكميل وپس ازتاييد ولي، تحويل مدير آموزشگاه نمايند.

– اگرمتقاضي ورود به رشته هاي نظري (تجربي ،رياضي ،انساني )مي باشند بايد همزمان باامتحانات خردادياشهريور(حداكثردومرحله)،درامتحان تغييررشته درسهاي تخصصي هررشته كه پيش نياز دروس سال سوم هستند(به شرح جدول)شركت نموده واگردردركليه درسهاي مذكوررشته موردتقاضا نمره قبولي كسب نمودندبا تغييررشته موافقت وسال سوم دررشته جديد مشغول تحصيل مي شوند .

* نكته :دروس عمومي ومشترك رشته قبلي بارشته جديدكه نمره قبولي دارند پذيرفته وسايردروس پايه دوم رشته جديد را كه نگذرانده اند به تابستان سال سوم موكول مي شود.

-اگرمتقاضي تغيير به رشته هاي فني وحرفه اي مي باشند بايد همزمان باامتحانات خردادياشهريور(حداكثردومرحله)،درامتحان تغييررشته كليه درسهاي تخصصي رشته مورد تقاضاشركت نمايد. درصورت كسب نمره قبولي در همه دروس ووجودظرفيت پذيرش درهنرستان با تغييررشته ايشان موافقت مي شود.

-تغييررشته به رشته هاي مهارتي كاردانش بلامانع است ونيازي به امتحان تغييررشته نيست وليكن بايد:
1-ظرفيت پذيرش در درپايه سوم رشته كاردانش باشد

2- گذراندن دروس مهارتي سال دوم به عهده شخص دانش آموزاست.3-دروس عمومي گذرانده شده دانش آموز متقاضي تغييررشته با دانش- آموزان كلاسي كه وارد مي شود يكسان باشد.

** نكته :باتوجه به اينكه تحقق اين سه شرط عملا ميسرنيست ومشكلاتي براي هنرستان در پي دارد، معمولا باتغييررشته به كاردانش موافقت نمي شود.

تذكرويژه 1 :دانش آموزان پايه دوم رشته هاي نظري درصورت تمايل مي توانندباداشتن شرط سني و شرايط زير مجدداپايه دوم فني وحرفه اي راتكراركنند:*شرايط ورود به شاخه فني وحرفه اي درفرم هدايت تحصيلي كسب كرده باشند.*امتيازلازم راطبق فرمي كه هنرستانهادرحين ثبت نام تكميل مي نمايندراكسب كنند.*درصورت موافقت باتكرار پايه دوم درفني وحرفه اي تمام دروس گذرانده درپايه دوم نظري حذف ويك سال به سنوات تحصيل دانش آموز افزوده مي شود.

تذكرويژه 2:دانش آموزان پايه دوم رشته هاي نظري وفني وحرفه اي درصورت تمايل مي توانندپايه دوم كاردانش رادرواحدهاي روزانه باداشتن شرط سني و رعايت سايرشرايط تكراركنند دراين صورت كليه دروس گذرانده پايه دوم كه قبلا گذرانده حذف مي شود.

*** هزينه امتحانات تغييررشته برابرتعرفه امتحانات داوطلبان آزادازدانش آموزدريافت مي شود.

پس برای اینکار با مشاوران تحصیلی دبیرستان محل تحصیلتون مشورت کنید

سلام من 23 سالم هست و از دوم دبیرستان 4 درس رو پاس نکردم و سوم رو هم همه رو افتادم رشته ام انسانی چطور باید واسه ادامه تحصیل اقدام کنم راهنماییم کنید لطفا

دوست عزیز قوانین اموزشی دستخوش تغییرات شده و بهترین مرجع برای شما مراجعه به اموزشگاه های آموزش از راه دور (بزرگسالان) مراجعه کنید
ولی برای ادامه تحصیل مشکلی ندارید خصوصا” با شرایط تحصیل امروزی
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
021-22354282

سلام ببخشید من وقتی می رم اتاق خودم که درس بخوانم فکرم را نمی توانم سر درسم جمع کنم ، یک راه حلی را به من نشان دهید خواهش می کنم .

برای رهایی از آشفتگی ذهنی از نوشتن و نت برداری کمک بگیرید … وقتی درسی رو با نوشتن و بعد کنفرانس دادن برای خودتون یاد بگیرید میزان ماندگاری و درک مطلبتون بسیار بالا میره

سلام چگونه می توانم انتخاب رشته کنم که زود از قید ان نزنم پدرم دوست دارد دکتر شوم ولی خودم دوست دارم فضا نوردیا غواصیا پلیس شوم چه باید کرد

برای موفقیت باید دنبال علاقه خودتون برید و در حال حاضر علاقه تحصیلی با رشته ای که از نظر خانواده درآمد داشته باشه و آینده شمارو بسازه در تضاده و همینه که اختلاف در خانواده ها وجود داره … ولی چیزی که بسیار اهمیت داره اینه که شما در رشته ای موفق خواهید شد که علامندش باشید
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

با سلام و خسته نباشید من مدرک کارشناسی برق دارم و دیپلم از فنی و حرفه ای گرفتم میخواستم پژشکی بخونم آیا میتونم دیپلم تجربی بگیرم و در کنکور سراسری امتحان بدم

به نزدیکترین اموزشگاه محل زندگیتون مراجعه کنید و در این مورد کسب اطلاع کنید چون قوانین اموزشی در حال تغییره و شما میتونید از مزایای اون استفاده کنید … برای تغییر دیپلم شما باید پیش نیازهای این رشته تحصیلی رو بگذرونید
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
021-22354282

سلام خسته نباشید 🙂
یه سوال خیلی حیاتی و مهم داشتم. ببینید من دیپلم ریاضی رو گرفتم و پیش دانشگاهی رو هم ریاضی خوندم، اما درس دیفرانسیل رو پاس نکردم و رفتم سربازی. الان که برگشتم با تحقیقی کردم و با توجه به علاقه م میخوام کنکور هنر بدم. اما سوالم اینه که میتونم امسال با توجه به اینکه قبلا پیش ریاضی رو بدون پاس نکردن دیفرانسیل گذروندم در پیش هنر ثبت نام کنم و آموزش از راه دور باشه؟ چون من الان چیزی دیگه از دیفرانسیل یادم نمیاد و فکر نمیکنم بتونم پاسش کنم، واسه همین میخوام بدونم میشه پیش هنر بخونم که هم در راستای کنکور باشه هم از دست دیفرانسیله خلاص بشم؟

در این مورد با خود مرکز آموزشی مشورت کنید … در حال حاضر قوانین در حال تغییر و ساده سازی هستند
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلم ببخشید دوباره مزاحم شدم یه سوال داشتم من کارشناسی برق از دانشگاه غیرانتفاعی گرفته ام اگر در رشته پزشکی روزانه قبول بشم آیا باید شهریه بپردازم

با سلام و خسته نباشید
من سال اول دبیرستانم ولی نمی دونم چرا هر چه درس می خوانم توی نمره هام تاثیری نداره درصورتی که من سال های قبل بدون درس خواندن نمره هام 17،18 بود و مطمنم که هوش خوبی دارم امسال هر روشی رو برای درس خواندن امتحان کردم ولی نتیجه فرق نکرد نمی دونم چیکار کنم کمکم کنید لطفا

دوست عزیز شما هنوز نتونستید با تغییر مقطع تحصیلی کنار بیایت به همین خاطر نمودش رو در روی درس خوندن شما گذاشته … میتونید با دوستی خوب با اتفاق درس بخونید تا مشکلات هم رو بهتر حل و فصل کرده باشید
پس در این مورد حتما” با مشاورروانشناس مشورت کنید
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلام من امسال به دوم دبیرستان ریاضی فیزیک میروم
حالا در دبیرستان نمونه دولتی تحصیل میکنم ولی از نظر آموزش و معلمان در سطح مدرسه عادی است و فقط 40% دانش آموزان به معنای واقعی درس میخوانند
میخواهم امسال به دبیرستان ابوریحان منطقه 1 بروم ولی با وجود دوری مدرسه و شهریه، میخواهم در این مورد با شما نیز مشورت کنم
لطفا راهنمایی ام کنید. باتشکر
*من سال سوم راهنمایی در آزمون تیزهوشان قبول شدم ولی به دلایلی نرفتم و حالا پشیمان هستم… آیا این کمکی در انتخاب مدرسه ام میکند؟

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

با سلام من الان سال اول دبیرستان هستم میخوام تعیین رشته کنم اما هرکس یک رشته ای به من پیشنهاد میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم تو دوراهی موندم

دوست عزیز در وهله نخست باید به علاقه خودتون دقت کنید …
اگر بخوایت در تحصیل موفق بشید باید براساس توانایی که دارید رشته ای که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلام عرض می کنم، من دانش آموز سال سوم ریاضی هستم، اما میخواستم در رشته ی هنرهای دیجیتالی یا گرافیک رایانه ای ادامه تحصیل بدم، اما درباره دروس هنر و دانشگاه های هنر اطلاعی ندارم، من ساکن مشهد هستم و میخوام در همین استان دانشگاه برم و برام مهمه که دانشگاه سراسری باشه، آیا امکانش هست؟ در این رشته ها کارهای عملی و دستی روی کاغذ هم انجام میشه؟ و اینکه من رشته ریاضیم و ریاضیم خوبه میتونه در کنکور هنر و دانشگاه بهم کمک کنه؟

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

من لیسانس کشاورزی دارم میخام برا ارشد زمین شناسی بخونم چون علاقه دارم میخام نظر شما رو هم در این مورد بدونم

دوست عزیز این موارد فقط به علاقه و توانایی شما بستگی داره

سلام
من دروس عمومی رو کامل قبول شدم و مهارت برنامه نویسی کامپیوتر دارم
رفتم بزرگسالان دیپلم بگیرم گفتند که مهارتهام که مربوط به سال 87 هستن قدیمی شدن و مجبورم دوباره دوره بگدرونم

آیا واقعا ناچارم باز هم دوره بگدرونم؟ راهی برای گرفتن دیپلم بدون گذارندن دوره جدید هست؟

اگرنه
امکان تظبیق مدرکها وجود داره؟
بنده کلا مهارت رایانه کار درجه 1 و 2 و برنامه نویس ویژوال بیسیک رو دارم
دیگه چه دروسی اضافه شده به رشته برنامه نویسی ؟

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلام،من يه مشاور تحصيلى خوب در رشت ميخوام،كسى رو ميشناسيد؟

به کانون های آموزشی و یا مراکز معتبری که خود آموزش و پرورش تعیین کرده مراجعه کنید

با سلام .سوال داشتم در خصوص دانشگام.من رشته حقوق پیام نور 85 واحد پاس کردم .تصمیم دارم به خاطر سختی درسای پیام نور و طولانی شدن انصراف بدم و با مدرک کاردانیم برم علمی کاربردی حقوق ثبتی بخونم تو مقطع کارشناسی.ازینور هم به هنر علاقه زیادی دارم و نقاشی میکشم و کلا روحیه ام هنریه .میخواستن ببینم به تظر شما برم علمی کاربردی حقوق یا هنر ؟کدوم بهتره .یا اصن انصراف بدم از پیام نور یا نه؟ممنون میشم راهنمایین کنین

عزیزم وقتی شما به هنر علاقه دارید چرا راه دیگه ای رو درپیش گرفتید و به رشته ای مثل حقوق رفتید که سختی و خشونت کاری مخصوص به خودش رو داره ؟
از طرفی شما میتونید نقاشی رو در کنار درس و کار بصورت حرفه ای و ذوقی ادامه بدید

با سلام من با سه ترم مشروطییت از دانشگاه مه اخراج شدم ایا امکان کنکور مجدد داررم یا باید حتما انصراف بدم ممنون میشم جوابمو بدیین و از این سردرگم نجات بدیین ممنون

دوست عزیز شما اخراج شدید یعنی اینکه دوباره باید در آزمون شرکت و یا اینکه در دوره های کارشناسی بدون ازمون دانشگاه ها شرکت کنید
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلام من امسال نهایی دارم رشتم هام کامپیوتر هست.میخواستم بپرسم چطوری برن برای درسم برنامه ریزی کنم تا هم به درس مدریه برسم و هم به مطالعه ی کنکرورم

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

021-88422495

021-88472864

سلام خسته نباشین؟
من 23 سالمه فارغ التحصیل کاردانی نرم افزار هستم. حالا میخوام به رشته تجربی تغییر رشته بدم. آیا میتونم تو کنکور رشته تجربی رو انتخاب کرده و به دانشگاه برم و ادامه تحصیل بدم یانه؟
هر چه زودتر ج بدین ممنون میشم مرسی.

سلام استاد . خسته نباشید.
من کارشناسی مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست دارم . میخواستم بدونم میشه برای ارشد به بهداشت محیط تغییر رشته داد؟

دوست عزیز در بالا شماره هایی اعلام شده که میتونید با مشاوران کانون مشورت کنید

سلام من نگینم 17سالمه سال چهارم ریاضی هستم معدل سال سومم18وخرده ای هست حدود سه سال هست که مامانم مبتلا به تومور مغزی شده تو این سه سال من خیلی سخت بهم گذشت و کلی ماجرای دیگه که مدام من درگیرش ولی خب تا جایی که تونستم درسمو خوندم ولی چون تا قبل از این درسا خیلی سنگین نبود به اندازه یی الان فشار روانی نداشتم الان واقعا گیج شده ام تمام تکیه گاه من مامانم بود با بابام اصلا رابطه ی خوبی ندارم و تا جایی که یادمه بود و نبود ما برای بابام فرقی نداشت مثله یه افسردگی چیزی داشت و این آخریا من واقعا روانی شده بودم و همه ی حرمت بینمون را شکستم و اون میخاس منو خفه کنه که خاهرم نذاشت من دو تا خاهر بزرگتر داارم اونا به هرچی میخاستن رسیدن و الان من این وسط گیر افتادم و واقعا راه حلم را نمیدونم نه شرایط آرامه ونه من آرومم دلم واقعا آرامش میخاد و خیلی عصبی میشم وقتی کنکوریهای دیگه و رقیبام اینقدر آرامش دارن ومن چند ساله که ازش محرومم و قراره که همه ی آرزوهام دود بشه و من حتی دلیل بلاهایی که سرم میاد را نمیدونم
اگه مشاوره حضوری خوب تو تهران میشناسین آدرس بزارین برام و لطفا همه ی متن نوشته ام را تو کامنت ها نذارین و قسمت های آبرو ریزی شو پاک کنین و لطفا اگه خاستین جوابمو بدین اول خودتو نو جای من بزارین و راه حل عملی بدین چون من نیازی به همدردی ندارم و فقط راه درو میخام ممنون

با سلام من کلاس هفتم هستم در دوره دبستان درسام عالی عالی بود طوری ک همه معلما منو برا کلاساشون میخواستن ولی از وقتی تیزهوشان قبول نشدم دیگه کششی ب درس ندارم نمیدونم چرا واقعا حالم بده الان همش نمره هام 16و17و18 هستش خیلی داغون شدم خواهشا بگید چکار کنم

با سلام
دانشجوي ارشد مديريت هستم ميخواستم بدونم ميتونم مقطع دكتري رو رشته ديگري برم ممنون

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺭﺷﺘﻢ ﺣﺴﺎﺑﺪاﺭﻳﻪ ﻛﺎﺭ و ﺩاﻧﺶ ﻫﺴﺘﻢ اﻣﺴﺎﻝ ﺩاﺭﻡ ﺑﺮاﻱ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﻣﻴﺨﻮﻧﻢ ﻭﻟﻲ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﻣﻴﮕﻦ اﺻﻔﻬﺎﻥ ﻓﻘﻄ ﺑﺮاﻱ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎﻧﻴﺎ ي ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺪاﺭﻩ اﻭﻧﻢ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺳﻤﻴﻪ ﻧﺠﻒ اﺑﺎﺩﻩ ك ﻣﻴﮕﻦ ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﻴﺸﻪ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺗﻮﻱ اﺻﻔﻬﺎﻥ ﺑﺮاﻱ ﻛﺎﺭ و ﺩاﻧﺶ?

مشاوره تحصیلی: با سلام
شما میتوانید دفترچه انتخاب رشته کنکور را از سایت سنجش و یا سایر سایت ها دانلود نمایید و بررسی کنید که کد رشته مورد نظر شما را چه دانشگاه هایی در اصفهان دارا میباشند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاورتحصیلی |مشاوره تحصیلی

گروه خوش سرور به طور تخصصی در زمینه آموزش و کنکور فعالیت می کند.

گروه خوش سرور آمادگی دارد که تمامی مراحل آماده سازی برای کنکور را به طور حرفه ای به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهد.

گروه خوش سرور مشاوره ای به روز، متناسب با سلایق مخاطب و با راهبرد های مناسب در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

گروه خوش سرور با تیمی تخصصی، تمامی راه های منتهی به موفقیت را به دانشجویان مشاوره می دهد.

گروه خوش سرور از محققین و مدرسین برجسته رشته های مختلف تشکیل شده و می تواند بهترین مشاوره را به بهترین نحو ارائه کند.مشاوره تحصیلی خوب در رشت

گروه خوش سرور کتب و مقالات فارسی و انگلیسی مورد نظر را برای دانشجویان و دانش آموزان فراهم می آورد.

09113354045

آدرس شماره 1: بلوار دیلمان، روبروی شیرینی ماهان، سرای حکیم، طبقه اول

آدرس شماره 2: بلوار معلم، نبش استانداری، خیابان شهید پور رجب، کوچه ششم

لطفاً قبل از مراجعه حضوری، به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

بهترین مشاوران کنکور در رشت: گروه مشاوره تحصیلی مهندس خوش سرور در شهر رشت با همراهی بهترین تیم مشاور کنکور و گروهی متخصص در زمینه های برنامه ریزی درسی، روانشناسی و مدیریت آینده پژوهشی آمادگی دارد که در رشت و دیگر شهرهای استان گیلان، یعنی شهرهای استعدادهای درخشان، خدمات مشاوره ای تحصیلی از جمله مشاوره کنکور ارائه کند. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که با حضور بهترین مشاوران تحصیلی کنکور و بهره گیری از بهترین مشاور کنکور در رشت بهترین مشاوره تحصیلی مدنظر خود را دریافت نمایید. مشاوره تحصیلی در گروه مهندس خوش سرور، هم در دروس دوران تحصیل در مدرسه و هم در دروس کنکور، به صورت سیستماتیک و با به روز ترین روش های مشاوره ای و آموزشی، تجربه ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد.

مشاوره و پیشگیری از افت تحصیلی

يك رويداد مهم در مسير تحصيلات عالي، دانش آموختگي از دوره دبيرستان و ورود به مرحله کنکور است. بنابراین، در طول سال های گذشته، افت تحصيلي در اين دوره، موجبات نگراني والدين، مربيان، معلمان و جامعه را به صورت كل فراهم آورده است. افت تحصيلي از ناكارآمدي نظام اجرايي آموزش و پرورش حكايت دارد و از لحاظ ارتباطي كه با ديگر نهادها دارد، از زواياي مختلف می تواند مورد بررسي قرار گيرد. به طور کلی، هر نوع اختلالي كه در روند تحصيل دانش آموز پديد آيد، افت تحصيلي محسوب مي شود. با پيشرفت هاي حوزه های فناوري، مشکلات ناشی از افت تحصيلي نیز افزایش می یابد. اگر تشخیص دانش آموزان در معرض افت تحصيلي به موقع انجام نشود و از این افراد، حمايت ها و مراقبت های لازم انجام نشود، آثار منفی آن در سراسر جامعه خود را بروز می دهد. عدم تخصص، بيكاري، فقر و خشونت جمله این آثار منفی اند. پیش از بروز این آثار، یک مشاوره خوب تحصیلی می تواند یک راهکار مناسب و کارآمد باشد.

یک مشاور خوب تحصیلی می تواند دلایل افت تحصیلی دانش آموزان را به خوبی تشخیص دهد و در صدد رفع آنها باشد. او تشخیص می دهد که چرا دانش آموزان از فرایند آموزشي، مأيوس مي شوند. در بیشتر موارد، عدم حصول موفقيت در مدرسه به شكست هاي دیگر در زندگی فردی و اجتماعی، تنفر از موضوع هاي درسي و معلمان و نهایتاً، ترك تحصيل منجر مي شود. عدم حصول موفقیت در محیط های آموزشی، عزت نفس دانش آموزان را کاهش می دهد و این مسئله، در مواردی به ترك تحصيل منجر می شود. همچنین، مسائل مربوط به مدرسه مانند عدم علاقه به مدرسه، نمرات پايين، ناسازگاري با تكاليف مدرسه و نبود فرصت ارتباط انفرادي با مشاور یا معلم از دیگر دلایل افت تحصیلی هستند. برخی دیگر از دلايل افت دانش آموزان بدین شرح است: مشکلات جسمی، مشكلات خانوادگی، کمبود های عاطفي، ناتوانی های یادگیری، عدم جذابیت كلاس های آموزشی، فرار از مسئوليت، آزادي بيش ازحد، نبود نظم و برنامه در زندگي، عدم ارتباط مناسب با معلمان و پيشرفت درسي نامناسب و نامتناسب. به طور کلی، می توان گفت كه هر یک از عوامل فردي، خانوادگي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و نهادي، بر ایجاد افت تحصيلي در دوره های مختلف تحصیلی از جمله دبيرستان تاثیر دارند.

مشاوران تحصیلی و رسالت آنها

مشاوره تحصیلی به دانش آموزان کمک می کند تا ارزش تحصیل و آموزش را فرا گیرند.

مشاوره تحصیلی دانشجویان و والدین را در مورد دوره های مختلف تحصیلات آموزش می دهد.

آنها مسیر دوره های آموزشی یا موضوعاتی که مناسب دانشجویان بر اساس مهارت و علاقه آنها است را نشان می دهند.

مشاوره تحصیلی، شما را آشنا با واقعیت های علمی می کند. وقتی تصویری از دانشگاه های مختلف ارائه کننده دوره های مختلف را داشته باشید، می توانید یک هدف را مشخص نمایید.

خدمات مشاوره ای به شما کمک می کند تا اطلاعات درست در مورد نوع دوره ها و هزینه ها را داشته باشید.

خدمات مشاوره ای شما را در مورد برنامه ها و آزمون های ورودی به دانشگاه و نحوه درخواست آنها راهنمایی می کند.

خصوصیات مشاوران برجسته

1. مهارت های ارتباطی

مشاوران تاثیرگذار باید مهارت های ارتباطی سطح بالایی داشته باشند. اگر چه بعضی از این مهارت ها را می توان در دوران تحصیلات تکمیلی به پایان رساند و در طول دوره حرفه ای خود توسعه داد و بهبود بخشید، اما قبل از شروع کار مشاوره ای باید مهارت های ارتباطی خاصی داشت. مشاوران نیاز به داشتن توانایی طبیعی برای شنیدن دارند و می توانند به وضوح ایده ها و افکار خود را به دیگران توضیح دهند.

2. پذیرش

عدم قضاوت سریع و پذیرش ویژگی های مهم در تمامی حرفه ای های مربوط به یاری رساندن به دیگران است. اما مشاوران حرفه ای باید بتوانند در «جایی که مراجع است قرار گیرند». این عبارت اغلب در مشاوره برای توصیف توانایی ارتباط با مراجعینی که نگرش باز و غیر قضاوت گر دارند استفاده می شود و مشتری را برای آنچه که هستند و و وضعیت فعلی شان است می پذیرند. مشاوران باید بتوانند به مشتریان خود احساس پذیرش را با گرمی و صمیمیت و درک انتقال دهند.

3. درک

مشاوران در سخت ترین و استرس زا ترین زمان های زندگی مردم به کمک آنها می شتابند. آنها باید بتوانند درک و همدلی خود نسبت به معضلات را به مراجعین خود نشان دهند. همدلی به این معنی است که مشاوران نشان دهند که واقعاً می توانند خود را به جای شخص دیگری قرار دهند. شفقت و همدلی به مشاور و مراجعین کمک می کند تا فرایند مشاوره به بهترین شکل ممکن انجام شود.

4. مهارت های حل مشکل

این مشاور نیست که مشکلات مراجعین خود را حل می کند. روانشناسان بزرگ معتقدند که مشاوران باید مهارت های کافی در زمینه حل مسئله داشته باشند تا بتوانند به مراجعین خود کمک کنند تا الگوهای تفکر منفی و سایر رفتارهای مضر که ممکن است در مشکلات آنها نقش داشته باشند را شناسایی کنند و آنها را تغییر دهند.

5. مهارت های ایجاد ارتباط

مشاوران باید دارای مجموعه ای از مهارت های بین فردی باشند تا بتوانند به سرعت با مراجعین خود ارتباط برقرار کنند و در ادامه، این ارتباط را استحکام ببخشند. آنها باید تمامی توجه خود را به مراجعین خود اختصاص دهند و بتوانند در آنها ایجاد اعتماد کنند. مشاوران باید بتوانند تمام تمرکز خود را به آنچه که مراجع می گوید معطوف کنند و هنگام حضور در جلسه مشاوره، حواس شان به خاطر مشکلات یا دغدغه های شخصی پرت نشود.


تدریس خصوصی ریاضی در رشت


تدریس خصوصی زیست شناسی در رشت


تدریس خصوصی فیزیک در رشت


تدریس خصوصی شیمی در رشت


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در رشت


تدریس خصوصی آیلتس در رشت


مشاور کنکور تجربی در تهران

سایت ریاضی

سایت زیست

شهرداری رشت

درباره ما

با تماس گرفتن با ما درباره ما بیشتر بدانید

مشاوره تحصیلی خوب در رشت
مشاوره تحصیلی خوب در رشت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *