مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

 
helpkade
مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی
مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

مشاوره رایگان کنکور ریاضی 1400 از جمله خدمات تیم بزرگ ایران تحصیل برای کلیه داوطلبان است. هیچ گونه تفاوتی برای استفاده داوطلبان از برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی وجود نخواهد داشت و هر داوطلب می‌تواند از این فرصت رایگان استفاده نماید. کنکور ریاضی به دلیل خشک بودن مباحث مختلف و همچنین مشابه بودن دروس و دقیقاً به دلیل همین یکنواختی خستگی‌هایی را در مطالعه به همراه خواهد داشت.

 

مشاوره رایگان کنکور ریاضی یک پکیج رایگان بسیار عالی برای کلیه داوطلبان محترم و متقاضیان گرامی محسوب می‌شود. با توجه به کاهش تعداد داوطلبان رشته ریاضی و فیزیک نسبت به سایر گروه‌های آزمایشی ، ممکن است داوطلبان این گونه تصور کنند که پذیرش در این رشته بسیار راحت شده است. اما این گونه نیست و ظرفیت‌ها بر اساس تعداد شرکت ها تعیین می شود.

 

مشاوره رایگان کنکور ریاضی و  مشاوره موفقیت در کنکور سراسری شامل تمامی مواردی که هر متقاضی کنکور بدان نیازمند است. هر سؤال و هر مسئله‌ای را می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل در میان بگذارید . بدون اینکه نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای داشته باشید. برای مشاوره و برنامه ریزی تنها کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

 

 

جهت اطلاع از مشاوره رایگان کنکور ریاضی– برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، بهترین مرکز مشاوره کنکور سراسری ، نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

 تماس با شماره 9099072952 از کل کشور 

 تماس با شماره  9099072952 از استان تهران 

 

 

 

مهم‌ترین اصل برای  موفقیت در کنکور تمامی گروه‌های آزمایشی برنامه ریزی است. متأسفانه مؤسسات کنکوری هزینه‌های گزافی بابت این برنامه ریزی اخذ می کند و همین مسئله موجب می‌شود که بسیاری از داوطلبان نتوانند به اهداف پیش بینی شده خود دست یابند.

یکی از خدماتی که داوطلبان نیاز مبرمی به آن دارند ، برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی است.

برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی این امکان را در اختیار کلیه داوطلبان قرار می‌دهد که با توجه به سیستم یادگیری خود که منحصر به داوطلب است برنامه ریزی کنند.

متأسفانه بسیاری از مؤسسات بدون توجه به نیازها، اهداف، نحوه یادگیری و همچنین نوع روش مطالعه، برای کلیه داوطلبان یک برنامه ریزی طراحی کرده و به همه افراد تحویل می‌دهند.

نحوه برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی کنکور سراسری برای دانش آموزان سال چهارم با داوطلبان کنکوری یکسان نخواهد بود. با توجه به اینکه ساعات محدودی را دانش آموزان نسبت به داوطلبان کنکور دارند.

بنابراین، نوع برنامه ریزی برای هر داوطلب باید به صورت جداگانه باشد. از خدمات مشاوره رایگان کنکور ریاضی که در اولیت قرار گرفته است، مسئله برنامه ریزی درست و اصولی است.

 

 

یکی از مشکلات رایج کلیه داوطلبان در تمامی گروه‌های آزمایشی ، مشکل کمبود وقت است که در داوطلبان کنکور ریاضی این مسئله بسیار پررنگ‌تر است.

ما در برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی به این مسئله و تنظیم وقت از همان ابتدا اشاره می‌کنیم. عملکرد داوطلب در جلسه کنکور ، بسته به تلاش او در طی سال خواهد داشت.

یکی از مواردی که برای بالا بردن عملکرد خود در تست زنی ریاضی در مشاوره رایگان کنکور ریاضی آموزش خواهید دید نحوه تمرین کردن و حل مسائل فرمول‌های مختلف ریاضی است.

بهترین منابع کنکور ریاضی ، روش مطالعه ریاضی ، نحوه مؤفقیت در آن، تست زنی سریع و غیره را همه می‌توان مساوی با تمرین دانست. تنها شرط مؤفقیت در ریاضی تمرین درست و اصولی است. 

با توجه به تفاوت‌های یادگیری هر فرد و همچنین با در نظر گرفتن آموخته‌های قبلی او شاید بتوان مشاوره رایگان کنکور ریاضی را برای هر فردی جداگانه و منحصربه‌فرد تلقی نمود.

زیرا در فرایند برنامه ریزی و مشاوره کنکور بسیار مهم است که شما به تمام موارد مورد بررسی دقت داشته باشید و تلاش خود را در این مورد به خرج دهید.

 

 

مشاوره رایگان کنکور ریاضی متعلق به تمامی داوطلبان و دانش آموزانی است که برای رسیدن به اهداف تلاش می نمایند.

 

داشتن هدف، طبیعتاً اولین گام برای موفقیت محسوب می‌گردد. بنابراین، اگر به دنبال موفقیت هستید بهتر است از ابتدا هدف خود را مشخص کنید و با توجه به ضرایب دروس کنکور ریاضی 99 برنامه ریزی و مطالعه خود را آغاز کنید.

بنابراین، اگر دانش‌آموز هستید و قصد استفاده از مشاوره رایگان کنکور ریاضی و مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99  را دارید ، حتماً در رابطه با این مسئله آگاهی یابید.

به هر حال نباید بحث آینده شغلی را از نظر دور داشت. زیرا بخش مهمی است از تلاش هر داوطلب مربوط به شغل آینده مورد انتظار او است. اما بسیار مهم است که شغل مورد نظر شما مرتبط با علاقه و استعدادتان باشد.

زیرا در غیر این صورت به هیچ وچه م،فق نمی شوید. ولو اینکه در بهترین رشته مشغول به تحصیل باشید و یا اینکه بیشترین علاقه را داشته باشید.

مشاوره رایگان کنکور ریاضی به تمامی آنچه که داوطلبان در پی یادگیری آن هستند پاسخ خواهد داد.

نیازی به صرف هزینه گزاف و اضافی در هیچ یک از مؤسسات نخواهد بود. امکان مشاوره تلفنی کنکور ریاضی برای تمامی داوطلبانی که نیازمند انجام مشاوره تحصیلی تلفنی است فراهم است.

همچنین، با داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی می‌توانید موفقیت خود را تضمین نمایید.مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

 

 

سایت ایران تحصیل و مجموعه بزرگ آن در نظر دارد که مشاوره رایگان کنکور ریاضی را در اختیار کلیه داوطلبان و دانش آموزان قرار دهد.

برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی برای آن دسته از داوطلبانی که توان انجام برنامه ریزی را ندارند و یا در این مورد دچار مشکل می باشند، می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

با توجه به مشاوره رایگان کنکور گروه ریاضی می توانید برنامه ریزی کنید، با انواع متدهای مطالعه آشنا گردید. همچنین، به خوبی مطالعه صحیح را آموزش ببینید.

تست زنی کنکور آموزشی است که شما قبل از رسیدن به مرحله کنکور بدان نیازمندید و حتما لازم است از ابتدای کار این آموش را دریافت کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور در تمامی دانشگاه را نیز می توانید به خدمات ایران تحصیل اضافه نمایید.

برای استفاده از مشاوره رایگان کنکور ریاضی 1400 نیازی به انجام دادن کار خاصی نخواهد بود. همین که تلفن را بردارید و با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط خواهید بود.

همچنین، می توانید از برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی نیز بهره مند گردید.

 

 

جهت اطلاع از مشاوره رایگان کنکور ریاضی و برنامه ریزی رایگان کنکور ریاضی 98 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، انجام ثبت نام ، نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

 تماس با شماره 9099072952 از کل کشور 

 تماس با شماره  9099072952 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

بهترین مرکز مشاوره کنکور سراسری

رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟

بهترین ساعات مطالعه کنکور

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ریاضی و تجربی

مشاوره کنکور تجربی 99

مشاوره رایگان کنکور ریاضی 1400

خیر. به هیچ وچه اینطور نیست. علی رغم رایگان بودن این نوع مشاوره شما بهترین نوع مشاوره را دریافت می کنید.

این مشاوره شما را با نحوه تست زنی، شیوه مطالعه دروس مختلف این رشته و مواردی از این قبیل آشنا می کند.

بله. شما می توانید از مشاوره حضوری نیز استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تیم تحریریه ۴ نظرها

کنکور سراسری ریاضی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای جذب دانشجو در رشته های فنی مهندسی و برخی از رشته های علوم پایه برگزار می شود. بیشتر داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور این گروه آزمایشی به دنبال پذیرش در رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی برق ، مهندسی معماری ، مهندسی مکانیک و … هستند. البته اکثر این رشته ها به صورت بدون آزمون در دانشگاه های آزاد و پیام نور نیز ارائه می شود و می توانید بر اساس سوابق تحصیلی خود و بدون شرکت در کنکور در آن رشته ها ثبت نام نمایید. اما با این حال رقابت برای پذیرش در دانشگاه های روزانه و دولتی همچنان به قوت خود باقیست و داوطلبان جهت کسب پذیرش در این دانشگاه ها نیازمند مطالعه ، تلاش و انگیزه بسیار می باشند و مطمئنا کسانی در این راه موفق خواهند بود که با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار فراوان خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده کرده باشند.مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

شرکت در آزمون های آزمایشی باعث می شود که برنامه ریزی شما منظم تر شود.

قدم اول برای برنامه ریزی کنکور شناخت دروس و میزان اهمیت آن ها در آزمون است ، برای این کار شما باید ابتدا هدف خود را تعیین نموده و مشخص نمایید که برای تحصیل در کدام رشته ها قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید ، زیرا ضرایب دروس اختصاصی در رشته های مختلف متفاوت است. به همین دلیل اگر برای رسیدن به رشته خاصی درس می خوانید بهتر است از تاثیر و ضرایب دروس مختلف در آزمون برای آن رشته مطلع باشید. به همین دلیل در جدول زیر ضرایب دروس مختلف در زیرگروه های رشته ریاضی را بیان می کنیم.

شما عزیزان پس از کسب آگاهی در خصوص ضرایب دروس در رشته های زیرگروه های گروه آزمایشی ریاضی می بایست زمان مطالعاتی خود را با توجه به اهمیت دروس مشخص نمایید. جهت آگاهی از لیست رشته های هر یک از زیر گروه ها می توانید مطلب ” معرفی زیر گروه های رشته ریاضی “ را مطالعه نمایید.

پس از اطلاع از ضرایب دروس باید متناسب با آن ضرایب برای مطالعه هر درس به طور جداگانه برنامه ریزی کرد. آنچه که در برنامه ریزی درسی اهمیت زیادی دارد بازدهی بالای آن می باشد یعنی از زمانی که برای مطالعه دروس می گذارید بیشترین بهره را ببرید برنامه ریزی اصولی مسیر رسیدن به رشته دلخواهتان را هموار می کند و به تمام فعالیت های درسی و غیر درسی شما نظم می دهد.

 

یکی از موضوعات بسیار مهم این است که از چه منابعی برای مطالعه استفاده کنید ، ابتدا باید این نکته را بدانید که محتوای تمام منابع کمک درسی موجود در بازار یکسان بوده و تفاوت آن ها در نحوه توضیح دادن درسنامه ها می باشد ، اگر شما منابعی دارید که متوجه توضیح آن می شوید نیازی به تهیه منابع دیگری نیست و با همان منابع ادامه دهید. در ضمن منبع اول و اصلی شما کتاب درسی می باشد و پس از مطالعه کامل کتاب و حل تمرین های آن به سراغ منابع  کمک درسی بروید. در متن زیر لیست تعدادی از کتاب های پرطرفدار ارائه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید

ادبیات فارسی

برای ادبیات فارسی کتاب هامون سبطی ، ادبیات موضوعی گاج ، سیب مهر و ماه ، برای آرایه ها و قرابت معنایی (نشر الگو و نشر دریافت) ، برای تاریخ ادبیات (نشر دریافت)

دین و زندگی

میکرو طبقه بندی گاج ، همایش نشر دریافت ، کتاب خط ویژه گاج ، خیلی سبز ، آیات و نکات گاج

زبان عربی

کتاب فوت و فن خیلی سبز ، گاج نقره ای ماهینی ، زیپ فائق تالیف آقای ایاد فیلی ،  تست تخته سیاه تالیف مهدی شریفی

زبان انگلیسی

جامع مبتکران دکتر شهاب اناری ، از متن نترسیم ، گاج نقره ای ،خط ویژه تالیف آقای ارشاد عظیم

ریاضی

فیزیک 

گاج نقره ای ، کتاب تست انتشارات نشر الگو

شیمی

خیلی سبز ، مبتکران

توصیه می شود از تمام کتاب های معرفی شده برای هر درسی حداکثر 2 کتاب را برای مطالعه انتخاب نمایید زیرا یک کتاب را کامل و دقیق بخوانید بهتر است تا این که چند کتاب را نیمه تمام رها کنید.

برای اطلاع بیشتر از بهترین منابع کنکور ریاضی بر روی لینک کلیک کنید.

پس از اتمام مطالعه تمام دروس ، موضوعی که بسیار مهم می باشد جمع بندی درس های خوانده شده است. روش مطالعه در دوران جمع بندی متفاوت از روزهای عادی است در روز های قبل از جمع بندی شما بیشتر وقت خود را صرف مطالعه دروس جدید می کردید و تست های هر مبحث را به صورت جداگانه کار می نمودید ولی در دوران جمع بندی مطالعه مطالب جدید توصیه نمی شود زیرا دوران جمع بندی ، زمان تثبیت مطالعات شماست نه زمان یادگیری دروس جدید و بیشتر وقت خود را باید صرف مرور مطالب خوانده شده ، رفع اشکالات خود ، کارکردن تست های ترکیبی و کنکوری همچنین شرکت در آزمون های جامع نمود. با توجه به کمبود وقت ، برنامه ریزی و مدیریت زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و عملکرد شما در این مدت تعیین کننده وضعیت قبولی شماست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هابرنامه ریاضی کنکور ریاضی برنامه ریزی کنکور

9 ساعت پیش

9 ساعت پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشین . تقاضای عاجزانه داریم جواب دهید. سوالی داشتم در خصوص کنکور سراسری. ببخشید تو دفترچه آزمون سراسری سال ۹۷ ذکر کرده اند که قبولی در دانشگاه آزاد به عنوان یک نوبت قبولی از حداکثر دو نوبت قبولی مجاز در آزمون سراسری محسوب نمیشود. اما در سالهای ۹۶ و قبل از آن در خصوص دانشگاه آزاد این موضوع رو ذکر نکرده بودند. خب آیا این معنی اش این است که قبلا در سالهای گذشته قبولی از دانشگاه آزاد بعنوان یک نوبت قبولی از حداکثر دو نوبت مجاز محسوب میشده؟؟؟ و کلا از زمانهای گذشته مثلا سال ۸۰ و ۸۱…هر فرد چند بار میتوانسته در کنکور دانشگاه آزاد قبول شود بدون اینکه محدودیتی برای شرکت مجدد در کنکور سراسری و آزاد داشته باشد؟ با تشکر از سایت خوبتان.

سلام من فوق دیپلم عمران دارم آیا میتونم در ازمون شرکت کنم و هنر اموز( استاد کار ساختمان) قبول بشم؟

با سلام خیر برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و هنر آموز ساختمان حداقل مدرک مورد نیاز کارشناسی رشته مهندسی عمران می باشد و با مدرک کاردانی این رشته مجاز به شرکت در این آزمون نخواهید بود.

ضریب دین و زندگی مگه ۳ نیست!

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

میشه لطفاً چند تا راه حل برای کم کردن استرس و تمرکز بیشتر بگید.

من سال سوم دبیرستان هستم. میخوام امسال آزمایشی شرکت کنم. اما یه برنامه دو ساله میخوام. امکانش هست؟

سلام میخواستم بپرسم از رشته علوم مهندسی میشه رفت هوافضا خوند؟؟ یا فقط از همون 12 تا پرایش میشه انتخاب کرد؟؟؟

باسلام.بنده دیپلم ریاضی فیزیک دارم ولی مقطع پیش دانشگاهی رو نگرفتم.ولی با دیپلم ریاضی رفتم دانشگاه علمی کاربردی رشته ی معماری.خواستم بدونم اگه بخوام کاردانی به کارشناسی کنور بدم واسه رشته ی نقشه برداری نیازی به گرفتن مدرک پیش دانشگاهی هست یا فقط همون مدرک کاردانی لحاظ میشه.با تشکر فراوان

سلام. می خواستم بپرسم این بهترین منابعی که تو سایت نوشتین برای کدوم سطح از دانش آموز ها مناسبه؟؟یعنی همه در هر سطح آموزشی و یادگیری که هستند می تونن از این کتاب ها استفاده کنن؟؟!و اینکه این کتاب ها سال دوم و سوم و چهارم رو باهم دارن؟یا برای هر سال باید کتاب جدا تهیه بشه؟؟!لطفا توضیح بدین ….ممنونم
مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

آقای احسان ایرانی، مشاور تخصصی کنکور ریاضی نظام جدید و نظام قدیم 3گام، با سابقه ی چندین سال مشاوره رشته های ریاضی،انسانی و تجربی می باشند.

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری

آقای احسان ایرانی مشاور کنکور رشته ی ریاضی نظام جدید و نظام قدیم 3گام، دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دارای سابقه ی  تدریس و مشاوره تحصیلی می باشند.

دلیل اینکه موسسه ی سه گام ایشان را به عنوان مشاور ریاضی انتخاب کرد، سابقه ی کار ایشان در مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در موسسه و مدارس مختلف و همچنین کار کردن با تعداد داوطلب های بالا در طول مدت فعالیتشون، روابط عمومی بالا، مسلط به روش های جدید در بحث برنامه ریزی و توانایی برقراری ارتباط با دانش آموزان مختلف و حساسیت بالای ایشان درباره ی روند تحصیلی داوطلبان بود.

ایشان سابقه ی تدریس دروس ریاضی(ریاضیات جامع تجربی، حسابان 1و2، ریاضی1) داشته و از اواخر دوره ی کارشناسی مشغول به مشاوره ی تحصیلی شدند. پس آشنایی کامل با تمام سرفصل های دروس ریاضی و آگاه به تشخیص سختی یا آسانی مطالب می باشند و می توانند با یک راهنمایی مناسب و معرفی منبع متناسب با سطح دانش آموز راهنمایی لازم را به داوطلب ارایه کنند.

آقای احسان ایرانی با توجه به رشته ی تحصیلی که مشغول به آن هستند به مشاوره تحصیلی صرفا به یک ردیف شغلی نگاه نکرده بلکه به عنوان یک راهنما که بتواند راه درست را به داوطلبان نشان دهد، این مهم را انجام می دهند. چون معتقد هستند که باید شخصی در فرایند کنکور در کنار داوطلب حضور داشته باشد تا به کنترل تمام فعالیت های او پرداخته و خلا یک راهنما در ذهنیت این افراد از بین ببرد.

ایشان اصول برنامه ریزی را با توجه به علاقه ای که داشتند با همراهی یکی از مشاوران معتبر به صورت کامل فراگرفته اند و از تجربیات ایشان نهایت استفاده را می کنند. ایشان علاوه بر رشته ی ریاضی در رشته ی تجربی و حتی انسانی فعالیت داشته و به همین دلیل اشرافی بر روی مطالب دارند و همچنان به مطالعه مقالات و منابع مختلف در زمینه ی مشاوره و برنامه ریزی می پردازند تا بتوانند بهترین مطالب را در اختیار داوطلبان قرار دهد.

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری

 

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته های مهندسی همواره از جمله رشته های پرطرفدار دانشگاهی بوده اند. به خصوص قبل از اینکه در سالیان اخیر کنکور تجربی به پرمخاطب ترین کنکور آزمایشی دانشگاه ها تبدیل شود، کنکور ریاضی بیشترین شرکت کننده را داشت. در حال حاضر کنکور تجربی با اختلاف دارای بیشترین شرکت کننده است. پس از تجربی، شرکت کنندگان کنکور انسانی و ریاضی دارای بیشترین شرکت کننده هستند. با توجه به تعداد شرکت کنندگان کنکور ریاضی و ظرفیت پذیرش آن، رقابت در این کنکور بسیار کمتر از کنکور تجربی است. اما همچنان رقابت در رشته های پرطرفدار و تصاحب صندلی دانشگاه های خوب بسیار بالاست. مشاوره کنکور ریاضی می تواند مسیر شما را در رسیدن به اهدافتان در کنکور هموار کند. در ادامه سعی داریم گام های اساسی که در مشاوره کنکور ریاضی باید مد نظر قرار گیرد را یادآور شویم.

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

اولین نکته ای که مشاوران کنکور در مشاوره کنکور ریاضی به داوطلبان کنکور گوشزد می کنند، مشخص کردن هدف است. شاید در کنکور انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج کنکور انجام می شود، اما انتخاب رشته اصلی به خود شما مربوط است و نه نتایج. این شما هستید که باید با توجه به علایق و استعدادهایتان رشته ای را به عنوان آینده شغلی خود انتخاب کنید و با برنامه ریزی و تلاش مناسب، خود را برای رسیدن به هدفتان آماده کنید. اگر چنانچه هدفگذاری هوشمندانه و عالمانه داشته باشید می توانید، قبل از اعلام نتایج کنکور ریاضی رشته خود را مشخص کنید.

پس اولین گام مشاور کنکور ریاضی آشنا شدن با رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی است. کنکور ریاضی دارای سه زیر گروه مختلف است که در هر یک رشته های دانشگاهی متناسب با دروس با اهمیت آن رشته ها وجود دارد. به شما توصیه می شود از لینک زیر زمینه فعالیت هر یک از رشته ها و چگونگی آینده شغلی آنها را بررسی نمایید تا بتوانید دید بهتری نسبت به هر یک از رشته ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : رشته های دانشگاهی ریاضی و آینده شغلی آنها

اما جدا از این که شما برای انتخاب آینده شغلی مناسب باید با رشته های مختلف آشنا شوید، نیاز است که برای موفقیت در کنکور ریاضی نیز اطلاعات مربوط به رشته ها که در کنکور برای شما مفید است نیز دست پیدا کنید. همان طور که گفته شد، هر یک از رشته ها از نظر اهمیت مباحثی که در آن رشته ها مطرح می شود، در سه زیرگروه مختلف قرار می گیرند. برای مثال از بین دروس اختصاصی در زیرگروه یک ریاضی، دروس ریاضی و فیزیک با ضریب ۴ بیشترین اهمیت را دارند و درس شیمی با ضریب ۳ اهمیت کمتری دارد. این تفاوت ضرایب نشان دهنده اهمیت دروس در کنکور است. پس باید برای دروسی که ضریب بیشتری دارند اهمیت بیشتری قائل شد.

پس گام اول این است که برای خود هدفگذاری کنید که به چه رشته هایی علاقه مند هستید و در گام بعد ببینید که هر یک از دروس در چه زیرگروه هایی هستند و چه دروسی اهمیت بیشتری دارند. در جداول بالا ضرایب دروس اختصاصی و عمومی در زیرگروه های مختلف ارائه شده است. توجه داشته باشید که دروس عمومی در همه زیرگروه ها دارای ضریب یکسان هستند. از جدول ضریب دروس عمومی می توانید به دروس با اهمیت نیز پی ببرید. به شما توصیه می کنیم برای آگاهی بیشتر از مباحث مهم و شیوه برنامه ریزی برای دروس عمومی، مقاله دروس عمومی کنکور را از لینک زیر مطالعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید : دروس عمومی کنکور و شیوه مطالعه آن

همان طور که گفتیم سه زیرگروه در کنکور ریاضی وجود دارد. در هنگام اعلام نتایج اولیه کنکور نیز رتبه شما در هر زیرگروه به تفکیک ارائه می شود. در واقع شما در کارنامه کنکور ریاضی چهار رتبه دارید. سه تای این رتبه ها در زیرگروه های سه گانه کنکور ریاضی است و یکی هم رشته کشوری شما. با توجه به این رتبه ها شما باید انتخاب رشته کنید. در جدول زیر رشته های هر یک از این سه زیرگروه نشان داده شده است. همان طور که مشاهده می کنید، اکثر رشته ها و اکثر رشته های معروف در زیرگروه ۱ کنکور ریاضی هستند. پس اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که برای چه رشته هایی هدفگذاری کرده اید، بهتر است که برای زیرگروه ۱ برنامه ریزی کنید، چرا که اکثر رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی در این زیرگروه قرار دارند. بهتر است یک نگاه گذرا به این جدول داشته باشید و دید کلی از رشته هایی که در دانشگاه ارائه می شود به دست آورید.

گام سوم در آمادگی برای کنکور که در مشاوره کنکور ریاضی مد نظر قرار می گیرد، بودجه بندی مباحث هر یک از دروس در کنکور ریاضی است. یعنی پس از این که مشخص کردید که چه رشته هایی در هدفگذاری شما قرار دارند، باید دروس با اهمیت را مشخص کنید، و در مرحله بعد در هر یک از دروس، مباحث با اهمیت و پرتکرار را مشخص کنید. با پیمودن این گام ها، شما دیدی کلی از مسیری که باید طی کنید را به دست خواهید آورد. در واقع شما برنامه ای خواهد داشت که برای شما اولویت ها را مشخص می کند. توجه به بودجه بندی دروس کنکور ریاضی به شما کمک می کند که بتوانید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : منابع کمک آموزشی داوطلبان گروه ریاضی کنکور ۹۸ – دروس تخصصی

توجه داشته باشید که زمان آمادگی برای کنکور محدود است و شما باید مباحث زیادی را مطالعه کنید. بدانید که اگر همه مباحث برای شما اولویت دارند، در واقع به این معنی است که شما اولویت بندی ندارید. بررسی بودجه بندی دروس کنکور ریاضی به شما کمک می کند که در برنامه ریزی کنکور اولویت بندی داشته باشید. البته این برداشت را نداشته باشید که به بقیه مباحث نباید توجه کرد، بلکه باید اولویت بندی به شما کمک می کند که بتوانید زمان خود را بهتر مدیریت کنید تا بتوانید به تسلط لازم برای قبولی در رشته مد نظرتان دست پیدا کنید. پس در ادامه با هم بودجه بندی دروس اختصاصی کنکور ریاضی را با هم مرور می کنیم.

برای اینکه بتوانید برنامه ریزی مناسب داشته باشید، بهتر است که رشته ها و دانشگاه های مورد نظر خودتان را مشخص کنید. با توجه به نتایج کنکورهای سال های قبل می توان به صورت تقریبی فهمید که برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف چه درصدهایی از دروس مختلف نیاز است. حال که شما درصدهای حدودی هر یک از رشته ها را متوجه شدید، می توانید با توجه به بودجه بندی سوالات و میزان توانایی های خود برنامه ریزی کنید که به چه مباحثی باید بیشتر بپردازید و چه مباحثی را در اولویت قرار دهید. برای این کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره آویژه نیز مشورت کنید. کافیست با شماره هایی که در سایت قرار داده شده، تماس حاصل نمایید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت در کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

برای برنامه ریزی بهتر دروس کنکور ریاضی، شما باید بدانید که در آزمون کنکور چه عملکردی باید داشته باشید و خود را برای آن آماده کنید. به همین دلیل در ادامه به تعداد سوالات هر یک از دروس کنکور و زمان مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات را بررسی می کنیم. توجه داشته باشید که زمانی که سخن از تسلط شما به دروس مطرح می شود، منظور این است که آیا شما می توانید با توجه به هدفگذاری که کرده اید، به تعداد سوال مورد نیاز در زمان مشخص شده برای هر درس پاسخ دهید یا خیر.

دقت داشته باشید که زمان در کنکور حرف اول را می زند، پس شما باید علاوه بر تسلط بر مباحث، زمان پاسخگویی به سوالات را نیز بهبود ببخشید. در این صورت است که می توانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در کنکور دو دفترچه به شما داده می شود، دفترچه اول که مربوط به دروس عمومی است و شامل ۱۰۰ سوال است که شما برای پاسخگویی به آنها ۷۵ دقیقه فرصت دارید. دفترچه دوم که شامل سوالات اختصاصی است که ۱۳۵ سوال است که ۱۷۵ دقیقه زمان دارید. در ادامه تعداد سوالات کنکور ریاضی و زمان پاسخگویی به سوالات را می توانید مشاهده کنید.

حال که با اهمیت هر یک از دروس و مباحث و چگونگی سوالات کنکور آشنا شدیم، باید بدانیم که از چه پایه هایی و از چه دروسی در کنکور ریاضی سوال طرح می شود. با توجه به بودجه بندی سوالات و حجم منابع، می توانیم تشخیص دهیم که سرمایه گذاری روی چه مباحثی می تواند ما را در موفقیت در کنکور کمک کند. برای اطلاع از میزان پوشش محتوای کتب سال دوازدهم در سال ۹۹ اعلام شده است. در ادامه منابع دروس تخصصی و عمومی کنکور ریاضی ارائه می گردد:

از نظر متخصصان مشاوره کنکور ریاضی زمان شروع اولیه برای کنکور ریاضی هنگام ورود به مقطع متوسطه دوم و شروع پایه دهم است. یعنی شما در زمان تحصیل در مقاطع دهم به بعد باید سعی کنید تا آنجا که می توانید به دروس کنکور تسلط پیدا کنید. چون زمان یکساله پایانی برای آمادگی برای کنکور زمان محدودی است، شما باید تا آنجا که می توانید زمان مرور دروس سال های دهم و یازدهم را کم کنید. این کار نیز با کسب تسلط در دروس در هنگام تحصیل در مقاطع دهم و یازدهم حاصل می شود. لازم نیست در سال دهم و یازدهم به خود خیلی فشار بیاورید و فشار کنکور را از آن موقع بر روی دوش خود وارد کنید. منظور ما این است که باید تلاش کنید برای همان پایه هایی که درس می خوانید نتیجه مطلوبی کسب کنید.

اما به صورت جدی می توان گفت که کنکور از تابستان پس از اتمام سال یازدهم شروع می شود. اما اینکه شما از تابستان به چه میزان مطالعه برای کنکور داشته باشید، به جدیت شما برای کنکور و عادت شما به مطالعه بستگی دارد. در صورتی که شما تا قبل از این خیلی عادت به زیاد خواندن نداشته باشید، شروع طوفانی می تواند خیلی سریع فروکش کند. سعی کنید به مرور به حالت ایده آل نزدیک شوید. توجه داشته باشید که این حالت گذار باید در برنامه ریزی شما در نظر گرفته شود. یک مشاور کنکور ریاضی خوب می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت در کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

تا اینجا به اهمیت زمان در موفقیت در کنکور اشاره کردیم. در واقع با برنامه ریزی برای کنکور هم توجه به مدت زمان آمادگی و هم توجه به مدیریت زمان داریم. در یک برنامه ریزی اصولی با توجه به پیشینه و میزان توانایی ها و نقاط قوت و ضعف، برای رسیدن به هدف تلاش می کنیم. پس برنامه ریزی تنها زمانبندی دروس و میزان خواندن دروس نیست، بلکه چگونگی شروع، ادامه، کیفیت مطالعه و به عبارت ساده تر چگونگی محقق کردن برنامه زمانبندی شده نیز است. چرا که اگر شروع مناسبی نداشته باشیم، امکان متوقف شدن یا سردرگمی در اجرای برنامه مطالعه به وقوع می پیوندد و هر روز از هدف دورتر می شویم. پس برای شروع بهتر است به این سوالات پاسخ دهیم:

با توجه به پاسخ شما به این سوالات شما باید شروع های متفاوتی داشته باشید.

ممکن است شما پشت کنکوری باشید، در این حالت باید کمی استراحت کنید تا از خستگی کنکور عبور کنید و با ذهنی بازتر و آزادتر برای سال بعد آماده شوید. بهره بردن از یک مشاور خوب و دلسوز می تواند به شما در عبور از ناکامی کنکور قبلی کمک شایان توجهی داشته باشد.

برای کسب موفقیت در کنکور ریاضی شما باید برای مقاطع مختلف سال با توجه به شرایطی که وجود دارد، برنامه ریزی متناسب با آن دوره داشته باشید. مثلاً شما در مقطعی از سال بیشتر مدرسه می روید و زمان کمتری برای مطالعه دارید، زمانی از سال امتحان دارید، یا در مقاطعی از سال کاملاً تعطیل هستید. باید برنامه زمانی و شیوه مطالعه برای مقاطع زمانی مختلف متفاوت باشد تا امکان تحقق برنامه و بهره وری از زمان بهتر شود. برای برنامه ریزی مناسب، واحد زمانی تان را مشخص کنید. به این صورت که در چه بازه زمانی می توانید یک کار را انجام دهید و یا یک مبحث و درس را ببندید. با این کار شما متوجه می شوید که بازه های زمانی دارای چه اهمیتی برای شما هستند. با این کار شما می توانید مشخص کنید که دروس را باید چه طور مطالعه کنید. اینکه در یک روز چند درس بخوانید یا چند روز را به صورت متوالی به خواندن یک درس اختصاص دهید یا مواردی از این دست را با این روش می توانید مشخص کنید.

برنامه خود را حتماً مکتوب کنید و هر روز آن را مرور کنید. مباحث برنامه ریزی شده را به صورت لیست بنویسید و هر وقت آن را انجام دادید تیک بزنید. این کار احساس رضایت به شما می دهد و به شما انگیزه می دهد. این که ببینید به خوبی در حال پیش بردن برنامه خود هستید قوت قلب و اعتماد به نفس به شما می دهد.

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

در ایام مهر تا تعطیلی مدرسه که ممکن است بهمن ماه یا عید نوروز باشد، نیمی از زمان دانش آموزان در مدرسه سپری می شود. از طرفی هم دروس جدیدی تدریس می شود که اهمیت زیادی در کنکور ریاضی دارند. بهتر است در این ایام بیشتر مطالعات صرف یادگیری و تسلط بر روی این دروس باشد. از طرفی هم باید برای مرور سال های گذشته برنامه ای در نظر گرفته شود. در صورتی که در ایام تابستان دروس پایه دهم و یازدهم مطالعه شده باشد، می توانید تست زنی را در برنامه خود قرار دهید. به این ترتیب هم می توانید خود را برای کنکورهای آزمایشی آماده کنید و ارزیابی نسبتاً مناسبی نسبت به وضعیت خود داشته باشید و هم به مرور تسلط خود را بر دروس افزایش دهید. البته اگر در کنکورهای آزمایشی شرکت می کنید، ممکن است مقداری از برنامه زمانبندی این آزمون ها عقب باشید. ولی نگران نباشید و طبق برنامه حساب شده خود پیش بروید و به مرور خود را به وضعیت مطلوب برسانید.

در ایام امتحانات می توانید برنامه ویژه ای داشته باشید. شاید به نظرتان برسد که اصلاً در ایام امتحانات دیگر فرصت نکنید برای کنکور مطالعه نمایید. اما شما می توانید با مدیریت زمان، از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده نمایید. در ایام امتحانات می توانید قسمتی از فرصت امتحان را به مطالعه درس مربوطه بپردازید و باقیمانده زمان را به تست زنی اختصاص دهد. با این روش هم تسلطتان به دروس افزایش می یابد و هم تمرین تست زنی و سرعت عمل داشته اید.

شاید بتوان گفت حساس ترین مقطع زمانی کنکور از عید تا روز کنکور است. بعضی ها تا اینجا خوب عمل کرده اند و در اینجا کم می آورند. بعضی ها از این فرصت برای جهش در عملکردشان استفاده می کنند و بعضی ها هم روندشان را ادامه می دهند. دقت داشته باشید که کنکور یک مسابقه ماراتن است، نه مسابقه سرعت. در کنکور تداوم و استقامت بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید به صورت مداوم تلاش کنید و طبق برنامه پیش بروید، باید حتماً برای استراحت خود نیز برنامه داشته باشید. اگر به خوبی استراحت نکنید، از نظر روانی خسته می شوید و بازدهی شما کم خواهد شد.

بیشتر بخوانید : داوطلبان کنکور سراسری ریاضی سال ۹۸ بخوانند!

در ایام تعطیلات عید چند روزی برای استراحت و بازیابی قوای از دست رفته قرار دهید و بعد از آن با قدرت به کار خود ادامه دهید. علاوه بر این در بازه های زمانی مشخص وقت استراحت برای خود قرار دهید و انرژی و انگیزه تان را مدیریت کنید. در این مقطع زمانی فرصتی برای یادگیری مباحث جدید نیست. نظر مشاوران کنکور ریاضی جمع بندی دروس و افزایش تسلط و سرعت تست زنی در مباحثی است که تا اینجا فرا گرفته اید. حتماً سعی کنید با نظر یک مشاور زبده جمع بندی دروس را دنبال کنید تا با تسلط خوب به استقبال کنکور بروید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت در کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

طبق نظر پزشکان طب سنتی افراد دارای مزاج های مختلفی هستند. هر یک از مزاج ها خصوصیات جسمی و رفتاری خاصی را در بدن ایجاد می کنند. در نتیجه عادات و نحوه عملکرد افراد با توجه به مزاج تغییر می کند. انواع تیپ شخصیتی را که روانشناسان در قالب آزمون های تیپ شخصیت ارائه می دهند، را می توان در مزاج های مختلف مشاهده کرد. یکی از نکات بسیار مهم در برنامه ریزی و نحوه مطالعه، توجه به تیپ شخصیتی هر فرد است. با توجه به ویژگی های رفتاری بسیار متفاوت افراد، منطقی نیست که برای همه یک نسخه برنامه ریزی پیچید. برنامه ریزی و مطالعه بر اساس تیپ شخصیتی باعث افزایش بهره وری در مطالعه و مدیریت بهتر زمان می شود. پس بهتر است با نظر یک مشاور زبده، برنامه ریزی متناسب با مزاج و تیپ شخصیتی خود داشته باشید تا بتوانید عملکرد خوبی از خود به جای بگذارید.

در ادامه به برخی از ویژگی های افراد دارای مزاج های مختلف می پردازیم که به اثر آن در نحوه برنامه ریزی اشاره می کنیم:

برخی از دانش آموزان مطالب را خیلی زود می گیرند و از تکرار مطالب گریزانند. از طرفی این افراد معمولاً افراد بازیگوشی هستند و معمولاً دیده می شود که والدین و اطرافیان خیلی به آنها توصیه می کنند که درس بخوان و پشتکار داشته باش. این افراد معمولاً افراد گرم مزاج و به خصوص دَمَوی هستند. اصرار زیاد به این افراد باعث لجبازی می شود و اثر عکس دارد. این افراد بیشتر از این که نیاز به کسی داشته باشند که آنها را امر و نهی کند، نیاز به یک همراه دارند که در هنگام مطالعه آنها را همراهی کند و بعضاً آنها را تحسین کند. از طرفی برای این افراد بهتر است که برنامه ریزی های کلی و هدفگذاری های کلان و برنامه های منعطف داشته باشیم. مقید کردن آنها و برنامه ریزی های ریز و امر و نهی زیاد آنها را کلافه می کند و نتیجه عکس دارد.

افراد سرد مزاج معمولاً افرادی مطیع و محتاط و محافظه کار هستند. این افراد معمولاً تداوم در انجام کارها دارند و پشتکار زیادی برای انجام یک کار مشخص دارند و ترجیح می دهند کمتر شاخه به شاخه شوند. این افراد معمولاً افرادی حرف شنو هستند و در صورتی که برنامه ریزی مناسبی برای آنها انجام بگیرد، سعی می کنند مطابق با آن پیش بروند و آن را مو به مو اجرا کنند. البته برای شروع یک کار جدید، باید کمی آنها را هل داد و همراهی کرد تا روی غلطک بیافتند. پس از آن خودشان به خوبی طبق برنامه پیش خواهند رفت. برای این افراد بهتر است که برنامه ریزی ها دقیق و یا حتی ریز باشد و مقید کردن آنها به برنامه مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند.

درباره برنامه ریزی برای کنکور، به نکات زیادی اشاره شد. به عنوان جمع بندی، به نکات مهمی که در بالا اشاره شد، می پردازیم تا شما هم دید کلی از مسیر برنامه ریزی داشته باشید. نکات مهم در برنامه ریزی کنکور عبارتند از:

اگر هرگونه سوالی درباره مشاوره کنکور ریاضی، برنامه ریزی برای کنکور، ثبت نام برای کنکور، مشاوره انتخاب رشته کنکور یا هر گونه سوال یا ابهامی برایتان مطرح شده است، می توانید روی مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه حساب باز کنید. فاصله ما تا شما تنها یک تماس است. کافیست از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های دانشگاهی ریاضی و آینده شغلی آنها

منابع کمک آموزشی داوطلبان گروه ریاضی کنکور ۹۸ – دروس تخصصی

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی سال ۹۸ بخوانند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مبلغ قابل پرداخت

0 تومان

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا از طریق اساتید و مشاوران لایوآموز برای مشاوره رایگان با شما تماس گرفته شود

رشته ریاضی از سالهای گذشته تاکنون یکی از پرطرفداترین رشته های کنکور سراسری بوده است. با این وجود درسالهای اخیر شاهد این بودیم که بیشتر دانش آموز ها به سمت رشته تجربی گرایش بیشتری داشته اند و تعداد شرکت کننده های رشته ریاضی کمتر شده اند. مثلا در سال ۹۵، ۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر در کنکور ریاضی شرکت کرده اند اما در سال ۹۶ این عدد کم شد و به ۱۴۸ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.اما در سال ۹۷آمارتعداد داوطلبانی که در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شرکت کرده اند ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ نفر می باشد.در کنکور۸ ۹ امسال تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۷۸ داوطلب در زیرگروه ریاضی فیزیک شرکت کرده اند که شاهد افزایش تعداد داوطلبان بوده ایم.

شما در رشته ریاضی میتوانید درآمد و آینده شغلی بسیار عالی و مناسبی داشته باشید.این رشته رو دروازه ورود به رشته های مهندسی میدانند. البته خیلی از رشته های دیگر هم از طریق ریاضی فیزیک پذیرش دارند که معمولا کمتر از طرف داوطلبان مورد توجه واقع میشوند. به دلیل همین موضوع خانم ها کمتر به سمت رشته ریاضی میروند.مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

درکنکور ریاضی بیشتر سوالات مفهومیه و تنها با حفظ کردن درسها نمی توان به رتبه های عالی دست یافت.

کلید اصلی برای موفقیت در رشته ریاضی، تست و تمرین زیاد و مستمر و دیدن تمامی تیپ سوالات در درسهای مختلف است.

طراحان آزمون کنکور در تدوین سوالات طبق نمودار و دستورالعمل زیر عمل می کنند :

معمولا ۲۰ تا ۳۰ درصد از سوالات ساده هست و بیشتر دانشجویان قادر به پاسخگویی هستند. ۴۰ تا ۶۰ درصد از سوالات متوسط  است و شما با یه تسلط نسبی از پس آن بر خواهید آمد. اما ۲۰ تا ۳۰ درصد از سوالات سخت و سرنوشت ساز هستند. شما برای اینکه به رتبه های خاص برسید باید خودتون رو وارد گروهی کنید که این سوالات رو هم درست جواب میدهند.

البته برای پاسخگویی به سوالات مشکل شما می توانید از فیلم های آموزشی گروه لایو آموز استفاده کنید و دانش و مهارت تست زنی خودتان را افزایش دهید.همچنین می توانید از کتاب هایی مانند کتاب های نقره ای گاج و یا کتاب های کنکور مهروماه را تهیه و بعد از مطالعه درسنامه های آن ، تست زنی را به اندازه کافی انجام دهید.

کنکور ریاضی شامل ۴ تا درس عمومی و ۳ تا درس تخصصی می باشد. اطلاعات مربوط به این درسها را در جدول زیرمی توانید مشاهده کنید:

عمومی (۱۰۰ تست – ۷۵ دقیقه) و دفترچه اختصاصی شامل (۱۳۵ تست – ۱۷۵ دقیقه) می باشد.

درس

تعداد تست

از شماره

تا شماره

مدت پاسخگویی

زبان و ادبیات فارسی

۲۵

۱

۲۵

۱۸ دقیقه

زبان عربی

۲۵

۲۶

۵۰

۲۰ دقیقه

فرهنگ و معارف اسلامی

۲۵

۵۱

۷۵

۱۷ دقیقه

زبان انگلیسی

۲۵

۷۶

۱۰۰

۲۰ دقیقه

ریاضی

۵۵

۱۰۱

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

۱۵۵

۸۵ دقیقه

فیزیک

۴۵

۱۵۶

۲۰۰

۵۵ دقیقه

شیمی

۳۵

۲۰۱

۲۳۵

۳۵ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طبق جدول بالا، ۲۳۵ تا تست داریم که باید طی مدت زمان ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه (۲۵۰ دقیقه) به آنها پاسخ داده شود.

در مشاوره کنکور رشته ریاضی فیزیک برنامه ریزی هر داوطلب باید بر مبنای نقاط ضعف و قوت ، ویژگی های روحی و جسمی شخص تنظیم شود ؛ در واقع نمی توان یک برنامه ثابت را به همه توصیه کرد و هر فردی برنامه ای مختص به خود را دارد.

 برنامه ریزی باید منطقی و واقع بینانه باشد یعنی متناسب با توانمندی دانش آموز تنظیم شود ، ممکن است دانش آموزی توان مطالعه بیش از 10 ساعت در روز را داشته باشد و دانش آموز دیگری نتواند بیشتر از 8 ساعت در روز مطالعه کند ، بنابراین برنامه ریزی باید قابل اجرا باشد.

برنامه ریزی باید قابل ارزیابی باشد ، در واقع شما باید با توجه به برنامه متوجه نقاط ضعف و قوت خود شوید و میزان پیشرفت یا پسرفت خود را ارزیابی کنید و در صورت پسرفت در یک درس خاص شیوه مطالعه آن درس را عوض کنید.

برنامه ریزی باید انعطاف پذیر باشد. ممکن است در طول روز اتفاقات غیرمنتظره ای پیش بیاید که شما را از درس خواندن دور کند به همین دلیل باید ساعاتی در هفته را برای مطالعه دروس عقب افتاده اختصاص دهید.

سعی کنید ساعت مطالعه خود را به مرور افزایش دهید یعنی از روزی 3 تا 4 ساعت شروع کنید و به تدریج هفته ای 1 ساعت بر ساعت مطالعه روزانه بیافزایید. اشتباه بزرگی که بسیاری از دانش آموزان انجام می دهند از همان ابتدا برنامه ریزی خود را از روزی 10 ساعت به بالا شروع می کنند که این زمان بالا در همان روز های ابتدایی سبب خستگی ذهنی و بی انگیزگی می شود.

در برنامه ریزی روزانه حتما در کنار دروس اختصاصی ، دروس عمومی را بگنجانید و در صورت امکان دو درس اختصاصی را پشت سر هم مطالعه نکنید برای مثال اگر الان فیزیک مطالعه می کنید ، درس بعدی را از دروس عمومی انتخاب کنید و هرگز ریاضی یا شیمی را نخوانید ، در واقع دروس عمومی و اختصاصی باید یکی در میان مطالعه شوند.

مطالعه دروسی را که یادگیری آن ها برایتان مشکل است ، در زمان هایی که مغزتان بیشترین بازدهی را دارد انجام دهید.

در طول هفته حتما تمام دروس را بگنجانید و هرگز هیچ کدام از دروس را حذف نکنید ، در ضمن در طی هفته تمام وقت خود را فقط برای مطالعه صرف نکنید و حتما هر دو گزینه مطالعه و تست را در برنامه هفتگی خود قرار دهید. همچنین تعداد تست هایی که در هفته باید کار کنید ، مشخص نمایید.

حتما دفتر برنامه ریزی خود را کامل کنید و ساعت مطالعه خود را ثبت نمایید تا متوجه وضعیت مطالعه خود شوید.

در پایان روز زمانی را صرف مرور دروس مطالعه شده قرار دهید.

برای دروس اختصاصی روزانه 2.5 ساعت اختصاص دهید که این زمان را می توانید در دو نوبت تقسیم کنید و برای دروس عمومی بیشتر از یک ساعت و نیم در روز صرف نکنید.

پس از هر یک ساعت و نیم مطالعه 15 دقیقه استراحت کنید.

حتما برای خواب خود روزانه 6 – 8 ساعت را اختصاص دهید کمبود خواب سبب ضعف هوشیاری می شود و بازدهی مطالعه را کاهش می دهد.

پس از مطالعه هر یک از دروس حتما خلاصه نویسی انجام دهید تا در زمان مرور و جمع بندی ، استفاده کنید.از بهترین روش های مرور دروس مطالعه شده ، تست زنی می باشد ، علاوه بر تست زنی مرور بخش هایی از کتاب که نشان دار کرده اید را فراموش نکنید.

برنامه ریزی کنکور ریاضی را از زمان بلندمدت انجام دهید و به تدریج به زمان های کوتاه مدت بخش بندی کنید برای مثال در درس فیزیک مشخص کنید که مثلا 80 صفحه در این ماه باید مطالعه شود سپس این 80 صفحه را به 20 صفحه در هفته تقسیم کنید و همین طور این 20 صفحه را در 3 روز هفته تمام کنید.

در  بحث مشاوره کنکور رشته ریاضی فیزیک پس از اتمام مطالعه تمام دروس ، موضوعی که بسیار مهم می باشد جمع بندی درس های خوانده شده است. روش مطالعه در دوران جمع بندی متفاوت از روزهای عادی است در روز های قبل از جمع بندی شما بیشتر وقت خود را صرف مطالعه دروس جدید می کردید و تست های هر مبحث را به صورت جداگانه کار می نمودید ولی در دوران جمع بندی مطالعه مطالب جدید توصیه نمی شود زیرا دوران جمع بندی ، زمان تثبیت مطالعات شماست نه زمان یادگیری دروس جدید و بیشتر وقت خود را باید صرف مرور مطالب خوانده شده ، رفع اشکالات خود ، کارکردن تست های ترکیبی و کنکوری همچنین شرکت در آزمون های جامع نمود. با توجه به کمبود وقت ، برنامه ریزی و مدیریت زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و عملکرد شما در این مدت تعیین کننده وضعیت قبولی شماست.

در این دوران برای مرور از خلاصه نویسی هایتان استفاده کنید و بخش هایی از کتاب را که علامت زده اید مطالعه نمایید و میزان مرور نه خیلی سرسری و نه خیلی وسواسی باشد فقط به گونه ای باشد که مطالب را برای شما یادآوری کند.

از کار کردن تست های ترکیبی و تست های کنکور سال های گذشته غافل نشوید. می توانید برای جمع بندی تست ها از کتاب های زرد قلم چی استفاده کنید. اگر در سوالی اشکال داشتید حتما به پاسخ نامه مراجعه کنید و اشکال خود را رفع نمایید.

 

وبینار تخصصی برق گام چهارم برای متقاضیان تمامی گرایش‌ها با حضور استاد توسلی، صابر، دهقانی و عباس نژاد برگزار می‌شود. این وبینار برای داوطلبان کنکور 1400برگزار می‌شود. در این وبینار به سوالاتی از جمله این که چگونه مطالعه کنید؟ روش ادامه مطالعه و مرور چیست؟ و اصول صحیح برنامه ریزی آموزش داده خواهد شد.

وبینار تکنیک های مدیریت آزمون ارشد 99 به سوالاتی از جمله سرجلسه چگونه و از کجا شروع کنیم. برای هر درس چقدر زمان بگذاریم و مدیریت استرس چگونه است و تکنیک علامت گذاری چیست و غیره خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

حل سوالات کنکور دکتری برق 99 به صورت کلاس آنلاین توسط اساتید مطرح و برند لایوآموز برگزار می‌شود. و بعد از موعد کلاس آنلاین به صورت ویدئو جهت دانلود حل سوالات کنکور دکتری برق 99 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در این دوره بصورت فشرده و در 6 ساعت اصول معامله در بازار سرمایه ارائه خواهد شد. مباحثی مانند آموزش سامانه های معاملات آنلاین، نرم افزار مفید تریدر، آموزش تابلوخوانی، دیدگاه های زمانی، میانگین گیری، معرفی نقاط حمایتی و مقاومتی و بسیاری مطالب مفید دیگر در این دوره آموزش داده می شوند.

شما در این وبینار رایگان با اساتید مجرب گروه آموزشی راد و زیر نظر مجموعه آموزشی لایوآموز با کلیه اطلاعات مورد نیاز برای حضور موفق در بازار سرمایه آشنا خواهید شد. در این همایش، آموزش گرفتن کد بورسی، اصطلاحات بازار سرمایه، مدیریت سرمایه و کنترل هیجان را فرا خواهید گرفت. با ما همراه باشید.

با کارگاه فشرده 8 ساعت نکته و تست استعداد تحصیلی ویژه روزهای پایانی باقیمانده تا کنکور دکتری همراه ما باشید. مرور نکات مهم و آخرین تکنیک های حل سوالات استعداد تحصیلی در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معامله در بورس را سریع و حرفه ای یاد بگیرید. در این دوره آنلاین فشرده 16 ساعته، آموزش جامع تابلوخوانی، فیلترنویسی، روش های تحلیل تکنیکال و بنیادی را توسط اساتید مجرب دپارتمان بورس لایوآموز فراخواهید گرفت.

کارگاه آنلاین و فشرده آموزش نکات مهم جهت موفقیت در مصاحبه دکتری ویژه داوطلبان کنکور دکتری با اساتید مجرب و ارائه 4 ساعت نکات کلیدی و طلایی مصاحبه دکتری

کلاس آنلاین 8 ساعته فشرده آموزش مقاله نویسی مناسب داوطلبان دوره های ارشد و دکتری شامل معرفی اصول مقاله نویسی و افزایش اعتبار نگارشی متون علمی تحت نظر اساتید برجسته کشور هم اکنون در لایوآموز

وبینار تخصصی برق گام سوم برای متقاضیان گرایش کنترل و با حضور استاد دهقانی برگزار می‌شود. این وبینار برای داوطلبان کنکور 1400برگزار میشود به سوالاتی از جمله این که چگونه مطالعه کنید؟ روش ادامه مطالعه و مرور چیست؟ در این وبینار اصول برنامه ریزی صحیح به شما آموزش خواهیم داد.

برای دریافت آخرین اخبار دوره
ها ایمیل را وارد کنید

برای دریافت آخرین اخبار دوره
ها ایمیل را وارد کنید

لایوآموز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

.کلیه حقوق این وبسایت متعلق به موسسه آموزشی لایوآموز می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور ریاضی 99 ثبت نام و شرکت کرده و طبق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته محل های دوره روزانه و غیر روزانه شده اند می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 نسبت به انتخاب 150 کد رشته محل اقدام و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد کنند .مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

 

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 رشته ریاضی

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 رشته ریاضی

کنکور ریاضی در حال حاضر سومین گروه آزمایشی پرجمعیت در کنکور سراسری است که در خود رشته های فنی مهندسی و علوم پایه را جای داده است . با توجه به آمار سال های گذشته می توان به راحتی متوجه شد که قبولی در رشته های مهندسی ، اصلی ترین هدف داوطلبان این رشته برای شرکت در انتخاب رشته ریاضی است .

در سال های اخیر با توجه به آمارهای موجود از رشد نزولی متقاضیان این گروه آزمایشی ، شانس قبولی داوطلبان در رشته های مهندسی بیشتر شده است . اما اینکه با رتبه کسب شده خود ، چطور انتخاب رشته ای را انجام دهید که بتوانید در بهترین رشته و دانشگاه متناسب با رتبه تان قبول شوید از دغدغه های همه داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد .

در این مقاله سعی کرده این اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا با پاسخ به پرسش هایتان در باب انتخاب رشته کنکور سراسری با درک صحیحی بتوانید انتخاب های سنجیده ای انجام دهید تا امید بیشتری به قبولی در رشته و دانشگاه متناسب با رتبه ای که اخذ کرده اید را داشته باشید . 

نتایج کنکور سراسری در قالب کارنامه ای برای هر داوطلب در سایت سازمان سنجش قرار میگیرد . کارنامه اولیه ای که در اختیار داوطلبان قرار میگیرد شامل سه بخش می باشد که توضیحاتی درباره هرکدام از این بخش ها در اختیارتان قرار میدهیم تا از تاثیر این اطلاعات در انتخاب رشته مطلع شوید .
در بخش اول کارنامه ریاضی اطلاعاتی نظیر مشخصات هویتی ، معدل ، نوع سهمیه و استان بومی داوطلب درج شده است . بخش دوم کارنامه ریاضی اطلاعات وضعیت مجاز به انتخاب رشته قرار دارد . مجاز شدن به انتخاب رشته در دوره های روزانه ، شبانه و فرهنگیان با توجه به رتبه شما در کنکور سراسری تعیین خواهد شد و برای انتخاب رشته در سایر دوره ها همه داوطلبان مجاز خواهند شد .

در بخش سوم کارنامه ریاضی اطلاعات نمره و رتبه و درصدهای کسب شده شما در کنکور سراسری درج شده است . اطلاعاتی که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند و برای تحلیل آن نیازمند آن هستید که با تعابیری همچون رتبه در سهمیه ، رتبه در زیر گروه های ریاضی ، رتبه کشوری و نمره آزمون آشنایی داشته باشید . برای اطلاع بیشتر از محتویات کارنامه ، درباره کارنامه کنکور را در مقاله توضیحات کارنامه کنکور سراسری در اختیارتان قرار داده ایم .

بیشتر بخوانید: رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است

 ظرفیت کل پذیرش در انتخاب رشته ریاضی در سال گذشته به شرح زیر بوده است به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .

 

 

با توجه به اینکه متقاضیان کنکور ریاضی 144 هزار و 437 داوطلب می باشند و ظرفیت پذیرش در دانشگاه های سراسری که در جدول بالا مشاهده کردید ، به راحتی میتوان فهمید که هر داوطلب بیش از یک شانس قبولی در یکی از رشته های با آزمون و یا بدون آزمون ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۹ را خواهد داشت .

 

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

اما برای متقاضیان کنکور ریاضی رشته های مهندسی که از طرفداران بیشتری برخوردار هستند ، رقابت بر سر قبولی در این رشته ها نزدیک تر می باشد . آنچه که در رتبه قبولی انتخاب رشته ریاضی در دانشگاه های سراسری تاثیرگذار خواهد بود ، نوع سهمیه و استان بومی داوطلب می باشد .

ما در مقاله های زیر برای آنکه دید بهتری از انتخاب رشته ریاضی ۹۹ داشته باشد ، اطلاعات آخرین رتبه قبولی در رشته های مهندسی که متقاضی بیشتری دارند را بر اساس آمارهای موجود از کنکور سراسری 98 موجود است ، جمع آوری کرده ایم و در اختیارتان قرار داده ایم . برای مطالعه آمار قبولی رشته های مهندسی ، بر روی هر رشته کلیک کنید . 

 

 

به خاطر داشته باشید که هیچ دو داوطلبی را که از دو منطقه جداگانه ( سهمیه مناطق ) در کنکور سراسری شرکت میکنند و یا متقاضی قبولی در رشته ای که تاثیر بومی گزینی روی آن اعمال میشود را با هم مقایسه نکنید . توصیه میکنیم برای آگاهی بیشتر از تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری را مطالعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری

برای اکثر داوطلبان کنکور سراسری ، سهمیه مناطق اعمال میشود که شامل سه بخش منطقه 1 ، منطقه 2 ، منطقه 3 می باشد که بر اساس دسترسی به امکانت آموزشی میباشد . درواقع اکثر داوطلبان کنکور ریاضی که از سهمیه های خاص مانند سهمیه ایثارگران و جانبازان ، در انتخاب رشته کنکور ریاضی استفاده نمی کنند ، متقاضی استفاده از سهمیه مناطق می باشند . داوطلبان بر اساس محل تحصیل سه سال آخر دبیرستان مشمول یکی از مناطق 1 یا 2 و یا 3 میشوند . توضیحات کامل تر و پاسخ به پرسش هایتان درباره نحوه اعمال سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری را در مقاله تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری شرح داده ایم .

بیشتر بخوانید: سهمیه های کنکور سراسری

در سال های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش در بسیاری از رشته محل های خود در گروه آزمایشی ریاضی را بدون کنکور قرار داده است از این رو بسیاری از داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد میباشند . اما اگر در دسته داوطلبانی قرار دارید که متقاضی قبولی در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد هستید می بایست در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ کنکور ریاضی شرکت نمایید . معیار قبولی در دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری متفاوت است و براساس نمره آزمون می باشد . همچنین قبولی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور ریاضی تحت تاثیر سهمیه بومی گزینی نمی باشد .

 

در ادامه بخوانید:راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در نظر داشته باشید شما می توانید برای دریافت پاسخ سوالاتتان درباره انتخاب رشته ریاضی و مشاوره انتخاب رشته ریاضی با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته تا کارشناسان این مرکز با مشاوره تحصیلی تلفنی شما را راهنمایی نمایند .

این دست از داوطلبان تنها از انتخاب رشته دوره روزانه کنکور سال بعد محروم هستند برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته مقاله را مطالعه کنید .

 

انتخاب رشته دانشگاه های سراسری به صورت رایگان انجام می شود که برای اطلاع از جزئیات انتخاب رشته می توانید مقاله را مطالعه کنید.

بله . انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان دارای یک سری شرایط عمومی و اختصاصی است که در این مقاله لینک دسترسی به نکات انتخاب رشته ارائه شده است .

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 رشته ریاضیمشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 رشته ریاضی

سلام می خواستم بدونم پرطرفدارترین رشته ریاضی چیه

سلام . رشته هایی مثل مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق ، مهندسی عمران و .. رشته های پرطرفدار رشته ریاضی هستن .

سلام . خسته نباشید . من دو تا سوال دارم و ممنون میشم که به اون ها پاسخ بدین .1 ) کسی که کنکور تجربیه می تونه واسه اموزش ابتدایی تربیت معلم شرکت کنه ؟ حداقل رتبه لازم برای اون چقدره ؟2 ) کسی که کنکور تجربی شرکت میکنه میتونه برای برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته ریاضی انجام بده ؟

سلام . می تونین از طریق کنکور تجربی در پذیرش رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنین ، رتبه های قبولی دانشگاه فرهنگیان در واحدهای مختلف ، متفاوته ، شما می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، تجربی و ..  دانشگاه آزاد شرکت کنین .

سلام.ایا از طریق کنکور ریاضی میشه زبان انگلیسی اورد؟

سلام ببخشین حداقل رتبه تربیت بدنی دانشگاه تهران چقدره ؟؟ با دروس عمومی میشه اون رتبه رو اورد؟؟؟

سلام . برای تعیین رتبه قبولی رشته / محل مورد نظرتون ، عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

ببخشید ایا در رشته ریاضی دکترای پیوسته ریاضی هم داریم ؟ برای قبولی چه رتبه ای لازمه ؟

سلام . از طریق کنکور ریاضی در رشته ریاضی در مقطع دکتری پیوسته پذیرش صورت نمی گیره .

سلام برا مهندسی دریا از طریق کنکور ریاضی رتبه چن د میخواد

سلام . مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی دریا دولتی روزانه کنکور ریاضی هیوا رو مطالعه کنین .

سلام خسته نباشید. خواهش میکنم جواب بدید.ایا با رتبه 17000منطقه3رشته ریاضی میتونم رشته ای در دانشگاه اصفهان بیارم؟ممنون میشم جواب بدین

سلام . برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا استفاده کنین .

سلام واسه قبولي رشته رياضي در دانشگا فرهنگيان يا اموزش ابتدايي تا چه رتبه اي قبول ميكنن واسه دانشگاه اهواز (كنكور٩٨)

سلام . در حال حاضر نتایج کنکور 98 مشخص نشده .

دوازدهم ریاضی ام آیا میتونم کنکور زبان بدم و دبیر زبان بشم ؟

سلام . بله می تونین در کنکور سراسری زبان شرکت کنین و در صورتی که شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان رو داشته باشین در رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنین .

سلام من کلاس دهم رشته تجربی هستم و قصد دارم تغیر رشته بدم و برم رشته ریاضی بخاطر اینکه استرس کنکور رو نداشته باشم میخواستم بدونم که از ریاضی میشه رشته روانشناسی ملی رفت؟و اینکه چه رتبه ای لازمه تقریبا؟:))

سلام . از طریق کنکور ریاضی می تونین در رشته روانشناسی تحصیل کنین . رتبه های قبولی در دانشگاه های مختلف ، متفاوته  .


منتخب های هیوامگ

با رشته معماری بیشتر آشنا شوید

با رشته مهندسی صنایع بیشتر آشنا شوید

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 99

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

کارنامه سبز کنکور سراسری

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی
مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *