چگونه در خانه هالتر درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه هالتر درست کنیم
چگونه در خانه هالتر درست کنیم

تا حالا با خودت فکر کرده‌ای که می‌توانی ورزش در منزل را به بهترین نحو ممکن انجام دهی، بدون این‌که نیاز به لوازم حرفه‌ای باشگاه ورزشی داشته باشی؟ هنگامی که از اسفند ماه در خانه قرنطینه شدیم، به امید این‌که کرونا ویروس بالاخره ریشه‌کن شود، دیگر باشگاه رفتن از برنامه روزانه‌مان حذف شد. از طرفی اگر اهل ورزش هم نباشیم، می‌توانیم کسالت روزهای طولانی ماندن در خانه را با نشاط پس از ورزش در منزل جبران کنیم. با این مقدمه، دوست دارید، لوازم بدن‌سازی و ورزشی باشگاه را در خانه، با دستان خودتان درست کنید؟ این مطلب چیدانه را بخوانید تا یاد بگیرید  چطور آنها را بسازید تا در ایام قرنطینه خانگی کرونا، خوش اندام و پر انرژی بمانید.

برای تناسب اندام اول باید کالری بسوزانید تا وزن‌تان به محدوده ایده‌آل برسد؛ و وقتی به این حدود وزنی رسیدید، حالا با تمرینات قدرتی، روی عضلات خود کار کنید. به این ترتیب ورزش در منزل برای تناسب اندام کاملا جواب می‌دهد و در ایام قرنطینه هم می‌توانید در خانه به ورزش بپردازید؛ چه برای نشاط، چه برای تناسب اندام.

در خانه وسیله ندارم! نمی‌توانم ورزش کنم. این جمله بهانه‌ای است که اکثر ما وقتی می‌‌خواهیم تنبلی به خرج دهیم، به خودمان و دیگران می‌گوییم و از ورزش کردن، طفره می‌رویم. لوازم ورزشی حرفه‌ای یا دستگاه‌های باشگاه ورزشی، تنها انجام حرکات را برای شما راحت‌تر می‌کنند. اگر واقعا بخواهید ورزش کنید، حتی به دمبل هم نیاز ندارید و با حالت‌های مختلف بدن می‌توانید، روی عضلات دلخواه، بیشترین فشار را وارد کنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

اگر می‌خواهید اندامی ورزیده و زیبا داشته باشید، باید از عضلات‌تان کار بکشید. با حرکات قدرتی مشخص، آهسته آهسته، بعد از چند ماه تداوم، می‌توانید، اندامی خوش فرم و زیبا داشته باشید. برای این منظور معمولا مربی‌های باشگاه‌های بدنسازی، تمریناتی را با اشیایی سنگین، دمبل یا دستگاه‌های ورزشی باشگاه برای شما تدوین می‌کنند و در قالب برنامه ورزشی به شما می‌دهند؛ در دوران قرنطینه خانگی، ورزش در منزل می‌تواند جای باشگاه را برای شما پر کند. هرچه نیاز دارید را هم ما اینجا به شما جایگزین می‌دهیم که خودتان برای انجام حرکات قدرتی در منزل بسازید.

هالتر: اگر به صورت حرفه‌ای بدنسازی می‌‌کنید، مطابق تصویر بالا، با یک جفت لاستیک سنگین بی‌استفاده در انباری و یک میله یا لوله، می‌توانید هالتر بسازید. کلا هالتر وسیله‌ای محبوب میان ورزشکاران بدنسازی است البته این وسیله برای آقایان بیشتر کاربرد دارد.

لاستیک ندارم، پیشنهاد بعدی؟ اگر در انباری، لاستیک ندارید، نگاهی به تصویر زیر بیاندازید. با انواع بطری و دبه می‌توانید یک هالتر خانگی درست کنید.

به میله هالتر چه وصل کنم؟

چطور هالتر را سنگین کنم؟

آب راحت‌ترین گزینه است. می‌توانید در بطری‌ها آب بریزید. مثلا یک بطری 1 لیتری آب 1 کیلوگرم است. اگر دوست دارید، سنگینن‌تر کار کنید و به ازای هر بطری وزن بیشتری دریافت کنید، باید در بطری‌ها خاک یا سنگ بریزید.

اگر افزودن یکی دو بطری به هالتر برای‌تان سبک است، می‌توانید چند بطری را با تکه‌ای طناب به هم ببندید و هر طرف هالتر را به چندین کیلو افزایش دهید یا اصلا دبه‌های چند لیتری به میله‌تان بیافزایید.

وزنه پا: با یک کیسه پارچه ای دراز یا گونی که از شن پر شده، می‌توانید، وزنه برای مچ پایتان درست کنید. فقط باید طول آن را با فواصل مشخص کش بدوزید یا کوک بزنید که دور مچ پا راحت قرار بگیرد.

کتل بل: kettle bell  کتل بل نوعی دمبل دسته‌دار است و شکلی شبیه کتری دارد. برای ورزش در منزل می‌توانید، خودتان کتل بل بسازید. اگر حرفه‌ای هستید و سنگین کار می‌کنید، کتل بل شما باید، سنگین باشد، پس آن را با سیمان و بتن و یک قالب گرد بسازید. بعد از ریختن بتن در قالب کروی، یک دسته برای آن در قالب فرو کنید، مثلا می‌توانید ازمیله گرد ساختمان، دسته کتری به درد نخور یا یک دسته سفت و محکم دیگر استفاده کنید؛ حتی اگرمیان اسباب‌بازی‌های بچه‌ها (درانباری، که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنند) را بگردید، یک گزینه خوب به عنوان دسته پیدا می‌کنید.

مطلب پیشنهادی: باشگاه خوب این استانداردها را دارد

وزنه مچی: بسیاری از حرکات استقامتی را باید با وزنه مچ پا یا مچ دست انجام دهید که برای خرید آنها در این وضعیت یا باید از منزل خارج شوید یا بی‌توجه به 2 ماه سر کار نرفتن و پس انداز محدود، حدود 50 هزار تومان از جیب‌تان پرداخت کنید. اگر هم سفارش آنلاین بدهید، برای دریافت سفارش، هزینه پیک را هم باید به مبلغ وزنه مچ بیافزایید. برای استفاده از این وسیله ورزشی پرکاربرد، می‌توانید، خودتان در منزل دست‌ به کار شوید و آن را بسازید.

ساخت وزنه مچی با جوراب: یک جوراب قدیمی را با سنگریزه، شن یا حتی حبوبات پر کنید. اگر دل‌تان نمی‌آید، حبوبات را در جوراب بریزید و با آن ورزش کنید، نگران نباشید. هر وقت نخود و لوبیا کم آوردید، می‌توانید آنها را از جوراب دراورید، بشویید و در غذا استفاده کنید. پس نگران قیمت و هدر رفتن حبوبات نباشید. هر یک عدد جوراب را می‌توانید با 200 تا  1500 گرم جسم، پر کنید. برای نصب وزنه جورابی دور مچ،  می‌توانید، سر جوراب را کمی آزاد بگذارید و دور مچتان ببندید یا نوار چسب خیاطی به آن بدوزید. حتی دوختن تکه ای پارچه، ایجاد جادکمه ای و دوختن دکمه هم، کارتان را راه می اندازد. 

جوراب گران است، ایده بعدی! شاید جوراب اضافه برای درست کردن وزنه مچ پیدا نکنید یا حیف‌تان بیاید یک جفت جوراب، خرج تناسب اندام‌تان کنید و با پارچه‌های به درد نخور در خانه می‌شود کیسه‌های باریکی دوخت یا با کاموا، کیسه‌ای شبیه جوراب بافت و آن را با شن و سنگ‌ریزه پر کرد.

 

وزنه کیسه‌ای: برای برخی تمرینات قدرتی عضلانی، لازم است کیسه‌ای مثل بالش داشته باشید و آن را با قدرت بالا و پایین ببرید. خریدن چنین وسیله‌ای در اوضاع اقتصادی فعلی چندان کار عاقلانه‌ای نیست، خصوصا که امسال در اسفند و فروردین، عملا بیشتر ما بی‌کار بوده‌ایم. پس این کیسه را خودتان درست کنید و در آن خاک، شن، ماسه، گچ یا هرچیزی که وزن مناسب دارد، بریزید.

با چه لوازمی می‌توانم درست کنم؟

خاک و شن‌، نریزد بیرون؟ اگر جنس کیسه یا کیف زیاد مرغوب نیست و نگران پاره شدن آن هنگام ورزش هستید، بهتر است، مواد پرکننده را در کیسه‌های نایلونی بریزید و خوب گره بزنید، حتی می‌توانید، از چند کیسه نایلونی استفاده کنید، و برای شکل گیری راحت آن در دست‌تان، کل مواد پر شده در کیسه‌ها را در آخرین لایه کیسه نایونی که با کمیخاک یا شن پرشده بگذارید، که هنگام ورزش راحت در دست‌تان چا بگیرد. فرق آن مثل خوش دست بودن بالش و متکا است. در نهایتگونی یا کیف را خوب ببندید و ورزش را شروع کنید.

دمبل: در باشگاه ورزشی با دمبل‌های نیم‌ کیلویی تا بالاتر از 10 کیلو کار می‌کنید. حالا که در قرنطینه خانگی برای غلبه بر شیوع ویروس کرونا هستیم، باید ورزش در منزل را با کم‌ترین امکانات پیش ببریم. یک جفت دمبل از 30 هزار توان به بالا برای‌تان تمام می‌شود.  پس ولخرجی نکنید، هدف ورزش، کار با عضلات و سوزاندن کالری است، دست به کار شوید و این دمبل‌های ساده را خودتان در منزل درست کنید. می‌توانید بطری‌های نوشیدنی ‌را با سنگ، خاک یا حتی آب پر کنید و بسته به حجم بطری و جرم حجمی ماده‌ پرشونده، دمبل‌هایی با وزن‌های مختلف بسازید. پول‌تان را بگذارید برای خرج‌های واجب‌تر. 

با چی پرش کنیم؟

دمبل دسته‌دار یاد بده! برای ساخت دمبلی که از وسط دسته بخورد و کار با آن راحت باشد، باید از سیمان و بتن استفاده کنید. پس باز هم سری به انباری می‌زنیم. بطری آب را  به 3 قسمت  برش بزنید. در دو قسمت سر و ته بتن بریزید و میان آن یک میله قرار دهید و بگذارید خشک شود. در تصویر زیر انواع مدل‌های دمبل دسته‌دار را می‌بینید. بسته به وزن دل‌خواه‌تان یک مدل را انتخاب کنید. حتی می‌توانید با بطری‌های 4 لیتری، دمبل‌های خیلی سنگین درست کنید.

مطلب پیشنهادی:دکوراسیون زیبا و آرامشبخش برای یوگا

 

حالا که انواع تمرینات قدرتی ورزش در منزل را خیلی ساده و کم‌خرج می‌توانیم انجام دهیم، برای حرکات کاردیو و چربی‌سوزی هم می‌توان در خانه اقدامی انجام داد؟ جواب مثبت است. در باشگاه با لوازمی که در ادامه می‌آید کار می‌کنید، ما جایگزین‌اش را در خانه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

استپ: شما برای ایروبیک کار کردن در خانه، نیازی نیست که استپ بخرید. برای پریدن روی استپ می‌توانید جلوی پله‌ منزل‌تان ورزش کنید. اگر خانه‌تان یک طبقه است و راه‌پله ندارد، حتما برای رفتن به پشت بام پله دارید. اگر هم بری رفتن به پشت بان نردبان دارید، با سیمان و بتن برای خودتان یک پله با ارتفاع ، 25-30 سانتی‌متری درست کنید و برای انجام ورزش در منزل بهانه نتراشید.

طناب: طناب زدن یکی از راه‌های عالی برای لاغری است. اگر طناب ندارید، یک تکه شلنگ پلاستیکی از انباری پیدا کنید یا از طناب دور کارتن‌های قدیمی اسباب‌کشی را برای خودتان بردارید و با آن ورزش کنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

چوب ورزشی: هر یک عدد چوب ورزشی حداقل 50 هزار تومان، قیمت دارد. چوب برای حفط تعادل اسکلت شما در طول ورزش خیلی موثر است.  بروید در انباری و یک تی زمین شور پیدا کنید و با آن کالری بسوزانید. اگر تی نداشتید، بک لوله یا اصلا لوله جاروبرقی را برداید.

کش ورزشی: برخی تمرینات کاردیو با کش ورزشی انجام می‌شود که برای خریدن کش آماده باید حداقل 20 هزار تومان بپردازید. کش‌های بلند که از پا به سمت دست کشیده می‌شوند که قیمتب بالای 80 هزار تومان دارند. هیچ نگران نباشید، کشی ارزان‌تربه شما معرفی می‌کنیم: کش پهن خیاطی. از خرازی محلتان یا لوازم خیاطی خانه، بسته به قدتان 1 متر یا کمی بیشتر، کش پهن خیاطی جور کنید و برای ورزش آن را دور دست یا پای‌تان ببندید.

مبل: انواع حرکات مربوط به بازو و شکم را برای چربی سوزی می‌توانید با مبل منزل‌تان انجام دهید. اگر هم مبل سفت نیست و ریز ریز تکان می‌خورد یا زیر دست‌تان حرکت می‌کند، بگویید یکی از اعضای خانواده، لطف کند، روی آن بنشیند تا شما ورزش در منزل را حتما انجام دهید.

مت ورزشی: برای انجام حرکات خوابیده، همان فرش‌تان کفایت می‌کند. اگر زیری موکت یا قالی پوست‌تان را اذیت می‌کند یک پتوی سفری یا ملحفه روی فرش بیاندازید و ورزش کنید. قیمت مت ورزشی هم 70 هزار تومان به بالاست، برای ورزش در منزل، هزینه نتراشید.

 

بعد از تمرین ورزشی در منزل چه حسی دارید؟

حالا که یاد گرفتیم برای تمرینات استقامتی و کاردیو، چه راحت می‌توان در منزل ورزش کرد، به نظرتان وقت آن نرسیده تا آن شنبه ای که هیچ گاه نمی‌آید را همین امروز به خانه بیاوریم و ورزش در منزل را شروع کنیم؟ در اینستاگرام چیدانه با ما در ارتباط باشید و بگویید که چطور این لوازم را ساختید یا اگر مشکلی دارید بپرسید. 

مطالب پیشنهادی:

تا حالا با خودت فکر کرده‌ای که می‌توانی ورزش در منزل را به بهترین نحو ممکن انجام دهی، بدون این‌که نیاز به لوازم حرفه‌ای باشگاه ورزشی داشته باشی؟ هنگامی که از اسفند ماه در خانه قرنطینه شدیم، به امید این‌که کرونا ویروس بالاخره ریشه‌کن شود، دیگر باشگاه رفتن از برنامه روزانه‌مان حذف شد. از طرفی اگر اهل ورزش هم نباشیم، می‌توانیم کسالت روزهای طولانی ماندن در خانه را با نشاط پس از ورزش در منزل جبران کنیم. با این مقدمه، دوست دارید، لوازم بدن‌سازی و ورزشی باشگاه را در خانه، با دستان خودتان درست کنید؟ این مطلب چیدانه را بخوانید تا یاد بگیرید  چطور آنها را بسازید تا در ایام قرنطینه خانگی کرونا، خوش اندام و پر انرژی بمانید.

برای تناسب اندام اول باید کالری بسوزانید تا وزن‌تان به محدوده ایده‌آل برسد؛ و وقتی به این حدود وزنی رسیدید، حالا با تمرینات قدرتی، روی عضلات خود کار کنید. به این ترتیب ورزش در منزل برای تناسب اندام کاملا جواب می‌دهد و در ایام قرنطینه هم می‌توانید در خانه به ورزش بپردازید؛ چه برای نشاط، چه برای تناسب اندام.

در خانه وسیله ندارم! نمی‌توانم ورزش کنم. این جمله بهانه‌ای است که اکثر ما وقتی می‌‌خواهیم تنبلی به خرج دهیم، به خودمان و دیگران می‌گوییم و از ورزش کردن، طفره می‌رویم. لوازم ورزشی حرفه‌ای یا دستگاه‌های باشگاه ورزشی، تنها انجام حرکات را برای شما راحت‌تر می‌کنند. اگر واقعا بخواهید ورزش کنید، حتی به دمبل هم نیاز ندارید و با حالت‌های مختلف بدن می‌توانید، روی عضلات دلخواه، بیشترین فشار را وارد کنید.

اگر می‌خواهید اندامی ورزیده و زیبا داشته باشید، باید از عضلات‌تان کار بکشید. با حرکات قدرتی مشخص، آهسته آهسته، بعد از چند ماه تداوم، می‌توانید، اندامی خوش فرم و زیبا داشته باشید. برای این منظور معمولا مربی‌های باشگاه‌های بدنسازی، تمریناتی را با اشیایی سنگین، دمبل یا دستگاه‌های ورزشی باشگاه برای شما تدوین می‌کنند و در قالب برنامه ورزشی به شما می‌دهند؛ در دوران قرنطینه خانگی، ورزش در منزل می‌تواند جای باشگاه را برای شما پر کند. هرچه نیاز دارید را هم ما اینجا به شما جایگزین می‌دهیم که خودتان برای انجام حرکات قدرتی در منزل بسازید.

هالتر: اگر به صورت حرفه‌ای بدنسازی می‌‌کنید، مطابق تصویر بالا، با یک جفت لاستیک سنگین بی‌استفاده در انباری و یک میله یا لوله، می‌توانید هالتر بسازید. کلا هالتر وسیله‌ای محبوب میان ورزشکاران بدنسازی است البته این وسیله برای آقایان بیشتر کاربرد دارد.

لاستیک ندارم، پیشنهاد بعدی؟ اگر در انباری، لاستیک ندارید، نگاهی به تصویر زیر بیاندازید. با انواع بطری و دبه می‌توانید یک هالتر خانگی درست کنید.

به میله هالتر چه وصل کنم؟

چطور هالتر را سنگین کنم؟

آب راحت‌ترین گزینه است. می‌توانید در بطری‌ها آب بریزید. مثلا یک بطری 1 لیتری آب 1 کیلوگرم است. اگر دوست دارید، سنگینن‌تر کار کنید و به ازای هر بطری وزن بیشتری دریافت کنید، باید در بطری‌ها خاک یا سنگ بریزید.

اگر افزودن یکی دو بطری به هالتر برای‌تان سبک است، می‌توانید چند بطری را با تکه‌ای طناب به هم ببندید و هر طرف هالتر را به چندین کیلو افزایش دهید یا اصلا دبه‌های چند لیتری به میله‌تان بیافزایید.

وزنه پا: با یک کیسه پارچه ای دراز یا گونی که از شن پر شده، می‌توانید، وزنه برای مچ پایتان درست کنید. فقط باید طول آن را با فواصل مشخص کش بدوزید یا کوک بزنید که دور مچ پا راحت قرار بگیرد.

کتل بل: kettle bell  کتل بل نوعی دمبل دسته‌دار است و شکلی شبیه کتری دارد. برای ورزش در منزل می‌توانید، خودتان کتل بل بسازید. اگر حرفه‌ای هستید و سنگین کار می‌کنید، کتل بل شما باید، سنگین باشد، پس آن را با سیمان و بتن و یک قالب گرد بسازید. بعد از ریختن بتن در قالب کروی، یک دسته برای آن در قالب فرو کنید، مثلا می‌توانید ازمیله گرد ساختمان، دسته کتری به درد نخور یا یک دسته سفت و محکم دیگر استفاده کنید؛ حتی اگرمیان اسباب‌بازی‌های بچه‌ها (درانباری، که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنند) را بگردید، یک گزینه خوب به عنوان دسته پیدا می‌کنید.

مطلب پیشنهادی: باشگاه خوب این استانداردها را دارد

وزنه مچی: بسیاری از حرکات استقامتی را باید با وزنه مچ پا یا مچ دست انجام دهید که برای خرید آنها در این وضعیت یا باید از منزل خارج شوید یا بی‌توجه به 2 ماه سر کار نرفتن و پس انداز محدود، حدود 50 هزار تومان از جیب‌تان پرداخت کنید. اگر هم سفارش آنلاین بدهید، برای دریافت سفارش، هزینه پیک را هم باید به مبلغ وزنه مچ بیافزایید. برای استفاده از این وسیله ورزشی پرکاربرد، می‌توانید، خودتان در منزل دست‌ به کار شوید و آن را بسازید.

ساخت وزنه مچی با جوراب: یک جوراب قدیمی را با سنگریزه، شن یا حتی حبوبات پر کنید. اگر دل‌تان نمی‌آید، حبوبات را در جوراب بریزید و با آن ورزش کنید، نگران نباشید. هر وقت نخود و لوبیا کم آوردید، می‌توانید آنها را از جوراب دراورید، بشویید و در غذا استفاده کنید. پس نگران قیمت و هدر رفتن حبوبات نباشید. هر یک عدد جوراب را می‌توانید با 200 تا  1500 گرم جسم، پر کنید. برای نصب وزنه جورابی دور مچ،  می‌توانید، سر جوراب را کمی آزاد بگذارید و دور مچتان ببندید یا نوار چسب خیاطی به آن بدوزید. حتی دوختن تکه ای پارچه، ایجاد جادکمه ای و دوختن دکمه هم، کارتان را راه می اندازد. 

جوراب گران است، ایده بعدی! شاید جوراب اضافه برای درست کردن وزنه مچ پیدا نکنید یا حیف‌تان بیاید یک جفت جوراب، خرج تناسب اندام‌تان کنید و با پارچه‌های به درد نخور در خانه می‌شود کیسه‌های باریکی دوخت یا با کاموا، کیسه‌ای شبیه جوراب بافت و آن را با شن و سنگ‌ریزه پر کرد.

 

وزنه کیسه‌ای: برای برخی تمرینات قدرتی عضلانی، لازم است کیسه‌ای مثل بالش داشته باشید و آن را با قدرت بالا و پایین ببرید. خریدن چنین وسیله‌ای در اوضاع اقتصادی فعلی چندان کار عاقلانه‌ای نیست، خصوصا که امسال در اسفند و فروردین، عملا بیشتر ما بی‌کار بوده‌ایم. پس این کیسه را خودتان درست کنید و در آن خاک، شن، ماسه، گچ یا هرچیزی که وزن مناسب دارد، بریزید.

با چه لوازمی می‌توانم درست کنم؟

خاک و شن‌، نریزد بیرون؟ اگر جنس کیسه یا کیف زیاد مرغوب نیست و نگران پاره شدن آن هنگام ورزش هستید، بهتر است، مواد پرکننده را در کیسه‌های نایلونی بریزید و خوب گره بزنید، حتی می‌توانید، از چند کیسه نایلونی استفاده کنید، و برای شکل گیری راحت آن در دست‌تان، کل مواد پر شده در کیسه‌ها را در آخرین لایه کیسه نایونی که با کمیخاک یا شن پرشده بگذارید، که هنگام ورزش راحت در دست‌تان چا بگیرد. فرق آن مثل خوش دست بودن بالش و متکا است. در نهایتگونی یا کیف را خوب ببندید و ورزش را شروع کنید.

دمبل: در باشگاه ورزشی با دمبل‌های نیم‌ کیلویی تا بالاتر از 10 کیلو کار می‌کنید. حالا که در قرنطینه خانگی برای غلبه بر شیوع ویروس کرونا هستیم، باید ورزش در منزل را با کم‌ترین امکانات پیش ببریم. یک جفت دمبل از 30 هزار توان به بالا برای‌تان تمام می‌شود.  پس ولخرجی نکنید، هدف ورزش، کار با عضلات و سوزاندن کالری است، دست به کار شوید و این دمبل‌های ساده را خودتان در منزل درست کنید. می‌توانید بطری‌های نوشیدنی ‌را با سنگ، خاک یا حتی آب پر کنید و بسته به حجم بطری و جرم حجمی ماده‌ پرشونده، دمبل‌هایی با وزن‌های مختلف بسازید. پول‌تان را بگذارید برای خرج‌های واجب‌تر. 

با چی پرش کنیم؟

دمبل دسته‌دار یاد بده! برای ساخت دمبلی که از وسط دسته بخورد و کار با آن راحت باشد، باید از سیمان و بتن استفاده کنید. پس باز هم سری به انباری می‌زنیم. بطری آب را  به 3 قسمت  برش بزنید. در دو قسمت سر و ته بتن بریزید و میان آن یک میله قرار دهید و بگذارید خشک شود. در تصویر زیر انواع مدل‌های دمبل دسته‌دار را می‌بینید. بسته به وزن دل‌خواه‌تان یک مدل را انتخاب کنید. حتی می‌توانید با بطری‌های 4 لیتری، دمبل‌های خیلی سنگین درست کنید.

مطلب پیشنهادی:دکوراسیون زیبا و آرامشبخش برای یوگا

 

حالا که انواع تمرینات قدرتی ورزش در منزل را خیلی ساده و کم‌خرج می‌توانیم انجام دهیم، برای حرکات کاردیو و چربی‌سوزی هم می‌توان در خانه اقدامی انجام داد؟ جواب مثبت است. در باشگاه با لوازمی که در ادامه می‌آید کار می‌کنید، ما جایگزین‌اش را در خانه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

استپ: شما برای ایروبیک کار کردن در خانه، نیازی نیست که استپ بخرید. برای پریدن روی استپ می‌توانید جلوی پله‌ منزل‌تان ورزش کنید. اگر خانه‌تان یک طبقه است و راه‌پله ندارد، حتما برای رفتن به پشت بام پله دارید. اگر هم بری رفتن به پشت بان نردبان دارید، با سیمان و بتن برای خودتان یک پله با ارتفاع ، 25-30 سانتی‌متری درست کنید و برای انجام ورزش در منزل بهانه نتراشید.

طناب: طناب زدن یکی از راه‌های عالی برای لاغری است. اگر طناب ندارید، یک تکه شلنگ پلاستیکی از انباری پیدا کنید یا از طناب دور کارتن‌های قدیمی اسباب‌کشی را برای خودتان بردارید و با آن ورزش کنید.

چوب ورزشی: هر یک عدد چوب ورزشی حداقل 50 هزار تومان، قیمت دارد. چوب برای حفط تعادل اسکلت شما در طول ورزش خیلی موثر است.  بروید در انباری و یک تی زمین شور پیدا کنید و با آن کالری بسوزانید. اگر تی نداشتید، بک لوله یا اصلا لوله جاروبرقی را برداید.

کش ورزشی: برخی تمرینات کاردیو با کش ورزشی انجام می‌شود که برای خریدن کش آماده باید حداقل 20 هزار تومان بپردازید. کش‌های بلند که از پا به سمت دست کشیده می‌شوند که قیمتب بالای 80 هزار تومان دارند. هیچ نگران نباشید، کشی ارزان‌تربه شما معرفی می‌کنیم: کش پهن خیاطی. از خرازی محلتان یا لوازم خیاطی خانه، بسته به قدتان 1 متر یا کمی بیشتر، کش پهن خیاطی جور کنید و برای ورزش آن را دور دست یا پای‌تان ببندید.

مبل: انواع حرکات مربوط به بازو و شکم را برای چربی سوزی می‌توانید با مبل منزل‌تان انجام دهید. اگر هم مبل سفت نیست و ریز ریز تکان می‌خورد یا زیر دست‌تان حرکت می‌کند، بگویید یکی از اعضای خانواده، لطف کند، روی آن بنشیند تا شما ورزش در منزل را حتما انجام دهید.

مت ورزشی: برای انجام حرکات خوابیده، همان فرش‌تان کفایت می‌کند. اگر زیری موکت یا قالی پوست‌تان را اذیت می‌کند یک پتوی سفری یا ملحفه روی فرش بیاندازید و ورزش کنید. قیمت مت ورزشی هم 70 هزار تومان به بالاست، برای ورزش در منزل، هزینه نتراشید.

 

بعد از تمرین ورزشی در منزل چه حسی دارید؟

حالا که یاد گرفتیم برای تمرینات استقامتی و کاردیو، چه راحت می‌توان در منزل ورزش کرد، به نظرتان وقت آن نرسیده تا آن شنبه ای که هیچ گاه نمی‌آید را همین امروز به خانه بیاوریم و ورزش در منزل را شروع کنیم؟ در اینستاگرام چیدانه با ما در ارتباط باشید و بگویید که چطور این لوازم را ساختید یا اگر مشکلی دارید بپرسید. 

مطالب پیشنهادی:

برای ثبت نظر ابتدا باید   وارد  سایت شوید

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به
چیدانه
است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت
چیدانه
حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.


Copyright 2020. Chidaneh.com. All Rights Reserved

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به
چیدانه
است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

Copyright 2020. Chidaneh.com. All Rights Reserved

برای ورزش کردن دسترسی به باشگاه و وسایل ورزشی ندارید؟ نگران نباشید میتوانید یک دمبل حرفه ای ? در خانه برای خود بسازید! بسیاری از لوازم خانگی معمولی می تواند برای شما در نقش یک دمبل باشند و با آن ها بتوانید ورزش کنید. برای آموزش تصویری ۱۳ روش ساخت دمبل در خانه با وسایل ساده با انزل وب همراه باشید.

 How to Make a Homemade Weight Set (Dumbbells DIY)

دمبل ها برای کار و ورزش کردن بسیار موثر هستند اما می توانند هزینه ی زیادی داشته باشند، به خصوص اگر قصد خرید چندین ست را داشته باشید. شما می توانید وزنه خود را با هزینه بسیار کم یا حتی به طور رایگان و با استفاده از کالاهایی که قبلاً در خانه دارید تهیه کنید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ساخت دمبل در خانه آشنا کنیم و به شما آموزش بدهیم تا بتوانید ساخت دمبل با وسایل دور ریختنی را به راحتی انجام بدهید. شما می توانید فرآیند ساخت دمبل با وسایل ساده را به راحتی انجام داده و خودتان اقدام به ساختن دمبل خانگی کنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

برای ساخت دمبل سنگین یک ظرف گالونی پلاستیکی تمیز را با آب، شن  سنگ و یا بتن پر کنید. اطمینان حاصل کنید که ظرف دارای یک دسته است. شما برای تکمیل تکرارهای تمرین خود از این استفاده خواهید کرد. از دستگیره ها برای بلند کردن و پایین آوردن ظرف مانند وزنه یا دمبل استفاده کنید. با استفاده از این دمبل بتنی می توانید ورزش های مختلفی را انجام بدهید. با استفاده از این وسایل ساختن دمبل بدنسازی بسیار آسان است. با این وسایل می توانید ساخت دمبل با سنگ را نیز امتحان کنید.

کالاهای کنسرو شده ای که در دستان شما قرار می گیرند، به خوبی می توانند در نقش دمبل باشند. شما می توانید ساخت دمبل با بطری نوشابه را در منزل خود انجام بدهید و شروع به کار کرده و سعی کنید عضلات را به آرامی بسازید. از کالاهای کنسرو بزرگتر به عنوان وزنه های سنگین تر استفاده کنید. استفاده از قوطی های کنسرو یکی از روش های ساختن دمبل ساده است.

یک روش ساختن دمبل در خانه با استفاده از بطری های پلاستیکی است. به جای بازیافت بطری های پلاستیکی آب و نوشابه، آن ها را با آب دوباره پر کنید یا به جای آن، سنگریزه، شن یا ماسه را در آن ها قرار دهید. هنگام پر کردن، حتما آن ها را وزن کنید تا وزن هر دو بطری یکسان باشد. بطری ها را مثل دمبل بلند کنید. با بطری می توانید به راحتی اقدام به ساختن دمبل دست ساز کنید.

به جای استفاده از بطری های آب برای دمبل، در این روش بطری های مختلفی را به عنوان وزنه های مچ دست به شما متصل کنید. قبل از اینکه آن ها را روی دست خود بگذارید، با ماسه آن ها را پر کنید. برای وزن های سنگین تر بعد از پر کردن کامل آن ها با ماسه، آب اضافه کنید. هنگامی که پر شدند بطری های پلاستیکی را در تمام طول اطراف ساعد چسب بزنید.

یک توپ بسکتبال قدیمی پیدا کنید و سوراخی را در آن ایجاد کتید. سوراخ باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مواد وزنه شده را قیف کند. قیف را در سوراخ قرار دهید و تا زمانی که وزن مورد نظر خود را نیاوردید، ماسه یا سنگریزه را درون آن پر کنید. پس از آن سوراخ توپ را بسته و از آن به عنوان وزنه استفاده کنید.

جوراب تمیزی را با لوبیا خشک پر کنید. از طرف دیگر برای سنگین تر وزن از سنگریزه یا سنگ های کوچک صنایع دستی استفاده کنید. انتهای باز جوراب را خیاطی کرده یا چسب بزنید. سپس انتهای آن ها را به هم بچسبانید. برای تنظیم وزن از وزنه استفاده کنید. جوراب را تا آنجا که می خواهید پر کنید و سپس پارچه اضافی را برش دهید. اگر می خواهید وزنه های سنگین تری داشته باشید از جوراب بزرگتری استفاده کنید.

اگر مبتدی باشید این بسته ها به عنوان وزنه های سبک و کوچک عالی هستند. شما می توانید آن ها را برای حرکات کوچک استفاده کنید.

قوطی های رنگی را با دستگیره های آن نگه دارید. بیشتر قوطی های رنگ کمی سنگین تر از بطری های پلاستیکی یا قوطی مواد غذایی هستند، بنابراین می توانید از آنها در ساخت ماهیچه ها استفاده کنید. دستگیره به شما امکان می دهد از قوطی هایی مانند دمبل استفاده کنید. با ریختن گچ در این قوطی ها می توانید ساخت دمبل با گچ را تجربه کنید.

یک سطل ۵ گالن (۱۸٫۹ لیتر) را با ماسه، سنگ، بتن یا حتی آب پر کنید. از آن برای انجام فرهای مختلف استفاده کنید. شما می توانید با ریختن آهن یا سیمان در آن ساخت دمبل با سیمان یا ساخت دمبل با آهن را نیز به راحتی انجام بدهید.

۲ بسته از ۶ بطری را گرفته و آن ها را به صورت متقارن به نوار آهنی وصل کنید. این هالتر برای هرگونه تمرینی که با هالتر انجام می دهید مناسب است. اگر این ۲ بسته زیاد است از بطری های نیمه پر استفاده نکنید. بطری های نیمه پر شده اطراف خود را می چسباند و نوار را تکان می دهد.

لاستیک در بسیاری از کارهای روزمره و بدن سازی استفاده می شود. می توانید هنگام انجام تمرینات وزنه های اضافی را به لاستیک های معمولی اضافه کنید. اگر علاقه به پیاده روی دارید می توانید برنامه های قدم شما اندروید و آیفون را دانلود و استفاده کنید.

یک کیسه سیب زمینی، برنج یا شکر خریداری کنید که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی موجود است. کیسه را با شن پر کنید تا به وزن مورد نظر خود برسد. در بالای کیسه، حلقه ای را برای دست خود ببندید. برای اطمینان از حلقه از طناب استفاده کنید تا جدا نشود. برای جلوگیری از خستگی نشستن پای کامپیوتر می توانید این حرکات ورزشی را انجام بدهید.

برای ساخت دمبل سیمانی نیاز به کمی وقت گذاشتن دارید تا در نهایت بتوانید یک دمبل خود بسازید. مطابق با ویدیو زیر می توانید با کمی وقت گذاشتن دمبل بتونی خانگی خود را بسازید.

می توانید با استفاده از برنامه های ورزشی اندروید حرکات خود و ورزش های خود را به خوبی پیگیری کنید.

در مطلب امروز آموزش تصویری ۱۳ روش ساخت دمبل در خانه با وسایل ساده را بررسی کردیم. امیدوارم بتوانید از این روش ها برای ساخت دمبل در خانه استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت دمبل در خانه را با ما به اشتراک بگذارید.


بسیار مفید عالی
دستتون درد نکنه

سلام لطفا لینک دانلود ویدیو رو بدید

سلام ادمین لطفا میشه بگی تو کلیپی ک آخر پست گذاشتی چه موادی لازمه ک تهیه کنیم؟

سلام وقتتون بخیر
کلیپی که اخر قرار دادین خیلی خوب هست اما موادی که مخلوط کرده مشخص نیست. چه موادی باید مخلوط بشه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سیمان و ماسه هست شما میتونید ترکیب ۱ سیمان ۱ ماسه و ۴ ماسه رو با هم مخلوط کنید و در قالبی که قبلا با روغن کمی چرب کردید بریزید. و هر روز بهش اب بزنید که نم داشته باشه و بعد از حدود یه هفته قابل استفاده هست

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

شما با همون ماسه و سیمان میتونی داخلش بتن درست کنی
پودر آهک هم میتونی قاطی کنی که استحکامش چند برابر بشه
موادی هم که میبنید همینا ها هستن شاید پودر سنگ هم قاطیش کرده باشه.

سیمان و ماسه هست شما میتونید ترکیب ۱ سیمان ۱ ماسه و ۴ ماسه رو با هم مخلوط کنید و در قالبی که قبلا با روغن کمی چرب کردید بریزید

بسیار عالیه وبه صرفه

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

وزنه های ورزشی از جمله وسایل بسیار مهم و حیاتی برای بهبود قدرت عضلات بدن و تناسب اندام می باشند. اما به دلیل قیمت بالایی که دارند، اغلب افراد فقط به استفاده در باشگاه بسنده می کنند. بنابراین بیشتر افراد به دنبال راهی برای ساختن این وزنه ها در خانه می باشند. فقط کافیست با فن تریکس همراه شوید.

وزنه های سبکی بسازید.

1- از یک دبه ی ریکا یا مایع دستشویی استفاده کنید.

آن را با آب، شن، ماسه یا بتون پر کنید. فقط دقت داشته باشید که دبه یا بطری حتماً دسته دار باشد. زیرا به سادگی می توانید آن را در دست گرفته و مانند یک دمبل برای انجام حرکات ورزشیتان استفاده کنید. به تقویت عضلات دست و کتف بپردازید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

2- از قوطی های انواع کنسرو یا قوطی رب می توانید به عنوان وزنه ای سبک برای دستانتان استفاده کنید.

این روش برای افراد مبتدی که به تازگی ساخت عضلات را شروع کرده اند بسیار عالی است. اگر برایتان بسیار سبک بوده می توانید آن ها را با موادی سنگین پر کرده و استفاده کنید.

3- از بطری های پلاستیکی به عنوان دمبل استفاده کنید.

به جای دور ریختن بطری های پلاستیکی و صرف هزینه برای خرید دمبل، آن ها را با آب، شن یا سنگ ریزه (بسته به میزان وزنی که از دمبل انتظار دارید) پر کرده و دمبل بزنید. توجه داشته باشید که اگر دو عدد دمبل برای برداشتن در دو دست استفاده می کنید، حتماً هر دو باید هم وزن باشند.

4- با بطری ها برای بازوهایتان وزنه بسازید.

دو بطری را با شن پرکرده و مانند تصویر زیر آنها را با کش بر روی دستان خود محکم کنید. این کار باعث شده تا بطری ها دقیقاً مانند وزنه های بازویی در باشگاه عمل کنند. دقت کنید که کش نباید با دست تماس یابد. فقط باید با بطری ها در تماس بوده و آن ها را محکم نگه دارد. برای بالا بردن وزن آن ها نیز می توانید بعد از پر کردن بطری با شن، داخل آنها آب بریزید.

5- با توپ بسکتبال توپ پزشکی بسازید.

یک توپ بسکتبال کهنه برداشته و سوراخی را روی نوار مشکی توپ ایجاد کنید. سوراخ باید به اندازه ای بزرگ باشد که مواد را بتوان در آن ریخت. با استفاده از یک قیف ماسه یا سنگ ریزه داخل توپ ریخته تا به وزن مطلوب برسد. سپس روی سوراخ، نوار چسب PVC زده یا با تکه ای لاستیک، تیوپ سوراخ شده را مسدود کنید. از این توپ دقیقاً مانند توپ های پزشکی می توانید استفاده کنید.

6- با جوراب وزنه ی مچ دست بسازید.

یک جوراب تمیز با اندازه ای مناسب که بتوان به راحتی به دور مچ دست بست را برداشته و با لوبیا پر کنید. یا برای سنگین تر شدن، از سنگ ریزه هایی مثل سنگ های ساحل استفاده کنید. جوراب را وزن کرده و زمانی که به وزن دلخواهتان رسید اضافه ی آن را قیچی کنید. دهانه ی باز جوراب را چسب زده یا بدوزید. سپس سر و ته جوراب را به هم متصل کرده و یا با نوار چسب محکم کنید یا بدوزید. اکنون مانند وزنه های مچی می توانید از آن ها استفاده کنید.

7- از کیسه های برنج یا حبوبات استفاده کنید.

این کیسه ها می توانند برای افراد مبتدی به عنوان وزنه ای کوچک عالی باشند. با آن ها می توانید حرکت های bicep curls یا دیگر حرکت های مشابه را تمرین کنید.

8- وزنه با جلیقه بسازید.

یک جلیقه ی استخر یا جلیقه ای معمولی که چند جیب کوچک داشته باشد تهیه کنید. کیسه های پلاستیکی را با شن و ماسه یا بتون پر کرده و درون جیب ها بگذارید. جلیقه را پوشیده و با آن ورزش، نرمش و پیاده روی کنید.

9- از قوطی های رنگ استفاده کنید.

قوطی های رنگ را با استفاده از دسته ها در دست نگه دارید. بیشتر قوطی های فلزی رنگ ها از انواع پلاستیکی یا قوطی های حاوی مواد غذایی سنگین تر می باشند. بنابراین به راحتی می توانید از آن ها برای ساخت عضلاتتان استفاده کنید. دسته ی قوطی ها به شما اجازه می دهد از آن ها مانند دمبل یا کتل بل استفاده کنید.

1- یک سطل 18 تا 20 لیتری را برداشته و آن را با شن، ماسه، سنگریزه یا آب پر کرده و از آن برای انجام حرکت های چرخشی استفاده کنید. همچنین می توانید دو عدد از این سطل ها را در دو طرف میله ای گذاشته و با آن نرمش کنید.

2- با بطری های نوشابه هالتر بسازید.

12 عدد بطری تهیه کرده و آن ها را با آب پر کنید. 6 عدد را کنار هم چیده و 6 عدد دیگر را دقیقاً رو به رو و به صورت قرینه در کنار هم بچینید. روی آن ها میله ای گذاشته و به دور میله و بطری ها چسب پی وی سی بزنید. با این کار بطری ها در کنار هم ثابت شده و میله نیز روی بطری ها محکم می شود. از این هالتر دست ساز می توانید برای انجام هر نوع حرکتی که با هالتر واقعی می زنید، استفاده کنید.

– اگر هالتر سنگین شد آب بطری ها را نصف نکنید. این کار باعث می شود آب در بطری ها حین بالا و پایین کردن هالتر حرکت کرده، بطری ها تکان بخورند و هالتر به طور کلی خراب شود. پس به جای این کار می توانید تعداد بطری ها را کم کنید.

3- از تایرهای کهنه استفاده کنید.

لاستیک ها و تایرهای خودرو در بسیاری از تمرینات بدنسازی استفاده می شوند. هنگام انجام تمرینات به راحتی می توانید وزنه های اضافی را به تایرها اضافه کرده و ورزش کنید. همچنین می توانید طنابی را به تایرهای سنگین تراکتور یا ماشین های سنگین وصل کرده و پشت سرتان بکشید. یافتن آن ها هم اصلاً کار سختی نیست.

4- با استفاده از یک ساک، سندبگ (Sandbag) یا کیسه ی شن بسازید.

کیسه ی شنی را می توانید به هر وزنی که دلخواهتان باشد تهیه کرده و با کم و زیاد کردن شن داخل کیسه، وزن آن را در هر زمان تغییر داده و عضله سازی کنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

برای ساخت یک سندبگ ساده، هر تعداد کیسه ی پلاستیکی را با هر وزنی که دلتان می خواهد پر کنید. سپس آن ها را با چسب مهر و موم کرده و در ساک بگذارید. اکنون از این ساک به عنوان یک سند بگ واقعی برای تمریناتتان استفاده کنید.

– همچنین می توانید درون چند کیسه ی زباله، سنگ ریزه ریخته، آن ها را در کوله پشتی گذاشته و سندبگی جمع و جورتر بسازید.

فقط با آموزش و یادگیری می تونیم آینده رو بسازیم.

پس اگه مطلب مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت نظرات با دوستان خودتون در میون بذارید.

مطلب ساده به درد بخور و فوق العاده ای بود
خسته نباشید خدمت همه

بسیار بسیار مطالب مفید و بدرد بخور ممنون از شما

عالین بهترین پستی بود که دیده بودم و واقعا بدرد بخور بودن

یه سوال سنگین ترین ماده ای که انعطاف پذیری هم داشته باشه میتونیم داشته با شم چی میتونه باشه

ژله انعتاف پذیری خوبی داره😁😁😁

خیلی خوبین عالی هستید و بهترین ها وخسته نباشید ایده های جالبی وبدرد بخور بود کمی بیشتر باشه کمی بهتره یا علی

با سلام ممنون از لطف شما و خوشحالیم که مطالب فن تریکس براتون مفید واقع شده.

خسته نباشید بسیار مفید بود

سلام ببخشید میخواستم بدونم ساک رو که با شن یا چیز دیگه ای پر کردیم به عنوان کیسه بوکس هم میتونیم استفاده کنیم؟لطفا هرچه زود تر جواب بدهید

سلام. این پست یکی از بهترین و شاید بهترین پستی بود که تا حالا خونده بودم، ارائه روش های ساخت دمبل هالتر و… بسیار عالی و کاربردی و در عین حال ساده و کاملا عملی برای همه.با تشکر از زحماتتون یا علی در پناه حق 🤚

براي افزايش طول پا بايد چه ورزشي انجام بدم

دیویدن و گام باز کردن هنگام دویدن باید کمکم سرعتتو زیاد کنی

دقیقا

الکی میگی خخ

عالی بوود واقعا مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

بدید من میام میبرم انگار اون حوون بیزبون چیکارتون داره…

من پدرم خیلی بهم غر میزنه مادرم اصلا پشتم نیست همش سر غذا سر…

سلام ببخشید میشه نمونه گل و گلدون تکمیل شده رو بزارید…

خیلی بد بود…

الکی نگو چه ربط داره به نظر من املاح درون اب تموم شده و اب ف…

آشنایی و ارتباط با فن تریکس | تبلیغات در فن تریکس | سلب مسئولیت

فن تریکس در شبکه های اجتماعی


https://fantricks.com/wp-content/uploads/2019/02/پادکست-فن-تریکس-پاکسازی-رادیاتور-بخاری-ماشین.mp3Downloads-icon

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که  برنامه تان آن‌قدر منظم نباشد که بتوانید به باشگاه‌های ورزشی بروید و از طرف دیگر هم دوست داشته باشید با وزنه و دمبل، ماهیچه بسازید و آنها را تقویت کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما همراهان عزیز مجله پزشکی، آموزش ساخت دمبل و وزنه در خانه را قرار بدهیم تا شما هم به گونه ای باشگاه ورزشی را به خانه خود بیاورید!

با بسیاری از وسایل دور ریختنی می‌‌توانید تجهیزات باشگاهی را برای خود آماده کنید. ما در این مقاله هم برای افراد مبتدی آموزش داریم و همه افراد حرفه ای تر که نیاز به وزنه‌های سنگین‌تری دارند. البته باید توجه داشته باشید که شروع کار با دمبل و وزنه، از وزنه های کمتر با تکرار پایین تر است.

حتماً شما هم گالن‌های پلاستیکی دسته‌دار را در خانه استفاده کرده‌اید مانند مواد شوینده لیتری، هنگامی که استفاده شما از این مواد به پایان رسید، گالن را شسته و پس از  خشک شدن، آن را با شن یا سیمان پر کنید و در آن را بخوبی ببندید. برای این‌که سنگین‌تر شود، می‌توانید آن را با آب پر کنید تا فضاهای مانده را بگیرد. از این وزنه ای که ساخته‌اید، می‌توانید در حرکت اسکات، لانگر یا جهش به جلو استفاده کنید.

همچنین می‌توانید در حرکت‌های نشر از جلو و پهلو با این گالن سرشانه های خود را تقویت کنید. برای حرکت ددلیفت هم می‌تواند مناسب باشد. ابتدا می‌توانید فقط داخل آن را با آب پر کنید و سپس هرچه قدرت شما بالاتر رفت و ماهیچه‌ های بیشتری ساختید، به همان میزان آب را کمتر کرده و درون گالن را از شن، ماسه و سیمان پر کنید. به این صورت شما تا مدت زیادی این وزنه را خواهید داشت که متناسب با قدرت بدنی خود آن را سنگین‌تر می کنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

قوطی‌های کنسرو بزرگ و کوچکی را داریم که می‌توانید از آن‌ها به‌‌عنوان گوی سنگین یا دمبل استفاده کنید. کنسرو را شسته و سپس داخل آن را با سنگ، شن، ماسه یا سیمان، پر کنید و سپس با چسب برق یا چسب‌های پهن دور آن را بپوشانید. کنسروها را هم می‌توانید نسبت به قدرت بدنی خود پر کنید یا ابتدا از کنسروهای کوچک‌تر و سپس از کنسروهای بزرگ‌تر استفاده کنید. با این کنسروها می توانید حرکت‌های جلو بازو را بخوبی انجام دهید.

با این بطری‌ها هم می‌توانید دمبل های بسیار خوبی را بسازید. ابتدا با بطری‌های کوچک ۱ لیتری آب شروع کنید و داخل آن‌ها را آب بریزید. حرکت‌های پا و همچنین دست را به همراه این بطری‌ها انجام دهید و هرچه قدرت شما بیشتر شد، داخل این بطری ها را با شن، ماسه یا سیمان پر کنید و هنگامی که دیگر این بطری‌های ۱ لیتری برای شما کافی نبود، از بطری‌های بزرگ‌تر استفاده کنید.

نکته: نباید وزنی بیشتر از توان خود بردارید و همچنین نباید بگذارید بدنتان به یک وزنه عادت کند.

با بطری‌های آب ۱ لیتری شما می‌توانید وزنه بازویی بسازید. برای اینکار چند بطری را برداشته به تعدادی که بازوی شما میان بطری‌ها قرار بگیرد. ابتدا با آب و پس از پیدا کردن قدرت، با شن یا سیمان، آن‌ها را پر کنید. سپس می توانید با چسب برق دور تا دور بطری‌ها را بچسبانید تا بطری‌ها در کنار هم قرار بگیرند. می توانید پس از اضافه کردن شن و ماسه یا سیمان، آب هم اضافه کنید تا وزنه سنگین‌تر شود.

اگر توپ‌ قدیمی دارید، آن‌ را دور نریزید. می‌توانید با آن‌ گوی‌ سنگینی را درست کنید. یک سوراخ بر روی توپ ایجاد کنید و داخل سوراخ ۱ قیف قرار داده و با کمک آن داخل توپ را با شن یا ماسه پر کنید. سپس با چسب‌های تعمیر لاستیک، آن را بچسبانید یا این‌که از چسب‌های نواری پهن استفاده کنید. با این توپ می‌توانید حرکت های شکمی خوبی را انجام دهید.

برای این‌که بتوانید وزنه های مچ بسازید، از جوراب‌های ساق بلند استفاده کنید. داخل جوراب را با حبوبات خشک پر کنید سپس آن را وزن کنید. هنگامی‌که به وزن دلخواه شما رسید، سر جوراب را بدوزید و لنگه دیگر جوراب را برداشته و به همان شکل آن را هم درست کنید و سپس به دور مچ دست خود ببندید. برای این‌که جوراب را راحت به دور مچ ببندید، می‌توانید قبل از این‌که داخل جوراب را پر کنید، مقداری از سر آن را اضافه گذاشته و بالاتر را بدوزید و مقداری هم از قسمت ساق را نگه داشته و این دو بخش را توسط یک دکمه بهم وصل کنید یا این‌که به هم گره بزنید.

بعضی مواقع هست که شما نیاز دارید وزن بدنتان را کاهش دهید و برای اینکار ورزش‌های هوازی را انتخاب می کنید که اگر همراه با یک جلیقه وزنه ای باشد، کاهش وزن سریعتری را خواهید داشت. برای ساخت این جلیقه، می‌توانید از یک جلیقه کهنه استفاده کنید و با پارچه چندین جیب اطراف آن به یک نسبت در سمت راست و چپ بدوزید و داخل هر جیب یک کیسه شن یا ماسه قرار دهید. حتماً کیسه‌ها را وزن کنید تا هر دو طرف چپ و راست با هم به یک اندازه شود و سپس آن را پوشیده، بارفیکس انجام دهید، به پیاده‌روی بروید، بدوید یا شنا بروید.

قوطی های رنگی که دسته دارند را می‌توانید پس از قوطی‌های کنسرو استفاده کنید هنگامی که دستان شما قدرت‌مندتر شده است و نیاز به وزنه‌های سنگین‌تری دارید.

سطل‌های معادل با ۵ گالن یا تقریباً ۱۹ لیتری را برداشته داخل آن را سیمان، شن یا ماسه بریزید و فضاهای مانده را با آب پر کنید. می‌توانید از این سطل‌ها برای پرس بازو استفاده کنید یا این‌که آن‌ها را به دو طرف یک میله بسته و به‌‌عنوان هالتر استفاده کنید.

برای ساخت هالتر می‌توانید از بسته‌های شش‌تایی بطری آب استفاده کنید. یک میله برداشته و این بسته‌ها را با نوار چسب به ۲ طرف میله متصل کنید. می‌توانید با این هالتر لیفت یا پرس سینه را انجام دهید. اگر می‌بینید این بسته‌ها برای شما سنگین هستند، هرگز بطری‌ها رو نیمه آب قرار ندهید زیرا آب جا به جا شده و تعادل هالتر از بین می‌رود. می‌توانید بعضی از بطری‌ها را خالی کنید یا این‌که این بطری‌ها را به تعداد کمتری بر روی میله سوار کنید. هنگامی که قدرت شما بالاتر رفت، بجای دو بسته شش‌تایی، می توانید از چهار بسته یا تعداد بالاتر استفاده کنید. حتماً از همه جهات به آن‌ها چسب بزنید تا هنگام تمرین، از میله جدا نشوند.

لاستیک‌ها هم یکی از وزنه‌های بسیار عالی برای بدن سازان هستند. از لاستیک‌های بزرگ می‌توانید استفاده‌های خوبی کنید آن‌ها را  بر روی زمین گذاشته و مرتب بلند کرده و باز به زمین بگذارید یا این‌که به آن‌ها طنابی را وصل کرده و بکشید. می‌توانید با اضافه کردن وزنه به لاستیک، سنگین‌ترش کنید یا این‌که از لاستیک‌های بزرگ مانند تراکتور که در ضایعات وجود دارند، استفاده کنید.

برای تمرین افرادی با قدرت بالا کیسه شن، بسیار کاربرد دارد. شن کمی در این کیسه حرکت می کند و برای نگه داشتن تعادل، ماهیچه های بیشتری درگیر می شوند. برای ساخت کیسه شن می‌توانید از گونی های بزرگ برنج استفاده کنید و داخل آن را کیسه‌های فریزری بگذارید که پر از شن هستند. برای این کار داخل یک کیسه فریزر که بهتر است دو لایه باشد، شن بریزید و در آن را بچسبانید آن را وزن کنید. به همین منوال کیسه‌های فریزر دیگری را درست کنید و آن‌ها را داخل گونی قرار دهید. به این روش می‌توانید وزن کیسه شن را کم یا زیاد کنید.

برچسب ها

کانال مجله پزشکی در تلگرام

۲,۱۰۰,۰۰۰مشترک

صفحه مجله پزشکی در اینستاگرام

۷۲۰,۰۰۰دنبال کننده

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

داروهای ضد تب برای کودکان توسط متخصص کودکان تجویز می شود. اما شرایط اضطراری برای تب وجود دارد که در آن باید به کودک سریعاً دارو داده شود. سپس والدین مسئولیت خود را به عهده گرفته و از داروهای ضد تب استفاده می کنند. چه چیزی برای نوزادان مجاز است؟ چگونه می توانید در کودکان بزرگتر دما را پایین بیاورید؟ امن ترین داروها کدامند؟

برای بسیاری از افرادی که می خواهند ورزش کنند ، موضوع مراجعه به ورزشگاه به دلیل کمبود وقت بسته می شود و تجهیزات ورزشی خود شما برای ورزش در خانه چندان ارزان نیست. با وجود سهولت در ساخت ، صنعت کالاهای ورزشی به سادگی علاقه ای به فروش قطعات ارزان قیمت فلزی ندارد.

قبل از درست کردن آنها در خانه ، بیایید بفهمیم که آنها چه هستند و انواع آنها چیست. همه دمبل ها به بازیگران و فروپاشی تقسیم می شوند. اولی ها توده ثابت دارند و فقط با از بین بردن دمبل قابل تغییر است. اغلب آنها در سالن های بدنسازی استفاده می شوند ، زیرا همیشه باید به موجودی وزن مورد نظر دسترسی داشته باشید و هیچ کس نمی خواهد وقت خود را برای مونتاژ و جدا کردن آن تلف کند.

حالت دوم شامل یک نوار و پنکیک یا انواع دیگر وزن است. اغلب آنها را می توان در سالن های خانگی پیدا کرد ، زیرا این گزینه ارزان تر است – خرید دو دمبل با وزن 20 کیلوگرم با امکان کاهش وزن بسیار ارزان تر از خرید 2 ، 4 ، 6 … 20 کیلوگرم جداگانه است.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

همچنین دمبل ها از مواد مختلفی ساخته شده اند – بتون ، چدن ، فولاد با لاستیک و غیره. مواد و روکش باعث شده است تا استفاده از آن آسان شود و بر دوام محصول تأثیر بگذارد.

همچنین در نحوه ساخت پنکیک هایی که به گردن آویزان هستند نیز تفاوت هایی وجود دارد. این گزینه می تواند گرد ، شش ضلعی و گزینه های دیگر باشد. با وزن خود تنظیم تنظیم می شود. هر روز گزینه های جدیدی ظاهر می شود که می توان آن را فناوری پیشرفته نامید ، اما قیمت چنین تجهیزات با مزایای آنها ناسازگار است – نکته ای در پرداخت بیش از حد نیست.

اگر مهارت و دانش کافی داشته باشید تقریباً تمام تجهیزات برای یک گوشه ورزش خانگی قابل تهیه است. به عنوان مثال ، تهیه هالتر در خانه چندان دشوار نیست.

قسمت اصلی نوار است. این باید به اندازه کافی قوی باشد که از وزن های کافی که باید بلند کنید ، پشتیبانی کند. یک نوار قابل اعتماد به شما امکان می دهد تا بار را به درستی توزیع کنید و به شما امکان می دهد بدون ترس از سلامتی ورزش کنید.

بهترین انتخاب به عنوان ماده ای برای گردن یک نوار خانگی تقویت فولاد است. اگر می خواهید وزنه های بزرگ را بلند کنید ، میله ای را انتخاب نکنید که خیلی نازک باشد. اما با استفاده از تقویت ضخیم به عنوان پایه ، توجه داشته باشید که وزن آن اندک نخواهد بود.

اگر نمی توانید آرماتور فولادی پیدا کنید ، می توانید از لوله آهنی ، یک میلگرد قوی ، در موارد شدید ، یک دسته چوبی استفاده کنید. اما حتما آنها را برای قدرت آزمایش کنید.

اگر از لوله آهنی توخالی استفاده می کنید ، حفره را با آرماتور بتونی یا باریک تر پر کنید تا قوی تر و سنگین تر شود.

یک هالتر برای خانه را می توان از دیگر مواد موجود در دست تهیه کرد.

برای بلند کردن وزنه های کوچک ، می توانید از یک نوار از دسته بیل استفاده کنید و وزنه های کوچکی را به شکل قوطی ، لاستیک یا چیزهای دیگر به آن وصل کنید.

برای تمرینات پیشرفته تر می توانید از هالتر با نوار آرماتور استفاده کنید. در انتهای آن ، توصیه می شود نخ را بچینید و واشرها را برطرف کنید تا پنکیک ها لغزش نداشته باشند.

یک میله خانگی ساده را می توان از یک لوله آهنی با قطر حدود 4 سانتی متر تهیه کرد. اگر لوله توخالی باشد ، باید با هر پرکننده (بتن ، فلز ، شن و ماسه) پر شود. در انتهای لوله ، لازم است نخ هایی تهیه شود تا پنکیک یا سایر بارها از بین نروند و آسیبی به آن وارد نشود.

این میله می تواند از دیسک های سرب رشته ای یا وزنه های دیگری استفاده کند که به طور ایمن به نوار وصل شود.

اگر هالتر نه برای دستیابی به رکورد بلکه برای تمرین آسان لازم باشد ، به جای وزنهای قدرتمند ، می توان آن را با پنکیک از بطری های پلاستیکی تکمیل کرد. این ساده ترین و ارزانترین گزینه برای مصارف خانگی است.

شما به 8 بطری با همان حجم ، پرکننده برای آنها نیاز خواهید داشت. این می تواند ماسه ، سیمان ، آب ، قلوه سنگ یا چیز دیگری باشد.

با استفاده از نوار ، 4 بطری را به هم بزنید. این کار را تا حد امکان با اطمینان انجام دهید.

نوار را در فضای بین چهار بطری قرار دهید. پنکیک خانگی خود را در نوار ایمن کنید تا در حین ورزش از بین نرود.

همین کار را با پنکیک دوم انجام دهید.

دمبل برای مصارف خانگی می تواند به همین روش ساخته شود.

از نوار چسب و نوار برقی خودداری نکنید – تثبیت ضعیف عناصر دمبل مملو از نابودی آن است

به لطف استفاده از بطری های پلاستیکی ، دمبل ها را می توان به سرعت و خیلی ارزان جمع کرد. به دلیل سادگی طراحی ، می توانید بلافاصله پس از ساخت با چنین پوسته هایی مقابله کنید. برای یک دمبل ما نیاز داریم: 2 بطری پلاستیکی. پرکننده؛ نوار / نوار عایق.

همچنین می توانید یک هالتر را از پلاستیک جمع کنید. از آنجا که این خود وزن زیادی را نشان می دهد ، بطری های بیشتری نیز نیاز دارند. برای نوار شما نیاز خواهید داشت: بطری های پلاستیکی ، حداقل 8 قطعه؛ پرکننده؛ گردن؛ نوار چسب / نوار برقی.

ساخت

دمبل های مبتنی بر سیمان بسیار سنگین تر از دمبل های بطری هستند. پنکیک های بزرگ و سنگین ، دمبل و هالتر از محلول ساخته شده که به سختی به شکل یک نوار در داخل آن ساخته شده است. ضرر اصلی چنین تجهیزات عدم توانایی بهینه سازی برای افزایش مداوم بارها یا برای شخص دیگر است.

همیشه شکنندگی چنین محصولی را به یاد داشته باشید.

یعنی اگر به یک دمبل با وزن متفاوت نیاز دارید ، باید یک مورد جدید درست کنید. همچنین فقدان سیمان غالباً شکننده و شکنندگی آن نامیده می شود. برای تقویت مخلوط ، چسب (PVA) به محلول اضافه می شود و اگر دوست ندارید مانند یک پاورلیفتر ، هالتر را با یک فریاد پیروزمند به زمین پرتاب کنید ، بعید است که به سرعت غیر قابل استفاده شود.

بنابراین ، ما باید: لوله های فلزی با طول مناسب. مته ، پیچ یا پیچ؛ ملات سیمانی ، چسب PVA؛ فرم برای محموله

توجه: در صورت تهیه بتن به صورت 2 لیتری ، وزن پرتابه می تواند به 5 کیلوگرم برسد (بسته به ترکیب مخلوط).

البته برای چنین تمرینی به عنوان “پیاده روی کشاورز” ، دو قوطی آویخته شده روی چوب نیز مناسب است ؛ همچنین می توانید گردن فلزی را با چرخ های اتومبیل ، لاستیک هایی با شن و ماسه و سایر موارد وزن کنید. اما فقط چنین دمبل های سیمانی به ورزش های تمام عیار اجازه می دهد.

از طرف دیگر ، آنها فقط در مراحل اولیه مفید هستند. اگر اشتیاق شما به ورزش بیشتر پیش می رود ، می فهمید که وقت آن است که دمبل ها را از فلز درست کنید.

پنکیک و میله فلزی مشابه آن با کارخانجات است ، اما فقط هزینه کمتری برای شما دارند. اگر از همان لوله یک نوار دمبل و هالتر درست کنید می توانید از همان پنکیک استفاده کنید که باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و اتاق شما می شود.

بهترین و ساده ترین کار برای انجام انواع متناسب سازی دمبل ها

برای ساختن اینگونه دمبل ها ، به شما نیاز خواهید داشت: کارگاه قفل ساز؛ میله فلزی – گردن آینده؛ یک لوله نازک با قطر کمی بزرگتر از گردن. ورق استیل؛ قفل قفل

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

بهترین ها قطعاً دمبل های فلزی و هالتر هستند. اما هنگام ساختن آنها باید تا حد امکان مراقب باشید تا عرض دیسک ها و کیفیت قفل ها با محاسبات شما مطابقت داشته باشد. بهتر است از دیسک های خیلی گسترده استفاده نکنید – بهتر است قطر آنها را افزایش دهید ، یا 2-4 دیسک بسیار سنگین درست کنید ، و بقیه – کوچکتر.

برای تمیز کردن و صیقل دادن تمام جزئیات دمبل یا هالتر جدید خود وقت بگذارید تا جلوه ای برجسته به خود ببخشد – پنکیک هایی را مانند سازندگان کالاهای ورزشی رنگ کنید. در پایان ، هنوز هم هزینه کمتری از تجهیزات خریداری شده برای شما به همراه خواهد داشت و لذت و تلاش صرف شده با چنین تجهیزات باعث می شود که شما به طور منظم به تمرین بپردازید ، که مطمئناً به نفع شما خواهد بود.

این شبکه شامل عکس هایی از صنعتگران است که حدود 100 کیلوگرم را روی دمبل های خود آویزان کرده اند و کیفیت کار را نشان می دهد. حتی در مورد اتلاف انرژی در چنین عتیقه هایی فکر نکنید ، بهتر است یک هالتر درست کنید ، و برای آنکه بن بست بنشینید 200-300 کیلوگرم بر روی آن آویزان کنید – این چشمگیر است.

بسته به قابلیت های شما ، می توانید در فروشگاه دستگیره و گردن بخرید و خودتان پنکیک درست کنید یا در کارگاه سفارش دهید. سپس شکل و راحتی با کیفیت بالا و گرفتن مارک مارک به بهتر نگه داشتن چنگال کمک می کند و مابقی بسیار ارزان تر خواهد بود.

هنگام ساخت نوار خانگی باید نکاتی را در نظر بگیرید:

نوار باید محکم باشد تا وزن پنکیک را پشتیبانی کند.

گردن نباید خیلی ضخیم و نازک باشد ، باید به راحتی در دست جا بگیرد.

اگر گردن از فلز ساخته شده است ، ارزش افزودن آن با درج لاستیکی ضد لغزش را دارد.

وزن پنکیک ها باید یکسان باشد؛

هنگام تهیه پنکیک از سیم ، حتما صبر کنید تا کاملاً سفت شود.

هنگام انجام تمرینات با هالتر خانگی مراقب باشید.

از درخواست کمک حرفه ای نترسید.

اگر مهارت و دانش کافی داشته باشید تقریباً تمام تجهیزات برای یک گوشه ورزش خانگی قابل تهیه است. به عنوان مثال ، تهیه هالتر در خانه چندان دشوار نیست.

قسمت اصلی نوار است. این باید به اندازه کافی قوی باشد که از وزن های کافی که باید بلند کنید ، پشتیبانی کند. یک نوار قابل اعتماد به شما امکان می دهد تا بار را به درستی توزیع کنید و به شما امکان می دهد بدون ترس از سلامتی ورزش کنید.

بهترین انتخاب به عنوان ماده ای برای گردن یک نوار خانگی تقویت فولاد است. اگر می خواهید وزنه های بزرگ را بلند کنید ، میله ای را انتخاب نکنید که خیلی نازک باشد. اما با استفاده از تقویت ضخیم به عنوان پایه ، توجه داشته باشید که وزن آن اندک نخواهد بود.

اگر نمی توانید آرماتور فولادی پیدا کنید ، می توانید از لوله آهنی ، یک میلگرد قوی ، در موارد شدید ، یک دسته چوبی استفاده کنید. اما حتما آنها را برای قدرت آزمایش کنید.

اگر از لوله آهنی توخالی استفاده می کنید ، حفره را با آرماتور بتونی یا باریک تر پر کنید تا قوی تر و سنگین تر شود.

برای کار ، شما به تقویت ، لوله آهنی با بیشترین ضخامت دیواره ممکن یا یک دسته چوبی نیاز دارید.

یک چرخ چرخ دستی یا بریک برای برش فلز ، یک پیچ گوشتی ، یک دریل دستی ، پیچ ها نیز مفید هستند. می توانید از لوله های لاستیکی استفاده کنید که می توانید از آن در هنگام ورزش استفاده نکنید.

اندازه گردن باید بر اساس موادی که از آن ساخته می شود انتخاب شود. هرچه مواد از دوام کمتری برخوردار باشند ، گردن ضخیم تر است. اما در عین حال ، باید راحت در دست باشد.

برای گرفتن راحت تر ، گردن باید حداقل 4 سانتی متر قطر داشته باشد ، اگرچه ممکن است گردن استاندارد کوچکتر باشد.

گردن هالتر اصلی 2.2 متر طول دارد. یک نوار خانگی باید بیش از 1.2 متر طول داشته باشد.

ماده ای را برای گردن انتخاب کنید. محل قرارگیری پنکیک ها و اتصالات ، محلی برای گرفتن را علامت بزنید. طبق طرح

اتصال دهنده ها را برداشته و آنها را با آجیل در یک موقعیت در فاصله مساوی از لبه های نوار آینده ببندید ، در پشت آنها وزنه ها (پنکیک) قرار خواهد گرفت.

اگر باهوش باشید ، پنکیک های باربل را نیز می توانید خودتان تهیه کنید. انواع مختلفی را می توان به عنوان وزن برای نوار استفاده کرد. نکته اصلی این است که وزن آنها یکسان است و استفاده از آنها راحت است.

پنکیک باربل را می توان از بتون ، فولاد ، میله های فلزی ، بطری ، لاستیک و سایر مواد تهیه کرد.

محبوب ترین آنها پنکیک های بتونی و بطری است.

اگر برای استفاده در منزل به هالتر با وزنه های بزرگ احتیاج دارید ، می توانید پنکیک را از بتن تهیه کنید.

برای تهیه پنکیک از بتن ، لازم است اندازه و قطر شاخه را محاسبه کنید ؛ می توان با برداشتن یا اضافه کردن پنکیک ، وزن را روی میله تنظیم کرد.

برای تهیه پنکیک از بتن ، شما به تخته سه لا یا چوب برای لبه ، قالب پلاستیکی ، سیمان ، شن ، مفتول ، سیم ، آرموپیا یا مش سیم نیاز خواهید داشت.

یک هالتر برای خانه را می توان از دیگر مواد موجود در دست تهیه کرد.

برای بلند کردن وزنه های کوچک ، می توانید از یک نوار از دسته بیل استفاده کنید و وزنه های کوچکی را به شکل قوطی ، لاستیک یا چیزهای دیگر به آن وصل کنید.

برای تمرینات پیشرفته تر می توانید از هالتر با نوار آرماتور استفاده کنید. در انتهای آن ، توصیه می شود نخ را بچینید و واشرها را برطرف کنید تا پنکیک ها لغزش نداشته باشند.

یک میله خانگی ساده را می توان از یک لوله آهنی با قطر حدود 4 سانتی متر تهیه کرد. اگر لوله توخالی باشد ، باید با هر پرکننده (بتن ، فلز ، شن و ماسه) پر شود. در انتهای لوله ، لازم است نخ هایی تهیه شود تا پنکیک یا سایر بارها از بین نروند و آسیبی به آن وارد نشود.

این میله می تواند از دیسک های سرب رشته ای یا وزنه های دیگری استفاده کند که به طور ایمن به نوار وصل شود.

اگر هالتر نه برای دستیابی به رکورد بلکه برای تمرین آسان لازم باشد ، به جای وزنهای قدرتمند ، می توان آن را با پنکیک از بطری های پلاستیکی تکمیل کرد. این ساده ترین و ارزانترین گزینه برای مصارف خانگی است.

شما به 8 بطری با همان حجم ، پرکننده برای آنها نیاز خواهید داشت. این می تواند ماسه ، سیمان ، آب ، قلوه سنگ یا چیز دیگری باشد.

با استفاده از نوار ، 4 بطری را به هم بزنید. این کار را تا حد امکان با اطمینان انجام دهید.

نوار را در فضای بین چهار بطری قرار دهید. پنکیک خانگی خود را در نوار ایمن کنید تا در حین ورزش از بین نرود.

همین کار را با پنکیک دوم انجام دهید.

دمبل برای مصارف خانگی می تواند به همین روش ساخته شود.

هنگام ساخت نوار خانگی باید نکاتی را در نظر بگیرید:

نوار باید محکم باشد تا وزن پنکیک را پشتیبانی کند.

گردن نباید خیلی ضخیم و نازک باشد ، باید به راحتی در دست جا بگیرد.

اگر گردن از فلز ساخته شده است ، ارزش افزودن آن با درج لاستیکی ضد لغزش را دارد.

وزن پنکیک ها باید یکسان باشد؛

هنگام تهیه پنکیک از سیم ، حتما صبر کنید تا کاملاً سفت شود.

هنگام انجام تمرینات با هالتر خانگی مراقب باشید.

از درخواست کمک حرفه ای نترسید.

اگر نمی دانید چگونه خودتان هالتر درست کنید ، این فیلم به شما کمک می کند.

برای رسیدن به موفقیت در ورزش ، نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت نیست. بعضی اوقات میل و نبوغ کافی است. بنابراین ، با ابزارهای لازم خود را مسلح کنید و سعی کنید با دست خود هالتر درست کنید.

آیا شما در حال حاضر تجربه ساخت هالتر در خانه را دارید؟ یا ایده های غیر معمول در مورد چه چیزی برای ایجاد یک نوار یا پنکیک برای هالتر خانگی؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

T-Bar خانگی

تمرینات T-bar اندازه و ضخامت میانی پشت را افزایش می دهد و عمدتاً لات ها ، لوزی ها ، ذوزنقه ها و عضلات بزرگ دایره ای را هدف قرار می دهد.

دستگاه ورزش خانگی “T-bar”

مربی T-bar ساخت کارخانه بسیار گران است (از 300 دلار – 1100 دلار به بالا) و فضای زیادی را اشغال می کند. اما ساخت یک شبیه ساز خانگی مشابه بسیار ساده است ، که هزینه بسیار کمتری برای شما خواهد داشت. اغلب من دیده ام که بسیاری از ورزشکاران به سادگی انتهای نوار المپیک معمولی را به گوشه و کنار می کشند و به این ترتیب مجموعه های خود را انجام می دهند. و من هم به این فکر کردم که چگونه به نوعی هالتر را وصل کنم ، اما در خانه من گوشه ها از چوب حک شده ساخته شده است ، و من واقعاً نمی خواستم این زیبایی را با هالتر پاره کنم.

مشکل اصلی این روش انجام تمرینات این است که وقتی شما وزنه را در یک انتهای میله افزایش می دهید ، در صورت عدم فشار دادن آن با صفحه 20 کیلویی ، انتهای آزاد میله بعد از بارگیری شروع می شود.

یکی از راه حل های این مشکل می تواند یک براکت مخصوص باشد که به پایه قاب قدرت وصل شده است:

این همان چیزی بود که من به آن نیاز داشتم ، اما بعد از اینکه فهمیدم این دستگاه 55 دلار از جمله حمل و نقل هزینه دارد ، تصمیم گرفتم که خودم نیز بتوانم انجام دهم با قیمت بسیار کمتر.

من به نزدیکترین خانه انبار (فروشگاه های زنجیره ای آمریکایی برای تعمیر و ساخت و ساز – تقریبا ترجمه) رفتم ، قسمتهای زیر را خریدم ، و خودم یک براکت مشابه مونتاژ کردم.

آنچه من نیاز دارم:

بعد از برداشتن یکی از پیچ ها از قاب قدرت ، آن را با میله جایگزین کردم.

سپس سوراخ در لوله را حفر کردم. شروع با یک “مته 3/16” ، به تدریج از سوراخ تا 1/2 تغییر نام دهید. مته 1/2 اینچی بزرگترین چیزی بود که می توانستم با آن دریل خود را بدست آورم ، بنابراین مجبور شدم سوراخ را در یک حرکت دایره ای بزرگ کنم تا میله را به راحتی آزادانه به داخل سوراخ برسانم.

بعد از جمع آوری کل ساختار ، واشرها را قرار داده و آجیل ها را محکم کردم. از انتهای مخالف میله ، او تمام سازه را با قلاب چسبانید. آنچه اتفاق افتاده است:

لوله شاخه حول محور میله می چرخد u200bu200b، و انتهای گردن ، داخل لوله قرار می گیرد ، در مقابل میله بیرون می زند ، از ریزش گردن جلوگیری می کند. در ابتدا ، گردن با نیروی کافی وارد لوله می شود ، اما با گذشت زمان لوله ایجاد می شود و گردن به راحتی و آزادانه وارد می شود.

برای آسان تر اضافه کردن وزن به هالتر ، من از وال مارت (بزرگترین خرده فروش آمریکا – تقریبا ترجمه) یک پایه با قیمت 10.97 دلار خریدم:

از دسته های D می توان برای تحمل نوار T استفاده کرد. من یک بار از نوار EZ برای این کار استفاده کردم ، اما پس از آن تصمیم گرفتم که Body Solid Lat Blaster Bar را بخرم ، زیرا برای هر نوار استاندارد و المپیکی مناسب است.

بنابراین کل هزینه T-trainer خانگی من فقط حدود 67 دلار بود. اگر قصد خرید یک نوار Lat Blaster را ندارید ، اما تصمیم گرفته اید از نواری که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید ، در این صورت کل هزینه ها به 20 دلار کاهش می یابد.

مهم: هنگامی که T-bar را با وزنه های جدی بار می کنید ، قفسه برق در صورت عدم امنیت آن ، می تواند به عقب برگردد. برای جلوگیری از حرکت قاب ، معمولاً فقط آن را در مقابل زهکشی های پنکیک فشار می دهم:

نکاتی در مورد کار در نوار T

ماهیچه های شکمی خود را تنش دهید ، هالتر را بلند کنید و تیغه های شانه خود را جمع کنید.

برای بارگذاری پرتابه از پنکیک های کوچک استفاده کنید. پنکیک های بزرگ دامنه حرکت را محدود می کند.

هنگام انجام تمرین ، پشت خود را صاف و معده خود را کشیده نگه دارید. این موقعیت باعث می شود کمر شما در مقابل آسیب دیدگی محافظت شود.

سعی کنید آرنج های خود را نزدیک به نیم تنه خود نگه دارید. کشیدن آرنج به طرفین ، اثر بخشی تمرین T-bar را کاهش می دهد.

اطلاعات از سایت: home-gym-bodybuilding.com

بازدیدهای ارسال شده: 4 404

همه کسانی که می خواهند برای ورزش وارد شوند ، وقت کافی برای بازدید از سالن ورزشی ندارند و تمرینات خانگی به تجهیزات خاصی نیاز دارد که هزینه آن بسیار بالا است. محبوب ترین دمبل ها هستند. آنها تقریباً در تمام تمرینات درگیر هستند. و اگر در آینده نزدیک قصد خرید تجهیزات ورزشی را ندارید ، نباید از کلاسها خودداری کنید. شما می توانید دمبل ها را با دست خود از مواد نسبتاً ارزان تهیه کنید. برای انجام این کار ، فقط دستورالعمل های مربوط به چگونگی و از آنچه ساخته شده را بخوانید.

بطری های پلاستیکی معمولی به شما امکان می دهد دمبل را در مدت زمان کوتاه و با حداقل پول تهیه کنید ، که می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. نکته اصلی این است که عناصر ساختاری را به خوبی حل کنید تا در حین تمرین از بین نرود.

برای مونتاژ یک پوسته پلاستیکی ، شما نیاز دارید: 2 بطری ، نوار چسب یا نوار برقی ، پرکننده.

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ساخت دمبل از بطری های پلاستیکی:

قبل از شروع تمرین ، شما باید تمام اتصالات را با دقت بررسی کنید تا پرکننده “نشت” نداشته باشد.

بطری های پلاستیکی معمولی نه تنها برای جمع آوری دمبل بلکه هالتر نیز مناسب هستند. وزن این پوسته بسیار بیشتر است ، بنابراین مقدار ماده اولیه افزایش می یابد.

برای مونتاژ نوار مورد نیاز شما: حداقل 8 بطری پلاستیکی ، گردن ، مواد پرکننده ، نوار برقی یا نوار.

دستورالعمل ساخت میله پلاستیکی:

حرکت در انتخاب مواد بسیار دشوار است. وزن تقریبی یک دمبل یا هالتر بر اساس داده های ارائه شده قابل محاسبه است:

وزن یک بطری پلاستیکی 2 لیتری با پر کردن انواع مختلف:

وزن ها به کیلوگرم داده می شوند.

پایه سیمان به شما امکان می دهد تا از استفاده از بطری های پلاستیکی ، دمبل و هالتر سنگین تری داشته باشید. پنکیک نه تنها از وزن چشمگیرتری بدست می آید بلکه بسیار محکم تر به نظر می رسند. آنها از ملات سیمانی در قالب مخصوصی ریخته می شوند که درون آن یک گردن وجود دارد. نکته منفی این طرح این است که بار پرتابه را نمی توان برای شخص دیگری تنظیم و تنظیم کرد.

برای شروع کار با وزن متفاوت ، باید یک هالتر یا دمبل جدید درست کنید. در حقیقت عوامل وزنه برداری فردی هستند و هنوز هم کاملاً شکننده و “جریانی آزاد” هستند. آخرین اشکال با وارد کردن چسب به محلول PVA از بین می رود. و اگر کلاسها مطابق اصل پاور لیفتینگ انجام نشود ، هنگامی که پرتابه بر روی زمین پرتاب می شود ، پس از آن مدت زیادی طول خواهد کشید.

برای ساخت دمبل بتونی (میله) به شما نیاز خواهید داشت: یک لوله فلزی با طول مورد نیاز ، پیچ و مهره ، پیچ ملات ، PVA ، و همچنین قالب برای ریختن بار.

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ساختن پوسته های سیمانی:

پوسته ها که در قالب دو لیتری پر شده اند ، می توانند حدود 5 کیلوگرم وزن داشته باشند. وزن دقیق به ترکیب مخلوط مورد استفاده بستگی دارد.

برای تکمیل پیاده روی کشاورز نیازی به ساخت پوسته نیست. کافی است دو قوطی معمولی را برداشته و آنها را روی چوب آویزان کنید. می توانید از لاستیک های پر از شن یا هر نوع پرکننده دیگری استفاده کنید. انجام سایر تمرینات با طراحی مشابه دشوار است. آنها نیاز به استفاده از دمبل کامل دارند.

وقتی ورزش به طور منظم انجام می شود ، خرید تجهیزات حرفه ای تر و یا ساخت آنها از فلز ضروری می شود. آنها عملاً با کارخانه ها تفاوت ندارند. تفاوت در این است که دمبل های دست ساز بسیار ارزان تر هستند. گردن و پنکیک را می توان از یک لوله به طور همزمان تهیه کرد. بهتر است دمبل های نوع تنظیم را از فلز تهیه کنید.

برای ساختن پوسته ها ، باید از قبل آماده کنید: لوله ای با دیوار نازک با قطر کمی بزرگتر از گردن ، که بهتر است از یک میله فلزی ، قفل قفل و ورق فولادی استفاده کنید. کار بر روی ساخت دمبل باید در یک مغازه قفل ساز انجام شود.

دستورالعمل مرحله به مرحله:

دمبل های ساخته شده به روش توصیف شده از نظر کیفیت کارایی ندارند و به شما امکان می دهند با هر دو وزن کوچک و بزرگ کار کنید.

پوسته های فلزی بدون شک بهترین هستند ، اما ساخت آنها نسبت به سایر طرح ها بسیار دشوار است. لازم است نه تنها دیسک درست کنید ، بلکه باید عرض صحیح پنکیک ها را نیز انتخاب کنید ، طبق محاسبات ، قفل های قفل باکیفیت تهیه کنید. توصیه می شود نه عرض ، بلکه قطر دیسک ها را افزایش دهید. می توانید مقداری پنکیک سنگین و کوچک درست کنید.

برای اینکه دمبل ها به نمایش درآیند ، قطعات ماسه ای و رنگ شده اند. این امر فقط کمی روند ایجاد را پیچیده تر کرده و هزینه پوسته ها را افزایش می دهد ، اما بدتر از نمونه های کارخانه به نظر نمی رسند ، و قیمت بسیار پایین تر خواهد بود. کلاس هایی با چنین تجهیزات لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بنابراین انگیزه و تأثیر آموزش افزایش می یابد.

شما نباید در ایجاد دمبل هایی با وزن 100 کیلوگرم وقت و تلاش خود را تلف کنید. دستورالعمل های زیادی برای مونتاژ چنین سازه هایی در اینترنت وجود دارد ، اما بهتر است بلافاصله یک هالتر با انتظار 200-300 کیلو تهیه کنید تا بتوانید بن بست را انجام دهید. دمبل برای چنین بارهایی مناسب نیست. و اگر آهن را بکشید ، در حال حاضر با یک پوسته جدی ، یعنی هالتر.

در صورت وجود چنین فرصتی ، می توانید گردن را با دسته در فروشگاه بخرید ، و یا خود پنکیک را درست کنید یا در کارگاه سفارش دهید. یک دسته خوب ساخته شده به آموزش راحت کمک می کند و پنکیک های خانگی هزینه کل هزینه پرتابه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

هنگام برنامه ریزی تمرینات خود در خانه ، دیر یا زود به این نتیجه خواهید رسید که به تجهیزات بهتر و طولانی تر از آموزش با بطری یا به اصطلاح ، آموزش با هالتر بداهه و با پنکیک های سیمانی نیاز دارید.

همه اینها مطمئناً خوب و بسیار جالب است ، اما امیدوار کننده است! و شما نیز کاملاً درک می کنید …

البته ، شما حتی می توانید با بطری های آب یا بطری های شن و ماسه تمرین کنید و در عین حال پیشرفت خوبی داشته باشید ، اما دیر یا زود از این امر رشد خواهید کرد و هنوز هم می خواهید تمرینات خود را جدی تر کنید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنم خودتان یک هالتر یا دمبل ساخته شده از فلز درست کنید ، که بسیار طولانی تر ماندگار خواهد شد و آموزش با آنها بسیار راحت تر و کارآمد خواهد بود.

برای جمع آوری دمبل یا هالتر ، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بار مناسب برای هالتر آینده خود پیدا کنید. این می تواند یک آرماتور یا نوعی میله ضخیم باشد.

همچنین می توانید یک هالتر که قبلاً استفاده شده بود را خریداری کنید و یا هالتر جدیدی را برای خود خریداری کنید و سپس خود را پنکیکی با قطرهای مختلف و بر این اساس وزنهای مختلف تهیه کنید ، به طور کلی ، همه اینها به قابلیت ها و نیازهای شما بستگی دارد …

همچنین ، برای جمع آوری دمبل ها برای خودتان ، به دستگیره ها از خود دمبل احتیاج دارید ، که می توانید در فروشگاه ورزشی خریداری کنید ، یا از دمبل های قابل جمع شدن استفاده کنید ، یعنی. استفاده قبلی را انجام داده و یا آنها را از ترنر سفارش دهید ، که برای شما بسیار ارزان تر خواهد بود.

در هر صورت ، اگر می خواهید مقدار زیادی صرفه جویی کنید ، بهتر است پنکیک ها را جداگانه درست کنید. اگر هالتر و دستگیره برای دمبل هنوز هم می توان خریداری کرد ، پس بهتر است پنکیک ها را به صورت خانگی تهیه کنید.

علاوه بر این ، خانگی ، این بدان معنا نیست که آنها به نوعی بد یا کج باشند ، اصلاً نیست. حتی بهتر از چیزی که در فروشگاه ها فروخته می شود نیز می توانید انجام دهید.

و همچنین می توان آنها را کمی نازک تر کرد ، به این معنی که تعداد بیشتری از آنها روی هالتر شما قرار می گیرند ، نکته اصلی این است که آن را نمی شکند و خم نمی شود.

و یکی از دوستان من همین کار را کرد که او یک مینی سالن ورزشی را در گاراژ خود ترتیب داد. او یک هالتر جدید را جداگانه خریداری کرد و خود پنکیک ها را درست کرد. او حتی خود دستگیره ها را برای دمبل های خود درست کرد و یک قفسه قدرت خانگی را جوش داد.

در عین حال ، من توصیه می کنم پنکیک های فلزی ، هم برای هالتر و هم برای دمبل ها ، با قطر یک سوراخ تهیه کنید تا پنکیک هم روی هالتر و هم بر روی دمبل ها پوشیده شود.

پنکیک ها را می توان از ورق فولادی با ضخامت های مختلف برش داد و هرچه ورق ضخیم تر باشد ، پنکیک شما سنگین تر خواهد بود.

پس از بریدن و برش دادن آنها می توانید هر رنگی را پاک کرده و رنگ کنید …

با چنین روشی ساده ، می توانید پنکیک هایی را برای خود و تقریباً با هر اندازه و در نتیجه از وزن های مختلف برش دهید. از کوچکترین تا بزرگترها. علاوه بر این ، چنین پنکیک های خانگی چندین برابر ارزان تر از انواع خریداری شده برای شما هزینه خواهند کرد.

علاوه بر این ، چنین پنکیک های خانگی دارای یک امتیاز عظیم هستند ، این واقعیت نهفته است که حتی با جدا کردن چنین پنکیک هایی از یک ورق نازک ، به عنوان مثال ، تنها 0.5 سانتی متر ، چنین پنکیک وزن زیادی خواهد داشت. و با همه اینها ، بسیار نازک است ، که به نوبه خود به شما امکان می دهد تعداد بسیار زیادی از چنین پنکیک را روی همان هالتر یا دمبل ها آویزان کنید.

روزی دوست من فقط چنین دمبل های قابل جمع شدن ساخته بود که روی آن می توانست به طور یک بار حدود 90 تا 100 کیلوگرم بر روی یک دمبل آویزان کند ، در حالی که حتی هنوز خود اتاقها برای قفل ها وجود داشت.

آنها مانند این بودند:

چنین دمبل هایی مطمئناً برای یک عمر برای شما کافی خواهد بود و کودکان و نوه ها آنها را انجام می دهند …

توجه: یک شرط لازم برای دمبل ها این است که آنها قابل جمع شدن هستند و همیشه می توانید سریع و به راحتی پنکیک های اضافی را اضافه یا حذف کنید.

 

 

 

2020. ما در خانه راحتی و گرما ایجاد می کنیم. پرتال ساختمانی

همه آنچه شما نیاز دارید ، و در عین حال از هزینه های گزاف جلوگیری می کنید؟ تنها یک راه وجود دارد – خودتان شبیه ساز بسازید. حتی اگر ظاهری زشت و ناپسند داشته باشند ، تفاوت کمی در عملکرد آنها با فروشگاه های لوازم ورزشی دارند.

اگر از خوانندگان دائمی سایت ما هستید ، حتماً در بین یادداشت های قبلی من در مورد چگونگی انجام این کار و. امروز من یک روش بسیار ساده برای ساختن هالتر از همه آشغال هایی که در این انبار ذخیره شده اند با شما به اشتراک می گذارم.

هالتر خودتان انجام دهید ساده است

چگونه می توان با دستان خود هالتر درست کرد؟ شما به یک کیسه شن و ماسه ، یک لوله یا میله فلزی به طول 1.5 متر و ضخامت 4 سانتی متر ، یک شلنگ لاستیکی با همان طول و قطر ، نوار اسکاچ و چندین بطری پلاستیکی و نیم نیاز دارید. شن و ماسه را تا گردن در بطری ها بریزید ، سپس آن را با آب پر کنید تا وزن آنها افزایش یابد. وزن هر یک از این عوامل وزن حدود 3 کیلوگرم است. تعداد مورد نیاز خود را محاسبه کنید. برای مبتدیان ، 6-8 قطعه معمولاً کافی است ، موارد با تجربه بیشتر می گیرند. نکته اصلی این است که تعداد بطری های زوج تهیه کنید ، زیرا بار هر دو دست باید یکسان باشد.

در مقابل وسوسه ساختن هالتر “رشد” مقاومت کنید. اگر به نظر می رسد دشوارتر از حد لازم باشد ، تمرین با چنین شبیه ساز به تجمع سریعتر توده عضلانی کمک نمی کند – اما ممکن است باعث آسیب شود. پیچ خوردگی ، دررفتگی ، سایش غضروف مفصلی ، جابجایی اندام های داخلی … برای اینکه دو و میدانی مفید باشد ، باید جاه طلبی های خود را با توانایی های خود بسنجید. بهتر است بعد از یک یا دو ماه تمرین ، هنگامی که بدن قویتر می شود ، افزودن چند ماده وزنی دیگر به هالتر خانگی دشوار نیست. و برای سرسخت ترین شوخی ها ، اینجا را ترک می کنم ، فقط در مورد ، یک مرجع انگیزشی: فتق – علائم و درمان. به عنوان یک مثال برای همه موارد فوق.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

استفاده از میله های تقویت کننده فلزی به عنوان میله ای برای میله در شکل اصلی آن بسیار راحت نیست: سطح خشن کف ها را می مالد. برای جلوگیری از صدمات جزئی ، شیلنگ را روی میله می کشیم. شاید این دشوارترین مرحله کار باشد – اما شما نباید با گرفتن یک شلنگ با قطر بزرگتر کار را برای خود آسان کنید: میله در پوسته آویزان می شود و از دست شما می لغزد. نه ، لاستیک باید مانند پوست دوم روی شافت شما بنشیند: فقط در این صورت تمرین با هالتر لذت بخش خواهد بود.

ما با دستان خود “پنکیک” برای نوار درست کردیم – اکنون آنها را به لوله وصل می کنیم. من به شدت توصیه می کنم که نوار ساختمانی استفاده کنید ، نه نوار روحانی ، زیرا بسیار قوی تر است. ابتدا بطری ها را با نوار چسب محکم محکم می کنیم ، سپس یک میله را از بین آنها رد می کنیم و مواد توزین را درست می کنیم.

چگونه دیگر می توانید در خانه هالتر درست کنید؟

یک راه دیگر وجود دارد. به جای بطری ها ، می توانید از یک جفت بطری تخم مرغ پلاستیکی به مدت 3-6 لیتر یا بیشتر به عنوان ماده وزنی استفاده کنید. و به جای شن و ماسه مرطوب – مخلوط ساختمان (سیمان و شن و ماسه به نسبت 1: 2). پس از افزودن آب به آن ، محلول را تهیه کنید و آن را در باکلاس اول بریزید. ما یک میله را به گردن آن وارد می کنیم ، قبلا “در یک شلنگ” پوشیده شده است. مطمئن شوید که میله در انتهای آن فرو رفته و کاملاً قائم باشد. اکنون باید چند روز صبر کنید تا محلول به خوبی خشک شود. سپس ، دقیقاً به همین ترتیب ، عامل وزنه برداری دوم را می سازیم. عیب این روش این است که شما نمی توانید یک شب یک میله بتونی درست کنید – اما این مزایایی هم دارد. گردن کاملاً محکم در سیمان سخت شده قرار خواهد گرفت – نیازی به نصب اضافی نیست. اگر باقلوها را رنگ کنید ، محصول ظاهر کاملاً مناسبی پیدا می کند. آموزش با او بسیار خوشایندتر خواهد بود – و این انگیزه دیگری برای کار منظم روی فرم شما است.

هیچ مقاله مرتبط وجود دارد.

یک سبک زندگی سالم و ورزش مداوم مدت مد است که مد شده است ، اما هرکسی توانایی چند بار بازدید در هفته از ورزش را ندارد. انجام ورزش در خانه گزینه خوبی برای کسانی است که به هر دلیلی سالن ورزش را کنار گذاشتند. با این حال ، هر تمرینی نیاز به تجهیزات ورزشی دارد که هزینه زیادی را در بر دارد. برای اینکه همه حقوق خود را صرف تجهیزات ورزشی نکنید ، می توانید به طور مستقل سعی کنید به این سوال پاسخ دهید که چگونه در خانه هالتر درست کنید ، فقط وسایلی را که در خانه دارید در دست داشته باشید.

در هر خانه مطمئناً چندین بطری پلاستیکی وجود خواهد داشت ، اما حتی اگر آنها در آنجا نباشند ، می توانید از دوستان ، آشنایان خود بطری خالی پیدا کنید یا پس از نوشیدن آب معدنی یا لیموناد به راحتی آنجا را ترک کنید. تعداد بطری ها به بار مورد نیاز شما بستگی دارد: به طور متوسط u200bu200bاین مقدار از 6 تا 10 قطعه با همان حجم است. علاوه بر بطری ها ، شما باید روی نوار چسب بزرگ ذخیره کنید. بطری ها و نوار چسب مواد اصلی شما برای ساخت پوسته خواهد بود.

فرض کنید شما حداکثر وزن را انتخاب کردید و هشت بطری دو لیتری را با شن پر کردید. واضح است که بطری ها به چوب نمی چسبند و باید با چیزی تقویت شوند. برای این منظور از نوار چسب استفاده می کنیم. ما 4 بطری را در هر طرف توزیع می کنیم و چندین بار با نوار چسب بسته بندی می کنیم. با دستان خود امتحان کنید تا وزنه های بداهه محکم نگه داشته شده و در نامناسب ترین لحظه پراکنده نشوند. همه شاخه ها را ایمن کنید ، بررسی کنید که محتوای داخلی بیرون نریزد. گلوله نیمه آماده استفاده است. اگر هنوز نحوه ساخت هالتر در خانه را نمی فهمید ، ادامه دهید.

علاوه بر نوار چسب ، شما باید سیم را از قبل آماده کنید. همچنین در صورت خراب شدن نوار چسب و از بین رفتن بار ، از آن برای بستن بطری ها به یکدیگر استفاده خواهیم کرد. به محض اتصال همه بطری ها ، باید آنها را روی دسته ثابت کنیم. اگر تصمیم بگیرید که در هر طرف 4 غرق بداهه داشته باشید ، دستگیره به بهترین شکل ممکن به سوراخ بین بطری ها می رود. این تمام است ، اکنون هالتر خانگی ما آماده استفاده است.

تمایل به کار بر روی بدن خود ، یک وسیله ورزشی ساخته شده در خانه نیز وجود دارد. برای بررسی کیفیت پرتابه بسیار کمی باقی مانده است. شما باید مطمئن شوید که میله در مهمترین لحظه از هم نمی پاشد و غرق کننده ها از دسته جدا نمی شوند.

اگر بطری ها محکم روی چوب می نشینند ، در جهات مختلف حرکت نکنید ، شما به درستی مشکل ساخت هالتر در خانه را حل کرده اید. اگر بار به خوبی روی چوب نگه ندارد ، باید آن را با مواد اضافی محکم کنید. می توانید از چسب ، هر ترکیب چسبنده دیگری استفاده کنید یا به راحتی بطری های نوار را فشار دهید.

پایان تلاش های ما باید یک آزمایش استقامت باشد. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که وزن هشت بطری کنار هم قابل چشم پوشی است. اما وقتی آنها را جمع می کنید ، هالتر می تواند برای شما طاقت فرسا باشد. برای اینکه بیش از حد فشار نیایید ، باید وزنی را که می توانید بدون آسیب رساندن به بدن بلند کنید ، محاسبه کنید. بعد از مدت زمان مشخصی می توانید به بطری ها ماسه اضافه کنید یا از هر طرف وزن اضافی اضافه کنید. خوب ، حالا شما می دانید که چگونه انجام شود

اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که خود میله از چه ساخته شده است. قطعاً باید ماده ای بسیار بادوام باشد. یا یک شی به عنوان یک گردن کار می کند ، یا یک چوبی. علاوه بر این ، قطر میله نباید از 4 سانتی متر کمتر باشد ، در غیر این صورت گرفتن دردناک خواهد بود.

تصمیم گیری در مورد یک شی wooden چوبی بسیار راحت تر است و به اندازه یک آهن وزن اضافی به پرتابه اضافه نخواهد کرد. یک پاک کن قدیمی از کمد شما یا یک چنگک از انبار ایده آل است. اگر ساقه آنها برای شما خیلی طولانی به نظر می رسد ، نگران نباشید – این فضا در آینده مفید خواهد بود. شما “پنکیک” بداهه را روی آن نخ خواهید بست. باقی مانده است که ساقه را به هر روش مناسب جدا کنید.

یافتن همتای آهنی برای هالتر خانگی کار ساده ای نیست ، اما ممکن است به دلایلی فقط چنین میله ای بخواهید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید با وزن بالای 50 کیلوگرم کار کنید. سپس به بازار ساخت و ساز بروید و یک میله تمام فلزی در آنجا بخرید. طول آن باید تقریباً 2 متر و قطر مقطع آن تقریباً 35 میلی متر باشد. می توانید لوله ای به قطر حدود 4 سانتی متر نیز بگیرید اما برای وزن زیاد مناسب نیست.

ساده ترین راه برای بارگیری گردن ما بطری های پلاستیکی است. آنها باید با چیز سنگینی پر شوند. شن و ماسه ، سنگ های کوچک ، سیمان ، حتی آب ساده نیز این کار را انجام می دهد. شما می توانید بطری های 1.5 لیتری ، یا بطری های 2 لیتری را بردارید. همه چیز به آرزوهای شما بستگی دارد ، به میزان وزنی که نیاز دارید. وزن یک بطری از این دست می تواند به 4 کیلوگرم برسد. به سادگی آنها را در اطراف انتهای گردن قرار داده و محکم با نوار بپیچید.

گزینه دیگر تهیه “پنکیک” از سیمان است. برای انجام این کار ، شما مجبور خواهید بود کمی مسخره کنید و وزن چنین باری را می توان تقریباً تقریباً پیش بینی کرد. یک شکل مناسب مانند یک قوطی بزرگ رنگ پیدا کنید. سیمان را در آنجا بریزید ، گردن هالتر آینده خود را قرار دهید و صبر کنید تا کاملاً سفت شود. انجماد کامل حداقل در یک روز اتفاق می افتد ، اما بهتر است چهار صبر کنید. فقط در این صورت است که می توانید “پنکیک” دوم را شروع کنید. وقتی خشک شد ، به طور ایمن از کل ساختار پشتیبانی کنید.

اگر سیمانی در دست نیست ، از تمام تصورات خود استفاده کنید. نگاهی به انبار و داخل. از لاستیک های ماشین قدیمی ، قطعات موتور خودرو ، قوطی های پر از آهن قراضه استفاده کنید. هر چیزی ، فقط به یاد داشته باشید که این راحت ترین گزینه نیست. بهتر است به سیمان روی بیاورید – این نوار خانگی است که به شما امکان می دهد کاملاً در ورزش شرکت کنید!

در این شماره ما به شما خواهیم گفت که چگونه با دست خود هالتر ، دمبل و پنکیک درست کنید.

برای شروع ، بگذارید بگوییم که شبیه سازهای ساختمانی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدلهای تولید کارخانه دارند. ابتدا به هالتر (یا آنالوگ هالتر) نیاز داریم. بیایید ساخت هالتر را با میله شروع کنیم. همه اینها به میزان وزنی که می کشید و نیازهای مختلف میله بستگی دارد. من فکر می کنم شما قبلاً حدس زده اید که هرچه بیشتر وزنه بردارید ، میله باید قدرت بیشتری داشته باشد ، اما حتی اگر هالتر 50 کیلویی را بلند کنید ، قدرت باید خوب باشد. وزنه های نسبتاً کوچک.

نوار برای نوار را می توان انجام داد:

از یک قسمت چند وجهی یا یک میله کاملاً فلزی. بیشتر اوقات ، چنین میله هایی در بازارهای ساختمانی یا فروشگاه های فلزی فروخته می شوند. قطر میله باید حدود 25-35 میلی متر و طول آن حدود 2 متر باشد. روی هر قطعه 30 سانتی متری از هر انتها ، می توانید یک واشر یا یک قطعه لوله به طول 15-20 میلی متر پیچ کنید ، قطر داخلی باید کمی بزرگتر از میله باشد. واشر یا لوله باید توسط جوشکاری متصل شود یا به میله پرچ شود. همه اینها برای رفع بار در آینده لازم است.

همچنین می توان از لوله ای به قطر 30-40 میلی متر ساخته شده و ضخامت دیواره آن باید حداقل 5 میلی متر باشد. این میله برای وزنه های سنگین مناسب نیست. در هر طرف لوله می توان یک میله گرد به قطر مورد نیاز را محکم به سمت داخل هدایت کرد ، و سپس با پرچ ثابت کرد ، پس از آن می توان دیسک ها را آویزان کرد.

قطعاً بهتر است پنکیک ها را از کارخانه سفارش دهید. حتی اگر برای پول گران باشد. اما همچنین می توانید خودتان از فولاد یا بتن تهیه کنید. در اینجا حتی از گردن راحت تر است: ابتدا باید اندازه و قطر سوراخ را محاسبه کنید. همچنین باید لبه ها را به اندازه دلخواه از چوب یا تخته سه لا درست کنید. پس از ایجاد لبه ، باید محلول را داخل آن بریزید (ما یک محلول سیمان و ماسه درست می کنیم) ، اما فراموش نکنید که دیسک را با یک برش شبکه سیم به شکل دایره تقویت کنید. یکی از این کلوچه ها باید حدود سه روز خشک شود. توصیه می شود پس از خشک شدن روی آن آب بریزید و بگذارید چند روز خشک شود ، بنابراین حتی قویتر می شود. پنکیک های بتنی بسیار کوچکتر از فولاد (یا چدن) هستند.

و در کل می توانیم تجهیزات ورزشی خوبی بدست آوریم ، و نه بدتر از تجهیزات کارخانه ای.

با احترام مدیر

بسیاری از افراد مایل به حفظ تناسب اندام و ورزش هستند ، اما به دلایل مختلف همه فرصت بازدید از مراکز تناسب اندام حرفه ای را ندارند. ناراحت نباشید زیرا این مشکل به راحتی قابل حل است. ما در یکی از مقالات خود ، با در نظر گرفتن همه تفاوت های ظریف فنی ، گفتیم. اما برای شروع ورزش ، حداقل باید حداقل مجموعه تجهیزات ورزشی داشته باشید.

فروشگاه های لوازم ورزشی مدرن طیف گسترده ای از تجهیزات ورزشی را ارائه می دهند ، اما قیمت های آنها بسیار “گزنده” است. بنابراین ، بسیاری علاقه مند شدند که چگونه بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد ، با دستان خود یک موجودی ورزشی برای یک خانه ورزشی تهیه کنند. این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن خواهد بود.

کیسه مشت زدن یکی از پوسته های اساسی است که به شما کمک می کند قدرت و تکنیک ضربه را بسنجید. ساختن آن بسیار ساده است:

گزینه دیگری نیز وجود دارد ، نحوه ساخت کیسه مشت در خانه با دستان خود. نتیجه یک کیسه به اصطلاح pugnacious است که به شما کمک می کند واکنش شما را آموزش دهد و یاد بگیرید چگونه یک ضربه را بزنید.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

همچنین ، چنین وسایل ورزشی را با دست خود می توانید از پارچه های برزنتی از روکش اتومبیل تهیه کنید ، اما برای اینکه ترکیده نشود ، باید در چندین لایه دوخته شود.

ساده ترین نسخه این تجهیزات یک قوطی پلاستیکی با دسته راحت است. می توان آن را با شن ، شن ، یا سکه های کوچک پر کرد. می توانید محصول را خودتان با ساخت یک جعبه فلزی ریخته و “درون خود” را هدایت کنید. اما یک پرتابه کاملاً از سرب ایجاد نکنید ، زیرا فلز مشخص شده در تماس با پوست می تواند به آن آسیب برساند.

چند روش ساده دیگر برای ساخت کتری با دست خود وجود دارد:

دمبل یکی از رایج ترین تجهیزات ورزشی است که می تواند در تمرینات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. آنها را می توان به راحتی از مواد قراضه تهیه کرد. ساده ترین گزینه استفاده از بطری های پلاستیکی است.

دستورالعمل نحوه ساخت دمبل با دست خود:

قبل از شروع تمرین ، تمام اتصالات را دوباره بررسی کنید تا مواد پر کننده “نشت” نکند.

از بطری های پلاستیکی می توان برای ایجاد هالتر نیز استفاده کرد. از آنجا که طراحی وزن بیشتری نسبت به دمبل ها به خود اختصاص می دهد ، مواد بیشتری مورد نیاز خواهد بود.

یک نمودار ساده از نحوه ساخت هالتر با دستان خود:

شما می توانید وزن روی چنین هالتر را تا 100 کیلوگرم افزایش دهید. و برای سهولت در محاسبه وزن موجودی خانگی ، از داده های زیر استفاده کنید:

وزن یک بطری پلاستیکی با حجم 2 لیتر (در کیلوگرم):

تقریباً از تمام وسایل ورزشی می توان به عنوان وسایل جداگانه و بدون تجهیزات اضافی استفاده کرد. و برای کار با هالتر ، پرس نیمکت مخصوص لازم است. برای ساخت آن باید در کار با فلز مهارت داشته باشید.

برای ایجاد یک پایه فلزی به موارد زیر احتیاج دارید:

ما زیر هالتر نیمکت درست می کنیم:

همچنین باید سوراخ هایی با قطر 1 سانتی متر در سازه ایجاد شود. آنها برای ورود میله ها استفاده می شوند و در فاصله 160 میلی متر از مرکز تیر که به پایه های جلویی می پیوندد قرار دارند (نگاه کنید به طرح).

مراحل کار:

تمام اتصالات فلزی و چوبی با پیچ های خودکاری به دقت محکم می شوند تا سطح چوبی شکسته نشود. از بالا ، ساختار در لاستیک فوم پیچیده شده و با پارچه لاستیکی با حداکثر چگالی پیچیده شده است.

غلتک پرس ساده ترین ابزار مثر است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود. ساخت آن بسیار ساده است.

تمرینات موثر غلتک شکمی برای افراد مبتدی ، زن و مرد -.

قسمت اصلی برای چنین وسیله ای یک چرخ است که قطر آن حدود 10-20 سانتی متر است. این لوازم یدکی از کالسکه ، دوچرخه کودک یا اسباب بازی بزرگ کاملاً مناسب است. دومین قسمت مورد نیاز یک لوله فلزی است (همچنین می توانید از یک لوله پلاستیکی یا یک قطعه دسته چوبی استفاده کنید). طول این عنصر حداقل 30 سانتی متر و قطر آن حداقل 3 سانتی متر است (باید تا حد ممکن به سوراخ نزدیک باشد).

ساده ترین روش مونتاژ زمانی است که لوله از سوراخ چرخ رد شود و از دو طرف با نوار برق محکم شود. می توانید به پیوست های دیگری فکر کنید ، برای مثال قرار دادن درب پلاستیکی بطری در هر طرف.

گزینه دیگری نیز وجود دارد ، اینکه چگونه یک شبیه ساز مطبوعاتی انجام دهید. در این حالت ، طراحی قابل اطمینان تر خواهد بود. برای انجام این کار ، یک میله فلزی را با یک نخ رزوه گرفته ، آن را از سوراخ چرخ عبور داده و با مهره ثابت می کنیم. برای راحتی ، دو قطعه از یک شلنگ آبیاری را در هر طرف قرار داده ایم.

همانطور که مشاهده کردید ، می توانید وسایل ورزشی خانگی را خودتان بسازید و خرید وسایل گران قیمتی که بسیاری از فروشگاه ها ارائه می دهند اصلاً ضروری نیست. شما فقط باید مواد لازم را تهیه کنید ، کمی وقت و تلاش صرف کنید ، سپس می توانید گوشه ورزشی خود را برای یک آموزش راحت و موثر کاملاً مجهز کنید.

در این شماره ، ما در مورد چگونگی تهیه هالتر ، دمبل و پنکیک در خانه با دستان خود خواهیم گفت.

برای مبتدیان ، بیایید بگوییم که شبیه سازهای خانگی از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدلهای تولید کارخانه هستند. برای شروع ، به یک نوار (یا نوار آنالوگ) نیاز داریم. هالتر را با نوار شروع خواهیم کرد. این بستگی به میزان وزن شما دارد ، به نیازهای مختلف این نوار بستگی دارد. من فکر می کنم قبلاً حدس زده اید که هر چه بیشتر وزنه بزنید ، باید قدرت گردن نیز بیشتر شود ، با این حال ، این قدرت باید خوب باشد حتی اگر میله 50 کیلوگرم را بلند کنید ، یعنی. وزنهای نسبتاً کوچک

نوار بار را می توان انجام داد:

از یک مقطع چند وجهی یا یک میله تمام فلزی. بیشتر مواقع ، چنین میله هایی در بازارهای ساخت و ساز یا فروشگاه های نورد فلز فروخته می شوند. قطر میله باید در حدود 25-35 میلی متر و طول حدود 2 متر باشد. در هر بخش 30 سانتی متر از هر انتها ، می توانید واشر یا قطعه ای از لوله 15-20 میلی متر را پیچ کنید ، قطر داخلی باید کمی بزرگتر از میله باشد. واشر یا لوله را باید با جوش وصل کرده یا به میله وصل کنید. این همه لازم است تا در آینده برطرف شود.

همچنین می توان از لوله با قطر 30-40 میلی متر ساخته شد ، و ضخامت دیواره باید حداقل 5 میلی متر باشد. این نوار برای وزنه های سنگین مناسب نیست. در هر طرف لوله می توان یک میله گرد به قطر مورد نظر را محکم هدایت کرد و سپس با میخ پرچ ثابت کرد ، پس از آن می توان دیسک ها را آویزان کرد.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

البته بهتر است پنکیک را در کارخانه سفارش دهید. اگرچه برای پول گران خواهد بود. اما همچنین می توان از فلز یا بتون ساخته شد. در اینجا حتی آسانتر از گردن است: ابتدا باید اندازه و قطر سوراخ فرود را محاسبه کنید. همچنین لازم است لبه سازی از اندازه دلخواه چوب یا تخته سه لا تهیه شود. بعد از اینکه لبه را درست کردید ، باید خود محلول را پر کنید (ما یک راه حل سیمان و ماسه می سازیم) ، اما فراموش نکنید که دیسک را با یک مش سیم برش داده شده به شکل دایره تقویت کنید. یک چنین پنکیک باید حدود سه روز خشک شود. توصیه می شود پس از خشک شدن ، آب آن را بریزید و هنوز بگذارید چندین روز خشک شود ، بنابراین حتی قوی تر می شود. پنکیک های ساخته شده از بتن بسیار کوچکتر از فولاد (یا چدن) هستند.

و در کل ، ما می توانیم تجهیزات ورزشی خوبی بدست آوریم و بدتر از کارخانه نیست.

با احترام ، سرپرست

مدت طولانی است که هیچ به روزرسانی در سایت وجود ندارد ، همه به این دلیل که سایت را به یک الگوی طراحی جدید منتقل کردم و یک دوره ویژه GIFT را برای شما انجام دادم. دوره ای در مورد نحوه ساخت دمبل ها با دستان خود در خانه. در اینجا منوی دوره است.

دوره عالی نیست. بدون آب ، همه چیز در تجارت روشن است. در جستجوی ایده هایی با عنوان “چگونه می توان دمبل و هالتر را با دستان خود درست کرد” ، کل اینترنت را جستجو کردم. حتی مجبور شدم در جستجوی ایده های معقول ، به بورژوازی صعود کنم. راهها دمبل ها را در خانه درست کنید   زیاد حتی در مناطق روستایی نیز می توان مواد مناسب یافت. من شخصاً در دهکده خود یک سالن بدنسازی کوچک انجام دادم.

همین حالا دوره را بصورت رایگان شروع کنید و شروع کنید. فقط جزئیات خود را در فرم زیر وارد کنید ، روی دکمه “دریافت امتیاز” کلیک کنید ، یک نامه فعال سازی (محافظت در برابر هرزنامه) دریافت خواهید کرد. در این نامه پیوند را دنبال کنید و در عرض یک دقیقه لینک شما لینک دانلود این دوره را خواهد داشت.

من همچنین برای شما تکالیف و سایر جزئیات بدنسازی را برای شما ارسال خواهم کرد. همیشه می توانید آدرس خود را از پایگاه داده من حذف کنید و از دریافت درس امتناع کنید.

چیزهای زیادی در اینترنت گفته شده است ، اما همه آنها تکرار می شوند ، و برخی از ایده ها بسیار پیچیده یا بی ربط هستند. مجبور شدم تمام زباله ها را دور بریزم و ایده های قدیمی را اصلاح کنم. من نویسنده تمام ایده های این دوره نیستم ، فقط آنها را “تمیز کردم” و آنها را به ذهن متبادر کردم. او همه چیز را با جزئیات بسیار خوب و با زبانی ساده توضیح داد!

این باعث می شود مغز شما برای مدت طولانی خسته نشود و من لیستی از آنچه در این دوره رایگان است ارائه می دهم.

ساخت دمبل

هالتر DIY

مواد اضافی

این دوره شامل نقشه هایی است که می توانید به سادگی به ترنر منتقل کنید ، و او دمبل هایی را برای شما ایجاد می کند.

همانطور که می بینید ، لازم نیست دستورالعمل های چند ساعته را بخوانید. همه چیزهای اضافی و دشوار که یکباره از بین بردم. فقط انتخاب کنید که چه چیزی مناسب شماست و سالن بدنسازی شما آماده است! عکس ها و عکس های توضیحی زیادی وجود دارد.

شخصاً ، من دمبل های فلزی و هالتر مخصوص خانه (دقیق تر پدرم) را ساختم. خیلی راحت

در آینده نزدیک قصد دارم مطالبی را در مورد چگونگی ساخت نیمکت برای پرس سینه ، قاب قدرت ، ماشین های تمرینی و غیره ارائه دهم. علاوه بر این ، در سطح حرفه ای. این هم برای اتاق شما و هم برای فروش مناسب است. برای اینکه از دست ندهید ، در بروزرسانی ها مشترک شوید. من همه آنرا به صورت رایگان به همراه نقشه ها به شما تقدیم می کنم.

یک دوره آموزشی دمبل را در خانه انجام دهید

بسیاری از افراد می خواهند از تناسب اندام خودداری کنند و ورزش کنند اما همه افراد به دلایل مختلف امکان حضور در مراکز تناسب اندام حرفه ای را ندارند. ناراحت نباشید ، زیرا این مشکل به راحتی برطرف می شود. در یکی از مقاله هایمان که گفتیم با در نظر گرفتن تمام تفاوت های ظریف فنی. اما برای شروع کلاس ها ، شما باید حداقل یک مجموعه تجهیزات ورزشی حداقل داشته باشید.

فروشگاه های کالاهای ورزشی مدرن تجهیزات ورزشی زیادی را ارائه می دهند ، اما قیمت ها بسیار “نیش” هستند. بنابراین ، بسیاری علاقه مند شدند که بدون صرف هزینه زیادی ، بتوانند تجهیزات لازم برای یک سالن خانگی را با دست خود درست کنند. این همان چیزی است که در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کیسه مشت زدن یکی از مهمترین پوسته هایی است که به رشد قدرت و تکنیک ضربه کمک خواهد کرد. ساختن خودتان بسیار ساده است:

گزینه دیگری وجود دارد ، چگونگی ساخت یک کیسه پانچینگ در خانه با دستان خود. آن را به اصطلاح “کیسه مبهم” تبدیل می کند ، که به شما کمک می کند تا واکنش را آموزش داده و یاد بگیرید که ضربات را گول بزنید.

همچنین ، چنین تجهیزات ورزشی با دستان خود می توانید از کف پوش اتومبیل از برزنت ساخته شود ، اما باید در چندین لایه دوخته شود تا پارگی نداشته باشد.

ساده ترین گزینه برای این موجودی یک قوطی پلاستیکی با یک دسته راحت است. می توان آن را با ماسه ، شن یا سکه های کوچک پر کرد. شما می توانید این محصول را با ساخت یک کیف فلزی ریخته و “insides” کنید. اما نباید پوسته را کاملاً خارج از سرب ایجاد کنید ، زیرا فلز مشخص شده در تماس با پوست می تواند به آن آسیب برساند.

چند روش ساده برای انجام وزن کتری وزن خود وجود دارد:

دمبل یکی از رایج ترین تجهیزات ورزشی است که در بسیاری از تمرین ها قابل استفاده است. آنها را می توان به راحتی از مواد بداهه ساخت. ساده ترین گزینه استفاده از بطری های پلاستیکی است.

دستورالعمل نحوه ساخت دمبل با دست خود:

قبل از شروع تمرین ، تمام اتصالات را دوباره بررسی کنید تا مواد پرش “بیرون نماند”.

از بطری های پلاستیکی نیز می توان برای ایجاد هالتر استفاده کرد. از آنجا که طراحی شامل وزن بیشتری نسبت به دمبل است ، بنابراین به مواد بیشتری احتیاج خواهید داشت.

چگونه در خانه هالتر درست کنیم

نمودار ساده نحوه ساخت نوار با دستان خود:

برای افزایش وزن در چنین نوار می تواند تا 100 کیلوگرم باشد. و برای محاسبه آسان تر وزن تجهیزات خانگی ، از داده های زیر استفاده کنید:

وزن یک بطری پلاستیکی 2 لیتری (در کیلوگرم):

تقریباً تمام تجهیزات ورزشی بدون تجهیزات اضافی به عنوان واحدهای جداگانه قابل استفاده هستند. و برای کار با نوار ، یک نیمکت مخصوص مطبوعات نیمکت لازم است. برای ساختن آن ، شما باید مهارت های کار با فلز را داشته باشید.

برای ایجاد یک پایه فلزی شما نیاز دارید:

یک نیمکت زیر میله می سازیم:

همچنین در طراحی باید سوراخ هایی با قطر 1 سانتی متر تهیه شود .از آنها برای ورود به میله ها استفاده شده و در فاصله 160 میلی متر از مرکز تیر قرار دارد که پاهای جلوی آن را ترکیبی می کند (به شکل مراجعه کنید).

مراحل کار:

تمام اتصالات فلزی و چوب به طور مرتب با پیچ ثابت می شوند تا سطح چوبی شکسته نشود. از بالا ، ساختار در لاستیک فوم پیچیده شده و با پارچه ای لاستیکی با حداکثر تراکم پیچیده می شود.

رول پرس ساده ترین پرتابه مؤثر است که مورد استفاده بسیاری از افراد است. ساختن آن بسیار ساده است.

تمرینات مؤثر با غلتک برای مطبوعات برای مبتدیان ، زن و مرد -.

قسمت اصلی برای چنین وسیله ای یک چرخ با قطر حدود 10-20 سانتی متر است .این قسمت اضافی از یک کالسکه ، یک دوچرخه کودکان یا یک اسباب بازی بزرگ بسیار مناسب است. بخش دوم لازم یک لوله فلزی است (می توانید از یک لوله پلاستیکی یا یک تکه دسته چوبی نیز استفاده کنید). طول این عنصر حداقل 30 سانتی متر است و قطر آن حداقل 3 سانتی متر است (باید تا حد ممکن به سوراخ نزدیک باشد).

ساده ترین روش مونتاژ زمانی است که لوله از طریق سوراخ چرخ چرخ وارد شده و با نوار در هر دو طرف با نوار محکم می شود. شما همچنین می توانید به بستهای دیگر فکر کنید ، به عنوان مثال ، قرار دادن یک درب بطری پلاستیکی از هر طرف.

گزینه دیگری وجود دارد ، چگونگی ساخت یک شبیه ساز برای مطبوعات با دستان خود. در این حالت ، طراحی قابل اطمینان تر خواهد بود. برای انجام این کار ، یک میله فلزی را با نخ نخ گرفته شده ، از طریق سوراخ چرخ چرخ کنید و با آجیل حل کنید. برای راحتی ، از هر طرف دو قطعه شلنگ آبیاری را روی آن قرار می دهیم.

همانطور که مشاهده می کنید ، می توانید خودتان ماشین های ورزشی خانگی درست کنید و لازم نیست تجهیزات گران قیمت را که بسیاری از فروشگاه ها ارائه می دهند خریداری کنید. شما فقط می توانید مواد لازم را جمع کنید ، کمی وقت و تلاش کنید ، سپس می توانید گوشه های ورزشی خود را به طور کامل برای آموزش راحت و مؤثر تجهیز کنید.

از پرس سینه می توان برای رشد عضلات شاخه ای و همچنین سایر عضلات کمکی استفاده کرد. این یکی از رایج ترین و موثرترین تمرینات است.

در این مقاله ترسیم و راهنمایی ارائه شده است که براساس آن می توانید تمام کارهای لازم را برای تکمیل این تمرین در خانه انجام دهید. این گزینه نسبتاً ارزان و ساده است ، اما بسیار قابل اعتماد است. علاوه بر این ، به نظر می رسد خوب است.

علاوه بر این ، نحوه تهیه هالتر در خانه ، در این مقاله نحوه تهیه یک نیمکت برای یک نیمکت توضیح داده می شود. در واقع ، برای انجام این تمرین مهم ، هر دو ضروری هستند. برای مبتدیان ، توصیه می شود حداقل مقدمه مقاله “” را مطالعه كنند ، زیرا این امر به شما كمك می كند تا تفاوت های اساسی و دشوار تجهیزات ورزشی خانگی ، از جمله و از کجا می توانم مواد را بدست آورم.

این را باید درک کرد که ویژگی های این سؤال که چگونه می توانید با دست خود نوار درست کنید یا چطور می توانید یک میله را بکشید خیلی مهم نیست. نکته اصلی درک ذات ، ابعاد ، نسبت ها و شکل ظاهری تقریبی است. اینترنت پر از نقاشی است تا بتوانید نیمکت مخصوص نیمکت و نوار خود را به شکلی که در فروشگاه فروخته می شود ، بسازد. اما اگر باید خودتان این کار را انجام دهید ، یا فقط یک سالن کوچک خانگی درست کنید ، چنین گزینه پیچیده و گران قیمت لازم نیست. همچنین گزینه ای با دوام ، کارآمد و آسان برای ساخت را فراهم می کند. در اینجا آنچه باید اتفاق بیفتد (شکل 1):

شکل 1. نیمکت و نیمکت هالتر خود را انجام دهید

مطمئناً ابتدایی ترین آن نیست ، زیرا می توانید نحوه ساخت نوار از چرخ ها ، بطری ها یا یکی را پیدا کنید که به جای پنکیک ، قالب بتونی ریخته می شود. اما اگر می خواهید این کار را به طور جدی انجام دهید ، پس تهیه هالتر در خانه و نیمکت برای نیمکت نشینی بهتر است تا طبیعی باشد و به گونه ای نباشد که حتی با گذشت زمان روحیه ای برای مقابله با آن وجود نداشته باشد.

برای اینکه یک هالتر در خانه درست کنید و یک نیمکت برای یک میز نیمکت تهیه کنید ، اصلی ترین چیزی که شما نیاز دارید این است:

در مورد دانش اصول جوشکاری ، می توانید بدون آن کاری انجام دهید ، اگر همه چیز با پیچ ثابت شود یا از چیزی فراتر رفته و ساده شده باشد (از این پس مثالی از چگونگی آن را خواهم آورد).

اکنون گزینه خاصی را در نظر بگیرید ، چگونه می توان نوار را در خانه و یک نیمکت زیر آن را برای پرس سینه انتخاب کرد. بیایید با نیمکت شروع کنیم.

در نماد (شکل 2) ، رقم بالا عدد سریال قسمت موجود در جدول را نشان می دهد و قسمت پایین تعداد دقیقاً همان قسمت ها را نشان می دهد.

شکل 2. نیمکت خانگی برای پرس سینه.

مواد لازم برای ساختن نیمکت برای نیمکت:

1. لوله مربع 50x50x4. یعنی ضلع ها 50 میلی متر ضخامت دارند و ضخامت فلز 4 میلی متر است. به حدود 8.2 متر نیاز داریم ، این در حال حاضر با یک حاشیه کوچک (8 سانتی متر) است. اگر همه چیز با دقت و دقیقا مطابق نقشه انجام شود ، پس باید تقریباً به پایان برسد. قیمت چنین لوله ای در حدود 5-6 مس است در هر متر یعنی حدود 45 مس باید خرج کند اگر قصد مقابله با وزنه های بسیار بزرگ را ندارید می توانید آن را با میله های چوبی جایگزین کنید. این به صرفه جویی در پول کمک می کند ، اما در صورت زنده ماندن درخت خطر آسیب دیدگی را افزایش می دهد. در عین حال ، ارزش انتخاب گونه های قوی چوب را دارد.

2. ورق چوب   یا فقط یک تخته با ابعاد حدود 1.3 0.3 0.3 متر است. لازم است که در طول تمرین روی آن دراز بکشید. می توانید با قرار دادن لایه ای از لاستیک فوم یا پارچه ای که چندین بار در زیر قسمت تاشو قرار دارد ، آن را با درمانتین یا چربی بزنید. اما نباید خیلی نرم باشد.

3. دارندگانمانند شکل (10) که می تواند از نوار فولادی ساخته شود. یا به سادگی قوس هایی به شکل سوسک های خاکی به شکل حرف “U” یا “Y” که آسان تر خواهد بود. این سوسک های خاردار را می توان از میلگرد تهیه کرد. نکته اصلی این است که میله در آنها ایمن است. آنها به 2 قطعه احتیاج دارند.

4. پوشش   یا به اصطلاح ، پلاگین ها – صفحات کوچک فلزی با اندازه 50×50 میلی متر (ضخامت مهم نیست). انجام بدون آنها کاملاً ممکن است ؛ آنها فقط برای زیبایی شناسی هستند. اما (11) در نمودار وجود دارد. اگر تصمیم به استفاده از آنها گرفتید ، به 6 عدد نیاز خواهید داشت.

5. سوارهمانطور که در شکل نشان داده شده است (شکل 2) ، از صفحات به شکل مستطیل و مثلث جوش داده شده است. اگر شما آنها را مانند شکل انجام دهید ، عملاً تنها جایی است که جوشکاری لازم است. اما بدون این کار کاملاً ممکن است. به جای همه اینها ، شما باید 3 صفحه فلزی یا چوبی با اندازه تقریبی 90×40 میلی متر بگیرید. یا می توانید اندازه های دیگری داشته باشید ، نکته اصلی این است که آنها در هر دو طرف لوله که تخته به آن وصل شده است ، از چند سانتی متر بیرون زده می شوند. این صفحات را با پیچ هایی به این لوله ثابت می کنیم ، سوراخ ها را در آنها سوراخ می کنیم و تخته را از بالا پیچ می کنیم. منظور در شکل زیر نشان داده شده است (شکل 3).

6. پیچ ، آجیل و واشر بهاری (پرورش دهندگان) 12 عدد. هر یک به طوری که یک نیمکت خانگی برای مطبوعات نیمکت در یک پشته نگه داشته شود.

تمام این قسمت ها در شکل بالا ارائه شده است (شکل 2).

حالا نوبت یک نوار خانگی است.

شکل 4- خودتان هالتر کنید.

مواد لازم برای ساخت نوار در خانه:

1. لوله گرد قطر 32 میلی متر ، با ضخامت فلز حداقل 6 میلی متر ، طول 1.6 – 1.8 متر طول یک نوار فولادی استاندارد به طول 2.2 متر و وزن آن 20 کیلوگرم است. متأسفانه با کمک مواد بداهه ، یعنی یک لوله گرد ، از چنین وزن و نیرویی به اندازه او حاصل نمی شود. حداکثر موردی که می توان یافت ضخامت فلز 8 میلی متر است. اما حتی با چنین ضخامت ، وزن و قدرت به گردن استاندارد نمی رسد. با ضخامت فولاد 6 میلی متر (متداول ترین لوله ها) ، اگر طول آن 1.8 متر باشد وزن حدود 7 کیلوگرم خواهد بود چرا نباید طول لوله گردن بیش از 1.8 متر را برای ساخت نوار در خانه بکشید ، فکر می کنم روشن باشد . از این گذشته ، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، قدرت آن کمتر است و وزن آن مانند نوار استاندارد ایستاده نیست. البته بهتر است لوله را با ضخامت فلز تا حد ممکن بزرگتر مصرف كنید ، اما این وزن زیادی نخواهد داشت ، اگرچه یك میله خانگی قوی تر خواهد بود. به قیمت و فرصتی برای به دست آوردن آن نگاه کنید. چوب گرد فولادی (“لوله بدون سوراخ”) گزینه ای گران قیمت است ، هرچند که کارآمدتر و قابل اطمینان تر است ، زیرا ضرر اصلی لوله این است که برخلاف آن ، وزن زیادی را تحمل نمی کند. و به عنوان مثال ، ضایعات موجود در حیاط به دلیل عدم وجود طول کافی بعید است مناسب باشد. برای ساختن میله خانگی ، سپس در لبه های لوله باید از هر طرف 20 سانتی متر نخ را برش دهید.

2. به اصطلاح محدود کننده ها، یعنی 2 مانع برای پنکیک ها ، به طوری که آنها از قلمرو اختصاص یافته برای آنها عبور نکنند. روش های بسیاری برای اجرای این محدود کننده ها وجود دارد. مطمئناً مطمئن ترین روش جوش دادن تکه های استیل روی لوله در مکان های مناسب است. اما می توانید بدون جوشکاری انجام دهید ، به عنوان مثال سوراخ های کوچکی بسازید و با دقت سیم یا نوار برقی را در مکان های مناسب باد کنید. اگر ظاهر خیلی مهم نیست ، کافی است که 2 از طریق سوراخ های لوله را سوراخ کرده و پیچ ها را در آن قرار دهید ، مهره ها را روی آنها پیچ کنید و پنکیک ها از چنین مانعی پرش نخواهند کرد. فاصله از لبه گردن (لوله) تا جداکننده باید 20 سانتی متر باشد.

3. پنکیک. شکل نشان می دهد پنکیک ، که در کل عملکرد 51 کیلوگرم است. اما ، هنگام انجام هالتر در خانه ، حدس زدن با وزن دشوار خواهد بود. و همچنین وزن 51 کیلوگرم پنکیک + 7 کیلوگرم گردن برای یک میله خانگی کوچک خواهد بود. اگر نه در حال حاضر ، پس از آن به زودی. اما مهم نیست که بیش از اندازه آن را تحمل نکنید تا لوله مقاومت کند. پنکیک بیشتر – این گرانترین بخشی است که مورد نیاز است. ضخامت فولاد توصیه شده برای آنها 3 سانتی متر است. چنین ورق می توان خریداری کرد اما ارزان نیست اما می توانید در حیاط یا نقاط جمع آوری فلز به دنبال پنکیک مناسب یا جایگزین های آنها باشید. تقارن اصلی در وزن. یعنی برای جلوگیری از آویزان شدن بار از 25 کیلوگرم در یک انتهای یک نوار سازنده ، و 30 در دیگر آن.

4. آجیل   برای رفع پنکیک دو آجیل مناسب برای لوله انتخاب شده. اگر لوله 32 میلی متر باشد ، به ترتیب مهره 32 است. گزینه دوم این است که چندین سوراخ را با فاصله کمی بین آنها سوراخ کنید ، و پیچ ها را درون آنها قرار دهید – در آن سوراخ هایی که ممکن است به پنکیک های فرسوده نزدیک باشد. گزینه سوم (زیباترین و ساده ترین) خرید 2 بست مخصوص بهار گردن است. آنها بسیار گران نیستند ، اما بسیار کاربردی خواهند بود.

همه چیز در شکل بالا جمع شده نشان داده شده است (شکل 4).

نحوه ساخت دمبل با دست خود ، نقشه ها ، محاسبات ، توضیحات طراحی.

تجهیزات ورزشی پیشنهادی برای توجه به موارد زیر شامل موارد زیر است:

دسته (انگشت)   قلعه   پنکیک

قطعات با چرخاندن از فلز ساخته می شوند. در ساخت قطعات لازم است ابعاد رسم و درجه فلزی از چگالی مناسب رعایت شود. با رعایت این شرایط ، هر اندازه وزن مخصوص به خود را دارد.

هندل

از فلز ضدزنگ (چگالی – 0.00786 (g / mm³)) می سازیم. دسته برای رفع پنکیک از دو طرف متوقف شده است. یک نخ مربع برش خورده است. نمای نخ مربع منوط به استاندارد سازی نیست. این نوع نخ در مکانیسم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عدم اتصال خود به خود تحت تأثیر بارهای اعمال شده رخ دهد.

قفل

از فلز ضدزنگ (چگالی – 0.00786 (g / mm³)) می سازیم. در داخل قلعه ، نخ مربعی داخلی بریده شده است.

پنکیک

ما چهار نسخه از آهن انعطاف پذیر (چگالی – 0.0071 (g / mm³)) تهیه می کنیم. هر اندازه با وزن آن مطابقت دارد. پنکیک های فلزی ، پس از چرخش ، باید با یک پوشش محافظ ، بهترین گالوانیک ، روکش شوند. این محصول به مقاومت در برابر خوردگی و ارائه خوبی می بخشد.

اجرای اول

اجرای دوم

اجرای سوم

عملکرد چهارم

ضخامت و قطر فرود همه قسمتها یکسان است ، فقط قطر بیرونی و قطر نمونه فلز متفاوت است. اگر خودتان ترنر هستید یا دوستانی دارید ، ساخت دمبل با دست خود طبق نقشه ها آسان است.

جدول توزیع وزن قطعات مورد استفاده (کیلوگرم) را در نظر بگیرید:

قلم – 2.0   قلعه – 0.5 + 0.5 u003d 1.0   پنکیک (اولین عملکرد) – 1.0 + 1.0 u003d 2.0   پنکیک (عملکرد دوم) – 1.5 + 1.5 u003d 3.0   پنکیک (نسخه سوم) – 2.0 + 2.0 u003d 4.0   پنکیک (عملکرد چهارم) – 2.5 + 2.5 u003d 5.0

با استفاده از این توزیع ، می توان وزن های مختلفی را جمع کرد. ما از قبل می دانیم که چگونه می توان دمبل ها را با دستان خود درست کرد ، اکنون روی ترکیب وزن تمرکز خواهیم کرد.

همه چیز در مورد طراحی و تعمیر آشپزخانه. لوازم جانبی مبلمان تکنیک

چگونه در خانه هالتر درست کنیم
چگونه در خانه هالتر درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *