چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

 
helpkade
چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم
چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

تمرین هنر رزمی آرزوی بسیاری از مردم است اما همه آنها به یک میزان به باشگاه و منابع مورد نیاز برای تمرین، به یک اندازه دسترسی ندارند.
این مقاله در مورد این مبحث است که چگونه می توان در منزل هنر رزمی تمرین کرد.
1- تحلیل کنید.به بدنتان نگاه کنید و تعدادی کتاب آناتومی را مطالعه کنید ببینید در کجای بدن تجمع عروق خونی بالاست و یا اعصاب بدن از روی همدیگر عبور کرده اند. به مفاصل نگاه کنید وببینید در چه جهتی نمی توانید انها را حرکت دهید و یا حرکت دادن آنها دردناک است.ببینید کدام قسمتهای بدن در مقابل ضربات مشت بسیار حساس هستند. نقاط حساس و یا نرم و بدون محافظ بدن را شناسایی کنید.

2- تمرین کنید. اگر می خواهید از یک مبارزه خیابانی جان سالم بدر ببرید کتاب خواندن تنها کمکتان نمی کند باید قدرت تحمل بالایی داشته باشید.باید  توانایی کنترل استرس و ضربان قلب بالا را داشته باشید.می توانید در یک کلاس آیروبیک شرکت کنید تا ماکزیمم ضربان قلبتان را بالا ببرید.سعی کنید تا سرعت عمل پا و دستانتان را بالا ببرید همیشه بیشتر از آنچیزی که فکر می کنید می توانید تمرین کنید.در بین روزهای تمرینی هم استراحت بگنجانید و مهمتر از همه غذای شالمی مصرف کنید.

3-درختی پیدا کنید. استخوانهای مشتتانتان را با پارچه ای بپوشانید تا پوست دستتان صدمه نبیند. پی در پی به درخت ضربه بزنید تا به تدریج استخوانهای دستتانتان محکم شود و در زدن ضربات واقعی و نفس گیر مشکلی برایتان پیش نیاید.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

4- مطالعه کنید.حرکتهای معمولی هنر های رزمی را یاد بگیرید و هر روزه انها را تمرین کنید.مهم نیست این حرکت ها را در فیلم دیده اید یا از یک ویدیوی ورزشی نگاه کرده اید و یا در یک مجله ورزشی حرکتی را دیده اید فقط سعی کنید روزانه این حرکات را تمرین کنید و در آنها استاد شوید و سپس حرکت های جدیدتری یاد بگیرید.
 سه حرکت را انتخاب کنید و به مدت دو هفته هر روز 200 بار این حرکات را انجام دهید بعد از آن سه حرکت دیگر را انتخاب کنید.

5- سعی کنید در ذهن خود حرکات را مجسم کنید. فکر کنید که دارید به یک فرد واقعی حمله می کنید و یا رد برابر یک حمله واقعی دفاع انجام می دهید باید در ابتدا توالی حرکت ها را بتوانید به درستی انجام دهید سپس می توانید برر وی افزایش سرعت کار کنید.در صورتی که دوستی دارید که می تواند حریف تمرینی شما شود نتایج بسیار بهتر خواهند بود.

6- ساده بمانید.سعی نکنید تکنیک هایی را که در فیلم های هندی! می بینید تقلید کنید حرکات پر جنب و جوش و جهشی در یک مبارزه واقعی جایی ندارند بر وی حفظ تعادلتان زیاد تمریکز کنید و طوری تمرین کنید که اگر هنگام اجرای یک تکنیک ضربه ای دریافت کردید تعادلتان را از دست ندهید.

7- ژست ها.یک ژست مبارزه راحت را انتخاب کنید.ژست به معنی نحوه ایستادنی است که می توانید به راحتی ضربات را دفع کنید و همچنین می توانید به راحتی و با قدرت ضربه بزنید در حالی که تعادل خود را هم کامل حفظ کرده اید در هنر های رزمی ژاپنی به ژست داچی و یا نحوه ایستادن هم می گویند.نحوه ایستادن شما باید طوری باشد که با دست های مشت کرده در عین حال که از صورتتان محافظت می کنید نباید جلوی دیدتان را هم بگیرید طاویه بدن نسبت به حریف نباید 180 درجه باشد بدین معنی که یکی از شانه هایتان باید به حریف نزدیکتر باشد. حرکات شما باید در کسری از ثانیه انجام گیردو همچنین باید بتوانید گارد چپ یا راستتان را عوض کنید.

8 قدرت. همه قدرت از ماهیچه پست ران و باسن می آید با تمرین بر قدرت و سرعت این محدوده بیفزایید سرعت رد زدن ضربات بی نهایت تاثیر گذار است.

9-با مشت به پای حریف ضربه نزنید همیشه ضربات دست را با دست و ضربات پا را با پا دفع کنید  به جز زمانی که با پا به صورت وبالا تنه تان ضربه می زنند.

10- فاصله بگیرید. در یک نزاع خیابانی فاصله تعیین کننده است.دایره ای را به دور خود تجسم کنید این دایره باید دایره ای باشد به اندازه برد ضربات پا و دستتان سعی کنید اجازه ندهید مهاجمان به شما از این دایره نزدیکتر شوند این دایره قلعه ی شماست.

11- اگر قرار است حمله کنید به حریف نزدیک شوید تا زمانی که وارد دایره حریف نشده اید ضرباتان بی اثر است در فاصله بسیار نزدیک هم ضربات پای بالا بی اثر است و همچنین اگر جای خالی بدهند مم کن است شما تعادل خود را از دست بدهید یاد بگیرید که چه ضرباتی در چه فواصلی اثر گذار هستند.

12- یک تخته ماکی وارا بسازید این تخته باعث افزایش قدرت ضربات مشتتان می شود همچنین استخوانهایتان را محکم می کند.تکنیک های جدید یاد بگیرید و آنواع ضربه های ممکن را با ماکی وارا امتحان کنید فقط ضربه های ساده در یک موقعیت واقعی کارساز هستند.

13- تمرینات کششی انجام دهید بعد از هر تمرینی  هر حرکششی را به مدت 30 ثانیه انجام دهید هر قسمت بدن را با تمرین مناسب کشش دهیدحرکات کششی  توانایی ماهیچه ها را افزایش می دهند همچنین در طول زمان می توانید اهداف بالاتری را با پا بزنید.

14- 3 چیز آخری که باید بر روی آنها کار کنید:
گرفتن و کنترل حریف در خاک و همچنین قفل کردن مفاصل
دفاع در برابر سلاح سرد
چگونه از  ایجاد دعوا جلوگیری کنید.

15- قویترین رزمی کار، کسی است که هیچ وقت مجبور به مبارزه نیست.

چند نکته
همیشه آرام بمانید.اگر مهاجم تنومند است فرض نکنید  که از پس او بر نمی آیید فق ط آنچه را که یاد گرفته اید درست انجام دهید.
ذن را یاد بگیرید دانستن حرکت صحیح بدون اینکه ذهنتان ارام نباشد ارزشی ندارد
برای تمرین هنر رزمی دنبال شر نگردید باور کنید اصلا قابل پیش بینی نیست و ریسک آن بالاست.
 

ببخشيد روش درست گارد گرفتن چگونه است؟

من مربی کیک بوکس هستم ، به نظر من شدنی هست اما ریسکش بالاس ، تو باشگاه بالا سر بچه ها هستی و یه دفعه یه پیچ خوردگی ساده پاشون یا… مشکل ساز میشه ، توصیه نمیکنم

سلام ی سوال داشتم من ۲۶سالمه توی این سن ممکنه ک یاد بگیرم هنرهای رزمی رو؟

سلام … به نظر من سن مهم نیست
همیشه به برای شروع روی گرم کردن بدن کار کنید بعد تمرین رزمی هم دوباره حرکات گرم کردن رو کار کنید اما بصورت معکوس تا بدنتون راحت شه

سلام.من یک کاراته کارم.میخواستم بدونم به نظرتان کاراته بهتره یا تکواندو؟؟ تو تکواندو به بدن آسیب می رسه یا نه چون من تو این رشته ضربه هایی به چشمم خورده که باعث شده بیناییم کم بشه..به نظرتون چیکارکنم؟؟ادامه بدم؟؟

خیای به درد میخوره واقعا ممنون☺

سلام من کنگ فو کار هستم و موندم کدوم ورزش رزمی بهتره کنگفو یا کیگ بوکسینگ؟ لطفا نظرتونو بگید

سلام من قبلا رزمی کار بودم اما الان میخوام تای چی رو یاد بگیرم نظرتون چیه ؟


آدرس:

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

کردستان – بانه – خیابان صلاح الدین شمالی – ساختمان آفتاب درخشان – طبقه 4 شرکت ژیار سافت


تلفن:08734263901

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ژیار سافت می باشد.

یادگیری هنرهای رزمی برای ذهن و بدن مفید است. بسته به جایی که در آن زندگی می کنید ممکن است پیدا کردن یک باشگاه ورزشی مشکل باشد چه برسد به پرداخت شهریه کلاس ها. هیچ چیز نمی تواند جایگزین یادگیری و کسب تجربه زیر نظر یک مربی حرفه ای شود، با این حال چند گذینه برای کسانی که می خواهند در خانه تمرین کنند موجود می باشد. در ادامه این مقاله از سایت ژیار آنلاین قصد داریم نحوه یادگیری هنرهای رزمی را در خانه به شما آموزش دهیم.


 


مردم یادگیری هنرهای رزمی را به دلایل مختلفی شروع می کنند. ممکن است که احساس کنید که بدن تان از فرم انداخته شده باشد یا قدرت و نیروی کافی ندارید.

•    هنرهای رزمی، یک راه خوب برای افزایش احترام شخصی می باشد. هنگامی که شروع به تمرین می کنید باید بهتر خودتان را درک کنید. این باعث افزایش درک و احترام به دیگران خواهد شد.
•    هنرهای رزمی کمک می کنند که ضعف های خود را پیدا کرده و بر آنها غلبه کنید. در عین حال، هنرهای رزمی توانمندی های شما را به چالش می کشند.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم


 


قبل از اینکه شروع به لگد و مشت زدن به در و دیوار خانه بکنید در مورد هنرهای رزمی تحقیقاتی را انجام دهید. شما نباید آنچه که محبوب است را انتخاب کنید، بلکه باید هنر رزمی را که به آن علاقه مند هستید انتخاب کنید.

•    انواع مختلف هنرهای رزمی وجود دارد. سبک های سخت که بر روی نیرو تمرکز می کنند و سبک های نرم که بر روی استفاده از انرژی تمرکز می کنند.
•    یکی دیگر از مزایای تحقیق در مورد هنرهای رزمی، افزایش دانش خود در مورد سبک های مختلف مبارزه می باشد. داشتن دانش اولیه نسبت به دیگر سبک ها می تواند به پیشرفت شما کمک کند.


 


بعضی از سبک های رزمی بر روی قدرت تمرکز می کنند و برخی دیگر بر روی چابکی. در مورد چیزی که می خواهید با انجام دادن هنرهای رزمی بدست آورید فکر کنید و سبکی را انتخاب کنید که بتواند شما را به هدف تان برساند.

•    اگر می خواهید یک هنر رزمی سنتی را انتخاب کنید، کونگ فو و آیکیدو گزینه مناسبی هستند. هنرهای رزمی سنتی تاکید زیادی بر روی فلسفه پشت هنر رزمی دارند.
•    اگر پاهای بلندی دارید، ممکن است تکواندو برای شما مناسب باشد. اگر کوتاه قد هستید می توانید جوجیتسو را انتخاب کنید.
•    نمی توان گفت که کدام سبک از هنرهای رزمی نسبت به همه برتری دارد، هر کدام دارای مزایای و معایب خاص خود هستند. به همین دلیل تلاش کنید تا نیازهای خود را پیدا کرده و مناسب ترین سبک را برای خود انتخاب کنید.


 


تمرین هنرهای رزمی صرف نظر از سبکی که انتخاب می کنید نیازمند از خود گذشتگی می باشد. با این حال، برخی از هنرهای رزمی نسبت به بقیه نیازمند کار و تلاش بیشتری هستد.

•    اگر شما هنر رزمی مثل Capoeira که ترکیبی از رقص و مبارزه است را انتخاب کنید انتظار می رود که زمان قابل توجهی را به یادگیری حرکات پیچیده اختصاص دهید.
•    بعضی از هنرهای رزمی مانند بوکس و جیت کاندو بر اساس بهره وری در حرکات و سادگی بنا شده اند. منابع بیشتری برای یادگیری هنرهای رزمی وجود دارد.


 


هنگامی که می دانید چه چیزی می خواهید مطالعه کنید، منابع و تجهیزاتی که در طول این راه می توانند به شما کمک کنند را پیدا کنید. می توانید از کتاب ها یا ویدیوهای آموزشی برای درک بهتر آن استفاده کنید.

•    اگر می خواهید چیزهای بیشتری در تمرین کردن تنهایی خود بدست آورید بهتر است که یک کیسه سنگین تهیه کنید.
•    کلاس های زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین مشغول تبلیغات در مورد کلاس خود هستند.
•    به شما پیشنهاد می کنیم که ویدیوهای آموزش هنرهای رزمی را از سایت ژیار آنلاین تهیه کنید.
 


آدرس:

کردستان – بانه – خیابان صلاح الدین شمالی – ساختمان آفتاب درخشان – طبقه 4 شرکت ژیار سافت


تلفن:08734263901

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ژیار سافت می باشد.

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

بسیاری از افراد دوست دارند که ورزش های رزمی را یاد بگیرند. شاید شما هم یکی از همین افراد باشید و از دوران کودکی تا الان، دوست داشتید کاراته یا کونگفو یا ورزش های رزمی خاص تر مثل نینجوتسو یا شمشیرزنی را یاد بگیرید. شاید این علاقه به دلیل دیدن فیلم های رزمی بروس لی یا جکی چان و جت لی، و یا کارتون هایی مثل ناروتو و امثال اینها در شما ایجاد شده است. ولی، متأسفانه تا الان بخاطر مسئولیت هایی که داشته اید، یا دوری شما از کلاس های خوب ورزش های رزمی، فرصت شرکت در این کلاس ها را بدست نیاورده اید و الان میخواهید بدانید که آیا میتوانید در فرصت کمی که در اختیار دارید، یک ورزش رزمی را در خانه شروع کرده و آن را به خوبی یاد بگیرید یا نه؟ آیا یادگیری ورزش های رزمی در خانه امکان پذیر است یا خیر؟

اگر دلیل شما این است یا اینکه فقط میخواهید چند حرکت رزمی ساده را یادگرفته یا به دنبال فیتنس و تناسب اندام هستید، به جای خوبی آمده اید. در این مقاله، ما دقیقاً به شما توضیح میدهیم که چه ورزش هایی را میتوانید در خانه انجام بدهید

اگر یادگیری یک ورزش رزمی، آرزوی همیشگی شما بوده است، ما خبر خوبی برایتان داریم : بله، شما میتوانید یادگیری ورزش های رزمی را در خانه شروع کنید. البته اینکه بتوانید به اندازه شرکت در باشگاه، پیشرفت عالی و سریعی داشته باشید یا نه، مسئله دیگری است. در صورتی که بخواهید یک مبارز حرفه ای مبارزات آزاد یا موی تای شوید، تنها تمرین کردن در خانه گزینه خوبی برای شما نیست، به این دلیل که به نظارت مستقیم یک مربی و یک حریف تمرینی خوب نیاز خواهید داشت. با اینحال، خیلی از ورزش های رزمی را میتوانید به تنهایی در خانه تمرین کرده و پیشرفت مناسبی در آنها داشته باشید.

این را یادتان باشد که صرف شروع یادگیری ورزش های رزمی در خانه، به این معنی نیست که قرار است همیشه در خانه آنها را انجام دهید. بنابراین میتوانید ورزش های رزمی مختلفی را در خانه شروع کرده و در صورت علاقمندی به آنها، برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خودتان، از کمک یک مربی حرفه ای نیز در آینده استفاده کنید.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

بیایید بعنوان مثال از ورزش فوتبال استفاده کنیم. شما میتوانید تمرین دریبل، شوت زنی، حرکت سریع، تمرینات قدرتی و استقامتی، و خیلی از مهارت های اساسی ورزش فوتبال را به تنهایی تمرین کرده و در آنها به مهارت برسید، ولی برای اینکه بتوانید یک بازیکن واقعاً خوب شوید، لازم است که در یک تیم یا تمرین گروهی شرکت کرده و جنبه های تیمی بازی خود را نیز قوی کنید. ورزش های رزمی نیز دقیقاً همینطور هستند. کسی که علاوه بر شرکت در کلاس های رزمی، در خانه تمرین کرده و مهارت خود را افزایش دهد، خیلی سریعتر از افرادی که فقط در کلاس تمرین کرده و سپس تا جلسه بعدی، ورزش را رها میکنند شرکت خواهند کرد.

و کسی که در خانه یک ورزش رزمی را طبق آموزش های ویدئویی یک مربی خیلی معروف بین المللی دنبال کند، خیلی در زمان شرکت در کلاس های رزمی، سریعتر پیشرفت کرده و موفقیت خیلی بهتری خواهد داشت. البته، اگر بتوانید یک حریف تمرینی در خانه برای خودتان پیدا کنید، خیلی از مزایای شرکت در کلاس های حضوری رزمی را در خود خانه تجربه خواهید کرد.

1. یک دوره حرفه ای آموزش ورزش های رزمی در خانه تهیه کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید دوره ای را تهیه کنید که آموزش های مرحله به مرحله و دقیق داشته و حرکات را از جهات مختلف آموزش بدهد. باید مربی آن دوره رزمی، یک فرد شناخته شده بوده و روش انتقال دانش خود را از طریق دوره های ویدئویی کاملاً بلد باشد.

2. زمان انجام تمرینات، کاملاً نسبت وضعیت خودتان آگاهی داشته باشید. یک آینه تمام قد بزرگ در اتاق تمرین خود قرار داده و حرکات خود را زیر نظر داشته باشید. این باعث میشود که حرکات، وضعیت بدنی، تکنیک ها، و حالت های شما بیشتری شباهت را به موارد آموزش داده شده در ویدئوها پیدا کند.

3- سعی کنید که یک دوجوی خانگی برای خودتان درست کنید. درست است که دارید در خانه تمرین میکنید، ولی دلیلی ندارد که همه ش به هوا مشت و لگد پرتاب کنید. سعی کنید ابزارهایی که در باشگاه ها برای تمرین ها وجود دارند را برای خانه نیز تهیه کرده و یا آنها را شبیه سازی کنید. فروشگاه های زیادی ابزارهای ورزشی همانند کیسه بوکس و غیره را به فروش میرسانند که میتوانند خیلی به پیشرفت تمرینای رزمی شما در خانه کمک کنند.

4- از کمک یکی دیگر از افراد خانواده استفاده کنید. اگر در خانواده یا نزدیکان شما، فرد دیگری نیز وجود دارد که همانند شما به ورزش های رزمی علاقمند است، میتوانید به کمک هم خیلی بهتر و سریعتر پیشرفت کنید. میتوانید از همسر، برادر، خواهر، یا حتی هم اتاقی خودتان بخواهید که با شما تمرین کند و سعی کنید که حس و حال کلی جلسه را مفرح و جذاب نگه دارید. به این شکل، ممکن است که یک حریف تمرینی واقعی و دائمی برای خودتان پیدا کنید.

بهترین ورزش های رزمی که میتوانیم در خانه آنها را یاد بگیریم کدام است؟

یکسری از ورزش های رزمی هستند که با موفقیت خیلی بیشتری میتوانید آنها را در خانه یاد بگیرید. بطور کلی، شما میتوانید قسمت انفرادی همه ورزش های رزمی را در خانه بخوبی تمرین کرده و آنها را یاد بگیرید، ولی برای یادگیری قسمت دو نفره و مبارزه ای، به یک حریف تمرینی نیاز خواهید داشت. یکسری از ورزش هایی که میتوانید بخوبی در خانه آنها را یاد بگیرید شامل این موارد میشوند:

در تای چی، تمرکز زیادی روی تمرین انفرادی وجود دارد، بنابراین، تای چی میتواند گزینه مناسبی برای یادگیری در خانه باشد. بعلاوه، در تای چی مبارزه کمی وجود دارد و این هم یکی دیگر از دلایلی است که تای چی را یک گزینه مناسب برای یادگیری در خانه میکند.

یادگیری یکسری از فنون دفاع شخصی در خانه، کار راحتی است، حتی اگر حریف تمرینی نداشته باشید. زمانی که شروع به بررسی دفاع شخصی در ورزش های رزمی میکنید، با سبک های مختلفی همانند آیکیدو، چین نا، کراو ماگا، سبک روسی … آشنا میشوید. همه اینها، سبک های مختلف دفاع شخصی هستند که شما میتوانید فنون آنها را یاد گرفته و تمرین کنید. البته، یکسری از فنون استفاده شده در این ورزش ها، خطرناک هستند و باید زمان استفاده و تمرین آنها روی افراد دیگر، خیلی مراقب باشید.

یکی از ورزش های رزمی که میتوانید خیلی از فنون آن را در خانه و بدون حریف تمرین کنید، موی تای است

البته، برای اینکار به ابزارهایی همانند کیسه بوکس، دستکش، و گارد ساعد نیاز خواهید داشت.

در صورتی که قبلاً سابقه انجام تمرینات ورزشی نداشته اید، شروع این تمرینات ممکن است برای شما مشکل باشد ولی با تمرین و تکرار و بررسی مواردی که در این مقاله آمده است، خواهید توانست پیشرفت خوبی داشته باشید

ضربات مشت و لگد و آرنج و زانو را میتوانید طبق ویدئوهای آموزشی دنبال کرده و پیشرفت خوبی داشته باشید

در صورتیکه حریف تمرینی ندارید، تمرینات پایه بوکس را میتوانید به خوبی در خانه انجام داده و یاد بگیرید

بوکس، یک ورزش رزمی خیلی قدرتمند است و میتواند سرعت و فرزی شما را به میزان زیادی افزایش دهد

اولین چیزی که در بوکس باید یاد بگیرید، طرز صحیح ایستادن شما است

گارد صحیح، در حالی که زانوهای شما خم است، دست قوی در عقب، آرنج ها به داخل، دست ها بالا، و چانه جمع شده

بعد از اینکه شما طرز صحیح ایستادن را یاد گرفتید، بقیه تکنیک ها روی پایه صحیحی بنا خواهد شد

نکته مهم این است که تکنیک های خود را از اساتید شناخته شده بین المللی دریافت کنید

 

یکی دیگر از ورزش های رزمی که میتوانید با موفقیت خوبی در خانه آن را تمرین کرده و یاد بگیرید، کاراته است

برای انجام تمرینات کاراته، لازم است که حتماً قبل از شروع جلسه، تمرینات کششی انجام داده و بدنتان را گرم کنید

بعد از این مرحله، لازم است مطمئن شوید که طرز ایستادن شما صحیح باشد

تمرینات کاراته، روی سه بخش تعادل، قدرت، و سرعت بنا میشود

موفقیت در کاراته به داشتن تعادل بالا، و قدرت و سرعت زیاد بستگی دارد و خیلی از تمرینات تقویت این موارد را میتوانید با دنبال کردن یک برنامه آموزشی مناسب، در خانه به خوبی انجام دهید

تمرینات رزمی را در خانه میتواند هم بدون ابزار و وسایل خاص انجام داد، و هم اینکه برای رسیدن به سطوح بالاتر، از ابزارهایی همانند آدمک تمرینی سیلیکونی یا چوبی، کیسه بوکس، نانچیکو، دستکش، زانوبند و ساعدبند، نانچیکو … استفاده کرد. این مسئله، بسته به ورزش مورد نظر، و میزان جدیت شما در تمرینات و یادگیری آن سبک رزمی خاص دارد.

اگر به ورزش های رزمی علاقمند هستید ولی یک مقدار در مورد شروع آن نگران هستید، مقاله هفت تصور اشتباه در مورد ورزش های رزمی را از دست ندهید.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

اگر میخواهید یک ورزش رزمی برای اعضاء خانواده یا خودتان انتخاب کنید، مقاله های انتخاب ورزش رزمی برای خانم ها یا بهترین ورزش رزمی برای کودکان یا بهترین ورزش رزمی برای کاهش وزن  میتواند برای شما مفید باشد.

و اگر هم به دنبال ورزش های رزمی سنگین تر و خشن تر هستید، مقاله های مرگبارترین سبک رزمی دنیا یا معرفی موی تای موی تای چیست میتواند برای شما مفید باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ / 0 دیدگاه / اروند طباطبایی

آیا تا به حال فیلم رزمی دیده اید؟ هیجان بعد از فیلم چقدر برایتان جذاب بود؟ آیا دوست داشتید که شما هم بتوانید آن حرکات را انجام دهید؟ چگونه میتوان هنری رزمی را بیاموزیم؟ با آموختن هنری رزمی زندگی شما تغییر میکند.

ولی قبل از وارد شدن به دنیای هنرهای رزمی ۷ نکته ی طلایی زیر را فراموش نکنید :

۱-    طرز فکر خود را نسبت به هنرهای رزمی تغییر دهید! هنر رزمی به شما فقط آموزش مبارزه ی جسمی نمیدهد! شما با آموختن هنری رزمی همزمان آموزش تفکر و تمرکز کردن را خواهید دید .

۲-    برای تبدیل شدن به یک هنرمند رزمی ماهر باید حتما در کلاسها شرکت کنید . فراگیری هنری رزمی گام به گام و همراه استاد باید باشد .این نکته را فراموش نکنید که هر مربی ممکن است سبک خود را داشته باشد . پس با توجه به سبکی که علاقه دارید مربی و باشگاه تان را انتخاب کنید .

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

۳-    طرز فکر خود را بار دیگر تغییر دهید!هنر رزمی شامل فنون مختلفی میشود که ممکن است بعضی از آنها برای شما جذاب باشند .پس برای ماهر شدن باید همه را فراگیرید اگر چه خوشتان نیاید!

 

۴-    چند هنر رزمی را امتحان کنید! تنها به نظر اطرافیان اکتفا نکنید.هنر مورد علاقه تان را برای چند روز هم که شده از نزدیک ببینید و تجربه کنید و بعد تصمیم برای حرفه ای شدن در آن هنر بگیرید!

۵-    پیشرفت در هنر رزمی منوط به تکرار و تمرین روزمره است .به چند فنی که آموخته اید اکتفا نکنید و آموزش فنون جدید را در دستور کار قرار دهید.تکرار و تمرین را فراموش نکنید!

۶-    صبور باشد !شاید تا ۶ ماه فن خاصی یاد نگیرید!همه ی حرفه ای ها دوران مبتدی هنری رزمی را گذرانده اند.پس صبور باشید و قدم به قدم با استاد خود همراه شوید تا شما را برای عبور از کلاس ابتدایی رزمی کمک کند .فراموش نکنید که استاد شدن در یک هنر رزمی سالها طول خواهد کشید .

۷-    فنون رزمی را مانند ربات یاد نگیرید! فنونی را که آموخته اید بصورت آزادانه استفاده کنید.آنرا گسترش بدهید و در برابر دوستانتان آنها را به نمایش بگذارید !

 

 منبع(+)

منبع:


In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript

خبر نامه متفاوت

مدیر ذهن، پایگاه تخصصی رزمی در کشور

اصفهان خیابان فلسطین،ساختمان نگین واحد7

مدیر ذهن پایگاه تخصصی هنرهای رزمی می‌باشد و زیر نظر افشین طباطبایی، مربی کهنه کار کاراته فعالیت می‌کند.
مدیر ذهن سایت مرجعی برای تمام پیشکسوتان، استادان، مربیان، هنرجویان و علاقه‌مندان به سبک‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی است. در این سایت مقاله، ویدیو کلیپ، فایل صوتی و کتاب‌های ورزشی و رزمی را مشاهده و تهیه کنید.

مدیر ذهن دارای انجمن تخصصی و پایگاهی برای معرفی باشگاه ها می‌باشد.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

در واقع با کیفیت بسیار بالا مبارزه کنید ، و نه فقط دست خود را بکشید ، و یک شریک زندگی را خاموش کنید – این یک علم واقعی است. تمرین ، آموزش با بهترین استادان و میل شخصی بسیار مهم است. چگونه یاد بگیریم که مبارزه کنیم ، و آیا انجام این کار در خانه امکان پذیر است؟

اولین چیزی که شخص باید درک کند این است که بدون تعیین هدف مناسب ، حرفه ای شدن در چنین موضوعی پیچیده به سادگی غیرممکن است.

روانشناسان توصیه می کنند که یک هدف واقعی و از همه مهمتر یک هدف مشخص را تعیین کنید. برای این منظور ، لازم است تا زمانی توصیف شود که فرد در یک فرم خاص هنرهای رزمی ، استاد شود ، چه اهدافی را دنبال می کند ، چه می خواهد به هدف خود برسد. دقیقاً بر روی این کارهاست که موفقیتهای آینده فرد در یک دعوا بستگی دارد ، زیرا بدون هدف او به طور تصادفی مانند تاریکی حرکت می کند.

چه قوانین آموزش دیگری در اینجا به چشم می خورد؟

بدون تئوری صالح و تمرین منظم ، یادگیری جنگیدن به سادگی غیرممکن است! مهم نیست که این یک دعوای عادی در خیابان است یا تکواندو. بنابراین ، شما باید یک معلم را به دقت انتخاب کنید: به ویژه افتخار افرادی با تجربه تدریس عالی و گذشته ورزشی هستند.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

روانشناسان توصیه می کنند که سریعاً روی انواع هنرهای رزمی اسپری نکنید. ابتدا باید اصول را بیاموزید و تنها پس از آن به سمت تکنیکهای پیچیده جنگی بروید.

مبارزه – روانشناسی ناب ، که در آن قوی ترین ، اما ماهرترین برنده ها نیست. مهم است که تفاوت های ظریف زیر را به خاطر بسپارید:

اغلب اتفاق می افتد که دانش به دست می آید ، یک زن و شوهر دعوا انجام می شود ، اما شخص هنوز از ترس ورود به رینگ و جنگ با رقبا می ترسد. روانشناسان این را عدم تمایل به از دست دادن ، افزایش بیش از حد نیروهای حریف نسبت می دهند. کسی که بالاتر و بزرگتر است ، همیشه قوی تر نیست ، زیرا اغلب حتی دختران حرفه ای قادر به ضربات ویرانگر به آمبیلی هستند که هرگز تحت آموزش قرار نگرفته است.

اگر به دلایلی شخص نتواند با معلم تمرین کند و ملاقات کند ، باید به طور مرتب از ویژگی های دیدگاه نبرد در سر خود حرکت کند و نبرد را با گلابی یا یک بالش معمولی در خانه انجام دهد. در این حالت ، مهارت ها از بین نمی روند و جنگنده دیگر از دعوا رو در رو با رقبا نمی ترسد.

چگونه تکنیک مبارزه را در خانه یاد بگیریم؟ شخصی معتقد است که این امر به سادگی غیرممکن است ، زیرا فردی بدون کمک مناسب متخصصان قادر به سرعت یافتن به مقدمات ابتدایی یک دعوا نیست. با این حال ، در خانه ، می توانید توانایی های خود را در این ورزش خشن افزایش دهید. چگونه این کار را انجام دهیم؟

دعواهای خانه و مدرسه تقریباً برابر با حرفه های حرفه ای است ، اما انواع مطالب آموزشی مکان معلم را در اینجا اشغال می کند. کتاب هایی در مورد بوکس ، فیلم در مورد دعوا ، آموزش مداوم با کیسه پانچینگ – همه اینها به تدریج نتیجه می گیرند.

البته شکست دادن یک حرفه ای با چنین دانش سطحی و غیرممکن غیرممکن خواهد بود ، اما برای یک دعوا خیابانی با مجاهدین ، u200bu200bاین مهارت ها کافی خواهد بود.

به گفته روانشناسان ، شما همیشه باید هدف نهایی آموزش خود را درک کنید. اگر فردی فقط بخواهد یاد بگیرد که چگونه در خیابان مبارزه کند ، پس تحصیلات طولانی در خانه برای او کافی است. اگر ما در مورد حرفه ای حرفه ای به یک شکل یا دیگری از مبارزات ورزشی صحبت کنیم ، امتناع از تحصیل با یک معلم خوب شکست خواهد خورد.

و البته ، قوانین آداب و معاشرت در بازار به بخش مهمی از آموزش تبدیل می شود. جنگنده آینده باید درک کند که هدف وی ضرب و شتم حریف به مرگ نیست. در حلقه رسم نیست که کسی که دروغ می گوید یا کسی که حوله سفید پرتاب می کند ، کتک بزند. در درگیری های خیابانی همه چیز بسیار سخت تر است و بیشتر صدمات شدید وارد می شوند اما این بدان معنی نیست که باید به هر قیمتی برای پیروزی تلاش کرد. احترام گذاشتن حتی شرورترین حریف هنر واقعی است.

بعضی اوقات میل به پیروزی رقبا را به فاجعه می رساند ، زیرا آنها حتی در هنگام خونریزی یک جنگنده دیگر متوقف نمی شوند. در یک درگیری خیابانی هیچ قانونی وجود ندارد ، بنابراین درگیر شدن در آن فقط در یک ضرورت شدید ضروری است. دعوا در حلقه ، حتی آماتور ، فواید بسیار بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت ، زیرا در اینجا شخص خطری برای زندگی خود ندارد. معمولاً ، از اصول رعایت نبردهای رزمی است که آموزش با معلمان خوب شروع می شود.

شما می توانید یک دعوا و همه تفاوتهای آن را در تمام زندگی یاد بگیرید. موج زدن بازوها یا چکش زدن مشت های شما کافی نیست. فرد باید روانشناسی رفتارهای طرف مقابل ، فیزیولوژی بدن و تواناییهای جسمی خود را درک کند. تنها در این صورت موفقیت در این هنر دشوار حاصل می شود.

الکسی ، مسکو

هر مرد دیر یا زود در زندگی خود به این نتیجه می رسد که بد نیست بدانید که چگونه خوب جنگید.

از یک طرف ، این مهارت به شما امکان می دهد تا خود را مورد اهانت قرار ندهید ، از طرف دیگر باعث محافظت از افراد نزدیک و عزیز خواهد شد. علاوه بر این ، شکی نیست که کسانی که قادر به ایستادن در مقابل خود هستند ، از افتخار و منافع خود دفاع می کنند ، از اقتدار در بین خود و از جذابیت بیشتر در نگاه نمایندگان نیمه زیبای بشریت برخوردارند.

اولین چیزی که برای همه کسانی که فکر می کنند به ذهن خطور می کند چگونه یاد بگیریم چگونه خوب بجنگیم  – ثبت نام در بخش ورزش. این انتخاب خوب است زیرا در بخش ورزش است که به صورت حرفه ای و صحیح به شما ضربه ای وارد می شود و به سنگ فرش کردن آن و رسیدن به کمال کمک می کند. همچنین می توانید یاد بگیرید که در حین دعوا وحشت نکنید ، از طرف مقابل خود نترسید تا از مشت های او خودداری کنید.

بهینه ترین حالت برای همه ورزش های رزمی برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند چگونه در مبارزه با اراذل و اوباش خیابانی مبارزه کنند ، کیک بوکس و بوکس هستند. علاوه بر توانایی اعتصاب صحیح و از دست ندادن اعتصاب های اعتصابی در این بخش ها ، می توانید علاوه بر زیبایی در قالب یک چهره ایده آل با عضلات توسعه یافته و مجسمه سازی بدست آورید.

عقیده ای وجود دارد که مبارزان خیابانی خوب از کسانی که درگیر بخش های مبارزه هستند ، بدست می آیند ، اما این عقیده بسیار بحث برانگیز است. از یک سو ، کسانی که درگیر کشتی هستند می توانند بدون هیچ عواقب خاصی برای خودشان در برابر اعتصابات قدرت مقاومت کنند ، اما از سوی دیگر بعید است که وی نتواند صدمه ای به مهاجم وارد کند. علاوه بر این ، این مبارزه بر روی دعوا های یک به یک متمرکز شده است ، در حالی که در خیابان می توانید همزمان با بسیاری از افراد متشکل از اراذل و اوباش حمله کنید. در چنین شرایطی کشتی گیر تنها می تواند همدردی کند.

مجبور به ناراحت شدن و دوستداران هنرهای رزمی عجیب و غریب. بیشتر تکنیک هایی که در کشور ما آموزش داده می شود به یادگیری ضربات مختلف و سکته مغزی الگویی می روند که اگرچه در نبردهای مرحله ای تماشایی به نظر می رسند ، اما در عمل بی اثر هستند.

اگر طرفدار اگزوتیسم شرقی هستید و در عین حال نگران این سوال هستید که چگونه یاد بگیرید چگونه در شرایط خیابانی به خوبی بجنگید ، ما به شما توصیه می کنیم تا تکواندو را انتخاب کنید. با این حال ، متأسفانه ، بخش های بسیار کمی در مورد این هنرهای رزمی وجود دارد و سطح آموزش در آنها مطلوب باقی می ماند.

اگر فکر می کنید آموزش در بخش بوکس یا کیک بوکسینگ برای شما مناسب نیست ، می توانید سعی کنید این کار را خودتان در خانه انجام دهید. این گزینه مزایای آن را دارد. از جمله آنها کم هزینه بودن آموزش ، یک برنامه رایگان و همچنین هر نوع دشواری سکته ها و تمرین های مورد مطالعه است. جنبه های منفی نیز وجود دارد. نکته اصلی عدم کنترل یک مربی باتجربه است. در صورت عدم درک کامل تکنیک های سکته مغزی مورد مطالعه ، خطر آن است که آنها را به طور نادرست حفظ کنید ، به این معنی که در یک موقعیت بحرانی قادر نخواهید بود که در مقابل مهاجمان به طور مؤثر مقاومت کنید.

قبل چگونه یاد بگیریم چگونه خوب بجنگیم  در خانه باید بدن خود را به شرایط خاصی برسانید. البته هیچ کس شما را از خرید فوری گلابی و دستکش در نزدیکترین فروشگاه کالاهای ورزشی منع نمی کند ، اما یک رویکرد مناسب تر در مراحل اولیه آموزش ، آموزش استقامت خود است. صبح دویدن را شروع کنید ، از استخر دیدن کنید ، طناب پرش کنید.

برای کسانی که تصمیم می گیرند چگونه در خانه بجنگند ، کتاب ها و فیلم ها می توانند کمک خوبی باشند ، که اخیراً در مقادیر باورنکردنی می توان یافت. بسیاری از این مواد را می توان در سراسر جهان در اینترنت یافت. تصمیم بگیرید که کدام رشته را می خواهید مطالعه کنید ، کتابچه راهنما را بارگیری کنید و آموزش را شروع کنید.

با نشان دادن مقدار کافی از پشتکار ، استقامت و تلاش ، می توانید از یک راه حل برای استخراج مجرمین به یک خیابان واقعی تبدیل شوید ، قادر به محافظت از خود و دیگران باشید.

در آخر ، چند فیلم آموزشی عالی تماشا کنید!

همه دیر یا زود به این فکر می کنند که چگونه باید در خیابان یا حتی در یک موسسه آموزشی ، خود را مراقبت کنند ، شاید این به دلیل تجربه ای از گذشته باشد. اغلب اوقات شرایطی وجود دارد که شما باید با مشت و یا محافظت از دختر محبوب خود در خیابان ، از ناموس خود دفاع کنید ، وقتی بچه های مست می خواهند کیف های دستی خود را بردارند یا بی رحمانه به اطراف خود فشار دهند ، به همین دلیل است که هر مرد باید حداقل یک هنر رزمی داشته باشد. البته ، شما نمی توانید کاندیدای مستر ورزش در بوکس تایلند شوید ، از آنجا که برای سلامتی خیلی خطرناک است ، کافی است یاد بگیرید که چگونه با دستان خود مشت های اصلی را بزنید.

محتوای مقاله:

یک دختر می تواند هر کاری انجام دهد ، او مانند مردان محدودیتی ندارد. شما می توانید با تمام قدرت در کشاله ران ، چه با پای خود و چه با زانو ، ضرب و شتم کنید – این ضربه هر مردی را “می کوبد” ، و این یک واقعیت است. یک زن نباید در هنگام دعوا تسلیم شود ، فقط در خطرناک ترین شرایط ، شما می توانید هر شیء ، حتی آجر ، حتی بطری را نیز بردارید و دشمن را در سر بزنید. در هر صورت ، در دادگاه راحت تر اثبات آنچه مورد آزار و اذیت قرار گرفتید آسان تر است. یكی از اصلی ترین وظایف زن در دعوا خاموش كردن حریف برای چند دقیقه است و این كار سختی نیست. به عنوان مثال ، اگر با تمام قدرت روی پاشنه خود قدم بگذارید ، به احتمال زیاد مرد با صدای بلند فریاد می زند و فریاد می زند و شما قادر خواهید بود فرار کنید.

یک زن می تواند خراشیده ، نیش بزند ، مو بکشد و غیره. اگر صورت یک دشمن را خراش دهید ، او برای مدت طولانی شوکه می شود ، زیرا تمام صورت او در خون خواهد بود. اگر دست حریف را نیش بزنید ، او رحمت خواهد کرد ، اگر تنها در نهایت این کار را انجام دادید. اما یک زن باید ثبات را به خاطر آورد ، شما باید روی پاهای خود محکم بایستید ، چگونه به این هدف برسید؟ ابتدا پاهای خود را گسترده تر ، نه تنها به طرفین ، بلکه به عقب و جلو نیز بکشید. ثانیاً ، سعی کنید دشمن و بدن او را اسیر کنید تا او نتواند پرتاب یا خفه کردن را انجام دهد.

قانون اصلی برای دختران: شرایطی ایجاد نکنید که ممکن است چنین مشکلاتی بوجود آید. یک مرد جوان می تواند شما را در یک تاکسی قرار دهد تا بتوانید به راحتی از ورودی عبور کنید و نیازی نیست که از حیاط های تاریک بروید. یا می توانید از یک پسر بخواهید که شما را همراهی کند ، و در عین حال خواهید فهمید که او چقدر مبارز خوب است (اما نباید این کار را بکنید ، بعید نیست که کسی به تنهایی بتواند پنج مخالف را “خنثی” کند).

هر نینجا دارای یک اراده قوی و نظم و انضباط خود است ، آنها هیچ وقت آموزش را از دست نمی دهند و اجازه نمی دهند که مربیان باشند ، و این اول باید در خود پیشرفت کنید. شما باید یک هفته تمرین را برنامه ریزی کنید تا هیچ شکاف و بهانه ای احمقانه به وجود نیاید. همچنین یک یادداشت A4 بخرید تا یادداشت ها را نگه دارید و چیز جدیدی را که یاد گرفته اید جشن بگیرید.

کتاب هایی درباره هنر ژاپنی بخرید ، درباره جهان بینی آنها بخوانید ، چگونه سامورایی ها و نینجا ها آموزش می بینند ، می توانید چیزهای جدید زیادی را یاد بگیرید ، به عنوان مثال ، که همه نمی توانند نینجا شوند. به کودکان آموزش داده می شود که ضربات را گول بزنند ، تحمل درد شدید کنند ، با ترس های خود روبرو شوند و مواردی از این دست ، بنابراین آموزش برای آنها دشوار نیست.

جای تعجب نیست که نینجا از ژاپنی به عنوان “جنگنده نامرئی” ترجمه می شود ، مسئله این است که نمی توان متوجه نینجا شد – او به شدت حمله می کند و بلافاصله پنهان می شود ، بنابراین آنها نخبه ترین سامورایی محسوب می شوند. دقیقاً مشخص نیست که چگونه آنها آموزش می بینند ، زیرا این اطلاعات طبقه بندی شده است. شما باید آموزش پرتاب چاقو و دستگاه های برش را داشته باشید ، قادر به انجام حملات زودگذر ، خیلی سریع دویدن ، بالاترین استقامت بدنی و غیره باشید. ژاپن نظرات کاملاً متفاوتی در مورد این زندگی دارد ، بنابراین برای ما هنر آنها کاملاً غیرقابل درک است.

هر مردی باید قادر به جنگ باشد ، البته نه به عنوان یک استاد ورزش ، اما همه باید حداقل برخی ترفندها را بدانند. یک موقعیت ناخوشایند ممکن است در هر زمان در خیابان بوجود بیاید ، برای مثال با یک دختر می روید و کسی سیگار می خواهد. در چنین شرایطی ، فوراً مشخص می شود که فرد پرخاشگر است و سیگار بهانه ای برای شروع دعوا و “یافتن” از روابط است.

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم

شما باید به تمرین بروید ، حداقل برای داشتن بدنی قوی به بدن سازی بپردازید. البته رفتن به صندلی تخته سنگی شما را به یک جنگنده با تجربه تبدیل نمی کند ، بلکه فقط عضلات خود را تقویت می کنید ، باید به کیک بوکس یا بوکس بروید. این در بوکس است ، و نه روی کاراته ، که شما توانایی طفره رفتن از چندین مشت ، تسکین سریع مشت ها ، حرکت صحیح و تحویل مشت های روشن به فک را خواهید داشت. همچنین در بوکس ، استقامت ، چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی را بسیار افزایش خواهید داد که در یک مبارزه بسیار مهم است. از همه مهمتر ، ترس شما از پرش یک ضربه یا اعتصاب ناپدید می شود ، که بسیار مهم است.

مبارزه برای افرادی که دارای عضلات آموزش دیده هستند ایده آل است ، زیرا آنها به شما یاد می دهند که چگونه باید جنگ کنید تا آخرین. شما سرعت ، انعطاف پذیری و چابکی بودن همه حرکات را آموزش خواهید داد و قادر خواهید بود برخی از ضربات مؤثر را برای جنگ خیابانی انتخاب کنید. این تقریباً همان کشتی است – جودو ، در آنجا نیازی به عضلات عظیم برای پرتاب ندارید ، زیرا این تکنیک برای همه بسیار ساده و قابل درک است.

خیلی ها به مد می روند و به سمت آیکیدو ، کونگ فو ، ووشو یا کاراته بی تماس می روند ، البته کسی دوست دارد در مقابل آینه بایستد و به یک حریف ساختگی اعتصاب کند ، اما این گزینه ای برای خیابان نیست. هر بوکسور در طول ماه تمرین به حریف می زند ، یاد می گیرد که اعتصاب کند ، دچار درد شود و عضلات بدن خود را تمرین کند ، در حالی که شما در مقابل آینه ایستاده اید و حرکات عجیب و غریب را تحت هدایت یک مربی انجام می دهید. اگر در خیابان یا حلقه با بوکسور روبرو شوید ، نمی توانید در مقابل او مقاومت کنید.

اگر می ترسید ، یک فرد عادی ذهنی و سالم هستید. همه از دعوا می ترسند ، زیرا می توانید صدمه دیده و چرا اگر همه چیز را با کلمات حل کنید ، به کسی صدمه بزنید؟ البته نه در همه شرایط ، زیرا افرادی هستند که خودشان به دنبال دلیلی برای جنگیدن هستند و هیچ بحثی باعث آرامش آنها نمی شود. خیلی ها به دلیل تجربیات بد مایل به جنگ نیستند ، برای مثال اگر در کودکی سعی کردید جنگ کنید اما مورد ضرب و شتم قرار گرفتید. با وجود این ، شما نمی توانید به کسی بگویید که بخاطر همین می ترسیدید که بجنگید ، زیرا شرمنده است که شکست را بپذیرید.

در این شرایط چه باید کرد؟ این ساده است – برای بوکس ثبت نام کنید ، در آنجا اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید ، به خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد ، از ترس از جنگ دست بردارید. لازم نیست که بلافاصله با یک حریف باتجربه اسپار بخواهید ، این منجر به صدمه می شود. بعد از تمرین اعتصاب به صورت جفت ، مربی حریف را انتخاب می کند که همان تجربه شما را داشته باشد.

در طی یک درگیری خیابانی ، همه چیز به تمایل شما به جنگ بستگی دارد ، اگر کیک بوکسینگ را انجام دهید و بخواهید ضرباتی را به یک شخص زنده وارد کنید که نمی داند چگونه یک بلوک را نگه دارد – عالی است ، بنابراین می توانید دشمن را در یک ضربه قرار دهید. اما هنوز هم باید مراقب باشید ، می توانید ضربه ای مهلک وارد کنید.

در کیک بوکسینگ ضربه های زیادی وجود دارد ، البته بسیاری از آنها از تکواندو گرفته شده اند. تمام بلوک ها ، ضربات ، ضربات و حرکات از این هنر رزمی گرفته شده است ، اما در کیک بوکسینگ نیز عناصر بوکس تایلندی وجود دارد ، بنابراین تکنیک اعتصاب پاها بسیار جدی است. ویژگی های لگد زدن چیست؟

طبق قانون پارتو ، در یک دوئل شما باید 80٪ عکس های با دستان خود را مشت کنید و فقط 20٪ با پای خود را. مشت چیست؟

این مقاله وبلاگ در مورد نحوه یادگیری نحوه مبارزه صحبت خواهد کرد. این یک چیز خوب است ، بنابراین پیش بروید.

آمادگی جسمانی

قبل از یادگیری دعوا ، باید آمادگی بدنی کسب کنید. پوسته های زیادی وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کنند. اگر فکر می کنید فعالیت بدنی عضلات را به بردگی می کشد و نمی توانید به سرعت حرکت کنید ، اشتباه می کنید. دوست دارید یا نه ، اما بدون قدرت بدنی ، موفق نخواهید شد. به عنوان مثال ، همان بروس لی ، به نظر می رسید او کوچک ، نازک است و یک احمق وجود دارد – خدا همه را نکند. و همه از چی؟ بله ، از این واقعیت که خود را پس انداز نکرد و مرتباً آموزش می دید. و چه سرعتی بود! بنابراین ، حتی به هرگونه بردگی فکر نکنید – همه چیز خوب خواهد بود.

ما به قدرت احتیاج داریم و البته اگر شما کوچک باشید ، پس ما نیز به توده احتیاج داریم. چه چیزی می تواند به ما قدرت و توده دهد؟

چگونه یاد بگیریم بدون ورزش بجنگیم؟ بله ، در اصل ، این امکان پذیر است ، اما تنها اگر نیرویی نباشد ، به احتمال زیاد شما را از دست می دهید.

خوب ، بگذارید کمی به این ورزش ها نگاهی بیندازیم.

پاورلیفتینگ ورزشی است که به خوبی توسعه می یابد و همچنین با انجام رویداد می توانید به راحتی وزن خود را افزایش دهید. Eventing یک چمباتمه با هالتر ، نیمکت نشسته و همچنین بن بست است.

البته پاورلیفتینگ خنک است اما همه افراد فرصت رفتن به ورزشگاه را ندارند و هر سالن ورزشی آن را ندارد و در این حالت وزنه ها ، میله ها و میله های افقی به کمک ما می آیند.

Kettlebell یک پوسته نسبتاً مقرون به صرفه است ، و اگر قبلاً آن را تهیه کرده اید ، این بسیار خوب است. وزنه ها را هم در آپارتمان و هم در خیابان می توانید تمرین کنید ، تنها در صورت نداشتن آنها ، یعنی دو گزینه برای خرید وجود دارد. شما می توانید وزنهای جدید بخرید ، یا می توانید از طریق گاراژها عبور کرده و از آن بپرسید – شاید کسی دراز کشیده باشد و ارزان بخرد. Kettlebells کاملاً قدرت ایجاد می کند ، اما به دست آوردن توده با آنها مشکل ساز است.

در نوار افقی و میله های ناهموار ، همچنین وزن گیری بسیار دشوار است ، اما ، با این وجود ، ممکن است. در حین تمرین بر روی نوار افقی و میله های ناهموار ، جرم به آرامی افزایش می یابد ، اما ، با این وجود ، استقامت وجود دارد و به تدریج قدرت افزایش می یابد. اگر از فرم وزنه برداری استفاده کنیم ، به طور کلی این فوق العاده است – قدرت تضمین شده و رشد انبوه سریعتر خواهد بود.

در هنگام ورزش ، تغذیه را فراموش نکنید ، زیرا بدون داشتن یک تغذیه خوب و تقویت شده ، هیچ کاری مؤثر نخواهد بود. اگرچه نه ، قدرت رشد خواهد کرد ، اما منتظر توده ها نباشید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه مبارزه کنید ، اما نمی دانید چه کاری انجام دهید ، گزینه های مختلفی دارید. می توانید آموزش را در خانه شروع کنید ، معلم پیدا کنید یا در یک بخش ثبت نام کنید. من فکر می کنم پیدا کردن معلمی که فقط به شما آموزش می دهد کاری دشوار است و گران است ، بنابراین ما بخش و آموزش خانه را ترک خواهیم کرد.

شما می توانید یاد بگیرید که در بوکس یا در بوکس تایلند بجنگید و بقیه هم مناسب شما نیست. چرا به سختی مناسب است؟ بنابراین شما این سؤال را میپرسید – “چگونه یاد بگیریم مبارزه کنیم؟”. چرا به این نیاز دارید؟ به احتمال زیاد ، تا بتوانید از خود و عزیزانتان محافظت کنید ، تا اطمینان بیشتری داشته باشید. به طور کلی ، تقریباً صحبت کردن ، شما در حال آماده شدن برای نبرد در خیابان هستید و بوکسینگ برای این کار بهترین است. حتی بوکس تایلندی مانند بوکس معمولی کار نمی کند ، زیرا در بوکس تایلندی ضربات وجود دارد ، اما یک ضربه اشتباه ، و شما روی زمین دراز می کشید. این برای من نیست که به شما بگویم اگر در یک درگیری خیابانی به زمین بیفتید چه اتفاقی خواهد افتاد. اگرچه ، شما می توانید بوکس تایلندی را یاد بگیرید ، اما در خیابان برای کار با دست ها هستید. در مورد بوکس تایلند ، من در مورد بوکس معمولی ، یعنی ضربات آرنج ، برخی از مزایای آن وجود دارد که می تواند آسیب بزرگی به همراه داشته باشد. دعواهای خیابانی اغلب از فاصله کوتاهی شروع می شود ، و در اینجا آرنج ها به درد می خورند.

یعنی اگر نمی دانید چگونه خوب بجنگید ، پس باید برای یک بخش ثبت نام کنید یا به صورت خود مطالعه کنید.

نحوه یادگیری دعوا در خانه

“چگونه یاد بگیریم که در خانه دعوا کنیم” یک سؤال متداول است ، زیرا همه نمی توانند به یک دلیل یا دیگری در همان بخش شرکت کنند. شاید فردی وقت نداشته باشد ، شاید پول داشته باشد یا شاید چنین بخش هایی در شهر یا روستا وجود نداشته باشد.

بنابراین – چگونه یاد بگیریم که چگونه تنها در خانه بجنگیم؟ من قبلاً در مورد آمادگی جسمانی صحبت کرده ام ، و این کاری است که بدون آن نمی توانید انجام دهید. اگر ابتدایی ترین – میله ها و نوار افقی وجود ندارد ، می توانید خود را بر روی همان درخت بکشید ، با کیسه ای پر از شن و غیره کار کنید. من این را خواهم گفت – اگر میل وجود داشته باشد ، دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

اگر در این بخش تجهیزات و شرکای گنجشک وجود داشته باشد ، ممکن است در حین کلاس در خانه ، مشکلاتی بوجود بیاید. در مرحله اول ، شما باید یک شخص متفکر را پیدا کنید که تبدیل به شریک زندگی شما شود.

به طور کلی چیزهای زیادی از تجهیزات لازم است ، اما شما می توانید با کمترین برهنه این کار را انجام دهید. حداقل این دستکش بوکس و یک کیسه مشت زدن است.

چگونه یاد بگیریم که در خانه بجنگیم – از کجا شروع کنیم؟ خوب ، آمادگی جسمانی – به خودی خود ، اما به موازات آمادگی جسمی ، یاد خواهیم گرفت که مبارزه کنیم.

ما نیاز به توسعه و افزایش داریم:

برای سرعت ضربه ، با کار با دمبل ها ، یعنی بوکس سایه ، به شما کمک می کند. دمبل های کیلویی را می گیریم و یک دور ده دقیقه ای را در صبح و عصر می گذرانیم.

برای صحت اعتصاب مورد نیاز ما. در پنجه بوکس نیز می توانید تکنیک ضربه را آموزش دهید. اگر قصد ندارید با پاهای خود روی پاهای خود کار کنید ، می توانید پا خم شوید که برای تمرین دقیق و سرعت ضربه ایده آل است.

ما قدرت ضربه را روی کیسه بوکس توسعه می دهیم. اگر فرصت خرید ندارید ، می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

برای تکنیک اعتصاب ، از بوکس سایه ، پنجه و ماکیوارا استفاده می کنیم. در ماکیوارا و همچنین روی پنجه ها ، نمی توان با تمام توان کار کرد – برای استحکام باید یک کیف داشته باشیم. هنگامی که با ماکووا کار می کنید ، فقط باید ضربه را حس کنید ، و نیروی ضربه به خودی خود بستگی به استحکام ماکوکارا خواهد داشت. هنگام کار روی پنجه ها باید روی سرعت و دقت توجه کنید.

برای انجام یک واکنش خوب ، بهتر است از تنیس روی میز استفاده کنید. همچنین می توانید از یک وسیله ساده استفاده کنید. یک کلاه بیس بال می گیریم و آن را به عقب مستقر می کنیم. سپس یک توپ را برای تنیس می گیریم و یک باند الاستیک را به آن می چسبانیم. طول الاستیک از توپ تا درپوش نباید از بازوها بیشتر باشد. الاستیک را به درپوش می چسبانیم و به توپ ضربه می زنیم. خوب ، برای مبتدیان ، سعی کنید روی آن کار کنید …

به طور کلی ، اکنون شما می دانید که چگونه می توانید در خانه بجنگید اما در مورد اسپار فراموش کردیم.

در طول گشت و گذار ، ما تمام خصوصیات فوق را بررسی می کنیم ، آنچه را که هنوز “خام” است تجزیه و تحلیل کرده و تصحیح می کنیم. توصیه می شود بیشتر اوقات اسپارینگ را انجام دهید ، زیرا هرچه بیشتر اوقات اسپارینگ انجام شود ، ترس کمتری وجود دارد که فقط تداخل دارد و تکنیک بهتر است.

من می خواهم در مورد یک نکته صحبت کنم ، یعنی در مورد فشردن هنگام زدن ضربه. این رفلکس در هنگام نبرد بسیار دخالت می کند ، زیرا وقتی چشمان خود را می بندیم کنترل اوضاع را از دست می دهیم و در آن لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. بنابراین ، ما باید از این رفلکس خلاص شویم ، هرچند ، به احتمال زیاد ، در خیابان برای شما مفید نخواهد بود ، زیرا شما باید اولین کسی باشید که به محض احساس اینکه پرونده “بوی سرخ شده” می شود اعتصاب می کنید.

برای رهایی از این مسئله ، شریک زندگی شما باید ضربات نوری به صورت شما وارد کند و در این زمان باید سعی کنید بازتاب خود را مهار کنید. می توانید از روش دیگری نیز استفاده کنید. ما عینک هایی را می پوشانیم که کاملاً مناسب در برابر پوست باشد و از طریق جنگل یا در طول کاشت بچرخد تا شاخه ها در صورت شلاق بزنند (البته زیاد نیستند).

چگونه یاد بگیریم که در خانه ، با حداقل تجهیزات ، دعوا کنیم؟

هر کدام حداقل است و بنابراین ، شما باید با آنچه دارید کار کنید. به عنوان مثال ، در حال حاضر من هر آنچه را که لازم دارم هستم ، اما متأسفانه کیفی ندارم که در آن قرار داشته باشم ، بنابراین به دنبال اتاق می گردم که بتوانید یک گلابی را علامت گذاری کنید. گلابی ها واقعاً از دست رفته اند – بهتر است پنجه نباشد. اگرچه ، من نمی خواهم این پوسته را فدا کنم …

اگر دستکش وجود نداشته باشد ، می توانید بدون دستکش اسپار را انجام دهید ، اما پیدا کردن چنین شریک زندگی دشوار است. استفاده از دستکش بدون دستکش حتی بهتر از اسپار زدن با دستکش است ، اما شما فقط نیاز دارید که آنها را هفته ای یک بار انجام دهید و به وضعیت آن نگاه کنید.

چه مشت هایی برای مطالعه است

اگر به این سؤال علاقه دارید – “چگونه یاد بگیریم در خانه دعوا کنیم؟” ، پس مطمئناً می خواهید بدانید که چه نوع مشت هایی برای مطالعه نیاز دارید ، زیرا دست زدن به صورت تصادفی گزینه ای نیست.

اول از همه ، شما باید روی قفسه کار کنید. من واقعا قفسه مورد استفاده در بوکس تایلندی را دوست دارم. در این موضع ، مشت ها در معابد هستند و آرنج ها از طرفین محافظت می کنند. پس از مطالعه قفسه ، شما باید روی حرکت کار کنید.

سپس می توانید شروع به مطالعه سکته های مغزی کنید ، و مهمترین سکته ها ضربات مستقیم هستند. بعد از صاف کردن ، باید تأثیرات جانبی را مطالعه کنید. علاوه بر این ، می توانید به اعتصابات آرنج توجه کنید.

ابتدا می توانید یکبار بازدید مستقیم را یاد بگیرید و تکنیک خوبی بسازید و برای این کار از بوکس سایه استفاده کنید. بعلاوه ، به عنوان مثال ، ما در حال کار بر روی ترکیب “خط چپ – راست” هستیم. سپس این ضربات را به صورت موازی روی پنجه و گلابی تمرین می کنیم. بنابراین با همه ضربات.

پس از همکاری با شریک زندگی خود ، بنشینید و در مورد دعوا بحث کنید. شریک زندگی در مورد اشتباهات شما ، و شما در مورد او ، به شما خواهد گفت و بر این اساس ، این خطاها باید برطرف شوند.

اعتصاب های مستقیم ، جانبی و آرنج از نظر من جدی ترین سکته هایی است که می توان در خیابان استفاده کرد ، اما هنوز هم سکته های زیادی وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

دامنه ها و شیرجه ها

بدون واکنش خوب ، هیچ تعبیری از تعصب و غواصی نخواهد بود ، بنابراین در مورد ایجاد یک واکنش خوب فراموش نکنید. شما می توانید به طور مستقیم روی دامنه ها و شیرجه ها کار کنید ، یا فقط می توانید دعوا ترتیب دهید ، و دیر یا زود ، همه اینها به خودی خود خواهد رسید.

در خیابان ، دامنه ها و شیرجه ها نیز می توانند بسیار به شما کمک کنند ، گرچه من تکرار می کنم ، به محض این که بوی سرخ شده بوی آن می خورد ، به آن ضربه بزنید. اگر حمله را شروع کردید ، پس باید آن را به پایان برسانید ، و غالباً ، یک ضربه نمی تواند انجام دهد ، اما ، با این وجود ، پایان حمله باید نشانگر پایان نبرد باشد.

ممکن است این باشد که حریف ابتدا حمله کند ، همه چیز در زندگی اتفاق می افتد و در این حالت شیرجه ها و انحرافات به ما کمک می کند. به دلایل واضح ، در خیابانها نمی توانید بیش از یک شیب انجام دهید.

به عنوان مثال ، دشمن ضربه می زند ، شما گول می زنید و به یک ضد حمله می روید.

خوب ، به طور کلی ، این همه چیز است ، حالا شما می دانید که چگونه یاد بگیرید چگونه به تنهایی در خانه بجنگید. اگر سؤال یا نظر دارید – در نظرات بنویسید.

چگونه مشت بزنیم

خوب ، اکنون می توانید در مورد نحوه پر کردن مشت های خود صحبت کنید. اول از همه ، به خود بگویید که چرا به آن احتیاج دارید. به طور کلی ، هیچ مشکلی در این امر وجود ندارد ، و پر کردن مشت ها نه تنها استخوان ها را تقویت می کند ، بلکه آنها را “آهن” می کند.

می توانید مشت های خود را در برابر هر سطح سخت پر کنید. این می تواند پشته ای از روزنامه ها روی دیوار ، ماکیوارا ، چوب باشد.

قبل از شروع به پر کردن مشت های خود ، باید استخوان ها را تقویت کنید ، و در این کار به فشارهای داخل مشت کمک می کنیم. نیازی نیست بلافاصله با فشار کامل به سطح برخورد کنید ، اما نیروی ضربه باید به تدریج افزایش یابد.

محتوای مقاله:
برای موفقیت در هر شغلی ، باید تلاش زیادی کنید. فرد با انتخاب مسیر زندگی خود ، باید دائماً یاد بگیرد و تجربه کسب کند. متأسفانه ، زندگی چندان ساده نیست و غالباً باید برای سعادت خود جنگید. مطمئناً هر مردی می خواهد بداند چگونه چگونه در خانه بجنگد. این همان گفتگو امروز خواهد بود.

هرکسی که می خواهد بداند چگونه چگونه در خانه بجنگد ، باید با ساده ترین کار – آمادگی جسمی – شروع کند. ابتدا باید بدن خود را مرتب کنید. موافق باشید ، بدون آمادگی بدنی کافی ، دشوار است که روی موفقیت در یک مبارزه حساب کنید. علاوه بر این ، باید به کشش توجه زیادی شود.

با این حال ، یک قدرت اغلب کافی نیست ، شما باید به اندازه کافی سخت گیر باشید. برای توسعه پارامترهای بدنی ، شما باید نوسان خود را شروع کنید و در خانه دمبل های کافی وجود خواهد داشت. اگر علاوه بر آنها هالتر داشته باشید ، می توانید خیلی سریعتر پیشرفت کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که کلاس های شما باید منظم باشد یا نباید روی موفقیت حساب کنید.

ترس یک احساس طبیعی برای هر موجود زنده است که باعث زنده ماندن افراد می شود. هر ، حتی مشهورترین جنگنده ترس از جنگ دارد ، زیرا خلاص شدن از شر این احساس غیرممکن است ، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه آن را کنترل کنید. برای انجام این کار ، شما باید به توانایی های خود اطمینان داشته باشید ، که این تنها به لطف آموزش های منظم امکان پذیر است.

در آن لحظه ، وقتی احساس می کنید که نیروی ضربه و تکنیک آن در سطح بالایی قرار دارد و کنترل بدن بسیار آسان است ، در این صورت اعتماد به نفس بسیار خوبی خواهید داشت. با این حال ، ترس همچنان باقی خواهد ماند ، اما شما می توانید آن را کنترل کنید و مانعی جدی برای شما نخواهد بود. اگر می خواهید بدانید که چگونه در خانه مبارزه کنید ، پس از آن کوچک شروع کنید و مرتباً بهبود پیدا کنید. به یاد داشته باشید ، فقط کلاسهای منظم می توانند نتیجه بگیرند.

از طرف ما ، ما می توانیم چندین توصیه در مورد چگونگی یادگیری برای نگه داشتن احساس ترس را تحت کنترل خود ارائه دهیم:

اگر می خواهید بدانید که چگونه در خانه می جنگید ، پس انجام این کار خیلی ساده نیست ، زیرا مجبورید با یکی برخورد کنید. بدون اسپار کردن منظم ، پیشرفت چشمگیر بسیار دشوار است. می توانید دروس هنرهای رزمی فیلم را یاد بگیرید و حتی یک گلابی بخرید. با این وجود ، این امکان را برای آماده سازی کامل برای مبارزه فراهم نمی کند.

نوع هنرهای رزمی را که دوست دارید بهتر انتخاب کنید و یادگیری آن را شروع کنید. با این وجود ، نمی توان مهارت های رزمی را با استفاده از کتاب یا حتی دروس فیلمبرداری تسلط بخشید. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما نباید کاری انجام دهید. در هر صورت ، شما در تسلط بر برخی از فنون دفاع از خود موفق خواهید شد. ما همچنین توصیه می کنیم که تنها در خانه کار نکنید بلکه در کنار دوستان باشید.

نحوه یادگیری دعوا و پیروزی در یک نبرد:

چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم
چگونه در خانه هنر های رزمی یاد بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *