چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم
چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم

وقتی پوست در معرض تابش پرتو های آفتاب قرار بگیرد، تولید سلول‌ هایی به نام «ملانوسیت» افزایش می‌ یابد. این امر موجب افزایش ملانین در پوست می‌ شود. نتیجه ‌ی این اتفاق ایجاد لکه‌ هایی بر روی پوست بوده که با عنوان‌ هایی چون لکه های قهوه ای یا لکه‌ های پیری، لکه‌ های تیره، لکه ‌های آفتاب‌ سوختگی و لکه ‌های کبدی شناخته می ‌شوند. برای از بین بردن این لکه ها می توان از لوازم آرایشی مختلف موجود در بازار استفاده کرد که ممکن است عوارض جانبی زیادی برای پوست داشته باشند. همچنین برای از بین بردن این لکه ها خودتان می توانید در خانه یک لکه گیر طبیعی بسازید. در ادامه با وب سایت فن تریکس همراه باشید تا طرز تهیه ی این کانسیلر و هایلایتر را بیاموزید.

مواد لازم برای تهیه ی کانسیلر طبیعی و خانگی:

– دو قاشق چای خوری روغن درخت شی– دو قاشق چای خوری فندق افسون گر– دو قاشق چای خوری روغن ارقان و یا روغن جوجوبا– نصف قاشق چای خوری واکس امولسیونی گیاهی– یک قاشق غذا خوری ژل آلوورا

مواد لازم برای ایجاد رنگ و سایه ی دلخواه:

چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم

– نصف قاشق چای خوری رس کائولینیت یا یک نوع رس ریز دیگر– دو قاشق غذاخوری پودر اکسید روی (غیر نانو)– یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری پودر طبیعی کاکائو

اگر نمی خواهید این کانسیلر خانگی را خودتان درست کرده و می خواهید از یک لوسیون آماده استفاده کنید، می توانید از یک لوسیون کاملاً طبیعی و ضد جوش به عنوان مبنا استفاده کرده و رنگ و مواد معدنی را برای حصول رنگ دلخواه به آن اضافه کنید.

در این صورت به جای استفاده از مواد لازم برای تهیه لوسیون، از سه قاشق غذاخوری لوسیون آماده استفاده کنید.

چگونه یک سایه صورت طبیعی درست کنیم؟

اگر از لوسیون آماده استفاده می کنید، همه ی پودر های دیگر را به لوسیون اضافه کرده و مخلوط کنید تا رنگ و چسبندگی مناسب حاصل شود.

اگر قصد دارید کانسیلر را خودتان درست کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- روغن درخت شی، روغن ارقان و واکس امولسیونی را در یک ماهی تابه بریزید تا ذوب شده و ترکیب شوند.

2- ژل آلوورا و فندق را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید؛ تا یک ترکیب نرم و یک دست ایجاد شود.

3- شعله را خاموش کنید.

4- اکسید روی و رس را به مواد اضافه کنید.

5- پودر کاکائو را کم کم اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید؛ تا به رنگ دلخواهتان برسد. دقت داشته باشید که سایه صورت باید روشن تر از پوست صورتتان باشد، تا وقتی آن را روی پوست می کشید، کمی رنگ صورتتان را روشن تر کرده و لکه ها را از بین ببرد. اگر مخلوط کانسیلر را بیش از حد تیره کنید، لکه های تیره رنگی روی پوست صورتتان باقی خواهد گذاشت.

6- حدود 1 تا 2 دقیقه منتظر بمانید تا ترکیب سرد شود. سپس مقدار کمی از کانسیلر را روی پیشانی یا بازوی دستتان زده تا رنگ و پوشش آن را تست کنید. همچنین مطمئن شوید که رنگ مناسب پوستتان را آماده کرده اید و پوشش دلخواهتان را دارد.

7- ترکیب کانسیلر را درون یک ظرف ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

تذکرات مهم:

اضافه کردن پودر اکسید روی بیشتر، باعث ضخیم تر شدن پوشش می شود. با استفاده ی کمتر از اکسید روی، پوشش نازک تر شده و برای های لایت کردن صورت بسیار مناسب است. برای لکه های تیره تر صورت، به اضافه کردن مقدار زیادی اکسید روی نیازی نبوده و باید پودر کاکائوی بیشتری اضافه کنید. برای از بین بردن لکه های پوستتان، یک پودر معدنی به رنگ پوست صورتتان می تواند به این ترکیب اضافه شود.

های لایت کردن:

از این ترکیب می توان برای ایجاد های لایت روی صورت نیز استفاده کرد. در این روش، با استفاده از این ترکیب روی پوست صورت، اجزای صورت برجسته تر خواهند شد و در نتیجه به زیبایی بیشتر صورت شما کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان برای اطلاع از “تهیه لوسیون مرطوب کننده و خنک کننده تابستانه” به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>>طرز تهیه لوسیون مرطوب کننده و خنک کننده تابستانه <<<

فقط با آموزش و یادگیری می تونیم آینده رو بسازیم.

پس اگه مطلب مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت نظرات با دوستان خودتون در میون بذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

بدید من میام میبرم انگار اون حوون بیزبون چیکارتون داره…

من پدرم خیلی بهم غر میزنه مادرم اصلا پشتم نیست همش سر غذا سر…

سلام ببخشید میشه نمونه گل و گلدون تکمیل شده رو بزارید…

خیلی بد بود…

الکی نگو چه ربط داره به نظر من املاح درون اب تموم شده و اب ف…

آشنایی و ارتباط با فن تریکس | تبلیغات در فن تریکس | سلب مسئولیت

فن تریکس در شبکه های اجتماعی


https://fantricks.com/wp-content/uploads/2019/02/پادکست-فن-تریکس-پاکسازی-رادیاتور-بخاری-ماشین.mp3Downloads-icon

روزنه آنلاین » سلامت پوست، مو و زیبایی » طرز تهیه هایلایتر خانگی به خوبی هایلایتر های گران موجود در بازار

سلام دوستان خوبم امیدوارم خوب و خوش باشید امروز میخواهم یاد بدهم که چطوری هایلایتر درست کنید اگر میخواهید یاد بگیرید تا آخر این پست با ما همراه شوید.برای درست کردن هایلایتر به مقداری پودر بچه یا  اگر ندارید پودر فیکس هم مشکلی ندارد ژل آلوئه ورا و مقداری گلیسیرین و از هرنوع هایلایترهای پودری که دارید حالا اگر سایه است یا هرچی که حالت پودری دارند و ظرفی که بتوان در آن هایلاتیر را نگهداری کرد نیاز داریم

از پودر بچه مقداری در ظرف بریزید فقط تنفس نکنید که خوب نیست بعد از هایلایترهایی که دارید با برس هایی که ابرو را شانه میکنید فقط خیلی آهسته بتراشید که خراب نشوند توی ظرف حالا هرچقدر رنگ ها متنوع باشند هایلایترهاتون بهتر می شوند اگر رنگ های مختلف ندارید از همونی که  دارید استفاده کنید مشکلی ندارد وقتی از همه هایلایترهای براق و سایه های براق که رنگ و حالت هایلایتر دارد استفاده کردم خوب هم زده بعد از ژل آلوئه ورا دو قاشق چای خوری و یک قاشق چای خوری هم گلیسیرین ریخته خوب  مخلوط کرده تا شکل یکدست و ژلی بدست بیاید بعد در ظرف ریخته هایلاتیر آماده است همین

این هایلایتر فوق العاده عالی و بی نظیر  است حالا امتحان کنید ببینید چون این هایلایترها حالت ژلی و آبکی دارند و خشک و پودری نیستند با دست بزنید امیدوارم از این آموزش استفاده کنید باز هم از این آموزش های جدید خواهیم داشت

بیشتر هایلایترها را روی استخوان بالا گونه ها و سر بینی استفاده می شود بسیار عالی است من که خیلی راضیم با یک مبلغ کم میتوانید هایلایترهای بخوبی هایلایترهای گران که در بیرون می فروشند درست کنیدچگونه در خانه هایلایتر درست کنیم

وقتی آرایش میکنید می بینید که در قسمتی از صورتتان  بعد از کرم پودر زدن تکه تکه حالت پوسته پیدا میکند حالا فکر کنید این اتفاق افتاده و شما میخواهید به مهمانی بروید یا در مهمانی هستید می خواهم به شما یاد بدهم که  چطوری میتوایند موقتی به چشم بهتر بیاید بهترین کارها این است که یک  اسپری فیکس هر مارکی که باشد استفاده کنید با برس هایی که سرش کم پشت تر و پایین پرپشت هرچقدر به بالا می روید سر برس کم پشت تر می شود یا هر نوع برس که برای پودر ها استفاده کنید هم می شود ولی برای این کار برسی که توضیح دادم بهتر است روی این اسپری کرده و آهسته روی قسمت هایی که پوسته پوسته شده به حالت ضربه به طرف پایین بزنید با این کار خیلی بهتر می شود این مشکل بیشتر در دو طرف چانه و پیشانی می شود البته نمالید فقط ضربه بزنید ناپدید که نمی شود ولی تا حد زیادی کمک میکند که پوست آبرسانی شده و این حالت کاهش پیدا کند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

در این ویدیو با لوازم آرایش هایی که تو خونه داری می تونید به راحتی برای خودتون هایلایتر درست کنید

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

در این ویدیو با لوازم آرایش هایی که تو خونه داری می تونید به راحتی برای خودتون هایلایتر درست کنید

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

این روزها استفاده از هایلایتر برای ایجاد درخشش روی پوست طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است! آیا می دانید چگونه می توان بدون استفاده از هایلایتر پوست صورت را هایلایت و درخشان کرد؟

اگر در بین لوازم آرایشی خود چیزی با عنوان هایلایتر ندارید اما دوست دارید پوستتان در قسمت های مختلفی مانند استخوان گونه، بالای ابرو، روی لب و … درخشش خیره کننده ای داشته باشد می توانید از مواردی که در این قسمت از زیبامون دات کام به آن ها اشاره می کنیم استفاده کنید و پوست صورت خود را به زیبایی هایلایت نمایید. با ما همراه باشید.

آرایش صورت – منتخب انواع هایلایتر صورت 2017

 

ازا نواع سایه چشم پودری یا کرمی که حالت شاین ( اکلیلی ) دارند در رنگ های شامپاینی، هلویی و طلایی را می توانید به عنوان یک جایگزین مناسب برای هایلایتر استفاده کنید. مقدار کمی از این سایه های درخشان و پر زرق و برق را روی گونه ها، گوشه داخلی چشم، استخوان زیر ابرو … بزنید و از این طریق درخشش فوق العاده ای را برای پوست خود ایجاد نمایید. چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم

 

 

اگر از لوازم آرایش پودری و مایع بیشتر از لوازم آرایش پودری استفاده می کنید می توانید از مقدار کمی وازلین برای ایجاد درخشش روی پوست خود استفاده کنید و از این طریق زیبایی پوست خود را بیشتر و بهتر نمایید. وازلین یکی از جایگزین های مناسب و خوب به جای هایلایتر خواهد بود!

 

 

اگر هایلایتر در دسترس ندارید می توانید از برق لب برای ایجاد درخشش روی گونه ها استفاده کنید. برق لب حالت براق و مرطوب بر روی پوست ایجاد کرده و می تواند جایگزین خوبی برای هایلایتر باشد. برای استفاده از این روش ابتدا مقدار کمی از برق لب را روی انگشت خود زده و سپس آن را به آرامی از مرکز گونه به سمت بالا بکشید.

آموزش ترفند هایلایت صورت در 30 ثانیه

 

 

اگر کانسیلری دارید که تقریبا سه درجه از رنگ پوستتان روشن تر است می توانید از آن به عنوان هایلایتر استفاده نمایید. این بار این کانسیلر را روی استخوان گونه بزنید و آن را کم محو کنید! به سادگی درخشش و برجستگی زیبایی روی استخوان گونه ایجاد خواهد شد. 

 

 

همانطور که از رژلب قرمز و صورتی می توانید به عنوان رژگونه استفاده کنید از رژلب هایی با رنگ ملایم و شاین دار می توانید به عنوان هایلایتر استفاده نمایید. این رژلب پر زرق و برق را روی قسمت های مختلف صورت خود بزنید و از درخشش آن لذت ببرید!

نکات آرایشی – هایلایتر را به کدام قسمتهای صورت بزنیم؟

 

 

برای ایجاد ظاهری پر زرق و برق و درخشان برای پوست خود می توانید از اکلیل های ریز و درخشان که مخصوص پوست هستند استفاده کنید. برای استفاده از این روش تنها کافیست مقدار کمی وازلین روی استخوان گونه بزنید و سپس با انگشت مقداری اکلیل ریز روی استخوان گونه بکشید. به همین سادگی آرایشتان پر زرق و برق و زیبا خواهد شد. دقت داشته باشید که از مقدار کمی اکلیل استفاده کنید تا هایلایت صورت حالتی طبیعی داشته باشد.

 

 

کانتورینگ – گریم صورت بر اساس مدل چهره

رست کردن هایلایتر خوشگل و براق در خانه

رست کردن هایلایتر خوشگل و براق در خانه

چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم
چگونه در خانه هایلایتر درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *