مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

 
helpkade
مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر
مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

این نوع از مشاوره اختصاص به دانش آموزان مدارس و دانشجویان دارد. که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان ، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی ، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه و یا هر مساله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد. رفع این نوع مسائل یا مشکلات به عهده مشاوران تحصیلی است.

در این مقاله سعی شده است ده مرکز مشاوره تحصیلی برتر دانشجویی معرفی گردد البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

آدرس: تهران – ستارخان – باقرخان

تلفن ثابت : ۰۲۱-۴۴۳۸۷۶۷۴

زمینه فعالیت : مشاوره درسی،برنامه ریزی،آزمون

آدرس : تهران – سعادت آباد – میدان سرو

 تلفن: ۲۲۰۰۰۴۱۰-۰۲۱

زمینه فعالیت : مشاوره تحصیلی

آدرس : شریعتی – ابتدای میرداماد

تلفن ثابت : ۰۲۱-۲۲۷۳۹۵۹۱

زمینه فعالیت : روانشناسی کودک ، مشاوره تحصیلی

آدرس : خیابان مطهری – خیابان میرزای شیرازی – کوچه عرفان – شماره ۹ – واحد ۹

تلفن ثابت : ۰۲۱-۸۸۷۰۱۵۵۷

زمینه فعالیت : مشاوره،مشاوره خانوادگی تحصیلی اختلالات رفتاری، ازبین بردن انواع ترسها وسواس عذاب وجدان و آموزش

آدرس : تهران – پاسداران – خیابان گلنبی – برج زمرد

تلفن ثابت : ۰۲۱- ۲۲۸۹۶۲۴۹

زمینه فعالیت :مشاوره تحصیلی،بهترین مشاوره تحصیلی ،انتخاب رشته تضمینی،بهترین مشاوره کنکور،بهترین موسسه کنکور،بهترین مرکز مشاور تحصیلی،بهترین کلاس کنکور

آدرس : خیابان ولیعصر(عج) – بالاتراز پارک ساعی- روبروی ۳۲ گاندی- بن بست چمن- ساختمان پزشکان چمن- طبقه سوم- واحد ۱۴

تلفن ثابت: ۰۲۱-۸۸۱۹۰۵۱۳

زمینه فعالیت : روانپزشک ، رواندرمانگر، مشاوره خانوادگی تحصیلی ، اختلالات رفتاری کودکان

آدرس : گیشا – کوی نصر – نبش خیابان ۳۹ – ساختمان ۲۷۰ – طبقه اول – واحد۵

تلفن ثابت: ۰۲۱-۸۸۲۸۹۵۱۸

زمینه فعالیت : مشاوره جوان،تحصیلی و برنامه ریزی کنکور،ارشد و دکتری و …

آدرس :خیابان قایم مقام – با لاتر از مطهری – جنب بیمارستان تهران کلینیک – کوچه شهدا – پلاک ۹ – ساختمان ۲۰ – طبقه ۴ – واحد ۲۸

تلفن ثابت: ۰۲۱-۸۸۱۰۴۸۶۹

زمینه فعالیت : مشاوره ازدواج مشکلات زناشویی ، مشاوره تحصیلی ،درمان افسردگی ،درمان اضطراب لکنت زبان نوروفید بک با وسواس

آدرس : سعادت آباد –  بالاتر از میدان کاج – نبش شیرینی گلبن

تلفن :  ۲۲۰۰۰۴۱۰-۰۲۱

زمینه فعالیت : مشاوره تحصیلی ،برنامه ریزی تحصیلی ،روانشناسی، تدریس خصوصی تیزهوشان ،المپیاد ریاضی فیزیک زیست شیمی عربی

آدرس : دفتر مرکزی : میدان تجریش – ابتدای ولیعصر – تلفن ۲۲۰۰۰۴۱۰ (۱۰ خط) دفتر شماره ۲ : خیابان اندرزگو – بعد از چهاراه فرمانیه – کوچه مریم – پلاک ۲۴

تلفن ثابت: ۰۲۱-۴۱۲۳۶۵

زمینه فعالیت : مشاوره تحصیلی، برنامه ریزی تحصیلی، روانشناسی، تدریس خصوصی تیزهوشان ،المپیاد ریاضی فیزیک زیست شیمی عربی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام ببخشید این ده مرکز بر اساس چه اصولی استخراج شدند شما دقیقا اسامی جاهایی رو ذکر کردید که اصلا سابقه ی درخشانی ندارند و مطرح هم نیستند. خجالت بکشید بابا جمع کنید این مسخره بازی هارو و با سرنوشت ملت بازی نکنید.

سلام
من با استفاده از نظر کارشناسی این سایت به مرکز کارنامه مراجعه کردم و واقعا دلسوزانه برام انتخاب رشته کنکور رو انجام دادن. واقعا حرفه ای انجام دادن. مخصوصا جناب دکتر صبری که واقعا اتادن تو امر مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی.
من خودم استاد دانشگاه هستم و برای دخترم مراجعه کردیم. واقعا باید ازشون تشکر کرد.

کجاش استاده فقط بلده خوش حرفی کنه و خودش و تحمیل کنه به قران بهش گفتم پولمو پس بده نه تنها پس نداد بلکه جوا تلفن منم نداد نامرد همش سیاکاریه

به نظر من مشاوره تحصیلی شهداد بهترین مرکز مشاور ایران هست و خودشون در صفحه اوا گوگل هستن ولی من لینک سایتشونو میزارم برای علاقمندان که فقط به سایت سر بزنن با تشکرhttp://www.shahdadg.com

به نظر من هم بهترین موسسه مشاوره تحصیلی تهران مرکز مشاوره شهداد هست من با کمک دکتر شهداد تونستم به رتبه دلخواهم برسم . واقعا ممنونم

سلام از نظر من هم بهترین سایت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مشاور گوپ هستش، برنامه ریزی و مشاوره برای هر سطحی انجام میدن و خداییش هم کارشون عالیه

چرا مردم را گمراه میکنید!!!؟
مشاوره تحصیلی شهداد کدومه! از طرف خودش میاید و تبلیغ میکنید!! یه سرچ کوچیک توی اینترنت بزنید می‌بینید که شرکت ثبت شده به نام مشاوره مهندسی آیندگان (نه تحصیلی). فقط ازش سوال کنید جواز کسبت کو؟ (بعد برید استعلام بگیرید) از کدوم ارگان مجوز داری؟!! (بعد برید استعلام بگیرید) اصلا مدرک دکترات چیه و از کدوم دانشگاه؟!! (از وزارت علوم استعلام بگیرید)

جهت اطلاع فقط یه تماس با پلیس فتا بگیرید تا مطمعن شید چی میگم.

به نظر من موسسه نام آوران شمیران یکی از بهترین مراکز آموزش تقویتی و مشاوره تحصیلی هست. ما ۵ سال از خدماتشون استفاده میکنیم. واقعا دست مریزاد. پسر من با راهنمای ها و مشاوره و تدریس ممتاز دکتر رفتاری مدرسه ابرز و مفید و انرژس قبول شد و دخترم هم الان مدرسه ربانی درس میخونه که ما مدیون آقای دکتر هستیم.
شمارشون ۲۲۰۰۰۴۱۰ هست

با سلام و عرض ادب
با توجه به جستجو رتبه سایت و همچنین خدمات ارائه شده من پیشنهاد می کنم به دوستان خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش را حتما مدنظر داشته باشند که با کمترین هزینه و بهترین خدمات ۲۴ ساعته و در طول شبانه روز به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت متقاضیان و داوطلبان می باشند.

من مرکز مشاوره کنکور کمک رو بهتون پیشنهاد می کنم
یکی از دوستام باهاشون کار می کرد رتبه ۴ کنکور شد. با اینکه ما ساکن شهرستان هستیم اما خیلی خدمات خوبی ازشون گرفتیم.

من موسسه کارنامرو خیلی با کیفیت و عالی میدونم.

برای دو سال هست باهاشون کار میکنیم.

سلام. دختر من پایه هشتم است و از مرکز بارسا مشاوره می گیرد . واقعا کادر مشاوره این مرکز خیلی دلسوزانه با دقت به بچه ها توجه دارند.

برای انجام مشاوره تحصیلی با مرکز نام آوران آشنا شدم در پاییز ۹۷، بسیار دلسوزانه و با تخصص بالایی کار مشاوررو انجام میدن.
بهترین انتخاب و روش تدریس رو به ما نشون دادن.
من خودم پزشک هستم و برای دخترم با توجه به حساسیت هایی که مد نظرم هست، بسیار مرکز با کیفیت و امنی هست.

خیلی ممنونم و این مرکز رو توصیه میکنم.
۲۲۰۰۰۴۱۰ دفتر مرکزیشون قیطریه هست

باسلام مي خواستم بپرسم در زمينه كنكور چقدر پيشرفت هستند و ايا رتبه هاي زير هزار يا صد در رياضي و تجوبي داشتند. ممنون

با توجه به اینکه در حال حاضر خیلی از موسسه ها کار تجاری با بچه ها انجام میدن، آشنایی و سپردن فرزندمون به معلم دلسوز و مشاور خوب بسیار مغتنم هست. در این بین چند سالی هست که با مجموعه نام آوران آشنا شدیم و دو تا فرزند خودم یکیشون از سال سوم ابتدایی و دومی از سال دهم تحت نظارت آموزشگاه قرار گرفتند. دخترم که الان دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی هست و قبولیش رو مدیون مجموعه نام آوران شمیران هستیم. پسرم هم الان سال هفتم هست و من و مادرش که پزشک هستیم و تا قبل از این خیلی دغدغه درسی آروین رو داشتیم، الان با یه وضعیت آرمانی درسی مواجه شدیم که شبیه معجزه هست برامون. برنامه ریزی، مطالعه درست، نمرات عالی و فعالیت های ورزشی و فوق برنامه آروین خیلی وضعیت خوبی داره و آرامش رو به خونوادمون هدیه داده. تمام هزینه هایی که کردیم حلالشون و کوچکترین کار در برابر زحمات آقای دکتر و همکاراشون معرفی به دیگران هست.

به نظر من بهترین مشاور کنکور ،بهترین مشاور انتخاب رشته و بهترین مشاور تحصیلی ایران دکتر شهداد هستن
shahdadg.com

بهترین و تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی ایران مرکز مشاوره شهداد هست. و آدرس سایت shahdadg.com

بنده دکترای برق قدرت دارم. چند سالی هست که درگیری ذهنی همکارانم رو که اکثراً از اساتید دانشگاه هستن و متاسفانه در دام تبلیغات تلویزیون قرار گرفتن و سی دی های یکی از یکی بی فایدرو خریدن که حاصلش از ذست رفتن زمان و عقب افتادگی فرزندشون از پیشرفت و مشکلات روحی بسیار و تحمیل هزینه های گزاف بی حاصل برای خانوادشون بود رو از نزدیک میبینم. خدارو شکر با تحقیقات بسیار تونستم با استاد فرهیخته و توانمند و مشاوری با تخصص و متعهد در آموزشگاه نام آوران شمیران آشنا بشم. دخترم از مقطع سوم دبستان زیر نظر مدیر موسسه هم ریاضی رو خیلی خوب یادبگیره وهم برنامه ریزی درسی. بطور کلی میتونم بگم اصول درس خوندن رو چند سالی هست که یادمیگیره و به درس خیلی اهمیت میده و بسیار علاقه مند به درس و فراگیری علم نگاه میکنه. شکر گذاری پروردگار، قدردانی از بنده ی خوبش هست. توصیه والدین هم وطنم به استفاده از خدمات این مرکز به جرأت میتونم بگم دعای خیر شما رو نصیبم میکنه. ان شاالله امتحان کنید و شما هم نظرتون رو بدین.

با احترام

حمید.س

با توجه به تبلیغات گوشخراش و آزاردهنده ی مافیای کنکور، پیدا کردن یه آموزشگاه و مرکز برنامه ریزی کارامد خیلی سخته. به عنوان یه مادر که خوشبختی و پیشرفت فرزندش مهمترین امر در زنگدگیمه، مرکز کارنامرو به دوستان توصیه میکنم. ما خیلی راضی هستیم. نظم، تعهد، پشتکار و تدریس منحصربفردشون من رو که خودم سابقه ۲۳ سال خدمت در آموزش پرورش رو دارم خیلی دلگرم کرد. ما دفتر خیابون دولت رو رفتیم و خیلی سرراست و دسترسیش آسون هست. اگر دوست دارین میتونین استفاده کنین. در کنار دو دختر من که یکی کلاس دهم هست و یکیشون در مقطع ششم درس میخونه کلی شاگرد هم از شهرهای مختلف اومده بودن. خب حتما نتیجه گرفتن که میان. تلفنشون بالا هست.

سلام من امروز با دکتر صبری اشنا شدم که در موسسه کارنامه فعالیت دارند ایشون فوقالعاده هستند

دروغ گفتم اولش خوب بود الان اصلاذ میخوام کنسل کنم

امروز ۲۵ شهریور ۹۸ هست. برای مشاوره تحصیلی و برخی اختلالات رفتاری مربوط به پسرم با کلی پرس و جو موسسه نام آوران شمیران رو پیدا کردم و الحق که مدیریت موسسه در زمینه مشاوره تحصیلی که واقعا امر تخصصی و پیچیده ای هست خیلی خوب با پسرم ارتباط گرفتن. پسر من با هر کسی اخت نمیشه و در برابر غریبه ها کلا سایلنت میشه ولی امروز آقای دکتر واقعا گل کاشتن و بعد از ارتباط موثر با آریا، شخصیت پسرمو کامل آنالیز کردن و قرار شد اولین برنامه درسی رو همراه با برگزاری اولین جلسه کلاسش برای آریا تدوین کنن.
برای اولین جلسه خیلی عالی بود. واقعا حلالشون باشه حق الزحمه ای که بهشون دادیم. تازه در برابر رقباشون خیلی منصف هستن و امیدوارم مشکل درسی و برنامه ریزی آریا برای همیشه حل بشه. خواهر آریا رو هم میخوام از پایه سوم دبستان بزارم که دیگه مثل آریا تو کلاس دهم دچار مشکل نشیم چون واقعیت اینه که مدرسه ۸۰ درصد برای بچه های من کاری نمیکنن. منم اگه خودم به فکر نباشمو براشون معلم خصوصی توانمند و باتجربه نگیرم عملا باید بچه هام درسو بزارن کنار.

كرايه ى جلسه مشاوره تحصيلى چند است ؟

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری یکی از مسائل مهم در مسیر پیشرفت تحصیلی و رشد فکریست. نسبت نیاز به یک مشاور تحصیلی در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و بعضی افراد احتیاج بیشتری به مشاوره و راهنمایی دارند اما برخی کمتر اما نمیتوان به کل منکر نیاز به مشاور شد. برای مشاور داشتن هم حتماً نیاز نیست هزینه زیادی صرف کنید.

گاهی برادر یا خواهر بزرگتر و یکی از اقوام می تواند مشاور خوبی باشد اما فقط اگر از توانایی آنها در مشاوره دادن مطمئن هستید به مشاوره دادن آن ها تکیه کنید. چون پدر، مادر، خواهر، برادر و یا بعضا سایر اقوام شاید رشد و صلاح شما را بخواهند اما به علت عدم اطلاع از شرایط درست جامعه تحصیلی و آینده آن مشاوره اشتباه دهند. اگر در نزدیکان خود مشاوری ندارید که بتوانید به آن اعتماد کنید و در مقاطع حساس زندگی از کمک و راهنمایی او بهره مند شوید، چند راه پیش روی شماست که در این مطلب دو مورد از این راه ها را ذکر خواهیم کرد:

بهره گیری از مشاوره تحصیلی خوب در تهران و شهرستان ها نیازمند دقت به مسائلی است که هر کدام از این مسائل مزیت ها و معایب خود را دارند که در موقع مناسب خود می توان از هرکدام استفاده کرد. در زیر برخی از مزایا و معایب مشاوره حضوری و تلفنی را ذکر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی و مزایای آن

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری از جمله مسائلی است که افراد موفق در مقاطع تحصیلی مختلف همواره از آن بهره می برند. شاید بتوان گفت کمتر کسی بدون بهره بردن از مشاوره تحصیلی توانسته است موفقیت های چشمگیری در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کند. بنابراین مشاوره تحصیلی می تواند نقش حیاتی در موفقیت تحصیلی افراد داشته باشد. به خصوص زمانی که رتبه کنکور افراد چندان مساعد نباشد.

در شرایطی که کوچکترین اشتباه می تواند آینده هر فرد به خصوص آینده شغلی او را تغییر دهد و از اهدافش یاز دارد، دیده شده است که داوطلب کنکور بدون مشاوره یا بدتر از آن با دریافت مشاوره تحصیلی اشتباه از برخی مراکز مشاوره مدعی مشاوره تحصیلی که نتیجه بخش نبوده، آینده خود را تباه ساخته است.

برای این منظور مرکز مشاوره رهیاب با بهرمندی از تیم مشاوره خبره تحصیل کرده در دانشگاه های برتر کشور، همچون دانشگاه صنعتی شریف. دانشگاه تهران. دانشگاه تربیت مدرس. دانشگاه شهید بهشتی. دانشگاه علوم پزشکی تهران و … تمام تلاش خود جهت ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری حرفه به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مشاور تحصیلی خوب

همه ساله صدها هزار نفر متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی، کاردانی، کارشناسی ناپیوسته (کنکور کاردانی به کارشناسی)، کنکور ارشد و کنکور دکتری در رشته های مختلف هستند. مشاوره تحصیلی از چهار منظر زیر برای افراد کنکوری مهم تلقی میشود.

بررسی ها نشان داده است که اکثر افراد شرکت کننده در کنکور نسبت به آینده شغلی رشته ای که در آن کنکور می دهند آگاه نیستند. بخش اعظمی از داوطلبانی که موفق به تحصیل در رشته های مورد نظرشان شده اند، بعد از تحصیل جذب مشاغلی می شوند که برای آن مشاغل نیازی به تحصیل در آن رشته مورد نظر نداشتند. از اینرو مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رهیاب بر خود واجب میدانند تا تمام تلاش خود را برای انتخاب درست داوطلبان به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: شرایط لازم برای ثبت نام کنکور

شیوه درست مطالعه برای هر فرد با توجه شرایط روحی. جسمی، خانوادگی و محیطی متفاوت است. آیا تا به حال به این امر اندیشیده اید که در زمان مطالعه از چه روش یا روش هایی استفاده می کنید؟ یک روش مطالعه اصولی و صحیح می تواند بخش عظیمی از مشکلات تحصیلی را از میان بردارد. بررسی های مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب نشان داده است افرادی که در زمینه تحصیل موفق بوده اند، روش درستی برای مطالعه انتخاب کرده بودند.

یادگیری (learning) مسئله ای است که در تمام عمر انسان در زندگی به ویژه در دوران دانش آموزی و دانشجویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که دانش آموزان و دانشجویان همواره در معرض امتحان و آزمون می باشند و موفقیت در این آزمون ها شاید بزرگترین آرزوی این دوران از زندگیشان باشد. از اینرو مشاوره تحصیلی کنکور نقش اساسی در آینده تمامی دانش آموزان و دانشجویان دارد. برای این منظور مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری صدای رهیاب با دارا بودن مشاوران تحصیلی زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور با شعار «هر محصل یک مشاور» نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

مشاوره تحصیلی خوب و برنامه ریزی کنکور منطبق بر تیپ شخصیتی، میزان بازدهی و موفقیت تحصیلی داوطلب را بالا می برد. توجه به تیپ شخصیتی داوطلب کنکور سراسری دیدگاه به مراتب بهتری را به مشاور تحصیلی در زمینه برنامه ریزی کنکور ارائه می دهد. در نظر گرفتن آن باعث می شود از نظر مشاور تحصیلی، همه شانس موفقیت در کنکور داشته باشند. البته در رشته متناسب با ظرفیت های داوطلب که این موضوع حتی می تواند معضل بی علاقگی شغلی یا بیکاری را هم تا حد زیادی برطرف سازد، اگر برنامه ریزی کنکور طبق تیپ شخصیتی فرد انجام شود.

بیشتر بخوانید: تست تیپ شخصیتی چیست؟

بازدهی و درصد موفقیت تحصیلی داوطلب به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در اغلب مشاوره های تحصیلی شاهد هستیم که متاسفانه اکثرا مشاوران تحصیلی بدلیل نداشتن تخصص کافی برای همه داوطلبان کنکور سراسری برنامه ای را تجویز می کند که ممکن است برای خودشان مناسب باشد ولی برای داوطلب کنکور مناسب نخواهد بود. چه بسیارند دانش آموزانی که به خاطر متفاوت بودنشان نسبت به بقیه، مورد سرزنش قرار می گیرند و فرصت بروز توانایی های خود را پیدا نمی کنند.

برنامه ریزی درسی کنکوری خوبی است که بتواند فرصت ها و تهدیدهای پیش روی داوطلبان را با توجه به تیپ شخصیتی شان تشخیص دهد و متناسب با آن زمان مطالعه و استراحت، میزان تست زنی و مرور، نوع خلاصه نویسی و یادداشت برداری را طی یک برنامه ریزی کنکور و به شکلی جامع به داوطلب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: نه گام اصلی که در مسیر موفقیت تحصیلی باید بردارید

براساس داده های مراکز مشاوره تحصیلی در تهران و شهرستان ها، برخی از دانش آموزان و دانشجویان تصور می کنند براي داشتن انتخاب رشته خوب مهمترین چيز کارنامه، نمره و رتبه کنکور می باشد. ایشان بيش از آن که به خود، اهداف شان، آينده شان و زندگی شان بیاندشند، به نظر افراد دیگر و اهميتی که مردم برای رشته های دانشگاهی مختلف قائل هستند، توجه می کنند. اما موضوع اصلی برای داشتن يک انتخاب رشته درست و موفق اين است که خود و اهداف شان را خوب بشناسند. در حقیقت موضوع اصلي انتخاب رشته خود فرد داوطلب کنکور می باشد. از این رو هر گونه انتخاب نادرست میتواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

متاسفانه به کرات دیده می شود که برخی افرادی که در رشته های دانشگاهی مختلف پذیرفته می شوند، علاقه ای به رشته انتخابی خود نداشتند. گاها علی رغم تمام تلاش شبانه روزی خود برای ورود به دانشگاه، از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور نقشی مهم در آینده مادی و روحی تمامی دانش آموزان و دانشجویان دارد. برای این منظور مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی و حضور صدای رهیاب با دارا بودن مشاوران انتخاب رشته زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور با شعار «هر محصل یک مشاور» نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد را انجام دهیم؟

انتخاب دانشگاه یکی از مسائلی است که در زندگی هر داوطلب کنکور نقش بسزایی دارد. متاسفانه بارها دیده شده است که افراد بدون شناختی نسبت به دانشگاه از قبیل اساتید دانشگاه، سطح علمی دانشگاه، فضای دانشگاه، امکانات رفاهی، امکانات آزمایشگاهی، امکانات کتابخانه ای و… اقدام به انتخاب دانشگاه نموده اند. این امر آینده شغلی آنها را دچار مشکل کرده است. بنابراین الویت گذاری و انتخاب دانشگاه از حساس ترین قسمت های انتخاب رشته می باشد که عدم توجه به آن می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

از اینرو مشاوره انتخاب دانشگاه داوطلبان کنکور سراسری، نقشی حیاتی در آینده مادی و روحی تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز دارد. برای این منظور مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضور رهیاب با دارا بودن مشاوران انتخاب رشته زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور با شعار «هر محصل یک مشاور» نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: با دانشگاه های ایران بیشتر آشنا شوید

تحصیل در خارج از کشور همیشه سوالی بوده که در میان جوانان و به خصوص دانشجویان کارشناسی مطرح می شود. این موضوع البته در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علی الخصوص دانشجویان نخبه و برگزیده دانشگاه های برتر کشور بیشتر شایع است. اما اولین موضوع در رابطه با تحصیل در خارج از کشور این است که:

یکی از مسائلی که ذهن دانش آموزان تجربی را به خود درگیر کرده است اینست که چگونه می توان بدون کنکور به یکی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی وارد شد. از این رو روندی پر از استرس را تا رسیدن به کنکور طی می کنند. جالب است بدانید که برخی از دانشگاه های خارج از کشور با هزینه های به نسبت کمتر از هزینه های پردیس های دانشگاه اقدام به پذیرش دانشجو به طریقی ساده تر و بعضا بدون آزمون می کنند.

از این رو مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب در اقدامی سنجیده ضمن ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری، اقدام به ارائه مشاوره پزشکی خارج از کشور نموده است. باشد که دانش آموزان با آشنایی با این روش با آرامش بهتری برای کنکور تجربی که قبولی در آن بسیار بهتر از تحصیل در رشته های مشابه در خارج از کشور می باشد، تلاش کرده و استرس و تنش های منفی را از خود دفع کنند. با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان بالخص شما داواطلبان کنکور عزیز.

1. اهمیت مشاوره تحصیلی بر اساس تیپ شخصیت چیست؟ توجه به تیپ شخصیتی داوطلب کنکور، دیدگاه به مراتب بهتری را به مشاور تحصیلی می دهد. در نظر گرفتن آن باعث می شود از نظر مشاوره تحصیلی، همه شانس موفقیت در کنکور داشته باشند.

2. مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی چیست؟ در دسترس بودن سریع، عدم نیاز به صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد و راحتی محصل یا والدین او به علت گفتگوی تلفنی.

3. مزایای مشاوره تحصیلی حضوری چیست؟ بهتر بودن ارتباط بین محصل و مشاور، امکان شناخت بهتر مشاور و تصمیم گیری در مورد صلاحیت او، امکان رد و بدل کردن راحت تر مطالب و بررسی بهتر شرایط توسط مشاور.

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره تحصیلی کنکور و انتخاب رشته» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

شهداد برترين مركز مشاوره تحصيلی و

برنامه ريزی درسی و تخصصی ترين برند مشاوره و روانشناسی كشور
ارايه كننده خدمات علمی و تخصصی
مشاوره تحصيلی در همه مقاطع تحصيلی تحت نظر دكتر شهداد

آخرین نظرات کاربران

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

بهترین مشاور تحصیلی و کنکور کیست؟ رتبه بندی بهترین مشاوردرست است یا خیر؟معیارهای یک مشاور خوب چیست؟
مشاور تحصیلی جایگاه بسیار تاثیرگزاری در سرنوشت و آینده افراد دارد و مهمترین وظیفه مشاور قراردادن داوطلب در یک مسیر درست است. حساسیت مشاوره، هدایت و راهنمایی تحصیلی هنوز در سیستم آموزشی کشور در هیچ رده سنی به درستی درک و چاره اندیشی نشده است و چه بسا بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی ،شغلی در زمان حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عدم وجود سیاست های مناسب در زمان گذشته بر میگردد و بسیاری از خلا ها و سیاست گذاری های غلط در زمان حال، آثار مخرب چند بعدی در آینده به همراه خواهد داشت.
بهترین مشاور تحصیلی چه کسی است؟ بر چه اساسی میتوان برترین مشاور تحصیلی را تعیین کرد؟

اصولا رتبه بندی کردن افراد از جنبه میزان موفقیت در هیچ زمینه ای معنایی ندارد و معیار و استانداردی هم برای این کار وجود ندارد چون موفقیت نسبی است.
ممکن است یک سازمان رسمی مانند سازمان استاندارد( با بررسی یک سری از شاخص ها و ویژگی ها) و تحقیق از تعدادی افراد در یک مقطع زمانی خاص شخص یا شرکتی را به عنوان برتر یا نمونه معرفی کند که ان هم به معنای مطلق بودن نیست کما اینکه هر سال ممکن است یک گزینه جدید به عنوان معلم ، مهندس ،پزشک یا محصول نمونه یا برتر شناخته شود. پس مشاور برتر یا بهترین وجود ندارد و این افراد جامعه هستند که بر اساس واقعیت ها و مقایسه، بهترین را از نظر معیار های خودشان انتخاب می کنند. لذا هرگونه تقسیم بندی و رتبه بندی خارج از این قالب یک فریب تبلیغاتی است.
تلاش میکنیم در این مقاله معیار های عمومی برای انتخاب صحیح یک مشاورمورد توجه قرار گیرد.
متاسفانه برخی از مشاورین و موسساتی که نمیتوانند با ارایه خدمات مناسب و خوش نامی، داوطلبان را مجذوب خود کنند برای جذب داوطلبان از طریق شیوه های غیر اصولی و فریب افکار عمومی وارد می شوند که یکی ازآنها تخریب سایر موسسات و مشاوران است که میتواند به صورت مجازی و یا در جلسات حضوری وتلفنی باشد
ممکن است داوطلب بر اساس درک ،شخصیت ،دانش و معیار های خود بتواند با مشاوری ارتباط بهتری برقرار کند و داوطلب دیگری بر اساس شرایط خود با مشاور دیگری ارتباط برقرار کند .
ممکن است داوطلب ازطریق صحبت کردن مشاور ، دیدگاه مشاور،توانایی تشخیص مشکلات داوطلب ،کلیپ های مشاوره ای تاثیرگذار ، سخنرانی های مشاور، مقالات مشاور یا حتی خدمات خاصی که ارایه می کند جذب او شود و تشخیص دهد که می تواند با این شخص ارتباط بهتری برقرار کند
مهمترین ویژگی یک مشاور، تحصیلات در زمینه رشته مشاوره یا روانشناسی و گزراندن دوره ها و کارگاه های علمی ،تحقیق ، تالیف و تجربه در این زمینه است.
مشاور تحصیلی میبایست خودش مستقیما با داوطلب در ارتباط باشد و از افراد واسطه برای ارتباط با داوطلب استفاده نشود.
مهمترین رسالت مشاور برنامه ریزی درسی نیست بلکه ارایه راهکار مناسب در لحظه مناسب است
مشاور تحصیلی میبایست به روز باشد و از قوانین جدید در حوزه آموزشی مطلع باشد
مشاور تحصیلی میبایست به صورت روزانه و مستمروضعیت داوطلب را چک و بررسی نماید
برنامه ریزی درسی باید توسط شخص مشاور انجام شود و نه سایر همکاران .بهترین برنامه ریزی درسی برنامه ایست که به صورت روزانه توسط شخص مشاور ارسال شود و روزانه برنامه مطالعاتی اجرا شده داوطلب مورد ارزیابی قرارگیرد واین برنامه مطالعاتی باید کاملا اختصاصی برای داوطب در نظر گرفته شود .
مشاور بهتر است علاوه بر داشتن تجربه لازم ،جوان،انرژیتیک و به روز باشد تا علاوه بر ارتباط بهتر با داوطلب و درک بیشتر از علم روز در این زمینه مطلع باشد

 

بهتر است مشاور تحصیلی وابستگی به ارگانی نداشته باشد که راهنمایی ها و مشاوره ها بدون تعصب باشد و در راستای تحقق منافع آن سازمان و خرید محصولات ان باشد
مشاور تحصیلی خوب مشاوری است که بر اساس اصول علمی به داوطلب راهکار ارایه کند و برای هر داوطلب راهکار و برنامه اختصاصی داشته باشد
یکی دیگر از ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب این است که مشاور به جز کار مشاوره به کار یا شغل دیگری مشغول نباشد.چند شغله بودن مشاور میتواند کیفیت خدمات را به نحو چشمگیری کاهش دهد.
وظیفه مشاور کمک کردن به همه داوطلبانی هست که مشاوره پذیر باشند بدون در نظر گرفتن سطح علمی ، معدل، جنسیت و اینکه در چه رده سنی قرار دارند. لذا اعمال محدودیت سنی و محدودیت سطح درسی و محدودیت جنسی حرفه ای به نظر نمی رسد.
قیمت بالای جلسات یا پلن های مشاوره ای به معنی کیفیت بهتر نیست مگر اینکه از نظر خود داوطلب دلایل قابل توجیه داشته باشد.
بسیاری از اوقات داوطلب ماه ها دنبال موسسه، ادرس و شماره تماس و راه ارتباط مستقیم با یک مشاورخاص است.کسی که در عصر ارتباطات اینقدر به سختی میتوان به او دسترسی پیدا کرد و ارتباط برقرار کرد، در صورت یافتن این مشاور و استفاده ازاین مشاور هم نباید انتظار داشته باشید به راحتی در طول مسیر به مشاوردسترسی پیدا کنید.
تلاش کنید مشاوری پیدا کنید که محل ثابت و رسمی داشته باشد و برای یافتن او نخواهیم به مراکزی که پاره وقت حضور دارد مراجعه کنیم.(البته این جمله به این معنا نیست که اگر غیر از این بود مشاورحتما خوب نیست،ولی برای اینکه بعدا دچار مشکلات احتمالی نشوید در انتخاب خود دقت کنید)

 

دکتر مصطفی شهداد مشاور تحصیلی

 

 آیا می توان با هر رتبه ای در رشته دلخواه خودمان قبول شویم ؟
اگر رتبه خیلی بالا یا خیلی پایین داشته باشیم، آیا باز هم مهم است که انتخاب رشته حرفه ای توسط مشاور متخصص انجام شود ؟
آیا اولویت با انتخاب هایی باشد که شانس قبولی بیشتری داریم؟
آیا انتخاب رشته باید بر اساس علاقمندی ما انجام شود؟

قبل از اینکه وارد موضوع انتخاب رشته تضمینی شویم . مفهوم انتخاب رشته را مطالعه و تشریح میکنیم .
انتخاب رشته به معنی اولویت بندی وچینش اولویت های داوطلب نیست ،بلکه انتخاب رشته انتخابی بسیار مهم وسرنوشت ساز در زندگی است.انتخاب رشته می بایست بر اساس مسیرهایی باشد که ما را به هدفمان می رساند .
پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند .
انتخاب رشته نباید بر اساس میزان علاقمندی و شانس قبولی انجام شود.
انتخاب رشته نباید بر اساس پیش زمینه های قبلی یا تعصب ویا به دلیل تاثیر پذیری از اطرافیان باشد .هر داوطلب فارغ از هر رتبه پایین و خوبی که کسب کرده می بایست بهترین انتخاب رشته را تحت نظر مشاور انجام دهد و همچنین کسب یک رتبه نامناسب برای داوطلب نیز نباید منجر به از دست دادن فرصت ها و شانس ها به دلیل عدم انتخاب رشته حرفه ای شود .
انتخاب رشته باید توسط متخصص انتخاب رشته ومسلط به قوانین و دستور العمل ها انجام شود و با مطالعه دفترچه و انجام اولویت بندی نمی توان انتظار یک انتخاب رشته صحیح را داشت .

انتخاب رشته تضمینی به معنی تضمین علمی ترین و بهترین انتخاب ممکن برای رتبه به دست آمده است ونه تضمین قبولی با هر رتبه ای !!
در انتخاب رشته تضمینی افرادی که وعده قبولی دررشته ای خاص را می دهند ویا با رتبه بالا،قبولی در یک رشته تاپ را وعده می دهند بدون شک کلاهبردار هستند .
معجزه ای که در انتخاب رشته تضمینی می توان انجام داد ،این است که داوطلب در بهترین رشته ای که نمره آن را کسب کرده قبول شود .البته کوتاهی واشتباه های سایرین نیز که رتبه بهتری از ما کسب کرده اند می تواند در انتخاب رشته ما تاثیر گذار باشد پس می بایست انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم که از تمام شانس ها و فرصت ها و حتی اشتباهات سایرین بهره ببریم .
انتخاب رشته باید بر اساس ارجحیت خود داوطلب باشد
انتخاب رشته باید تمام شانس ها و احتمالات حتی کم را در بر بگیرد .انتخاب رشته تضمینی یعنی در انتخابی قبول شویم که اولین و بهترین انتخاب ممکن از نظر خود داوطلب باشد که نمره آن را کسب کرده است .انتخاب رشته تضمینی یعنی هیچ داوطلبی در کشور نتواند انتخاب هایی که ما قبول نشده ایم با رتبه وسهمیه یکسان قبول شود . (اگر ما قبول نشدیم در یک رشته ای ،هیچ کس دیگر با شرایط مشابه ما قبول نشود)خطای انتخاب رشته صفر باشد و چندین بار بعد از الویت بندی و اصلاح چک و بررسی شود .میبایست قبل از فرایند انتخاب رشته ،معرفی رشته ، دانشگاه ها ،بررسی وضعیت شغلی در داخل و خارج از کشور و… انجام شود و داوطلب با شناخت و آگاهی وارد انتخاب رشته شود .
نهایت خواست داوطلب از انتخاب رشته چیست ؟ داوطلب چیزی جز این نمی خواهد که بر اساس رتبه ای که کسب کرده در اولین و بهترین شانس خود که بر اساس ارجحیت خودش انتخاب کرده قبول شود . تضمین محقق شدن این مهم را میتوانیم انتخاب رشته تضمینی کنکور سراسری بنامیم.
موسسه مشاوره تحصیلی شهداد با استفاده های الگوهای صحیح و علمی در انتخاب رشته
و با استفاده از کادر متخصص در زمینه انتخاب رشته ،انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد را به صورت تضمین کتبی برگزار می کند که شامل معرفی رشته ها و دانشگاه ها و سپس فرایند انتخاب رشته است
انتخاب رشته تضمینی شهداد هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکانپذیر است تضمین میکنیم داوطلب فارغ از هر رتبه ای در بهترین انتخابی که نمره آن را کسب کرده قبول شود و تضمین می شود انتخاب هایی که داوطلب نتوانسته قبولی بیاورد هیچکس در ایران با رتبه و سهمیه ای مشابه داوطلب نیز آنها را قبول نخواهد شد و همچنین انتخاب ها بر اساس ارجحیت خود داوطلب انجام می شود . ضمنا تمام شانس های قبولی داوطلب در انتخاب رشته به بهترین شکل لحاظ خواهد شد .
ظرفیت ثبت نام محدود است جهت رزرو به قسمت رزرو سایت مراجعه فرمایید.
  دکتر شهداد مشاور تحصیلی

 

 

1- مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی تحت نظارت مستقیم برترین مشاوره تحصیلی کشور

2- ارسال برنامه درسی روزانه (باتوجه به وضعیت داوطلب)

3- استفاده از روش های علمی،جهت برنامه ریزی درسی

4- معرفی بهترین منابع مطالعاتی بر اساس سطح درسی

5- آموزش بهترین روش مطالعه برای هر درس

6- تحلیل و آنالیز آزمون های آزمایشی

7- بررسی برنامه ی اجرا شده کرنومتری داوطلب در پایان هرروز

8- امکان برگزاری کلاس های خصوصی – نیمه خصوصی – گروهی در تمام نقاط تهران

9- آموزش تکنیک های تست زنی

10- ایجاد انگیزش تحصیلی

11- انتخاب رشته تضمینی دانشگاه سراسری و آزاد،با استفاده از متدهای علمی

12- امکان مشاوره نامحدودتلفنی ،جهت ارزیابی و نظارت پیوسته

13- امکان جلسات حضوری مشاوره تحصیلی بر اساس پلن ثبت نامی

14- تعیین اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برای داوطلب

15- بررسی و ارزیابی شرایط داوطلب،قبل از شروع برنامه ریزی درسی

16- برگزاری جلسات موفقیت در آزمون

17- تماس با دبیران کلاس ها برای دسترسی بهتر به وضعیت داوطلب در طول مسیر

18- افزایش زمان مطالعه با استفاده از روش های علمی

19- ترسیم نقشه راه

20- هماهنگی برنامه مشاور با برنامه ی مدرسه وبودجه بندی آزمونهای داوطلب

21- برگزاری همایش های درسی ،همایش مشاوره تحصیلی ،همایش انتخاب رشته و همایش های موفقیت در کنکور

22- ایجاد پیشرفت در امتحانات مدرسه

23- نظارت بر عملکرد داوطلب در طول سال جهت عدم انحرافمرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

24- آموزش الگوی صحیح تغذیه ای که منجر به کاهش استرس وافزایش قوای ذهنی می گردد

25- استفاده از اساتید متخصص و خبره

26- ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی در 365 روز سال بدون تعطیلی

27-ارایه گزارش به اولیای داوطلب

شامل: همایش معرفی رشته ها و دانشگاه ها توسط دکتر شهداد 

فرآیند انتخاب رشته (10 مرحله)

✅حضوری و غیرحضوری

✅به صورت دستی و کامپیوتری

✅بدون خطا

✅تحت نظر برترین مشاور تحصیلی کشور جناب آقای دکتر شهداد

تضمین 100 درصدی علمی ترین و بهترین انتخاب ممکن

شهداد تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی ، برنامه‌ریزی و انتخاب رشته درایران
مرکز مشاوره تحصیلی شهداد اولین و تنها مرکز مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی تحصیلی است که به صورت علمی و با متد های نوین و حرکت فیدبک دار در راستای رسیدن به اهداف عالی آموزشی داوطلبان خدمات منحصر به فردی ارِائه می کند. 
تمام خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تحت نظر مستقیم برترین مشاور تحصیلی کشور (جناب آقای دکتر مصطفی شهداد)

 

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شده است

تخصصي ترين و محبوب ترين برند مشاوره تحصیلی كشور اقدام به پذيرش نمايندگي انحصاري در مراكز استانها نموده است.
جهت كسب اطلاعات بيشتر به منو اخذ نمايندگی مشاوره تحصيلی شهداد مراجعه كنيد

مشاور نمونه کشور  سال 94 

همایش انتخاب رشته رتبه های برتر کنکور

برنامه تلویزیونی دکتر شهداد

 

 

انتخاب رشته دبیرستان(نهم به دهم)

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.



دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری
Downloads-icon


Downloads-icon



فهرست حذفیات منابع سوالات آزمون سراسری سال 1398- نظام قدیم
Downloads-icon


Downloads-icon



فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری سال1398 نظام جدید(3-3-3-3)
Downloads-icon


Downloads-icon



دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها،موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاداسلامی
Downloads-icon


Downloads-icon



بودجه بندی آزمون ها
Downloads-icon


Downloads-icon



پذيرش با سوابق تحصيلي آزمون سراسري – بهمن ماه 1397
Downloads-icon


Downloads-icon



مواد امتحانی و ضرایب کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد
Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود فهرست کتب منبع آزمون سراسری۹۸ – نظام قدیمDownloads-icon


Downloads-icon


فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود فهرست کتب منبع سوالات آزمون سراسری 98،نظام جدیدDownloads-icon


Downloads-icon

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

(مشاوره تحصیلی شــــهـــداد) تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور و برترین برند مشاوره ایران است که در مقاطع مختلف تحصیلی ارایه کننده خدمات نوین ،به روز و علمی مشاوره تحصیلی و شغلی ،انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاهی ،همایش موفقیت تحصیلی و شغلی و همایش انتخاب رشته می باشد. متد این مرکز، ابتدا ارزیابی و شناخت صحیح از هر داوطلب و سپس هدف گزاری و حرکتی فیدبک دار همراه با نظارت و کنترل در کلیه مسایل آموزشی و محیطی داوطلب می باشد.

(این موسسه بر حسب نیاز دارای مجوز های لازم می باشد)مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

 

 -جناب آقای دکتر شهداد             
– مشاورتحصیلی و برنامه ریز آموزشی(مدیر برند مشاوره شهداد)

-مشاور شغلی و بیزنس پلنر

-مشاور نمونه و برترین مشاور تحصیلی در سال 1394

-برترین مشاور کشور بین سالهای 91-93 از نگاه کارشناسان

-کارشناس مشاور تحصیلی صدا و سیما

– عضو انجمن بین المللی مشاوره

– عضو انجمن مشاوره آمریکا

– عضو انجمن مشاوره ایران91-95

– عضو کمیته تخصصی مشاوره مدرسه

-مشاور و سخنران بزرگترین همایش تاریخ انتخاب رشته کنکور ایران 96(دانشگاه پلی تکنیک)

– مشاور رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور

– دکتری مشاوره تحصیلی

– کارشناس ارشد مهندسی پزشکی

-دارای مدارک معتبر داخلی و بین المللی در زمینه مشاوره تحصیلی

 

– ارسال و دریافت و بررسی برنامه توسط خود مشاورصورت می گیرد

– برنامه ریزی به صورت کاملااختصاصی است (هم از لحاظ زمان هم محتوا) و بر اساس نقاط ضعف و قوت داوطلب ،برنامه مدرسه، بودجه بندی آزمون آزمایشی و پتانسیل زمانی داوطلب صورت می گیرد.

– برنامه انعطاف پذیراست (قابلیت اجرا و جبران نقاط ضعف وجوددارد).اگر به هر علتی برنامه اجرا نشود امکان جبران درنظر گرفته خواهد شد.

– برنامه به صورت روزانه ارسال میگردد.

– برنامه پایان هرروزچک میشود.(نظارت و کنترل روزانه در برنامه اجرا شده داوطلب)

– برنامه تایم بندی ندارد(قابلیت اجرایی دارد) (مثلا ساعت 8-10 زیست، قابلیت اجرایی ندارد)

– برنامه به صورت کرنومتری است و زمان های پرتی جز زمان مطالعه حساب نمیشوند و مشاور میتواند اطلاعات دقیق تری راجع به داوطلب داشته باشد که این مساله منجر به اتخاذ تصمیم های دقیق از سمت مشاور خواهد بود.

 

– اولین و بزرگترین آزمون آزمایشی آنلاین کنکور 96 ( ریاضی و تجربی ) 

– اولین آزمون هماهنگ کشوری

– بیشترین جامعه آماری ( بیش از 100 هزار نفر شرکت کننده )

– سوالات کاملا تالیفی و استاندارد ( تالیف توسط نخبگان کنکور ایران )

– علمی ترین بودجه بندی آزمون در کشور

– عدم تداخل با آزمون های حضوری

– جوایز برای ایراد گیری از سوالات

 با تغییر ساختار ها و الگو های رفتاری و مطالعاتی داوطلب،داوطلب را در یک مسیر درست قرار خواهیم داد و با نظارت و کنترل پیوسته در یک مسیر فیدبک دار حرکت میکنیم.
( یعنی مسیری با نظارت و کنترل پیوسته که بتواند در طول مسیر اشتباهات و خطاها را جبران کند)

– انتخاب رشته بر اساس علاقه و استعداد داوطلب

– بررسی امکان ارائه تحصیل در داخل و خارج کشوردر مقاطع بالاتر

– بررسی موقعیت شغلی رشته در داخل و خارج کشور

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

– انتخاب رشته 100%بدون خطا که در صورت اخذ نمره لازم داوطلب در بهترین انتخاب ممکن قبول شود.

– بهترین منابع مطالعاتی کمک آموزشی کنکور ممکن است ترکیبی از انتشارات مختلف باشد، که به طور دقیق معرفی خواهد شد.

– این مرکز وابستگی به هیچ انتشاراتی ندارد و بهترین منابع مطالعاتی را به داوطلب معرفی خواهد کرد.

– جزوات طلایی اساتید دانشگاه تهران به صورت انحصاری توسط این مرکز ارایه خواهد شد.

 

روش های صحیح و علمی مطالعه در تک تک دروس آموزش داده میشود و با تغییر الگو ها و عادت های غیر صحیح مطالعاتی, داوطلب را در مسیر درست قرار خواهیم داد.

 انتخاب و تنظیم زمان مطالعه تنها باروش علمی براساس وضعیت جسمی و ذهنی داوطلب انجام می شود.

(در صورت نیاز افزایش زمان مطالعه با روش های علمی انجام می شود)

365 روز سال بدون تعطیلی

 

آموزش الگوی صحیح تغذیه ای که با تامین نیاز های بدن،منجر به کاهش استرس و افزایش قوای ذهنی میگردد

ایجاد انگیزش باهدف گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت وتشویق داوطلب و ارسال محتوای انگیزشی

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.
مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

 

هدایت تحصیلی و شغلی چیست

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

یکی از مهمترین موضوعات تاثیرگزار در کیفیت زندگی افراد جامعه انتخاب های مناسب و متناسب در زمینه تحصیل و انتخاب شغل است.
هدایت تحصیلی و شغلی درمراحل مختلف تحصیل میتواند سرنوشت ساز باشد . اولین انتخاب درزمان ورود به دوره دوم متوسطه رخ میدهد.
درایران به دلیل فقدان نظام آموزشی مناسب ،افراد نمی دانند برای چه تلاش میکنند و هدفی ندارند.فقط میدانند که باید درس بخوانند و نمرات عالی کسب کنند و شاگرد اول باشند و رتبه های عالی بدست بیاورند. وقتی دانش آموز از اول دبیرستان در نظام قدیم فارغ التحصیل می شد بر اساس نمرات داوطلب پیشنهاد میشد به رشته ای وارد شود که نمره بالاتری در دروس موثر آن رشته گرفته است.
ایا اگر داوطلبی به هر دلیل شخصی در یک درس مثلا 2 نمره کمتر میشد دلیل موجهی برای انتخاب یک رشته تحصیلی خاص بوده است؟
آیا اگر داوطلب مشکلی برایش پیش نمی آمد و چند ساعت برای امتحان بیشتر مطالعه میکرد و نمره بالاتری کسب میکرد حالا استعداد داوطلب در آن رشته بوده است. !!؟؟
اگر تفاوت نمره بین دو درس نیم نمره یا کمتر باشد یعنی در آن درسی که کمتر شده ایم ضعیف تریم ؟یا انتخاب مناسبی نیست؟
آیا ازمون سنجش استعداد ،هوش و تیپ شخصیتی میتواند تعیین کند که شما وارد چه رشته ای شوید؟
وقتی ما هدف مشخصی نداریم بدون توجه به ارزش هایمان از کجا متوجه شویم این رشته در آینده ما را به اهدافمان می رساند؟
از کجا متوجه شویم چه مشاغلی را به هیچ وجه نباید انتخاب کنیم و امکان موفقیت بسیار کمی در آن وجود دارد؟
چه معیاری از وضعیت اجتماعی و شغلی جامعه در حال حاضر و در آینده در این سنجش ها لحاظ شده است؟
در نظام آموزشی جدید دانش آموز فارغ التحصیل سال نهم میبایست انتخاب رشته تحصیلی خود را انجام دهد و یک سری آزمون های هدایت تحصیلی مشابه گذشته وجود دارد که در نهایت اولویت بندی از رشته ها را ارایه میکند .
در ادامه این اولویت بندی ،فرم دیگری وجود دارد که بر مبنای نمره بعلاوه ظرفیت هر رشته در هر منطقه اولویت بندی کاملا متفاوتی ارایه میکند .
اگرچه حتی معیار های سنجش و اولویت بندی ارایه شده اولیه در فرم هدایت تحصیلی به بسیاری از ابعاد توجه نکرده است ولی در فرم ثانویه به شما القا میکند که مهم نیست که چه رشته های برای شما مناسب است بر اساس ظرفیت هر منطقه و نمره ای که کسب کرده اید میبایست انتخاب رشته خود را انجام دهید!!!!
در گذشته ما داوطلبان را مجبور به وارد شدن به رشته ای نمیکردیم و یا شرایط را برای انتخاب داوطلب سخت نمیکردیم و فقط بر اساس سنجش هاس صورت گرفته اولویت رشته ها را پیشنهاد میدادیم. و نتیجه آن وضعیت شغلی و تحصیلی کنونی است.
با ایجاد محدودیت ها درانتخاب رشته در نظام آموزشی جدید، نتیجه وضعیت تحصیلی و شغلی در آینده جای تامل دارد.!!
چالش بعدی ما در انتخاب رشته دانشگاه اتفاق می افتد.
برخی ممکن است حتی انتخاب رشته دبیرستان خود را درست انجام نداده باشند!! آیا چون انتخاب درستی انجام نداده اند مجبور به ادامه آن مسیر اشتباه هستند؟
اگر به موقع متوجه انتخاب رشته اشتباه خود شویم میتوانیم در پایان سال دهم یا یازدهم تغییر رشته دهیم.
ولی وقتی پایان سال دوازدهم باشیم و متوجه شده باشیم که اشتباه کردیم میتوانیم از طریق بدون آزمون وارد رشته مناسب خود شویم (غیر از گروه علوم پزشکی که بدون آزمون نیستند) و یا یکسال پشت کنکور بمانیم و در گروه آزمایشی مناسب خود کنکور دهیم.
فراموش نکنیم تغییر رشته هر چه زودتر اتفاق بیفتد اثرات منفی کمتری دارد. بسیاری از افراد در مقاطع کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا به دنبال تغییر رشته هستند. برخی افراد در حین تحصیل متوجه نیستند که مسیر را اشتباه میروند و در پایان تحصیلات خود وقتی وارد بازارکار میشوند متوجه اشتباه خود می شوند
فرض کنیم ما رشته دبیرستان خود را درست انتخاب کردیم و هدایت تحصیلی در مقطع نهم به دهم درست باشد،یکی از محدودیت های ما رتبه کنکور ماست که در رشته تجربی باعث میشود 95 درصد به رشته دلخواه خود دست نیابند. اگر رشته ای غیر از علوم تجربی داشته باشیم میتوانیم به رشته مناسب خود وارد شویم حتی اگر رتبه خوبی کسب نکرده باشیم. رشته بسیار مهم تر از شهر و دانشگاه است.ممکن است شهر و دانشگاه مورد علاقه ما نباشدولی بهتر است رشته محور انتخاب رشته انجام دهیم .ورود به اکثر رشته ها(غیر از علوم پزشکی) از طریق پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز میتواند رخ دهد هم برای بدون کنکور دانشگاه آزاد و هم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری.
عدم آموزش مناسب،عدم کسب مهارت های لازم،عدم شناخت و درک مناسب نسبت به هدف،عدم متد مناسب درهدایت تحصیلی و شغلی در دبیرستان،وجود محدودیت انتخاب رشته دانشگاه بدلیل رتبه کنکور،قطعا ما را از آن مسیری که به نفع مان است دور می کند.
همان طور که ما برای سلامت جسم خود از پزشک متخصص کمک میگیریم برای سلامت ذهن و روان خود باید به روانشناس مراجعه کنیم و برای هدایت تحصیلی و شغلی خود از مشاور متخصص کمک بگیریم .مشاوره غیر تخصصی با اطرافیان در هیج زمینه ای مورد قبول نیست و چه مساله ای مهمتر از هدایت تحصیلی و شغلی که قرار است بر مبنای اهداف و ارزش هایمان باشد.
به صلاحدید مشاور درصورتی که شناخت نسبت به توانایی ها و ارزش ها ،علایق و انتخاب یک رشته خوب نیاز به آزمون و ارزیابی داشته باشد میبایست آزمون هدایت تحصیلی و شغلی انجام شود.آزمون تخصصی هدایت تحصیلی و شغلی که برپایه استاندارد ها باشد به ندرت وجود دارد. مرکز مشاوره شهداد بهترین آزمون را برای کمک به مشاور جهت تشخیص و شناخت بهتر از مراجع درنظر گرفته است . خود اظهاری مراجع ،آشنایی با رشته ها و مشاغل ،تحلیل ازمون هدایت تحصیلی و شغلی و همچنین دانش و تسلط مشاور نسبت به وضعیت تحصیلی و شغلی در داخل و خارج از کشور و تخمین آن برای سال های اتی میتواند نتیجه ای بی نقص در انتخاب رشته ،شغل و هدف برای شما ایجاد کند
درصورت تمایل جهت رزرو جلسه مشاوره هدایت تحصیلی و شغلی(برای همه مقاطع تحصیلی) به منو رزروسایت مراجعه کنید.
ضمنا آزمون هدایت تحصیلی و شغلی به تشخیص مشاور در همه جلسات و در همه مقاطع تحصیلی با موضوع انتخاب رشته امکان پذیر است.

آزمون هدایت تحصیلی و شغلی

  

نکات مهم قبل از ورود به سامانه:

 

بعد از ورود، ابتدا از قسمت ثبت نام بایستی اقدام به تکمیل مشخصات کاربری خود از جمله کد ملی،نام و نام خانوادگی و شماره تماس نمایید

پس از آن با وارد کردن کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد پنل آزمون میشوید

در ادامه گزینه “خرید با کد شارژ” را انتخاب و در قسمت مشخص شده کد شارژ تخصیص داده شده را وارد نموده و وارد فضای آزمون میشوید

*ترجیحا افراد از لپتاپ یا کامپیوتر شخصی برای ورود به آزمون استفاده کنند.

*در حین استفاده فیلترشکن خود را خاموش کنند.

*آزمون را در زمان مناسب و با دقت پاسخ دهند.

*در هر زمان از آزمون به هر دلیلی از پنل خارج شوند برای ورود مجدد صرفا از قسمت آزمون های فعال میتوانند آزمون را ادامه دهند.


 

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در تهران کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در تهران چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در تهران کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در تهران چند است؟

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از تهران چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان تهران و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری تهران برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در تهران هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در تهران بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در تهران که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تهران – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در تهران و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در تهران :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در تهران کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در تهران چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در تهران پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در تهران را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در تهران بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان تهران در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی تهران و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در تهران می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز تهران بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص تهران خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در تهران چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در تهران توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در تهران با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین تهران نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان تهران در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در تهران انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان تهرانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در تهران و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در تهران نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در تهران که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در تهران هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان تهران و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان تهران در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در تهران تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تهران موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در تهران باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران و مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تهران کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تهران شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور تهران به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در تهران اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در تهران به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان تهران گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در تهران به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز تهران برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی تهران به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در تهران ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در تهران برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در تهران استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره تهران بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی تهران شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تهران به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان تهران کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در تهران می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در تهران ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه تهران آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تهران ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در تهران ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در تهران ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل تهران تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

در گذشته تعداد افرادی که از خدمات مشاوره تلفنی کنکور  استفاده می‌نمودند، بسیار تعداد کمی را شامل می‌گشت. امروزه اوضاع بدین صورت نمی‌باشد. هر دانش آموز و هر داوطلب، نیازمند خدمات مشاوره‌ای می‌باشد. آیا تا به حال از خود سوال کرده‌اید که علت این همه مرکز مشاوره تحصیلی حضوری تهران چیست؟ چرا در سال‌های اخیر بر تعداد آنان افزوده می‌شود؟

اگر شما اولیای محترمی هستید که به فکر پیشرفت فرزندتان می‌باشد و برای کسب اطلاعات ممکن است وارد سایت ایران تحصیل شده باشید. بخشی از این مطلب و روی سخن ما با شما اولیای عزیز می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که فرزندان شما از هم اکنون که شاید در مقاطع ابتدایی مشغول به تحصیل می‌باشد نیازمند برنامه ریزی و استفاده از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌باشد.

قبولی در آزمون تیزهوشان ، نمونه دولتی و همچنین مدارس شاهد، فرمول‌های مخصوص به خود را دارند. استفاده از مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی ایران تحصیل ، به‌گونه‌ای است که فرزند شما علاوه بر پرداختن به بازی‌های بچه‌گانه خود، خواهد توانست در آزمون مورد نظر به راحتی پذیرفته شود و در جوی قرار گیرد که به موجب آن ، تمام تلاش خود را برای پیشی گرفتن از رقیبان خواهد نمود.

 

 

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

دانش آموز گرامی که قصد شرکت در گروه‌های آزمایشی مختلف را دارید، به نکته مهم توجه داشته باشید. در گذشته شاید پذیرش در کنکور کار راحت تری بود. زیرا سؤالات کنکور پیچیدگی خاصی نداشتند و هر داوطلبان با مطالعه نمودن دروس خود و همچنین انجام برخی از تست‌ها و حتی بعضاً برنامه ریزی که توسط خود او صورت می‌گرفت می‌توانست در رشته‌های مورد علاقه خود پذیرفته شود و شاید نیازی به مراجعه مشاوره تحصیلی حضوری تهران وجود نداشت.

باید پذیرفت که شرایط امروز، کاملاً نسبت به شرایط سال‌های گذشته تغییر نموده است. به همین دلیل تمامی دانش آموزان، نیازمند خدمات مشاوره تحصیلی حضوری تهران می باشند. این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که اگر شما نسبت به مشاوره تحصیلی تلفنی اقدام ننمایید، از امتیازات و همچنین فرمول‌هایی که دیگران با توجه به داشتن مشاوره به آن دست یافته‌اند، بی بهره خواهید ماند.

شاید یکی از جملاتی که امروزه در رابطه با ظرفیت پذیرش کنکور دارند، به موضوع پذیرش زیاد در دانشگاه‌های مختلف باز می گردد. ظرفیتی که سازمان سنجش به آن اشاره می‌نمایند، ظرفیت داشنگاه های بدون کنکور و یا پیام نور و غیرانتفاعی می‌باشد . رقابت در رشته‌های پرطرفداری همچون پزشکی، پیراپزشکی ، مهندسی ، حقوق و… در دانشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار و سطح یک همیشه وجود خواهد داشت. به همین دلیل نیازمند خدمات بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌باشید.

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره تحصیلی حضوری تهران ، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع ، مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

موفقیت در کنکور در هیچ یک از مقاطع تحصیلی به صورت اتفاقی نخواهد بود. اگر شما از برخی داوطلبان و یا دانش آموزان این جمله را که “من اصلاً درس نخوانده‌ام و توانسته‌ام رتبه خوبی را کسب نمایم” شنیده اید، باید بدانید که موفقیت در هیچ مرحله‌ای اتفاقی نخواهد بود. بنابراین بدون استفاده از مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع  امکان موفقیت وجود نخواهد داشت.

داشتن بهترین مشاوره تحصیلی در تهران ، موجب می‌شود که شما به راحتی از تمامی نکاتی که لازم است از آن بهره‌مند گردید آگاه شوید. آنچه در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی مقاطع ایران تحصیل صورت می‌گیرد، انجام  مشاوره تضمینی کنکور و همچنین فنون موردنیاز برای موفقیت می‌باشد. مشاوره تحصیلی کنکور موجب می‌شود که بدون استرس و داشتن هیچ گونه اضطرابی بتوانید موفقیت را اذان خود نمایید.

در هر مرحله انجام مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع با توجه به متخصصین ایران تحصیل فراهم گردیده است. بسیار مهم است که شما از مرکز مشاوره تحصیلی حضوری تهران که تجربه بسیار زیاد و موفقی داشته‌اند، استفاده نمایید. به همین دلیل برای استفاده مشاوره رایگان کنکور  ایران تحصیل ، می‌توانید با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات مرکز مشاوره تحصیلی حضوری تهران شامل خدمات از ابتدایی تا دکتری می باشد.

 

 

 

 

 

 

تفاوت استفاده از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران با مراجعه به تنها یک مرکز مشاوره ، نتیجه خیلی متفاوتی خواهد داشت. آنچه در مشاوره تحصیلی حضوری تهران شما شاهد می‌باشید متخصصین و مشاورین در تمامی رشته ها می باشد. به عنوان مثال مشاور تحصیلی کنکور کمک می‌نماید تا بتوانید با فنون مطالعه دروس مختلف و بهترین ساعات مطالعه کنکور آشنا گردید تا به راحتی به مطالعه آن بپردازید.

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع همانند مشاوره تحصیلی دانشگاهی ، به شما کمک می‌نماید تا بتوانید با این موضوع که چگونه می‌توانید در رشته خود موفق گردید؟ روش‌های کسب رتبه برتر و جذب شدن در بازار کار و… را آموزش خواهید دید. با استفاده از کمک مشاوره تحصیلی حضوری تهران شما به عنوان فردی متخصص در رشته خود وارد بازار کار خواهید شد.

مرکز مشاوره تحصیلی در تهران ، بسیار زیاد می باشد. صرف اسم مشاور و یا دیدین تابلو مرکز مشاوره تحصیلی حضوری تهران نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین نماید. آنچه ما در مسیر چندساله در پی آن بوده‌ایم، پشتیبانی همه جانبه از دانش آموزان و داوطلبان برای موفقیت می باشد. به همین دلیل از جمله خدمات ما مشاوره و برنامه ریزی تحصیل و مشاوره تلفنی کنکور سراسری 98 در تمامی مقاطع تحصیلی می باشد.

 

 

اگر بخواهیم بهترین مشاوره تحصیلی در تهران را به شما معرفی نماییم ، باید به مرکز مشاوره ایران تحصیل اشاره نماییم. تخصص و همچنین تجربه مشاورین ایران تحصیل موجب می شود که دانش آموزان به راحتی بتوانند از مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع استفاده نمایند. تلاش تمامی تیم بزرگ ایران تحصیل ، کمک به قبولی و کسب نتیجه مطلوب برای شما عزیزان می باشد.

برای استفاده از مشاوره تحصیلی حضوری تهران ایران تحصیل می توانید ابتدا با شماره هایی که در جدول زیر موجود می باشد تماس حاصل نمایید. تا آدرس این مرکز را متخصصین در اخیتار شما قرار دهند. انجام مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری ، انجام مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع و همچنین تحلیل سوالات کنکور سرسری در تمامی دروس با توجه به متخصصین ما قابل انجام خواهد بود.

برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی حضوری تهران و برای مشاوره حضوری، ابتدا رزو وقت نمایید و همچنین از متخصصین ایران تحصیل بخواهید که به شما جهت موفقیت کمک نمایند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره تحصیلی حضوری تهران ، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع ، با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

 9099072952 سراسر کشور 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج

منابع جدید آزمون دستیاری دندانپزشکی 98

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

مشاوره رایگان نظام وظیفه

چگونه رشته پزشکی قبول شویم

فنون تست زنی بدون معلومات

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان

مشاوره تضمینی کنکور 98 

افزایش سرعت تست زنی کنکور

روش های مطالعه دروس عمومی کنکور

تکنیک های تست زنی کنکور سراسری

مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تمامی مقاطع

مشاوره تحصیلی حضوری تهران 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه مشاوره رایگان کارشناسی ارشد درخصوص مراحل مختلف آزمون کارشناسی ارشد همه رشته‌های تحصیلی گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، کشاورزی و دامپزشکی ارائه می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

خدمات مشاوره کارشناسی ارشد که در این صفحه ارائه می‌شود به شرح زیر است:

۱. مشاوره زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

۲. مشاوره درخصوص نحوه مطالعه و برنامه‌ریزی برای کنکور کارشناسی ارشدمرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

۳. مشاوره درخصوص منابع کارشناسی ارشد

۴. مشاوره درخصوص تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد

۵. مشاوره جهت عملکرد هر چه بهتر در جلسه کنکور ارشد

۶. مشاوره درخصوص شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه‌های سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پردیس دانشگاه‌ها

۷. مشاوره درخصوص پذیرش ارشد فراگیر پیام نور

۸. مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

و هر آن چه که داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بدان نیاز ندارند.

البته به همه سؤالات داوطلبان گرامی در تمامی صفحات سایت پاسخ داده خواهد شد. این صفحه برای سهولت دسترسی متقاضیان به مشاوران سایت مسترتست و نیز راهنمایی کاربران عزیزی که به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند راه‌اندازی شده است.

امیدواریم ارائه مشاوره به کاربران عزیز بتواند راهگشای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد.

 

پیشنهادات:

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد (رایگان)

 

کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد.

خیر، مشاوره در سایت مسترتست کاملا رایگان است.

جزئیات خواسته خود را بخش نظرات درج کنید تا مشاور پاسخگویی همه سوالات شما باشد.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چگونه مشاوره بگیرم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در سایت مسترتست نیاز به پرداخت هزینه دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر، مشاوره در سایت مسترتست کاملا رایگان است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”نیاز به مشاوره برنامه‌ریزی کنکور ارشد دارم. چه کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”جزئیات خواسته خود را بخش نظرات درج کنید تا مشاور پاسخگویی همه سوالات شما باشد.”}}]}

سلام خسته نباشید من کارشناسی حسابداری رو خرداد تمام میکنم بعد از این رشته زیاد خوشم نمیاد چه رشته ای بهم پیشنهاد میکنید بعد ایا میشه در ارشد کنکور دو رشته داد جون سریال خرید اون یکی رشته رو نداره ممنون راهنمایی کنید

سلام رضا
بهتره دفترچه رو بررسی کنی و ببینی که به چه رشته هایی علاقه داری هم به درس ها و هم به حیطه کاری در اینده
معمولا داوطلبا برای تغییررشته مدیریت ها/ ام بی ای/ علوم تربیتی/ مشاوره/ روانشناسی و … رو انتخاب می کنند
بهترین گزینه؛ رشته ای هست که هم شما بهش علاقه مند باشی و هم وضعیت شغلی به نسبت خوبی داشته باشه
بله میتونی دو رشته امتحان بدی که باید یکی از رشته ها حتما جزو رشته های شناور باشه
موفق باشی

سلام ،من کارشناسی مدیریت بازرگانی خوندم سال ٩١ فارغالتحصیل شدم. ،در حال حاضر توً این فرصت سه ماه باقی مانده بهتره رشته ی خًودم رو شرکت کنم یا روانشناسی؟؟ایا من که کارشناسیم روانشناسی نبوده برای من ارشدش کاربردی داره ؟ واینکه اصلا قبول میشم؟

من لیسانس بانکداریم رو خرداد سال دیگه میگیرم.
میخوام ادبیات معاصر تبریز قبول شم چون هیچ دانشگاه دیگه ای این گرایش رو نداره.
منابعش چیاهستن؟
و من چه رتبه ای بیارم قبولم؟

سلام
میخواستم بپرسم اگر کسی در کنکور ارشد دانشگاه ازاد قبول بشه اما اون سال ثبت نام نکنه،ایا امکانش هست ٣سال بعد بتونه ثبت نام کنه؟

سلام روزتون بخیر
من لیسانس اقیانوس شناسی دارم و باتوجه به اینکه فعلا این رشته باز کار خوبی نداره میخواستم واسه ارشد رشته ای بخونم که آینده داشته باشه
ممنون میشم راهنمایی کنین چه رشته هایی بهتر هست میتونم و واسه ارشد بخونم؟
یکم سرچ کردم رشته علوم تربیتی هم ازش تعریف شده بود به نظرتون کدوم گرایشش بهتره؟

سلام خسته نباشید
من کنکور ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزارمیخوام شرکت کنم و هدفم دانشگاه های دولتی برتره
ولی نمیدونم که کی و از کجا باید شروع کنم؟ چقد در روز درس بخونم تا به هدفم برسم؟ کلاس شرکت کنم یا با فیلم های آموزشی هم میشه؟ ضمن این که کارشناسیمو از یه موسسه غیر انتفاعی گرفتم
و همینطور نیاز به منابع و برنامه ریزی درسی دارم !
ممنون میشم کمک کنید.

سلام وعرض خسته نباشید به کارشناسان واستادان گرامی.بنده لیسانس ترویج وآموزش کشاورزی دارم ومیخوام برای ارشدکنکوررشته باغبانی شرکت کنم.چندتاازکتب ومنبعش روتهیه کردم.حال میخوام درخصوص کمیت وکیفیت مطالعه ورشهای موثرراهنمایی های لازم رو انجام بدین تاازشون استفاده کنم.ممنون.🙏

سلام وقت بخیر منابع ارشد روانشناسی و میخواستم بپرسم و اینکه تست چی بزنم؟پک های مدرسان شریف خوبه؟

سلام خانم مشاور.
خسته نباشید.

من تاریخ فارغ التحصیلیم اواخر خرداد ۹۹ خورده.
کنکور ارشد بهداشت هم ۲۳ و ۲۴ تیر ۱۴۰۰ قراره برگزار بشه.
با وجود اینکه فرجه یکساله معافیت بعد از فارغ التحصیلیم به تاریخ برگزاری کنکور بهداشت نمیرسه، آیا راهی هست که بتونم تو ارشد بهداشت ۱۴۰۰ شرکت کنم؟

با سلام . رتبه قابل قبول برای پذیرفته شدن در دانشگاه شریف در رشته ریاضی و مقطع ارشد باید چند باشد؟ و در خصوص اینکه در کنکور ارشد اگر گرایش جبر دوست دارم فقط باید به سوالات جبر پاسخ دهم یا به سوالات آنالیز و بهینه هم پاسخ دهم مشکلی نداره؟ و اینکه چگونه درصد گیری کنم بعد از هر آزمون آزمایشی ارشد؟

وقت بخیر.من لیسانس تربیت بدنی دارم .میتونم ارشد کنکور فیزیوتراپی بدم ؟یا یه رشته دیگه توی دروس علوم پزشکی؟

سلام.من کارشناسی شنوایی شناسی دارم،آیا امکان شرکت در ارشد روانشناسی بالینی دارم؟

سلام فرزانه
بله میتونی ارشد رشته دلخواهت رو شرکت کنی
ممکنه یه سری واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
البته شرایط گرفتن مجوز کلینیک مشاوره رو باید از ارگان های مورد نظر پیگیری کنی
موفق باشی

سلام
من کارشناسی مهندسی شیمی دارم و بخاطر شرایط کاری نامناسب میخوام ارشد رشته شناوررازمون بدم مدنظرم قبولی در آموزش پرورش هست،چه رشته ای پیشنهاد میکنید؟
برای منابعش چگونه باید پیدا کنم؟
ممنون

سلام.من لیسانس آموزش الهیات از دانشگاه فرهنگیان دارم و برای ارشد میخوام فقه و حقوق بخونم سوال داشتم که اگه ارشد فقه رو بگیرم میتونم در آزمون سردفتری شرکت کنم؟لطفا پاسخ بدهید.مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

سلام فاطمه
شرایط رشته تحصیل به این صورت هست:
مدرک کارشناسی و بالاتر حقوق قضائی، علوم ثبتی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتراسناد رسمی، منقول از دانشکده الهیات یا دانشکده سابق معقول و منقول و یا کارشناسی و بالاتر در رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی معتبر مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
و سه سال سابقه دفتریاری
موفق باشی

سلام من متولد ۷۵نیمه دوم هستم رشته ام تجربی بود سال اول کنکور مجاز نشدم در دانشگاه دولتی انتخاب رشته کنم نا امید شدم ول کردم درسو الان میخ‌ام بدونم امکانش هست که بتونم بخونم؟باید چجوری شروع کنم ؟با اینک کتابا تغییرکرده و نظام جدید شده

سلام غزل
متاسفانه تخصصم در کنکور کارشناسی ارشد هست
اما بعید میدونم مشکلی داشته باشی برای شرکت کردن در کنکور با توجه به اینکه شما خانم هستی و مشکل نظام وظیفه هم نداری
بهتره با یک مشاور در این مورد صحبت کنی
شاد باشی

سلام خسته نباشید من قصد دارم ارشد روانشناسی بالینی امتحان بدم ولی برای هر عنوان درس کتابهای زیادی معرفی شده مثلا برای رشد هم کرین هم لورا برک و تعدادی منبع دیگه معرفی شده آیا خوندن یک منبع کافیه یا برای کسب رتبه خوب باید تمام منابع خونده بشه؟

سلام فرجی معمولا در هر درس یکی از منابع اصلی تر هست و بیشتر مورد توجه طراح سوال هست و سایر منابع کمتر شما با صحبت با قبولی های سال های قبل میتونی منابع مهم تر رو شناسایی کنی یا اینکه تست ها رو بررسی کنی و ببینی بیشتر کدوم منبع مورد سوال بوده در کنارش تست هم خیلی کار کنی البته شما اگر رتبه خیلی خوب میخوای و وقت هم داری بهتره اکثر منابع رو بخونی البته هر چند سالی ممکنه در یک درس، تمرکز طراح از یک منبع برداشته شه و به سمت منبع دیگه ای بره که این موضوع؛ قابل پیش بینی نیست لیست منابع رو برات میگذارم متون به زبان انگلیسی: کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی – تالیف سیدمحمدی – نشر روان (دوجلد: کتاب اصلی و راهنما) منابع اصلی درس روانشناسی رشد :   روانشناسی رشد – تالیف لورا برک – ترجمه سیدمحمدی – نشر ارسباران (جلد ۱ و ۲) روانشناسی ژنتیک – تالیف محمود منصور و دادستان – انتشارات سمت و رشد (جلد ۱و ۲) نظریه های روانشناسی رشد – تالیف ویلیام کرین – ترجمه خویی نژاد – انتشارات رشد  منابع اصلی درس روانشناسی بالینی:   روانشناسی بالینی – تالیف فیرس و ترال – ترجمه فیروز بخت –… ادامه نظر»

سلام خسته نباشین من کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت هستم و میخام کنکور ارشد رو بدم
اما بین سه تا رشته ی انفورماتیک ، فناوری اطلاعات سلامت و نانو تکنولوژی موندم
از طرفی به کنکور دادن دوبارم فکر میکنم
بهمیتونین منو راهنمایی کنین در این مورد ؟

سلام یاسی
اول اینکه بین ارشد شرکت کردن و کنکور کارشناسی باید بر اساس شرایط خودت تصمیم بگیری
به هر حال شرکت دوباره در کنکور کارشناسی معمولا برای بدست اوردن قبولی هایی مثل پزشکی یا دندون و دارو انجام میشه که نیاز به تلاش خیلی زیاد داره
اگر امادگی این تلاش رو داری میتونی براش اقدام کنی
از طرفی این رشته ها دیربازده تر هستند چون تحصیل طولانی تری دارند و نیاز به گذروندن طرح هم دارند
از طرفی برای رشته ارشدت پیشنهاد میکنم بر اساس علاقه ت تصمیم بگیری
هم علاقه ت به درس ها و هم علاقه به حیطه شغلی در اینده
وضعیت بازار کار الان به این صورته که هیچ رشته ای وضعیت ایده ال نداره و شما برای هر موقعیت شغلی ای باید تلاش و پشتکار بالا داشته باشی
موفق باشی

سلام و خسته نباشید. یه سوال داشتم خدمتتون. من کارشناسی ارشد شرکت کردم و مطمنم که یه دانشگاه خوب قبول میشم من دانشجوی سال اخرم و هنوز فاغالتحصیل نشدم یعنی تو شهریور میشم ولی نگرانی من اینه که اگه به هر دلیلی فارغالتحصیلی من یک ماه یا دو ماه عقب بیفته بخاطر کرنا و تاخیر در برگزاری امتحانات دانشگاه دیر مدرک فارغ التحصیلی رو بده من میتونم بازم دانشگاه قبولی ثبت نام کنم یا نه ؟! طلفا راهنمایی کنین. میدونم که تو دفترچه زدن تا ۶/۳۱ فرصت داریم فارغ التحصیل شیم.

سلام سینا
مهم این هست که شما واحدهاتون تموم شده باشه و برای ترم مهر جاری واحدی از دوران کارشناسیتون باقی نمونده باشه
اگر نمرات درس ها دیر بیاد یا نرسید کارهای فارغ التحصیلی رو انجام بدید مشکلی نیست
شما برای ثبت نام مراجعه میکنی و تعهد میدی که مدارک لازم رو بعدا برای دانشگاه ببری
موفق باشی

سلام وقت بخیر! من لیسانس ریاضی رو شبانه و فوق لیسانس ریاضی روزانه خوندم آیا میتونم ارشد روانشناسی تربیتی روزانه شرکت کنم ؟ باید هزینه ترم بدم؟مثل شبانه باید پول ترم داد؟لطفا راهنمایی ام کنید ممنون میشم

سلام سمانه
بله قبلا به این صورت بود که اجازه تحصیل بیشتر از یک بار تحصیل رایگان در یک مقطع رو نداشتید اما الان امکانش هست اگر هم مشکلی پیش اومد میتونید با پیگیری از دیوان عدالت اداری حلش کنید
شاد باشی

سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی علوم ورزشی هستم با معدل ۱۹.۷۵ دانشگاه آزاد به دلیل کرونا امتحانات دانشگاه عقب افتاده و نمرات همه دروس ثبت نشدند آیا با این شرایط میشه در پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استعداد های درخشان شرکت کنم؟

سلام من ترم اخر کارشناسی حسابداریم ومیخوام سال بعدکنکور ارشد حسابداری بدم وفقط دانشگادولتی میخوام بیارم میخواستم نظرتون درمورد منابع بپرسم که چ منابعی بایدبخونیم خودم بخونم یا اموزشگاها مث مدرسان شرکت کنم؟

سلام نجمه اگر وقت داری و میتونی منابع اصلی رو بخونی خیلی بهتره و کاملتره اما اگر به هر دلیل تصمیمت این شد که از بسته های موسسات استفاده کنی بهتره کنارش تست های ارشد سال های قبل رو هم خوب کار کنی لیست منابع رو برات میگذارم اگر بتونی با قبولی های سال قبل لیست منابعت رو چک کنی خیلی بهتره تا بهترین و کمترین منابع رو شناسایی کنی حسابداری مالی : مروری جامع بر حسابداری مالی جلد ۱و۲ -تالیف:دکتر ایرج نوروش،دکتر ساسان مهرانی،غلامرضا کرمی،محمد مرادی-انتشارات:نگاه دانش  پاسخ سوالات تالیفی مروری جامع بر حسابداری مالی-تالیف:دکتر غلامرضا کرمی،محمد مرادی،هدی اسکندر- انتشارات:کتاب نو   حسابداری صنعتی: حسابداری صنعتی ۱و۲و۳ – تالیف:جمشید اسکندری- انتشارات:نشرحفیظ مجموعه پرسش های چهار گزینه ای حسابداری صنعتی-تالیف:جمشید اسکندری-انتشارات:کیومرث  حسابداری صنعتی – تالیف : اعتمادی – انتشارات سنجش تکمیلی حسابداری صنعتی – تالیف : مصدر – انتشارات کیومرث   حسابرسی: اصول حسابرسی ۱ همراه با پرسش های چهار گزینه ای-تالیف:جمشید اسکندری-انتشارات:کیومرث  اصول حسابرسی ۲ همراه با پرسش ها و پاسخهای چهار گزینه ای-تالیف:حبیب اله رسولی،فرامرز شکیبایی-انتشارات:کیومرث  نمونه پرسش های چهار گزینه ای حسابرسی – نشریه ۱۵۴ سازمان حسابرسی – ترجمه احمد فاضلی ، کوروش امانی  مجموعه پرسش های چهار گزینه ای استاندارد های حسابرسی – تالیف : احمد فاضلی ،… ادامه نظر»

سلام وقتتون بخیر من به خاطر اینکه ۷ ترمه مقطع لیسانسم تموم میشه چند واحد میمونه برای تابستون سال بعد
من اگه بخوام توی کنکور شرکت کنم میتونم یا باید سال بعدش برای ارشد ثبت نام کنم ؟

سلام پریسا
مهم این هست که شما تا شهریور سال جاری ای که در کنکورش شرکت میکنید درستون تموم بشه و برای مهر اون سال که قبولی ارشد رو بدست میارید واحدی از کارشناسی باقی نمونده باشه
شاد باشی

سلام من قبلا هم مزاحمتون شدم که گفته بودم مادرم فوت کردن و گفته بودم هدفم۴دانشگاه برتر تهرانه برای ارشد حسابداری واینکه امسال فقط شرکت کردم وگرنه بلد نبودم ومیخوام سال دیگه بهترین دانشگاه قبول بشم فقط برادرم گیر داده غیرانتفاعیا قبولی منم بهش میگم غیرانتفاعی وازاد واینا فایده نداره و فرقی با همون لیسانس نداره!؟ اون حرف خودش رو میزنه میگه امسال برو وکسی نقد رو با نسیه عوض نمی کنه وامسال برو سال دیگه جای بهتری بری تطبیق واحد میکنی منم میگم تطبیق واحد نمی کنه دانشگاه دولتی و خلاصه من دانشگاه غیرانتفاعی ازاد وپیام نور اصلا دوست ندارم ونمیخوام حالا میگین چکار کنم واینکه امسال گیج شدم برای استخدامی بخونم برای ارشد بخونم واگرم رفتم سرکار چجوری بخونم وقت کم نمیارم وقت رو چجوری رو ازمون استخدامی بزارم رو کارشناسی ارشد بزارم و هزارتا مشغله ذهنی. از الان شروع کنم و…. به نظر شما چکار کنم خانم مشاور؟؟؟؟ ببخشید دیگه مزاحمتون میشم. در ضمن۲۵ساله هستم.

سلام رضا
بله خاطرم هستید؛ خب اینکه امسال هر قبولی ای بدست اوردید ثبت نام کنید یا نه به این بستگی داره که میخواید و میتونید برای سال بعد تلاش بهتری داشته باشید یا نه.
بله درست گفتید تطیبق واحد در ارشد انجام نمیشه. شما باید ببینید که اولویتتون در زندگی چیه.
به نظرم در مورد اینکه چه طور با سر کار رفتن باید برای درس خوندن برنامه ریزی کنید رو باید صبر کنید که سر کارتون شروع بشه و ببینید تایم کاریتون به چه صورته یه مدت که شروع کنید به درس خوندن در کنار کار کردن؛ به مرور دستتون میاد که از چه زمانی برای درس خوندن میتونید استفاده کنید
با ارزوی موفقیت

سلاممن کارشناس علوم ورزشی و تربیت بدنیم می خوام بدونم برای برنامه ریزی کنکور ارشد چطور پیش برم چیکار کنم

سلام مینو
اولین قدم شناسایی و تهیه منابع هست
بعد از اون بر اساس وقتی که در طول روز میتونی به درس خوندن اختصاص بدی و بر اساس سرعت پیش روی در هر درس باید برنامه ریزی کنی که بدونی تا اخر هر هفته یا هر ماه باید چه منابعی رو تا کجا خونده باشی طوری که هم برسی منابع رو تموم کنی هم مرور داشته باشی و هم یه ماه اخر رو به خوندن خلاصه ها و تست جامع زدن اختصاص بدی
حتما خلاصه نویسی داشته باش
توی برنامه ریزیت حتما یه زمانی رو برای جبران برنامه هایی که به هر دلیل عقب افتادند اختصاص بده
برنامه ای واقعی بریز نه یه برنامه ایده ال که نتونی اجراش کنی
موفق باشی

سلام خسته نباشید من برای ۱۰۴۱ میخام کارشناسی ارشد کنکور بدم و میخام مددکاری اجتماعی قبول شم،، و پتانسیله شو دارم بخونم برای رتبه یک شدن.. فقط میخام کتاب خوب تست و درس و باهم داشته باشه و خیلی کامل باشه بهم معرفی کنین،، من تو کتاب مشکل دارم نمیدونم چی بخونم

سلام زهرا لیست منابع رو میگذارم برات؛ بهترین کار در مورد منابع اینه که لیست منابعت رو با قبولی های سال قبل کنکور ارشد چک کنی تا بهترین و کمترین منابع رو شناسایی کنی خدمات اجتماعی و تعاون در اسلام: دکتر زاهدی اصل- انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی                   جزوه مددکاری جامعه ای: دکتر حسینی ( این جزوه در بخش چاپ و تکثیر دانشکده علوم اجتماعی قابل دسترسی است) حرفه مددکاری اجتماعی از دیدگاه جامع: لوئیز جانسون ، ترجمه محمد حسین بازرگانی – انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی مبانی مددکاری اجتماعی: دکتر زاهدی اصل – انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی   مددکاری اجتماعی کار با گروهها: لارنس شولمن ، ترجمه منیر السادات میربهاءجلد ۲  – انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی کار با گروه ، افراد و خانواده ها: لارنس شولمن ، ترجمه منیر السادات میربهاءجلد ۱ – انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی پویایی گروهی: دکتر عبداله شفیع آبادی– انتشارات رشد مشاوره و روان درمانی گروهی: دکتر باقر ثنایی – انتشارات چهر مبانی ومفاهیم مددکاری اجتماعی: خاکساری   روان شناسی:  زمینه روانشناسی هیلگارد : دکتر براهنی – انتشارات رشد آسیب شناسی روانی : دکتر حسین آزاد – انتشارات بعثت              نظریه های شخصیت: دوان شولتز ، سید یحیی سید محمدی                 روانشناسی عمومی: دکتر حمزه گنجی – نشر ساوالان     روانشناسی کودکان استثنایی: دکتر میلانی فر -انتشارات قومس روانشناسی مرضی کودکان: فیلیپ… ادامه نظر»

سلام
رشته فلسفه کلام اسلامی با درصدهای زیر امکان قبولی هست؟
در چه دانشگاه هایی؟
عربی ۷۰
فلسفه ۲۵
منطق ۱۵
زبان سفید

سلام ازاده
برای شبانه ها شانس قبولی داری
البته نتایج امسال به سختی و اسونی سوالات و عملکرد رقبا هم بستگی داره
نمیشه خیلی دقیق پیش بینی کرد
امیدوارم قبولی دلخواهت رو بدست بیاری

سلام.
نامزدم سهمیه۵درصد ایثارگران کنکود ارشد داشتن؛من موقع ثبتنامشون همه مراحلش رو وارد کردم اما الان درقسمت سهمیه ازاد زده شده ایا راهی برای ویرایش هست؟خوااااهش میکنم کمکم کنید

سلام تنها
باید کد ایثارگری هم داشته باشید و وارد کرده باشید اگر همه این مراحل رو انجام دادید از سازمان سنجش پیگیری کنیدhttps://request.sanjesh.org/noetrequest/login/
موفق باشی

سلام ببخشید من کارشناسی رشته سلولی و مولکولی هستم دانشگاه آزاد علوم پزشکی بعد الان زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور استعداد درخشان هست و من معدلم بالای ۱۷ هستش میخواستم ببینم فقط میتونم رشته ی خودمو انتخاب کنم؟ یا رشته های دیگه تو زیر شاخه هام رو هم میشه؟

سلام سنا
بله میتونید گرایش های دیگه مجموعه کارشناسیتون رو هم انتخاب کنید مشکلی نیست
موفق باشی

سلام وقتتون بخیر.من‌ در حال حاضر دارم کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی میخونم.علاقه دارم که برای ارشد فقه و حقوق جزا بخونم.میخواستم بدونم که آیا باید کنکور فقه و حقوق بدم به صورت کلی و بعد انتخاب رشته کنم و فقه و جزا بخونم؟؟یا اینکه از ابتدا باید کنکور فقه و حقوق جزا بدم؟؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

سلام الهه
شما باید از مجموعه فقه و حقوق گرایش فقه و حقوق جزا رو انتخاب کنید
البته درس ها و ضرایب در گرایش های مختلف یکسانه و بعد از مشخص شدن نتایج باید انتخاب رشته کنید
موفق باشی

سلام خسته نباشید،من سال ۹۲کارشناسی شیمی گرفتم،برای ۱۴۰۰میخوام ارشد بخونم بنظرتون بعدازاین همه سال شانس قبولی دارم

سلام افسون
بله کاملا شانس قبولی دارید
قبولی شما تحت تاثیر سال فارغ التحصیلی شما نیست
فقط و فقط به تلاش شما برای کنکور بستگی داره
حتی به معدلتون هم زیاد ارتباطی نداره
شما باید با برنامه ریزی پیش برید
اگر مصمم باشید و تلاش خوبی داشته باشید حتما قبولی خوبی بدست میارید
شاد باشی

سلام خسته نباشید من کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بیو الکتریک دارم حالا میخوام ارشد بخونم میخوام بدونم کدوم رشته بهترین بازار کار رو داره تا برم ادامه بدهم؟

سلام پریسا
به نظرم بهتره که بر اساس علاقه ت به گرایش ها تصمیم بگیری
هر گرایش از رشته مهندسی پزشکی طرفداران خودش رو داره که ادعا می کنند گرایششون بهتر از سایر گرایش ها هست
اما از اونجایی که شما در گرایشی موفق خواهی بود که به اون علاقه مند باشی
پیشنهاد می کنم رشته ای رو انتخاب کنی که هم به درس هاش و هم به حیطه شغلیش علاقه مند باشی چون این گرایش ها حیطه کاری متفاوتی هم دارند

موفق باشی

با سلام و احترام. لطفا به فکر کنکوری های ارشد ۱۴۰۰ هم باشید تاریخ کنکور ارشد ۱۴۰۰ چه ماهی هستش؟ بعد ۲۰ فروردین ماه رمضونه ! و بعد ماه رمضان انتخابات ریاست جمهوری ! کرونا هم که فعلا هست . فقط توی دو تاریخ میشه برگزار کرد ۱۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰قبل ماه رمضان و ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت بعد ماه رمضان و قبل تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری . لطفا از سازمان سنجش ئیگیری کنید و تکلیف ما رو هم مشخص کنید که مثل بچه های امسال بلاتکلیف نشیم . ممنونم

به نظر من به جای اینکه ذهنتون رو از الان درگیر این چیزیا کنید،بهترین کار اینه که طبق برنامه ی خودتون درس بخونید! فکر کردن به این چیزا جز اینکه باعث شه تمرکزتون رو از دست بدین هیچ فایده ای نداره

سلام عادل
پیشنهاد میکنم شما دو تا برنامه برای خودتون داشته باشید که با توجه به زمان دقیق کنکور و برای هر کدوم یه برنامه تقریبی داشته باشید که برای مثال اگر کنکور عقب افتاد بدونید الان باید چی کار کنید و سردرگم نشید
در غیر این صورت راهی نیست که فعلا بشه زمان دقیق تر رو مشخص کرد
موفق باشی

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی مهندسی بهداشت محیط هستم ومی خوام در مقطع ارشد دررشته عمران محیط زیست ادامه تحصیل بدم امکانش هست در این مورد راهنماییم کنین . ممنون

سلام لیلا
میتونی به رشته دلخواهت وارد بشی در مقطع ارشد
ممکنه یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
در مورد منابع بهترین کار اینه که با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که استفاده کردند و نتیجه گرفتند صحبت کنی تا کمترین و بهترین منابع رو شناسایی کنی
اگر سوالی داری در خدمتم
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ژنتیک گیاهی یا همون زراعت یا اصلاح نباتات هستم
میتونم برای ارشد در رشته ژنتیک جانوری یا پزشکی قبول شم؟

سلام پرواز
شما به ژنتیک وزارت علوم میتونید تغییررشته بدید اما رشته کارشناسیتون جزو رشته های مجاز به شرکت در ارشد ژنتیک انسانی نیست
شاد باشی

سلام

سلام بارتبه ۶۰۰۰میشه ارشدروانشناسی بالینی دانشگاه آزادقبول شد؟

سلام مطهره
شانس قبولی واحدهای ازاد شهرستان ها رو داری
البته برای سایر گرایش های روانشناسی شانست بالاتره
موفق باشی

سلام
در ارشد عمران سوالات دفترچه کد D را چگونه باکلید B سازمان سنجش مطابقت بدم؟

سلام جواد
باید گزینه مورد نظر رو که پاسخ دادید بین گزینه های پاسخنامه پیدا کنید
موفق باشی

سلام من کارشناسیم مهندسی شیمی هست اما تمایلی ندارم ارشد بخونم این رشته رو .بین مدیریت مالی و MBAموندم و آینده شغلی برام خیلی مهمه.از نظر علاقه فک میکنم بتونم کنار بیام ولی باید بدونم کدومش میتونه بهتر باشه از نظر شغلی.میشه راهنمایی کنید؟

سلام زهرا
هر دو از نظر موقعیت شغلی به نسبت وضعیت خوبی دارند اما به هر حال هر رشته ای هر چه قدر هم که موقعیت خوبی داشته باشه باز هم نیاز به تلاش و پشتکار زیاد داره برای موفقیت؛ بنابراین پیشنهاد می کنم رشته ای رو انتخاب کنید که از نظر درس ها و موقعیت شغلی اینده بهش علاقه مندید در این صورت شانس موفقیتتون بیشتر خواهد بود
شاد باشی

سلام خسته نباشید
رشته من جغرافیاس درصدام ایناس
فلسفه ۵٠
جغرافیای شهری ٢٢/٢٢
برنامه ریزی شهری٢٢/٢٢
جغرافیای روستایی و عشایر ١١/١١
جغرافیای انسانی شهری روستایی٣١/١
معدلم هم ١۵/٩٢
آیا احتمال قبولی در دانشگاه دولتی دارم؟؟

با سلام
برای روزانه شهرستان های متوسط شانس قبولی دارید البته این پیش بینی بر اساس درصدهای سال های قبل هست و نتایج امسال به سختی و اسونی سوالات امسال و عملکرد رقبا بستگی داره
موفق باشی

ممنونم ازتون 😭

سلام
ببخشید شهرستان های متوسط یعنی دانشگاه های دور ؟؟😢

شهرستان های بزرگ مثل مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان هستند
شهرستان های متوسط به سایر شهرستان ها گفته میشه

سلام میشه بهم بگید یک درس که ضریبش۱هست رو تو کنکور ارشد _۴ زده باشی خیلی رتبه رو بد میکنه یا تاثیرش کمه

سلام فرزانه
در هر صورت درصد منفی متاسفانه تاثیر خوبی نداره اگر شما درسی رو صفر بزنی بهتر از این هست که منفی بزنی چه ضریب یک باشه چه بالاتر
اما بستگی داره که درصدهای دیگه تون به چه شکل باشه اگر درصدهای دیگه خوب باشه میتونه این تاثیر منفی رو خنثی کنه
موفق باشی

۲سوال غلط در زبان ۵سوال غلط درپایه ها ۲ سوال غلط در ترکیبات و۱سوال علط در احتمال دیگه انالز و بهینه نزدم کلا میشه از روزانه یا شبانه محقق قبول شد

سلام حمید
درصدهایی که فکر میکنی به دست میاری رو اگر بدونی بهتر میشه راهنمایی کرد
موفق باشی

سلام اگر کسی ثبت نام کنکور ارشد پزشکی نماید ولی روز امتحان غیبت کند ایا به منزله این است که این فرد در ازمون شرکت کرده ممنون از پاسخ

سلام مهدی
خیر به منزله شرکت در ازمون نیست در صورتی که سر جلسه حاضر بشید به منزله شرکت در ازمونه
شاد باشی

سلام با رتبه ۳۰۰ روزانه مدیریت مالی قبول میشم؟ چند درضد شانس قبولی دارم؟

با معدل ۱۵.۷۰

سلام عماد
برای روزانه شهرستان های متوسط مثل ارومیه شانس قبولی داری
البته بستگی به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل از شما و گرایش مورد نظرشون هم داره
موفق باشی

سلام بااین درصدها دانشگاه دولتی چمران اهواز درمیام؟رتبه ام حدودا چندمیشه؟
صنعتی۶۴
مالی۲۷/۷۷
حسابرسی۱۶/۶۶
ریاضی وآمار۱۰/۶۶

اگه ریاضی رو۱۶درصد بزنم با معدل۱۷/۱۷چی؟

سلام ساحل
بله شانس قبولیش رو داری البته برای شبانه ش شانست بالاتره
هر چند که نتایج امسال به سختی و اسونی سوالات امسال و عملکرد رقبا هم بستگی داره
شاد باشی

سلام وقت بخیر.
امسال کنکور ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دادم؛ سوالم این هست که با ضرایب زیر، حدودا چه رتبه‌ای کشب خواهم کرد؟
زبان عمومی و تخصصی ۵۰ درصد (ضریب ۳)
نظم فارسی ۴۹ درصد (ضریب ۴)
نثر فارسی ۴۲.۴ (ضریب ۴)
کلیات مسائل ادبی ۵۵.۴۵ (ضریب ۴)
من قصد دارم در کد ضریب چهار انتخاب رشته بکنم؛ در این کد ضریب، زبان انگلیسی ضریب ۳ داره.

سلام نوید
شانس قبولی روزانه های تهران برای شما بالاست
البته این پیش بینی بر اساس درصدهای سال قبل هست و نتایج امسال به سختی و اسونی سوالات امسال و عملکرد رقبا بستگی داره
شاد باشی

با عرض خسته نباشید خدمت شما من رشته کارشناسی مهندسی نقشه برداری هستم و این که میخواستم بدونم برای ثبت نام در دانشگاه های ارشد غیر دولتی باید منتظر نتایج کنکور باشم یا اینکه همین الان یعنی ۲۰ مرداد میتوانم ثبت نام کنم؟ و اینکه در ‌‌شهر شیراز دانشگاه ارشد نقشه برداری که ناپیوسته غیر دولتی باشه هس یا خیر

سلام حمید
شما برای قبولی در مقطع ارشد یا باید در کنکور سراسری شرکت کنید که با همون کنکور میتونید برای ازاد هم انتخاب رشته کنید
یا باید واجد شرایط شرکت در پذیرش های بدون ازمون باشید که در این صورت میتونید برای دانشگاه های دلخواهتون ثبت نام کنید
از طریق فراگیر پیام نور هم میتونید قبولی ارشد رو بدست بیارید که باید براش جداگانه ثبت نام کنید
موفق باشی

سلام روزتون بخیر
من برای کنکور ارشد مهندسی پزشکی بیوالکتریک میخوام بخونم برای قبولی در دانشگاه صنعتی شریف نحوه درست خواندن و ساعتایی که باید از الان بهش اختصاص بدم و کلا برنامه ای که برای درس خوندن باید داشته باشم رو راهنماییم کنید

سلام فاطمه
اگر الان میخواید شروع کنید بهتره درس ها و توانایی خودتون رو در اونها شناسایی کنید اگر برای درسی نیاز به استفاده از کلاس کنکور دارید و یا جزوات و منابع رو تهیه کنید
میتونید تا اوایل پاییز روی یکی دو تا درس که به نظرتون سنگین تره و وقت بیشتر و کار بیشتری میبره وقت بگذارید و بقیه درسها رو از اواسط پاییز به درس خوندنتون اضافه کنید
اوایل با کمترین مقدار ساعتی که میتونید شروع کنید به مرور ساعت مطالعاتیتون رو افزایش بدید تا به روزی ۵/۶ ساعت برسونید و در عرض یک ماه به روزی ۷ ساعت و همین مقدار رو حفظ کنید و پیش برید تا یکی دو ماه اخر به روزی ۹/۱۰ ساعت برسونید
اگر تمام وقت میتونید در طول روز درس بخونید ومشغولیت دیگه ای ندارید؛ میتونید دو تا سه درس رو با هم پیش ببرید
حتما خلاصه نویسی داشته باشید که زمان مرور بهتون خیلی کمک میکنه
شاد باشی

باید طوری برنامه ریزی کنید که هم برسید منابع رو بر اساس حجم منابع و براساس سرعت مطالعه تون تموم کنید و هم برسید مرور داشته باشید و هم یه ماه اخر رو هم به تست جامع زدن و مرور خلاصه ها اختصاص بدید

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشین
من ترم شش زیست گیاهی دانشگاه گیلان هستم میخواستم بدونم که آیا ادامه همین رشته از لحاظ موقعیت شغلی به نفعم هست یا نه
بین گرایشها با فیزیولوژی گیاهی نسبت به سایر درسها ارتباط بیشتری برقرار کردم و علاقه ی شغلیم تدریس در آموزش پرورش هستش آیا با ارشدگیاهی امکانش هست برام؟واینکه ترجیحا میخوام درشهر خودم باشم.
اگر امکان شرکت در ازمون استخدامی آموزش پرورش برای من وجود داره درچه مقطعی میتونم اقدام کنم؟
لطفا کتابهای مناسب برای مطالعه دروس آزمون ارشد گیاهی رو معرفی بفرمایین ممنون میشم کتابهایی که حجمشون مناسب باشن وسنگین نباشن تا بتونم خوب بخونم
با تشکر مجدد از شما.

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشین
من ترم شش زیست گیاهی دانشگاه گیلان هستم میخواستم بدونم که آیا ادامه همین رشته از لحاظ موقعیت شغلی به نفعم هست بین گرایشها با فیزیولوژی گیاهی نسبت به سایر درسها ارتباط بیشتری برقرار کردم و علاقه ی شغلیم تدریس در آموزش پرورش هستش آیا با ارشد گیاهی امکانش هست برام؟واینکه ترجیحا میخوام در شهر خودم باشم.
اگر امکان شرکت در آزمون استخدامی آموزش پرورش وجود داره برای من در چه مقطعی میتونم اقدام کنم؟
لطفا کتابهای مناسب برای مطالعه دروس مختلف گیاهی رو معرفی بفرمایید ممنون میشم کتابهایی که حجمشون مناسب باشن و سنگین نباشن تا بتونم خوب بخونم
با تشکر مجدد از شما.

لطفا کتابهای مناسب برای کنکور ارشد گیاهی رو معرفی بفرمایید.با تشکر

سلام ساناز
به نظرم بهترین کار اینه که رشته ای رو ادامه بدید که بهش علاقه مندید
اگر علاقه تون رو در گرایش دیگه ای پیدا کردید بهتره تغییررشته بدید در مقطع ارشد
برای تدریس شما با هر کدوم این ها میتونید این کار رو بکنید
مخصوصجزوه هست ا اگر هدفتون کار در مدارس غیرانتفاعی هم باشه
لیست منابع رو برات میگذارم البته بهتره با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که استفاده کردند صحبت کنی تا کمترین و بهترین منابع رو شناسایی کنی

 

منابع ارشد زیست شناسی گیاهی

فیزیولوژی گیاهی

۱-فیزیولوژی گیاهی- تایز و زایگر

۲-کتاب جامع کارشناسی ارشد فیزیولوژی گیاهی

 

سیستماتیک گیاهی

۱-سیستماتیک گیاهی- والتر اس جود

۲-کتاب جامع کارشناسی ارشد گیاه شناسی

 

زیست شناسی تکوینی گیاهی

۱-آناتومی گیاهی- فان

۲-ارگانوژنز و مورفوژنز گیاهی- دکتر مرتضی عطری 

موفق باشی

سلانم وقتتون بخیر . من سال اخر آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . می خواستم بدونم که ایا برای کنکور ارشد می توانم رشته مشاوره خانواده بخونم ؟ و چه منابعی برای این رشته باید مطالعه شود ؟ ممنون

سلام فاطمه بله میتونی رشته دلخواهت رو در کنکور شرکت کنی ممکنه یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره در مورد منابع لیست رو برات میگذارم؛ البته بهتره لیست منابعت رو با قبولی های سال قبل چک کنی تا کمترین منابع رو شناسایی کنی منابع ارشد مشاوره زبان عمومی و تخصصی: زبان تخصصی علوم تربیتی، کیانوش هاشمیان و زبان تخصصی علوم تربیتی دکتر طالب زاده، انتشارات سمت آمار و روش تحقیق: احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور و روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور مبانی مشاوره و راهنمایی: خانواده درمانی مینوچین ترجمه ی دکتر ثنایی، پویایی گروه و مشاوره گروهی دکتر شفیع آبادی، مقدمات برنامه ریزی راهنمایی و مشاوره دکتر شفیع آبادی، خانواده درمانی دکتر تبریزی و مشاوره تحصیلی و شغلی دکتر شفیع آبادی روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره: مشاوره شغلی و حرفه ای دکتر شفیع آبادی، روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره، دکتر عبداله شفیع آبادی، تکنیک های خرد در مصاحبه های مشاوره ای، دیوید گلدارد، ترجمۀ سیمین حسینیا ن، مهارت های پایه و پیشرفته در مشاوره ، سیمین حسینیان و کولایی نظریه های مشاوره و روان درمانی: نظریه های مشاوره و روان درمانی، دکتر عبداله شفیع… ادامه نظر»

سلام من کارشناسی پژوهشگری اجتماعی خوندم و نمیدونم ارشدم رو چی بخونم که بازار کار خوبی داشته باشه.میشه راهنمایی کنید

سلام فاطمه
میتونی دفترچه رو بررسی کنی و رشته هایی که علاقه مندی رو شناسایی کنی
بهترین رشته؛ رشته ای هست که هم شما به درس هاش و حیطه شغلیش علاقه مند باشی و هم از نظر بازار کار هم وضعیت خوبی داشته باشه
معمولا داوطلبا رشته هایی مثل مدیریت؛ ام بی ای ؛ علوم تربیتی؛ مشاوره یا روانشناسی رو برای تغییررشته انتخاب می کنند
رشته ها رو بررسی کن بین هر چند تا رشته ای که شک داشتی میتونیم با هم همفکری کنیم
شاد باشی

سلام روز بخیر
چطوری درصد های هر درسی رو که در کنکور زدیم رو مشخص کنیم؟؟

باسلام
فرمولی که برای گرفتن درصد میتونید استفاده کنید این هست
(تعداد پاسخ های غلط) رو از تعداد (پاسخ های درست ضربدر ۳ )کم کنید حاصلش رو تقسیم بر تعداد (کل سوالات اون درس ضربدر ۳ )کنید
شاد باشی

سلام وقت بخیر
من میخواستم برای سال دیگه کنکور ارشد مدیریت بازرگانی بدم. از اونجایی که سال آخر مترجمی انگلیسی هستم و طبیعتا با منابع مدیریت آشنایی ندارم می خواستم بدونم به نظرتون میتونم به پکیج های آموزشگاه هایی مثلا مدرسان شریف یا ماهان کفایت کنم؟ و اینکه به نظر شما کدام یک ازین دو آموزشگاه از لحاظ سطح و محتوا مناسب تر هستند؟ معدلم هم حدودا ۱۷ هست و اگر از الان شروع کنم شانس قبولی دارم؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام میثم
بستگی به رشته کارشناسی شما داره اگر کارشناسی هم همین رشته بودی بسته های موسسات میتونه کافی باشه
البته به این هم بستگی داره که چه قبولی ای هدفت هست
اگر قبولی روزانه ها رو میخوای بهتره که منابع اصلی رو بخونی
البته اگر بسته های موسسات رو خوندی باید کنارش تست های ده سال قبل رو هم خوب کار کنی تا نتیجه خوبی بگیری
در مورد موسسات هم نمیتونم پیشنهاد خاصی بدم بهتره که از قبولی های سال قبل در مورد تجربیاتشون در این مورد تحقیق کنی
شاد باشی

سلام ببخشید ی سوال داشتم.
من کارشناسیم مهندسی بوده. الان خواستم ببینم برای ارشد مدیریت بهتره یا علوم تربیتی از نظر بازار کار و راحتی قبول شدن؟
پارسالnedined مدیریت بازرگانی شرکت کردم رتبم ۸۰۰ شد خواستم امسال شرکت کنم بهتر شه رتبم که به خاطر کرونا نرفتم.
الان به نظرتون برای سال بعد همینو بهتره دوباره شرکت کنم یا مدیریت اموزشی

با سلام
این بستگی به علاقه شما داره
از نظر محتوای درسی این رشته ها نزدیک به هم هستند
اما اگر به کار کردن در حیطه اموزشی و مدارس علاقه مندید مدیریت اموزشی گزینه بهتریه
مدیریت هم دامنه شغلیش مشخصه در سازمان ها و ارگان ها
شما در رشته ای موفق خواهی بود که بهش علاقه مند باشی هم به درس هاش و هم به حیطه شغلیش
از نظر راحتی قبولی شدن هم اینکه شما درس ها رو دوست داشته باشید خوندن هم براتون راحت تر خواهد بود
موفق باشی

سلام خانم مشاور
خسته نباشید
رشته من علوم تربیتی آموزش ابتدایی است ، آیا میتونم در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور ، رشته روانشناسی عمومی و تربیتی و یا انواع مشاوره ها رو شرکت کنم ؟؟؟
چون یکی از شرایط پذیرش ، منطبق بودن رشته کارشناسی با رشته انتخابی است
و یا یکجور دیگه بپرسم
چه رشته هایی با رشته علوم تربیتی منطبق است؟؟
اخه من رشته روانشناسی رو دوست دارم

سلام روزتون بخیر
من هنگام ثبت نام کنکور ارشد گزینه پیام نور رو انتخاب نکردم الان بخوام اقدام کنم که کارتشو بگیرم تا قبل از رسیدن نتایج باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام زهرا
مشکلی نیست زمان انتخاب رشته شما هزینه انتخاب رشته پیام نور رو پرداخت میکنید و میتونید دوره های پیام نور رو هم انتخاب کنید
شاد باشی

با سلام
من چند سال پیش دانشگاه فراگیر پیام نور مقطع ارشد قبول شدم
ترم اول رو ثبت نام کردم ولی دیگه نرفتم .نمیدونم الان چه وضعیتی دارم
وامسال کنکور ارشد ثبت نام کردم.خواستم بدونم الانم میتونم برم از دانشگاه قبلی انصراف بدم
الان شرابط من چطوری میشه؟

سلام امیر
بله مشکلی نیست
البته اگر مدارکتون رو تحویل دانشگاه قبولی قبلی دادید باید پیگیری کنید که مدارکتون رو تحویل بگیرید در غیر این صورت نیازی به پیگیری نیست
شاد باشی

سلام شرمند ی سوال دیگه خدمت تون داشتم.من تو ۸ نمیسال درسم تموم شد. ولی ۳تا ترم تابستون دارم ۱ترم معرفی ب استاد و ۱ترم جبرانی آیا میتونم در ارشد بدون کنکور آزاد شرکت کنم؟

سلام مجدد
شما درستون رو در ۸ ترم تموم کردید ترم های تابستونی جزو ترم های تحصیلی محاسبه نمیشن
ضمن اینکه سقف سنوات مجاز تحصیل در شرایط جدید پذیرش به ۱۰ ترم تغییرکرده
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من مدرک کارشناسیم سلول و مولکولی هستش
برای ارشد بدون ازمون ازاد میتونم از مجموعه سلول و مولکولی ژنتیک یا میکروبیولوژی انتخاب کنمیا فقط اون چیزی ک داخل مدرکم خورده رو میتونم انتخاب کنم ؟ممنون میشم راهنماییم کنید.باتشکر

سلام علی
بله گرایش های این مجموعه رو برای بدون ازمون ازاد میتونید انتخاب کنید چون رشته های متجانس در نظر گرفته می شن
موفق باشی

سلام من معلمم می خواستم ببینم باچه رتبه ای میشه درمقطع ارشدآموزش زیست شناسی قبول شد.

با سلام
ظرفیت این گرایش محدوده
احتمالش هست که تا رتبه زیر ۱۰۰ برای روزانه های تهران شانس قبولی داشته باشید
البته به نحوه انتخاب رشته نفرات قبل از شما و گرایش دلخواهشون هم بستگی داره
شاد باشی

سلام خسته نباشید من کارشناسی پرستاری دارم ولی میخوام ارشد روانشناسی بالینی بخونم آیا با مدرک ارشد و دکترای روانشناسی بالینی می تونم دفتر مشاوره بزنم یا حتما باید کارشناسی هم روانشناسی باشه؟

سلام نیکی
بله با گذروندن دو مقطع متولی میتونید برای مجوز دفتر مشاوره اقدام کنید
البته باید قوانین رو مرتبا از ارگان مورد نظر چک کنید
موفق باشی

سلام من رشته ام حسابداریه ومعدلم۱۷/۱۷ بااین درصدها رتبه ام حدودا چند میشه وآیا دانشگاه دولتی چمران اهواز درمیام؟
صنعتی۶۹
مالی۳۲
ریاضی وامار۱۶/۶۶
حسابرسی۳/۶۶

سلام ساحل
شانس قبولی شبانه های تهران و شهرستان ها رو ممکنه داشته باشی
البته این بر اساس درصدهای سال های قبل هست و نتایج امسال به سختی و اسونی سوالات امسال و عملکرد رقبا بستگی داره
شاد باشی

سلام من درصدام در کد ۱۱۱۶ مجموعه فلسفه به ترتیب
زبان سفید
فلسفه غرب ۵ درصد
فلسفه اسلامی ۵۸ درصد
عربی ۲۳ درصد
منطق ۱۵ درصد
معدلم ۱۶/۴۷
سهمیه همسر جانباز ۲۵ درصد به بالا رو دارم
شبانه خوارزمی فلسفه دین قبول میشم؟

سلام مریم
تا حدودی شانسش رو داری البته به سختی و اسونی سوالات اون سال و عملکرد رقبا هم بستگی داره و نمیشه دقیق نظر داد
موفق باشی

سلام، من دیروز ازمون ارشد دادم بد یادم رفت مشخصاتمو داخل برگه سوالا ت بنویسم، الان چی میشه؟

سلام خسته نباشید، من چند روز پیش آزمون ارشد دادم و یادم رفت مشخصاتمو داخل دفترچه سوالات بنویسم ، الان باید چکار کنم؟

سلام نیما
مشکلی نیست نگران نباش
مهم این هست که مشخصاتت رو در پاسخنامه وارد کرده باشی
موفق باشی

سلام ایا اگر فوق لیسانس یک دانشگاه غیرانتفاعی قبول شوم وامسال بروم وسال دیگر دوباره کنکور بدم و ارشد مثلا دانشگاه شهیدبهشتی تهران یا مثلا فردوسی مشهد قبول شوم ایا واحدهایی که در غیرانتفاعی گذروندم تطبیق واحد میدن؟؟؟ اصلا این کار خوبی هست یا نه؟؟؟

سلام رضا
خیر دانشگاه های سراسری در این مورد با شما همکاری نمی کنند
باید واحدهای گذرونده رو مجددا بخونی
موفق باشی

سلام یه سوال داشتم من لیسانس بیمه دارم برای سال آینده میخواستم ببینم ارشد شرکت کنم بهتره یا یه لیسانس دوم بگیرم ؟مشکلی ه بابت نطام وطیفه ندارم

سلام امیرحسین
این کاملا به هدف شما از درس خوندن بستگی داره
اینکه میخواید با این کار به چه هدفی برسید
هر کدوم میتونه مزایا و معایب خودش رو داشته باشه
اگر به رشته خودتون علاقه مندید و ضمنا شغل دارید و رشته تون هم مرتبطه به کارتون؛ ادامه تحصیل ارشد گزینه بهتریه
اما اگر شاغل نیستید و به رشته تون هم علاقه مند نیستید میتونید به گزینه دوم فکر کنید البته تغییررشته در مقطع ارشد رو هم میتونید در نظر داشته باشید
شاد باشی

سلام خانم مشاور
خسته نباشید
رشته من علوم تربیتی آموزش ابتدایی است ، آیا میتونم در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور ، رشته روانشناسی عمومی و تربیتی و یا انواع مشاوره ها رو شرکت کنم ؟؟؟
چون یکی از شرایط پذیرش ، منطبق بودن رشته کارشناسی با رشته انتخابی است
و یا یکجور دیگه بپرسم
چه رشته هایی با رشته علوم تربیتی منطبق است؟؟
اخه من رشته روانشناسی رو دوست دارم

سلام ژیلا
منظور از منطبق بودن همون شرکت کردن در ارشد مرتبط با رشته کارشناسی هست
شما در گرایش های علوم تربیتی میتونید شرکت کنید
البته باید سایر شرایط رو داشته باشید یعنی فارغ التحصیل ازاد هم باشید و سایر موارد
موفق باشی

سلام وقت بخیر من قصد دارم در کنکور ارشد عمران شرکت کنم ولی نمیدونم از کدوم منابع استفاده کنم
باید اول کتاب های درسی را بخونم یا سری عمران بخونم و تست بزنم از همون اول
لطفا راهنمایی کنید ممنون 🙏🏻

سلام پریسا شما باید در کنار منابع و درس هایی که میخونی؛ تست ها رو هم کار کنی منابع تستت هم باید کنکورهای ارشد سالهای قبل باشه میتونی اول همزمان با درس خوندن یه سری تست ها رو بزنی بقیه رو برای مرورها کار کنی کنار تست هایی که مشکل داری علامت بگذار تا زمان مرور روی اونها وقت بگذاری منابع ارشد عمران اصول ژئوتکنیک (جلد اول و دوم)؛ براجا ام داس؛ شاپور طاحونی؛ انتشارات دانشگاه امیرکبیر مبانی مکانیک خاک؛ وفائیان، محمود؛ انتشارات دانشگاه صنعتی اصفهان مکانیک خاک؛ طباطبائی، امیرمحمد و بهینا، کامبیز؛ دانشگاه تهران طراحی و محاسبه سازه‌های فولادی؛ جی ـ سالمن؛ فریدون ایرانی؛ انتشارات دانشگاه فردوسی آنالیز و طراحی سازه‌های بتن آرمه؛ کی‌نیا، امیرمسعود؛ جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان حساب و دیفرانسیل و انتگرال هندسه تحلیلی؛ جرج توماس؛ مهدی بهزاد؛ مرکز نشر دانشگاهی تهران مقاومت مصالح؛ پی‌ ـ بیر؛ حمید لعل‌خو؛ انتشارات دانشگاه علم و صنعت مقاومت مصالح؛ پوپوف؛ حمید لعل‌خو؛ انتشارات دانشگاه علم و صنعت مباحث بنیادی تحلیل سازه‌ها؛ نوریس؛ فریدون ایرانی؛ انتشارات فردوسی مشهد تحلیل سازه‌ها؛ سعادت‌پور، محمدمهدی؛ انتشارات دانشگاه صنعتی اصفهان مکانیک سیالات؛ استریتر؛ ملک‌زاده؛ انتشارات نما هیدرولیک کانال‌های باز؛ ابریشمی، جلیل؛ انتشارات آستان قدس تصفیه فاضلاب؛ منزوی، محمدتقی؛ انتشارات دانشگاه تهران تصفیه، انتقال و توزیع… ادامه نظر»

سلام من لیسانش میکروبیولوژی ام
دنبال یه مشاور تحصیلی ام برای کنکور ارشد سال بعد رشته ی میکروب پزشکی بهم برنامه درسی بدع و منابع معرفی کنه
میشه بهم کمک کنید

سلام دنیا
منابع که در دفترچه ارشد وزارت بهداشت عنوان شده البته که خیلی از رشته ها داوطلبا از منابع خلاصه تر و جزوات و بسته های موسسات استفاده می کنند به دلیل بالا بودن حجم منابع
در مورد برنامه ریزی هم یه سری اصول کلی هست که اگر در نظر داشته باشید خودتون هم با توجه به شرایطتون میتونید برنامه بریزید برای خودتون
و هر سوالی هم در این مورد داشتید حتما پاسخ می دهم
با ارزوی موفقیت

با سلام ، من دانشجوی ارشد تکمیل ظرفیت کارآفرینی روزانه بهمن ۹۵ بودم اما از مهر ۹۶ دانشگاه کلاسها را شروع کرد من قبل از امتحانات پایان ترم اول انصراف دادم حالا می خوام بدونم آیا امکان بازگشت به تحصیل در رشته فوق برایم مقدور هست ؟

سلام امیر
با توجه به زمانی که گذشته بعید میدونم امکانش باشه
اما باز هم میتونید با اموزش دانشگاه در این مورد صحبت کنید
موفق باشی

سلام روزتون بخیر .به نظرتون من ده تا سوال از ارشد مدیریت زدم و بااینکه معدل کارشناسی من ۱۶و معدل کاردانی من ۱۵/۵ و همچنین تغییر رشته دادم در ارشد ایا امکان قبولی هست؟امید داشته باشم یا نه؟بسیار ممنونم

با سلام
به معدلتون و تغییررشته ای بودنتون که زیاد ارتباطی نداره
اصل موضوع برای قبولی شما کنکور و ازمون کتبی هست
ضمن اینکه بستگی داره چه قبولی ای هدفتون باشه
اگر قبولی واحدهای ازاد خصوصا شهرستان ها رو بخواید بله ممکنه
یا قبولی های پیام نور
در کل بستگی به عملکرد رقبا و سختی و اسونی سوالات امسال داره
موفق باشی

سلام تحصیل در دوره شبانه برای دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران رایگانه؟؟؟؟

سلام ابی
ممکنه که شامل تخفیفی برای شما باشه اما تا اونجایی که اطلاع دارم خیر رایگان نیست
موفق باشی

سلام خسته نباشید برای اینکه استاد دانشگاه باشی ت دانشگاه سراسری باید همه مدارک رو از دانشگاه سراسری گرفته باشی اگر دو تاش از سراسری نباشه اخرین مدرک باشه نمیشه ممنون راهنمایی کنید

سلام رضا
به صورت حق التدریس بله ممکنه به این صورت هم جذب بشید
مخصوصا برای دانشگاه های شهرستان ها یا فنی حرفه ای و …
اما برای هیات علمی شدن که البته جذب هم خیلی کمه بعیده به این صورت؛ البته که به مجموعه عوامل زیادی بستگی داره
موفق باشی

سلام خسته نباشید من نتونستم ارشد امتحان بدم به نظر شما با سوابق تحصیلی نمیگیرن ممنون راهنمایی کنید

سلام فرهاد
با سوابق تحصیلی فقط در صورتی هست که شما جزو ۱۵ درصد برتر ورودی های خودتون باشید و فارغ التحصیل دانشگاه های سراسری هم باشید و برای پذیرش های بدون ازمون دانشگاه ها شانستون رو امتحان کنید
موفق باشی

سلام ببخشید یکی از سوال های ارشد معماری این بود: در کدام حوادث سیل و زلزله و رانش زمین و اتشفشان الویت بازسازی زمین کشاورزی است بعد بازسازی خانه؟ جواب چیه؟

سلام معماری
امیدوارم دوستان هم رشته در این مورد راهنمایی کنند
ضمن اینکه کلید سوالات هم عصر دوشنبه ۲۰ مرداد منتشر خواهد شد
موفق باشی

سلام من امروز ارشد حسابداری دادم اشتباه چند سوال از حسابداری دولتی زدم که مربوط به بخش گرایش عمومی است آیا تاثیر منفی خواهد داشت

سلام محمد
خیر مشکلی نیست نگران نباش
مهم درس هایی هست که شما باید پاسخ میدادید اگر درسی رو اضافه تر بزنید مشکلی ایجاد نمیشه
شاد باشی

سلام و روز بخیر
من قصد دارم سال آینده ارشد مشاوره امتحان بدم رشته کارشناسیم هم متفاوت بوده و الان ۳۸ سالمه و خیلی سال از فارغ التحصیلیم میگذره و دوتا فرزنددارم و مدنظرم قبولی روزانه شهر تهران هست لطفا دررابطه با برنامه ریزی مطالعه و منابع مطمئن ارشد راهنماییم کنید.ممنونم

سلام سادات با توجه به اینکه مادر دو فرزند هستید و وقت خالی کمتری دارید باید زودتر از زمان لازم؛ شروع کنید به خوندن اولین قدم تهیه منابع هست بعد بر اساس سرعت مطالعه تون در هر درس باید برنامه ریزی کنید که منابع رو تموم کنید و برسید مرور هم داشته باشید میتونید دو تا سه درس رو با هم پیش ببرید بستگی داره که روزی چند ساعت میرسید درس بخونید حتما خلاصه نویسی داشته باشید زمان مرور ها خیلی بهتون کمک میکنه لیست منابع رو براتون میگذارم اگر بتونید با قبولی های سال قبل منابعتون رو چک کنید نتیجه بهتری میگیرید منابع ارشد مشاوره زبان عمومی و تخصصی: زبان تخصصی علوم تربیتی، کیانوش هاشمیان و زبان تخصصی علوم تربیتی دکتر طالب زاده، انتشارات سمت آمار و روش تحقیق: احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور و روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور مبانی مشاوره و راهنمایی: خانواده درمانی مینوچین ترجمه ی دکتر ثنایی، پویایی گروه و مشاوره گروهی دکتر شفیع آبادی، مقدمات برنامه ریزی راهنمایی و مشاوره دکتر شفیع آبادی، خانواده درمانی دکتر تبریزی و مشاوره تحصیلی و شغلی دکتر شفیع آبادی روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره: مشاوره شغلی… ادامه نظر»

سلام خسته نباشید من دبیر ریاضی هستم بنظرتون ارشد پیام نور چه رشته ای بخونم که هم بدر د کارم بخوره وهم راحتتر باشه؟

سلام سهرابی
اگر تمایل دارید که همچنان شغلتون رو ادامه بدید رشته هایی که به ادامه شغلتون کمک کنه مثل ریاضی یکی از گزینه ها هستند
و یا گرایش های علوم تربیتی
اینکه کدوم رشته راحت تر باشه بستگی به علاقه شما داره
هر رشته ای که شما بهش علاقه مندید قطعا خوندن درس هاش هم براتون راحت تر هست و نتیجه بهتری هم از تلاشتون میگیرید
با ارزوی موفقیت

سلام خسته نباشید
من تو ارشد تو رشته ای شرکت میکنم که هیچ ربطی به رشته ی کارشناسیم نداره میخوام بدونم معدل کارشناسیم تو آزمون ارشد تاثیر داره یا خیر؟؟(بخاطر تغییر رشته) لطفاً راهنمایی کنید با تشکر

با سلام
بله تاثیرگذار هست به همون میزانی که برای سایر داوطلبان تاثیر داره
موفق باشی

سلام. رشته کارشناسیم زیست شناسی عمومی بود، به معلمی علاقمندم و توانایی شو در خودم می بینم، از طرفی به روان شناسی نیز علاقه دارم،برای ارشد علوم‌تربیتی کدوم گرایش رو پیشنهاد می کنید که اینده شغلی بهتری داشته باشه؟؟ و لطفا خلاصه ای از منابع رو معرفی کنید چون برای هر درس منابع متعددی وجود داره و امکان استفاده همه کتابها باهم واقعا وجود نداره
بسیار ممنون میشم جوابم رو بدید.

سلام مژده
معمولا گرایش های مدیریت اموزشی و برنامه ریزی درسی پرطرفدارترین گرایش ها هستند
اما بستگی به علاقه شما داره چون کلا حیطه شغلی گرایش ها شبیه به هم هست
شما میتونی چارت درسی هر گرایش رو بررسی کنی تا ببینی به کدوم بیشتر علاقه داری
هر گرایشی که انتخاب کنی منابع رو برات میگذارم
شاد باشی

سلام من سال اخر کارشناسی علوم و مهندسی صنایع غذایی(گرایش مهندسی کشاورزی) در دانشگاه پیام نور هستم میخواستم بدونم برای ارشد میشه تغذیه بخونم؟
اگه میشه با توجه به اینکه اجازه تاسیس مطب نمیدن
جای دیگه میتونم کار کنم ؟منظورم اینه برای کارکردن تو بیمارستانها و جاهای دیگه هم باید حتما اجازه تاسیس مطب رو داشته باشم یا خیر؟؟

سلام زهرا
بستگی به قوانین اون سازمان یا ارگانی که میخواید استخدام بشید داره ممکنه که این موضوع از نظرشون اشکالی نداشته باشه
موفق باشی

سلام من از کارشناسی مهندسی صنایع میخوام رشته روانشناسی ارشد امتحان بدم چه گرایش هایی و میتونم شرکت کنم

سلام غزل
شما تمام گرایش های این مجموعه رو میتونید انتخاب کنید مشکلی نیست
ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
بهتره بر اساس علاقه ت به گرایش ها تصمیم بگیری
شاد باشی

سلام وقت بخیر
من پارسال کنکور ارشد شرکت کردم و دانشگاه علم و صنعت روزانه قبول شدم ولی به دلایلی نرفتم. امسال برای شرکت در کنکور کارت ورود به جلسه گرفتم ولی در بالای کارت نوشته شده که مجاز به شرکت در کنکور هستم ولی باید مجوز شرکت در آزمون را به سازمان سنجش ارسال کنم! این مجوز رو از کجا باید پیگیر باشم؟

سلام اسما
کارتون رو از طریق ثبت نام در سامانه سنجش پیگیری کنیدhttps://request.sanjesh.org/noetrequest/login/
موفق باشی

سلام خسته نباشید من فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی ام و برای مقطع ارشد میخوام تغییر رشته بدم برای موقعیت شغلی بهتر با توجه به اینکه ریاضی و محاسباتم ضعیفه چه رشته ای پیشنهاد میدهید خودم گرایشم به گروه مدیریته

سلام ماه
اکثر داوطلبا رشته های مدیریت رو برای تغییررشته انتخاب می کنند
درس های گروه مدیریت متنوعه شما میتونی با درصد قوی تر و بهتر در درس های دیگه ضعف در درس ریاضی رو پوشش بدی وقبولی دلخواهت رو بدست بیاری
ضمن اینکه شما فارغ التحصیل زبان هستی اگر زبانت قوی باشه و درصد خوبی زبان بزنی میتونی رتبه خیلی بهتر بدست بیاری
رشته هایی مثل علوم تربیتی/ مدیریت/ ام بی ای / روانشناسی/ مشاوره بیشتر از طرف داوطلبا برای تغییررشته انتخاب میشن
شاد باشی

سلام وقتتون بخیر رشته مقطع کارشناسی ام ژنتیک بوده میشه برای مقطع ارشد روانشناسی شرکت کنم؟ و این که قصد مهاجرت دارم رشته های مجازی بدون کنکور ارشد دانشگاه ازاد خوب هست؟

سلام ارمیا
بله میتونی روانشناسی بخونی ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
در صورتی که قصد مهاجرت داری هر چه قبولی ارشد بهتر و معدل بهتری داشته باشی شانس پذیرش گرفتنت از طریق تحصیلی بیشتره
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من دانشجو ترم ۴ رشته اقتصاد کشاورزی روزانه هستم
میخوام برای ارشد به یکی از رشته های شناور تغییر رشته بدم
به رشته فناوری اطلاعات علاقه مند شدم ولی اصلا نمیدونم میتونم خودمو به دانشجویان اون رشته برسونم یا نه
میشه بهم توضیح بدید بین رشته های شناور جدای از علاقه کدوم رشته بهتره و چجوری میشه وقتی رشته من هیچ ربطی به اون رشته نداره بتونم برای ارشدش بخونم؟

سلام زرگل
البته یاداور بشم که رشته های شناور رو در صورتی باید انتخاب کنید که تصمیم داشته باشی ارشد رشته خودت رو هم شرکت کنی
اگر به این صورت نیست میتونی از بین تمام رشته های دفترچه برای تغییررشته انتخاب کنی
در مورد اینکه رشته دیگه رو میتونی موفق باشی یا نه حتما باید رشته رو کاملا بشناسی و با شناخت تصمیم بگیری
یه بررسی روی درس های کارشناسیش و ارشدش داشته باشی
و هم ببینی که علاقه مندی یا نه
و هم بررسی کنی که به نظرت از عهده درس ها برمیای یا نه
بقیه اش با تلاش و پشتکار حل میشه
شاد باشی

سلام من رشته ام مهندسی برق هست
به نظرتون کنکور ارشد ۱۴۰۱ هنوز پا برجا هست که من برای اون شروع کنم به خوندن
چون این مسئولا بی فکر اصلا به این فکر نمیکنن که ما باید برنامه ریزی داشته باشیم تا به یه هدفی برسیم و چند روز هست که دوباره از حذف کنکور دکتری و ارشد دم میزنن

سلام کمال
بله این موضوع میتونه ارامش شما رو بهم بزنه حق دارید
البته باید در نظر داشته باشید که این صحبت ها چندین ساله که انجام میشه و هنوز به سرانجامی نرسیده بعید هم نیست که چند سال اینده هم تغییری رخ نده
فعلا شرایط برای همه همینه
شما میتونید روی درس هایی مثل زبان که در هر صورت نیاز هستند بیشتر وقت بگذارید ضمن اینکه هر درسی رو که بخونید و هر تلاشی که بکنید مطمئن باش تلاشت بی نتیجه نمیمونه و شما یه جایی نتیجه تلاشت رو میگیری
با ارزوی موفقیت

سلام دانشجویه رشته حقوق هستم و فارغ تحصیل شدم , برای ارشد ثبت نام کردم و هیچی مطالعه نکردم و انتخاب این رشتم برای فرار از ریاضی بوده میخوام بدونم اگر سفید بدم آزمون چند روز آینده پیام نوری غیر انتفاعی قبول میشم یا خیر ؟

سلام سالار
بعید میدونم با سفید دادن بتونید قبولی بدست بیارید مگر اینکه شهرستان های غیر از مراکز استان و گرایش هایی که طرفدار ندارند که البته شانسش بالا نیست
موفق باشی

سلام خسته نباشید برای قبولی کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانشگاه دولتی چ درساییو بخونیم ک الویت دارند و چند درصدر از سوالات درست جواب دهیم؟
کلا اگر امکانش هست یک توضیح کامل بدهید ک هر درس چندتا سوال و چندتا درست جواب بدهیم و چ درساییو بخونیم؟ممنونم

سلام شادی
اولویت درس های مهم تر بر اساس ضرایب اونها مشخص میشه
هر درسی که ضریب بالاتر داره اهمیتش بالاتره
از طرفی درسی که اکثرداوطلبا خوب میزنن هم مهمه یعنی شما باید اون درس رو به اندازه بقیه خوب بزنید
شما میتونید با درس هایی که ضریب بالاتر دارند شروع کنید
بهترین حالت اینه که همه درس ها رو بخونید و درسی رو حذف نکنید اگر قبولی روزانه ها رو میخواید
اما اگر هم خواستید درسی رو حذف کنید بهتره تست های کنکورهای ارشد سال های قبلش رو کار کنید تا بتونید تست های تکراری رو سر جلسه پاسخ بدید
با ارزوی موفقیت

سلام
من کارشناسی صنایع غذایی علوم تحقیقات تهران طی ۸ ترم با معدل میانگین ۱۸/۹۲ فارغ التحصیل میشم و لذا تمام شرتیط استعداد درخشان رو دارم . میخواستم ببینم شانس قبولی من تو دانشگاه خودم که کارشناسی خوندم چه اندازه است ؟؟

سلام علی
شرایط پذیرش رو دارید
اول هم قبولی شما برای دانشگاه فارغ التحصیلی خودتون سنجیده میشه مگر اینکه ارشد رشته شما رو نداشته باشه در این صورت شانستون برای قبولی سایر واحدها بررسی میشه
امیدوارم قبولی دلخواهت رو بدست بیاری

سلام وقت بخیر.
بنده دبیر ریاضی هستم. برای ارشد فراگیر پیام نور چه رشته ای را بخونم که هم آموزش و پرورش قبول کنه و هم برای شرایط شغلی ام بهتر بشه؟ رشته های روانشناسی بهتره یا مدیریت آموزش یا آموزش ریاضی یا گرایش بهینه سازی مالی

سلام مریم
اگر هدفتون تدریس ریاضی هست همچنان بیشترین رشته ای که میتونه به کارتون بیاد اموزش ریاضی هست
البته میتونید رشته های دیگه ای که گفتید هم بخونید چون اونها هم به حیطه اموزش مربوط هستند اما خودتون بهتر میتونید تشخیص بدید که کدوم میتونه براتون مناسب باشه
شاد باشی

سلام خسته نباشید
من امسال در رشته مشاوره آزمون ارشد میدم
قصدم اینه که دانشگاه آزاد بخونم
چند درصد باید بزنیم تا آزاد مجاز بشه آیا سفید بدیم هم آزاد میتونیم بزنیم؟

سلام هدایت
خیر با سفید دادن شانستون خیلی کمه مخصوصا اگر قبولی واحدهای مراکز استان رو بخواید
امیدوارم قبولی دلخواهتون رو بدست بیارید

سلام
من معلمم و لیسانس علوم تربیتی دارم.برای ارشد روانشناسی شرکت کردم
میخوام دانشگاه غیرانتفاعی شهرم روانشناسی تربیتی یا عمومی بخونم
چند درصد از درسهای تخصصی این رشته رو بزنم کافیه برای قبول شدنم؟!

چه راهکاری دارین که تو این رشته ها مجاز شم؟؟

سلام رویا
شما میتونی از بسته های موسسات یا از کتاب های خلاصه کنکوری برای رسیدن به هدفت استفاده کنی
در کنارش تست های سال های قبل کنکورهای ارشد رو هم خوب کار کنی
میانگین درصد ۲۰/۳۰ برای قبولی شما کافیه
البته بهتره برای خودت درصد مشخص نکنی چون درصد لازم بر اساس سختی و اسونی سوالات و عملکرد رقبا هر سال متفاوته اما میتونی نمونه کارنامه قبولی های سال های قبل رو هم بررسی کنی
موفق باشی

سلام وقت بخیر من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم میخوام ارشد بیومکانیک ورزشی بخونم ممنون میشم راهنماییم کنین.

سلام مژگان میتونی در رشته مورد نظرت شرکت کنی ممکنه یه تعداد واحد جبرانی بعد از قبولی به شما تعلق بگیره لیست منابع رو برات میگذارم البته بهترین کار اینه که لیست منابعت رو با قبولی های سال قبل چک کنی تا کمترین و بهترین منابع رو شناسایی کنی فیزیولوژی و تغذیه ورزش ۱-  اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی (۲جلدی) (رابرگز / رابرتس) دکتر عباسعلی گائینی ۲-  فیزیولوژی و تغذیه ورزشی – مجموعه خلاصه دروس، نکات و سئوالات طبقه بندی شده – دکتر عبدالحسین پرنو، دکتر اصغر توفیقی – انتشارات حتمی سنجش و اندازه گیری اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی (فقط مفاهیم و آزمون ها ) دکتر فریده هادوی، دکتر فراهانی، چاپ جدید این کتاب انتشارات حتمی است. ۱-  سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر حمایت طلب ۲-      سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، دکتر محمود شیخ ، دکترفضل الله باقرزاده  ۳-  سنجش و اندازه گیری ، همتی نژاد (انتشارات حتمی) رشد و تکامل حرکتی ۱-      خلاصه و آزمون رشد و تکامل حرکتی ؛ مؤلف ولی ا… کاشانی، علی پشابادی، منصوره مکبریان؛ انتشارات حتمی (منبع بسیار مفید)خلاصه کتاب ایساکس، شجاعی، هی وود، گالاهو و … ۲-      رشد حرکتی انسان؛ دکتر حسن خلجی و اشتری، کاشانی، مکبریان و حیدریان انتشارات آییژ(منبع… ادامه نظر»

سلام من کارشناسی آمار خوندم والان حدود ۱۰ سال هست که درسم تمام شده میخوام ارشد روانشناسی تربیتی شرکت کنم علاقه به شاخه های روانشناسی دارم میشه لطفا راهنماییم کنید آیا میتونم شرکت کنم یا نه؟و اینکه تا کنکور ۱۴۰۰ میتونم از پسش بربیام

سلام پگاه
بله میتونید شرکت کنید ممکنه که بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
بله حتما از پسش برمیاید در صورتی که علاقه مند باشید و تلاش خوبی داشته باشید
میتونید قبولی دلخواهتون رو بدست بیارید
فقط باید با برنامه پیش برید
موفق باشی

سلام وقت بخیر من ۲ سال پیش فارغ التحصیل شدم رشتم حسابداریه.تا حالا موفق نشدم تو کنکور ارشد قبول شم .چون کلا به رشتم علاقه ندارم از خوندن درسام فراری ام به یه مشاور و راهنما نیاز دارم برای معرفی منابع و برنامه ریزی

سلام مینا
اگر شما به رشته تون علاقه ندارید اصلا بهتون شرکت در این رشته رو پیشنهاد نمیکنم
چون حتی اگر شما با هر سختی ای قبولیش رو هم بدست بیارید بعدا در بازار کار و موقعیت شغلی بدست اوردن موفق نخواهید بود
با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان در هر رشته و موقعیت های شغلی محدود شما فقط در صورتی که به رشته تون علاقه مند باشید و براش تلاش و پشتکار به خرج بدید موفق خواهید بود
بنابراین پیشنهاد میکنم دفترچه رو بررسی کنید و بر اساس علاقه و در نظر گرفتن موقعیت های شغلی هر رشته تصمیم بگیرید
در مورد هر رشته ای که شک داشتید میتونید با هم همفکری کنید
شاد باشی

با سلام میخواستم ببینم این که میگن در طول تحصیل ۲بار میشود انصراف داد مربوط به زمانی است که فرد مشمول هست یا مثلا من که کارت پایان خدمتم را چند روز هست که گرفتم دیگه میتونم هر چند بار که بخوام در کنکور ثبت نام بکنم چون که از حالت مشمولیت خارج شدم ؟

سلام امیرحسین
بله در صورتی که از نظر خدمت سربازی مشکلی نداشته باشید مشکلی برای انصراف و شرکت در کنکور ارشد ندارید
با ارزوی موفقیت

سلام وقت بخیر من دانشجوی‌رشته روانشناسی ترم۳ هستم، شدیدا برام سواله که واسه ی ارشد قبول شدن سراسری بالینی از چه زمانی باید اقدام کنم؟و از چه کسی باید مشاوره بگیرم

سلام الینا
معمولا یه بازه زمانی ۶ ماهه تا ۹ ماهه برای مطالعه ارشد کافیه
و اینکه شما چه مدتی درس بخونید بستگی به وقتی داره بر اساس مشغولیت هاتون میتونید در روز به درس خوندن اختصاص بدید
هر چه مشغولیت هاتون بیشتر باشه مثلا شاغل باشید باید زودتر شروع کنید
هر سوالی دارید حتما همین جا پاسخ گو هستم اما میتونید از خدمات مشاوره ای موسسات هم استفاده کنید
موفق باشی

ممنون از لطفتون اخه شنیدم واسه کنکور‌وزارت بهداشت باید زودتر شروع کرد‌درسته؟موسسه خوبی در شیراز سراغ‌دارید‌شما؟

ضمن اینکه با توجه به اینکه شما هنوز دانشجوی کارشناسی هستی بهتره برای درس هایی که در کنکور ضریب دارند بیشتر وقت بگذاری خوب بخونی و خلاصه نویسی کنی تا زمان خوندن برای کنکور کارت راحت تر باشه
و حتما برای زبان هم وقت بگذار
اگر زبان روبتونی درصد خوبی بزنی میتونی رتبه خیلی خوبی بدست بیاری
شاد باشی

سلام دوستان وقتتون بخیر ببخشید دوباره مزاحمتون میشم .من رشتم رختگری .ذوب فلزات .من کنکور دانشگاه سراری امسال ارشد ثبت نام کردم ولی متاسفانه کنکور دانشگاه ارشد ازاد خیر.میخواستم بدونم الا من میتونم دانشگاه ازاد های شهر تهران باری ارشد همین رشته خودم ثبت نام کنم.و این که اگر امکان ثبت نام وجود داره کدوم دانشگاه های ازاد شهر تهران میتونم ثبت نام کنم.با تشکر

سلام دوستان.من کنکور ارشد ثبت نام کردم ولی کنکور دانشگاه ازاد ثبت نام نکردم.من ساکن تهران هستم میخواستم ببینم ایا امکان ثبت نام دانشگاه ازاد را دارم؟

سلام رضا
بله زمان انتخاب رشته شما میتونید با پرداخت هزینه انتخاب رشته ازاد؛ کدرشته محل های ازاد رو هم انتخاب کنید
با ارزوی موفقیت

سلام..برای کنکور ارشد اگر سفید بدیم غیر انتفایی قبول میشیم یا ن؟؟؟لطفا جواب بدین

سلام امیر
بستگی به رشته امتحانی شما و ظرفیت پذیرش و عملکرد رقبا داره
اما در کل شانستون در این صورت زیاد نیست
ممکنه قبولی های شهرستان های غیر از مراکز استان رو بشه بدست اورد
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من دانشجو برق کارشناسی ترم آخرم و از نظر معدل رتبه دوم رو دارم.ولی نفر اول هشت ترمه تموم نمیکنه.میخواستم بدونم سمیه شاگر اولی شامل حالم میشه؟

سلام مهیار
بله در این صورت سهمیه شامل حال شما میشه
در این مورد حتما از اموزش دانشگاه هم تحقیق کنید
شاد باشی

با سلام و خسته نباشید. من معدل کل و تعدادهای واحد های گذرانده ام را برای کنکور ارشد را تا پایان ترم هفت در سایت سنجش کردم. آیا الآن لازمه اقدام خاصی در رابطه با وایرایش معدل کل و واحد های گذرانده انجام بدم؟ آخه دو مورد از نمراتم هنوز نیامده و معدل کلم هنوز مشخص نشده. با تشکر.

سلام اصغر
خیر لازم نیست اگر معدلتون تغییری کرده و کمتر از اون چیزی که وارد کردید شده باید اصلاح میکردید
اما الان با گرفتن گواهی معدل از دانشگاه برای ثبت نامتون مشکلی ایجاد نمیشه
شاد باشی

درود.
ترم تحصیلی ای که گذشت من ترم آخر کارشناسی بودم که متاسفانه یک درس دو واحدی تخصصی رو افتادم. از یکسری دوستان شنیدم که اگر کنکور ارشد قبول بشم میتونم این درس دو واحدی رو به عنوان معرفی به استاد همزمان با ترم اول ارشد پاس کنم ( و دیگه ۹ ترم نشم). این قضیه صحت داره؟ و اگر داره ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام محمد
اگر قبولی دانشگاه های سراسری باشید در مورد اینکه حتما تا پایان شهریور فارغ التحصیل بشید حساس هستند
البته اگر ورودی بهمن ماه باشید ممکنه که با شما در این مورد راه بیان
اما باز هم باید دوره های روزانه رو با احتیاط انتخاب کنید چون اگر موفق به ثبت نام نشید از کنکور سال بعد محروم میشید
شاد باشی

سلام خسته نباشد امسال کنور ارشد برگزار میشه یا نه

سلام وقت بخیر
راهنمایی جهت منابع خوب برای کنکور ارشد مکانیک ساخت و تولید میخواستم.
دروس ساخت و تولید
جامدات
ریاضیات
متشکرم.

سلام حمید

منابع مکانیک ساخت و تولید

کتاب مکانیک انتشارات ارکان دانش

کتاب ساخت و تولید انتشارات ارکان

کتاب ساخت و تولید انتشارات آزاده(راهیان ارشد)

جزوه مکاتبه ای پارسه در درس ساخت و تولید

ریاضی عمومی -انتشارات پوران پژوهش -نوشته فرزین حاجی جمشیدی(برای فهم و تست زنی)

تاب استاتیک راهیان ارشد و جزوه مکاتبه ای پارسه

کتاب مقاومت مصالح –انتشارات پوران پژوهش-نوشته دکتر نایی(هیئت علمی دانشگاه تهران)

طراحی اجزا:

کتاب مدرسان شریف و جزوه مکاتبه ای پارسه

بهترین کار اینه که لیست منابع رو با قبولی های سال قبل چک کنی
موفق باشی

سلام.
من با سهمیه ۵ درصدی ایثارگران با درصد ۳۰ زبان، ۳۵ طراحی فنی، ۴۰ ایستایی و ۵۰ سیستم ساختمانی چه رتبه ای کسب میکنم حدودا و کجا میتونم معماری دیجیتال یا بیونیک قبول شم ؟!
ممنون.

سلام محمد
درصدهاتون اگر به این شکل باشه خوبه با این میانگین درصد میشه به قبولی روزانه های تهران هم امیدوار باشید و همین طور روزانه های شهرستان های بزرگ البته اینکه شما با هر مقدار میانگین درصدی بتونی چه رتبه ای بدست بیاری بستگی به سختی و اسونی سوالات اون سال و عملکرد سایر رقبا داره
موفق باشی

سلام . من سال ۹۵ فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق شدم الان میخواهم در رشته مترجمی زبان کنکور ارشد بدهم . چه منابعی را باید مطالعه کنم تا در طول تحصیل مشکلی نداشته باشم (با توجه به اینکه من کارشناسی مترجمی زبان را نگذرانده ام )

سلام مریم اینکه کارشناسی زبان نخوندی مشکلی نیست اگر علاقه مند باشی و زبان قوی داشته باشی به مشکل برنمیخوری لیست منابع رو برات میگذارم البته بهتره با قبولی های سال های قبل در مورد منابعی که خوندن صحبت کنی تا بهترین و کمترین منابع رو شناسایی کنی منابع ارشد مترجمی زبان انگلیسی منابع دروس اختصاصی:   اصول و مبانی نظری ترجمه (Principles and Theories of Translation) درسنامه: o       Munday, Jeremy. Introducing Translation Studies. o       Hatim, Basil and Jeremy Munday. Translation: An Advanced Resource Book o       Newmark, Peter. A Textbook of Translation.London o       فرحزاد، فرزانه. مجموعه مقالات دو هم اندیشی ترجمه شناسی o       Mollanazar, Hussein. Principles and Methodology of Translation.     زبانشناسی (Linguistics) درسنامه: o       Yule, G. (1996). The Study of Language. Cambridge o       Fromkin, V., Rodman, R. (1988). An Introduction to Language   ساخت مقابله ای زبان (Contrastive Analysis) درسنامه: o       Keshavarz, Mohammad Hossein. Contrastive Analysis and Error Analysis. o       Zia’Hosseini, Mohammad. Contrastive and Error Analysis   واژه شناسی (Lexicology) درسنامه: o       تجویدی، غلامرضا. واژه شناسی انگلیسی o       شقاقی، ویدا. مبانی صرف واژه o       بیشتر مباحث این درس در کتاب زبانشناسی یول نیز آورده شده است   فنون و مهارت ترجمه (Translation Skills) درسنامه: o       Manafi Anari, Salar. An Approach to English Translation of Islamic Texts I. o       Manafi Anari, Salar. An Approach to English Translation of Islamic Texts II.  … ادامه نظر»

سلام
من کارشناسی حسابداری خوندم در دانشگاه آزاد و نیمسال اول ۹۸ فارغ و التحصیل شد.
میخوام شروع کنم از همین ماه و برای کنکور ارشد مدیریت حسابداری ۱۴۰۰ آماده بشم،از شما تقاضا دارم که منابع حسابداری رو به من معرفی کنید و خیلی دوست دارم که یک مشاور داشته باشم اگر امکانش هست به من معرفی کنید از افراد برتری که مایل کمک کردن هستند
تشکر از شما بابت اطلاع رسانی دقیق

سلام سوفیا لیست منابع رو برات میگذارم بهترین کار اینه که لیست منابعت رو با قبولی های سال های قبل چک کنی تا کمترین و بهترین منابع رو شناسایی کنی حسابداری مالی : مروری جامع بر حسابداری مالی جلد ۱و۲ -تالیف:دکتر ایرج نوروش،دکتر ساسان مهرانی،غلامرضا کرمی،محمد مرادی-انتشارات:نگاه دانش  پاسخ سوالات تالیفی مروری جامع بر حسابداری مالی-تالیف:دکتر غلامرضا کرمی،محمد مرادی،هدی اسکندر- انتشارات:کتاب نو   حسابداری صنعتی: حسابداری صنعتی ۱و۲و۳ – تالیف:جمشید اسکندری- انتشارات:نشرحفیظ مجموعه پرسش های چهار گزینه ای حسابداری صنعتی-تالیف:جمشید اسکندری-انتشارات:کیومرث  حسابداری صنعتی – تالیف : اعتمادی – انتشارات سنجش تکمیلی حسابداری صنعتی – تالیف : مصدر – انتشارات کیومرث   حسابرسی: اصول حسابرسی ۱ همراه با پرسش های چهار گزینه ای-تالیف:جمشید اسکندری-انتشارات:کیومرث  اصول حسابرسی ۲ همراه با پرسش ها و پاسخهای چهار گزینه ای-تالیف:حبیب اله رسولی،فرامرز شکیبایی-انتشارات:کیومرث  نمونه پرسش های چهار گزینه ای حسابرسی – نشریه ۱۵۴ سازمان حسابرسی – ترجمه احمد فاضلی ، کوروش امانی  مجموعه پرسش های چهار گزینه ای استاندارد های حسابرسی – تالیف : احمد فاضلی ، کوروش امانی   ریاضی : ریاضیات عمومی رشته های اقتصاد مدیریت و حسابداری-تالیف:امید محمودیان-انتشارات:نگاه دانش   آمار : آمادگی برای آزمون های کارشناسی ارشد رشته های اقتصاد مدیریت و حسابداری-تالیف:هادی رنجبران- انتشارات:نشر کتاب دانشگاهی   زبان تخصصی:  انگلیسی برای دانشجویان… ادامه نظر»

سلام من دانشجوی ترم سه میکروبیولوژی هستم و اینکه میخوام از الان واسه ارشد آماده بشم. آنا این روزا خیلی ها بهم میگن از کار‌شناسی میکرو برو آزمون لیسانس به پزشکی بده شانستو امتحان کن. به نظرتون چیکار کنم؟ برای گرایش ارشد خود رشته ی میکروبیولوژی هم دوس دارم میکروپزشکی ادامه بدم. لطفا راهنماییم کنید. ممنونم

سلام مانیا
این بستگی به هدف شما داره و اینکه در چه مدتی میخواید کارتون به بازده برسه
و چقدر حاضرید براش تلاش کنید
ازمون کارشناسی به پزشکی پذیرش محدودتر داره و نیاز به تلاش خیلی بیشتر داره ضمن اینکه رشته پزشکی با توجه به گذروندن طرح؛ رشته سخت تری هست که علاوه بر تلاش و پشتکار شما نیاز به عشق و علاقه زیاد داره
حالا شما باید با در نظر گرفتن تمام شرایطت تصمیم بگیری
موفق باشی

سلام و درود.. بنده در آزمون ارشد شرکت کردم ولی مکان برگزاری آزمون را نمیدانم
باید چکار کنم؟

سلام فرشته
مکان برگزاری ازمون شما در کارت ورود به جلسه مشخص میشه
شاد باشی

اشتباها کنکور و ۱۴۰۹ زدم .منظورم کنکور ارشد۱۴۰۰

سلام .وقت بخیر
کارشناسی ادبیات زبان خوندم ولی برای ارشد علاقه دارم در رشته بالینی ادامه بدم ،ی سری منابع و‌تهیه کردم ولی نیاز به ی برنامه ریزی صحیح دارم برای کنکور ۱۴۰۹
ممنون میشم از کمک و راهنماییتون

سلام لاله
اول اینکه بر اساس وقتی که میتونی به درس خوندن در طول روز اختصاص بدی و سرعت درس خوندنت در هر درس باید برنامه ریزی کنی
مثلا شما اول یه کتاب رو بررسی میکنی ویه مقدار حتی ازش میخونی و میبینی که به نظرت نیاز به چقدر زمان داره هر ده صفحه از خوندن کتاب بر اساس سرعت شما؛ بعد بر همین اساس براش برنامه ریزی میکنی که برسی تمومش کنی
شما هم باید منابع رو تموم کنی و هم مرور انجام بدی
مرور خیلی مهمه
و یه ماه اخر رو هم برای مرور خلاصه ها و تست جامع زدن کنار بگذاری
موفق باشی

با سلام.
تو اینترنت همه میگن هماتولوژی رشته خوبیه و بازار کار خوبیم داره ولی چند آزمایشگاه که پرسیدم
کاملا تکذیب کردن یه جوری بد گفتن که انگیزمو از دست دادم و واقعا نمیدونم چی کنم

سلام حسین
اینکه گفته میشه بازار کار یه رشته خوبه نسبت به رشته های دیگه سنجیده میشه وگرنه متاسفانه وضعیت بازار کار اکثر رشته ها خوب نیست
حتی برای همون رشته هایی که گفته میشه بازار کار خوبی دارند نیاز به تلاش و پشتکار زیادی هست چون تعداد فارغ التحصیلان هم بالاست ورقابت زیاده
موفق باشی

سلام خسته نباشید من لیسانس میکروبیولوژی دارم و میخواستم برای ارشد بیوشبمی بالینی بخونم اماگفتن ک چون طبق مصوبه سال ۹۶میکروبیولوژی رو ی رشته مستقل از زیست شناسی سلولی مولکولی اعلام کردن و جز زیست شناسی نیست من نمیتونم بیوبالینی بخونم میشه راهنمایی کنین ک چقدر صحت داره

سلام غزاله
بر اساس رشته های مصوب در دفترچه ارشد بهداشت شما میتونید در این رشته شرکت کنید
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من دانشجوی ترم ۶ بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی هستم،برای کارشناسی ارشد بدون ازمون از طریق استعداد درخشان اگه رتبه دوم کلاس ۱۵ نفره باشی میشه قبول شد؟چون تو بعضی سایت ها نوشته فقط معدل اول اما تو سایت شما خوندم۱۵ درصد اول کلاس میتونن بدون ازمون قبول بشن
و یک سوال دیگه اینکه میانگین معدل ۶ ترم اول حساب میشه یا کل ۸ ترم؟

سلام مه گل
بله شما میتونی شانست رو برای پذیرش های بدون ازمون امتحان کنی
باید جزو ۱۵ درصد برتر ورودی های خودت باشی
با در نظر گرفتن میانگین معدل ۶ ترم و سه چهارم واحدهای دانشگاهی
موفق باشی

با سلام
من در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در رشته مدیریت بازرگانی ثبت نام کردم.
آیا همزمان میتوانم در آزمونهای بدون کنکور نیز ثبت نام کنم؟

سلام شایان
بله شما میتونید همزمان در صورت داشتن شرایط مورد نظر برای پذیرش های بدون ازمون هم شانستون رو امتحان کنید
موفق باشی

سلام.من سال سوم میکروبیولوژی هستم و معافیت تحصیلی دارم.اگ از رشتم انصراف بدم و کنکور کارشناسی شرکت کنم.واسم معافیت مجدد صادر میشه یا ن؟

سلام امیر
خیر اگر انصراف بدید باید اول کارهای خدمتتون رو انجام بدید
و نمیتونید مجددا کنکور شرکت کنید
شاد باشی

سلام.من میخوام ارشد علوم سیاسی گرایش مطالعات منطقه ای شرکت کنم.سوالم اینکه فقط دروسی که در این گرایش ضریب داره باید بخونم یا اینکه بقیه رو هم بآید مطالعه کنم؟

سلام حسین
بله فقط کافی هست که درس هایی که در این گرایش ضریب دارند رو بخونید و پاسخ بدید
هر درس دیگه ای که در گرایش دیگه هست رو پاسخ بدید رتبه تون در اون گرایش هم واقعی تر محاسبه میشه
موفق باشی

سلام روز بخیر
خسته نباشید.

و یا اینکه برای شرکت رشته های بدون کنکور ، حتما باید همان زیرگروهی که در مقطع کارشناسی خوانده شده رو انتخاب کنم؟

خیلی ممنون که وقت گذاشتید و چند سطر بالا را مطالعه کردید.

سلام احسان
شما برای پذیرش های بدون ازمون باید درخواستتون برای رشته های متجانس با رشته کارشناسیتون باشه
و امکان تغییررشته در این حد وجود نداره
اما در کنکور مشکلی نیست
موفق باشی

سلام من لیسانس حسابداری دارم با معدل چهارده وبیست صدم حالا میخواستم بدونم برای دستگاه های اجرایی واستخدامی های دیگه که محدودیت وضعف نیست و اگر در آزمون ها قبول بشم در مصاحبه رد نمی کنن؟؟؟ واینکه من الان۲۵ساله شدم اگر برای ارشد۱۴۰۰کنکور بدم ویک دانشگاه عالی قبول بشم دیر نمیشه؟؟؟ کلا برای کار وازدواج وادامه تحصیل؟؟ بنظر شما ارشد خوب تاثیر داره برام؟؟؟

واینکه معدلم۱۴.۵هستش ومیترسم استخدامی های خوب رو از دست بدم واسترس خیلی دارم چکار کنم بنظرتون؟؟؟؟

ومتاسفانه معدلی کارشناسی من معدلیه که استخدامیا رو از دست میدم

برای ارشدم می ترسم بخونم سنم پیر باشه برای استخدامی یا نزدیک بازنشستگی آزمون های استخدامی باشم

سلام حسین
درمورد ازمون های استخدامی و معدلتون بستگی داره که معدل جزو شرایط باشه یا نه فقط ازمون باشه که مهم باشه
در مورد سنتون برای کارو ازدواج و تحصیل هیچ مشکلی نیست
مقطع ارشد کلا یه بازه دو ساله است یعنی اگر شما از زمانی که پیش رو دارید خوب استفاده کنید تا سی سالگی حتی قبولی دکتری رو هم بدست اوردید و دو سال از دکتری تون رو هم خوندید
هر چند که متاسفانه وضعیت جامعه و وضعیت اقتصادی هست که باعث میشه انگیزه و امیدواری ما کم بشه ولی شما سعی کنید روحیه خودتون رو حفظ کنید و به اینده امیدوار باشید
از نظر سنی اصلا دیر نیست شما سال ها وقت خواهید داشت که از محاسن یه قبولی خوب استفاده کنید
ضمن اینکه اگر قبولی ارشد خوبی بدست بیارید هم برای قبولی دکتری شما کار رو راحت میکنه و هم برای موقعیت شغلی پیدا کردن لازمه
موفق باشی

سلام وقت بخیر. من کارشناسی روانشناسیمو۷ترمه تموم کردم وجزو۱۵درصدهم ورودی هام شدم. کدام دانشگاه ها پذیرش بدون کنورارشددارند؟ راهنمایی بفرماییدلطفا

سلام افسانه
دانشگاه هایی که در حال حاضر ثبت نام دارند برای پذیرش بدون ازمون هم در سایت و هم کانال تلگرام مرتب و به موقع اعلام میشن میتونید پیگیری کنید
موفق باشی

سلام
میخواستم ببینم برای ارشد روانشناسی بهتره وزارت بهداشت امتحان بدم یا وزارت علوم؟ وزارا بهداشت طرح داره و چقدر؟

سلام سارینا
البته میتونی کنکور هر دو شرکت کنی
معمولا رشته هایی که مشترک بین وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند
تمایل کارفرماها بر جذب فارغ التحصیلان وزارت بهداشت هست با این ذهنیت که بیشتر دروس عملی دارند نسبت به وزارت علوم و کمتر جنبه تئوری داشته تحصیلشون
در غیر این صورت تفاوت خاص دیگه ای ندارند
ضمن اینکه ظرفیت های وزارت بهداشت خیلی پایینتر از وزارت علوم هست
موفق باشی

سلام وقت به خیر.من داوطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته ریاضی هستم خاستم بدونم سرفصل دروس انالیز ریاضی و مبانی جبر کنکور ارشد چه چیزهایی است؟ممنون

سلام سهیل
منابع این دو درس رو برات میگذارم اگر دسترسی داری میتونی سرفصل ها رو بررسی کنی

آنالیز ریاضی ۱:

آنالیز ریاضی رودین ـ آنالیز ریاضی آپوستل ـ آنالیز ریاضی Pugh

آنالیز ریاضی ۲:

آنالیز ریاضی، تألیف رودین ـ آنالیز ریاضی، تألیف آپوستل ـ آنالیز ریاضی، تألیف Pugh

جبر:

۱.     جبر، تألیف هانگر فورد ـ مترجم دکتر حسین ذاکری

۲.     جبر، تألیف جان فرالی

جبر، تألیف هرشتاین ـ ترجمه دکتر علی اکبر عالم‌زادهموفق باشی

سلام وقت بخیر ، من رشته م انسانی بود و کارشناسیمم حسابداری هست اما همیشه رشته مورد علاقم روانشناسی بود ، الان میخوام واسه ارشد روانشناسی بخونم
میخواستم کمکم کنید چیکار کنم و از کجا شروع کنم

سلام نازیلا
اولین قدم شناخت از رشته جدید هست
درسته که به این رشته علاقه دارید ولی حتما در مورد درس هاش و حیطه مباحث اطلاعات کسب کنید
گاهی شناخت ما و علاقه ما به رشته ای محدودتر از اون چیزی هست که واقعا وجود داره
بعد از اون قدم بعد شناسایی و تهیه منابع هست
باید گرایش مورد نظر رو انتخاب کنی و منابعش رو تهیه کنی
بعد بر اساس وقتی که میتونی اختصاص بدی و سرعت درس خوندنت در هر درس برنامه ریزی کنی
طوری که هم برسی منابع رو تموم کنی و هم مرور داشته باشی
و هم یه ماه اخر رو هم به مرور خلاصه هات و نکات مهم و تست های کنکورهای ارشد اختصاص بدی
موفق باشی

سلام وقت بخیر من رشته کارشناسیم شهرسازی بوده و برای ارشد میخوام رشته معماری شرکت کنم.به نظر شما چون تغییر رشته میدم به مشکل نمیخورم؟

سلام فایزه
اگر به رشته جدید علاقه دارید
و اگر با شناخت واردش میشید
یعنی درس هاش رو میشناسید، میدونید باید چه درس هایی بخونید برای قبولی کنکور و در دانشگاه هم چه نوع درس هایی دارید
و بازار کار اینده ش رو میشناسید و علاقه مند هستید
خیر به مشکل نمیخورید
فقط نیاز به تلاش و پشتکار دارید
تا قبولی ایده التون رو بدست بیارید
شاد باشی

سلام
خسته نباشید
اونطور که من فهمیدم سنجش وزارت علوم برای مشکل محرومیت افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاهای روزانه شدن رو با قرار دادن گزینه “لغو محرومیت از آزمون کارشناسی ارشد سال بعد” حل کرده
میخواستم بدونم سنجش وزارت بهداشت هم این گزینه رو بعد اومدن نتایج در اختیار داوطلبا قرار میده؟

سلام امین
البته افراد مجاز به انتخاب رشته روزانه محروم نیستند محرومیت برای زمانی هست که شما قبولی روزانه رو بدست بیارید ولی ثبت نام نکنید
ایین نامه سنجش وزارت بهداشت محرومیت از کنکور در صورت قبولی روزانه و عدم ثبت نام هست
شاد باشی

سلام من دارم مکانیک میخونم دو سال دیگه میخوام کنکور رشته کامپیوتر رو بخونم که برای اینکه مرتبط شن دارم واحدای اختیاری مکاترونیک برمیدارم و کمیرم گرایش رباتیک و هوش مصنوعی….الان نمیئونم این دو سال باید به چه ترتیبی بخونم از کدوم درس شروع کنم در کل رو هر کدوم کی چه قدر وقت بذارم ممنون میشم راهنمایی کنید…بعد من شنیدم یه سری درسای ورودی های ۹۶ و ۹۷ فرق میکنم احیانا مباحث کنکورشونم قراره فرق کنه؟ ممنون

سلام نوید
در این زمانی که دارید علاوه بر اینکه حواستون باید به درس های کارشناسی خودتون هم باشه که با موفقیت بگذرونید
میتونید یه مقدار روی درس های رشته جدید هم وقت بگذارید
اول درس هاش رو شناسایی کنید ببینید برای کدوم نیاز به استفاده از کلاس کنکور دارید
یا خودتون از عهده ش برمیاید
بعد در مورد منابع تحقیق کنید و منابع رو تهیه کنید کم کم
در این زمانی که دارید روی زبان حتما وقت بگذارید
درصد زبان خیلی میتونه روی بدست اوردن رتبه خوب کمکتون کنه
فعلا منابع کنکور بر اساس اون چیزی هست که الان وجود داره
باید بر اساس ضرایب درس های گرایشی که تمایل دارید منابع رو هم بخونید
موفق باشی

سلام خدمت شما و ممنون از وقتی که میذارین میخواستم بپرسم در ارشد حسابداری شرکت کنم یا مدیریت مالی میزان علاقم یکسان هساخ کدوم از لحاظ بازارکار در اینده بهتر بوده؟و قبولی در کدوم رشته راحتتر هست در دانشگاه های خوب …

کارشناسی حسابداری هستم

باتوجه. به نوع بازار کار متناسب با خانم ها

باسلام
شما که کارشناسی حسابداری هستید با این رشته اشنایی دارید
نوع بازار کارش رو هم حتما میشناسید
یکی از فاکتورهای تصمیم گیریتون باید نوع بازار کاری که در اینده میخواید باشه قرار بدید
چون بازار کار این دو رشته تا حدودی متفاوت هستند
در مورد راحتی قبولی هم برای شما حسابداری که رشته کارشناسیتون بوده و مشکلی ندارید
مدیریت هم جزو رشته هایی هست که داوطلبا برای تغییررشته انتخاب می کنند و مشکلی نداره
وضعیت شغلی هر دو هم نیاز به تلاش و پشتکار داره
موفق باشی

یه سوال، با معدل ۱۵ یکی از دانشگاهای معمولی سراسری، اگه طرف رتبه ۱ بشه معدلش باعث میشه رتبش چقد پایین بیاد؟ من آزمونهای آزمایشی مدرسان رو رتبم ۱ میشه همیشه، ولی میترسم برای کنکور معدلم باعث شه رتبم پایین بیاد خیلی، امکانش هست نه؟ تو رو خدا جواب بدین

با سلام
اصلا نگران نباشید تاثیر معدل در قبولی کنکور شما خیلی خیلی کمتر از تاثیر ازمون کتبی هست
تمرکزتون روی ازمون باشه و نگران معدل نباشید
تاثیر معدل ۲۰ درصده و تاثیر ازمون ۸۰ درصد
شاد باشی

سلام خسته نباشید من میکروبیولوژی دانشگاه آزاد میخونم میخواستم بپرسم چون وزارت علومم مشکلی برای شرکت در وزارت بهداشت ندارم؟میتونم توی رشته های بیوشیمی بالینی،هماتولوژی و یا علوم تشریح شرکت کنم ؟و ببخشید یه سوال دیگه رشته میکروبیولوژی با زیست شناسی گرایش میکروبیولوژی فرق داره؟و اگر کسی دانشجوی کارشناسی سال اخر باشه و ارشد قبول بشه ولی نتونه تا پایان تابستان فارق التحصیل بشه از کنکور سال بعد محرومه؟خیلی ممنون

سلام سمانه
خیر مشکلی نیست میتونی شرکت کنی
بله در رشته های مورد نظرت هم میتونی شرکت کنی مشکلی نیست
میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی از گرایش های زیست شناسی هست
در مقطع ارشد خودش یه رشته مستقل میشه
طبق ایین نامه شما باید تا اخر شهریور فارغ التحصیل بشید که در صورت قبولی بتونید ثبت نام کنید البته ممکنه اگر قبولی ترم بهمن باشید دانشگاه ها با شما راه بیان ولی اگر به هر دلیلی قبولی روزانه بدست بیارید ولی نتونید ثبت نام کنید و یا دانشگا به این دلیل ثبت نامتون نکنه از شرکت در کنکور سال بعد محروم میشید
با ارزوی موفقیت

سلام من تازه دارم شروع میکنم برای خوندن کنکور ارشد عمران نمیدونم از کجا شروع کنم؟

سلام رضا
اگر برای کنکور امسال منظورتون هست که فقط میرسید نکات مهم رو بخونید و تست کار کنید
اگر برای کنکور سال بعد هدفتون هست که باید منابع روتهیه کنید و برنامه ریزی کنید و بخونید
شما داوطلب کنکور امسال هستید؟

سلام هفته آینده کارت های ورود به جلسه ارشد رو میدن باید معدل رو ویرایش معدل کل تا ترم ۸ باید وارد کنیم؟

معدلی که باید وارد می کردید میانگین معدلتون تا ترم هفتم که گذروندید بوده
اگر الان معدلتون بیشتر شده میتونید ویرایش کنید
میانگین معدل رو باید وارد کنید نه معدل یک ترم رو
شاد باشی

سلام وقت بخیر میخواستم درباره پذیرش ارشد بدون آزمون صحبت کنم آیا باید حتما کنکور ارشد بدیم و قبولی بیاریم یا صرفا براساس معدل قبول می کنند؟

سلام احمد
برای ارشد بدون ازمون شما باید شرایطی رو داشته باشید
اول اینکه یک سال بیشتر از فارغ التحصیلیتون نگذشته باشه
در مورد دانشگاه ازاد باید فارغ التحصیل دانشگاه ازاد باشید
در مورد دانشگاه های سراسری در صورتی شانس دارید که فارغ التحصیل دانشگاه های خوب باشید
درستون رو باید در طول مدت هشت ترم تموم کرده باشید
شما فارغ التحصیل کارشناسی ازاد هستید یا سراسری؟

سلام احمد
شما اگر شرایط شرکت در پذیرش های بدون ازمون رو داشته باشید میتونید شرکت کنید ونیازی به شرکت در کنکور نیست
موفق باشی

سلام من ترم دوم صنایع غذایی هستم میشه راهنماییم کنید که چگونه برای ارشد بهشتی تهران برنامه ریزی کنم.

سلام ویدا
اولین قدم شناسایی منابع و تهیه منابع هست
بعد بر اساس وقتی که در روز میتونی به درس خوندن اختصاص بدی و بر اساس حجم منابع و وقتی که هر منبع میگیره برای خوندن باید برنامه ریزی کنی
طوری برنامه ریزی کنی که هم برسی منابع رو تموم کنی هم حتما برسی مرور داشته باشی
و هم یه ماه اخر رو به مرور خلاصه ها و تست جامع زدن اختصاص بدی
موفق باشی

سلام ویدا
برای کسب امادگی لازم برای قبولی کنکور ارشد شما نیاز به مطالعه در یه بازه زمانی ۶ ماه تا ۹ ماه دارید البته بستگی داره اگر شاغل هستی یا مشغولیت دیگه ای داری که نمیتونی تمام وقت درس بخونی بهتره زمان طولانی تری رو به درس خوندن اختصاص بدی
شما الان که ترم دو هستی میتونی روی درس هایی که در کنکور ارشد ضریب دارند بیشتر سرمایه گذاری کنی و بهتر بخونی و خلاصه برداری کنی
و همین طور روی زبانت خیلی وقت بگذاری و زبانت رو قوی کنی
با یه درصد خوب از زبان و درصد متوسط از درس های دیگه شما میتونی یه رتبه خیلی خوب بدست بیاری
شادباشی

سلام وقت بخیر
من دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه زنجان هستم. هفت ترمه تموم میکنم در واقع یک ترمم باقی مونده. برای کارشناسی ارشد بین گرایش های مدیریت مالی و بازرگانی بین الملل سردرگم هستم. به هر دو رشته علاقه دارم. از طرفی رشته مدیریت مالی کاربردی تر هست ولی در عوض رشته ای هست که قبولی در ان سخت و ظرفیت های کمتری دارد. اگر میشه راهنمایی کنید؟

سلام ستاره
به نظرم نگران ظرفیت ها نباش چون به هر حال شما باید خوب بخونی و خوب تلاش کنی
گرایشی که ظرفیتش بالاتر هست هم به معنی قبولی راحت تر نیست چون به همون نسبت شرکت کنندگانش هم بیشتره
بنابراین بر اساس علاقه ت تصمیم بگیر
موفق باشی

سلام خسته نباشید،آیا لغو کنکور ارشداز سال بعد اجرایی میشه با طرح دو فوریتی،پس اگه اینطور باشه تکلیف چیه

سلام راد
فعلا این موضوع مشخص نیست الان بحثی که هست مربوط به کنکور امساله که اگر موفقیت امیز باشه ممکنه که از سال بعد هم اجرایی شه اینکه به امسال هم این طرح برسه یا نه و یا موافقت بشه باهاش برای اجرا هنوز مشخص نیست
فعلا شما باید مبنای برنامه ریزی هاتون همون روال سابق باشه
موفق باشی

سلام وقتتون بخیر برای کارشناسی ارشد چه منابعی را باید بخونیم هر سایت یه منابع رو مشخص کرده دقیقش در کدوم سایت هست ممنون میشم اگر راهنمایی کنید؟

سلام وقت بخیر من میخوام بدونم برای کنکور کارشناسی ارشد منابع دقیق رو از کجا پیدا کنم هر سایتی یه منبع اعلام میکنن دقیقش رو باید از کجا دریافت کنم برای مطالعه/؟

سلام سارا
منابع دقیق مشخص نیست
شما باید با همین لیست منابعی که دارید با قبولی های سال قبل هم در مورد منابع صحبت کنید و نظر اساتید رو هم جویا بشید و تست های کنکورهای ارشد سال های قبل رو هم بررسی کنید
از مجموع منابع مشترک اینها یه لیست تهیه کنید و منابعش رو تهیه کنید
موفق باشی

سلام خسته نباشید
خواستم بگم مدرک دانشگاه پیام نور معتبر تره یا دانشگاه ازاد؟؟
و اینکه من میخوام تو ارشد تو رشته ای شرکت کنم که هیچ ربطی به رشته کارشناسیم نداره و هیچ مطالعه ای نداشتم با این وضعیت میتونم از دانشگاه آزاد کرج یا تهران قبول شم؟؟

با سلام
دانشگاه ازاد واحد علوم تحقیقات از نظر سطح علمی بالاتره
بعد از اون سایر واحدهای تهران
و پیام نور تهران
بین سایر واحدهای ازاد و پیام نورها تفاوت خاصی نیست و بیشتر سلیقه ای هست
خیر قبولی واحدهای تهران با توجه به متقاضیان و طرفدارانش نیاز به تلاش داره مخصوصا شما که کارشناسیت هم متفاوته
در این مدتی که وقت داری حداقل تست های کنکورهای ارشد سال های قبل رو کار کن
موفق باشی

سلام
آیا از کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت میشه ارشد روانشناسی بالینی یا عمومی خوند؟

سلام زهرا
بله مشکلی نیست
ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
شاد باشی

سلام ببخشید
من متقاضى ارشد مشاوره ٩٩هستم رشته کارشناسیم متفاوت بوده و قصدم قبولى در ازاد شهرستان یا پیام نور است دو تا درس ضریب ٣و یک درس ضریب ٢خوندم چند روزه تستهاى ده سال قبل را میزنم سال ٨٨تا ٩۴ درصدهام بالاى ۵٠و حدود ٧٠ درصد بود ولى سال ٩۵به بعد درصدام افت شدید پیدا کرد و حدود ٢٠درصد شد و نمیتونم بیشتر بزنم نمیدونم این همه تفاوت براى چیه
به نظرتون چکار کنم و آیا با درصد بیست تو سه تا درس میتونم ازاد شهرستان قبول شوم
ممنون

سلام زهرا
روند سوالات نسبت به سال های قبل در سال های اخیر یه مقدار تغییر کرده بیشتر مفهومی شده
البته جای نگرانی نیست همین که شما تست ها رو بررسی کردی باعث میشه که متوجه بشی و خود همین کار کردن تست ها خیلی بهت کمک میکنه
حالا با این دیدی که پیدا کردی نکات مهم و خلاصه هات و هایلایت ها رو بخون در این مدتی که داری و مجدد تست های سه سال قبل رو مرور کن
موفق باشی

سلام
من.میخواستم ببینم دانشگاه ازاد یا پیام.نور اگه کنکور ارشدو داده باشم حتما امکان.قبولی هست ؟ چون.حتما امسال باید وارد دانشکاه بشم مشکل سربازی دارم

سلام علی
به هر حال باید تلاش کرده باشی و یه مقدار حداقل خونده باشی
چون رقابت هست البته برخی رشته ها با توجه به متقاضیان و شرکت کنندگان رقابت کمتره و برخی رشته ها بالاتره
توی این مدتی که باقی مونده نمونه سوالات کنکورهای ارشد سالهای قبل رو بررسی کنید حداقل تست های ده سال قبل رو بخونید خیلی تاثیر داره
شاد باشی

سلام وقت بخیر من کارشناسی زیست شناسی جانوری میخونم برای ارشد میخوام برم سمت وزارت بهداشت یا سلولی مولکولی وزارت علوم از چه منابعی باید استفاده کنم و از کجا مطلع بشم از منابع معتبر برای سال ۱۴۰۰

سلام نازنین
حتما باید رشته مورد نظرت رو از نظر رشته های کارشناسی مجاز که میتونن شرکت کنند بررسی کنی
معمولا لیست منابع مشخصه تا حدودی بعد از اون برای اینکه بدونید روی کدوم منابع بیشتر تمرکز کنید و کدوم منابع مهم تر هستند بهتره که از قبولی های سال قبل در مورد منابعی که خوندن تحقیق کنی و یا از اساتید رشته تون جویا بشی ویا تست های کنکورهای ارشد سال های قبل رو بررسی کنی
موفق باشی

سلام یه مشورت میخواستم ازتون بگیرم من لیسانس بیمه دارم و از رشته مدیریت مالی ارشد انصراف دادم آیا به نظر شما یه لیسانس دیگه بخونم بهتره یا ارشد بگیرم ؟از همه لحاظ میخواستم ببینم کدوم بهتره ؟

سلام امیرحسین
بستگی به هدف شما داره و اینکه چقدر میتونید برای این هدفتون تلاش کنید و اینکه زمان بازدهی تلاش هاتون براتون مهمه یا نه
به هر حال از کارشناسی مجدد شروع کردن یه مقدار بازدهی دیرتری داره
و اینکه باید تلاش کنید یه رشته خیلی خاصی قبول بشید که ارزش داشته باشه مجدد کارشناسی رو بخونید مثلا اکثرا برای پزشکی یا دندون پزشکی یا دارو این کار رو می کنند
در مورد ارشد هم بستگی داره که رشته ای که علاقه مند هستید و بازار کار به نسبت خوبی هم داره رو شناسایی کنید و براش تلاش کنید
هیچ خوبی یا بدی ای وجود نداره همه تصمیمات ما به شرایط ما بستگی داره که باید با در نظر گرفتن تمام جوانب گرفته بشه
موفق باشی

سلام دانشجوی کارشناسی مشاوره ترم اخر هستم علاقه ای به این رشته و شغل های مربوط به این رشته ندارم و بسیار علاقه مند به علوم سیاسی هستم و استعدادش رو هم دارم میخوام ارشد علوم سیاسی بخونم ولی اطرافیان راضی نیستند و میگن که نه اینده شغلی و نه اقتصادی نداره و خطرناک هم هست برای من چون دیدگاه مخالف سیاست حاکم بر جامعه است الان من چکار کنم چون از راهنمایی به سیاست علاقه داشتم و مطالعاتم تماما در این زمینه است و ابدا رشته خودم رو دوست ندارم من ادم بسیار ریسک پذیری هستم و نمیدنم الان چکار کنم

سلام هاوین
به نظر من به سمت اون چیزی که علاقه دارید برید قطعا این طوری شانس موفقیتتون بیشتر خواهد بود
شما که ادم ریسک پذیری هستید نباید نگران حرف اطرافیان در این مورد باشید
البته منظورم بی تفاوتی نسبت به حرف بقیه نیست
یه زمانی شما از چند نفر که میدونید صاحب نظر هستند نظر میخواید و مشورت میکنید که خوبه و بهتره که به نظراتشون بها بدید
اما یه زمانی اطرافیان که نه تخصص دارند در این زمینه نه دانشش رو دارند تنها در ما ایجاد نگرانی می کنند؛ در این صورت باید فقط حرف ها رو شنید و از کنارش رد شد و به هدف فکر کرد
شاد باشی

سلام من برای ثبت نام کنکور ارشد معدل ترم هفتم رو وارد کردم آیا باید موقع گرفتن کارت ورود ب جلسه معدلم رو ویرایش کنم؟؟؟

سلام نرگس
شما باید میانگین معدلت رو تا ترم هفتم وارد کنی نه فقط معدل ترم هفتم رو
اگر معدل ترم هفتم شما بالاتر از میانگین معدلت باشه بعدا برات مشکل ایجاد میشه
حتما زمان گرفتن کارت معدلت رو ویرایش کن
شاد باشی

سلام خسته نباشید من رشتم تجربیه میخواستم رشته ی مدیریت اموربانکی روبراساس سوابق تحصیلی انتخاب کنم بنظرتون با معدل کل۱۹.۱۱معدل کتبی۱۷.۷۴میتونم این رشته قبول شم یا اصلا میتونم از رشته ی تجربی ب این رشته ک مربوط ب انسانی هست شرکت کنم؟

با سلام
باید ضوابط و مقررات رو در این مورد بررسی کنید تخصص من در مورد کنکور ارشد هست
موفق باشی

سلام چه طوری متوجه شوم معدل الف شدم برای ارشد بدون آزمون ؟

سلام مانی
باید از اموزش دانشگاه کارشناسی در این مورد تحقیق کنی با بررسی لیست دانشجوهای ورودی شما به شما پاسخ خواهند داد
شاد باشی

سلام من کارشناسی حسابداری دارم با سن۲۵سال وامسال برام احتمالا کار پیدا بشه وخیلی دوست دارم ارشد برای دانشگاه های خوب بخونم مخصوصا۴دانشگاه برتر تهران حالا بنظرتون امسال ارشد بخونم چون کار پیدا بشه اون موقع ارشد تهرانم بی ارزش میشه چون کار دارم؟؟؟ خیلی دوست دارم تا مقاطع عالیه بخونم و به جاهای خوبی برسم ولی کارم مشکل ساز نیست؟؟ منظور کلا از پیشرفت باز نمی مونم؟؟؟

البته اینم بگم احتماله کار پیدا بشه ولی بنظرتون اگه امسال ارشد بخونم خوبه یا در کنارش بخونم؟؟؟ متاسفانه کار مناسبی نیست مجبوریم به کارهایی تن بدیم که پایین تر شان ماست مثل کارگری یا حقوق های پایین قانون کار که همینم نیست تازه وباید در زندگی بسوزی وبسازی.

سلام محسن
بستگی به موقعیت شغلی شما داره اگر وقتی براتون میگذاره که در کنارش خودتون رو برای کنکور هم اماده کنید که خیلی خوبه
اما اگر هیچ وقتی براتون نگذاره و خستگی زیاد داشته باشه خب قاعدتا به درس خوندن نمیرسید
در مورد پیشرفت هم اگر موقعیت شغلیتون مرتبط با رشته ای که میخواید بخونید باشه که عالیه و یه جورایی تکمیل کننده هم هستند
اما اگر هیچ ارتباطی نداشته باشه هر چند که میتونه موقتی باشه تا زمانی که یه کار خوب با رشته خودتون پیدا کنید اما یه زمانی نیاز دارید تا به اون چیزی که میخواید برسید
شاد باشی

سلام من مهر فارغ تحصیل میشم رشته کارشناسی حسابداری هسم و میخام مدیریت ارشد شرکت کنم آیا خوبه؟!و چه مدیریتی بهتر هست ؟!

سلام محمدرضا
خوبی یه رشته دو بعد داره یکی اینکه شما به این رشته علاقه مند باشید و دیگه در نظر گرفتن بازار کار رشته است
هر چند که الان وضعیت بازار کار اکثر رشته ها مناسب نیست ولی مدیریت ها به خاطر بازار کار گسترده ای که دارند وضعیتشون به نسبت خوبه فقط باید خودتون هم به درس ها و رشته علاقه مند باشید
در مورد گرایش هم گرایش های پرطرفدار دولتی و بازرگانی هست
هر چند گرایش های دیگه هم میتونه خوب باشه
موفق باشی

سلام وقت بخیر ببخشید چطوری باید ارشد فراگیر شرکت کنم ؟ و منابع و هزینه اش چقدره؟ و اینکه چ شرایطی باید داشته باشی ؟

سلام دنیا
شما باید زمان ثبت نام ارشد فراگیر در رشته مورد نظرتون ثبت نام کنید
زمان ثبت نام ازمون ها در سایت و کانال تلگرام برای یاداوری اطلاع رسانی میشه
هزینه ثبت نام سال قبل ۸۰ هزار تومان بوده
شرایط خاصی نداره شما رشته مورد نظرتون رو انتخاب میکنید و منابعی که معرفی شده رو میخونید و در کنکور شرکت میکنید
اگر قبول بشید درس هایی که گذروندید به عنوان درس های ترم یک شما در نظرگرفته میشه
شاد باشی

سلام خسته نباشید من سال ۸۹ تو شته مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شدم ولی زیاد به این رشته علاقه ندارم الانم دلم میخواد کار فرهنگی مثل معلمی داشته باشم ولی خوب رشته من زیاد جذب نداره به نظر شما اگه ارشد روانشناسی بخونم میتونم معلم بشم ؟ چون من بچه ام دارم نیاز به کار پاره وقت دارم.نمیدونم باید چیکار کنم ممنون اگه جواب بدین

سلام زهره
اگر تمایل به کار کردن در مدارس غیرانتفاعی هم داشته باشید شانستون برای جذب بازار کار بیشتره تا اینکه فقط بخواید در ازمون های استخدامی پذیرفته بشید
بله رشته هایی مثل روانشناسی؛ مشاوره؛ علوم تربیتی برای جذب در مدارس مفیده
موفق باشی

سلام وقت بخیر می خواستم منابع مهم برای کنکور ارشد هنرهای تصویری و طراحی رو بپرسم.تو اینترنت که سرچ میکنم منابع خیلی زیادی رو واسم میاره که حجم خیلی زیادی دارن و زمانبر هستن لازمه همه منابع خونده بشه برای قبولی در دانشگاه های دولتی و روزانه ؟

سلام مبینا
منابع کنکور ارشد دقیق مشخص نیست
شما کاری که در مورد منابع میتونی بکنی اینه که با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که خوندن و نتیجه گرفتن صحبت کنی
و با اساتید رشته مورد نظر هم در مورد منابع صحبت کنی
و همین طورمیتونی تست های کنکورهای ارشد سال های اخیر رو بررسی کنی و ببینی که تمرکز روی چه منابعی بوده
نهایتا یه جمع بندی کلی داشته باشی و منابع مهم تر رو بخونی
تا حتما به مرور درس ها هم برسی
شاد باشی

سلام من لیسانس مدیریت دارم ولی علاقه دارم مقطع ارشد را در رشته کشاورزی علوم باغبانی ادامه بدم آیا امکانش هست لطفا من رو راهنمایی بفرمائید ممنون

سلام خلیل
بله میتونید ارشد رشته دلخواهتون رو بخونید
ممکنه بعد از قبولی یه سری واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
حتما در مورد رشته و درس ها تحقیق کنید و با شناخت کافی تصمیم بگیرید
در مورد منابع رشته شما اکثرا از جزوه استفاده می کنند بهترین کار اینه که با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که استفاده کردند و نتیجه گرفتند صحبت کنی
شاد باشی

سلام روزتون بخیر
من ارشد برنامه ریزی درسی دارم. میخاستم ارشد بالینی بخونم. هدفم قبولی توی دانشگاه های تاپ کشوره. با توجه ب اینکه پس زمینه ای در این رشته ندارم. با چقد مطالعه و زمان میتونم ب هدفم برسم ؟

سلام امین
معمولا یه بازه زمانی ۶ ماهه تا ۹ ماهه برای مطالعه ارشد کافیه
البته بستگی به سایر مشغولیات شما داره اگر نمیتونی در طول روز تمام وقتت رو به درس خوندن اختصاص بدی باید این بازه طولانی تر باشه
اوایل باید از کمترین زمانی که میتونی شروع کنی وبه تدریج ساعتت رو افزایش بدی تا به ۶/۷ ساعت برسونی و یکی دو ماه اخر به روزی ۹/۱۰ ساعت
طوری برنامه ریزی کنی که هم برسی منابع رو بخونی و هم مرور کنی و هم تست های کنکورهای ده سال قبل ارشد رو خوب کار کنی
موفق باشی

سلام وقت بخیر,من کارشناسیمو ترویج و آموزش کشاورزی خوندم برا ارشد چه رشته هایی رو میتونم بخونم؟

سلام وقت بخیر,من کارشناسیمو ترویج و آموزش کشاورزی خوندم میخواستم بدونم چه رشته هایی برای ارشد میتوتم بخونم؟

سلام مژگان
شما به رشته های ارشد وزارت علوم میتونی تغییررشته بدی مشکلی نیست
ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
از رشته های وزارت بهداشت اما باید بررسی کنی چون اکثر رشته های ارشد بهداشت فقط از کارشناسی های مشخصی پذیرش می کنند
موفق باشی

سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی میخونم.میخواستم ببینم به چه رشته های میتونم تغییر رشته بدم که ارشد زیرگوره علوم پزشکی بخونم

سلام الناز
از رشته های ارشد وزارت بهداشت به رشته هایی مثل ارگونومی
باید هر رشته ای که دلخواهت هست رو بررسی کنی که ببینی کارشناسی شما جزو رشته های مجاز به شرکت هست یا نه
شاد باشی

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی مهندسی مواد خوندم الان هم در مقطع ارشد سال اول هستم ولی شدیدا تمایل دارم انصراف بدم و کنکور ارشد مهندسی صنایع بدم، به نظر شما این کار شدنی هستش؟ و البته منطقیه؟ و اینکه برای انصراف آیا باید هزینه ای رو متقبل شم؟
اینم بگم که من در یه دانشگاه مطرح دارم تحصیل میکنم و ارشد رو هم بدون کنکور پذیرفته شدم و شرایطم خوب هستش ولی متاسفانه علاقه ام سمت رشته مهندسی صنایع هست

سلام سمانه
خب شما الان یک سال از ارشدت رو گذروندی و کلا یه ترم دیگه واحد داری و یه پایان نامه
اگر میتونی تحمل کنی اون یه ترم رو هم بگذرونی و پایان نامه رو هم در حیطه موضوعی که علاقه مندی یا مشترک بین صنایع و مواد هست انتخاب کنی بهتره از این نظر که اون یک سالی که خوندی رو هم حفظ کردی و پایان نامه هم اگر تا حدودی مرتبط به رشته صنایع باشه که یه جور رزومه هم برات حساب میشه
اما اگر حوصله این کار رونداری و تحمل گذروندن اون یه ترم رو نداری
بله راهش انصراف هست
اگر روزانه هستی بله یه هزینه انصراف باید بدی
موفق باشی

سلام. من کارشناسی مهندسی شیمی خوندم اما الان برای ارشد میخوام تغییر رشته بدم و واقعا نمیدونم چه رشته ای رو انتخاب کنم بیشتر به رشته های تجربی علاقه دارم که اگه بخوام شرکت کنم باید از ابتدا بخونم و اینکه در رابطه با رشته بیوتکنولوژی هم نمیدونم بازار کارش چگونه هست. اگه راهنماییم کنیم ممنون میشم

سلام نیلوفر
برای تغییررشته هم باید علاقه ت رو در نظر داشته باشی و هم باید بازار کار رشته رو بررسی کنی
بیوتکنولوژی رشته ای تحقیق محور هست و بازار کارش هم در پژوهشگاه ها و موسسات هست خیلی بازار کار گسترده ای نداره اما اگر علاقه مند باشی و پرتلاش موفق خواهی بود
شاد باشی

سلام یه سوال داشتم من لیسانس بیمه دارم میتونم یه لیسانس دیگه بگیرم ؟آیا در کنکور سراسری باید شرکت کنم ؟ضمنا من ارشد مدیریت مالی هم ۲ترم خوندم ولی انصراف دادم /و کارت پایان خدمت هم دارم

سلام امیرحسین
بله با توجه به اینکه مشکل نظام وظیفه نداری میتونی مجددا کارشناسی شرکت کنی
بله باید در کنکور سراسری شرکت کنی
موفق باشی

سلام وقتتون بخیر
من در حال حاضر تو دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستم اما با توجه به شرایط شغلم و اختیارات آموزش و پرورش، امکان تحصیل تو دانشگاه دولتی برای ارشد واسم سخته. حالا من موندم بین سه دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد و پیام نور، رشته مدیریت آموزشی. دوست دارم بین این سه تا تو دانشگاهی درس بخونم که مدرکش معتبرتر باشه و شرایط پذیرش دکتری هم بهتر. به نظر شما کدوم از این دانشگاه ها با توجه به شرایط من بهت و معتبر تره؟

سلام تقی پور
از نظر قبولی دکتری شما اگر هدفت قبولی دکتری دانشگاه های سراسری هست بهتره که فارغ التحصیل دانشگاه های سراسری باشی
اما اگر هدفت دکتری ازاد هم هست میتونی ارشدت رو هم ازاد بگیری در این صورت شانست بهتره
و واحد علوم تحقیقات تهران از نظر سطح علمی بالاست
بعد از اون غیرانتفاعی و پیام نورهای تهران
که تفاوت خاصی بینشون نیست و تصمیم گیری بینشون یه مقدار سلیقه ای هست
موفق باشی

سلام
من موقع ثبت نام گزینه تمایل به ثبت نام در دانشگاه ازاد را خیر زدم فرصت اصلاح هم تمام شده
موقع انتخاب رشته میتونم دانشگاه ازاد رو انتخاب کنم ؟؟

سلام محمد
بله مشکلی نیست اون موقع میتونید با پرداخت هزینه ثبت نام ازاد در دانشگاه ازاد هم انتخاب رشته کنید
شاد باشی

سلام
من سال اینده لیسانس علوم تربیتی میگیرم.میخاستم ارشد روانشناسی برای رشته سنجش و اندازه گیری شرکت کنم.امکانش هست کمی از اینده کاری این رشته به من بگید.از طرفی میخام آزمون استخدامی شرکت کنم.نیاز به یک برنامه ریزی دقیق برای خوندن دارم

سلام فاطمه
رشته سنجش و اندازه گیری کاربرد امار در اندازه گیری صفات و ویژگی ها و خصوصیات انسانی هست. هر بازار کاری که رشته روانشناسی داره این گرایش هم میتونه داشته باشه از روانشناس و مشاور و پژوهشگر و محقق و …
برای شروع به درس خوندن قدم اول تهیه منابع هست
بعد از اون بر اساس زمانی که میتونید به درس خوندن اختصاص بدید
باید برنامه بریزید طوری که هم برسید مطالب رو بخونید هم مرور کنید و هم یه ماه اخر رو برای مرور خلاصه ها و تست جامع زدن کنار بگذارید
موفق باشی

سلام
من کارشناسی تربیت بدنی رو چن روز دیگ تموم میکنم
کنکور ارشد دارم
برای کنکور هم چیزی نخوندم، فقط درس هایی ک درطول ترم داشتیم و امتحان پایان ترم..
میخاستم بدونم امیدی هست برای قبولی در کنکور ارشد امسال؟!
اگ هست برای قبولی در رشته ی اسیب مشاوره میخام

سلام مهدیه
بستگی داره به اطلاعاتت و نمراتت و سطح امادگی ای که در دوره کارشناسی داشتی
الان از وقتی که داری برای تست زدن استفاده کن
تست های حداقل کنکورهای ده سال قبل رو خوب کار کن
موفق باشی

با سلام میخواستم ببینم من الان انصراف از ارشد دادم و لیسانس بیمه دارم آیا میتونم دوباره یه لیسانس رشته دیگر رو بگیرم ؟آیا باید در کنکور سراسری شرکت کنم ؟در ضمن کارت پایان خدمت هم دارم

سلام امیرحسین
بله میتونی به ارشد رشته دلخواهت تغییررشته بدی مشکلی نیست
ممکنه یه تعداد واحد جبرانی بعد از قبولی به شما تعلق بگیره
شاد باشی

ببخشید نتم قطع شد و در ادامه اینکه من زبانم ضعیفه میخوام کلا نزنم جغرافیای شهری و برنامه ریزی شهری هم درس های مهمش رو خوندم که ضریبشون بالاس تا هفته های پیش میخوندم اما انگار انرژیم ته کشیده ی طرف استرس این بیماری ی طرف استرس این که یادم رفته باشه موندم چیکار کنم 😭😭

زبان مشکلی نیست خیلی از داوطلبا معمولا زبان رو حذف میکنند
میتونی یکی دو روز رو بدون استرس درس خوندن؛ سعی کنی ارامشت رو بدست بیاری و بعد دوباره شروع کنی
ذهنت رو از استرس بیماری دور کن و خبرهاش رو اصلا دنبال نکن
متاسفانه این نگرانی ها برای همه ماست اما باید سعی کنیم تا میتونیم ذهنمون رو از ترس و نگرانی پاک کنیم تا بعد از اینکه به امید خدا این روزها گذشت اسیب های روحی و روانی دیگه ای رو متحمل نشیم

سلام خسته نباشید
من بهمن ٩٨درسم تموم شد رشتتم جغرافیا و برنامه ریزی شهری هس واسه ارشد هم همین رو میخوام ادامه بدم خیلییی هم خوندم درس های مهم رو واسه ارشد حالا این بیماری کرونا اومده هر روزم تعویق میکنن
اصلا حس درس خوندن نیس نمیدونم چیکار کنم
ی راهنمایی کنید🤦‍♀️

با سلام
حق دارید کاملا
متاسفانه این به تاخیر افتادن کنکور برای افرادی که با برنامه پیش رفته بودن و خوب خونده بودن خیلی ناخوشایند هست
اما باید به خودتون بگید که این شرایط برای همه هست و خیلی از داوطلبای دیگه هم همین شرایط شما رو دارند
و مهم اینه که اخر راه چه نتیجه ای بدست میاد
این وقت الان رو میتونید به مرور نکات کلیدی
هایلایت ها و خلاصه ها اختصاص بدید و تا میتونید تست بزنید
موفق باشی

با سلام
بنده امسال در کنکور ارشد روانشناسی تربیتی میخواهم شرکت کنم و سه درس تربیتی رشد و عمومی دارای ضریب هستند..از انجایی که ازمون استخدامی هم اگر برگزار شود قصد شرکت دارم ایا میتوانم در ازمون ارشد دروسی ک جزو دروس استخدامی هستند را جهت محک اطلاعاتم بزنم؟؟؟و ایا چون بدون ضریب هستن در رشته اصلی ورتبه من مشکل ایجاد نخواهد کرد؟؟؟

با سلام
بله میتونید و مشکلی نیست
البته حتما تمرکزتون روی درس های اصلی باشه و وقتتون رو به اونها اختصاص بدید و از اضافه وقتتون برای این کار استفاده کنید
با ارزوی موفقیت

سلام
رشته ی ارشد ریاضی و کاربردها جدیدا به رشته های ارشد اضافه شده است. منابع امتحانی این رشته و جزوه های کنکور آن کدام ها هستند. مثلا من منبع یا کتاب هندسه و توپولوژی را پیدا نکردم…

بهترین کار اینه که از اساتیدتون در مورد منابع پیشنهادی درس های مورد نظر پرس و جو کنید

سلام
من یکبار از تحصیل رایگان در مقطع ارشد استفاده کرده ام آیا امکان استفاده مجدد از تحصیل مجدد در همین مقطع را برای رشته ی دیگری دارم؟

سلام شاهرخ
قبلا امکانش نبود ولی الان میتونید مجدد دوره روزانه بخونید البته باید از نظر نظام وظیفه هم مشکلی نداشته باشید که بتونید مجدد ارشد بخونید
اگر مشکلی از این نظر داشتید با شکایت به دیوان عدالت اداری قابل حله
شاد باشی

سلام ببخشید برای قبولی در دانشگاه های خوب تهران در رشته فلسفه و کلام اسلامی مقطع ارشد چه درصدی از مواد امتحانی باید کسب بشه؟

سلام محمد
معمولا میانگین درصد ۴۰/۵۰ کفایت میکنه
البته بهتره که برای درس ها برای خودت درصد مشخص نکنی
چون سختی و اسونی سوالات هر سال متفاوته و ممکنه درصد کمتر یا بیشتر از اون چیزی که در ذهنت هست رو بتونی بدست بیاری
موفق باشی

ممنونم زحمت کشیدید
تشکر

سلام روزتون به خیر.
من دانشجوی مهندسی فضای سبز هستم و میخواستم ارشد ۱۴۰۰ در رشته معماری منظر آزمون بدم.
با توجه به اینکه مجموعه معماری آزمون عملی داره و به شخصه در اسکیس خیلی خوبی نیستم، پیشنهاد می کنید کلاس های اسکیس رو از همین الان دنبال کنم و یا الان وقت بیشتری به تئوری اختصاص بدم و مثلا از اردیبهشت آینده در کلاس های اسکیس شزکت کنم؟

سلام مری
به هر حال ازمون عملی هم در قبولی شما خیلی مهمه
نمیشه گفت بیشتر از ازمون کتبی اولیه؛ چون به هر حال راه ورود شما به مرحله بعد همین ازمون کتبی هست ولی خیلی در قبولی شما تاثیرگذاره
بهتره که یه مقدار بررسیش کنی و در موردش تحقیق کنی و ببینی با توجه به توانایی ها و علاقه و تلاشت چقدر وقت برات لازمه که تلاش کنی
این طوری نباشه که شما تا مثلا اردیبهشت که گفتی اصلا سراغش نرفته باشی و بعد تازه بفهمی زمان کمی براش در نظر گرفتی
شاد باشی

سلام‌،وقتتون بخیر‌، من میخوام ارشد فرش بخونم ایا جزوه های سنجش تکمیلی رو بخرم کافیه یا باید منابع اصلی و کتابهایی که معرفی شده برای این رشته رم بخونم🙏🙏

سلام مریم
بستگی به وقتتون و به زمانی که میتونی به درس خوندن اختصاص بدی داره
ایده ال ترین حالت اینه که منابع اصلی رو بخونی
اگر جزوات رو هم انتخاب میکنی میتونی در کنارش تست های کنکورهای ارشد سال های قبل رو خوب کار کنی
بهتره از قبولی های سال های قبل در مورد منابعی که خوندن و نتیجه گرفتن تحقیق کنی
شاد باشی

سلام وقت بخیر من ده سال پیش از یه رشته فنی فارغ التحصیل شدم و الا میخوام آموزش زبان شرکت کنم.ترتیب مطالعه منتبع تیچینگ رو میشه بهم بگید؟

سلام محبوبه لیست منابع رو برات میگذارم بهترین کار در مورد منابع اینه که با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که خوندن صحبت کنی منابع ارشد اموزش زبان انگلیسی منابع دروس اختصاصی: روش تدریس (Teaching Methodology): درسنامه: Principles of Language Learning and Teaching; By Dan Douglas Brown Techniques and Principles in Language Teaching; By Dian Larsen Freeman Teaching by Principles; By Dan Douglas Brown Approaches and Methods in Language Teaching; By Richards and Rodgers Developing second Language Skills; By Kenneth Chastain کتاب تست: Teaching Methodology (کتاب تک درس مدرسان شریف)   آزمون سازی (Testing): درسنامه: Testing Language skills; By Farhady, Jafarpour, Birjandy (فجب) Writing English language tests; By Heaton Techniques in Language testing; By Madsen Fundamental considerations in Language Testing; By Lyle F. Bachman کتاب تست: Testing (کتاب تک درس ماهان)   زبان شناسی (Linguistics): درسنامه: The study of Language; By George Yule An Introduction to Language; By Victoria Fromkin Essential Introductory Linguistics; By Grover Hudson Linguistics and Language; By J.S Falk کتاب تست: Linguistics (کتاب تک درس مدرسان شریف) ۲.      منابع زبان عمومی: ۳.      زبان عمومی در سال های اخیر ۶۰ سوال را به خود اختصاص داده است که میان سه گرایش آموزش، ادبیات و مترجمی مشترک است. ۴.      تقسیم… ادامه نظر»

در مورد ترتیب مطالعه هم شما با هر درسی که راحتی میتونی شروع کنی
بر اساس وقتی که داری و بر اساس زمانی که در روز میتونی به درس خوندن اختصاص بدی باید برنامه ریزی کنی که هم برسی منابع رو تموم کنی هم مرور کنی و هم تست بزنی
منبع تستت هم کنکورهای ارشد سال های قبل باشه
موفق باشی

سلام روز بخیر
من ارشد رشته کتابداری دارم و امسال قصد شرکت در ازمون ارشد فراگیر پیام نور در رشته روانشناسی را دارم، برای انتخاب رشته دچار تردید هستم و نمیدونم تربیتی یا عمومی انتخاب کنم، چون میخواهم منابع را تهیه کرده و خوب بخونم و حتما امسال قبول بشم میخواستم از شما کمک بگیرم که بنظرتون قبول شدن بنده در کدوم گرایش راحتتره و رقابت کمتره؟

سلام بهار
گرایش های تربیتی و عمومی تقریبا به یه نسبت طرفدار دارند البته عمومی کمتر
بیشترین متقاضی مربوط به بالینی هست
به نظرم در کنار این به علاقه خودت هم توجه کن و بر اساس اون تصمیم بگیر
امیدوارم قبولی دلخواهت رو بدست بیاری

سلام🖐🏻
۱)آیاکلاس های رشته آموزش ریاضی
دانشگاه های پیام نورغیرحضوری است؟
۲)آیاطرح فراگیرپیام نوروقبولی ازطریق آزمون کارشناسی ارشد،ازلحاظ شهریه وحضوری وغیرحضوری بودن فرق می کنه؟
۳)چطورمی تونم شماره تلفن های دانشگاه های مختلف روبدونم؟
۴)آزمون های پایان هرترم کارشناسی ارشدرشته آموزش ریاضی رومیشه دردانشگاه
پیام نوردیگه ای که رشته موردنظررونداره،داد؟
ممنون میشم به این سوالات جواب بدین.🌼

سلام دانیال
۱- بله پیام نور به شیوه غیرحضوری هست مگر در مورد رشته هایی مثل رشته شما که هدفت هست ممکنه اخر هفته ها کلاس هایی جهت رفع اشکال برقرار باشه
۲- خیر هیچ فرقی ندارند فقط شیوه پذیرششون متفاوت هست
۳- باید در اینترنت سرچ کنید
۴- بله میشه در دانشگاه شهر خودتون امتحانات رو بدید
با ارزوی موفقیت

سلام من کارشناسی رشته شیلات هستم میخواستم واسه ارشد کنکور زبان بدم گرایش آموزش آیا منابع جزوه ای واسه این رشته وجود داره یا باید همه رو از کتاب بخونیم؟

سلام هومن
این انتخاب شماست و البته بستگی داره که چه قبولی ای هدفت باشه
به هر حال اگر شما منابع اصلی رو بخونید بهتره ولی میتونید از جزوات هم استفاده کنید و در کنارش تست های ده سال قبل کنکورهای ارشد رو هم خوب کار کنید
شاد باشی

سلام خسته نباشید من کارشناسی مترجمی زبان دارم میخوام ارشد آموزش زبان انگلیسی بخونم البته دارم خودمو برای کنکور سال ۱۴۰۰آماده میکنم میخوام از امروز شروع کنم اما نه میدونم منابع کنکور کدوم کتاب ها هستن هم نیاز به یه مشاور و برنامه ریزی دقیق دارم چون میخوام هدفم رو روی دانشگاه های سراسری تهران بزارم. ممنون.

سلام شیوا بهترین کار برای تهیه منابع اینه که با قبولی های سال قبل در مورد منابعی که خوندن و نتیجه گرفتن صحبت کنی لیست منابع رو برات میگذارم منابع ارشد اموزش زبان انگلیسی منابع دروس اختصاصی: روش تدریس (Teaching Methodology): درسنامه: Principles of Language Learning and Teaching; By Dan Douglas Brown Techniques and Principles in Language Teaching; By Dian Larsen Freeman Teaching by Principles; By Dan Douglas Brown Approaches and Methods in Language Teaching; By Richards and Rodgers Developing second Language Skills; By Kenneth Chastain کتاب تست: Teaching Methodology (کتاب تک درس مدرسان شریف)   آزمون سازی (Testing): درسنامه: Testing Language skills; By Farhady, Jafarpour, Birjandy (فجب) Writing English language tests; By Heaton Techniques in Language testing; By Madsen Fundamental considerations in Language Testing; By Lyle F. Bachman کتاب تست: Testing (کتاب تک درس ماهان)   زبان شناسی (Linguistics): درسنامه: The study of Language; By George Yule An Introduction to Language; By Victoria Fromkin Essential Introductory Linguistics; By Grover Hudson Linguistics and Language; By J.S Falk کتاب تست: Linguistics (کتاب تک درس مدرسان شریف) ۲.      منابع زبان عمومی: ۳.      زبان عمومی در سال های اخیر ۶۰ سوال را به خود اختصاص داده است که میان سه گرایش آموزش، ادبیات و مترجمی… ادامه نظر»

برای برنامه ریزی هم شما باید با توجه به سرعتت در درس خوندن و از طرفی با توجه به وقتی که میتونی در روز به درس خوندن اختصاص بدی برنامه ریزی کنی
طوری که هم برسی منابع رو تموم کنی
هم مرور انجام بدی
و هم تست های حداقل ده سال قبل کنکورهای ارشد رو خوب کار کنی

با سلام میخواستم ببینم من سال قبل انصراف از ارشد دادم امسال ثبت نام کردم اما کنکور تا حالا انجام نشده از طرفی من معاف دائم شدم میخواستم بدونم اگه بخوام شرکت در کنکور امسال نکنم باید سر جلسه حاضر بشوم یا اینکه میتونم حضور پیدا نکنم و فرقی با هم ندارد ؟و اینکه اگر امسال شرکت نکنم جزو دومین انصراف به حساب میاید و دیگه نمیتونم تو کنکور شرکت کنم ؟

سلام امیرحسین
خیر شرکت نکردن شما در کنکور امسال یا سر جلسه حاضر نشدن هیچ مشکلی براتون ایجاد نمیکنه نگران نباش و میتونی سال بعد در کنکور ارشد شرکت کنی
موفق باشی

سلام خسته نباشید
من میخوام میکروبیولوژی بخونم
ولی ریاضی و فیزیکم ضعیفه ولی زیستم خوبه
خواستم ببینم هر کی میره رشته میکروبیولوژی باید حتما تو ریاضی و فیزیک قوی باشه؟؟ و اینکه رشته میکروبیولوژی بیشتر حلیاته یا حفظیات؟؟

سلام
برای ارشد اگر منظورتون هست خیر نیاز زیادی به ریاضی فیزیک خوندن ندارید
باید منابع کنکور ارشد رو مطالعه کنید که درس های دوره کارشناسی هستند
در مورد درس ها بهتره که چارت درسی مقطع ارشد چند تا دانشگاه رو بررسی کنی
بیشتر درس ها در مورد باکتر، ویروس شناسی، میکروبیولوژی و … است
موفق باشی

سلام من دانشجو بیوتکنولوژی هستم.باید برای ارشد اماده بشم اما بین سه رشته هماتولوژی.ژنتیک و بیوتکنولوژی پزشکی مردد شدم واقعا نمیدونم کدومو انتخاب کنم.بازار کار رشته برام هیچ اهمیتی نداره چیزی که اهمیت داره بعد علمی رشتس و اینکه از نظر علمی و توانای علمی بتونم تا سطح بالای پیشرفت کنم.ممنون میشم راهنمای کنید

سلام مهدی
شما به هر رشته ای که علاقه مند باشی و از جون و دل براش وقت بزاری و تلاش کنی میتونی تا سطوح بالا پیشرفت کنی
به نظرم با توجه به اینکه فقط این موضوع برات مهمه از بین این سه تا بر اساس درس هایی که باید بگذرونی و بر اساس زمینه کاری اینده با در نظر گرفتن علاقه ت انتخاب کن
چون هر سه رشته جزو رشته هایی هستند که جا برای کار و تحقیق دارند
موفق باشی

سلام وقتون بخیر
من برای ارشد بیمای شناسی گیاهی میخوام ازمون ارشد بدم اما متاسفانه دیر شروع به درس خوندن کردم و هنوز قارچ شناسی و بیماری شناسی رو نخوندم ممکن منبعی که خلاصه باشه و مناسب بهم معرفی کنید

سلام پریسا
منبع رشته شما اکثرا به صورت جزوه هست چون حجم کتاب ها زیاده
برای تست هم تمرکزت روی تست های کنکورهای ارشد سال های قبل باشه
تست های ده سال قبل رو خوب کار کن
موفق باشی

سلام من فارغ التحصیل رشته ادبیات انگلیسی هستم میخوام بدونم برای تغییر رشته در ارشد چه گزینه هایی دارم و آبیا باید برای اونها پیش نیاز پاس کنم یا خیر؟

سلام مهشید
شما در ازمون ارشد وزارت علوم تقریبا به تمام رشته ها میتونید تغییررشته بدید
مشکلی نیست
بعد از قبولی با توجه به رشته ای که انتخاب میکنید ممکنه که یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
که همزمان با گذروندن واحدهای ترم اول ارشد شما هست
شاد باشی

پاسخ پرسش ما رو نمیدید؟؟؟؟؟

سلام،وقتتون بخیر…
من واسه ازمون کارشناسی اشدامسال ثبت نام کرده بودم،به دلیل یکسری از مشکلات اصلا نتونستم مطالعه داشته باشم،از انجایی که با توجه به تغییر تاریخ کنکور حدودا۲۰ روزبیشتر فرصت ندارم،چطور میشه برنامه ریزی کرد که بتونم مطالعه کنم که حداقل یه دانشگاه دولتی قبول بشم،….رشته ارشدم رو حقوق انتخاب کردم،…
درصورت امکان راهنمایی بفرمایید که ایا این امکان وجد داره یانه و مدل ومنابع مطالعه چیاهستند.
ممنونمم

سلام امید
در این مدت بهتره درس هایی رو بخونید که با توجه به زمان فارغ التحصیلیتون هنوز در خاطرتون هست
بیشتر سعی کن نکات مهم و کلیدی رو بخونی
مطالب پرتکرار یا جزوه های کنکوری هم میتونه مفید باشه
هر مطلبی که میخونی حتما مرور هم داشته باش
در کنارش تست های ده سال قبل کنکورهای ارشد رو خوب کار کن
شاد باشی

سلام
می خواستم بدونم با چه رتبه ای درسال ۹۸ در رشته اقتصاد دانشگاه آزاد شهر تهران قبول شده اند؟

سلام محمد
با توجه به ادغام کنکور سراسری و ازاد و با توجه به اینکه خیلی از داوطلبایی که رتبه شون در کنکور ازاد هم محاسبه میشه و رتبه خوبی دارند اما قصدشون فقط قبولی سراسری ها هست نمیشه خیلی دقیق پیش بینی کرد اما تا حدود رتبه ۲۰۰۰ احتمال قبولی دارید که میتونه بیشتر یا کمتر باشه
موفق باشی

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی رشته روانشناسی عمومی هستم بامعدل۱۷
میتونم در ارشد مشاوره خانواده شرکت کنم ؟
و اینکه در سایت خوندم باید دو مدرک متوالی رشته مشاوره باشه برای مطب زدن من میتونم با کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره بعد اخذ فوق لیسانس مطب بزنم؟

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی رشته رواشناسی عمومی هستم
میخواستم بدونم میتونم ارشد رشته مشاوره خانواده شرکت کنم و اینکه در سایت خوندم برای مطب زدن باید دو مرحله تحصیلی پشت سرهم رشته مشاوره داشته باشم آیا با کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره میتونم بعد اخذ ارشد مطب بزنم؟

سلام مونا
بله میتونید مشکلی نیست
در مورد مجوز کلینیک هم رشته مشاوره و روانشناسی جزو رشته های مجاز هستند و مشکلی نیست
البته بهتره که جدیدترین قوانین رو جویا بشی در این رابطه
موفق باشی

با سلام و خسته نباشید
من در مورد نحوه مطالعه دروس و برنامه مطالعاتی احتیاج به کمک دارم ممنون میشم ازتون کمک کنید

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی رشته روانشناسی عمومی هستم بامعدل۱۷
میتونم در ارشد مشاوره خانواده شرکت کنم ؟
و اینکه در سایت خوندم باید دو مدرک متوالی رشته مشاوره باشه برای مطب زدن من میتونم با کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره بعد اخذ فوق لیسانس مطب بزنم؟

سلام زهرا
بله مشکلی نیست میتونی ارشد رشته دلخواهت رو شرکت کنی
با توجه به رشته کارشناسیت برای مجوز کلینیک مشکلی نداری البته باز هم باید در مورد جدیدترین قوانین در این رابطه تحقیق کنی
در مورد نحوه مطالعه دروس هم قدم اول تهیه و شناسایی منابع هست
بعد از اون بر اساس وقتی که میتونید در روز به درس خوندن اختصاص بدید باید برنامه ریزی کنید که هم برسید منابع رو تموم کنید هم مرور کنید و هم ماه اخر رو به مرور خلاصه ها و تست جامع زدن اختصاص بدید
این برنامه ریزی باید بر اساس حجم منابع و وقتی که در روز به درس خوندن اختصاص میدید باشه
شاد باشی

سلام. من فارغ التحصیل داروسازی با مدرک دکتری حرفه ای هستم. چطور برای تحصیل در رشته علوم سیاسی اقدام کنم؟

سلام فرزانه
شما میتونید در مقطع ارشد رشته دلخواهتون شرکت کنید مشکلی نیست باید کدرشته مورد نظرتون رو به عنوان رشته امتحانی انتخاب کنید
ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
شاد باشی

با سلام من سه ترم دیگه لیسانسمو تو رشته میکروبیولوژی میگیرم و میخوام الان برای کنکور بخونم. میخواستم بدونم چقدر احتمال داره منابع وزارت علوم و وزارت بهداشت عوض شن؟ و اصلا کار عاقلانه ایه که از الان شروع کنم؟

سلام نیلو
منابع که معمولا عوض نمیشن ولی طی سال ها گاهی پیش میاد که در یه درسی تمرکز طراح از یه کتابی به کتاب دیگه ای بیشتر میشه
و سوالات حول منبع دیگه ای میچرخه
اما نه خیلی زیاد
شما از این بازه میتونی هم برای تقویت زبانت استفاده کنی که نقش خیلی زیاد در قبولی شما داره
و هم برای درس های مهم خودت رو اماده کنی و منابعی که میخونی رو خلاصه نویسی کنی
بله کار عاقلانه ایه و نتیجه خوبی خواهی گرفت
موفق باشی

سلام
من کارشناسی روانشناسی دارم.برای ارشد میتونم رشته های پیراپزشکی یا نرم افزار بخونم؟میشه بگین چه رشته هایی امکانش هست لطفا؟

سلام محدثه
رشته هایی از ارشد وزارت بهداشت باید حتما کارشناسی مرتبط باشی؛
برای نرم افزار بله امکانش نیست
ممکنه یه تعداد واحد جبرانی بعد از قبولی به شما تعلق بگیره
حتما رشته ای رو انتخاب کن که هم بهش علاقه مند باشی و هم از عهده درس هاش بربیای
شاد باشی

سلام من سال۹۷فارغ التحصیل شدم و از همون سال میخواستم کنکور ارشد بدم برای دانشگاه های خوب بخونم خوب سال ۹۷و۹۸که زیاد خوب نخوندم وسال ۹۹هم که اتفاق بسیار بدی افتاد ومادرم ناگهانی به رحمت خدا رفت که واقعا ضربه ای زده شد که هنوز هست همراهم. خیلی دوست دارم دردانشگاه های خوب درس بخونم ولی هنوز نشده حالا تو فکرم هست برای ۱۴۰۰برنامه ریزی کنم وتلاش که دیگه اخرین تیر واخرین ترکشم همراه با نتیجه باشه ودیگه روند طولانی رو یک جا متوقف کنم حالا به نظر شما احتیاج دارم اگر راهنمایی بفرمایید. ۲۵ساله و رشته حسابداری هستم وبرای این چندسال مشاور داشتم که برنامه میداده و ایشون خیلی خوب بودن اون دوسال من مقصرم وتنبلی از طرفی خجالت می کشم بگم ۱۴۰۰هم میخوام شرکت کنم به دو دلیل یکی اینکه پروسه طولانی میشه دوم هم حتما میگن این اگه می خواست قبول بشه همون سال اول بهترین جا قبول می شد!! الان بنظرتون چکار کنم!؟ بنظرتون زشت نیست! قبل هم مزاحمتون شدم.

سلام رضا
بله خاطرم هست که قبلا هم صحبت کرده بودیم
اصلا از نظر سنی دیر نیست
و اینکه به هر حال شما تلاشت رو کردی و به هر دلیلی وقفه افتاده و نشده اون چیزی که میخواستی
اصلا نیازی نیست برای این وقفه به کسی توضیح بدی
ضمن اینکه این زندگی شخصی شماست و اصلا برات مهم نباشه که بقیه چه فکری می کنند؛ مهم این هست که خودت میخوای چه کار کنی و چه تصمیمی داری
اصلا نیازی به مجاب کردن و قانع کردن کسی برای تصمیمات نیست
مگر اینکه این تصمیم شما زندگی شخص دیگه ای رو هم تحت تاثیر قرار بده که نیاز باشه با هم برای این موضوع تصمیم بگیرید
شما الان چون حمایت مادرت رو از دست دادی یه مقدار حساس تر شدی
برای قدم اول سعی کن نسبت به حرف های اطرافیان و طرز فکر و نگاهشون بی تفاوت بشی
امیدوارم موفق باشی و به هدفت برسی

سلام خسته نباشید
من کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم
میخوام ارشد روانشناسی یا آموزش ابتدایی بخونم
امکانش هست؟
و اینکه کارشناسیم و پیام نور گرفتم
میتونم ارشد و تو سراسری بخونم؟

سلام سمیه
بله مشکلی نیست
ممکنه یه تعداد واحد جبرانی بعد از قبولی به شما تعلق بگیره
خیر مشکلی نیست که پیام نور خوندی
برای قبولی ارشد هر دانشگاهی فقط باید تلاش کنی و رتبه خوبی داشته باشی
شاد باشی

سلام خسته نباشید
من لیسانس حقوق دارم میتونم تو ارشد یکی از گرایش های میکروبیولوژی وزارت علوم و بخونم؟؟ لطفا راهنمایی کنید با تشکر

سلام
برای شرکت در ارشد میکروبیولوژی وزارت علوم مشکلی ندارید
حتما قبل از تصمیم گیری به تغییررشته از علاقه و توانایی برای خوندن درس ها اطمینان حاصل کنید
موفق باشی

سلام خسته نباشید من لیسانس دینی عربی دارم و معلم هستم دوست دارم تو رشته ی طب سنتی و یا رشته ای که مربوط باشه ارشد بخونم به نظر شما چه رشته ای برم ؟ آیا میشه؟
یا باید از اول کنکور بدم و بخونم؟

سلام هانا
برای ورود به رشته طب سنتی در مقطع باید دکتری پزشکی عمومی داشته باشید
با ارزوی موفقیت

سلام، خسته نباشید و خدا قوت
من می خواستم برای ارشدم کالج سلطنتی هنر انگلستان طراحی لباس بخونم، می خواستم بدونم رزومه و مدارکی که باید داشته باشم چیه، و چطور میشه اونجا بورسیه بشم،؟؟؟؟

سلام حیدری
با توجه به اینکه هدف و دانشگاه مورد نظرتون مشخصه باید از طریق وبسایت دانشگاه کسب اطلاعات کنید و یا از طریق ایمیل اساتید ارتباط برقرار کنید و سوالاتتون رو بپرسید
موفق باشی

سلام وقت بخیر
ممنون بابت راهنمایی هاتون خیلی مفید بود برام

سلام من سال گذشته کنکور ارشد ثبت نام کردم ولی ازمون ندادم امسال هم میخوام شرکت بکنم ولی آزمایشی  شرکت میکنم و فقط دانشگاه های تهران رو میزنم اگر هیچکدوم قبول نشدم آیا میتونم سال بعد هم برای کنمور ثبت نام بکنم؟ خیلی ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم

سلام الهام
بله هیچ مشکلی نیست
فقط اگر قبولی روزانه هر دانشگاهی رو بدست بیاری از شرکت در کنکور سال بعد محروم میشی
موفق باشی

من لیسانس تربیت بدنی دارم میخواستم بدونم میتونم به ارشد کامپیوتر تغیررشته بدم؟

سلام فریبرز
بله مشکلی نیست
ممکنه بعد از قبولی یه تعداد واحد جبرانی به شما تعلق بگیره
حتما قبل از تصمیم گیری به تغییررشته در مورد رشته جدید اطلاعات کسب کنید در مورد درس ها و علاقه تون
و اینکه فکر میکنید از عهده درس ها برمیاید
بقیه ش با تلاش و پشتکار امکان پذیره
موفق باشی

سلام.آیا میشه هم زمان در دانشگاه پیام نور لیسانس حقوق و ارشد (بدون کنکور)خوند؟ در کل چطور میشه هم زمان دو تا مقطع رو باهم بخونیم؟

سلام زهرا
فقط در صورتی میتونید دو مقطع رو همزمان بخونید که هر دو پیام نور باشن ویکی از اونها هم به صورت مجازی باشه
شیوه پذیرش پیام نور هم یا از طریق کنکور ارشد هست یا از طریق کنکور فراگیر
موفق باشی

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

8 آبان 1395 | مشاوران پرواز | ۶۶ نظرات

مشاور ارشد گروه آموزشی پرواز

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

کارشناس و مشاور اجرایی برنامه‌های تلویزیونی در برنامه‌های مختلف آموزشی

مشاور و سخنران در مدارس برتر با بیش از ۷ سال سابقه در زمینه مشاوره‌ی تحصیلی فردیمرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

مشاور و روانشناس خانواده در زمینه های مختلف حوزه‌های شناختی، عاطفی، رفتاری و …

مؤلف مجموعه کتاب‌های مشاوره و برنامه‌ریزی “گام‌های طلایی مطالعه موفق”

مدرس دوره‌های کاربردی در حوزه‌ی مذاکره، روابط میان فردی و مشتریان

برگزیده در جشنواره دانشجویان کارآفرین برتر کشور، دانشگاه تهران، زمستان ۸۵

و دریافت تقدیرنامه‌های متعدد از آموزش و پرورش، کاربردی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه جامع علمی و ، سازمان هلال احمر و …

و فعالیت‌های منسجم، متنوع و حرفه‌ای در زمینه‌ی هنرهای تجسمی و موسیقی

همچنین برای آشنایی بیشتر با دکتر پدرام می توانید به وب سایت شخصی ایشان به نشانی www.dr-pedram.com مراجعه فرمایید.

کانال تلگرام: DrPedeamorg@                        اینستاگرام: DrPedramorg#

 

(برای مشاهده بهتر و آسان تر فیلم ها در اینترنت برای شما داوطلبان کنکور در اقصی نقاط کشور کیفیت ویدویو ها پایین آمده و همچنین اگر در پخش ویدیو مشکل داشتید نرم افزار adobe flash را از طریق اینجا دانلود و نصب نمایید و یا برای دانلود مستقیم این فیلم اینجا کلیک نمایید.)

سلام جناب دکتر می خواستم تشکر کنم ازتون بابت جلسات مشاوره ای که داشتیم، الان حس می کنم حالم خیلی بهتر و با اشتیاق بیشتری درس میخونم و مامانمم هر روز دعاتون می کنه ، راستی اون نکته ها برای تمرکز هم خیلی خیلی خوبببببببب بودن. بازم مرسی برای همه ی زحمتام

سلام
شما مشاور روانشناس هستین؟ من از اول دبیرستان خیلی با مدرسه و معلمامون مشکل داشتم قبل از اون همیشه شاگرد اول بودم ها ولی از دبیرستان همه چی خراب شد… نمی دونم چرا؟؟!!!
می تونین کمکم کنین ؟ من واقعا دوست دارم دانشگاه یک رشته خوب بخونم و فکر می کنم لیاقتشم دارم و براش تلاش هم می کنم فقط نمی دونم از کجا شروع کنم
فکر کردم شما جوون هستین بتونین من رو درک کنین و بهم کمک کنین

سلام دوست عزیز
مساله ی شما با جناب پدرام مطرح شد، نام شما در لیست مخاطبین پروازی قرار گرفت، با شماره ۰۲۱-۲۲۶۰۱۰۱۰ تماس بگیرید تا هر چه زودتر جلسات مشاوره ی شما هماهنگ و برگزار بشه

دکتر فقط می خواستم تشکر کنم ازتون…همین. همه چی عالی بود، چه حرفای خوبی، چه ساعتهای خوبی بود…

سلام نسرین عزیز؛ مجموعه ی پرواز خوشحاله که تونسته ساعتهای خوبی رو برای شما فراهم کنه و امیدواریم به خوبی از مشاوره ها بهرمند شده باشین و همیشه سربلند و پیروز.

وااااااای دکتر مرسی خدایی دمت گرم کارت درسته تازه فهمیدم درس و درس خوندن یعنی چی
با راه حل‌هایی که بهم پیشنهاد دادید تازه فهمیدم چه کنم با این کتاب و درس ، اصلاً انگیزه پیدا کردم
یه دونه ای … نمونه ای … :))))

آقای دکتر واقعا یه دونست،من پیش خیلی از مشاورا رفتم همشون یه چیز به آدم میگن انگار از روی یه کتاب برات داستان تعریف می کنن اما دکتر پدرام فرق داره با همه ،الان فهمیدم دنیا دست کیه و از این بایت از آقای دکتر واقعا ممنونم

ببخشید من می‌خوام ادبیاتم رو درصد بالا بزنم برام خیلی مهمه می‌تونید کمکم کنید؟
می‌خوام جز رتبه تک رقمیا بشم 🙂
خیلی ذهنم درگیره اصلا نمی‌دونم چیکا کنم از کجا شروع کنم رو چی وقت بذارم
ممنون می‌شم اگه جواب بدید

دوست عزیز برای ارتباط با دکتر میتونید با شماره ۲۲۶۹۱۰۱۰-۰۲۱ تماس بگیرید و بعد از گرفتن وقت مشاوره چه به صورت حضوری و یا تلفنی از دکتر پدرام راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سلام من میخوام با مشاورین شما چند جلسه ای مشاوره بردارم،اما نمیدونم با دکتر پدرام مشاوره داشته باشم یا آقای فرهپور
تعریف هر دو مشاور رو شنیدم و همه راضی بودن میشه منو راهنمایی کنید؟؟؟؟
مرسی

دوست عزیز،هر دو مشاور از برترین های ایران هستند با سابقه کاری بالا و تجربه عالی در زمینه ی مشاوره تحصیلی،شما می توانید با مرکز مشاوره پرواز با شماره ۲۲۶۹۱۰۱۰-۰۲۱ تماس بگیرید و بعد از مطرح کردن مشکلتان همکاران بنده شما را برای گرفتن وقت مشاوره با یکی از این دو بزرگوار به نحو احسن راهنمایی می کنند.

همیشه فکر میکردم من نیاز به مشاوره ندارم اما وقتی با دکتر صحبت کردم فهمیدم همه نیاز به مشاوره دارن،الآن تازه فهمیدم هدفم چیه،درس خوندن یعنی چی،واسه چی دارم میرم مدرسه و ….
واقعا نمیدونم چطوری باید از دکت تشکر کنم
مرسسسسسسسسسسسسسسسی

ما (دکتر پدرام و مجموعه ی پرواز ) از اینکه تونستن تغییر و تحولی در روند زندگی و مطالعه ی شما بذاریم بسیار خوشحال هستیم…?

دکتر پدرام خیلی خیلی خیلی ممنونم ،الآن هدفم رو پیدا کردم و به زندگی امید پیدا کردم
هرشب شما را دعا میکنم

سلام من میخوام فیلم های سال چهارم انسانی رو بخرم آیا آقای دکتر پدرام این فیلم ها رو تایید میکنن؟

دوست عزیز تمام اساتید گروه آموزشی پرواز بعد از ارزیابی دکتر پدرام شروع به تولید محصولات می کنن و این بیانگر این قضیه است که تمام اساتید از نظر دکتر تایید و محصولات پرواز زیر نظر دکتر پدرام تولید میشوند.

سلام
دکتر پدرام من توی یکی از همایش های شما بودم،شما توی همایش قولی داده بودید که توی آپارات فیلم های مشاوره ای میزارید اما هر چه قدر میگردم پیدا نمیکنم!!!

دوست عزیز،در این چند وقت دکتر پدرام به دلیل مشغله کاری و مدیریت ایشان بر روی منابع آموزشی جدید پرواز نتوانستن فیلم های آموزشی ضبط کنند اما این قول را داده اند که هر چه سریعتر فیلم های مشاوره ای خود را در قالب کلیپ های کوتاه در کانال تلگرام پرواز به اشتراک بگذارند

سلام من تعریف شما رو از یکی دوستام شنیدم
می‌خواستم ببینم من واقعاً‌سردرگمم اصلا نمی‌دونم از کجا باید شروع کنم چیو اول بخونم کلاً هیچ برنامه ی مشخصی ندارم
می‌خواستم ببینم شما می‌تونید کمکم کنید؟؟؟ 🙁

بله دوست عزیز
مسلما دکتر در حد توان در خدمت همه ی داوطلبین عزیز خواهد بود، با مرکز تماس بگیرین و در صورت نیاز زمان مشاوره هماهنگ کنین.

من از مشاورین زیادی کمک خواستم اما اونجور که باید و شاید نتیجه نگرفتم
ولی خدایی دکتر همون جلسه اول به من کلی انگیزه داد و دارم طبق پیشنهاداتشون پیش می‌رم و خیلی راضیم
خیییییییلیم ممنوووووونم که

ان شااله همیشه موفق باشید 🙂

سلام خسته نباشید
من یه پشت کنکوری ام باکلی انگیزه
اما خب ته ته انگیزم یه ترس کوچولو هست
خواستم ببینم بدون آزمون های آزمایش هم میشه رتبه ی زیر۱۰۰۰کسب کرد؟؟چطوری؟
من دانش آموزرشته تجربی ام
ریاضی روچکارش کنم؟

سلام دوست عزیز
مطمئنا آزمون های آزمایش در روند مطالعه و به جهت گرفتن بازخورد از مطالعه و از سمتی دیگر به عنوان زمانی برای آشنایی با تست های کنکور و شبیه سازی فضای کنکور بسیار لازم هستش و معمولا اکثر دانش آموزهای موفق آزمونهای آزمایشی رو در برنامه داشتن…
در مورد ریاضی هم با همکاران مرکز مشاوره تماس بگیر تا وضعیتت بررسی بشه و بر اساس و سطح و وضعیتی که داری راهنمایی لازم صورت بگیره ، در صورت نیاز هم که زمان میدن و بنده هم در خدمتت هستم.

سلااام، دکتر پدرام واقعا مرسی،من خیلی دنبالتون گشتم که ازتون تشکر کنم،پارسال قبول شدم الآن دارم مهندسی برق شریف میخونم.مرسیییی
دانشجوی شما مینا ترابیمرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

سلام
دکتر پدرام کانال تلگرام دارند؟آِی دی کانالشون؟

بله دوست عزیز
نشانی کانال تلگرام دکتر پدرام: https://t.me/drpedramorg

هزینه های مشاوره با دکتر پدرام چه قدر است؟کاشکی توی همین صفحه مینوشتید

دوست عزیز برای مشاهده تعرفه های مشاوره اینجا کلیک نمایید

دکتر پدرام ، من تا الآن چیزی برای کنکور نخوندم
میتونم توی عید جبران کنم؟

آقای آرش عزیز
با یک برنامه قوی و پشتکار و البته تلاش بیشتر میتوانید این زمان عقب افتاده را جبران کنید البته ناگفته نماند که باید برنامه فشرده و منسجم تر نسبت به سایر رقبا داشته باشید

دکتر پدرام واقعا بهترین مشاور هستند
به تمام دوستای دیگه پیشنهاد میکنم که حتما حتما حتی یک جلسه که شده با دکتر مشاوره بگیرند
من اولش اصلا به مشاوره اعتقاد نداشتم اما حالا میخوام روانشناسی بخونم تا شاید تونستم مثل دکتر پدرام بشم
مرسی دکتر

دکتر پدرام غیر از مشاوره تحصیلی ، مشاوره های دیگه هم میدن؟تخصص ایشون چیست؟

دوست عزیز
همانطور که در بالا نوشته شده است دکتر پدرام روانشناسی عمومی هستند و در زمینه های مشاوره کنکوری و راهبردی – مشاوره انگیزشی و هدف گذاری – مشاوره روانشناختی و اصول مطالعه فعالیت میکنند

دکتر برای کنترل استرس چی کار باید بکنیم؟سر آزمون قلمچی با این که آزمایشیه اما باز استرس میگرتم

استرس یکی از مهمترین رفلکس های سیستم عصبی هستش که معمولا تا پایان عمر همراه ما هست، کنترل استرس منفی ناشی از جلسه آزمون راه های مختلف داره، شما تماس بگیرین با مرکز مشاوره، تا روحیات شما رو بررسی کنم و بر اساس نیازتون بهتون تکنیک پیشنهاد بدم، این جلسه برای شما رایگان خواهد بود.

سلام و خسته نباشید
برای عید اگه هفته ی اول رو مسافرت برم عقب میمونم؟خوانوادم میخوان برن مسافرت من نمیدونم چی کار کنم؟

اگر برنامه ریزی صحیح داشته باشی ، خیر / البته مسلما در سال کنکور پیشنهاد این هستش که مسافرت یک هفته ای نداشته باشید، ولی اگر واجب هست می تونی به نحوی برنام هریزی کنی که برخی مرورهای غیر مهم رو در عید انجام بدی که از فضای درس کامل خارج نشی.

دکتر پدرام من ۶ سال پیش کنکور دادم جای خوبی قبول نشدم و کلا دیگه درس نخوندم و ازدواج کردم
الآن تصمیم گرفتم کنکور بدم برم دانشگاه اما توی زندگیم یه سری مشکلات هست برای این امور هم مشاوره میدید برسیم خدمت

بله دوست عزیزم
در خدمت خواهم بود، تبریک می گم به این خاطر که تصمیم گرفتید که سرنوشت خودتون رو تغییر بدین

آقای دکتر پدرام سه ساله برای پزشکی تهران میخونم اما نمیشه، یعنی هر کاری میکنم و هرچه قدر میخونم نمیشه و باز توی کنکور خراب میکنم
برنامه تون رو توی رادیو گوش دادم درباره هدف گزاری بود ، منم هدف دارم اما نمیتونم بهش برسم برای این راه حلی هست؟

بله مطمئنا، هدف می بایست بر اساس نیاز، توانایی و تلاش باشه، باید هدفتون رو بررسی کنیم و در واقع مبتنی بر مثلث برنامه ریزی خود من اگر پیش برید، مطمئا می تونین به نتیجه برسین.

سلام به دکتر گرامی آقای پدرام
بنده توی خونه درس میخونم و متاسفانه برادر کوچکترم که تازه دنیا اومده خیلی سر و صدا میکنه و حواسم رو پرت میکنه توی کتابخونه هم عادت ندارم ،میشه کمکم کنید؟

تبریک می گم تولد برادر کوچیکت را ، تماس بگیر عزیزم، تکنیک های مختلفی هست که یادت میدم که توو میدون جنگ هم بتونی تمرکز کنی و به درست برسی، به هیچ عنوان چنین چیزی نمی تونه مانعی باشه برای موفق شدنت در کنکور و رسیدنت به هدف.

سلام
دکتر من سال سوم تجربیم و مجبورم در کناردرس خوندن کار هم بکنم آیا میتونم امیدی به قبولی توی تهران داشته باشم؟

چرا که نه . ۱۰۰% فقط کافی با ایمان به خدا ، برنامه ریزی صحیحی داشته باشی و درست برنامه هات رو اجرا کنی، من داوطلب های زیادی داشتم شبیه شما که دانشگاه تهران و بهترین رشته ها قبول شدن و در حال تحصیل هستن.

سلام دکتر فیلم های مشاوره ای ضبط نمیکنید؟

متاسفانه تا به حال فرصت نشده، ولی به زودی چد جلسه فیلم مشاوره ی راهبردی رو در دست تولید داریم، ولی سه جلد از کتابهای گام های موفقیت در کنکور خودم در حال چاپ هستن و به زودی از طریق همین سایت می تونین تهیه شون بکنین که تمامی اصول مطالعه و برنامه ریزی فردی رو در این کتابها شرح ادم و با داشتنشون به راحتی می تونین بهترین برنماه ریزی رو برای خودتون داشته باشین.

وقت به خیر
دکتر من پارسال کنکور دادم ،متاسفانه گول یه سری مشاوران تقلبی رو خوردم که ایشالله روز خوب نبینن و باعث شدن دچار افسردگی بشم
میخواستم ببینم برای مشکلاتی مثل من هم مشاوره میدید؟

متاسفم دوست عزیزم، من همیشه به همه ی دوستانم هم گفتم، لطفا همیشه بررسی کنین، سوال بپرسین و بعد اعتماد کنید، به هر حال امیدوارم امسال نتیجه ی مناسبی بگیرین، و در پاسخ به سوالتون هم، بله همونطور که میدونین تخصص بنده روانشناسی هستش و مطمئنا کار رو خیلی سریع و ساده پیش میبریم، هر چه زودتر تماس بگیر تا همکاران زمان بذارن و با هم صحبت کنیم

سلام،ببخشید دکتر یه سوال داشتم
الآن که نزدیک به کنکور مونده توی همایش های جمع بندی لازمه ثبت نام کنم یا خودم خونه درس بخونم؟

دوران جمع بندی در واقع دوران طلایی مطالعه شما برای کنکور هستش و میبایست به بهترین شکل جمعبندی رو انجام بدین، همایش ها هم اگر شما به حد لازم رسیده باشین، مطمئنا مناسب و تاثیرگذار هستند

سلام و عرض ادب خدمت دکتر پدرام
خواستم تشکر کنم و بگم که کنکور امسال رو با کمک شما تونستم بترکونم بلاخره بعد دوسال خوب دادم
مررررسسسسسسسسسسسسی
هر روز دعاتون میکنم
میشه برای انتخاب رشته هم پیش شما بیام؟

خدا رو شکر دوست عزیزم
باعث افتخار بنده و مجموعه هستش که برای انتخاب رشته هم در خدمتت باشیم، زودتر اقدام کن تا تست های شخصیت شناسی و جلسات مشاوره انتخاب رشته رو شروع کنیم که کارمون به خوبی پیش بره

سلام دکتر
یکی از دلایل موفقیت من بودن شما کنار من بود
نمیدونم چطور باید زحمات شمارو جبران کنم ایشالا همیشه موفق باشید و هرچی از خدا میخواید بهتون بده

سلام آقای دکتر ما در یاسوج زندگی می کنیم و اینجا امکانات خوبی ینیست فیلم های آموزشی یه موسسه هم گرفتم که به درد نمیخوره یعنی یه سری چیزهای معمولی در حد کتاب رو درس میده
خواستم ببینم فیلم های پرواز رو تضمین میکنید؟
من به شما و مشاورتون اطمینان دارم و یک جلسه هم تلفنی با شما مشاوره داشتم
مرسی

قربانت دوست عزیزم و ممنون از محبتت نسبت به بنده
در مورد فیلم های آموزشی پرواز خیالتون از هر نظر راحت باشه، فقط قبل از خرید با کارشناسان فروش مجموعه مشورت کنین که منابعی رو که مورد نیازتون هست رو تهیه کنین و یا قبل از خریدداز سایت، توضیحات محصول رو به دقت مطالعه کنین، ان شالله با گرفتن مجموعه های پرواز تجربه ی آموزش حرفه ای رو خواهید داشت.

سلام
من همیشه شنیده بودم مشاوران کنکور فقط پول میگیرن و بعد از یه مدت دیگه پیگیر درس خوندنت نمیشن ، ولی از وقتی با شما آشنا شدم فهمیدم هنوز هم مشاورانی هستن که آینده دانش آموزاشون مهمه و از هیچ کمکی دریغ نمیکنن و به تعهداتشون پایبند هستن
خیلی ممنونم دکتر پدرام

خیلی مخلصیم دکتر
من توی کنکور امسال مدیون سه تنم
۱-شما ۲- استاد آریان حیدری ۳-استاد هورفر
کاشکی فقط به شما اجاز بدن کار کنید و موسسات کلاه بردار رو تخته کنن

وااااای استاد مرررسی که هستی
واقعاً نکاتتون خیییلی به دردم خورد کلی کمکم کرد تو کنکور

آقااااا من از همینجا اعلام میکنم بهترین مشششششاور دنیایی
مگه داریم این همه نکات به درد بخور
مرسی از برنامه ای که دادین طبق اون پیش رفتم و همه ی چی به موقع و عالی انجام شد واقعاً مرسی واقعاً

سلام استاد

من امسال برای دومین سال میخوام کنکور بدم،خواستم بپرسم که شما میتونید تا کنکور ۹۷ بهم برنامه بدید و اینکه همیشه برنامم رو چک کنید و همراهم باشید ؟

ببخشید ادرس مطب دکتر کجاست؟

سلام سارا عزیز؛‌
تهران هستن.
اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۶۹۱۰۱۰ تماس بگیرید.

سلام هزینه مشاوره با ایشون چنده؟ غیرحضوری هم مشاوره میدن؟؟؟؟؟؟؟/

سلام دوست عزیز بله مشاوره هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری انجام می‌شه برای اطلاع از هزینه مشاوره لطفاً با شماره ۰۲۱۲۲۶۹۱۰۱۰ تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

گروه آموزشی پرواز آماده اعطای نمایندگی فروش و پشتیبانی در اقصی نقاط کشور می باشد. متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 09128501125 تماس برقرار نمایند.

گروه آموزشی پرواز، جهت تصدی پست های سازمانی مورد نیاز از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید.—برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید—

    10994نفر دانش آموز پروازی

  ۱۸۹۶  جلسه آموزش تصویری

۱۲۱۷۹  نکته ناب آموزشی و کنکوری

۱۰۵۵۲۷  دقیقه فیلم آموزش درسی

شماره تماس : ۱۰ ۱۰ ۶۹ ۲۲-(۰۲۱)پشتیبانی فروشگاه اینترنتی: ۰۹۱۲۸۵۰۱۱۲۵سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۸۰۰۸پست الکترونیک: info@parvaz99.irصندوق پستی: ۱۹۴۹-۱۹۳۹۵

به روز باشید پرواز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید …

۱۳۹۷ © تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آموزشی پرواز می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.


دانلود لیست محصولات پروازDownloads-icon

پیشرفت تحصیلی

موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا به عنوان یکی از قدیمی ترین و پر افتخارترین مراکز مشاوره تحصیلی تهران و تنها مرکز ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانی (SEC) خدمات مشاوره تحصیلی خود را برای دانش آموزان تهران و شهرستان ها به صورت مشاوره حضوری و غیر حضوری ( مشاوره تلفنی ) ارائه می دهد.در این صفحه ابتدا با رتبه های برتر بارسا در کنکور سال های اخیر آشنا می شیم و نظرات رتبه های برتر کنکور رو درباره مشاوران تحصیلی بارسا می شنویم. سپس شما رو با ۶ مرحله مهم در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی آشنا می کنیم. پس اگه می خواید تقاوت دپارتمان بارسا رو احساس کنید، لطفا تا پایان همراه ما باشید.

هدیه بارسا برای ثبت نام در جلسات مشاوره تحصیلی

۲۰ ساعت کارگاه تحصیلی رایگان با مربیگری علی میرصادقی چندین ساعت کارگاه تحصیلی رایگان با مشاوران بارسامرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

در ادامه شما رو با مراحل شش گانه مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی آشنا می کنیم و خواهید دید که در این مراحل بهترین مشاوران تحصیلی تهران برنامه دانش آموزان رو کاملا تحت نظر دارند و همه چیز رو در نظر می گیرند تا دانش آموزان بهترین رتبه رو در کنکور سراسری کسب کنند. اگه دانش آموزان غیر کنکوری (دانش آموزان دهم و یازدهم) رو از نظر درسی به دو دسته ضعیف و قوی تقسیم کنیم، ما در موسسه آموزشی بارسا برای هر دو دسته این دانش آموزان برنامه های خاصی داریم. برای دانش آموزان پایه ای که مستعد کسب رتبه های برتر کنکور هستند، برنامه ریزی های خاصی داریم تا علاوه بر قبولی و کسب نمرات خوب در امتحانات مدرسه، برای سال کنکور هم آماده بشن. برای اون دسته از دانش آموزان پایه که وضعیت درسی ضعیف تری نسبت به بقیه دارند، اولویت ما آشنایی با روش های مطالعه، افزایش ساعت مطالعاتی و درس خوندن منظم و برنامه ریزی کردنه تا هم با روش اصولی درس خوندن ( روش SQ3R ) آشنا بشن و هم نمراتشون در امتحانات مدرسه افزایش پیدا کنه. قبل از شروع آشنایی با مراحل مشاوره تحصیلی خصوصی به سبک علی میرصادقی بهتره با خود علی میرصادقی که در سال ۲۰۱۵ از نگاه مجله Corporate Vision انگلیس به عنوان بهترین مشاور تحصیلی ایران شناخته شده آشنا بشیم.

علی میرصادقی نویسنده کتاب های پرفروشی از جمله کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته که عنوان دومین کتاب خودیاری دنیا رو کسب کرده و کتاب چرا نمیذاری بچه ات درس بخونه که به عنوان کتاب برگزیده جشنواره رشد آموزش و پرورش شناخته شده، می باشد. همچنین علی میرصادقی بهترین مربی انگیزشی و روانشناسی است که هر سال چندین همایش  تحصیلی و روانشناسی را برای دانش آموزان برگزار می کند. همایش روانشناسی انگیزشی با متد ACT که در بهمن ماه ۹۸ برگزار شد جزء بهترین همایش های تحصیلی کشور بود که با سخنرانی علی میرصادقی و استقبال بی نظیر دانش آموزان روبرو شد.

.

تا حالا چند بار برای خودتون برنامه ریزی کرده اید و زمان کمی به اون پایبند بودید؟ در برنامه ریزی که هر هفته برای شما انجام میشه، مشاوران تحصیلی بارسا فاکتورهایی مثل سرعت مطالعه ، تمرکز ، حجم تکالیف مدرسه ، ساعت مطالعه شما، برنامه های آزمون ها و … رو در نظر می گیرند تا برنامه شما به صورت کاملا اختصاصی باشه و شما بتونید در ایده آل ترین حالت ممکن برنامه رو اجرا کنید و درس بخونید. در مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا برنامه از پیش تعیین شده ای وجود نداره و هر دانش آموز بر اساس نقاط قوت و ضعف خودش برنامه ای جداگانه خواهد داشت. یعنی شما برنامه شخصی خودتون رو تحویل می گیرید و کاری که برای یک هفته از شما خواسته میشه بر اساس توانایی و پتانسیل خودتون هست. این مسئله یکی از مهم ترین عوامل رشد دانش آموزان هست. چرا که باعث میشه دانش آموز فقط با خودش و شرایط خودش مقایسه بشه و باعث میشه در طول چند هفته سرعت و ساعت مطالعاتی دانش آموز افزایش پیدا کنه.

نظر عطیه مشیری رتبه ۲۶۳ کنکور و دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

یکی از کارهای درستی که من برای کنکور انجام دادم، انتخاب مشاور تحصیلی مناسب در زمان مناسب بود. درست توی آذر ماه که بچه ها درگیر پیچ و خم های مسیر کنکور می شدند، من تونستم با قدرت بیشتری رکاب بزنم و از خیلی ها جلو بیفتم. مشاوران تحصیلی بارسا کمک کردند اشتباهاتم رو در برنامه ریزی اصلاح کنم، ساعت مطالعاتی خودم رو تا سقف توانم بالا ببرم و از اون مهم تر کمک کردند من هیچ وقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و همیشه انرژی مثبت داشته باشم.

درسال تحصیلی و خصوصا سال کنکور قطعا دانش‌ آموز دچار نوسانات روحی زیادی میشه و این موضوع تاثیر مهمی روی عملکردش خواهد داشت. درحالی که موفقیت‌ های تحصیلی در ثبات به دست خواهد آمد. معمولا در سال تحصیلی صحبت های زیر رو از دانش آموزان می شنویم. مثل:

روحیه ام رو از دست دادم، چی کار کنم؟

دیگه انگیزه درس خوندن ندارم.

چرا درس بخوانیم؟

روش مطالعه هر درس چجوریه؟

ما در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا با بهره گیری از سال ها تخصص و تجربه در تلاشیم تا مشکلات ذهنی و درسی دانش آموزان رو به بهترین شکل برطرف کنیم و نه تنها برای پیشرفت دانش آموزان در امتحانات مدرسه و کنکور برنامه ریزی می کنیم، بلکه یکی از اهداف ما رشد شخصی دانش آموز در زندگی فردی و اجتماعی اش است. مشاوران تحصیلی موسسه بارسا با انجام برنامه ریزی های منظم و پیگیری های مداوم در طول سال تحصیلی و در طول مسیر کنکور ، با شما همراه خواهند بود. همچنین در جلسات مشاوره بارسا از متد روانشناسی ACT استفاده میشه که از جدیدترین تکنیک های روانشناسی دنیاست.

شما به یک نظارت تخصصی نیاز دارید! هنر مشاوران بارسا برنامه دادن نیست، بلکه برنامه پس گرفتن است. ما در دپارتمان بارسا با پایش تکالیف و گرفتن امتحاناتی که براساس شما طراحی شده، شما رو در اجرای برنامه های درسی تون تا رسیدن به هدف و موفقیت یاری می کنیم. تحقیقات هاوثرن ثابت کرده هرچقدر بررسی و پایش در برنامه بیشتر باشه، اراده انجام اون برنامه هم بیشتر میشه. عمل پایش در مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا به صورت دقیق و اختصاصی انجام خواهد شد و دانش آموزان قبل از جلسه با مشاور تحصیلی از برنامه هفته گذشته آزمون خواهند داد و بعد مجوز شروع جلسات بعدی مشاوره داده میشه. دانش آموزان زیادی فکر می کنند که مطالعه خوبی در طول هفته داشته اند. مشاور تحصیلی شما با گرفتن آزمون های متعدد، نقاط ضعف و قوت شما رو بررسی می کنه. این تجزیه و تحلیل مشاوران تحصیلی باعث میشه در طول هفته آینده عملکرد بهتر و منظم تری داشته باشید.

با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا بیشتر آشنا شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی بارسا که کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته نوشته علی میرصادقی رو به عنوان دومین کتاب خودیاری جهان در اختیار داره، با آموزش و چکینگ دقیق این کتاب برنامه ریزی باعث افزایش میزان تعهد، تمرکز و سرعت مطالعاتی دانش آموزان شده است. اکثر رتبه های برتر کنکور وقتی می خوان راجع به علت موفقیت خود صحبت کنند، از دفتر برنامه ریزی شون صحبت می کنند. اما برای بسیاری از دانش آموزان خیلی سخته که دفتر برنامه ریزی پر کنند. مشاور تحصیلی شما با روش های خاصی به شما کمک می کنه که دفتر برنامه ریزی خودتون رو منظم تر و اصولی تر بنویسید.

با چک کردن و بررسی دفتر برنامه ریزی توسط مشاور کنکور ، مشاور اطلاعات زیادی رو درباره نحوه مطالعه شما متوجه میشه و با راهکارهایی که ارائه میده باعث افزایش سرعت مطالعاتی و افزایش تمرکز مطالعاتی و در نتیجه باعث افزایش تراز و رتبه شما در کنکور خواهد شد.

برای اطلاع از خدمات دپارتمان تحصیلی بارسا عدد ۶۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ ارسال کنید.

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر

تحلیل هر آزمون با توجه به میزان سختی و هدف گذاری های انجام شده برای آزمون های مختلف، متفاوته. بعد از آزمون های مختلف که در خارج و داخل موسسه بارسا گرفته خواهد شد، مشاور تحصیلی شما با تحلیل دقیق آزمون ها برای نقاط ضعف و قوتتون راه حل های متفاوتی ارائه خواهد داد و تا اجرایی شدن راه حل ها کنارتون هست و شما رو کمک می کنه. در این قسمت، مشاور تحصیلی شما کمک می کنه تا برای سوالات زیر راهکارهای مناسبی پیدا کنید:

چرا هرچی درس می خونم نتیجه نمی گیرم ؟

دلیل تراز پایین من توی آزمون های آزمایشی چیه ؟

چی کار کنم ترازم توی آزمون های آزمایشی افزایش پیدا کنه ؟

من سر جلسه آزمون خیلی استرس می گیرم. چرا موقع امتحان استرس داریم ؟

چرا سر جلسه آزمون همه چی رو فراموش می کنم ؟

مدیریت زمان در کنکور چقدر اهمیت داره ؟

برای اینکه سر جلسه کنکور وقت کم نیارم باید چی کار کنم ؟

در اینجا تعدادی از کارنامه های دانش آموزانی که با مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا ترازشون در آزمون های آزمایشی بیشتر شده رو آوردیم. شما هم با شرکت در جلسات مشاوره درسی بارسا می تونید چنین رشد ترازی رو در آزمون های آزمایشی تجربه کنید.

 نمونه کارنامه 1 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 2 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 3 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 4 – افزایش تراز 

 نمونه کارنامه 5 – افزایش تراز 

هر درسی روش مطالعه خاص خودش رو داره که البته برای هر دانش آموزی متفاوت هست. در جلسات مشاوره تحصیلی با توجه به نیاز دانش آموز و سبک مطالعاتی که داره، مشاور تحصیلی شما روش های مطالعه هر درس رو به شما آموزش خواهد داد. سوالاتی مثل: «روش مطالعه زیست چجوریه؟ آیات دین زندگی رو چطوری حفظ کنم؟ ادبیات کنکور رو چجوری بخونم؟ روش مطالعه رتبه های برتر کنکور چی بوده؟ چطور با تکنیک های تست زنی آشنا بشم؟» و سایر سوالاتی که درباره روش مطالعه دروس مختلف کنکور در ذهن دانش آموز وجود داره، همگی در این بخش توسط مشاور تحصیلی شما پاسخ داده میشن. علاوه بر این می تونید مقالات زیر رو که در موسسه آموزشی بارسا تهیه شده مطالعه کنید تا با روش مطالعه ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته در هر درس تا حدودی آشنا بشید.

روش مطالعه رتبه های برتر کنکور در دروس عمومی

روش مطالعه ادبیات رتبه های برتر ، روش مطالعه عربی رتبه های برتر ، روش مطالعه دین و زندگی رتبه های برتر ، روش مطالعه زبان رتبه های برتر

روش مطالعه رتبه های برتر کنکور در دروس اختصاصی

روش مطالعه زیست رتبه های برتر ، روش مطالعه شیمی رتبه های برتر ، روش مطالعه فیزیک رتبه های برتر ، روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر

| برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره بارسا ( حضوری و غیر حضوری ) با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید. |

مهدی دارابی (رتبه ۴۶ کنکور) : تو هم با نظارت بیشتر، بهتر درس می خونی؟ برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی بارسا عدد ۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرستید.

برای رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر درباره جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا، کافی است نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

پربازدیدترین ها:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر
مرکز مشاوره تحصیلی کنکور کمک تهران، استان تهر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *