مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

 
helpkade
مشاوره تحصیلی کنکور مشهد
مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در مشهد کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در مشهد چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در مشهد کجاست؟

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از مشهد چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان مشهد و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری مشهد برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در مشهد هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در مشهد بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در مشهد که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در مشهد و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در مشهد :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در مشهد کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در مشهد پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در مشهد را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان مشهد در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی مشهد دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی مشهد و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز مشهد بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص مشهد خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در مشهد توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در مشهد با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین مشهد نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان مشهد در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان مشهدی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در مشهد نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در مشهد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در مشهد هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان مشهد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان مشهد در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در مشهد تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در مشهد باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد و مشاوره تحصیلی حضوری مشهد می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور مشهد به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در مشهد اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان مشهد گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در مشهد به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز مشهد برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در مشهد ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در مشهد برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در مشهد استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره مشهد بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی مشهد شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان مشهد کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در مشهد می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه مشهد آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در مشهد ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل مشهد تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان مشهد) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

برنا : کلاس ، آزمون ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی

ثبت نام در برنا

ثبت نام 

برنا در تلگرام

 تلگرام

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

برنا در اینستاگرام

 اینستاگرام

خانه » آدرس مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد

مرکز مشاوره برنا یکی از برترین مراکز مشاوره تحصیلی مشهد و استان خراسان رضوی است. این مرکز با همکاری اساتید به نام و خبره و با هدف گسترش عدالت آموزشی در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. از جمله افتخارات این مرکز ارائه خدمات به روز و با کیفیت تحت نظارت مرجع رسمی آموزش و پرورش می باشد.

با توجه به حساسیت امر مشاوره و جبران ناپذیری در صورت ارائه خدمات نامطلوب ، این مرکز همواره بیشترین تمرکز خود را بر ارائه خدمات مناسب قرار داده است و نتیجه حاصله نیز برای دانش اموزانی که طی دو سال اخیر از خدمات مشاوره ای استفاده نموده اند، بسیار واضح و شفاف بوده به طوری که علاوه بر رضایتمندی بالای ۹۵ درصد ار مراجعان، آمار قابل قبول ۹۰ درصدی رشد و قبولی نشان دهنده این امر می باشد.

 

یکی از نیاز های اساسی هر دانش آموز در هر مقطعی از تحصیل، یادگیری اصول و مهارت های تحصیل می باشد. مشاورین ما با تکیه بر تجارب و دانش بالای خود می توانند در کلیه زمینه های این چنینی به راهنمایی دانش آموزان بپردازند. بسیاری از مشکلات همانند افت تحصیلی و یا عدم علاقه به ادامه تحصیل و به طبع آن ترک تحصیل کردن ناشی از عدم یادگیری مهارت ها و کافی نبودن شناخت دانش آموز از استعداد های خویش است. برنا یکی از مراکز مشاوره تحصیلی مشهد می باشد گه تکیه بر نتایج و آمار ۹۵ درصدی مخاطبین خود دارد.

نتیجه تلاش دانش آموزان پس از طی کردن دوران ابتدایی و متوسطه اول با انتخاب رشته سال نهم به دهم تعیین می شود. بسیاری از داشن آموزان به علت عدم شناخت کافی از قوانین حاکم بر هدایت تحصیلی و استعدادهای فردی خویش، دچار اشتباهات جبران ناپذیری می گردند. آینده شغلی و کاری یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها می باشد.

یکی از خدمات بسیار مهم مرکز برنا برگزاری جلسات مشاوره هدایت تحصیلی نهم به دهم می باشد. در این جلسات پس از برگزاری آزمون های روانشناسی و تعیین استعدادها و علایق بهترین راهنمایی جهت هدایت تحصیلی به عمل می آید.

اهمیت مشاوره کنکور و برنامه ریزی بر هیچ کس پوشیده نیست و مرکز برنا این افتخار را دارد تا به صورت تخصصی خدمات خود را این زمینه ارائه دهد. بهترین مشاوره کنکور تجربی مشهد و سایر رشت های ریاضی، انسانی، هنر و زبان را از ما بخواهید. نتایج بسیار درخشان مرکز در سال های اخیر نشان از کیفیت بسیار بالای خدمات ما می باشد. مرکز برنا یک از برترین مراکز مشاوره کنکور مشهد می باشد.

یکی از مشکلات دانش آموزان در حین تحصیل و سال کنکور عدم داشتن انگیزه کافی برای مطالعه و یادگیری می باشد. از دیگر تخصص های مشاورین برنا بررسی علل افت انگیزه دانش آموزان و ارائه راهکارهای علمی و عملی می باشد.

ادامه تحصیل برای بسیاری از افراد بازمانده از تحصلی چالش بسیار مهمی است که با توجه به دوری ایشان از تحصیلی و همچنین عدم آگاهی از قوانین و مقررات آموزشی بعضا برای ایشان درد ساز می شود و منجر به عدم رغبت ایشان برای تحصیل می گردد. مرکز مشاوره تحصیلی برنا این افتخار را دارد تا با بررسی شرایط افراد بازمانده از تحصیل، در دسترس ترین روش گرفتن مدارک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و … را به ایشان معرفی نماید.   

انتخاب رشته از جمله مهمترین مراحل زندگی شخص می باشد. هر گونه اشتباه و خطا منجر به وارد آمدن لطمات بعضا جبران ناپذیری خواهد گردید. برترین مشاورین انتخاب رشته مشهد این امادگی را دارند تا با بررسی تمام جوانب و مقرارت شما را در امر انتخاب رشته دانشگاه در تمامی مقاطع یاری نمایند.

مشهد- بلوار خیام- بین خیام ۳۲و۳۴-پشت ایستگاه اتوبوستلفن تماس و نوبت دهی :۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱۳۷۶۲۹۸۹۲ ۰۵۱

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

مشهد-بلوار خیام-بین خیام 32و34

09151031497- 37629892 051

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تخصصی  |  مشهد

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

از این رو در این مقاله سعی شده است ده مرکز مشاوره تحصیلی برتر دانشجویی در خراسان رضوی معرفی گردد . البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

آدرس: تربت حیدریه -خیابان كاشاني- بعد از چهارراه فرهنگ- ابتداي كوچه دبيرستان- ابتداي كاشاني ۸

تلفن: ۲۲۴۲۲۷۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم – بين معلم ۳۶وچهارراه دانشجو-پلاك ۹۸۲

تلفن: ۸۹۲۹۲۹۳

 

آدرس: قوچان –خیابان امام زمان-بين چهارراه دوم وسوم- پلاك ۱۸۰

تلفن: ۲۲۳۹۳۹۷

 

آدرس: کاشمر- خیابان امام خميني ۵- مجتمع گلستان – طبقه دوم

تلفن: ۸۲۲۰۸۶۶-۰۵۳۲

 

آدرس: سبزوار- خیابان كاشفي- روبروي كاشفي ۴-نرسيده به نجار آباد

تلفن: ۰۵۷۱۲۲۲۲۶۴۴

 

آدرس: مشهد- احمد آباد- پاستور ۶- پلاك ۲۱

تلفن: ۸۴۱۰۲۰۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم- بين معلم ۴۵وچهار راه دانشجو-پلاك ۶۹۹

تلفن: ۸۹۲۸۰۷۲-۸۹۲۸۰۷۱

 

آدرس: تربیت حیدریه- خیابان فردوسي شمالي- نبش فردوسي ۷- مجتمع خطيبي- طبقه ۳- واحد ۴

تلفن: ۰۵۳۱۲۲۴۶۴۴۰

 

آدرس: مشهد- بين چ فرامرز عباسي و چ مهدي -روبروي خیابان رسالت- پلاک ۵۰۴

تلفن: ۷۶۸۱۸۰۵

 

آدرس: مشهد- فلسطین۱۰- بعد از چهارراه اول – مدیریت امیر اختراعی – پلاک ۴۴

تلفن: ۱۵-۳۷۶۵۶۵۱۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

سلام خانوم مردخدا هم مشاوره بسیار عالی و خوبی دارن ..من که خیلی راضی ام یک برنامه ریزی عالی و دقیق
کینیک مشاوره هیوا احمداباد بین قائم و پاستور

موافقم…ممنون از خانوم مردخدای عزیز …خیلی همراهم بودن در روزهای پر تب و تاب کنکور

کلینیک هیوا احمد آباد بین قائم و پاستور روبروی ورودی یک مترو ساختمان هدایت تلفن ۰۵۱۳۸۴۱۸۴۶۲

مرکز مشاوره مدرس خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم برای برنامه ریزی تحصیلی به این مرکز بروید
رتبه های برتر کنکور در مشهد تحت مشاوره ی
آقای مدرس بودند

مرکز مشاوره دکتر اختراعی روان درمانی است اصلا نظم درستی ندارد من اصلا راضی نیستم.

سلام البته خانم مردخدا اون شماره شما جوابگو نبود اقا ارتین الان شماره پذیرش کلینیک شون ۰۹۱۰۵۰۰۰۶۲۱ اینه …به امید موفقیت همه دوستان در کنکور

مممنونم توی اینترنت سرچ کردم شماره های جدیدشون اومد

کنکور پلاس چطوره ؟ کسی می دونه جواب بده ؟

مرکز مشاوره برنا هم خوبه

چطور خوبه ؟ پس چرا اسمش تو مشاورای برتر نیستش ؟

دکتر فضایلی هم تو لیست جاشون خالی هست واقعا
انصافا اگر کمک های ایشون نبود من هیچی نمیشدم

آقای عبداله زاده در تربت حیدریه بااینکه خیلی مشهور نیستند، ولی دارای قدرت بیان عالی، کاریزمای بسیار تاثیر گذار، استاد ایجاد آرامش و دارای تجربه و قدرت برنامه ریزی کاربردی و منحصربفردی هستند، من از ایشان نه به عنوان مشاور بلکه به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگیم، آن هم در دوران پر تب و تاب کنکور واقعا تشکر میکنم، براشون بهترینهارو آرزو می کنم .

سلام من جناب عبداله زاده رو می شناسم و در جلسات مشاوره و برنامه ریزی ایشون شرکت کردم، به نظر من آقای عبداله زاده در مشاوره وبرنامه ریزیT بخصوص هدف گزاری و ایجاد آرامش برای دانش آموزان یک نابغه هستن و برنامه هاشون منحصربفرد و مختص خودشون هست، حیف که در تربت حیدریه زیاد حمایتی نمیشن، قطعا اگر در مشهد بودن یکی از بهترینهای این کار لقب می گرفتن، پایدار و سربلند باشن.

سلام دوستان میشه لطفاً هزینه کنکور یک ساله خانم مرد خدا رو بگید
ممنون

من که جلسه ای پرداخت میکنم. البته ایشون میگن هزینه رو یکحا نمیگیرن تا بچه ها بامیل و رغبت برن مشاوره نه برای اجبهری ک پول پرداخت کردن

مرکز اختراعی امسال بهترین رتبه خراسانو داد . بسکابادی رتبه ۶ . من خواهرم دندون مشهد قبول شد دو سال پیش با مشاوره اختراعی

مرکز مشاوره *** افتضاحه هر کی بره خودشو مسخره کرده

من امسال مرکز مشاوره مدرس به پیشنهاد یکی از دوستان رفتم جا نبود برم داخل خیلی خیلی شلوغ بود
واسه گرفتن نوبت اذیت شدم اما ارزشش رو داشت با رتبه داغون جایی که میخواستم قبول شدم مدیونشون هستم

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

1535
بازدید

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

در کنکور سال گذشته مهندس حسین پور رکورد دار بیشترین تعداد قبولی با رتبه 2 رقمی شد

این مشاور کنکور مشهد که به دور از جنجال و هیاهو در رسانه های تبلیغاتی مشاوره می‌دهد از تکنیک ها و روشهای کاملاً جدیدی در برنامه ریزی و کنترل روحیه شاگردانش استفاده می‌کند.

 اگر با این مشاور صحبت کنید به راحتی متوجه اصولی بودن روش مشاوره تحصیلی و به دور از تبلیغاتی عمل کردن را خواهید دید.

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با مهندس حسین پور

09170300085

 

 

 

آنچه با خود به صحنه ی عمل می آوریم نه شایعه های مردمی است و نه ادعاهای توخالی، آنچه در صحنه ماست ترکیبی از تکنیک های منحصربفرد و وظیفه شناسی ماست .

حرف و حدیث و شایعاتی هم اگر باشد ما وقت بررسی آن ها را نداریم ترجیح میدهیم در مشهد به دور از این هیاهو و شایعات طبق اصول کاری خودمان به کنکوری های این شهر خدمت کنیم.

چیزی که واضح است اینست که مهندس حسین پور تکنیک های خاصی برای یادگیری دارد.رد پای آن در بین تمام کسانی که درسال قبل رکورد های دو رقمی زده اند پیدا میشود.

 

هنوز بسیاری از روش های این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در مشهد هم در مورد روش های برنامه‌ریزی او متعهدند که صحبتی نکنند.

 

در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم اما برای مطالعه 10 مورد از روش های استثنایی مشاوره کنکور مهندس حسین پور بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

 

 

چه خاطره هایی که در ذهن ما از کودکی تا به همین دیروز نقش بسته که آنچنان جذاب و خاص بوده اند که تمام جزعیات آن فضا و عطر و بوی آن مکان نیز در ذهمان مانده قطعا این موضوع برایتان جالب است، همین مکانیزم در این تکنیک و روش های مشاوره ای مهندس حسین پور برای کنکوری های مشهد بکار رفته است.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و به شهر مشهد اورده شده مطابق این فرمول مطالب در ذهن شما نقش میبندد مثل خاطرات.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

در این روش طی 2 مرحله اول ذهن شما به حالت آلفا و اکتیو وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن شما شدیدا تشنه ثبت اطلاعاتی می شود که شما مطالعه می کنید.

 در مرحله سوم سلول های مغزی شما با سرعتی بیش از 3 برابر حالت معمول اطلاعات را در خود ذخیره میکنند.

اطلاعات ذخیره شده در این حالت بسیار قوی هستند و بیش از 10 برابر حالت عادی در ذهن ماندگار می شوند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در مشهد، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

کنکور های ما به روش سنتی و مشابه سال های قبل برگزار نمیشود که نیازمند روش های سنتی باشد، باید با کنکور اصولی و به روز و با تکنیک های خاص خودش رفتارکرد، مهندس حسین پور در مشهد با تکنیک ها و روش های به روز برای کنکوری های این شهر برنامه ریزی میکند و علم و تجربه اش را درکنار هم قرار داده و به داوطلبان کنکور این شهر اراعه میدهد.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور مشهد وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است ما به این روش مطمعنیم چون سال هاست روی دانش اموزان و کنکوری ها پیاده اش کرده ایم و نتیجه اش رضایت تمامی ان ها از رتبه هایشان بوده، این روش کاملا تضمینی است.

در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شودمطابق با تیپ شخصیتی شما و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون علم ودانش نخواهد بود.

 

این روش در طی 4 ماه رتبه های در حد 20 هزار زیادی را به 3 و 2 رقمی در مشهد تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است

 

یک مشاور نباید مطابق سلیقه ی خودش برای شما برنامه ریزی کند اینکه برنامه ای مشترک به شما بدهد خطاست و اینکه شما کنکوری های مشهد نیز به برنامه موسسات کنکوری مشهد و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی مشهد دل ببندید نیز خطاست و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه این مشاور کنکور مشهدی را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، برای این مشاور کنکور مشهد حتی فکر های شاگردانش مهم است و از آن ها میخواهد فکرهایشان را یادداشت کنند و ایشان در زمان مناسب با تکنیک ها خاص فکر شاگردانش را در مشهد نیز کنترل میکند.

این مشاور کنکور مشهد تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در مشهد فرق دارد.

 

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور مشهد که روش های عجیبی دارند

 

ترس هایتان را بغل کنید نگذارید روش ها و موضوعاتی که اسم آن ها پیچیدست شمارا به هم بریزد.

گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در مشهد روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب می‌شود و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی مشهد سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور مشهد نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

باور عمومی و اشتباه بر این است که نظم فقط باید برای کنکوری ها باشد کسی به این نکته توجه نمیکند اینکه مشاور ما دقیق و منظم باشد چقدر میتواند برنظم خودما هم تاثیر بگذارد استاد حسین پور همواره اهمیت نظم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی مشهد سرلوحه کار خود قرار داده و معتقدست انعکاس نظم کاری مشاور بر روی شاگردانشان نتیجه اش نظم در خود شاگردان میشود ایشان  با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در مشهد روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در مشهد، برای داوطلبان شهر مشهد و هم چنین سایر شهر های اطراف مشهد، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

مهندس حسین پور معتقد هستند یک کنکوری حق دارد نه تنها فقط از فکر مشاورش بلکه از نظارت مستقیم مشاورش استفاده کند اینطور نباشد که مشاور فقط با فکرش برنامه ریزی کند و بقیه کارهایش را به منشی یا زیر مجموعه بسپارد، استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی و کمک مشاوره ها ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و از آن بهتر اینکه همراه با شاگردانش رفع اشکال نیز میکند.

 

تا کی میخواهید خود را با دختر همکلاسی و پسر فامیل و بقیه مقایسه کنید؟ هرکس یک نوع روحیه و توانایی دارد مخصوص خودش و این یعنی هرکس باید یک نوع برنامه داشته باشدمخصوص خودش .

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور مشهد این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند این درست مانند آن میماند که روش مطالعه زبان را با روش ریاضیات یکی بدانیم آیا ریاضی و زبان یکی است؟ خیر پس شما و رقیبتان نیز یکی نیستید باید برای هرکدامتان یک روش خاص خود را باید  داد.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور مشهد در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری مشهدی این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

 

 

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در مشهد، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورهاست

میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مختص یادگیری فیزیک فصل دینامیک و بخش دیگر آن مختص فصل نوسان میشود، مطالب مربوط به دینامیک دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب نوسان در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان بر این باورند قدرت سازماندهی این بخش های مغز با نظو رابطه ی مستقیم دارد و فرد با داشتن نظم در هنگام یادگیری، مطالب را در خانه های مغز خود منظم تر جای میدهد و بازدهی آن نیز منظم تر است.

ازاین رو مهندس حسین پوردرمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در مشهد، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

 

 

غنیمت شمردن وقت، جمله آشنایی است که همه ی ما در کل زندگیمان ان را شنیده ایم و اتفاقا مشاوره ی مهندس حسین پور وقت شناسی را از الویت های برنامه هایش قرارمیدهد مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در مشهد نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است و بس.

همه ی ما باید هنر کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

همه ی شما وقتی میخواهید شخصی را ملاقات کنید ازقبل حواستان به قرار ملاقات و ساعت ملاقات و مکانش است و برنامه ریزی میکنید تا به موقع به قرار برسید شما بااین برنامه ریزی از خود اضطراب دیر رسیدن را دور میکنید درس خواندن نیز همین است باید برایش به همین اندازه ارزش قاعل شوید، به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما اظطراب دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

هدف گذاری کنکوری های توسط بهترین مشاور کنکور در مشهد

 

با آنکه میدانید به کجا میخواهید برسید، اگر مسیر درستی انتخاب نکنید هرگز به مقصد نمی رسید .مهندس حسین پوربهترین مشاور کنکور مشهد در روش مشاوره ای خود با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. و یادتان باشد برای موفقیت اگر اهسته قدم برمیدارید باید داعمی و پیوسته باشد .ما اینجاییم تا قدم های شما را داعمی و محکمتر کنیم. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان مشهد در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است، حتما دوران ابتدایی خود را به یاد  دارید برای اینکه محاسبات روی اعداد را یاد بگیریم ایتدا اعداد را به ما یاد دادند  درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای خواندن یک ردینگ انگلیسی باید واژه ها را در زبان خارجه مطالعه کرده باشید برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در مشهد پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در مشهد، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در مشهد طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شده ی بازار مشاوره کنکور، مطابق با تکنیک ها ی خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره های تلفنی مشهد از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی های خویش ،مطالعه کنند.

 

 

مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی مشهد گفته اند  اگرچه در سال های اخیر ازمون های ازمایشی باب و رایج شده اما همواره از داوطلبان مشهد، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند.

آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در مشهد، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر مشهد، همه ی جوانب را بررسی می کند و برای اینکه داوطلب دچار این حس نارضایتی نشود اول شرایط ازمون را برای شاگردانش انتخاب میکند سپس از آن ها میخواهد ازمون دهد، در ابتدا در کوتاهترین زمان ممکن با تکنیک های خود آمادگی های لازم را به آن ها میدهد سپس از آن ها ازمون میخواهد تا داوطلبان در ازمون هایشان با سطح پایین تراز و ناامیدی مواجه نشوند.


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

سرخط اخبار:

مرکز مشاوره تحصیلی مجرب در مشهد یک گزینه خوب و مناسب برای راهنمایی درست و اصولی برای گذشتن موفق از سد کنکور است.

با مراجعه به یک مرکز مجرب مشاوره تحصیلی کنکور در مشهد آینده ای درخشان را به فرزندان خود هدیه کنید. با مراجعه به مشاوره تحصیلی کنکور در مشهد شانس موفقیت کنکور و در نتیجه موفقیت تحصیلی را افزایش دهید. در این مرکز شما می توانید با راهکار هایی هم چون:

می تواند تاثیر بسزایی در آینده تحصیلی و به تبع کل زندگی داشته باشد.

پشتیبانی: 09909675313

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

سرخط اخبار:

در آدرس مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد برنامه ریزی درسی و تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد توسط تیم متخصص مرکز ارائه می شود.

دغدغه تحصیلی فرزندان، شاید یکی از مهمترین مسائلی باشد که خانواده ها به دنبال آن هستند. چرا که آینده افراد با میزان موفقیت شان در درس و به ویژه رشته دانشگاهی، رابطه ای بسیار نزدیک دارد. به همین سبب ارائه یک برنامه منظم و درست می تواند بهترین هدیه از سمت شما به فرزندتان باشد.

نه زیاد خواندن می تواند تضمین موفقیت افراد باشد، نه داشتن هوش و استعداد فوق العاده. موفقیت زمانی اتفاق می افتد که هوش و تلاش با هم همراه شود. این مسئله با کمک برنامه ریزی صحیح و اصولی و درس خواندن در یک چارچوب مشخص ممکن می شود. با برنامه ریزی درست، تمرکز شما بر روی مواردی ارزشمند قرار گرفته و به جای درس خواندن پراکنده و بدون هدف، بر روی مواردی بیشتر انرژی می گذارید که شما را به درک بهتر از درس و شیوه صحیح یادگیری مباحث مختلف درسی پیش ببرد. با برنامه ریزی تحصیلی به جای هدررفت زمانتان می توانید از آن به طرزی هوشمندانه و درست تر استفاده کرده و بر روی تمام دروس تحصیلی تان تسلط کافی پیدا کنید. گروه مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره مشهد در این راه پشتیبان و همراه شماست.

مشاوره های تحصیلی مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد برای کلیه سطوح ارائه می شود. دانش آموزان از مقاطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی می توانند از خدمات مشاوره مرکز بهره مند شوند. مهمترین و گسترده ترین گروه دریافت کننده خدمات مشاوره تحصیلی مرکز متقاضیان شرکت در کنکور سراسری هستند که از برنامه ریزی های درسی و همچنین مشاوره های مخصوص انتخاب رشته مشاورین استفاده می برند. همچنین افرادی که در مدارج بالاتر شامل ارشد، دکترا و آزمون های رزیدنتی به مشاوره تحصیلی نیاز دارند نیز می توانند از کمک های مشاورین ما بهره مند شوند. برای دریافت مشاوره های تحصیلی تلفنی و حضوری مرکز می توانید نوبت مشاوره تان را رزرو نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

مشاوره تحصیلی برای تمام مقاطع توسط رتبه برتر کنکور
انجام پروژه های دانشجویی کارشناسی و کارشناسی ارشد با قیمت مناسب
تدریس خصوصی توسط مجرب ترین اساتید
رفع تمام مشکلات آموزشی شما


بنده میلاد ذاکری مدیر ارزیابی و سرپرست مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی و پرورشی مستار،مدرس… دی تلگرام: @miladzakeri051


ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ای از پایه تا دکتری حضوری و غیر حضوری
دوره های مشاوره ی فردی ویژه کنکور 99 نطام جدید و قدیم و ارشد و دکتری
برنامه ریزی اختصاصی
پکیچ های مشاوره ای
کارگاه های روانشناختی
کارگاه مهارت تست زنی
و…..
یک جلسه مشاوره رایگان فقط تا 25شهریور98
ارسال کد مشاوره به شماره 09352415003

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد


ما شما را با روشهای ارتباط با دانشگاه، نحوه تقاضای پذیرش تحصیلی، شرایط مربوط به پذیرش تحصیلی از آلمان و اتریش آشنا می کنیم.

دانستن راهکارهای لازم جهت درخواست پذیرش … حضوری با تعیین وقت قبلی


1- مشکلات ارتباطی
2- مسائل اقتصادی
3- مشاوره بلوغ و اختلالات نوجوانی
4-… a38008@

ادمین کانال : m38008@


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان
تدریس خصوصی فیزیک پایه

مشاوره کنکور

مشاوره تحصیلی
جهت هماهنگی کلاس با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
اسلام نژاد
شماره ی تماس : 09359668511


برگزاری کلاس های نیمه خصوصی… توسط مدرس حرفه ای کنکور و مشاور تحصیلی خانم مهندس باقرنیا برای دختران… در جلسه اول 2 ساعت ( ساعت اول مشاوره و ساعت دوم تدریس ) مبلغ 20000 تومان اخذ می شود ، در صورت رضایت دانش آموز از نحوه تدریس و … باقرنیا ) تماس حاصل فرمایید .


تذکر1:دیپلم از مدارس آموزش… رسمی آموزش و پرورش
(مشاوره تحصیلی امری مهم میباشد ،،مشاوره ،تحصیلی در مجموعه ما توسط کارشناس رسمی آموزش وپرورش با 28 سال سابقه آموزشی و مشاوره انجام میگردد)
حداقل زمان (سریع):
با ارائه ی بهترین راهکارها و … دور وزین
vazin96@ کانال مدرسه


مرادکارت – یک کارت با یک… و فروش و یادگیری بدون فراموشی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده و مشاوره ترک و عادات مخرب و


ارائه دیپلم رسمی ازاموزش… کنید
—–مشاوره رایگان (مشاوره -تحصیلی امری مهم میباشد)
—-امکان… اموزشی جهت تحصیل درامتحانات
جهت مشاوره رایگان تماس با 093666848… درایام تعطیلات هستیم


تدریس خصوصی انواع دروس در… و مراکز معتبر آموزشی

مشاوره
تحصیلی و برنامه ریزی درسی در مشهد
جهت… خصوصی با شماره زیر تماس بگیرید :


موسسه اعزام دانشجوی رویای… بین المللی
• بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، کارآموزی، ارتقای تحصیلی، … پارسیان: تحققبخش رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس


آیا به دنبال راه حلی مطمئن… هستید؟
مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره تحکیم خانواده در مشهد، خدمات… psy_arameshemandegar@


آموزشگاه علمی اوج اندیشه… عربی : مصباح .معینی

مشاوره
تحصیلی و کنکور : خانم زمانی مقدم
اطلاعات…
www.telegram.me/oujgroupmashhad


درمان اضطراب ، افسردگی، بیش فعالی کودکان

مشاوره قبل از ازدواج و قبل از طلاق

مشاوره
تحصیلی: برنامه ریزی، تقویت حافظه… زندگی و فرزند پروری و …)


برگزاری کلاس های نیمه خصوصی… کلاس ها توسط مدرس باسابقه و مشاور تحصیلی خانم مهندس باقرنیا برای دختران… باقرنیا ] تماس حاصل فرمایید .


با سلام
دانشجوی سال اخر مهندسی پزشکی هستم
تخصص:
-ثبت ecg (نوار قلب)
-ثبت اسپیرومتری
-تدریس ریاضیات راهنمایی و دبیرستان
–مشاوره تحصیلی
-امور دفتری

از ساعت 2 عصر تا 9 شب وقت ازاد دارم در صورت نیاز تماس بگیرید. با تشکر –


کلاس یوس در شیراز – آموزشگاه… :

ثبت نام در آزمون یوس

مشاوره
تحصیلی کنکور یوس
هماهنگی هتل و… یوس yos موسسه گاما

تماس بگیرید


بر اساس کارنامه و موفقیت… نسل آینده از قدیمیترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز… تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول… با شماره های زیر تماس بگیرید


مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


رییس بخش روانپزشکی بیمارستان… های فرزند پروری
دوره های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج
زوج درمانی… برنامه ریزی و تصمیم گیری و تحصیلی
و …
تماس برای نوبت حضوری(مطب)…


اخذ اقامت و مهاجرت ، مشاوره مهاجرت ، اقامت تحصیلی
✅اقامت روسیه✅

📞برای… نوع اقامت با ما همراه باشید .


دانشگاه مموریال نیوفاندلند… ها، کمک هزینه ها و همچنین وام های تحصیلی سخاوتمندانه (تا سقف 18 هزار… جامع و تقریبا رایگان کانادا برای مشاوره و ثبت نام دعوت بعمل میآورد.


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… استان خوزستان (هندیجان شمالی)


قیمت خرید و فروش تجهیزات… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره درج شده… مفاهیم قرآنی) و … استان البرز


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

دکتر امیرحسام امیربیک رتبه ۶۲ منطقه یک در کنکور سراسری تجربی سال ۹۵ و دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. دکتر امیربیک در حال حاضر مشاور گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ می باشد. نمونه ای از صحبت ها و فایل های مشاوره ای ایشان در قالب ویدیو و فایل صوتی در انتهای مطالب این صفحه موجود است.

برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت از دکتر امیرحسام امیربیک می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» به شماره پیامک ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۶۵ ارسال نمایید تا بلافاصله متن پیام و شماره تلفن همراه شما مستقیما برای دکتر امیربیک ارسال شده و ایشان به درخواست شما پاسخ دهند. طی اولین تماس تلفنی ایشان با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

 

 

کارنامه و درصدهای دکتر امیربیک در کنکور ۹۵ به شرح زیر است:

 

تصویر صفحه ایشان در سایت کانون فرهنگی آموزش:

ویدیو و فایل های صوتی زیر توسط دکتر امیربیک ضبط شده اند. برای مشاهده ویدیو یا شنیدن فایل صوتی مربوط به هر موضوع روی دکمه  کلیک کنید:

 

پس از صحبت با دکتر امیر بیک و اطلاع از شرایط و هزینه مشاوره و برنامه ریزی، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت بانک ملت به نام امیرحسام امیربیک واریز نمایید:

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد ایشان از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۳۶۳ داخلی ۳ (واحد نظارت بر عملکرد مشاوران) اعلام فرمایید.


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/ravesh-motale-zaban.mp3Downloads-icon


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/ravesh-motale-arabi.mp3Downloads-icon


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/olaviate-motale-doruse-mokhtalef.mp3Downloads-icon

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

بهترین مشاور تحصیلی در مشهد

………

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصي کلیه سطوح و امور آموزشی

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

………………………….

بهترین مشاور تحصیلی در مشهد

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مشاوره تحصیلی کنکور مشهد
مشاوره تحصیلی کنکور مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *