مشاوره تلفنی آزمون دکتری

 
helpkade
مشاوره تلفنی آزمون دکتری
مشاوره تلفنی آزمون دکتری

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار متفرقه » مشاوره تحصیلی کنکور دکتری + مشاوره تلفنی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور دکتری + مشاوره تلفنی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دکتری یکی از مهم ترین مراحل آموزشی است که پذیرش در آن کمی تا قسمتی سخت می باشد. بنابراین داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای پذیرش در مقطع دکتری می تواند شانس موفقیت شما را در این مرحله افزایش دهد. شما می توانید با کمک مراکز مشاوره تحصیلی کنکور دکتری بدون هیچ گونه اشتباهی این مرحله را طی کنید و مدرک تحصیلی خود را نیز دریافت کنید. وجود مشاوره تحصیلی نه تنها برای دکتری، بلکه در تمامی مراحل تحصیلی پیشنهاد می شود. امروزه بیشتر دانشجویان و محصلین به اهمیت مشاوره تحصیلی پی برده اند. این مشاوران به شما کمک می کنند تا راه درست را پیش بگیرید و به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کنید.

داشتن برنامه ریزی در هر کاری یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در عرصه های مختلف زندگی می باشد. شاید دانشجویان گمان کنند خودشان با یک برنامه ریزی می توانند به هدف خود دست پیدا کنند؛ اما فراموش نکنید با وجود مشاوران باتجربه و خبره می توانید راه خود را با اطمینان طی کنید و درصد عدم موفقیت خود را کاهش دهید. مشاوره تحصیلی کنکور دکتری می تواند با ارائه یک راهکار مطمئن و حساب شده این راه را برای شما هموار کند و پذیرش شما در مقطع دکتری را آسان تر کند.

فواید مشاوره تحصیلی کنکور دکتری

مشاوره تحصیلی کنکور دکتری همه چیز را طبق برنامه ریزی خاصی برای شما مشخص می کند. مشاوران ما ابتدا نظرات و سخنان شما را در این باره گوش می دهند، سپس با دانش و آگاهی کامل بهترین راه حل را ارائه می دهند. مشاوران تحصیلی کنکور دکتری ابتدا سطح علمی دانشجو را مشخص می کنند و سپس بر اساس آن برای هر فرد یک برنامه خاص ترتیب می دهند. دقت داشته باشید برخی از مراکز مشاوره نامعتبر برنامه های از پیش تعیین شده به دانشجویان ارائه می دهند که به هیچ وجه توصیه نمی شود.

مراکز مشاوره تحصیلی کنکور دکتری معتبر و باتجربه، راه کارهای موثر و مفیدی را برای هر دانشجو ارائه می دهند. مشاوران ارشد مشاور گروپ ابتدا با توجه به علایق و سطح علمی دانشجو، روش های درست مطالعه را آموزش می دهند و به برنامه ریزی و بودجه بندی دروس می پردازند. مشاوره تحصیلی به شما کمک می کند تا با حذف همه عوامل استرس زا، به ریشه یابی نقاط ضعف خود بپردازید. آنها با ریشه یابی نقاط ضعف به شما کمک می کنند تا تمام عوامل منفی تاثیرگذار بر روند پیشرفت شما حذف شود و بدون یاس و ناامیدی به راه خود ادامه دهید.

داوطلبان برای اینکه شانس پذیرش خود را در مقطع دکتری افزایش دهند، ملزم هستند تا با افراد کاردان مشورت کنند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. شما برای اینکه بتوانید از تمام نکات کلیدی که برای شرکت در آزمون دکتری ضروری هستند، آگاهی پیدا کنید، بهتر است اولین گام را که داشتن یک مشاوره تحصیلی کنکور دکتری است را بردارید. مشاوران ما زمان لازم برای مطالعه هر شخص را مشخص می کنند و کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان، بهترین و بیشترین بازده را داشته باشید. متخصصان مشاور گروپ تکنیک های تخصصی و حرفه ای لازم را برای افزایش تمرکز به شما آموزش می دهد تا بتوانید با دقت و تمرکز شروع به درس خواندن کنید.

برای دریافت راهنمایی های لازم برای پذیرش در مقطع دکتری همین حالا با شماره تلفن 9099071614 تماس بگیرید تا با مشاوران ارشد مشاور گروپ صحبت کرده و پاسخ کوچکترین سوالات خود را نیز پیدا کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های مشاوره تحصیلی کنکور دکتری این است که شما می توانید به صورت غیرحضوری و در کمترین زمان بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید. شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری، در هر زمانی از روز سوالات خود را بپرسید. تلفنی بودن این مشاوره ها به شما اعتماد به نفس داده و می توانید تمامی سوالات ریز و درشت خود را از متخصصان بپرسید.

بزرگ ترین مزیت مشاوره تحصیلی کنکور دکتری در زمینه هزینه است. داوطلبان می توانید بدون هیچ گونه هزینه ای بهترین راهنمایی ها را از متخصصان مشاور گروپ دریافت کنند. علاوه بر دریافت مشاوره تحصیلی، می توانید در تمامی زمینه های مربوط به دکتری اطلاعات کافی را بدست آورید. برای مثال اگر شرایط خاصی دارید و برای شرکت در آزمون دچار تردید شده اید، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید. مشاور گروپ علاوه بر مشاوره تحصیلی، به شما تمامی اطلاعات لازم راجع به نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام آزمون دکتری، زمان اعلام نتایج و همچنین زمان برگزاری مصاحبه دکتری اطلاعات کافی می دهد

سوالات متداول درباره کنکور دکتری

برای آگاهی از اخبار کنکور دکتری همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

 

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور دکتری + مشاوره تلفنی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام خسته نباشید. یه سوال داشتم. کارنامه و رتبه آخرین فرد قبول شده روزانه کنکور دکتری مهندسی مکانیک جامدات چی هست؟ آیا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می‌شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

تحریریه ایران مشاوره ۱۱ نظرها

با توجه به اینکه طی سال های اخیر تعداد علاقمندان به تحصیل در مقاطع بالاتر افزایش چشمگیری داشته و با وجود تلاش فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد برای ورود به مقطع دکتری و از آنجا که مقطع دکتری به عنوان بالاترین مقطع تحصیلی در دانشگاه های ایران محسوب می شود. مهمترین عوامل موفقیت در آزمون دکتری، کسب آمادگی برای آزمون کتبی، تکمیل کردن رزومه پژوهشی – آموزشی تا پیش از روز مصاحبه و کسب آمادگی برای شرکت در جلسه مصاحبه می باشد. تصمیم گرفتیم اطلاعات مشاوره ای در رابطه با ثبت نام آزمون دکتری سراسری،  انتخاب رشته دکتری ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری ، منابع آزمون دکتری و مصاحبه دکتری در اختیارتان قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و اگر در انتها با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید، مشاوران مرکز ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

ثبت نام از 1 آذر 1396 آغاز و تا 7 آذر ماه ادامه می یابد. ثبت نام برای کلیه دانشگاه ها و موسسات عالی فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد بنابراین لازم است داوطلبان ابتدا دفترچه ی ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون به شرح ذیل اقدام کنند.مراحل ثبت نام اینرنتی :

” توصیه ما به شما  داوطلبان عزیز این است که پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16رقمی ، یک نسخه پرینت از آن تهیه کنید. ” 

لازم است قبل از انجام ثبت نام شرایط ثبت نام در آزمون را بدانید. آزمون دکتری 97 نیز مانند سال های اخیر در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی انجام خواهد ش. اجرای آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور و مصاحبه علمی و بررسی سوابق تحصیلی توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام خواهد شد. تمامی دانشجویان و فارغ التحضیلان  مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت دارا بودن شرایط لازم میتوانند در این آزمون شرکت کنند. شرایط ثبت نام در آزمون به شرح ذیل می باشد:

داوطلبان گرامی همانطور که می دانید صرف مطالعه ی زیاد باعث موفقیت نمیشود برای موفقیت و عبور از سد ثبت نام آزمون دکتری سراسری بایستی از روش های صحیح مطالعه آگاه باشید تا در این آزمون به موفقیت قطعی دست پیدا کنید وگرنه با شکست مواجه خواهید شد. در این قسمت پیشنهاد ما به آن دسته از داوطلبان که هنوز مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند و قصد دارند برای کنکور دکتری شروع به مطالعه نمایند این است که شبانه روز را  به سه قسمت تقسیم کنید برای مثال ۶ ساعت را به خواب شبانه، ۲ ساعت را به ورزش  و ساعات دیگر را به مطالعه  دروس کارشناسی ارشد و امتحانِ دکتری بپردازند. در صورت تمایل برای انجام برنامه ریزی کنکور دکتری 97 ، مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری و مشاوره جهت انتخاب رشته دکتری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه دکتری خواهند بود. پیشنهاد ما به آن دسته از داوطلبانی هم که سال های پیش فارغ التحصیل شده اند و اکنون قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند این است که ۶ ساعت را به خواب شبانه، ۲ ساعت  را به ورزشو کارهای متفرقه ، ۸ ساعت هم برای پرداختن به دروس امتحانی دکتری و زمان باقی مانده را هم به  نوشتن مقاله، شرکت در کارگاه های آموزشی مرتبط با رشته ی امتحانی و تقویت زبان انگلیسی اختصاص دهند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه کسانی برای مصاحبه پذیرفته می شوند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر دانشگاه به طور مستقل پس از اعلام نتایج دکتری، حد نصاب قبولی مرتبط با رشته های خود را منتشر می نمایند و متقاضیان در این حالت با توجه به نمره خود در کارنامه و مقایسه با حد نصاب دانشگاه هایی که در برگه انتخاب رشته خود آورده اند می بایست به دانشگاه های پذیرنده جهت انجام مصاحبه مراجعه کنند. در جلسه مصاحبه علاوه بر اساتید یک یا دو نفر دیگر نیز جهت ارزیابی میزان توانمندی و تسلط شما متقاضیان در زبان انگلیسی، پایان نامه و رزومه  حضور خواهند داشت. جهت آشنایی با سوالاتی که در مصاحبه از شما خواهند پرسید این است که یا به سراغ دانشجویان دکتری بروید و از نحوه سوالاتی که در روز مصاحبه اساتید اطلاعات کسب کنید و یا اینکه با با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید تا مشاوران ما نوع سوالات مصاحبه دکتذی را به شما داوطلبان گرامی توضیح دهند. توجه داشته باشید که تسلط بر زبان انگلیسی برای اساتید بسیار حائز اهمیت است و در صورت دارا بودن مدرک زبان آن را در جلسه مصاحبه همراه خود داشته باشید و مطمئن باشید یک امتیاز مثبت برای شما خواهد بود. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که از شما خواسته شود  پایان نامه خود را به زبان انگلیسی توضیح دهید. این موضوع را برای نگرانی شما بیان نکردیم بلکه می خواهیم از اهمیت یادگیری زبان تا قبل از مصاحبه آگاه شوید. 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

برچسب هادکتری کنکور دکتری مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی دکتری

4 روز پیش

4 روز پیش

6 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام ضمن خسته نباشد اگه یک نفر انتخاب رشته دکتری انجام بده و به چند دانشگاه مصاحبه دعوت شه و نمره لازم رو توی مصاحبه هم برای این چند دانشگاه کسب کنه آیا همزمان توی این دانشگاهها پذیرفته میشه و میتونه خودش انتخاب کنه به کدوم دانشگاه بره ؟

با سلام. با استناد بر مطالب درج شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری در صورت قبولی در چند مصاحبه مجاز به انتخاب یکی از دانشگاه ها می باشید.

سلام روز بخیر ارشد مدیریت آموزشی رو دارم آیا میتونم برای دوره دکترا رشته مهندسی مرتع رو بخونم چون خیلی این رشته رو دوست دارم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری سال ۱۳۹۹ ، شما منعی جهت انتخاب رشته علوم و مهندسی مرتع به عنوان رشته امتحانی خود دارا نمیباشید.

سلام

رشته مقطع کارشناسی تا چه حد در قبولی مصاحبه دکترا موثر است؟

سلام و احترام بنده فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی هستم برای کنکور دکتری برنامه و بسته آموزشی میخاستم سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید ممنون

با سلام من با رتبه ۱۸۵ و تراز ۳۱۳۵ رشته حقوق بین الملل دانشگاه ازاد دعوت به مصاحبه شدم، فارغ التحصیل ارشد آموزش محور بودم و پایان نامه نداشتم ، مقاله و مدرک زبان هم نداشتم، مصاحبه ۵ دقیقه طول کشید و بسیار افتضاح بود به نظر شما شانسی برای قبولی در هیچ واحد دانشگاه ازاد دارم ، مثلا دانشگاه مراغه؟

سلام خسته نباشید ببخشید اگر ما یک کتاب تالیفی و سه کتاب ترجمه داشته باشیم ایا همه باهم فقط یک امتیاز محسوب میشود یا اینکه هرچه تعداد کتابهای ترجمه و یا تالیفی بیشتر باشد امتیاز ما هم بالاتر میرود؟واینکه ایا مقاله مروری نیز امتیاز دارد؟ سقف تعداد مقالات مورد تایید و کتابهای ترجمه ای مورد تایید چند عدد است؟

با سلام و احترام بنده در آزمون دکتری رشته محیط زیست رتبه ۲ را کسب نموده ام. خواهشمندم در ارتباط با شرایط و کشورهای مناسب تحصیل، بنده را راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم

با سلام . در وهله ی نخست شما باید از مکان تحصیل و کشوری که قصد ادامه تحصیل در آنجا را دارید، مشخص فرمایید تا با استفاده از اطلاعات تکمیلی شما مشاوره ی دقیق تری را به شما عرض کنیم و در ضمن شما میتوانید با مرکز ایران مشاوره و با مشاوران مربوطه تماس حاصل فرمایید تا بیشتر راهنمایی شوید .

با سلام بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت در مقطع کارشناسی ارشد هستم…(رشته کارشناسی بنده هم مهندسی برق گراش کنترل بوده است)، آیا این امکاه وجود دارد که در مقطع دکتری در رشته مدیریت تحصیل کنم بدون گذراندن مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته ؟ در صورتی که جواب شما مثبت است لطفا جزییات مربوط به ان تغیر رشته را نیز بفرمایید در صورت امکان پذیر نبودن این فرایند لطفا شرایط تحصیل در ان رشته را بفرمایید… با تشکر

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری با توجه به تخصصی و سخت بودن این آزمون مهم برای هر داوطلب کاملاً ضروری به نظر می رسد. اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری به شکل تلفنی از آنروست که شیوه آمادگی برای این آزمون، نحوه مطالعه، کنکور و حتی مصاحبه علمی آن از زمین تا آسمان با سایر مقاطع فرق دارد. با دریافت مشاوره دکتری می توانید بهترین را برای خود رقم بزنید و آینده ای درخشان داشته باشید. مشاوره رایگان دکتری فرصتی است برای کسانی که مشکل مالی دارند و توانایی لازم برای پرداخت هزینه مشاوره را ندارند.

 

در این نوشته، قصد داریم توضیحاتی را در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری و اهمیت دریافت این مشاوره خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم. پس با ما باشید تا به اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری پی ببرید.

 

 

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

برای دریافت بهترین مشاوره قبولی آزمون دکترا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

باید عرض کنیم که، مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می تواند نقش زیادی در شکست و یا مؤفقیت شما دوستان داوطلب کنکور دکتری داشته باشد.

به این ترتیب و با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می توانید از نقاط قوت و ضعف خود در انواع دروس مطلع شوید و مهارت های لازم جهت مطالعه مفاهیم و مطالب درسی را فرا بگیرید.

از طرف دیگر، در جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا با راهکارهایی جهت غلبه بر استرس کنکور دکتری نیز آشنا می شوید.

حتی استفاده از مشاوره دکتری تلفنی می تواند به شما داوطلب گرامی در داشتن بهترین و منطقی ترین انتخاب رشته از میان رشته های ارائه شده در مقطع دکتری نیز کمک کند.

بدین ترتیب و با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا می توانید زمینه لازم جهت مؤفقیت شغلی و تحصیلی خود را فراهم کنید.

 

 

شاید این سؤال برای شما به عنوان یک داوطلب کنکور دکتری مطرح شده باشد که بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از چه شخصی دریافت کنیم؟

در پاسخ باید عرض کنیم که، بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از باید از فردی دریافت کنید که خصوصیات خاصی جهت دادن مشاوره به شما داشته باشد.

خصوصیاتی که با توجه به آن ها بتوان وی را بهترین فرد برای دادن مشاوره دکتری نامید. حتماً می پرسید خصوصیات بهترین فردی که مشاوره تحصیلی مقطع دکتری را به شما ارائه می کند چه می تواند باشد؟

از میان مهم ترین این خصوصیات می توان به همیشه در دسترس بودن، برخوردی گرم و صمیمانه، داشتن اطلاعاتی دقیق و به روز در رابطه با دوره دکتری اشاره کرد.

بعلاوه، فردی که به شما مشاوره دکتری تلفنی می دهد لزوماً باید توانایی طرح بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی را برای شما دوستان عزیز شرکت کننده در کنکور داشته باشد.

برنامه ریزی که متناسب با شرایط شما دوستان عزیز داوطلب طرح ریزی شده باشد و تمامی نکات لازم جهت رسیدن شما به مؤفقیت در آن دیده شود.

از طرف دیگر، لحن بیان مشاور نیز در زمان ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری اهمیت زیادی برای داوطلبان کنکور دارد.

تمامی داوطلبان مایل به صحبت و دریافت مشاوره با افرادی هستند که خوش صحبت باشند و لحنی مناسب و گیرا در زمان صحبت داشته باشند.

مورد مهم دیگر که از قضا اهمیت زیادی در زمان دریافت مشاوره رایگان دکتری و یا مشاوره ای با پرداخت هزینه به صورت تلفنی دارد این است که فرد ارائه دهنده مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری باید از دانشگاه ها و رشته های ارائه شده در دوره دکترا اطلاعات دقیق و موثقی داشته باشد.

ممکن است در طول سال ها دانشگاه های جدیدی به لیست دانشگاه های ارائه دهنده دوره دکتری در انواع رشته های تحصیلی اضافه شود.

حتی امکان دارد تغییراتی نیز در لیست رشته های ارائه شده در این دوره به وجود بیاید.

به فرض مثال، رشته ای به لیست رشته های موجود در هر دانشگاه اضافه شود و یا دانشگاه تصمیم به حذف آن رشته از لیست رشته های خود کند.

در نتیجه، فرد مشاور ارائه دهنده مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا باید اطلاعات به روز و درستی از این موارد داشته باشد تا خدایی ناکرده اطلاعات نادرستی را در اختیار فرد داوطلب قرار ندهد.

مشاوران ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین مشاوران می توانند بهترین مشاوره رایگان دکتری را به شما ارائه دهند و راهکارهای قبولی در کنکور دکتری را به شما ارائه دهند.

مشاورانی که با داشتن اطلاعاتی عالی و مثال زدنی زمینه رضایت شما را از جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا فراهم می کنند.

در ادامه شما را با نکات و موارد مهمی که معمولاً در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری به آن ها پرداخته می شود را خدمت شما دوستان عزیز عرض می کنیم.

پس با ما همراه باشید تا با این نکات ارائه شده در جلسات مشاوره رایگان دکتری و یا همراه با هزینه آشنا شوید.

 

 

بهترین مشاوره و برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه برتر در کنکور دکتری را از مشاوران ما بخواهید

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

 

 

ارائه روش های مؤثر جهت مطالعه از موارد بسیار مهم و کلیدی است که معمولاً در جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری به آن پرداخته می شود.

در ادامه شما را را با انواع روش های مؤثر مطالعه که از قضا بسیار کاربردی هستند آشنا می کنیم.

 

 

این روش را می توان یکی از بهترین روش های مورد استفاده در مطالعه برای کنکور دکتری دانست.

 به طور حتم در جلسات مشاوره رایگان دکتری و یا همراه با پرداخت هزینه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب کنید.

براساس شیوه نوت برداری پس از درک و فهم تمامی مطالب و مفاهیم نکات مهم آن ها را در جایی یادداشت کنید.

این یادداشت ها که تنها شامل کلمات کلیدی و هم دروس و مطالب هستند به نحوی نوشته می شوند که با دیدن هر کلمه مفاهیم جملات برایتان تداعی می شود و به آسانی می توانید همه چیز را به خاطر بیاورید.

 

 

 روش خلاصه نویسی که در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری تلفنی در رابطه با آن بحث می شود یکی از روش های مؤثر در مطالعه برای کنکور است.

در این شیوه، تمامی آنچه را که از مفاهیم و مطالب دریافت و درک کرده اید را باید در دفترچه ای یادداشت بفرمایید.

به این ترتیب، می توانید یادگیری به مراتب بهتر و عمیق تری داشته باشید.

 

 

این روش از جمله روش هایی است که به مراتب در جلسات مشاوره رایگان دکتری و جلساتی همراه با احتساب هزینه مشاوره در رابطه با آن صحبت می شود.

زیرا استفاده از این شیوه مطالعه دکتری به عنوان یکی از روش های مؤثر کاربرد زیادی در میان داوطلبان دارد.

 البته نکته مهمی که در رابطه با این روش باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم این است که علی رغم مؤثر بودن این روش مطالعه یک عیبی هم در آن دیده می شود.

آن هم این که، ممکن است حواس داوطلب به جای یادگیری عمیق و مفهومی مطالب و نکات درسی بیشتر به خط کشیدن زیر مطالب معطوف شود.

در نتیجه، بهتر است در ابتدا مطالب را به طور کامل مطالعه کنید و سپس زیر نکات مهم آن خط بکشید.

 

 

 

 

از دیگر مواردی که بسیار در جلسات مشاوره دکتری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد مصاحبه کنکور دکتری است.

مصاحبه ای سخت که قبل از حضور در آن باید آمادگی کاملی پیدا کنید. به طوری که، سربلند از سر جلسه مصاحبه بیرون بیایید.

آیا به عنوان یک داوطلب کنکور دکتری بابت شرکت در این مصاحبه نگران هستید؟ آیا نمی دانید چگونه باید خود را برای آن آماده کنید.

نگران نباشید دوستان. با دریافت مشاوره دکتری می توانید با مؤفقیت این مصاحبه را پشت سر بگذارید و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری که به صورت تلفنی می توانید آن را دریافت کنید نکات لازم در رابطه با مصاحبه دکتری در اختیارتان گذاشته می شود.

از جمله این نکات می توان به اهمیت تسلط به زبان انگلیسی، ارائه بهترین اطلاعات در مورد پایان نامه ارشد و نشان دادن خود به عنوان فردی هدفمند و تلاش گر که می تواند خدمات پژوهشی و تحقیقاتی را به بهترین شکل ممکن در دوره دکتری انجام دهد اشاره کرد.

دقت داشته باشید که این موارد مهم اهمیت بسیار زیادی برای افراد مصاحبه کننده در مصاحبه دکتری دارند.

 در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان دکتری استفاده کنید. البته به هیچ وجه نگران کیفیت آن نباشید.

این جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری که به صورت رایگان خدمت شما ارائه می شوند بهترین کیفیت ممکن را دارند و هر آنچه را نیاز دارید توسط برترین و خبره ترین مشاوران خدمت شما دوستان عزیز ارائه می شود.

 

 

افراد بسیاری مایل به زندگی همچون افراد مؤفق هستند و همواره رؤیای رسیدن به مؤفقیت را در سر می پرورانند اما حاضر به سختی کشیدن و تحمل مصائب نیستند.

اما دوستان عزیز یادتان نرود که کنکور دکتری فرصتی برای آزمون و خطای شما نیست و تلاش مستمر و پیگیری مدام شما را می طلبد.

تلاشی مصرانه که می تواند در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا از بهترین و شناخته شده ترین مشاوران به ثمر بنشیند.

با توجه به حجم بالای دروس و لزوم استفاده از بهترین روش برنامه ریزی و مطالعه بهره گیری از مشاوره دکتری می تواند شما را به قله مؤفقیت برساند.

 

 

جهت آشنایی با نحوه قبولی در مصاحبه دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

تکمیل ظرفیت دکتری 99

رشته های دکتری غیرانتفاعی 99

نتایج آزمون دکتری 99

زمان مصاحبه دکتری 99

کارنامه اولیه آزمون دکتری 99

دفترچه آزمون سراسری دکتری 1400

نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از شخصی دریافت کنید که اطلاعات و تجربه بالا در این زمینه داشته باشد و بتواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

بله. برای کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بله. شما می توانید برای ثبت نام، برنامه ریزی و مطالعه و همین طور انتخاب رشته دکتری از مشاوره دکتری استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دوره‌ی دکتری پس از گذراندن واحدهای آموزشی موظف به گذراندن آزمون دکتری هستند و این آزمون شرط ورود به مرحله‌ی پژوهشی، یعنی نوشتن رساله است .

پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه‌های سراسری به چند صورت روزانه، شبانه ، پردیس دانشگاه‌ها ، پیام نور و غیرانتفاعی صورت می‌گیرد. معمولاً اساتید هر سه دوره روزانه ، شبانه و پردیس و نیز دروسی که دانشجویان پشت سر می‌گذارند یکسان و تنها تفاوت دوره روزانه با شبانه و پردیس در پرداخت شهریه است .

دانشگاه آزاد اسلامی نیز هر ساله اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری می‌نماید که از سال ۹۶، آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با آزمون دکتری سراسری و از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله نسبت به پذیرش بدون کنکور داوطلبان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری نیز اقدام می‌کند .

مدت تحصیل در دوره دکتری تخصصی آموزشی-پژوهشی حداقل شش نیم‌سال تحصیلی و حداکثر هشت نیم‌سال تحصیلی است. در صورتی که دانشجوی این دوره در مدت مقرر دانش‌آموخته نشود، مؤسسه می‌تواند به پیشنهاد استاد راهنما مدت تحصیل را تا دو نیم‌سال دیگر افزایش دهد . مدت مجاز تحصیل در دوره دکتری پژوهشی حداقل ۳ سال و حداکثر ۴ سال است که حداکثر یک نیم‌سال قابل افزایش است .

گروه آموزشی الو همیار بعنوان ارائه دهنده مشاوره رایگان کنکور دکتری با کادری مجرب در تمامی مراحل این آزمون در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

جهت مشاوره کنکور دکتری می توانید با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۳۷۲ تماس حاصل فرمایید.

 

برای مشاوره تحصیلی با کارشناسان الو همیار می توانید با شماره تماس 9092305372 از تلفن ثابت تهران در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی رایگان الو همیار بهره مند گردید.

9092305372

© 2020 الو همیار | مشاوره تحصیلی تلفنی | درسی | رایگان. تمامی حقوق محفوظ است

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران است و هر نیازی با تهدیدها و فرصت های متنوعی رودررو است. در این مقاله می خواهیم با ویژگی ها ، مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی به همراه معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپردازیم.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

 

همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی در کشور برای بالابردن بازدهی تحصیلی ، مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته  مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات  چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت مکانی ندارد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید و از هر جای ایران با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن ثابت می توانید به بهترین های مشاوره تحصیلی تلفنی وصل شوید. درواقع می توان گفت بیشترین استقبال از مشاوره تحصیلی تلفنی برای کسانی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و یا تمایل کمتری به مشاوره حضوری دارند.

برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. اما اینکه چه کسی قصد دارد در آن سمت تلفن به شما پاسخ بدهد اصلی ترین رکن مشاوره تحصیلی تلفنی است. واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. زیرا مشاوره حضوری شخص مقابل را رودررو می بیند و راحت تر می تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابلش را درک کند و صحبت های خود را انتقال دهد اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

حال هرچقدر اهمیت مشاور در مشاوره تحصیلی تلفنی را بیشتر در می یابیم حساسیت و وسواس بیشتری باید در انتخاب یک مشاور برای مشاوره تحصیلی تلفنی بخرج دهیم. آنقدر که فارغ از بحث انتقال مطلب در مشاوره تحصیلی تلفنی ، مبحث صحت اطلاعات نیز همیشه مشکل بزرگ بعدی در مشاوره تحصیلی تلفنی بوده است

گروه مشاوره هیوا از روز ابتدایی انتخاب مشاوران با قدرت بیان بالا و اصرار بر صحت اطلاعات در مطالب منتقل شده در مشاوره تحصیلی تلفنی را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه کلیه مکالمات مشاورین مرکز مشاوره هیوا ضبط می گردد و از لحاظ صحت و کیفیت اطلاعات روزانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.گروه مشاوره هیوا در کلیه مطالبی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره هیوا به آن اشاره کرد عبارتند از :مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل دراسپانیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه , مشاوره تلفنی تحصیل درایتالیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفنلاند , مشاوره تلفنی تحصیل در نروژ , مشاوره تلفنی تحصیل در سوئد , مشاوره تلفنی تحصیل در کره , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه , مشاوره تلفنی تحصیل در بلاروس , مشاوره تلفنی تحصیل در هند , مشاوره تلفنی تحصیل در اتریش , مشاوره تلفنی تحصیل در قبرس و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

برای ، مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره هیوا کافیست با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و کلیه مقالاتی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید. همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مجموعه مشاوره هیوا انتقال دهید. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند.

✔️ با استفاده از مشاوره تلفنی هیوا می توانید از تجربه بهترین مشاوران و دانشجویان برتر کشور در زمینه مشاوره تحصیلی استفاده نمایید .

✔️ با توجه به اینکه مشاوران سامانه مشاوره هیوا در کلیه ساعت روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه بهترین تصمیم برای آینده تحصیلی خود بگیرید .

✔️ مشاوره هیوا در تمامی موارد مرتبط با تحصیل از مقطع ابتدایی تا دکتری و همچنین نظام وظیفه و اعزام به خارج از کشور آماده پاسخگویی به سوالات ایرانیان ارجمند می باشد .

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

سلام . بنظرتون با ادبیات۳۳عربی۵۸ دینی۷۶ زیست۵۲فیزیک۴۴شیمی۳۷ریاضی۲۳زبان۰امیدی به داروبراکنکور۹۹ هس؟

سلام . برای تخمین رتبه و تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه کنکور ثبت نام کردم و از کرونا می ترسم نمی خوام برم سال بعد می تونم ثبت نام کنم بازم مشکلی پیش نمیاد محروم نمیشم خانم هستم و دوم اینکه اگه کسی دانشگاه غیر انتفاعی بخواد ثبت نام کنه فقط یه ترم بره مثلا ترم یکو بره می تونه از ترم دو مرخصی بگیره واسه کنکور سال بعد شرکت کنه؟

سلام . مشکلی برای شرکت در کنکور سراسری 1400 ندارین ، می تونین در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کنین و دانشجو بشین و از دانشگاه مرخصی بگیرین و در کنکور سراسری شرکت کنین و بعد از قبول نهایی از دانشگاه غیرانتفاعی انصراف بدین .

سلام من پارسال هم در کنکور شرکت کردم ایا امسال شماره داوطلب من تغییر می کند یا همان یکی سال قبل است

سلام . شماره داوطلبی شما در کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی کنکور سراسری 98 یکی نیست .

سلام عذرمی خوام ایا امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به یک رشته پزشکی مثل دندان پزشکی جهش زد ؟

سلام . می تونین بعد از اخذ مدرک کارشناسی در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشین در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنین .

سلام عذر می خوام این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ ممنونم از کمکتون❤

سلام خسته نباشید، من سال ۹۷ فارغ التحصیل کاردانی شدم، توی سایت هم وضعیت و برام زد فارغ التحصیل ولی دیگه نرفتم دنبال کارهای فارغ التحصیلیم، الان مدرکشو برای کنکور می خوام، آیا مدرکم باطل نشده؟

سلام . مدرک تحصیلی باطل نمیشه .

سلام خسته نباشید . من رشته ریاضی در مدارس نمونه دولتی تهران قبول شدم ولی خودم تجربی رو دوس دارم از اونجایی که دهم تجربی و ریاضی فرقی نداره می خوام دهم ریاضی بخونم تغییر رشته بدم.ایا به نظرتون این کار درسته؟؟؟؟؟

سلام . می تونین در پایان پایه دهم در امتحان تغییر رشته شرکت کنین ولی باید سعی کنین نمرات خوبی در پایه دهم کسب کنین و زمان ثبت نام امتحان تغییر رشته رو از دست ندین .

سلام خدمت شما مشاور عزیز : من اوایل ثبت نام مدارس شاهد اسمم رو نوشتم و قراربود که خودشون خبر قطعی رو بدن ولی به نظرم دیر شده و هنوز زنگ نزدن هنوز پرونده هم نگرفتن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون

سلام . با مدرسه شاهد مورد نظر تماس بگیرین و نتیجه پیش ثبت نام تون رو پیگیری کنین .

با سلام و وقت بخیرکارشناسی و ارشدم رو روزانه خوندم (فنی و مهندسی) می تونم در کنکور 1400 تجربی شرکت کنم و روزانه قبول بشم ممنون میشم راهنماییم فرمایید

سلام . می تونین در کنکور سراسری تجربی 1400 شرکت کنین ، محدودیتی برای تحصیل در دوره روزانه ندارین .

سلام من دیپلم نقشه کشی معماری نظام جدید دارم می خواستم بپرسم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکورمی تونم کدوم گروه رشته های دفترچه ثبت نام بدون کنکور رو ثبت نام کنم ؟ زبان خارجی یا ریاضی و فنی یا انسانی لطف میکنید جواب بدید

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته معماری در مقطع کاردانی پیوسته و در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، تجربی و … در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

مشاوره آزمون دکتری تخصصی در خصوص مباحث مختلف کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کاملاً رایگان در این صفحه ارائه خواهد شد. داوطلبان آزمون دکتری می‌توانند سؤالات خود را در این صفحه درج نمایند تا در اسرع وقت به سؤالاتشان پاسخ داده شود.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

البته به همه سؤالات داوطلبان گرامی در تمامی صفحات سایت نیز پاسخ داده خواهد شد. این صفحه برای سهولت دسترسی متقاضیان مشاوره به مشاوران سایت و نیز راهنمایی کاربران عزیزی که به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند راه‌اندازی شده است.

سؤالات کاربران گرامی می‌تواند در خصوص مشاوره مطالعه و برنامه‌ریزی جهت کسب آمادگی برای آزمون دکتری، روند پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه‌های سراسری و آزاد، نحوه انتخاب رشته دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه کسب آمادگی جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها و حتی جزئیات تحصیل در مقطع دکتری باشد.

امیدواریم ارائه مشاوره دکتری به کاربران عزیز بتواند راهگشای داوطلبان آزمون دکتری باشد.

با توجه به این که شروع ثبت نام دکتری 99 از 6 آذرماه سال 98 بود و زمان آزمون دکتری 99 در روز 26 تیر ماه 99 خواهد بود، داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات اختصاصی خود را درخصوص آزمون دکتری 99 نیز مطرح نمایند.

دوره دکتری تخصصی به دو شکل برگزار می‌شود:

1- دکتری آموزشی – پژوهشی

2- دکتری پژوهش‌محور

دکتری آموزشی-پژوهشی (دوره‌ای که بیشترین رقابت برای آن صورت می‌گیرد)، دوره‌ای است که محتوای برنامه آن مشتمل بر واحدهای درسی و گذراندن پایان‌نامه است.

دکتری پژوهش‌محور، دوره‌ای با محوریت پژوهش است که دستاورد آن منجر به ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی و ثبت اختراع و … می‌شود و مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارائه پایان‌نامه است.

 

بر اساس آیین‌نامه آموزشی مقطع دکتری تخصصی، تعداد واحدهای درسی دوره دکتری آموزشی – پژوهشی 36 واحد است که از این تعداد، 12 تا 18 واحد آموزشی و 18 تا 24 واحد پژوهشی است و دانشجو باید در هر نیم‌سال تحصیلی حداقل 6 و حداکثر 10 واحدِ درسی انتخاب کند.

البته در شیوه‎نامه مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 15 تا 18 واحد درسی و 18 تا 21واحد پژوهشی درنظر گرفته شده است.

در دوره‌ دکتری پژوهش‌محور تنها 3 تا 8 واحد درسی ارائه می‌شود و 28 تا 33 واحد به رساله اختصاص دارد. در این دوره نیز، مجموع واحدهای اصلی و پایان‌نامه 36 واحد است.

در حال حاضر در کشور ما تحصیل در دوره دکتری به دو شکل رایگان و شهریه‌پرداز برگزار می‌شود.

پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه‌های سراسری به سه صورت روزانه، شبانه و یا پردیس دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. معمولاً اساتید هر سه دوره و نیز دروسی که دانشجویان پشت سر می‌گذارند یکسان و تنها تفاوت دوره روزانه با شبانه و پردیس در پرداخت شهریه است.

دوره دکتری روزانه بدون پرداخت شهریه است. فارغ‌التحصیلان دوره دکتری روزانه متعهد هستند که معادل مدت زمان تحصیل در کشور خدمت کنند. پذیرش در این دوره از طریق آزمون صورت می‌گیرد، اما دانشگاه‌ها مجاز به پذیرش بدون آزمون از طریق آیین‌نامه دکتری استعداد درخشان نیز هستند.

دانشگاه‌هایی که دارای پذیرش در یک رشته در دوره روزانه هستند، می‌توانند نسبت به پذیرش دانشجو در دوره شبانه (نوبت دوم) نیز اقدام کنند. تحصیل در این دوره مستلزم پرداخت شهریه است.

یکی دیگر از دوره‌های دکتری تخصصی داخل کشور، پردیس خودگردان دانشگاه‌هاست که تحصیل در آن، مستلزم پرداخت شهریه است. در ابتدا پذیرش در پردیس‌ها به صورت مستقل و از طریق آزمون اختصاصی صورت می‌گرفت، اما از سال‌ 94 بنا بر تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش پردیس‌های دانشگاهی نیز از طریق آزمون دکتری صورت می‌گیرد. البته پذیرش دانشجو در پردیس بین‌الملل دانشگاه‌ها همچنان خارج از آزمون سراسری نیز انجام می‎شود.

علاوه بر این، دانشگاه‌های پیام نور و دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز در دوره دکتری دارای پذیرش هستند که تحصیل در این دانشگاه‌ها نیز با پرداخت شهریه صورت می‌گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز هر ساله اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری می‌نماید که از سال 96، آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با آزمون دکتری سراسری و از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله نسبت به پذیرش بدون کنکور داوطلبان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری نیز اقدام می‌کند.

 

جهت اطلاع از شهریه تحصیل در دوره دکتری شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

مدت تحصیل در دوره دکتری تخصصی آموزشی-پژوهشی حداقل شش نیم‌سال تحصیلی و حداکثر هشت نیم‌سال تحصیلی است. در صورتی که دانشجوی این دوره در مدت مقرر دانش‌آموخته نشود، مؤسسه می‌تواند به پیشنهاد استاد راهنما مدت تحصیل را تا دو نیم‌سال دیگر افزایش دهد.

مدت مجاز تحصیل در دوره دکتری پژوهشی حداقل 3 سال و حداکثر 4 سال است که حداکثر یک نیم‌سال قابل افزایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این که دوره دکتری چند سال است می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

در پذیرش از طریق آزمون دکتری، داوطلبان پس از ثبت‌نام در کنکور، در آزمون کتبی که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

آزمون کتبی شامل دروس تخصصی و دروس عمومی (متشکل از زبان عمومی و استعداد تحصیلی) است. عناوین دروس امتحانی تخصصی هر رشته در دفترچه ثبت‌ نام آزمون دکتری درج می‎گردد.

در آزمون دکتری سال 99، ضرایب دروس کنکور دکتری بدین صورت است که ضریب 4 برای دروس تخصصی و ضریب 1 برای هر یک از دروس عمومی در نظر گرفته شده است.

منابع زبان عمومی آزمون دکتری و استعداد تحصیلی در صفحات زیر درج شده است. ضمناً سؤالات کاربران گرامی در خصوص دروس زبان دکتری و استعداد تحصیلی نیز در صفحات مربوطه پاسخ داده خواهد شد.

منابع زبان دکتری

منابع استعداد تحصیلی

همچنین منابع آزمون دکتری 99 از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

منابع آزمون دکتری 99

معمولاً یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون کتبی، کارنامه نمرات آزمون منتشر می‌شود. این کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. از سال 96 با ادغام آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‎های سراسری، کارنامه اولیه منتشره از سوی سازمان سنجش حاوی نتیجه آزمون جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز می‎باشد.

داوطلبان می‌توانند با توجه به نمره‌تراز و رتبه کسب‌شده که در کارنامه دکتری اعلام شده است، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به محض شروع انتخاب رشته، مشاوران سایت در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری فعال خواهند شد و پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود.

 

پس از انجام انتخاب رشته از سوی داوطلبان، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری اعلام خواهد شد. در سال 98 روند دعوت به مصاحبه دکتری سراسری به نحوی بود که محدودیتی برای تعداد داوطلبان راه‌یافته به مصاحبه هر دانشگاه‌ و نیز تعداد رشته‌محل‌هایی که هر داوطلب می‎توانست در مصاحبه حضور یابد، وجود نداشت و داوطلبان با کسب حدنصاب نمره‎تراز مدنظر همه دانشگاه‌هایی که در انتخاب رشته خود لحاظ کرده بودند، مجاز به حضور در مصاحبه آن‌ها شناخته ‎شدند.

به محض اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، مشاورین در صفحات مختلف سایت پاسخگویی سؤالات داوطلبان عزیز دکتری در زمینه برگزاری مصاحبه‌ها خواهند بود.

جهت پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری تخصصی می‌توان به دو شیوه دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان و نیز دکتری بدون آزمون پردیس‌های پولی دانشگاه‌ها اقدام کرد.

پذیرش بدون آزمون دکتری سراسری از طریق وب‌سایت دانشگاه‌ها اطلاع‎رسانی می‌شود و پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه صورت می‌گیرد.

داوطلبان گرامی می‌توانند جهت طرح سؤالات خود در خصوص پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها و اطلاع از آخرین فراخوان‌های دکتری بدون آزمون به صفحه مربوطه مراجعه نمایند. همچنین به سوالات داوطلبان درخصوص دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز در صفحه مربوطه پاسخ داده خواهد شد.

فراخوان‌های پذیرش بدون کنکور دکتری پردیس نیز که از طریق وب‌سایت دانشگاه‌ها منتشر می‌شود، در صفحه مربوطه درج می‌شود.

مشاوره آزمون دکتری در این سایت رایگان است. کافی است در بخش نظرات سوالات خود را درج کنید تا مشاوران ما به سوالات شما پاسخگو باشند.

برای شناخت منابع بهترین کار این است که: اولا، سوالات آزمون دکتری سال‌های گذشته را بررسی کنید و بهترین منابع را شناسایی کنید. دوما، از افرادی که در سال‌های گذشته رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند سوال کنید. البته ما نیز در همین سایت فهرست منابع پیشنهادی آزمون دکتری رشته‌های مختلف را درج کرده‌ایم.

تاریخ ثبت‌نام کنکور دکتری 99 در آذر ماه و زمان برگزاری آزمون دکتری 99 در 26 تیر ماه است.

باسلام
با تراز ۱۸۵۸ در رشته حسابداری امکان قبولی در دانشگاه آزاد واحدهای تهران هست یا خیر

سلام.با تراز ۲۳۳۱ رشته زمین شناسی محیط زیست برای دانشگاه شیراز دعوت به مصاحبه میشم؟؟ رابه ام ۱۵ شده
ظرفیت پذیرش هم چهار نفر زده

سلام. آیا با تراز ۱۰۵۰ رشته سازه روزانه دانشگاه کردستان با ۶ مقاله کنفرانسی شانس قبولی هست یا ن؟

سلام
روزتان بخیر
ببخشید ی سوال از خدمت تان داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
من دوره کارشناسی ام ناپیوسته بوده و روز ثبت نام کنکور دکتری معدل کارشناسی ام را ذکر کردم
الان شنیدم باید معدل کارشناسی ام را با دوره کاردانی جمع کنم تقسیم بر ۲ می کردم
لطف میکنید راهنمایی کنید

سلام میشه لطفا جواب منم بدید
با تراز ۷۶۰۰
بدون مقاله پژوهشی و مدرک زبان
با ۵ تا مقاله همایشی و یه نشریه تخصصی چقد شانس واسه روزانه تهران دارم؟
خواهش میکنم مهمه

سلام
آیا راهی وجود داره اساتیدی که قراره مصاحبه کنند را شناسایی کنیم؟
و آیا کلا این کار میتونه تو روز مصاحبه به ما کمک کنه؟
ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

سلام دوستان. می خوام کنکور دکتری ارتباطات امتحان بدم و هدفم دانشگاه تهران یا علامه اس با توجه به گستردگی منابع و مشغله کاریم مشاوره برا منابع و برنامه ریزی می خواستم؟ مشاوره تلفنی ندارید؟؟

سلام لطفا راهنمایی
رتبه ۳۱۳ تراز ۲۱۸۰ رشنه مدیریت ای تی
شانس دعوت برای ازاد علوم تحقیقات هست؟؟؟ یا بقیه ازادهای تهران؟؟؟
لطفا اگر میتونید راهنمایی کنید

سلام
کاملا بستگی به حدنصاب ترازی که تعیین میشه داره. ممکنه شانس داشته باشید

سلام من تو دکترای رشته مدیریت بازرگانی رتبه۲۲۲۳ با نمره کل ۱۴۰۱ آوردم سوالم اینکه چقد امکان داره من برا دوره شبانه قبول بشم امکانش هست یا خیر؟؟ب احتمال چند درصد میتونم یا ن؟؟

سلام
به نظر نمیرسه شانستون زیاد باشه. بر اساس علاقه توصیه میکنم حتما سایر دوره ها و دانشگاه ازاد هم انتخاب رشته کنید

سلام. از دوستان یا مشاورین عزیز کسی میتونه کمک کنه. در حال حاظر سال آخر ارشد برق الکترونیکم و توی پذیرش امسال دکترا شانسی ندارم. میخواستم بپرسم که آیا میشه برای سال بعد ، توی یه سال آزمون دکترای الکترونیک و ارشد در گرایش مهندسی پزشکی بدون آزمون شرکت کنم؟ این خیلی برام مهمه. ممنون میشم پاسخ بدین. (فقط اینو اضافه کنم که من از دانشگاه کارشناسیم یه سهمیه استعداد درخشان دارم که هنوز استفادش نکردم و میخام برای ارشد مهندسی پزشکی ازش استفاده کنم. ولی دکترا رو میخام آزمون بدم).

با تشکر

سلام
بله میتونید همزمان شرکت کنید اما دو نکته رو مدنظر داشته بلشید
پذیرش ارشد استعداد درخشان تا یک سال بعد اتمام مقطع کارشناسی امکان پذیره
و این که تحصیل همزمان ممنوعه و اگه متوجه بشن میتونه براتون مشکل زا بشه.

سلام,وقتتون بخیر و ممنون بابت راهنمایی های تاثیر گذارتون
من ترازم ۱۴۵۰ در رشته روانشناسی هست،میخواستم بدونم امکانش هست واسه دانشگاه آزاد زاهدان و یا پردیس و غیرانتفاعی شهرهای دیگه دعوت به مصاحبه بشم؟

سلام
اگه حدنصاب ترازهای دعوت به مصاحبه پایین باشه شانس دارید.
در صفحه زیر حدنصاب تراز برخی دانشگاه در سالهای گذشته قابل مشاهده است:https://phdtest.ir/1397/07/حدنصاب-تراز-مصاحبه-دکتری-روانشناسی/

سلام
بنده در رشته تکنولوژی آموزشی قبول شدم اما پذیرش امسال در دانشگاه ازاد اعلام نشده چه باید کنم

سلام
تمام رشته محل های دارای پذیرش ازاد در دفترچه انتخاب رشته هست.اگر رشته محلی برای رشته تون اعلام نشده متاسفانه نمیشه کاری کرد.

کسی میدونه برای روانشناسی، دانشگاه بابلسر بهتره یا فردوسی مشهد؟ من خودم اهل زنجان هستم

سلام
دانشگاه فردوسی در رشته شما بهتر از بابلسره.

سلام آیا منظور از تراز همان نمره کل است؟
تراز بر چه اساسی محاسبه میشود؟
و ارتباط رتبه و تراز چیست؟ به عبارتی مگر هرچه رتبه بهتر باشد تراز بیشتر نمی شود؟

سلام
بله تراز همون نمره کل هست. روش محاسبه دقیق رو سنجش اعلام نکرد.
هر چه تراز بالاتر باش، رتبه پایین تر (بهتر) میشه

سلام
پس نمره کل من ۱۴۰۲، ترازم هم محسوب میشه؟
با یه نرم افزار حساب کردم تراز به من ۱۳۱۸ اعلام کرد.
گیج شدم….کدوم درسته؟

سلام ببخشید میخواستم بدونم با توجه به اینکه تنها یک رتبه موقع انتشار کارنامه برای دانشگاه دولتی و آزاد اعلام میشود از کجا می توان رتبه ی خود در دانشگاه آزاد را تشخیص داد؟ و از چه رتبه ای رتبه ی برتر دانشگاه آزاد محسوب میشود؟
و سوال دوم اینکه چگونه برای دکتری ۱۴۰۰ رشته ی بهداشت مواد غذایی برنامه ریزی کنم؟ سپاسگزارم

سلام
برای دانشگاه ازاد رتبه جداگانه اعلام نمیشه
درمورد دکتری ۱۴۰۰:https://phdtest.ir/1398/08/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

باسلام باتراز۲۳۰۶حقوق خصوصی وسهمیه ۵درصد برای مصاحبه چه دانشگاهی دعوت میشم؟

سلام
لینک زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C/

سلام وقت بخیر. با رتبه ۲ فیزیولوژی ورزشی و تراز ۶۷۷۲. ارشد فردوسی مشهد بودم. دانشگاه تهران برم یا فردوسی بمونم. ترتیب اولویت دانشگاه ها به جز علاقه به شکلی باشه

سلام
اینجا پاسختون داده شده:https://phdtest.ir/1391/03/%d8%aa%d9%88%d8%b5%db%8c%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c/#comment-1257826

سلام با تراز ۴۷۶ میشه انتظار دعوت به مصاحبه دکتری عمران روزانه را داشت یانه؟

سلام
گرایشتون چیه؟

سازه

سلام. من در رشته های حقوق نفت یا تجارت بین الملل میخواهم در دانشگاه بین المللی پردیس شهید بهشتی تحصیل کنم. ایا امسال یعنی شهریور ۹۹ مقدور است؟
باتشکر

سلام
دانشگاه شهید بهشتی پردیس خودگردان داره که از طریق ازمون پذیرش میکنه. پردیس بین الملل نداره

سلام من رتبه ام ۱۳۰ و نمره ترازم ۲۴۰۰ هست آیا میتونم دکترای تحقیق در عملیات ریاضی کاربردی جایی قبول میشم، ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

سلام
میخواستم بدونم آیا برای انتخاب رشته ترتیب مهمه؟یعنی با رتبه ای که تک رقمی یا دو رقمی نباشه،میتونیم اول دانشگاههای دولتی رو انتخار کنیم؟

سلام
اگه مجاز هستید بله میتونید. ترتیب انتخاب ها اثری در شانس دعوت به مصاحبه نداره

سلام
من امسال کنکور دکتری ، سهمیه آزاد رتبه ۲۴۸آوردم، با سهمیه ایثارگری رتبه ام ۲۰ شده، الان نمی دونم چطور انتخاب دانشگاه کنم، اگه رتبه ۲۴۸ در نظر بگیرم احتمال شبانه و شاید روزانه شهرستان ها بیشتر هست اگه رتبه ۲۰ می تونم تهران رو انتخاب کنم، لطفا راهنمایی کنید معیار انتخب دانشگاهم چی باشه. در ضمن رشته امن جامعه شناسی هست و رزومه خوبی دارم، مدرک زبان، بالای ۵ تا مقاله علمی پژوهشی و…

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.
نکته مهم دیگه اینه که دعوت به مصاحبه بر اساس رتبه نیست، بر اساس ترازه.
توصیه میکنم بر اساس علاقه اول روزانه تهران و بعد بقیه رو بزنید. اگر چه ممکنه برای تهران شانس زیادی نداشته باشید

سلام
من رتبه ۴۷۳ رشته مالی رتبه اوردم. آیا احتمال قبولی در دانشگاه آزاد (تهران) وجود داره؟
نمره کل: ۱۴۰۲
تراز: ۱۳۱۸
معدل کل: ۱۷.۶۳
نمره پایان نامه: ۱۸.۵
پذیرش مقاله (پوستر) دانشگاه علامه
پذیرش مقاله (پوستر) دانشگاه تربیت مدرس

سلام
بله ممکنه شانس داشته باشید اما برای از دست ندادن شانس انتخاب رشته، دانشگاه های دیگه رو هم انتخاب کنید

با سلام و خسته نباشید، رشته حسابداری، تراز ۲۷۰۵ سهمیه آزاد، رتبه ۳۳۸ چند تا سوال داشتم:
در ضمن بخش قابل توجهی از مطالب ارائه شده توسط مجموعه شما رو مطالعه کرده ام، پس خواهشمندم که صرفا لینک نکنید به بخش های دیگه.
سوال اول: برای راهنمایی انتخاب رشته محل لینک ی که برای افراد مشخص میکنین مربوط به سال ۱۳۹۶ بوده و تراز ها نیز برای قبولی مربوط به همون سال، آبدیت آخر که سال قبل هستش(۱۳۹۸) موجود نبست؟
سوال دوم: بالاترین ترازی که برای دعوت به مصاحبه دانشگاه های آزاد شهر تهران لازم هستش، چه ترازی است؛؟ منظورم سقفی که توسط دانشگاه مورد انتظاره و در بدبینانه ترین حالت دعوت به مصاحبه خواهد داشت
از وقت و اطلاعاتی که در اختیار میگذارین بسیار ممنونم

سلام
ترازها عمومی اعلام نمیشه و اونچه که ارائه شده اطلاعات جمع اوری شده از داوطلبانه.
سقف تراز مشخص نیست چون هر سال با توجه به سیاست دانشگاه ها تغییر میکنه

ممنون از راهنمایی شما

لطفا پاسخ میخوام رتبه ۱۱۰ و تراز ۳۶۸۰ دانشگاه ارومیه امکان قبولی هس یا نه و الویت انتخابم چگونه باید باشه؟

سلام
رشته تون چیه؟

سلام خسته نباشید من با رتبه ۱۱۰ فیزیولوژی ورزشی دانشگاه ارومیه دعوت به مصاحبه میشم یا نه و اینکه چگونه باید تعیین رشته کنم

سلام
نمره ترازتون چنده؟

سلام ببخشیدمن رتبه ام دررشته فقه ومبانی حقوق ۱۸۸شدباتراز۲۷۷۷به نظرتون امکان قبولی توی روزانه دارم هدفمم دانشگاه ایلام هست البته رزومه ام ندارم متاسفانه

البته اینم بگم رشته ام فقه ومبانی حقوق هستش

ببخشیدچراپیام من روجواب نمیدین

سلام
بله شانس دارید. ولی برای این که شانس قبولی رو از دست ندید، حتما جاهای دیگه رو هم انتخاب کنید.

ممنونم

سلام بنده در گروه فنی مهندسی کامپیوتر- معماری سیستمهای کامپبوتری مجاز روزانه شدم رتبه در سهمیه ۱۷۴ و نمره کل ۴۶۶ جهت انتخاب رشته مشاوره میخواستم باتشکر

اگر امکانش هست پاسخ بدید

سلام رتبه ۹۷۵ ادبیات فارسی کجا قبول میشه؟رازی کرمانشاه خونده ارشدشو
رازی امسال ۷نفر میگیره ادبیات
احتمال قبولی توی رازی هست؟ممنون از اینکه وقت میزارین و جواب میدین

توروخدا یکی جواب سوال منم بده ترازش ۲۲۴۱ هست

سلام
نمره ترازتون چند شده؟

۲۲۴۱

سلام
من رشته مشاوره با رتبه ۶۹۰و سهمیه ایثارگری ۶۵ وتراز ۲۱۸۹ ایا دانشگاه آزاد اهواز شانس قبولی دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

سلام
بله ممکنه شانس داشته باشید اما برای از دست ندادن شانستون انتخابتون رو محدود نکنید.

سلام سوالم اینه
با قبول شدن در نوبت دو یا همون شبانه از شرکت در ازمون برای سالهای بعدی محروم می شم یان ؟
داخل دفترچه درباره روزانه نوشته ولی شبانه رو چیزی نگفته

سلام
خیر فقط قبولی نهایی در دوره روزانه موجب محرومیت میشه

سلام
من رتبه ۴۷۳ رشته مالی رتبه اوردم. آیا احتمال قبولی در دانشگاه آزاد (تهران) وجود داره؟
نمره کل: ۱۴۰۲
معدل کل: ۱۷.۶۳
نمره پایان نامه: ۱۸.۵
پذیرش مقاله (پوستر) دانشگاه علامه
پذیرش مقاله (پوستر) دانشگاه تربیت مدرس

سلام
لطفا نمره ترازتون رو بفرمایید. دعوت به مصاحبه بر اساس نمره تراز صورت میگیره.

سلام…. تشکر
نمره ترازمو به چه صورت به دست بیارم؟
ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

فکر میکنم ترازم ۱۳۱۸ شده باشه

سلام
تراز ۱۳۱۸

سلام
برای تهران شانستون خیلی زیاد نیست. بهتره واحدهای شهرستان رو هم انتخاب کنید.

سلام
وقتتون بخیر
من ارشد روانشناسی وزارت علوم خوندم
میخواستم بدونم میتونم برای ارشد تو آزمون دکترای روانشناسی وزارت بهداشت شرکت کنم؟؟
امکانش هست تو هر دو آزمون دکترای وزارت بهداشت و وزارت علوم شرکت کرد؟؟

سلام
بله مشکلی نیست میتونید در ازمون هر دو شرکت کنید.

سلام من رتبه ٢۶٠٠روانشناسی هستم،بنظرتون دانشگاه ازاد خوراسگان یا نجف اباد یا نایین میتونم بیارم؟هنوز دفاع نکرده ام

سلام
لطفا نمره ترازتون رو بفرمایید. دعوت به مصاحبه بر اساس نمره تراز صورت میگیره.

سلام من دکترروزانه قبول شدم .رشته ارشدم شیمی آلی بوده .برای انتخاب رشته میتونم گرایش های دیگه انتخاب کنم؟؟؟

سلام
خیر فقط گرایش های رشته خودتون رو میتونید انتخاب کنید

سلام رتبه ۹۷۵ ادبیات فارسی کجا قبول میشه؟رازی کرمانشاه خونده ارشدشو
رازی امسال ۷نفر میگیره ادبیات
احتمال قبولی توی رازی هست؟ممنون از اینکه وقت میزارین و جواب میدین

سلام
لطفا نمره ترازتون رو بفرمایید. دعوت به مصاحبه بر اساس نمره تراز صورت میگیره.

۲۲۴۱ ترازشه
ممنونم

ترازش ۲۲۴۱
ممنونم

لطفا جواب بدین

لطفا جواب بدین اینو لطفا

سلام با رتبه ۳۱۶ و نمره ۲۸۰۰ رشته حسابداری کجا قبول میشم حد نصاب روزانه ۵۵۰ هست. ممنون میشم پاسخ بدین تشکر

سلام
صفحه زیر رو بررسی بفرمایید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

سلام. روانشناسی تربیتی هستم.
ترازم شده ۴۷۰۰
احتمالا کدوم دانشگاه ها دعوت به مصاحبه میشم؟

اولویت چیدمان کد رشته دانشگاه ها رو بر چه اساسی باید انجام بدم؟

محدودیتی برای مصاحبه ها هست؟ مثلا اگه تراز من به تراز همه ی انتخابام بخوره میتونم مصاحبه ی همه رو شرکت کنم؟ یا محدودیتی داره؟

سلام
لینک زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA%DB%8C/

اولویت ها در دعوت به مصاحبه اثری ندارن اما ممکنه برای دانشگاه ها این که اولویت چندم هستن مهم باشه. علاوه بر این، در قبولی نهایی اولین رشته محلی که حدنصاب رو کسب کنید قبول میشید

سلام. با رتبه سال قبل آزمون دکتری میشه در انتخاب رشته امسال شرکت کنیم؟

سلام
خیر متأسفانه نمیشه

سلام رتبه ۳۹۷ ادبیات فارسی شدم کجا قبول میشم؟

سلام ادبیات فارسی که ماشاالله تنهارشته ایی که توی تحصیلات تکمیلی به شدت ظرفیتش زیاده به نظرم امکان قبول شماتوی دانشگاههای خوب بالاست

سلام با رتبه ۳۱۶ و نمره ۲۸۰۰ رشته حسابداری کجا قبول میشم حد نصاب روزانه ۵۵۰ هست. ممنون میشم پاسخ بدین

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

سلام. خسته نباشید
با رتبه ۴۷۰ و تراز ۱۶۵۹ رشته مدیریت فناوری اطلاعات، امیدی هست که انتخاب رشته بکنم یا خیر؟
تشکر

سلام
چون دعوت به مصاحبه بر اساس ترازه حتما بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید تا شانس احتمالی رو از دست ندید

سلام دوستان
خسته نباشید
من کنکور کنترل شرکت کردم رتبه م شده ۱۳۰
ولی پایان نامه م به خاطر بیماری کرونا تموم نشده
و تا آخر شهریور نمیتونم دفاع کنم
ممکنه که تمدید بشه مهلت دفاع
چکار کنم … واقعا خیلی سخت گیر کردم .. منون میشم راهنماییم کنید

سلام
تا قبل از ثبت نام دانشگاه برای دکتری باید درستون تموم شده باشه. دانشگاه های سراسری معمولا همکاری نمیکنن.
اما دانشگاه ازاد ممکنه راه بیاد

سلام ببخشیدمن رتبه ام دررشته فقه ومبانی حقوق ۱۸۸شدباتراز۲۷۷۷به نظرتون امکان قبولی توی روزانه دارم هدفمم دانشگاه ایلام هست البته رزومه ام ندارم متاسفانه

البته اینم بگم رشته ام فقه ومبانی حقوق هستش

سلام ارشد حسابداری تموم کردم با معدل ۱۸/۳۱
رتبه کنکور دکتری ۷۷۱ شده و نمره کل ۱۸۵۵ درصد ها هم ۱۵ تخصصی و ۱۷ استعداد و زبان سفید آخرین رتبه روزانه ۵۵۰ نوشتن و برای سایر دانشگاهها ۳۸۹۷ مجاز شدم برای سایر دانشگاهها
ممنون میشم احتمال قبولی دارم و اگه بله کدوم دانشگاه آزاد ،پیام نور ،پردیس

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

برای شرکت در آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کردم،ک بعدا نشد تغییرش بدم ،ولی چون شهرهای مدیریت دولتی بیشتر است،امکانش هست ک دولتی را انتخاب کنم؟؟

سلام
خیر فقط میتونید رشته محل های رشته امتحانی خودتون رو انتخاب کنید

سلام ،آیا برای انتخاب رشته دکتری آزاد میتوان هم مدیریت دولتی وهم مدیریت بازرگانی را انتخاب کرد؟

سلام
خیر شما فقط میتونید برای رشته ای که امتحان دادید انتخاب رشته کنید

سلام دوستان.
سوالی داشتم اگر امسال من شبانه دانشگاه الف بتونم برم و سال بعد دوباره کنکور دکترا بدم و روزانه همون دانشگاه قبول شما آیا میتونم تبدیل به روزانه کنم و واحدهام هم حساب میشه؟

سلام
کاملا بستگی به همکاری اون دانشگاه داره. چون این موضوع شرایط عمومی نیستش و خود دانشگاه باید تصمیم بگیره

از کجا باید بدونم ک قبولی رشته علوم کامپیوتر تا چ‌رتبه ای هست؟!

سلام
قبولی نهایی یا دعوت به مصاحبه منظورتونه؟

سلام خسته نباشید. من مشاور میخوام برا ازمون دکترا.چ طوری میتونم با مشاوراتون صحبت کنم؟ی مشاور ک برنامه ریزی کنه برام.بگه چی بخونم و چ طوری درس بخونم

سلام
هر سوالی دارید همین جا بفرمایید در خدمتم

سلام ، من در سال ۱۳۹۹ ، مجاز در رشته دکترای علوم اجتماعی با رتبه ۳۶۹ ، با سهمیه آزاد ، با نمره کل ۳۰۵۵ شدم . اخرین رتبه مجاز دوره روزانه ۱۱۵۵ هستش . کارشناسی رو در دانشگاه پیام نور تبریز با معدل ۱۶/۹۱گذروندم . و ارشد رو در دانشگاه تبریز با رتبه ۱۶/۲۱ گذروندم. دو تا هم مقاله همایش دارم . میخوام بدونم امکان قبولی در روزانه دانشگاه زنجان یا رشت یا تبریز رو دارم ؟ ممنون میشم زود جواب بدید تا از بلاتکلیفی دربیام

سلام
برای روزانه ها خیلی شانستون زیاد نیست. بهتره که برای از دست ندادن شانستون هم روزانه و هم شبانه ها رو انتخاب کنید

سلام وقت بخیر
ببخشید میخواستم بدونم با کارشناسی ارشد کشاورزی گرایش ترویج و آموزش کشاورزی چه رشته هایی می تونم دکتری شرکت کنم در شاخه کشاورزی به جز رشته خودم، ممنون

سلام
از صفحه زیر میتونید چک کنید که هر رشته دکتری از کدوم رشته های ارشد پذیرش میکنه:https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-98/

من واسه ویرایش اطلاعات معدلم باید چی کار کنم نمره پایان نامه من تازه ثبت شده

سلام
معدل در کنکور دکتری تاثیر نداره. و این که شما باید معدلی که تا اخر ترم بهمن داشتید و یا اگه نمره هاتون برای ترم دوم در زمان انتشار کارت اومده بود رو وارد میکردید. نیازی نیست الان ویرایش کنید

سلام من معدلم و جدیدا ثبت کردم و نمره پایان نامه ارشدم و تازه وارد کردن واسه ثبت معدل ارشد باید چی کار کنم

سلام
بالاتر پاسختون رو دادم.
موفق باشید

تراز قبولی در دانشگاه گیلان در رشته مدیریت بازرگانی مقطع دکتری تقریبا چقدر باید باشه ؟
ممنون میشم جواب بدین

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/

سلام وقت بخیر
رتبه ی من در کنکور دکتری امسال، در رشته شیمی فیزیک، ۴۰ شده
میخواستم بدونم امکان دعوت به مصاحبه و همچنین قبولی در چه دانشگاه هایی رو دارم؟؟

سلام
نمره ترازتون چند شده؟

سلام ببخشیدمن رتبه ام دررشته فقه ومبانی حقوق ۱۸۸شدباتراز۲۷۷۷به نظرتون امکان قبولی توی روزانه دارم هدفمم دانشگاه ایلام هست البته رزومه ام ندارم متاسفانه

به نظرتون قبول,میشم روزانه اونم دانشگاه ایلام امیدی هست

سلام …ببخشید با رتبه ی ۱۰۰ رشته ی روان شناسی تربیتی میخواستم بدونم امکان قبولی تو دانشگاه های تهران وجود داره؟؟با توجه به اینکه آخرین فرد مجاز برای دولتی رتبه ش ۴۹۰ بوده …و اینکه در انتخاب رشته اگر اولویت اول تهران انتخاب بشه تاثیری در گزینش سایر اولویت ها نداره ؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
نمره ترازتون چنده؟ دعوت به مصاحبه بر اساس نمره ترازه

۴۵۴۸

سلام
من رتبه ام ۴۷۳ شده (رشته مالی) …… آیا امیدی هست در مصاحبه قبول بشم؟
معدل کل: ۱۷.۶۳
نمره پایان نامه: ۱۸.۵
۲ تا مقاله کنفرانسی هم دارم(پذیرش به عنوان پوستر)
ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

سلام
نمره ترازتون چنده؟

سلام
نمره کل: ۱۴۰۲
بیشتر هدفم دانشگاه آزاد (تهران) است.

سلام پی اچ دی تست عزیز. روز بخیر. ببخشید میخواستم بدونم اگه مقاله ای در مجله ای چاپ کنیم که جزو لیست مجلات وزرات علوم نیست، نمره ای در مصاحبه نداره؟ این مجله متعلق به پژوهشگاه معتبری است که چند مجله ی دیگرش مرود تایید وزارت علوم بوده و این مجله مورد نظر من تازه تاسیسه و یک شماره تا حالا داده. احتمال اینکه بعدا مورد تایید بشه بالاست.
—-
سلام
معمولا مجلاتی که درجه علمی پژوهشی دارند امتیاز می گیرند. امتیاز دادن به سایر مقالات بستگی به سلیقه اساتید مصاحبه کننده در هر دانشگاه داره.
موفق باشید

سلام
من کارشناس ارشد فیزیک هسته ای هستم ، آیا می تونم در یکی از رشته های بدون آزمون فیزیک دانشگاه پیام نور شرکت کنم ؟ اگر جواب مثبت هستش ثبت نام در این دانشگاه برای ۱۳۹۹-۱۴۰۰ چه زمانی شروع میشه؟ وآیا این نوع رشته ها شرط معدل هم دارند؟
با تشکر از پاسخ شما

سلام
دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور نداره

من مقطع دکتری ازادهستم میخام همزمان کارشناسی معماری هم بخونم بایدازمون بدم

سلام
تحصیل همزمان در مقطع دکتری ممنوع هستش.

سلام من رشته شیمی دانشجوی دکتری ازادهستم چگونه میتونم تغییررشته بدم برم عمران بخونم

سلام
خیر تغییر رشته در مقطع دکتری نمیتونید بدید.

سلام مهسا خانم..ممنون میشم من رو از سردرگمی نجات بدید!!! من رشته ام زمین و گرایشم پترولوژی… تخصصی ۴۲/۳زدم و استعداد۲/۲ و زبان سفید گذاشتم…

بنظر شما رتبه من چند میشه؟؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید…

سلام
بستگی به سطح سوالات و سطح رقبا و وضعیتشون در پاسخگویی به سوالات داره

سلام
من ارشد جامعه شناسی انقلاب دارم و میخوام دکتری مدیریت بخونم آیا تو مصاحبه می توانم قبول بشوم

سلام
اگه رزومه مرتبط داشته باشید و دلایل کافی هم برای این تغییر رشته داشته باشید شانس دارید.

سلام ادمین عزیز و دوستان گرامی
از بین ۴۵ سوال تخصصی، اگر شخصی ۸ سوال درست و ۵ سوال نادرست زده باشه، درصد قبولی چقدره؟

سلام
خیلی بستگی به رشته، میزان سختی سوالات و رقابت در رشته شما داره و نمیشه چیز دقیقی گفت. کما این که باید دید منظور شما از قبولی کدوم د انشگاهه.

رشته مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه و رایانش

سلام وقتتون بخیر لیسانس مهندسی کامپیوتر و ارشد علوم کامپیوتر دارم دکتر چه رشته ای بخونم که بتونم هیئت علمی بشم در حال حاضر معلم هستم ممنون میشم پاسخ بدید

سلام
بهتره که همین رشته رو ادامه بدید. چون دانشگاه ازاد که لزوما میخواد مدرک ارشد و دکتری یکی باشه. دانشگاه سراسری هم در مصاحبه ها اساتید بیشتر تاکیدشون بر یکسان بودن مدرک ارشد و دکتری است.

سلام مهسا خانم
ببخشید یعنی تفاوت گرایش ارشد و دکتری مشکلی ایجاد نمیکنه؟

سلام،
من ارشدم ژئوفیزیک بوده، الان رشته دکتری مالی رو امتحان دادم، البته چند سال سابقه کاری مرتبط با رشته مالی رو دارم ولی مقاله ها و پایان نامه ارشدم تو زمینه فیزیک هست، امتحان هم فکر میکنم بد نشده و بتونم برای مصاحبه دعوت بشم، سوالم این هست که چقدر امکان داره که تو دانشگاه علوم تحقیقات قبول بشم؟

سلام
بستگی به این که داره که از پس مصاحبه بربیاید یا نه. باید به اساتید نشون بدید توانایی تحصیل در رشته جدید رو دارید و این که دلایل کافی برای تغییر رشته داشته باشید.
اگه بتونید مقاله و رزومه مرتبط هم داشته باشید کمک خوبیه

سلام و خدا قوت
ببخشید شما برای هر درس اختصاصی مربوط به رشته بهداشت مواد غذایی چند منبع را معرفی کرده اید؛ میخواستم بدونم یعنی ما باید همه ی این منابع را مطالعه کنیم یا از بین آنها انتخاب کنیم؟ تشکر از زحمات بی دریغ شما؛ زنده باشید.

سلام
بهتره سوالات سالهای قبل رو بررسی کنید و با دوستان داوطلب سالهای گذشته هم صجبت کنید تا بهترین منابع رو شناسایی کنید. البته اینک مدنظر داشته باشید که هر سال ممکنه منابع تغییر کنه

سلام وقت بخیر.ایا میشه بعداز ده سال وقفه بین ارشد تا دکترا در مقطع دکترا تحصیل کنیم؟؟ امکان پذیرش هستش؟؟ ممنون میشم کسی اطلاع داشته باشه پاسخ بده

سلام
بله منع قانونی نداره. اما با توجه به فاصله تحصیل اول این که باید دانش خودتون رو بروز کنید تا از پس ازمون کتبی بربیاید و دوم این که لازمه رزومه خوبی داشته باشید. این وقفه تحصیلی در مصاحبه ممکنه مورد سوال قرار بگیره.

من مقاله میخوام بنویسم اصولش رو ازکجا میتونم یاد بگیرم؟

سلام عزیزم
لطفا بگید یک رزومه خوب برای قبولی در مقطع دکتری دانشگاه ازاد شامل چه میشود؟

سلام
این موضوع نسبی ه و به رشته و رقبای شما بستگی داره. اما در صفحه زیر اطلاعات خوبی هست:https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

این روزای اخر بهترین کتر برای کنکور دکترا چیه ؟
دروسو خوندمو دوره کردم اما زبان و استعداد نخوندم تستم نزدم

با سلام و خسته نباشید
براى امتیاز گیری در مصاحبه چکار کنم فقط دوتا مقاله کنفرانسی داشتم
و اینکه با اینکه دایره لغاتم در زبان زیاد هست نمیتونم تست بزنم
و اینکه الان در این زمان کم تا مصاحبه چه مدرک زبانی میتونم تهیه کنم
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید و یا تلفن یکى از مشاورینتونو بدین با تشکر فراوان

سلام
پیشنهاد میکنم صفحه زیر رو مشاهده کنید:https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/
همه مولفه های موثر در مصاحبه رو گفته و با توجه به شرایطتون میتونید تصمیم بگیرید که روی چه مولفه هایی میتونید کار کنید.

سلام ،فردی بخواد همزمان برا دکتری جزاووکالت۱۴۰۰ بخونه امکان داره؟

سلام
متوجه نشدم. همزمان با چی؟

با سلام دانشجوی دکتری روزانه اگه مجبور به انصراف بشه یا به دلایل اموزشی اخراج بشه فرصت مجدد برای کنکور دکتری روزانه داره. سپاس

سلام.
باید هزینه دوره روزانه ای که تحصیل کردید قبلا رو بدید. بعدش مشکلی نداره

با سلام
من ارشد حقوق خصوصی هستم که متاسفانه به دلیل پاره ای مشکلات امکان دفاع سروقت رو نداشتم و به مدت حدودا دو سال سنوات خوردم، میخواستم ازتون بپرسم آیا با این وضعیت امکان قبولی در مقطع دکتری برای بنده وجود داره؟

با تشکر

سلام
بله مشکلی نیست. سنوات خوردن بخصوص اگه دلایل خاصی پشتش باشه که توجیه کننده شرایط باشه، نمیتونه در قبولی شما اثر چندانی بگذاره. کما این که کلا هم مصاحبه مولفه های زیادی داره و یه ایتم به تنهایی منجر به عدم قبولی نمیشه.

سلام من ارشدم مهندسیه اما دکتری فلسفه و کلام شرکت کردم میخواستم ببینم محدودیت اینکه ارشد با دکتری مدرکش باید یکی باشه برای دانشگاه ازاد و پیام نور و غیر انتفاعی هم هست یا فقط روزانه؟ تو رو خدا اگر میدونین بگید

سلام
بنا بر دفترچه آزمون دکتری ۹۹ منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد رشته‌های زیر مجاز به شرکت در کنکور دکتری فلسفه هستند:

– فلسفه (تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها) و رشته‌های با گرایش فلسفه
– اخلاق (گرایش های اخلاق کاربردی، اخلاق اسلامی، فلسفه اخلاق)
– الهیات و معارف اسلامی (تمامی گرایش‌ها)
– ریاضی (تمامی گرایش‌ها)
– فیزیک (تمامی گرایش‌ها)
– آمار (تمامی گرایش‌ها)
– تاریخ علم دوره اسلامی
– فلسفه هنر
– هنر (تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها)
– فلسفه و کلام اسلامی
-حقوق (تمام گرایش ها)
– فلسفه علوم اجتماعی
– جامعه شناسی
– پژوهش هنر و صنایع دستی
– سطح سه حوزه

تفاوتی در دوره های مختلف نیست. اگر مجاز باشید برای همه دوره ها هستید و اگر نباشید برای هیچ یک نیستید.

سلام مهسا خانم لطفا کمکم کنید
رشته ام حسابداری است و هدفم قبولی دانشگاه ازاد در مقطع دکتری باسهمیه ایثارگری۲۵درصد.
اما آنچه که برای موفقیتم لازم است هیچ نمیدانم
لطفا جامع رهنماییم بفرمایید
باتشکر

سلام کسی رشته ریاضی کاربردی هست؟

ادمین عزیز و گرامی سلام
اول از همه بابت اطلاع رسانی های به موقع از شما سپاسگذارم
من یه سوال دارم که واقعا نمیدونم باید از کجا جوابشو بپرسم
طبق رسم هرساله تعداد سوالات اختصاصی گروه فنی مهندسی ۴۵ سوال است با ١۵٠ دقیقه وقت
این دفترچه راهنمای پیش از ازمون که منتشر شده
این روال برای تمامی رشته های فنی تکرار شده به جز مهندسی پلیمر (کد ٢٣٣٩) شده ٧٠ تا سوال با همون تایم ١۵٠
چطوری ٢۵ سوال بدون اضافه کردن وقت ؟ طبق چه استانداری این روند رو برای این رشته تغییر دادن
من از کجا باید بفمم ؟ سنجش که پاسخ گو نیست اصلا
ممنونم از شما

سلام
تعداد سوالات و زمان پاسخگویی از طرف سنجش تعیین میشه. در هر صورت شرایط برای همه یکسانه. پس نگران نباشید

سلام میخواستم بدونم موسسه ای برای ازمون دکترای روانشناسی هست که پشتیبانی و حمایت روحی روانی ، انگیزه دهی ، برنامه ریزی و پیگیری برنامه ها و … هم انجام بده ، چون برای بچه های رشته پزشکی که میخوان تخصص شرکت کنند چنین امکانی وجود داره و تاثیرشم فوق العادست چون خواهر من و دوستاش استفاده کردن و عالی بود.

سلام من ۲۶ ام کنکور دکتری معماری دارم و سهمیه بنیاد جانبازان دارم ولی دوست دارم خارج از ایران یا کیش تحصیل کنم چه کاری کنم بهتره؟و اینکه در انتخاب شهر کشورهای اطراف هم شامل میشه؟

سلام
متوجه نشدم درمورد خارج از ایران که قبولی تون اثری نداره. درمورد کیش هم که اگه رشته تون در پردیس کیش شریف و تهران پذیرش داشته باشه میتونید در هنگام انتخاب رشته انتخابش کنید

سلام
ببخشید میخوام بدونم با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه آزاد میشه در آزمون دکتری پزشکی شرکت کرد؟
آیا شرایط خاصی داره؟؟

سلام
منظورتون از آزمون دکتری پزشکی، پزشکی عمومیه؟

سلام وقت بخیر من کارشناسی ارشد روانشناسی آموزش محور از دانشگاه خوارزمی دارم میخوام بدونم با توجه به اطلاعاتی که دارید آیا امکان قبولی من در دوره ی دکتری وجود داره. یا اینکه باید برم دوباره ارشد پژوهشی بگیرم یا اینکه کلا قیدش رو بزنم. ضمن اینکه من چندتا مقاله چاپ شده و البته طرح پژوهشی هم دارم. کتابم ترجمه کردم.

سلام
امکان قبولی هست اگر چه ممکنه چالش هایی در مصاحبه داشته باشید. نکته مهم اینجاست که شانس فارغ التحصیلان اموزش محور پایین میاد چون اساتید ممکنه تصور کنن این داوطلبان پژوهش بلد نیستن چون پایان نامه نداشتن. با تقویت رزومه پژوهشی میتونید این ضعف رو پوشش بدید و شانس قبولی تون رو بالا ببرید. اگر این شرایط رو دارید، نگران نباشید، قاعدتا مشکلی پیش نمیاد.

سلام
من ارشد مرمت شهری خوندم در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات …پایان نامه مو هنوز دفاع نکردم انشالله تا ابان ماه دفاع میکنم… معدلم بالای ۱۹ است ….
شانس قبولی دکتری بدون کنکور رو دارم ؟؟ منظورم استعداد های درخشان.و ….. یا این که باید کنکور شرکت کنم ؟ پردیس ها و شبانه چطور ؟ از طریق کنکور سراسری میسر هستتد؟؟
ممنون از راهنمایی تون

سلام
منظورتون برای سال ۹۹ هست یا ۱۴۰۰؟ برای امسال نمیتونید شرکت کنید. برای سال اینده میتونید شرایط زیر رو بررسی کنید:https://phdtest.ir/1398/02/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-98-99/
پذیرش سایر دوره ها ازمون داره.
فقط پردیس های بین الملل هم ممکنه فراخوان پذیرش از طریق ازمون اختصاصی خودشون رو بدن

با عرض سلام
ببخشید، کنکور دکتری شهرسازی تنها در یک مرحله تستی برگزار می شود یا اینکه مانند کنکور ارشد این رشته از دو مرحله تستی و پس از برگزاری آن، مرحله تشریحی ( که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود) تشکیل شده است؟ البته آزمون مصاحبه منظورم نیست اونو اطلاع دارم که جدا برگزار می شود. خیلی ممنون از راهنمایی تان.

سلام
در مقطع دکتری ازمون شامل دو مرحله کتبی و مصاحبه است در همه رشته و امتحان عملی مثل مقطع ارشد برگزار نمیشه.

سلام. در مورد تحصیل در خارج هم مشاوره میدین؟ گروه تلگرامی دارین که بشه سوالات رو پرسید؟ ممنون

سلام
لطفا از منوی بالای صفحه وارد صفحه دکتری خارج کشور بشید

سلام ؛ لطفا لیست پردیس دانشگاههایی که میتوان بدون کنکور در مقطع دکتری در سالجاری (۱۳۹۹) ثبت نام کرد به همراه شهرهایی که پردیس در آن مستقر هستند؛ را اعلام فرمائید.

سلام
هنوز فراخوانی اعلام نشده. پیگیر اخبار کانال تلگرامی باشید اطلاع رسانی میشه.

سلام..من ارشدپژوهش هنردارم آیا میتوانم درآزمون دکتری فلسفه باکد۲۱۳۶ شرکت کنم؟

سلام
بله مشکلی نیست به لحاظ قوانین. اما یادتون باشه در مصاحبه ممکنه براتون چالش ایجاد بشه. مگر این که رزومه مرتبط، دانش کافی و دلایل منطقی برای تغییر رشته داشته باشید

سلام و خسته نباشید من ارشد ارتباطاتم می خواهم دکتری بخونم لطفا راهنماییم کنید از کجا شروع کنم به خوندن و چی بخونم؟

سلام
برای سال ۹۹ یا سال ۱۴۰۰؟

سلام برای دکترای خوندن نیاز به راهنمایی دارم رشته تکنولوژی آموزشی…

سلام
سوالتون رو بفرمایید در خدمتم

سلام
وقتتون بخیر
من کارشناسیم و سراسری خوندم ارشدمو آزاد
میگن شانست برای قبولی دکترا خیلی کمه
بخاطر ارشدم که آزاد بوده رد میکنن
آیا درست میگن؟

سلام
در مصاحبه دکتری ایتم های مختلفی مطرحه و نمیشه فقط با یک چیز گفت صد در صد رد میشید. البته ممکنه کارتون سخت بشه اما با ایتم های دیگه قابل جبرانه.
لینک زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

سلام
من دوتا ارشد انسانی دارم
۱ فقه و اصول
۲ مذاهب اسلامی
می خوام دکتری مدیریت کسب و کار شرکت کنم
سوالم اینه که ایا مشهد این رشته رو داره یا نه؟
و اصلا من می تونم این رشته رو شرکت کنم؟
و چه پیش نیازهایی لازم داره؟
چقدر زبان در این رشته اهمیت داره؟
تشکر

سلام
این رشته رو در مقطع دکتری نداریم متأسفانه.

سلام روزتون بخیر
یه سوال داشتم خدمتتون
تغییرات قانون مجازات اسلامی در ازمون دکتری امسال مدنظر قرارمیگیره؟
باتشکر

سلام
دقیق نمیشه گفت. اما احتمالش هست. به همین علت توصیه میکنیم حتما تغییرات رو بخونید.

سلام وقت شما بخیر
من ارشد مهندسی نفت دارم و در رشته مهندسی گاز شاغل هستم.
با توجه به سابقه کارم قصد دارم در رشته مهندسی شیمی ادامه تحصیل بدم و به مشاوره نیاز دارم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.

سلام . من کارشناسی ارشدم مهندسی شیمی اچ اس ایه … میخوام یکی ز رشته های گروه کشاورزی رو انتخاب کنم یعنی از گروه فنی به گروه کشاورزی برم برا دکترا … ایا میشه

سلام
بهتون توصیه میکنم پیج زیر رو ملاحظه کنید:https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-98/

سلام، وقت بخیر
دو سوال داشتم، محبت میکنید جواب بدهید.
۱.آیا میتونیم همزمان در کنکور دکترا رشته مهندسی و کارشناسی ارشد رشته هنر شرکت کنیم؟ اگر امکانش هست، در این صورت اگر هر دو رشته را قبول شویم، تنها امکان ادامه تحصیل در یکی از آنها را داریم؟

۲.آیا میتوان همزمان در مقطع دکترا، کنکور ارشد رشته دیگری شرکت کرد؟ یا حتما باید از مقطع دکترا فارغ التحصیل شویم و یا انصراف دهیم؟

بسیار ممنون از وقتی که میگذارید.

سلام
میشه همزمان کنکور داد اما تحصیل همزمان ممنوعه.
درمورد سوال دوم هم ممکنه دردسر بشه اگه بفهمن اما اغلب مشکلی پیش نمیاد

سلام.روز بخیر.برای قبولی در کنکور دکتری سراسری رشته بیوتکنولوژی میکروبی تهران در این زمان کم چه مطالعاتی داشته باشم؟ ممنون میشم مفصل توضیح دهید.

سلام وقت بخیر. به نظرتون اگه از فردا شروع کنم به خوندن، چطور باید برنامه بریزم که بتونم تو این دوماه نتیجه بگیرم؟برای کنکور دکتری معماری

سلام
توصیه میکنم لینک زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1399/02/70-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-99/

و همین طور:https://phdtest.ir/1394/05/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%B6%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-95-96/

برای اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید:

دکتری علوم جغرافیایی

دکتری علوم اقتصادی

دکتری علوم تاریخی

دکتری علوم اجتماعی و مددکاری

دکتری حقوق

دکتری علوم سیاسی

دکتری مدیریت

دکتری حسابداری

دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی

دکتری فلسفه

دکتری علوم تربیتی

دکتری مشاوره

دکتری دامپزشکی

دکتری الهیات

دکتری روان‌شناسی

دکتری مالی

دکتری علوم ارتباطات

دکتری باستان‌شناسی

دکتری تربیت بدنی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دکتری زبان و ادبیات عرب

دکتری محیط‌زیست – برنامه‌ریزی

دکتری علوم زمین

دکتری شیمی

دکتری زیست‌شناسی گیاهی

دکتری زبان فرانسه

دکتری زیست‌شناسی جانوری

دکتری زیست‌شناسی سلولی و مولکولی

دکتری علوم ریاضی

دکتری علوم کامپیوتر

دکتری آمار

دکتری فیزیک

دکتری ژئوفیزیک

دکتری هواشناسی

دکتری علوم شناختی

دکتری مهندسی برق

دکتری مهندسی عمران

دکتری فناوری نانو

دکتری زبان روسی

دکتری مهندسی عمران-نقشه‌برداری

دکتری مهندسی مکانیک

دکتری مهندسی هوافضا

دکتری مهندسی معدن

دکتری مهندسی پلیمر

دکتری مهندسی پزشکی

دکتری مهندسی صنایع

دکتری مهندسی نفت

دکتری مهندسی شیمی

دکتری مهندسی کامپیوتر

دکتری مهندسی مواد و متالورژی

دکتری مهندسی نساجی

دکتری زبان آلمانی

دکتری مهندسی هسته‌ای

دکتری مهندسی محیط‌زیست

دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی

دکتری مهندسی دریا

دکتری محیط زیست

دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی

دکتری اقتصاد، توسعه و آموزش کشاورزی

دکتری علوم خاک

دکتری مهندسی آب‌وهواشناسی کشاورزی

دکتری زراعت و اصلاح نباتات

دکتری علوم باغبانی

دکتری زبان انگلیسی

دکتری علوم دامی

دکتری گیاه‌پزشکی

دکتری مجموعه چوب و جنگل

دکتری مجموعه شیلات

دکتری مجموعه علوم مرتع، آبخیز و بیابان

دکتری مدیریت پروژه

دکتری معماری

دکتری شهرسازی

دکتری پژوهش هنر

دکتری مرمت آثار و اشیای تاریخی

دکتری مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی

دکتری تئاتر

دکتری زبان‌شناسی همگانی


خانه مشاوره – خانه ای برای مشاوره به ایرانیان

آگاهی از زمان ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ و شرایط و نحوه ی ثبت نام و شرکت در آزمون، امری بسیار ضروری است چرا که فراموشی بازه زمانی ثبت نام آزمون دکتری ۹۸-۹۹ شما را یکسال از کنکور و کیلومترها از اهدافتان دور خواهد کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ ، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ ضروری است اما بسیاری از داوطلبان به دلیل حجم زیاد مطالب دفترچه ، از خواندن دقیق آن سرباز می زنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط، رشته ها و مواد امتحانی آزمون دکتری ۹۹ با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه مواد مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ می توانید با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ ، اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۹ و نحوه مصاحبه و امتیاز دهی روز مصاحبه را ندارند و در نتیجه نمی توانند در کنکور دکتری موفق شوند. از آنجایی که کنکور دکتری ۹۹ دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد ادغام شده است، اگر می خواهید در آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، بایستی همانند متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸-۹۹ دانشگاه های سراسری، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ را به دقت مطالعه نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین رشته، گرایش و دانشگاه، شهریه، مندرجات دفترچه و هر آنچه باید به منظور ثبت نام کنکور دکتری سراسری و آزاد بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری و مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور دکتری می توانید با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

فقط کافی است سری به میدان انقلاب بزنید تا خود را محصور در کتاب ها و منابع مختلف درسی ببینید. اما حتی اگر تمامی ساعات شبانه روز را بیدار بمانید، نخواهید توانست تمامی کتب را بررسی کنید و اگر هم بتوانید، جز گیج کردنتان هیچ فایده ای برایتان نخواهند داشت. اصلا چه ضمانتی وجود دارد که با یکبار خواندن، تمامی نکات در ذهنتان تثبیت شوند؟ منطقی تر نیست که به جای یکبار خواندن منابع متعدد، منابع برتر را چند بار بخوانید؟ پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از بهترین منابع با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از بهترین منابع کنکور دکتری با مشاوران دکتری تخصصی خانه مشاوره تماس بگیرید.

سؤال مشترک اکثر داوطلبان کنکور دکتری این است که آیا شرکت در آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور دکتری کمکی به بهبود رتبه ی آن ها در کنکور دکتری خواهد کرد یا خیر؟

تجربه نشان داده شده است که شرکت در آزمون های آزمایشی به شما کمک خواهد کرد که با سؤالات کنکور دکتری و جو کنکور آشنا شوید. شما می توانید جهت اطلاع از آزمون های آزمایشی مناسب و کلاس های کنکور دکتری با مشاورین کنکور دکتری مرکز تماس حاصل فرمائید تا شما را راهنمایی نمایند.

برای کسب آگاهی در زمینه آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور دکتری با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

همانطور که می دانید برای قبولی در دانشگاه ها در مقطع دکتری، ابتدا باید در کنکور دکتری ۹۹ شرکت و سپس خود را برای مصاحبه دکتری آماده نمایید.

۵۰ درصد قبولی شما در مقطع دکتری بستگی به مصاحبه شما در روز مصاحبه تخصصی دکتری ۹۹ دارد. به عبارتی هرچه قدر که بتوانید امتیاز بالاتری در مرحله ی مصاحبه دکتری ، کسب نمایید، احتمال قبولی تان افزایش می یابد.

از آنجا که مصاحبه تخصصی دکتری سهم بسزایی در قبولی شما دارد، اطلاع از آئین نامه ارزیابی مصاحبه شوندگان دکتری ۹۹ و نحوه مصاحبه تخصصی دکتری به شما کمک خواهد کرد که در بهترین دانشگاه در مقطع دکتری قبول شوید. پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع دقیق از مصاحبه دکتری و نحوه امتیازدهی روز مصاحبه با مشاورین دکتری تخصصی مرکز تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

برای کسب آگاهی در زمینه مصاحبه دوره دکتری می توانید با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

هدفم چیه؟ قبول شدن! پس چه فرقی داره دو ماه وقت بگذارم یا دو سال! مهم این که من نباید خودم رو محدود به قوانین زمانی و مکانی کنم! دو ماه فرصت خیلی خوبیه تا علاوه بر خوندن منابع برتر، مرور نهایی هم داشته باشم! تازه من شنیدم که یک سری از اونایی که چند وقته شروع کردن به خودن الان دیگه خسته شدن و نفس ندارن. این جور که به نظر می یاد من به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم. باید دست بجنبونم که کنکور از رگ گردن بهم نزدیک تره.

برای برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور کارشناسی دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

این خیلی مهم که بدونم برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرم باید چه رتبه و ترازی کسب کنم! چرا؟ چون باعث میشه بدونم چقدر باید برای به دست آوردن رتبه و تراز لازمه تلاش کنم. من معتقدم آدم باهوش اونی که یه کار فوق العاده رو با کمترین انرژی انجام میده! پس اولین کار این که بدونم اصلاً چه رتبه ای باید کسب کنم که بعد مطابق یک برنامه حرفه ای به هدفم برسم.

برای آگاهی از رتبه و تراز لازم برا قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بعد از این که فهمیدم چه رتبه ای رو باید کسب کنم، باید بفهمم که چه جوری می تونم به رتبه و تراز لازمم دست پیدا کنم؟ حتماً لازمه که انرژی زیادی صرف کنم یا زمان زیادی رو به درس خواندن اختصاص بدم یا نه می تونم با حذف بعضی از منابع و تمرکز بیشتری روی برخی از مباحث، به هدفم برسم؟ از اونجایی که وقت زیادی ندارم که برای آزمون و خطا هدر بدم باید برم سر اصل مطلب و با یک برنامه حرفه ای، به تراز و رتبه ای که لازم دارم برسم.

برای برنامه ریزی کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

یه باور اشتباه بین اکثر کنکوری ها این که فکر می کنند باید همه ی درس ها رو خیلی خوب بزنند تا رتبه ی خوبی کسب کنند اما من می دونم که اصلاً برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرم نیاز نیست همه ی درس ها رو درصد بالایی بزنم من به یک مشاور نیاز دارم تا به طور دقیق بدونم برای این که در رشته ی مورد نظرم قبول شم و تراز لازمم رو کسب کنم باید چند درصد سؤالات هر درس را درست پاسخ بدم. شما چطور؟

میدونید که هر درس رو باید چند درصد بزنید تا در رشته مورد علاقه تون قبول شید؟ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای من خیلی مهمه که از وقتی که دارم تا کنکور، نهایت استفاده رو ببرم پس به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم تا با مطالعه ی منابع برتر و حذف مباحث ناکار آمد، رتبه و ترازی که لازم دارم کسب کنم.

برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا به مشاوره نیاز دارم؟ چون علم من محدوده و هیچ کس نمی تونه ادعا کنه که همه چیز رو می دونه. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور دارم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص داره و در راهی که من به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ام، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع داره. یه مشاور حرفه ای میتونه به من کمک کنه که در کمترین زمان به اهدافم برسم و همون رتبه و ترازی رو که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم لازم دارم، رو کسب کنم! خلاصه بگم که یک مشاور حرفه ای یکی از مهم ترین چیزهایی که در حال حاضر نیاز دارم…

به نظر من نحوه ی صحیح برنامه ریزی، مطالعه منابع برتر، انتخاب رشته حرفه ای و آنالیز کارنامه، چهار عامل مهم در موفقیت منه! یک مشاور حرفه ای میتونه با یک برنامه منحصر به فرد، حذف منابع متعدد درسی و معرفی منتخب آنها، تسلط کامل بر رتبه و تراز افراد قبول شده در سال های گذشته و در نتیجه کمک به یک انتخاب رشته حرفه ای، به من در قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم کمک کنه! شاید تا الان هم وقتم رو تلف کردم! اما از الان به بعد تا روز کنکور، باید مطابق یک برنامه حرفه ای پیش برم! شما چطور؟

برای برنامه ریزی ، آگاهی از منابع ، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و رتبه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد، اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری را ندارد و متاسفانه این فرصت را از دست می دهند. امکان تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی برای شماست تا در رشته ی دلخواهتان، بدون گذاشتن از سد کنکور، ادامه تحصیل دهید. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای اطلاع دقیق از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

آخرین اخبار دکتری

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

کنکور دکتری معمولأ سالی ۱ بار در هفته اول اسفند برگزار می شود کنکور دکتری ویژه داوطلبانی است که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده باشند.یعنی دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجوی کارشناسی ارشد باشند هر چند مشاوران تحصیلی پیشنهاد می کنند. یکسال قبل از اتمام کارشناسی ارشد نیز در کنکور دکتری برای آشنا شدن با سوالات و فضای کنکودکتری شرکت کنید.

جواب اولیه آن در اویل اردیبهشت ماه که شامل رتبه و نمره شماست و جواب بعدی که شامل دانشگاه هایی که برای مصاحبه پذیرفته شده اید در هفته اول خرداد ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نمایش داده می شود. بعد از آن باید در مصاحبه ها شرکت کنید که جواب مصاحبه های کنکور دکتری نیز هفه اول شهریور ماه به شما اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند در این مقطع در دانشگاه های دولتی و آزاد تحصیل کنند که باتوجه به آمار دریافتی از چند سال اخیر کنکور دکتری متوجه می شویم که تعداد متقاضیان در این مقطع افزایش یافته است.

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور دکتری در این مرکز صورت می گیرد. انتخاب رشته دکتری خیلی متفاوت با انتخاب رشته مقاطع پیش است و برای حداکثر شانس قبولی نیاز به یک مشاوره خوب است. علاوه بر مشاوره با دوستان و اساتید خود، می توانید رتبه و رشته خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دکتری بهره مند شوید. برای هرچه بهتر شدن مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور دکتری، موارد زیر را در مورد رشته تحصیلی و رتبه خود را به همراه یاد داشته باشید: رشته تحصیلی، رتبه، تعداد مقاله آی اس آی، مقاله پژوهشی، مقاله همایشی، سابقه تدریس و مدرک زبان.

همان طور که میدانیم کنکور دکتری نیز مانند مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مرحله برگزاری آزمون در دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد باهم ادغام شده اند. اما در زمان انتخاب رشته کنکور دکتری مسیر این دو دانشگاه کاملا از هم جدا می شود و ثبت نام کنکور دکتری هر کدام در سایت های مربوط به خود انجام می پذیرد.

داوطلبان برای شرکت در کنکور دکتری باید از شرایط ثبت نام در کنکور دکتری، منابع کنکور دکتری، زمان ثبت نام کنکور دکتری، نحوه انتخاب رشته کنکور دکتری و مصاحبه کنکور دکتری اطلاع داشته باشند. که انشاالله به صورت کامل در این سایت توضیح می دهیم و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاوران تحصیلی کنکور دکتری ما مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی آزمون دکتری

باید در نظر داشته باشید که کنکور دكتري مانند كنكور كارشناسي يا كارشناسي ارشد نيست كه صرفا با مطالعه چند كتاب و جزوه يا شركت در كلاسهاي كنكور پر زرق و برق در آن قبول شد، بلكه بايد الزامات ديگري را نيز در نظر گرفت. تجربه شركت كنندگان کنکور دکتری پيشين هم اكنون پيش روي شماست.و میتوانید با مشاوره گرفتن از مشاوران تحصیلی این مرکز راحت تر و بهتر به نتیجه مورد علاقه خود برسید.

اين نکات بسیار حائر اهمیت هستند و برای قبولی در آزمون دکتری بسیار مورد نیاز می باشند.که انشاالله ما در این مرکز به کمک مشاوران تحصیلی خوبی که داریم شما را راهنمایی میکنیم تا کنکور دکتری را با موفقیت پشت سر بگذارید. ما معتقديم برای قبولی در آزمون دکتری به برنامه ای جامع و کامل نیاز است که قابل اعتماد بودن آن نيز تجربه شده باشد. مشاوران ما در مرکز مشاوره صدای رهیاب شما برای آزمون دكتري 97 از همه جهت آماده خواهند کرد.با شعار هر محصل یک مشاور.

شرکت در کنکور دکتری می تواند یکی از مراحل مهم زندگی شما باشد و کوچکترین اشتباه در این مسیر منجر به متوقف شدن مسیر پیشرفت شما می شود. با بهره گیری از مشاوره کنکور دکتری می توانید پیشرفت خود را تضمین کنید.و اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید.

از آن جایی که کنکور دکتری با کنکور مقاطع تحصیلی دیگر بسیار متفاوت است و علاوه بر آزمون بخش مهمی از آن را مصاحبه دکتری در بر می گیرد، توصیه ما به متقاضیان شرکت در کنکور دکتری و مصاحبه دکتری بهره گیری از مشاوره کنکور دکتری است. کسب راهنمایی از افراد با تجربه درباره کنکور دکتری و مصاحبه دکتری، به شما کمک می کند تا آگاه تر و با دیدی بازتر خود را برای کنکور دکتری آماده کنید.

اغلب افراد در زمان شرکت در کنکور دکتری شاغل هستند و یا کارهای همزمان بسیاری برای انجام دادن دارند و جدا از نیاز به تظیم وقت و انرژی نیاز دارند. باید توجه کنید در چه رشته محل هایی می توانید در کنکور دکتری شرکت کنید و با توجه به شرایطتان چه امکاناتی دارید. صرف نظر کردن از امکاناتی که ممکن است برای کنکور دکتری داشته باشید اشتباهی است که ممکن است مسیر زندگی شما را تغییر بدهد. چرا که اغلب افراد برای شرکت در کنکور دکتری زودتر از مقاطع دیگر نا امید می شوند. بنابراین لازم است از تمام شرایط و امکانات مطلع باشید و استفاده کنید.

مشاوران ما در این خصوص به عنوان نخبگانی که سال هاست در جریان جزئیات آزمون دکتری قرار دارند می توانند شما را برای شرکت در آزمون های مختلف دانشگاه های دولتی و غیردولتی و یا شرکت در مصاحبه دانشگاه های بدون کنکور دکتری راهنمایی کنند تا بانشاالله در جایی که مدنظرتان باشد پذیرفته شوید.

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره کنکور دکتری – مشاوره تحصیلی تلفنی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره تلفنی آزمون دکتری
مشاوره تلفنی آزمون دکتری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *