مشاوره تلفنی ثبت احوال

 
helpkade
مشاوره تلفنی ثبت احوال
مشاوره تلفنی ثبت احوال

مشاوره حقوقي اسناد سجلي ( شناسنامه و كارت ملي)

شاید تضمین مشاوره حقوقی بیطرفانه در موسسه وکیل تلفنی مدیون شعار “وکیل خودتان باشید” باشد. در موسسه وکیل تلفنی تمایلی برای گرفتن پرونده شماتوسط وکلای ما وجود ندارد و همین باعث می شود تا بهترین و واقعی ترین مشاوره ها به شما ارائه شود.

صدور شناسنامه به تقاضای مادر صغیر
پرسش :آیا مادر  می تواند،در صورت فوت پدر طفل ،برای او در خواست شناسنامه نماید؟
پاسخ :
طبق ملاک بند 2 ماده 16 قانون ثبت احوال مصوب 1355 در صورت فوت پدر طفل ،مادر مکلف است در اولین وقت ممکن مراتب ولادت فرزند خود را به ثبت احوال اعلام و سند ولادت را امضا کند و برای انجام این تکلیف قانونی لازم نیست مشار الیها به سمت قیمومیت منصوب شده باشد .

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

مشاوره تلفنی ثبت احوال

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 

درباره ما

مشاوره حقوقی اخذ شناسنامه        مشاوره حقوقی ابطال شناسنامه

 

مشاوره حقوقی حذف نام همسر                مشاوره حقوقی تغییر سن

 

مشاوره حقوقی تغییر نام                       مشاوره حقوقی گواهی فوت

مشاوره حقوقی اثبات نسب

 مشاوره حقوقی  نفی  نسب

مشاوره  حقوقی  فوری

نگارش دادخواست ابطال  شناسنامه

نگارش دادخواست  کم  کردن  سن

نگارش دادخواست  افزایش  سن

 

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 

برای دریافت مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری کافی است از تلفن ثابت خود (با موبایل تماس نگیرید) بدون هیچ پیش شماره ایی با تلفن زیر تماس بفرمایید.

تماس از تلفن ثابت(بدون کد شهرستان بگیرید)  ۹۰۹۹۰۷۰۷۶۷    

هر گونه سوالی دارید می توانید با ۰۲۱۴۷۶۲۵۹ مطرح بفرمایید

 

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)  ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

 

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 درخواست مشاوره حقوقی در ساعت غیر اداری (خانم حسینی) 09212242670مسئول کارگزینی (خانم علوی)                                                       09196889330
مسئول امور مالی (آقای شیردل)                                                     09199398913

شماره پیامک وکیل تلفنی                                                    30007002700242
آدرس ایمیل موسسه وکیل تلفنی                                       vakiltel@gmail.com
آدرس ایمیل بخش مالی وکیل تلفنی                              vakiltelmali@gmail.com
ثبت شکایات و انتقادات وکیل تلفنی                        lawyertavakkoli@yahoo.com

قوانین و مقررات  وکیل  تلفنی

 واحد  مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک 14 طبقه اول واحد 3

 

مشاوره تلفنی ثبت احوال

 واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران مرکز ICT:  آمل روبروی افتاب  60 مجتمع  تجاری محسنی، طبقه اول ، واحد 102

وكيل استارتاپ   ترجمه فوری       تایپ       تولید محتوا       استارتاپ

 

این امر زمانی به مشکل حاد تبدیل می شود که متوفی مردی ثروتمند و دارای ملی و دارایی های فراوان باشد زیر موتی مفلوکی که هیچ مالی برای وراث خود باقی نگذاشته، به حال آنان هیچ فرقی ندارد که یک زنه باشد یا چهار زنه.

در این مقاله میخواهیم راجب مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما صحبت کنیم که در صورت نیاز سوال می توانید از وکیل اداره کار سوالات خود را بپرسد و در صورت نیاز به وکیل و مشاوره حقوقی حضوری به دفتر مراجعه کنید.

در روند کنونی جامعه با پیچیدگی های سازمان ها و به تبع با به وجود آمدن قوانین در دنیای حقوق و قانون این امر می طلبد که قبل از هر اقدامی با وکیل و مشاور مربوطه مشورت نمایید با توجه به این عنوان در دنیای کسب و کار و کارگر و کارفرما این امر بعید نیست زمانی که شما در خیابان راه می روید ممکن است کارگر باشید و یا کارفرما و به تبع داشتن قوانین در مورد روابط آنان امری بسیار مهم می باشد که اکثر کارفرمایان این امر را نادیده می‌گیرند و به آن اهمیت نمی دهند چه بسا از سالها کار کردن و پول پرداخت کردن بعد از شکایت دوباره باید مبالغی را به کارگر پرداخت کند و بالعکس کارگر بعد از سالها کار کردند.

گروه حقوقی وکلای تهران از بهترین گروه های حقوقی در تهران است که با به کارگیری مجموعه ای از وکلای پایه یک دادگستری تهران اقدام به حل مشکلات حقوقی هموطنان خود نموده .

انتخاب و گزینش برترین وکلا در تهران وکیل و پرونده های موفق این وکلت ،تهران وکیل و پرونده های موفق این وکلا ،تهران وکیل را به ساده ترین گروه حقوقی در تهران معروف کرده .مشاوره تلفنی ثبت احوال

در این پست تهران وکیل قصد داریم راجب موضوع اداره کار و چرا نیاز به وکیل متخصص اداره کار دارید. روابط اشخاص با یگدیگر در حوزه ی کاری براساس دو قانون تنظیم می شود.

اگر شخص استخدام دولت یا یکی از ارگان های دولتی باشد، تنظیم روابط این شخص با محل کار براساس قانون مدیریت خدمات کشوری است و اگر نهاد استخدام کننده خصوصی باشد تنظیم رابطه کاری بر عهده قانون کار خواهد بود.

ممکن است افرادی مدعی این موضوع باشند که سن واقعی آنها در شناسنامه ذکر نشده، این ادعا ممکن است بنا به دلایل مختلفی باشد از جمله اینکه مثلا مامور ثبت احوال سن او را به اشتباه ثبت کرده و یا اینکه برادر بزرگتری داشته که قبل از بدنیا آمدن او فوت کرده و وقتی که او متولد شده به دلیل علاقه پدر و مادر به برادر بزرگتر از همان شناسنامه برای او استفاده کرده اند و شناسنامه جدیدی برای او نگرفته اند.

در ابتدا ما 5 تن از فارغ التحصیلان دکتری رشته حقوق دانشگاه تهران بودیم، که بعد از گذراندن مراحل مربوطه، دریافت پروانه پایه یک وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز، با نیت گسترش عدل و داد و احقاق حق مظلومان و نظم خواهی در سال 1385 گروهی تشکیل دادیم و به کار وکالت به صورت تخصصی مشغول شدیم و بعد از گذراندن سالیان زیاد در کسب تجربه اکنون با یاری خداوند متعال گروه ما به 1200 وکیل مجرب و متخصص افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با موسسه حقوقی تهران وکیل همکاری می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد.

 

موسسه حقوقی تهران وکیل

مشاوره حقوقی رایگان : 77221941

آدرس : تهران، نارمک، خیابان فرجام

نرسیده به چهار راه ولیعصر پلاک 578، طبقه دوم

«گروه تهران وکیل» موسسه حقوقی است که خدمات جامع حقوقی از جمله، مشاوره حقوقی، وکالت به صورت کاملا تخصصی، مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل پایه یک دادگستری تهران با تعهد و تجربه بالا، در کلیه دعاوی و پرونده های قضایی، محاسبات حقوقی ( محاسبه دیه، محاسبه دیه اعضای بدن، محاسبه مهریه، محاسبه ارث، محاسبه تاخیر تادیه دین، محاسبه دیه قتل، محاسبه دیه بر اساس دادنامه ) را به تمام ایرانیان در داخل و خارج کشور ارائه می کنند.

«گروه تهران وکیل» با بکارگیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی، همواره، بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد. در حوزه هایی همچون : وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند.

«گروه تهران وکیل» با داشتن بهترین وکلای متخصص، که بدلیل تجربه بالا، با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی نایل می شوند. وکیل خوب، وکیلی است که در صورتی که، در صورت ارزیابی مشکل حقوقی موکل خود متوجه شود که امکان انجام وکالت وجود ندارد از گرفتن پرونده صرف نظر کرده و باعث اتلاف هزینه و اضرار موکل نشود.

«گروه تهران وکیل» مفتخر است با داشتن گروهی کاملا متخصص در زمینه «ثبت شرکت» «ثبت برند» «تغییرات شرکت» و همچنین خدمات بین المللی و مهاجرتی به هموطنان عزیز خدمت رسانی کند.

موسسه حقوقی پاد انواع مشاورهای حقوقی

[wp_sitemap_page]

همواره مردم بر اساس نیازهای روزمره خود نیاز به خدمات ثبت احوال پیدا می کنند. این خدمات مختلف است. تلاش کرده ایم متداولترین خدمات ثبت احوال را برایتان معرفی و تشریح کنیم.

اخذ شناسنامه

ابطال شناسنامه

مشاوره تلفنی ثبت احوال

حذف نام همسر از شناسنامه

تغییر سن شناسنامه

تغییر نام و نام خانوادگی

“سازمان ثبت احوال کشور” سازمانی با شخصیت حقوقی مستقل از لحاظ اداری، مالی، و اجرایی و از حیث تشکیلاتی در دولت وابسته به وزارت کشور است.

این سازمان بصورت متمرکز اداره می شود و کلیه ادارات در سطح کشور تابع ستاد مرکزی بوده و آئین نامه ها و دستور العمل های مصوب ابلاغی را اجرا می نماید. به دلیل گستردگی وظایف قانونی، “سازمان ثبت احوال کشور” در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات مشغول بوده و پر مراجعه ترین سازمان دولتی است.

تاریخچه ثبت احوال به صورت یکپارچه و منسجم در جهان مربوط به قرن نوزدهم میلادی است، در ایران قانون ثبت احوال در جلسه مورخ ۲۰ آذر ماه ۱۲۹۷ هجری شمسی هیات وزیران به تصویب رسید و با صدور اولین شناسنامه برای دختری به نام فاطمه ایرانی در تاریخ ۳ دی ماه ۱۲۹۷ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و طی ۱۰ سال در تمام استانها و شهرستانهای بزرگ دایر و فعال شد.

براساس قانون مصوب ۲۰ خرداد ۱۳۰۷ “اداره کل احصائیه و سجل احوال” تابع وزارت کشور تاسیس و بطور مستقل شروع به کار نمود. بعد از آن نیز در سال ۱۳۱۹ با تصویب قانون جدید و تهیه و تدوین آئین نامه مربوطه نام قبلی به “اداره کل آمار و ثبت احوال” تغییر یافت.

در تیر ماه ۱۳۵۵ “سازمان ثبت احوال کشور” با شکل نوین و شرح وظائف معین به تصویب رسیده و آخرین اصلاحات در پاره ای از مواد آن در سال ۱۳۶۳ توسط مجلس شورای اسلامی به عمل آمده است.

در این خصوص به مواردی اشاره میکنیم:

ابطال شناسنامه

ابطال واقعه ی فوت

اصلاح تاریخ فوت

دعاوی اسناد سجلی

اصلاح شناسنامه

الزام به ثبت ولادت

الزام به صدور شناسنامه

الزام خوانده به تنظیم اسناد سجلی

برای مشاوره حقوقی آنلاین به کانال تلگرام موسسه حقوقی پاد مراجعه نمایید. برای اطلاع بیشتر در خصوص مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی پاد با ما تماس بگیرید.

23 آگوست 2020

22 آگوست 2020

10 آگوست 2020

08 ژوئن 2020

04 ژوئن 2020

18 مه 2020

12 مارس 2020

10 مارس 2020

04 مارس 2020

11 جولای 2019

تماس با ما :

شما عزیزان میتوانید همه روزه و به صورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل از تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره: 9099071369 تماس  برقرار کنید.

برای دریافت پاسخ سوالات حقوقی خود به صورت رایگان با وکیل پایه یک کلیک کنید.

و برای ارسال پرونده و رزرو وقت با وکیل آنلاین کلیک کنید.

اگر دسترسی به تلفن ثابت ندارید میتوانید پس از پرداخت هزینه با وکیل آنلاین یا مشاوره حقوقی ارتباط برقرار کنید.مشاوره تلفنی ثبت احوال

اگر در برقراری ارتباط با هر کدام از روشهای با مشکلی مواجه شدید با شماره 09057982015 تماس حاصل فرمایید.

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است.طراحی سایت توسط عرش هاست

سلام و درود و خسته نباشید من میخواستم سن شناسنامه خودم را کم کنم امکانش هست راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با سپاس فراوان

سلام و درود و خسته نباشید من میخواستم سن شناسنامه خودم را کم کنم امکانش هست راهنماییم کنید؟ با سپاس فراوان

جهت تغییر نام چه مدارکی لازم و چه اقداماتی باید انجام داد در صورت هزینه کردن جهت خدمات لطفا مبلغ را نیز اعلام فرمایید.  

با سلام من دختری مجرد متولد سال ۶۲ هستم با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت هستم  برای استخدام در بانک مرز سنی  وجود دارد! برای اقامت کاری برای کشور کانادا محدود سنی وجود دارد! و از همه مهمتر  مسئله ازذواج است که خواستگاری دارم که قرار ازدواج گذاشته ایم ولی هفت سال  ایشان از من کوچکتر هستند و تنها مانع ما سن است  همچنین از لحاظ ظاهری خودم ۵ تا ۶ سال کمتر از سن وا…

بنده حدود یک سال واندی پیش با پسرخاله م که خارج ایران زندگی میکند با اصرار والدین عقد کردم،حالا بعد یک سال ازین ازدواج پشیمان شده و درصدد درخواست طلاقم،اما من نمیخواهم بعداز طلاق اسم همسرسابق در شناسنامه ام بماند،لطفا مرا راهنمایی کنید. لازم بذکراست که در طول این یکسال ایشان به ایران مسافرت نکرده و من هم به خارج از ایران مسافرت نکرده ام واین ازطریق گذرنامه قابل اثبات است و درنتیجه هیچگونه رابطه جن…
مشاوره تلفنی ثبت احوال

با سلام من قصد تغییر اسمم رو دارم… امکانش هست؟ از چه طریقی میتونم؟ اسمم زهرا س و من نمیخوامش… میشه عوضش کرد و اسم به روز انتخاب کرد؟

با سلام برادرم متاهل هستن واسه ترسوندن همسرش شناسنامه دوم گرفته که یعنی می خواد زن دوم بگیره الان پشیمون شده می خواد دوباره اسمشون توی شناسنامه جدید ثبت بشه لطفا راهنمایی کنید چه باید کرد؟ چون توی محضر تعهد داده که مجرده از طرف ثبت احوال چه جرمی داره؟ واسه ثبت دوباره اسم زنش کجا باید بره؟لطفا مساعدت فرمایید *تشکر*

اسم شناسنامه ایی من عبدالله هست ولی امیر صدام می زنن از این اسم اصلا راضی نیستم چجوی می تونم اسمما به امیر تغییر بدم ممنون می شم راهنمایی کنین تو سایت ثبت احوال عبدالله جز اسامی قابل تغییر نیست

میخواستم در خصوص تغییر سن در شناسنامه تا ۴ سال بالا بردن بدلیل محدودیت شغلی ازتون کمک بطلبم لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

با سلام و خسته نباشید سوالی داشتم! میخواستم که سنمو تو شناسنامه تغییر بدم. میشه برام توضیح بدین که چطور میتونم این کارو بکنم؟ در حال حاضر ۱۸ سال سن دارم.  

جهت پرسیدن سوال حقوقی خود بصورت کاملا رایگان و دریافت پاسخ از وکلای برگزیده ما می‌توانید به سایت بنیاد وکلا مراجعه کنید.

مشاوره تلفنی ثبت احوال
مشاوره تلفنی ثبت احوال
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *